Waveform view
85-24B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Ten
ten
cit
o
správně
v
každém
člověku
jenom
to
to
říkám
jenom
vám
jenomže
za
syn
představami
o
tom
co
je
správné
já
v
něm
neřest
představu
o
správném
nýbrž
poznání
správného
takle
by
měla
podle
mého
názoru
vypadat
výchova
poznávat
správné
i
potom
když
spolu
deme
a
jsme
sami
já
potřebuju
mít
z
toho
to
vnoučeti
jenom
samotné
a
jenom
se
mu
věnovat
vodna
do
večer
nepustí
ani
chvilinku
z
uzdy
a
pořád
ho
upravovat
jeho
směr
na
cestě
správnosti
protože
já
vím
co
je
správné
a
to
nám
na
zákoně
poznání
ne
tak
vě
představy
a
co
je
správné
po
jeho
věk
taky
to
vyškrtat
co
své
hodí
pro
mě
se
hodi
boží
tě
že
to
tam
nedá
nevložím
do
toho.
A
dělám
to
tímto
způsobem
řeknu
a
začnu
před
ním
jednat
a
hodnotě
co
je
správné
a
co
je
nesprávné
tak
on
třebas
něco
dělá
sám
samo
sebou
nenese
no
mě
díval
a
pozorovat
co
já
dělám
a
pokazí
to
protože
je
nešika
ště
malý
a
třebas
něco
shodil
nebo
rozvíjet
nebo
já
mu
řeknu
toto
nedělej
toho
se
nevšímají
toto
vynese
to
mu
ještě
nerozumí
to
je
jenom
z
pokazí
š
a
on
začne
mít
touhu
zrovna
se
ší
a
to
já
vím
dobře
že
tuto
u
nabyde
jak
mu
řeknu
nedělej
to
to
je
to
je
přirozené
a
tak
se
zrovna
toho
na
sám
samosebou
ono
to
třebas
spadne
to
se
řeklo.
Nebo
se
to
vyleje
nebo
se
to
v
klička
rozbij
a
já
jsem
říkal
ty
jsi
rozbil
skleničku
a
on
říkal
dědečku
já
vím
že
se
na
to
nařídil
ale
já
jsem
chtěl
vě
jestli
máš
pravdu
říká
no
tak
to
je
špatné
že
on
mě
pochybuješ
mám
za
sebou
nějaká
leta
a
člověk
leta
ma
se
něco
učí
po
se
vyplatí
ho
vyplatí
ho
pěkně
takovým
způsobem
jak
jsem
o
to
předváděl
často
že
tomu
jeho
ruku
nebo
jeho
zadek
přeložen
na
to
svou
ruku
a
bila
a
pak
pořádně
a
on
říkal
co
to
dědečku
děláš
já
se
piju
ale
mně
to
neboli
říká
ten
petřík
já
mu
řeknu
já
vím.
Ale
zdá
se
ti
že
mě
to
bolí
já
si
myslím
že
to
bolí
boží
a
tak
je
to
stanu
otázky
tak
se
takhle
plesat
vono
to
bolí
ne
na
to
zkusím
myš
ať
je
taky
jedno
tak
ranku
tam
jenom
tak
aby
věděl
že
to
je
jak
to
bolí
tam
mu
jednu
taky
na
jeho
tělo
ne
o
tom
pravdu
boží
a
jak
to
do
budeš
u
sebe
dělat
tak
dlouho
dokud
ty
mě
nelíbíš
je
to
tedy
bolí
že
to
bude
bolet
tím
víc
dokud
je
nelíbíš
že
se
polepší
a
nebudeš
dělat
to
co
ti
zakáže
musí
to
přestat
dělat
co
ti
zakáže
no
a
von
nabude
já
ještě
mám
jiným
metody
von
nabyde
soucit
se
mnou
já
ho
vychován
k
tomu
aby
vycházel
ze
soustu
se
sebou
soucitu
jemnou
na
tak
moh
navrhuju
aby
měl
chovám
státu
se
svým
spolužákům.
Se
svým
bratrem
a
tak
dále
nebo
s
tou
žáky
neměla
to
je
škole
nebo
tam
to
těmi
kamarádky
a
on
ovšem
na
to
reaguje
často
tímto
způsobem
no
já
si
ji
budu
mít
soucit
a
o
ně
na
medí
je
to
za
pořádek
jak
já
tomu
přijdu
když
já
se
nezlepšuje
nařezáno
co
vám
při
té
příležitosti
dělat
a
to
mi
dává
velice
drzé
otázky
já
musím
na
všechno
umět
samo
sebou
odpovědět
a
to
já
vám
všechno
nemůžu
předvádět
co
je
to
bychom
tady
byl
opravdu
měsíc
nebo
byste
buď
které
vidět
den
výchovy
toho
mláděte
to
bylo
stačilo
aby
se
udělali
jasný
obrázek
o
tom
jak
by
se
měl
člověk
vychovávat
v
tomto
věku
ale
mě
o
to
nejde
protože
naše
děti
jsou
vychováni
špatně
já
to
nenapraví
si
mlátím
pochodem
já
to
mu
sám
někde
produkovat
mohu
co
zkoušel
ale
mě
nevytahoval.
