EN | ES |

86-18B

86-18B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ty křesťany zabijete a přišel k názoru že musí za kristem tak ty jsi ve stádiu toho pavla který sice nezabíjí ale za tím se protiví tomu ježíši kristu tím že něčím je ten pavel v chvíli když se obrátil z pan z toho koně ke absolutně ničím se k tomu co byl před tím že byl vrahem se hlásí přeci nemohl to si nemoh považovat za něco vůbec když teďka poznával si to je naprostý nesmysl sem se trval za nic a toho toto nic padlí sebral ten ježíš kristus z země a říkal jdi do toho města tam se uchylovat křesťanu a tam teprve rozváže tvůj jazyk a ten pokřtí a ten ti vědomí o tom co dělat dál a stal se nejlepším vyznávat čem ježíše krista dojímá to že jsem měl možnost být římě. Blízko toho jeho hrobu který je jediný faktický hrob všech učedníků páně o jiných nejsme si tak jíst ale ten zaručený je to na zahradě bývalé nějaké boha v doby která byla křesťan kou v době když svatý pavel tam zemřel ukřižován by a ona se zmocnili jeho těla a pochoval ho tajně na své zahradě a nechala tam zápis o tom v tom hrobě. A roku sto tři kdy byla těsně před smrtí to bylo velice stará si dovolil nad tím postavit kličku a zase tam nechala zápis že vdova ta a ta která zde hlídám hrob toho a toho jsem ke ti toho a toho pavla jsem postavila tady tu svatými aby byl uctívá neboť za nastanou doby kdy bylo křesťany prohlašování to ještě byl vrcholně pronásledování a toho je dožije ale s se nad tím vybuduju lepší chrám do kterého lidé budou chodit a budou se klanět vznešenosti boží a prosím vás na jedné straně jsem říkal že život malichernou ten nejhorší život. Život malicherně ten nejhorší život který nám nejvíc překáží v tom abych to dělali nějaký velkorysý pokrok na této cestě na druhé straně říkám ježíš kristus do seno svědčí maličkostech tak se dotyčný ani ve velký věcech jsem vás ale upozorňoval a prosím vás abyste si to dali dohromady že jak jsem se osvědčovali v maličkostech nechte je tak uklidit bude to je kori. Tak jak jsem se že ten m ne svou vlastní mocí nýbrž mocí boží i v těch maličkostech se musíme naučit a to bude jeden z hlavních to si předešli mých nechci vy příkazu ale ona učení o tom jak modifikovat tu stylizaci života tak aby vedla k bohu že totiž nebudeme ani v maličkostech a především maličkostech ctít abychom byli dobrý protože právě v těch maličkostech nám to nejmíň bude. Protože to je to jsou zoufalý křesťani že jsem maličko sebe vedou napravit že mají takové malicherná chyby že jim to nejde se svých zbavit říkají čas se dovedou ani v maličkostech napravit jak se mohu naplivl věcech to mi nepůjde dycky sse říkal něco opačného když se netočí v malém tak jdou ke zpovědi ty to mají duch jim závidí vyzpovídej se z těch maličkosti například mylně konat zabíjel to svou maličkosti pro jo a po se z toho vyzpovídá a zase silní a zase klade a zase zabíjí a že a nevím co všecko dělá přijde znovu a mně se trošičku diví ne a řekne nestane i u zpovídal před týdne ste tři věci že jsem to nevydržel ne krásy den že ano musím zase kradl. No tak synu za pokání se po modlit to to a to nedělej a čím opravdové předsevzetí to nedělá ty nemáš si pravé předsevzetí toto asi proto to nejde a při brzo zase a minimálně za týden vode tam za tři dni a příde jsem zase kradl a on říká no tedy toto pokračuje ohromné jsem z toho zoufalí prosím ty jsi nehodný zpovědi to nebrání ty není opravdové předsevzetí se polepšit kdybys opravdu přestat aby to přesvědčí s tebou přeci chodilo to mně říká to děláš povrchně. my se s a nauce pořádně předsevzetí plnit a tak dále to nebudu dál rozvádět proč to těmto lidem nejde protože že neví totiž že jediný dobrý je otec v nebesích že oni nejsou dobří že oni jsou zloději silnici a tak dále a například například lhářem to by se sem. Ale prosím vás nebuďte