EN | ES |

86-12A

86-12A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Metody jakými se očistí hmota tak my se tam očistí rostlina člověku žijící a jakými jsi čistí zvíře v člověku žijící většinou ty zkazky se netýkají čeho jiného například pohádky než očisty toho zvířecího ale bezprostřední za to musí se oči i ta rostlina ta některý konaná to po počítá s tím a my jsme to pohádky hlouběji založené než co se týkají toho kříže činu z toho věřícího tam týká to že se přemáhá nějaký drak a takovýhle věci to te klárka máte ne ale my jsme pomáhat třebas jenom draka musel pomáhat převést sebe taky rostlinu a taky kámen to vám těžko budu vysvětlovat jak ale rostlina. Je stačilo není bytost ta nenese nepohybuje z místa přestavá ale nesmírnou tou se z místa hnout protože například semena a ty třebas prostá mimo sebe nebo vkládal je do státu a tyto roznáší podzemí a tím se to dodržuje čili je to vlastně ji touha rozmnožovat se a přijít tam tam den stojí aby to bylo užitečné kdyby totiž na semena padá čistě jenom po tu rostlinu tak se to časem tak uda by žije byl pořád stejné toto se být rozešel ano. Indové říkají to je výrok dvacátého století že oni jsou tou technikou logickou schopni očistě ta tři těla a tím jsou schopni ho to ty ta cítila připravit o přijetí ducha přijetí shora něčeho když se ti upraví cestu těm spodní část tak by se povýšil na jemnost toho přechodu mezi duchovním a hmotným tak to hmotné samočinně se tlačí to duchovní se tam četli toho hmotného a převáží to hmotné ano. To je dost abstraktní všecko s tím nechci zabývat a jistě že máme vlivy dva jeden zespoda nahoru a jen shora dolů a teď vás překvapím to mně nemějte za zlý že vám to dál vysvětlovat nebudu protože bych musel jenom proto že a že by potom zbyde čas bych tomu se věnovat zvláštní přednášku všechno roste vnitřku čili když si něco mysle že vás působí z vnějšku někdo třebas dožírá se s vámi těl zabít kdybych to byl považoval v chvíli za proces který se mně přichází zvnějšku tak by byl zabil. Ale jsem musel vědět a to jsem zbylo sti boží věděl že to protože z vnitřku navenek že moje nitro způsobuje že esesman těmi se zabít rozumíte mi a ne opačně co se nám nezdá takže ježíš kristus byl schopen opouštět všemu že věděl že to všechno pochází od boha odpustím nebo který je ti co čím tak to jsem vysvětlil asi něco nevím co to se to jaká tak to je ta jako to běží. Kde se dostat moudrosti mystickou modlitbou a nebo utrpením něčím jiným nebo čím vším a znám nějakýho pana byl nebudu ho jmenovat o ten se tam dostává utrpením vono je to nepříjemné a když poklad taky jestli jsou nějaké metody se v duši své usmíváš protože vím že tu metodu najedl a to je metoda utrpení ale nesmí se v tom vyžívat pochopitelně to že to není me to na jediná a jakmile by mu to přešlo přes hranici únosnosti tak by se mělo stát to co se stalo se mnou jako v předškolním věku ještě by operovali při vědomí že měl od toho si utrpení umět odstoupit že to je k zbláznění pořád trpět. Tak utrpení je opravdu něco o čem mluví aischylos v pátém století před kristem že pravá moudrost sama přichází dveřmi utrpení to znamená kdo trpím měl by si být vědom že je to příchod moudrosti křesťani je si to vykládal je to se to špatně říkají to je ve na nevidí to bude všechno od spaseno není to pravda ale když trpí slově že tak nenáviděli. Nýbrž si být buď vědom toho že je to za tím prostředek za kerý není lepšího prostředku výchovných protože patrně si do něho nedorostl toho vyššího snažte se dorůst do jiného prostředku než utrpení jsou jiné prostředky ale pokud trpíte takže to skvělý prostředek kterým můžete být