Waveform view
86-18A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Bych
to
teďka
nevěděl
že
to
dělá
pán
bůh
za
mě
tak
bych
to
ani
nedovedl
vyjádřit
to
co
von
za
mě
dělá
já
jsem
jenom
snažím
to
nějakým
nejapně
způsobem
vyjadřovat
lidsky
to
on
za
mě
tady
chudák
pracně
dělám
námaha
je
na
jeho
straně
a
ne
na
mé
takže
mě
nelitujete
já
proto
například
ani
neklidu
tu
krávu
ne
protože
by
mně
to
snad
tolik
nechutnalo
ale
že
bych
nemohl
tak
dobře
spát
já
tady
klidně
si
spím
otevřeno
o
čem
jako
zas
a
vy
to
ani
nepozorujete
prože
za
mě
pracovník
do
jiný
a
ten
sen
nenamáhá
protože
všemohoucí
ale
asi
to
ne
nad
tím
co
já
dělám
to
je
co
je
mi
do
toho
trnem.
A
to
že
to
dělám
špatně
totiž
přidávám
k
tomu
vždycky
musí
tomu
přidat
něco
svého
takzvaného
svého
to
znamená
stvořeného
lépe
řečeno
to
už
není
moje
nýbrž
to
stvořené
takže
když
například
to
s
tou
se
vrátím
k
tomu
předškolním
věku
když
jsem
poznával
co
je
správné
ne
z
vlastní
vůle
ne
z
vlastního
rozumu
tak
jsem
zároveň
věděl
jak
na
to
a
měl
jsem
moc
to
být
konat
a
musel
jsem
k
tomu
přeložit
potom
ruku
k
dílu
své
vlastní
schopnosti
ale
do
těch
se
vlívala
moc
boží
tak
že
to
šlo
samo
téměř
samo
téměř
samo
ale
muselo
se
do
toho
něco
vložit
a
taky
něco
do
toho
musím
vložit
pochopitelně
ale
strašně
málo
takže
mě
by
to
unavil
tak
přibližně
po
smažte
zeti
hodinách
ne
toto
povídání
ne
dřív.
Možná
že
ani
za
tak
krátkou
dobu
ne
no
ale
to
je
zaviněn
ten
to
ve
mně
probíhá
tento
zázrak
a
já
jsem
v
to
vděčen
že
ho
vidím
jak
probíhá
člověk
je
takové
povahy
že
pokud
ty
zázraky
se
s
ním
nedějou
ve
mně
se
pořád
žijou
tak
by
tomu
přestal
věřit
a
ono
se
ode
mě
chce
tak
abych
to
taky
tu
věřil
abych
to
nejenom
poznával
a
tím
poznáním
podporuju
svoji
víru
neboť
já
musím
věřit
ve
skutečnosti
to
lidí
to
já
musím
věřit
já
vím
že
to
je
malinká
část
utečte
a
já
musím
s
nimi
věřit
že
voni
vystou
to
voni
kdepak
já
bych
tady
bohouškem
mohl
říkat
že
to
není
on
bohužel
je
bohoušek
a
není
to
pravda
bohu
že
je
atman
že.
Ale
vykládejte
mu
to
řekne
co
by
si
o
sobě
myslel
takový
nemodli
protože
když
my
když
to
nepociťuju
je
nerozhodující
že
to
pociťujete
nebo
nepociťujete
rozvi
tím
se
vnitřně
a
proč
to
já
opakuju
co
jsem
včera
říkal
proč
to
tedy
máte
pociťovat
proč
to
máte
zažívat
proč
byste
se
máte
uvědomovat
potopá
si
aby
se
to
uvědomil
proč
to
máte
pán
ježíš
kristus
protože
tím
že
děláte
věc
uvědoměle
tak
tím
taky
vaše
pomoci
k
tomu
pánu
bohu
je
úplně
jiná
než
říše
neuvědomil
to
je
tápání
když
je
to
neuvědomělé
kdežto
když
dělá
uvědoměle
tak
by
od
pustá
do
to
tady
vidíte
no
a
to
nějaký
styl
že
mohu
radit
si
života
a
kdyby
se
to
dělal
nevědomě
tak
si
to
musíte
pracně
vyčítat
z
toho
co
dělám
jestli
to
tak
nebo
tak
není
tak
to
si
nemohu
dovolit
takový
přepych
do
zase
k
tomu
na.
Samo
sebou
to
narození
se
neděje
okamžikem
já
vstupuji
na
tento
svět
tělesný
nýbrž
to
narození
probíhá
tak
je
to
vývojový
proces
že
já
postupně
se
ztotožňuji
s
tímto
světem
postupně
teprve
to
je
nositel
to
to
mě
trvá
protože
ty
smysly
také
nejsou
tak
vyvinuté
aby
mě
to
zprostředkovaly
tak
dokonale
jako
třebas
bytostné
věku
zprostředkovával
zrakem
například
to
ještě
vůbec
nevidím
a
prvně
se
mi
objeví
jak
jsem
vám
to
často
říkal
napřed
smysl
hmatový
protože
ta
příroda
je
tak
rozumná
tak
moudrá
že
mě
vybaví
napřed
hmatem
a
potom
těmi
ostatními
smysly
teprve
protože
hmat
potřebuje
to
dítě
aby
potom
potom
chutí
samo
sebou
to
na
druhé
místě
aby
totiž
mohlo
sám
v
tom
lékaři
a
kdyby
nemělo
hmat
tak
bych
se
nedopátrá
toho
mléka
ano
ale
je
to
zajímavé
že
napřed
se
vinou
smysly
které
pro
funkci
z
potřebujou
nejmenší
dávku
prany.
