EN | ES |

85-36A

85-36A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


A tím že přebývám v tom vězení o kterém ani nevíme že vězení je tím se vlastně učíme ve své oddělenosti od boha a jsem slíbil jemu variant dovy především budu lidi přesvědčovat že to je nenormální situace ve kterém se křesťan nachází když někdo nešel za ježíšem říkal to udělám tamto a teprve potom prutem tak řekl mrtví pochovají mrtvé ty buď mezi živými považoval toho dotyčné který za ním nešel za mrtvé za živé ze nešel za mrtvého a to začel za ním za živého jak to bylo možné že dokonce za mrtvého považoval protože měl pravdu že ten člověk nežil eště vědomě věčným životem jenom ten kdo žije vědomě šli život je živý ten ten se narodil po druhé a von říkal ne najevo díle a druhé nevej do království nebeské si říkal toto mu ten to nese prů dávat ale jestli vy si říkáte knězi lehce musíš se musí se dát pokřtít tím se znali poprvně musí se dát pivo at zase na ni podruhý tak vám řeknu tuhletu neřestné a se je. To není pravda to kdyby to takhle snadno šlo to by bylo svatých ale to dítě ani neví že byl pokřtěn jak se to vyvodit důsledky nevyvodí tak my to vidíme v životě těch lidi nevyvodí tomu se to musí dopra nějaký základ a k tomu co v tak musí oživit teprve a zkrátka a dobře to zjednoduším protože za chvilinku budu muset odejít ten člověk se musí řídit receptem ježíše krista který je slovní a který je věčný to znamená události z ježíše života musí pro něho platit jako příklad napřed slovní chcešli do za mnou přijíti tam se šiva vědomě do království božího. Zapři sama sebe vezmi svůj kříž následuj tedy ho může následovat teprve když sebe zapře to není tak náhodně za sebou takhle postavené nýbrž jedno za druhým zapřít sama sebe brát tento život jako sebezápor zapírat se v tom co je špatné třebas napřed podle nějakýho pořadí rčení ho to nevadí ale to eště nestačí on se musí zapřít co se na chci zapřít zapřít se v tom co rozum jenom říkal a co nebylo ještě úplně správné pak se zapřít i v tom že tento život je nepatří že patří bohu ne a pak se zapři i v tom že nic z tohoto světa nepatří ani ty kteří mám nejradši no to bylo nejdeš no a to potom. Jsem se ocitl tam na tom prahu správný duchovního života jako ten abraham když byl ochoten zabít svýho syna to znamená vnitřně se ho zbavit když mu to pán bůh nařídil že ano tak on to uznal ten ni a každý s kým se mu to uznat že to je pří latině jak oni to hlásí a že tedy když když se jim to vysvětlit že proti tomu nic nemám ale že jsem proti lásce že to propagoval ne tím to sme tak asi no pro dávají tak uznali že to sice mám pravdu ale že to nemohou dělat protože oni hrozně podceňujou křesťana oni si myslí a křesťan tomu není schopen ne neměli by se to myslet každý je schopen daleko vystou a ne ten kněz který celý život opustil aby šel za kristem víc je toho schopen křesťan. Nohy tedy ale musí se mu to správně vysvětlit protože se mu říct že to není formální záležitost nýbrž vnitřního zaujetí noemem se zvaným člověkem který mládí kopal a dneska vůbec jak ta a zjistili jsme si ho se tomu sám veřejně přiznal že to byl šoku který způsobila situace kdyby tak trýzně nějakým důstojný na volně že to nemoh nést a chtěl spáchal společně sebevraždu i z vraždu toho důstojný. A ale jako před tím než to udělal byl znovu napaden tím stojím se neudržel tak místo aby za po stoly tak se sápal slovně nevím si nebo zapomněl že on ta potom stojí ku a byla dal mu skvělým způsobem a díval se přitom na sebe za svými a říkal řečlo ty nekoktám a od doby zůstal v tom stádiu nekoktám a tak jsem mu říkal stalose vám totéž co co na mně udělej lékaři jste si byl ale sám