Waveform view
86-18B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Ty
křesťany
zabijete
a
přišel
k
názoru
že
musí
za
kristem
tak
ty
jsi
ve
stádiu
toho
pavla
který
sice
nezabíjí
ale
za
tím
se
protiví
tomu
ježíši
kristu
tím
že
něčím
je
ten
pavel
v
té
chvíli
když
se
obrátil
z
pan
z
toho
koně
už
ke
absolutně
ničím
se
k
tomu
co
byl
před
tím
že
byl
vrahem
se
hlásí
přeci
nemohl
to
si
nemoh
považovat
za
něco
vůbec
když
teďka
poznával
si
to
je
naprostý
nesmysl
sem
se
trval
za
nic
a
toho
toto
nic
padlí
sebral
ten
ježíš
kristus
z
té
země
a
říkal
jdi
do
toho
města
tam
se
uchylovat
křesťanu
a
tam
teprve
rozváže
tvůj
jazyk
a
ten
tě
pokřtí
a
ten
ti
vědomí
o
tom
co
má
dělat
dál
a
stal
se
nejlepším
vyznávat
čem
ježíše
krista
mě
dojímá
to
že
jsem
měl
možnost
být
římě.
Blízko
toho
jeho
hrobu
který
je
jediný
faktický
hrob
všech
učedníků
páně
o
jiných
nejsme
si
tak
jíst
ale
ten
mě
zaručený
je
to
na
zahradě
bývalé
nějaké
boha
té
v
doby
která
byla
křesťan
kou
v
době
když
svatý
pavel
tam
zemřel
ukřižován
by
a
ona
se
zmocnili
jeho
těla
a
pochoval
ho
tajně
na
své
zahradě
a
nechala
tam
zápis
o
tom
v
tom
hrobě.
A
roku
sto
tři
kdy
byla
těsně
před
smrtí
už
to
bylo
velice
stará
si
už
dovolil
nad
tím
postavit
kličku
a
zase
tam
nechala
zápis
že
já
vdova
ta
a
ta
která
zde
hlídám
hrob
toho
a
toho
jsem
ke
ti
toho
a
toho
pavla
jsem
postavila
tady
tu
svatými
aby
byl
uctívá
neboť
za
nastanou
doby
kdy
mě
bylo
křesťany
prohlašování
to
ještě
byl
vrcholně
pronásledování
a
už
toho
je
dožije
ale
s
se
nad
tím
vybuduju
lepší
chrám
do
kterého
lidé
budou
chodit
a
budou
se
klanět
té
vznešenosti
boží
a
prosím
vás
na
jedné
straně
jsem
říkal
že
život
malichernou
ten
nejhorší
život.
Život
malicherně
ten
nejhorší
život
který
nám
nejvíc
překáží
v
tom
abych
to
dělali
nějaký
velkorysý
pokrok
na
této
cestě
na
druhé
straně
říkám
ježíš
kristus
do
seno
svědčí
maličkostech
tak
se
dotyčný
ani
ve
velký
věcech
já
jsem
vás
ale
upozorňoval
a
prosím
vás
abyste
si
to
dali
dohromady
že
jak
jsem
se
osvědčovali
v
maličkostech
nechte
je
tak
uklidit
bude
to
je
kori.
Tak
jak
jsem
se
že
ten
m
ne
svou
vlastní
mocí
nýbrž
mocí
boží
i
v
těch
maličkostech
se
musíme
naučit
a
to
bude
jeden
z
hlavních
to
si
předešli
mých
nechci
vy
příkazu
ale
ona
učení
o
tom
jak
modifikovat
tu
stylizaci
života
tak
aby
vedla
k
bohu
že
totiž
nebudeme
ani
v
maličkostech
a
především
maličkostech
ctít
abychom
byli
dobrý
protože
právě
v
těch
maličkostech
nám
to
nejmíň
bude.
Protože
to
je
to
jsou
zoufalý
křesťani
že
jsem
maličko
sebe
vedou
napravit
že
mají
takové
malicherná
chyby
že
jim
to
nejde
se
svých
zbavit
říkají
čas
se
dovedou
ani
v
maličkostech
napravit
jak
se
mohu
naplivl
tý
věcech
to
mi
nepůjde
dycky
sse
říkal
něco
opačného
když
se
netočí
v
malém
tak
jdou
ke
zpovědi
ty
to
mají
duch
já
jim
závidí
vyzpovídej
se
z
těch
maličkosti
například
mylně
konat
zabíjel
to
svou
maličkosti
pro
mě
jo
a
po
se
z
toho
vyzpovídá
a
zase
silní
a
zase
klade
a
zase
zabíjí
a
že
a
nevím
co
všecko
dělá
přijde
znovu
a
mně
se
trošičku
diví
ne
a
řekne
nestane
tě
i
u
mě
zpovídal
před
týdne
ste
tři
věci
že
já
jsem
to
nevydržel
ne
krásy
den
že
ano
já
musím
zase
kradl.
No
tak
synu
za
pokání
se
po
modlit
to
to
a
už
to
nedělej
a
čím
opravdové
předsevzetí
to
nedělá
ty
nemáš
si
pravé
předsevzetí
toto
asi
proto
to
nejde
a
při
brzo
zase
a
minimálně
za
týden
vode
tam
za
tři
dni
a
příde
já
už
jsem
zase
kradl
a
on
říká
no
tedy
toto
pokračuje
ohromné
já
jsem
z
toho
zoufalí
prosím
tě
ty
jsi
nehodný
té
zpovědi
to
nebrání
ty
není
opravdové
předsevzetí
se
polepšit
kdybys
jí
opravdu
přestat
aby
to
přesvědčí
s
tebou
přeci
chodilo
to
mně
říká
to
děláš
povrchně.
Už
my
se
s
a
nauce
pořádně
předsevzetí
plnit
a
tak
dále
já
to
nebudu
dál
rozvádět
proč
to
těmto
lidem
nejde
protože
ví
že
neví
totiž
že
jediný
dobrý
je
otec
v
nebesích
že
oni
nejsou
dobří
že
oni
jsou
zloději
silnici
a
tak
dále
a
já
například
například
lhářem
já
to
by
se
sem.