dovedeme nazpátek bohu jsem měl na dívej sem to tendenci ovšem špatnou ale je to strašné tak to řeknu že sem si přizval uměle utrpení ne řekli to by zasluhoval to tudleto tak jsem to dělal se třebas to karla a na kázat a přivolal jsem se taky nevy sem dělal abych si od sloužil něco co jsem tak něho provedl ne a. Tohleto bylo utrpení dobrovolně zvolen tak to by vám radil dobrovolně člověk nemá utrpení trpět nebo přivádět na sebe nebo přivolávat protože je dosti toho co samo přijde a někoho přijde víc někomu méně ale kope víc toho utrpení tak v ten hadí je vědom že se to stalo jenom proto že za tím stojí bůh jemnějším prostředky poznávacího ta pravda nebo to poznání vola napřed vstupuje nižšími dveřmi kam se vedla po tom stále vyšší tak bych to mohl vstupte. Tady odpovědět ježíš kristus říkal kdo se osvědčí v malém ten se osvědčí i ve velkém do se neosvědčí v malém neosvědčí se ani ve velkém to vypadá jako přirozená záležitost napřed se musí osvědčit v malém a potom se to pojal velkém že to si čili v tom malém jak mistře ocit v tom velkém ale tak jednoduché to není. Se stal dělají v tom jednu velkou chybu že sebe spitím různým takovým způsobem se snaží odstavit drobné drobné chyby takže ti nejlepší z nejlepších li pronásledování myšlenkou že dělají ještě tolik si ty jsou tolik hříšní byli se tolik v prsa že nebyli schopno jsou vůbec vinou navo bohu protože byli kována v těch maličkostech které je pro nás silovém a tak vám musím žít si že od toho zásahů jsem byl upozorňován na správné nevede věcech to by byl nestačil sledovat to to by bylo nešlo ale malý věcech nepatrný věcech jsem byl upozorňoval na to co je z toho správného a co je nesprávné a tak jsem se do sedmnácti let od třech a půl leta učil v malém se osvědčovali v malém se osvědčovali. A teprve potom když jsem dospěl v tom osvědčení se v malém jsem mohl se posvěcovat ve velkém ale co to bylo co mně umožňovalo se osvědčit v malém kdyby se to vy kdokoliv z vás dělal tak to zabředne do skrupulí to znamená do takových těžkostí ve kterých byste si říkali mám tolik a tolik cit že se nikam nikdy nedostal tam to nesmí končit. V malém se mu se osvědčit ne tím že se snažíte o světice malé nedělat ani malé chyby nýbrž tím že se vy stavíte moci boží která ty maličkosti napřed jenom maličkosti a potom čím dál větší věci dovede otá odstranit ty chyby těch maličkostí a to svou mocí takže od toho útlého mládí od toho zásahu lékařů jsem byl vychováván naše k tomu abych v maličkostech se po obal z moci boží. A čím dál jsem z moci boží se ve větších věcech opravoval toto je příklad absolutně všeobecně platný protože to že to nějak způsob je lékaři tak z vás se bude snažit o těsta ty nejhorší svoje chyby tak je neodnesla napřed pustíš začít pomalinku s malým potom přejít nazpátek to platí pro bude subjektivní to neplatí tam to které se projevuje lidském vy bytosti povahu jak je ta kasta. Tak nějak to znamená člo že ho do sanskritu je to s a sat satana sat je bytí a sat je nebýt čili člověk se musí umět vzdát svého života jako by pro něho ten život nebyl on opravdu ten život pro něho není ten je pro pána boha je o málo žit to by byl kristus nepochopil na poušti tak se ho ten satan ta sobě vy tak řekl že jo to je to tam pokoušen ale protože on říkal nikomu netouží se klaněti než pánu bohu a ne tobě satane apage odejdi tak si hrál ne že by nevyhnal protože se mu klaníme tomu satanovi že si myslíme že jsem to život je tady pro nás a on je to všeho se to popadnou aby se k bohu mohli vyvrátit a to je to největší promrháno životní sil. Takže v malém se osvědčit je ze začátku možné jenom v malém sou si z