mnichem v tom smyslu že si myslíte že v těch maličkostech se napravíte vy se v nich ne napravíte vy se musíte opřít o moc boží proto jsem vám tolikrát životě vykládat tu scénu před tím obrazem karma dovím u panny marie že ta panna marie jedenácti let ježíška učí šlapat na hlavu hada že si na sama šlape po tom přiloží jeho nohu na svou nohu ucuknete vlastní a on bezpečně na těch vášní na těch špatnostech stojí ani vtělený bůh by byl nepřekonal sám sebe ani v maličkostech ani ve svých vášní kdyby se byl neobe on nesmrtelnou podstatu pannu marii. Takže co děláte věřící za chybu že je malicherný že si myslí že se v těch maličkostech může napravit on se musí v maličkostech napravit totiž nesmí být tak málo pokorný že bych chtěl nebo pána boha aby ho ho oděli svatozář nýbrž řekne asi tohleto vnitřně nejsem hoden aby s vešel pod mou střechu ale přistupuju mocí slabosti a praví tak aby nepřekážela přístupu k tobě a ona odpovídá to. Ani nemusím vstoupit protože důležité je že si ty přistoupil ze ty musí taky od sebe něco udělat to si udělal to je to správné předsevzetí umět se opřít o možný moc boží totiž on se mi to nes říká ale do sedmnácti let jsem neuměl v této moci boží přistupovat jsem byl napřed při neskončí nedokonalosti při dětské rošťáctví neposlušnosti a tak dále co sem všechno dělal to nedostačující nebudu chlubit jsem byl vždycky z toho nešťasten a teprve když opadla to neštěstí tak jsem byl najednou opravený v maličkostech opravdu mše takže vy nemusíte být opravený protože se takový pesimisti to s to nemá zneklidnění. V maličkostech se musíme osvědčit mocí boží nesmírnou moci boží nedivte se od dneška proč veškerá moc boží je v elektron v maličkosti je největší moc boží a ta maličkost největší boží mocí to je strašný přepych je překonávána takovou mocí že nemůžete odporovat jsem si nemohl dovolit dělat ty hříchy světsky žít jako před sedmnácti letům když ta moc tady umět byla nesmíte přivolat pro to a to je na tom těžké aby v těch malichernosti u vás působí jak jsem vám teďka předstíral jako obrazu abych toto pochopili nýbrž proto že ho milujete Protože ho milujete tak toto nechcete dělat co se neshoduje z jeho dobrém ano světce v malém zrovna jako o svět se ve velké je možné jenom z moci boží ale my musíme přiložit lidské kdyby mně byl pán bůh dal tu moc to předškolním věku třebas abych se v malém opravil a bych byl nepřiložili své ruce k tomu a tu realizaci neuskutečnil on krevní v tomto světě tak ta náprava ne na nenastala. Tak takhle je to v tom osvědčit se v malém ponechat člověka v tom stavu zoufalství jaké m je považuju za nesprávné aspoň ze své pozice protože jsem tady proto aby ho přivedl blíž tomu osvobození k pocitu osvobozen a je bylo by to zvrhle kdybych ho nechal v tom stavu to bych se choval jako nějaký indický zasvěcenec a když jde okolo nějakého trpícího člověka třebas malomocných a ten říká tomu zasvěcenci muži svatý máš roucho sama syna pomoz svého utrpení a ten zasvěcenec řekne než v svatosti a dej se svému malomocenství. Tak to je indický jak to přeháním to je ten nepravý způsob indických jo myšlení po který mu se postavil ježíš kristus a to do dneška ji dovede nepochopili že to udělal správně protože dělat zázraky to je pro o fakírstvím a ne jogín tví a čili mu to mají za zlý že ty zázraky dělal a von dělal protože nikdy nešel okolo trpícího aby neviděl že trpí on dycky viděl jeho utrpení a ho cítil na sobě přímo a léčilo jako kdyby to bylo jeho utrpení vono opravdu na sebe musel vzít to utrpení to bylo byla před chutnou vykupitel svýho úkonu na tom kříži. A takže dejme tomu kdyby byl nevzdal utrpení toho slepého tak ten slepý s neživil ba to sice víra toho slepce ale von to jeho víru musel vzít na sebe a silou víry musel zapůsobit zpětně na toho věřícího jo tak ono to bylo tak sku