EN | ES |

86-41B

86-41B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To je asi všecko o tomhletom jsem rád že jsem se tam aspoň pozitivních který byli provedení léto prázdninách s tím če okam podívá ne jsem si ohlédla bydliště svatýho pavla v eses a do panny marie sem viděl měl jsem jak tam na šli ten pramen jak tak z něho piju jak si myslí že je léčen léčený nebo tak nějak ten můj přítel který to silo taky tam byl ne a protože uměl kastě anglicky tak ten pude původ se který to anglicky říkal a ten čeho překládal to vůbec tím čekám nepředložila nýbrž to řekli jenom s příteli a všechnu takhle detailně vysvětlil výborný. Mimochodem ten ind který to viděl to je program a to je to člověk z moderní způsobem myšlení jo který si vod skončit slibuje víc než slabou tak by se mu sou území pochopitelně že to každýho takhle spravné jak možno protože on to musí vědět kam to sahá ne že ten kontinuita to je rychlý blbej nic jiného že nic neví to je hlupák ještě je ten člověk který mu to dává do paměti a on nesmí na to zapomenout že kdybych u toho nebyl člověk tak ten komplet nemá vůbec žádnou platnost na tom by ten zapomněl my sme se klaněli jako novým bohům těm komplet že voni se nás udělal něco co člověk nedokáže udělat. To pak zase do paměti vložit třebas milióny prvků bezčasově téměř bez vteřině že ano to člověk dělá jednu věc a je rád a von dělá stovky je tisíce věcí najednou a dala to dohromady kloubí to a člověk to vymyslel že mu to dává do pera to by člověk to by mu hlava se rozkoktala kdyby to lidi a tím jste vy to dva taky pochválen to zase mu do těla nebudu a to budu vám za chvíli ale takle myslí protože sebou zlo zůstali zlo protože neví ani do zavání dopředu ono to bylo vždycky straně víte jenomže technické prostředky na rozvoj toho zla nebyli ve středu tak dokonale jako jsou dneska dneska může dejme tomu. Nějaký trestá vraždit třebas zvládni činitele protože k tomu výbušných neměl třebas do velice primitivní všecko nebo takové války jako třebas dělal říkat to se dneska nekoná to je to je přežitek to se tak miliony lidi se vraždí najednou že tak od poté stránce máte pravdu jenomže taky je tolikrát více lidí kolikrát více se vraždí a je to přirozená regulace to je bohužel takže když tady se budeme tlačit na této planetě jako je tady tlačení se teď tak si tím jako se vám bude tak to zlo v roste fakticky to není nic jiného než tlačení se a strkáme do sebe. A když nás bylo hrstka tak se do sebe nestarali a tak to není horší když je to jenom tlačení ce je jedna dobrá známa která se mnou spolupracuje se ho svěřeným kříži měla plné ruce zavazadla stála bez radě pře tramvají přes kterou stálo taky dvacet výroků samo sebou tramvají přijde tak on se tam vrhnou a aber všechna místa která tam budou vona takže pro ni a pole to baala tam místo nebude tak vona si to rozmyslel a před tou tramvají řekla tomu co stál v první řadě ty vole pustíš mi tam vole pustíš my tam. On ustrnu že taková straší dáma šedesáti leta mu říká vole voni se všichni rozstoupili vzali zavazadla posadil tam a teprve potom sice celý a s úctou na hleděla hleděli protože voni byli oni byli volovi jako ona byla mezi těmi volí voni rovni rovným si tam jako týkaly ne a maříka od chvíle věřím že to co dělal tam náležet obyčejný nátěr slabý že se vodbavit velice snadno jsem vědním slovem vole chovala oni byli nejpochopitelnější by taky nebyla andělská že minebo. A tak jenom to tam teďka nebude no nebo nemyslete si václav že by bylo vidět komu to a ve silou že se byl nějakým jidášem nebo z rád sem a tak dále není pravda protože při dobré vůli byste se byl mohl uvolnit ta celý ten kus který se tam konal to není náš tvý ani zrácím nýbrž to jsou to byli rozpaky které na které máte právo protože při tom rozhodování jestli