EN | ES |

Text view

86-17A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Živého organizmu do lidské podoby za devět měsíců tak to když se o tom dovídáme a když se to děje tak ho to obraz skutečnosti proto si tedy indové si že je to ale je to obraz skutečnosti skutečný obraz skutečnosti ale obraz a skutečnost sama prosimvás takže jestliže v tom lidském těle probíhá stvoření aspoň v fázi která je pro nás užitečné pochopitelná od nedělené buňky přes ty mužské životě chy a tvory o lžičky po opicí člověka tak to je obraz protože trvá devět měsíců tak je to převedená bezčasová záležitost do děje do času sice ještě to není na úrovni pomalého dějové průběhu jaký zažíváme zde protože miliardu se tam vtěsnat do devíti měsíců to ještě nějaký takový přechod mezi neděje a tímto hotovým dějem tím pomalým tvrdým těžkopádným dějem který nás tady dopadá s veškerým tím tou bolestí radostí ale to není pravda je to jenom. Obraz proto říkám že ustavičně lžu o že a to myslím v tom smyslu že mluvím v obraz nemohu vyjádřit jinak než obrazech tu zkušenost která je bezobrazně tamto služ byla absolutně bezobrazně kdy vám říkal byla to bez obraz zkušenost tak bych nemoh o tom říct ani slovo mámli o tom něco říkat tak to musím odít do dalších ale dalších obrazů naštěstí přišiju na pomoc třebas jakékoliv náboženské písmu a podání do v obrazech přešlo bych tak řekl převedeno do děje ve kterém my žijeme to je pro nás při způsobeno. Tak se vrátím prosím k tomu stvoření tak tam se praví že nějaký chaos byl ovlivňování zvnějšku pánem bohem aby se z něho postupně vytvořilo všechno co tady je stvořeno to je obraz skutečnosti to není to je asi tak jako proto jsem ho začal číst joba tady byste přitom nebyli ale než ten je začal tak strašně trpět tak se pěkně pán bůh sešel se všemi svými anděly nebo spolu stvořiteli jak chcete a se satanem a poradili se na joba jako budou týrat tak aby dokázal zvítězit při tom týrání napsán sebou a aby se dostal do věčnosti ze kterého si ho vyňali. Prosím vás když se o něm radili takhle o pochopitelně ale kori tak vnitřní záležitost nikde se nesnesl nikde se neradil ale byl tam satan byli tam ty andělé byl tamten pán bůh v tom vnitřním stavu tam byl ale nedali pustit k sobě a neradil se jako my to děláme tady že jo nýbrž to je bezčasová záležitost do které každý člověk jehož symbolem job spadá že von se ocitne potom úniku bezčasovosti do rodného průběhu. A odtamtud po narození do pomalého průběhu času tak pomalého že je to únavné unaví to člověka třebas do osmdesáti let tak je z toho umře že ano pouto veme na za nepravý konec tak ten děj umoří pravém slova smyslu ten nás nesmí umožnit ten je tady na osvobození že a ta algoritmu tolik skutečná že je osvobozující takže si nesmírně vážím náboženské ale hory ale vím že to není pravda je že je to obraz který někdo namaluje maje pardon. Ale prosím vás kdykoliv budu říkat napřed potom tak to je zase obraz aby se to vůbec dalo rozumět nic není napřed nic není potom v této bezčasové záležitosti není průběh času si ale musím dětí napřed a potom pomáhat že musím nějak srovnat pro vaše hlavy že tuto skutečnost zkušenost kterou mám bezčasu vám chybí a ji musím zastat nechybělo třebas ježíši kristu pochopitelně protože on vědomě ne jako ale on vědomě přišel od boha ne a nikdo z vás tím se lišíme vod avatara ten v těch to vtělení boží vědomě přichází od boha a vědomě k němu přichází ze své odchází vrací se jenomže také mu to jde pomalu a tak je mu to de stezkou protože nám musí ukázat jak to mám jeto smysl ukázat tam jak to jde s námi že to dělá jako brilantně tak přeci jsou v tom veliké a veliké potíže tak když byli u ježíše krista z to nedělali ten míře u vás ještě poněkud málo větší ne. Tak v tom jak oprava opakovat tak že když teďka bych mluvil třebas nechal by sebe se stvoření stranou protože si to možná přečetli v tom je studia nově tam v tom obrazu který jsem tam napsal o stvoření světa aspoň kousek tak se budu všímat jenom člověka protože mně jde o toho člověka teď jenom to je ovšem