Waveform view
86-41B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
je
asi
všecko
o
tomhletom
já
jsem
rád
že
jsem
se
tam
aspoň
pozitivních
který
byli
provedení
léto
prázdninách
s
tím
če
okam
podívá
ne
jsem
si
ohlédla
bydliště
svatýho
pavla
v
eses
a
do
panny
marie
sem
viděl
měl
jsem
jak
tam
na
šli
ten
pramen
jak
tak
z
něho
piju
jak
si
myslí
že
je
léčen
léčený
nebo
tak
nějak
ten
můj
přítel
který
to
silo
taky
tam
byl
ne
a
protože
uměl
kastě
anglicky
tak
ten
pude
původ
se
který
to
anglicky
říkal
a
ten
čeho
překládal
to
vůbec
tím
čekám
nepředložila
nýbrž
to
řekli
jenom
s
příteli
a
všechnu
takhle
detailně
vysvětlil
té
výborný.
Mimochodem
ten
ind
který
to
viděl
to
je
program
a
to
je
to
člověk
z
moderní
způsobem
myšlení
jo
který
si
vod
skončit
slibuje
víc
než
má
slabou
tak
by
se
mu
sou
území
pochopitelně
že
to
já
každýho
takhle
spravné
jak
možno
protože
on
to
musí
vědět
kam
až
to
sahá
ne
že
ten
kontinuita
to
je
rychlý
blbej
nic
jiného
že
nic
neví
to
je
hlupák
ještě
je
ten
člověk
který
mu
to
dává
do
paměti
a
on
nesmí
na
to
zapomenout
že
kdybych
u
toho
nebyl
člověk
tak
ten
komplet
nemá
vůbec
žádnou
platnost
na
tom
by
má
ten
zapomněl
my
sme
se
klaněli
jako
novým
bohům
těm
komplet
že
voni
se
nás
udělal
něco
co
člověk
nedokáže
udělat.
To
pak
zase
do
paměti
vložit
třebas
milióny
prvků
bezčasově
téměř
bez
vteřině
že
ano
to
člověk
dělá
jednu
věc
a
je
rád
a
von
dělá
stovky
je
tisíce
věcí
najednou
a
dala
to
dohromady
kloubí
to
a
člověk
to
vymyslel
že
mu
to
dává
do
pera
to
by
člověk
to
by
mu
hlava
se
rozkoktala
kdyby
to
já
lidi
a
tím
jste
vy
to
mě
dva
taky
pochválen
já
to
zase
mu
do
těla
nebudu
a
já
to
budu
vám
za
chvíli
ale
takle
myslí
ví
protože
sebou
zlo
zůstali
zlo
protože
neví
ani
do
zavání
dopředu
ono
to
bylo
vždycky
straně
víte
jenomže
technické
prostředky
na
rozvoj
toho
zla
nebyli
ve
středu
tak
dokonale
jako
jsou
dneska
dneska
může
dejme
tomu.
Nějaký
trestá
vraždit
třebas
zvládni
činitele
protože
má
k
tomu
výbušných
neměl
třebas
do
velice
primitivní
všecko
nebo
takové
války
jako
třebas
dělal
říkat
to
se
dneska
nekoná
to
je
to
je
přežitek
to
se
tak
miliony
lidi
se
vraždí
najednou
že
tak
od
poté
stránce
máte
pravdu
jenomže
taky
je
tolikrát
více
lidí
kolikrát
více
se
vraždí
a
je
to
přirozená
regulace
ví
to
je
bohužel
takže
když
tady
se
budeme
tlačit
na
této
planetě
jako
už
je
tady
tlačení
se
teď
tak
si
tím
jako
se
vám
bude
tak
to
zlo
v
roste
fakticky
to
není
nic
jiného
než
tlačení
se
a
strkáme
do
sebe.
A
když
nás
bylo
hrstka
tak
se
do
sebe
nestarali
a
tak
to
není
horší
když
je
to
jenom
tlačení
ce
je
jedna
dobrá
známa
která
se
mnou
spolupracuje
se
ho
svěřeným
kříži
měla
plné
ruce
zavazadla
stála
bez
radě
pře
tramvají
přes
kterou
stálo
taky
dvacet
výroků
samo
sebou
až
tramvají
přijde
tak
on
se
tam
vrhnou
a
aber
všechna
místa
která
tam
budou
vona
takže
pro
ni
a
pole
to
baala
tam
místo
nebude
tak
vona
si
to
rozmyslel
a
před
tou
tramvají
řekla
tomu
co
stál
v
první
řadě
ty
vole
pustíš
mi
tam
vole
pustíš
my
tam.
On
ustrnu
že
taková
straší
dáma
šedesáti
leta
mu
říká
vole
voni
se
všichni
rozstoupili
vzali
zavazadla
posadil
tam
a
teprve
potom
sice
celý
a
s
úctou
na
ní
hleděla
hleděli
protože
voni
byli
oni
byli
volovi
jako
ona
byla
mezi
těmi
volí
voni
rovni
rovným
si
tam
jako
týkaly
ne
a
maříka
já
od
tý
chvíle
věřím
že
to
co
dělal
já
tam
náležet
obyčejný
nátěr
slabý
že
se
dá
vodbavit
velice
snadno
já
jsem
vědním
slovem
vole
chovala
oni
byli
nejpochopitelnější
by
taky
nebyla
andělská
že
minebo.