Listem
nádoby
do
kterých
už
jsem
nabili
představy
to
je
tam
podle
mého
názoru
dělají
hrozné
neplechy
a
základní
chybná
představa
která
vám
nedovoluje
se
setkat
s
bohem
je
by
bez
říkáte
to
není
vaše
představoval
je
že
tohleto
jediná
skutečnost
my
si
říká
že
to
není
pravda
že
si
že
si
to
nemyslíte
že
potom
co
jste
slyšeli
a
po
se
zažili
nemůžete
si
myslet
že
to
to
je
den
snést
ale
fakticky
jednáte
jako
by
to
bé
na
skutečno
zkušenost
čím
nezáleží
že
si
myslí
že
je
to
není
jedná
dá
zkušenost
ale
že
podle
toho
jednáte
jako
by
to
byla
jedna
zkušenost
to
je
totéž
a
to
tam
taková
přirovnání
ježíš
kristus
říkal
že
toto
je
chybné
když
jeden
když
měl
otec
dva
syny
a
jeden
nesli
že
udělá
to
co.
Otec
chtěl
a
druhý
to
slíbil
a
ten
který
to
slíbil
to
neudělal
a
ten
který
to
nesmí
byl
to
udělal
tak
říkal
kdopak
je
z
nich
lepší
no
tak
samo
sebou
ten
kdo
to
přesto
že
to
nesmí
bil
tak
to
udělal
když
mě
napří
něco
prohlašuje
ve
svém
nitru
nebo
ve
svém
rozumu
že
by
to
tak
mělo
být
dobré
a
neděláme
to
a
to
je
běžné
to
že
nejsme
ani
schopni
třebas
protože
i
od
ideji
je
daleko
ke
skute
uskutečnění
tak
jsme
těmi
nehodnými
syny
božími
a
proto
nevo
se
odbývali
od
jeho
prahu
tam
je
říc
v
co
podstata
říct
že
my
slibujeme
něco
pro
svůj
vlastní
život
ne
pro
pána
boha
co
víme
že
je
správné
co
víme
a
víme
to
správně
s
je
to
správné
a
my
to
neděláme
tak
já
už
jsem
přímo
u
myšlenky
o
které
jsem.
Odešel
zdánlivě
a
ke
ve
lesa
se
vrací
já
jsem
kus
analyza
toho
vložil
se
ženy
že
správně
nesprávně
manipulujeme
s
vůlí
my
bychom
rádi
manipulovat
s
ní
správně
ale
jak
říká
svatý
pavel
do
zajisté
z
připraven
ale
to
je
stav
když
to
vezmu
podle
čí
ordinace
tak
řeknu
lidé
jsou
ve
školsky
řečeno
trojí
ho
druhu
kteří
jedni
kteří
se
zajímat
hlavně
o
tělo
obživou
to
znamená
o
svou
tělesnost
aby
měla
kde
bydlet
a
nějak
co
jíst
aby
na
poměry
v
práci
jak
k
mají
být
to
jsou
lidi
kteří
nejsou.
Ho
času
připraveni
pro
duchovní
vývoj
když
například
člověk
duchovně
založen
projeví
takovou
vlastnost
že
ho
něco
drážní
co
se
třeba
děje
podniku
nebo
ve
společnosti
nadává
na
poměry
nebo
není
s
nimi
spokojen
ví
že
tím
nic
nedokážeme
ale
kdybych
ji
srovnal
to
dovolil
ale
o
ni
se
nedokáže
ale
není
s
tím
spokojen
jestli
zneklidňován
tak
to
je
člověk
který
i
když
normálně
není
na
té
cestě
vrací
se
k
tomu
obživou
člověku
dělá
tak
zvané
malý
okuh
jsem
tady
říkal
ty
může
těmi
termíny
tedy
má
at
nebo
je
užívat
že
a
vrátí
se
zase
k
sobě
na
cit
k
tomu
žiju
k
tomu
domovu
který
zde
nemá
základní
cesta
by
měla
být
a
to
právě
při
tom
musím.
Už
u
toho
dítěte
na
to
by
aby
tu
představu
měl
musím
správné
představy
těm
pěstovat
že
tady
nemá
domov
že
tady
tyto
rodiče
nejsou
jeho
rodiče
že
jim
musí
být
velice
vděčen
za
to
že
že
u
nich
se
narodil
ale
že
nejsou
jeho
rodiče
o
le
je
jeho
rodiče
otec
v
nebesích
to
musím
samo
detailně
vysvětlit
pochopitelně
aby
aby
to
pochopil
a
viděl
jak
je
to
je
možné
co
je
to
za
celý
ho
nevidí
a
tak
dále
to
musím
mít
trpělivost
to
koho
vykládat
až
řekne
ano
já
si
to
dovedu
představit
a
že
na
konci
té
řady
tu
živých
bytostí
někde
začátku
vlastně
její
musí
být
někdo
kdo
není
z
té
řady
tomu
dojde
k
tomu
prostě
vysvětlím
protože
von
neví
že
to
neúplně
vysvětlení
to
já
zatím
musím
o
to
neúplně
vysvětlovat
to
se
tím
tak
jednoduše
k.