zprostředka vědí něčeho co absolutní souvislost veškerým stvořeným a celým nestvořeným a nezrozený takže tímhletím že to vnímám z toho kontextu se dopouštím obrovské chyby ale jsem si dobře vědom a vy si buďte také dobře vědomi abyste věděli jakými chybami ostatek počítat. Takže tato všechno nedopatření nejsou nedopatření v pravém slova smyslu nýbrž nedopatření v uvozovkách aby to bylo srozumitelné co říkám tak takhle vás budu učit nové stylizaci života která na to jde opačně z nitra navenek a bude muset jít z mého nitra na do vašeho vnějšku aby to odtamtud zase působilo pěkně do nitra jsem přesvědčen že ten pochod který u půjde z nitra navenek nezastaví se tam někde venku nýbrž za se bude o jinou působit do nitra ovšem jenom o vědom. Nebude to ta moje zkušenost k tomu musíte něco ze sebe přidat to je to co vám pořád říkám o ten sem útlém mládí že jsem sice s prázdnoty vzal rozlišovací schopnost kde jsem věděl co je správné prázdnoty vyprázdnění se od sama sebe od vlastní vůle ale potom když jsem to měl realizovat přestože ten ta mnou stála obrovská moc boží které jsem se jenom podřizovali se podřazoval svými nástroji jsem začal být na poli hospodářově a jeho nástroj jsem tam kde jsem věděl že to na svoje boží na to nedají jsem jeho nástroj jsem tam působil a kdybych byl nepůsobil kdybych byl nedal do ruky do lidské ruky jeho nástroje tak celý ten celé to zjevení pravdy bylo marné jo. Jdu nazpět k tomu člověku vím že tam pořád potřebuju něco vždycky dodat aby se to vůbec tomu bylo rozumět ale začněme u nedělené buňky v matčině těle neděle buňka v matčině těle ze které potom vejde celý člověk rozdělí se tomu a tak dále to to je dál to se to znáte tu vyhodit to je obraz skutečnosti to není skutečnost sama to je to je dějové buňka je dějová záležitost čili se teď ocitám v obrazů že vám to to líčil a protože tam ten děj postupuje úžasně rychle že miliardy let za devět měsíců zdola. Tak se přeci jenom musíme u toho trošičku o zastavit že bychom si přáli aby ten děj tady v tom našem životě také probíhal zenem kupředu kupředu zase ale gloriam tak v tom smyslu aby to rychleji šlo abychom během tohoto života stačili s tím návratem do otcova domu je to pro to tak rychle v tom matčině těle abychom nemuseli rekapitulovat dějově celé to miliardu let trvající tvoření. A mohli se ocitnout na prostředku a rychle ten prostředek proti protože živý organismus prostředek toho procesu a lidský organismus zvlášť to je dejme tomu za pět milovat hledat konec toho procesu měl by to být konec protože po něm to jít směrem opačným od toho to pytel ského úkonu k tomu úkonu spasitelskému upozorňuju vás ale ještě na jednu věc že si pomáhám tím že tady mluvím od trojici než těší trojici boží o otci synu a duchu svatém tak si pomáhám ale kori si pomáhám nábožensky což je možná dost odvážné protože tato ale je velice vzdálená skutečnosti ale ona přeci jenom obrazně vystihuje pravdu bezvadně. Jenomže nesmíte ty tři osoby boží rozdělovali na úkony za sebou následující třebas napřed to pán bůh stvořil potom vykupitel někde když se narodil někde v betlémě tak začal nás věku povah a potom na kříži ne to potom na to tam řekni to berte jako algoritmy přišel duch svatý po něm že to tam takhle bylo dějově a teprve potom se všechno stalo von to taky ježíš kritika teprve naše a vodejdu tak přijete do svatý dříve to není možné on to takle lidově podával nábožensky to podává ale on sám nebyl člověk věřící pochopitelně on byl člověk poznávající nepotřeboval věřit to je to bylo zbytečný to byla ztráta času. A ztráta síly a energie duchovní on věděl od začátku věděl na rozdíl od nás je to jsem třebas se to jsem pro to koncil viděl jenom maličkostech správně něco dělat ale nic víc velký nese se nic nevěděl teprve v tom a je seděl o velké o celém životě že je to celek a že v celým životem to probíhat nejenom jako nějaká záležitost momentální poznávání správného ale jsem to věděl správně nesprávně a to co v tomu se vrátím nemohu pořád odbývat od toho co chci říct se vůbec nedostal