Waveform view
86-31A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Není
to
karmický
záležitost
když
je
do
vochrnutý
to
není
nějaké
jeho
provinění
provinění
minulá
nebo
vnějšího
života
tak
proto
když
ho
zbavil
hříchu
ježíš
toho
ochranu
tého
nestal
ten
člověk
a
nebyl
zdráv
kdyby
to
spolu
souvislost
teta
toto
související
věta
abych
tam
měla
být
tam
není
rovno
se
skočí
jenom
na
druhý
to
tam
uvidíme
pořádá
stejně
já
se
divím
dneska
samozřejmě
předtím
neva
tvoru
měl
do
toho
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
že
to
po
dva
tisíce
let
esi
nedopili
svým
poznáním
že
tam
tuto
větu
neslo
že
že
nevěděli
že
nějaké.
Vůle
vtělení
nemá
vliv
nebo
nějaká
minulá
provinění
nemá
vliv
na
ochranu
tos
že
to
z
toho
nepochází
že
to
nesouvisí
ani
s
odpuštěním
hříchů
proto
protože
když
jsem
mu
odpustí
ho
zůstala
ochranu
tý
prosím
vás
a
když
se
mu
odpustí
říši
tak
mohou
mohu
že
být
zbaven
své
odchod
svého
ohodnotil
může
být
zbaven
své
ochotno
nemusí
ale
může
nic
by
se
nestal
kdyby
nebyl
to
strašně
důležité
to
znám
vysvětluje
mnoho
věcí
já
nevím
jestli
vám
takový
jasné
ale
je
to
z
toho
velice
jasné
celník
a
pak
vyšel
a
spasil
sedíš
je
zajímavý
že
v
tom
historickým
podání
které
jsem
zažil.
Já
mně
to
bylo
líčeno
úplně
obráceně
ale
totéž
ale
úplně
obráceně
takže
já
věřím
spíš
k
tomu
co
jsem
zažil
než
k
tomu
následování
tomu
jak
to
za
sebou
ta
sobě
je
tady
z
této
historii
že
to
je
je
obráceně
se
to
stalo
takhle
jak
jsem
se
o
tom
dověděl
vnitřně
rouhal
se
nevi
na
hostině
ježíši
kristu
a
říkal
mu
říkal
kdyby
to
byl
mesiáš
a
kdyby
bylo
pravda
že
přišel
nemocné
léčit
tak
by
přistoupil
sem
k
nám
a
tady
by
měl
možnost
dokázat
co
je
to
léčení
nemocný
což
je
my
jsme
nemocný
podle
jeho
názoru
protože
jsme
nesto
síto
oni
moc
se
opíjeli
a
všechno
možné
jiného
dělali
Ale
protože
to
neví
tak
mimo
to
připomene
protože
si
dáme
záležet
na
tom
protože
nám
mně
záleží
na
tom
jestli
je
to
mesiáš
nebo
ne
abych
to
věděl
poslal
pro
ježíše
a
ježíš
přišel
i
s
několika
učedník
které
je
už
měl
vstup
vstoupit
najde
v
tom
podnapilí
stavu
a
rozkoší
se
utápět
a
řekne
tomu
celníkovi
proč
si
mě
zavolal
výdobytek
se
o
tobě
říká
jestli
mesiáš
a
že
jsem
šel
proto
abys
vyléčil
z
hříchů
že
to
jsou
ty
nemocný
ta
který
my
si
přišel
proč
ti
k
ná
nepřišel
tady
na
celý
synové
že
se
že
páše
hříchy
cenili
pověstný
prostopášníci.
A
vono
asi
proto
že
oni
na
to
měli
jo
to
se
melu
na
těch
hranicích
tehdy
dneska
ne
samozřejmá
tedy
ano
ano
a
tak
voni
ho
vybídl
takže
ježíš
to
nedělal
bez
vybídnutí
to
si
všimněte
to
je
velice
instruktivně
a
řekl
matouš
když
mám
vykládat
nebo
ještě
mám
uzdravit
tebe
a
své
druhy
vás
tady
dost
to
bude
opravdu
plný
ruce
práce
tak
by
dovolí
zajisté
abych
začal
u
tebe
prosím
o
klid
tak
to
cenu
přesně
vidím
a
on
jednal
kryl
máme
tady
mesiáš
a
vona
je
zdali
řeci
uděláme
klid
na
to
nestojí
flašku
se
mi
že.
A
do
slušné
polohy
potom
byli
v
nutných
poloha
apolona
z
atak
dále
všechno
to
napravil
voni
se
tam
z
úsměvem
odpo
ježíše
a
mu
začal
obracet
tohoto
levo
říkal
dal
mu
podobenství
o
marnotratném
synu
já
to
jsem
to
takhle
zažil
tak
jsem
když
mě
ten
celník
na
hranicích
italskorakouské
požádal
abych
mu
říkal
řekl
ss
souhrn
toho
učení
ježíše
krista
tak
se
nepovažoval
žádnou
pasáž
ježíše
krista
a
za
tak
důležitou
jako
tohleto
co
jsem
celníky
šel
o
toho
ježíše
on
byl
taky
celník
tuhleten
že
nebyl
prostopášný.