dělat to nebo ono je člověk rozpolcen se rozhoduje svou vlastní vůlí a když se rozhoduje svou vlastní vůli tak je vlastně tou chvílí bezmocen a vy prostě jste tam přistupovali jako bezmocný člověk a ne jako jidáš a Také jste se do bezmocnosti potom konečně v pravil dokonale ne tak takový to byl než se tam vešel a ne toto provedl toho je není to není pravda my často nerozlišujeme minulé od budoucího správně protože všechny věci přítomné se připravuji v blízké nebo vzdálené minulosti a mají dovětek z blízké nebo vzdálené budoucnosti připravuji se na úrovni této hmotné ale sou připraveny na úrovni duchovní tam se nepřipravil tam jsou všechno co tady je je napřed je ne bude nebo bylo je napřed u boha. Tedy říct že pán bůh se začal tvořit že byl začátek světa nebo tak to je otázka protože on ten svět jak tady existuje myslím celý vesmír i když by neexistoval takhle hmotně dualisticky tak on je u toho boha neboť co by u něho nebylo přes hranice prostoru a času to nemůže z něho vejít vít a jestliže on je tvůrcem toho všeho tak to v něm je tak po této stránce je permanentní tvůrcem čili ono říkat pán bůh stvořil svět to je velice nesprávné to jako když vy říkáte ve mně nastala taková taková situace to je nesprávný názor to je pojato prostředka a nikdy tomu nemůžete správně porozumět že takhle z prostředka berete ten člověk je na cestě k bohu. Z toho dualismu v to bylo mu se vývojově dostal do daleko do úrovně člověka a nevidí ten vývoj který předcházel nevidí ho ani matka která za demě sice provádí ve svém těle pochody které trvale tady si miliardy let na tomto se ani vona nepotřebuje to vidět nechtělo nemyslete že lékař to niza se to dovíte detailně to ne ale to že se dovídáme co matka si vybírá z toho konglomerátu mnoho sti při vývoji například života na naší planetě že si vybírá určitou linií vývojovou to je z toho můžeme usoudit tam ta vývojová linie jde. V kam míří a je to na nestavit dět když známe tu linii do minulá ani mi sta záměna když po sme pitvali matku a víme jak ten zárodek se přeměňuje viděli buňky na prvoků a na mozky živočichy a potom na pozemské a tak to šlo někdy opačně že pozemský tvor se stal živočich mužský například dejme tomu další n ne to byl napřed na na suchu a při působil jsem ho ři tak vono to nešlo tak jednoznačně jak my si myslíme tak vyros nebo tak nějak to dneska víme daleko více a dětsky to víme ne nějaký duchovní oblasti. Takže ten vývoj nejde jenom takhle nahoru rovno no mírně nýbrž ten vývoj a s tím se musí václav smířit ten ne nebylo tah a jinak to nejde že obrovská ne se tam vlna ten vrchol vlny následující není tak nízko jako byl minulým vrch je trošku víš ale ta tíže není tak nízko jako byla ta minulá že čili to vlnění ze směrem nahoru to je ten celkový nejsnazší pohled obrazně tedy do této no obrazně pohled na celý vývoj a na celý dvoj jak je jediný co tak celýho vesmíru protože my sem nebo nechceme se musíme podvolit tomuto celkovému trendu my jsme si ho nemůžeme vniknout my se musíme smířit s tím že nejsme jidáš ale že jsme závislí na tom kons ano smazání když to bereme. Jako dramaticky ve to dal třebas václav tak tím zbytečně trpíme jsem to bral dramaticky jenom tři dni v tom koncentráku a sem změně cel jestli tam někdo dostal jeden kompromis dycky dostal místo něho deset jo po a proto jsem to při tom vývoji který jsem za sebou takhle neměl brát tak jsem byl se stan daleko více než normální člověk ale to koán a to ohrožováni k tomu že teďka za zabiju ne tak rychle šlo kupředu že jsem potom byl absolutně svobodný to se nikdy v tomto životě předtím nebyl takhle absolutně svobodný jako v tom koncentráku že byli tak tečky poměry bylo to jidáš tvý bylo to za co si že jsem zapomněl že sem na cestě boží a že z nějakých důvodů opustil ten kristus