k tomu konci tak. Jestliže tam tedy probíhal ten děj úplně jiným způsobem než probíhá zde tak to nebyla jenom jiná časová dimenze to nebyla jenom jiná časová nese to byla taky jiná kvalita dějové ho procesu a tak kvalita okamžikem zrození se degradoval tato degradace mám pomalý postup časový. Nám umožňuje aby se čas snáze zastavil čili vono to vypadá jako degradace ale průběh časového procesu se zpomaluje po narození z toho aby se ten čas nakonec snáze zastavil kdyby tak prudce šel kupředu jako v tom matčině těle nebyla by nejmenší naděje že se to zastaví a kdy se to se pomalu je tak je naděje že se to zastaví a o ten čas se musí své ku zastavit a k této sti zase života na vás vedu aby se ten čas nějakými prostředky zastavili ale nemyslete si že to budou převážně prostředky zevní například koncentrace relaxace uklidnění mi svě nevím co všecko hathajogin makrokosmos to není to hlavní je to dobré je to dobré ale je to tak dobré asi jako bylo dobré co dělal ten bohatý mládenec bylo to dobré ale když se nevzdal svého majetku tak to rázem začlo být velice špatné a nemohl se dostat do toho království božího a upozorňuji je to všechno dobré co děláte všecko je to jediný těch čos a je to cokoliv a je to stavení se na hlavu všechno je to dobré. Když říkám že je to nesmyslné pro to to nemá smysl ale pro vás to smysl že máte jiné východisko ne že jste byl horší ale máte jiné východisko než je nemáte východisko poznání protože vás lékaři do toho nenutil aby máte východisko víry a se musím štípnout a dycky nastoupit cestu víry s vámi aspoň na chvíli abych vám to vůbec obrazně mohl světit zase znovu u toho zpomalení toho času ocitám se v okamžiku narození člověka. A teď začíná v tom zpomalení toku času výchova zevním prostředím zase si nemyslete že výchova zevním prostředím je to co člověkem dělají vychovatele že to to to hlavní je to podstatné není podstatné to co pán bůh sám zařídil že nám dal k dispozici automatismus jedna je všechno funguje samo a že mi to taky samovolně bereme jako do to není ho žádná milost od pána boha m to je. Prosím vás jestli vám někdo řekne třebas karel makoň že to je obrovská milost že zažil toto v okamžiku bezčasovém to nýbrž okamžik ten se taky zvol je to bezčasově zažil a že to byla obrovská milost kterou vy nemáte chudáci tak prosím vás zbytečně se bourám že máte daleko větší milost než je tahleta to jsem tam taky pochopil že se svými ismy který ve zpomalení čase zde žijete tak zpomalení že to není tak platného zastavit ovšem jestli se budete snažit jenom ze klást hlavní důraz na zevní prostředky o koncentrace a všechno možné jsem tady jmenoval. Tak prosím vono to půjde velice těžce anebo to vůbec nepůjde s metodou to vůbec nejde když to pudete dělat tímto způsobem a ježíš navrhuje tu tento způsob protože pro věřícího člověka tak budete muset metody chvíli měnit a bude mít prvním úkolem tento týden ty to soustavné proměny metod vám předvádět upozorňuju vás ale že on nekladl na to tak velký důraz ježíš kristus. Jako abyste pochopili že by to bylo to hlavní že to je také počínání zvnějšku do nitra kdežto to podstatné musí z nitra navenek tak dejme tomu proč se mi tam stalo v bezčasovém okamžiku tedy tam v tom koncentráku jsem pochopil z tvoření a od tvoření a tak dále protože jsem se vzdal všeho co z vnějšku působilo a to byl život v tomto světě jsem od něho odstoupil totálně a takže tam bylo místo pro to působení z vnitřku navenek a z vnitřku se provedl a tato zkušenost rozumíte a co stane každému z vás pokud od bouráte všecko to neznamená utr ze světa to je ten primitivismus roz nýbrž znamená to. Zastavit s tok svého chtění který směřuje ke zvířecím způsobu života bych to vysvětlil aspoň několika slovy vy jak tady vidím se chováte jako zvířata to není nic špatného kéž že se chovali aspoň vždycky jako zvířata ono to tak není že si někdy chovat jako zvrhla zvířata tak a to je ho horší ale poctivé zvíře se chová takhle že ani kuře darmo nehrabe. Vy tady jste jako zvířata protože byste řád se aby se mně to nevěděli