Waveform view
85-36A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
A
tím
že
přebývám
v
tom
vězení
o
kterém
ani
nevíme
že
vězení
je
tím
se
vlastně
učíme
ve
své
oddělenosti
od
boha
a
já
jsem
slíbil
jemu
variant
dovy
především
budu
lidi
přesvědčovat
že
to
je
nenormální
situace
ve
kterém
se
křesťan
nachází
když
někdo
nešel
za
ježíšem
říkal
už
to
udělám
tamto
a
teprve
potom
prutem
tak
řekl
ať
mrtví
pochovají
mrtvé
ty
buď
mezi
živými
považoval
toho
dotyčné
který
za
ním
nešel
za
mrtvé
za
živé
ze
nešel
za
mrtvého
a
to
začel
za
ním
za
živého
jak
to
bylo
možné
že
dokonce
za
mrtvého
považoval
protože
měl
pravdu
že
ten
člověk
nežil
eště
vědomě
věčným
životem
jenom
ten
kdo
žije
vědomě
šli
život
je
živý
ten
ten
se
narodil
po
druhé
a
von
říkal
ne
najevo
díle
a
druhé
nevej
do
království
nebeské
si
říkal
toto
mu
ten
to
nese
prů
dávat
ale
jestli
vy
si
říkáte
knězi
lehce
musíš
se
musí
se
dát
pokřtít
tím
se
znali
poprvně
musí
se
dát
pivo
at
zase
na
ni
podruhý
tak
vám
řeknu
tuhletu
neřestné
a
se
je.
To
není
pravda
to
kdyby
to
takhle
snadno
šlo
to
by
bylo
svatých
ale
to
dítě
ani
neví
že
byl
pokřtěn
jak
se
to
má
vyvodit
důsledky
nevyvodí
tak
my
to
vidíme
v
životě
těch
lidi
nevyvodí
tomu
se
to
musí
dopra
má
nějaký
základ
a
k
tomu
co
v
té
tak
musí
oživit
teprve
a
zkrátka
a
dobře
já
to
zjednoduším
protože
za
chvilinku
budu
muset
odejít
ten
člověk
se
musí
řídit
receptem
ježíše
krista
který
je
slovní
a
který
je
věčný
to
znamená
události
z
ježíše
života
musí
pro
něho
platit
jako
příklad
napřed
slovní
chcešli
do
za
mnou
přijíti
tam
se
šiva
vědomě
do
království
božího.
Zapři
sama
sebe
vezmi
svůj
kříž
následuj
mě
tedy
ho
může
následovat
teprve
když
sebe
zapře
to
není
tak
náhodně
za
sebou
takhle
postavené
nýbrž
jedno
za
druhým
zapřít
sama
sebe
brát
tento
život
jako
sebezápor
zapírat
se
v
tom
co
je
špatné
třebas
napřed
podle
nějakýho
pořadí
rčení
ho
to
nevadí
ale
to
eště
nestačí
on
se
musí
zapřít
co
se
na
ně
chci
zapřít
zapřít
se
v
tom
co
mě
rozum
jenom
říkal
a
co
nebylo
ještě
úplně
správné
pak
se
zapřít
i
v
tom
že
tento
život
je
nepatří
že
patří
bohu
ne
a
pak
se
zapři
i
v
tom
že
nic
z
tohoto
světa
mě
nepatří
ani
ty
kteří
mám
nejradši
no
to
bylo
nejdeš
no
a
to
potom.
Jsem
se
ocitl
tam
na
tom
prahu
správný
duchovního
života
jako
ten
abraham
když
byl
ochoten
zabít
svýho
syna
to
znamená
vnitřně
se
ho
zbavit
když
mu
to
pán
bůh
nařídil
že
ano
tak
on
to
uznal
ten
ni
a
každý
s
kým
se
mu
to
uznat
že
to
je
pří
latině
jak
oni
to
hlásí
a
že
tedy
když
když
se
jim
to
vysvětlit
že
proti
tomu
nic
nemám
ale
že
jsem
proti
té
lásce
že
to
propagoval
ne
tím
to
sme
tak
asi
no
pro
dávají
tak
uznali
že
to
sice
mám
pravdu
ale
že
to
nemohou
dělat
protože
oni
hrozně
podceňujou
křesťana
oni
si
myslí
a
křesťan
tomu
není
schopen
ne
neměli
by
se
to
myslet
každý
je
schopen
daleko
vystou
a
ne
ten
kněz
který
celý
život
opustil
aby
šel
za
kristem
víc
je
toho
schopen
křesťan.
Nohy
tedy
ale
musí
se
mu
to
správně
vysvětlit
protože
se
mu
říct
že
to
není
formální
záležitost
nýbrž
vnitřního
zaujetí
noemem
se
zvaným
člověkem
který
mládí
kopal
a
dneska
vůbec
jak
ta
a
zjistili
jsme
si
já
ho
se
tomu
sám
veřejně
přiznal
že
to
byl
šoku
který
způsobila
situace
kdyby
tak
trýzně
nějakým
důstojný
na
volně
že
to
už
nemoh
nést
a
chtěl
spáchal
společně
sebevraždu
i
z
vraždu
toho
důstojný.
A
ale
jako
před
tím
než
to
udělal
byl
znovu
napaden
tím
stojím
už
se
neudržel
tak
místo
aby
za
po
té
stoly
tak
se
sápal
slovně
nevím
si
ně
nebo
zapomněl
že
on
ta
potom
stojí
ku
a
byla
dal
mu
skvělým
způsobem
a
díval
se
přitom
na
sebe
za
svými
a
říkal
řečlo
ty
už
nekoktám
a
od
té
doby
zůstal
v
tom
stádiu
nekoktám
a
tak
jsem
mu
říkal
stalose
vám
totéž
co
mě
co
na
mně
udělej
lékaři
jste
si
byl
ale
sám
lékařem
protože
zaujal
pozici
člověka
odcházejí
o
světa.