Ale
prosím
vás
nebuďte
mnichem
v
tom
smyslu
že
si
myslíte
že
v
těch
maličkostech
se
napravíte
vy
se
v
nich
ne
napravíte
vy
se
musíte
opřít
o
moc
boží
proto
jsem
vám
tolikrát
už
životě
vykládat
tu
scénu
před
tím
obrazem
karma
dovím
u
tý
panny
marie
že
ta
panna
marie
jedenácti
let
ježíška
učí
šlapat
na
hlavu
hada
že
si
na
ní
sama
šlape
po
tom
přiloží
jeho
nohu
na
svou
nohu
ucuknete
vlastní
a
on
už
bezpečně
na
těch
vášní
na
těch
špatnostech
stojí
ani
vtělený
bůh
by
byl
nepřekonal
sám
sebe
ani
v
maličkostech
ani
ve
svých
vášní
kdyby
se
byl
neobe
on
nesmrtelnou
podstatu
pannu
marii.
Takže
co
děláte
věřící
za
chybu
že
je
malicherný
že
si
myslí
že
se
v
těch
maličkostech
může
napravit
on
se
musí
v
maličkostech
napravit
totiž
nesmí
být
tak
málo
pokorný
že
bych
chtěl
nebo
pána
boha
aby
ho
ho
oděli
svatozář
nýbrž
řekne
asi
tohleto
vnitřně
nejsem
hoden
aby
s
vešel
pod
mou
střechu
ale
přistupuju
mocí
mé
slabosti
a
praví
tak
aby
nepřekážela
přístupu
k
tobě
a
ona
odpovídá
to.
Ani
nemusím
vstoupit
protože
důležité
je
že
si
ty
přistoupil
ze
ty
musí
taky
od
sebe
něco
udělat
to
si
udělal
to
je
to
správné
předsevzetí
umět
se
opřít
o
možný
moc
boží
totiž
on
se
mi
to
nes
říká
ale
do
sedmnácti
let
já
jsem
neuměl
v
této
moci
boží
přistupovat
já
jsem
byl
napřed
při
neskončí
nedokonalosti
při
dětské
rošťáctví
neposlušnosti
a
tak
dále
co
sem
všechno
dělal
to
nedostačující
nebudu
chlubit
jsem
byl
vždycky
z
toho
nešťasten
a
teprve
když
mě
opadla
to
neštěstí
tak
jsem
byl
najednou
opravený
v
maličkostech
opravdu
mše
takže
vy
nemusíte
být
opravený
protože
se
takový
pesimisti
to
s
to
nemá
zneklidnění.
V
maličkostech
se
musíme
osvědčit
mocí
boží
nesmírnou
moci
boží
nedivte
se
od
dneška
proč
veškerá
moc
boží
je
v
elektron
v
té
maličkosti
je
největší
moc
boží
a
ta
maličkost
největší
boží
mocí
to
je
strašný
přepych
je
překonávána
takovou
mocí
že
jí
nemůžete
odporovat
já
jsem
si
nemohl
dovolit
dělat
ty
hříchy
světsky
žít
jako
před
sedmnácti
letům
když
už
ta
moc
tady
umět
byla
mý
nesmíte
přivolat
pro
to
a
to
je
na
tom
těžké
aby
v
těch
malichernosti
u
vás
působí
jak
jsem
vám
teďka
předstíral
jako
obrazu
abych
toto
pochopili
nýbrž
proto
že
ho
milujete
Protože
ho
milujete
tak
toto
nechcete
dělat
co
se
neshoduje
z
jeho
dobrém
ano
světce
v
malém
zrovna
jako
o
svět
se
ve
velké
je
možné
jenom
z
moci
boží
ale
my
musíme
přiložit
lidské
kdyby
mně
byl
pán
bůh
dal
tu
moc
to
předškolním
věku
třebas
abych
se
v
malém
opravil
a
já
bych
byl
nepřiložili
své
ruce
k
tomu
a
tu
realizaci
neuskutečnil
on
krevní
v
tomto
světě
tak
ta
náprava
ne
na
nenastala.
Tak
takhle
je
to
v
tom
osvědčit
se
v
malém
ponechat
člověka
v
tom
stavu
zoufalství
jaké
m
je
považuju
za
nesprávné
aspoň
ze
své
pozice
protože
jsem
tady
proto
aby
ho
přivedl
blíž
tomu
osvobození
k
pocitu
osvobozen
a
je
bylo
by
to
zvrhle
kdybych
ho
nechal
v
tom
stavu
to
bych
se
choval
jako
nějaký
indický
zasvěcenec
a
když
jde
okolo
nějakého
trpícího
člověka
třebas
malomocných
a
ten
říká
tomu
zasvěcenci
muži
svatý
máš
roucho
sama
syna
pomoz
mě
svého
utrpení
a
ten
zasvěcenec
řekne
než
mě
v
mé
svatosti
a
dej
se
svému
malomocenství.
Tak
to
je
indický
jak
to
přeháním
to
je
ten
nepravý
způsob
indických
jo
myšlení
po
který
mu
se
postavil
ježíš
kristus
a
to
do
dneška
ji
dovede
nepochopili
že
to
udělal
správně
protože
dělat
zázraky
to
je
pro
ně
o
ně
fakírstvím
a
ne
jogín
tví
a
čili
mu
to
mají
za
zlý
že
ty
zázraky
dělal
a
von
dělal
protože
nikdy
nešel
okolo
trpícího
aby
neviděl
že
trpí
on
dycky
viděl
jeho
utrpení
a
ho
cítil
na
sobě
přímo
a
léčilo
jako
kdyby
to
bylo
jeho
utrpení
vono
opravdu
na
sebe
musel
vzít
to
utrpení
to
už
bylo
byla
před
chutnou
vykupitel
svýho
úkonu
na
tom
kříži.
A
takže
dejme
tomu
kdyby
byl
nevzdal
utrpení
toho
slepého
tak
ten
slepý
s
neživil
ba
to
sice
víra
toho
slepce
ale
von
to
jeho
víru
musel
vzít
na
sebe
a
silou
té
víry
musel
zapůsobit
zpětně
na
toho
věřícího
jo
tak
ono
to
bylo
tak
sku
složitý
jo
sem
ochoten
vám
to
velice
ta
mě
ale
teďka
na
to
nebyl
bečasového
tak
především
bych
chtěl
říct
za
tím
v
podstatě
o
prostředcích
kterými
se
vychovává
člověk
mentální
dospělosti
asi
tam
se
se
až
dostal
viďte
a
že
to
jsou
prostředky
zevního
působení
že
totiž
ten
člověk.
