EN | ES |

86-23A

86-23A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To tam taky když si to přečtete ve starém zákoně se hospodin na něj náramně zlobí že statistikou zneužívá moudrost která mu byla od hospodina svěřena po to jako svatosti k než jsem asi v módě tady v oblasti duchovní asi jsem se nepřátele tak trošičku ale ono od toho starověku plynul nějaká doba čili tomu mojžíšovi byla ponechána moudrost toho typu která odpovídala jeho způsobu života a ta měla být dostačující proto aby třebas i všestranněji pan svatý jan z kříže se toho znovu chopil a vyvodil z toho celé povídání o duchovním postupu na. Cestě člověka on soustavou smyslná a smyslových aktů velepíseň mám na mysli pochopitelné že vo tom mluvím šalamoun věci znázornil duchovní postup od začátku do konce přestaly zákon nový zákon přes ježíše a přišel nanebevstoupení nanebevzetí nám tedy a on to znázornil pra obyčejnými smyslovými a smyslně akty a takže bylo ukázáno to co je například v indii v tamasu tře a on si to indové velice cení tam totiž to je spis pro žena adamem jak si mají při pohlavním životě manželským počínat to byste koukali jak byli odborníci na ty věci a to je jeden z po svatých spisů tamasu ta indického náboženství. A tak on něco takového vydal po že byl veliký odborníka s jak manželem tak nemanželskému životě o pohlavním mysli tak to musel napsat pohlavně příteli to chutí protože například by bývá to s vámi četl nemá na to čas to byl minimálně jeden den maximálně dva dni bych vám z toho mohl vyvodit celý život ježíše krista všechno co předtím předcházelo úžasnou moudrost která v tom je obsažena celá moudrost celá k něho vedle velepíseň ne byla takhle předloženo otevřená tom jednadvacátého listopadu třicet devět proto když jsem vstoupil na duchovní cestu tak ovšem je tento listopad za sebou a měl jsem ho za sebou vnitřně nějak. Roku třicet nebyl roku třicátý devátý tak jsem viděl když ho z kou ptali hlavičky jenom obyčejné a ale ta dána byla celá ježíš kristus tam byl seděl u otevřené bible ukazoval na určitou stránku otevřené bible a na stránce bylo a fakt otec na kterou ukazoval jsem začátek a konec přesahuje přes začátek stvořeného dříve než bylo ne a tak dále jsem byl že jsem a jdu za tím že jsem za tím koncem se sama začátek pane začátek konec najednou to jsem potom za devět let zažil potom otce začátek jako nic najednou že se to nějak netluč praskne začíná něco končí a proto ho pána batolí ni nekončí. Vy to je zajímavý o ni na tím protože bezčasový i ten nejubožší a nejhorší život někam vede to si mohli myslet že tady musel jít nelži životem to ne to bych nerad ale i ten někam vede tomto pánu bohu zvrhá že vrah jakým byl třebas hitler že ten vrací zasluhoval podporu boží a tak dále mluvit o rovnováze mezi modlitbou tak se do ho chystá od rána k tomu mezi modlitbou a činností řekl jsem tady za tím mi zárukou budu ještě opakovat že úplnou rovnováhu zjednat nechci nebo nechci přivodit nechci ji ani napovídat ale. Působit jenom se ti aby výkyvy byli co nejmenší a nejméně bolestivé aby nezdržovali ale je správné aby vytvořen soustava bez výkyvu sama sebe ruší celý tento svět je postaven na chvění to znamená na výkyvem z něho jdu tak dokud jsem a tomu to je bez výkyvu tak pokud jsem v něm tak musím procházet těmito výkyvy a když se to chci zrušit to je naprostý nesmysl čili vás budu spíše učit takového zvláštnímu druhu rovnováhy kde to nikdy rovnováze není ale kde je to v takové míře rovnováhy že je to účelné aby něco někdy něčemu předcházelo před bývalo. I porušovalo rovnováhu a něco zůstávali pozadu a aby se to střádaly podle potřeby a tohleto teď předvedu napřed historicky a pak ve vnitřním životě čili de to strašně obtížná věc protože přede mnou to nikdo ještě nedělal pokud a zažil to na sobě pochopitelně ale ne dělil to slovu takže tady dělal z m slovům něco po prvně si to dovolit protože na s tímhletím s tim začli lékaři poprvně vystou pokud my víme lékařství osamostatnil