Čili
jste
se
vzdal
světa
a
tam
nepůsobilo
jenom
to
roz
honí
které
jste
projevoval
vůči
tomu
důstojný
ku
nýbrž
působilo
taky
toto
vaše
rozhodnutí
a
to
bylo
důležitější
já
bych
mu
to
měl
ovšem
ještě
jednou
zdůraznit
třeba
sem
jim
ubyla
tam
asi
deset
minut
ale
byl
jsem
ho
s
váš
sebou
já
jsem
jenom
tělo
podal
že
se
hned
poznal
v
čem
to
je
tam
něco
se
s
ním
stalo
co
jsem
mnou
ten
člověk
by
se
dal
vypáčí
z
toho
etického
braní
toho
života
jak
sem
vám
tady
říkal
ten
by
se
dal
vypáčí
jiným
šokem
zase
doví
šokem
ten
už
je
přístupen
nebože
zříká
v
tom
trendu
těch
té
třídy
kabale
ubírá
ta
říkal
jako
celek
se
ubírá
takovému
opotřebování
k
ničemu
jinému
a
jejich
tam
mnoho
jejich
škoda
tímto
způsobem
jde.
Mě
tam
takový
třemi
ek
který
taky
není
toho
na
toho
ražení
že
by
potřeboval
tak
se
vybíjet
a
to
na
to
nevadí
ale
je
tam
ještě
několik
takových
lí
kteří
nejsou
tak
beznadějný
no
ale
já
se
vrátím
tuhletomu
jestliže
to
pravidlo
jak
sem
říkal
několikrát
zjišťoval
že
takový
šoku
způsobuje
že
ten
člověk
se
zbaví
někde
představ
které
jsou
vtíravé
a
které
úplně
určuju
jejich
způsob
života
nebo
dokonce
mluvy
výrazu
tehdy
zevního
tak
to
není
tak
obtížné
tedy
obecně
jak
já
se
za
toto
mám
že
by
se
lidé
jako
by
kteří
nemají
žádnou
takovou
vadu
jako
tohleten
dotyčný
řeka
že
by
se
nemohli
dostat
z
oblasti
těch
svých
představ
které
je
věcí.
Že
vás
všecky
vědní
představy
pro
které
jenom
pro
ty
se
stavy
se
nemůžete
dostat
za
ně
tam
kde
představy
nehrajou
vůbec
žádnou
roli
a
ten
život
vychází
v
něčeho
co
je
za
představami
a
vy
se
s
ním
nemusíte
setkat
proto
že
jste
za
lidí
těch
přestal
znovu
opakuju
ale
protože
se
vám
ten
život
který
žijete
jeví
jako
přirozený
správný
kdežto
tomu
břehy
se
nejevil
ten
život
spra
správné
já
jsem
cítil
být
vedle
té
společnosti
ostatní
trošičku
stranou
do
svíčky
nemožný
bych
tak
řekl
kdežto
to
není
váš
případ.
Trošičku
se
k
tomuto
se
dostane
jenom
vy
která
už
to
ale
dejme
tomu
váš
pan
manžel
nebo
jiní
ne
to
na
ty
se
musí
strašně
tvrdě
na
vás
už
by
se
tak
tvrdě
nemuselo
už
se
na
mě
koho
ale
tuhlety
ostatní
jsou
tvrďas
a
protože
se
považujou
ten
svůj
život
považuju
celkem
ne
za
úplně
normálně
ale
běžně
normálně
jako
u
těch
ostatních
lidí
ne
to
znamená
voni
si
na
to
vyvíjet
svoje
vězení.
Když
se
zvláštním
způsobem
se
začal
v
tom
vězení
chovat
jako
člověk
na
odchodu
a
to
je
podobný
tomu
neděli
a
to
je
podobný
mně
rozumíte
mě
čtrnáctkrát
museli
opomenout
že
sem
na
odchodu
ty
lékaři
v
tom
předškolním
věku
abych
to
pochopil
že
jsem
od
a
jak
jsem
do
vás
soudu
doba
ne
stech
pochopila
ale
starost
e
změna
vnitřní
které
ještě
dneska
třeba
nejste
přesvědčena
ale
já
oni
jsem
přesvědčen
velice
dobrém
že
vy
budete
schopna
dříve
než
pan
manžel
a
nechci
ostatní
podle
mého
názoru
a
se.
Se
dostat
za
pletu
svých
představ
to
znamená
do
vědomého
zažívání
věčného
života
no
ale
necháme
to
vývoji
a
až
budeme
sami
mezi
když
šesti
očima
ne
mezi
čtyřma
ale
museli
mezi
šesti
ne
více
lidí
nebo
k
tomu
potřebovat
tak
si
o
tom
ještě
jednou
pohoří
na
jo
protože
já
jsem
si
vás
včera
srovnal
všemi
se
všemi
těmi
ostatními
jak
se
se
snažila
je
dohonit
budu
dohonit
v
tom
je
způsobu
jednání
a
jak
vám
to
nešlo
já
jsem
se
musel
smát
tedy
to
to
bylo
pro
to
byl
primitiv
by
mu
nevěděli
na
sem
to
tak
neuvědomoval
ale
dělal
všechno
co
mohla
ne
tak.
Prosím
vás
ještě
jednou
tak
opuštění
a
teď
vás
budu
až
teďka
budu
komentovat
po
dneška
dál
toho
šli
aurobinda
ghose
tak
si
všimněte
té
změny
v
tom
komentáři
máte
ska
napsáno
dva
dvacet
stránek
že
máte
k
dispozici
a
já
až
budu
komentovat
další
man
trpn
do
takových
večírku
takových
tu
těch
stokrát
to
už
mám
napsáno
ale
já
už
do
toho
budu
ašota
vědomosti
které
jsem
nabyl
včera
při
tom
večer
nezaplatíš
já
budu
muset
zase
ji
tajně
si
ještě
nebe
nechtít
další
večírek
ty
abych
moh
tolik
lidí
najednou
pozorovat
a
dohromady
srovnávat.