lékařem protože zaujal pozici člověka odcházejí o světa. Čili jste se vzdal světa a tam nepůsobilo jenom to roz honí které jste projevoval vůči tomu důstojný ku nýbrž působilo taky toto vaše rozhodnutí a to bylo důležitější bych mu to měl ovšem ještě jednou zdůraznit třeba sem jim ubyla tam asi deset minut ale byl jsem ho s váš sebou jsem jenom tělo podal že se hned poznal v čem to je tam něco se s ním stalo co jsem mnou ten člověk by se dal vypáčí z toho etického braní toho života jak sem vám tady říkal ten by se dal vypáčí jiným šokem zase doví šokem ten je přístupen nebože zříká v tom trendu těch třídy kabale ubírá ta říkal jako celek se ubírá takovému opotřebování k ničemu jinému a jejich tam mnoho jejich škoda tímto způsobem jde. tam takový třemi ek který taky není toho na toho ražení že by potřeboval tak se vybíjet a to na to nevadí ale je tam ještě několik takových kteří nejsou tak beznadějný no ale se vrátím tuhletomu jestliže to pravidlo jak sem říkal několikrát zjišťoval že takový šoku způsobuje že ten člověk se zbaví někde představ které jsou vtíravé a které úplně určuju jejich způsob života nebo dokonce mluvy výrazu tehdy zevního tak to není tak obtížné tedy obecně jak se za toto mám že by se lidé jako by kteří nemají žádnou takovou vadu jako tohleten dotyčný řeka že by se nemohli dostat z oblasti těch svých představ které je věcí. Že vás všecky vědní představy pro které jenom pro ty se stavy se nemůžete dostat za tam kde představy nehrajou vůbec žádnou roli a ten život vychází v něčeho co je za představami a vy se s ním nemusíte setkat proto že jste za lidí těch přestal znovu opakuju ale protože se vám ten život který žijete jeví jako přirozený správný kdežto tomu břehy se nejevil ten život spra správné jsem cítil být vedle společnosti ostatní trošičku stranou do svíčky nemožný bych tak řekl kdežto to není váš případ. Trošičku se k tomuto se dostane jenom vy která to ale dejme tomu váš pan manžel nebo jiní ne to na ty se musí strašně tvrdě na vás by se tak tvrdě nemuselo se na koho ale tuhlety ostatní jsou tvrďas a protože se považujou ten svůj život považuju celkem ne za úplně normálně ale běžně normálně jako u těch ostatních lidí ne to znamená voni si na to vyvíjet svoje vězení. Když se zvláštním způsobem se začal v tom vězení chovat jako člověk na odchodu a to je podobný tomu neděli a to je podobný mně rozumíte čtrnáctkrát museli opomenout že sem na odchodu ty lékaři v tom předškolním věku abych to pochopil že jsem od a jak jsem do vás soudu doba ne stech pochopila ale starost e změna vnitřní které ještě dneska třeba nejste přesvědčena ale oni jsem přesvědčen velice dobrém že vy budete schopna dříve než pan manžel a nechci ostatní podle mého názoru a se. Se dostat za pletu svých představ to znamená do vědomého zažívání věčného života no ale necháme to vývoji a budeme sami mezi když šesti očima ne mezi čtyřma ale museli mezi šesti ne více lidí nebo k tomu potřebovat tak si o tom ještě jednou pohoří na jo protože jsem si vás včera srovnal všemi se všemi těmi ostatními jak se se snažila je dohonit budu dohonit v tom je způsobu jednání a jak vám to nešlo jsem se musel smát tedy to to bylo pro to byl primitiv by mu nevěděli na sem to tak neuvědomoval ale dělal všechno co mohla ne tak. Prosím vás ještě jednou tak opuštění a teď vás budu teďka budu komentovat po dneška dál toho šli aurobinda ghose tak si všimněte změny v tom komentáři máte ska napsáno dva dvacet stránek že máte k dispozici a budu komentovat další man trpn do takových večírku takových tu těch stokrát to mám napsáno ale do toho budu ašota vědomosti které jsem nabyl včera při tom