EN | ES |

86-31A

86-31A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Není to karmický záležitost když je do vochrnutý to není nějaké jeho provinění provinění minulá nebo vnějšího života tak proto když ho zbavil hříchu ježíš toho ochranu tého nestal ten člověk a nebyl zdráv kdyby to spolu souvislost teta toto související věta abych tam měla být tam není rovno se skočí jenom na druhý to tam uvidíme pořádá stejně se divím dneska samozřejmě předtím neva tvoru měl do toho jednadvacátého listopadu třicet devět že to po dva tisíce let esi nedopili svým poznáním že tam tuto větu neslo že že nevěděli že nějaké. Vůle vtělení nemá vliv nebo nějaká minulá provinění nemá vliv na ochranu tos že to z toho nepochází že to nesouvisí ani s odpuštěním hříchů proto protože když jsem mu odpustí ho zůstala ochranu prosím vás a když se mu odpustí říši tak mohou mohu že být zbaven své odchod svého ohodnotil může být zbaven své ochotno nemusí ale může nic by se nestal kdyby nebyl to strašně důležité to znám vysvětluje mnoho věcí nevím jestli vám takový jasné ale je to z toho velice jasné celník a pak vyšel a spasil sedíš je zajímavý že v tom historickým podání které jsem zažil. mně to bylo líčeno úplně obráceně ale totéž ale úplně obráceně takže věřím spíš k tomu co jsem zažil než k tomu následování tomu jak to za sebou ta sobě je tady z této historii že to je je obráceně se to stalo takhle jak jsem se o tom dověděl vnitřně rouhal se nevi na hostině ježíši kristu a říkal mu říkal kdyby to byl mesiáš a kdyby bylo pravda že přišel nemocné léčit tak by přistoupil sem k nám a tady by měl možnost dokázat co je to léčení nemocný což je my jsme nemocný podle jeho názoru protože jsme nesto síto oni moc se opíjeli a všechno možné jiného dělali Ale protože to neví tak mimo to připomene protože si dáme záležet na tom protože nám mně záleží na tom jestli je to mesiáš nebo ne abych to věděl poslal pro ježíše a ježíš přišel i s několika učedník které je měl vstup vstoupit najde v tom podnapilí stavu a rozkoší se utápět a řekne tomu celníkovi proč si zavolal výdobytek se o tobě říká jestli mesiáš a že jsem šel proto abys vyléčil z hříchů že to jsou ty nemocný ta který my si přišel proč ti k nepřišel tady na celý synové že se že páše hříchy cenili pověstný prostopášníci. A vono asi proto že oni na to měli jo to se melu na těch hranicích tehdy dneska ne samozřejmá tedy ano ano a tak voni ho vybídl takže ježíš to nedělal bez vybídnutí to si všimněte to je velice instruktivně a řekl matouš když mám vykládat nebo ještě mám uzdravit tebe a své druhy vás tady dost to bude opravdu plný ruce práce tak by dovolí zajisté abych začal u tebe prosím o klid tak to cenu přesně vidím a on jednal kryl máme tady mesiáš a vona je zdali řeci uděláme klid na to nestojí flašku se mi že. A do slušné polohy potom byli v nutných poloha apolona z atak dále všechno to napravil voni se tam z úsměvem odpo ježíše a mu začal obracet tohoto levo říkal dal mu podobenství o marnotratném synu to jsem to takhle zažil tak jsem když ten celník na hranicích italskorakouské požádal abych mu říkal řekl ss souhrn toho učení ježíše krista tak se nepovažoval žádnou pasáž ježíše krista a za tak důležitou jako tohleto co jsem celníky šel o toho ježíše on byl taky celník tuhleten že nebyl prostopášný. Ten na hranici který to ode chtěl to naopak tak drsným mužem že týralo svoje spolu celníky aby byli nejlepší celí v celém celé itálii a tak ji byl oni potom řekli za okolností které jsem popsal no pravdu že je to ty ran nic dobrého na nikdy neudělal a patrně chce být zase mít zase nové vyznamenání jich několik a my to máme za něho odnést tak sem je pro pustil když von drží je pozval abych tuto zjistil že pravdu že je nejhorším člověkem na všech celých itálii nej příčin jím přece ale že považuje za