nebo ten bůh bylo to jidáš tví bych říkal že tohleto je pohled velice povrchu protože to byla nutná periferii on byl ve co tady který petry řecké prostě sledoval. To byl nutný předpoklad aby mohla vzniknout buď katastrofa anebo vítězství ne takže si s tím periferii nedělá každém pořád ne dramaturga lidský životem zdramatizována nekonečnost tak a do děje zdramatizována musí být terezie musí být těžkosti ze kterých potom buď vejde to nebo ono a to se zase jeho všechno přechodné je to prostě plynulý vzestup nahoru směrem tak ho nepovažuju a ne snad že by musel vyhovit lichotí za nějakého jidáše nýbrž jeho považuju za člověka který hlouběji než kdokoliv v tom čeřínku přišel tomu na kloub když neví když vo tom neví jak to fakticky je že relativní dobro přináší dycky relativní zlo a on si toho relativního dobra vzal víc než ti ostatní a proto se dostavilo relativní zlo taky ve větší hloubce byl na byla pučí. Kdyby si toho byl vzal málo jako třebas někdo tam jako takový třebas bohu mil který se tam po stával tak se mu tohleto nic nemohlo stát ještě tam ten bohu menoval že sem tam příklady různých lidí jak jsem z nechovali a podle toho taky na to reagovalo a podle toho se s nimi dělo například dejme tomu tamhle jana tam nespal a to mělo za následek že to potom se do nesl neklid ze kterého se rodí něco lepšího a u toho václava taky tak kdyby se to dalo bez neklidu provést tak ono by to bylo lepší vím ale veďte. Někoho do klidu a on lehne popelem jak se říká on si v tom zabydlí rozumíte ono mu tam bude dobře ne to buďte rádi že václav se vám to nestalo že jste takle popelem nelehejte vděčen za tu vaší krizi promiňte mně protože to je sadisticky že ano ale jsem na to zvyklí že na lékaři ten sadismus prováděli vy se ty na prováděli a povalila to jestli a všichni možný dost do své jenom domě ostražitý tak to ani prováděl tak to reprodukuju jenom tak mírně po nich protože vím že to svůj účel kdyby mně byl ten esesman nechtěl zabít než bych nebyl býval dělit že zabije že budu mrtvý v následek že v okamžiku tak sem potom nežil zdáli boží. No a tak to bylo výtečné ještě že jsem to tak když jsem jistoty vůbec nerozuměl jsem měl i totu že zabije jistotu a ne z rozumu dané situace to vyplývalo že si zabíjejí říkal počkej si teďka dobrý u toho a potom dobrý u tebe ne sem čekal se dobíjen klidně a lítost neměla tam vůbec žádný smysl se nelituje lítost tady nemá žádný smysl a to dělá svou věc to znamená svoje povolání bez lítosti nad sebou a byste se z toho dostane dál no. Proti že nemají noc a voni si myslí že je taky nemohu nemusím mít ne jsem ještě člověk musím taky vyspat aspoň trošku ne to voni vůbec nespí se taková terezie si najednou zase dne na a celou noc trápí dokud nedovedu to co vám mně v okamžiku nula se s tím trápim celou do žák ho dostanu do slovního výrazu kteří ani zdaleka neodpovídá tomu co řekla e tak setina z toho co tam v uvozovkách uvedeno jo v tom v tom komentáři jednom místě ale to jsou úžasný věci co vona řeka tedy bych to dokázal říct to co von řekla bez ztráty času. A tak to by bylo jedinečné ale musí se vás o přiznat že potom trápila celou noc a bezostyšně bez citu že sem nevyskytne ano sem do rána nespal ku denně po padla že jsem to napsal ale protože mi to nešlo a jsem si lehl když jsem to napsal osel sem si ve tak ona s tím nebyla spokojena zase se musel stát se sem napsal další řádu a tak jsem psal řádu pořád se přečtěte si to dobře protože tam že první lekce svatý které by zněla takhle to fakticky tuhleti dala to tam nemůžu tak napsat by si vidiny se mám nějaký takový leta jemných styky to není žádný ten to je přirozená záležitost ale měl jsem za zlý že co ono budí ale kupodivu ráno jsem byl červ než kdyby byl spal. Takže ta zlostný představ teďka se jenom cesta ten své