EN | ES |

86-18A

86-18A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Bych to teďka nevěděl že to dělá pán bůh za tak bych to ani nedovedl vyjádřit to co von za dělá jsem jenom snažím to nějakým nejapně způsobem vyjadřovat lidsky to on za tady chudák pracně dělám námaha je na jeho straně a ne na takže nelitujete proto například ani neklidu tu krávu ne protože by mně to snad tolik nechutnalo ale že bych nemohl tak dobře spát tady klidně si spím otevřeno o čem jako zas a vy to ani nepozorujete prože za pracovník do jiný a ten sen nenamáhá protože všemohoucí ale asi to ne nad tím co dělám to je co je mi do toho trnem. A to že to dělám špatně totiž přidávám k tomu vždycky musí tomu přidat něco svého takzvaného svého to znamená stvořeného lépe řečeno to není moje nýbrž to stvořené takže když například to s tou se vrátím k tomu předškolním věku když jsem poznával co je správné ne z vlastní vůle ne z vlastního rozumu tak jsem zároveň věděl jak na to a měl jsem moc to být konat a musel jsem k tomu přeložit potom ruku k dílu své vlastní schopnosti ale do těch se vlívala moc boží tak že to šlo samo téměř samo téměř samo ale muselo se do toho něco vložit a taky něco do toho musím vložit pochopitelně ale strašně málo takže by to unavil tak přibližně po smažte zeti hodinách ne toto povídání ne dřív. Možná že ani za tak krátkou dobu ne no ale to je zaviněn ten to ve mně probíhá tento zázrak a jsem v to vděčen že ho vidím jak probíhá člověk je takové povahy že pokud ty zázraky se s ním nedějou ve mně se pořád žijou tak by tomu přestal věřit a ono se ode chce tak abych to taky tu věřil abych to nejenom poznával a tím poznáním podporuju svoji víru neboť musím věřit ve skutečnosti to lidí to musím věřit vím že to je malinká část utečte a musím s nimi věřit že voni vystou to voni kdepak bych tady bohouškem mohl říkat že to není on bohužel je bohoušek a není to pravda bohu že je atman že. Ale vykládejte mu to řekne co by si o sobě myslel takový nemodli protože když my když to nepociťuju je nerozhodující že to pociťujete nebo nepociťujete rozvi tím se vnitřně a proč to opakuju co jsem včera říkal proč to tedy máte pociťovat proč to máte zažívat proč byste se máte uvědomovat potopá si aby se to uvědomil proč to máte pán ježíš kristus protože tím že děláte věc uvědoměle tak tím taky vaše pomoci k tomu pánu bohu je úplně jiná než říše neuvědomil to je tápání když je to neuvědomělé kdežto když dělá uvědoměle tak by od pustá do to tady vidíte no a to nějaký styl že mohu radit si života a kdyby se to dělal nevědomě tak si to musíte pracně vyčítat z toho co dělám jestli to tak nebo tak není tak to si nemohu dovolit takový přepych do zase k tomu na. Samo sebou to narození se neděje okamžikem vstupuji na tento svět tělesný nýbrž to narození probíhá tak je to vývojový proces že postupně se ztotožňuji s tímto světem postupně teprve to je nositel to to trvá protože ty smysly také nejsou tak vyvinuté aby to zprostředkovaly tak dokonale jako třebas bytostné věku zprostředkovával zrakem například to ještě vůbec nevidím a prvně se mi objeví jak jsem vám to často říkal napřed smysl hmatový protože ta příroda je tak rozumná tak moudrá že vybaví napřed hmatem a potom těmi ostatními smysly teprve protože hmat potřebuje to dítě aby potom potom chutí samo sebou to na druhé místě aby totiž mohlo sám v tom lékaři a kdyby nemělo hmat tak bych se nedopátrá toho mléka ano ale je to zajímavé že napřed se vinou smysly které pro funkci z potřebujou nejmenší dávku prany. Takže příroda je i šetrný ona še tří tou pranou která bude zapotřebí na něco jiného než jenom na vývoj smyslů a proto smysly se líbí pomalu a také se vyvíjí pomalu teprve ve třech letech ste to jste ale tak při