abyste se to pro sebe měli abyste něco získali v zvířecí způsob přístupu kdy jsem nejdete tak jako aby se si za tančil abyste se zaradoval tak aby se nebo jenom za rmoutí nad sebou to ne abyste pokročil kupředu vite to vy se chováte tak jako člověk který je na symbolickém ochot a čeká na jeho konec. To je vyhnání nějakýho zrníčka toho zvířete víte jaká ty symboly chápu přes svým oni rovní kuře mně to jednota co dělá člověk na konzert normální a co vy děláte zde to dělá to kuře pro jedno a totéž o to se vám nezdá ale pro je to kdyby to by se to bylo také nepropojuji to všechno na to do v přírodě tak jsem nedostal se ani za tu příznakem čas a prostor to tam musí být takhle pro pohled propojeno si byli že to z vnějška to docílit to nejde jenom tím sebevzdáním proto ježíš kristus radil. Zapři sebe sama jedině tím sebezáporem se tam dostane a to je otázka vnitřní a ne vnější když opustíte cokoliv z tohoto tak se sice to nevzdali to jste jenom volili špatnou kolej z tohoto ku života ste nepochopili vůbec nic že to všechno smysl do nejmenší špatnosti i do nejmenší ctnosti všechno tam nějaké místo uplatnění a na vás nechci jako mít k tomu abyste vite vyžíval že když špatnosti ani vás nemohu mít k tomu a to se mi podaří dobře abyste zažívali všechny ctnosti že to nebudete někdy ctností že ano který jsem byl svatý prosim vás devět let tam že jsem sedmkrát za den řešil dneska v věci svatý nejsem tak že můžu řešit pořád ne ale. To je váš případ i můj takže jsme zase na jedné platformě chci vám to říkat jenom opakuju vám to proto do nekonečna z toho důvodu abyste si nezoufali aby si nemysleli že někdo dál pro nějakou zkušenost všichni žijeme v tomtéž zpomalení čase a všichni máme pro tu zpomalení toho času příležitost dvojího druhu být pokušení že je to s jediná skutečnost a mít jistotu že z toho pomalého času snadno se dostane za že se jednou název. A no takže teďka bych vám při nežít to že se ocitá te v okamžiku narození ve zpomalení pokud času děje to znamená někde u konce stvořeného tam se to ten ten stvořitelský proces zastavuje aspoň pro člověka tak to je největší milost jaké jste vůbec svědky nemůže být větší milosti vám dané než ocitnout se ve stavu lidského bytosti ve které tento čas takhle zpomalení pracuje to své těžkosti protože bez pomalé čase se daleko prudčeji a bolestně ji a taky ne dost něj prožívá všechno co v tom čase probíhá takže bolest na člověka dotírá daleko silněji jak tělesná tak duševní než na zvíře když vraždíme zvíře tak z toho nemá tu bolest jako máme my. si vzpomíná a tu slepici která se vraždit tou jinou slepicí a klidně se dala vraždit a kdyby byl zakročil tak byla zavražděny prosím vás toto není tři případ člověka jsem čtrnáctkrát byl operován při vědomí a čtrnáct dnes zubech ty bránila by ne zavraždili že se jako tím jsem to je tak na on v něm je važte tu ponese prožívá jinak než zvíře zase zvíře probíjí zvíře ta bolest probíhá jinak než rostliny o se ta bolest probíhá jinak rostliny než třebas u kamene a ta bude taky probíhá ale strašně slabě nebo tak že se nejeví tomu kamení jako bolest prosím vás promiňte mi že takhle myslím myslím na všechno jako na živé. Pro není něco neživé ten bůh když tvoří a se budu říkat že stvořil tak z tvoří ze svého života život různých vývojových fází převádí život věčný na vývojové fáze téhož života takže nerost vyvá fáze božího života ke kterému ten kámen dost daleko tomu božímu životu člověk k němu blíže ale za cenu úžasného utrpení veden ke zvířatům rostlinám kameni a tak dále to buňka takže jestliže je u vás v životě hraje nějakou roli bolest nepostavíte se od dneška nad tím tak to je taky součást stylizace začíná o tom mluvit že byste nad tím byli zdržení nebo že byste sebe litovali to je to nejhorší co můžete dělat že sebe litujete a hrozí tak na nenápadně nebo křivě prostým a. Nýbrž bez do tak že je to kromě bolesti vedle bolesti ji nepopírám že je velké bolest je to jedna z největších milostí od boha že vás to bolí každý lékař vám řekne že když to někde bolí že je