Ten
na
té
hranici
který
to
ode
mě
chtěl
to
naopak
tak
drsným
mužem
že
týralo
svoje
spolu
celníky
aby
byli
nejlepší
celí
v
celém
celé
itálii
a
tak
ji
byl
oni
potom
řekli
za
okolností
které
jsem
popsal
no
má
pravdu
že
je
to
ty
ran
nic
dobrého
na
nikdy
neudělal
a
patrně
chce
být
zase
mít
zase
nové
vyznamenání
už
jich
má
několik
a
my
to
máme
za
něho
odnést
tak
sem
je
pro
pustil
když
von
mě
drží
je
pozval
abych
tuto
zjistil
že
má
pravdu
že
je
nejhorším
člověkem
na
všech
celých
itálii
nej
příčin
jím
přece
ale
mě
že
považuje
za
bratra
tak
já
jsem
požádal
ježíše
krista
aby
za
mě
mluvil
a
tu
se
stala
za.
A
co
se
stal
zázrak
to
jsem
byl
největší
zázrak
který
jsem
životě
zažil
já
koukal
jako
italštiny
mluví
takže
já
jsem
neudělal
potom
když
jsem
to
skončil
tak
sem
se
zeptal
toho
celník
prosím
vás
že
ho
van
on
byl
jan
jestlipak
co
se
ke
té
italštiny
já
jsem
chtěl
vědět
jestli
tak
jiný
byl
svědkem
toho
zázraku
ale
když
jsem
že
pobyl
jiným
způsobem
ještě
lepším
způsobem
svědkem
než
je
slyšel
mojí
skvělou
vytištěno
a
on
říkal
když
jste
mi
tady
žádal
o
to
před
tím
o
ten
pas
abych
to
se
dal
přivézt
nebo
tak
tak
se
mluvil
špatnou
italštiny
cizince
a
jak
se
začal
vykládat
o
podobenství
o
manou
ten
si
u
tak
se
se
mluvil
lepší
tato
než
tamté
algela
ten
byste
to
nestyděl
prosím
vás
tohleto
byla
maličkost
z
toho
zázraku
to
bude
jenom
zevní
stránka
horší
lepší
bylo
a
tom
zázraku.
On
po
jednom
tom
výkladu
to
zasel
do
své
ho
srdce
tak
že
do
dneška
z
toho
žije
neboť
mě
posílá
každé
vánoce
pohled
to
jsme
se
domluvili
dokud
mi
to
půjde
tak
budu
posilovat
pohled
na
vánoce
posílá
a
ono
to
se
stalo
u
sedmdesát
tři
neska
je
osmdesát
šest
já
jsem
to
osmdesát
pět
tedy
na
vánoce
zase
dostal
tak
já
to
je
moc
když
jedno
a
to
ten
dělají
dva
lidé
jak
v
tom
rozdíl
já
jsem
to
neříkal
jinými
slovy
asi
požene
nevím
že
v
tom
byl
duch
ten
už
byl
tak
mocný
tehdy
když
tomu
celým
kopyto
vykládal
ten
ježíš
že
celý
se
vzala
hlavu
a
ježíš
odešel
říkal
udělal
jsem
dost
když
jsem
mluvil
k
tobě
ty
už
pro
mluvíš
těm
ostatním
a
on
místo
ale
prolil
ostatním.
Dal
si
na
hlavu
a
hořce
plakal
nad
sebou
a
říkal
jsem
tím
nic
nezmohu
běžel
ze
ježíšem
a
říkal
mu
pane
učiň
ze
mě
svého
učedníka
on
říkal
prosím
po
něm
se
potom
obrátila
celá
celnice,
protože
šéf
byl
už
jiný.
tak
ty
co
to
tím
teď
nemohli
vydržet
pro
jeho
ctnost
ty
vodešli
a
ty
toto
s
tím
vydržel
ty
se
vobrátili
tak
já
jsem
to
viděl
obrácen
promiňte
mi
to
jediné
co
musím
já
chápu
že
to
tady
obrácen
napsáno
proto
že
on
považovali
ježíš
kristus
podobenství
o
marnotratném
synu
za
ústřední
motivy
a
tak
to
nechtěl
ten
evangelista
ří
zezačátku
vobrátil
to
a
aby
potom
mohl
na
pravém
místě
protože
on.
To
zřejmě
říká
několikrát
ježíš
kristus
na
různých
místech
to
uvedl
až
na
pravém
místě
kde
to
bylo
v
ho
ve
vhodné
kontextu
asi
tak
jak
si
to
nedovedu
vysvětlit
protože
já
ji
no
půs
tak
já
myslím
že
půs
nebudu
tady
je
tady
důležitá
myšlenka
o
tom
starém
kusu
a
novém
šatu
starém
pusu
za
dovedu
udál
a
starém
šatu
tak
já
to
před
přeci
jenom
přečtu
já
bych
chtěl
dostat
ovšem
kousek
rychle
dál
spor
opusť
mu
řekli
proč
vám
tohleto
čtu
protože
půs
všeho
druhu
nebo
odříkání
všeho
druhu
musí
být
v
rovnováze
z
vnitřním
stavem
člověka
já
věřím
že
u
kali
olivera
to
moje
tak
je.