večer nezaplatíš budu muset zase ji tajně si ještě nebe nechtít další večírek ty abych moh tolik lidí najednou pozorovat a dohromady srovnávat. Protože tohleto postavení člověka že on se ocitl jednou za pletou svých představ umožňuje taky že když do promluvím a vyjadřuje se se ocitnu taky za oporou jeho představ jo chápu čím je za tou představou na jakým stupni vývoje že vím že mu není pomoci z mého dycky ho ne nemohu nějak ovlivnit ale to aspoň konstatuju a toto konstatovat je velice důležité pro to co dělám abych totiž zbytečně nad nikým nedával hůl vy ste se možná. Vy ani nepřeje vám tolik styku ale takový lidé třebas jako jsou plzeňáci které kterými se ta teďka vidím říkají kde bereš tu trpělivost nám se takhle pořád bavit o jedné a téže věci a pořád to vtlouká a když o odcházíme sme nadšeni a jsme ochotni to následovat ta menže to za za týden za čtrnáct dní vy prchá ta je totiž nutím k tomu aby nenavštívili během doby co my se vidíme abych mohl konci myslet že to dám by měl pokoj od nich taky ale potřebuju zjistit působení toho co se to na provádím jo potřebuju aby pacient nožičky si odpočinou ano a přišel na jiné myšlenky a je byl. Ve styku s pokušení mi tohoto světa a mu do toho nikdo nemluvil ani abych mohl říct jaká z toho vznikne nová syntéza ne no a si zjišťuji že ta syntéza nová která z toho vznikne je tak nepatrně posunutý ve svém petru ten když to rozloží dohromady zase všechno že se to nerozezná od toho co bylo minule čili že to vypadá jako si život práce alenka me nedo vršku tedy se zase z hroutí dolů a voni se diví jak je deme trpělivost oni zaprvé nevědí že dělám na ni strměji jsou že jsou mistry pokus mými a za druhý nevědí že ty představy. Nejsou jimi samým že ten život ve kterém žiju je život v pravém slova smyslu neskutečný ne že by to byla mája ale neskutečné to smyslu že si vytvořili představy který je nutí aby šli nějakou cestou těch představ to znamená dokonalá hráz mezi nimi a ostatním světem neřkuli mezi nimi a bohem ty lidi jsem musí považovat za oddělený bytosti jedna od druhé na to je základem veškerých neřeší. Kdybych například dejme tomu když přijdu takového večírku kde tolik lidí se cítil být takhle oddělen tak bych z toho pro ten duchovní svět neměl vůbec nic byto vyčerpávalo maximálně a říkal bych si co je to za vřavě nebo tak nějak ne to se nemůže stát protože tam něco se děje v mém nitru tomu říkám pas že odchází odcházím to úseku ab i při takové společnosti když jsem takže vidím toho ducha který za tím je a který trpěli něče u stanou voni v těch svých představa ovšem to bude to dodat třebas do smrti to. Je pravděpodobné no takže není to nestane trpělivost nýbrž je to z strany vidění skutečnosti která je za tím a protože jsem si vědom toho že za skutečnost u každého z nás u u vás čeká trpělivě když si toho jsem vědom tak nemohu být vedení ne trpělivý když někdo kdo je daleko výš než pochopitelně trpělivě čeká a vypadá to že bude čekat do dlouho když se na chomejní při tom a taky čekám s ním jako se včerá stalo třebas těch několik hodin že jsem čekal s ním který čeká tak nejsem netrpěli v kdybys mi tam byli nechali do rána tak jsem tam to rána byl ona že bych toho posledního byl na něco upozornil možná tam nebyl na to čas protože. Proto pro ten způsob jednání tak vás ještě proč to prosím o odpuštění že se nebudu budoucnosti jít dívat na ten svět vašich představ jako na něco čím jste vinni nýbrž v čem se vzájemně podporujete dohromady všichni lidé že z přes ten pocit oddělenosti přeci jenom tou úrovní představ dohromady dobře spojení a tak dokonale propojeni že toto propojení nemůžete hnout bych řekl televize ve kterém