toho důvodu že na víc ne získáme sílu neboť jsme se ne dostatečně sami sebe vzdali nebo svého zdali se dáme větší míry sama sebe nebo větší míry svého tak pak se do nás vejde větší síla od boha rozumíte mi a pak taky snáze překonáme větší těžkosti větší špatností začátku převádím ti malí největší z toho než se před ano jenom ale věci časem překonal věci větší malém se osvědčit lidskou silou ze sou silu někdo tam do. Ale boží silou ze když nenese ani v malém se osvědčit lidskou silou tak ani to velkém se lidskou třeba osvědčit na to našeho potřebujete šli pomoc boží protože jste živi jeho existence jeho lásky jeho poznání a tak jsem nebudu podivejte se od jednadvacátého listopadu třicet let nám to potom může z osvětli že to ten moment kdy ten esesman měl zabít že jsem vzdal ten svůj život ano o toho dne nemám svůj čas takže když řeknu polovičatě nemám čas tak měl by z nemám svůj čas počasí mouky ale na to na líný a de mistr ty že ano mám oděj pokoj ne tak se mi to hodí ne jsem říčný jako nechci říct co. A ale protože nemám svůj čas a moc rád bych maloval to se mi moc líbí a poslední jsem maloval tak přeci třeti lety to je to je potřebujete to jsem se zbyde čtěte babičku tak jsem říkal co to bude dělat když z toho času který není můj si přivlastním jeden den času a teď dělám zkoušky na vás co toto přivlastnění co tomu říkáte vy to víte že to bylo přivlastnění že jsem začal mít čas jako vy máte čas v ho máte nemám čas mám mám jenom k dispozici čas který není můj. mám dispozici tělo který není moje a tak dále nemám nic mého mám to jenom propůjčeno rozumíte a teď se nejdou dovolím lap den pocit letech systém čas vypustit pro sebe co jste si to my si namalován a marně čekám že na něco spadne třebas jako nějaká klad nebo kam vo kámen do hlavy nebo za to že jsem se takhle provinil proti času který není můj to je provinění todleto a to doma ještě budu sedmkrát třebas opakovat třebas sedmkrát o taková abych se zavedl co to je když lidi mají svůj čas dám pořád spe se svým i třídi životy a silou znamená mít svůj čas mít čas znamená. Neví za časem jakmile cokoliv je vlastním tak si zabraňuji cestu do věčnosti ovšem jsem čím rozumíte vím že to zábrana cesty do věčnosti tak jsem si a to vám nechám zodpovědět napřed teprve pak toho odpovídám si po celou tu dobu co jsem včera maloval jsem si zpíval martiš mně že jsem u něho jsem si to zpíval ve mně je svědkem ani chvilinku jak jsem zvykl ještě te nebo tušení al vy přenese pořád zpíval a vám tady otázku pro sem si pro te po celou tu dobu zpíval a m. Zpíval jsem si proto že jsem poznával že tím že miluju po tolika letech tak jsem ji nedaří ten to nadšení zachovat že jsem pocit těle tech mnoho zapomněl jednak z toho co teorie z toho řemesla a jednak z toho ostatního to znamená z toho umění a tak jsem brzo ten entusiasmus ztrácet to ze jsem viděl že jsem namaloval něco co je vzdáleno tomu originálu který jsem chtěl napodobil. A tak jsem tomu entusiasmus při zpíval ještě tou obou ne hudba nedáš pořád to jenom si říct že v útlém mládí do těch sedmi let neslo školy jsem celou dobu pokud jsem nikým někým nejednal třebas s těmi zvířaty nebo lidmi jsem si ustavičně zpíval vedle nebylo možno vydržet to byli písničky který nikdo nenapsal nikdo mně neučil jsem si pořád na too. A maminka která byla v limě dělaná říkala ono to ono je to hudba ono je to on to věci ono to li li líní tím hudební a že to co huby toho by patří a tak ti nechávám ale do to tomu vydržet to sem moc lákal že tak je za držela ale tak teď prostě jsem sestoupil do vzpomínky na hudbu a přidal jsem k tomu umění nijak si umění malinkém také ještě