A
tak
já
jenom
to
tam
teďka
nebude
no
nebo
nemyslete
si
václav
že
by
bylo
vidět
komu
to
a
ve
silou
že
se
byl
nějakým
jidášem
nebo
z
rád
sem
a
tak
dále
není
pravda
protože
při
dobré
vůli
byste
se
byl
mohl
uvolnit
ta
celý
ten
kus
který
se
tam
konal
to
není
náš
tvý
ani
zrácím
nýbrž
to
jsou
to
byli
rozpaky
které
na
které
máte
právo
protože
při
tom
rozhodování
jestli
dělat
to
nebo
ono
je
člověk
rozpolcen
se
rozhoduje
svou
vlastní
vůlí
a
když
se
rozhoduje
svou
vlastní
vůli
tak
je
vlastně
už
tou
chvílí
bezmocen
a
vy
prostě
jste
tam
přistupovali
jako
bezmocný
člověk
a
ne
jako
jidáš
a
Také
jste
se
do
té
bezmocnosti
potom
konečně
v
pravil
dokonale
ne
tak
takový
to
byl
než
se
tam
vešel
a
ne
až
toto
provedl
toho
je
není
to
není
pravda
my
často
nerozlišujeme
minulé
od
budoucího
správně
protože
všechny
věci
přítomné
se
připravuji
v
blízké
nebo
vzdálené
minulosti
a
mají
dovětek
z
blízké
nebo
vzdálené
budoucnosti
připravuji
se
na
úrovni
této
hmotné
ale
sou
připraveny
na
úrovni
duchovní
tam
se
nepřipravil
tam
jsou
všechno
co
tady
je
je
napřed
je
ne
bude
nebo
bylo
je
napřed
u
boha.
Tedy
říct
že
pán
bůh
se
začal
tvořit
že
byl
začátek
světa
nebo
tak
to
je
otázka
protože
on
ten
svět
jak
tady
existuje
myslím
celý
vesmír
i
když
by
neexistoval
takhle
hmotně
dualisticky
tak
on
je
u
toho
boha
neboť
co
by
u
něho
nebylo
přes
hranice
prostoru
a
času
to
nemůže
z
něho
vejít
vít
a
jestliže
on
je
tvůrcem
toho
všeho
tak
to
v
něm
je
tak
po
této
stránce
je
permanentní
tvůrcem
čili
ono
říkat
pán
bůh
stvořil
svět
to
je
velice
nesprávné
to
jako
když
vy
říkáte
ve
mně
nastala
taková
taková
situace
to
je
nesprávný
názor
to
je
pojato
prostředka
a
nikdy
tomu
nemůžete
správně
porozumět
že
takhle
z
prostředka
berete
ten
člověk
je
na
cestě
k
bohu.
Z
toho
dualismu
v
to
bylo
mu
se
vývojově
dostal
do
daleko
až
do
úrovně
člověka
a
nevidí
ten
vývoj
který
předcházel
nevidí
ho
ani
matka
která
za
demě
sice
provádí
ve
svém
těle
né
pochody
které
trvale
tady
si
miliardy
let
na
tomto
se
ani
vona
nepotřebuje
to
vidět
nechtělo
nemyslete
že
lékař
to
niza
se
to
dovíte
detailně
to
ne
ale
už
to
že
se
dovídáme
co
matka
si
vybírá
z
toho
konglomerátu
mnoho
sti
při
vývoji
například
života
na
naší
planetě
že
si
vybírá
určitou
linií
vývojovou
už
to
je
už
z
toho
můžeme
usoudit
tam
ta
vývojová
linie
jde.
V
kam
míří
a
je
to
na
ní
nestavit
dět
když
známe
tu
linii
do
minulá
ani
mi
sta
záměna
když
po
sme
pitvali
matku
a
víme
jak
ten
zárodek
se
přeměňuje
viděli
buňky
na
prvoků
a
na
mozky
živočichy
a
potom
na
pozemské
a
tak
to
šlo
někdy
opačně
že
pozemský
tvor
se
stal
živočich
mužský
například
dejme
tomu
další
n
ne
to
byl
napřed
na
na
suchu
a
při
působil
jsem
ho
ři
tak
vono
to
nešlo
tak
jednoznačně
jak
my
si
myslíme
tak
vyros
nebo
tak
nějak
to
dneska
víme
daleko
více
a
dětsky
to
víme
ne
nějaký
duchovní
oblasti.
Takže
ten
vývoj
nejde
jenom
takhle
nahoru
rovno
no
mírně
nýbrž
ten
vývoj
a
s
tím
se
musí
václav
smířit
ten
ne
nebylo
tah
a
jinak
to
nejde
že
obrovská
ne
se
tam
vlna
ten
vrchol
vlny
následující
není
tak
nízko
jako
byl
minulým
vrch
je
už
trošku
víš
ale
ta
tíže
není
už
tak
nízko
jako
byla
ta
minulá
že
čili
to
vlnění
ze
směrem
nahoru
to
je
ten
celkový
nejsnazší
pohled
obrazně
tedy
do
této
no
obrazně
pohled
na
celý
vývoj
a
na
celý
dvoj
jak
je
jediný
co
tak
celýho
vesmíru
protože
my
ať
sem
nebo
nechceme
se
musíme
podvolit
tomuto
celkovému
trendu
my
jsme
si
ho
nemůžeme
vniknout
my
se
musíme
smířit
s
tím
že
nejsme
jidáš
ale
že
jsme
závislí
na
tom
kons
ano
smazání
když
to
bereme.
Jako
dramaticky
ve
to
dal
třebas
václav
tak
tím
zbytečně
trpíme
já
jsem
to
bral
dramaticky
jenom
tři
dni
v
tom
koncentráku
a
já
sem
změně
cel
jestli
tam
někdo
dostal
jeden
kompromis
dycky
dostal
místo
něho
deset
jo
po
a
proto
jsem
to
při
tom
vývoji
který
jsem
za
sebou
takhle
už
neměl
brát
tak
jsem
byl
se
stan
daleko
více
než
normální
člověk
ale
to
koán
a
to
ohrožováni
až
k
tomu
že
teďka
tě
za
zabiju
ne
tak
rychle
šlo
kupředu
že
jsem
potom
byl
absolutně
svobodný
to
se
nikdy
v
tomto
životě
předtím
nebyl
takhle
absolutně
svobodný
jako
v
tom
koncentráku
že
byli
tak
tečky
poměry
bylo
to
jidáš
tvý
bylo
to
za
co
si
že
jsem
zapomněl
že
sem
na
cestě
boží
a
že
mě
z
nějakých
důvodů
opustil
ten
kristus
nebo
ten
bůh
bylo
to
jidáš
tví
já
bych
říkal
že
tohleto
je
pohled
velice
povrchu
protože
to
byla
nutná
periferii
on
byl
ve
co
tady
který
petry
řecké
prostě
sledoval.