Protože
tohleto
postavení
člověka
že
on
se
ocitl
jednou
za
pletou
svých
představ
umožňuje
taky
že
já
když
mě
do
promluvím
a
vyjadřuje
se
se
ocitnu
taky
za
oporou
jeho
představ
jo
chápu
čím
je
za
tou
představou
na
jakým
stupni
vývoje
že
vím
že
mu
není
pomoci
z
mého
dycky
já
ho
ne
já
nemohu
nějak
ovlivnit
ale
já
to
aspoň
konstatuju
a
toto
konstatovat
je
velice
důležité
pro
to
co
já
dělám
abych
totiž
zbytečně
nad
nikým
nedával
hůl
vy
ste
se
možná.
Vy
ani
nepřeje
vám
tolik
styku
ale
takový
lidé
třebas
jako
jsou
plzeňáci
které
kterými
se
ta
teďka
vidím
říkají
kde
bereš
tu
trpělivost
nám
se
takhle
pořád
bavit
o
jedné
a
téže
věci
a
pořád
to
vtlouká
a
když
o
té
odcházíme
sme
nadšeni
a
jsme
ochotni
to
následovat
ta
menže
to
za
za
týden
za
čtrnáct
dní
vy
prchá
ta
je
totiž
nutím
k
tomu
aby
mě
nenavštívili
během
té
doby
co
my
se
vidíme
abych
já
mohl
konci
myslet
že
to
dám
by
měl
pokoj
od
nich
taky
ale
já
potřebuju
zjistit
působení
toho
co
se
to
na
ně
provádím
jo
já
potřebuju
aby
pacient
nožičky
si
odpočinou
ano
a
přišel
na
jiné
myšlenky
a
je
byl.
Ve
styku
s
pokušení
mi
tohoto
světa
a
mu
do
toho
nikdo
nemluvil
ani
já
abych
mohl
říct
jaká
z
toho
vznikne
nová
syntéza
ne
no
a
já
si
zjišťuji
že
ta
syntéza
nová
která
z
toho
vznikne
je
tak
nepatrně
posunutý
ve
svém
petru
ten
když
to
rozloží
dohromady
zase
všechno
že
se
to
nerozezná
od
toho
co
bylo
minule
čili
že
to
vypadá
jako
si
život
práce
alenka
me
nedo
vršku
tedy
se
zase
z
hroutí
dolů
a
voni
se
diví
jak
je
deme
trpělivost
oni
zaprvé
nevědí
že
já
dělám
na
ni
strměji
jsou
že
jsou
mistry
pokus
mými
a
za
druhý
nevědí
že
ty
představy.
Nejsou
jimi
samým
že
ten
život
ve
kterém
žiju
je
život
v
pravém
slova
smyslu
neskutečný
ne
že
by
to
byla
mája
ale
neskutečné
to
smyslu
že
si
vytvořili
představy
který
je
nutí
aby
šli
nějakou
cestou
těch
představ
to
znamená
dokonalá
hráz
mezi
nimi
a
ostatním
světem
neřkuli
mezi
nimi
a
bohem
ty
lidi
jsem
musí
považovat
za
oddělený
bytosti
jedna
od
druhé
na
to
je
základem
veškerých
neřeší.
Kdybych
já
například
dejme
tomu
když
přijdu
takového
večírku
kde
tolik
lidí
se
cítil
být
takhle
oddělen
tak
bych
z
toho
pro
ten
duchovní
svět
neměl
vůbec
nic
tě
byto
vyčerpávalo
maximálně
a
říkal
bych
si
co
je
to
za
vřavě
nebo
tak
nějak
ne
to
se
nemůže
stát
protože
tam
už
něco
se
děje
v
mém
nitru
já
tomu
říkám
pas
že
odchází
odcházím
to
úseku
ab
i
při
takové
společnosti
když
jsem
takže
vidím
toho
ducha
který
za
tím
je
a
který
trpěli
něče
ká
až
u
stanou
voni
v
těch
svých
představa
ovšem
to
bude
to
dodat
třebas
do
smrti
to.
Je
pravděpodobné
no
takže
není
to
nestane
trpělivost
nýbrž
je
to
z
mé
strany
vidění
skutečnosti
která
je
za
tím
a
protože
jsem
si
vědom
toho
že
za
skutečnost
u
každého
z
nás
u
mě
u
vás
čeká
trpělivě
když
si
toho
jsem
vědom
tak
nemohu
být
vedení
ne
trpělivý
když
někdo
kdo
je
daleko
výš
než
já
pochopitelně
trpělivě
čeká
a
vypadá
to
že
bude
čekat
do
dlouho
já
když
se
na
chomejní
při
tom
a
taky
čekám
s
ním
jako
se
včerá
stalo
třebas
těch
několik
hodin
že
jsem
čekal
s
ním
který
čeká
tak
nejsem
netrpěli
v
kdybys
mi
tam
byli
nechali
do
rána
tak
jsem
tam
to
rána
byl
ona
že
bych
toho
posledního
byl
na
něco
upozornil
možná
tam
nebyl
na
to
čas
protože.
Proto
pro
ten
způsob
jednání
tak
já
vás
ještě
proč
to
tý
prosím
o
odpuštění
že
já
už
se
nebudu
budoucnosti
jít
dívat
na
ten
svět
vašich
představ
jako
na
něco
čím
jste
vinni
nýbrž
v
čem
se
vzájemně
podporujete
dohromady
všichni
lidé
že
z
té
přes
ten
pocit
oddělenosti
přeci
jenom
tou
úrovní
představ
dohromady
dobře
spojení
a
tak
dokonale
propojeni
že
toto
propojení
nemůžete
hnout
já
bych
řekl
televize
ve
kterém
jsou
všichni
za
tý
vy
mříže
mi
a
víte
vo
tom
aniž
si
to
říkáte
že
tomu
tak
je.