Takže
příroda
je
i
šetrný
ona
še
tří
tou
pranou
která
bude
zapotřebí
na
něco
jiného
než
jenom
na
vývoj
smyslů
a
proto
smysly
se
líbí
pomalu
a
také
já
se
vyvíjí
pomalu
teprve
ve
třech
letech
ste
já
to
už
jste
ale
tak
já
při
zrodům
teprve
potom
tak
do
sedmi
let
z
té
opravdu
člověkem
jako
jsme
my
pak
už
s
vámi
se
dá
těžko
hnout
jako
se
dá
třebas
dítětem
vod
třech
do
sedmi
jsem
si
všechno
teďka
prověřoval
těch
vnoučatech
a
tak
to
jde
dál
tak
už
jsme
nechali
člověka
v
růst
tohoto
do
tohoto
světa
víte
že
příroda
dělá
skoky
jak
říkaj
latiníci
vtělení
vypadá
ko
skok
a
ono
je
to
přechod
ono
je
to
proces
přechodu
který.
Končí
mentální
dospělosti
ten
přechod
do
tohoto
světa
mentální
dospělosti
teprve
když
jsme
mentálně
dospělý
tak
můžeme
pomýšlet
na
duchovní
dospělost
čili
s
tělesné
dospělosti
se
přechází
na
mentální
dospělost
na
duševní
dospělost
a
duševní
dospělosti
teprve
na
duchovního
spěl
nejde
to
vobrátit
přátele
když
blahoslavená
imelda
lambertíny
třinácti
letech
nejsou
mentálně
dospělá
a
tělesně
dospělá
ani
dokonce
přibylo
třináct
let
a
přijala
tělo
páně
zemřela
na
to
to
se
vám
stane
buďte
bezstarosti
protože
přijala
něco
co
se
do
ní
ještě
nevešlo
do
vašeho
organismu
se
to
už
vejde
kte
bezstarosti
Ale
nevede
se
do
vás
tak
duchovní
dospělo
byl
jste
mentálně
dospělý
jak
vás
tady
všechny
vidím
v
ten
mentálně
dospělý
vy
si
myslíte
je
mi
jednadvacet
let
to
je
to
je
zákonitá
dospělosti
m
tomu
nebo
lékařsky
potvrzeno
opisoval
mentálního
svého
to
není
ní
dospělost
je
takového
druhu
že
duševní
vlastnosti
všechny
schopnosti
lidské
duše
se
dají
samovolně
posbírat
a
přiložit
k
úkolu
duchovnímu
to
je
mentální
dospělost
takže
můžete
při
mentální
dospělosti
udělat
to
co
udělal
ježíš
kristus
a
neudělal
to
dřív
dokud
nebyl
mentálně
o
dvě.
Že
sebral
se
celý
beze
zbytku
a
bez
lítosti
s
opouští
milovanému
rodinu
a
milovaný
společnost
ve
kterým
ve
kterému
to
všechno
šlo
samo
a
nebyl
by
byl
v
ničem
na
kříži
nic
tak
by
se
bylo
nestalo
by
byl
u
nich
zůstal
ale
on
se
obrací
od
nich
to
už
nejsou
jeho
rodiče
on
dospěl
k
té
duchovní
zlosti
kdy
si
uvědomuju
že
mým
rodiče
je
bůh
a
ten
je
zvláštním
způsobem
mým
rodičům
zatímco
rodiče
mě
porodil
nebo
matka
mě
porodila
a
to
se
spojil
nebo
tak
nějak
tak
ten
otec
boží
mě
ustavičně
rodí
já
si
ta
dovolím
malinké
extempore
dříve
než
jsem
byl
narozen
na
tento
svět
už
mě
radil.
Dříve
než
svět
byl
stvořen
už
mě
radil
protože
v
tom
nestvořeném
té
věčné
individualitě
byl
tento
záměr
s
tím
zrozeným
a
stvořeným
aby
tady
bylo
a
aby
se
vrátilo
já
vím
že
tohleto
jde
proti
srsti
protože
proč
to
tedy
to
je
nesmysl
je
to
nesmysl
chápu
ale
upozorňuju
vás
a
tak
dva
tíže
těšit
že
tady
máte
před
sebou
člověka
který
ví
že
je
to
hra
lásky
a
tak
skvělá
že
to
není
ani
špetka
nesmyslů
že
my
to
utrpení
vnímáme
jenom
proto
tak
zna
a
pořádně
že
ten
čas
je
zpomalení
abychom
měli
přitom
čas
k
tomu
odstupu
od
času
a
prostoru
nazpátek
do
toho
boha
kdyby
to
šlo
moc
rychle
tak
jako
v
tom
matčině
těle
tak
bychom
tam
nemohli
dojít
k
tomuto
poznání
které
můžeme
dostat
až
při
mentální
dospělosti.
No
takže
já
jsem
k
mentální
dospělosti
došel
v
sedmnáctým
roce
ano
říkáte
dost
brzo
a
já
ne
říkáte
já
jsem
na
tom
strašně
zle
říkáte
nebuďte
pesimisti
vy
jste
na
tom
lépe
než
jsem
byl
já
a
než
jsem
já
z
toho
důvodu
že
věříte
a
já
jsem
nikdy
nevěřil
já
musím
tento
nedostatek
hrdě
překonávat
protože
ono
se
to
nehodí
do
programu
který
já
mám
životní
úkolem
a
ten
program
zní
že
ježíš
kristus
přišel
pro
všechny
i
pro
nevěřící.
A
že
tedy
jim
to
musí
být
stejným
dílem
slovo
jako
věřícím
musí
tedy
mít
stejná
práva
a
tady
máte
člověka
který
jako
nevěřící
ta
práva
měl
a
my
si
myslí
že
mě
do
konce
přednost
ne
ona
ta
víra
totiž
která
je
naučená
je
pokud
je
jenom
naučená
velikou
brzdou
protože
vám.