zlobě ale byl jsem zlostný na to zabilo by nespíte vy tam nemáte no z vám se to jedná že jo ne dbáte na obyčejného karlička který tady chce se taky vyspat no je to záležitost přicházející z vnitřku ve styku se svatými vždycky ale vy musíte vedle toho sebezáporu a který je to postaveno kdyby se nezapřel tak se s ním nesetkám je nás musí okamžitě následovat braní vlastního kříže se musím lidskými silami zpracovávat a to je velice obtížné poměrně obtížné protože sem například to co ona řekla bez strádat to zpracovával vod půl jedenáctý do půl pátý ráno a máte to na jedné stránce. Ono to nikdy tak dlouho nic netrvalo jako tohleto konečně byla spokojena na jsem se musel zase stávat no tak prosím vás tohleto je jiná úroveň jejich než naše mysle tělesný a musíme tomu tělu také dát tomu náleží kdybychom mu nedávali tak se proviňujeme jako ten svatý františek když se díval na své tělo jako na osla. To dělal velikou chybu svatý ber a tak kde který svatý křesťanský to dělal že zanedbávali svoje jáčko a svůj život světský svatý bernard potom ve stáří to byl doktor extatický jak se mu říkali sama extáze neříkal kdybych se byl víc se šetřit více jedl tak se dneska neměl ty potíže neměla jsem ty bolesti v žalu a to všecko co mám to ruší dneska při moji apoštolu sem měl normálně dbát o lidský život abych se dožil stáří ve kterém nerušeně bych ty věci mohl propagovat protože ono je třeba celého lidského života než se dopracuje k moudrosti nebo unese tu moudrost moudrost kterou člověk vůbec může unést není to šela moudrost no a tomu potřebuje zase klid musím být ve svém stáří klid. A když ho nemám když ho nemám tak nemohu spát pochopitelně a to nebo dál to de rozděleni individuální rozdělení dobra a zla takže ztratí svoji funkci dobro po levici doprava toto vitmen popravit a nemají v sobě přístup takže nemohou nebo nemají nebo do dělali funkci průvodce nebo existovat podněcovat el dalšímu ne dejme tomu takovým předek tedy mluvit o abyste viděli co to jsem převede jak se nesmím štítit a to je zajímavý že pan va pan ghos. Jesudian moc toho neřeknou vlastním životě že my si že by to bylo vytahování ale mají k tomu abych všechno řekl to je si to mohu klid volit no tak dobře tak například protože by to nebylo dokument jo aby to roku ne a která by potom převedu sedmnácti letech předvedl tak že když přepadlo ta přítomnost boží se byla do mého vědomí jako přítomnost boží a když jsem věděl že moje pravá podstata je nesmrtelná a všeho tvorstva nesmrtelná. Tak jsem z toho vyvodil tyhlety relativně dobré ale fakticky chybné závěry fakticky chybné závěr že jsem řekl toho života do sedmnácti let když sem na boha nevěřil se musím vzdát neboť to je život planý nesmyslný styděl jsem se za něj a to jsem se zpovídal jak tam říkáte zpovědníci můj největší mých důstojný pane ten že sem žil bez boha a že ten pán bůh nechyběl nemysli to byl život planý špatně nasměrovaný. A tím životem dále nechci jít ale kdo zaručí že tento největší hřích který jsem páchal do sedmnácti letech se nevrátí že ho nebudu opakovat jako on to opakují ty věřící vaší který chodí s titíž který hříchem pořád to a kde říkal jemu ale vám to vysvětluju chodí pořád tímtéž hřích a pořád to opakují do vaší zpovědníci která nechci která si nic od něho pokoje a proto chci aby byli odpuštěn tento řík on říkal odpustit vás ho nemohu protože to není hřích říkal tak když ho dopustíte tak okamžitě odcházím se zpovědnice protože je to nesmyslné tady sedět nebo klečel on říkal taky lite tyto považuješ na jednom začal tykat za největší hřích ote absolvo od něho osvobozuji sem mu byl nesmírně vděčen nějak jsem dva dni plakal a nemoh za se toho pláče žalostný zbavit tak pak a se neroste nebudu muset žít bez pána boha. Jenom tu radost jako se měl je beztak ten