Tak
při
tom
pozorovat
svého
života
už
jsem
tady
dost
dlouho
na
tom
světě
jsem
konečně
došel
k
takovému
řek
bych
nechci
říct
definitivní
mu
ale
dost
pokračuje
mu
názoru
duchovně
pokračuje
mu
mysli
názoru
že
každý
člověk
je
svým
vnitřním
duchovním
vůdcem
je
tomu
říká
bůh
pokud
vyžene
boha
nemusí
mu
vůbec
nějak
říkat
nemusí
mě
na
ně
vůbec
věřit
každý
člověk
má
toho
duchovního
vůdce
a
jejím
veden
a
jejím
veden
takovým
způsobem
aby
to
unesl
kdežto
takový
ten
vnější
duchovní
vůdce
jak
budu.
Ten
tímto
způsobem
nevede
protože
když
to
někdo
neunese
tak
von
ho
vyloučí
ne
své
společnosti
když
to
tento
vnitřní
duchovní
vůdce
na
toto
nemá
právo
leda
s
krajním
případě
že
ten
člověk
umře
totiž
ne
ale
té
kani
případ
ale
jinak
toho
člověka
drží
a
vede
poctivě
pomalu
trpělivě
ten
slovo
v
tom
vůbec
neví
ten
člověk
o
to
vůbec
nemůže
být
ani
vděčen
pochopitelně
a
to
je
na
tomto
nejkrásnější
že
si
nežádá
ani
nejmenšího
uznání
protože
absolutně
neznám.
No
tak
nejsnáze
to
dá
poznat
u
člověka
že
toho
duchovního
vůdce
máme
který
s
ním
přišel
do
styku
od
útlého
mládí
jako
jsem
byl
já
zopakuju
krátce
když
jsem
potom
jak
jsem
šel
z
toho
z
těch
rukou
těch
lékařů
v
těl
vědět
co
je
správné
a
dostala
jsem
k
tomu
schopnost
rozlišovací
že
když
někdo
napověděl
jsem
to
poznal
co
je
správné
a
je
to
taky
moc
to
vykonat.
Tak
ať
si
nikdo
dneska
neříká
že
by
to
byla
bývala
moje
schopnost
protože
z
rozumu
to
nepřicházel
kdy
už
rozum
právě
předtím
lidsky
zkrachoval
já
jsem
měl
jenom
jedno
přání
jednat
správně
ale
nevěděl
jsem
jak
a
dal
jsem
si
poradit
rozumem
do
jaké
míry
mě
rozum
poradil
a
takové
míry
jsem
to
následoval
když
ten
rozum
nebyl
schopen
ne
poradit
už
tak
jsem
se
šel
poradím
a
tam
to
začal
rozeznávat
co
je
správné
z
toho
co
mně
radili.
A
to
se
děje
řek
bych
o
takové
draky
a
u
jiných
jinak
oni
poznají
co
je
správné
teprve
až
to
jdou
nějakým
utrpením
jaký
já
jsem
prošel
v
útlém
věku
jenomže
oni
mají
situaci
horší
než
jsem
měl
já
z
toho
důvodu
že
mezi
tím
žili
i
let
ve
stavu
dospělém
o
člověka
ze
svých
představ
z
představ
ostatního
ostatních
lidí
z
celého
okolí
že
jsou
trvale
ovlivňování
že
jsou
s
ním
spět
tak
že
se
ho
nemohou
zříct
ani
mimo
správné
kdyby
se
ho
říkali
já
jsem
tam
včera
například
na
hodil
že
mám
radu
se
za
ze
se
zřekla
tý
školy
já
jsem
schválně
to
řekl
abych
konci
zjistil
vnitřně.
Ten
postoj
další
si
to
zjistil
neroz
ne
až
na
tom
to
řekla
ale
já
jsem
posuzoval
jenom
ten
vnitřní
postoj
vůči
tomu
a
jak
se
v
tom
teďka
význam
a
to
jsem
rád
se
v
tom
nevyznal
teď
lidi
jak
je
to
já
sem
to
potřeboval
vědět
to
nevadí
já
to
vím
a
já
si
to
město
potom
vy
říkáme
mezi
šesti
oči
to
si
nemůžeme
mezi
tolika
oči
a
že
by
nikomu
nevěřil
a
nebyl
by
by
to
pro
ně
k
ničemu
bylo
by
to
svádí
to
já
tady
říkám
jenom
ty
principy
které
ve
vašich
očích
mají
povýšit
činnost
vnitřního
duchovního
vůdce
o
kterým
vůbec
nevíte
kterého
vůbec
neznal
který
chudák
pracuje
bez
ohledu
na
to
že
vám
vůbec
neví
ne
že
se
z
vodnese
vděčni
že.
A
tak
proto
na
mě
je
jesudian
radí
vlastně
jestli
tam
taky
už
předtím
ale
dneska
ten
šli
robindo
abych
ukazoval
pořád
například
ježíše
krista
který
si
nežádal
nejmenší
vděčnost
od
těch
které
vedl
ne
a
když
deset
malomocných
uzdravil
tak
jenom
řekl
svým
učedníkům
zdali
pak
jsem
jich
neuzdravil
té
sem
a
jeden
mě
přišel
a
po
počítá
a
on
tam
to
aspoň
neřeklo
tajných
přišel
pod
konstatoval
a
my
si
žijeme
tak
že
vůbec
ne
děkujeme
tomu
vnitřnímu
či
plodný
nesmíme.