To
teče
vzdálenými
obrazy
ukazuje
skutečnosti
kam
ne
chybně
ale
velice
vzdálenými
obrazy
se
skutečnost
čili
velikými
okl
kam
se
ubírat
kupředu
a
proto
mohu
o
vaší
cestě
říct
a
mou
bezpečně
hlásat
že
ona
se
nikdy
nebude
ubírat
těmi
skoky
jako
u
mě
a
kdyby
chtěla
tak
protože
jste
věřící
tak
vás
o
začátku
toho
skoku
popadne
strach
a
jeho
tato
utečete
že
jste
věřící
to
je
nedostatek
nebo
přednost
víry
i
přednost
i
nedostatek
protože
to
je
regulace
přirozená
samovolná
regulace
si
myslíte
že
je
to
strach
samo
ná
regulace
abych
já
na
cestě
víry
byl
držen.
A
abych
já
mohl
plynule
jít
a
ne
skoky
ve
skok
na
cestě
víry
znamená
taky
třebas
smrt
a
po
rušení
rovnováhu
nebo
blázince
něco
takového
a
to
se
vám
nestane
buďte
bez
starosti
z
té
velice
přízemní
a
to
je
v
pořádku
tady
musel
pevnou
základnu
se
a
když
ztratíte
půdu
pod
nohama
tak
je
to
nerozumné
od
toho
úctu
odstupem
boje
se
sice
říkají
indové
asi
plným
právem
že
největší
překážkou
na
cestě
k
bohu
je
strach
že
do
se
bojí
tak
nedojde
nikam
to
mají
pravdu
jenomže
strach
má
dvojí
podobu
oni
mluví
o
sobecké
strachu.
Ale
strach
vzniká
taky
tehdy
když
člověka
navštíví
bůh
a
to
není
sobecké
protože
to
si
člověk
nevymyslel
a
ani
nepředvídal
já
si
nám
vzpomínám
že
ti
kteří
měli
toto
zjevení
boží
například
dejme
tomu
mojžíš
v
tom
oliver
keři
jak
v
tom
viděl
toho
hospodina
k
zemi
byl
skloněným
hluboce
a
strachem
se
chvil
nad
tou
velikostí
toho
hodného
ke
ze
přátele
a
jevilo
se
mu
to
jako
něco
mimo
něj
ale
von
to
byl
stav
který
procházel
jím
a
za
nechával
v
něm
napřed
pocit
strachu
a
potom
se
to
proměňuje
poznání
u
mě
vždycky.
Pocit
strachu
se
měnil
v
poznání
ale
napřed
pocit
strachu
kolikrát
já
jsem
utekl
extaze
protože
jsem
pocitem
strachu
nevydržel
to
je
extázi
vlivem
toho
pocitu
strachu
jsem
tam
nevydržel
tak
to
je
přirozené
z
toho
si
nedělejte
je
to
se
v
tom
duch
sebelásky
pochopil
ten
tak
jenom
zamíchán
ale
tam
je
především
zamíchán
a
ta
vnitřní
změna
která
tady
působí
ohromující
způsobem
a
ten
strach.
Brzdí
funkci
sebelásky
ze
zajímavé
neboť
ve
stalo
u
pro
převedli
a
strachem
zasvěcovali
lidi
kdyby
byli
nezastrašil
toho
zasvěcovaného
tak
by
to
vůbec
ne
zasvětili
ani
to
zasvětili
protože
ho
pořádně
se
ti
li
pořádně
za
stačili
mě
ten
zasvěcování
dojem
že
umře
pod
tím
co
s
ním
dělají
a
proto
se
nakonec
vzdal
toho
života
o
mělo
za
dávali
pozor
když
se
ho
vzdá
před
něj
jistotu
že
o
ten
život
přijde
v
tom
případě
do
něj
před
předali
ten
sice
předal
něho
svoje
duchovního
no
dělalo
zasvěcenec
ovšem
protože
to
bylo
předané
tak
to
nemohlo
jít
dál
ne
ochoten
nemohl
jít
až
na
konec
to
pod
kříž
a
bylo
toho
dost
například
platon
z
toho
napsal
krásné
spisy
dal
jsem
dostal
než
takhle
pokoje
dostal
dál.
Ale
přeci
jenom
zase
třetím
nedělá
asi
rady
protože
skončil
sebevraždou
vkládal
esiže
takže
ona
byla
ona
byla
otázka
toho
jakým
způsobem
s
tím
zacházet
a
já
vás
teďka
učím
tomu
jak
si
zacházet
možná
že
nějak
od
vznešeně
protože
třebas
nejste
ve
stavu
nebudete
prožívat
ta
ale
já
jsem
tím
tak
vznešeně
zacházel
že
jsem
že
se
mi
podařilo
z
náruče
boží
utect
čtrnáctkrát
jsem
utekl
a
to
je
vám
řeknu
už.
To
je
nějaká
moc
vy
už
ta
moc
kterou
jsem
zažíval
přitom
že
jsem
v
malém
byl
napravován
už
byla
tak
velká
žák
a
z
toho
nebyl
schopen
utéci
já
jsem
totiž
ani
nechtěl
protože
je
to
mi
to
šlo
najednou
samo
co
mně
předtím
člo
těžce
tak
se
napřed
metlu
huby
mně
jako
mazal
abych
se
volil
ne
a
teprve
potom
na
mě
šli
tak
takové
tvrdím
způsobem
extatickým
třebas
a
to
není
ta
nejvyšší
způsob
pochopitelně
to
je
prostřední
fáze
vývojová
ale
tam
jsem
z
toho
měl
možnost
utéct
a
chtěl
jsem
utect
to
byla
moje
lidská
vůle
já
jsem
se
bál
o
sebe
ne.
Ale
protože
přeci
jenom
ten
pocit
básně
ne
postupoval
tak
rychle
jako
tam
moc
boží
ta
byla
větší
tak
já
jsem
vždycky
později
utíkal
než
předtím
takže
dejme
tomu
když
jsem
utekl
třebas
už
po
desátý
nebo
po
pátý
tak
už
jsem
tak
tak
dlouho
že
už
jsem
byl
tuhý
chladný
a
ke
se
se
mi
neklepalo.