To
byl
nutný
předpoklad
aby
mohla
vzniknout
buď
katastrofa
anebo
vítězství
ne
takže
ať
si
s
tím
periferii
nedělá
každém
pořád
ne
dramaturga
lidský
životem
zdramatizována
nekonečnost
tak
a
do
děje
zdramatizována
musí
být
terezie
musí
být
těžkosti
ze
kterých
potom
buď
vejde
to
nebo
ono
a
to
se
zase
jeho
všechno
přechodné
je
to
prostě
plynulý
vzestup
nahoru
směrem
tak
já
ho
nepovažuju
a
ne
snad
že
by
musel
vyhovit
lichotí
za
nějakého
jidáše
nýbrž
jeho
považuju
za
člověka
který
hlouběji
než
kdokoliv
v
tom
čeřínku
přišel
tomu
na
kloub
když
neví
když
vo
tom
neví
jak
to
fakticky
je
že
relativní
dobro
přináší
dycky
relativní
zlo
a
on
si
toho
relativního
dobra
vzal
víc
než
ti
ostatní
a
proto
se
dostavilo
relativní
zlo
taky
ve
větší
hloubce
byl
na
byla
pučí.
Kdyby
si
toho
byl
vzal
málo
jako
třebas
někdo
tam
jako
takový
třebas
bohu
mil
který
se
tam
po
stával
tak
se
mu
tohleto
nic
nemohlo
stát
ještě
tam
ten
bohu
menoval
že
já
sem
mě
tam
příklady
různých
lidí
jak
jsem
z
nechovali
a
podle
toho
taky
na
to
reagovalo
a
podle
toho
se
s
nimi
dělo
například
dejme
tomu
tamhle
jana
tam
nespal
a
to
mělo
za
následek
že
to
potom
se
do
ní
nesl
neklid
ze
kterého
se
rodí
něco
lepšího
a
u
toho
václava
taky
tak
kdyby
se
to
dalo
bez
neklidu
provést
tak
ono
by
to
bylo
lepší
já
vím
ale
veďte.
Někoho
do
klidu
a
on
lehne
popelem
jak
se
říká
on
si
v
tom
zabydlí
rozumíte
ono
mu
tam
bude
dobře
ne
to
buďte
rádi
že
václav
se
vám
to
nestalo
že
jste
takle
popelem
nelehejte
vděčen
za
tu
vaší
krizi
promiňte
mně
protože
to
je
sadisticky
že
ano
ale
já
už
jsem
na
to
zvyklí
že
na
mě
lékaři
ten
sadismus
prováděli
vy
se
ty
na
mě
prováděli
a
povalila
to
jestli
a
všichni
možný
dost
do
své
jenom
domě
ostražitý
tak
to
ani
prováděl
tak
já
to
reprodukuju
jenom
tak
mírně
po
nich
protože
vím
že
to
má
svůj
účel
kdyby
mně
byl
ten
esesman
nechtěl
zabít
než
bych
nebyl
býval
dělit
že
mě
zabije
že
budu
mrtvý
v
následek
že
v
okamžiku
tak
sem
potom
nežil
zdáli
boží.
No
a
tak
to
bylo
výtečné
ještě
že
jsem
to
tak
když
tě
jsem
té
jistoty
vůbec
nerozuměl
já
jsem
měl
i
totu
že
mě
zabije
jistotu
a
ne
z
rozumu
dané
situace
to
vyplývalo
že
si
mě
zabíjejí
mě
říkal
počkej
si
teďka
dobrý
u
toho
a
potom
dobrý
u
tebe
ne
sem
čekal
se
dobíjen
klidně
a
lítost
neměla
tam
vůbec
žádný
smysl
ať
se
nelituje
lítost
tady
nemá
žádný
smysl
a
to
dělá
svou
věc
to
znamená
svoje
povolání
bez
lítosti
nad
sebou
a
byste
se
z
toho
dostane
dál
no.
Proti
že
nemají
noc
a
voni
si
myslí
že
já
je
taky
nemohu
nemusím
mít
ne
já
jsem
ještě
člověk
já
musím
taky
vyspat
aspoň
trošku
ne
to
voni
vůbec
nespí
se
taková
terezie
si
najednou
zase
dne
na
mě
a
celou
noc
trápí
dokud
nedovedu
to
co
vám
mně
v
okamžiku
nula
já
se
s
tím
trápim
celou
do
žák
ho
dostanu
do
slovního
výrazu
kteří
ani
zdaleka
neodpovídá
tomu
co
mě
řekla
e
tak
setina
z
toho
co
tam
v
uvozovkách
uvedeno
jo
v
tom
v
tom
komentáři
jednom
místě
ale
to
jsou
úžasný
věci
co
vona
mě
řeka
tedy
bych
já
to
dokázal
říct
to
co
von
mě
řekla
bez
ztráty
času.
A
tak
to
by
bylo
jedinečné
ale
musí
se
vás
o
přiznat
že
mě
potom
trápila
celou
noc
a
bezostyšně
bez
citu
že
sem
nevyskytne
ano
sem
do
rána
nespal
ku
denně
po
padla
že
jsem
to
napsal
ale
protože
mi
to
nešlo
a
jsem
si
lehl
když
jsem
to
napsal
osel
sem
si
ve
tak
ona
s
tím
nebyla
spokojena
zase
se
musel
stát
se
sem
napsal
další
řádu
a
tak
jsem
psal
řádu
pořád
se
přečtěte
si
to
dobře
protože
tam
že
první
lekce
svatý
které
by
zněla
takhle
to
fakticky
tuhleti
mě
dala
to
tam
nemůžu
tak
napsat
by
si
vidiny
až
se
mám
nějaký
takový
leta
jemných
styky
to
není
žádný
ten
to
je
přirozená
záležitost
ale
měl
jsem
jí
za
zlý
že
mě
co
ono
budí
ale
kupodivu
ráno
jsem
byl
červ
jí
než
kdyby
byl
spal.