No
když
tady
máš
stůl
tak
se
to
káže
vám
někdo
udělal
že
to
samo
nevzniklo
tak
tak
ten
život
vých
předs
sám
sebou
nevznikl
a
tak
dále
jo
to
je
dlouhá
ovšem
řada
která
se
ztrácí
nedovedu
ty
nemůžeš
na
její
konec
dohodnout
na
ji
začátek
jak
chcete
s
odezvu
vidět
prvního
člověka
to
už
se
dávno
stalo
ne
potom
když
mu
tuto
představu
štítí
a
tu
představu
vy
nemáte
tou
se
neřídíte
to
není
vedoucí
představ
vašeho
života
vašim
rodiči
jsou
vaše
rodiče
a
vaším
domovem
je
československu
nebo
nějaký
bit
někde
a
tak
dále
to
se
všechno
chybné
představy
tyto
chybné
představy
mě
nedovolují
abych
se
uvolnila
abych
správně
manipura
s
vůlí
protože
má
vůle
vedle
mě
potom
k
tomu
vlivem
těchto
před.
Stav
abych
se
stal
především
od
ten
nepravý
domov
o
všechno
co
s
tím
souvisí
plním
základní
požadavky
jím
který
říká
chcešli
kdo
za
mnou
přijíti
zapři
sama
sebe
a
tak
dále
následně
a
rozpracovává
to
potom
hledejte
především
království
boží
to
je
metoda
toho
sebezáporu
sebezápor
neznamená
jenom
sebe
nějak
zapírat
něco
si
opírat
od
chodit
na
poušť
něco
nejíst
nebo
jenom
jíst
nějaký
cvrčků
nebo
něco
já
nevím
co
to
není
správný
sebezápor
nebo
prostě
žít
asketicky
to
není
správný
sebezápor
sebezáporem
je
jedině
když
v
mé
mysli
na
prvním
místě
hledání
království
božího
a
co.
Brání
této
hierarchii
hodnot
na
prvním
místě
království
boží
a
potom
všechno
ostatní
to
jsou
představy
které
od
vá
její
moji
vůli
od
správného
směru
já
sprá
nesprávně
vládnu
vůlí
no
pochopitelně
já
už
to
dítě
malé
to
nuče
vedu
k
tomu
aby
pochopil
že
musí
dělat
království
boží
že
tady
se
narodil
a
tady
taky
umře
a
tady
by
byl
konec
nebo
začátek
života
to
by
byla
to
by
bylo
zbytečné
abychom
spolu
bez
mluvili
mu
říkám
petříkovi
ty
si
tady
nezačal
žít
a
tady
taky
nekončí
žít
samo
sebou
já
to
musím
dokázat
to
musím
fakticky
dokázat
já
ho
musím
popadnout
musím
ho
v
noci
vzbudit
ne
musím
ho
si
ho
při
zbavit
se
která
zemřela.
Musí
ji
vidět
musí
se
s
ní
odbavit
dát
si
pusu
s
ní
musí
se
jich
zeptat
jak
se
jí
daří
utiší
pořádně
prohlídnout
o
hmatat
to
já
mám
a
k
tomu
a
o
tom
do
nutím
v
tom
to
není
sen
té
život
a
úrovni
svadhistana
do
toho
já
schopné
schopni
ho
dovést
a
protože
tuto
zkušenost
má
ten
petřík
na
to
nemůže
zapomenout
on
říká
vidíš
já
vím
že
neumře
když
babičko
ne
tak
ale
že
nezemře
jenom
mi
prosím
tě
občas
tam
přivedlo
na
bych
já
bych
moh
tato
zapomenout
to
to
já
to
zatím
nedělám
protože
on
to
zatím
nezapomněl
a
kdyby
to
nahoru
zapomněl
už
ten
na
to
máme
já
ho
tam
znovu
od
vedu
z
roste
až
bude
schopen
našem
a
tady
už
nebudu
ho
až
to
unese
to
poznání
toto
plně
unese
tohleto
poznání
to
ti
je
schopno
unést
například
tohleto
pozná
A
v
pěti
let
byl
schopen
toto
poznání
unést
před
pěti
roky
né
to
se
nemohl
setkat
takhle
babičkou
to
nemoh
vidět
že
náš
život
pokračuje
směrem
do
záhrobí
a
tak
taky
nebo
už
ti
by
dohady
představu
že
před
tím
jsme
užili
ale
až
mu
bude
takový
sedmnáct
osmnáct
tak
se
set
tak
když
by
jedna
podle
toho
co
je
správné
tak
se
povinně
náhodně
ne
výjimečně
setká
se
svou
vnitřní
nesmrtelnou
podstatou
a
to
se
potom
bude
stýkat
jako
já
sem
si
stýkám
já
mu
to
taky
říkám
petříku
nechtěj
teďka
abyste
dovedou
bohu
to
by
bylo
po
tobě
to
by
se
tam
té
babičce
víš
to
byste
vůbec
to
by
byl
po
smrti
to
neuneseš
nejste
ještě
hotový
člověk
my
si
malinký
malý
i
tvor
který
nemá
tolik
si
by
to
unese.