bratra tak jsem požádal ježíše krista aby za mluvil a tu se stala za. A co se stal zázrak to jsem byl největší zázrak který jsem životě zažil koukal jako italštiny mluví takže jsem neudělal potom když jsem to skončil tak sem se zeptal toho celník prosím vás že ho van on byl jan jestlipak co se ke italštiny jsem chtěl vědět jestli tak jiný byl svědkem toho zázraku ale když jsem že pobyl jiným způsobem ještě lepším způsobem svědkem než je slyšel mojí skvělou vytištěno a on říkal když jste mi tady žádal o to před tím o ten pas abych to se dal přivézt nebo tak tak se mluvil špatnou italštiny cizince a jak se začal vykládat o podobenství o manou ten si u tak se se mluvil lepší tato než tamté algela ten byste to nestyděl prosím vás tohleto byla maličkost z toho zázraku to bude jenom zevní stránka horší lepší bylo a tom zázraku. On po jednom tom výkladu to zasel do své ho srdce tak že do dneška z toho žije neboť posílá každé vánoce pohled to jsme se domluvili dokud mi to půjde tak budu posilovat pohled na vánoce posílá a ono to se stalo u sedmdesát tři neska je osmdesát šest jsem to osmdesát pět tedy na vánoce zase dostal tak to je moc když jedno a to ten dělají dva lidé jak v tom rozdíl jsem to neříkal jinými slovy asi požene nevím že v tom byl duch ten byl tak mocný tehdy když tomu celým kopyto vykládal ten ježíš že celý se vzala hlavu a ježíš odešel říkal udělal jsem dost když jsem mluvil k tobě ty pro mluvíš těm ostatním a on místo ale prolil ostatním. Dal si na hlavu a hořce plakal nad sebou a říkal jsem tím nic nezmohu běžel ze ježíšem a říkal mu pane učiň ze svého učedníka on říkal prosím po něm se potom obrátila celá celnice, protože šéf byl jiný. tak ty co to tím teď nemohli vydržet pro jeho ctnost ty vodešli a ty toto s tím vydržel ty se vobrátili tak jsem to viděl obrácen promiňte mi to jediné co musím chápu že to tady obrácen napsáno proto že on považovali ježíš kristus podobenství o marnotratném synu za ústřední motivy a tak to nechtěl ten evangelista ří zezačátku vobrátil to a aby potom mohl na pravém místě protože on. To zřejmě říká několikrát ježíš kristus na různých místech to uvedl na pravém místě kde to bylo v ho ve vhodné kontextu asi tak jak si to nedovedu vysvětlit protože ji no půs tak myslím že půs nebudu tady je tady důležitá myšlenka o tom starém kusu a novém šatu starém pusu za dovedu udál a starém šatu tak to před přeci jenom přečtu bych chtěl dostat ovšem kousek rychle dál spor opusť mu řekli proč vám tohleto čtu protože půs všeho druhu nebo odříkání všeho druhu musí být v rovnováze z vnitřním stavem člověka věřím že u kali olivera to moje tak je. Ale když například se kteří lidé postím a nejsou na úrovni vnitřně aby ten půs snášeli bez reptání tento dělá dobrovolně tento muž ale voni třeba postrádají to co jim ten den nebo týden nebo jak dlouhou dobu je upírána to vnitřně tomu nedorostli tak to je záplata dávána na starý šat voni sou ještě bez starém šatu ve starém způsobu myšlení šat je povrchní myšlení staré starý šat a dává na to novou zapo ten pust nová záplata ale ta nová záplata při námaze toho šatu vytrhne udělá další víru vedle nové záplaty tak zastat stane celá ale vytrhne ten starý šat tak že. To bude horší na začátku takže mně říkají ti klášterníci říkali pardon se a s ním nestýkám že to ten půs nemá pro žádný obrodí vliv že naopak mají hlad tak učím když se na to že to není příjemné tak to je tohleto s tou záplatu víte ne to je co z tou rovnováhu mezi vnitřní modlitbou ale také mezi vnitřním stavem a zevním jednání zevní jednání musí odporovat ním stavu a obou straně když když me zevní jednání je na nižší úrovni než moje vnitřní stav tak je to stejná chyba jako když tomu opačně že zevně se snažím všemožně skvěle jednat ale můj vnitřní stav tomu neodpovídá to je hrozná mučen k tomuto