Ale
když
například
se
ká
kteří
lidé
postím
a
nejsou
na
té
úrovni
vnitřně
aby
ten
půs
snášeli
bez
reptání
tento
dělá
dobrovolně
tento
muž
ale
voni
třeba
postrádají
to
co
jim
ten
den
nebo
týden
nebo
já
jak
dlouhou
dobu
je
upírána
to
vnitřně
tomu
nedorostli
tak
to
je
záplata
dávána
na
starý
šat
voni
sou
ještě
bez
starém
šatu
ve
starém
způsobu
myšlení
šat
je
povrchní
myšlení
staré
starý
šat
a
dává
na
to
novou
zapo
ten
pust
nová
záplata
ale
ta
nová
záplata
při
námaze
toho
šatu
vytrhne
udělá
další
víru
vedle
té
nové
záplaty
tak
zastat
stane
celá
ale
vytrhne
ten
starý
šat
tak
že.
To
bude
horší
na
začátku
takže
mně
říkají
ti
klášterníci
říkali
pardon
se
a
s
ním
nestýkám
že
to
ten
půs
nemá
pro
ně
žádný
obrodí
vliv
že
naopak
mají
hlad
tak
učím
když
se
na
to
že
to
není
příjemné
tak
to
je
tohleto
s
tou
záplatu
víte
ne
to
je
co
z
tou
rovnováhu
mezi
vnitřní
modlitbou
ale
také
mezi
vnitřním
stavem
a
zevním
jednání
zevní
jednání
musí
odporovat
ním
stavu
a
obou
straně
když
když
me
zevní
jednání
je
na
nižší
úrovni
než
moje
vnitřní
stav
tak
je
to
stejná
chyba
jako
když
tomu
opačně
že
já
zevně
se
snažím
všemožně
skvěle
jednat
ale
můj
vnitřní
stav
tomu
neodpovídá
to
je
hrozná
mučen
k
tomuto
například
připlývá
kláštery
křesťanské
že
oni
toho
člověka
mu.
Tím
že
mu
ukládat
úkoly
zevní
které
on
nezvládne
vnitřně
protože
vnitřně
ne
postoupil
není
ta
rovnováha
mezi
modlitbou
a
životem
život
svou
pravdu
tak
že
nemůže
být
špatný
od
ní
mají
mu
všechny
vody
tohoto
světa
například
kamenická
krámu
a
tam
sem
kostelem
ten
karmelitáni
nebo
tak
tam
tak
vůbec
vít
z
toho
kláštera
vůbec
se
nesmí
setkat
s
člověkem
druhého
pohlaví
ani
přes
říše
neví
zpovědníka
tak
dole
třebas
povídáno
nebo
de
zpovídání
té
zastřeno
ruší
neviděl
člověka
druhého
pohlaví
se
nás
to
je
velice
řízné
nenosí
vůbec
od
boha
a
tak
dále
je
to
tedy
velice
řízné
ale
málokde
to
pomůže
protože
nedbají
na
úroveň
modlitby.
S
tou
nevědí
rady
z
toho
modlitbou
a
nerad
kdybych
to
musel
znovu
říkat
co
tady
je
napsáno
protože
blahosla
si
se
napsal
celou
knížku
tak
vám
možná
znám
odkazuji
vás
na
to
a
nechám
to
stranou
ovšem
upozorňuju
vás
že
pokud
neuskutečníte
tato
blahoslavenství
tak
nemůžete
se
dostat
dál
jelikož
to
není
výčet
ctností
tudleto
ale
to
je
výčet
postojů
já
vám
přece
jenom
něco
z
toho
přečte
abyste
věděli
že
to
vyčistila
vám
chudí
neboť
vaše
království
boží
blažená
kdo
ka
zajímavo
že
to
a
to
blahoslavenství
jde
uvedena
jsou
uváděna
jinak
než
v
jiném
podobenství
kázání
na
hoře
Ne
protože
to
taky
se
stalo
jindy
to
řekl
učedníkům
kdežto
přikázání
nahoře
to
říkal
rozveden
jím
způsobem
neboť
to
říkal
stavům
ale
tady
učedníkům
řekl
jenom
to
co
pro
učedníka
páně
absolutně
nutné
blaze
vám
chudí
neboť
vaše
království
boží
člověk
vlastní
ci
tedy
nemůže
klálovství
boží
vstoupit
důležitá
kapitola
že
si
nemohu
dovolit
ji
vynechat
ale
je
jim
mě
slyšíte
praví
milujte
své
nepřátele
dobře
činíte
tom
kteří
vás
nenávidí
že
nejde
těm
kteří
vás
proklínají
víte
ten.
Lepší
způsob
jak
se
zbavit
prokletí
ta
jsou
se
svou
recepty
na
všechno
modlete
se
za
ty
kteří
vám
obilí
k
tomu
do
tě
daří
jako
například
dejme
tomu
na
to
si
to
tady
za
trhu
měla
tak
dobrého
zpovědníka
že
ji
soustavně
sváděl
svou
loži
a
samo
sebou
na
odvolávala
ale
nejenom
to
ona
se
za
něho
upřímně
modlila
a
nechala
se
od
něho
zpovídat
ačkoliv
věděla
že
on
zase
přijde
s
takovou
skvělou
myšlenkou
jako
předtím
ale
ona
to
trpně
sat
ani
neposlouchá
jenom
věděla
co
chce
a
poraněn
za
něho
modlila
a
víte
že
přestože
ona
neodpovídalo
ani
na
jeho
prosby
samo
sebou
ani
na
to
co
říkal
ne.