to obrana toho organismu aby se zatím snaze mohlo jít tato by se bylo najít příčin a bolesti že kdyby to nebolelo takže by to bylo horší než že to bolí ten nekážu na to vůbec nepřišel tak lékař máme jiné názory a mohu než měli třebas se ještě před několika deseti letí mít že to tečka obranný systém že neexis je správné ji pohledět nějakými ani antibiotik to není to nejlepší to se obrana schopnost ruší toho organismu a to neblahé následky na úplně jiném poli než kde to původně pojala. Tak jsem vás chtěl připravit k tomu protože v stylizaci kterou vás budu učit jeden z hlavních článků je být toleranci být to letí v každém v nejzazším případě vůči bohu ale být orání vůči stavům které zažíváte nevybírat si stavy příjemné. A nedává tím přednost představy nepříjemným nepříjemný stav nějaký smysl jako horečka jo matka vykládali proto vám to takhle před obrazech lidsky vším to je nábožensky půso podání jak sem líčil horečku smysl ho nečtli a my se bolesti to by v tom nevíte náboženství ale to je moderně poddaná náboženství to je symbolika ale za tím je tato zkušenost že totiž je to nějaký smysl a ten nejvyšší mysl nemůžete třebas momentálně pochopit ale ten nejvyšší smysl je že vás to přivádí k věčnosti daleko poučeni jak je to radost anebo bolest daleko poučení ne vytrvá takovou neutrální povahu. Proto ježíš kristus mohl radit jsem s ky budu odvolat především naše krista radujte se zaujetím a plače s platí smím prosim vás pročpak plačící protože proč ne to šipka sám nedělejte to dete vždycky bečka venek někam mezi lidi aby viděli že jste na tom strašně zle aby se pochopili že jste nešikové proč protože ten váš pláč je východiskem celého lidstva celého stvoření celého časoprostoru vy to pociťuje jako osobní neštěstí že nad něčím u sebe plače te že se nad čím přes zoufalý ale vy jste zoufalý na celým průběh děje nebo převedení nedějového na dějové a za pomalej dej přičemž pomalé ději to nejvíc bolí. Tak vlastně máte největší soucit v celým lidstvím především stálým sem když nad sebou plače te něte si si pláč pláčem k těm kteří také plačou jsem vám to několika z vás předváděl abych se to nepřevedl všem tak vám tuto zkušenost ještě jednou budu opakovat promiňte mi toto není chlubení nýbrž to zkušenost vám musím říct tu zkušenost protože to vyprchal ben jako že jsem udělal nějaký nazare vůbec ne ale je to zkušenost která stojí za zamyšlení abyste věděli jak se účinně plakat s jinými. A jaký to veliký význam pro toho dotyčného člověka který taky pláče asi tři roky jsem chodil nějakého rychle duchem plzeňským choroby si hodil jsem o těšit ho sem dokázal byl na půl těla vochrnutý nebo ani do šlápnout na patu tou sebe se okolo zdi třebas když me jít jenom na více a by tam vůbec dojde a měl nevím za z jak období dycky strašné bolesti v straně toho těla které se potom rozšířil do celého těla tak strašně že přestože byl člověkem věřícím tak v chvíli bolesti která trvala dvě tři hodiny minimálně dvě maximálně tři hodiny když to trvalo přeceňuje tak lékaři nařídil aby vzal opírá tak tak dával na pána boha že potom mu ta bolest přestala tak se styděl za to jak pána boha vi nadával ale protože se to opakovalo úplně pořád tak soustavně nedával vlastně celý život a toho pána boha že ta ochrnutí bylo na vrozené nebo nevím co a. Říkal mně mně není vůbec pro není by soboty jsou to utrpení protože když nemám tu bolest jsem vděčen za to za to byli nejste vděčni za ten moment bez bolesti a velebit celou tu dobu pána boha nemám čas ani na špatné myšlenky protože jsem tak šťasten že chvilinku nemám tu bolest že musím pána boha velebit za to že tu bolest vám přes tu to od byl dál pan lysý než my všichni než a vy jsem vždycky nadával na poměry jak mi to nešlo ale pan lysý byl v době kdy poměry mu šli vděčen za to za co my vděčím nejsme. Mně nejste tím že ten běžný den kdy vám to všechno vychází z nás nebo a jsem říkal pane listí víte u vás za ten zázrak musí stát že jenom nebudete chromý protože vy si přejete abyste vo sloužit tady těm chorobný v tom ústavu a