Waveform view
86-17A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Živého
organizmu
až
do
lidské
podoby
za
devět
měsíců
tak
to
už
když
se
o
tom
dovídáme
a
když
se
to
děje
tak
ho
to
obraz
skutečnosti
proto
si
tedy
indové
si
že
je
to
má
já
ale
je
to
obraz
skutečnosti
skutečný
obraz
skutečnosti
ale
obraz
a
né
skutečnost
sama
prosimvás
takže
jestliže
v
tom
lidském
těle
probíhá
stvoření
aspoň
v
té
fázi
která
je
pro
nás
užitečné
pochopitelná
od
nedělené
buňky
přes
ty
mužské
životě
chy
a
tvory
o
lžičky
až
po
opicí
člověka
tak
to
už
je
obraz
protože
trvá
devět
měsíců
tak
je
to
převedená
bezčasová
záležitost
do
děje
do
času
sice
ještě
to
není
na
té
úrovni
pomalého
dějové
průběhu
jaký
zažíváme
zde
protože
miliardu
se
tam
vtěsnat
do
devíti
měsíců
to
ještě
nějaký
takový
přechod
mezi
neděje
a
už
tímto
hotovým
dějem
tím
pomalým
tvrdým
těžkopádným
dějem
který
nás
tady
dopadá
s
veškerým
tím
tou
bolestí
radostí
ale
už
to
není
pravda
už
je
to
jenom.
Obraz
proto
já
říkám
že
ustavičně
lžu
o
že
a
to
myslím
v
tom
smyslu
že
mluvím
v
obraz
já
nemohu
vyjádřit
jinak
než
obrazech
tu
zkušenost
která
je
bezobrazně
tamto
služ
byla
absolutně
bezobrazně
kdy
vám
říkal
byla
to
bez
obraz
zkušenost
tak
bych
nemoh
o
tom
říct
ani
slovo
mámli
o
tom
něco
říkat
tak
to
musím
odít
do
dalších
ale
dalších
obrazů
naštěstí
mě
přišiju
na
pomoc
třebas
jakékoliv
náboženské
písmu
a
podání
do
v
obrazech
už
přešlo
bych
tak
řekl
převedeno
do
děje
ve
kterém
my
žijeme
to
je
pro
nás
při
způsobeno.
Tak
já
se
vrátím
prosím
k
tomu
stvoření
tak
tam
se
praví
že
nějaký
chaos
byl
ovlivňování
zvnějšku
pánem
bohem
aby
se
z
něho
postupně
vytvořilo
všechno
co
tady
je
stvořeno
to
je
obraz
skutečnosti
to
není
to
je
asi
tak
jako
proto
jsem
ho
začal
číst
joba
tady
byste
přitom
nebyli
ale
než
ten
je
začal
tak
strašně
trpět
tak
se
pěkně
pán
bůh
sešel
se
všemi
svými
anděly
nebo
spolu
stvořiteli
jak
chcete
a
se
satanem
a
poradili
se
na
joba
jako
budou
týrat
tak
aby
dokázal
zvítězit
při
tom
týrání
napsán
sebou
a
aby
se
dostal
do
té
věčnosti
ze
kterého
si
ho
vyňali.
Prosím
vás
když
se
o
něm
radili
takhle
o
té
pochopitelně
ale
kori
tak
té
vnitřní
záležitost
nikde
se
nesnesl
nikde
se
neradil
ale
byl
tam
satan
byli
tam
ty
andělé
byl
tamten
pán
bůh
v
tom
vnitřním
stavu
tam
byl
ale
nedali
pustit
k
sobě
a
neradil
se
jako
my
to
děláme
tady
že
jo
nýbrž
to
je
bezčasová
záležitost
do
které
každý
člověk
jehož
symbolem
job
spadá
že
von
se
už
ocitne
potom
úniku
bezčasovosti
do
rodného
průběhu.
A
odtamtud
po
narození
do
pomalého
průběhu
času
tak
pomalého
že
je
to
únavné
unaví
to
člověka
třebas
do
osmdesáti
let
tak
je
z
toho
umře
že
ano
pouto
veme
na
za
nepravý
konec
tak
ten
děj
umoří
pravém
slova
smyslu
ten
nás
nesmí
umožnit
ten
je
tady
na
osvobození
že
a
ta
algoritmu
tolik
skutečná
že
je
osvobozující
takže
já
si
nesmírně
vážím
náboženské
ale
hory
ale
vím
že
to
není
pravda
je
že
je
to
obraz
který
někdo
namaluje
maje
pardon.
Ale
prosím
vás
kdykoliv
budu
říkat
napřed
potom
tak
to
je
zase
obraz
aby
se
to
vůbec
dalo
rozumět
nic
není
napřed
nic
není
potom
v
této
bezčasové
záležitosti
není
průběh
času
já
si
ale
musím
dětí
napřed
a
potom
pomáhat
že
musím
nějak
srovnat
pro
vaše
hlavy
že
tuto
skutečnost
zkušenost
kterou
já
mám
bezčasu
vám
chybí
a
já
ji
musím
zastat
nechybělo
třebas
ježíši
kristu
pochopitelně
protože
on
vědomě
ne
jako
já
ale
on
vědomě
přišel
od
boha
já
ne
a
nikdo
z
vás
tím
se
lišíme
vod
avatara
ten
v
těch
to
vtělení
boží
vědomě
přichází
od
boha
a
vědomě
k
němu
přichází
ze
své
odchází
vrací
se
jenomže
také
mu
to
jde
pomalu
a
tak
je
mu
to
de
stezkou
protože
nám
musí
ukázat
jak
to
mám
jeto
smysl
ukázat
tam
jak
to
jde
s
námi
že
to
dělá
jako
brilantně
tak
přeci
jsou
v
tom
veliké
a
veliké
potíže
tak
když
byli
u
ježíše
krista
z
to
nedělali
ten
míře
u
vás
ještě
poněkud
málo
větší
ne.
Tak
v
tom
jak
oprava
opakovat
tak
že
když
já
teďka
bych
mluvil
třebas
nechal
by
sebe
se
stvoření
stranou
protože
si
to
možná
přečetli
v
tom
je
studia
nově
tam
v
tom
obrazu
který
jsem
tam
napsal
o
stvoření
světa
aspoň
kousek
tak
já
se
budu
všímat
jenom
člověka
protože
mně
jde
o
toho
člověka
teď
jenom
to
je
ovšem
zprostředka
vědí
něčeho
co
má
absolutní
souvislost
veškerým
stvořeným
a
celým
nestvořeným
a
nezrozený
takže
já
už
tímhletím
že
to
vnímám
z
toho
kontextu
se
dopouštím
obrovské
chyby
ale
jsem
si
jí
dobře
vědom
a
vy
si
buďte
také
dobře
vědomi
abyste
věděli
jakými
chybami
já
ostatek
už
počítat.
