Waveform view
86-12A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Metody
jakými
se
dá
očistí
hmota
tak
my
se
tam
očistí
rostlina
člověku
žijící
a
jakými
jsi
ná
čistí
zvíře
v
člověku
žijící
většinou
ty
zkazky
se
netýkají
čeho
jiného
například
pohádky
než
očisty
toho
zvířecího
ale
bezprostřední
za
to
musí
se
oči
i
ta
rostlina
ta
některý
konaná
to
po
počítá
s
tím
a
my
jsme
to
pohádky
hlouběji
založené
než
co
se
týkají
toho
kříže
činu
z
toho
věřícího
tam
týká
to
že
se
přemáhá
nějaký
drak
a
takovýhle
věci
to
te
klárka
máte
ne
ale
my
jsme
pomáhat
třebas
jenom
draka
musel
pomáhat
převést
sebe
taky
rostlinu
a
taky
kámen
to
už
já
vám
těžko
budu
vysvětlovat
jak
ale
rostlina.
Je
stačilo
není
bytost
ta
nenese
nepohybuje
z
místa
přestavá
ale
nesmírnou
tou
se
z
místa
hnout
protože
například
má
semena
a
ty
třebas
prostá
mimo
sebe
nebo
vkládal
je
do
státu
a
tyto
roznáší
podzemí
a
tím
se
to
dodržuje
čili
je
to
vlastně
ji
touha
rozmnožovat
se
a
přijít
tam
tam
den
stojí
aby
to
bylo
užitečné
kdyby
totiž
na
semena
padá
čistě
jenom
po
tu
rostlinu
tak
se
to
časem
tak
uda
by
žije
byl
pořád
stejné
toto
se
být
rozešel
ano.
Indové
říkají
to
je
výrok
dvacátého
století
že
oni
jsou
tou
technikou
logickou
schopni
očistě
ta
tři
těla
a
tím
jsou
schopni
ho
to
ty
ta
cítila
připravit
o
přijetí
ducha
přijetí
shora
něčeho
když
se
ti
upraví
cestu
těm
spodní
část
tak
by
se
povýšil
na
jemnost
toho
přechodu
mezi
duchovním
a
hmotným
tak
to
hmotné
samočinně
se
tlačí
to
duchovní
se
tam
četli
toho
hmotného
a
převáží
to
hmotné
ano.
To
je
dost
abstraktní
všecko
já
s
tím
nechci
dá
zabývat
a
jistě
že
máme
vlivy
dva
jeden
zespoda
nahoru
a
jen
shora
dolů
a
teď
vás
překvapím
to
mně
nemějte
za
zlý
že
vám
to
dál
vysvětlovat
nebudu
protože
bych
musel
jenom
proto
že
a
že
by
mě
potom
zbyde
čas
bych
tomu
se
věnovat
zvláštní
přednášku
všechno
roste
vnitřku
čili
když
si
něco
mysle
že
vás
působí
z
vnějšku
někdo
má
třebas
dožírá
se
s
vámi
těl
zabít
kdybych
to
byl
považoval
v
té
chvíli
za
proces
který
se
mně
přichází
zvnějšku
tak
by
mě
byl
zabil.
Ale
já
jsem
musel
vědět
a
to
jsem
zbylo
sti
boží
věděl
že
to
protože
z
vnitřku
navenek
že
moje
nitro
způsobuje
že
esesman
těmi
se
mě
zabít
rozumíte
mi
a
ne
opačně
co
se
nám
nezdá
takže
ježíš
kristus
byl
schopen
opouštět
všemu
že
věděl
že
to
všechno
pochází
od
boha
odpustím
nebo
který
je
ti
co
čím
tak
to
jsem
vysvětlil
asi
něco
já
nevím
co
to
se
dá
to
jaká
tak
to
je
ta
jako
to
běží.
Kde
se
dostat
té
moudrosti
mystickou
modlitbou
a
nebo
utrpením
něčím
jiným
nebo
čím
vším
a
já
znám
nějakýho
pana
byl
nebudu
ho
jmenovat
o
ten
se
tam
dostává
utrpením
vono
je
to
nepříjemné
a
když
mě
poklad
taky
jestli
jsou
nějaké
metody
já
se
v
duši
své
usmíváš
protože
vím
že
tu
metodu
najedl
a
to
je
metoda
utrpení
ale
nesmí
se
v
tom
vyžívat
pochopitelně
to
že
to
není
me
to
na
jediná
a
jakmile
by
mu
to
přešlo
přes
hranici
únosnosti
tak
by
se
mělo
stát
to
co
se
stalo
se
mnou
jako
v
předškolním
věku
ještě
by
operovali
při
vědomí
že
měl
od
toho
si
utrpení
umět
odstoupit
že
to
je
k
zbláznění
pořád
trpět.
Tak
utrpení
je
opravdu
něco
o
čem
mluví
aischylos
v
pátém
století
před
kristem
že
pravá
moudrost
sama
přichází
dveřmi
utrpení
to
znamená
kdo
trpím
měl
by
si
být
vědom
že
je
to
příchod
moudrosti
křesťani
je
si
to
vykládal
je
to
se
to
špatně
říkají
to
je
ve
na
nevidí
to
bude
všechno
od
spaseno
není
to
pravda
ale
když
trpí
slově
že
tak
nenáviděli.
Nýbrž
si
být
buď
vědom
toho
že
je
to
za
tím
prostředek
za
kerý
není
lepšího
prostředku
výchovných
protože
patrně
si
do
něho
nedorostl
toho
vyššího
snažte
se
dorůst
do
jiného
prostředku
než
utrpení
jsou
jiné
prostředky
ale
pokud
trpíte
takže
to
skvělý
prostředek
kterým
můžete
být
dovedeme
nazpátek
bohu
jsem
měl
na
dívej
sem
to
tendenci
ovšem
špatnou
ale
je
to
strašné
tak
to
řeknu
že
sem
si
přizval
uměle
utrpení
ne
řekli
to
by
zasluhoval
to
tudleto
tak
já
jsem
to
dělal
se
třebas
to
karla
a
na
kázat
a
přivolal
jsem
se
taky
nevy
sem
dělal
abych
si
od
sloužil
něco
co
jsem
tak
něho
provedl
ne
a.