vědomí lidské aniž by ten člověk při tom zemřel osm. Postatě li jako vědomé to je to by měl dostat pak tu tato a i mimo a pana kafka je to primář kafka z prahy zemřel dávno pochopitelně se svým pojetí vem který toto provedl nechtěně ale provedl a pak ten nezemřel to se hned tak nestane a protože se tohle jsem byl vlastně prostředníkem k tomu aby se toto lékařské těsta lo když lékařka a s toho nemůže vyvodit důsledky zatím tak proto mám právo vyvodit z toho musely duchovní aby lékařská věda jednou z toho mohla fyzika biologické prostředky nebo věci vyvodit a doufám že to vyvodí ne nějakými dogma nebo nějakými operacemi ale jinak do toho mluvit nebudu ale to se vrátí jako homer. Když to jde z historie převést do vnitřního stavu a vnitřního tomu zpět do historie a to budu teďka dělat napřed to převedu z historie do vnitřního stavu a vnitřního stavu do historie a když se dokonce nekonečna nepovede něco udělat stvořeného a jsem to převedl ta spát nestvořeného tak prosím vás co na světě je nemožné všecko čili nebuďte pesimisti a kdybyste ale toto zrůdným vyprávění kde se mává hodnotami tak že se převádějící z jedné kvality do druhé jako něco samozřejmého kdyby vám to šlo proti srsti kdybyste to mu třebas nerozuměli protože on si toto von toto nikdo nedělá nejsi na to zvyklí. A tak to řekněte budu se opakovat tři kráčet se s rád opakuju protože vím že to je zapotřebí ale se budu patřit víckrát kolikrát to pochopíte protože tyto věci se dají pochopit a vám dokonce řeknu že když se nepochopí tak se podle nich nedá jít a tuto přeměnu máme provést a když ji rozumově nepochopíme tak to potom bude muset jít po zem a vono to zatím po zlém de a jenom proto nepochopení to takhle šlo poloze jsem jako dítě neměl pro to pochopení a vy jste dospělí lidé kdyby jste mohli mít pochopení by jste možná před mentální dospělost no a to eště nemáte ale jste před věčnou fyzicky užíval bez ne víte jak je mám požadavky na mentální dospělost tak si si nemyslete že váš inteligenční pocit podceňuju naopak si myslím že ho máte vyšší všichni se tady v než . Ale to není mentální dospělost tak mezi bych očí a to jinou definicí to si potom můžeme říci se vrátím který k rovnováze začnu od genese zase znovu ale teď to budu převádět na činnost lidskou a na lidskou modlitbu ne si nebudu vám ukázat obraz genese a pak počínání mojžíše a to jsem vám přednesla že odtamtud to beru vědom si vědět že to odtamtud beru že odtamtud du do toho nitra ale pravý pochod kterého nejste svědky je že z nitra jdu na to navenek to to co vám těžko mohu tady vysvětlit ale jsem pro to schopen možná že poprvně v historii evropy toto takhle vykládat protože na to jdu vnitř. Ku navenek a když na to jde člověk jenom z vnějšku do nitra tak na této cestě jeden jed neúspěch že se nekonečnem nesetká maličký neúspěch ale zemře jako zvíře a to vám nepřeju jenom ten člověk který na to jde z nitra navenek zpívá od začátku od začátku od samého začátku do konce čili k vaší víře budu přidávat nebo budu vás k tomu abyste tento pochod nastoupili z nitra navenek tak vypadat víra víra přeci není ze víra je něco mimo a tomu věřím čili je toho my sme se si mysleli vymyšlené někde někým ale ona ta víra by. Měla být a ona tak je postavená na vnitřní zkušenosti ten kdo ji stanovil například ježíš kristus ten měl přeci s ním zkušenost mně nepřede že to šlo z nitra navenek ale neberte teďka historicky berte to že to takhle pořád jde že i u vás jesiže věříte tak to byl vnitřní pochod pro který jste uvěřili jestliže někoho milujete tak je to proto že vnitřně milujete boha jestliže někoho nenávidí tak ho nenávidí boha a ne toho konkrétního kterého nenávidět a tak dále takle takovýhle převrat že to aspoň přijmete že to tak je tvá musím způsobit jinak se k víře staví se zády jinak se k víte stavíte jako k něčemu co bylo vymyšleno a stanoví vděku působit něku po. Protože ti to vymysleli byli patrně dál než vy dejme tomu ten mojžíš anebo ten ježíš takže my