složitý jo sem ochoten vám to velice ta ale teďka na to nebyl bečasového tak především bych chtěl říct za tím v podstatě o prostředcích kterými se vychovává člověk mentální dospělosti asi tam se se dostal viďte a že to jsou prostředky zevního působení že totiž ten člověk. Je vyučování v tom aby byl vyspělý osobností všestranně platno v tomto světě aby tedy měl nějaký inteligenční kvocient aby s ním byl zběhlost a tak dále čili to je působení zvnějšku ale působení tak aby to vnější nepřekáželo tomu vnitřnímu rozumíte jenom proto to dělá nesmí to potřebovat je to velice důležité bez toho by to šlo o by to překáželo kdyby člověk nebyl dospělý ale nesmí se to vidět to hlavní teď budu mluvit o tom hlavním. Teď se musí totiž taky zájem v v tom člověku v mentalista od toho dít ského věku napřed dětsky a potom vyšším způsobem pěstovat po vědomí nesmrtelné podstaty protože jestliže věčné podstatě tak je to právě dítě jestliže ten ježíš kristus řekl že jim patří těm dětem království boží aby je nechali. Přejít při k němu tak prostě způsobují zevně aby přišli k němu rozumíte mně a předpokládám že ježíš nelhal že ty je ti mají přístup blízkým k tomu království nebeském že jsou blízko tomu království jejich piš mojich to království kdyby nastaly nějaké anomálii v výchově a ty nastávají protože vychovatelé ani o tom neví že je to možné a ani sami nevstoupil a jakmile se písem vést to je těžko ale tak jsem si troufal například teď při svý dětech jsem neměla to část nebo jsem to zanedbal a teď vám promluvím o tom jak to může i rodiče který o těch věcech že by to měl dělat jak to musíme zanedbat tak jsem měl a teď antonín dali pozor tři děti z toho dvě dcery a jednoho syna. Ale jenom ten syn ve třech a půl letech zjistil jestli to patrně ve spánku že hořela hlava bílým světlem a ano přistoupil k mému loži eště jsem ležel mu se probudil jako dítě dříve než a říkal mně tamtoho jak to říct si tam hlava neshořela když ti hořela by světlem ukaž si na ni sáhnu rusi ne žádá nebo tak nějak ne dycky to brala z toho jsem okamžitě pochopil co by bylo správné. V této přístup nosti inspirace nebo vidění nějakého jiného světla než které nám svítí tady za sluníčko abych ho v této věci vzdělával ale protože jsem měl ještě další dvě děti mladší než byl on a protože jsem byl přitom zaměstnán plně narazí i vodpoledni škole tak jsem přecházel každý den večer tak sedm hodin tak jsem nenašel si na to čas ale řekl jsem že to tomu synovi napíšu tak byste si četli někdo evangelisty jana a ty to napsáno že ve třech a budete se s tím začal zlaté době okamžitě jakmile se přihlásil o to jakmile prozradil tedy že tu oproti toho vidění čili že je vnitřně připraven život se a letech asi tak jako jsem byl připraven násilím tam jsem se přesvědčil že u něho to šlo bez násilí že on byl bez násilí připraven zrovna tak dobře jako násilím těch lékařů to je velice důležité ale jenomže. jsem to zanedbal jsem si začal psát pro něho začá sat evangelium svatýho jana býkem na se věnována aby aby se z toho nezapaloval jsem měl osobně na něho působit osobně na své děti nebo vnoučata působit na to vás upozorňuju napřekážku jak na děti a potom řeknu rozplétat kam se teprve dostanu je to odbydu ty děti jenom tak víte bezstarost ale ty dospělé si popadnu pořádně za fleka. Tak jak jsem to měl dělat jsem měl říct a podívej se jen do dyť mám celou hlavu to co si viděl to není světlo které pochází tady sluníčko něčím neboť bych si byl svítili nýbrž to je seto které patří někam jinam to si věděl něco co maminka neviděl se ty si jestli to viděla maminka nebo jestli to viděl a tvoje sestřičku nikdo to neviděl tak sem měl začít a takže my toto světlo které si viděl na a které každý člověk jenomže na sobě sto neviděl pro si příliš malý tam ještě není vyspělé to světlo milujeme v tobě pěstovat