Waveform view
88-06B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Ale
poznal
jsem
během
jednoho
roku
už
že
za
prvé
zanedbávám
to
studium
na
té
nové
školy
tam
ta
se
dostal
protože
jsem
v
tom
mě
nebavilo
ta
ekonomika
a
tam
to
mě
bavilo
ale
já
jsem
neměl
soustavný
soustavnou
možnost
vedení
v
tom
oboru
tak
že
se
věděl
že
přírodovědcem
nebudu
žádný
tak
jsem
dlouho
se
litoval
za
to
až
jsem
se
přestali
tona
tak
co
jsem
v
tom
prvním
stupni
udělat
a
to
je
prosím
vás
já
se
si
abyste
osobně
vy
můžete
z
prvního
stupně
který
je
oživen
sem
že
oživen
je
proto
že
se
tomu
člověk
plně
věnuje
a
tímto
oživí
že
já
jsem
neměl
druhou
záznamu
lásku
než
tu
chemii
a
to
tonou
ne
tak
to
bylo
živé
můj
život
byl
sjednocen
okolo
té
chemie
chápejte
když
si
člověk
nede
takové
si
sku
jediného
tak
trénuje
pod
stupeň
neboť
tam
zase
kte
přitažlivost
k
jedinému
bu
tam
nosné
zaujetí
pro
jediného
ne
že
to
nebylo
navodí
pro
boha
to
pozvi
pro
chemii
bohem
to
nemělo
nic
společného.
Ale
byl
to
dobrý
který
čili
v
tom
životě
můžete
projít
několika
takovými
východisko
každém
tomu
se
dostanu
až
do
samočinné
samovolného
stavu
že
vám
to
jde
tak
že
se
ničemu
jinému
už
nemůžete
věnovat
jak
vám
to
krásně
dokonce
dělá
dobře
váspro
po
těle
otázky
že
ano
baví
vás
v
tom
vodou
a
patu
že
to
je
vono
a
toto
ježíš
zažil
si
taem
roce
svého
života
že
mu
ta
souhra
s
rodinou
a
se
společností
ve
které
byla
kde
by
studoval
plane
mu
tak
dokonale
se
a
že
už
nepotřeboval
k
tomu
věnovat
žádnou
svoji
péči
nýbrž
o
to
samo
šlo
a
tu
by
byl
začal
přešlapovat
na
ni
stě
a
tou
toho
vybrat
vznikla
nějaká
krize
vyz
václav
a
to
může
být
někdy
dokonce
i
tragické
a
to
von
nemohl
jako
příkladný
život
takhle
ukazovat
tak
prostě
řekl
bohem
rodinou
že
věděl
své
věci
protože
on
šel
cestou
poznání
kdežto
když
mají
do
východisko
že
je
cestou
poznání
tak
neví
k
má
tuhletím
přestat
a
že
by
má
na
další
východisko.
Ale
on
to
věděl
tak
je
ukazuje
jak
to
člověk
má
vědět
a
tak
dále
že
mu
to
samovolně
a
všechno
takže
když
to
hrnu
tak
řeknu
ježíš
kristus
připojil
k
té
samovolnosti
lidského
života
kdo
jenom
bez
naší
vůle
klepe
srdce
a
dýcháme
a
tak
dále
konce
do
samovolně
připojil
společenský
samovolná
samovolnost
navenek
že
samovolně
a
bez
těžkosti
pracoval
jak
soucit
toho
tak
svou
rodinou
tak
s
těmi
druhá
že
jo
tak
s
tím
řemeslem
a
to
byl
pro
něho
stál
že
nechceli
připustit
krizi
tak
musí
se
rozloučit
vnitřně
ne
prosím
vás
utéct
od
rodiny
vnitřně
rozloučit
se
s
tou
svou
rodinou
sou
společnosti
a
tak
dále
samozřejmě
vona
krize
nastal
po
tom
křtu
v
jordánu
se
musel
poprat
tím
satanášem
to
byla
krize
která
netrvalo
dlouho
postil
se
tam
čtyřicet
dní
no
to
je
krize
bezvadná
čtyřicet
dní
že
ano
protože
a
proč
se
vůbec
postil
protože
chtěl
vyprovokovat
svoje
já
aby
bylo
ve
stavu
nouze
aby
mu
šlo
o
spánek
aby
se
konečně
projevilo
co
do
toho
člověka
ještě
dále
chce
a
když
člověk.