zrodům teprve potom tak do sedmi let z opravdu člověkem jako jsme my pak s vámi se těžko hnout jako se třebas dítětem vod třech do sedmi jsem si všechno teďka prověřoval těch vnoučatech a tak to jde dál tak jsme nechali člověka v růst tohoto do tohoto světa víte že příroda dělá skoky jak říkaj latiníci vtělení vypadá ko skok a ono je to přechod ono je to proces přechodu který. Končí mentální dospělosti ten přechod do tohoto světa mentální dospělosti teprve když jsme mentálně dospělý tak můžeme pomýšlet na duchovní dospělost čili s tělesné dospělosti se přechází na mentální dospělost na duševní dospělost a duševní dospělosti teprve na duchovního spěl nejde to vobrátit přátele když blahoslavená imelda lambertíny třinácti letech nejsou mentálně dospělá a tělesně dospělá ani dokonce přibylo třináct let a přijala tělo páně zemřela na to to se vám stane buďte bezstarosti protože přijala něco co se do ještě nevešlo do vašeho organismu se to vejde kte bezstarosti Ale nevede se do vás tak duchovní dospělo byl jste mentálně dospělý jak vás tady všechny vidím v ten mentálně dospělý vy si myslíte je mi jednadvacet let to je to je zákonitá dospělosti m tomu nebo lékařsky potvrzeno opisoval mentálního svého to není dospělost je takového druhu že duševní vlastnosti všechny schopnosti lidské duše se dají samovolně posbírat a přiložit k úkolu duchovnímu to je mentální dospělost takže můžete při mentální dospělosti udělat to co udělal ježíš kristus a neudělal to dřív dokud nebyl mentálně o dvě. Že sebral se celý beze zbytku a bez lítosti s opouští milovanému rodinu a milovaný společnost ve kterým ve kterému to všechno šlo samo a nebyl by byl v ničem na kříži nic tak by se bylo nestalo by byl u nich zůstal ale on se obrací od nich to nejsou jeho rodiče on dospěl k duchovní zlosti kdy si uvědomuju že mým rodiče je bůh a ten je zvláštním způsobem mým rodičům zatímco rodiče porodil nebo matka porodila a to se spojil nebo tak nějak tak ten otec boží ustavičně rodí si ta dovolím malinké extempore dříve než jsem byl narozen na tento svět radil. Dříve než svět byl stvořen radil protože v tom nestvořeném věčné individualitě byl tento záměr s tím zrozeným a stvořeným aby tady bylo a aby se vrátilo vím že tohleto jde proti srsti protože proč to tedy to je nesmysl je to nesmysl chápu ale upozorňuju vás a tak dva tíže těšit že tady máte před sebou člověka který že je to hra lásky a tak skvělá že to není ani špetka nesmyslů že my to utrpení vnímáme jenom proto tak zna a pořádně že ten čas je zpomalení abychom měli přitom čas k tomu odstupu od času a prostoru nazpátek do toho boha kdyby to šlo moc rychle tak jako v tom matčině těle tak bychom tam nemohli dojít k tomuto poznání které můžeme dostat při mentální dospělosti. No takže jsem k mentální dospělosti došel v sedmnáctým roce ano říkáte dost brzo a ne říkáte jsem na tom strašně zle říkáte nebuďte pesimisti vy jste na tom lépe než jsem byl a než jsem z toho důvodu že věříte a jsem nikdy nevěřil musím tento nedostatek hrdě překonávat protože ono se to nehodí do programu který mám životní úkolem a ten program zní že ježíš kristus přišel pro všechny i pro nevěřící. A že tedy jim to musí být stejným dílem slovo jako věřícím musí tedy mít stejná práva a tady máte člověka který jako nevěřící ta práva měl a my si myslí že do konce přednost ne ona ta víra totiž která je naučená je pokud je jenom naučená velikou brzdou protože vám. To teče vzdálenými obrazy ukazuje skutečnosti kam ne chybně ale velice vzdálenými obrazy se skutečnost čili velikými okl kam se ubírat kupředu a proto mohu o vaší cestě říct a mou bezpečně hlásat že ona se nikdy nebude ubírat těmi skoky jako u a kdyby chtěla tak protože jste věřící tak vás o začátku