aby také bylo tak mocné jako to co je hlavě bylo v hlavě proto že jsem šel cestou poznání a to středisko odkud to jde je tady ne anebo tady a tak to viděl jako bílé světlo a také ho se vidět bíle z toho důvodu že jsem prošel mnoha extázemi a takový člověk se projevuje bílým světlem takové člověka okamžitě poznám takže se například poznal třebas tu maturitou že prošla tím bílým světlem a tim to ze shromáždit shromáždění prozradil. Tak nejsem sám samozřejmě a di poznám on se pozná když je to se to ale to máme čí dosah jestli to zase čehokoliv zastavím nebudu pospíchat dál máme si než před sebou téměř no to jsem tedy neudělal a co tedy byste měli dělat v tomto případě vy můžete předpokládat že dítě ještě otevřeno na obě strany na stranu věčnosti ze které odešlo že to nedávno totiž co odešlo a nastanou časného kde se do do čeho teprve stá čili že je blíž tomu věčnému než tomu časným čili bylo by třeba jenom neza nedbat to za růst toho pramene neboť to věčné se dokonale věnuje tomu čas nemoh aby se rozvinulo to jasné z toho důvodu že to také potřebuje most tu nejedná špatně. A ono to také potřebuje aby totiž dospěl ten organismus k tomu rozvoji takovému že by tomu člověku celkem nechybělo nic v tom životě že byl pro ten život připraven a že by moh mechanicky dělat nebo automaticky dělat nebo samovolně dělat do čeho se musel dříve zpracovávat vmýšlet přemýšlet o tom a tak dále tak příklad by vypadal vyučování kantor to být samovolné ne ne aby musel se obávat nebo takového něco a když to dosáhl tak může s tím tamto svým například prašivou tam nemá co dělat to mu do sama necho jsem byl nešika tak jsem musel vode ste přisluhovat abych se to naučil že jo tak ono to někdy nejde člověku dobře jsem přesto indů ale to tak tam aby se aby se to hodilo do platno tak teďka. Jsem začal to teprve vnoučat protože ty k se měl konečně trošičku čas a musím říci že jsem jim musel podávat důkazy naštěstí ten vychovatel pokud ty důkazy tak ji daleko snáze poddán než to spějeme člověku kdybych chtěl vám podat důkazy které mám ten se mohl podat pěti letům dítěti to by trvalo a vodbyto nešlo to dítě se snadno otevře tak nebudu vám říkat jaké byste měli mít schopnosti ale když nemáte vůbec žádnou zkušenost tak tady máte literatury která by měla vypadat asi takhle matkou obsah takové telat abyste svý snadno našli. Ty jsi malé dítě říkám tomu děti ty máš velkou výhodu proti dospělému protože si sedne dávné přišlo odkud cti ostatní odešli dávno takže zapomněli odkud přišli my si budeme spolu s omílat a kdo si na to vzpomínal ten tady byl dávno před námi a to byl ježíš kristus ten nic neza spal od svého narození chy vzpomínal na věčný život kterého vyšel na otce takže říkal musím být v tom co je mého otce protože byl rodině oddán a plnil všechno co rodina a společno od něho těla on musel být v tom co je jeho otce on to cítil jako povinnost a musím tuto povinnost jako vštípit ten pocit povinnosti musím vštípit k tomu malému člověku takhle ta literatura být napsána ty jsi od boha přišel a nebo z věčnosti jak to na zvete to je jedno a se zase do věčnosti dostat dívej se kolem sebe. A uvidíš jak lidi umírají a těžko říct si umřu definitivně anebo jestli se dostanou odkud přišli je na nich jestli před smrtí se do toho stavu dostanou do toho to ze kterého vyšli anebo jestli se nedostal když se dostanu před smrtí ta to se říká ve zkratce nespokojil to bych tady byl moc dlouho s vámi tak se ani po smrti nedostanou ale ti naučím kam tomu petříkovi jak se před smrtí dostal z toho stavu ve kterém si uvědomil to věčnost jsem samo sebou na jeho mohl jít pomalinku jsem nedosa on byl mně dost často takže jsem mu říkal tak napřed těch seznámí. Tím že po smrti se žije to by nemůže to dělat tak literatura taky nebude vypadat to jenom extempore které vám tady říkám