Takže
ta
zlostný
představ
teďka
se
jenom
cesta
ten
své
zlobě
ale
byl
jsem
zlostný
na
to
zabilo
by
nespíte
vy
tam
nemáte
no
z
vám
se
to
jedná
že
jo
ne
dbáte
na
obyčejného
karlička
který
tady
chce
se
taky
vyspat
né
no
je
to
záležitost
přicházející
z
vnitřku
ve
styku
se
svatými
vždycky
ale
vy
musíte
vedle
toho
sebezáporu
a
který
je
to
postaveno
kdyby
se
nezapřel
tak
se
s
ním
nesetkám
je
nás
musí
okamžitě
následovat
braní
vlastního
kříže
já
se
musím
lidskými
silami
zpracovávat
a
to
je
velice
obtížné
poměrně
obtížné
protože
já
sem
například
to
co
ona
řekla
bez
strádat
já
to
zpracovával
vod
půl
jedenáctý
do
půl
pátý
ráno
a
máte
to
na
jedné
stránce.
Ono
to
mě
nikdy
tak
dlouho
nic
netrvalo
jako
tohleto
až
konečně
byla
spokojena
na
já
už
jsem
se
musel
zase
stávat
no
tak
prosím
vás
tohleto
je
jiná
úroveň
jejich
než
naše
mysle
tělesný
a
musíme
tomu
tělu
také
dát
tomu
náleží
kdybychom
mu
nedávali
tak
se
proviňujeme
jako
ten
svatý
františek
když
se
díval
na
své
tělo
jako
na
osla.
To
dělal
velikou
chybu
svatý
ber
a
tak
kde
který
svatý
křesťanský
to
dělal
že
zanedbávali
svoje
jáčko
a
svůj
život
světský
svatý
bernard
potom
ve
stáří
to
byl
doktor
extatický
jak
se
mu
říkali
sama
extáze
neříkal
kdybych
se
byl
víc
se
šetřit
více
jedl
tak
se
dneska
neměl
ty
potíže
neměla
jsem
ty
bolesti
v
žalu
a
to
všecko
co
mám
mě
to
ruší
dneska
při
moji
apoštolu
já
sem
měl
normálně
dbát
o
lidský
život
abych
se
dožil
stáří
ve
kterém
nerušeně
bych
ty
věci
mohl
propagovat
protože
ono
je
třeba
celého
lidského
života
než
se
dopracuje
k
té
moudrosti
nebo
unese
tu
moudrost
moudrost
kterou
člověk
vůbec
může
unést
není
to
šela
moudrost
no
a
tomu
potřebuje
zase
klid
já
musím
být
ve
svém
stáří
klid.
A
když
ho
nemám
když
ho
nemám
tak
nemohu
spát
pochopitelně
a
to
nebo
dál
to
de
rozděleni
individuální
rozdělení
dobra
a
zla
takže
ztratí
svoji
funkci
dobro
po
levici
doprava
toto
vitmen
popravit
a
nemají
už
v
sobě
přístup
takže
nemohou
nebo
nemají
nebo
do
dělali
funkci
průvodce
nebo
existovat
podněcovat
el
dalšímu
ne
dejme
tomu
takovým
předek
tedy
mluvit
o
abyste
viděli
co
to
jsem
převede
jak
se
nesmím
štítit
a
to
je
zajímavý
že
pan
va
pan
ghos.
Jesudian
moc
toho
neřeknou
vlastním
životě
že
my
si
že
by
to
bylo
vytahování
ale
mě
mají
k
tomu
abych
všechno
řekl
to
je
já
si
to
mohu
klid
volit
no
tak
dobře
tak
například
protože
by
to
nebylo
dokument
jo
aby
to
roku
ne
a
která
by
potom
převedu
sedmnácti
letech
předvedl
tak
že
když
mě
přepadlo
ta
přítomnost
boží
se
byla
do
mého
vědomí
jako
přítomnost
boží
a
když
jsem
věděl
že
moje
pravá
podstata
je
nesmrtelná
a
všeho
tvorstva
nesmrtelná.
Tak
jsem
z
toho
vyvodil
tyhlety
relativně
dobré
ale
fakticky
chybné
závěry
fakticky
chybné
závěr
že
jsem
řekl
toho
života
do
sedmnácti
let
když
sem
na
boha
nevěřil
se
musím
vzdát
neboť
to
je
život
planý
nesmyslný
styděl
jsem
se
za
něj
a
to
jsem
se
zpovídal
jak
tam
říkáte
zpovědníci
můj
největší
mých
důstojný
pane
ten
že
sem
žil
bez
boha
a
že
mě
ten
pán
bůh
nechyběl
nemysli
to
byl
život
planý
špatně
nasměrovaný.
A
já
tím
životem
dále
nechci
jít
ale
kdo
mě
zaručí
že
tento
největší
hřích
který
jsem
páchal
do
sedmnácti
letech
se
nevrátí
že
ho
nebudu
opakovat
jako
on
to
opakují
ty
věřící
vaší
který
chodí
s
titíž
který
hříchem
pořád
to
a
kde
říkal
jemu
ale
já
vám
to
vysvětluju
chodí
pořád
tímtéž
hřích
a
pořád
to
opakují
do
vaší
zpovědníci
která
nechci
která
si
nic
od
něho
pokoje
a
proto
chci
aby
mě
byli
odpuštěn
tento
řík
on
říkal
odpustit
vás
ho
nemohu
protože
to
není
hřích
říkal
tak
když
ho
dopustíte
tak
já
okamžitě
odcházím
se
zpovědnice
protože
je
to
nesmyslné
tady
sedět
nebo
klečel
on
říkal
taky
lite
tyto
považuješ
na
jednom
začal
tykat
za
největší
hřích
ote
absolvo
já
tě
od
něho
osvobozuji
já
sem
mu
byl
nesmírně
vděčen
nějak
jsem
dva
dni
plakal
a
nemoh
za
se
toho
pláče
žalostný
zbavit
tak
pak
a
se
neroste
už
nebudu
muset
žít
bez
pána
boha.