To
prosím
latině
si
to
musel
odbýt
ten
strach
a
hledět
se
z
toho
dostat
ale
jakmile
jsem
se
z
toho
dostal
tak
jsem
stranili
tvoje
s
tou
teď
protože
jsem
poznával
vnitřně
to
poznání
postoupil
se
kousek
že
se
už
v
jiné
pozici
než
jsem
byl
před
tím
že
jsem
to
toho
vstoupil
nikdy
se
nevyšel
z
toho
stavu
z
té
bázni
takový
jaký
se
tam
vstoupil
žili
tapas
byla
kladným
příznakem
ta
básně
trošičku
předělala
pomalinku
přirozené
pomalu
přirovnání
dělá
skok
jak
ta
paty
jak
to
dovolila
že
jo
polevit
a.
No
tak
ono
se
to
šlo
tak
daleko
že
jsem
v
přítomnosti
nějakého
světec
prošel
tou
modlitbou
tak
že
jsem
neupadl
extaze
ve
které
bych
se
začal
bát
nýbrž
existence
přešel
do
běžného
stavu
vědomí
a
já
jsem
s
tím
chodit
po
ulici
a
to
bylo
co
jste
za
sedmého
čili
sedm
desatera
než
že
se
vymanil
z
toho
strachu
sedm
let
no
a
tam
jsem
si
myslel
že
to
definitivně
za
mnou
já
to
říkám
proto
abyste
viděli
to
je
výchovna
věc
jak
pomalu
v
lehkou
ale
nem
čase
působí
například
utrpení
jak
hledá
pomalu
jak
nám
to
nakolik
dát
na
nervy
jak
se
jak
to
vznikají
problémy
v
tom
lidském
nitru
prosím
vás
mějte
na
vědomí
to
co
vám
tady
říkám
to
se
vám
to
se
vám
jeví
jako
problém.
To
je
ve
skutečnosti
největší
požehnání
které
vás
potkalo
že
máte
ten
strach
že
máte
to
prože
neví
a
ten
ve
si
ismus
jenom
si
uvědomte
že
sami
mluví
jednou
člověk
který
to
všechno
zažil
a
ví
že
to
bylo
dobré
ačkoliv
v
té
chvíle
to
považoval
za
velice
zle
se
to
že
kdybych
já
byl
tento
strach
nepovažoval
za
zlý
omylem
za
zlý
tak
já
jsem
si
neodvážil
podruhé
zase
se
soustřeďovat
a
tak
hluboce
že
bych
znovu
upadl
do
té
extáze
to
jsem
nechtěl
upadnout
extaze
ale
tak
ho
to
jsem
se
soustřeďuje
bez
bázni
zase
že
si
říkal
tak
hloupí
už
nebudeš
aby
se
aby
se
bál
a
kdybych
já
byl
ale
si
neuvědomil
že
to
bylo
špatné.
Co
jsem
dělal
že
jsem
utekl
tak
jsem
to
znovu
nastoupil
do
té
soustřeďuj
abych
to
byl
nechal
se
že
to
je
dobré
se
mu
tělo
tak
jsem
utekl
definitivně
já
jsem
definuje
neutekl
protože
jsem
to
považoval
špatná
byl
to
omyl
všechno
co
se
vám
zdá
jako
špatné
učí
čemu
se
té
netolerovat
ničím
to
vás
obtěžuje
to
je
v
podstatě
dobré
to
dobro
větší
než
to
zlo
které
my
pocit
vy
poznejte
zevní
stránku
věci
a
ono
to
nějak
zvnitřku
způsobí
ten
zevní
stav
že
zevní
stačí
jenom
následků
ne
k
toho
co
by
vnitřně
ne
zatím
si
neuvědomujete
co
by
nezažíváte
vnitřně
to
zažíváte
a
nevíte
vo
tom
takže
to
je
následek.
Nějakých
vnitřních
přeměna
já
se
teďka
opustím
obrazu
který
musím
potom
vyvrátit
ale
musím
ho
říct
protože
to
hezký
obraz
když
někoho
na
křesťanské
mystice
v
kterémkoliv
klášteře
například
posledně
neměli
setkám
řeckem
na
to
nějakého
ptá
která
ne
v
tomto
století
potkalo
veliké
pokušení
od
satana
že
ho
ten
satan
pronásledoval
byl
nebo
pokoušel.
Tak
ty
představený
podle
v
těch
svých
dispozic
které
měli
ačkoliv
sami
to
nezažili
říkali
my
jsme
jenom
proto
nebyli
tolik
pokoušení
protože
jsme
nebyli
předurčeni
to
je
ta
chyba
v
tom
nejsme
předurčeni
do
tak
velké
svatosti
jako
tohleten
po
to
bude
nějaký
nějaký
velký
svatý
protože
tolik
si
na
něho
satanáš
jako
s
troufá
aby
se
ho
bere
nepřítele
se
zbavil
aby
ho
vodradil
aby
mu
znemožnil
po
pokrok
prosím
vás
hezky
je
to
řečeno
člověk
by
na
to
na
ní
ale
ve
skutečnosti
co
bylo
za
tím.
Takle
by
se
to
zažívali
v
jak
ten
pos
přežil
jako
veliké
utrpení
ten
byl
ráno
třeba
vládcem
samá
modřina
jak
bojoval
s
tím
příjem
pokousaný
jo
s
tím
satanášem
byl
fakticky
pokousaný
jenže
zase
měl
horečku
a
padesát
stupňů
což
tedy
pro
lékaře
nepochopitelné
a
bylo
po
pochopitelné
ale
on
tu
velkou
musel
mít
aby
se
dostal
s
vojensky
služby
musí
nevymyslel
nýbrž
tam
jeden
z
hora
na
to
dávali
pozor
aby
se
dostal
protože
mu
kynulo
světová
válka
ne
já
by
byl
musel
nabíjet
to
se
stalo
těsně
před
větou
málkou
první
tyto
hračky
a
během
toho
byl
zbaven
povinnosti
vojenské
a
mohl
už
pomáhat
za
té
první
světové
války
těm
kteří
tam
museli
jít
aby
se
dostali
k
nějakému
vyššímu
poznání
to
už
mu
to
pomohlo
to
strašně
utrpení
toho
satanáše
ale
já
to
řeknu
teďka
vnitřně
jak
to
jak
je
vnitřní
důvod
to
jeho
utrpení
je
v
tom
že
ten
člověk
si
nevíry
se
silami
které
se
začnou
tady
projevovat
a
pomocí
jeho
svých
představ
se
z
osobní
například
jako
satana.