abyste věděli jak jsem to pomalu mohl jít tuto kapitolu třebas ty samostatnost celou vědec ale pro toho bez říkat toho bylo velice důležité že se mi nevynechal on bylo tři dva tři tam roku když musela babička a on nemohl na zapomenout podivuhodně nebo do porozumět ta babička s tím totiž měla raport jeho strašně ráda tak on se s vlastně nevědomě stýkal a tak ten starší jeho bratřík nebo vůbec pochopit co ten jeho mladší bratřík pořád s tou aby. Že si pořádní spo mně a když mu do dva asi dokud to přeci moc brzo a ona mi nemohl zapomenout jsem říkal na ni nemůže zapomenout protože si s vystou ale ve svém spánku a ten petřík je mně říkal no a ty si s takhle ještě jinak ve styku než ve spánku takhle jak takhle deme tak takhle jak tady jsme se říká no tak jsem s také ve styku a nemohl by tomu naučit říkal petříka chce umět taky ta roku brát na to abych s byl taky tak ve čtyrkou aby pro o u toho celkem jasné že ona nezemřel přestat si to že sem mu to vysvětlil jak to znám že nezemřela že to že odložila tento kabát čemu říkáme lidské tělo neznamená že nezůstala duší zůstala duší která se oděla do jiného lepšího než zkažený neboli nebo letmo šatu a přepne řeku. Které říkáme život a za tou řekou za tu řeku mi přes tuto hranici života nevidíme před ten život několik hranic mezi námi a těmi co odešli si taková hranice to je to řeky a dědečku jak to že ty za tu řeku vidíš tak sem musel říct že jsem prožil věci kde jsem s lite to kabát tělesný oblíkl jsem taky ten kabát co teďka babička ne a takže se s ním mohu stýkat. To se s ty kam taky ještě jinak nech tím kabátem a to se mu zatím neříkal dneska ten petřík se s ním stýkám stýkám bez kabátu to jako kabát například teď se s stýká vmetu že vámi kontroluje přísně je kontroluje pravá jestli jako to říkám správně a svým ani lhát ani jednu vteřinku a jedním slovem tak jak vám to říkám tak to je člověk je duší tady která všechny smysly které jsou z po tomto těle rozmazány všelijak tady je sluh tady je oko tak dále kdežto v duši nechci říct po celém povrchu na povrch nemá ale v celej postatě jsou ty smyslové schopnosti ty funkce obsaženy. Takže když ona třebas tady teďka se mnou je tak ona všemi těmi funkce mi chápe a poznáva co říkám kontroluje to a dáme najevo jak to mám třebas do říkat nebo jak to ho opravovat a nemusí k tomu vůbec nic mluvit a nemusí mluvit a také nemluví když nemá tělo tak nemluví ale obsahem myšlenkovým se se mnou stýká to je dokonalejší způsob styku jenomže není přímo dělit el protože to musím pro vás odít do slov to to se to se mu tomu petříkovi neříkám ale že on se ptá jak mluví z babičkou a říkám petříku to máš tak musíš si všechno povídat co víš nemusíš podívej se teď tomu ho mu tu říkat v tom pokračuji v tom vyučování tetu mu sedm let. Tak mu řeknu umíš počítat o no mi nejedí počítat ze tří protože to uměl předškolním věku tak on to mu to dneska dobře de ovšem domu to tak dobře že se tam opravuji a napovídá ne a když ho neoděl vyhodili ze školy že jo tak to je jiná věc to nebo pocit způsobem chválit ale tak mu říkám podívej se ty dokonaleji výš na co nemusíš přemýšlet co si nemusíš slovy v sobě říkat co víš prostě a takhle vím o to je babičce takle se stane tím že to víme že o sobě víme a tuto dítě vám zajímavý způsobem skočí drželi a řekne že řecku že o tobě taky kolikrát vím. Že na mně myslíš si se mnou a že přede všechno nejlepší a že s říkal ti poteče do bot petříku nebe ti něčím rady tak jenom se v duši na obrátí a se obrátím a se k tobě buď bez to roste ta páska mezi námi je po jdu k tobě a on mi opravdu pokaždý říká tehdy a tehdy asi o tom záznam pochopitelně že když to dycky zkoumat takže záznam se shoduje kdy vono se mu to matka znalo hodin takže on si to musí taky stopa von si to musí taky do znamenat a takže se shoduje za znal ho smím je to bezvadný