Waveform view
86-23A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
tam
taky
když
si
to
přečtete
ve
starém
zákoně
se
hospodin
na
něj
náramně
zlobí
že
statistikou
zneužívá
moudrost
která
mu
byla
od
hospodina
svěřena
po
to
jako
svatosti
k
než
jsem
asi
v
módě
tady
v
té
oblasti
duchovní
asi
jsem
se
nepřátele
tak
trošičku
ale
ono
už
od
toho
starověku
plynul
nějaká
doba
čili
tomu
mojžíšovi
byla
ponechána
moudrost
toho
typu
která
odpovídala
jeho
způsobu
života
a
ta
měla
být
dostačující
proto
aby
třebas
i
všestranněji
pan
svatý
jan
z
kříže
se
toho
znovu
chopil
a
vyvodil
z
toho
celé
povídání
o
duchovním
postupu
na.
Cestě
člověka
on
soustavou
smyslná
a
smyslových
aktů
velepíseň
mám
na
mysli
té
pochopitelné
že
vo
tom
mluvím
šalamoun
věci
znázornil
duchovní
postup
od
začátku
až
do
konce
přestaly
zákon
nový
zákon
přes
ježíše
a
až
přišel
ní
nanebevstoupení
nanebevzetí
nám
tedy
a
on
to
znázornil
pra
obyčejnými
smyslovými
a
smyslně
akty
a
takže
bylo
ukázáno
to
co
je
například
v
indii
v
tamasu
tře
a
on
si
to
indové
velice
cení
tam
totiž
to
je
spis
pro
žena
té
adamem
jak
si
mají
při
pohlavním
životě
manželským
počínat
to
byste
koukali
jak
byli
odborníci
na
ty
věci
a
to
je
jeden
z
po
svatých
spisů
tamasu
ta
indického
náboženství.
A
tak
on
něco
takového
vydal
po
že
byl
veliký
odborníka
s
jak
manželem
tak
nemanželskému
životě
o
pohlavním
mysli
tak
to
musel
napsat
pohlavně
příteli
to
chutí
protože
já
například
by
bývá
to
s
vámi
četl
nemá
na
to
čas
to
byl
minimálně
jeden
den
maximálně
dva
dni
bych
vám
z
toho
mohl
vyvodit
celý
život
ježíše
krista
všechno
co
předtím
předcházelo
úžasnou
moudrost
která
v
tom
je
obsažena
celá
moudrost
celá
k
něho
vedle
velepíseň
ne
byla
takhle
předloženo
otevřená
tom
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
proto
když
jsem
vstoupil
na
duchovní
cestu
tak
ovšem
je
tento
listopad
za
sebou
a
měl
jsem
ho
za
sebou
vnitřně
nějak.
Roku
třicet
nebyl
roku
třicátý
devátý
tak
už
jsem
viděl
když
ho
z
kou
ptali
hlavičky
jenom
obyčejné
a
ale
ta
dána
byla
celá
ježíš
kristus
tam
byl
seděl
u
otevřené
bible
ukazoval
na
určitou
stránku
otevřené
bible
a
na
té
stránce
bylo
a
fakt
otec
na
kterou
ukazoval
já
jsem
začátek
a
konec
já
přesahuje
přes
začátek
stvořeného
dříve
než
bylo
ne
a
tak
dále
já
jsem
byl
že
já
jsem
a
jdu
za
tím
že
jsem
za
tím
koncem
já
se
sama
začátek
pane
začátek
konec
najednou
to
jsem
potom
za
devět
let
zažil
potom
otce
začátek
jako
nic
najednou
že
se
to
nějak
netluč
praskne
začíná
něco
končí
a
proto
ho
pána
batolí
ni
nekončí.
Vy
to
je
zajímavý
o
ni
na
tím
protože
bezčasový
i
ten
nejubožší
a
nejhorší
život
někam
vede
to
si
mohli
myslet
že
tady
musel
jít
nelži
životem
to
ne
to
bych
nerad
ale
i
ten
někam
vede
tomto
pánu
bohu
zvrhá
že
vrah
jakým
byl
třebas
hitler
že
ten
vrací
zasluhoval
podporu
boží
a
tak
dále
mluvit
o
rovnováze
mezi
modlitbou
tak
se
do
ho
chystá
od
rána
už
k
tomu
mezi
modlitbou
a
činností
řekl
jsem
tady
za
tím
mi
zárukou
budu
ještě
opakovat
že
úplnou
rovnováhu
zjednat
nechci
nebo
nechci
jí
přivodit
nechci
ji
ani
napovídat
ale.
Působit
jenom
se
ti
aby
výkyvy
byli
co
nejmenší
a
nejméně
bolestivé
aby
nezdržovali
ale
je
správné
aby
vytvořen
soustava
bez
výkyvu
sama
sebe
ruší
celý
tento
svět
je
postaven
na
chvění
to
znamená
na
výkyvem
z
něho
jdu
tak
dokud
jsem
a
tomu
to
je
bez
výkyvu
tak
pokud
jsem
v
něm
tak
musím
procházet
těmito
výkyvy
a
když
se
to
chci
zrušit
to
je
naprostý
nesmysl
čili
já
vás
budu
spíše
učit
takového
zvláštnímu
druhu
rovnováhy
kde
to
nikdy
rovnováze
není
ale
kde
je
to
v
takové
míře
rovnováhy
že
je
to
účelné
aby
něco
někdy
něčemu
předcházelo
před
bývalo.