Takže
už
to
že
vám
to
označuju
že
ho
máte
a
že
jste
povinováni
vlastně
vděčností
protože
kdyby
se
ho
neměli
tak
neuděláte
ani
krok
kupředu
tak
už
to
mi
vás
mělo
přivést
na
úplně
jinou
cestu
na
cestu
kterou
bych
mohl
definovat
jako
cestu
cestu
vděčnosti
být
vděčen
za
každý
okamžik
svého
života
a
posvěcovat
tou
vděčností
ten
každý
okamžik
a
posvěcovat
tím
už
ve
vyšší
potom
poloze
i
svou
činnost
člověk
může
být
kolikrát
vděčen
když
jako
není
rušen
v
té
své
vděčnosti
ale
jakmile
se
něco
děje
jako
mě
třeba
v
tom
koncentráku
že
je
týrán
mučen
vystavoval
nebezpečí
života
tak
je
po
věčnosti
ne
obyčejně
ale
tam
by
měl
být
právě
nejvděčnější
jenomže
je
nevědomí
tak
se
mu
nedivím
že
takhle
jedná
tak
to
je
opravdu
základ
toho
prvního
dílu
ke
kterého
se
vás
chtěl
do
které
jsem
vám
chtěl
uvést
tímhletím
způsobem
co
teďka
překládám
a
komentuj
v
tom
mi
mystika
dvě
že
totiž
tenhleten
člověk
v
tom
prvním
dílu
má
čtyři
díly
tak
knížka
předkládám
karmajógu
a
on
ji
kupodivu
nazývá
jogu
boží
činů.
Ne
jako
by
to
člověk
nedělal
a
karma
in
právě
dělá
činnosti
se
chce
dostat
tomu
bohu
ne
nebo
do
které
věčnosti
a
von
to
beton
nazývá
cestou
nebo
jogou
božích
činů
neboť
on
na
to
jde
opačně
on
se
dostal
za
to
lidské
konání
on
už
ví
že
když
něco
někdo
dělá
že
to
všechno
dělá
z
moci
boží
nebo
toho
vnitřního
vůdce
jak
chcete
to
je
jedno
že
kdyby
toho
nebylo
tak
nejsme
schopni
ani
hnout
prstem
čili
jestli
se
kam
a
ta
dei
u
zamane
že
bude
jednat
nezainteresovaně
bez
ohledu
na
sebe
něco
jenom
na
madhu
mez
nebudete
krize
ze
svých
činů.
Tak
to
není
úplné
pochopení
karmy
von
to
takle
přímo
neříkal
já
to
tak
to
tam
budu
takle
komentovat
protože
ono
je
třeba
to
hned
počátku
říct
abyste
mu
neměli
za
zlé
ty
požadavky
úžasně
tvrdé
požadavky
že
totiž
on
má
právo
na
to
proto
že
on
se
jednou
osvětli
za
tím
neměli
být
takhle
bezohledný
pravda
ale
má
pravá
to
pole
z
druhého
břehu
tak
pohlíží
a
pak
si
ká
člověče
jako
to
říkal
ježíš
svaté
které
si
nic
si
neudělal
nic
si
mně
nedala
neboť
dyž
všechno
máš
vode
mě
každé
hodí
prstem.
A
naopak
já
tě
budu
muset
dát
ještě
to
co
není
v
tý
vole
tak
obsaženo
své
utrpení
na
kříži
a
teprve
potom
se
dostaneš
do
trvalého
spojení
jsem
no
a
za
to
nebude
tvoje
zásluha
nýbrž
moje
zásluha
na
kříži
a
jestliže
někdo
za
ten
kříž
pevný
od
každý
jsme
svým
způsobem
na
ten
kříž
vše
a
někdo
mocněji
někdo
se
to
víc
uvědomuje
někdo
ne
vědomá
dokonce
té
že
při
tom
vztahy
na
tom
svý
ži
tak
jestliže
někdo
je
takhle
vše
ten
kříž
tak
by
si
měl
uvědomovat
že
toho
potkala
pokud
si
to
uvědomuje
největším
milost
jako
od
boha
mohl
mít
protože
toho
zbaví
té
nejhorší
nejkrutější
představy
že
něco
si
za
slouží.
To
je
on
má
dělat
před
ko
možné
jako
by
si
to
zasloužil
ale
v
tom
lidském
organismu
není
zamontován
a
transu
ce
nebo
přetvoření
nad
vesmírových
sil
nebo
mimo
časoprostorových
sil
na
časoprostorové
tam
jenom
je
možno
trasu
nebo
přetvořit
všechny.
Časoprostorové
síly
tak
aby
ta
čili
za
jeden
provaz
jedním
směrem
abych
se
člověk
dostal
až
na
hranici
věčného
života
více
člověk
učí
nemůže
z
druhé
strany
musí
být
otevřeno
ano
tak
to
je
zhruba
o
tom
vnitřním
duchovní
vůdci
který
se
liší
od
toho
vnějšího
tím
že
nás
nemůže
hodit
přes
palubu
a
když
máme
dobrou
vůli
a
to
se
od
nás
chce
abychom
měli
po
z
boží
vůle
vyčleněno
vůle
pro
nás
a
je
nám
svěřena
jako
by
to
bylo
naše
vůle
a
když
je
to
takzvaná
dobrá
vůle
tak
přestává
být
už
naší
dost
do
do
značné
míry
ano
to
právo
de
už
je
vycházení
z
vlastní
vůle
a
dobrou
vůli
třebas
pomáhat
bližnímu
nebo
setkat
se
s
bohem
patřit
na
tak
dále
tak
to
už
je
to
už
je
vycházení
z
vlastní
vůle
té
svěřené
od
boha
kterou
považujeme
za
vlastní
tedy
tak.
Toho
vlastního
vnitřního
vůdce
nepoznáváme
má
být
naším
úkol
poznávat
kdybyste
si
tohleto
zamanuli
tak
já
vás
upozorňuju
na
jednu
věc
poznávat
toho
duchovního
vnitřního
ce
by
znamenalo
nebo
dá
se
to
za
těch
okolností
že
budete
dokonale
poznávat
sám
se
protože
to
je
to
že
pravé
já
čili
je
to
nemožná
záležitost
nesnažte
se
o
to
něco
takového
dosáhnout
zrno
by
se
to
úplně
naopak
je
důležité
například
umět
bylo
důležité
a
u
vás
do
určité
míry
také
že
se
nevěděl
do
to
dělá
jsem
to
nepřítel
ani
pánu
bohu
nikomu.