důkaz pro nás dva že existuje života za tím nechci říct když aby věděl že existuje život ale je to život věčný nebo dočasný tomu zatím neříkám ale babička jeho existuje takže jak jsem vám říkal pěti letech toto ženo aby to oknem te literatuře ale kterou vám tam jenom vkládám pořád vložená kapitola přes že vám dostanu tam týden a chci abyste měli komplexní to sem vám mockrát říkal že jste se mnou ale ostatním přesto neříkal tak proto musím těm sou jsem to neříkal ještě dověřit a tak. Když mu bylo pět let desátýho ledna tak byl u zase přes vánoce a po vnucích protože jeho bratři co do školy tam nemohl být tak bylo pátého ledna tak zůstal se mnou a postavil se mnou své páté narození a říkal mně dědečku věřím že babička je naživu ale udělal by velkou radost kdybys s dostal dohromady a abych se s ním mohl setkat tak to jsem udělal večer když jsem usnadnil dneska v noci to zařídíme to musíš spát protože takhle v běžném stavu nemůžeš tu babičku vidět ty musíš spát aby s ji mohl vidět. O tom neříkám proč von to uzná že to vím že musí spát to je zajímavý že co dítě všechno uzná do svý byto bez to sem si bude narodili o nemohlo jít to dítě otevřené víte ale přirozené takové dětské nemá rozum po prostě to je výhoda nemá rozum v tom smyslu chybném jaký ho máme my a tak jsem v noci usnul petřík usnul nevede pokoji sem usnu zvaní v jiném místě abychom nerušil protože jsem se potřeboval pro budit jsem se probudil do vědomí svadhistany tam kde jsem předtím směl tak sem na probudil době do svadhistany čili jsem tam žil prosím vás jako teď žiju tady s vámi a v tomto stavu. Že jsem se setkal se svou manželkou tu stačí jenom na ni pomyslet ale tělesně jsem se s setkal jako s tělem ne jako z duší toho najed nešťastná z toho protože ona říká to je přeci za námi vidět se takhle co přeci je strašně neomalené nebo nedokonalé jako když se duše duší setkává ale ona věděla protože jsem stýkáme obsahem myšlenkovým proč to dělám že musí mít v tomto případě tělo tak proti tomu neodporoval a říkala mně pro vnu toho petříka se tedy pokusíme vzbudit a přivézt ho do styku vědomého styku se mnou. Tak jsme do něho malinko šťouchl on tam byl takhle točení v tom snu v tom v tom nebyl tam vědomí pátá tamto jeho vědomí stalo spal tak vrodil se nám nepodařilo probudil a manželka řekla neprobudí ne hospod mohlo by to znamenat nějakou duševní chvilku po něho on by se nemusel probudil normální dospěje trošičku dál tak to zkusíme znovu března byl u petřík to bylo v ledna března byl u znovu spal sem si na to dávno zapomněl na tu babičku protože bez teďka ptali by to všechno slo rozumíte a to říkám jenom jak to konkrétně musí člověk přizpůsobit poměrům ve kterých žije. A tak žiju při sme cílem že to poměrech že on se chce stýkat s babičkou a nechce ztratit tak si k tomu dát pochopí že ten je snazší způsob jak se syčí o životě který pokračuje pro a pro něho taky vezmu jak si šel do plzně říkal a dědečku ty s němu slíbil že mně dáš dohromady babičkou a krista ne nesplnil žádá abys to dneska dělal vstoupil jsem zase do svadhistany se ptal se si manželkou tělesně a říkám jim petřík trvá na svém aby se s tebou setkal takže buď tak dobrá proudíme ho. A řekla pro bují životy ne za to riziko na sebe pobije sem ho a on se koukal kolem sebe a spatřil babičku který musím vědět že on byl on nesměl v chvíli ho probudili do tamního života rozumíte a ona mi dělal žá to dobře umím tak co by se namáhal s hodila to na a jsem ho prolilo tamního života když se umím sám pro pouze to ta mně život tak musím kohokoliv umět do tamního života přivádět ano a na toho tečka se měl snadný přístup protože jsem měl s ním raport prostě si ten nepo a před vytvořit no a tak teď petřík ta babička je tady dědečku babička je mi viděli babičko. Vono se do náruče a dali pustit tedy nával pusy jsem