Nedbá
na
to
a
nedoví
se
od
svého
já
jaké
požadavky
k
němu
ještě
má
tak
nikdy
se
nemůže
dostat
z
jeho
osel
ale
to
jeho
jáčko
tomu
ježíši
přesně
řeklo
když
ho
vyprovokoval
to
je
se
projevila
navenek
aby
se
nitro
objevilo
navenek
mu
přesně
řekl
co
chce
právem
dělají
pro
mě
věci
teďka
sestoupil
rodinou
tak
teď
máš
povinnost
klanět
mě
svému
já
ne
to
říkal
dopad
jenom
pánu
bohu
o
tobě
ne.
A
od
odmrštěn
ho
že
ano
tak
že
on
nemohl
u
vládnout
mu
musel
být
poddán
takže
je
to
jáčko
které
se
tam
projevilo
v
podobě
dvanácti
učedníků
po
tom
to
je
to
jsou
schopnosti
lidské
duše
přeloženo
do
češtiny
nejsou
učedníci
nýbrž
jednotlivé
schopnosti
charakteristické
pro
člověka
ty
mu
sloužily
ty
už
přes
něj
nešli
alenebo
tam
jedna
to
byl
jidáš
který
přenes
taky
nešel
ale
nebyl
spokojen
s
tím
co
ten
ježíš
říkal
nebo
dělá
nebo
navrhuje
a
navrhoval
lepší
nějaké
řešení
neboť
si
zachoval
velkou
míru
vlastní
osobní
vůle
která
je
v
osobním
spojení
s
rozumem
neosvícený
a
to
potom
vedlo
nakonec
ke
zradit
začátku
zana
nebyla
ale
vykonalo
se
to
z
toho
že
na
tom
vyšším
stupni
už
potom
nesmí
člověk
mít
střed
někde
jinde
než
v
tom
věčnou
a
on
ho
měl
ten
jidáš
eště
ve
svého
rozumu
ten
třeba
to
je
zrada
to
je
rana
toho
druhého
stupně
na
první
to
nevadí
já
jsem
tam
vůbec
nevěřil
na
něco
nic
se
nestalo.
No
a
tak
toto
jsem
v
podstatě
říkal
ráno
ale
řek
sem
k
tomu
ještě
dodat
že
tedy
je
třeba
nežít
mrtvými
životem
nerad
mrtví
pochovají
mrtvé
na
to
narážím
jak
kolik
listu
nýbrž
žít
živým
životem
a
ten
život
se
žije
živý
je
tím
že
mám
nějaké
tou
východisko
oživené
uměl
se
o
živili
vem
lékařů
ve
to
jsem
připoutali
se
na
tu
chemii
a
to
je
tedy
zcela
přirozená
záležitost
a
při
pozná
na
té
chemii
že
ano
ale
u
každého
je
tomu
trošku
jinak
protože
má
jiné
zájmy
a
není
pravděpodobné
že
ve
vašem
věku
všechnu
pavla
a
to
je
mladá
by
byla
naděje
že
byste
mohli
mít
po
též
východisko
jako
já
to
znamená
tělesnost.
E
vašim
východiskem
správným
je
a
myslím
že
to
pavlovi
nemusím
nařizovat
nebo
to
porušoval
vy
tadyto
vy
tady
to
to
je
správné
východisko
tam
na
vydali
tě
se
nedá
usnout
na
vavřínech
protože
když
ji
člověk
pořád
ne
pěstuje
tak
ona
k
velkému
žalu
toho
člověka
chá
a
bolí
to
se
nemůžete
člověk
něco
dělat
co
před
tím
chtěl
dělat
a
tak
dále
že
ano
a
to
vidíte
že
mě
to
bylo
kombinovaná
vypadá
to
s
tělesností
no
to
přešlo
nějak
to
je
to
individuální
ale
vydali
tě
jako
ženou
vyhodí
sku
není
třeba
ani
víry
nějakého
boha
nebo
věčnost
ale
prostě
jí
vyhovět
já
jsem
měl
a
máme
ho
dosud
v
gottwaldově
nějakýho
pana
hávu
který
je
mistr
nevytratí.