Je
vyučování
v
tom
aby
byl
vyspělý
osobností
všestranně
platno
v
tomto
světě
aby
tedy
měl
nějaký
inteligenční
kvocient
aby
s
ním
byl
zběhlost
a
tak
dále
čili
to
je
působení
zvnějšku
ale
působení
tak
aby
to
vnější
nepřekáželo
tomu
vnitřnímu
rozumíte
jenom
proto
to
dělá
nesmí
to
potřebovat
je
to
velice
důležité
bez
toho
by
to
šlo
o
by
to
překáželo
kdyby
člověk
nebyl
dospělý
ale
nesmí
se
to
vidět
to
hlavní
teď
budu
mluvit
o
tom
hlavním.
Teď
se
musí
totiž
taky
zájem
v
ní
v
tom
člověku
v
té
mentalista
od
toho
dít
ského
věku
napřed
dětsky
a
potom
vyšším
způsobem
pěstovat
po
vědomí
nesmrtelné
podstaty
protože
jestliže
věčné
podstatě
tak
je
to
právě
dítě
jestliže
ten
ježíš
kristus
řekl
že
jim
patří
těm
dětem
království
boží
aby
je
nechali.
Přejít
při
k
němu
tak
já
prostě
způsobují
zevně
aby
přišli
k
němu
rozumíte
mně
a
předpokládám
že
ježíš
nelhal
že
ty
je
ti
mají
přístup
blízkým
k
tomu
království
nebeském
že
jsou
blízko
tomu
království
jejich
piš
mojich
to
království
už
kdyby
nastaly
nějaké
anomálii
v
té
výchově
a
ty
nastávají
protože
vychovatelé
ani
o
tom
neví
že
je
to
možné
a
ani
sami
nevstoupil
a
jakmile
se
písem
vést
to
je
těžko
ale
tak
jsem
si
troufal
například
teď
při
svý
dětech
jsem
neměla
to
část
nebo
jsem
to
zanedbal
a
teď
vám
promluvím
o
tom
jak
to
může
i
rodiče
který
o
těch
věcech
ví
že
by
to
měl
dělat
jak
to
musíme
zanedbat
tak
já
jsem
měl
a
teď
antonín
dali
pozor
tři
děti
z
toho
dvě
dcery
a
jednoho
syna.
Ale
jenom
ten
syn
ve
třech
a
půl
letech
zjistil
jestli
to
patrně
ve
spánku
že
mě
hořela
hlava
bílým
světlem
a
ano
přistoupil
k
mému
loži
eště
jsem
ležel
mu
se
probudil
jako
dítě
dříve
než
já
a
říkal
mně
tamtoho
jak
to
říct
si
tam
hlava
neshořela
když
ti
hořela
by
světlem
ukaž
já
si
na
ni
sáhnu
rusi
ne
žádá
nebo
tak
nějak
ne
dycky
to
brala
z
toho
jsem
okamžitě
pochopil
co
by
bylo
správné.
V
této
přístup
nosti
inspirace
nebo
vidění
nějakého
jiného
světla
než
které
nám
svítí
tady
za
sluníčko
abych
ho
v
této
věci
vzdělával
ale
protože
jsem
měl
ještě
další
dvě
děti
mladší
než
byl
on
a
protože
jsem
byl
přitom
zaměstnán
plně
narazí
i
vodpoledni
škole
tak
jsem
přecházel
každý
den
večer
tak
sedm
hodin
tak
jsem
nenašel
si
na
to
čas
ale
řekl
jsem
že
to
tomu
synovi
napíšu
tak
byste
si
četli
někdo
evangelisty
jana
a
ty
to
napsáno
že
já
ve
třech
a
budete
se
s
tím
začal
zlaté
době
okamžitě
jakmile
se
přihlásil
o
to
jakmile
prozradil
tedy
že
má
tu
oproti
toho
vidění
čili
že
je
vnitřně
připraven
život
se
a
letech
asi
tak
jako
já
jsem
byl
připraven
násilím
tam
jsem
se
přesvědčil
že
u
něho
to
šlo
bez
násilí
že
on
byl
bez
násilí
připraven
zrovna
tak
dobře
jako
já
násilím
těch
lékařů
to
je
velice
důležité
ale
jenomže.
Já
jsem
to
zanedbal
já
jsem
si
začal
psát
pro
něho
začá
sat
evangelium
svatýho
jana
býkem
na
se
mě
věnována
aby
aby
se
z
toho
nezapaloval
já
jsem
měl
osobně
na
něho
působit
osobně
na
své
děti
nebo
vnoučata
působit
na
to
vás
upozorňuju
napřekážku
jak
na
děti
a
potom
řeknu
rozplétat
kam
se
teprve
dostanu
je
to
odbydu
ty
děti
jenom
tak
víte
bezstarost
ale
ty
dospělé
si
popadnu
pořádně
za
fleka.
Tak
jak
jsem
to
měl
dělat
já
jsem
měl
říct
a
podívej
se
jen
do
dyť
mám
celou
hlavu
to
co
si
viděl
to
není
světlo
které
pochází
tady
sluníčko
něčím
neboť
já
bych
si
byl
svítili
nýbrž
to
je
seto
které
patří
někam
jinam
to
si
věděl
něco
co
maminka
neviděl
se
ty
si
jestli
to
viděla
maminka
nebo
jestli
to
viděl
a
tvoje
sestřičku
nikdo
to
neviděl
tak
sem
měl
začít
a
takže
my
toto
světlo
které
si
viděl
na
mě
a
které
má
každý
člověk
jenomže
na
sobě
sto
neviděl
pro
si
příliš
malý
tam
ještě
není
vyspělé
to
světlo
milujeme
v
tobě
pěstovat
aby
také
bylo
tak
mocné
jako
to
co
je
mé
hlavě
bylo
v
mé
hlavě
proto
že
jsem
šel
cestou
poznání
a
to
středisko
odkud
to
jde
je
tady
ne
anebo
tady
a
tak
to
viděl
jako
bílé
světlo
a
také
ho
se
vidět
bíle
z
toho
důvodu
že
já
jsem
prošel
mnoha
extázemi
a
takový
člověk
se
projevuje
bílým
světlem
já
takové
člověka
okamžitě
poznám
takže
se
například
poznal
třebas
tu
maturitou
že
prošla
tím
bílým
světlem
a
tim
to
ze
shromáždit
shromáždění
prozradil.