I
porušovalo
rovnováhu
a
něco
zůstávali
pozadu
a
aby
se
to
střádaly
podle
potřeby
a
tohleto
teď
předvedu
napřed
historicky
a
pak
ve
vnitřním
životě
čili
de
to
strašně
obtížná
věc
protože
přede
mnou
to
nikdo
ještě
nedělal
pokud
já
ví
a
zažil
to
na
sobě
pochopitelně
ale
ne
dělil
to
slovu
takže
já
tady
dělal
z
m
slovům
něco
po
prvně
já
si
to
dovolit
protože
na
mě
s
tímhletím
s
tim
začli
lékaři
poprvně
vystou
pokud
my
víme
lékařství
osamostatnil
vědomí
lidské
aniž
by
ten
člověk
při
tom
zemřel
osm.
Postatě
li
jako
vědomé
to
je
to
by
měl
dostat
pak
tu
tato
a
i
mimo
a
pana
kafka
je
to
primář
kafka
z
prahy
už
zemřel
dávno
pochopitelně
se
svým
pojetí
vem
který
toto
provedl
nechtěně
ale
provedl
a
pak
ten
nezemřel
to
se
hned
tak
nestane
a
protože
se
tohle
já
jsem
byl
vlastně
prostředníkem
k
tomu
aby
se
toto
lékařské
těsta
lo
když
lékařka
a
s
toho
nemůže
vyvodit
důsledky
zatím
tak
proto
mám
právo
vyvodit
z
toho
musely
duchovní
aby
lékařská
věda
jednou
z
toho
mohla
fyzika
biologické
prostředky
nebo
věci
vyvodit
a
já
doufám
že
to
vyvodí
ne
nějakými
dogma
nebo
nějakými
operacemi
ale
jinak
do
toho
už
já
dí
mluvit
nebudu
ale
to
se
vrátí
jako
homer.
Když
to
jde
z
historie
převést
do
vnitřního
stavu
a
vnitřního
tomu
zpět
do
historie
a
to
budu
teďka
dělat
já
napřed
to
převedu
z
historie
do
vnitřního
stavu
a
vnitřního
stavu
do
historie
a
když
se
dokonce
nekonečna
nepovede
něco
udělat
stvořeného
a
jsem
to
převedl
ta
spát
nestvořeného
tak
prosím
vás
co
na
světě
je
nemožné
všecko
čili
nebuďte
pesimisti
a
kdybyste
ale
toto
zrůdným
vyprávění
kde
se
mává
hodnotami
tak
že
se
převádějící
z
jedné
kvality
do
druhé
jako
něco
samozřejmého
kdyby
vám
to
šlo
proti
srsti
kdybyste
to
mu
třebas
nerozuměli
protože
on
si
toto
von
toto
nikdo
nedělá
nejsi
na
to
zvyklí.
A
tak
to
řekněte
já
budu
se
opakovat
tři
kráčet
já
se
s
rád
opakuju
protože
vím
že
to
je
zapotřebí
ale
já
se
budu
patřit
víckrát
kolikrát
až
to
pochopíte
protože
tyto
věci
se
dají
pochopit
a
já
vám
dokonce
řeknu
že
když
se
nepochopí
tak
se
podle
nich
nedá
jít
a
tuto
přeměnu
máme
provést
a
když
ji
rozumově
nepochopíme
tak
to
potom
bude
muset
jít
po
zem
a
vono
to
zatím
po
zlém
de
a
jenom
proto
mé
nepochopení
to
takhle
šlo
poloze
já
jsem
jako
dítě
neměl
pro
to
pochopení
a
vy
jste
dospělí
lidé
kdyby
jste
mohli
mít
pochopení
by
jste
možná
před
mentální
dospělost
no
a
to
eště
nemáte
ale
jste
před
ní
věčnou
fyzicky
užíval
bez
tě
ne
víte
jak
je
mám
požadavky
na
mentální
dospělost
tak
si
si
nemyslete
že
já
váš
inteligenční
pocit
podceňuju
naopak
já
si
myslím
že
ho
máte
vyšší
všichni
se
tady
v
té
než
já.
Ale
to
není
mentální
dospělost
tak
mezi
bych
očí
a
má
to
jinou
definicí
to
si
potom
můžeme
říci
já
se
vrátím
který
k
té
rovnováze
začnu
od
té
genese
zase
znovu
ale
teď
už
to
budu
převádět
na
činnost
lidskou
a
na
lidskou
modlitbu
ne
už
si
nebudu
vám
ukázat
obraz
genese
a
pak
počínání
mojžíše
a
to
už
jsem
vám
přednesla
že
odtamtud
to
beru
vědom
si
té
vědět
že
to
odtamtud
beru
že
odtamtud
du
do
toho
nitra
ale
pravý
pochod
kterého
nejste
svědky
je
že
z
nitra
jdu
na
to
navenek
to
to
co
vám
těžko
mohu
tady
vysvětlit
ale
já
jsem
pro
to
schopen
možná
že
poprvně
v
historii
evropy
toto
takhle
vykládat
protože
na
to
jdu
vnitř.
Ku
navenek
a
když
na
to
jde
člověk
jenom
z
vnějšku
do
nitra
tak
na
této
cestě
má
jeden
jed
neúspěch
že
se
nekonečnem
nesetká
maličký
neúspěch
ale
zemře
jako
zvíře
a
to
vám
nepřeju
jenom
ten
člověk
který
na
to
jde
z
nitra
navenek
zpívá
od
začátku
od
začátku
od
samého
začátku
až
do
konce
čili
já
k
vaší
víře
budu
přidávat
nebo
budu
vás
mě
k
tomu
abyste
tento
pochod
nastoupili
z
nitra
navenek
tak
má
vypadat
víra
víra
přeci
není
ze
mě
víra
je
něco
mimo
mě
a
já
tomu
věřím
čili
je
toho
my
sme
se
si
mysleli
vymyšlené
někde
někým
ale
ona
ta
víra
by.
