EN | ES |

88-06B

88-06B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ale poznal jsem během jednoho roku že za prvé zanedbávám to studium na nové školy tam ta se dostal protože jsem v tom nebavilo ta ekonomika a tam to bavilo ale jsem neměl soustavný soustavnou možnost vedení v tom oboru tak že se věděl že přírodovědcem nebudu žádný tak jsem dlouho se litoval za to jsem se přestali tona tak co jsem v tom prvním stupni udělat a to je prosím vás se si abyste osobně vy můžete z prvního stupně který je oživen sem že oživen je proto že se tomu člověk plně věnuje a tímto oživí že jsem neměl druhou záznamu lásku než tu chemii a to tonou ne tak to bylo živé můj život byl sjednocen okolo chemie chápejte když si člověk nede takové si sku jediného tak trénuje pod stupeň neboť tam zase kte přitažlivost k jedinému bu tam nosné zaujetí pro jediného ne že to nebylo navodí pro boha to pozvi pro chemii bohem to nemělo nic společného. Ale byl to dobrý který čili v tom životě můžete projít několika takovými východisko každém tomu se dostanu do samočinné samovolného stavu že vám to jde tak že se ničemu jinému nemůžete věnovat jak vám to krásně dokonce dělá dobře váspro po těle otázky že ano baví vás v tom vodou a patu že to je vono a toto ježíš zažil si taem roce svého života že mu ta souhra s rodinou a se společností ve které byla kde by studoval plane mu tak dokonale se a že nepotřeboval k tomu věnovat žádnou svoji péči nýbrž o to samo šlo a tu by byl začal přešlapovat na ni stě a tou toho vybrat vznikla nějaká krize vyz václav a to může být někdy dokonce i tragické a to von nemohl jako příkladný život takhle ukazovat tak prostě řekl bohem rodinou že věděl své věci protože on šel cestou poznání kdežto když mají do východisko že je cestou poznání tak neví k tuhletím přestat a že by na další východisko. Ale on to věděl tak je ukazuje jak to člověk vědět a tak dále že mu to samovolně a všechno takže když to hrnu tak řeknu ježíš kristus připojil k samovolnosti lidského života kdo jenom bez naší vůle klepe srdce a dýcháme a tak dále konce do samovolně připojil společenský samovolná samovolnost navenek že samovolně a bez těžkosti pracoval jak soucit toho tak svou rodinou tak s těmi druhá že jo tak s tím řemeslem a to byl pro něho stál že nechceli připustit krizi tak musí se rozloučit vnitřně ne prosím vás utéct od rodiny vnitřně rozloučit se s tou svou rodinou sou společnosti a tak dále samozřejmě vona krize nastal po tom křtu v jordánu se musel poprat tím satanášem to byla krize která netrvalo dlouho postil se tam čtyřicet dní no to je krize bezvadná čtyřicet dní že ano protože a proč se vůbec postil protože chtěl vyprovokovat svoje aby bylo ve stavu nouze aby mu šlo o spánek aby se konečně projevilo co do toho člověka ještě dále chce a když člověk. Nedbá na to a nedoví se od svého jaké požadavky k němu ještě tak nikdy se nemůže dostat z jeho osel ale to jeho jáčko tomu ježíši přesně řeklo když ho vyprovokoval to je se projevila navenek aby se nitro objevilo navenek mu přesně řekl co chce právem dělají pro věci teďka sestoupil rodinou tak teď máš povinnost klanět svému ne to říkal dopad jenom pánu bohu o tobě ne. A od odmrštěn ho že ano tak že on nemohl u vládnout mu musel být poddán takže je to jáčko které se tam projevilo v podobě dvanácti učedníků po tom to je to jsou schopnosti lidské duše přeloženo do češtiny nejsou učedníci nýbrž jednotlivé schopnosti charakteristické pro člověka ty mu sloužily ty přes něj nešli alenebo tam jedna to byl jidáš který přenes taky nešel ale nebyl spokojen s tím co ten ježíš říkal nebo dělá nebo navrhuje a navrhoval lepší nějaké řešení neboť si zachoval velkou míru vlastní osobní vůle která je v osobním spojení s rozumem neosvícený a to potom vedlo nakonec ke zradit začátku zana nebyla ale vykonalo se to z toho že na tom vyšším stupni potom nesmí člověk mít střed někde jinde než v tom věčnou a on ho měl ten jidáš eště ve svého rozumu ten třeba to je zrada to je rana toho druhého stupně na první to nevadí