další život nepude to přes znamenalo jiný smysl života tak jsem se přelila dokonale bysem omylu že tam to bylo špatné nebylo to špatné ale teď bylo potřebné abych to tak chápal že to bylo špatné toto okamžiku sem našich tou potřebné tak jsem to takhle chápal jako vrcholně špatné jsem se mohl detailně vzdát svého dosavadního života. Tolik do nového smyslu života to je podstata toho převedu ale dokonale e to že hloupě protože si mysleli že ten život světský je něco špatného co není pravda ten smysl to sem nevěděl lidské tělo smysl tomu být zachováno jsem přestal jít nechutnalo a matka musela krmit napájet a ukládat a nevím co všecko se musela dělat že jsme taky radila strážného tak bych tady s vámi nebyl čili to bylo ano poté tam to bylo za nesprávné konec za to matka to vzala správný konec. Ale na druhé straně to bylo správné že jsem se vlivem to sem zahodil ten minulý život do sedmnácti let tak jsem mohl z te plně přikročit k novému smyslu života kdyby byl tento omyl nespáchal to byl správný omyl tak sem nešel dál a te správný omylů menšině se vyskytovalo celá řada vašem životě také se vyskytne například vy takovým nesprávném omylem teďka sestrám a je to v pořádku protože on vás někam dovádí to nevíte kam jsem taky nevěděl to nevadí ale je to v nejlepším pořádku a my totiž nechápeme že dokud jsme v dualismu tak musím být. Kterým rovnocennými partnery vedeny současně ro cení partneři jsou páry dvojic dobrozlo všechny páry dvojic rozený partnery a nesmím se divit že jsme veden oběma způsoby aby spáchal zlo to se na mně nechce a když jsem tím veden těmi těžkosti ve svém životě v tom musím si prostě to musím udržet tomu svým vydržet prosím řekl že dneska vy ona ta to co u nastalo se zpovědi tedy protože dneska ze začátku mše člověk vydává se svých hříchů to je člověk to je věrný sluha církve ale absolutní blbce. To znamená vůbec k tomu nerozumí je rozdíl z povídat se takhle obecně když se neřekl ne konkrétně z čeho a zpovídat se konkrétně co mi nepříjemné cestou povídat tam se musí člověk zapírat a to je na bývalé zpovědi účelné a to je účel na tom evangeliem způsobu který opakují neska katolíci chybně chyba von je dobrý tedy von je dobrý zastánce toho trendu který právě on dovede prostě z jedné linie tradice přejít na jinou lidi tohleto nikdy nedovedl ta linie minulá byla správná a toto je nesprávná protože dneska opravdu nikomu není odpuštěno nikomu ani po této při tom ši protože to příliš obecné a je tam zanedbávám to ve k sebezáporu a ten nesmí být zanedbáno prosím. Nějaký páter pio moc dobře těmto věcem rozuměl a říkal když mu tam někdo přejde do spojeni by že tam chodil stovky lidí a on to nemoh zvládnout říkal není zapotřebí činu nebo dcero aby říkal všechny hříchy ale řekni mně ten svůj nejhlavnější ten který považuje že ta nejtěžší a když mně ho řekneš tak mně to stačí způsobím odpuštění všech ostatních knih a tento tomu rozuměl dobře protože. Nejde o to to vyříkat někomu to taky chápu že není důležité ale jde o to jestli dovedu odstoupit od kořene všeho ostatního co je nalepeno na to hlavní na tu hlavní zásadu no a to ten páter pio viděl že se udělat že to je podstata zpovědi že když ne vykořenit ten základ že to ostatní taky nevy kořene a protože je to pílí který je založeno na tamto hlavním a tak on si to vzájemně váže tak ono není třeba všechno říkat ale. Ještě přitom je něco důležitějšího že totiž do takové okatě hříchy bych tak řekl že tím kompromitují postavení třebas církve nebo křesťanství vůbec tak tomu sice odpuštěno je když takové zpověď ale ne tak aby měl zůstat naživu to je další věc a potom ještě jedna je tam dole stává. Že kdo se zpovídá třebas poctivý upřímné předsevzetí se polepšit tak on se zpovídá v každém případě nepatřičné protože to být výraz toho