To
jako
ala
von
dycky
když
už
jako
viděl
že
to
nikam
nevede
tak
řekl
ego
te
absolvoval
odešel
na
tě
dávám
rozhřešení
za
co
že
si
blahem
mě
taková
zlá
ne
asi
stát
a
odešel
jednoho
dne
přijde
ona
do
zpovědnice
a
on
říká
nejsem
na
správné
straně
zpovědnice
takhle
to
přímo
řekl
na
jak
to
důstojný
pane
protože
se
do
vyzpovídat
on
říká
ženě
se
nikdy
muž
nevzpomíná
já
se
do
vyzpovídat
tak
já
za
volám
nějakého
jiného
muže
nevleje
tady
v
klášteře
nikdo
jiný
muž
nejsem
není
zůstaň
tím.
Máš
povinnost
jako
duchovního
vůdce
poslechnout
tak
se
na
správné
straně
otče
když
se
nucena
tě
poslechnout
já
možná
jsem
poprvně
na
té
straně
kde
ty
můžeš
se
rozhodnout
o
tom
co
bude
se
mnou
dál
ano
mu
všechno
odpustil
tak
to
je
to
odpouštět
těm
kteří
vám
ubili
nebože
a
má
protože
ona
k
jim
zanedbala
strašně
dlouho
dobu
jelikož
jídlo
nic
poradil
a
na
prožívala
zrovna
dobu
kdy
ji
všichni
podezřívali
ze
zahálku
že
se
modlí
tím
způsobem
že
nic
neříká
zeví
nebo
k
léčí
a
slovo
z
ní
nevylezl
a
taky
podezřívali
že
že
se
ulejvat
modlitba
aby
nemusel
dělat
jiný
práce
v
tom
konzert.
A
abych
věcí
podezřívali
oni
taky
věděli
že
jak
ona
se
dostal
na
tu
cestu
ale
že
si
od
toho
vstupuje
vít
jestli
člověk
smí
přát
že
považovali
tedy
za
píšou
že
chce
něco
co
je
vlastnost
satanova
neboť
se
modlíme
satan
a
pýcha
jeho
ke
jeho
příznak
hlavní
jo
tak
ty
jsi
satanova
žena
takže
voni
kolikrát
ten
zpovědník
vyhrožoval
když
nebudeš
má
tak
já
tě
uda
inkvizici
já
to
nebudu
dál
rozvádět
on
mu
dal
a
ona
se
přesto
nepodal
čili
odpustit
takovému
člověku
to
je
kumšt
a
ona
odpustil
a
mě
to
prominete
dělá
se
divím
mě
měl
sobě
protože
vona
nechce
aby
se
o
tom
mluvil.
K
tomu
kdo
tě
daří
do
tváře
nastav
i
druhou
a
bude
li
ti
brát
plášť
nech
i
košili
k
tomu
bych
měl
říct
tohleto
zase
tady
musí
být
rovnováha
mezi
vnitřním
stavem
a
tím
co
ten
člověk
dělá
vnitřní
stav
z
odpovídá
stavu
modlitby
tedy
úrovně
modlitby
úrovni
modlitby
odpovídá
a
vnější
stav
úrovni
činů
obojí
má
být
v
soulad
takže
když
tady
někdo
říká
do
těch
udeřil
tvář
zastav
i
druhou
to
nikdo
z
nás
ani
já
ani
vy
nemůže
udělat
protože
náš
vnitřní
stav
tomu
neodpovídá
zkuste
si
mě
dát
jednu
facky
já
nezastavím
druhou
na
vám
nám
ve
facky
samo
sebou
bude
z
toho
ráčka
ten.
Já
nejsem
tak
na
výši
abych
vám
nedal
za
jednu
dvě
vy
mě
například
vůbec
nic
svýho
tady
neděláte
a
já
vám
pořád
nadávám
já
jsem
vám
pořád
vysmívá
já
vám
mlátím
pusu
říkámli
poprvně
slušně
vaší
slabost
vynáší
se
svou
sílou
že
ano
to
pořád
takhle
neopomenul
vždycky
na
pravou
stranu
to
dělat
kam
to
patří
že
jo
to
mě
na
mě
všechno
to
nejlepší
a
vám
ho
to
nejhorší
že
protože
byla
to
prosím
nedělám
protože
vlas
ponižovat
a
já
bych
vás
jako
obrousily
ne
to
je
do
má
a
teďka
dodal
každému
kdo
tě
prosívá
co
ti
někdo
vezme
ne
požaduje
zpět
že
milujete
jen
ty
do
vás
milují
můžete
za
to
očekávat
boží
uznat.
Ani
kdy
i
hříšníci
milují
ty
kdo
je
milují
činiteli
dobře
těm
kteří
dobře
činí
vám
můžete
za
to
očekávat
boží
uznání
dyť
totéž
činí
i
hříšníci
půjdeteli
těm
u
nichž
je
naděje
že
vám
to
vrátí
můžete
za
to
čekat
boží
uznání
teď
i
hříšníci
pučí
hříšníků
aby
to
zase
dostali
nazpátek
ale
miluje
mluvíte
své
nepřátele
činíte
dobře
půjčit
ani
nečekejte
zpět
a
vaše
oděna
bude
ona
budete
si
my
nejvyššího
neboť
on
je
dobrý
nevděčný
i
zlým
buďte
milosrdný
jako
je
milosrdný
váš
otec
smažte
teďka
opouštění
tak
na
úrovni
prokletí
jak
jsme
si
dneska
říkali
že
tamto
působí
mysleli
mocněji
na
úrovni
prokletí
než
na
úrovni
odpouštění
ale
i
když
neodporuj
Víte
tak
se
proviňujete
a
nemůžete
se
nadát
toho
že
by
vám
bylo
odpuštěno
v
jiných
věcech
daleko
důležitější
třebas
pro
vás
protože
jste
si
založili
karmu
takhle
si
člověk
zakládá
odplatu
ano
nějakým
předcházejícím
vtělením
ne
to
tak
daleko
e
a
bude
vám
dát
vím
že
toto
není
míněno
tak
jak
je
to
řečeno
že
to
tam
jak
správně
chápete
jistě
že
své
chyby
víme
snáze
na
tom
druhém
a
čím
větší
chyba
té
práv
oku
tím
snáze
vidíme
pouhou
přísun
menších.