Takže
tato
všechno
nedopatření
nejsou
nedopatření
v
pravém
slova
smyslu
nýbrž
nedopatření
v
uvozovkách
aby
to
bylo
srozumitelné
co
já
říkám
tak
takhle
vás
budu
učit
nové
stylizaci
života
která
na
to
jde
opačně
z
nitra
navenek
a
bude
muset
jít
z
mého
nitra
na
do
vašeho
vnějšku
aby
to
odtamtud
zase
působilo
pěkně
do
nitra
já
jsem
přesvědčen
že
ten
pochod
který
u
mě
půjde
z
nitra
navenek
nezastaví
se
tam
někde
venku
nýbrž
za
se
bude
o
jinou
působit
do
nitra
ovšem
jenom
o
vědom.
Nebude
to
ta
moje
zkušenost
k
tomu
musíte
něco
ze
sebe
přidat
to
je
to
co
vám
pořád
říkám
už
o
ten
sem
útlém
mládí
že
já
jsem
sice
s
prázdnoty
vzal
rozlišovací
schopnost
kde
jsem
věděl
co
je
správné
prázdnoty
vyprázdnění
se
od
sama
sebe
od
vlastní
vůle
ale
potom
když
jsem
to
měl
realizovat
přestože
ten
ta
mnou
stála
obrovská
moc
boží
které
jsem
se
jenom
podřizovali
já
se
podřazoval
svými
nástroji
já
jsem
začal
být
na
poli
hospodářově
a
jeho
nástroj
jsem
tam
kde
jsem
věděl
že
to
na
svoje
boží
na
to
nedají
jsem
jeho
nástroj
jsem
tam
působil
a
kdybych
byl
nepůsobil
kdybych
byl
nedal
do
ruky
do
lidské
ruky
jeho
nástroje
tak
celý
ten
celé
to
zjevení
pravdy
bylo
marné
jo.
Jdu
nazpět
k
tomu
člověku
já
vím
že
tam
pořád
potřebuju
něco
vždycky
dodat
aby
se
to
vůbec
tomu
bylo
rozumět
ale
začněme
u
nedělené
buňky
v
matčině
těle
neděle
ná
buňka
v
matčině
těle
ze
které
potom
vejde
celý
člověk
rozdělí
se
tomu
a
tak
dále
to
to
je
dál
to
už
se
to
znáte
tu
vyhodit
to
už
je
obraz
skutečnosti
to
už
není
skutečnost
sama
to
už
je
to
už
je
dějové
buňka
už
je
dějová
záležitost
čili
já
už
se
teď
ocitám
v
obrazů
že
vám
to
to
líčil
a
protože
tam
ten
děj
postupuje
úžasně
rychle
že
miliardy
let
za
devět
měsíců
zdola.
Tak
se
přeci
jenom
musíme
u
toho
trošičku
o
zastavit
že
bychom
si
přáli
aby
ten
děj
tady
v
tom
našem
životě
také
probíhal
zenem
kupředu
kupředu
té
zase
ale
gloriam
tak
v
tom
smyslu
aby
to
rychleji
šlo
abychom
během
tohoto
života
stačili
s
tím
návratem
do
otcova
domu
je
to
pro
to
tak
rychle
v
tom
matčině
těle
abychom
nemuseli
rekapitulovat
dějově
celé
to
miliardu
let
trvající
tvoření.
A
mohli
se
ocitnout
na
prostředku
a
rychle
ten
prostředek
proti
protože
živý
organismus
té
prostředek
toho
procesu
a
lidský
organismus
zvlášť
to
je
dejme
tomu
za
pět
milovat
hledat
konec
toho
procesu
měl
by
to
být
konec
protože
po
něm
už
to
má
jít
směrem
opačným
od
toho
to
pytel
ského
úkonu
k
tomu
úkonu
spasitelskému
upozorňuju
vás
ale
ještě
na
jednu
věc
že
já
si
pomáhám
tím
že
tady
mluvím
od
trojici
než
těší
trojici
boží
o
otci
synu
a
duchu
svatém
tak
si
pomáhám
ale
kori
já
si
pomáhám
nábožensky
což
je
možná
dost
odvážné
protože
tato
ale
je
velice
vzdálená
skutečnosti
ale
ona
přeci
jenom
obrazně
vystihuje
pravdu
bezvadně.
Jenomže
nesmíte
ty
tři
osoby
boží
rozdělovali
na
úkony
za
sebou
následující
třebas
napřed
to
pán
bůh
stvořil
potom
vykupitel
někde
když
se
narodil
někde
v
betlémě
tak
začal
nás
věku
povah
a
potom
na
kříži
ne
to
potom
má
na
to
tam
řekni
to
berte
jako
algoritmy
přišel
duch
svatý
po
něm
že
to
tam
takhle
bylo
dějově
a
teprve
potom
až
se
všechno
stalo
von
to
taky
ježíš
kritika
teprve
naše
a
vodejdu
tak
přijete
do
svatý
dříve
to
není
možné
on
to
takle
lidově
podával
nábožensky
to
podává
ale
on
sám
nebyl
člověk
věřící
pochopitelně
on
byl
člověk
poznávající
nepotřeboval
věřit
to
je
to
bylo
zbytečný
to
byla
ztráta
času.
A
ztráta
síly
a
energie
duchovní
on
věděl
od
začátku
věděl
na
rozdíl
od
nás
je
to
já
jsem
třebas
se
to
jsem
pro
to
koncil
viděl
jenom
maličkostech
správně
něco
dělat
ale
nic
víc
velký
nese
se
nic
nevěděl
teprve
v
tom
a
je
seděl
o
velké
o
celém
životě
že
je
to
celek
a
že
v
celým
životem
to
má
probíhat
nejenom
jako
nějaká
záležitost
momentální
poznávání
správného
ale
jsem
to
věděl
správně
nesprávně
a
to
co
v
tomu
se
vrátím
já
nemohu
pořád
odbývat
od
toho
co
chci
říct
já
už
se
vůbec
nedostal
k
tomu
konci
tak.