jsou všichni za vy mříže mi a víte vo tom aniž si to říkáte že tomu tak je. Tak při tom pozorovat svého života jsem tady dost dlouho na tom světě jsem konečně došel k takovému řek bych nechci říct definitivní mu ale dost pokračuje mu názoru duchovně pokračuje mu mysli názoru že každý člověk je svým vnitřním duchovním vůdcem je tomu říká bůh pokud vyžene boha nemusí mu vůbec nějak říkat nemusí na vůbec věřit každý člověk toho duchovního vůdce a jejím veden a jejím veden takovým způsobem aby to unesl kdežto takový ten vnější duchovní vůdce jak budu. Ten tímto způsobem nevede protože když to někdo neunese tak von ho vyloučí ne své společnosti když to tento vnitřní duchovní vůdce na toto nemá právo leda s krajním případě že ten člověk umře totiž ne ale kani případ ale jinak toho člověka drží a vede poctivě pomalu trpělivě ten slovo v tom vůbec neví ten člověk o to vůbec nemůže být ani vděčen pochopitelně a to je na tomto nejkrásnější že si nežádá ani nejmenšího uznání protože absolutně neznám. No tak nejsnáze to poznat u člověka že toho duchovního vůdce máme který s ním přišel do styku od útlého mládí jako jsem byl zopakuju krátce když jsem potom jak jsem šel z toho z těch rukou těch lékařů v těl vědět co je správné a dostala jsem k tomu schopnost rozlišovací že když někdo napověděl jsem to poznal co je správné a je to taky moc to vykonat. Tak si nikdo dneska neříká že by to byla bývala moje schopnost protože z rozumu to nepřicházel kdy rozum právě předtím lidsky zkrachoval jsem měl jenom jedno přání jednat správně ale nevěděl jsem jak a dal jsem si poradit rozumem do jaké míry rozum poradil a takové míry jsem to následoval když ten rozum nebyl schopen ne poradit tak jsem se šel poradím a tam to začal rozeznávat co je správné z toho co mně radili. A to se děje řek bych o takové draky a u jiných jinak oni poznají co je správné teprve to jdou nějakým utrpením jaký jsem prošel v útlém věku jenomže oni mají situaci horší než jsem měl z toho důvodu že mezi tím žili i let ve stavu dospělém o člověka ze svých představ z představ ostatního ostatních lidí z celého okolí že jsou trvale ovlivňování že jsou s ním spět tak že se ho nemohou zříct ani mimo správné kdyby se ho říkali jsem tam včera například na hodil že mám radu se za ze se zřekla školy jsem schválně to řekl abych konci zjistil vnitřně. Ten postoj další si to zjistil neroz ne na tom to řekla ale jsem posuzoval jenom ten vnitřní postoj vůči tomu a jak se v tom teďka význam a to jsem rád se v tom nevyznal teď lidi jak je to sem to potřeboval vědět to nevadí to vím a si to město potom vy říkáme mezi šesti oči to si nemůžeme mezi tolika oči a že by nikomu nevěřil a nebyl by by to pro k ničemu bylo by to svádí to tady říkám jenom ty principy které ve vašich očích mají povýšit činnost vnitřního duchovního vůdce o kterým vůbec nevíte kterého vůbec neznal který chudák pracuje bez ohledu na to že vám vůbec neví ne že se z vodnese vděčni že. A tak proto na je jesudian radí vlastně jestli tam taky předtím ale dneska ten šli robindo abych ukazoval pořád například ježíše krista který si nežádal nejmenší vděčnost od těch které vedl ne a když deset malomocných uzdravil tak jenom řekl svým učedníkům zdali pak jsem jich neuzdravil sem a jeden přišel a po počítá a on tam to aspoň neřeklo tajných přišel pod konstatoval a my si žijeme tak že vůbec ne děkujeme tomu vnitřnímu či plodný nesmíme. Takže to že vám to označuju že ho máte a že jste povinováni vlastně vděčností protože kdyby se ho neměli tak neuděláte ani krok kupředu tak to mi vás mělo přivést na úplně jinou cestu na cestu kterou bych mohl definovat jako cestu cestu