nemůžete protože sám musí být ošetřován ale jestliže máte tuto touhu tak ta bude říše a proto že jste nejlepší z lidí jaké jsem poznal jelikož vy jste vděčný za to za co není větší žádný člověk kterého se nám dlani z vás co tady snad ne a nic jsem u sebe ani kolonie takového nepoznal kdybych takový byl tak jsem předčasně říkal jsem panu listí a proto musí jednoho dne nastat zázrak kdyby začnete chodit abyste mohl pomáhat. A my si říká to karlička toho se nedočkám protože to zase za bloku tím nadávání kdybyste jednou přišel na tu chvíli kdy nadávám tak byste věřil že převrat není možný sem říkal no tak snad se jednou podaří v okamžiku nadávání přijít jsem tam opravdu no vstoupil nečekaně že ho začal právě nadávat protože podle zbyla utá a on hnal vod věří pryč a říkal karle vodejdete začínám právě nadávat a to petrova dvě a půl hodiny nově asi hodiny dostat se za tři hodiny a ten říkal to je pláště v době to nebudu moci tu zůstanu budu nadávat s vámi nedělejte toto by se provinil se mnou dyť nadávám strašně šťastně a od plic to myslím vážně že někde pánu tak trvale trápí že se mu říkal pane listí v podceňuje te my taky dneska radovat jsem vám vedle něho nadával tak. Tak s hnusně na pána boha víte že kdybych vám opakoval jenom přísný přívlastky který jsem dal pánu bohu tak budete mít dojem že všechno co vám tady říkám že je to lež protože když daleko lépe se vyjadřoval nadávka mi na pána boha než tou úctou kterou tady vůči němu projevuju ale jsem nejenom nadával že jsem v žil do postavení pana si jsem s ním plakal jsem plakal stačí se upřímně plat do toho vžil jsem viděl tu jeho bolest to byla bolest moje von říká proč breptá proč nadává to sem říkal tu vaši pole pociťuju a pan liší říkal za deset minut mně to bude přestává poprvně v životě z recept minut toho jsme dodávali dva a vy se dával tam na a jsem říkal no jo pana říkal že jsou dva nebo tři ve jménu mém a o to bylo pěkný jméno boží no tak tam jsem uprostřed nich. Jestliže on taky říkal pane plačící mi a jsem plakal nad nadáváním tedy ale plakal jsem jak on plakal tisíce jsem plakal nemůže být si plakat jinak když von ve tak ne tak nemůže jít na naplakal jsem o zval a nadával jako on všechno se to myslí jsem si zamítne netrval jsem nad ním slzel který to jsem byl na tom něko se a těší přeci jenom při tom a proto taky ty mentalista na těší a že von to přešlo tak von říkal to je zázrak že to přešlo za deset minut v životě mi to nesebral nepřešlo. Víte bych málem věřil že ten zázrak je nablízku ale ten se nemůže stát protože podívejte se zůstala si se nadávám román noha zůstal pane si to ste do omylu ta není chrámy ukazoval do že se stěny že nemůže tu patu dát na zem omylu tu patu můžete zázrak se stát nebo se za nám si říkal stane co chce to se teď neděje to je provedeno dali te pozor vás jenom budu instruovat jak si v tom zázraku máte zacházet se sebou že to neumíte to děláte poprvně v životě a to dělám pořád protože chodím normální tak podstatu se chce stěně vemte si berličky do ruky lev pravou nohu dáme patu na zem. A tlačil jsem mu tu nohu na zem on z na říkal tady se tam napínáte to vám všechno zkrácený když celý život nedošlo ji na patu ne a ono mu to tam nějak ruplo bolelo on říkal to bolí ale jenom v noze nikde jinde a to je dobré jen ho tak se mu tu nohu držel při zemi a tam byl došlápout sou že co nou šla poprvně v životě jsem říkal ne poprvně v životě budete taky normálně hodit a mám tu nohu budu ještě protože na země protože s tím neumíte s tím zázrakem nemůže jste nemůžete si umět zacházet vám na tu nohu držet abys tu patu nemohli víc nou normální člověk zdvihá patu když vykazuje druhou nohou ale my asie druhou mnoho a necháte tam patu na zemi aby se to ještě přepadl kdy sval. A voni tam přes ním nechal musel nechat dál jsem celou vahou ve jsem tolik ice neměla takových tak sedmdesát sem měl sem tam tlačil a von nemohl to patu z vyhnout ke své e se může o puste puste to do bolí ne nepustil jsem prže jsem mu tam tu patu a pani si vykročil plně levou mnoho sem říkal a