Jestliže
tam
tedy
probíhal
ten
děj
úplně
jiným
způsobem
než
probíhá
zde
tak
to
nebyla
jenom
jiná
časová
dimenze
to
nebyla
jenom
jiná
časová
nese
to
byla
taky
jiná
kvalita
dějové
ho
procesu
a
tak
kvalita
okamžikem
zrození
se
degradoval
tato
degradace
mám
pomalý
postup
časový.
Nám
umožňuje
aby
se
čas
snáze
zastavil
čili
vono
to
vypadá
jako
degradace
ale
průběh
časového
procesu
se
zpomaluje
po
narození
z
toho
aby
se
ten
čas
nakonec
snáze
zastavil
kdyby
tak
prudce
šel
kupředu
jako
v
tom
matčině
těle
nebyla
by
nejmenší
naděje
že
se
to
zastaví
a
kdy
se
to
se
pomalu
je
tak
je
naděje
že
se
to
zastaví
a
o
ten
čas
se
musí
své
ku
zastavit
a
k
této
sti
zase
života
já
na
vás
vedu
aby
se
ten
čas
nějakými
prostředky
zastavili
ale
nemyslete
si
že
to
budou
převážně
prostředky
zevní
například
koncentrace
relaxace
uklidnění
mi
svě
já
nevím
co
všecko
hathajogin
makrokosmos
to
není
to
hlavní
je
to
dobré
je
to
dobré
ale
je
to
tak
dobré
asi
jako
bylo
dobré
co
dělal
ten
bohatý
mládenec
bylo
to
dobré
ale
když
se
nevzdal
svého
majetku
tak
to
rázem
začlo
být
velice
špatné
a
nemohl
se
dostat
do
toho
království
božího
a
upozorňuji
je
to
všechno
dobré
co
děláte
všecko
ať
je
to
jediný
těch
čos
a
je
to
cokoliv
a
je
to
stavení
se
na
hlavu
všechno
je
to
dobré.
Když
já
říkám
že
je
to
nesmyslné
pro
mě
to
mě
to
nemá
smysl
ale
pro
vás
to
má
smysl
že
máte
jiné
východisko
ne
že
jste
byl
horší
ale
máte
jiné
východisko
než
já
je
nemáte
východisko
poznání
protože
vás
já
lékaři
do
toho
nenutil
aby
máte
východisko
víry
a
já
se
musím
štípnout
a
dycky
nastoupit
cestu
víry
s
vámi
aspoň
na
chvíli
abych
vám
to
vůbec
obrazně
mohl
světit
zase
znovu
u
toho
zpomalení
toho
času
ocitám
se
v
okamžiku
narození
člověka.
A
teď
začíná
v
tom
zpomalení
toku
času
výchova
zevním
prostředím
zase
si
nemyslete
že
výchova
zevním
prostředím
je
to
co
člověkem
dělají
vychovatele
že
to
to
to
hlavní
je
to
podstatné
není
podstatné
to
co
pán
bůh
sám
zařídil
že
nám
dal
k
dispozici
automatismus
jedna
je
všechno
funguje
samo
a
že
mi
to
taky
samovolně
bereme
jako
do
to
není
ho
žádná
milost
od
pána
boha
m
to
je.
Prosím
vás
jestli
vám
někdo
řekne
třebas
karel
makoň
že
to
je
obrovská
milost
že
zažil
toto
v
okamžiku
bezčasovém
to
nýbrž
okamžik
ten
se
taky
zvol
je
to
bezčasově
zažil
a
že
to
byla
obrovská
milost
kterou
vy
nemáte
chudáci
tak
prosím
vás
zbytečně
se
bourám
že
máte
daleko
větší
milost
než
je
tahleta
to
jsem
tam
taky
pochopil
že
se
svými
ismy
který
ve
zpomalení
čase
zde
žijete
tak
zpomalení
že
to
není
tak
platného
zastavit
ovšem
jestli
se
budete
snažit
jenom
ze
klást
hlavní
důraz
na
zevní
prostředky
o
té
koncentrace
a
všechno
možné
jsem
tady
jmenoval.
Tak
prosím
vono
to
půjde
velice
těžce
anebo
to
vůbec
nepůjde
s
metodou
to
vůbec
nejde
když
to
pudete
dělat
tímto
způsobem
a
ježíš
navrhuje
tu
tento
způsob
protože
pro
věřícího
člověka
tak
budete
muset
metody
chvíli
měnit
a
bude
mít
prvním
úkolem
tento
týden
ty
to
soustavné
proměny
metod
vám
předvádět
upozorňuju
vás
ale
že
on
nekladl
na
to
tak
velký
důraz
ježíš
kristus.
Jako
abyste
pochopili
že
by
to
bylo
to
hlavní
že
to
je
také
počínání
zvnějšku
do
nitra
kdežto
to
podstatné
musí
z
nitra
navenek
tak
dejme
tomu
proč
se
mi
tam
stalo
v
bezčasovém
okamžiku
tedy
tam
v
tom
koncentráku
jsem
pochopil
z
tvoření
a
od
tvoření
a
tak
dále
protože
jsem
se
vzdal
všeho
co
z
vnějšku
působilo
a
to
byl
život
v
tomto
světě
já
jsem
od
něho
odstoupil
totálně
a
takže
tam
bylo
místo
pro
to
působení
z
vnitřku
navenek
a
z
vnitřku
se
provedl
a
tato
zkušenost
rozumíte
a
co
stane
každému
z
vás
pokud
od
bouráte
všecko
to
neznamená
utr
ze
světa
to
je
ten
primitivismus
roz
nýbrž
znamená
to.
Zastavit
s
tok
svého
chtění
který
směřuje
ke
zvířecím
způsobu
života
já
bych
to
vysvětlil
aspoň
několika
slovy
vy
jak
tady
má
vidím
se
chováte
jako
zvířata
to
není
nic
špatného
kéž
že
se
chovali
aspoň
vždycky
jako
zvířata
ono
to
tak
není
že
si
někdy
chovat
jako
zvrhla
zvířata
já
tak
a
to
je
ho
horší
ale
poctivé
zvíře
se
chová
takhle
že
ani
kuře
darmo
nehrabe.
Vy
tady
jste
jako
zvířata
protože
byste
řád
se
aby
se
mně
to
nevěděli
abyste
se
to
pro
sebe
měli
abyste
něco
získali
v
té
zvířecí
způsob
přístupu
kdy
jsem
nejdete
tak
jako
aby
se
si
za
tančil
abyste
se
zaradoval
tak
aby
se
nebo
té
jenom
za
rmoutí
nad
sebou
to
ne
abyste
pokročil
kupředu
vite
to
vy
se
chováte
tak
jako
člověk
který
je
na
symbolickém
ochot
a
čeká
na
jeho
konec.