vděčnosti být vděčen za každý okamžik svého života a posvěcovat tou vděčností ten každý okamžik a posvěcovat tím ve vyšší potom poloze i svou činnost člověk může být kolikrát vděčen když jako není rušen v své vděčnosti ale jakmile se něco děje jako třeba v tom koncentráku že je týrán mučen vystavoval nebezpečí života tak je po věčnosti ne obyčejně ale tam by měl být právě nejvděčnější jenomže je nevědomí tak se mu nedivím že takhle jedná tak to je opravdu základ toho prvního dílu ke kterého se vás chtěl do které jsem vám chtěl uvést tímhletím způsobem co teďka překládám a komentuj v tom mi mystika dvě že totiž tenhleten člověk v tom prvním dílu čtyři díly tak knížka předkládám karmajógu a on ji kupodivu nazývá jogu boží činů. Ne jako by to člověk nedělal a karma in právě dělá činnosti se chce dostat tomu bohu ne nebo do které věčnosti a von to beton nazývá cestou nebo jogou božích činů neboť on na to jde opačně on se dostal za to lidské konání on že když něco někdo dělá že to všechno dělá z moci boží nebo toho vnitřního vůdce jak chcete to je jedno že kdyby toho nebylo tak nejsme schopni ani hnout prstem čili jestli se kam a ta dei u zamane že bude jednat nezainteresovaně bez ohledu na sebe něco jenom na madhu mez nebudete krize ze svých činů. Tak to není úplné pochopení karmy von to takle přímo neříkal to tak to tam budu takle komentovat protože ono je třeba to hned počátku říct abyste mu neměli za zlé ty požadavky úžasně tvrdé požadavky že totiž on právo na to proto že on se jednou osvětli za tím neměli být takhle bezohledný pravda ale pravá to pole z druhého břehu tak pohlíží a pak si člověče jako to říkal ježíš svaté které si nic si neudělal nic si mně nedala neboť dyž všechno máš vode každé hodí prstem. A naopak budu muset dát ještě to co není v vole tak obsaženo své utrpení na kříži a teprve potom se dostaneš do trvalého spojení jsem no a za to nebude tvoje zásluha nýbrž moje zásluha na kříži a jestliže někdo za ten kříž pevný od každý jsme svým způsobem na ten kříž vše a někdo mocněji někdo se to víc uvědomuje někdo ne vědomá dokonce že při tom vztahy na tom svý ži tak jestliže někdo je takhle vše ten kříž tak by si měl uvědomovat že toho potkala pokud si to uvědomuje největším milost jako od boha mohl mít protože toho zbaví nejhorší nejkrutější představy že něco si za slouží. To je on dělat před ko možné jako by si to zasloužil ale v tom lidském organismu není zamontován a transu ce nebo přetvoření nad vesmírových sil nebo mimo časoprostorových sil na časoprostorové tam jenom je možno trasu nebo přetvořit všechny. Časoprostorové síly tak aby ta čili za jeden provaz jedním směrem abych se člověk dostal na hranici věčného života více člověk učí nemůže z druhé strany musí být otevřeno ano tak to je zhruba o tom vnitřním duchovní vůdci který se liší od toho vnějšího tím že nás nemůže hodit přes palubu a když máme dobrou vůli a to se od nás chce abychom měli po z boží vůle vyčleněno vůle pro nás a je nám svěřena jako by to bylo naše vůle a když je to takzvaná dobrá vůle tak přestává být naší dost do do značné míry ano to právo de je vycházení z vlastní vůle a dobrou vůli třebas pomáhat bližnímu nebo setkat se s bohem patřit na tak dále tak to je to je vycházení z vlastní vůle svěřené od boha kterou považujeme za vlastní tedy tak. Toho vlastního vnitřního vůdce nepoznáváme být naším úkol poznávat kdybyste si tohleto zamanuli tak vás upozorňuju na jednu věc poznávat toho duchovního vnitřního ce by znamenalo nebo se to za těch okolností že budete dokonale poznávat sám se protože to je to že pravé čili je to nemožná záležitost nesnažte se o to něco