Je
zajímavé
že
většina
křesťanských
mystiků
satana
viděla
jako
boha
země
pana
boha
stát
jako
skupiny
ne
se
na
té
ho
muže
a
což
tedy
je
pan
řecký
ze
pan
řecký
se
objevoval
ve
všech
těch
představách
křesťanů
a
objevuje
se
dneška
já
mám
dokonce
jedenáct
letící
člověka
který
je
takovýho
pana
viděl
na
na
jedné
mezi
a
se
všemi
příznaky
že
to
nebylo
jeho
že
to
nebyla
jeho
meze
protože
měl
při
tom
pocit
úžasného
chladnu
a
strachu
a
to
je
vidět
že
to
bylo
zjevení
které.
Bylo
prostě
vnitřní
zážitkem
on
to
věděl
a
mezi
co
tam
ten
tamten
kousal
ten
pes
a
on
to
by
jiří
zážitek
já
vím
že
to
to
je
nepořádek
já
kam
že
je
to
tak
ale
von
si
ten
po
nevěděl
rady
s
těmi
svými
silami
on
zastavoval
pohlavní
půdy
a
všecko
takový
a
on
mě
velikou
schopnost
zřejmě
pohlavního
života
byl
nadán
dokonale
mužství
než
ono
dokonale
zapíral
a
ta
síla
se
musel
někam
byla
a
proto
se
nevylil
za
pohlavně
tak
se
vtělila
do
nějakýho
psíka
na
ten
se
proti
mu
sápal
a
podobně
to
byla
jeho
vnitřní
záležitost
která
se
objektivně
to
oběto
třeba
dovětek
toho
vnitřního
stavu.
Když
já
jsem
měl
s
tímto
veliké
potíže
a
jenže
já
jsem
měl
před
víte
tady
je
ten
rozdíl
proti
pijovi
u
mě
já
jsem
na
měli
představu
o
satanášovi
no
to
jsem
taky
nevěřil
že
se
nevěřím
na
pána
boha
pochopitelně
jsem
si
ho
nemoh
představit
tak
jsem
nevěděl
jak
nějak
podobě
nějakého
kola
ani
jsem
ho
v
podobě
jakékoliv
jiné
podobě
ale
ty
si
tady
byl
a
taky
si
žádal
vybití
nemyslete
že
že
se
té
někdo
měl
vás
větší
pohlavní
pokušení
než
jsem
měl
já
nikdo
ne
nikdo
ne
na
to
přístav
že
nikdo
ne
ale
já
jsem
to
mocí
boží
přemáhat
jenom
mocí
boží
přemáhá
nemysli
jsem
byl
nesměl
tu
přednost
nebyl
tak
chladný
že
mě
to
všechno
samo
šlo
když
naopak.
Opak
toho
jsem
byl
vždycky
a
jenomže
ta
za
mnou
tam
je
tamas
staroza
mnou
především
jedna
vymoženost
že
jsem
neměl
představu
například
o
ženě
o
jí
kráse
o
jich
úvah
o
její
nadával
cesta
že
jsem
se
bál
pohlédnout
na
ženu
já
se
dodneška
bojím
pohlédnout
na
ženu
ačkoli
to
zbytečné
ale
to
už
ve
mně
zůstalo
ono
je
oděná
já
jsem
na
ní
bojím
po
hlínou
jsem
se
ale
bál
a
že
já
jsem
měl
představu
tím
méně
představu
bojím
pohlaví
nebo
se
mu
to
vůbec
se
neměl
představu.
Kdyby
se
byli
přede
mnou
výšky
stýkají
ká
sem
od
toho
utek
třeba
to
byli
malé
choutky
jako
byla
modlit
točení
se
já
se
utíkal
od
toho
se
z
toho
měl
strach
to
bylo
za
strach
to
byl
nadpřirozený
jak
bys
to
mu
řekni
tak
to
byla
nadpřirozená
ochrana
protože
já
jsem
neměl
nabýt
představu
o
té
o
tom
vybití
toho
hormonu
směrem
k
ženě
já
jsem
měl
na
se
musel
to
zanechat
pro
ten
úkol
duchovní
kdyby
byl
nežil
bezpohlavně
tak
to
takhle
nedopadlo
já
jsem
musel
dokonce
dostat
z
toho
abych
nežil
i
v
abych
žil
ind.
Duševně
bezpohlavně
já
jsem
musel
jít
bez
koně
i
duševně
který
my
se
je
to
zaplašit
takže
jsem
takovým
zlým
myšlenkám
říkal
až
za
pět
minut
nebo
tak
jak
jsem
vám
to
dycky
líčil
obalu
sou
já
jsem
sám
sebe
a
to
se
za
své
já
to
svoji
vášeň
nebo
jsem
je
součást
mého
já
nebylo
celé
já
ale
tím
se
ve
mně
hromadili
síla
která
v
sedmnácti
letech
už
překročila
ty
hranice
normálního
vyžití
pohlavního
a
byla
se
do
daleko
vyššího
stádia
poznání
nesmrtelné
podstaty
tatáž
síla
která
de
směrem
dolů
když
žijete
pohlavním
životem
šla
u
mě
směrem
nahoru
a
vzbudila
ve
mně
vědomí
nesmrtelnosti
a
že
to
se
vám
jednoduše
vysvětlil
proč
to
u
mě
šlo
že
to
byl
strašný
boj
strašný
boj
ne
mají
ale.