jsem tam vůbec nevěřil na něco nic se nestalo. No a tak toto jsem v podstatě říkal ráno ale řek sem k tomu ještě dodat že tedy je třeba nežít mrtvými životem nerad mrtví pochovají mrtvé na to narážím jak kolik listu nýbrž žít živým životem a ten život se žije živý je tím že mám nějaké tou východisko oživené uměl se o živili vem lékařů ve to jsem připoutali se na tu chemii a to je tedy zcela přirozená záležitost a při pozná na chemii že ano ale u každého je tomu trošku jinak protože jiné zájmy a není pravděpodobné že ve vašem věku všechnu pavla a to je mladá by byla naděje že byste mohli mít po též východisko jako to znamená tělesnost. E vašim východiskem správným je a myslím že to pavlovi nemusím nařizovat nebo to porušoval vy tadyto vy tady to to je správné východisko tam na vydali se nedá usnout na vavřínech protože když ji člověk pořád ne pěstuje tak ona k velkému žalu toho člověka chá a bolí to se nemůžete člověk něco dělat co před tím chtěl dělat a tak dále že ano a to vidíte že to bylo kombinovaná vypadá to s tělesností no to přešlo nějak to je to individuální ale vydali jako ženou vyhodí sku není třeba ani víry nějakého boha nebo věčnost ale prostě vyhovět jsem měl a máme ho dosud v gottwaldově nějakýho pana hávu který je mistr nevytratí. I při svém osmdesátém roku věku ne že by se přerazit prací ale ten člověk nikdy nedokázal si vět na jednom fleku nebo nic nedělat nebo nevím nějakýho koníčka ale to bude záměrné pořád byl vitální takže ono to mu podařilo během toho svýho života tu vydat oživit a náš živé se ho ten nezemře navěky ten si bude vědom po smrti sama sebe bezvadně a proč vím že oživil to si protože ho oživil i ve své dceři a to by se bylo nemohlo stát kdyby neměla ona vzor živý vzor takže ona prokazoval takovou vydali tu dycky že to lékařství dělal levou rukou bych tak řekl a že. Potom mohla jít dál a ona se chopila a taky byl zaměstnancem panna aby nějakými rok lidský a jak vám známo von tou vitalitou kterou měl živou se stal pověstný dobrým učitelem kdekoliv jsem člověk objeví tak je nejlepší z nejlepších protože ono mu nejde když živou vitalitou jako východisko nejde mu o to aby se ukázal než aby to udělal dobře a oděna jemu je největší ta že to správně udělal. On musí být o málo takový pocit spravedlivosti nebo potřebuje být spravedlivým člověkem jsem neviděl člověka jiného vedle panna aby který by měl takovou potřebu spravedlivosti jako on to je nesprávné řekne to bych nedělal a to je správné a proto to budu dělat i proti svému vlastnímu zájmu a hamy že ta jeho dcera když se dostala moci toho svýho tak a tak to bude co jiného že to se moci toho takovým ka nebo svýho šéfa bývalého dostal ten milost k který do něho zaměstnán na to místo ocitla mimo domov a potřebovala mimochodem o lásku a nebýt mně tak se vám neocitla na to tam přeplavala všechny ty dokumenty nebo aby tam mohla být lékařskou. A jsem to všechno zavinil prosím kdyby tam nebyla bývala lékařka my sebe neodvážil znovu lékařství studoval jako hodní těle a že ji to potom se kvali že ano to co jsem tam přetáhl tak se tam stala hned ale vodách zkouška lékařkou naučila se hlasy a dověděla se o nějakým bhagavánovi ani jehož východisko jeho východisko byla životnost a konkrétně blaženost života ta pravá blaženost života se kterou ze které bůh tvoří ustavičně tento svět blaženosti vnitřní toto tvoří no a on protože ty svoje ovečka nějak nepřipravil tak chtěl jenom aby na začátku toho východiska aby se oživil to východisko byla oběť. Byla objektem člověk musí obětovat co je mu nejmilejší jako ten ježíš obětovat rodinu vnitřně tak i v tomto východisku životnosti musí se obětovat všechno sem člověk nejradši a proto za ním lesu samí milionář že ty jsi vědí s tím lety mám milion a mám ho nejradši tak mohlo dám on chudák je na každým místě ke se objeví milionář em rázem to nejlepší co byli mají mu tam vodnes i ta jana. Mu tam vodnese třeba toho pana háv mu tam vodnesl co měl a co si tam veta to ohlas ucho tam dala i svoji dobou pověřen o to tam vodnesl prostě