Úžasná
síla
je
k
tomu
třeba
aby
člověk
toto
vydrželo
já
jsem
k
tomu
přišel
v
sedmnácti
letech
ale
já
ti
zaručuju
petříku
že
když
budeš
jednat
správně
pro
dispozic
které
tě
dám
tak
dorosteš
do
toho
vědomí
té
nesmrtelné
podstaty
člověka
dorosteš
proto
že
to
je
tvoje
pravá
podstata
a
že
to
je
přirozená
záležitost
že
jedná
na
přirozená
to
je
přirozená
zákonitá
záležitost
do
které
každý
z
nás
by
vyrostl
kdyby
byl
vychováván
tak
jak
si
vychovávám
upozorňuju
vás
že
mu
protože
dítě
bohu
poskytnout
důkazy
které
například
nemohu
poskytnout
vám
například
kdybych
vám
chtěl
ty
důkazy
přinést
jako
přinesu
němu.
Tak
vy
vy
jste
mě
by
se
mi
to
mohli
jenom
ve
snu
být
toho
svědky
a
to
je
málo
to
už
byste
řekli
tak
to
byl
sen
a
po
slu
den
to
nebyla
skutečnost
kdežto
u
toho
dítěte
určitá
úroveň
poznání
je
možná
za
vidění
této
skutečnost
za
viděním
této
skutečnosti
už
u
vás
není
možná
ta
je
možná
jenom
ve
snu
a
to
je
málo
to
nad
vámi
druhů
protože
v
každém
momentu
je
člověk
schopen
to
vobrátit
může
začít
správně
svou
vůli
užívat
a
teď
bych
řekl
jak.
Každém
věku
jak
že
ne
že
bude
kašlat
na
své
představy
ale
že
bude
vědět
že
představy
ho
věří
to
musí
se
napřed
uvědomit
staví
mě
vězení
to
musí
přijmout
tuto
hypotézu
máme
se
může
tuto
domněnku
jenom
příjme
že
se
přesvědčit
stane
vězni
v
této
skutečnosti
vidění
ve
vidění
této
skutečnosti
hmotné
když
já
se
postavím
z
za
tu
představu
na
tu
představ
vyšla
jí
překonám
v
sobě
tomu
se
říci
jaký
překonat
pochopitelně
tak
ne
že
byli
zmizela
toto
skutečnost
a
já
se
budu
umět
za
tu
skutečnost
dostat
řečeno
víc
propt
jestliže
já
nebudu
touhu
dostat
se
za
tuto
zkušenost
o.
To
si
počínat
způsobem
radžajógy
sti
kým
anebo
způsobem
křesťanským
já
bych
byl
oko
počínat
si
způsobem
křesťanskýho
a
o
a
přesto
řeknu
kdyby
tenhleten
tě
přístup
nejí
zdánlivě
a
na
každém
kroku
pro
věřitel
že
bych
otevřeno
sobě
nervové
ko
které
by
mě
prozradilo
že
já
nejsem
jenom
mocným
člověkem
že
žiju
že
budu
žít
že
žil
taky
na
jiné
úrovni
já
vám
hned
napřed
řeknu
že
my
máme
sedm
úrovní
se
čakramu
dovědí
sem
úsekového
doví
na
všech
účes
z
té
živy
jenomže
se
chováte
tak
jako
ten
petřík
když
jsem
ho
dovede.
Tak
on
tam
spal
a
vy
na
těch
všech
úrovních
spíte
ale
se
tam
že
vy
jenom
že
ste
nová
na
té
úrovni
znamená
dít
zodpovědnost
za
to
tam
probudili
a
to
tam
veme
mistr
za
toho
žáka
tím
já
nejsem
ani
nejsme
ani
rád
prost
radujou
udělat
protože
na
to
jsou
předpisy
které
tady
nemůžeme
plnit
jak
byste
porušoval
tak
by
se
to
neuskutečnilo
takže
já
bych
tento
způsob
kdy
by
se
opravdu
přesvědčovali
že
existuje
něco
za
tím
co
vědomou
o
tomto
světě
navrhuje
ale
jak
to
je
způsob
přestanou
křesťanský
je
daleko
rychlejší
není
sice
tak
průkazný
jako
to
radžajoga
děláme
malinké
krůčky
a
my.
Svým
rozumem
obsahem
každý
krok
kdežto
tady
rozum
na
svým
zůstává
ta
s
námi
děje
to
je
ten
rozdíl
tam
nikdy
ne
ten
rozum
stačí
na
to
tam
které
radžas
a
při
druzí
se
k
tomu
a
vidí
pomocí
smyslů
které
tam
oživí
jsou
ji
nesmyslně
tyhlety
obdobné
ale
jiné
vidí
že
je
to
skutečnost
kdežto
tady
tento
způsob
křesťanství
neexistuje
existuje
víra
a
to
je
ta
metoda
kterou
já
si
sem
jsem
nešel
to
je
pravda
nikdy
a
už
ji
nepudu
ale
na
kterou
vy
jste
odkázáni
já
toho
petříka
malého
pěti
let
také
vedou
cestou
víry
jinak
to
nejde
ale
lukavský
ne
radžajógy.