Měla
být
a
ona
tak
je
postavená
na
vnitřní
zkušenosti
ten
kdo
ji
stanovil
například
ježíš
kristus
ten
měl
přeci
s
ním
zkušenost
mně
nepřede
že
to
šlo
z
nitra
navenek
ale
neberte
teďka
historicky
berte
to
že
to
takhle
pořád
jde
že
i
u
vás
jesiže
věříte
tak
to
byl
vnitřní
pochod
pro
který
jste
uvěřili
jestliže
někoho
milujete
tak
je
to
proto
že
vnitřně
milujete
boha
jestliže
někoho
nenávidí
tak
ho
nenávidí
boha
a
ne
toho
konkrétního
kterého
nenávidět
a
tak
dále
takle
takovýhle
převrat
že
to
aspoň
přijmete
že
to
tak
je
tvá
musím
způsobit
jinak
se
k
víře
staví
se
zády
jinak
se
k
víte
stavíte
jako
k
něčemu
co
bylo
vymyšleno
a
stanoví
má
vděku
působit
něku
po.
Protože
ti
to
vymysleli
byli
patrně
dál
než
vy
dejme
tomu
ten
mojžíš
anebo
ten
ježíš
takže
my
musíme
už
jenom
věřit
že
to
vzali
z
vnitřní
zásobárny
moudrosti
a
to
nám
je
dělá
potíže
v
země
pásu
že
když
někdo
mluví
v
americe
tak
to
bych
měl
mezi
tam
někdo
v
americe
byl
ale
tady
nesčíslné
množství
lidí
bylo
v
tom
nitru
a
odtamtud
tu
moudrost
bralo
já
to
zredukuju
pokud
je
mi
to
podaří
na
dejme
tomu
svědectví
o
tomhletom
ze
starého
nebo
ho
zákona
teď
vám
řeknu,
jak
dospívá
člověk
k
činnosti
on
se
v
něm
vnitřně
proces
genese
rozvíjí
tak
aby
mohl
být
činný
jako
člověk
po
pádu
z
ráje
protože
jinak
není
v
tomto
životě
pro
lidstvo
k
ničemu
má
byli
být
prospěšný
této
společnosti
a
to
od
nás
ježíš
kristus
chce
to
nás
spasitel
chce
aby
mo
abychom
mohli
tím
způsobem
jeho
spasitelském
úkolu
spolupracovat
tak
musí
nás
chytnout
za
pačesy
ve
chvíli
se
už
spadli
z
ráje
tak
by
se
všichni
spadli
z
ráje
prosím
tak
je
to
v
pořádku
my
můžeme
nastoupit
tu
činnost
která
může
vést
nazpátek
do
toho
ráje
a
se
ten
ráj
pardon
do
toho
nebe
k
tomu
bohu
do
toho
příbytku
božích
no
u
boha
která
je
to
činnost
já
vám
teď
budu
definovat
tu
činnost.
Která
má
spojovací
charakter
napřed
to
budu
definovat
metafyzické
to
znamená
negativně
negativními
pojmy
co
to
není
není
to
činnost
kterou
děláte
pro
sebe
není
to
činnost
kterou
úmyslně
se
protiví
tě
proti
víte
tomu
co
považujete
za
správné
protože
vaše
vášně
vás
nutí
k
tomu
aby
se
třebas
kouří
to
není
ta
činnost
spojovací
ta
byla
jenom
na
dvou
dva
případy
to
stačí
já
té
ega
přejdu
na
pozitivní
pohled
na
věc
to
znamená
už
ne
tak
správný
pohled
už
je
to
pohled
okleštění.
Ale
potřebný
protože
na
to
na
to
jako
by
zvnějšku
jako
by
z
vnějšku
totiž
se
protože
nejste
vědomi
si
toho
procesu
z
vnitřku
navenek
aby
tam
se
něco
mohlo
vnější
nevnímat
tak
já
budu
dělat
jako
když
vo
tom
nevím
a
jako
někdo
procesu
mě
neprobíhá
vědomí
jakože
probíhá
a
budu
to
říkat
za
vás
tak
jak
to
vidíte
jaká
činnost
je
správná
a
je
v
činností
spojovací
taková
která
je
ctnostný
a
která
bere
ohled
tedy
na
své
okolí
na
bližního
a
která
člověka
dostává
z
toho
úzkého
vězení
sobecké
širším
pojetí
života
na.
Říkal
že
jste
manželé
a
máte
rádi
svou
manželku
nebo
manželka
svého
manžela
a
tak
dále
se
děti
a
tak
dále
to
už
je
rozšíření
to
už
je
správná
činnost
přestože
je
to
sebeláska
v
tom
velice
ale
už
je
to
spojovací
činnost
už
to
má
charakter
svatý
protože
to
není
pro
vás
samotné
kdybyste
si
jenom
nad
něčím
dali
protože
byste
přišli
na
hluboké
věci
tak
je
to
činnost
nesprávná
a
nemá
spojovací
účinek
takže
když
si
někdo
třebas
dělá
relaxaci
pro
sebe
tak
to
není
má
spojovací
charakter
a
to
správná
činnost
když
tu
etak
se
si
dělá
ve
společnosti
s
jinými
tak
zájmy
na
sebe
působí
ani
že
vo
tom
vědí
a
už
je
to
správná
činnost
takže
se
doporučuje
toto
dělat
to
kolektivně
spíš
ale
nebudu
do
dospět
a
ru
přecházet
že
tady
by
se
dali
řikala
na
dno
protože.