takového dosáhnout zrno by se to úplně naopak je důležité například umět bylo důležité a u vás do určité míry také že se nevěděl do to dělá jsem to nepřítel ani pánu bohu nikomu. Dokonce to někdy přítel v sobě čili o to se nesnažte protože to úzce souvisí to se souvisí s tím postupem na cestě ten totiž musí vyprat tak že se máte učit tak neosobnímu konání dobra jak to stanovil ježíš kristus nebo jak si to přál ježíš kristus aby levice nevěděla co dělá pravice stačí existuje obecně platná soustava podmínek které když se splní tak ten člověk se ocitne vědomě ve věčném životě. Ale je velice užitečné aby člověk je neznal i když třebas jsou symbolicky vyjádření životem ježíše krista všechny a přesně postupně v tom sledu jak mají za sebou a sledovat na protože by je neunesl v tom smyslu že oni moji povahu závaznosti takže zebe znal tak se podle nich musí říct a kdyby se neřídil tak sebe trestat tak protože není záhodno abyste se trestali tak je lépe i toho ježíše krista znát jenom tak mlhavě to si říkat vykládám to vyro vykládal velice mlhavě aby si každý z toho vybral co je pro něho únosné a ne abych měl jasnou představu o své cestě takovou že by musel po kráčet protože jestliže je říká někde otce že to je cesta po které se nedá kráčet při tom pravdu stejně jako kdyby ježíš kristus řekl jsem cesta rozumná že cesta sama. Kterou ukazuje je něco co se po kráčet ale on je tou cestou rozumíš to je rozdíl a vědět o těch podmínkách přesně znamená před by přejímat to co on od člověka chce a to co člověk nemůže ještě pri není schopen ne nemá k tomu sílu není to únosné v tohleto moc dobře to je jediný co jako moc dobře chápu na cestě protože jsem neunesl třebas obleku vole to na tělesté sem neunesl to trápení v tom koncentráku že sem se to toho dával toho života a tak dále a mezi tím bylo to takovýho moc co jsem neunesl a utíkal jsem od toho. No a tak si myslím že tedy je to v pořádku takhle ten těch ale uvědomovat si že člověk neví ty věci z milosti boží že by to ne že by se to k tomu protivil ano z vás mi tady říká pořád mluvíš proti pojmu režije a najednou tady přiznává že duchovní vůdce vnitřní to je ten režie mně na nediktoval nebo nad nad litoval nebo na mířil situací které jsem sám nezpůsobil a které tedy jsou opravdu součástí takové vyšší režie bych tak řekl jak mi teďka zodpoví tuhleten rozpor že nestane říká že je režie jako taková neexistuje a na druhé straně sám teďka tvrdí že režie existuje tak podívejte nebudeme si hrát ze slovíčka jsem proti pojmu režie jak by ho chápete proto že chci vám zavrhnout dojem že jste bezmocní že totiž někdo vás vámi tady pohrávat jako louku a že vy musíte podle toho tancovat tedy to po tito pudu bojovat pořád. Když ale my tady tvrdíte na tak když si jako útlém mládí byl tak těžce nemocen a my si na hranici života smrti když si to nijak nezasloužil vlastním jednáním nevěřím na předcházející vtělení že se tam o to sebral tak jak k tomu máme rozumět byl si jako loutka nebo si nebyl jako ta byl jsi řízen nebo si nebyl řízen tedy vám řeknu složitý složitá odpověď napřed bych je konkrétně odpovědět tady je to věci dovedl bych se pokusím heslovitě že to tak není a to řeknu tímto způsobem nebudu zdánlivě mluvit o tom že se tomu stalo v útlém mládí ale budu mluvit v tom cesta v době osel věku třebas jsem se nemusel dostat do koncentráku. Kdybych byl zařídil to co jsem měl zařídit a mohl zařídit tak přestává být režie že totiž tam třebas jsem měl změnit duchovní cvičení duchovní modlitbu to je proto jsem neudělal přes mnohonásobné napomenutí to bylo vedení tím duchovním vůdcem to napomenutí toho jo to ale to nebyla režie to bylo vedení a