To
je
vyhnání
nějakýho
zrníčka
toho
zvířete
víte
jaká
ty
symboly
chápu
přes
svým
oni
až
rovní
kuře
mně
to
jednota
co
dělá
člověk
na
konzert
normální
a
co
vy
děláte
zde
to
dělá
to
kuře
pro
mě
jedno
a
totéž
o
to
se
vám
nezdá
ale
pro
mě
je
to
kdyby
to
by
se
to
bylo
také
nepropojuji
to
všechno
na
to
do
v
té
přírodě
tak
jsem
nedostal
se
ani
za
tu
příznakem
čas
a
prostor
to
tam
musí
být
takhle
pro
pohled
propojeno
si
byli
že
to
z
vnějška
to
docílit
to
nejde
jenom
tím
sebevzdáním
proto
ježíš
kristus
radil.
Zapři
sebe
sama
jedině
tím
sebezáporem
se
tam
dostane
a
to
je
otázka
vnitřní
a
ne
vnější
když
opustíte
cokoliv
z
tohoto
tak
se
sice
to
nevzdali
to
jste
jenom
volili
špatnou
kolej
z
tohoto
ku
života
ste
nepochopili
vůbec
nic
že
to
má
všechno
smysl
do
tý
nejmenší
špatnosti
i
do
té
nejmenší
ctnosti
všechno
má
tam
nějaké
místo
uplatnění
a
na
vás
nechci
jako
mít
k
tomu
abyste
vite
vyžíval
že
když
špatnosti
ani
vás
nemohu
mít
k
tomu
a
to
se
mi
podaří
dobře
abyste
zažívali
všechny
ctnosti
že
to
nebudete
někdy
ctností
že
ano
já
který
jsem
byl
svatý
prosim
vás
devět
let
tam
že
jsem
sedmkrát
za
den
řešil
dneska
v
té
věci
svatý
nejsem
tak
že
můžu
řešit
pořád
ne
ale.
To
je
váš
případ
i
můj
takže
jsme
zase
na
jedné
platformě
chci
vám
to
říkat
jenom
opakuju
vám
to
proto
do
nekonečna
z
toho
důvodu
abyste
si
nezoufali
aby
si
nemysleli
že
někdo
dál
pro
nějakou
zkušenost
všichni
žijeme
v
tomtéž
zpomalení
čase
a
všichni
máme
pro
tu
zpomalení
toho
času
příležitost
dvojího
druhu
být
pokušení
že
je
to
s
jediná
skutečnost
a
mít
jistotu
že
z
toho
pomalého
času
snadno
se
dostane
za
ně
že
se
jednou
název.
A
no
takže
teďka
bych
vám
při
nežít
to
že
se
ocitá
te
v
okamžiku
narození
ve
zpomalení
pokud
času
děje
to
znamená
někde
u
konce
stvořeného
tam
se
to
ten
ten
stvořitelský
proces
zastavuje
aspoň
pro
člověka
tak
to
je
největší
milost
jaké
jste
vůbec
svědky
nemůže
být
větší
milosti
vám
dané
než
ocitnout
se
ve
stavu
lidského
bytosti
ve
které
už
tento
čas
takhle
zpomalení
pracuje
má
to
své
těžkosti
protože
bez
pomalé
čase
se
daleko
prudčeji
a
bolestně
ji
a
taky
ne
dost
něj
prožívá
všechno
co
v
tom
čase
probíhá
takže
bolest
na
člověka
dotírá
daleko
silněji
jak
tělesná
tak
duševní
než
na
zvíře
když
vraždíme
zvíře
tak
z
toho
nemá
tu
bolest
jako
máme
my.
Já
si
vzpomíná
a
tu
slepici
která
se
dá
vraždit
tou
jinou
slepicí
a
klidně
se
dala
vraždit
a
kdyby
byl
zakročil
tak
byla
zavražděny
prosím
vás
toto
není
tři
případ
člověka
já
jsem
čtrnáctkrát
byl
operován
při
vědomí
a
čtrnáct
dnes
zubech
ty
bránila
by
mě
ne
zavraždili
že
se
jako
tím
jsem
to
je
tak
na
on
v
něm
je
važte
tu
ponese
prožívá
jinak
než
zvíře
zase
zvíře
probíjí
zvíře
ta
bolest
probíhá
jinak
než
rostliny
o
se
ta
bolest
probíhá
jinak
rostliny
než
třebas
u
kamene
a
ta
bude
taky
probíhá
ale
strašně
slabě
nebo
tak
že
se
nejeví
tomu
kamení
jako
bolest
prosím
vás
promiňte
mi
že
já
takhle
myslím
já
myslím
na
všechno
jako
na
živé.
Pro
mě
není
něco
neživé
ten
bůh
když
tvoří
a
už
se
budu
říkat
že
stvořil
tak
z
tvoří
ze
svého
života
život
různých
vývojových
fází
převádí
život
věčný
na
vývojové
fáze
téhož
života
takže
nerost
vyvá
fáze
božího
života
ke
kterému
ten
kámen
má
dost
daleko
tomu
božímu
životu
člověk
má
k
němu
blíže
ale
za
cenu
úžasného
utrpení
veden
ke
zvířatům
rostlinám
kameni
a
tak
dále
to
buňka
takže
jestliže
je
u
vás
v
životě
hraje
nějakou
roli
bolest
nepostavíte
se
od
dneška
nad
tím
tak
to
je
taky
součást
té
stylizace
začíná
už
o
tom
mluvit
že
byste
nad
tím
byli
zdržení
nebo
že
byste
sebe
litovali
to
je
to
nejhorší
co
můžete
dělat
že
sebe
litujete
a
já
hrozí
tak
na
nenápadně
nebo
křivě
prostým
a.
Nýbrž
bez
do
tak
že
je
to
kromě
té
bolesti
vedle
té
bolesti
já
ji
nepopírám
že
je
velké
bolest
je
to
jedna
z
největších
milostí
od
boha
že
vás
to
bolí
každý
lékař
vám
řekne
že
když
to
někde
bolí
že
je
to
obrana
toho
organismu
aby
se
zatím
snaze
mohlo
jít
tato
až
by
se
bylo
najít
příčin
a
té
bolesti
že
kdyby
to
nebolelo
takže
by
to
bylo
horší
než
že
to
bolí
ten
nekážu
na
to
vůbec
nepřišel
tak
lékař
máme
jiné
názory
a
mohu
než
měli
třebas
se
ještě
před
několika
deseti
letí
mít
že
to
tečka
obranný
systém
že
neexis
je
správné
ji
pohledět
nějakými
ani
antibiotik
to
není
to
nejlepší
to
se
obrana
schopnost
ruší
toho
organismu
a
má
to
neblahé
následky
na
úplně
jiném
poli
než
kde
to
původně
pojala.