Okolo
se
jimi
he
ži
proč
je
ctnostný
činnost
já
začnu
zprostředka
spojovací
činností
nebo
správnou
činností
spojovací
rovná
se
správná
protože
jsem
si
tu
ost
nevymyslel
tak
dost
mně
byla
vštípeno
já
se
podřizuju
něčemu
co
mně
bylo
vštípeno
někdy
za
těší
okolností
konk
se
usedavě
pasů
než
jsem
se
té
nosti
jako
přestal
zříkat
na
a
tak
mi
je
na
mysli
jak
ste
si
těžko
dopracovával
některým
zásadám
společenského
života
a
že
tedy
za
to
svědčí
do
větší
to
jenom
společnosti
ve
které
žije
te
čili
že
to
přicházelo
z
vnějšku
že
otec
vnější.
Upozorňuju
vás
hned
že
to
je
poloviční
pohled
na
věc
vypadá
to
jako
že
vás
vychovává
rodina
škola
společnost
poměry
a
tak
dále
ve
souzeni
velice
málo
přestože
to
činí
devadesát
let
pro
se
charakteru
vaší
zevní
osobnosti
on
to
jenom
tvoří
byto
to
jenom
vytváří
vaše
takzvané
nepravé
já
které
potom
nakonec
vás
brzdí
v
tom
pochodu
do
věčnosti
ale
on
na
to
společnost
to
všechno
má
z
vnitřku
ať
si
to
matka
přítel
nepřítel
nebo
rodina
nebo
celý
národ
to
je
jedno
všechno
to
mají
vnitřku
protože
oni
musí
na
tom
mít
sílu
od
boha
a
tady
by
pořád
do
nich
neteklo
to
znamená
kdyby
to
nešlo
z
vnitřku
tak
to
nemohou
odívat
tím
konkrétním
háv.
Že
to
od
dívají
třebas
had
ry
anebo
příliš
lidi
vím
hadem
který
je
tak
krásný
že
člověk
s
tím
zrakem
na
tom
lpí
a
už
pod
ním
nejde
dál
zá
nepadá
jestli
to
neza
krva
malomocenství
uvnitř
na
tom
těle
to
je
bytosti
to
už
je
jiná
věc
tady
nebudu
zatím
řešit
ale
tuto
kapitolu
klidně
za
končit
tím
že
řeknu
správná
činnost
je
taková
která
se
aspoň
částečně
zbavuje
pocitu
oddělenosti
která
mě
zbavuje
aspoň
částečně
pocitu
oddělenosti
tím
že
pro
někoho
něco
dělám
to
se
částečně
bohu
pocitu
oddělenosti
když
ovšem
přitom
myslím
jenom
na
sebe
já
ti
to
udělám
abys
ty
udělal
za
to
mě
něco
tak
v
tomto
momentu
přestává
to
být
činnost
spojovací
a
tady
nastává
propast.
A
to
vás
předtím
varuju
tady
je
první
pro
pak
které
stanice
přiblížili
že
totiž
nesmíme
jednat
jako
zvířata
když
se
mě
správně
mravně
jednat
zvíře
dělá
všechno
účelově
pro
sebe
ani
kuře
darmo
nehrabe
já
to
něco
pro
sebe
abyste
to
za
plně
co
dostali
a
je
to
spočtěno
tak
to
není
činnost
spojovací
když
to
děláte
protože
je
to
správné
to
je
činnost
spojovací
je
správné
pomoci
třebas
nepříteli
nebo
tak
nebo
tomu
kdo
je
za
to
nic
nedá
domě
mi
třebas
ani
nezná
do
něho
třebas
pražský
nebo
to
je
správné
ovšem
příležitost
aby
toto
dělal
někdo
pořád
má
vlastně
jenom
kněz
učitel
a
lékař
já
lituju
že
jiní
ne.
A
jenom
když
správně
koná
svoje
povolání
jinak
taky
ne
když
to
dělá
jenom
pro
ty
peníze
když
je
tam
prostě
jenom
proto
tímhletím
co
jsem
říkal
aby
si
viděl
a
své
živobytí
tak
to
není
ta
spojovací
činnost
já
bych
to
moje
tě
jenom
říct
já
jsem
pro
toho
důvodu
odmítl
být
knězem
jenom
že
bych
za
to
musel
být
peníze
protože
já
jsem
už
tehdy
rozeznával
mezi
činností
která
sice
je
má
spojovací
charakter
třebas
když
by
byl
knězem
a
někomu
nezištně
sloužil
ale
protože
by
ho
to
dostával
peníze
tak
bych
srážet
tuto
činnost
na
kolena
řečeno
jemně
a
hoden
je
ovšem
dělník
li
své
já
jsem
vždycky
byla
peníze
za
vyučování.
Školách
ale
nejsem
ochoten
brát
peníze
za
vyučování
této
společnosti
říká
až
je
nebudu
mít
tak
jsem
nepřijdu
to
poznáte
ale
nedonutíte
mně
za
prahy
mně
sem
dostat
ne
prohlásí
nemám
peníze
to
je
symbol
například
nejsem
do
zdráv
to
je
nemám
peníze
nepřijdu
protože
abych
tady
je
nemohl
plně
sloužit
tomu
tady
nebudu
já
jsem
tady
ve
službě
ve
službě
bohu
ne
vám
by
jste
lev
nebo
za
na
padnou
a
tak
dále
to
nebudu
tady
opakovat
ale
já
jsem
tady
ve
službě
někoho
jiného
kdybych
nebyl
by
službě
tak
bych
tvrdil
že
říkal
něco
co
se
podobá
činnosti
o
které
se
dá
říct.