Tohleto
bylo
utrpení
dobrovolně
zvolen
tak
to
by
vám
radil
dobrovolně
člověk
nemá
utrpení
trpět
nebo
přivádět
na
sebe
nebo
přivolávat
protože
je
dosti
toho
co
samo
přijde
a
někoho
přijde
víc
někomu
méně
ale
kope
víc
toho
utrpení
tak
v
ten
hadí
je
vědom
že
se
to
stalo
jenom
proto
že
za
tím
stojí
bůh
jemnějším
ně
prostředky
poznávacího
ta
pravda
nebo
to
poznání
vola
napřed
vstupuje
nižšími
dveřmi
kam
se
vedla
po
tom
stále
vyšší
tak
bych
to
mohl
vstupte.
Tady
odpovědět
ježíš
kristus
říkal
kdo
se
osvědčí
v
malém
ten
se
osvědčí
i
ve
velkém
do
se
neosvědčí
v
malém
neosvědčí
se
ani
ve
velkém
to
vypadá
jako
přirozená
záležitost
napřed
se
musí
osvědčit
v
malém
a
potom
se
to
pojal
velkém
že
to
si
čili
v
tom
malém
jak
mistře
ocit
v
tom
velkém
ale
tak
jednoduché
to
není.
Se
stal
dělají
v
tom
jednu
velkou
chybu
že
sebe
spitím
různým
takovým
způsobem
se
snaží
odstavit
drobné
drobné
chyby
takže
ti
nejlepší
z
nejlepších
li
pronásledování
myšlenkou
že
dělají
ještě
tolik
si
ty
jsou
tolik
hříšní
byli
se
tolik
v
prsa
že
nebyli
schopno
jsou
vůbec
vinou
navo
bohu
protože
byli
kována
v
těch
maličkostech
které
je
pro
nás
silovém
a
tak
vám
musím
žít
si
že
od
toho
zásahů
jsem
byl
upozorňován
na
správné
nevede
věcech
to
by
byl
nestačil
sledovat
to
to
by
mě
bylo
nešlo
ale
malý
věcech
nepatrný
věcech
jsem
byl
upozorňoval
na
to
co
je
z
toho
správného
a
co
je
nesprávné
a
tak
jsem
se
do
sedmnácti
let
od
třech
a
půl
leta
učil
v
malém
se
osvědčovali
v
malém
se
osvědčovali.
A
teprve
potom
když
jsem
dospěl
v
tom
osvědčení
se
v
malém
jsem
mohl
se
posvěcovat
ve
velkém
ale
co
to
bylo
co
mně
umožňovalo
se
osvědčit
v
malém
kdyby
se
to
vy
kdokoliv
z
vás
dělal
tak
to
zabředne
do
skrupulí
to
znamená
do
takových
těžkostí
ve
kterých
byste
si
říkali
já
mám
tolik
a
tolik
cit
že
se
nikam
nikdy
nedostal
tam
to
nesmí
končit.
V
malém
se
mu
se
osvědčit
ne
tím
že
se
snažíte
o
světice
malé
nedělat
ani
malé
chyby
nýbrž
tím
že
se
vy
stavíte
moci
boží
která
ty
maličkosti
napřed
jenom
maličkosti
a
potom
čím
dál
větší
věci
dovede
otá
odstranit
ty
chyby
těch
maličkostí
a
to
svou
mocí
takže
od
toho
útlého
mládí
od
toho
zásahu
lékařů
jsem
byl
vychováván
naše
k
tomu
abych
v
maličkostech
se
po
obal
z
moci
boží.
A
čím
dál
jsem
z
moci
boží
se
ve
větších
věcech
opravoval
toto
je
příklad
absolutně
všeobecně
platný
protože
to
že
to
nějak
způsob
je
lékaři
tak
z
vás
se
bude
snažit
o
těsta
ty
nejhorší
svoje
chyby
tak
je
neodnesla
napřed
pustíš
začít
pomalinku
s
malým
potom
přejít
nazpátek
to
platí
pro
bude
subjektivní
to
neplatí
tam
to
já
které
se
projevuje
lidském
vy
ké
bytosti
má
povahu
jak
je
ta
kasta.
Tak
nějak
to
znamená
člo
že
ho
do
sanskritu
je
to
s
a
sat
satana
sat
je
bytí
a
sat
je
nebýt
čili
člověk
se
musí
umět
vzdát
svého
života
jako
by
pro
něho
ten
život
nebyl
on
opravdu
ten
život
pro
něho
není
ten
je
pro
pána
boha
je
o
málo
žit
to
by
byl
kristus
nepochopil
na
té
poušti
tak
se
ho
ten
satan
ta
sobě
vy
tak
řekl
že
jo
to
je
to
tam
pokoušen
ale
protože
on
říkal
nikomu
netouží
se
klaněti
než
pánu
bohu
a
ne
tobě
satane
apage
odejdi
tak
si
hrál
ne
že
by
nevyhnal
protože
se
mu
klaníme
tomu
satanovi
že
si
myslíme
že
jsem
to
život
je
tady
pro
nás
a
on
je
to
všeho
se
to
popadnou
aby
se
k
bohu
mohli
vyvrátit
a
to
je
to
největší
promrháno
životní
sil.