Tak
já
jsem
vás
chtěl
připravit
k
tomu
protože
v
té
stylizaci
kterou
vás
budu
učit
jeden
z
hlavních
článků
je
být
toleranci
být
to
letí
v
každém
v
nejzazším
případě
vůči
bohu
ale
být
orání
vůči
stavům
které
zažíváte
nevybírat
si
stavy
příjemné.
A
nedává
tím
přednost
představy
nepříjemným
nepříjemný
stav
má
nějaký
smysl
jako
horečka
jo
matka
vykládali
proto
vám
to
takhle
před
obrazech
lidsky
vším
to
je
nábožensky
půso
podání
jak
sem
líčil
horečku
smysl
ho
nečtli
a
my
se
bolesti
to
by
v
tom
nevíte
náboženství
ale
to
je
moderně
poddaná
náboženství
to
je
symbolika
ale
za
tím
je
tato
zkušenost
že
totiž
je
má
to
nějaký
smysl
a
ten
nejvyšší
mysl
nemůžete
třebas
momentálně
pochopit
ale
ten
nejvyšší
smysl
je
že
vás
to
přivádí
k
té
věčnosti
daleko
poučeni
jak
ať
je
to
radost
anebo
bolest
daleko
poučení
ne
vytrvá
takovou
neutrální
povahu.
Proto
ježíš
kristus
mohl
radit
já
jsem
s
ky
budu
odvolat
především
naše
krista
radujte
se
zaujetím
a
plače
s
platí
smím
prosim
vás
pročpak
plačící
protože
proč
ne
to
šipka
sám
nedělejte
to
dete
vždycky
bečka
venek
někam
mezi
lidi
aby
viděli
že
jste
na
tom
strašně
zle
aby
se
pochopili
že
jste
nešikové
proč
protože
ten
váš
pláč
je
východiskem
celého
lidstva
celého
stvoření
celého
časoprostoru
vy
to
pociťuje
jako
osobní
neštěstí
že
nad
něčím
u
sebe
plače
te
že
se
nad
čím
přes
zoufalý
ale
vy
jste
zoufalý
na
celým
průběh
děje
nebo
převedení
nedějového
na
dějové
a
za
pomalej
dej
přičemž
pomalé
ději
to
nejvíc
bolí.
Tak
vlastně
máte
největší
soucit
v
celým
lidstvím
především
stálým
sem
když
nad
sebou
plače
te
něte
si
si
pláč
pláčem
k
těm
kteří
také
plačou
já
jsem
vám
to
několika
z
vás
předváděl
abych
se
to
nepřevedl
všem
tak
vám
tuto
zkušenost
ještě
jednou
budu
opakovat
promiňte
mi
toto
není
chlubení
nýbrž
to
zkušenost
já
vám
musím
říct
tu
zkušenost
protože
to
vyprchal
ben
jako
že
jsem
udělal
nějaký
nazare
vůbec
ne
ale
je
to
zkušenost
která
stojí
za
zamyšlení
abyste
věděli
jak
se
dá
účinně
plakat
s
jinými.
A
jaký
to
má
veliký
význam
pro
toho
dotyčného
člověka
který
taky
už
pláče
asi
tři
roky
jsem
chodil
nějakého
rychle
duchem
plzeňským
choroby
si
hodil
jsem
o
těšit
ho
sem
dokázal
byl
na
půl
těla
vochrnutý
nebo
ani
do
šlápnout
na
patu
tou
sebe
se
okolo
zdi
třebas
když
me
jít
jenom
na
více
a
by
dá
tam
vůbec
dojde
a
měl
já
nevím
za
z
jak
období
dycky
strašné
bolesti
v
té
straně
toho
těla
které
se
potom
rozšířil
do
celého
těla
tak
strašně
že
přestože
byl
člověkem
věřícím
tak
v
té
chvíli
té
bolesti
která
trvala
dvě
až
tři
hodiny
minimálně
dvě
maximálně
tři
hodiny
když
to
trvalo
přeceňuje
tak
lékaři
nařídil
aby
vzal
opírá
tak
tak
dával
na
pána
boha
že
potom
až
mu
ta
bolest
přestala
tak
se
styděl
za
to
jak
pána
boha
vi
nadával
ale
protože
se
to
opakovalo
úplně
pořád
tak
soustavně
nedával
vlastně
celý
život
a
toho
pána
boha
že
ta
ochrnutí
bylo
na
vrozené
nebo
já
nevím
co
a.
Říkal
mně
mně
není
vůbec
pro
mě
není
by
soboty
jsou
to
utrpení
protože
já
když
nemám
tu
bolest
já
jsem
vděčen
za
to
za
to
byli
nejste
vděčni
za
ten
moment
bez
bolesti
a
já
velebit
celou
tu
dobu
pána
boha
já
nemám
čas
ani
na
špatné
myšlenky
protože
jsem
tak
šťasten
že
chvilinku
nemám
tu
bolest
že
musím
pána
boha
velebit
za
to
že
tu
bolest
vám
přes
tu
to
od
byl
dál
pan
lysý
než
my
všichni
než
já
a
vy
já
jsem
vždycky
nadával
na
poměry
jak
mi
to
nešlo
ale
pan
lysý
byl
v
době
kdy
poměry
mu
šli
vděčen
za
to
za
co
my
vděčím
nejsme.
Mně
nejste
tím
že
ten
běžný
den
kdy
vám
to
všechno
vychází
z
nás
nebo
lí
a
já
jsem
říkal
pane
listí
víte
u
vás
za
ten
zázrak
musí
stát
že
jenom
nebudete
chromý
protože
vy
si
přejete
abyste
vo
sloužit
tady
těm
chorobný
v
tom
ústavu
a
nemůžete
protože
sám
musí
být
ošetřován
ale
jestliže
máte
tuto
touhu
tak
ta
bude
říše
a
proto
že
jste
nejlepší
z
lidí
jaké
já
jsem
poznal
jelikož
vy
jste
vděčný
za
to
za
co
není
větší
žádný
člověk
kterého
já
se
nám
dlani
z
vás
co
tady
snad
ne
a
nic
jsem
u
sebe
ani
kolonie
takového
nepoznal
já
kdybych
takový
byl
tak
jsem
předčasně
říkal
jsem
panu
listí
a
proto
musí
jednoho
dne
nastat
zázrak
kdyby
začnete
chodit
abyste
mohl
pomáhat.