Bo
téhož
druhu
v
oku
bratra
mít
tak
je
to
míněno
čili
když
mám
hodně
velké
hříchy
tak
na
komuliv
ten
hřích
nacházím
nebo
ho
předpokládám
to
je
totéž
víte
lidi
s
takovým
nějakým
velkým
hříchem
předpokládají
že
vy
nemůžete
být
jiní
tě
tím
se
smiřte
a
hned
ho
znáte
toho
člověka
jako
vás
předpokládám
něco
špatného
aby
jste
dobří
tak
je
to
jeho
chyba
kterou
u
vás
předpokládám
nevidí
svou
tří
sku
neví
svůj
trápení
lidé
dobře
ví
do
druhého
člověka
protože
jsou
velice
chybující
tak
ty
všechny
třískl
v
očích
těch
svých
bratří
snadno
vidí
já
na
nikom
při
tom
neukazuju
ale
nemusel
by
ukazovat
moc
daleko.
Dobrý
strom
nedá
váš
špatné
ovoce
a
spatřil
se
to
nedává
dobré
ovoce
každý
strom
se
pozná
po
svém
ovoce
dyť
trní
nesli
víty
co
je
to
dělat
základ
který
byl
správný
toto
snad
pochopil
správně
jenom
nějaký
pan
kerning
v
poslední
době
v
evropě
předtím
asi
nikdo
protože
nám
radil
soustřeďovat
nohou
to
znamená
modlitbu
přizpůsobit
nejenom
my
považujeme
ctnosti
za
dobrý
základ
to
je
zevní
stránka
věci
ctnost
ne
vni
stránka
protože
bych
tomu
něco
malinko
přidávat
to
co
je
ctnostný
je
nebo
to.
Ale
vnitřní
modlitba
jaký
je
radí
kerning
považuji
za
přirozeně
správnou
že
já
umím
své
nohy
a
je
umíte
celé
tělo
opravdu
tak
pociťuju
že
se
mi
to
celé
tělo
mívá
když
ty
nohy
umí
vám
to
je
napřed
to
kvašení
a
to
všecko
co
cítíte
do
se
jich
a
ti
kteří
je
nest
zastavili
řekl
chlapče
praví
ti
staň
to
je
obdoba
ten
sen
ten
krása
toho
obdobného
zázraku
vzkříšení
celý
já
je
roli
že
tady
křísí
chlapce
tam
křičí
dívku
a
nikdy
křísí.
Ze
stejných
důvodů
podívejte
se
ze
stejných
popudů
tady
jdou
vynášel
kolem
něho
mrtvého
a
von
se
smilovává
protože
vidí
zarmoucený
matku
plačící
a
odevzdávání
toho
syna
živého
kdežto
tam
umřela
nějaká
níza
a
on
tam
přichází
protože
poznána
něco
udělal
až
se
dostanu
až
tam
tak
to
vyložím
zpětně
sem
já
se
pokusím
jít
kousek
dál
o
janu
křtiteli
je
zajímavý
že
já
chci
té
se
ptá
z
toho
vězení
nebo
máme
čekat
jiného
že
je
to
líčeno
trošku
jinak
že
totiž
ježíš
tady
říká
že
to
eliáš
tedy
má
při
to
se
dostanu.
Takže
vidíte
že
ani
ty
tak
si
etická
evangelia
nesou
s
úplně
podobná
ale
já
sem
vám
zůstal
duše
abych
o
toho
neodešel
odpověď
na
to
jak
to
že
se
jan
stá
kdo
je
ten
jestli
je
to
ježíš
jestli
je
to
mast
nebo
je
si
ten
který
má
přijít
nebo
máme
čekat
jiného
proč
se
takhle
ptát
protože
když
se
mu
dostalo
k
sluchu
že
eliáš
a
je
to
řekl
ježíš
kristus
a
on
na
to
tvrdil
já
nejsem
eliáš
který
znovu
přišel
tak
se
rozešli
ty
medím
ohledem
a
hned
potom
von
to
mělo
by
tak
za
sebou
zařazeno
kázal
a
kdo
je
ten
který
sobě
říká
abych
to
řekl
celou
větou
že
já
sem
eliáš.
Když
já
vím
že
eliáš
nejsem
je
toho
opravdu
ten
pravý
mesiáš
nebo
ještě
mám
na
někoho
jiného
čekat
to
bylo
způsobeno
tuhletím
že
ho
někdo
nazval
že
ho
ježíš
nazval
eliášem
to
bude
jiném
evangelium
všeho
nazare
a
že
on
na
to
musel
reagovat
že
se
eliášem
necítil
být
ano
tak
viděl
že
ježíš
se
mýlí
tak
potřeboval
od
něho
vědět
jestli
se
mýlí
nebo
než
se
tomu
nerozuměl
jistě
že
tomu
nerozumíte
přestože
měl
veliký
osvícení
stačilo
začla
jedna
takzvaná
chyba
ježíšova
a
už
přestal
věřit
že
je
to
mesiáš
a
zrovna
tak
ty
učedníci.