Tak
nejsem
sám
samozřejmě
a
di
poznám
on
se
pozná
když
je
to
se
to
ale
to
máme
čí
dosah
jestli
to
zase
čehokoliv
zastavím
já
nebudu
pospíchat
dál
máme
si
než
mě
před
sebou
téměř
no
to
jsem
tedy
neudělal
a
co
tedy
byste
měli
dělat
v
tomto
případě
vy
můžete
předpokládat
že
dítě
ještě
otevřeno
na
obě
strany
na
stranu
věčnosti
ze
které
odešlo
že
to
nedávno
totiž
co
odešlo
a
nastanou
časného
kde
se
do
do
čeho
teprve
stá
čili
že
je
blíž
tomu
věčnému
než
tomu
časným
čili
bylo
by
třeba
jenom
neza
nedbat
to
za
růst
ní
toho
pramene
neboť
to
věčné
se
dokonale
věnuje
tomu
čas
nemoh
aby
se
rozvinulo
to
jasné
z
toho
důvodu
že
to
také
potřebuje
most
tu
nejedná
špatně.
A
ono
to
také
potřebuje
aby
totiž
dospěl
ten
organismus
k
tomu
rozvoji
takovému
že
by
tomu
člověku
už
celkem
nechybělo
nic
v
tom
životě
že
byl
pro
ten
život
připraven
a
že
by
moh
mechanicky
dělat
nebo
automaticky
dělat
nebo
samovolně
dělat
do
čeho
se
musel
dříve
zpracovávat
vmýšlet
přemýšlet
o
tom
a
tak
dále
tak
má
příklad
by
vypadal
vyučování
kantor
to
má
být
samovolné
ne
ne
aby
musel
se
obávat
nebo
takového
něco
a
když
to
dosáhl
tak
může
s
tím
tamto
svým
například
prašivou
už
tam
nemá
co
dělat
to
už
mu
do
sama
já
necho
jsem
byl
nešika
tak
jsem
musel
vode
ste
přisluhovat
abych
se
to
naučil
že
jo
tak
ono
to
někdy
nejde
člověku
dobře
já
jsem
přesto
indů
ale
to
tak
tam
aby
se
aby
se
to
hodilo
do
platno
tak
teďka.
Jsem
začal
to
teprve
vnoučat
protože
ty
k
se
měl
konečně
trošičku
čas
a
musím
říci
že
jsem
jim
musel
podávat
důkazy
naštěstí
ten
vychovatel
pokud
ty
důkazy
má
tak
ji
mě
daleko
snáze
poddán
než
to
spějeme
člověku
kdybych
já
chtěl
vám
podat
důkazy
které
mám
ten
se
mohl
podat
pěti
letům
dítěti
to
by
mě
trvalo
a
vodbyto
nešlo
to
dítě
se
snadno
otevře
tak
nebudu
vám
říkat
jaké
byste
měli
mít
schopnosti
ale
když
nemáte
vůbec
žádnou
zkušenost
tak
tady
máte
literatury
která
by
měla
vypadat
asi
takhle
matkou
obsah
takové
telat
abyste
svý
snadno
našli.
Ty
jsi
malé
dítě
říkám
tomu
děti
ty
máš
velkou
výhodu
proti
dospělému
protože
si
sedne
dávné
přišlo
odkud
cti
ostatní
odešli
už
dávno
takže
zapomněli
odkud
přišli
my
si
budeme
spolu
s
omílat
a
kdo
si
na
to
vzpomínal
ten
už
tady
byl
dávno
před
námi
a
to
byl
ježíš
kristus
ten
nic
neza
spal
od
svého
narození
chy
vzpomínal
na
věčný
život
kterého
vyšel
na
otce
takže
říkal
já
musím
být
v
tom
co
je
mého
otce
protože
byl
rodině
oddán
a
plnil
všechno
co
rodina
a
společno
od
něho
těla
on
musel
být
v
tom
co
je
jeho
otce
on
to
cítil
jako
povinnost
a
já
musím
tuto
povinnost
jako
vštípit
ten
pocit
povinnosti
musím
vštípit
k
tomu
malému
člověku
takhle
ta
literatura
má
být
napsána
ty
jsi
od
boha
přišel
a
nebo
z
věčnosti
jak
to
na
zvete
to
je
jedno
a
má
se
zase
do
té
věčnosti
dostat
dívej
se
kolem
sebe.
A
uvidíš
jak
lidi
umírají
a
těžko
říct
si
umřu
definitivně
anebo
jestli
se
dostanou
odkud
přišli
je
na
nich
jestli
před
smrtí
se
do
toho
stavu
dostanou
do
toho
to
ze
kterého
vyšli
anebo
jestli
se
nedostal
když
se
dostanu
před
smrtí
ta
to
se
říká
ve
zkratce
nespokojil
to
bych
tady
byl
moc
dlouho
s
vámi
tak
se
ani
po
smrti
nedostanou
ale
já
ti
naučím
kam
tomu
petříkovi
jak
se
před
smrtí
dostal
z
toho
stavu
ve
kterém
si
uvědomil
to
věčnost
já
jsem
samo
sebou
na
jeho
mohl
jít
pomalinku
já
jsem
nedosa
on
byl
mně
dost
často
takže
jsem
mu
říkal
tak
napřed
těch
seznámí.
Tím
že
po
smrti
se
žije
to
by
nemůže
to
dělat
tak
literatura
taky
nebude
vypadat
to
jenom
extempore
které
vám
tady
říkám
abyste
věděli
jak
já
jsem
to
pomalu
mohl
jít
tuto
kapitolu
třebas
ty
samostatnost
celou
vědec
ale
pro
toho
bez
říkat
toho
bylo
velice
důležité
že
se
mi
nevynechal
on
už
bylo
tři
dva
tři
tam
roku
když
musela
babička
a
on
nemohl
na
ní
zapomenout
podivuhodně
nebo
do
porozumět
ta
babička
s
tím
totiž
měla
raport
jeho
strašně
ráda
tak
on
se
s
ní
vlastně
nevědomě
stýkal
a
tak
ten
starší
jeho
bratřík
nebo
vůbec
pochopit
co
ten
jeho
mladší
bratřík
má
pořád
s
tou
aby.