pěkně toho nebo na patu na předešlá před a potom teprve na špička budete celou slabou na zemi vínem pravou nohu a uděláme totéž dopředu a tak dále pan nis prošel tou místností a první bez bolesti při spali byli ještě ku brně li říkal my potom ale jenom brně li a šel říkal karle promiňte mně ale musím poprvně ji do kapse poděkovat pánu. Jak ten člověk děkoval pánu bohu za to že chodí my za to že chodíme děkujeme jsme zažili na to ne chodit to sme nezažili bohužel nebo protože tak vám to nepřeju ne ale ale jsem tam řeklo takovým způsobem že jsem se mohl plakat na novo a ještě dneska z toho pláči na to sme on srdeční děkoval pánu bohu a že u něho se nemohlo opakovat to co se stalo předtím že on si to odplata a von potom do smrti sloužil k těm nemocným v tom choroby si oni ho tam nechali protože on byl velice dobrým pomocníkem on nezištně pracoval on na tato nic nechtěl on to dělal jako oslavovat síly která ho zbavila on předtím věřil na převtělování že byl nějakým generální který poradil a nevím kolik arménů a turky se dostat ho z toho bludu že to bylo přechází vtělení se musí o podívat to měl velikou práci ale dostal jsem ho stoho tímhletím zázrakem který se na něm stal. Tak vám chci jenom říci že i tento zázrak byl proveden z vnitř ka navenek že to co jsem v stalo se napřed uskutečnilo vnitřně v tom panu li s tento pře mohli pochopit toto několikrát opakuje tento případ že všechno v této stylizaci to podstatné v této stylizaci ne všechno tedy podstatné jde z vnitřku navenek že podstatná reformu a je zítřka a zevně jenom doplňovat a to do plnění je nutné pochopitelně to nesmíte podceňovat bez toho byto nedošlo do konce anebo k tomu úspěch vy se nedošlo ale musí to jít z vnitřku čili všechny metody celé vás který vás budu učit budou metody vnitřní udává poukazoval na ni tří metr vím všem porozumíte. Vy nebudete moci pochopit že by něco z nic tam mohlo působit víc než když by se snažíte osobně to si to že se snažíte to je přeci podstatně než to že něco dělá ve vás pán bůh jenže pán bůh ve vás nedělá proto nic protože by ho k tomu nepustíte vy máte obrovskou moc tou svou vůlí mu zabrzdit tou vůlí že třeba dělat koncentraci nevím co všechno nej nosti provádíte i tomu brzo jsem devět let brzdil tou svatostí pánu bohu aby provedl to co když jsem přestal být svatý udělal za tři dni a ty tři dni co byl vobě von to taky provedl a vstal z mrtvých ve ve mně byl ukřižován on a ve mně vstal z hrobu a stal z mrtvých a zapři dni přesně za tři dni. Takže to je symbol zevní pochopitelně to není skutečnost ale je tím znázorněno je všechno i to se z nitra rodí musí mít dobu zrání jestliže se budete chovat a to je jedna ze základních praví o této stylizaci že se budete chovat jako hospodář který zasel něco a vy máte zase to okamžikem zrodu teprv jsme u okamžiku zrodu dosavad ne že z těch kteří se začne nedostali když něco zasel a von bude chodit po poje bude tam šlapat bude se dívat jestli to líčí do povolovat je zemi ale vím co s tím bude všechno dělat nenechá to k tomu přirozenému vývoji průběh nedá jo aby se to vybíral pomocí takzvaných zevních činitel jaký slunce země. Ale prosím vás to nesmíte dělat abyste do toho mluvili těm zevním činitelem protože byste to toho mluvil tak i těm vším činům a to je ta síla v tom semeni ta je podstatná kdyby ta síla ta idea ty rostlin nebyla v tom se méně obsažena marně byste zalezl ale je to si něco když tam to semeno není nic nevyroste ta musí být semeno a polovině a to je atman to je vaše nesmrtelné to tady je je nepatrné říkal ježíš kristus menší než ho ne ze mo a u vás musí být podchycena vírou ta víra pude zvnějšku bude působit vnějšku ale bude to za leháním bude to ze úrodné ve které to zrno klíč ale musíte jít dodat tu zemi musíte to tam dodat se ano samo kdyby zůstalo. Bez půdy tak by zahynulo ale když se dostane do půdy zahyne tím že s líčí a to je rozdíl zahynutí zahynu bez klíče a zahynout ský se vzkříšením vás teďka vedu k tomu abyste zahynuli vnitřně bez se syčením kdežto normálně člověk který si