Začal
aby
opravy
pane
ježíše
přestali
věřit
v
čeho
viděli
bezmocné
a
nepomohlo
ani
to
že
svatý
jan
byl
při
tom
jak
četl
ježíš
kristus
i
já
ovoce
v
udělat
udělej
rychle
že
by
jim
to
byl
jan
neřekl
řekl
přestože
to
těm
ostatním
učedníkům
řekl
já
prosímto
se
voni
nám
ho
nemodli
on
se
sám
zmařil
bylo
toho
marné
protože
oni
nemohli
pochopit
proč
by
se
byl
zmařil
kdy
tím
ubral
na
víře
ubral
na
víře
nejenom
jim
ale
všem
na
kterých
se
stali
zázraky
dyť
když
si
přelít
v
duchu
tu
celou
jeho
smrt
tak
on
ztratil
napřed
nebo
to
ztratil
napřed
víru
učedníků
těch
kteří
byli
nejblíž
potom
ztratil
důvěru
svých
přátel.
Procházel
městem
a
tam
nebyl
jeho
přátele
ty
byly
ty
s
ním
sil
dali
dál
a
tedy
vono
to
šlo
od
těch
jemu
nejbližších
těm
vzdálenější
a
postupně
nevzdálím
protože
vono
nejhorší
bylo
že
ztratil
totiž
posledních
v
té
řadě
bylo
že
ztratil
víru
u
těch
strach
kteří
nebyli
třebas
vůbec
to
byli
možná
římané
neboť
to
ho
viděli
padat
a
nařídil
že
voni
to
řídili
ten
pohřeb
a
to
ukřižování
to
síly
říma
ne
zařídili
šimon
ti
ranku
aby
mu
pomohl
lidově
nařídil
svému
člověku
ne
čili
to
si
v
jejich
očích
zadal
navozena
tedy
v
očích
těch
neutrálních
nebo
nepřátel
chcete.
Jak
to
sestupuje
učedníci
přátelé
nepřát
neutrální
nebo
nepřátelé
u
všech
musel
ztratit
důvěru
neboť
všechny
musel
zbavit
víře
víry
aby
pravou
víru
nabyli
takhle
je
to
z
cestou
víry
a
kdyby
to
šlo
takhle
jednou
to
by
to
bylo
blažené
ale
vono
to
se
často
opakuje
já
nám
mnoha
lidech
ne
na
jednom
nám
mnoho
dech
z
pozoruju
jak
kolísaví
toho
jsem
ušetřeno
to
platný
oni
mají
přede
mnou
velikou
přednost
tom
že
jejich
víra
je
takovou
ná
že
fakticky
předvídá
něco
že
já
předvídat
vůbec
nemohu
já
bych
tím
dycky
jenom
ten
úsek
ve
kterém
jsem
nic
napřed
kdežto
voni
věří
čili
voni
vidí
věci
napřed.
Přátele
je
že
si
před
mají
budoucnost
věčnou
budoucnost
když
a
řídí
se
v
době
farmu
farizeovi
to
nebudu
vůbec
přednášet
té
ta
maří
magdalena
která
si
lehá
k
jeho
nohám
a
jenom
připomínám
ještě
znovu
že
sva
svatá
terezie
z
avily
na
mít
doporučuje
jako
vzor
pokání
neboť
pokání
nemá
vypadat
tak
abychom
za
to
něco
chtěli
maří
magdalena
si
nemohla
ani
pomyslet
že
by
za
to
dostala
život
věčný
za
to
co
dosud
žila
ona
přišla
ten
život
vzdát
k
tomu
ježíši
zdát
to
je
správné
a
to
by
se
měl
věřící
jak
radí
svatá
terezie
naučit
já
to
jako
poznávající
bych
neradil
protože
to
vzdání
u
mě
přišlo
na.
Násilí
a
ono
mě
to
vyhovuje
že
to
mám
za
sly
už
to
mám
za
sebou
ale
ježíš
kristus
toto
nemůže
radit
on
to
radí
jak
to
jde
po
dobrým
byste
první
případ
jak
to
jde
podobě
kde
to
u
mě
násilím
když
to
bylo
násilí
tak
tak
to
bylo
velice
kruté
u
které
má
se
magdaleny
ne
ale
když
je
to
za
mnou
tak
je
to
velice
dobré
tak
to
je
ten
rozdíl
našich
cesty
uvažte
sami
celí
to
vaše
ší
a
čekat
cestě
krutosti
toho
že
se
vás
spasitel
dává
ukřižovat
a
ne
nic
nese
křižováni
vy
ale
váš
spasitel
a
protože
by
ho
třebas
mu
tak
se
dáváte
taky
křižovat
zbytečně
událostmi
to
nemáte
dělat.