Člově
ježíšovými
že
nevím
co
činím
já
vím
co
činím
já
tady
překladu
propasti
které
už
by
měli
podle
mého
názoru
to
je
chybný
názor
dávno
být
řeknou
ty
v
lidstvu
dávno
by
se
lidi
neměli
prát
pro
různé
indové
názory
různé
náboženské
názory
a
vůbec
to
ta
začíná
den
a
pavla
čit
je
se
hádej
dvě
sousedky
to
už
by
nemělo
být
neznamená
že
já
bych
se
rád
nehádal
ale
znamená
to
jenom
že
to
nezačí
činnost
tem
které
by
za
normální
okolnosti
vedli
ke
spojení
s
bohu
bohem
tyto
rozpory
nesmí
povahu
k
tomu
říkáme
antonín
se
musí
mít
povahu
harmonikou
solidní
vedoucí
k
tomu
cíli
duchovnímu
a
to
znamená
když
jsou
v
ním
menší
rozpory.
Tak
já
se
musím
umět
srovnat
jakože
k
sobě
náleží
takže
já
myslím
že
to
kapitolu
bych
mohl
za
končit
tím
že
bych
řekl
že
lidská
činnost
spojovací
je
v
rovnováze
s
tou
úrovní
na
které
žiju
tehdy
když
se
nestává
ani
se
sebou
ten
střed
ze
sebou
to
je
sebeláska
příliš
náš
na
nedbám
navenek
a
nikoho
ani
je
společností
že
totiž
vyhovují
pokud
je
to
správné
pokud
to
podivu
za
správné
i
potřebám
té
společnosti
tak
to
je
činnost
která
neruší
modlitbu
nebo
je
na
úrovni
modlitby
prosim
zase
a
tamto
už
nemá
tak
zhruba.
Že
prosebná
modlitba
je
modlitba
která
nemá
spojovací
charakter
jenom
zhruba
ta
dáš
protože
já
se
obvykle
modlím
prosebně
tak
že
radím
pánu
bohu
co
má
dělat
čili
o
považuju
za
blbečkem
to
je
dost
odvážné
a
to
si
mohu
dovolit
jenom
proto
že
ho
považuju
za
nějaký
objekt
mimo
sebe
na
který
musím
působit
už
je
špatný
tento
názor
že
musím
pána
boha
přemlouvat
a
že
je
to
něco
mimo
mě
když
se
pořád
učíme
v
začátku
těchto
lekcí
chrámem
božím
jste
a
bůh
ve
vás
před
přebývá
že
ano
ale
to
nám
nepomáhá
my
se
modlíme
pro
sme
pána
boha
udělej
tamto
nedělej
tohleto
chudák
pán
bůh
opak
tady
to
ještě
nějak
von
přežije
ale
když
to
vod
takovou.
Válku
třebas
a
na
úvodu
ta
se
modlí
za
vítězství
braní
k
tomu
pánu
bohu
na
nectně
třebas
angličani
na
druhé
straně
němci
a
moji
boží
sobě
stojí
a
vraždí
se
panečku
to
ten
pán
bůh
má
dělat
ať
si
představte
že
on
miluje
a
miluje
objev
strany
i
ty
němci
i
ty
anglicky
to
je
pera
pozice
já
bych
nechtěl
být
ani
chvilinku
na
pozici
boží
ještě
že
na
sto
nikoho
nečeká
my
se
klidně
ulejvat
jeho
příbytek
a
tam
nám
denně
řídí
rozklad
co
máme
udělat
pro
toho
pána
boha
ovšem
já
to
říkám
poli
tam
už
nebudeme
spát
čili
bude
v
tom
příbytku
pořád
a
jak
se
máme
podílet
na
té
činnosti
boží
čili
na
jedné
straně
když
se
tady
modlím
a
radím
pánu
bohu
tak
na
druhé
ta.
Mě
vrcholem
spojovací
modlitby
by
bylo
kdyby
nebo
bylo
by
to
příkře
spojovací
k
kdybych
já
naopak
k
té
modlitbě
se
podřizovali
bohu
více
jeho
vůli
jenom
moudrosti
jeho
lásce
než
jak
ně
k
tomu
dává
příležitost
pouhá
činnost
činnost
mi
totiž
nedělá
tu
příležitost
protože
já
přišlo
tím
musím
myslet
na
tu
činnost
kdybych
nemyslel
tak
sedím
a
zároveň
se
na
pána
boha
to
by
to
dopadlo
to
bych
minimálně
přišel
o
život
ale
nic
bych
pořídit
ale
zaručeně
by
to
nebyla
správná
činnost
já
při
činost
nesmím
se
na
pána
boha
já
musím
se
na
to
pole
na
které
které
obdělávám
jeho
nástroj
ale
při
té.
Ne
modlitbě
nesmím
myslet
na
své
nástroje
já
se
musím
od
těch
nástrojů
odpoutat
čím
dokonaleji
se
odpoutá
tak
tím
dokonaleji
je
rovnováze
moje
činnost
při
té
na
boha
nemyslím
s
tou
modlitbou
při
které
na
boha
jedině
myslím
ovšem
musím
k
tomu
dodat
tak
činnost
si
to
je
na
boha
nemyslím
je
činnost
uvědoměle
nástroje
ten
nástroj
ví
že
jakoukoliv
schopností
něco
dělá
že
je
to
schopnost
bohem
daná
bohem
pořád
při
řvaní
podporovala
kdežto
při
té
modlitbě
zase
s
nimi
si
uvědomovat
že
je
to.