I
při
svém
osmdesátém
roku
věku
ne
že
by
se
přerazit
prací
ale
ten
člověk
nikdy
nedokázal
si
vět
na
jednom
fleku
nebo
nic
nedělat
nebo
nevím
nějakýho
koníčka
ale
to
bude
záměrné
pořád
byl
vitální
takže
ono
to
mu
podařilo
během
toho
svýho
života
tu
vydat
oživit
a
náš
živé
se
ho
ten
nezemře
navěky
ten
si
bude
vědom
po
smrti
sama
sebe
bezvadně
a
proč
já
vím
že
oživil
to
si
protože
ho
oživil
i
ve
své
dceři
a
to
by
se
bylo
nemohlo
stát
kdyby
neměla
ona
vzor
živý
vzor
takže
ona
prokazoval
takovou
vydali
tu
dycky
že
to
lékařství
dělal
levou
rukou
bych
tak
řekl
a
že.
Potom
mohla
jít
dál
a
ona
se
chopila
a
taky
byl
zaměstnancem
panna
aby
nějakými
rok
lidský
a
jak
vám
známo
von
tou
vitalitou
kterou
měl
živou
se
stal
pověstný
dobrým
učitelem
kdekoliv
jsem
člověk
objeví
tak
je
nejlepší
z
nejlepších
protože
ono
mu
nejde
když
má
živou
vitalitou
jako
východisko
nejde
mu
o
to
aby
se
ukázal
než
aby
to
udělal
dobře
a
oděna
jemu
je
největší
ta
že
to
správně
udělal.
On
musí
být
o
málo
takový
pocit
spravedlivosti
nebo
potřebuje
být
spravedlivým
člověkem
já
jsem
neviděl
člověka
jiného
vedle
panna
aby
který
by
měl
takovou
potřebu
spravedlivosti
jako
má
on
to
je
nesprávné
řekne
to
já
bych
nedělal
a
to
je
správné
a
proto
to
budu
dělat
i
proti
svému
vlastnímu
zájmu
a
hamy
že
ta
jeho
dcera
když
se
dostala
moci
toho
svýho
tak
a
tak
to
bude
co
jiného
že
to
se
moci
toho
takovým
ka
nebo
svýho
šéfa
bývalého
dostal
ten
milost
k
který
do
něho
zaměstnán
na
to
místo
ocitla
mimo
domov
a
potřebovala
mimochodem
o
lásku
a
nebýt
mně
tak
se
vám
neocitla
na
to
tam
přeplavala
všechny
ty
dokumenty
nebo
aby
tam
mohla
být
lékařskou.
A
já
jsem
to
všechno
zavinil
prosím
kdyby
tam
nebyla
bývala
lékařka
my
sebe
neodvážil
už
znovu
lékařství
studoval
jako
hodní
těle
a
že
ji
to
potom
se
kvali
že
ano
to
co
jsem
tam
přetáhl
tak
se
tam
stala
hned
ale
vodách
zkouška
lékařkou
naučila
se
hlasy
a
dověděla
se
o
nějakým
bhagavánovi
ani
jehož
východisko
jeho
východisko
byla
životnost
a
konkrétně
blaženost
života
ta
pravá
blaženost
života
se
kterou
ze
které
bůh
tvoří
ustavičně
tento
svět
blaženosti
vnitřní
toto
tvoří
no
a
on
protože
ty
svoje
ovečka
nějak
nepřipravil
tak
chtěl
jenom
aby
na
začátku
toho
východiska
aby
se
oživil
to
východisko
byla
oběť.