Dál
podobenství
o
rozsévači
jak
zno
padlo
podle
cesty
a
jak
padl
na
skálu
já
vám
řeknu
když
toto
člověk
já
jsem
to
jsem
jednou
si
přečetl
v
bibli
když
jsem
chtěl
jenom
vědět
já
jsem
četl
hlavně
indii
samo
sebou
před
konce
zá
ty
devátý
aby
děl
co
tam
je
já
jsem
ji
četl
tak
důkladně
jenom
jednou
jsem
jim
přečetl
že
si
udělal
hned
konkurence
kdybych
vám
tu
pokora
věnovali
někde
mám
tak
byste
jenom
viděli
co
sem
ještě
nevěděl
a
co
jsem
může
beze
člověk
po
extazi
tak
jsem
moc
věděl
ale
ani
zdaleka
ne
to
co
bylo
třeba
k
tomu
abych
následoval
ježíše
krista
tak
když
tady
ten
rozsev
čeho
se
má
porůznu
jednou
to
podle
nazval
jednou
na.
Cestu
a
to
zase
ba
jednou
do
trní
tamto
nemá
světlo
tak
to
tam
zajde
a
teprve
další
semeno
padne
na
úrodnou
půdu
a
vynese
stará
se
tak
jsem
si
když
jsem
toto
četl
poprvně
před
tím
koncentrákem
a
jednou
jednou
jedenkrát
tak
jsem
si
říkal
to
byl
nešika
co
to
tam
ježíš
tady
ukazuje
takovou
než
jeho
přátelé
dovedli
byste
mi
tohleto
odpovědět
že
to
výklad
důvod
řeči
podobenství
jeho
učedníci
se
ho
ptali
co
to
podobenství
má
znamenat
on
řekl
vám
je
dáno
znát
ta
je
stýkal
sví
božího
ostatní
však
jen
v
podobenstvích
aby
hledí
se
neviděli
a
slyší
se
neslyšeli
proč
je
jim
dáno
aby
znali
tajemství
království
božího
království
by
jako
vyřeší
mě
řekne.
To
je
protože
byli
jeho
učedníci
a
to
by
bylo
špatné
kdyby
byli
tomu
nerozuměli
ale
a
proč
ostatní
dáno
jenom
podobenství
abyste
se
klidně
protože
nebyli
učedníky
a
tak
dále
byly
sebe
se
byste
mě
byli
já
to
nebudu
radši
zavolat
já
to
za
vlasy
říkám
sám
ale
vono
tomu
tak
není
vono
je
tomu
takhle
teď
vám
prozradím
to
minulé
částečně
jenom
sváteční
voni
totiž
byli
s
ježíšem
ne
tím
že
chodil
vedle
nich
co
byste
si
strašně
cenili
to
byla
vůbec
nepomohlo
ale
že
svou
mocí
v
nich
působil
on
byl
v
nich
v
nich
té
důležit
a
takhle
může
být
i
v
nás
to
že
ho
viděli
to
je
vedlejší
to
jim
vydrželo
vždycky
ve
víře
na
čtrnáct
dní
a
pak
musel
udělat
chudák
ježíš
zase
zázrak
klaněli
lásky
aby
znovu
věřili
viďte
to
zevní
vidění
není
vůbec
nemá
takovou
cenu
tak
když
se
někomu
něco
zjeví
má
nějaké
zjevení
vidění.
Jakékoliv
tak
já
takového
člověka
bych
litoval
do
blázince
opravdu
osobně
a
nepovažoval
by
ho
za
za
člověka
na
se
zaprvé
cestě
aspoň
sebe
bych
se
a
já
bych
se
hlásil
to
kdyby
měl
jenom
vidění
tak
prosím
bych
ještě
možná
vydržel
a
kdybych
si
to
ještě
slyšel
pána
boha
mluvit
to
to
je
zvrhlost
od
pána
boha
protože
kdyby
žil
ve
mně
tak
by
nemusel
slovo
říct
a
byl
by
v
mém
domě
a
tak
bych
já
s
ním
věděl
všecko
proto
jeho
účastenství
na
mém
domě
na
na
mém
nitru
tak
je
to
s
poznávající
matek
vsadím
věřícím
kde
ta
víra
jako
tvý
v
jeho
srdci
ovšem
víra
obyčejně
zakotvím
napřed
srdci
a
teprve
potom
síle
duši
to
znamená
rozumu
a
všude
jinde
takže
tam
to
jde.
Po
kousky
počátku
za
toto
není
tak
nebezpečný
a
je
toho
jemné
mírné
vedení
je
to
dobré
to
správné
ale
opravdu
od
něho
c
o
těch
učedníků
chtěl
málo
oni
vysvětlil
jenom
to
aby
to
prakticky
mohli
použít
to
bych
já
nazval
jako
kantor
praktikám
což
je
není
vědecké
že
ano
prakticky
to
pro
stačilo
například
lidi
z
čeho
kostí
dělání
mohou
vystačil
když
to
mají
něco
uvádět
do
praxe
ale
musí
být
asi
vysokoškoláka
aby
se
na
to
mohl
přijít
jestli
je
tam
oděno
nehodí
by
rozhodl
nějaké
jiné
věci
už
nejenom
pouhou
praxi
takže
tady
na
tom
poli
duchovními
extaze
nějaká
vysoká
škola
nějaká
škola
nižší
a
von
učil
tady
pro
účely
té
nižší
školy
střední
ká
rys
nic
bych
tak.