Tažení
boží
který
mě
umožňuje
abych
já
po
něm
toužil
to
je
ta
obdoba
že
vás
tady
končí
že
ty
na
říkal
dělej
to
co
dělá
ale
mysli
přitom
na
boha
že
a
ten
ramakrišna
říkal
byl
nějaký
člověk
který
chtěl
vědět
pořádného
světce
a
tam
se
svýho
mistra
kde
by
ho
jako
našel
a
ten
mistr
mu
řekl
ji
tam
a
tam
na
to
atom
se
tam
uvidíš
a
on
tam
šel
a
viděl
orajícího
člověka
byl
to
přetavena
o
áčku
š
oral
a
k
večeru
ten
oráče
přestal
orat
bez
přestání
oral
a
říkal
ten
žák
tomu
oráče
mistr
mě
k
tomu.
A
pořá
protože
mě
řekl
že
ty
jsi
největším
mistrem
mezi
mistry
řekni
mně
laskavě
kolikrát
si
během
té
obyvatel
na
pána
boha
a
von
říkal
vůbec
ne
protože
se
musel
pořádně
orat
albi
ti
dokázal
že
tomu
tak
je
správně
tak
vezmi
té
tu
tíží
a
tím
na
lidi
plnou
vody
a
cítí
odtud
tamhle
k
tomu
stromu
ale
dávej
pozor
aby
sekal
o
to
vrchol
a
ten
žák
tam
prošel
neukáplo
mu
a
mistr
třeba
zeptal
kolikrát
si
myslel
na
boha
vůbec
ne
jak
byl
moh
myslet
na
boha
a
to
by
byl
ukázal
se
musel
myslet
na
tu
si.
Tak
je
to
správný
dělej
to
co
děláš
ne
a
dělej
to
správně
tím
myslí
šla
boha
takže
to
se
musí
dycky
takhle
propojil
dvě
věci
mezi
sebou
správná
činnost
je
správnou
činností
spojovací
tehdy
když
děláme
stoprocentně
když
jí
jak
těkáme
plzeňáci
nedbáme
nemáme
ne
ne
odbývat
dycky
dovést
dokonce
dokonale
o
to
nejde
dokonale
jak
mohu
nejdokonaleji
to
provést
taková
činnost
má
spojovací
charakter
protože
ona
právě
ta
činnost
dováděnou
do
této
dokonalosti
začíná
být
protivná
a
když
začíná
být
protivná
tak
člověk
musí
jenom
rozeznat
jestli
to
nepřeháním
jestli
to.
Vůbec
lidsky
je
možné
dokonale
udělat
a
když
ne
tak
se
ti
nemá
nechat
rozčilovat
tak
má
to
dovést
toho
konce
kam
se
to
až
dá
dovést
a
hotovo
a
ne
o
toho
opustit
protože
začíná
být
protivné
protože
musím
tady
dělat
něco
co
bych
normálně
o
opomenout
to
vono
by
to
taky
šlo
o
mi
to
taky
taky
by
tona
ale
všelijak
takle
se
nemá
činnost
provádět
a
že
miluje
a
dělej
si
co
chceš
jestli
se
správné
ale
to
musí
být
souběžně
a
jak
pak
přijdou
trans
ti
miluješ
já
vás
tady
učím
něčemu
jednomu
a
druhému
ale
já
vás
musím
dovětkem
vždycky
naučit
souběžně
těchto
dvou
věcí
a
jak
tedy
milovat
v
neutrální
činnosti
že
to
je
překlad
nebudu
říkat
až
po
oběti
jo
myšlení
to
je
jedno
činnosti
prostě
tak
je
to
avízo.
Že
se
zneklidňuje
únava
je
druh
neklidu
a
neklid
já
této
cestě
největším
hříchem
čili
únavě
neposkytovat
z
te
li
unaveni
odpočinkem
ale
nebuďte
tím
rozčilení
že
už
se
unaveni
nebo
se
nových
lite
pranicky
to
sou
mí
to
dělal
únavu
musel
překonat
aby
vás
nebolela
aby
vás
nezneklidňovat
pracovat
to
není
hrdinství
totiž
v
tom
smyslu
vono
je
to
hrdinství
lidsky
ale
prosit
spojovacím
to
nemá
účinek
ježíše
jestli
ježíš
kristus
říkal
o
sobě
v
zahradě
mě
tem
a
se
že
unaven
jsem
a
smrti
tak.
To
tam
muselo
projevit
spánkem
těch
jeho
vlastností
že
on
to
tam
totiž
život
ježíše
krista
má
povahu
snu
rozložením
všecko
do
jednotlivých
součástí
našeho
já
on
to
novým
způsobem
vykládá
že
rozkládá
nějakou
jednotu
do
škatulku
abychom
poznali
co
se
v
které
též
ka
tu
děje
protože
ono
se
v
každé
buď
se
něco
děje
to
nemusíme
vědět
ale
těch
přídavcích
naší
myslí
to
už
bychom
měli
vědět
protože
vono
by
když
nevíme
tak
nás
to
ruší
si
nevíme
rady
proč
jsem
mě
vodí
hlavně
myšlenky
že
a
do
koncentrace
když
já
chci
dělat
za
ně
zase
silou
střeva
oni
ona
se
boží
roní
myšlenky
které
předtím
nikdy
jsem
neměl
poč
to
si
musíte
umět
odpověď
prosím
vás
tohleto
teďka
se
muselo
přeložím
ne
a
to
to
nemá
o.