pro židem to život jako zvíře zahyne bez klíče to ta dosavadní sty za se vy taky jsili e ten život ale tak abyste to nejde to zůstali to na tato budete jako na konec toho nebo kaši ale pak beztak to budete muset opustit a tímto končí to znamená my se degraduje te s touto sti za tíž života na zvířecí život protože zvíře nemůže jinak že se musí vyřeším že umře tak se smiřuje snáš než člověk pochopitelně ale nech to není váš osud. To není osud člověka to není ve psán osm na jeho jít tak oleje se v okamžiku narození a to je důvod aby se to řešil a inak jsem věděl že na stanete mně tak vás ujišťuji že sem tam chodil tři roky proto že při první návštěvě jsem toto věděl nebyl vrhal bych časem po tři roky ani s vámi tím časem bych nevrhla kdybych nevěděl kam to vede a proto jsem to věděl tak jsem se jenom musel nutit trpělivosti v boží trpěli si kterou člověk nemá člověk to nevydrží ani ty tři roky neřkuli aby to vydržel to vypadá tak bez nadějí on nedával plynule celý tři roky ani to nezvyšovalo ten stav se nesměl. Mně bylo jenom jedinou nadějí že tam měl opisu kapka na sto let a že jste lásky bývalo čili on se nestal na koan jak lékaři ho k tomu měli se mu to dali k dispozici říkali ty bolesti je tady dycky nejsme než to bylo to si na sebou pak to nenechte probíhat tento si to sem opásal za brzděte to a on to nikdy neudělal nebo málo kdy se na to udělal prostě nestranně jako masem a to mně bylo důkazem že odpor odporný důkazem že tak jak jsem to pociťoval v tom prvním setkání že to také stane a nevím jestli to plaví zvědav co se to stane že jsem nevěřící člověk tak se spíš zvědavý potřebuju důkazy nebo jestli jsem k tomu vopravdu z věřil nebo vím co ale zkrátka sem si říkal musí být trpělivý. Jestli nevěda žádný pokrok tři roky jsem věděl žádný pokud a najednou jsem přišel to toho momentu kdy on začal nadávat to bylo štěstí kdybych ho byl poslechl se te si to kdybych poslechl třebas jednoho ty říká že to předurčeno druhého který říká to že to jsou vlivy nějakých předcházejících vtělení se tak to sou samé omyly pochopitelně musím trpělivě vyslechnout že nic z toho není pravda nebo je to jenom zdání obraz skutečnosti voni tady ty byly souviselo špatně vysvětleny že ano není to ve psaný osud předurčení není to předurčení nějakým ztratím vtělením nýbrž je to posedlost celým tím vesmírem a posedá z toho to co je příhodné ne se mi nepříjemné ovšem ono to někdy je příhodné zvláštním způsobem proč umírá malé dítě. To nemůžeme v první lekci vysvětlit pochopení ducha než se k tomu dostaneme že jsem okamžiku setkání s tím listy byl taky prázden sama sebe jako jsem byl od toho útlýho mládí takže jsem poznal co je správné zůstaň a v jenom jsem proč a jak a jak to dopadne to jsem byl zvědav protože zaručeně jsem tam nebyl pozná k tomu aby to nedopadlo to jsem to mně bylo jasno. Ale pak si si nedělal nejmenší naději ta karle přestanete si nahoty od se to nezlepšuje a vy děláte pořád jsem ho ustavičně přemlouvala věřil na lásku boží a ne na karmu že když nepřestane věřit na osud na odplatu že se nemůže probíhá a on říkal jakápak láska když vždycky přestože jsem vděčen za toho prolíná lidi nejsou vděčni vždycky propadnout mu zoufalství ale zase nastoupí tatáž bolest jako před tím znovu opakovaně a pořád stejná možná že ještě větší tak kde je ta láska boží toto říkali všichni věřící v tom koncentráku kde je ta láska boží a se to tady stvořil a nás opustil nechal to běžet no tak to neměli pravdu. jsem v tom se neodporoval že jsem nebyl věřící tak jsem nepotřeboval takhle nadávat na pána boha ale jsem dával jenom jenom na pána boha a to bylo s tím pánem mysli na to z lásky k tomu to mysim a to jsem si byl vědom toho že přestože jsem šťastně nedával že to pán bůh nemá za zlé protože jsem plakal plačící mi a bylo to v rámci lásky k bližního miluj bližního jako sama sebe a to se snažil dostat a to je to co musí vlastně předcházet lásce k bohu jelikož když nebudeš milovat bližního jakpak ji měla boha který ho nevidíš ne.

Download XMLDownload textWaveform view