Dokonce
to
někdy
přítel
v
sobě
čili
o
to
se
nesnažte
protože
to
úzce
souvisí
to
se
souvisí
s
tím
postupem
na
cestě
ten
totiž
musí
vyprat
tak
že
se
máte
učit
tak
neosobnímu
konání
dobra
jak
to
stanovil
ježíš
kristus
nebo
jak
si
to
přál
ježíš
kristus
aby
levice
nevěděla
co
dělá
pravice
stačí
existuje
obecně
platná
soustava
podmínek
které
když
se
splní
tak
ten
člověk
se
ocitne
vědomě
ve
věčném
životě.
Ale
je
velice
užitečné
aby
člověk
je
neznal
i
když
třebas
jsou
symbolicky
vyjádření
životem
ježíše
krista
všechny
a
přesně
postupně
v
tom
sledu
jak
mají
za
sebou
a
sledovat
na
protože
by
je
neunesl
v
tom
smyslu
že
oni
moji
povahu
závaznosti
takže
zebe
znal
tak
se
podle
nich
musí
říct
a
kdyby
se
neřídil
tak
sebe
trestat
tak
protože
není
záhodno
abyste
se
trestali
tak
je
lépe
i
toho
ježíše
krista
znát
jenom
tak
mlhavě
to
já
si
říkat
já
vykládám
já
to
vyro
vykládal
velice
mlhavě
aby
si
každý
z
toho
vybral
co
je
pro
něho
únosné
a
ne
abych
měl
jasnou
představu
o
své
cestě
takovou
že
by
musel
po
ní
kráčet
protože
jestliže
je
říká
někde
otce
že
to
je
cesta
po
které
se
nedá
kráčet
má
při
tom
pravdu
stejně
jako
kdyby
ježíš
kristus
řekl
já
jsem
cesta
rozumná
že
cesta
sama.
Kterou
ukazuje
je
něco
co
se
po
ní
dá
kráčet
ale
on
je
tou
cestou
rozumíš
to
je
rozdíl
a
vědět
o
těch
podmínkách
přesně
znamená
před
by
přejímat
to
co
on
od
člověka
chce
a
to
co
člověk
nemůže
ještě
pri
není
schopen
ne
nemá
k
tomu
sílu
není
to
únosné
v
tohleto
já
moc
dobře
to
je
jediný
co
jako
moc
dobře
chápu
na
té
cestě
protože
já
jsem
neunesl
třebas
obleku
vole
to
na
mě
tělesté
já
sem
neunesl
to
trápení
v
tom
koncentráku
že
sem
se
to
toho
dával
toho
života
a
tak
dále
a
mezi
tím
bylo
to
takovýho
moc
co
jsem
neunesl
a
utíkal
jsem
od
toho.
No
a
tak
si
myslím
že
tedy
je
to
v
pořádku
takhle
ten
těch
ale
uvědomovat
si
že
člověk
neví
ty
věci
z
milosti
boží
že
by
to
ne
že
by
se
to
k
tomu
protivil
ano
z
vás
mi
tady
říká
pořád
mluvíš
proti
pojmu
režije
a
najednou
tady
přiznává
že
duchovní
vůdce
vnitřní
to
je
ten
režie
mně
na
nediktoval
nebo
nad
nad
litoval
nebo
na
mířil
situací
které
já
jsem
sám
nezpůsobil
a
které
tedy
jsou
opravdu
součástí
takové
vyšší
režie
bych
tak
řekl
jak
mi
teďka
zodpoví
tuhleten
rozpor
že
nestane
říká
že
je
režie
jako
taková
neexistuje
a
na
druhé
straně
sám
teďka
tvrdí
že
režie
existuje
tak
podívejte
nebudeme
si
hrát
ze
slovíčka
já
jsem
proti
pojmu
režie
jak
by
ho
chápete
proto
že
chci
vám
zavrhnout
dojem
že
jste
bezmocní
že
totiž
někdo
vás
vámi
tady
pohrávat
jako
louku
a
že
vy
musíte
podle
toho
tancovat
tedy
to
po
tito
pudu
bojovat
pořád.
Když
ale
my
tady
tvrdíte
na
tak
když
si
jako
útlém
mládí
byl
tak
těžce
nemocen
né
a
my
si
na
hranici
života
smrti
když
si
to
nijak
nezasloužil
vlastním
jednáním
nevěřím
na
předcházející
vtělení
že
se
tam
o
to
sebral
tak
jak
k
tomu
máme
rozumět
byl
si
jako
loutka
nebo
si
nebyl
jako
ta
byl
jsi
řízen
nebo
si
nebyl
řízen
tedy
já
vám
řeknu
té
složitý
složitá
odpověď
napřed
bych
je
konkrétně
odpovědět
tady
je
to
věci
dovedl
bych
já
se
pokusím
heslovitě
že
to
tak
není
a
to
řeknu
tímto
způsobem
nebudu
zdánlivě
mluvit
o
tom
že
se
tomu
stalo
v
útlém
mládí
ale
budu
mluvit
v
tom
cesta
v
době
osel
věku
třebas
já
jsem
se
nemusel
dostat
do
koncentráku.
Kdybych
byl
zařídil
to
co
jsem
měl
zařídit
a
mohl
zařídit
tak
už
přestává
být
režie
že
totiž
tam
třebas
jsem
měl
změnit
duchovní
cvičení
duchovní
modlitbu
to
je
proto
jsem
neudělal
přes
mnohonásobné
napomenutí
to
bylo
vedení
tím
duchovním
vůdcem
to
napomenutí
toho
jo
to
ale
to
nebyla
režie
to
bylo
vedení
a
já
to
při
všechno
to
čemu
si
říká
se
ne
že
je
žije
dovedu
převést
na
vedení
ano
a
to
už
je
trošičku
velký
rozdíl
protože
já
se
v
tom
vedení
mohu
nějakým
způsobem
osobně
pohybovat
tak
sem
se
pohyboval
opravdu
v
tom
smyslu
že
jsem
odmítl.