Jenom
tu
radost
jako
se
měl
je
beztak
už
ten
další
život
nepude
to
přes
znamenalo
jiný
smysl
života
tak
já
jsem
se
přelila
dokonale
bysem
omylu
že
tam
to
bylo
špatné
nebylo
to
špatné
ale
teď
bylo
potřebné
abych
to
tak
chápal
že
to
bylo
špatné
toto
okamžiku
sem
našich
tou
potřebné
tak
jsem
to
takhle
chápal
jako
vrcholně
špatné
jsem
se
mohl
detailně
vzdát
svého
dosavadního
života.
Tolik
do
nového
smyslu
života
to
je
podstata
toho
převedu
ale
dokonale
e
to
že
hloupě
protože
si
mysleli
že
ten
život
světský
je
něco
špatného
co
není
pravda
ten
má
smysl
to
sem
nevěděl
lidské
tělo
má
smysl
tomu
být
zachováno
já
jsem
přestal
jít
nechutnalo
a
matka
mě
musela
krmit
napájet
a
ukládat
a
já
nevím
co
všecko
se
musela
dělat
že
jsme
taky
radila
strážného
tak
bych
tady
s
vámi
nebyl
čili
to
bylo
ano
poté
tam
to
bylo
za
nesprávné
konec
za
to
matka
to
vzala
správný
konec.
Ale
na
druhé
straně
to
bylo
správné
že
jsem
se
vlivem
to
sem
zahodil
ten
minulý
život
až
do
sedmnácti
let
tak
jsem
mohl
z
te
plně
přikročit
k
novému
smyslu
života
kdyby
byl
tento
omyl
nespáchal
to
byl
správný
omyl
tak
sem
nešel
dál
a
te
správný
omylů
menšině
se
vyskytovalo
celá
řada
vašem
životě
také
se
vyskytne
například
vy
takovým
nesprávném
omylem
teďka
sestrám
a
je
to
v
pořádku
protože
on
vás
někam
dovádí
to
nevíte
kam
já
jsem
taky
nevěděl
to
nevadí
ale
je
to
v
nejlepším
pořádku
a
my
totiž
nechápeme
že
dokud
jsme
v
dualismu
tak
musím
být.
Kterým
rovnocennými
partnery
vedeny
současně
ro
cení
partneři
jsou
páry
dvojic
dobrozlo
všechny
páry
dvojic
rozený
partnery
a
já
nesmím
se
divit
že
jsme
veden
oběma
způsoby
né
aby
spáchal
zlo
to
se
na
mně
nechce
a
když
jsem
tím
veden
těmi
těžkosti
ve
svém
životě
v
tom
musím
si
prostě
to
musím
udržet
tomu
svým
vydržet
prosím
řekl
že
dneska
vy
ona
ta
to
co
u
mě
nastalo
se
té
zpovědi
tedy
protože
dneska
ze
začátku
mše
člověk
vydává
se
svých
hříchů
to
je
člověk
to
je
věrný
sluha
církve
ale
absolutní
blbce.
To
znamená
vůbec
k
tomu
nerozumí
je
rozdíl
z
povídat
se
takhle
obecně
když
se
neřekl
ne
konkrétně
z
čeho
a
zpovídat
se
konkrétně
co
mi
nepříjemné
cestou
povídat
tam
se
musí
člověk
zapírat
a
to
je
na
té
bývalé
zpovědi
účelné
a
to
je
účel
na
tom
evangeliem
způsobu
který
opakují
neska
katolíci
chybně
chyba
von
je
dobrý
tedy
von
je
dobrý
zastánce
toho
trendu
který
právě
on
dovede
prostě
z
jedné
linie
tradice
přejít
na
jinou
lidi
tohleto
já
nikdy
nedovedl
ta
linie
minulá
byla
správná
a
toto
je
nesprávná
protože
dneska
opravdu
nikomu
není
odpuštěno
nikomu
ani
po
této
při
té
tom
ši
protože
to
příliš
obecné
a
je
tam
zanedbávám
to
ve
k
sebezáporu
a
ten
nesmí
být
zanedbáno
prosím.
Nějaký
páter
pio
moc
dobře
těmto
věcem
rozuměl
a
říkal
když
mu
tam
někdo
přejde
do
spojeni
by
že
tam
chodil
stovky
lidí
a
on
to
nemoh
zvládnout
říkal
není
zapotřebí
činu
nebo
dcero
aby
mě
říkal
všechny
hříchy
ale
řekni
mně
ten
svůj
nejhlavnější
ten
který
považuje
že
ta
nejtěžší
a
když
mně
ho
řekneš
tak
mně
to
stačí
já
způsobím
odpuštění
všech
ostatních
knih
a
tento
tomu
rozuměl
dobře
protože.
Nejde
o
to
to
vyříkat
někomu
to
já
taky
chápu
že
není
důležité
ale
jde
o
to
jestli
já
dovedu
odstoupit
od
kořene
všeho
ostatního
co
je
nalepeno
na
to
hlavní
na
tu
hlavní
zásadu
no
a
to
ten
páter
pio
viděl
že
se
má
udělat
že
to
je
podstata
zpovědi
že
když
ne
vykořenit
ten
základ
že
to
ostatní
taky
nevy
kořene
a
protože
je
to
pílí
který
je
založeno
na
tamto
hlavním
a
tak
on
si
to
vzájemně
váže
tak
ono
není
třeba
všechno
říkat
ale.
Ještě
přitom
je
něco
důležitějšího
že
totiž
do
má
takové
okatě
hříchy
bych
tak
řekl
že
tím
kompromitují
postavení
třebas
církve
nebo
křesťanství
vůbec
tak
tomu
sice
odpuštěno
je
když
já
takové
zpověď
ale
ne
tak
aby
měl
zůstat
naživu
to
je
další
věc
a
potom
ještě
jedna
je
tam
dole
stává.