na to koukal a ona je mu taky a co nám napadlo totiž co si petříku přeješ bych chtěl s tebou babičko jít na houpačka je to vytrpěli let že se si může přát naopak si že mají taková krásná splnitelná psán na houpačky co byste si přáli vy setkat se s nějakým svatým byto vám dám on mi stalo tři proti tomu petříkovi že jo mírný ten se setkal s babičkou a tak babička ale řekla prosím víš dobře s tady daleko širším světě než je ten ze kterého jsem odešla že byste aby mohl snadno ztratit ráno by se neprobudí byl vemte toho každý za jednu ruku tak se ho drželi každý za jedno duchu a vedli stoho na tu houpačky přivede sme ho k houpačce nejvyšší kterou jsme znali. Totiž tu houpačka musí znát von abychom mít taky znali my jsme z jeho znalostí houpačky brali tu houpačky ty zákon asi tam neznáte v tom on musí to z tohoto světa znát aby si ji tam dovedl představit musí tam představit tak dokonale že na houpačkou si hned chtěl sednout to byla taková ta přejí se na dvě strany těch se zhoupnout ale sem říkal počkej petříku a dal jsem tam papír na tu jeho stromu kam si měl sednout a na to opačnou tam to tíži mi dva a on pan ten papír sebral shodil ho na zem nechtěl na papíru sedět. A opa se pak rád se shonu a byl tu ze unaven a říkal mně se chce tak spát tak babička řekl eště na rozloučení pusu kdy se ještě uvidíme a si jsme ho dali jsme ho do jeho postily kde spal vložil jsme ho do jeho těla a on spal dál jsem si šel lehnout ale jenom jsem šel si rozsvítil kuchyni napsal jsem si protoko o tom co jsem viděl a jakmile jsem si protoko dopsal mám o pořád samosebou kolik všechny vstou šest celá hromadí protokol který středem protože ty zkušenosti nemám pro sebe ani pro dost petříka když bylo obecnou po obecné blahobyt tak řekla a. Jakmile se to dopsal okamžitě jsem vzbudil petříka ale fyzicky takže on se probouzí nějak těžce ale pro bohu probudil se a říká mi dědečku jsem byl babičkou a kde pak si byl petříku nohou pas a jak se stát dostal každý jste mi drželi za ruku za kterou jsem ti držel za nebo za kterou babičko za pravou tak to taky bylo a jaká tato pak byla to pak byla ta u nás ve zdib to je usnou tao oslátku metrů plzně a byl tam papíry jsem to sundal. A pátá se po houby a sem unaven šel jsem zase chtěl jsem jít spát tak se je uložil to se slovani nevnímal jsem ho prostě uložil tam je zajímavé jak ten časoprostor funguje jinak než tady to vás upozorňuju na to proto abyste věděli že na těch vyšších úrovních to zase jde stupňovitě kvalitativně dál to to je úžasné třebas prostším a budete ghosem nebo že student je živ nebo z vašem který není živ je daleko snazší styk nebo se sou to nezi z avily než svou manželkou to nesmírně těžké to srovnávám s tou manželkou než s tou svatou terezii z avily člově nemají úžasný možnosti ne na strany to ty mosty ale nají stane stý možnosti než to manželka která mezi nepatří ty možnosti ještě nejsou. A takže jakmile říkám že co proti svaté terezii z avily tak mně co bytost okamžik je dává najevo že to nemám říkat nebo že bych to měl modifikovat nějak podobně to se tak tvrdě nestane když mluvím o manželce měl jsem dokázat neměl příležitost zalhal takže se ani se osmi neseme ale to by neseděl měl by vona šťouchal no a. Takže my jsme si za provokovali toto ovoce petřík raport s manželkou a on potom říkal jsem se to nedá no ptal jestli proti s tou babičkou setkávám a on říkal setkal jsem se dávno ne a to nějak nejde ale žiju do plzně brž mně muset dědečku zase s dohromady tak budu muset zase s tím sedmi letím dítětem tentýž pokus provést se ho dostat dohromady to aby školy otázka že si to mám dál pokračovat do jaké doby mám v tom pokračovat protože ono to není tak úplně přirozené tohleto ale zatím se toho jiné důkazy o posmrtném životě a životě vůbec se říct pokračuje po smrti a když to zažije pěti let a