Dycky
pochopitelně
to
vím
že
by
se
moc
vyjmul
tady
a
že
by
jako
považoval
dříve
nebo
později
za
blázna
zbláznění
dítě
a
to
by
mohli
považovat
ty
vás
ačkoliv
se
dospělý
tak
tu
víru
v
sobě
pěstovat
kde
začít
a
jak
vím
pokračovat
to
je
velice
důležitá
záležitost
protože
ve
víře
musíme
také
vrůstat
tady
se
přestanu
říká
víra
je
nadpřirozená
milost
nemůžete
jít
nabýt
bez
této
milosti
když
se
třebas
vyučuje
náboženství
v
kostele.
A
já
ve
škole
nebo
se
vyučoval
jinde
se
vyučuje
tak
ty
lidé
někteří
ten
věří
na
se
tomu
nevěřili
ale
většina
těch
žáků
tomu
věří
ale
voni
většina
tam
taky
nevěřili
a
si
z
toho
dělal
psinu
toho
bylo
blízka
většina
to
byl
to
byli
hotový
orientu
tam
páchal
to
náboženství
postoje
nemožný
já
jsem
mně
byl
do
toho
určena
tak
líto
že
jsem
byl
ho
nejsem
jo
menším
žák
nako
mohla
slovo
nevyložil
protože
mně
ho
bude
líto
a
on
říkal
ty
si
jediný
pořádný
věřící
si
měl
a
no
tak
jak
tu
víru
začít
jak
s
ní
začít
já
bych
řekl
že
by
člověk.
Mě
začít
po
zrovna
přímo
to
rozumím
porovnání
i
vlastní
přirozenosti
příroda
je
celek
moje
přirozenost
není
ničím
než
součástí
celé
přírody
a
pat
sebe
jako
součást
přírody
na
to
není
třeba
ještě
víry
tu
spojitost
mezi
přírodou
a
mezi
vámi
můžete
navodit
velice
snadno
a
jakmile
toto
navodit
tak
první
krok
k
víře
je
učiněn
dalším
krokem
jakmile
získáte
tuhletu
první
spojitost
je
já
bych
to
řekl
napřed
synteticky
je
získání
v
povědomí
o
dalších
spojitost
to
je
vám
dosud
unikali
neboť
víra
v
tom.
Vrcholu
to
je
víra
ve
spojitost
s
větším
co
vůbec
nemůžeme
vidět
a
co
je
asi
ne
co
prostě
nám
smysly
nezprostředkuj
ani
rozumné
to
ale
přesto
vrata
musí
dosáhnout
čili
cesta
mezi
tím
vážně
drobnými
krůčky
k
tomuto
co
už
se
nedá
postřehnout
tam
někde
jsou
nějaké
meze
na
každém
tom
kroku
a
musím
trpělivost
ale
jak
dosáhnete
určitého
kroku
tak
musíte
jít
teprve
až
dosáhnete
tak
musíte
dělat
další
krok
dříve
ne
nestalo
nohy
víc
abyste
skočili
to
nejde
cesta
víra
víry
je
se
stav
postupné
jak
se
ces
vě
čím
že
ty
další
kroky
jsou
správné
a
že
jak
vidím
že
ta
víra
roste
to
uvidím
tím
způsobem
že
ta
příroda.
Totiž
já
přírodu
nechápu
obyčejné
nám
že
že
to
vidět
v
století
se
stromy
a
rostlinami
nýbrž
se
společností
kterou
ve
které
žiju
že
ta
společnost
se
kterou
spolužití
ke
mně
začne
chovat
k
podle
mého
chování
k
ní
já
jsem
byl
nejlepším
věřícím
ve
třídě
toho
mele
a
on
se
k
těm
ne
choval
podle
mého
chování
k
němu
neradím
a
my
všechno
al
tak
dobro
mylně
že
by
si
ho
rozdali
to
nebuďte
prostí
a
přitom
ctí
opatrný
toho
to
dítě
učím
tomuto
to
samozřejmě
toto
učil
své
děti
taky
kuse
na
to
měl
čas
jenomže
jsem
způsobil
jednu
věc.
Která
mě
nebyla
dost
příjemné
že
ty
děti
mě
přísně
sledoval
s
tím
moje
ale
velice
přišli
zvláště
celá
anička
to
je
ta
nejmladší
tak
to
jsem
měl
dojem
že
má
jenom
jedinou
práci
na
starosti
se
volat
i
sjedno
správně
nebo
ne
a
říkala
tato
tady
si
nejedná
správně
nebo
tady
si
jha
nebo
tady
si
křivdil
má
mě
tady
si
křivě
daně
a
ona
už
na
to
přišla
že
já
při
vině
například
to
jejich
stačí
se
říše
protože
když
se
byl
k
budoucnosti
dostala
nařezáno
jedině
daná
že
a
ne
ta
anička
ona
říkala
jak
já
k
tomu
příjdu
stanou
nikdy
nařezáno
a
vždycky
za
na
že
se
mu
se
samotnou
sit
to
nejsi
spravedlivý
který
si.