Takže
v
malém
se
osvědčit
je
ze
začátku
možné
jenom
v
malém
sou
si
z
toho
důvodu
že
na
víc
ne
získáme
sílu
neboť
jsme
se
ne
dostatečně
sami
sebe
vzdali
nebo
svého
zdali
až
se
dáme
větší
míry
sama
sebe
nebo
větší
míry
svého
tak
pak
se
do
nás
vejde
větší
síla
od
boha
rozumíte
mi
a
pak
taky
snáze
překonáme
větší
těžkosti
větší
špatností
začátku
převádím
ti
malí
největší
z
toho
než
se
před
ano
jenom
ale
věci
časem
překonal
té
věci
větší
malém
se
osvědčit
lidskou
silou
ze
sou
silu
někdo
tam
do.
Ale
boží
silou
ze
když
nenese
ani
v
malém
se
osvědčit
lidskou
silou
tak
ani
to
velkém
se
dá
lidskou
třeba
osvědčit
na
to
našeho
potřebujete
šli
pomoc
boží
protože
jste
živi
jeho
existence
jeho
lásky
jeho
poznání
a
tak
jsem
nebudu
podivejte
se
od
jednadvacátého
listopadu
třicet
let
nám
to
potom
může
z
osvětli
že
to
ten
moment
kdy
mě
ten
esesman
měl
zabít
že
jsem
vzdal
ten
svůj
život
ano
o
toho
dne
nemám
svůj
čas
takže
když
já
řeknu
polovičatě
nemám
čas
tak
měl
by
z
nemám
svůj
čas
počasí
mouky
ale
na
to
na
líný
a
de
mistr
ty
že
ano
mám
oděj
pokoj
ne
tak
se
mi
to
hodí
ne
jsem
říčný
jako
nechci
říct
co.
A
ale
protože
nemám
svůj
čas
a
moc
rád
bych
maloval
to
se
mi
moc
líbí
a
poslední
jsem
maloval
tak
přeci
třeti
lety
to
je
to
je
potřebujete
to
jsem
se
zbyde
čtěte
babičku
tak
jsem
říkal
co
to
bude
dělat
když
já
z
toho
času
který
není
můj
si
přivlastním
jeden
den
času
a
teď
dělám
zkoušky
na
vás
co
toto
přivlastnění
co
tomu
říkáte
vy
to
už
víte
že
to
bylo
přivlastnění
že
jsem
začal
mít
čas
jako
vy
máte
čas
v
ho
máte
já
nemám
čas
já
mám
já
mám
jenom
k
dispozici
čas
který
není
můj.
Já
mám
dispozici
tělo
který
není
moje
a
tak
dále
nemám
nic
mého
mám
to
jenom
propůjčeno
rozumíte
a
teď
já
se
nejdou
dovolím
lap
den
pocit
letech
systém
čas
vypustit
pro
sebe
co
jste
si
to
my
si
namalován
a
marně
čekám
že
na
mě
něco
spadne
třebas
jako
nějaká
klad
nebo
kam
vo
kámen
do
hlavy
nebo
za
to
že
jsem
se
takhle
provinil
proti
času
který
není
můj
to
je
provinění
todleto
a
já
to
doma
ještě
budu
sedmkrát
třebas
opakovat
třebas
sedmkrát
o
taková
abych
se
zavedl
co
to
je
když
lidi
mají
svůj
čas
já
dám
pořád
spe
se
svým
i
třídi
životy
a
silou
znamená
mít
svůj
čas
mít
čas
znamená.
Neví
za
časem
jakmile
cokoliv
je
vlastním
tak
si
zabraňuji
cestu
do
věčnosti
ovšem
já
jsem
čím
rozumíte
já
už
vím
že
to
zábrana
té
cesty
do
věčnosti
tak
já
jsem
si
a
to
vám
nechám
zodpovědět
napřed
teprve
pak
toho
odpovídám
já
si
po
celou
tu
dobu
co
jsem
včera
maloval
jsem
si
zpíval
martiš
mně
že
jsem
u
něho
jsem
si
to
zpíval
ve
mně
je
svědkem
ani
chvilinku
jak
jsem
zvykl
ještě
te
nebo
tušení
al
vy
přenese
pořád
zpíval
a
vám
tady
otázku
pro
sem
si
pro
te
po
celou
tu
dobu
zpíval
a
m.
Zpíval
jsem
si
proto
že
jsem
poznával
že
tím
že
miluju
po
tolika
letech
tak
jsem
ji
nedaří
ten
to
nadšení
zachovat
že
jsem
pocit
těle
tech
mnoho
zapomněl
jednak
z
toho
co
teorie
z
toho
řemesla
a
jednak
z
toho
ostatního
to
znamená
z
toho
umění
a
tak
jsem
brzo
ten
entusiasmus
ztrácet
to
ze
jsem
viděl
že
jsem
namaloval
něco
co
je
vzdáleno
tomu
originálu
který
jsem
chtěl
napodobil.
A
tak
jsem
tomu
entusiasmus
při
zpíval
ještě
tou
obou
ne
hudba
mě
nedáš
pořád
já
to
jenom
si
říct
že
v
útlém
mládí
do
těch
sedmi
let
neslo
školy
jsem
celou
dobu
pokud
jsem
nikým
někým
nejednal
třebas
s
těmi
zvířaty
nebo
lidmi
jsem
si
ustavičně
zpíval
vedle
mě
nebylo
možno
vydržet
to
byli
písničky
který
nikdo
nenapsal
nikdo
mně
neučil
já
jsem
si
pořád
na
too.
A
maminka
která
byla
v
limě
dělaná
říkala
ono
to
ono
je
to
hudba
ono
je
to
on
to
má
věci
ono
to
má
li
li
líní
tím
hudební
a
že
to
co
huby
toho
by
patří
a
tak
já
ti
nechávám
ale
do
to
tomu
má
vydržet
to
sem
moc
lákal
že
tak
je
za
držela
ale
tak
já
teď
prostě
jsem
sestoupil
do
tý
sí
vzpomínky
na
hudbu
a
přidal
jsem
k
tomu
umění
nijak
si
umění
malinkém
také
ještě
tento
entuziasmus
aby
abych
celobytostně
ty
věci
tělo
já
jsem
zkoušel
dělat
to
celobytostně
rozumíte
jenže
když
jsem
to
namaloval
a
podíval
jsem
se
na
to
tak
jsem
říkal
a
podíval
se
se
vedena
toho
panna
divnýho
je
sen
který
mohl
kopal
dva.