Že
kdo
se
zpovídá
třebas
poctivý
má
upřímné
předsevzetí
se
polepšit
tak
on
se
zpovídá
v
každém
případě
nepatřičné
protože
to
má
být
výraz
toho
že
si
chce
zpřístupnit
cestu
k
bohu
kterému
chce
patřit
že
po
tímhletím
znakem
vnitřním
patřit
bohu
nepřichází
do
té
spojení
se
aby
si
uprázdnil
cestu
k
bohu
nebo
neboť
tam
přichází
jenom
pro
to
aby
se
uspokojil
aby
zbavil
svý
těžkostí
tak
to
je
takový
obyčejný
přízemní
sobec
který
se
nikam
nedostane
tady
je
třeba
něčeho
dalšího
nově
třeba
opravdu
chtít
patřit
tomu
bohu
a
teprve
ten
dostane
odpuštěno
tak
že
to
neopakuje.
A
jestliže
já
jsem
měl
touhu
patřit
bohu
při
té
spojeni
kterou
se
přednáška
sem
to
neopakoval
když
jsem
přišel
po
druhých
tomu
knězi
a
tak
se
musel
být
důstojný
pane
mně
to
nejde
hřešit
promiňte
mi
z
čeho
se
mám
zpovídat
a
mně
říkal
no
tak
toho
mně
dosud
nikdo
neřekl
a
to
mně
musíš
vysvětlit
se
říká
a
tak
nemůže
někdo
krátce
mu
říkal
já
když
se
přítomen
mají
pel
toho
co
chci
ukradeno
a
protože
přítomen
v
mém
vědomí
bůh
já
nemohu
nic
dělat
za
jeho
zády
a
musím
dělat
jeho
přítomnosti
a
jeho
přitom
ti
to
nemůžu
dělat
co
bych
si
mohl
dovolit
za
jeho
zády
a
proto
mě
na
nejdeš
ne
že
bych
byl
nevěl
řešit
to
ne
oni
to
nejde
protože
on
je
při
tom
a
ta
síla
jeho
přítomnost
je
tak
velká
že
mě
to
nedovoluje
řešit
tak
nemohu.
A
von
říká
tak
tomu
já
už
začínám
věřit
že
to
tak
je
a
tak
prosím
tě
choď
ke
mně
jenom
pro
svoji
a
předstírej
zpověď
a
já
chci
vět
jak
to
jak
se
to
bude
vyvíjet
tak
se
toto
sledovat
pět
let
ten
vývoj
těch
většina
mně
se
to
snadno
mluvilo
protože
jsem
od
těch
třech
a
půl
let
se
vobčas
zapíral
a
nic
jsem
sobě
střádali
o
čem
se
nevěděl
že
v
sobě
střádá
a
ten
poklad
vnitřní
toho
odříkání
narostl
a
přerostl
přes
do
mého
vědomí
v
rostl
do
mého
běžného
vědomí
a
protože
na
tom
sebezápor
je
postaveno
následování
ježíše
krista
tak
já
jsem
potom
musel
následovat
ovšem
ještě
ne
ježíše
ale
prostě
jsem
šel
za
bohem
tak
ono
se
mi
to
mluvil
protože
já
bych
vlastní
silnou
by
byl
to
taky
nedokázal.
Tu
když
si
půdu
jsem
získal
tím
že
jsem
byl
poslušen
a
tady
myslím
poslušnosti
základem
veškerého
duchovního
pokroku
být
poslušen
toho
co
považuju
za
správné
mít
toho
disciplinovaně
poslušen
bez
ohledu
na
sebe
bez
lítosti
já
tady
musím
poslouchat
kde
nikdo
oko
mě
neposlouchá
a
nemusí
poslouchat
já
jsem
vlastně
ubožák
že
ho
že
musím
postem
kde
jiní
se
baví
že
jí
se
baví
tak
já
tam
já
jsem
tam
jako
poslušný
člověk
přítomen
nemám
žádnou
radost
života
takle
to
člověk
může
brát
jenže
ta
do
života
je
nějaká
jiná
než
se
z
toho
momentální
rostlin
to
je
podivný
radost
že
že
to
toto
rostou
já
jsem
neli
zažíval
při
tom
pláči
třeba
jsem
dva
dni
plakal
to
by
ho
opravován
radost.
A
do
dneška
mám
ve
zvyku
plakat
nad
krásou
třebas
slova
nebo
výrazu
jakéhokoliv
umělecké
ho
když
mě
to
ukáže
něco
z
té
pravé
podstaty
věcí
platí
plačou
radostí
protože
jsme
se
není
už
ne
ale
prostě
trvá
to
o
těch
sedmnácti
let
todleto
jak
se
se
ne
někdo
z
čas
dobro
no
ale
myslím
že
je
to
důležité
aby
takhle
člověk
byl
citlivý
pro
vjemy
z
tohoto
světa
aby
si
z
nich
dovedl
vzít
to
co
je
tam
dobrého
krásného
správného
a
aby
byl
tím
dojat
protože
vono
se.
To
schází
do
tohoto
chrámu
vnitřního
božství
nejsnáze
srdcem
proto
ježíš
kristus
říkal
milovati
budeš
z
celého
srdce
napřed
to
jako
předeslat
až
potom
duší
a
tak
dále
protože
tam
to
jde
nejsnáze
přestože
ne
vždycky
a
někdy
to
jde
a
když
to
jde
tak
to
člověk
má
použít
a
má
touto
bernou
vstoupit
člověk
který
nedokáže
tak
vysoko
myslet
aby
si
uplatňovat
cestu
k
bohu
nýbrž
aby
se
zbavoval
jenom
svých
špatností
ten
jedná
správně
intenzivní
pochopitelně
které
ty
intenzívně
církve
hluboce
podceňuje
křesťana.
A
hluboce
ty
ho
považuje
za
mrzáka
duchovního
to
tedy
i
mám
velice
za
zlé
ale
ten
člověk
není
vinen
že
ho
církev
takhle
podceňuje
že
ho
pouští
to
je
zpovědi
s
tímto
předsevzetím
se
polepšit
ani
víc
než
se
podle
při
tom
se
ju
slibuju
opravdové
přesný
činím
se
polepšit
a
nikdy
nehřešit
tyto
čtyrycet
nestane
ale
ale
je
to
prosím
spravedlivé
vadila
třeba
touha
ale
o
bohu
tam
není
ani
slovo
církev
mocně
podceňuje
člověka
běžného
křesťánka
ten
není
schopen
se
k
bohu
bez
obrátit
to
je
ten
někde
vysoko
na
nebesích
tam
o
nedosáhne.