Změnit
duchovní
cvičení
potom
jsem
nešel
s
prahy
v
době
kdy
jsem
věděl
že
mám
prahy
pryč
ne
navazovat
sem
svůj
osud
na
osud
jinýho
čte
jsem
toho
nedostal
a
u
potil
před
tím
že
jo
dříve
než
se
to
stalo
čili
tady
to
je
snadné
že
jo
to
bys
uznal
vše
sem
byl
veden
že
to
nebyla
žádná
režie
by
nebylo
vidět
která
by
se
mnou
vláčen
naopak
velice
milostivě
a
dobrotivá
mě
vedla
za
ručičku
a
chtěla
mě
uvést
někam
jinam
ale
jak
je
to
s
tím
dítětem
které
si
nebylo
vědom
žádného
trestu
který
se
zasluhuje
a
tam
je
to
taky
tak
zrovna
tak
jako
to
co
stejným
věku
nemysli
si
že
když
mě
vedly
k
tomu.
Lékaři
znovu
a
znovu
šest
jsem
byl
velice
malý
že
jsem
si
neuvědomoval
že
mě
k
němu
vedou
v
jednom
a
půl
anebo
potom
ve
dvou
a
tak
ve
třech
letech
si
to
dítě
už
uvědomuje
podle
nějakých
souvislostí
které
vidí
kolem
sebe
že
de
na
jatky
třebas
tak
já
jsem
si
třebas
uvědomoval
když
jsem
jel
vlak
z
plzně
do
prahy
s
matkou
kdy
jsme
je
dobří
cho
věci
ne
latině
okolo
jednoho
baráku
kde
byl
namalovaný
un.
Neboť
tam
dali
sedla
takový
věci
pod
později
za
dělali
karosérie
na
automobilu
atam
je
kul
karosérie
přes
sebe
na
malo
ono
to
pro
prošlo
ten
ku
zase
prohlídl
ke
stav
tak
že
já
vnoučat
to
říkám
jich
tady
jsem
dycky
líčil
nedostal
ne
dotor
jak
se
lekl
tak
se
věděli
že
do
doktorovi
to
stačilo
a
je
to
dvacet
metrů
od
prahy
že
už
jsem
věděl
moudsti
jenže
já
jsem
se
choval
podle
vlastní
vůle
při
tom
já
jsem
nechtěl
tomu
doktorovi
a
já
jsem
říkal
už
napřed
eště
se
mnou
nic
nedělali
já
jsem
říkal
a
říkal
jsem
nedo
to
ne
ne
doktorovi
a
zpíval
jsem
se
čili
já
jsem
se
nepovolal
dobrovolně
upozorňuju
abyste
si
se
bezmocný
to
pravda
ale
nebylo
v
tom
nějaké
řek
bych.
Přivolení
bezděčné
vůbec
ne
tak
ta
režie
nedopadá
kdežto
při
tom
když
se
režije
něco
na
jeviště
tak
ten
herec
o
tom
rezervy
ani
neví
že
jím
veden
že
už
dávno
dostal
návod
k
tomu
jak
má
jednat
jo
a
pak
už
podle
té
režie
jak
dostal
ten
návod
už
jedna
na
tom
je
vyšinutí
a
ten
nešli
se
si
je
tam
přítomen
ho
jenom
na
po
mně
kdyby
se
vymkl
z
té
ho
režie
ano
řekne
mu
tak
tam
ono
dovídáte
režii
tam
jste
porušil
tu
integroval
tak
se
vyššímu
z
té
vazba
začal
být
sám
sebou
a
přestal
se
být
tím
do
kterého
se
se
měl
myslit
tak
mu
to
vyčítá
zákulisí
něco
podobného
samo
sebou
mě
vyčítal
můj
duchovní
ce
když
mě
tam
znovu
vedl
a
znovu
měm
jsem
se
musel
osvědčovali
nikdy
jsem
se
neosvědčil
nikdy
ne
vždycky
se
odpor
i
po
čtrnácti
se
vyřvával
jako
po
prvně
i
když
jsem
věděl
že
mi
to
není
nic
platné.
Tak
tadyhle
bych
se
odvolal
na
případ
jedné
dámy
která
zde
byla
před
chvilinkou
a
je
nebudu
jmenovat
aby
na
to
nepřišla
od
která
se
také
proti
tomu
takzvanému
osud
tak
to
ne
režii
stavěl
v
dospělém
už
věku
nebylo
ji
to
nic
platné
ale
řekněme
si
z
toho
vedli
vě
že
tento
povrchní
odhad
nebylo
víte
platné
je
opravdu
velice
plytký
protože
ono
i
to
přivedlo
k
něčemu
čemu
předtím
nepřipadá
tak
velkou
důležitost
a
ona
by
byla
se
nedostal
do
té
úrovně.
Toho
řádu
hodnot
který
má
teď
tam
se
něco
v
tom
řádu
hodnot
převrátil
a
nastaly
tam
převraty
už
v
mém
útlém
věku
čili
ono
to
fakticky
bylo
vedení
režírovat
ale
přesně
za
cíl
né
za
vytvořen
aby
se
vytvořil
řád
hodnot
řád
hodnot
čili
aby
ten
člověk
mohl
samostatně
podle
toho
vedení
jednak
ne
byl
pořád
veden
jako
hloubka
takže
i
když
je
tam
nějaký
zásah
za
kterých
bych
mohl
říct
že
nemohu
nebo
že
někdo
nemůže
jako
u
toho
dítěte
třebas
tak
předškolním
věku
tak
je
to
jenom
to
nejnovějších
začarovaný
aby
si
potom
moh
člověk
sám
rozvinout
vlastní.