Že
si
pořádní
spo
mně
a
když
mu
do
dva
asi
dokud
to
přeci
moc
brzo
a
ona
mi
nemohl
zapomenout
já
jsem
říkal
na
ni
nemůže
zapomenout
protože
si
s
ní
vystou
ale
ve
svém
spánku
a
ten
petřík
je
mně
říkal
no
a
ty
si
s
ní
takhle
ještě
jinak
ve
styku
než
ve
spánku
takhle
jak
takhle
deme
tak
takhle
jak
tady
jsme
se
říká
no
tak
jsem
s
ní
také
ve
styku
a
nemohl
by
mě
tomu
naučit
říkal
petříka
chce
umět
taky
mě
ta
roku
brát
na
mě
to
abych
s
ní
byl
taky
tak
ve
čtyrkou
aby
pro
mě
o
u
toho
celkem
jasné
že
ona
nezemřel
přestat
si
to
že
já
sem
mu
to
vysvětlil
jak
to
znám
že
nezemřela
že
to
že
odložila
tento
kabát
čemu
říkáme
lidské
tělo
neznamená
že
nezůstala
duší
zůstala
duší
která
se
oděla
do
jiného
lepšího
než
zkažený
neboli
nebo
letmo
šatu
a
přepne
řeku.
Které
říkáme
život
a
za
tou
řekou
za
tu
řeku
už
mi
přes
tuto
hranici
života
nevidíme
před
ten
život
má
několik
hranic
mezi
námi
a
těmi
co
odešli
si
taková
hranice
to
je
to
řeky
a
dědečku
jak
to
že
ty
za
tu
řeku
vidíš
tak
sem
musel
říct
že
jsem
prožil
věci
kde
jsem
s
lite
to
kabát
tělesný
oblíkl
jsem
taky
ten
kabát
co
má
teďka
babička
ne
a
takže
se
s
ním
mohu
stýkat.
To
se
s
ní
ty
kam
taky
ještě
jinak
nech
tím
kabátem
a
to
se
mu
zatím
neříkal
dneska
už
ví
ten
petřík
se
s
ním
stýkám
stýkám
bez
kabátu
to
jako
kabát
například
teď
se
s
ní
stýká
vmetu
že
vámi
kontroluje
přísně
je
kontroluje
pravá
jestli
jako
to
říkám
správně
a
svým
ani
lhát
ani
jednu
vteřinku
a
jedním
slovem
tak
jak
vám
to
říkám
tak
to
je
člověk
je
duší
už
tady
která
má
všechny
smysly
které
jsou
z
té
po
tomto
těle
rozmazány
všelijak
tady
je
sluh
tady
je
oko
tak
dále
kdežto
v
té
duši
nechci
říct
po
celém
povrchu
na
povrch
nemá
ale
v
celej
postatě
jsou
ty
smyslové
schopnosti
ty
funkce
obsaženy.
Takže
když
ona
třebas
tady
teďka
se
mnou
je
tak
ona
všemi
těmi
funkce
mi
chápe
a
poznáva
co
já
říkám
kontroluje
to
a
dáme
najevo
jak
to
mám
třebas
do
říkat
nebo
jak
to
ho
opravovat
a
nemusí
k
tomu
vůbec
nic
mluvit
a
nemusí
mluvit
a
také
nemluví
když
nemá
tělo
tak
nemluví
ale
obsahem
myšlenkovým
se
se
mnou
stýká
to
je
dokonalejší
způsob
styku
jenomže
není
přímo
dělit
el
protože
já
to
musím
pro
vás
odít
do
slov
to
to
se
to
se
mu
tomu
petříkovi
neříkám
ale
že
on
se
ptá
jak
mluví
z
babičkou
a
já
říkám
petříku
to
máš
tak
musíš
si
všechno
povídat
co
víš
nemusíš
podívej
se
teď
už
tomu
ho
mu
tu
říkat
já
v
tom
pokračuji
v
tom
vyučování
tetu
mu
sedm
let.
Tak
mu
řeknu
umíš
počítat
o
no
mi
nejedí
počítat
ze
tří
protože
to
uměl
předškolním
věku
tak
on
to
mu
to
dneska
dobře
de
ovšem
domu
to
tak
dobře
že
se
tam
opravuji
a
napovídá
ne
a
když
ho
neoděl
vyhodili
ze
školy
že
jo
tak
to
je
jiná
věc
to
nebo
pocit
způsobem
chválit
ale
tak
mu
říkám
podívej
se
ty
dokonaleji
výš
na
co
nemusíš
přemýšlet
co
si
nemusíš
slovy
v
sobě
říkat
co
víš
prostě
a
takhle
já
vím
o
to
je
babičce
takle
se
stane
tím
že
to
víme
že
o
sobě
víme
a
tuto
dítě
vám
zajímavý
způsobem
skočí
drželi
a
řekne
ví
že
řecku
že
já
o
tobě
taky
kolikrát
vím.
Že
na
mně
myslíš
ať
si
se
mnou
a
že
mě
přede
všechno
nejlepší
a
že
s
mě
říkal
až
ti
poteče
do
bot
petříku
nebe
ti
něčím
rady
tak
jenom
se
v
duši
na
mě
obrátí
a
já
se
obrátím
a
se
k
tobě
buď
bez
to
roste
ta
páska
mezi
námi
je
já
po
ní
jdu
k
tobě
a
on
mi
opravdu
pokaždý
říká
tehdy
a
tehdy
asi
já
o
tom
záznam
pochopitelně
že
když
já
to
dycky
zkoumat
takže
záznam
se
shoduje
kdy
vono
se
mu
to
matka
znalo
hodin
takže
on
si
to
musí
taky
stopa
von
si
to
musí
taky
do
znamenat
a
takže
se
shoduje
za
znal
ho
smím
je
to
bezvadný
důkaz
pro
nás
dva
že
existuje
života
za
tím
nechci
říct
když
aby
věděl
že
existuje
život
ale
je
to
život
věčný
nebo
dočasný
tomu
zatím
neříkám
ale
babička
jeho
existuje
takže
jak
jsem
vám
říkal
už
pěti
letech
toto
ženo
aby
to
oknem
te
literatuře
ale
kterou
vám
tam
jenom
vkládám
té
pořád
vložená
kapitola
přes
že
vám
dostanu
tam
týden
a
chci
abyste
měli
komplexní
to
sem
vám
mockrát
říkal
že
jste
se
mnou
ale
ostatním
přesto
neříkal
tak
proto
musím
těm
sou
jsem
to
neříkal
ještě
dověřit
a
tak.