toho skoku popadne strach a jeho tato utečete že jste věřící to je nedostatek nebo přednost víry i přednost i nedostatek protože to je regulace přirozená samovolná regulace si myslíte že je to strach samo regulace abych na cestě víry byl držen. A abych mohl plynule jít a ne skoky ve skok na cestě víry znamená taky třebas smrt a po rušení rovnováhu nebo blázince něco takového a to se vám nestane buďte bez starosti z velice přízemní a to je v pořádku tady musel pevnou základnu se a když ztratíte půdu pod nohama tak je to nerozumné od toho úctu odstupem boje se sice říkají indové asi plným právem že největší překážkou na cestě k bohu je strach že do se bojí tak nedojde nikam to mají pravdu jenomže strach dvojí podobu oni mluví o sobecké strachu. Ale strach vzniká taky tehdy když člověka navštíví bůh a to není sobecké protože to si člověk nevymyslel a ani nepředvídal si nám vzpomínám že ti kteří měli toto zjevení boží například dejme tomu mojžíš v tom oliver keři jak v tom viděl toho hospodina k zemi byl skloněným hluboce a strachem se chvil nad tou velikostí toho hodného ke ze přátele a jevilo se mu to jako něco mimo něj ale von to byl stav který procházel jím a za nechával v něm napřed pocit strachu a potom se to proměňuje poznání u vždycky. Pocit strachu se měnil v poznání ale napřed pocit strachu kolikrát jsem utekl extaze protože jsem pocitem strachu nevydržel to je extázi vlivem toho pocitu strachu jsem tam nevydržel tak to je přirozené z toho si nedělejte je to se v tom duch sebelásky pochopil ten tak jenom zamíchán ale tam je především zamíchán a ta vnitřní změna která tady působí ohromující způsobem a ten strach. Brzdí funkci sebelásky ze zajímavé neboť ve stalo u pro převedli a strachem zasvěcovali lidi kdyby byli nezastrašil toho zasvěcovaného tak by to vůbec ne zasvětili ani to zasvětili protože ho pořádně se ti li pořádně za stačili ten zasvěcování dojem že umře pod tím co s ním dělají a proto se nakonec vzdal toho života o mělo za dávali pozor když se ho vzdá před něj jistotu že o ten život přijde v tom případě do něj před předali ten sice předal něho svoje duchovního no dělalo zasvěcenec ovšem protože to bylo předané tak to nemohlo jít dál ne ochoten nemohl jít na konec to pod kříž a bylo toho dost například platon z toho napsal krásné spisy dal jsem dostal než takhle pokoje dostal dál. Ale přeci jenom zase třetím nedělá asi rady protože skončil sebevraždou vkládal esiže takže ona byla ona byla otázka toho jakým způsobem s tím zacházet a vás teďka učím tomu jak si zacházet možná že nějak od vznešeně protože třebas nejste ve stavu nebudete prožívat ta ale jsem tím tak vznešeně zacházel že jsem že se mi podařilo z náruče boží utect čtrnáctkrát jsem utekl a to je vám řeknu . To je nějaká moc vy ta moc kterou jsem zažíval přitom že jsem v malém byl napravován byla tak velká žák a z toho nebyl schopen utéci jsem totiž ani nechtěl protože je to mi to šlo najednou samo co mně předtím člo těžce tak se napřed metlu huby mně jako mazal abych se volil ne a teprve potom na šli tak takové tvrdím způsobem extatickým třebas a to není ta nejvyšší způsob pochopitelně to je prostřední fáze vývojová ale tam jsem z toho měl možnost utéct a chtěl jsem utect to byla moje lidská vůle jsem se bál o sebe ne. Ale protože přeci jenom ten pocit básně ne postupoval tak rychle jako tam moc boží ta byla větší tak jsem vždycky později utíkal než předtím takže dejme tomu když jsem utekl třebas po desátý nebo po pátý tak jsem tak tak dlouho že jsem byl tuhý chladný a ke se se mi neklepalo. To prosím latině si to musel odbýt ten strach a hledět se z toho dostat ale jakmile jsem se z toho dostal tak jsem stranili tvoje s tou teď protože jsem poznával vnitřně