a řeči a tam s těmi blázna co tam byly u toho rady řešilo a bych pohltí že to tedy byla výjimka a neko nebyl mientra hada anebo stále někde na tom nýbrž že to bylo založení janem tomu zvrhla se takhle zvrhla ale není to pravda když jsem si všiml potom miloše skalickýho doufám že mu to další potože to by bylo nes nepřeneseme tedy bych tuto další nemám příležitost se s ním bych mu to byl řekl vo mně unikl on byl valdo volen a toho se celého tam nebudu protoho nic je to mám právě na tapetě a tak mu řekni jak . Že on protože musel nechtěl ale musel být tak život jako pan háv protože by byl jako pude brát jeho neobstál že ano odbývat ho mrtvý že ano nosit kříže kaše drsným souvisí to nedělá to napřed radosti dělal to z donucení a to je ten toto správné meze vývojových vodítka ne z vlastní vůle ale vůle pana aby to dělá a vůle to nahá dělal něco ta ale do jejich vůle potom v tom musel nějakou že z tohoto v tom byla a byla by bývala z doufá by byla to východisko vopustil a ona musela něčemu patřit pořád tak ta třeba dověděla co ho nanovo všechen majetek který si tam nastřádal i auto všechno to prodala a šel ty indie tamto odevzdal a ještě mu tam zdarma sloužila tak tam byla titul roku a tělesnou potom a. No vlivem toho co tam zažila když potom však do prahy tak nevystřelila nýbrž toužila v tom dál pokračovat protože jednou to východisko měla oživené a nedostala se v něm do konce ani do dneška se z toho východiska dokonce dostanou na ještě to prostě nevyužil toho dobře že neví neumí to takhle formovat jako to říkám jsem taky neměl příležitostní takhle o tom mluvit jako před mluvím s vámi s ním oni mluvím s vámi dokonale než bych chtěl ne bych chtěl jak ty by to to to pivě že ne tak ona na krku dneska partnera životního který je který krizí to je. To je to období krizově to je se mluvil na rozhraní jednoho a druhého stupně to není ten partner který zní nýbrž to vona která neumí přejít přes to se střechou tak je to u toho václava taky nemělo to anebo nevědomost neví jak na to nebo mysli že to je konečný způsob kdepak tak teď bych se stal pomlouvat proto jsem to potřeboval jenom proto abych mohl nám představit co by vašem případě je zapotřebí vy se nesmíte ani na chvilinku sta zastavit do chvíli stál nejenom že stojí opodál a na co spise nedá stát opodál přátelé na přes se okamžitě padá a člověk to chápe třebas jako nějaký václav se vstoupil do pekel se opravdový pád a tak se to pociťuje to to je to je reálný stav to mu stoprocentně věřím nejenom věření myslet tak je. Ono je to to není věčné a je to přechodový stav a tomu se nemůže vidět protože více celé pronásleduje že ano vim co následek že se přesto stal se se dostal trval tři dni že a tak vím že všechny ctnosti které jsem předtím měl mně opustili a neměl jsem se o co opřít ani o to vědomé spojení s bohem byl jsem prostě na kříži bože prostě opustil tam křičel ježíš a ani neříkal od četní pořád pocitem otec lama najednou bude jestliže te každýho slova a pak se třeba odhad ducha to znamená co von vložil tou vitalitou do toho co dělal tak stoprocentně a tak správně a takovým vědomím že to musí dělat. Z tohoto svého se musí vzdát on to musí od určité doby jenom o to že je to správné a tím se rychle dostane přes to východisku jsem samozřejmě u toho václava způsobil jsem prevít že on tím on kolem e že kdyby se měl byl neza kdybychom to byli v několik ono není debatovat tak byla to onkologa nešel sem mu doporučoval prosím vás promiňte mi být onkologa a pak se mu doporučoval být ve straně. On to to sem to se nedivte na kaž mu doporučuju podle toho co potřebuje že o potřeba a protože když tam tím onkologa jednou je za za našich poměrech by tam neměl být jenom autorem měl by tam vy politický základ k tomu aby to mohl dělat tak suverénně že by tam moh zavést tu metodu svýho vnitřního poznání ne a to za není poměru mimo ctnost není možné do sva nevstoupil a moci nemusel pomohl k tomu vystoupili a říkal jsem je odůvodnil se mým že to není možné aby byli mimo stran. A tak dále tak jenom vám říkám