to při všechno to čemu si říká se ne že je žije dovedu převést na vedení ano a to je trošičku velký rozdíl protože se v tom vedení mohu nějakým způsobem osobně pohybovat tak sem se pohyboval opravdu v tom smyslu že jsem odmítl. Změnit duchovní cvičení potom jsem nešel s prahy v době kdy jsem věděl že mám prahy pryč ne navazovat sem svůj osud na osud jinýho čte jsem toho nedostal a u potil před tím že jo dříve než se to stalo čili tady to je snadné že jo to bys uznal vše sem byl veden že to nebyla žádná režie by nebylo vidět která by se mnou vláčen naopak velice milostivě a dobrotivá vedla za ručičku a chtěla uvést někam jinam ale jak je to s tím dítětem které si nebylo vědom žádného trestu který se zasluhuje a tam je to taky tak zrovna tak jako to co stejným věku nemysli si že když vedly k tomu. Lékaři znovu a znovu šest jsem byl velice malý že jsem si neuvědomoval že k němu vedou v jednom a půl anebo potom ve dvou a tak ve třech letech si to dítě uvědomuje podle nějakých souvislostí které vidí kolem sebe že de na jatky třebas tak jsem si třebas uvědomoval když jsem jel vlak z plzně do prahy s matkou kdy jsme je dobří cho věci ne latině okolo jednoho baráku kde byl namalovaný un. Neboť tam dali sedla takový věci pod později za dělali karosérie na automobilu atam je kul karosérie přes sebe na malo ono to pro prošlo ten ku zase prohlídl ke stav tak že vnoučat to říkám jich tady jsem dycky líčil nedostal ne dotor jak se lekl tak se věděli že do doktorovi to stačilo a je to dvacet metrů od prahy že jsem věděl moudsti jenže jsem se choval podle vlastní vůle při tom jsem nechtěl tomu doktorovi a jsem říkal napřed eště se mnou nic nedělali jsem říkal a říkal jsem nedo to ne ne doktorovi a zpíval jsem se čili jsem se nepovolal dobrovolně upozorňuju abyste si se bezmocný to pravda ale nebylo v tom nějaké řek bych. Přivolení bezděčné vůbec ne tak ta režie nedopadá kdežto při tom když se režije něco na jeviště tak ten herec o tom rezervy ani neví že jím veden že dávno dostal návod k tomu jak jednat jo a pak podle režie jak dostal ten návod jedna na tom je vyšinutí a ten nešli se si je tam přítomen ho jenom na po mně kdyby se vymkl z ho režie ano řekne mu tak tam ono dovídáte režii tam jste porušil tu integroval tak se vyššímu z vazba začal být sám sebou a přestal se být tím do kterého se se měl myslit tak mu to vyčítá zákulisí něco podobného samo sebou vyčítal můj duchovní ce když tam znovu vedl a znovu měm jsem se musel osvědčovali nikdy jsem se neosvědčil nikdy ne vždycky se odpor i po čtrnácti se vyřvával jako po prvně i když jsem věděl že mi to není nic platné. Tak tadyhle bych se odvolal na případ jedné dámy která zde byla před chvilinkou a je nebudu jmenovat aby na to nepřišla od která se také proti tomu takzvanému osud tak to ne režii stavěl v dospělém věku nebylo ji to nic platné ale řekněme si z toho vedli že tento povrchní odhad nebylo víte platné je opravdu velice plytký protože ono i to přivedlo k něčemu čemu předtím nepřipadá tak velkou důležitost a ona by byla se nedostal do úrovně. Toho řádu hodnot který teď tam se něco v tom řádu hodnot převrátil a nastaly tam převraty v mém útlém věku čili ono to fakticky bylo vedení režírovat ale přesně za cíl za vytvořen aby se vytvořil řád hodnot řád hodnot čili aby ten člověk mohl samostatně podle toho vedení jednak ne byl pořád veden jako hloubka takže i když je tam nějaký zásah za kterých bych mohl říct že nemohu nebo že někdo nemůže jako u toho dítěte třebas tak předškolním věku tak je to jenom to nejnovějších začarovaný aby si potom moh člověk sám rozvinout vlastní. Zajištění toho průběhu duchovního školení