to poznání postoupil se kousek že se v jiné pozici než jsem byl před tím že jsem to toho vstoupil nikdy se nevyšel z toho stavu z bázni takový jaký se tam vstoupil žili tapas byla kladným příznakem ta básně trošičku předělala pomalinku přirozené pomalu přirovnání dělá skok jak ta paty jak to dovolila že jo polevit a. No tak ono se to šlo tak daleko že jsem v přítomnosti nějakého světec prošel tou modlitbou tak že jsem neupadl extaze ve které bych se začal bát nýbrž existence přešel do běžného stavu vědomí a jsem s tím chodit po ulici a to bylo co jste za sedmého čili sedm desatera než že se vymanil z toho strachu sedm let no a tam jsem si myslel že to definitivně za mnou to říkám proto abyste viděli to je výchovna věc jak pomalu v lehkou ale nem čase působí například utrpení jak hledá pomalu jak nám to nakolik dát na nervy jak se jak to vznikají problémy v tom lidském nitru prosím vás mějte na vědomí to co vám tady říkám to se vám to se vám jeví jako problém. To je ve skutečnosti největší požehnání které vás potkalo že máte ten strach že máte to prože neví a ten ve si ismus jenom si uvědomte že sami mluví jednou člověk který to všechno zažil a že to bylo dobré ačkoliv v chvíle to považoval za velice zle se to že kdybych byl tento strach nepovažoval za zlý omylem za zlý tak jsem si neodvážil podruhé zase se soustřeďovat a tak hluboce že bych znovu upadl do extáze to jsem nechtěl upadnout extaze ale tak ho to jsem se soustřeďuje bez bázni zase že si říkal tak hloupí nebudeš aby se aby se bál a kdybych byl ale si neuvědomil že to bylo špatné. Co jsem dělal že jsem utekl tak jsem to znovu nastoupil do soustřeďuj abych to byl nechal se že to je dobré se mu tělo tak jsem utekl definitivně jsem definuje neutekl protože jsem to považoval špatná byl to omyl všechno co se vám zdá jako špatné učí čemu se netolerovat ničím to vás obtěžuje to je v podstatě dobré to dobro větší než to zlo které my pocit vy poznejte zevní stránku věci a ono to nějak zvnitřku způsobí ten zevní stav že zevní stačí jenom následků ne k toho co by vnitřně ne zatím si neuvědomujete co by nezažíváte vnitřně to zažíváte a nevíte vo tom takže to je následek. Nějakých vnitřních přeměna se teďka opustím obrazu který musím potom vyvrátit ale musím ho říct protože to hezký obraz když někoho na křesťanské mystice v kterémkoliv klášteře například posledně neměli setkám řeckem na to nějakého ptá která ne v tomto století potkalo veliké pokušení od satana že ho ten satan pronásledoval byl nebo pokoušel. Tak ty představený podle v těch svých dispozic které měli ačkoliv sami to nezažili říkali my jsme jenom proto nebyli tolik pokoušení protože jsme nebyli předurčeni to je ta chyba v tom nejsme předurčeni do tak velké svatosti jako tohleten po to bude nějaký nějaký velký svatý protože tolik si na něho satanáš jako s troufá aby se ho bere nepřítele se zbavil aby ho vodradil aby mu znemožnil po pokrok prosím vás hezky je to řečeno člověk by na to na ale ve skutečnosti co bylo za tím. Takle by se to zažívali v jak ten pos přežil jako veliké utrpení ten byl ráno třeba vládcem samá modřina jak bojoval s tím příjem pokousaný jo s tím satanášem byl fakticky pokousaný jenže zase měl horečku a padesát stupňů což tedy pro lékaře nepochopitelné a bylo po pochopitelné ale on tu velkou musel mít aby se dostal s vojensky služby musí nevymyslel nýbrž tam jeden z hora na to dávali pozor aby se dostal protože mu kynulo světová válka ne by byl musel nabíjet to se stalo těsně před větou málkou první tyto hračky a během toho byl zbaven povinnosti vojenské a mohl pomáhat za první světové války těm kteří tam museli jít aby se dostali k nějakému vyššímu poznání to mu to pomohlo to strašně utrpení toho satanáše