Spravedlivý
c
nejsi
pravdivý
to
sem
jednání
takhle
mi
to
vyčítala
a
to
já
jsem
jí
musel
říct
že
daná
e
tak
dlouho
zůstává
dokud
bude
je
roku
povede
ty
své
sourozence
neposlušností
vůči
rodičů
a
ona
vedla
a
s
tím
přestane
přestane
dostávat
ty
ani
škola
přestane
toto
to
je
pro
těžké
to
pochopit
a
ty
začneš
dělat
to
co
dělá
dána
v
vlastně
sourozence
k
tomu
aby
nám
ne
neposlouchali
v
tom
co
považujeme
mi
za
správné
a
víme
že
je
správné
tak
byl
stav
set
tamtu
si
to
vono
tomu
vůbec
nedošlo
že
vona
z
toho
měl
strach
aby
se
na
takové
postavení
nedostala
ona
se
chudinka
do
toho
postavení
v
nedostala
to
vám
bylo
to
byl
vzácný
pohled
na
ní
protože
ona
aby
se
dostávala
preventivně
zakročoval
proti
sobě
která
taky
měla
chuť
dělat
neklesla
nevím
co
všecko.
A
neposlouchá
ne
když
se
si
vyzpovídat
teďka
dospělém
věku
tak
říká
tak
sem
se
jí
ta
prosím
tě
anička
proč
pak
se
naučila
v
předškolním
věku
počítat
a
psát
a
číst
když
ti
to
teda
nařizoval
nechtěl
nikdo
dostat
do
pozice
ne
já
jsem
to
znal
pozice
ne
by
se
mi
to
muselo
nařizovat
ona
na
to
se
dobrovolně
čili
jak
vypadají
ty
kroky
mezi
tou
nebýt
nejvyšším
stupněm
víry
a
já
jsem
to
příkladu
ukázal
a
mezi
tím
nejnižším
stupněm
že
vedu
že
se
vedeme
dobro
volnosti
nikdo
to
je
zásada
dát
hadovi
že
kde
si
musí
dělat
pří
velké
násilí.
To
je
za
samo
to
nedělejte
přejí
na
se
proč
nějaké
násilí
veliké
prosím
vás
to
špatná
tato
se
zničíte
proto
se
ho
celého
ze
radí
v
pomalu
bez
násilí
tak
aby
to
úplně
samo
a
kupodivu
jak
se
dobrý
ze
sebe
a
jesudian
můžete
nabýt
sílu
kolego
můžete
nabýt
správnou
rovnováhu
mezi
vnitřní
sekrece
všechno
ne
takovou
podobnou
cestou
kde
se
ani
nenamáhá
te
tak
já
jsem
se
snažil
pokud
jsem
mohl
o
tohleto
svých
dětí
aby
dobrovolně
šli
pomocí
ta
anička
už
šel
dobrovolně
ta
danuška
nese
dobrovolně
ne
to
sem
musel
přidržet
při
tom
kříska
tak
když
to
bylo
nutné
že
a
ty
dva
sourozenci
jak
ten
starší
tak
tam
naší
na
to
jenom
díval.
My
se
a
boje
to
víc
než
tu
sestřičku
protože
ho
na
chudák
dostal
dycky
no
nařezáno
ale
já
to
trošku
přeháním
protože
ono
to
dycky
v
každém
oboru
špatností
které
ona
prováděla
ke
který
si
a
sváděl
své
sourozence
dopadlo
takle
vždycky
takhle
to
má
řekla
dejte
se
přestaňte
řádit
protože
já
dostanu
za
to
já
já
to
dá
trpět
nebudu
on
si
je
samo
pro
trestal
když
nebyl
hodný
to
žiji
neposlechl
já
vám
řeknu
anička
jenda
poslouchají
danou
do
dneška
nasnadě
poslouchat
pro
ně
bůh
tak
já
si
představuju
správný
postup
ve
víře
mít
před
sebou
nějaký
vzor
pokud
možno
konkrétní
vzor
a
tím
se
řídit
přejte
si
být
svému
okolí
vzorem
že
si
že
nejste
o
za.
A
tak
a
až
do
tý
to
byste
chtěli
štítit
samu
okolí
ani
ještě
být
že
sobě
tím
méně
to
teďka
řeknu
teďka
začnu
hospodin
my
jak
jsem
vám
říkal
promiňte
mi
že
budu
prostě
se
zpovídat
já
to
jinak
nemůžu
zprostředkovat
dokonaleji
než
zpovědí
to
je
ne
v
té
ale
neslušně
se
spojilo
veřejně
to
se
katolictví
nedělá
že
jo
se
tam
jde
do
zpovědnice
ale
já
to
budu
dělat
veřejně
musím
protože
si
to
byste
si
neznali
to
pravé
než
jsem
si
vzal
svoji
manželkou
tak
jsem
mu
říkal
podívej
se
jakém
jsem
já
situaci
myšlení
a
jednání
že
nic
na
tomto
světě
mě
nepatří
si
mě
chce
žít
na
manžela
a
když
mě
tady
nic
nepatří
tak
se
nemůžeš
patřit
ani
ty
a
ona
řekla
tak
si
mě
nese
ten
že
tak
to
řekne
tonou
a
on
já
si
říkal
ty
si
mě
chce.