tento entuziasmus aby abych celobytostně ty věci tělo jsem zkoušel dělat to celobytostně rozumíte jenže když jsem to namaloval a podíval jsem se na to tak jsem říkal a podíval se se vedena toho panna divnýho je sen který mohl kopal dva. Tak jsem zjistil že to nebyla že by to je tam blízko do matku do jak se to tam tady nad přehradu tím tak jako měl ten tuto vinu ano a tak jsem říkal jednou jsem vzala sebe ten úkol to namaloval a mám paměť vizuelního si to zapamatujete na malou to kolikrát budu mít čas to namaloval to nama a krát a doma ještě v něm tomu příležitost bude sloužit tak to navou ještě tolika se přiblížím na dostřel do tomu způsobu toho vinen jo a tak doufám že jsem je to podaří protože to je velice lehkých a když mám vize paměť tak víme na tom chybu cestě by mu všechny ba. A tak když si po ručím aby ruka lépe poslouchal tak snad to dal dohromady jenomže tady je na těch dvou obrací zkouška napřed tu svou nebo puškami prvními a potom babičkou tady na tom v pravo kdežto na tom nevím napřed barvou a potom tu kam když se vám to měl všechno nabaleno to bylo krásné a pak jsem to sahl tu školu to přestala být hezké tak teďka ještě doma udělám další pokus jenom barvou očko on to jenom barvou nedělá on to dělal to ty puškou potom udělám pokus jenom tu ží a malinko vybavit. A a tak dále rusi metody mu služeb nevím jak na to fakticky šel tohoto obrazu není přímo vidět ne by s tím doufám jeho systém tak mu taky vystihovat jeho jeho malou a to netrapte abych namaloval krajinu někde o to to opisoval to ne to abych si vydobyl třebas chatu chalupa obrazy které je zajímat vám řeknu potrpíte bych rád měl ve věční větším malinkej větším formátu a měli jak se sebou než se tou kouká jsem tedy tou svých obrazu by hodil to že se o koukali jo a nemůže je ani vidět ne je vyhodí tak ono to taky vyhodil toto všechno vyhodil pochopitelně a to je nestra vám nebo to by hodiny někam jinam že je to pořád v jeho zem no ale. To to se neplatí na to vyhodí no ale chci vám jenom říci že to smysl tréninku všechno se na světě musí trénovat modlitba vnitřní život se kterému je celý život e které mine ber toho jako trním na věčný život a ne jinak není to ten k tomu abyste do žili nějakýho roku abyste byli vlastnění na tomto světě aby se vrátili do věčnosti ve které jste vyšli tomu je to tedy a sloužili k něčemu jinému tak jenom prostředečně může sloužit ale neměli bychom přitom zapomenout ten cíl tři si cestě do věčnosti se ztratí. Si křesťan sama o stačit se v malém tak ho to vždycky učiní nešťastný protože v malém je strašně těžko se osvědčit když jsou to maličkosti on on uvíznu malicherný způsobu života von se přímo pronásleduje těmi maličkostmi takže v malém se ze osvědčení tehdy když za tím stojí obrovská moc v tom osvědčení se v malém nesmírná moc stála za tím jak jsem byl v malém poučován o malém poučovat a v malém poučován o tom co mám dělat správně to byla tak obrovská možný přemáhat a ta byla ta byla spůsobem na zastavení mysli. si při předpis vzpomínám na jednu věc a jednu boku o buddhovi která je větu janovi uvedena ale tak du opakovat třebas třeti nečetli buddha podle legenda není to pravda ale to dneska legenda na podle legenda měl únavné nepřítele který se snažil buddhu zabít tehdy se menoval ještě budha gotama a zabít a s tíhl toho pudu pořád z ovšem ruce a ten buddha a pořád unikal tak nakonec křičel za to zatím bůh. Nakonec přišel zatím budu vo zastav se a těch ti zabít a nebo o to je velice rozkoší že je těch zamítne a bude něho křičí ty nikdy nedohoníš protože ty jsi v pohybu a stojí za stave hyne a takovýmto způsobem my překonávání maličkosti