musíme jenom věřit že to vzali z vnitřní zásobárny moudrosti a to nám je dělá potíže v země pásu že když někdo mluví v americe tak to bych měl mezi tam někdo v americe byl ale tady nesčíslné množství lidí bylo v tom nitru a odtamtud tu moudrost bralo to zredukuju pokud je mi to podaří na dejme tomu svědectví o tomhletom ze starého nebo ho zákona teď vám řeknu, jak dospívá člověk k činnosti on se v něm vnitřně proces genese rozvíjí tak aby mohl být činný jako člověk po pádu z ráje protože jinak není v tomto životě pro lidstvo k ničemu byli být prospěšný této společnosti a to od nás ježíš kristus chce to nás spasitel chce aby mo abychom mohli tím způsobem jeho spasitelském úkolu spolupracovat tak musí nás chytnout za pačesy ve chvíli se spadli z ráje tak by se všichni spadli z ráje prosím tak je to v pořádku my můžeme nastoupit tu činnost která může vést nazpátek do toho ráje a se ten ráj pardon do toho nebe k tomu bohu do toho příbytku božích no u boha která je to činnost vám teď budu definovat tu činnost. Která spojovací charakter napřed to budu definovat metafyzické to znamená negativně negativními pojmy co to není není to činnost kterou děláte pro sebe není to činnost kterou úmyslně se protiví proti víte tomu co považujete za správné protože vaše vášně vás nutí k tomu aby se třebas kouří to není ta činnost spojovací ta byla jenom na dvou dva případy to stačí ega přejdu na pozitivní pohled na věc to znamená ne tak správný pohled je to pohled okleštění. Ale potřebný protože na to na to jako by zvnějšku jako by z vnějšku totiž se protože nejste vědomi si toho procesu z vnitřku navenek aby tam se něco mohlo vnější nevnímat tak budu dělat jako když vo tom nevím a jako někdo procesu neprobíhá vědomí jakože probíhá a budu to říkat za vás tak jak to vidíte jaká činnost je správná a je v činností spojovací taková která je ctnostný a která bere ohled tedy na své okolí na bližního a která člověka dostává z toho úzkého vězení sobecké širším pojetí života na. Říkal že jste manželé a máte rádi svou manželku nebo manželka svého manžela a tak dále se děti a tak dále to je rozšíření to je správná činnost přestože je to sebeláska v tom velice ale je to spojovací činnost to charakter svatý protože to není pro vás samotné kdybyste si jenom nad něčím dali protože byste přišli na hluboké věci tak je to činnost nesprávná a nemá spojovací účinek takže když si někdo třebas dělá relaxaci pro sebe tak to není spojovací charakter a to správná činnost když tu etak se si dělá ve společnosti s jinými tak zájmy na sebe působí ani že vo tom vědí a je to správná činnost takže se doporučuje toto dělat to kolektivně spíš ale nebudu do dospět a ru přecházet že tady by se dali řikala na dno protože. Okolo se jimi he ži proč je ctnostný činnost začnu zprostředka spojovací činností nebo správnou činností spojovací rovná se správná protože jsem si tu ost nevymyslel tak dost mně byla vštípeno se podřizuju něčemu co mně bylo vštípeno někdy za těší okolností konk se usedavě pasů než jsem se nosti jako přestal zříkat na a tak mi je na mysli jak ste si těžko dopracovával některým zásadám společenského života a že tedy za to svědčí do větší to jenom společnosti ve které žije te čili že to přicházelo z vnějšku že otec vnější. Upozorňuju vás hned že to je poloviční pohled na věc vypadá to jako že vás vychovává rodina škola společnost poměry a tak dále ve souzeni velice málo přestože to činí devadesát let pro se charakteru vaší zevní osobnosti on to jenom tvoří byto to jenom vytváří vaše takzvané nepravé které potom nakonec vás brzdí v tom pochodu do věčnosti ale on na to společnost to všechno z vnitřku si to matka přítel nepřítel nebo rodina nebo celý národ to je jedno všechno to mají vnitřku protože oni musí na tom mít sílu od boha a tady by pořád do nich neteklo to znamená kdyby to nešlo z vnitřku tak to nemohou odívat tím konkrétním háv. Že to od dívají třebas had ry anebo příliš lidi vím hadem který je