Byla
objektem
člověk
musí
obětovat
co
je
mu
nejmilejší
jako
ten
ježíš
obětovat
rodinu
vnitřně
tak
i
v
tomto
východisku
životnosti
musí
se
obětovat
všechno
sem
člověk
má
nejradši
a
proto
za
ním
lesu
samí
milionář
že
ty
jsi
vědí
s
tím
lety
já
mám
milion
a
mám
ho
nejradši
tak
mohlo
dám
on
chudák
je
na
každým
místě
ke
se
objeví
milionář
em
rázem
to
nejlepší
co
byli
mají
mu
tam
vodnes
i
ta
jana.
Mu
tam
vodnese
třeba
toho
pana
háv
mu
tam
vodnesl
co
měl
a
co
si
tam
veta
to
ohlas
ucho
tam
dala
i
svoji
dobou
pověřen
o
to
tam
vodnesl
prostě
a
řeči
a
tam
s
těmi
blázna
co
tam
byly
u
toho
rady
řešilo
a
já
bych
pohltí
že
to
tedy
byla
výjimka
a
neko
nebyl
mientra
hada
anebo
stále
někde
na
tom
nýbrž
že
to
bylo
založení
tý
janem
tomu
zvrhla
se
takhle
zvrhla
ale
není
to
pravda
když
jsem
si
všiml
potom
miloše
skalickýho
doufám
že
mu
to
další
potože
to
by
bylo
nes
nepřeneseme
tedy
bych
tuto
další
já
nemám
příležitost
se
s
ním
já
bych
mu
to
byl
řekl
vo
mně
unikl
on
byl
valdo
volen
a
toho
se
ké
celého
tam
nebudu
protoho
nic
je
to
mám
právě
na
tapetě
a
tak
mu
řekni
jak
vě.
Že
on
protože
musel
nechtěl
ale
musel
být
tak
život
jako
pan
háv
protože
by
byl
jako
pude
brát
jeho
neobstál
že
ano
odbývat
ho
mrtvý
že
ano
nosit
kříže
kaše
drsným
souvisí
to
nedělá
to
napřed
radosti
dělal
to
z
donucení
a
to
je
ten
toto
správné
meze
ní
vývojových
vodítka
ne
z
vlastní
vůle
ale
vůle
pana
aby
to
dělá
a
vůle
to
nahá
dělal
něco
ta
já
ale
do
jejich
vůle
potom
v
tom
musel
nějakou
že
už
z
tohoto
už
v
tom
byla
a
byla
by
bývala
z
doufá
by
byla
to
východisko
vopustil
a
ona
musela
něčemu
patřit
pořád
tak
ta
třeba
dověděla
co
ho
nanovo
všechen
majetek
který
si
tam
nastřádal
i
auto
všechno
to
prodala
a
šel
ty
indie
tamto
odevzdal
a
ještě
mu
tam
zdarma
sloužila
tak
tam
byla
titul
roku
a
tělesnou
potom
a.
No
vlivem
toho
co
tam
zažila
když
potom
však
do
prahy
tak
nevystřelila
nýbrž
toužila
v
tom
dál
pokračovat
protože
už
jednou
to
východisko
měla
oživené
a
nedostala
se
v
něm
až
do
konce
ani
do
dneška
se
z
toho
východiska
dokonce
dostanou
na
ještě
to
prostě
nevyužil
toho
dobře
ví
že
neví
neumí
to
takhle
formovat
jako
já
to
říkám
já
jsem
taky
neměl
příležitostní
takhle
o
tom
mluvit
jako
před
mluvím
s
vámi
já
s
ním
oni
mluvím
s
vámi
dokonale
než
bych
chtěl
ne
bych
chtěl
jak
ty
by
to
to
to
pivě
že
jí
ne
tak
ona
má
na
krku
dneska
partnera
životního
který
je
který
krizí
to
je.