Tak
jsem
zjistil
že
to
nebyla
že
by
to
je
tam
blízko
do
matku
do
jak
se
to
tam
tady
nad
přehradu
tím
tak
jako
měl
ten
tuto
vinu
ano
a
tak
jsem
říkal
jednou
jsem
vzala
sebe
ten
úkol
to
namaloval
a
mám
paměť
vizuelního
si
to
zapamatujete
na
malou
to
kolikrát
budu
mít
čas
to
namaloval
to
nama
a
krát
a
doma
ještě
v
něm
tomu
příležitost
bude
sloužit
tak
to
navou
ještě
tolika
až
se
přiblížím
na
dostřel
do
tomu
způsobu
toho
vinen
jo
a
tak
já
doufám
že
jsem
je
to
podaří
protože
to
je
velice
lehkých
a
když
mám
vize
paměť
tak
víme
na
tom
chybu
cestě
by
mu
všechny
ba.
A
tak
když
si
po
ručím
aby
mě
ruka
lépe
poslouchal
tak
snad
to
dal
dohromady
jenomže
tady
je
na
těch
dvou
obrací
zkouška
napřed
tu
svou
nebo
puškami
prvními
a
potom
babičkou
tady
na
tom
v
pravo
kdežto
na
tom
nevím
napřed
barvou
a
potom
tu
kam
když
se
vám
to
měl
všechno
nabaleno
to
bylo
krásné
a
pak
jsem
to
sahl
tu
školu
už
to
přestala
být
hezké
tak
teďka
ještě
doma
udělám
další
pokus
jenom
barvou
očko
on
to
jenom
barvou
nedělá
on
to
dělal
to
ty
puškou
potom
udělám
pokus
jenom
tu
ží
a
malinko
vybavit.
A
a
tak
dále
rusi
metody
mu
služeb
já
nevím
jak
na
to
fakticky
šel
tohoto
obrazu
není
přímo
vidět
ne
až
by
s
tím
doufám
jeho
systém
tak
mu
taky
vystihovat
jeho
jeho
malou
a
já
to
netrapte
abych
namaloval
krajinu
někde
o
to
to
opisoval
to
ne
to
abych
si
vydobyl
třebas
chatu
chalupa
obrazy
které
je
zajímat
já
vám
řeknu
potrpíte
bych
rád
měl
ve
věční
větším
malinkej
větším
formátu
a
měli
jak
se
sebou
než
se
tou
kouká
já
už
jsem
tedy
tou
svých
obrazu
by
hodil
to
že
se
o
koukali
jo
a
nemůže
je
ani
vidět
ne
je
vyhodí
tak
ono
to
taky
vyhodil
toto
všechno
vyhodil
pochopitelně
a
mě
to
je
nestra
vám
nebo
to
by
hodiny
někam
jinam
že
je
to
pořád
v
jeho
zem
no
ale.
To
to
se
neplatí
na
to
vyhodí
no
ale
chci
vám
jenom
říci
že
to
má
smysl
tréninku
všechno
se
na
světě
musí
trénovat
modlitba
vnitřní
život
se
kterému
je
celý
život
e
které
mine
ber
toho
jako
trním
na
věčný
život
a
ne
jinak
není
to
ten
k
tomu
abyste
do
žili
nějakýho
roku
abyste
byli
vlastnění
na
tomto
světě
aby
se
vrátili
do
té
věčnosti
ve
které
jste
vyšli
tomu
je
to
tedy
a
sloužili
k
něčemu
jinému
tak
jenom
prostředečně
může
sloužit
ale
neměli
bychom
přitom
zapomenout
ten
cíl
tři
si
cestě
do
věčnosti
se
ztratí.
Si
křesťan
sama
o
stačit
se
v
malém
tak
ho
to
vždycky
učiní
nešťastný
protože
v
malém
je
strašně
těžko
se
osvědčit
když
jsou
to
maličkosti
on
on
uvíznu
malicherný
způsobu
života
von
se
přímo
pronásleduje
těmi
maličkostmi
takže
v
malém
se
ze
osvědčení
tehdy
když
za
tím
stojí
obrovská
moc
v
tom
osvědčení
se
v
malém
nesmírná
moc
stála
za
tím
jak
jsem
byl
v
malém
poučován
o
malém
poučovat
a
v
malém
poučován
o
tom
co
mám
dělat
správně
to
byla
tak
obrovská
možný
přemáhat
a
ta
byla
ta
byla
spůsobem
na
zastavení
mysli.
Já
si
při
té
předpis
vzpomínám
na
jednu
věc
a
jednu
boku
o
buddhovi
která
je
větu
janovi
uvedena
ale
tak
du
opakovat
třebas
třeti
nečetli
buddha
podle
legenda
není
to
pravda
ale
to
dneska
legenda
už
na
podle
legenda
měl
únavné
nepřítele
který
se
snažil
buddhu
zabít
tehdy
se
menoval
ještě
budha
gotama
a
zabít
a
s
tíhl
toho
pudu
pořád
z
ovšem
ruce
a
ten
buddha
a
pořád
unikal
tak
nakonec
křičel
za
to
zatím
bůh.
Nakonec
přišel
zatím
budu
vo
zastav
se
a
těch
ti
zabít
a
tě
nebo
o
to
je
velice
rozkoší
že
je
těch
zamítne
a
bude
něho
křičí
ty
mě
nikdy
nedohoníš
protože
ty
jsi
v
pohybu
a
já
stojí
za
stave
hyne
mě
a
takovýmto
způsobem
my
překonávání
maličkosti
chyby
v
malém.