To
ale
už
znáte
to
nebudu
říkat
nebylo
to
zaručeně
moje
přednost
že
jsem
to
vydržel
to
zaručeně
ne
a
já
vás
chci
naučit
tomu
abyste
to
nepovažovali
za
svou
přednost
že
to
také
vydržíte
žít
jinak
než
ten
žili
dosud
no
prosím
vás
do
spolunesení
otce
ale
chce
se
na
vás
abyste
žili
především
propastí
božím
aby
tady
byl
nový
řád
hodnot
nových
smysl
života
kde
by
především
své
rychlostí
boží
uče
upozorňuju
vás
že
to
nepude
dokud
se
nebudete
zapírat
a
ne
tak
jednoduše
jako
se
představuje
vás
a
skokem
nýbrž
postupně
přirozeně
jedno
za
druhým
že
že
u
mě
to
šlo
obráceně
z
toho
s
nic
nedělejte
já
se
musím
žít
do
vašich
po
čeho
postavení
do
to
půjde
úplně
z
opačného
konce.
A
to
mě
bude
při
výkladu
dělat
určitý
určitou
potíž
abych
to
vtěsnat
do
slov
ale
u
vás
to
podle
obrácení
u
vás
nebudete
odbourávat
napřed
dejme
tomu
sklony
který
vás
drží
celý
život
nýbrž
budete
odbourávat
maličkosti
a
ne
z
vlastní
iniciativy
jak
se
to
stalo
u
mě
využít
opakovat
můj
život
bez
představ
o
těchto
věcech
ale
já
vám
o
tom
musím
dát
napřed
se
představu
kterou
musíte
odbourat
co
je
moc
komplikované
záležitost
kdybyste
ty
li
protože
všechno
děláte
s
představou
ať
už
je
to
jídlo
pouhé
jít
do
to
děláte
v
představu
kdybyste
nejedli
země
napřed
tom
představu
ste
představu
o
tom
že
je
to
jedl
jinak
by
se
to
nejedli.
A
jestli
děláte
prv
představu
o
jemnosti
věcí
napřed
přesto
se
přes
si
představuje
jenomže
to
co
saje
je
jedl
a
teprve
potom
má
představu
jinou
o
složitějším
stravě
věta
k
jedla
kdyby
se
to
přeskočili
tak
uděláte
velkou
chybu
a
může
to
dítě
i
zabít
že
musíte
vázne
vývoj
představ
já
taky
budu
dbát
už
v
tom
týdnu
tady
spolu
budeme
a
vývoj
vašich
představ
já
budu
rozvíjet
vaše
představy
od
jednoduché
do
složit
složité
a
než
popadnou
vaši
složit
představu
a
tak
to
bude
nějakou
dobu
trvat
možná
že
se
k
tomu
ani
dostanu
to
já
vám
prozradím
tam
jsem
se
až
dostal
kam
jsem
se
nedostal
to
konečné
toho
napsal
dosažen
vy
šestého
můžete
toho
co
vy
vracím
k
tomu
životu
s
představami.
Život
lidský
začne
formovat
ihned
představami
o
tom
co
žiju
a
jsou
to
představy
u
toho
dítěte
které
bychom
nemohli
nazvat
ani
ctnostným
ani
nectnostný
mi
to
jsou
představy
přirozené
on
vidí
hmatá
čichám
a
tak
dále
a
z
toho
soud
představu
toto
je
jedla
věc
to
je
nejedná
věc
to
je
dobrá
věc
hezká
věc
špatná
věc
a
tak
dále
například
si
takhle
v
předškolním
věku
udělal
představu
nejenom
o
jídla
o
zvířatech
ale
i
o
lidech
okamžicích
představu
o
lidech
takže
například
jsem
při
prvním
setkání
věděl
že
to
že
jsem
tu
představu
naroubovalo
na
zkušenost
bez
představy
na
zkušenost
bez
představy
tak
mně
nabytí
představy
daleko
rychleji
než
vás.
Já
jsem
vždycky
u
toho
pana
lí
to
jsem
to
líčil
konkrétně
při
prvním
setkání
vědě
vo
tom
člověku
všechno
co
s
ním
mám
dělat
jo
kdybych
si
to
byl
zapsal
tak
jsem
to
nezapomněla
čit
nenapíšu
ani
pamětně
to
nemůžu
za
držet
takže
já
dneska
jenom
šablonovitě
obecně
by
co
sání
má
dělat
ale
je
viděl
že
se
celkem
se
to
strefuje
protože
všichni
dost
běžně
posloucháte
takže
že
se
strefuje
celkem
ale
já
jdu
na
ten
vznik
těch
představ
tak
napřed
se
usměrnit
představy
které
dovolují
mě
jako
malému
tvoru
který
se
narodil
žít
na
tomto
světě
čili
musím
představují
o
jídlo.
Přitažlivosti
zemské
abych
si
právě
nabourali
nos
ne
a
tak
dále
musím
být
to
nem
dříve
než
byl
to
že
ano
se
musím
bez
jeho
objev
státním
tónem
abych
ne
zahazovali
pořád
hračku
musíme
zahladit
jenom
padesátkrát
než
pochopím
že
je
to
přitažlivost
zemské
pak
už
to
neznáz
já
to
nezrozuje
proto
že
mě
to
baví
zázrak
jdi
se
ně
bez
ají
před
za
jak
se
to
se
to
pořád
zazl
nýbrž
že
já
objevuje
tak
dítě
objevuje
tak
ten
proces
objev
trvá
do
tří
let
v
tom
smyslu
že
objeví
se
já
něco
celistvé
a
v
tom
nikdy
k
tomu
dítěti
nebraňte
a
vychovávat
v
tom
že
ono
je
tím
a
tím
já
jsem
ta
a
ta
klára
ano
ať
se
pěkně
rozlišíte
od
někoho
jiného.