Ano
to
je
zajímavé
nikdo
přece
ne
rozsvítí
světlo
a
nepřekro
na
dobu
ani
je
nedá
pod
postel
ale
dá
je
na
svíce
aby
ti
kdo
vcházeli
viděli
světlo
přátelé
ježíš
nikdy
nelhal
rozdíl
ode
mě
když
řekl
nic
není
skrytého
co
jednou
nebude
zjeveno
nic
není
u
ta
jen
co
by
se
nepoznala
a
nevyšlo
najevo
tak
opravdu
tento
stav
musí
v
lidském
nitru
nastat
nastane
tak
to
ještě
není
pořád
v
pořádku
to
je
nesmyslné
viďte
tak
jsem
to
kolikrát
vysvětloval
nevím
jestli
to
mám
v
protože
kdo
má
tomu
bude
dáno
to
ještě
by
šlo
kdo
nemá
když
nemá
tak
nemá
k
tomu
bude.
Od
na
to
i
to
co
si
myslí
že
má
tady
ten
přidali
voni
to
původní
textu
není
co
myslí
že
má
to
udělali
dobře
tímto
svým
způsobem
dobře
vysvětlili
museli
nad
tím
moc
badat
ale
jak
si
to
myslí
že
má
já
si
myslím
že
mám
všechno
co
potřebuju
že
mám
zdravý
že
mám
co
všechno
potřebuju
k
tomu
životu
to
si
ovšem
jenom
myslím
že
to
mám
ono
ono
je
to
hřivna
se
kterou
mám
hospodařit
a
není
to
moje
ne
tady
dopouští
věřící
to
je
pochopitelné
se
ji
musí
dopouštět
protože
nevidí
toho
boha
že
ho
nepociťuje
lépe
řečeno
že
o
něm
neví
v
tom
smyslu
tak
se
to
dá
pochopili
neboť
on
jako
by
spal
to
mě
takhle
to
přímo
říkali
si
vysokoškoláci
tam
v
tom.
Koncentráku
pán
bůh
si
něco
stvořil
a
šel
si
lehnout
tenhleten
sedmý
den
odpočinku
a
my
v
něm
teďka
zřejmě
žijeme
to
by
nějaká
to
byla
nějaká
dlouhá
teologické
období
těmi
šesti
dy
znázorněna
tak
oni
tomu
rozuměli
a
teď
jsme
v
tom
sedne
období
kde
už
si
leží
a
jemu
dobře
a
na
mě
strašně
zle
to
byli
věřící
víte
tady
se
zase
ukázalo
jednou
nikdy
má
někdo
výhodu
větší
jednou
věřící
jednou
nevěřící
že
ten
nevěřící
ale
poznávající
měl
velikou
výhodu
že
tohoto
stavu
nikdy
neupadl
že
na
pána
boha
ne
nadával
protože
na
něj
nevěřil
jako
dodávat
hledal
si
bůh
v
sobě
že
je
tam
v
tom
koncentráku
takže
ale
vy.
Jakmile
budete
se
cítit
opuštěni
tak
to
bude
mít
a
budete
z
toho
zneklidnění
tak
ten
neklid
bude
mít
za
následek
že
bouřka
se
bude
zvětšovala
upozorňuju
vás
a
že
nebezpečí
bude
stoupat
tak
jesi
se
té
aby
nevstoupilo
a
na
ně
šel
tak
na
stavte
klid
do
hry
tuto
postu
tam
važte
prosím
vás
jinak
to
bude
pořád
horší
uzdravení
posledního
genese
řízení
se
iao
a
protože
jsem
se
tam
to
první
tak
si
tuhleto
to
vzkříšení
toho
syna
když
se
ježíš
vracel
zástup
ho
při
víta
protože
měl.
Pet
jana
a
jakuba
vzal
sebou
chtěl
bych
říci
že
tihleti
tři
jsou
zástupce
nejenom
toho
nejlepšího
co
tam
měl
k
dispozici
ale
že
jsou
zástupce
tří
zásadně
různých
přístupu
jedné
a
téže
věci
petr
přistupoval
svou
neměnnou
moc
s
mocí
vůle
k
tomu
pán
bůh
jako
dal
tolik
vůle
do
vínku
že
to
je
od
pána
boha
samo
sebou
dar
že
všude
tou
svou
silou
vůle
chtěl
působit
pro
taky
dal
do
toho
do
zatýkali
ježíše
a
byl
představitelem
lásky
a
co
byste
řekli
že
byl
jakub.
No
a
to
zdáli
getsemanské
tytéž
lidi
zavolal
na
horu
tabor
tyto
lidi
zavolal
ano
nikdy
nikoho
jiného
to
není
náhodné
co
že
byli
to
podstatě
extatikové
všichni
tři
prosím
vás
všichni
ti
takže
to
není
nebylo
rozdílné
ano
to
na
něj
bylo
rozdílné
to
by
si
musi
všimnout
co
při
tom
říkali
a
co
přitom
dělali
prože
vám
to
jasně
vyplynul
a
to
asi
bylo
těžké
to
tak
člověk
nevzpomenete
že
já
jsem
na
to
nepotřebuju
vzpomínat
ne
ale
podívejte
se
na
hoře
tabor
co
se
stalo
že
se
tam
proměnil
ježíš
eliáše
s
eliášem
a
mojžíšem
rozmlouval
promiň
se
tak
že
byl
ohromné
záře
a
slávě.
Že
tam
je
byl
tak
to
bylo
to
promění
páně
zahradě
getsemanské
zase
se
proměnil
a
se
proměnil
v
ubohého
bezbranný
člověka
byla
jeho
napospas
vůli
boží
který
vládne
jak
relativním
dobrem
tak
relativním
zlem
a
on
tam
úpěnlivě
prosí
aby
byl
mu
odňat
ten
kalich
jo....
Text view •
Help