že si chce zpřístupnit cestu k bohu kterému chce patřit že po tímhletím znakem vnitřním patřit bohu nepřichází do spojení se aby si uprázdnil cestu k bohu nebo neboť tam přichází jenom pro to aby se uspokojil aby zbavil svý těžkostí tak to je takový obyčejný přízemní sobec který se nikam nedostane tady je třeba něčeho dalšího nově třeba opravdu chtít patřit tomu bohu a teprve ten dostane odpuštěno tak že to neopakuje. A jestliže jsem měl touhu patřit bohu při spojeni kterou se přednáška sem to neopakoval když jsem přišel po druhých tomu knězi a tak se musel být důstojný pane mně to nejde hřešit promiňte mi z čeho se mám zpovídat a mně říkal no tak toho mně dosud nikdo neřekl a to mně musíš vysvětlit se říká a tak nemůže někdo krátce mu říkal když se přítomen mají pel toho co chci ukradeno a protože přítomen v mém vědomí bůh nemohu nic dělat za jeho zády a musím dělat jeho přítomnosti a jeho přitom ti to nemůžu dělat co bych si mohl dovolit za jeho zády a proto na nejdeš ne že bych byl nevěl řešit to ne oni to nejde protože on je při tom a ta síla jeho přítomnost je tak velká že to nedovoluje řešit tak nemohu. A von říká tak tomu začínám věřit že to tak je a tak prosím choď ke mně jenom pro svoji a předstírej zpověď a chci vět jak to jak se to bude vyvíjet tak se toto sledovat pět let ten vývoj těch většina mně se to snadno mluvilo protože jsem od těch třech a půl let se vobčas zapíral a nic jsem sobě střádali o čem se nevěděl že v sobě střádá a ten poklad vnitřní toho odříkání narostl a přerostl přes do mého vědomí v rostl do mého běžného vědomí a protože na tom sebezápor je postaveno následování ježíše krista tak jsem potom musel následovat ovšem ještě ne ježíše ale prostě jsem šel za bohem tak ono se mi to mluvil protože bych vlastní silnou by byl to taky nedokázal. Tu když si půdu jsem získal tím že jsem byl poslušen a tady myslím poslušnosti základem veškerého duchovního pokroku být poslušen toho co považuju za správné mít toho disciplinovaně poslušen bez ohledu na sebe bez lítosti tady musím poslouchat kde nikdo oko neposlouchá a nemusí poslouchat jsem vlastně ubožák že ho že musím postem kde jiní se baví že se baví tak tam jsem tam jako poslušný člověk přítomen nemám žádnou radost života takle to člověk může brát jenže ta do života je nějaká jiná než se z toho momentální rostlin to je podivný radost že že to toto rostou jsem neli zažíval při tom pláči třeba jsem dva dni plakal to by ho opravován radost. A do dneška mám ve zvyku plakat nad krásou třebas slova nebo výrazu jakéhokoliv umělecké ho když to ukáže něco z pravé podstaty věcí platí plačou radostí protože jsme se není ne ale prostě trvá to o těch sedmnácti let todleto jak se se ne někdo z čas dobro no ale myslím že je to důležité aby takhle člověk byl citlivý pro vjemy z tohoto světa aby si z nich dovedl vzít to co je tam dobrého krásného správného a aby byl tím dojat protože vono se. To schází do tohoto chrámu vnitřního božství nejsnáze srdcem proto ježíš kristus říkal milovati budeš z celého srdce napřed to jako předeslat potom duší a tak dále protože tam to jde nejsnáze přestože ne vždycky a někdy to jde a když to jde tak to člověk použít a touto bernou vstoupit člověk který nedokáže tak vysoko myslet aby si uplatňovat cestu k bohu nýbrž aby se zbavoval jenom svých špatností ten jedná správně intenzivní pochopitelně které ty intenzívně církve hluboce podceňuje křesťana. A hluboce ty ho považuje za mrzáka duchovního to tedy i mám velice za zlé ale ten člověk není vinen že ho církev takhle podceňuje že ho pouští to je zpovědi s tímto předsevzetím se polepšit ani víc než se podle při tom se ju slibuju opravdové přesný činím se polepšit a nikdy nehřešit tyto čtyrycet nestane ale ale je to prosím spravedlivé vadila