A
my
si
říká
to
karlička
toho
se
nedočkám
protože
já
to
zase
za
bloku
tím
nadávání
kdybyste
jednou
přišel
na
tu
chvíli
kdy
já
nadávám
tak
byste
věřil
že
převrat
není
možný
mě
sem
říkal
no
tak
snad
se
jednou
podaří
v
okamžiku
nadávání
přijít
já
jsem
tam
opravdu
no
vstoupil
nečekaně
že
ho
začal
právě
nadávat
protože
podle
zbyla
utá
a
on
mě
hnal
vod
věří
pryč
a
říkal
karle
vodejdete
já
začínám
právě
nadávat
a
to
petrova
dvě
a
půl
hodiny
nově
asi
hodiny
dostat
se
za
tři
hodiny
a
ten
říkal
to
už
je
pláště
v
době
to
už
nebudu
moci
já
tu
zůstanu
já
budu
nadávat
s
vámi
nedělejte
toto
by
se
provinil
se
mnou
dyť
já
nadávám
strašně
šťastně
a
od
plic
já
to
myslím
vážně
že
někde
pánu
tak
trvale
trápí
že
se
mu
říkal
pane
listí
v
mě
podceňuje
te
já
my
taky
dneska
radovat
já
jsem
vám
vedle
něho
nadával
tak.
Tak
s
hnusně
na
pána
boha
víte
že
kdybych
vám
opakoval
jenom
přísný
přívlastky
který
jsem
dal
pánu
bohu
tak
budete
mít
dojem
že
všechno
co
vám
tady
říkám
že
je
to
lež
protože
já
když
daleko
lépe
se
vyjadřoval
nadávka
mi
na
pána
boha
než
tou
úctou
kterou
tady
vůči
němu
projevuju
ale
já
jsem
nejenom
nadával
že
jsem
v
žil
do
postavení
pana
lí
si
já
jsem
s
ním
plakal
já
jsem
plakal
stačí
se
upřímně
plat
až
do
toho
vžil
jsem
viděl
tu
jeho
bolest
to
byla
bolest
moje
von
říká
proč
breptá
proč
nadává
to
sem
říkal
já
tu
vaši
pole
pociťuju
a
pan
liší
říkal
za
deset
minut
mně
to
bude
přestává
poprvně
v
životě
z
recept
minut
toho
jsme
dodávali
dva
a
vy
se
dával
tam
na
tě
a
já
jsem
říkal
no
jo
pana
říkal
že
jsou
dva
nebo
tři
ve
jménu
mém
a
o
to
bylo
pěkný
jméno
boží
no
tak
tam
jsem
já
uprostřed
nich.
Jestliže
on
taky
říkal
pane
plačící
mi
a
já
jsem
plakal
nad
nadáváním
tedy
ale
plakal
jsem
jak
on
plakal
tisíce
jsem
plakal
já
nemůže
být
si
plakat
jinak
když
von
ve
tak
ne
tak
já
nemůže
jít
na
naplakal
já
jsem
o
zval
a
nadával
jako
on
všechno
se
to
myslí
jsem
si
zamítne
netrval
já
jsem
nad
ním
slzel
který
to
jsem
byl
na
tom
něko
se
a
těší
přeci
jenom
při
tom
a
proto
taky
ty
mentalista
na
těší
a
že
von
to
přešlo
tak
von
říkal
to
je
zázrak
že
to
přešlo
za
deset
minut
v
životě
mi
to
nesebral
nepřešlo.
Víte
já
bych
málem
věřil
že
ten
zázrak
je
nablízku
ale
ten
se
nemůže
stát
protože
podívejte
se
zůstala
já
si
se
nadávám
román
noha
zůstal
pane
si
to
ste
do
omylu
ta
už
není
chrámy
ukazoval
do
že
se
stěny
že
nemůže
tu
patu
dát
na
zem
omylu
tu
patu
můžete
zázrak
už
se
stát
nebo
se
za
nám
ať
si
říkal
stane
co
chce
to
už
se
teď
neděje
to
už
je
provedeno
dali
te
pozor
já
vás
jenom
budu
instruovat
jak
si
v
tom
zázraku
máte
zacházet
se
sebou
že
to
neumíte
to
děláte
poprvně
v
životě
a
já
to
dělám
pořád
protože
já
chodím
normální
tak
podstatu
se
chce
stěně
vemte
si
berličky
do
ruky
lev
pravou
nohu
dáme
patu
na
zem.
A
tlačil
jsem
mu
tu
nohu
na
zem
on
z
té
na
říkal
tady
se
tam
napínáte
to
vám
všechno
zkrácený
když
celý
život
nedošlo
ji
na
patu
ne
a
ono
mu
to
tam
nějak
ruplo
bolelo
on
říkal
to
bolí
ale
jenom
v
té
noze
nikde
jinde
a
to
je
dobré
jen
ho
tak
se
mu
tu
nohu
držel
při
té
zemi
a
až
tam
byl
došlápout
sou
že
já
co
nou
šla
poprvně
v
životě
jsem
říkal
ne
poprvně
v
životě
budete
taky
normálně
hodit
a
já
mám
tu
nohu
budu
ještě
protože
na
té
země
protože
s
tím
neumíte
s
tím
zázrakem
nemůže
jste
nemůžete
si
umět
zacházet
já
vám
na
tu
nohu
držet
abys
tu
patu
nemohli
víc
nou
normální
člověk
zdvihá
patu
když
vykazuje
druhou
nohou
ale
my
asie
druhou
mnoho
a
necháte
tam
patu
na
zemi
aby
se
to
ještě
přepadl
kdy
sval.
A
voni
tam
přes
té
ná
ním
nechal
musel
nechat
dál
jsem
celou
vahou
ve
jsem
tolik
ice
neměla
takových
tak
sedmdesát
sem
měl
sem
tam
tlačil
a
von
nemohl
to
patu
z
vyhnout
ke
své
e
se
může
o
puste
puste
to
do
bolí
ne
nepustil
jsem
prže
jsem
mu
tam
tu
patu
a
pani
si
vykročil
plně
levou
mnoho
já
sem
říkal
a
pěkně
toho
nebo
na
patu
na
předešlá
před
té
a
potom
teprve
na
špička
až
budete
celou
slabou
na
zemi
vínem
pravou
nohu
a
uděláme
totéž
dopředu
a
tak
dále
pan
nis
prošel
tou
místností
a
první
bez
bolesti
už
při
spali
byli
ještě
už
ku
brně
li
říkal
my
potom
ale
už
jenom
brně
li
a
šel
říkal
karle
promiňte
mně
ale
já
musím
poprvně
ji
do
kapse
poděkovat
pánu.