ale to řeknu teďka vnitřně jak to jak je vnitřní důvod to jeho utrpení je v tom že ten člověk si nevíry se silami které se začnou tady projevovat a pomocí jeho svých představ se z osobní například jako satana. Je zajímavé že většina křesťanských mystiků satana viděla jako boha země pana boha stát jako skupiny ne se na ho muže a což tedy je pan řecký ze pan řecký se objevoval ve všech těch představách křesťanů a objevuje se dneška mám dokonce jedenáct letící člověka který je takovýho pana viděl na na jedné mezi a se všemi příznaky že to nebylo jeho že to nebyla jeho meze protože měl při tom pocit úžasného chladnu a strachu a to je vidět že to bylo zjevení které. Bylo prostě vnitřní zážitkem on to věděl a mezi co tam ten tamten kousal ten pes a on to by jiří zážitek vím že to to je nepořádek kam že je to tak ale von si ten po nevěděl rady s těmi svými silami on zastavoval pohlavní půdy a všecko takový a on velikou schopnost zřejmě pohlavního života byl nadán dokonale mužství než ono dokonale zapíral a ta síla se musel někam byla a proto se nevylil za pohlavně tak se vtělila do nějakýho psíka na ten se proti mu sápal a podobně to byla jeho vnitřní záležitost která se objektivně to oběto třeba dovětek toho vnitřního stavu. Když jsem měl s tímto veliké potíže a jenže jsem měl před víte tady je ten rozdíl proti pijovi u jsem na měli představu o satanášovi no to jsem taky nevěřil že se nevěřím na pána boha pochopitelně jsem si ho nemoh představit tak jsem nevěděl jak nějak podobě nějakého kola ani jsem ho v podobě jakékoliv jiné podobě ale ty si tady byl a taky si žádal vybití nemyslete že že se někdo měl vás větší pohlavní pokušení než jsem měl nikdo ne nikdo ne na to přístav že nikdo ne ale jsem to mocí boží přemáhat jenom mocí boží přemáhá nemysli jsem byl nesměl tu přednost nebyl tak chladný že to všechno samo šlo když naopak. Opak toho jsem byl vždycky a jenomže ta za mnou tam je tamas staroza mnou především jedna vymoženost že jsem neměl představu například o ženě o kráse o jich úvah o její nadával cesta že jsem se bál pohlédnout na ženu se dodneška bojím pohlédnout na ženu ačkoli to zbytečné ale to ve mně zůstalo ono je oděná jsem na bojím po hlínou jsem se ale bál a že jsem měl představu tím méně představu bojím pohlaví nebo se mu to vůbec se neměl představu. Kdyby se byli přede mnou výšky stýkají sem od toho utek třeba to byli malé choutky jako byla modlit točení se se utíkal od toho se z toho měl strach to bylo za strach to byl nadpřirozený jak bys to mu řekni tak to byla nadpřirozená ochrana protože jsem neměl nabýt představu o o tom vybití toho hormonu směrem k ženě jsem měl na se musel to zanechat pro ten úkol duchovní kdyby byl nežil bezpohlavně tak to takhle nedopadlo jsem musel dokonce dostat z toho abych nežil i v abych žil ind. Duševně bezpohlavně jsem musel jít bez koně i duševně který my se je to zaplašit takže jsem takovým zlým myšlenkám říkal za pět minut nebo tak jak jsem vám to dycky líčil obalu sou jsem sám sebe a to se za své to svoji vášeň nebo jsem je součást mého nebylo celé ale tím se ve mně hromadili síla která v sedmnácti letech překročila ty hranice normálního vyžití pohlavního a byla se do daleko vyššího stádia poznání nesmrtelné podstaty tatáž síla která de směrem dolů když žijete pohlavním životem šla u směrem nahoru a vzbudila ve mně vědomí nesmrtelnosti a že to se vám jednoduše vysvětlil proč to u šlo že to byl strašný boj strašný boj ne mají ale. To ale znáte to nebudu říkat nebylo to zaručeně moje přednost že jsem to vydržel to zaručeně ne a vás chci naučit tomu abyste to nepovažovali za svou přednost že to také vydržíte žít jinak než ten žili dosud no prosím vás do spolunesení otce ale chce se na