Když
mu
bylo
pět
let
desátýho
ledna
tak
byl
u
mě
zase
přes
vánoce
a
po
vnucích
protože
jeho
bratři
co
do
školy
tam
nemohl
být
tak
bylo
pátého
ledna
tak
zůstal
se
mnou
a
postavil
se
mnou
své
páté
narození
a
říkal
mně
dědečku
já
věřím
že
babička
je
naživu
ale
udělal
by
mě
velkou
radost
kdybys
mě
s
ní
dostal
dohromady
a
abych
se
s
ním
mohl
setkat
tak
to
jsem
udělal
večer
když
jsem
usnadnil
dneska
v
noci
to
zařídíme
to
musíš
spát
protože
takhle
v
běžném
stavu
nemůžeš
tu
babičku
vidět
ty
musíš
spát
aby
s
ji
mohl
vidět.
O
tom
neříkám
proč
von
to
uzná
že
to
vím
že
musí
spát
to
je
zajímavý
že
co
dítě
všechno
uzná
do
svý
byto
bez
to
sem
si
bude
narodili
o
nemohlo
jít
já
to
dítě
otevřené
víte
ale
přirozené
takové
dětské
nemá
rozum
po
prostě
to
je
výhoda
nemá
rozum
v
tom
smyslu
chybném
jaký
ho
máme
my
a
tak
jsem
v
noci
usnul
petřík
usnul
nevede
pokoji
já
sem
usnu
zvaní
v
jiném
místě
abychom
nerušil
protože
jsem
se
potřeboval
pro
budit
jsem
se
probudil
do
vědomí
svadhistany
tam
kde
jsem
předtím
směl
tak
sem
na
probudil
době
do
mí
svadhistany
čili
já
jsem
tam
žil
prosím
vás
jako
teď
žiju
tady
s
vámi
a
v
tomto
stavu.
Že
jsem
se
setkal
se
svou
manželkou
tu
stačí
jenom
na
ni
pomyslet
ale
tělesně
já
jsem
se
s
ní
setkal
jako
s
tělem
ne
jako
z
duší
toho
najed
nešťastná
z
toho
protože
ona
říká
to
už
je
přeci
za
námi
vidět
se
takhle
co
přeci
je
strašně
neomalené
nebo
nedokonalé
jako
když
se
duše
duší
setkává
ale
ona
věděla
protože
jsem
stýkáme
obsahem
myšlenkovým
proč
to
dělám
že
musí
mít
v
tomto
případě
tělo
tak
proti
tomu
neodporoval
a
říkala
mně
pro
vnu
toho
petříka
se
tedy
pokusíme
vzbudit
a
přivézt
ho
do
styku
vědomého
styku
se
mnou.
Tak
jsme
do
něho
malinko
šťouchl
on
tam
byl
takhle
točení
v
tom
snu
v
tom
v
tom
nebyl
tam
vědomí
pátá
tamto
jeho
vědomí
stalo
spal
tak
vrodil
se
nám
nepodařilo
probudil
a
manželka
řekla
neprobudí
ne
hospod
mohlo
by
to
znamenat
nějakou
duševní
chvilku
po
něho
on
by
se
nemusel
probudil
normální
až
dospěje
trošičku
dál
tak
to
zkusíme
znovu
března
byl
u
mě
petřík
to
bylo
v
ledna
března
byl
u
mě
znovu
spal
sem
si
na
to
dávno
zapomněl
na
tu
babičku
protože
bez
teďka
ptali
by
to
všechno
slo
rozumíte
a
to
říkám
jenom
jak
to
konkrétně
musí
člověk
přizpůsobit
poměrům
ve
kterých
žije.
A
tak
já
žiju
při
sme
cílem
že
to
poměrech
že
on
se
chce
stýkat
s
babičkou
a
nechce
jí
ztratit
tak
si
k
tomu
dát
pochopí
že
ten
je
snazší
způsob
jak
se
syčí
o
životě
který
pokračuje
pro
mě
a
pro
něho
taky
vezmu
jak
si
šel
do
plzně
říkal
a
dědečku
ty
s
němu
slíbil
že
mně
dáš
dohromady
babičkou
a
krista
ne
nesplnil
žádá
abys
to
dneska
dělal
vstoupil
jsem
zase
do
svadhistany
se
ptal
se
si
manželkou
tělesně
a
říkám
jim
petřík
trvá
na
svém
aby
se
s
tebou
setkal
takže
buď
tak
dobrá
proudíme
ho.
A
řekla
pro
bují
životy
ne
já
za
to
riziko
na
sebe
pobije
sem
ho
já
a
on
se
koukal
kolem
sebe
a
spatřil
babičku
který
musím
vědět
že
on
byl
on
už
nesměl
v
té
chvíli
ho
probudili
do
tamního
života
rozumíte
a
ona
mi
dělal
žá
to
dobře
umím
tak
co
by
se
namáhal
s
hodila
to
na
mě
a
já
jsem
ho
prolilo
tamního
života
když
se
umím
sám
pro
pouze
to
ta
mně
život
tak
musím
kohokoliv
umět
do
tamního
života
přivádět
ano
a
na
toho
tečka
se
měl
snadný
přístup
protože
jsem
měl
s
ním
raport
prostě
si
ten
nepo
a
před
vytvořit
no
a
tak
teď
petřík
ta
babička
je
tady
dědečku
babička
je
mi
viděli
babičko.