To
je
to
období
krizově
to
je
se
mluvil
na
rozhraní
jednoho
a
druhého
stupně
to
není
ten
partner
který
tý
zní
nýbrž
to
vona
která
neumí
přejít
přes
to
se
střechou
tak
je
to
u
toho
václava
taky
nemělo
to
anebo
nevědomost
neví
jak
na
to
nebo
mysli
že
to
je
konečný
způsob
kdepak
tak
teď
bych
se
stal
pomlouvat
proto
já
jsem
to
potřeboval
jenom
proto
abych
mohl
nám
představit
co
by
vašem
případě
je
zapotřebí
vy
se
nesmíte
ani
na
chvilinku
sta
zastavit
do
chvíli
stál
nejenom
že
stojí
opodál
a
na
té
co
spise
nedá
stát
opodál
přátelé
na
té
přes
se
okamžitě
padá
a
člověk
to
chápe
třebas
jako
nějaký
václav
se
vstoupil
do
pekel
se
opravdový
pád
a
tak
se
to
pociťuje
to
to
je
to
je
reálný
stav
to
já
mu
stoprocentně
věřím
nejenom
věření
myslet
tak
je.
Ono
je
to
to
není
věčné
a
je
to
přechodový
stav
a
tomu
se
nemůže
vidět
protože
více
celé
pronásleduje
že
ano
já
už
vim
co
následek
že
se
přesto
stal
se
se
dostal
mě
trval
tři
dni
že
a
tak
vím
že
všechny
ctnosti
které
jsem
předtím
měl
mně
opustili
a
neměl
jsem
se
o
co
opřít
ani
o
to
vědomé
spojení
s
bohem
byl
jsem
prostě
na
kříži
bože
prostě
opustil
tam
křičel
ježíš
a
ani
neříkal
od
četní
pořád
pocitem
otec
lama
najednou
bude
jestliže
mě
te
každýho
slova
a
pak
se
třeba
odhad
ducha
to
znamená
co
von
vložil
tou
vitalitou
do
toho
co
dělal
tak
stoprocentně
a
tak
správně
a
takovým
vědomím
že
to
musí
dělat.
Z
tohoto
svého
se
musí
vzdát
on
to
musí
už
od
určité
doby
jenom
o
to
že
je
to
správné
a
tím
se
rychle
dostane
přes
to
východisku
já
jsem
samozřejmě
u
toho
václava
způsobil
já
jsem
prevít
že
on
tím
on
kolem
e
že
kdyby
se
měl
byl
neza
kdybychom
to
byli
v
několik
ono
není
debatovat
tak
byla
to
onkologa
nešel
já
sem
mu
doporučoval
prosím
vás
promiňte
mi
být
onkologa
a
pak
se
mu
doporučoval
být
ve
straně.
On
to
to
sem
to
se
mě
nedivte
na
kaž
mu
doporučuju
podle
toho
co
potřebuje
že
já
o
potřeba
ví
a
protože
když
už
tam
tím
onkologa
jednou
je
za
za
našich
poměrech
by
tam
neměl
být
jenom
autorem
měl
by
tam
vy
politický
základ
k
tomu
aby
to
mohl
dělat
tak
suverénně
že
by
tam
moh
zavést
tu
metodu
svýho
vnitřního
poznání
ne
a
to
za
není
poměru
mimo
ctnost
není
možné
já
do
tý
sva
nevstoupil
a
já
moci
nemusel
pomohl
k
tomu
vystoupili
a
říkal
jsem
je
odůvodnil
se
mým
že
to
není
možné
aby
byli
mimo
stran.
A
tak
dále
tak
jenom
vám
říkám
že
to
dialektický
záležitost
a
že
to
se
nedá
šablonovitě
někomu
předepsat
bych
ale
předepsal
ano
sto
vy
aby
se
to
pil
dostali
tak
by
ho
držel
takovým
způsobem
že
by
mě
prostě
vyloučil
se
třeba
svých
přátel
to
je
v
pořádku
a
voni
neví
do
toho
je
ale
já
to
neudělám
takže
on
zůstávám
jim
přítelem
že
ano
ale
já
sem
měl
taky
co
dělat
z
václav
aby
toto
všechno
plnosti
a
teď
je
to
a
krizi
protože
on
nemůže
zůstat
k
sedět
na
fleku
tam
se
padá
z
každého
východiska
se
padá
když
já
vám
někam
dovedu
a
už
to
dál
v
něm
nedokážu
táhnout
tak
se
padne
že
já
se
zastavit
začla
ta
eště
to
ježíš
kristus
věděl
dyť
to
co
zažíval
na
poušti
ježíš
to
byl
taky
svým
způsobem
pád
si
zažil
by
si
u
nádherný.