že to dialektický záležitost a že to se nedá šablonovitě někomu předepsat bych ale předepsal ano sto vy aby se to pil dostali tak by ho držel takovým způsobem že by prostě vyloučil se třeba svých přátel to je v pořádku a voni neví do toho je ale to neudělám takže on zůstávám jim přítelem že ano ale sem měl taky co dělat z václav aby toto všechno plnosti a teď je to a krizi protože on nemůže zůstat k sedět na fleku tam se padá z každého východiska se padá když vám někam dovedu a to dál v něm nedokážu táhnout tak se padne že se zastavit začla ta eště to ježíš kristus věděl dyť to co zažíval na poušti ježíš to byl taky svým způsobem pád si zažil by si u nádherný. Způsob zasvěcení v tom jordánu najednou si tam nějaký satanáše ho potká a říká mu něco takový nesmysly že a on to musí vyslechnout musí tomu čelit učit se na prostě to je na každém tom předělu je zapotřebí todleto a samosebou čím je kratší ten předěl tím lepší tou zase tam sídlo ho to je vyčerpání zbytečným syn no a myslím že to je všechno jsem všechny okolo omluvil po všech sem ale hnojem že ano takže nemůžu víc je mi to nejde dál ale kdybyste ještě chtěli někdo zvláště pavel abych k tomu něco ještě protože topodle při tom nebyl nebylo mu nemusí to být jasné tak bych byl ochoten to objasnit kterékoliv stránky protože to je prakticky použitelné to není něco nebeského co nám spadlo z hůry nýbrž to je zacházení s životem tak aby ten život nekončilo jako u zvířete když neživým žádné to středisko které zvíře nemá. Tak jsem jako zvíře které nemá a nemůže být to svědka protože ho vůbec nevlastní není zamontováno že zemřel jako dítě je jako zvíře nemůže aspirace ho vědomí věčný život žádný svých sednout člověk nejenom že může apelovat ale měl by se za tohoto života do toho vědomého stavu věčného života vejít to by měl poznat že z ješte pochází že než se narodil tak byl nestvořený a umře že je zase půjde do stavu nestvořeného tohleto. To znamená že musí přijmout myšlenku aspoň dneska jako správnou později jako myšlenku kterou poznává že je správná to je rozdíl ale i ta představuje dobrá dobrým začátkem že z věčnosti přichází do věčnosti se vrací a že to musí provést v tomto životě požíváním východiska využitím toho východiska oživení dalšího východiska a tak to podle po živí minimálně tři východiska a pak přetáhneme o člověka do věčnosti by východiskem to nepude ne na že by dokázal tu cestu existenční a to sem ještě taky ráno říkal že by by dokázal. Aspoň věřit v tom že všechno co na tomto světě je celý vesmír s každou maličkosti všechno pochází od boha nic není nikoho jiného nic není moje nýbrž je toho boha a tedy zbývá jenom jediné když mu to bylo propůjčeno jako v podobenství o hřivnách zase vrátit čili je to návrat navrácení toho co sem co mně bylo propůjčeno zdarma a bez mého nárok. Protože jsem se do tohoto života dostal příkazem si ten život přeci nevymyslel že jsem se dostal jako vy do že to nedoříkal říká se nebito rodiče částečně třebas chtěli mít o to se to vybral hezky ano ale vtělí mi třebas mít tak nemají ne ale to není ten pravý příklad von byl jenom přizvukovat nějakému vyššímu příkazu ten příklad z že nesmrtelná duše potřebuje objekt pomocí něhož reprodukční nebo řek bych transformační objekt to močí pomocí něho byste součást časného starověkým a protože všechno čase vzájemnou všechno spolu souvisí v tom vesmíru takže když se jedna částka propojí do toho věčného nazpátek potáhnu celý vesmír čili na se spoluspasitelem malinké míře pochopitelně ale přeci nějak a tento pokrok na mysli to věčné. A protože nemůže to nikdo udělat než člověk nebo tvora mu podobný tvoru podobně zase skok komplexním transformátorem který transformuje který je schopen za toho všechno věčné na čas a všechno čas ne na věčné a takový tvorové sou chudé ve vesmíru ne v naší soustavě skutečný tak protože vesmír nesmírně obrovský tak to dělají na různých stran a vesmírů takhle jako my a popotáhne všech stran. Čili nás ten tvůrce k tomu abychom stali spolutvůrci takhle musíme naživu nahlížet