například připlývá kláštery křesťanské že oni toho člověka mu. Tím že mu ukládat úkoly zevní které on nezvládne vnitřně protože vnitřně ne postoupil není ta rovnováha mezi modlitbou a životem život svou pravdu tak že nemůže být špatný od mají mu všechny vody tohoto světa například kamenická krámu a tam sem kostelem ten karmelitáni nebo tak tam tak vůbec vít z toho kláštera vůbec se nesmí setkat s člověkem druhého pohlaví ani přes říše neví zpovědníka tak dole třebas povídáno nebo de zpovídání zastřeno ruší neviděl člověka druhého pohlaví se nás to je velice řízné nenosí vůbec od boha a tak dále je to tedy velice řízné ale málokde to pomůže protože nedbají na úroveň modlitby. S tou nevědí rady z toho modlitbou a nerad kdybych to musel znovu říkat co tady je napsáno protože blahosla si se napsal celou knížku tak vám možná znám odkazuji vás na to a nechám to stranou ovšem upozorňuju vás že pokud neuskutečníte tato blahoslavenství tak nemůžete se dostat dál jelikož to není výčet ctností tudleto ale to je výčet postojů vám přece jenom něco z toho přečte abyste věděli že to vyčistila vám chudí neboť vaše království boží blažená kdo ka zajímavo že to a to blahoslavenství jde uvedena jsou uváděna jinak než v jiném podobenství kázání na hoře Ne protože to taky se stalo jindy to řekl učedníkům kdežto přikázání nahoře to říkal rozveden jím způsobem neboť to říkal stavům ale tady učedníkům řekl jenom to co pro učedníka páně absolutně nutné blaze vám chudí neboť vaše království boží člověk vlastní ci tedy nemůže klálovství boží vstoupit důležitá kapitola že si nemohu dovolit ji vynechat ale je jim slyšíte praví milujte své nepřátele dobře činíte tom kteří vás nenávidí že nejde těm kteří vás proklínají víte ten. Lepší způsob jak se zbavit prokletí ta jsou se svou recepty na všechno modlete se za ty kteří vám obilí k tomu do daří jako například dejme tomu na to si to tady za trhu měla tak dobrého zpovědníka že ji soustavně sváděl svou loži a samo sebou na odvolávala ale nejenom to ona se za něho upřímně modlila a nechala se od něho zpovídat ačkoliv věděla že on zase přijde s takovou skvělou myšlenkou jako předtím ale ona to trpně sat ani neposlouchá jenom věděla co chce a poraněn za něho modlila a víte že přestože ona neodpovídalo ani na jeho prosby samo sebou ani na to co říkal ne. To jako ala von dycky když jako viděl že to nikam nevede tak řekl ego te absolvoval odešel na dávám rozhřešení za co že si blahem taková zlá ne asi stát a odešel jednoho dne přijde ona do zpovědnice a on říká nejsem na správné straně zpovědnice takhle to přímo řekl na jak to důstojný pane protože se do vyzpovídat on říká ženě se nikdy muž nevzpomíná se do vyzpovídat tak za volám nějakého jiného muže nevleje tady v klášteře nikdo jiný muž nejsem není zůstaň tím. Máš povinnost jako duchovního vůdce poslechnout tak se na správné straně otče když se nucena poslechnout možná jsem poprvně na straně kde ty můžeš se rozhodnout o tom co bude se mnou dál ano mu všechno odpustil tak to je to odpouštět těm kteří vám ubili nebože a protože ona k jim zanedbala strašně dlouho dobu jelikož jídlo nic poradil a na prožívala zrovna dobu kdy ji všichni podezřívali ze zahálku že se modlí tím způsobem že nic neříká zeví nebo k léčí a slovo z nevylezl a taky podezřívali že že se ulejvat modlitba aby nemusel dělat jiný práce v tom konzert. A abych věcí podezřívali oni taky věděli že jak ona se dostal na tu cestu ale že si od toho vstupuje vít jestli člověk smí přát že považovali tedy za píšou že chce něco co je vlastnost satanova neboť se modlíme satan a pýcha jeho ke jeho příznak hlavní jo tak ty jsi satanova žena takže voni kolikrát ten zpovědník vyhrožoval když nebudeš tak uda inkvizici to nebudu dál rozvádět on mu dal a ona se přesto nepodal čili odpustit takovému člověku to je