tak krásný že člověk s tím zrakem na tom lpí a pod ním nejde dál nepadá jestli to neza krva malomocenství uvnitř na tom těle to je bytosti to je jiná věc tady nebudu zatím řešit ale tuto kapitolu klidně za končit tím že řeknu správná činnost je taková která se aspoň částečně zbavuje pocitu oddělenosti která zbavuje aspoň částečně pocitu oddělenosti tím že pro někoho něco dělám to se částečně bohu pocitu oddělenosti když ovšem přitom myslím jenom na sebe ti to udělám abys ty udělal za to něco tak v tomto momentu přestává to být činnost spojovací a tady nastává propast. A to vás předtím varuju tady je první pro pak které stanice přiblížili že totiž nesmíme jednat jako zvířata když se správně mravně jednat zvíře dělá všechno účelově pro sebe ani kuře darmo nehrabe to něco pro sebe abyste to za plně co dostali a je to spočtěno tak to není činnost spojovací když to děláte protože je to správné to je činnost spojovací je správné pomoci třebas nepříteli nebo tak nebo tomu kdo je za to nic nedá domě mi třebas ani nezná do něho třebas pražský nebo to je správné ovšem příležitost aby toto dělal někdo pořád vlastně jenom kněz učitel a lékař lituju že jiní ne. A jenom když správně koná svoje povolání jinak taky ne když to dělá jenom pro ty peníze když je tam prostě jenom proto tímhletím co jsem říkal aby si viděl a své živobytí tak to není ta spojovací činnost bych to moje jenom říct jsem pro toho důvodu odmítl být knězem jenom že bych za to musel být peníze protože jsem tehdy rozeznával mezi činností která sice je spojovací charakter třebas když by byl knězem a někomu nezištně sloužil ale protože by ho to dostával peníze tak bych srážet tuto činnost na kolena řečeno jemně a hoden je ovšem dělník li své jsem vždycky byla peníze za vyučování. Školách ale nejsem ochoten brát peníze za vyučování této společnosti říká je nebudu mít tak jsem nepřijdu to poznáte ale nedonutíte mně za prahy mně sem dostat ne prohlásí nemám peníze to je symbol například nejsem do zdráv to je nemám peníze nepřijdu protože abych tady je nemohl plně sloužit tomu tady nebudu jsem tady ve službě ve službě bohu ne vám by jste lev nebo za na padnou a tak dále to nebudu tady opakovat ale jsem tady ve službě někoho jiného kdybych nebyl by službě tak bych tvrdil že říkal něco co se podobá činnosti o které se říct. Člově ježíšovými že nevím co činím vím co činím tady překladu propasti které by měli podle mého názoru to je chybný názor dávno být řeknou ty v lidstvu dávno by se lidi neměli prát pro různé indové názory různé náboženské názory a vůbec to ta začíná den a pavla čit je se hádej dvě sousedky to by nemělo být neznamená že bych se rád nehádal ale znamená to jenom že to nezačí činnost tem které by za normální okolnosti vedli ke spojení s bohu bohem tyto rozpory nesmí povahu k tomu říkáme antonín se musí mít povahu harmonikou solidní vedoucí k tomu cíli duchovnímu a to znamená když jsou v ním menší rozpory. Tak se musím umět srovnat jakože k sobě náleží takže myslím že to kapitolu bych mohl za končit tím že bych řekl že lidská činnost spojovací je v rovnováze s tou úrovní na které žiju tehdy když se nestává ani se sebou ten střed ze sebou to je sebeláska příliš náš na nedbám navenek a nikoho ani je společností že totiž vyhovují pokud je to správné pokud to podivu za správné i potřebám společnosti tak to je činnost která neruší modlitbu nebo je na úrovni modlitby prosim zase a tamto nemá tak zhruba. Že prosebná modlitba je modlitba která nemá spojovací charakter jenom zhruba ta dáš protože se obvykle modlím prosebně tak že radím pánu bohu co dělat čili o považuju za blbečkem to je dost odvážné a to si mohu dovolit jenom proto že ho považuju za nějaký objekt mimo sebe na který musím působit je špatný tento názor že musím pána boha přemlouvat a že je to něco mimo když se pořád učíme v začátku těchto lekcí chrámem božím jste a bůh ve vás před přebývá že ano ale to nám nepomáhá my se modlíme pro sme pána boha