Způsob
zasvěcení
v
tom
jordánu
najednou
si
tam
nějaký
satanáše
ho
potká
a
říká
mu
něco
takový
nesmysly
že
a
on
to
musí
vyslechnout
musí
tomu
čelit
učit
se
na
ně
prostě
to
je
na
každém
tom
předělu
je
zapotřebí
todleto
a
samosebou
čím
je
kratší
ten
předěl
tím
lepší
tou
zase
tam
sídlo
ho
to
je
vyčerpání
zbytečným
syn
no
a
myslím
že
to
je
všechno
jsem
všechny
okolo
omluvil
po
všech
sem
ale
hnojem
že
ano
takže
už
nemůžu
víc
je
mi
to
nejde
dál
ale
kdybyste
ještě
chtěli
někdo
zvláště
pavel
abych
k
tomu
něco
ještě
dá
protože
topodle
při
tom
nebyl
nebylo
mu
nemusí
to
být
jasné
tak
já
bych
byl
ochoten
to
objasnit
kterékoliv
stránky
protože
to
je
prakticky
použitelné
to
není
něco
nebeského
co
nám
spadlo
z
hůry
nýbrž
to
je
zacházení
s
životem
tak
aby
ten
život
nekončilo
jako
u
zvířete
když
já
neživým
žádné
to
středisko
které
zvíře
nemá.
Tak
jsem
jako
zvíře
které
nemá
a
nemůže
být
to
svědka
protože
ho
vůbec
nevlastní
není
zamontováno
že
zemřel
jako
dítě
je
jako
zvíře
nemůže
aspirace
ho
vědomí
věčný
život
žádný
svých
sednout
člověk
nejenom
že
může
apelovat
ale
měl
by
se
za
tohoto
života
do
toho
vědomého
stavu
věčného
života
vejít
to
by
měl
poznat
že
z
ješte
pochází
že
než
se
narodil
tak
byl
nestvořený
a
až
umře
že
je
zase
půjde
do
stavu
nestvořeného
tohleto.
To
znamená
že
musí
přijmout
myšlenku
aspoň
dneska
jako
správnou
později
jako
myšlenku
kterou
poznává
že
je
správná
to
je
rozdíl
ale
i
ta
představuje
dobrá
dobrým
začátkem
že
z
věčnosti
přichází
do
věčnosti
se
vrací
a
že
to
musí
provést
v
tomto
životě
požíváním
východiska
využitím
toho
východiska
oživení
dalšího
východiska
a
tak
to
podle
dá
až
po
živí
minimálně
tři
východiska
a
pak
už
přetáhneme
o
člověka
do
té
věčnosti
by
východiskem
to
nepude
ne
na
že
by
dokázal
tu
cestu
existenční
a
to
sem
ještě
taky
ráno
říkal
že
by
by
dokázal.
Aspoň
věřit
v
tom
že
všechno
co
na
tomto
světě
je
celý
vesmír
s
každou
maličkosti
všechno
pochází
od
boha
nic
není
nikoho
jiného
nic
není
moje
nýbrž
je
toho
boha
a
tedy
mě
zbývá
jenom
jediné
když
mu
to
bylo
propůjčeno
jako
v
té
podobenství
o
hřivnách
zase
vrátit
čili
je
to
návrat
navrácení
toho
co
sem
co
mně
bylo
propůjčeno
zdarma
a
bez
mého
nárok.