kumšt a ona odpustil a to prominete dělá se divím měl sobě protože vona nechce aby se o tom mluvil. K tomu kdo daří do tváře nastav i druhou a bude li ti brát plášť nech i košili k tomu bych měl říct tohleto zase tady musí být rovnováha mezi vnitřním stavem a tím co ten člověk dělá vnitřní stav z odpovídá stavu modlitby tedy úrovně modlitby úrovni modlitby odpovídá a vnější stav úrovni činů obojí být v soulad takže když tady někdo říká do těch udeřil tvář zastav i druhou to nikdo z nás ani ani vy nemůže udělat protože náš vnitřní stav tomu neodpovídá zkuste si dát jednu facky nezastavím druhou na vám nám ve facky samo sebou bude z toho ráčka ten. nejsem tak na výši abych vám nedal za jednu dvě vy například vůbec nic svýho tady neděláte a vám pořád nadávám jsem vám pořád vysmívá vám mlátím pusu říkámli poprvně slušně vaší slabost vynáší se svou sílou že ano to pořád takhle neopomenul vždycky na pravou stranu to dělat kam to patří že jo to na všechno to nejlepší a vám ho to nejhorší že protože byla to prosím nedělám protože vlas ponižovat a bych vás jako obrousily ne to je do a teďka dodal každému kdo prosívá co ti někdo vezme ne požaduje zpět že milujete jen ty do vás milují můžete za to očekávat boží uznat. Ani kdy i hříšníci milují ty kdo je milují činiteli dobře těm kteří dobře činí vám můžete za to očekávat boží uznání dyť totéž činí i hříšníci půjdeteli těm u nichž je naděje že vám to vrátí můžete za to čekat boží uznání teď i hříšníci pučí hříšníků aby to zase dostali nazpátek ale miluje mluvíte své nepřátele činíte dobře půjčit ani nečekejte zpět a vaše oděna bude ona budete si my nejvyššího neboť on je dobrý nevděčný i zlým buďte milosrdný jako je milosrdný váš otec smažte teďka opouštění tak na úrovni prokletí jak jsme si dneska říkali že tamto působí mysleli mocněji na úrovni prokletí než na úrovni odpouštění ale i když neodporuj Víte tak se proviňujete a nemůžete se nadát toho že by vám bylo odpuštěno v jiných věcech daleko důležitější třebas pro vás protože jste si založili karmu takhle si člověk zakládá odplatu ano nějakým předcházejícím vtělením ne to tak daleko e a bude vám dát vím že toto není míněno tak jak je to řečeno že to tam jak správně chápete jistě že své chyby víme snáze na tom druhém a čím větší chyba práv oku tím snáze vidíme pouhou přísun menších. Bo téhož druhu v oku bratra mít tak je to míněno čili když mám hodně velké hříchy tak na komuliv ten hřích nacházím nebo ho předpokládám to je totéž víte lidi s takovým nějakým velkým hříchem předpokládají že vy nemůžete být jiní tím se smiřte a hned ho znáte toho člověka jako vás předpokládám něco špatného aby jste dobří tak je to jeho chyba kterou u vás předpokládám nevidí svou tří sku neví svůj trápení lidé dobře do druhého člověka protože jsou velice chybující tak ty všechny třískl v očích těch svých bratří snadno vidí na nikom při tom neukazuju ale nemusel by ukazovat moc daleko. Dobrý strom nedá váš špatné ovoce a spatřil se to nedává dobré ovoce každý strom se pozná po svém ovoce dyť trní nesli víty co je to dělat základ který byl správný toto snad pochopil správně jenom nějaký pan kerning v poslední době v evropě předtím asi nikdo protože nám radil soustřeďovat nohou to znamená modlitbu přizpůsobit nejenom my považujeme ctnosti za dobrý základ to je zevní stránka věci ctnost ne vni stránka protože bych tomu něco malinko přidávat to co je ctnostný je nebo to. Ale vnitřní modlitba jaký je radí kerning považuji za přirozeně správnou že umím své nohy a je umíte celé tělo opravdu tak pociťuju že se mi to celé tělo mívá když ty nohy umí vám to je napřed to kvašení a to všecko co cítíte do se jich a ti kteří je nest zastavili řekl chlapče praví ti staň to je obdoba ten sen ten krása toho obdobného zázraku vzkříšení celý je roli že tady křísí chlapce