Žít
je
já
ho
já
tě
obra
já
jsem
říkal
ty
myslí
že
já
tě
nemám
rád
že
tě
nechci
říct
že
to
je
toho
že
nemá
někdo
někoho
rád
spočívá
v
tom
tak
sem
že
si
ho
z
dívej
se
dobře
pravá
sat
užívá
v
tom
že
koho
miluju
o
toho
nechci
nic
nechci
si
ho
vzít
nechci
od
a
nestará
pro
sebe
já
chci
patřit
budete
do
stačit
když
já
to
vodu
patřit
no
to
by
bylo
výtečný
může
k
musíš
být
slušně
slušná
víš
já
tě
nebudu
moci
patřit
v
tam
kde
ty
si
nebudu
souhlasit
lidi
a
nějaký
lotroviny
ne
tak
já
z
té
tom
případě
s
tím
nebudu
sou
nosit
a
nebudu
tě
v
tom
okolo
protože
já
si
to
vod
ne
neptá
na
to
je
pořádku
já
nechci
já
jsem
katolička
já
ráda
budu
dělat
právě
já
po
a
bude
na
správně
to
mohl.
A
šli
jsme
oltáři
tam
to
začlo
jenomže
ono
se
ukazovalo
že
ta
manželka
pořád
mě
vlastně
a
o
co
nepochopitelné
protože
to
bylo
žita
představa
co
mám
rád
to
musím
vlastnit
tak
se
dalo
dávat
ne
čili
toto
prosím
takhle
prostě
mluvím
po
té
manželce
takhle
máme
nižší
jako
se
staví
celým
životě
co
za
to
co
bych
já
to
dělal
že
ten
neví
se
to
je
nesmysl
a
takhle
a
nemyslela
to
ona
byla
dost
vznešená
na
to
aby
takle
mohla
myslet
ale
přeci
jenom
přestala
a
já
k
nebylo
možno
ji
přesvědčit
a
bylo
by
to
bývalo
chyba
kdybych
přesvědčoval
že
je
náš
špatně
na
říkal
já
věřím
v
boha
já
chodíte
chatě
zpovědi
tom
svatému
přijímání.
Co
já
vy
musí
dělat
zá
to
mám
rada
způsobem
že
to
vlastním
kolejí
k
jiné
já
nemohu
dělat
výjimku
to
říkal
ale
může
chtěl
aby
vínku
jenomže
zatím
ne
já
tě
k
tomu
ono
to
mělo
za
následek
že
ona
mě
začala
mít
tak
ráda
postupně
že
ona
byla
v
celé
té
rodině
a
my
to
byl
trapné
vždycky
poslední
všeho
pro
všechno
o
sedí
sousto
poslední
sluha
pro
ni
poslední
pozornost
rodí
a
se
pořád
musel
být
později
a
upozornit
že
bezvadně
mělo
vychovává
aby
on
nebyla
jenom
okolo
té
domácnosti
aby
byl
rovnoprávným
členem
ale
už
to
nemohla
vydržet
jednoho
dne
no
a
na
zdola
mě.
Svatým
lekla
přede
mnou
a
říká
od
dneška
od
tebe
nebudu
chtít
nic
než
cesty
od
byli
bez
ochoten
mě
věnovat
a
rodinu
i
na
manželský
soužití
na
všechno
se
ti
prostě
budeš
chtít
já
jsem
říkal
prosím
tě
tak
prudce
protože
já
tak
se
na
tebe
dívám
do
tohoto
způsobu
myšlení
a
jednání
nedo
dostat
máš
dobrou
vůli
vy
všichni
máme
záchvaty
dobré
vůle
prosím
vás
ale
u
těch
záchvatů
obyčejně
stáváme
ten
zásad
nedodal
můžeme
se
by
byl
správný
daleko
dříve
než
sebe
toho
zařizujeme
ale
než
se
tohleto
zařídíme
od
toho
viveka
od
toho
poznání
správného
je
děláte
sta
k
tomu
hadr
k
tomu
uskutečnění
toho
co
poznáme
za
správné
nedám
slovo
nikomu
a
tak
co
nastalo
u
té
manželky
lékař
bez
na
nemele
jsme
skal.
Exist
asi
sotva
do
mně
už
jí
při
teperve
na
tu
poslední
dceru
nebo
před
poslední
pardon
dal
tady
injekci
do
pravýho
ta
měla
žili
před
člově
abys
nedostala
tomu
ne
při
porodu
my
jsme
totiž
ona
se
poradila
řekl
řekli
že
by
neměla
to
podceňovat
že
by
se
měla
toho
zbavit
a
ona
byla
stavu
těhotenství
a
vono
se
to
nemělo
dělat
ona
dostala
vlivem
lékařské
se
zásahu
nic
no
tam
nebylo
nás
byla
normální
to
sem
a
najednou
pocit
úzkost
je
na
silní
pocit
skočí
který
na
něho
a
přišli
nevěděla
pláč
a
já
najednou
karet
pocit
zkuste
byl
tam
to
bylo
strašně
ona
od
roku
padesát
jedna
do
roce
stanete
beze
mě
nebo
bez
někoho
než
a
na
ulici
nemá
se
s
ním
soucit
na
kupovat
a
tak
dále
a
tak
hrozný
stane
chtěla
pach
a
teda
za
tak
měla
než
a
se
i
a
do
stáda.