Zajištění
toho
průběhu
duchovního
školení
tak
třebas
potom
sem
poznával
co
je
správné
a
ta
mě
ta
režie
do
toho
do
dostala
ale
už
ten
režim
při
tom
nebyl
už
prostě
jsem
se
mohl
zařídit
buď
tak
nebo
ona
u
sem
popsal
vyřvávat
nebo
co
takového
to
už
jsem
z
toho
vyšel
takže
já
jsem
proti
tomu
hesla
režie
proto
že
nechci
šlapat
po
milosti
boží
jo
režie
to
znamená
absolutní
poslušnost
nevědomci
ale
nedá
se
nic
a
že
to
osud
to
je
zakuklená
janíka.
Kterou
říkáš
je
osud
kterýmu
se
nemohu
vinou
není
to
pravda
kdybych
já
tohleto
přijal
tak
musím
zavrhnout
celého
ježíše
krista
a
jak
k
tomu
že
v
vaši
hlava
vedle
sebe
existovat
to
si
dám
už
vysvětli
jenom
tím
že
že
žijete
v
dvou
živých
když
jsem
vám
to
hodí
tak
řeknete
jo
to
je
karma
když
se
vám
to
když
to
můžete
zmoci
nebo
když
si
troufáme
to
zmoci
tak
se
byli
v
tomu
třebas
postavíte
nic
se
tady
neděje
pro
líčeno
byste
se
nemohli
postavit
jenže
je
otázka
když
se
postavíte
jestli
to
je
moudré
ale
jakmile
víte
co
je
správné
tak
je
to
vždycky
moudré
ale
pak
je
to
velice
závazné
a
velice
řek
bych
obtížné
plnění
protože
to
je
něco
navíc
od
člověka
co
normální
člověk
nedělá.
To
totiž
takhle
pořád
při
tom
svém
rozmýšlení
o
tom
co
je
režie
a
co
je
vlastní
vůle
a
to
co
vychází
jednoho
omylu
základního
ze
svého
to
je
sice
pocit
velice
jasný
ale
je
to
mylný
pocit
že
se
ho
pocitu
oddělenosti
to
je
klamný
pocit
celý
není
pravdivý
čili
ty
mírou
své
nepravdivé
se
ho
nepravdivé
o
pocitu
nemůžeš
se
vůbec
kasty
posuzovat
věci
které
jsou
za
tímhletím
nad
touhletou
úrovní
které
jsou
položen
v
pravdě
které
to
založený
na
pravdě
a
nikoliv
na
klamu
a
tam
tedy
platí
že
jestliže
nějaká
paní
ix.
Tě
vlastně
dostala
do
situace
ve
které
si
poznal
třebas
tady
miloše
anebo
zase
nějak
něco
jiného
že
si
poznal
svoji
manželku
nebo
a
tak
dále
tak
je
to
jenom
z
neznalosti
tvé
že
nevíš
že
ta
spojitost
různých
mými
lidmi
je
má
různou
kvalitu
že
bych
vo
mohli
školsky
říct
z
té
smys
se
všichni
ve
spojení
a
já
jsem
to
včera
ho
večer
ku
nejlíp
poznali
jak
jsem
tam
ve
spojení
s
nimi
až
k
všichni
vidím
jednou
za
šest
let
nebo
tak
nějak
nebo
na
pět
ale
jsme
kvalitativně
jinak
spojení
řekni
bych
kvalita
to
tím
myslím
závažnost
a
menší
závažnost.
Já
jsem
s
určitými
lidmi
spojen
závazně
ji
a
s
určitými
méně
závazně
ovšem
obyčejně
to
má
ten
neblahý
následek
protože
jsem
nevědomí
že
se
kterými
jsem
závazně
spojen
například
s
manželkou
dětmi
s
příbuznými
přáteli
tak
většinou
je
začnu
vlastnit
vlivem
tohoto
řek
bych
iracionální
ho
vztahu
o
které
nic
bližního
nevím
a
jak
je
začnu
vlastnit
tak
pak
se
může
ten
duchovní
vůdce
postavit
na
hlavu
nic
se
mnou
nezmůže
já
musím
s
nimi
nést
takzvaný
jejich
osud
a
musím
si
dávat
se
víra.
Řek
bych
ten
nižší
způsob
života
který
spočívá
v
tom
že
závislý
na
smyslových
věcech
a
odtamtud
na
zpracování
já
teďka
budu
mluvit
hodně
drze
tak
když
ji
za
někoho
za
manželku
tak
to
bylo
také
závislé
na
tím
svých
veme
že
ti
třebas
sta
nastávají
tvoje
chodili
byla
že
ano
a
tím
se
chopil
toho
nechci
nejnižšího
ale
té
úrovně
stavů
který
ti
předurčuje
vy
tomu
říkáte
osud
který
tě
předurčuje
soužití
nebo
spolupráci
na
této
smyslové
úrovni.
A
to
dost
toti
zabraňuje
zabraňuje
aby
s
tím
dotyčný
člověkem
je
stěnou
míru
spolupráce
na
úrovni
duševní
a
co
pak
teprve
duchovní
přestože
se
třebas
manželé
kdybys
byl
ale
tu
svou
manželku
nezačal
vlastnit
jako
že
si
začal
tak
si
tomu
duchovní
vůdci
vyšel
vysoce
vstříc
tité
ta
režie
postaráno
jiného
světla
a
byl
bys
od
něho
přijal
poučení
která
by
ti
umožnila
víc
žít
se
svou
manželkou
na
duševní
úrovni
a
na
duchovní
úrovni
mě
totiž
ten
můj
duchovní
vůdce
já
budu
mluvit
lidsky
on
temně
nemluvil
nedoporučoval
abych
se
ženě
dokud
nebudu
mít
za
sebou
osobní
poznání
jeho
vedení.
Text view •
Help