Že
totiž
ne
že
bychom
o
tom
přemýšleli
jak
to
udělat
nýbrž
zastavíme
svoji
mysl
a
tím
se
nám
oběví
moc
která
nám
pomůže
aby
ho
za
tím
kosti
maličkostí
zbavili
a
jako
jsem
mně
stalo
podoba
sice
cti
let
e
od
těch
třech
a
půl
let
do
ti
sedmnácti
že
jsem
byl
ustavičně
okamžiku
se
nebyl
velký
že
se
na
to
se
ještě
jako
tě
nestačil
já
jsem
neuměl
velký
věcech
opravit
naopak
vlak
že
se
se
byl
udržován
v
omylu
že
se
se
například
věnoval
jenom
přírodní
věda
a
žádným
duchovním
věcem
žádný
duchovní
sem
jenom
přírodním
vědám
a
to
byla
moje
jediná
ska
a
já
jsem
nebyl
napomenout
s
tím
co
mě
napovídalo
se
správné
a
co
je
to
nesprávné
neprosím
na
tom
nebyly
jsem
v
tom
ponechán
proč
si
protože
to
ještě
nebylo
pro
mě
únosné
aby
se
v
tom
velkém
to
je
velké
lásce
své
napravil
a
se
k
tomu
dorostl
teprve
v
sedmnácti
té
a
v
té
chvíli
jak
jsem
dorostl
tak
už
tady
byl
připraven
další
dar
osvětitelem
také
ve
velkém
čili
kdyby
se
byl
neosvědčil
třináct
let
v
malém
jsem
se
nemohl
ani
v
tom
prvním
velkém
osvědčit
na
to
vás
upozorňuji
že
nesnažil
se
už
osvědčit
v
malém
jinak
než
že
se
zastavíte
to
znamená
řeknu
konkrétněji.
Že
když
se
neosvědčuje
te
v
malém
vám
to
nejde
v
malém
se
osvědčit
tak
ne
abyste
dělali
něco
jiného
že
se
zastavíte
ne
abyste
čekali
že
mám
přijde
nějaká
inspirace
za
jenom
se
za
stavte
jo
se
za
stavte
když
se
vyčerpal
všechny
možnosti
řešení
té
malé
záležitosti
a
vám
to
nejde
tak
klidně
se
zastav
te
ve
své
snaze
opusťte
sou
vlastní
vůli
nepřejete
si
nic
aby
se
vám
ně
aby
se
vám
něco
objevilo
to
bych
vám
pomohlo
nýbrž
za
stavte
a
jestli
to
takhle
uděláte
jak
vám
radím
bez
očekávání
jakéhokoliv
tak
se
dostaví
moc
a
tato
za
vás
vyřeší
ovšem
až
se
tam
moc
dostaví
tak
musíte
hned
chce
chopit
svou
vůli
a
svou
středu
syn
rozumem
a
svými
smysly
realizace
realizace
toho
co
máte
provést
a
to
bude
snadné
protože
zatím
bude
ta
obrovská
moc
er
tam
předtím
nebyla
já
se
znovu
vracím
které
myšlence
jenom
krátce
vyříkám
protože
tady
nesení
vypořádat
že
o
těch
tří
a
půl
let
existuje
u
mě
rozli
rozeznávání
vůle
bez
moci
a
to
je
vlastní
vůle
a
vůle
s
mocí
a
to
není
moje
vlastní
vůle
a
ta
vůle
zmoci
to
je
tak
velká
síla
že
přemůže
celého
člověka.
To
byli
to
do
my
jsem
se
o
světová
v
malém
maje
sebou
tu
sílu
obrovskou
která
není
byla
země
ta
maminka
se
nad
tím
zastavoval
a
říkala
pro
takovou
prkotina
do
toho
ty
planá
tolik
síly
celý
svůj
život
všechny
svoje
lepší
schopnosti
a
jde
za
tím
za
takovou
maličkostí
já
bych
to
do
toho
neinvestoval
já
jsem
si
nevěděl
že
je
to
pán
bůh
který
tou
silou
ve
mně
působí
a
tak
jsem
ji
nemohl
oponovat
vůbec
ale
jisto
bylo.
Že
mně
bylo
tedy
ukazováno
abych
době
až
už
toho
boha
budu
nějakým
způsobem
poznávat
věděl
že
pán
bůh
se
stará
o
maličkosti
že
kdyby
se
nestaral
o
nejmenší
maličkosti
že
já
bych
nebyl
schopen
vůbec
tady
žít
které
musí
do
všech
podrobností
se
starat
o
všechno
co
se
tady
se
mnou
děje
musí
se
stal
to
není
správný
způsob
vysvětlení
ale
lidský
se
to
takhle
se
dá
pochopit
že
on
to
jako
o
tom
ví
ne
zařizuje
člověk
má
eště
mnoho
pomocníků
tak
se
říká
že
máš
čtyři
strážní
anděle
například
ten
na
tom
náročnou
od
píky
z
to
ten
nesmrtelné.
A
poslal
ze
na
štyři
to
věta
jeden
co
takový
chabý
tím
je
řečeno
jenom
že
člověk
setkává
se
sedmi
částí
z
nich
čtyři
jsou
smrtelné
a
protože
jsou
smrtelné
to
znamená
v
našem
vědomí
oddělené
od
boha
tak
musí
být
božskou
silou
hlídání
víte
zástupně
protože
ta
oddělenost
tady
je
a
ta
by
neuchránil
tyto
čtyři
nižší
od
nějakého
pádu
tak
musí
mít
každá
ta
nižší
složka
svého
anděla
tak
lidově
řeka
to
znamená
anděla
který
vydá
jo
hmotný
život
a
dělat
tedy
vida
o
astrální
život
mentální
život
a
život
mentální
jo.