To
je
základní
omyl
za
to
ten
křesťan
k
nemůže
tak
to
není
jeho
vina
a
tak
proto
té
spojeni
má
jít
a
třebas
jenom
citovosti
ovšem
musí
se
potom
smířit
s
tím
že
pro
ty
nedostatky
interpretace
církevní
také
brzo
začne
znovu
opakovat
hříchy
ze
kterých
se
poctivě
zpovídal
a
že
tedy
je
to
si
ho
ká
práce
někam
něco
vyplatí
a
zase
z
toho
spadne
ovšem
nemám
pravdu
úplně
že
by
to
byla
fyzická
práce
on
když
to
nikam
třebas
čtrnáct
dní
jenom
do
tlačil
až
čtrnáct
dní
žil
ctnostně
tak
něco
se
sebezáporu
něm
zůstalo
a
on
střádaly
poklad
rozumíte
takže
když
to
dělá
celý
život
tak
nastal
možná
veliký
poklad
a
objeví
se
to
třebas
o
a
řeku
smrti
nebo
tak
nějak.
Jestli
je
vhodné
až
tělo
vaši
jak
ty
když
jako
po
to
na
toto
dávám
si
vždycky
vzpomenu
na
slepýho
pana
válka
otec
toho
válka
se
kterým
jsem
jednou
šel
bez
jeho
vědomí
protože
jsem
ho
vedla
on
nedává
pozor
na
cestu
okolo
kostela
ve
zlíně
tehdy
ještě
a
on
najednou
říkal
prosím
tě
zastavíme
se
tady
se
něco
v
pravo
od
nás
něco
děje.
Já
jsem
viděl
že
ten
oko
to
říkal
jsem
že
tam
je
vedle
v
pravou
kostel
tak
něco
v
pravo
od
nás
něco
děje
a
co
stali
se
tedy
stát
a
najednou
zvonilo
že
do
pozdvihování
tak
tam
ona
von
je
to
kostel
říká
on
cítil
proměnu
transubstanciace
přes
stěny
kostela
do
zajedno
třiceti
metrů
asi
tak
prosím
vás
tak
s
tím
by
měla
být
odpovězeno
že
to
vy
v
nějaký
má
ne
když
i
slepý
na
dával
takovou
lekci.
A
já
bych
ještě
použil
jiného
příkladu
třebas
života
jiného
prosťáček
ten
byl
ještě
prosí
než
pan
válek
a
to
je
zase
kupertinský
který
zemřel
tisíc
šest
set
tři
našeho
letopočtu
itálii
a
to
byl
veliký
prosťáček
který
nebyl
schopen
myslet
jako
dospělý
člověk
který
myslel
jako
prosťáček
prostě
jako
dítě
dětský
rozoumek
a
byl
pověstný
svou
moudrostí
která
přesahovala
moudrost
kteréhokoliv
člověka
žijícího
v
itálii
v
té
době
takže
mu
mudrci
té
doby
který
se
setkali
s
josefem
kupertinský
na
jeho
vrcholu
vývoje
říkali
že
nena
celý
literatury
duchovní
sme
a
začal
kali
tole
tolik
po
těch
já
vědomostí
jako
se
setkání
s
vezeme
za
to
se
kupertinský.
Dejme
tomu
šel
protože
tam
tehdy
chodili
dycky
dva
bratří
šli
někam
klášterní
vlasti
si
dycky
dva
tak
šel
nějakým
bratrem
a
dál
se
viděli
kostel
a
opuštěný
vrata
vode
do
koán
a
ten
josef
uplatnit
ří
mě
by
zajímalo
vědět
jestli
je
tam
ještě
tělo
páně
v
tom
svatost
áno
nebo
už
tam
není
a
v
tom
se
to
nějak
vnitřně
dověděl
že
tam
je
letěl
a
letěl
těmi
otevřeni
dveře
nepřevezme
a
obratem
svá
je
svatost
ne
a
nemohli
ho
vod
toho
svatost
aku
vod
strhnout
museli
ten
zato
stránek
otevřít
a
museli
mu
to
tělo
páně
podat
a
on
potom
se
se
šplhal
z
toho
svatost
tak
už
těch
co
protože
on
dycky
všude
vlít
nad
no
ale
do
soto
nešlo
jo
třebas
dejme
tomu
on
tímto
způsobem
stačil
myslí
kříž
před
chrámem
někde
že
viděl
jak
se
namáhal
a
on
to
pomazal
no
ráhnu
a
postavil
ho
a
říkal
hodně
rychle
ho
podstavce
kameni
aby
se
nezhroutí
teď
ale
zjistil
že
vysílit
na
tom
jenom
zevně.
Setkal
teď
mě
musíte
dolů
snést
tak
museli
říct
že
říkám
museli
ho
dolů
jste
on
to
dolů
nekázal
ale
v
té
touze
sty
citem
kříž
letěl
a
proto
papež
jan
dvacátý
třetí
ho
se
světí
ho
jmenoval
takovém
kosmonuti
bez
tíhne
stavu
tak
ten
člověk
prostě
chtějí
nesprávně
k
bohu
ten
žije
v
bez
nem
stavu
na
na
ten
nemá
žádné
potíže
i
když
je
vidíte
že
má
a
on
je
fakticky
nemá
neplete
najednou
říkali
víš
kristus
praštím
sebou
a
na
si
mě
no
ty
potíže
neměl
protože
voni
viděli
že
má.
Tak
tam
do
tý
ko
toho
kostela
nechoď
tam
je
co
ještě
jinde
v
nepořádku
co
mě
nepřizná
te
to
já
tedy
vím
ale
co
mě
nepřiznáme
a
protože
toto
nedokázal
odstranit
tak
tam
radši
nechoďte
ale
že
by
to
nemělo
význam
tam
jít
to
nemohu
člo
si
naopak
význam
máte
se
dal
jsem
vám
říká
se
že
tam
se
přemění
obyčejných
lék
na
tělo
páně
ale
pro
koho
to
tam
není
řečeno
ne
pro
každého
je
tomu.