Že
jsem
neřek
že
ano
ale
po
vědět
sem
ochoten
po
kolego
a
k
tomu
by
byl
vypadat
to
dodělat
jo
na
shledanou
starého
zákona
přes
genezi
jsme
se
dostali
takže
my
si
nebereme
vykládat
těžkosti
které
má
člověk
na
úrovni
než
padne
z
ráje
ale
vono
totiž
ten
pád
z
ráje
aktuální
záležitost
kdyby
totiž
se
neopakoval
tento
jev
pořád
nanovo
při
každém
zrození
člověka
tak
bychom
se
tak
by
se
toho
dále
už
nepřímá
ale
já
jsem
si
všiml
právě
protože
jsem
přeškolním
věku
se
stýkal
s
těmi
pokryto
tem
kde
se
takové
kapacitu
duchovní
tady
pořád
dotýkám
ale
si
budu
za
svědka
tak
jsem
se
nevěděl
že
zvířete
jsou
v
ráji
pro
sem
se
nedověděl
a
že
my
jsme
schopni
například
já
jsem
byl
schopen
třebas
s
těmi
zkus.
Tam
v
tom
ráji
kontakt
to
at
protože
patrně
sem
přes
ten
ráj
taky
dolů
spadl
ještě
dál
než
ty
husy
do
toho
vždycky
ho
života
dál
protože
ta
zvířata
nemají
tak
komplexní
zařízení
transformační
ne
transformujou
tolik
vesmírových
sil
do
jedince
takže
nemohou
ani
potom
se
vzep
nebo
zapnout
takovým
výkonu
jako
člověk
ale
jo
takže
ono
je
to
aktuální
kdybychom
chtěli
rozebírat
ten
první
vstup
do
tohoto
života
ale
já
myslím
že
tím
si
beztak
nebudete
asi
vět
rady
když
ty
děti
přijdou
abyste
je
hned
začli
vychovávat
já
vám
ale
přesto
tak
jenom
z
heslovitě
řeknu.
Jak
se
takové
dítě
přišlé
na
svět
vychovává
když
totiž
takové
dítě
přijde
na
svět
tak
ještě
nevešlo
celé
ještě
je
tam
jenom
tak
malinko
zachyceno
aby
jenom
do
té
míry
jak
potřebuje
aby
s
tady
zůstal
naživu
to
znamená
doktoři
mu
násilí
přivodí
narození
skute
čemu
klamnou
do
za
aby
zažíval
ne
čili
on
se
dostane
tímto
způsobem
násilím
do
tohoto
života
ono
patrně
kdyby
nezažíval
tak
by
to
asi
tak
dobře
dopadlo
s
tím
porodím
já
nevím
já
nejsem
porodní
ale
mám
dojem
že
se
vždycky
musí
mu
vyrazit
dech
jak
se
říká
protože
v
té
matce
dýchat
přeci
nepotřeboval
o
ne
tak
ono
to
od
toho
nás.
Čili
začíná
ale
to
vyrážení
dechu
nepřivede
celého
člověka
k
vědomí
protože
ty
smysly
ještě
nejsou
připraveni
pořád
se
dokonaleji
a
tak
dále
tak
to
dítě
vnímá
více
ze
začátku
něco
co
nepochází
z
tohoto
světa
nýbrž
co
pochází
z
vnitřního
světa
on
vyšel
z
vnitřku
všechno
se
rodí
z
vnitřku
on
je
ještě
dítě
daleko
víc
v
tom
nitru
věcí
než
na
té
zevní
jeho
straně
takže
sem
vám
říkal
dáno
že
člověk
v
pubertu
je
intervenoval
kdyby
nebyl
intervenovat
je
tak
že
by
to
vůbec
nedokázal
být
najednou
intervenovat
k
tomu
ale
za
jiných
okolností
takže
není
mi
věcmi
než
to
dítě
to
není
taženo
nějakými
pudy
pohlavním
nebo
tak
jako
v
té.
Berte
ale
je
jsem
taženo
celou
smyslovou
činností
která
se
teprve
otvírá
čím
víc
se
otevře
jeden
smysl
za
druhým
tím
více
nebo
snáze
a
dokonaleji
vona
vypadává
z
toho
vnitřního
poznávání
věcí
takže
jak
ta
výchova
musí
vypadat
dojít
ty
by
měla
kdyby
člověk
byl
schopen
na
to
a
na
to
vůbec
měl
aby
to
mohl
dělat
působit
na
něho
vnitřně
aby
ten
vnitřek
ze
tak
brzo
neztratil
dejme
tomu
za
stav
me
to
tak
prosím
vás
každé
prostředí
ve
kterém
se
ocitne
dítě
dělá
dopouští
se
jedné
chyby
nezačnu
že
v
tom
dítěti
nevzbuzuje
vzpomínku
na
otcovský
dům
a
to
by
byla
snadná
protože
právě
od.