takže když třebas malou nějaký vobrázek tak jsem spolu tose proto jsem se u něho zastavil ano a nesmí na to hledět jako na nějakou abstraktní ke z bude malou nýbrž na spolu tvoření jestli jsem k tomu nějakým způsobem puzen tak nevím že nevím to sice nepotřebuju to vědět že je to puzen tam shora z věčnosti abych to to dělal a si myslím že to dělám pro ukáže svého domova omyl to si mohu myslet a nemá vadí ale ono to tak není tak myslím že jsem to řekl všechno tak a ten provedli odpoví co si myslíš máš ty větší vitalitou než manželka nebo naopak. Že asi ho taky to mysli a proto se ptá na tu vy tady tu protože to není její východisko ženy je především východisko nikoliv vydali ta nýbrž spíš trpnější stránka a to je mateřství a proto je v tomto bodě tak těžce zkoušen protože je na přechodu do vyššího stupně východiska do jiného východiska třebas vydali ty to je jedno a musí být musí se stát někým do ne oželí ale kdo z pochopí že všechny těžkosti které . Jsou zaviněna tou v tou a ne nějakým manželem nebo nějakým dítětem výš co řekla paní kamenická je se podíval na tebe říkal no to není případ víty a nějakýho jejího syna to je případ jenom víty snažte se působit na vít a všechny že to vobrátí říkal. Ale byl bych rád kdyby kdyby manžel věděl že jeho východisko není tvoje východisko a že právě že máte oba dva jiná východiska že se můžete bezvadně doplňovat když to přijmete jako fakt nebudete vnucovat svoje východisko tomu druhému nebude manžel tobě říkat no ty si cíl a a naopak zase se nebyl říkat ty se dobře a hrneš a z ba brzo todle si kvete si vzájemně to je nepochopení jiného východiska ano. No posudek co jsem dopoledne neříkal nedá se zabránit tomu aby se neopakoval všechno co se objevilo v ježíšově životě tomu se nedá zabránit že ukázal ideální případ s my životem abych tam na začátku bylo pronásledování herodem s pohřben padesát šedesát mladý víte víte z betléma do dvou let třeba to tam poradil tak totéž se stane našem životě co my toho povím kdyby to byla jenom padesátky tím že rezignujete na to že byste pokračovali v tom svém východisku tak vraždit mláďátka těch duchovních nov nových věcí v sobě poradíme strašně moc že to praktikuje me to co víme když praktikuje me to co víme tak nic nezavrhne tak například ježíš unikl do egypta. A co to je svým kdyby ten symbol odhalil tak bych řekl je to místo plných hrnců žádný duchovní místo to je místo kde shora vůbec žádná vona neteče symbolicky a všechno de dala a taky je tam to blaho větší bylo tehdy než bylo v tom izraeli a tak to je příklad přízemní a ten člověk se musí ze začátku smířit s tím že aby jeho dorostlo při jakémkoliv východisku do takového stavu že by hnulo všechno na svůj mlýn že by bylo život že by taky mohlo při třebas tu vypadli tu k tomu v jiném tělesném východisku tak musí napřed se pořád stát pořád ne ne musí být stoprocentně svý ten člověk aby mohl přestat být svůj z je ta bída že napřed musím dělat to co bude odporovat za chvilinku tomu co jsem dělal ne jeho se to musí někam do toho pokusit a pokud to pokud dobrou pokud mohl dobrovolně a ne aby na si tak násilí jako na že ano to to ne. Je mi s mou jakékoliv by východisko nýbrž člověk za prvé nějakou výchovu společnosti ve které žije a tato výchova způsobuje že mu něco blízkýho něco vzdálenější ale vy mně řeknete dyť jsme my nás bylo tolik rodině a ona jediná je takhle vitální jakápak výchova ší nedostal výchovu stejnou řeknete to je věc o vrozeného takže prosím vás neříkejte mi že to překládají vtěleních ale my se dobře v genetice nevyznáme kdy který den kdy vždy co veme tam vrhnout se dostane navrch to my nemůžeme dost obejít když se dítě narodí. Takže když se ptali ramakrišny jestli jako není proti srsti že je tolik náboženství tak on říkal je jich málo řeka když se by měl myslí vlastní náboženství a to nemyslel na náboženství při jenom nýbrž svůj životní směr a čím dřív se do toho směru dostane tím je jsem se do toho směru dostal na tom gymnáziu jsem chtěl být chemikem že.

Download XMLDownload textWaveform view