Vono
se
do
náruče
a
dali
pustit
tedy
nával
pusy
já
jsem
na
to
koukal
a
ona
je
mu
taky
a
co
nám
napadlo
jí
totiž
co
si
petříku
přeješ
já
bych
chtěl
s
tebou
babičko
jít
na
houpačka
je
to
vytrpěli
let
že
se
si
může
přát
naopak
si
že
mají
taková
krásná
splnitelná
psán
na
houpačky
co
byste
si
přáli
vy
setkat
se
s
nějakým
svatým
byto
já
vám
dám
on
mi
stalo
tři
proti
tomu
petříkovi
že
jo
mírný
ten
se
setkal
s
babičkou
a
tak
babička
ale
řekla
prosím
tě
víš
dobře
s
tady
daleko
širším
světě
než
je
ten
ze
kterého
jsem
odešla
že
byste
aby
mohl
snadno
ztratit
ráno
by
se
neprobudí
byl
vemte
toho
každý
za
jednu
ruku
tak
se
ho
drželi
každý
za
jedno
duchu
a
vedli
stoho
na
tu
houpačky
přivede
sme
ho
k
té
houpačce
nejvyšší
kterou
jsme
znali.
Totiž
tu
houpačka
musí
znát
von
abychom
mít
taky
znali
my
jsme
z
jeho
znalostí
houpačky
brali
tu
houpačky
ty
zákon
asi
tam
neznáte
v
tom
on
musí
to
z
tohoto
světa
znát
aby
si
ji
tam
dovedl
představit
musí
tam
představit
tak
dokonale
že
na
houpačkou
si
hned
chtěl
sednout
to
byla
taková
ta
přejí
se
na
dvě
strany
těch
se
zhoupnout
ale
já
sem
říkal
počkej
petříku
a
dal
jsem
tam
papír
na
tu
jeho
stromu
kam
si
měl
sednout
a
na
to
opačnou
tam
to
tíži
mi
dva
a
on
pan
ten
papír
sebral
shodil
ho
na
zem
nechtěl
na
papíru
sedět.
A
opa
se
pak
rád
se
shonu
a
byl
tu
ze
unaven
a
říkal
já
mně
se
chce
tak
spát
tak
babička
řekl
eště
na
rozloučení
pusu
kdy
se
ještě
uvidíme
a
si
jsme
ho
dali
jsme
ho
do
té
jeho
postily
kde
spal
vložil
jsme
ho
do
jeho
těla
a
on
spal
dál
já
jsem
si
šel
lehnout
ale
jenom
jsem
šel
si
rozsvítil
kuchyni
napsal
jsem
si
protoko
o
tom
co
jsem
viděl
a
jakmile
jsem
si
protoko
dopsal
mám
o
pořád
samosebou
kolik
všechny
vstou
šest
celá
hromadí
protokol
který
středem
protože
já
ty
zkušenosti
nemám
pro
sebe
ani
pro
dost
petříka
když
bylo
obecnou
po
obecné
blahobyt
tak
řekla
a.
Jakmile
se
to
dopsal
okamžitě
jsem
vzbudil
petříka
ale
fyzicky
takže
on
se
probouzí
nějak
těžce
ale
pro
bohu
probudil
se
a
říká
mi
dědečku
já
jsem
byl
babičkou
a
kde
pak
si
byl
petříku
nohou
pas
a
jak
se
stát
dostal
každý
jste
mi
drželi
za
ruku
za
kterou
jsem
ti
držel
já
za
nebo
za
kterou
babičko
za
pravou
tak
to
taky
bylo
a
jaká
tato
pak
byla
to
pak
byla
ta
u
nás
ve
zdib
to
je
usnou
tao
oslátku
metrů
plzně
a
byl
tam
papíry
já
jsem
to
sundal.
A
pátá
se
mě
po
houby
a
já
sem
unaven
šel
jsem
zase
chtěl
jsem
jít
spát
tak
se
je
uložil
už
to
se
slovani
nevnímal
já
jsem
ho
prostě
uložil
tam
je
zajímavé
jak
ten
časoprostor
funguje
jinak
než
tady
to
vás
upozorňuju
na
to
proto
abyste
věděli
že
na
těch
vyšších
úrovních
to
zase
jde
stupňovitě
kvalitativně
dál
to
to
je
úžasné
třebas
prostším
a
budete
ghosem
nebo
že
student
je
živ
nebo
z
vašem
který
není
už
živ
je
daleko
snazší
styk
nebo
se
sou
to
nezi
z
avily
než
svou
manželkou
to
nesmírně
těžké
to
srovnávám
s
tou
manželkou
než
s
tou
svatou
terezii
z
avily
člově
nemají
úžasný
možnosti
ne
na
mé
strany
to
ty
mosty
ale
nají
stane
stý
možnosti
než
to
manželka
která
mezi
ně
nepatří
ty
možnosti
ještě
nejsou.
A
takže
jakmile
já
říkám
že
co
proti
svaté
terezii
z
avily
tak
mně
co
bytost
okamžik
je
dává
najevo
že
to
nemám
říkat
nebo
že
bych
to
měl
modifikovat
nějak
podobně
to
se
mě
tak
tvrdě
nestane
když
mluvím
o
manželce
měl
jsem
dokázat
tí
neměl
příležitost
zalhal
takže
se
ani
se
osmi
neseme
ale
to
by
mě
neseděl
měl
mě
by
vona
šťouchal
no
a.
Takže
my
jsme
si
za
provokovali
toto
ovoce
petřík
má
raport
s
manželkou
a
on
mě
potom
říkal
já
jsem
se
to
nedá
no
ptal
jestli
proti
s
tou
babičkou
setkávám
a
on
říkal
setkal
jsem
se
už
dávno
ne
a
už
mě
to
nějak
nejde
ale
až
žiju
do
plzně
brž
mně
muset
dědečku
zase
s
ní
dá
dohromady
tak
já
budu
muset
zase
s
tím
sedmi
letím
dítětem
tentýž
pokus
provést
se
ho
dostat
dohromady
to
aby
školy
otázka
že
si
to
mám
dál
pokračovat
do
jaké
doby
mám
v
tom
pokračovat
protože
ono
to
není
tak
úplně
přirozené
tohleto
ale
zatím
se
toho
jiné
důkazy
o
posmrtném
životě
a
životě
vůbec
se
říct
pokračuje
po
smrti
a
když
to
zažije
pěti
let
a
potom
sedmi
let
díla
to
použiju
za
správné
když
mu
to
nebude
strašit
betelně
protože
on
babičku
vedle
nemůže
vědět
co
já
sice
po
jistě
protože
já
o
převedu
do
svadhistany
a
on
se
tady
dokud
je
bdělý
do
sadismus
od
musel
usnout.