tam křičí dívku a nikdy křísí. Ze stejných důvodů podívejte se ze stejných popudů tady jdou vynášel kolem něho mrtvého a von se smilovává protože vidí zarmoucený matku plačící a odevzdávání toho syna živého kdežto tam umřela nějaká níza a on tam přichází protože poznána něco udělal se dostanu tam tak to vyložím zpětně sem se pokusím jít kousek dál o janu křtiteli je zajímavý že chci se ptá z toho vězení nebo máme čekat jiného že je to líčeno trošku jinak že totiž ježíš tady říká že to eliáš tedy při to se dostanu. Takže vidíte že ani ty tak si etická evangelia nesou s úplně podobná ale sem vám zůstal duše abych o toho neodešel odpověď na to jak to že se jan stá kdo je ten jestli je to ježíš jestli je to mast nebo je si ten který přijít nebo máme čekat jiného proč se takhle ptát protože když se mu dostalo k sluchu že eliáš a je to řekl ježíš kristus a on na to tvrdil nejsem eliáš který znovu přišel tak se rozešli ty medím ohledem a hned potom von to mělo by tak za sebou zařazeno kázal a kdo je ten který sobě říká abych to řekl celou větou že sem eliáš. Když vím že eliáš nejsem je toho opravdu ten pravý mesiáš nebo ještě mám na někoho jiného čekat to bylo způsobeno tuhletím že ho někdo nazval že ho ježíš nazval eliášem to bude jiném evangelium všeho nazare a že on na to musel reagovat že se eliášem necítil být ano tak viděl že ježíš se mýlí tak potřeboval od něho vědět jestli se mýlí nebo než se tomu nerozuměl jistě že tomu nerozumíte přestože měl veliký osvícení stačilo začla jedna takzvaná chyba ježíšova a přestal věřit že je to mesiáš a zrovna tak ty učedníci. Začal aby opravy pane ježíše přestali věřit v čeho viděli bezmocné a nepomohlo ani to že svatý jan byl při tom jak četl ježíš kristus i ovoce v udělat udělej rychle že by jim to byl jan neřekl řekl přestože to těm ostatním učedníkům řekl prosímto se voni nám ho nemodli on se sám zmařil bylo toho marné protože oni nemohli pochopit proč by se byl zmařil kdy tím ubral na víře ubral na víře nejenom jim ale všem na kterých se stali zázraky dyť když si přelít v duchu tu celou jeho smrt tak on ztratil napřed nebo to ztratil napřed víru učedníků těch kteří byli nejblíž potom ztratil důvěru svých přátel. Procházel městem a tam nebyl jeho přátele ty byly ty s ním sil dali dál a tedy vono to šlo od těch jemu nejbližších těm vzdálenější a postupně nevzdálím protože vono nejhorší bylo že ztratil totiž posledních v řadě bylo že ztratil víru u těch strach kteří nebyli třebas vůbec to byli možná římané neboť to ho viděli padat a nařídil že voni to řídili ten pohřeb a to ukřižování to síly říma ne zařídili šimon ti ranku aby mu pomohl lidově nařídil svému člověku ne čili to si v jejich očích zadal navozena tedy v očích těch neutrálních nebo nepřátel chcete. Jak to sestupuje učedníci přátelé nepřát neutrální nebo nepřátelé u všech musel ztratit důvěru neboť všechny musel zbavit víře víry aby pravou víru nabyli takhle je to z cestou víry a kdyby to šlo takhle jednou to by to bylo blažené ale vono to se často opakuje nám mnoha lidech ne na jednom nám mnoho dech z pozoruju jak kolísaví toho jsem ušetřeno to platný oni mají přede mnou velikou přednost tom že jejich víra je takovou že fakticky předvídá něco že předvídat vůbec nemohu bych tím dycky jenom ten úsek ve kterém jsem nic napřed kdežto voni věří čili voni vidí věci napřed. Přátele je že si před mají budoucnost věčnou budoucnost když a řídí se v době farmu farizeovi to nebudu vůbec přednášet ta maří magdalena která si lehá k jeho nohám a jenom připomínám ještě znovu že sva svatá terezie z avily na mít doporučuje jako vzor pokání neboť pokání nemá vypadat tak abychom za to něco chtěli maří magdalena si nemohla ani pomyslet že by za to dostala život věčný za to co dosud žila ona přišla ten život vzdát k tomu ježíši zdát to je