udělej tamto nedělej tohleto chudák pán bůh opak tady to ještě nějak von přežije ale když to vod takovou. Válku třebas a na úvodu ta se modlí za vítězství braní k tomu pánu bohu na nectně třebas angličani na druhé straně němci a moji boží sobě stojí a vraždí se panečku to ten pán bůh dělat si představte že on miluje a miluje objev strany i ty němci i ty anglicky to je pera pozice bych nechtěl být ani chvilinku na pozici boží ještě že na sto nikoho nečeká my se klidně ulejvat jeho příbytek a tam nám denně řídí rozklad co máme udělat pro toho pána boha ovšem to říkám poli tam nebudeme spát čili bude v tom příbytku pořád a jak se máme podílet na činnosti boží čili na jedné straně když se tady modlím a radím pánu bohu tak na druhé ta. vrcholem spojovací modlitby by bylo kdyby nebo bylo by to příkře spojovací k kdybych naopak k modlitbě se podřizovali bohu více jeho vůli jenom moudrosti jeho lásce než jak k tomu dává příležitost pouhá činnost činnost mi totiž nedělá tu příležitost protože přišlo tím musím myslet na tu činnost kdybych nemyslel tak sedím a zároveň se na pána boha to by to dopadlo to bych minimálně přišel o život ale nic bych pořídit ale zaručeně by to nebyla správná činnost při činost nesmím se na pána boha musím se na to pole na které které obdělávám jeho nástroj ale při . Ne modlitbě nesmím myslet na své nástroje se musím od těch nástrojů odpoutat čím dokonaleji se odpoutá tak tím dokonaleji je rovnováze moje činnost při na boha nemyslím s tou modlitbou při které na boha jedině myslím ovšem musím k tomu dodat tak činnost si to je na boha nemyslím je činnost uvědoměle nástroje ten nástroj že jakoukoliv schopností něco dělá že je to schopnost bohem daná bohem pořád při řvaní podporovala kdežto při modlitbě zase s nimi si uvědomovat že je to. Tažení boží který umožňuje abych po něm toužil to je ta obdoba že vás tady končí že ty na říkal dělej to co dělá ale mysli přitom na boha že a ten ramakrišna říkal byl nějaký člověk který chtěl vědět pořádného světce a tam se svýho mistra kde by ho jako našel a ten mistr mu řekl ji tam a tam na to atom se tam uvidíš a on tam šel a viděl orajícího člověka byl to přetavena o áčku š oral a k večeru ten oráče přestal orat bez přestání oral a říkal ten žák tomu oráče mistr k tomu. A pořá protože řekl že ty jsi největším mistrem mezi mistry řekni mně laskavě kolikrát si během obyvatel na pána boha a von říkal vůbec ne protože se musel pořádně orat albi ti dokázal že tomu tak je správně tak vezmi tu tíží a tím na lidi plnou vody a cítí odtud tamhle k tomu stromu ale dávej pozor aby sekal o to vrchol a ten žák tam prošel neukáplo mu a mistr třeba zeptal kolikrát si myslel na boha vůbec ne jak byl moh myslet na boha a to by byl ukázal se musel myslet na tu si. Tak je to správný dělej to co děláš ne a dělej to správně tím myslí šla boha takže to se musí dycky takhle propojil dvě věci mezi sebou správná činnost je správnou činností spojovací tehdy když děláme stoprocentně když jak těkáme plzeňáci nedbáme nemáme ne ne odbývat dycky dovést dokonce dokonale o to nejde dokonale jak mohu nejdokonaleji to provést taková činnost spojovací charakter protože ona právě ta činnost dováděnou do této dokonalosti začíná být protivná a když začíná být protivná tak člověk musí jenom rozeznat jestli to nepřeháním jestli to. Vůbec lidsky je možné dokonale udělat a když ne tak se ti nemá nechat rozčilovat tak to dovést toho konce kam se to dovést a hotovo a ne o toho opustit protože začíná být protivné protože musím tady dělat něco co bych normálně o opomenout to vono by to taky šlo o mi to taky taky by tona ale všelijak takle se nemá činnost provádět a že miluje a dělej si co chceš jestli se správné ale to musí být souběžně a jak pak přijdou trans ti miluješ vás tady učím něčemu jednomu a druhému ale vás musím dovětkem vždycky naučit souběžně těchto dvou věcí a jak tedy milovat v neutrální činnosti že to je překlad nebudu říkat po oběti jo