chyby v malém. Že totiž ne že bychom o tom přemýšleli jak to udělat nýbrž zastavíme svoji mysl a tím se nám oběví moc která nám pomůže aby ho za tím kosti maličkostí zbavili a jako jsem mně stalo podoba sice cti let e od těch třech a půl let do ti sedmnácti že jsem byl ustavičně okamžiku se nebyl velký že se na to se ještě jako nestačil jsem neuměl velký věcech opravit naopak vlak že se se byl udržován v omylu že se se například věnoval jenom přírodní věda a žádným duchovním věcem žádný duchovní sem jenom přírodním vědám a to byla moje jediná ska a jsem nebyl napomenout s tím co napovídalo se správné a co je to nesprávné neprosím na tom nebyly jsem v tom ponechán proč si protože to ještě nebylo pro únosné aby se v tom velkém to je velké lásce své napravil a se k tomu dorostl teprve v sedmnácti a v chvíli jak jsem dorostl tak tady byl připraven další dar osvětitelem také ve velkém čili kdyby se byl neosvědčil třináct let v malém jsem se nemohl ani v tom prvním velkém osvědčit na to vás upozorňuji že nesnažil se osvědčit v malém jinak než že se zastavíte to znamená řeknu konkrétněji. Že když se neosvědčuje te v malém vám to nejde v malém se osvědčit tak ne abyste dělali něco jiného že se zastavíte ne abyste čekali že mám přijde nějaká inspirace za jenom se za stavte jo se za stavte když se vyčerpal všechny možnosti řešení malé záležitosti a vám to nejde tak klidně se zastav te ve své snaze opusťte sou vlastní vůli nepřejete si nic aby se vám aby se vám něco objevilo to bych vám pomohlo nýbrž za stavte a jestli to takhle uděláte jak vám radím bez očekávání jakéhokoliv tak se dostaví moc a tato za vás vyřeší ovšem se tam moc dostaví tak musíte hned chce chopit svou vůli a svou středu syn rozumem a svými smysly realizace realizace toho co máte provést a to bude snadné protože zatím bude ta obrovská moc er tam předtím nebyla se znovu vracím které myšlence jenom krátce vyříkám protože tady nesení vypořádat že o těch tří a půl let existuje u rozli rozeznávání vůle bez moci a to je vlastní vůle a vůle s mocí a to není moje vlastní vůle a ta vůle zmoci to je tak velká síla že přemůže celého člověka. To byli to do my jsem se o světová v malém maje sebou tu sílu obrovskou která není byla země ta maminka se nad tím zastavoval a říkala pro takovou prkotina do toho ty planá tolik síly celý svůj život všechny svoje lepší schopnosti a jde za tím za takovou maličkostí bych to do toho neinvestoval jsem si nevěděl že je to pán bůh který tou silou ve mně působí a tak jsem ji nemohl oponovat vůbec ale jisto bylo. Že mně bylo tedy ukazováno abych době toho boha budu nějakým způsobem poznávat věděl že pán bůh se stará o maličkosti že kdyby se nestaral o nejmenší maličkosti že bych nebyl schopen vůbec tady žít které musí do všech podrobností se starat o všechno co se tady se mnou děje musí se stal to není správný způsob vysvětlení ale lidský se to takhle se pochopit že on to jako o tom ne zařizuje člověk eště mnoho pomocníků tak se říká že máš čtyři strážní anděle například ten na tom náročnou od píky z to ten nesmrtelné. A poslal ze na štyři to věta jeden co takový chabý tím je řečeno jenom že člověk setkává se sedmi částí z nich čtyři jsou smrtelné a protože jsou smrtelné to znamená v našem vědomí oddělené od boha tak musí být božskou silou hlídání víte zástupně protože ta oddělenost tady je a ta by neuchránil tyto čtyři nižší od nějakého pádu tak musí mít každá ta nižší složka svého anděla tak lidově řeka to znamená anděla který vydá jo hmotný život a dělat tedy vida o astrální život mentální život a život mentální jo. No a jestliže to tyto čtyři pomocníky