Protože
já
jsem
se
do
tohoto
života
dostal
příkazem
já
si
ten
život
přeci
nevymyslel
že
jsem
se
dostal
jako
vy
do
mě
že
to
nedoříkal
říká
se
nebito
rodiče
částečně
ně
třebas
chtěli
mít
o
to
se
to
vybral
hezky
ano
ale
vtělí
mi
třebas
mít
tak
nemají
ne
ale
to
není
ten
pravý
příklad
von
byl
jenom
přizvukovat
nějakému
vyššímu
příkazu
ten
příklad
z
ní
že
nesmrtelná
duše
potřebuje
objekt
pomocí
něhož
reprodukční
nebo
řek
bych
transformační
objekt
to
močí
pomocí
něho
byste
součást
časného
starověkým
a
protože
všechno
čase
vzájemnou
všechno
spolu
souvisí
v
tom
vesmíru
takže
když
se
jedna
částka
propojí
do
toho
věčného
nazpátek
potáhnu
celý
vesmír
čili
na
se
spoluspasitelem
malinké
míře
pochopitelně
ale
přeci
nějak
a
tento
pokrok
má
na
mysli
to
věčné.
A
protože
nemůže
to
nikdo
udělat
než
člověk
nebo
tvora
mu
podobný
tvoru
podobně
zase
skok
komplexním
transformátorem
který
transformuje
který
je
schopen
za
toho
všechno
věčné
na
čas
né
a
všechno
čas
ne
na
věčné
a
takový
tvorové
sou
chudé
ve
vesmíru
ne
v
naší
soustavě
skutečný
tak
protože
vesmír
nesmírně
obrovský
tak
to
dělají
na
různých
stran
a
vesmírů
takhle
jako
my
a
popotáhne
všech
stran.
Čili
nás
ten
tvůrce
má
k
tomu
abychom
stali
spolutvůrci
takhle
musíme
naživu
nahlížet
takže
když
třebas
malou
nějaký
vobrázek
tak
jsem
spolu
tose
proto
jsem
se
u
něho
zastavil
ano
a
nesmí
na
to
hledět
jako
na
nějakou
abstraktní
ke
z
bude
malou
nýbrž
na
spolu
tvoření
jestli
jsem
k
tomu
nějakým
způsobem
puzen
tak
nevím
že
nevím
to
sice
nepotřebuju
to
vědět
že
je
to
puzen
tam
shora
z
té
věčnosti
abych
to
to
dělal
a
já
si
myslím
že
to
dělám
pro
ukáže
svého
domova
omyl
to
si
mohu
myslet
a
nemá
vadí
ale
ono
to
tak
není
tak
myslím
že
jsem
to
řekl
všechno
tak
a
ten
provedli
odpoví
co
si
myslíš
máš
ty
větší
vitalitou
než
manželka
nebo
naopak.
Že
asi
ho
já
taky
to
mysli
a
proto
se
ptá
na
tu
vy
tady
tu
protože
to
není
její
východisko
ženy
je
především
východisko
nikoliv
vydali
ta
nýbrž
spíš
trpnější
stránka
a
to
je
mateřství
a
proto
je
v
tomto
bodě
tak
těžce
zkoušen
protože
je
na
přechodu
do
vyššího
stupně
východiska
do
jiného
východiska
třebas
vydali
ty
to
je
jedno
a
musí
být
musí
se
stát
někým
do
ne
oželí
ale
kdo
z
pochopí
že
všechny
těžkosti
které
má.
Jsou
zaviněna
tou
v
tou
a
ne
nějakým
manželem
nebo
nějakým
dítětem
výš
co
mě
řekla
paní
kamenická
je
se
podíval
na
tebe
říkal
no
to
není
případ
víty
a
nějakýho
jejího
syna
to
je
případ
jenom
víty
snažte
se
působit
na
vít
a
všechny
že
to
vobrátí
říkal.
Ale
byl
bych
rád
kdyby
kdyby
manžel
věděl
že
jeho
východisko
není
tvoje
východisko
a
že
právě
že
máte
oba
dva
jiná
východiska
že
se
můžete
bezvadně
doplňovat
když
to
přijmete
jako
fakt
nebudete
vnucovat
svoje
východisko
tomu
druhému
nebude
manžel
tobě
říkat
no
ty
si
cíl
a
a
naopak
zase
se
nebyl
říkat
ty
se
dobře
a
hrneš
a
z
ba
brzo
todle
si
kvete
si
vzájemně
to
je
nepochopení
jiného
východiska
ano.