vás abyste žili především propastí božím aby tady byl nový řád hodnot nových smysl života kde by především své rychlostí boží uče upozorňuju vás že to nepude dokud se nebudete zapírat a ne tak jednoduše jako se představuje vás a skokem nýbrž postupně přirozeně jedno za druhým že že u to šlo obráceně z toho s nic nedělejte se musím žít do vašich po čeho postavení do to půjde úplně z opačného konce. A to bude při výkladu dělat určitý určitou potíž abych to vtěsnat do slov ale u vás to podle obrácení u vás nebudete odbourávat napřed dejme tomu sklony který vás drží celý život nýbrž budete odbourávat maličkosti a ne z vlastní iniciativy jak se to stalo u využít opakovat můj život bez představ o těchto věcech ale vám o tom musím dát napřed se představu kterou musíte odbourat co je moc komplikované záležitost kdybyste ty li protože všechno děláte s představou je to jídlo pouhé jít do to děláte v představu kdybyste nejedli země napřed tom představu ste představu o tom že je to jedl jinak by se to nejedli. A jestli děláte prv představu o jemnosti věcí napřed přesto se přes si představuje jenomže to co saje je jedl a teprve potom představu jinou o složitějším stravě věta k jedla kdyby se to přeskočili tak uděláte velkou chybu a může to dítě i zabít že musíte vázne vývoj představ taky budu dbát v tom týdnu tady spolu budeme a vývoj vašich představ budu rozvíjet vaše představy od jednoduché do složit složité a než popadnou vaši složit představu a tak to bude nějakou dobu trvat možná že se k tomu ani dostanu to vám prozradím tam jsem se dostal kam jsem se nedostal to konečné toho napsal dosažen vy šestého můžete toho co vy vracím k tomu životu s představami. Život lidský začne formovat ihned představami o tom co žiju a jsou to představy u toho dítěte které bychom nemohli nazvat ani ctnostným ani nectnostný mi to jsou představy přirozené on vidí hmatá čichám a tak dále a z toho soud představu toto je jedla věc to je nejedná věc to je dobrá věc hezká věc špatná věc a tak dále například si takhle v předškolním věku udělal představu nejenom o jídla o zvířatech ale i o lidech okamžicích představu o lidech takže například jsem při prvním setkání věděl že to že jsem tu představu naroubovalo na zkušenost bez představy na zkušenost bez představy tak mně nabytí představy daleko rychleji než vás. jsem vždycky u toho pana to jsem to líčil konkrétně při prvním setkání vědě vo tom člověku všechno co s ním mám dělat jo kdybych si to byl zapsal tak jsem to nezapomněla čit nenapíšu ani pamětně to nemůžu za držet takže dneska jenom šablonovitě obecně by co sání dělat ale je viděl že se celkem se to strefuje protože všichni dost běžně posloucháte takže že se strefuje celkem ale jdu na ten vznik těch představ tak napřed se usměrnit představy které dovolují jako malému tvoru který se narodil žít na tomto světě čili musím představují o jídlo. Přitažlivosti zemské abych si právě nabourali nos ne a tak dále musím být to nem dříve než byl to že ano se musím bez jeho objev státním tónem abych ne zahazovali pořád hračku musíme zahladit jenom padesátkrát než pochopím že je to přitažlivost zemské pak to neznáz to nezrozuje proto že to baví zázrak jdi se bez ají před za jak se to se to pořád zazl nýbrž že objevuje tak dítě objevuje tak ten proces objev trvá do tří let v tom smyslu že objeví se něco celistvé a v tom nikdy k tomu dítěti nebraňte a vychovávat v tom že ono je tím a tím jsem ta a ta klára ano se pěkně rozlišíte od někoho jiného. se rozli ale jako klára to po třech letech se musí dělat s tím dotyčném mám také bratříka a to je můj bratr mám taky svou matku a to je moje matka mám taky svého otce a tak dále a mám také svět který je okolo si zvířat k dispozici a čím jsou