Jak
ten
člověk
děkoval
pánu
bohu
za
to
že
chodí
my
za
to
že
chodíme
děkujeme
jsme
zažili
na
to
ne
chodit
to
sme
nezažili
bohužel
nebo
protože
tak
já
vám
to
nepřeju
ne
ale
ale
jsem
tam
řeklo
takovým
způsobem
že
já
jsem
se
mohl
plakat
na
novo
a
ještě
dneska
z
toho
pláči
na
to
sme
on
srdeční
děkoval
pánu
bohu
a
že
u
něho
se
nemohlo
opakovat
to
co
se
stalo
předtím
že
on
si
to
odplata
a
von
potom
do
smrti
sloužil
k
těm
nemocným
v
tom
choroby
si
oni
ho
tam
nechali
protože
on
byl
velice
dobrým
pomocníkem
on
nezištně
pracoval
on
na
tato
nic
nechtěl
on
to
dělal
jako
oslavovat
síly
která
ho
zbavila
on
předtím
věřil
na
převtělování
že
byl
nějakým
generální
který
poradil
a
nevím
kolik
arménů
a
turky
se
dostat
ho
z
toho
bludu
že
to
bylo
přechází
vtělení
já
se
musí
o
podívat
to
měl
velikou
práci
ale
dostal
jsem
ho
stoho
tímhletím
zázrakem
který
se
na
něm
stal.
Tak
já
vám
chci
jenom
říci
že
i
tento
zázrak
byl
proveden
z
vnitř
ka
navenek
že
to
co
jsem
v
ně
stalo
se
napřed
uskutečnilo
vnitřně
v
tom
panu
li
s
tento
pře
mohli
pochopit
toto
několikrát
opakuje
tento
případ
že
všechno
v
této
stylizaci
to
podstatné
v
této
stylizaci
ne
všechno
tedy
podstatné
jde
z
vnitřku
navenek
že
podstatná
reformu
a
je
zítřka
a
zevně
jenom
doplňovat
a
to
do
plnění
je
nutné
pochopitelně
to
nesmíte
podceňovat
bez
toho
byto
nedošlo
do
konce
anebo
k
tomu
úspěch
vy
se
nedošlo
ale
musí
to
jít
z
vnitřku
čili
všechny
metody
celé
vás
který
vás
budu
učit
budou
metody
vnitřní
udává
poukazoval
na
ni
tří
metr
vím
všem
porozumíte.
Vy
nebudete
moci
pochopit
že
by
něco
z
nic
tam
mohlo
působit
víc
než
když
by
se
snažíte
osobně
to
si
to
že
se
snažíte
to
je
přeci
podstatně
jí
než
to
že
něco
dělá
ve
vás
pán
bůh
jenže
pán
bůh
ve
vás
nedělá
proto
nic
protože
by
ho
k
tomu
nepustíte
vy
máte
obrovskou
moc
tou
svou
vůlí
mu
zabrzdit
tou
vůlí
že
třeba
dělat
koncentraci
já
nevím
co
všechno
nej
nosti
provádíte
i
tomu
brzo
já
jsem
devět
let
brzdil
tou
svatostí
pánu
bohu
aby
provedl
to
co
když
jsem
přestal
být
svatý
udělal
za
tři
dni
a
ty
tři
dni
co
byl
vobě
von
to
taky
provedl
a
vstal
z
mrtvých
ve
mě
ve
mně
byl
ukřižován
on
a
ve
mně
vstal
z
hrobu
a
stal
z
mrtvých
a
zapři
dni
přesně
za
tři
dni.
Takže
to
je
symbol
zevní
pochopitelně
to
už
není
skutečnost
ale
je
tím
znázorněno
je
všechno
i
to
se
z
nitra
rodí
musí
mít
dobu
zrání
jestliže
se
budete
chovat
a
to
je
jedna
ze
základních
praví
o
této
stylizaci
že
se
budete
chovat
jako
hospodář
který
zasel
něco
a
vy
máte
zase
to
okamžikem
zrodu
teprv
jsme
u
okamžiku
zrodu
dosavad
ne
že
z
těch
kteří
se
začne
nedostali
když
něco
zasel
a
von
bude
chodit
po
poje
bude
tam
šlapat
bude
se
dívat
jestli
to
líčí
do
povolovat
je
zemi
ale
vím
co
s
tím
bude
všechno
dělat
nenechá
to
k
tomu
přirozenému
vývoji
průběh
nedá
jo
aby
se
to
vybíral
pomocí
takzvaných
zevních
činitel
jaký
mě
slunce
země.
Ale
prosím
vás
to
nesmíte
dělat
abyste
do
toho
mluvili
těm
zevním
činitelem
protože
byste
to
toho
mluvil
tak
i
těm
vším
činům
a
to
je
ta
síla
v
tom
semeni
ta
je
podstatná
kdyby
ta
síla
ta
idea
ty
rostlin
nebyla
v
tom
se
méně
obsažena
marně
byste
zalezl
ale
je
to
si
něco
když
tam
to
semeno
není
nic
nevyroste
ta
musí
být
semeno
a
polovině
a
to
je
atman
to
je
vaše
nesmrtelné
já
to
tady
je
je
nepatrné
já
říkal
ježíš
kristus
menší
než
ho
ne
ze
mo
a
u
vás
musí
být
podchycena
vírou
ta
víra
pude
zvnějšku
bude
působit
vnějšku
ale
bude
to
za
leháním
bude
to
ze
mě
úrodné
ve
které
to
zrno
klíč
ale
musíte
jít
dodat
tu
zemi
musíte
to
tam
dodat
se
ano
samo
kdyby
zůstalo.