No
a
jestliže
to
má
tyto
čtyři
pomocníky
tak
voni
mají
opravdu
plním
se
práce
a
byl
zase
je
ten
na
tom
aby
se
na
ono
roku
fleku
ale
kromě
toho
má
pomocníka
v
minulosti
na
které
staví
svůj
život
celá
minulost
vesmíru
zdaleka
a
tento
planety
zblízka
působí
v
nás
prostě
ch
prostých
náš
tak
žene
vůbec
lidi
kdybych
za
námi
teď
živě
ve
starat
to
co
se
v
tom
vývoji
překonali
z
vývoje
naší
planety
tak
nejsme
lidmi
ale
za
námi
stojí
také
veškerá
budoucnost
tento
tamty
veškerá
kdo
cos
celýho
vesmíru
a
už
není
za
námi
sto
jsem
tady
ještě
není
pevná.
Čili
to
jsou
další
pomocník
který
pomocník
je
čas
čas
je
pomocník
a
kam
se
s
ním
děje
je
pomocníkem
když
jsem
příklad
dejme
tomu
ten
člověk
v
mateřském
těle
z
nedělené
hony
se
mění
na
dělené
buňky
a
potom
na
proroka
mužského
živočich
a
potom
po
zemí
ho
života
tak
to
s
ním
ze
projde
celým
vývojem
že
jo
živého
organizmu
na
této
planetě
tak
je
z
toho
vidět
že
toto
mně
je
živé
že
toto
postupně
v
něm
vkládá
něco
čemu
my
říkáme
člověk
to
se
projevuje
v
tom
zárodku
a
vstoupí
to
do
toho
do
tý
další
fáze
že
to
asi
něco
takového
jako
kukla
sen
i
v
potrpíte
takže
to
že
tam
tam
je
to
co
žití
v
tom
něco
vezmu
že
to
nedělené
buňka
potom
dělá
buňka
tak
to
je
moc
překonání
bych
tak
řekl
že
jo
o
to
se
opře
uklována
až
to
vede
k
tomu
člověku
ale
je
to
tentýž
principem
že
to
složitější
princip
to
to
to
je
to
žitě
a
totéž
zase
působí
do
budoucnosti
to
co
je
blízká
budoucnost
to
působí
na
ně
velice
mohutně
to
co
je
vzdálena
budoucnost
působí
na
mě
méně
mohutně.
Ale
budoucnost
tady
je
a
není
třeba
věštit
protože
čas
je
jenom
jeden
není
čas
minulý
čas
budou
citelné
gramatiku
a
co
s
přítomný
nýbrž
čas
jako
takový
existuje
a
my
celého
času
a
stalo
života
vesmíru
pořád
budujete
ten
svůj
vlastní
život
a
kdyby
od
nás
odstoupila
budoucnost
nebo
přítomnost
nebo
nějaká
část
milosti
tak
nejsme
lidmi
my
musíme
pořád
být
závislý
na
veškeré
stvořeném
vesmírovém.
To
je
pomocník
ale
taky
mu
za
stoupla
tíme
že
v
něm
padáme
do
sebe
klamu
že
jsme
přítomná
bytost
věčně
živá
to
se
vám
zdá
že
mluvím
pravdu
ale
jednáme
jako
bychom
měli
tady
na
tom
světě
být
na
věky
vy
vás
teďka
napadlo
že
třeba
zemřete
dneska
to
tak
to
by
vás
to
rušilo
o
tom
myslet
že
tam
myšlenka
že
jsem
byl
koncentrák
živě
hrozila
smrt
učila
velice
mě
rušeni
první
tři
dni
se
nebyl
schopen
za
už
si
spojení
vědomé
spojení
s
bohem
e
jsem
předtím
měl
ztratilo
touto
myšlenkou
čili
by
se
má
prostou
sílu
přestává
taky
lidská.
Jak
se
straní
měli
odjakživa
největší
jednu
z
nejvyšších
potížné
největší
zdejší
potíž
to
že
se
neuměli
modlit
a
dodneška
to
neuměl
a
tak
si
myslí
taky
když
to
mu
zprostředka
že
modlitba
beze
slov
není
vůbec
modlitbou
tak
každý
ty
se
modlí
něco
říká
a
já
bych
chtěl
říct
jednu
věc
možná
že
ten
kdo
rozjímat
tak
se
taky
potom
přítomností
mání
nebo
do
přechází
na
modlitbu
citu
tak
nás
více
dá
se
naše
je
mi
citem
bez
jakýhokoliv
tomhle
také
možné
ale
to
ještě
není
pravá
modlitba
bez
beze
slov
bez
pomoci
tedy
slov
a
tady
se
do
tíží
tak
se
vůbec
nedosáhne
vědomého
spojení
s
bohem
promiňte
mi
teď
se
vytahovat
buď.
Protože
jsem
nešel
cestou
víry
nýbrž
se
s
tou
poznání
o
tom
mladý
co
jsem
poznával
co
jsem
vykonával
připadalo
vykonával
to
jsem
tě
se
práce
ale
před
ním
předpokládám
že
jsem
to
vykonával
začaly
abych
to
měl
jednoduše
ne
ten
výklad
čili
na
této
cestě
platilo
jedno
základní
pravidlo
disciplína
to
co
poznává
jako
správné
musí
disciplinovaně
konat
když
to
nekoná
disciplinovaně
tak
se
snaží
ta
moc
která
je
za
tím
tím
poznáním
jo
tak
poznání
funguje
jenom
tehdy
když
si
ty
si
plánovaná
založen
a
když
desetin
co
si
poznal
za
správné
to
je
věc
velice
důležitá
ale.