třeba touha ale o bohu tam není ani slovo církev mocně podceňuje člověka běžného křesťánka ten není schopen se k bohu bez obrátit to je ten někde vysoko na nebesích tam o nedosáhne. To je základní omyl za to ten křesťan k nemůže tak to není jeho vina a tak proto spojeni jít a třebas jenom citovosti ovšem musí se potom smířit s tím že pro ty nedostatky interpretace církevní také brzo začne znovu opakovat hříchy ze kterých se poctivě zpovídal a že tedy je to si ho práce někam něco vyplatí a zase z toho spadne ovšem nemám pravdu úplně že by to byla fyzická práce on když to nikam třebas čtrnáct dní jenom do tlačil čtrnáct dní žil ctnostně tak něco se sebezáporu něm zůstalo a on střádaly poklad rozumíte takže když to dělá celý život tak nastal možná veliký poklad a objeví se to třebas o a řeku smrti nebo tak nějak. Jestli je vhodné tělo vaši jak ty když jako po to na toto dávám si vždycky vzpomenu na slepýho pana válka otec toho válka se kterým jsem jednou šel bez jeho vědomí protože jsem ho vedla on nedává pozor na cestu okolo kostela ve zlíně tehdy ještě a on najednou říkal prosím zastavíme se tady se něco v pravo od nás něco děje. jsem viděl že ten oko to říkal jsem že tam je vedle v pravou kostel tak něco v pravo od nás něco děje a co stali se tedy stát a najednou zvonilo že do pozdvihování tak tam ona von je to kostel říká on cítil proměnu transubstanciace přes stěny kostela do zajedno třiceti metrů asi tak prosím vás tak s tím by měla být odpovězeno že to vy v nějaký ne když i slepý na dával takovou lekci. A bych ještě použil jiného příkladu třebas života jiného prosťáček ten byl ještě prosí než pan válek a to je zase kupertinský který zemřel tisíc šest set tři našeho letopočtu itálii a to byl veliký prosťáček který nebyl schopen myslet jako dospělý člověk který myslel jako prosťáček prostě jako dítě dětský rozoumek a byl pověstný svou moudrostí která přesahovala moudrost kteréhokoliv člověka žijícího v itálii v době takže mu mudrci doby který se setkali s josefem kupertinský na jeho vrcholu vývoje říkali že nena celý literatury duchovní sme a začal kali tole tolik po těch vědomostí jako se setkání s vezeme za to se kupertinský. Dejme tomu šel protože tam tehdy chodili dycky dva bratří šli někam klášterní vlasti si dycky dva tak šel nějakým bratrem a dál se viděli kostel a opuštěný vrata vode do koán a ten josef uplatnit ří by zajímalo vědět jestli je tam ještě tělo páně v tom svatost áno nebo tam není a v tom se to nějak vnitřně dověděl že tam je letěl a letěl těmi otevřeni dveře nepřevezme a obratem svá je svatost ne a nemohli ho vod toho svatost aku vod strhnout museli ten zato stránek otevřít a museli mu to tělo páně podat a on potom se se šplhal z toho svatost tak těch co protože on dycky všude vlít nad no ale do soto nešlo jo třebas dejme tomu on tímto způsobem stačil myslí kříž před chrámem někde že viděl jak se namáhal a on to pomazal no ráhnu a postavil ho a říkal hodně rychle ho podstavce kameni aby se nezhroutí teď ale zjistil že vysílit na tom jenom zevně. Setkal teď musíte dolů snést tak museli říct že říkám museli ho dolů jste on to dolů nekázal ale v touze sty citem kříž letěl a proto papež jan dvacátý třetí ho se světí ho jmenoval takovém kosmonuti bez tíhne stavu tak ten člověk prostě chtějí nesprávně k bohu ten žije v bez nem stavu na na ten nemá žádné potíže i když je vidíte že a on je fakticky nemá neplete najednou říkali víš kristus praštím sebou a na si no ty potíže neměl protože voni viděli že . Tak tam do ko toho kostela nechoď tam je co ještě jinde v nepořádku co nepřizná te to tedy vím ale co nepřiznáme a protože toto nedokázal odstranit tak tam radši nechoďte ale že by to nemělo význam tam jít to nemohu člo si naopak význam máte se dal jsem vám říká