správné a to by se měl věřící jak radí svatá terezie naučit to jako poznávající bych neradil protože to vzdání u přišlo na. Násilí a ono to vyhovuje že to mám za sly to mám za sebou ale ježíš kristus toto nemůže radit on to radí jak to jde po dobrým byste první případ jak to jde podobě kde to u násilím když to bylo násilí tak tak to bylo velice kruté u které se magdaleny ne ale když je to za mnou tak je to velice dobré tak to je ten rozdíl našich cesty uvažte sami celí to vaše ší a čekat cestě krutosti toho že se vás spasitel dává ukřižovat a ne nic nese křižováni vy ale váš spasitel a protože by ho třebas mu tak se dáváte taky křižovat zbytečně událostmi to nemáte dělat. Dál podobenství o rozsévači jak zno padlo podle cesty a jak padl na skálu vám řeknu když toto člověk jsem to jsem jednou si přečetl v bibli když jsem chtěl jenom vědět jsem četl hlavně indii samo sebou před konce ty devátý aby děl co tam je jsem ji četl tak důkladně jenom jednou jsem jim přečetl že si udělal hned konkurence kdybych vám tu pokora věnovali někde mám tak byste jenom viděli co sem ještě nevěděl a co jsem může beze člověk po extazi tak jsem moc věděl ale ani zdaleka ne to co bylo třeba k tomu abych následoval ježíše krista tak když tady ten rozsev čeho se porůznu jednou to podle nazval jednou na. Cestu a to zase ba jednou do trní tamto nemá světlo tak to tam zajde a teprve další semeno padne na úrodnou půdu a vynese stará se tak jsem si když jsem toto četl poprvně před tím koncentrákem a jednou jednou jedenkrát tak jsem si říkal to byl nešika co to tam ježíš tady ukazuje takovou než jeho přátelé dovedli byste mi tohleto odpovědět že to výklad důvod řeči podobenství jeho učedníci se ho ptali co to podobenství znamenat on řekl vám je dáno znát ta je stýkal sví božího ostatní však jen v podobenstvích aby hledí se neviděli a slyší se neslyšeli proč je jim dáno aby znali tajemství království božího království by jako vyřeší řekne. To je protože byli jeho učedníci a to by bylo špatné kdyby byli tomu nerozuměli ale a proč ostatní dáno jenom podobenství abyste se klidně protože nebyli učedníky a tak dále byly sebe se byste byli to nebudu radši zavolat to za vlasy říkám sám ale vono tomu tak není vono je tomu takhle teď vám prozradím to minulé částečně jenom sváteční voni totiž byli s ježíšem ne tím že chodil vedle nich co byste si strašně cenili to byla vůbec nepomohlo ale že svou mocí v nich působil on byl v nich v nich důležit a takhle může být i v nás to že ho viděli to je vedlejší to jim vydrželo vždycky ve víře na čtrnáct dní a pak musel udělat chudák ježíš zase zázrak klaněli lásky aby znovu věřili viďte to zevní vidění není vůbec nemá takovou cenu tak když se někomu něco zjeví nějaké zjevení vidění. Jakékoliv tak takového člověka bych litoval do blázince opravdu osobně a nepovažoval by ho za za člověka na se zaprvé cestě aspoň sebe bych se a bych se hlásil to kdyby měl jenom vidění tak prosím bych ještě možná vydržel a kdybych si to ještě slyšel pána boha mluvit to to je zvrhlost od pána boha protože kdyby žil ve mně tak by nemusel slovo říct a byl by v mém domě a tak bych s ním věděl všecko proto jeho účastenství na mém domě na na mém nitru tak je to s poznávající matek vsadím věřícím kde ta víra jako tvý v jeho srdci ovšem víra obyčejně zakotvím napřed srdci a teprve potom síle duši to znamená rozumu a všude jinde takže tam to jde. Po kousky počátku za toto není tak nebezpečný a je toho jemné mírné vedení je to dobré to správné ale opravdu od něho c o těch učedníků chtěl málo oni vysvětlil jenom to aby to prakticky mohli použít to bych nazval jako kantor praktikám což je není vědecké že ano prakticky to pro stačilo například lidi z čeho kostí dělání mohou vystačil když to mají něco uvádět do praxe ale musí být asi vysokoškoláka aby se na