Bez
té
půdy
tak
by
zahynulo
ale
když
se
dostane
do
půdy
zahyne
tím
že
s
líčí
a
to
je
rozdíl
zahynutí
zahynu
bez
klíče
a
zahynout
ský
se
vzkříšením
já
vás
teďka
vedu
k
tomu
abyste
zahynuli
vnitřně
bez
se
syčením
kdežto
normálně
člověk
který
si
pro
židem
to
život
jako
zvíře
zahyne
bez
klíče
to
ta
dosavadní
sty
za
se
vy
taky
jsili
e
ten
život
ale
tak
abyste
to
nejde
to
zůstali
to
na
tato
budete
jako
na
konec
toho
nebo
kaši
ale
pak
beztak
to
budete
muset
opustit
a
tímto
končí
to
znamená
my
se
degraduje
te
s
touto
sti
za
tíž
života
na
zvířecí
život
protože
zvíře
nemůže
jinak
ví
že
se
musí
vyřeším
že
umře
tak
se
smiřuje
snáš
než
člověk
pochopitelně
ale
nech
to
není
váš
osud.
To
není
osud
člověka
to
není
ve
psán
osm
na
jeho
jít
tak
oleje
se
v
okamžiku
narození
a
to
je
důvod
aby
se
to
řešil
a
inak
jsem
věděl
že
na
stanete
mně
tak
vás
ujišťuji
že
sem
tam
chodil
tři
roky
proto
že
při
první
návštěvě
jsem
toto
věděl
nebyl
vrhal
bych
časem
po
tři
roky
ani
s
vámi
tím
časem
bych
nevrhla
kdybych
nevěděl
kam
to
vede
a
proto
jsem
to
věděl
tak
jsem
se
jenom
musel
nutit
trpělivosti
v
té
boží
trpěli
si
kterou
člověk
nemá
člověk
to
nevydrží
ani
ty
tři
roky
neřkuli
aby
to
vydržel
to
vypadá
tak
bez
nadějí
on
nedával
plynule
celý
tři
roky
ani
to
nezvyšovalo
ten
stav
se
nesměl.
Mně
bylo
jenom
jedinou
nadějí
že
tam
měl
opisu
kapka
na
sto
let
a
že
jste
lásky
bývalo
čili
on
se
nestal
na
koan
jak
lékaři
ho
k
tomu
měli
se
mu
to
dali
k
dispozici
říkali
ty
bolesti
je
tady
dycky
nejsme
než
to
bylo
to
si
na
sebou
pak
to
nenechte
probíhat
tento
si
to
sem
opásal
za
brzděte
to
a
on
to
nikdy
neudělal
nebo
málo
kdy
se
na
to
udělal
prostě
nestranně
jako
masem
a
to
mně
bylo
důkazem
že
odpor
odporný
důkazem
že
tak
jak
jsem
to
pociťoval
v
tom
prvním
setkání
že
to
také
stane
a
nevím
jestli
to
plaví
zvědav
co
se
to
stane
že
já
jsem
nevěřící
člověk
tak
já
se
spíš
zvědavý
já
potřebuju
důkazy
nebo
jestli
jsem
k
tomu
vopravdu
z
věřil
nebo
já
vím
co
ale
zkrátka
sem
si
říkal
musí
být
trpělivý.
Jestli
nevěda
žádný
pokrok
tři
roky
jsem
věděl
žádný
pokud
a
najednou
jsem
přišel
to
toho
momentu
kdy
on
začal
nadávat
to
bylo
štěstí
kdybych
ho
byl
poslechl
se
te
si
to
kdybych
já
poslechl
třebas
jednoho
ty
říká
že
to
předurčeno
druhého
který
říká
to
že
to
jsou
vlivy
nějakých
předcházejících
vtělení
se
tak
to
sou
samé
omyly
pochopitelně
já
musím
trpělivě
vyslechnout
že
nic
z
toho
není
pravda
nebo
je
to
jenom
zdání
obraz
skutečnosti
voni
tady
ty
byly
souviselo
špatně
vysvětleny
že
ano
není
to
ve
psaný
osud
předurčení
není
to
předurčení
nějakým
ztratím
vtělením
nýbrž
je
to
posedlost
celým
tím
vesmírem
a
mě
posedá
z
toho
to
co
mě
je
příhodné
ne
se
mi
nepříjemné
ovšem
ono
to
někdy
je
příhodné
zvláštním
způsobem
proč
umírá
malé
dítě.
To
nemůžeme
v
první
lekci
vysvětlit
pochopení
ducha
než
se
k
tomu
dostaneme
že
já
jsem
okamžiku
setkání
s
tím
listy
byl
taky
prázden
sama
sebe
jako
jsem
byl
už
od
toho
útlýho
mládí
takže
já
jsem
poznal
co
je
správné
zůstaň
a
v
jenom
jsem
proč
a
jak
a
jak
to
dopadne
to
jsem
byl
už
zvědav
protože
zaručeně
jsem
tam
nebyl
pozná
k
tomu
aby
to
nedopadlo
to
jsem
to
mně
bylo
jasno.
Ale
pak
si
si
nedělal
nejmenší
naději
ta
karle
přestanete
si
nahoty
od
se
to
nezlepšuje
a
vy
mě
děláte
pořád
já
jsem
ho
ustavičně
přemlouvala
věřil
na
lásku
boží
a
ne
na
karmu
že
když
nepřestane
věřit
na
osud
na
odplatu
že
se
nemůže
probíhá
a
on
říkal
jakápak
láska
když
já
vždycky
přestože
jsem
vděčen
za
toho
prolíná
lidi
nejsou
vděčni
já
vždycky
propadnout
mu
zoufalství
ale
zase
nastoupí
tatáž
bolest
jako
před
tím
znovu
opakovaně
a
pořád
stejná
možná
že
ještě
větší
tak
kde
je
ta
láska
boží
toto
říkali
všichni
věřící
v
tom
koncentráku
kde
je
ta
láska
boží
a
už
se
to
tady
stvořil
a
nás
opustil
nechal
to
běžet
no
tak
to
neměli
pravdu.
Já
jsem
v
tom
se
neodporoval
že
jsem
nebyl
věřící
tak
jsem
nepotřeboval
takhle
nadávat
na
pána
boha
ale
já
jsem
dával
jenom
jenom
na
pána
boha
a
to
bylo
s
tím
pánem
mysli
na
to
z
lásky
k
tomu
to
mysim
a
to
jsem
si
byl
vědom
toho
že
přestože
jsem
šťastně
nedával
že
mě
to
pán
bůh
nemá
za
zlé
protože
jsem
plakal
plačící
mi
a
bylo
to
v
rámci
lásky
k
bližního
miluj
bližního
jako
sama
sebe
a
to
se
snažil
dostat
a
to
je
to
co
musí
vlastně
předcházet
té
lásce
k
bohu
jelikož
když
nebudeš
milovat
bližního
jakpak
už
ji
měla
boha
který
ho
nevidíš
ne.
Text view •
Help