Když
při
plyne
sama
tolik
poslušnost
bych
tak
řekl
nestačí
na
to
aby
se
člověk
správně
modlil
protože
právě
disciplína
zase
může
být
sehnáno
a
může
způsobit
veliké
překážky
na
cestě
modlitby
a
cestě
duchovní
jak
já
když
jsem
se
dověděl
že
existuje
nějaké
já
to
zjednoduším
tak
abyste
to
dobře
rozuměli
po
svém
nějaké
jméno
boží
kterému
opakovat
tak
se
pomocí
něj
dostanu
k
bohu
na
sedmnáct
jméno
a
mu
je
tam
od
veze
tak
jsem
pořád
tohletom
opakoval
a
teď
se
stalo
že
jsem
to
nemohl
už
opakovat.
V
tomto
případě
mystik
křesťanský
dělá
todleto
že
se
všelijak
tý
rá
aby
byl
schopen
ještě
to
opakovat
takže
nakonec
na
lidskou
silou
ještě
opakuje
tu
modlitbu
o
které
ví
že
je
správná
a
já
jsem
věděl
o
té
modlitbě
že
je
správná
tu
ta
slovní
modlitba
to
opakování
jména
božího
a
taky
jsem
se
snažil
to
opakovat
jenomže
neměl
jsem
přeci
jenom.
Řek
bych
tu
vytrvalost
křesťana
tu
velkou
disciplinu
disciplinovaní
křesťan
který
se
něčeho
chápe
něco
používá
přestože
ví
nebo
tuším
že
je
to
nesmyslné
protože
se
mu
to
jeden
nařizuje
tak
on
to
dělá
vy
jste
svatý
augustin
krédo
a
absurdum
věřím
se
to
že
je
to
nesmysl
a
to
tedy
musí
být
disciplína
žlutém
kněžími
tak
řeknu
já
vím
že
to
rozumu
je
se
dá
vysvětlit
to
je
tajemství
pro
rozum
k
té
ale
vím
že
je
to
správné
tak
to
o
to
konám
co
je
lickýho
opravdu
to
je
jak
ale
toho
není
svý
ale
než
jsem
schopen
takže
když
třebas.
Jde
o
to
aby
se
správně
modlil
a
ono
mě
to
nejde
v
se
modlit
slovně
tak
nakonec
poslechnu
a
přestanu
to
říkat
a
znovu
až
je
jakmile
opadne
ten
můj
neklid
toho
že
jsem
musel
přestat
znovu
začnu
a
tak
v
opakuju
jako
když
se
už
na
dveře
asi
tak
jsou
opakovaná
ale
přeješ
a
ne
k.
Tohleto
se
straší
mystikové
nevěděli
že
v
tom
co
je
zastavní
modlitbou
je
má
začíná
mít
důležitost
tehdy
bych
ta
slovní
modlitba
už
nejde
přestože
ten
člověk
k
tomu
se
modlit
a
on
už
mu
to
nejde
on
má
přestat
u
tím
ale
by
ovšem
věděl
co
má
dělat
jiného
vite
jsem
naštěstí
věděl
ale
nepřestal
sem
se
sem
věděl
že
to
říkáme
na
boží
je
správné
tak
jsem
mu
toho
trval
já
jsem
trval
u
toho
opakování
jména
božího
s
přestávkami
já
jsem
vždycky
od
toho
odstoupil
devět
let.
Tak
já
jsem
se
stal
třebas
ale
mystik
křesťanský
nepřestane
ten
se
bude
třebas
postit
já
vím
co
všechno
násilí
na
sebe
vede
konat
aby
se
přesto
zase
ještě
mohl
slovně
modlit
a
to
ještě
ba
to
teďka
předvedu
na
myšlence
myšle
svaté
se
se
nedávno
nebo
pořád
se
dostávám
ale
do
jsem
se
dostal
novou
do
styku
s
různými
vysokoškoláka
kteří
ke
mně
hodí
na
radu
a
naposled
se
setkal
s
jedním
knězem
katolickým.
Teď
se
stala
tadleta
věc
do
té
dveřím
vstoupil
ne
ke
mně
ale
tam
že
jsem
byl
návštěvě
to
byl
kněz
jako
hora
a
říkal
já
jsem
páter
nechal
a
já
mu
říkám
že
jsem
o
sebíral
kde
ta
v
té
knize
a
von
říkal
já
jsem
farář
vylití
té
úplně
takový
předměstí
ale
toužím
vše
svatou
tady
františka
ten
to
se
mi
stalo
tak
prosím
vás
mě
se
do
ně
téměř
stává
že
přede
nějaký
vysokoš
krát
vlita
si
vzájemně
řekli
a
přijde
mi
vykládat
že
se
mu
to
moc
líbí
co
já
píšu
ale
je
to
na
něho
příliš
revoluční
a
že
nakonec
odešel
naší
svatou
a
chodí
trvale
svatou
a
to
že
ho
spokojuje
tak
vás
důstojný
pane
prosím
o
jednu
věc.
Chodí
k
vám
jací
mladí
lidé
a
on
říkal
no
čím
dál
víc
takových
asi
všecko
čtyřicet
lidí
tam
chodí
takových
mladíků
a
i
ve
a
já
nevím
proč
říkám
tak
ty
přichází
vode
mě
já
tam
posílám
a
já
jim
ale
říkám
k
té
čisté
nepřistupujete
jako
ostatní
lidé
kteří
tam
jenom
do
po
nějakou
katolickou
povinnost
vykonat
nějakou
povinnost
té
málo
vy
tam
musíte
jít
obětovat
sebe
jo
nechoďte
pryč
dosud
sebe
neobětuju
čili
buď
tak
dobrý
a
bych
dejte
těm
málem
co
ani
vám
tohleto.