tak voni mají opravdu plním se práce a byl zase je ten na tom aby se na ono roku fleku ale kromě toho pomocníka v minulosti na které staví svůj život celá minulost vesmíru zdaleka a tento planety zblízka působí v nás prostě ch prostých náš tak žene vůbec lidi kdybych za námi teď živě ve starat to co se v tom vývoji překonali z vývoje naší planety tak nejsme lidmi ale za námi stojí také veškerá budoucnost tento tamty veškerá kdo cos celýho vesmíru a není za námi sto jsem tady ještě není pevná. Čili to jsou další pomocník který pomocník je čas čas je pomocník a kam se s ním děje je pomocníkem když jsem příklad dejme tomu ten člověk v mateřském těle z nedělené hony se mění na dělené buňky a potom na proroka mužského živočich a potom po zemí ho života tak to s ním ze projde celým vývojem že jo živého organizmu na této planetě tak je z toho vidět že toto mně je živé že toto postupně v něm vkládá něco čemu my říkáme člověk to se projevuje v tom zárodku a vstoupí to do toho do další fáze že to asi něco takového jako kukla sen i v potrpíte takže to že tam tam je to co žití v tom něco vezmu že to nedělené buňka potom dělá buňka tak to je moc překonání bych tak řekl že jo o to se opře uklována to vede k tomu člověku ale je to tentýž principem že to složitější princip to to to je to žitě a totéž zase působí do budoucnosti to co je blízká budoucnost to působí na velice mohutně to co je vzdálena budoucnost působí na méně mohutně. Ale budoucnost tady je a není třeba věštit protože čas je jenom jeden není čas minulý čas budou citelné gramatiku a co s přítomný nýbrž čas jako takový existuje a my celého času a stalo života vesmíru pořád budujete ten svůj vlastní život a kdyby od nás odstoupila budoucnost nebo přítomnost nebo nějaká část milosti tak nejsme lidmi my musíme pořád být závislý na veškeré stvořeném vesmírovém. To je pomocník ale taky mu za stoupla tíme že v něm padáme do sebe klamu že jsme přítomná bytost věčně živá to se vám zdá že mluvím pravdu ale jednáme jako bychom měli tady na tom světě být na věky vy vás teďka napadlo že třeba zemřete dneska to tak to by vás to rušilo o tom myslet že tam myšlenka že jsem byl koncentrák živě hrozila smrt učila velice rušeni první tři dni se nebyl schopen za si spojení vědomé spojení s bohem e jsem předtím měl ztratilo touto myšlenkou čili by se prostou sílu přestává taky lidská. Jak se straní měli odjakživa největší jednu z nejvyšších potížné největší zdejší potíž to že se neuměli modlit a dodneška to neuměl a tak si myslí taky když to mu zprostředka že modlitba beze slov není vůbec modlitbou tak každý ty se modlí něco říká a bych chtěl říct jednu věc možná že ten kdo rozjímat tak se taky potom přítomností mání nebo do přechází na modlitbu citu tak nás více se naše je mi citem bez jakýhokoliv tomhle také možné ale to ještě není pravá modlitba bez beze slov bez pomoci tedy slov a tady se do tíží tak se vůbec nedosáhne vědomého spojení s bohem promiňte mi teď se vytahovat buď. Protože jsem nešel cestou víry nýbrž se s tou poznání o tom mladý co jsem poznával co jsem vykonával připadalo vykonával to jsem se práce ale před ním předpokládám že jsem to vykonával začaly abych to měl jednoduše ne ten výklad čili na této cestě platilo jedno základní pravidlo disciplína to co poznává jako správné musí disciplinovaně konat když to nekoná disciplinovaně tak se snaží ta moc která je za tím tím poznáním jo tak poznání funguje jenom tehdy když si ty si plánovaná založen a když desetin co si poznal za správné to je věc velice důležitá ale. Když při plyne sama tolik poslušnost bych tak řekl nestačí na to aby