Ať
se
rozli
ale
já
jako
klára
to
po
třech
letech
už
se
musí
dělat
s
tím
dotyčném
mám
také
bratříka
a
to
je
můj
bratr
mám
taky
svou
matku
a
to
je
moje
matka
mám
taky
svého
otce
a
tak
dále
a
mám
také
svět
který
je
okolo
mě
si
zvířat
k
dispozici
a
čím
jsou
mě
vzdání
tím
méně
to
sice
moje
tím
je
si
na
to
mohu
dělat
právo
ale
ono
je
to
dokonaleji
moje
tím
že
to
že
si
to
nepřivlastňuje
to
je
důležité
vštípit
tomu
člověku
tím
že
to
nemáš
v
ruce
tím
že
to
nevlastní
tím
dokonaleji
můžeš
to
sou
užívat
my
například
dejme
tomu
dokonale
využíváme
této
oblasti
lekcí
protože
to
není
naše.
A
kdyby
to
bylo
naše
tak
to
tak
dokonale
nebude
se
tady
cítíme
dobře
protože
to
nešel
není
chudák
pan
doma
tohoto
taky
není
že
jo
je
to
tak
takže
já
jsem
dal
první
dispozici
vychovávají
teď
dítě
k
tomu
správnému
způsobu
vlastnění
ty
správně
nevlastní
tím
že
to
drží
ruce
ti
správně
vlastních
daleko
lépe
vlastní
tím
že
to
máš
k
dispozici
aniž
by
z
to
potřeboval
krást
aniž
by
se
spotřeboval
nepříčetně
vo
tom
ucházet
na
úkor
někoho
jiného
protože
máš
taky
bližního
tyto
má
k
dispozici
tato
hračka
je
tím
způsobem
tváře
tu
je
tento
svět
je
tvůj
v
tom
smyslu
že
to
je.
Takovým
způsobem
mají
naše
věci
být
tak
volně
mají
být
naše
takže
to
o
nenaučíte
dítě
jinak
než
ho
včas
učit
chápat
krásu
nebojte
se
dítě
těžce
chápe
krásu
protože
ho
nesprávně
učíte
vlastně
čím
dřív
naučíte
správně
vlastnit
tím
správným
pochopí
a
by
mi
blíže
k
umění
veďte
ho
potom
později
umění
ne
násilí
jako
třebas
ty
rodiče
těch
slanýho
umělce
násilím
k
tomu
vedli
ale
veďte
k
tomu
dobrovolně
aby
dobrovolně
do
toho
dorostli.
A
tak
to
bylo
po
té
stránce
jak
zacházet
se
zevním
světem
ale
ještě
daleko
důležitější
je
naučit
to
dítě
jak
má
zacházet
se
svým
vnitřním
světem
a
ten
vnitřní
svět
jednoduše
řečeno
jeho
božské
já
naštěstí
to
jeho
božské
já
se
tady
nou
projevilo
v
podobě
ježíše
krista
například
a
podařila
nám
všechno
jak
se
máme
chovat
při
výchově
toho
vnitřního
já
aby
se
dostalo
do
vědomí
našeho
zevního
já
z
toho
přidaného
jáství
aby
to
jáství
nekončilo
někdo
někde
v
dospělosti
mentální
a
kde
by
přes
do
přešlapovat
na
místě
to
by
to
nesprávné
pak
by
směřoval
už
rovno
vedou
ke
hrobu
ne
to
by
do
jordánu
nýbrž
ke
hrobu
vy
máte
tam
na
tom
rozhraní
dospělosti
mentální
možnost
jít
buď
do
jordánu
nebo
ke
hrobu
ale
tak
jednorázové
to
není
to
se
opakuje
pro
velký
úspěch
to
třebas
opakujete
padesát
sice.
No
tak
to
nevadí
nezůs
ne
se
velice
si
to
je
velký
úspěch
že
to
má
žete
muset
milosti
boží
že
uhasne
tím
že
to
padesátkrát
opakujete
a
vždycky
neuspěl
on
má
tu
trpělivost
mi
který
se
sebou
taky
vy
a
opakujte
to
i
po
jedenapadesátkrát
ježíš
kristus
říkal
a
kolikrát
mám
odpustit
má
odpustit
z
té
cizoložnou
své
není
sedmkrát
on
říká
sedm
krát
té
málo
sedmkrát
sedmkrát
a
teplo
a
tak
dále
odpouštět
odpouštět
opouštět
kdo
po
tobě
kamenem
hodi
ani
já
který
se
nedopustil
těch
svých
chyb
po
tobě
kamenem
no
máme
u
sebe
vnitřně
svědka
nejenom
pustil
žádné
nectnosti
odpouštím
i
vrcholy.
Takové
to
rovnosti
musíte
učit
člověka
ovšem
e
tak
aby
nastavoval
sebe
ale
by
byl
velkorysý
v
tom
životě
protože
nejhorší
překážkou
aby
člověk
dospěl
mentálně
pamatujte
si
to
je
malicherný
život
zastavit
se
u
maličkostí
a
zapomenout
pro
maličkosti
velké
věci
maličkost
musíme
pochopit
ale
musíme
jít
za
ráno
at
musíme
jít
do
toho
řádu
vtělit
nesmíme
ji
opomíjet
nejsme
se
na
nich
věřit
a
vidět
z
komára
velblouda
nestavte
se
pod
kom
to
byste
toho
věděli
tak
nebe
vysoký
že
byste
ani
dohoří
třebas
jeho
vršku
nýbrž
odstup
od
všech
malichernosti.
Poznáte
stane
sem
malicherný
odstup
te
od
toho
buďte
velkorysý
ve
svém
životě
totiž
duchovní
cesta
nebude
li
velkorysá
nikam
nepovede
nemohu
vyslyšel
nikam
nepovede
ve
většině
případů
křesťanských
světců
cesta
jejich
končila
tam
kde
jich
velkorysost
zkrachovala
voni
měli
skrupule
já
mám
ten
a
ten
hřích
nede
se
to
od
toho
a
on
zbavit
pro
to
nemohu
dál
to
sou
skrupule
té
malichernosti
žádných
hřích
nemůže
stát
mezi
mnou
a
bohem
žádná
moje
proražení
ost
žádná
moje
povýšen
os
nemůže
stát
mezi
mnou
a
bohem
to
všechno
jsou
maličkosti
já
musím
se
přes
všechno
přenést
jeho
láskou
která
miluje
vraha
jako
vražděného
stejným
způsobem
ne
jednoho
méně
ani
požitku
méně
nebo
více.