Tady
se
dělá
oběť
to
se
opakuje
oběti
ježíše
krista
na
kříži
ty
jsem
sám
obětovat
nemůžeš
na
že
se
připojí
té
oběti
čili
tvoje
oběť
při
říkati
spočívá
v
tom
že
se
připojuje
oběti
ježíše
krista
takhle
pučte
a
říká
ten
pater
míchal
to
je
ohromné
tak
já
je
to
neučím
ale
shoduje
se
to
to
z
toho
se
může
takhle
říkat
tak
budeme
jednat
s
jednoznačně
stejně
aby
ale
tím
ovšem
tu
si
svatou
revoluce
sama
revoluční
dáme
je
revoluční
takhle
revoluční
musíte
svůj
život
promění
jestliže
se
máte
správně
modlit
tak
je
třeba
abyste
věděli.
Bůh
sestoupil
na
svět
aby
se
obětoval
za
lidi
lite
tak
nám
to
historicky
znázorněno
v
tom
narození
ježíše
krista
betlém
a
jeho
zmrtvýchstání
nakonec
pro
nás
u
jim
smrti
na
kříži
jako
době
ale
my
také
přicházíme
z
věčnosti
jiným
způsobem
než
ježíš
kristus
příbytků
boha
a
také
ztrácíme
vědomí
o
tom
ztratil
o
o
tom
že
jste
věčné
bytosti.
A
máme
se
nevědomí
bytosti
takže
my
po
bohu
boha
provádíme
oběť
té
své
nesmrtelnosti
a
staráme
ji
na
oltář
časoprostoru
pomíjivou
smrti
tak
prosím
vás
když
se
to
správně
modlit
beze
slov
tak
v
životě
kde
mluvíte
a
jednáte
musíte
jednejte
tak
aby
to
bylo
slučitelné
z
obětí
bohu
abyste
celý
život
obětoval
bohu
pak
do
budete
moci
nebudete
muset
při
modlitbě
mnoho
toho
říkat
jež
budete
modlitbě
pokračovat
a
budete
odít
pokračovat
jako
jako
oběti
tak
proč
by
oběma
něco
vykládat.
Se
s
pane
bože
ti
obětuju
není
že
se
obětuje
při
toho
nekladu
veme
při
modlitbě
přiznal
prohlašuje
že
je
stačí
se
obětovat
až
sem
si
pane
ty
věci
jsem
obětovat
kdybych
se
například
teď
osobně
nebo
roli
z
vás
správně
obětoval
tak
okamžitě
odejdete
z
tohoto
světa
je
zbytečné
tady
žít
že
to
nedokážeme
nebo
to
děláme
o
nechceme
dělat
nebo
se
budeme
to
dělat
tak
tady
se
vším
tedy
ale
správná
modlitba
beze
stoho
je
modlitba
oběti
rozumí
je
je
tehdy
se
může
klaní
modlitby
sebe
obětujeme
a
to
platí
o
jakémkoliv
činu
mě
se
můžeme
obětovat
a
jakékoliv
myšlence
a
tak
dále.
A
na
život
kristu
ježíše
krista
co
chtěl
von
jí
učedníků
na
aby
mu
obětovali
ty
svoje
rodiny
neboť
se
jich
museli
vzdát
potom
aby
mu
obětovali
svou
víru
neboť
se
před
příjmout
zařídil
tak
že
se
tím
se
jí
museli
vzdát
protože
potupně
umí
a
na
kříži
tak
museli
varovat
svoji
spásou
ztraceno
když
i
jejich
místo
takhle
potupně
umírá
svatýho
na
to
nikdo
nevěděl
že
je
to
sebeza
li
že
ho
někdo
křižuje.
Bez
ležíš
krista
takže
ta
je
nejlépe
vidět
jak
postupoval
ta
oběť
odkud
kam
napřed
se
obětoval
ježíš
kristus
tím
že
se
zrodil
na
ten
na
této
planetě
někde
v
nějakém
městě
tak
obětoval
se
učedníky
napřed
jejich
jenom
to
své
jejich
a
potom
je
samotné
tak
ta
obecná
byla
dokonalá
dokonalá
nebo
do
koná
na
těle
tak
to
máme
na
podobat
ten
život
ježíšův
mužeme
na
podobat
napřed
se
musíme
vzdávat
tohleto
našeho
potom
sebe
postupně
sebe.
Říká
se
mi
tady
že
někteří
natolik
měří
trval
na
tom
aby
se
chodilo
svatému
přijímání
fakticky
ne
v
duchu
to
je
není
způsobeno
tím
že
by
měli
nařízeno
tohleto
by
takhle
hlásali
nýbrž
to
je
způsobeno
tím
že
ten
člověk
nemá
žít
jenom
pro
sebe
a
ve
vnitřnosti
něco
zařizovat
nýbrž
má
taky
myslet
na
kolektiv
máli
vycházet
příkladem
vstřícně
má
být
ho
vidět
za
co
se
hlásí
rozumíte
k
čemu
se
líčili
mějte
také
ohled
na
ten
kolektiv
a
pak
dáte
právě
v
tom
kněží
který
chce
abyste
tomu
svatýmu
přijímání
chodila
rozumíte.
Čin
jsme
hodni
toho
že
tady
žijeme
že
tady
milujeme
že
tady
pracujeme
že
tady
poznáváme
tím
že
tím
že
bůh
vkládá
do
nás
svoji
moc
abychom
to
mohli
dělat
čili
ne
vlastní
mocí
nýbrž
mocí
boží
všechno
děláme
čili
my
sami
jsme
ničím
že
on
je
vším
co
způsobuje
zdrojové
způsobuje
abychom
něco
dělali
abychom
třeba
si
jich
dali
vodit
prstem
a
protože
toto
nedovedeme
tak
pochopit
nebo
uskutečnit
aniž
bychom
se
dali
takové
nosti
nějaké
tak
by
bylo
dobře
dělat
takový
jaký
mezistupně
považovat
se
za
člověka
neschopného
a
hříšného
ale
ne
trápit.
Text view •
Help