vzdání tím méně to sice moje tím je si na to mohu dělat právo ale ono je to dokonaleji moje tím že to že si to nepřivlastňuje to je důležité vštípit tomu člověku tím že to nemáš v ruce tím že to nevlastní tím dokonaleji můžeš to sou užívat my například dejme tomu dokonale využíváme této oblasti lekcí protože to není naše. A kdyby to bylo naše tak to tak dokonale nebude se tady cítíme dobře protože to nešel není chudák pan doma tohoto taky není že jo je to tak takže jsem dal první dispozici vychovávají teď dítě k tomu správnému způsobu vlastnění ty správně nevlastní tím že to drží ruce ti správně vlastních daleko lépe vlastní tím že to máš k dispozici aniž by z to potřeboval krást aniž by se spotřeboval nepříčetně vo tom ucházet na úkor někoho jiného protože máš taky bližního tyto k dispozici tato hračka je tím způsobem tváře tu je tento svět je tvůj v tom smyslu že to je. Takovým způsobem mají naše věci být tak volně mají být naše takže to o nenaučíte dítě jinak než ho včas učit chápat krásu nebojte se dítě těžce chápe krásu protože ho nesprávně učíte vlastně čím dřív naučíte správně vlastnit tím správným pochopí a by mi blíže k umění veďte ho potom později umění ne násilí jako třebas ty rodiče těch slanýho umělce násilím k tomu vedli ale veďte k tomu dobrovolně aby dobrovolně do toho dorostli. A tak to bylo po stránce jak zacházet se zevním světem ale ještě daleko důležitější je naučit to dítě jak zacházet se svým vnitřním světem a ten vnitřní svět jednoduše řečeno jeho božské naštěstí to jeho božské se tady nou projevilo v podobě ježíše krista například a podařila nám všechno jak se máme chovat při výchově toho vnitřního aby se dostalo do vědomí našeho zevního z toho přidaného jáství aby to jáství nekončilo někdo někde v dospělosti mentální a kde by přes do přešlapovat na místě to by to nesprávné pak by směřoval rovno vedou ke hrobu ne to by do jordánu nýbrž ke hrobu vy máte tam na tom rozhraní dospělosti mentální možnost jít buď do jordánu nebo ke hrobu ale tak jednorázové to není to se opakuje pro velký úspěch to třebas opakujete padesát sice. No tak to nevadí nezůs ne se velice si to je velký úspěch že to žete muset milosti boží že uhasne tím že to padesátkrát opakujete a vždycky neuspěl on tu trpělivost mi který se sebou taky vy a opakujte to i po jedenapadesátkrát ježíš kristus říkal a kolikrát mám odpustit odpustit z cizoložnou své není sedmkrát on říká sedm krát málo sedmkrát sedmkrát a teplo a tak dále odpouštět odpouštět opouštět kdo po tobě kamenem hodi ani který se nedopustil těch svých chyb po tobě kamenem no máme u sebe vnitřně svědka nejenom pustil žádné nectnosti odpouštím i vrcholy. Takové to rovnosti musíte učit člověka ovšem e tak aby nastavoval sebe ale by byl velkorysý v tom životě protože nejhorší překážkou aby člověk dospěl mentálně pamatujte si to je malicherný život zastavit se u maličkostí a zapomenout pro maličkosti velké věci maličkost musíme pochopit ale musíme jít za ráno at musíme jít do toho řádu vtělit nesmíme ji opomíjet nejsme se na nich věřit a vidět z komára velblouda nestavte se pod kom to byste toho věděli tak nebe vysoký že byste ani dohoří třebas jeho vršku nýbrž odstup od všech malichernosti. Poznáte stane sem malicherný odstup te od toho buďte velkorysý ve svém životě totiž duchovní cesta nebude li velkorysá nikam nepovede nemohu vyslyšel nikam nepovede ve většině případů křesťanských světců cesta jejich končila tam kde jich velkorysost zkrachovala voni měli skrupule mám ten a ten hřích nede se to od toho a on zbavit pro to nemohu dál to sou skrupule malichernosti žádných hřích nemůže stát mezi mnou a bohem žádná moje proražení ost žádná moje povýšen os nemůže stát mezi mnou a bohem to všechno