myšlení to je jedno činnosti prostě tak je to avízo. Že se zneklidňuje únava je druh neklidu a neklid této cestě největším hříchem čili únavě neposkytovat z te li unaveni odpočinkem ale nebuďte tím rozčilení že se unaveni nebo se nových lite pranicky to sou to dělal únavu musel překonat aby vás nebolela aby vás nezneklidňovat pracovat to není hrdinství totiž v tom smyslu vono je to hrdinství lidsky ale prosit spojovacím to nemá účinek ježíše jestli ježíš kristus říkal o sobě v zahradě tem a se že unaven jsem a smrti tak. To tam muselo projevit spánkem těch jeho vlastností že on to tam totiž život ježíše krista povahu snu rozložením všecko do jednotlivých součástí našeho on to novým způsobem vykládá že rozkládá nějakou jednotu do škatulku abychom poznali co se v které též ka tu děje protože ono se v každé buď se něco děje to nemusíme vědět ale těch přídavcích naší myslí to bychom měli vědět protože vono by když nevíme tak nás to ruší si nevíme rady proč jsem vodí hlavně myšlenky že a do koncentrace když chci dělat za zase silou střeva oni ona se boží roní myšlenky které předtím nikdy jsem neměl poč to si musíte umět odpověď prosím vás tohleto teďka se muselo přeložím ne a to to nemá o. Že jsem neřek že ano ale po vědět sem ochoten po kolego a k tomu by byl vypadat to dodělat jo na shledanou starého zákona přes genezi jsme se dostali takže my si nebereme vykládat těžkosti které člověk na úrovni než padne z ráje ale vono totiž ten pád z ráje aktuální záležitost kdyby totiž se neopakoval tento jev pořád nanovo při každém zrození člověka tak bychom se tak by se toho dále nepřímá ale jsem si všiml právě protože jsem přeškolním věku se stýkal s těmi pokryto tem kde se takové kapacitu duchovní tady pořád dotýkám ale si budu za svědka tak jsem se nevěděl že zvířete jsou v ráji pro sem se nedověděl a že my jsme schopni například jsem byl schopen třebas s těmi zkus. Tam v tom ráji kontakt to at protože patrně sem přes ten ráj taky dolů spadl ještě dál než ty husy do toho vždycky ho života dál protože ta zvířata nemají tak komplexní zařízení transformační ne transformujou tolik vesmírových sil do jedince takže nemohou ani potom se vzep nebo zapnout takovým výkonu jako člověk ale jo takže ono je to aktuální kdybychom chtěli rozebírat ten první vstup do tohoto života ale myslím že tím si beztak nebudete asi vět rady když ty děti přijdou abyste je hned začli vychovávat vám ale přesto tak jenom z heslovitě řeknu. Jak se takové dítě přišlé na svět vychovává když totiž takové dítě přijde na svět tak ještě nevešlo celé ještě je tam jenom tak malinko zachyceno aby jenom do míry jak potřebuje aby s tady zůstal naživu to znamená doktoři mu násilí přivodí narození skute čemu klamnou do za aby zažíval ne čili on se dostane tímto způsobem násilím do tohoto života ono patrně kdyby nezažíval tak by to asi tak dobře dopadlo s tím porodím nevím nejsem porodní ale mám dojem že se vždycky musí mu vyrazit dech jak se říká protože v matce dýchat přeci nepotřeboval o ne tak ono to od toho nás. Čili začíná ale to vyrážení dechu nepřivede celého člověka k vědomí protože ty smysly ještě nejsou připraveni pořád se dokonaleji a tak dále tak to dítě vnímá více ze začátku něco co nepochází z tohoto světa nýbrž co pochází z vnitřního světa on vyšel z vnitřku všechno se rodí z vnitřku on je ještě dítě daleko víc v tom nitru věcí než na zevní jeho straně takže sem vám říkal dáno že člověk v pubertu je intervenoval kdyby nebyl intervenovat je tak že by to vůbec nedokázal být najednou intervenovat k tomu ale za jiných okolností takže není mi věcmi než to dítě to není taženo nějakými pudy pohlavním nebo tak jako v . Berte ale je jsem taženo celou smyslovou činností která se teprve otvírá čím víc se otevře jeden smysl za druhým tím více nebo snáze a dokonaleji vona vypadává z toho vnitřního poznávání věcí takže jak ta výchova musí vypadat dojít ty by měla kdyby člověk byl schopen na to a na to vůbec měl aby to