A
to
přeci
buď
je
buď
tě
bdělý
nebo
ne
že
on
mi
tam
v
té
škole
týto
já
vím
učitelky
říkal
on
buď
tam
po
stává
nebo
napovídá
nebo
já
rozkrojen
že
se
nutí
neko
bohužel
umí
to
jeho
teta
všechno
měl
taky
a
tu
rošťák
nedělal
to
tě
kluk
a
tak
to
extempore
tady
končí
prosím
vás
já
bych
se
zeptal
jestli
byste
chtěl
nějaký
dovětek
k
tomu
do
jaký
míry
může
být
ten
mrtvý
strážný
andělem
těch
svých
třebas
nou
čas
které
měl
ta
krát
nebo
měla
tak
ráda
petřík
sám
mě
říká
já
mám
dojem
že
mě
babička
hlídá.
Já
jsem
říkal
takových
střeše
jako
jsi
ty
toho
opravdu
ani
pět
babiček
by
neuhlídalo
ani
čtyři
andělé
strážní
který
máš
já
o
to
ti
anděl
strážní
má
štyři
ani
leta
i
vo
nich
právě
a
tak
dále
to
si
já
přeju
na
ty
anděl
strážný
pro
ty
babičky
pryč
né
ale
ta
babička
je
opravdu
hlídá
a
on
je
kolikrát
svědkem
toho
že
si
nic
ten
v
noci
nestýká
ale
že
ho
na
jako
uchrání
vod
člověk
se
si
nebezpečí
při
přechodech
a
tak
dále
to
že
ho
chytnu
například
my
jdeme
spolu
ze
hřbitov
proniká
debaklu
tvoru
a
on
chce
mermomocí
vždycky
jak
je
do
plzně
jít
na
hřbitov
pokon
se
mrtvé
babičce
říkala
si
vám
to
bečka
v
tom
těle
jak
jsem
já
tam
to
tělo
tam
má
po
tím
dnem
e
tak.
A
teď
když
jsme
šli
z
toho
vod
toho
hrobu
a
že
to
my
to
říkal
a
to
už
je
dost
dávno
to
všech
roku
říká
pamatuješ
jak
je
tam
babička
vedla
z
toho
hřbitov
jasně
držela
za
tu
ručičku
jako
na
tu
houpačka
pořád
zakouší
tak
to
za
tu
stranu
ho
drží
a
já
jsem
musel
dokonce
ho
musel
mu
musel
domluvit
já
sem
oni
věděl
že
ho
drží
takže
jsem
vědět
není
alence
tak
se
říkal
prostě
teď
tu
babičku
půs
protože
nemůže
svět
kolem
nech
tady
ona
nemá
nemá
potřebu
se
doprovodu
to
jsem
buď
bez
starosti
než
přijdeme
domů
ta
babička
už
tam
bude
ale
nede
nic
se
s
ní
projevu
sem
a
je
taky
plno
lidí
a
budeš
bude
tam
překážet
někdo
si
na
ní
ještě
sedne
ovšem
no
uzná
kdyby
se
na
někdo
mohl
sedl
sednout
to
bezvadně
se
mi
dětmi.
A
to
že
nevidí
tu
babičku
zase
na
nic
jedná
a
jak
jsem
čili
domu
tak
petřík
neříkal
ona
už
se
tady
oni
neděl
vidíš
nevidím
já
ji
cítím
na
pravé
straně
tady
ale
u
mě
babička
mě
drží
za
ruku
no
a
jsem
říkal
tak
podívej
se
teďka
se
budeme
bavit
o
něčem
jiným
lze
pěkný
babičkou
já
ho
uvádím
do
toho
normálu
lidského
aby
se
nestýkal
mrtvým
přílišně
ano
odvádím
odvádím
ho
slo
pohádkovým
způsobem
někam
do
pohádky
říká
mu
podívej
se
on
má
strašně
na
moje
pohádky
to
jsem
se
nemůže
rozloučit
vod
nich
a
nechce
už
ani
ty
pohádky
čtení
moc
se
ode
mě
vyprávět
si
to
někdy
roztodivný
to
vypadal
tak
moje
dcera
se
nad
tím
postavě
co
mu
všechno
vykládám
tedy.
To
třebas
ad
ho
začne
mu
říkat
on
přijde
bylo
pozdě
večer
přišel
do
plzně
teďka
nešel
i
ten
tábor
to
bylo
třicátého
červ
oni
přijdou
pozdě
oni
přirovnat
na
jedenáct
půjde
na
ty
přídou
vlak
do
plzně
moc
se
ještě
pohádku
a
ten
starší
říká
co
na
páčí
sme
spát
na
musí
zase
stávat
ale
petřík
a
pohádku
pohádku
pohádku
pohádce
takle
naléhat
jsem
ho
odstranilo
vedlejší
místnosti.
A
říkal
jsem
mu
mám
pohádkové
zrcadlo
to
je
normální
zrcadlo
ale
dá
se
otevřít
do
pohádky
petříku
my
si
ho
spolu
otevřeme
teď
jsem
to
zrcadlo
otevřel
já
mu
to
říkám
tak
jako
se
to
vidím
pochopitelně
a
on
to
nevidí
co
tam
vidíš
vycházíme
tam
a
tam
ale
tam
tak
a
to
a
vidíme
tam
to
a
to
a
podobně.
A
kdy
je
to
taky
babičku
víš
tam
babičku
nevidím
my
se
z
pohádce
nese
viveka
to
není
pohádka
ten
život
se
té
pohádka
ale
tak
by
právě
tak
mu
to
to
vypráví
o
ně
si
spokojen
říkal
pohádku
a
za
sebou
louži
se
mnou
a
se
spát
jenomže
ten
starší
jeho
bratřík
má
nějaké
dovolení
potíže
nebo
bližní
se
dní
protože
si
je
asi
pět
proti
ne
tak
musí
na
velkou
stranu
a
toho
zase
trošku
probudí
tak
mě
říká
dědečku
ty
bysme
mě
vypátrat
to
co
tím
petřík
em
vyvádí
já
to
ne.
Text view •
Help