se že tam se přemění obyčejných lék na tělo páně ale pro koho to tam není řečeno ne pro každého je tomu. Jak jsem vám říkal často dobroslavy imeldě lambertini která byla třinácti let když viděla v tom klášteře kam s chodila dívat na ty jeptišky když viděla jak oni přijímají tělo páně tak nemohla pochopit že do dneska do zítra do nevím za měsíc a tak dále a nezmění se zůstávají pořád kdy mi kteří nejsou zaujati tím bohem jak by měl být když to nic vstoupí ježíš kristus tak by vypadat jinak že by ten život boží projevovat nějak a oni neprojevovalo které je je v tom možný říkal že ještě žijete na tomto světě když to přijala krista no tak získa ne na to takže se potom stal ten zázrak že toho si je před jako stanul a ten kněz dal do do jeho těla ono okamžitě umřela tak to je jeden z takových případů který je tedy protokolováno miláně se stal vlastní chrámu. Roku tisíc tři sta třicet tři se stal snadno pamatuje tak je plně to důkaz jak to vlastně je s tou transubstanciace pro tu lambertini jenom blahoslavená že bylo ještě dítětem to byla opravdová transubstanciace odstavil dokonce tělo takže tam bude ty nebyla hned u boha ne. Jenže když třebas jsem viděl ve zlíně vycházet promiňte že budu mluvit o ženách že většinou tam chodí ženy na ty na ty mše jak vyjdou ale okamžitě klepaří okamžitě mluví tam ta paní a tahleta paní a tam ten pán a tohleto všechno takhle se říkal kde se ve vás k uskutečňovat tam substance nic se ve vás nezkazilo tím pánem bohem nic ve vás nepůsobilo pro vás se ten bůh přetvořil toho tělo se nepřesto je ten se předem to že na tělo páně přetvořil tak takže církev pravdu jenom částečně kde je člověk opravdu to připraven tam se to děje. No prosím když se když se doučil ježíš se svými učedníky při poslední večeři toto tímto na mou památka toto je tělo toto je krev ten se vliv za vás ne a tak dále takhle mluvil to to znáte tak co tam musím opakovat že tady nějak se to stalo a oni přestože byl tomuto příkon všichni se potom rozprchli. A ani jeden ne na svatýho jana nebyli ochotni s ním umřít na kříži nebyli ochotni nemyslet na sebe mysleli přitom vzali to pro sebe vzali to pro sebe tuto transubstanciace vzali to pro sebe toto je opravdu moje tělo vzali to pro sebe do to bere pro sebe tak ten nemiluje boha do to bere zlá bohu že pán bůh on se podílí o lásku boží že pán bůh ho láskyplně k sobě bere že to jeho milost a tak dále se to tak ten do toho vkládá ze sebe co se do toho ze sebe vložit tak potom mu nevadí že je to tělo. Protože je to tělo proto že on to tělesně bere a že do těla to vstoupit do celého těla se vším možným duševními vlastnostmi a živý do živého těla takže kdyby to tělo nebylo tak by to bylo chybné to musí být tělo zrovna tělo rozumíte mně to přijímání těla páně je starší než představí a jmenovalo se to v řecku kterou fakira pojídáním boha a předtím malé asii a daleko dříve předtím tak že v tom artemis on se patrně tohleto taky dělalo jo dávno před křesťanstvím a proto tomu panna maria měla tak blízko a ona tam vylila u toho těsně asi tak no to bylo tak pět minut jak jsem tak pozoroval po těch obrázku od mezi a na bydlel snášela se s tím poslání artemis. Tak je to kanibalství to je pravda ale kdybychom my nepodal trvalé existenci boží kdybychom jim nestarali že se z jeho existence živi totiž víte jenom jednou třebas třeba třikrát k zalezlého dáte existenci boží ustavičně tak to není žádná výjimka žádná celou páně tak jako kanibalství nýbrž to je fázi je tím že žijeme tím že žiju nemohu způsobit abych nežil z boha z boha žiju jsem byl bohužel oproti vám tak spojím prosťáčkům na začátku svý cesty že jsem si myslel nesou takovýhle sem to jsem složitá bytost tak že to nedokážu sem si myslel že tam musím k tomu pánubohu.

Download XMLDownload textWaveform view