Tamtud
odešlo
tomu
vnitřní
svoji
podstatou
o
které
vůbec
nevíme
takže
by
se
posílila
ta
vnitřní
podstata
a
to
dítě
by
tak
brzo
z
toho
otcovského
domu
nevypadlo
nebo
ten
otcovský
dům
by
byl
mu
byl
blízkým
a
protože
tohleto
neumíme
a
nemohu
vás
k
tomu
naučit
než
by
se
to
sám
třebas
uměl
tak
jsem
to
dělal
jenom
sporadicky
a
někdy
protože
jsem
nedělal
by
to
dopadlo
ska
už
to
sice
vím
a
už
se
zase
pozdě
tak
vám
radím
abyste
na
to
dítě
co
nejvíce
mluvili
abyste
ho
naučili
mluvit
včas
abyste
před
ním
neřešim
svoje
konfliktním
na
to
je
citlivé
abyste
ho
ušetřili
svých
vnitřních
kolik
já
jakmile
bych
měl
býval
nějaký
konfliktním
se
se
nedovedl
vypořádat
tak
jsem
od
dítěte
odešel
aspoň
náhodnou.
Pěti
metrů
ne
už
jako
to
záření
země
tolik
nepůsobí
a
to
je
jedna
věc
za
druhé
v
jeho
přítomnosti
myslet
na
věci
dobré
a
jimi
se
zabývat
tak
za
třetí
vychová
veďte
ho
přes
to
rychle
na
učení
řeči
vnímání
bez
řeči
to
znamená
když
s
ním
udržíte
tenhleten
raport
on
ho
tady
líčím
tam
jeden
článek
chybí
já
vím
že
tam
ten
napodobuje
tak
stavný
svým
je
ten
ale
přesto
to
napr
tady
bude
to
znamená
vztah
vnitřní
sítě
tem
tady
bude
každého
rodiče
je
například
tak
to
dítě
bude
na
vás
reagovat
ne
jenom
při
popud
ech
rozumových
nebo
že
se
méně
něco
bude
mluvit.
Nýbrž
taky
že
se
na
ně
bude
myslet
v
dobrém
že
se
bude
něco
přát
dobrého
takže
já
bych
myslel
že
dítě
než
u
usíná
by
mělo
být
doprovázeno
přáním
těch
rodičů
aby
se
mu
dobře
spal
a
aby
tam
zažíval
to
nejkrásnější
co
může
a
když
se
budí
zase
naopak
aby
se
nebudí
o
do
situace
která
by
pro
něho
byla
šokem
zkrátka
u
toho
marod
díte
se
to
řekne
jednou
větou
by
se
mělo
dbát
o
to
aby
nedochází
k
náraz
jako
třebas
to
bylo
u
mě
je
to
nepovažuju
za
správné
že
takové
náraz
u
mě
nastaly
nešlo
to
jinak
protože
někdo
to
taky
musel
odnést.
Na
své
kůži
aby
mohl
dokázat
to
nemá
být
tak
ty
názvy
považuju
na
ne
a
je
strany
to
veliké
požehnání
a
ve
straně
za
veliký
břemeno
protože
ono
mě
to
zavazovat
k
něčemu
k
čemu
se
malé
vůbec
nezavazuje
eště
nebo
není
na
to
čas
aby
se
zavázal
tak
když
tedy
ušetříme
to
dítě
takových
náraz
tak
by
bylo
dobře
kdybychom
jim
vyprávěl
to
možná
jednoduše
nejjednodušší
sny
životní
dospělých
lidí
aby
potom
pochopili
daleko
složitější
jsou
hru
nebo
nerad
událostí
dospět
nám
přes
přenáší
dospělí
lidé
tak
to
je
nejsnazší
způsob.
V
tom
že
mu
vypráví
pohádku
prosím
vás
nenechte
dítě
na
pochybách
že
to
co
mu
vypráví
te
není
skutečnost
ale
nenechte
ho
taky
na
pochybách
že
je
to
obraz
skutečnosti
čili
že
to
je
nějak
něco
analogické
ho
skutečnosti
že
ta
pohádka
existuje
pád
klove
světě
já
vám
zase
takovou
nějakou
pohádku
abyste
viděli
jak
já
to
jdu
tak
petříku
sešit
se
no
pohádky
na
samozřejmě
tak
půjdeme
do
pohádky
který
jsme
pohádkové
říši
otevřeme
si
tam
vrátka
jestlipak
víš
přitom
otevíráme
vrátka
že
váš
tu
pohádku
rád
tím
se
ta
vrátka
otevře
otevřou
tak
se
otevírají
vrátka
ke
každému
člověku
kterého
máš
rád
a
ke
všem
v.
Sem
které
máš
rád
a
ke
všem
tvorům
vůbec
tak
jsme
otevřeli
protože
máš
pohádku
rád
a
co
by
chtěl
petřík
slyšet
on
řekne
lou
pohádku
nebo
strašilo
boha
nebo
známou
pohádku
to
většinou
v
těle
mockrát
opakovat
pohádku
ze
začátku
protože
to
za
poprvé
najednou
mu
to
nešlo
do
hlavy
ne
tak
se
musel
několikrát
vyprávět
a
já
vám
řeknu
to
je
obdobná
situace
jaká
potkává
dospělého
člověka
když
je
ne
nějakém
konzert
těžké
hudby
obyčejně
my
odborníci
potřebujeme
několikrát
slyšet
že
to
co
třebas
v
odborníka
jednou
poslechne
a
už
z
toho
něco
má
já
třebas
když
jsem
poprvně
poslouchal
prase
tak
jsem
z
toho
neměl
vůbec
nic
a
dneska
s
to
mám
tolik
se
na
jsem
nedávno
na
něm
byl
já
jsem
se
styděl
jak
jsem
pak.
Ale
dost
dozorem
plakal
a
že
si
mysleli
že
se
po
nějakou
smutno..
Text view •
Help