potom sedmi let díla to použiju za správné když mu to nebude strašit betelně protože on babičku vedle nemůže vědět co sice po jistě protože o převedu do svadhistany a on se tady dokud je bdělý do sadismus od musel usnout. A to přeci buď je buď bdělý nebo ne že on mi tam v škole týto vím učitelky říkal on buď tam po stává nebo napovídá nebo rozkrojen že se nutí neko bohužel umí to jeho teta všechno měl taky a tu rošťák nedělal to kluk a tak to extempore tady končí prosím vás bych se zeptal jestli byste chtěl nějaký dovětek k tomu do jaký míry může být ten mrtvý strážný andělem těch svých třebas nou čas které měl ta krát nebo měla tak ráda petřík sám říká mám dojem že babička hlídá. jsem říkal takových střeše jako jsi ty toho opravdu ani pět babiček by neuhlídalo ani čtyři andělé strážní který máš o to ti anděl strážní štyři ani leta i vo nich právě a tak dále to si přeju na ty anděl strážný pro ty babičky pryč ale ta babička je opravdu hlídá a on je kolikrát svědkem toho že si nic ten v noci nestýká ale že ho na jako uchrání vod člověk se si nebezpečí při přechodech a tak dále to že ho chytnu například my jdeme spolu ze hřbitov proniká debaklu tvoru a on chce mermomocí vždycky jak je do plzně jít na hřbitov pokon se mrtvé babičce říkala si vám to bečka v tom těle jak jsem tam to tělo tam po tím dnem e tak. A teď když jsme šli z toho vod toho hrobu a že to my to říkal a to je dost dávno to všech roku říká pamatuješ jak je tam babička vedla z toho hřbitov jasně držela za tu ručičku jako na tu houpačka pořád zakouší tak to za tu stranu ho drží a jsem musel dokonce ho musel mu musel domluvit sem oni věděl že ho drží takže jsem vědět není alence tak se říkal prostě teď tu babičku půs protože nemůže svět kolem nech tady ona nemá nemá potřebu se doprovodu to jsem buď bez starosti než přijdeme domů ta babička tam bude ale nede nic se s projevu sem a je taky plno lidí a budeš bude tam překážet někdo si na ještě sedne ovšem no uzná kdyby se na někdo mohl sedl sednout to bezvadně se mi dětmi. A to že nevidí tu babičku zase na nic jedná a jak jsem čili domu tak petřík neříkal ona se tady oni neděl vidíš nevidím ji cítím na pravé straně tady ale u babička drží za ruku no a jsem říkal tak podívej se teďka se budeme bavit o něčem jiným lze pěkný babičkou ho uvádím do toho normálu lidského aby se nestýkal mrtvým přílišně ano odvádím odvádím ho slo pohádkovým způsobem někam do pohádky říká mu podívej se on strašně na moje pohádky to jsem se nemůže rozloučit vod nich a nechce ani ty pohádky čtení moc se ode vyprávět si to někdy roztodivný to vypadal tak moje dcera se nad tím postavě co mu všechno vykládám tedy. To třebas ad ho začne mu říkat on přijde bylo pozdě večer přišel do plzně teďka nešel i ten tábor to bylo třicátého červ oni přijdou pozdě oni přirovnat na jedenáct půjde na ty přídou vlak do plzně moc se ještě pohádku a ten starší říká co na páčí sme spát na musí zase stávat ale petřík a pohádku pohádku pohádku pohádce takle naléhat jsem ho odstranilo vedlejší místnosti. A říkal jsem mu mám pohádkové zrcadlo to je normální zrcadlo ale se otevřít do pohádky petříku my si ho spolu otevřeme teď jsem to zrcadlo otevřel mu to říkám tak jako se to vidím pochopitelně a on to nevidí co tam vidíš vycházíme tam a tam ale tam tak a to a vidíme tam to a to a podobně. A kdy je to taky babičku víš tam babičku nevidím my se z pohádce nese viveka to není pohádka ten život se pohádka ale tak by právě tak mu to to vypráví o si spokojen říkal pohádku a za sebou louži se mnou a se spát jenomže ten starší jeho bratřík nějaké dovolení potíže nebo bližní se dní protože si je asi pět proti ne tak musí na velkou stranu a toho zase trošku probudí tak říká dědečku ty bysme vypátrat to co tím petřík em vyvádí to ne.

Download XMLDownload textWaveform view