No
posudek
co
jsem
dopoledne
neříkal
nedá
se
zabránit
tomu
aby
se
neopakoval
všechno
co
se
objevilo
v
ježíšově
životě
tomu
se
nedá
zabránit
že
ukázal
ideální
případ
s
my
životem
abych
tam
na
začátku
bylo
pronásledování
herodem
s
pohřben
padesát
až
šedesát
mladý
víte
víte
z
betléma
do
dvou
let
třeba
to
tam
poradil
tak
totéž
se
stane
našem
životě
co
my
toho
povím
kdyby
to
byla
jenom
padesátky
tím
že
rezignujete
na
to
že
byste
pokračovali
v
tom
svém
východisku
tak
vraždit
mláďátka
těch
duchovních
nov
nových
věcí
v
sobě
poradíme
strašně
moc
že
to
praktikuje
me
to
co
víme
když
praktikuje
me
to
co
víme
tak
nic
nezavrhne
tak
například
ježíš
unikl
do
egypta.
A
co
to
je
svým
kdyby
ten
symbol
odhalil
tak
bych
řekl
je
to
místo
plných
hrnců
žádný
duchovní
místo
to
je
místo
kde
shora
vůbec
žádná
vona
neteče
symbolicky
a
všechno
de
dala
a
taky
je
tam
to
blaho
větší
bylo
tehdy
než
bylo
v
tom
izraeli
a
tak
to
je
příklad
přízemní
a
ten
člověk
se
musí
ze
začátku
smířit
s
tím
že
aby
jeho
já
dorostlo
při
jakémkoliv
východisku
do
takového
stavu
že
by
hnulo
všechno
na
svůj
mlýn
že
by
bylo
život
né
že
by
taky
mohlo
při
třebas
tu
vypadli
tu
k
tomu
v
jiném
tělesném
východisku
tak
musí
napřed
se
pořád
ně
stát
pořád
ne
já
ne
musí
být
stoprocentně
svý
ten
člověk
aby
mohl
přestat
být
svůj
z
té
je
ta
bída
že
napřed
musím
dělat
to
co
bude
odporovat
za
chvilinku
tomu
co
jsem
dělal
ne
jeho
se
to
musí
někam
do
toho
pokusit
a
pokud
to
pokud
dobrou
pokud
mohl
dobrovolně
a
ne
aby
na
ně
si
tak
násilí
jako
na
mě
že
ano
to
to
ne.
Je
mi
tě
s
mou
jakékoliv
by
východisko
nýbrž
člověk
za
prvé
má
nějakou
výchovu
společnosti
ve
které
žije
a
tato
výchova
způsobuje
že
mu
něco
blízkýho
něco
vzdálenější
ale
vy
mně
řeknete
dyť
jsme
my
nás
bylo
tolik
rodině
a
ona
jediná
je
takhle
vitální
jakápak
výchova
ší
nedostal
výchovu
stejnou
řeknete
to
je
věc
o
vrozeného
takže
prosím
vás
neříkejte
mi
že
to
překládají
vtěleních
ale
my
se
dobře
v
té
genetice
nevyznáme
kdy
který
den
kdy
vždy
co
veme
tam
vrhnout
se
dostane
navrch
to
my
nemůžeme
dost
obejít
když
se
dítě
narodí.
Takže
když
se
ptali
ramakrišny
jestli
jako
není
proti
srsti
že
je
tolik
náboženství
tak
on
říkal
je
jich
málo
řeka
když
se
by
měl
myslí
vlastní
náboženství
a
to
nemyslel
na
náboženství
při
jenom
nýbrž
svůj
životní
směr
a
čím
dřív
se
do
toho
směru
dostane
tím
je
já
jsem
se
do
toho
směru
dostal
už
na
tom
gymnáziu
jsem
chtěl
být
chemikem
že.
Text view •
Help