mohl dělat působit na něho vnitřně aby ten vnitřek ze tak brzo neztratil dejme tomu za stav me to tak prosím vás každé prostředí ve kterém se ocitne dítě dělá dopouští se jedné chyby nezačnu že v tom dítěti nevzbuzuje vzpomínku na otcovský dům a to by byla snadná protože právě od. Tamtud odešlo tomu vnitřní svoji podstatou o které vůbec nevíme takže by se posílila ta vnitřní podstata a to dítě by tak brzo z toho otcovského domu nevypadlo nebo ten otcovský dům by byl mu byl blízkým a protože tohleto neumíme a nemohu vás k tomu naučit než by se to sám třebas uměl tak jsem to dělal jenom sporadicky a někdy protože jsem nedělal by to dopadlo ska to sice vím a se zase pozdě tak vám radím abyste na to dítě co nejvíce mluvili abyste ho naučili mluvit včas abyste před ním neřešim svoje konfliktním na to je citlivé abyste ho ušetřili svých vnitřních kolik jakmile bych měl býval nějaký konfliktním se se nedovedl vypořádat tak jsem od dítěte odešel aspoň náhodnou. Pěti metrů ne jako to záření země tolik nepůsobí a to je jedna věc za druhé v jeho přítomnosti myslet na věci dobré a jimi se zabývat tak za třetí vychová veďte ho přes to rychle na učení řeči vnímání bez řeči to znamená když s ním udržíte tenhleten raport on ho tady líčím tam jeden článek chybí vím že tam ten napodobuje tak stavný svým je ten ale přesto to napr tady bude to znamená vztah vnitřní sítě tem tady bude každého rodiče je například tak to dítě bude na vás reagovat ne jenom při popud ech rozumových nebo že se méně něco bude mluvit. Nýbrž taky že se na bude myslet v dobrém že se bude něco přát dobrého takže bych myslel že dítě než u usíná by mělo být doprovázeno přáním těch rodičů aby se mu dobře spal a aby tam zažíval to nejkrásnější co může a když se budí zase naopak aby se nebudí o do situace která by pro něho byla šokem zkrátka u toho marod díte se to řekne jednou větou by se mělo dbát o to aby nedochází k náraz jako třebas to bylo u je to nepovažuju za správné že takové náraz u nastaly nešlo to jinak protože někdo to taky musel odnést. Na své kůži aby mohl dokázat to nemá být tak ty názvy považuju na ne a je strany to veliké požehnání a ve straně za veliký břemeno protože ono to zavazovat k něčemu k čemu se malé vůbec nezavazuje eště nebo není na to čas aby se zavázal tak když tedy ušetříme to dítě takových náraz tak by bylo dobře kdybychom jim vyprávěl to možná jednoduše nejjednodušší sny životní dospělých lidí aby potom pochopili daleko složitější jsou hru nebo nerad událostí dospět nám přes přenáší dospělí lidé tak to je nejsnazší způsob. V tom že mu vypráví pohádku prosím vás nenechte dítě na pochybách že to co mu vypráví te není skutečnost ale nenechte ho taky na pochybách že je to obraz skutečnosti čili že to je nějak něco analogické ho skutečnosti že ta pohádka existuje pád klove světě vám zase takovou nějakou pohádku abyste viděli jak to jdu tak petříku sešit se no pohádky na samozřejmě tak půjdeme do pohádky který jsme pohádkové říši otevřeme si tam vrátka jestlipak víš přitom otevíráme vrátka že váš tu pohádku rád tím se ta vrátka otevře otevřou tak se otevírají vrátka ke každému člověku kterého máš rád a ke všem v. Sem které máš rád a ke všem tvorům vůbec tak jsme otevřeli protože máš pohádku rád a co by chtěl petřík slyšet on řekne lou pohádku nebo strašilo boha nebo známou pohádku to většinou v těle mockrát opakovat pohádku ze začátku protože to za poprvé najednou mu to nešlo do hlavy ne tak se musel několikrát vyprávět a vám řeknu to je obdobná situace jaká potkává dospělého člověka když je ne nějakém konzert těžké hudby obyčejně my odborníci potřebujeme několikrát slyšet že to co třebas v odborníka jednou poslechne a z toho něco třebas když jsem poprvně poslouchal prase tak jsem z toho neměl vůbec nic a dneska s to mám tolik se na jsem nedávno na něm byl jsem se styděl jak jsem pak. Ale dost dozorem plakal a že si mysleli že se po nějakou smutno..

Download XMLDownload textWaveform view