jsou maličkosti musím se přes všechno přenést jeho láskou která miluje vraha jako vražděného stejným způsobem ne jednoho méně ani požitku méně nebo více. A se musím nastanou boží postavit to bude základ mýho mír vlohy vnitřní protože jinak se ve vás bude pořád prát tamto tamto tamto tamto a nebudete se ho vůbec soustředit co by vás učil soustřeďování ž vás k tomu povedu aby se budete jenom pokácel veďte potírat svoje myšlení to bude zlý bude se soustřeďovat nebudete vím že nikdo z vás se nesoustřeďoval takové míry aby dosáhl toho co říkají indové osmadvacet minut soustředit znamená sme sama si samočinně samoty a od nedostavuje tak to bylo osoba se mi ovšem to je omyl že ta třeba osmadvacet minut to je totiž technicky jenom třeba osmadvacet nu technicky umělecky vůbec žádný čas. Ono se to dají taky uměním života vás tady učím tomu umění který mu oni rozumí daleko lépe než křesťani a než třebas naše technika ale nerozumí tomu tak jako ten kdo prožil že to stvoření a nestvoření je proces který probíhá a který nezačal tedy neskočil a a tak dále a a který je po smrti a který se nenarodil a všechno dohromady to sem vás toto nesmí ma ale tak ho člověka máte před sebou a on jak vidíte není tím hmatem že se nenarodil že neumřel že neumře. A umřel tělesně u bezstarosti a nema že nebylo nic stvořeno a vy taky nebude konec světa protože zažil stvoření světa a konec světa tak že je tomu tak že nebylo nic stvořeno a že bylo že nebude žádný konec světa co je to tedy ten konec světa to je to že nepotřebujeme dělat dobro relativní dobro a hold at slu relativnímu ti kdo se ocitli pří před posledním soudem nemusí dále být ctnostný mi a nemusí být dále nemusí dále bojovat proti jím nenosím protože jednou se ocitli před soudem a tam se vzal pokud byli dobří pán bůh na svou pravici a vládl ta vy se to je ruka která označuju činnost činnost z toho člověka přešel do činnosti boží on vládl svou činností tam na pravici tam kam jeho činnost zasahoval těká sny řečeno to je konec světa a proto žádný konec se to nebude. Tak jak si to chápu křesťani ani nebude žádné stvoření ani pomocí boží dojít k tomu spojení s bohem protože není v mých silách ani to pochopit co tady říkáš s tím méně se když to nepochopí se tím dát kupředu vám říkám to je výborný začátek protože pokud jsem byl schopen tak jsem byl neschopen to provést pokud jsem byl neschopen tak schopnost boží se mohla vůbec projev pustil jsem ji ke slovu to je ž by byl tak neschopen to by byl ty si to jenom předstírá ty se ještě moc cítíš výš kdysi v plzni řekli. Zde něk aspoň my se před tebou cítíme takový malý protože ani to nechápeme ani nemůžeme tou tou cestou jít že jsme na rozpacích mámeli to dál poslouchat a mámeli si dělat vůbec nějakou naději že někam dospějeme a jsem jim v tom případě řekl je to špatné protože jste tak malý bylo by to lepší kdyby to vůbec nic nebyl. A pak by to bylo výborné jenže bohužel antonín se mýlí ty ještě nejsi tím nic výš že mám takovým malým přede mnou bohužel tak to je ještě pořád špatné a bude ještě pořád zmenšovat ten svatý pavel říkal nám je se zmenšovati k není proces jednorázový na se zmenšovati takhle to v staro české řeči bibli no aby bůh na v nás mohl růsti aby kristus z nás mohl růsti do takové míry jak sebe nedbat na ve zůstane není to tak špatné že se jenom zatím zmenšuje. Že si myslí že nejsi schopen to zatím se jmenuješ von ten pavel taky prodělat toto zmenšovat on zatím zabije ty křesťany mezi tím o mimochodem tak ale pořád mu to nešlo do hlavy jak to že pořád zabije potřebě dost eště a že přitom zabíjení nemůžou vymřít tak říkám v tom nějaká síla a protože měla soustavy kupodivu tak lidem této moci přišel na to že dělá.

Download XMLDownload textWaveform view