to mohl přijít jestli je tam oděno nehodí by rozhodl nějaké jiné věci nejenom pouhou praxi takže tady na tom poli duchovními extaze nějaká vysoká škola nějaká škola nižší a von učil tady pro účely nižší školy střední rys nic bych tak. Ano to je zajímavé nikdo přece ne rozsvítí světlo a nepřekro na dobu ani je nedá pod postel ale je na svíce aby ti kdo vcházeli viděli světlo přátelé ježíš nikdy nelhal rozdíl ode když řekl nic není skrytého co jednou nebude zjeveno nic není u ta jen co by se nepoznala a nevyšlo najevo tak opravdu tento stav musí v lidském nitru nastat nastane tak to ještě není pořád v pořádku to je nesmyslné viďte tak jsem to kolikrát vysvětloval nevím jestli to mám v protože kdo tomu bude dáno to ještě by šlo kdo nemá když nemá tak nemá k tomu bude. Od na to i to co si myslí že tady ten přidali voni to původní textu není co myslí že to udělali dobře tímto svým způsobem dobře vysvětlili museli nad tím moc badat ale jak si to myslí že si myslím že mám všechno co potřebuju že mám zdravý že mám co všechno potřebuju k tomu životu to si ovšem jenom myslím že to mám ono ono je to hřivna se kterou mám hospodařit a není to moje ne tady dopouští věřící to je pochopitelné se ji musí dopouštět protože nevidí toho boha že ho nepociťuje lépe řečeno že o něm neví v tom smyslu tak se to pochopili neboť on jako by spal to takhle to přímo říkali si vysokoškoláci tam v tom. Koncentráku pán bůh si něco stvořil a šel si lehnout tenhleten sedmý den odpočinku a my v něm teďka zřejmě žijeme to by nějaká to byla nějaká dlouhá teologické období těmi šesti dy znázorněna tak oni tomu rozuměli a teď jsme v tom sedne období kde si leží a jemu dobře a na strašně zle to byli věřící víte tady se zase ukázalo jednou nikdy někdo výhodu větší jednou věřící jednou nevěřící že ten nevěřící ale poznávající měl velikou výhodu že tohoto stavu nikdy neupadl že na pána boha ne nadával protože na něj nevěřil jako dodávat hledal si bůh v sobě že je tam v tom koncentráku takže ale vy. Jakmile budete se cítit opuštěni tak to bude mít a budete z toho zneklidnění tak ten neklid bude mít za následek že bouřka se bude zvětšovala upozorňuju vás a že nebezpečí bude stoupat tak jesi se aby nevstoupilo a na šel tak na stavte klid do hry tuto postu tam važte prosím vás jinak to bude pořád horší uzdravení posledního genese řízení se iao a protože jsem se tam to první tak si tuhleto to vzkříšení toho syna když se ježíš vracel zástup ho při víta protože měl. Pet jana a jakuba vzal sebou chtěl bych říci že tihleti tři jsou zástupce nejenom toho nejlepšího co tam měl k dispozici ale že jsou zástupce tří zásadně různých přístupu jedné a téže věci petr přistupoval svou neměnnou moc s mocí vůle k tomu pán bůh jako dal tolik vůle do vínku že to je od pána boha samo sebou dar že všude tou svou silou vůle chtěl působit pro taky dal do toho do zatýkali ježíše a byl představitelem lásky a co byste řekli že byl jakub. No a to zdáli getsemanské tytéž lidi zavolal na horu tabor tyto lidi zavolal ano nikdy nikoho jiného to není náhodné co že byli to podstatě extatikové všichni tři prosím vás všichni ti takže to není nebylo rozdílné ano to na něj bylo rozdílné to by si musi všimnout co při tom říkali a co přitom dělali prože vám to jasně vyplynul a to asi bylo těžké to tak člověk nevzpomenete že jsem na to nepotřebuju vzpomínat ne ale podívejte se na hoře tabor co se stalo že se tam proměnil ježíš eliáše s eliášem a mojžíšem rozmlouval promiň se tak že byl ohromné záře a slávě. Že tam je byl tak to bylo to promění páně zahradě getsemanské zase se proměnil a se proměnil v ubohého bezbranný člověka byla jeho napospas vůli boží který vládne jak relativním dobrem tak relativním zlem a on tam úpěnlivě prosí aby byl mu odňat ten kalich jo....

Download XMLDownload textWaveform view