se člověk správně modlil protože právě disciplína zase může být sehnáno a může způsobit veliké překážky na cestě modlitby a cestě duchovní jak když jsem se dověděl že existuje nějaké to zjednoduším tak abyste to dobře rozuměli po svém nějaké jméno boží kterému opakovat tak se pomocí něj dostanu k bohu na sedmnáct jméno a mu je tam od veze tak jsem pořád tohletom opakoval a teď se stalo že jsem to nemohl opakovat. V tomto případě mystik křesťanský dělá todleto že se všelijak aby byl schopen ještě to opakovat takže nakonec na lidskou silou ještě opakuje tu modlitbu o které že je správná a jsem věděl o modlitbě že je správná tu ta slovní modlitba to opakování jména božího a taky jsem se snažil to opakovat jenomže neměl jsem přeci jenom. Řek bych tu vytrvalost křesťana tu velkou disciplinu disciplinovaní křesťan který se něčeho chápe něco používá přestože nebo tuším že je to nesmyslné protože se mu to jeden nařizuje tak on to dělá vy jste svatý augustin krédo a absurdum věřím se to že je to nesmysl a to tedy musí být disciplína žlutém kněžími tak řeknu vím že to rozumu je se vysvětlit to je tajemství pro rozum k ale vím že je to správné tak to o to konám co je lickýho opravdu to je jak ale toho není svý ale než jsem schopen takže když třebas. Jde o to aby se správně modlil a ono to nejde v se modlit slovně tak nakonec poslechnu a přestanu to říkat a znovu je jakmile opadne ten můj neklid toho že jsem musel přestat znovu začnu a tak v opakuju jako když se na dveře asi tak jsou opakovaná ale přeješ a ne k. Tohleto se straší mystikové nevěděli že v tom co je zastavní modlitbou je začíná mít důležitost tehdy bych ta slovní modlitba nejde přestože ten člověk k tomu se modlit a on mu to nejde on přestat u tím ale by ovšem věděl co dělat jiného vite jsem naštěstí věděl ale nepřestal sem se sem věděl že to říkáme na boží je správné tak jsem mu toho trval jsem trval u toho opakování jména božího s přestávkami jsem vždycky od toho odstoupil devět let. Tak jsem se stal třebas ale mystik křesťanský nepřestane ten se bude třebas postit vím co všechno násilí na sebe vede konat aby se přesto zase ještě mohl slovně modlit a to ještě ba to teďka předvedu na myšlence myšle svaté se se nedávno nebo pořád se dostávám ale do jsem se dostal novou do styku s různými vysokoškoláka kteří ke mně hodí na radu a naposled se setkal s jedním knězem katolickým. Teď se stala tadleta věc do dveřím vstoupil ne ke mně ale tam že jsem byl návštěvě to byl kněz jako hora a říkal jsem páter nechal a mu říkám že jsem o sebíral kde ta v knize a von říkal jsem farář vylití úplně takový předměstí ale toužím vše svatou tady františka ten to se mi stalo tak prosím vás se do téměř stává že přede nějaký vysokoš krát vlita si vzájemně řekli a přijde mi vykládat že se mu to moc líbí co píšu ale je to na něho příliš revoluční a že nakonec odešel naší svatou a chodí trvale svatou a to že ho spokojuje tak vás důstojný pane prosím o jednu věc. Chodí k vám jací mladí lidé a on říkal no čím dál víc takových asi všecko čtyřicet lidí tam chodí takových mladíků a i ve a nevím proč říkám tak ty přichází vode tam posílám a jim ale říkám k čisté nepřistupujete jako ostatní lidé kteří tam jenom do po nějakou katolickou povinnost vykonat nějakou povinnost málo vy tam musíte jít obětovat sebe jo nechoďte pryč dosud sebe neobětuju čili buď tak dobrý a bych dejte těm málem co ani vám tohleto. Tady se dělá oběť to se opakuje oběti ježíše krista na kříži ty jsem sám obětovat nemůžeš na že se připojí oběti čili tvoje oběť při říkati spočívá v tom že se připojuje oběti ježíše krista takhle pučte a říká ten