tak třebas potom sem poznával co je správné a ta ta režie do toho do dostala ale ten režim při tom nebyl prostě jsem se mohl zařídit buď tak nebo ona u sem popsal vyřvávat nebo co takového to jsem z toho vyšel takže jsem proti tomu hesla režie proto že nechci šlapat po milosti boží jo režie to znamená absolutní poslušnost nevědomci ale nedá se nic a že to osud to je zakuklená janíka. Kterou říkáš je osud kterýmu se nemohu vinou není to pravda kdybych tohleto přijal tak musím zavrhnout celého ježíše krista a jak k tomu že v vaši hlava vedle sebe existovat to si dám vysvětli jenom tím že že žijete v dvou živých když jsem vám to hodí tak řeknete jo to je karma když se vám to když to můžete zmoci nebo když si troufáme to zmoci tak se byli v tomu třebas postavíte nic se tady neděje pro líčeno byste se nemohli postavit jenže je otázka když se postavíte jestli to je moudré ale jakmile víte co je správné tak je to vždycky moudré ale pak je to velice závazné a velice řek bych obtížné plnění protože to je něco navíc od člověka co normální člověk nedělá. To totiž takhle pořád při tom svém rozmýšlení o tom co je režie a co je vlastní vůle a to co vychází jednoho omylu základního ze svého to je sice pocit velice jasný ale je to mylný pocit že se ho pocitu oddělenosti to je klamný pocit celý není pravdivý čili ty mírou své nepravdivé se ho nepravdivé o pocitu nemůžeš se vůbec kasty posuzovat věci které jsou za tímhletím nad touhletou úrovní které jsou položen v pravdě které to založený na pravdě a nikoliv na klamu a tam tedy platí že jestliže nějaká paní ix. vlastně dostala do situace ve které si poznal třebas tady miloše anebo zase nějak něco jiného že si poznal svoji manželku nebo a tak dále tak je to jenom z neznalosti tvé že nevíš že ta spojitost různých mými lidmi je různou kvalitu že bych vo mohli školsky říct z smys se všichni ve spojení a jsem to včera ho večer ku nejlíp poznali jak jsem tam ve spojení s nimi k všichni vidím jednou za šest let nebo tak nějak nebo na pět ale jsme kvalitativně jinak spojení řekni bych kvalita to tím myslím závažnost a menší závažnost. jsem s určitými lidmi spojen závazně ji a s určitými méně závazně ovšem obyčejně to ten neblahý následek protože jsem nevědomí že se kterými jsem závazně spojen například s manželkou dětmi s příbuznými přáteli tak většinou je začnu vlastnit vlivem tohoto řek bych iracionální ho vztahu o které nic bližního nevím a jak je začnu vlastnit tak pak se může ten duchovní vůdce postavit na hlavu nic se mnou nezmůže musím s nimi nést takzvaný jejich osud a musím si dávat se víra. Řek bych ten nižší způsob života který spočívá v tom že závislý na smyslových věcech a odtamtud na zpracování teďka budu mluvit hodně drze tak když ji za někoho za manželku tak to bylo také závislé na tím svých veme že ti třebas sta nastávají tvoje chodili byla že ano a tím se chopil toho nechci nejnižšího ale úrovně stavů který ti předurčuje vy tomu říkáte osud který předurčuje soužití nebo spolupráci na této smyslové úrovni. A to dost toti zabraňuje zabraňuje aby s tím dotyčný člověkem je stěnou míru spolupráce na úrovni duševní a co pak teprve duchovní přestože se třebas manželé kdybys byl ale tu svou manželku nezačal vlastnit jako že si začal tak si tomu duchovní vůdci vyšel vysoce vstříc tité ta režie postaráno jiného světla a byl bys od něho přijal poučení která by ti umožnila víc žít se svou manželkou na duševní úrovni a na duchovní úrovni totiž ten můj duchovní vůdce budu mluvit lidsky on temně nemluvil nedoporučoval abych se ženě dokud nebudu mít za sebou osobní poznání jeho vedení.

Download XMLDownload textWaveform view