A
já
se
musím
nastanou
boží
postavit
to
bude
základ
mýho
mír
vlohy
vnitřní
protože
jinak
se
ve
vás
bude
pořád
prát
tamto
tamto
tamto
tamto
a
nebudete
se
ho
vůbec
soustředit
co
by
vás
učil
soustřeďování
ž
vás
k
tomu
povedu
aby
se
budete
jenom
pokácel
veďte
potírat
svoje
myšlení
to
bude
zlý
bude
se
soustřeďovat
nebudete
já
vím
že
nikdo
z
vás
se
nesoustřeďoval
takové
míry
aby
dosáhl
toho
co
říkají
indové
osmadvacet
minut
soustředit
znamená
sme
sama
si
samočinně
samoty
a
od
nedostavuje
tak
to
bylo
osoba
se
mi
ovšem
to
je
omyl
že
ta
třeba
osmadvacet
minut
to
je
totiž
technicky
jenom
třeba
osmadvacet
nu
technicky
umělecky
vůbec
žádný
čas.
Ono
se
to
dají
taky
uměním
života
já
vás
tady
učím
tomu
umění
který
mu
oni
rozumí
daleko
lépe
než
křesťani
a
než
třebas
naše
technika
ale
nerozumí
tomu
tak
jako
ten
kdo
prožil
že
to
stvoření
a
nestvoření
je
proces
který
probíhá
a
který
nezačal
tedy
neskočil
a
a
tak
dále
a
a
který
už
je
po
smrti
a
který
se
nenarodil
a
všechno
dohromady
to
sem
vás
toto
má
nesmí
ma
ale
tak
ho
člověka
máte
před
sebou
a
on
jak
vidíte
není
tím
hmatem
že
se
nenarodil
že
neumřel
že
neumře.
A
umřel
tělesně
u
té
bezstarosti
a
nema
že
nebylo
nic
stvořeno
a
vy
taky
nebude
konec
světa
protože
zažil
stvoření
světa
a
konec
světa
tak
ví
že
je
tomu
tak
že
nebylo
nic
stvořeno
a
že
bylo
že
nebude
žádný
konec
světa
co
je
to
tedy
ten
konec
světa
to
je
to
že
už
nepotřebujeme
dělat
dobro
relativní
dobro
a
hold
at
slu
relativnímu
ti
kdo
se
ocitli
pří
před
posledním
soudem
už
nemusí
dále
být
ctnostný
mi
a
nemusí
být
dále
nemusí
dále
bojovat
proti
jím
nenosím
protože
jednou
se
ocitli
před
soudem
a
tam
se
vzal
pokud
byli
dobří
pán
bůh
na
svou
pravici
a
už
vládl
ta
vy
se
to
je
ruka
která
označuju
činnost
už
činnost
z
toho
člověka
přešel
do
činnosti
boží
on
vládl
svou
činností
tam
na
té
pravici
tam
kam
jeho
činnost
zasahoval
těká
sny
řečeno
to
je
konec
světa
a
proto
žádný
konec
se
to
nebude.
Tak
jak
si
to
chápu
křesťani
ani
nebude
žádné
stvoření
ani
pomocí
boží
dojít
k
tomu
spojení
s
bohem
protože
není
v
mých
silách
ani
to
pochopit
co
tady
říkáš
s
tím
méně
se
když
to
nepochopí
se
tím
dát
kupředu
já
vám
říkám
to
je
výborný
začátek
protože
pokud
jsem
byl
schopen
tak
jsem
byl
neschopen
to
provést
pokud
jsem
byl
neschopen
tak
schopnost
boží
se
mohla
vůbec
projev
pustil
jsem
ji
ke
slovu
to
je
ž
by
byl
tak
neschopen
to
by
byl
ty
si
to
jenom
předstírá
ty
se
ještě
moc
cítíš
výš
mě
kdysi
v
plzni
řekli.
Zde
něk
aspoň
my
se
před
tebou
cítíme
takový
malý
protože
ani
to
nechápeme
ani
nemůžeme
tou
tou
cestou
jít
že
jsme
na
rozpacích
mámeli
to
dál
poslouchat
a
mámeli
si
dělat
vůbec
nějakou
naději
že
někam
dospějeme
a
já
jsem
jim
v
tom
případě
řekl
je
to
špatné
protože
jste
tak
malý
bylo
by
to
lepší
kdyby
to
vůbec
nic
nebyl.
A
pak
by
to
bylo
výborné
jenže
bohužel
antonín
se
mýlí
ty
ještě
nejsi
tím
nic
výš
že
já
mám
takovým
malým
přede
mnou
bohužel
tak
to
je
ještě
pořád
špatné
a
já
tě
bude
ještě
pořád
zmenšovat
ten
svatý
pavel
říkal
nám
je
se
zmenšovati
k
není
proces
jednorázový
na
mě
se
zmenšovati
takhle
to
v
té
staro
české
řeči
bibli
no
aby
bůh
na
v
nás
mohl
růsti
aby
kristus
z
nás
mohl
růsti
do
takové
míry
jak
sebe
nedbat
na
ve
zůstane
není
to
tak
špatné
že
se
jenom
zatím
zmenšuje.
Že
si
myslí
že
nejsi
schopen
to
zatím
se
jmenuješ
von
ten
pavel
taky
prodělat
toto
zmenšovat
on
zatím
zabije
ty
křesťany
mezi
tím
o
mimochodem
tak
ale
pořád
mu
to
nešlo
do
hlavy
jak
to
že
pořád
tě
zabije
potřebě
dost
eště
a
že
přitom
zabíjení
nemůžou
já
vymřít
tak
říkám
v
tom
nějaká
síla
a
protože
měla
soustavy
kupodivu
tak
lidem
této
moci
přišel
na
to
že
dělá.
Text view •
Help