Jak
jsem
vám
říkal
často
dobroslavy
imeldě
lambertini
která
byla
třinácti
let
když
viděla
v
tom
klášteře
kam
s
chodila
dívat
na
ty
jeptišky
když
viděla
jak
oni
přijímají
tělo
páně
tak
nemohla
pochopit
že
do
dneska
do
zítra
do
já
nevím
za
měsíc
a
tak
dále
a
nezmění
se
zůstávají
pořád
kdy
mi
kteří
nejsou
zaujati
tím
bohem
jak
by
měl
být
když
to
nic
vstoupí
ježíš
kristus
tak
mě
by
vypadat
jinak
že
by
ten
život
boží
projevovat
nějak
a
oni
neprojevovalo
které
je
je
v
tom
možný
říkal
že
mě
ještě
žijete
na
tomto
světě
když
to
přijala
krista
no
tak
získa
ne
na
to
takže
se
potom
stal
ten
zázrak
že
toho
si
je
před
ní
jako
stanul
a
ten
kněz
dal
do
do
jeho
těla
ono
okamžitě
umřela
tak
to
je
jeden
z
takových
případů
který
je
tedy
protokolováno
miláně
se
stal
vlastní
chrámu.
Roku
tisíc
tři
sta
třicet
tři
se
stal
snadno
pamatuje
tak
je
plně
to
důkaz
jak
to
vlastně
je
s
tou
transubstanciace
pro
tu
lambertini
jenom
blahoslavená
že
bylo
ještě
dítětem
to
byla
opravdová
transubstanciace
odstavil
dokonce
tělo
takže
tam
bude
ty
nebyla
hned
u
boha
ne.
Jenže
když
já
třebas
jsem
viděl
ve
zlíně
vycházet
promiňte
že
budu
mluvit
o
ženách
že
většinou
tam
chodí
ženy
na
ty
na
ty
mše
jak
vyjdou
ale
okamžitě
klepaří
okamžitě
mluví
tam
ta
paní
a
tahleta
paní
a
tam
ten
pán
a
tohleto
všechno
takhle
se
jí
říkal
kde
se
ve
vás
k
uskutečňovat
tam
substance
nic
se
ve
vás
nezkazilo
tím
pánem
bohem
nic
ve
vás
nepůsobilo
pro
vás
se
ten
bůh
přetvořil
toho
tělo
se
nepřesto
je
ten
se
předem
to
že
na
tělo
páně
přetvořil
tak
takže
církev
má
pravdu
jenom
částečně
kde
je
člověk
opravdu
to
připraven
tam
se
to
děje.
No
prosím
když
se
lé
když
se
doučil
ježíš
se
svými
učedníky
při
té
poslední
večeři
toto
tímto
na
mou
památka
toto
je
tělo
mé
toto
je
krev
ten
se
vliv
za
vás
ne
a
tak
dále
takhle
mluvil
to
to
znáte
tak
co
tam
musím
opakovat
že
tady
nějak
se
to
stalo
a
oni
přestože
byl
tomuto
příkon
všichni
se
potom
rozprchli.
A
ani
jeden
ne
až
na
svatýho
jana
nebyli
ochotni
s
ním
umřít
na
kříži
nebyli
ochotni
nemyslet
na
sebe
mysleli
přitom
vzali
to
pro
sebe
vzali
to
pro
sebe
tuto
transubstanciace
vzali
to
pro
sebe
toto
je
opravdu
moje
tělo
vzali
to
pro
sebe
do
to
bere
pro
sebe
tak
ten
nemiluje
boha
do
to
bere
zlá
bohu
že
pán
bůh
on
se
podílí
o
lásku
boží
že
pán
bůh
ho
láskyplně
k
sobě
bere
že
to
jeho
milost
a
tak
dále
se
to
tak
ten
do
toho
vkládá
ze
sebe
co
se
do
toho
ze
sebe
má
vložit
tak
potom
mu
nevadí
že
je
to
tělo.
Protože
je
to
tělo
proto
že
on
to
tělesně
bere
a
že
do
těla
to
má
vstoupit
do
celého
těla
se
vším
možným
duševními
vlastnostmi
a
živý
do
živého
těla
takže
kdyby
to
tělo
nebylo
tak
by
to
bylo
chybné
to
musí
být
tělo
zrovna
tělo
rozumíte
mně
to
přijímání
těla
páně
je
starší
než
představí
a
jmenovalo
se
to
v
řecku
kterou
fakira
pojídáním
boha
a
předtím
malé
asii
a
daleko
dříve
předtím
tak
že
v
tom
artemis
on
se
patrně
tohleto
taky
dělalo
jo
dávno
před
křesťanstvím
a
proto
tomu
panna
maria
měla
tak
blízko
a
ona
tam
vylila
u
toho
těsně
asi
tak
no
to
bylo
tak
pět
minut
jak
jsem
tak
pozoroval
po
těch
obrázku
od
té
mezi
a
na
bydlel
snášela
se
s
tím
poslání
artemis.
Tak
je
to
kanibalství
to
je
pravda
ale
kdybychom
my
nepodal
trvalé
existenci
boží
kdybychom
jim
nestarali
že
se
z
jeho
existence
živi
totiž
víte
jenom
jednou
třebas
třeba
třikrát
k
zalezlého
dáte
existenci
boží
ustavičně
tak
to
není
žádná
výjimka
žádná
celou
páně
tak
jako
kanibalství
nýbrž
to
je
té
fázi
je
tím
že
žijeme
tím
že
žiju
nemohu
způsobit
abych
nežil
z
boha
já
z
boha
žiju
já
jsem
byl
bohužel
oproti
vám
tak
spojím
prosťáčkům
na
začátku
svý
cesty
že
jsem
si
myslel
nesou
takovýhle
sem
to
už
jsem
složitá
bytost
tak
že
to
nedokážu
sem
si
myslel
že
tam
musím
k
tomu
pánubohu.
Text view •
Help