pater míchal to je ohromné tak je to neučím ale shoduje se to to z toho se může takhle říkat tak budeme jednat s jednoznačně stejně aby ale tím ovšem tu si svatou revoluce sama revoluční dáme je revoluční takhle revoluční musíte svůj život promění jestliže se máte správně modlit tak je třeba abyste věděli. Bůh sestoupil na svět aby se obětoval za lidi lite tak nám to historicky znázorněno v tom narození ježíše krista betlém a jeho zmrtvýchstání nakonec pro nás u jim smrti na kříži jako době ale my také přicházíme z věčnosti jiným způsobem než ježíš kristus příbytků boha a také ztrácíme vědomí o tom ztratil o o tom že jste věčné bytosti. A máme se nevědomí bytosti takže my po bohu boha provádíme oběť své nesmrtelnosti a staráme ji na oltář časoprostoru pomíjivou smrti tak prosím vás když se to správně modlit beze slov tak v životě kde mluvíte a jednáte musíte jednejte tak aby to bylo slučitelné z obětí bohu abyste celý život obětoval bohu pak do budete moci nebudete muset při modlitbě mnoho toho říkat jež budete modlitbě pokračovat a budete odít pokračovat jako jako oběti tak proč by oběma něco vykládat. Se s pane bože ti obětuju není že se obětuje při toho nekladu veme při modlitbě přiznal prohlašuje že je stačí se obětovat sem si pane ty věci jsem obětovat kdybych se například teď osobně nebo roli z vás správně obětoval tak okamžitě odejdete z tohoto světa je zbytečné tady žít že to nedokážeme nebo to děláme o nechceme dělat nebo se budeme to dělat tak tady se vším tedy ale správná modlitba beze stoho je modlitba oběti rozumí je je tehdy se může klaní modlitby sebe obětujeme a to platí o jakémkoliv činu se můžeme obětovat a jakékoliv myšlence a tak dále. A na život kristu ježíše krista co chtěl von učedníků na aby mu obětovali ty svoje rodiny neboť se jich museli vzdát potom aby mu obětovali svou víru neboť se před příjmout zařídil tak že se tím se museli vzdát protože potupně umí a na kříži tak museli varovat svoji spásou ztraceno když i jejich místo takhle potupně umírá svatýho na to nikdo nevěděl že je to sebeza li že ho někdo křižuje. Bez ležíš krista takže ta je nejlépe vidět jak postupoval ta oběť odkud kam napřed se obětoval ježíš kristus tím že se zrodil na ten na této planetě někde v nějakém městě tak obětoval se učedníky napřed jejich jenom to své jejich a potom je samotné tak ta obecná byla dokonalá dokonalá nebo do koná na těle tak to máme na podobat ten život ježíšův mužeme na podobat napřed se musíme vzdávat tohleto našeho potom sebe postupně sebe. Říká se mi tady že někteří natolik měří trval na tom aby se chodilo svatému přijímání fakticky ne v duchu to je není způsobeno tím že by měli nařízeno tohleto by takhle hlásali nýbrž to je způsobeno tím že ten člověk nemá žít jenom pro sebe a ve vnitřnosti něco zařizovat nýbrž taky myslet na kolektiv máli vycházet příkladem vstřícně být ho vidět za co se hlásí rozumíte k čemu se líčili mějte také ohled na ten kolektiv a pak dáte právě v tom kněží který chce abyste tomu svatýmu přijímání chodila rozumíte. Čin jsme hodni toho že tady žijeme že tady milujeme že tady pracujeme že tady poznáváme tím že tím že bůh vkládá do nás svoji moc abychom to mohli dělat čili ne vlastní mocí nýbrž mocí boží všechno děláme čili my sami jsme ničím že on je vším co způsobuje zdrojové způsobuje abychom něco dělali abychom třeba si jich dali vodit prstem a protože toto nedovedeme tak pochopit nebo uskutečnit aniž bychom se dali takové nosti nějaké tak by bylo dobře dělat takový jaký mezistupně považovat se za člověka neschopného a hříšného ale ne trápit.

Download XMLDownload textWaveform view