To
byla
ta
výhoda
to
se
člověk
má
rád
a
že
se
bereme
spáchá
nýbrž
dycky
mě
telefonovat
že
by
mohla
stáhl
aby
si
sodomu
a
museli
nechat
vyučování
sem
se
mu
domu
no
ale
zajímavé
jak
ty
je
ty
věci
které
tady
jako
nějaká
karma
která
se
na
ni
hubí
jak
my
jsou
tou
karmou
vůbec
ne
a
je
to
lehké
letý
nános
na
povrchu
té
duše
když
roku
padesátého
pátého
jsme
byli
v
ošelíně
a
pepíček
jednou
za
do
prádla
tak
voni
to
za
jedno
jeden
zásah
stal
okamžitě
ať
mu
říká
že
to
dává
karma
a
já
jsem
s
tím
nedokázal
hnout
čtyři
roky
já
osobně
těch
velikých
zkušenostech
nemá
protože
proč
jsem
to
nedokázal
protože
jsem
ji
více
patřil
než
ten
pepíček
že
jsou.
Takže
toto
neumíme
patření
nebo
řek
bych
protekční
patření
někomu
když
to
není
bůh
to
se
taky
vím
stíhá
i
na
tom
komu
takhle
patříme
jeho
může
vychovat
ke
špatný
vlastnost
tento
se
nestalo
že
ho
získáme
ne
že
to
je
vám
jasné
volat
to
se
u
ní
nestala
to
litovat
se
s
ním
děje
no
malé
byla
slabá
ale
já
ještě
to
dovrším
tím
že
řeknu
ona
jak
ten
to
výšek
ovlivnilo
tou
pranou
on
u
sebe
na
se
jsa
se
kterými
chápe
ta
porucha
uzavřel
já
otevřel
jiná
se
dis
jak
mi
to
vysvětloval
a
tak
která
byla
zavřená
vlivem
vlivem
řek
bych
bude
tam
těšen
středisek
tak
asi
nebo
čili
mé
životnosti
a
těch
třetí
se
tak
ona
okamžitě.
Vzdala
když
odešla
s
jeho
ordinace
vzala
džbánek
a
šla
na
ho
a
říká
nauky
a
já
jsem
ji
co
dovol
zdál
ke
mě
nevěděla
si
nespáchal
tebe
radu
sama
nikdy
nikam
nešla
čtyři
roky
ne
najednou
do
do
lesa
tu
s
týhleto
na
doruky
a
když
se
vrátil
nazpátek
se
mi
říkal
ano
e
to
byla
a
co
mně
zpovídá
zase
na
bohu
ka
prosím
tě
navrch
s
kým
tak
se
tam
dělá
co
si
myslíš
nic
jiné
myslí
dvě
je
tam
byla
samé
a
ten
tě
sledoval
ale
sama
nikam
smysl
taky
a
proč
se
někam
na
slovem
proč
stavte
si
to
to
jsem
byl
hloubá
a
od
tý
doby
jednal
normálně
a
za
smrti
to
dopadá
ano
a
to
mam
takový
důkaz
někam
a
neexistuje
je
tam
ně
cesta
ji
nemůžeme
věřit
tak
jako
věříte
li
to
je.
Tak
jedna
z
představ
velice
neřeknu
cesta
v
tom
hříšná
představte
vem
z
velkých
vých
doří
na
karmu
že
si
musel
všechno
vypít
to
je
potírání
ježíše
krista
z
této
je
klanění
se
asi
satanášovi
ježíš
bojoval
proti
tomuto
pojetí
karmy
jako
proti
satanovi
a
dělal
všechno
abyste
aby
cesta
uvěřili
vono
půdou
že
něco
takovýho
vůbec
neobjev
proto
obec
všechno
normy
kříži
dokonce
mrtvé
vracet
vem
tam
do
nikdo
nemohl
ve
zdraví
nikomu
vrátit
ale
co
bylo
hlavního
tento
roce
obratem
ruky
bez
námahy
jako
ten
pepíček
te
zlo
nenamáhal
se
a
to
zdravý
tady
bylo
nemá
že
bylo
třeba
vynaložit
vůbec
se
třeba
to
nějak
odčinit
to
ne
jediný
případ
kdy.
Je
to
ten
člověk
možná
si
budete
myslet
musel
činy
že
mu
řekl
je
tomu
slepý
može
zamíchal
dáte
na
míchal
sním
prahem
nalepí
hmota
oči
ne
a
tímto
je
pohlavní
silen
a
až
se
umíš
tak
byl
být
dět
a
tak
von
to
udělá
děl
stavy
se
skočil
by
to
nějak
musel
voddělat
tou
cestou
k
tomu
i
bůh
své
o
to
to
snadné
že
kdybych
tý
tak
řek
jednu
své
nebo
jako
by
to
takhle
oděla
či
taky
ví
tě
to
nesmyslný
tak
mají
nesmyslné
takových
nesmyslný
představ
máme
tím
jsou
saver
nemá
nesedí
slastí
tím
vezme
s
tím
tím
ty
nevede
mezi
tím
naším
to
se
neš
samozřejmě
a
se
stane
ten
konce
to
jako
já
tak
je
to
začně
musíme
se
řekl
když
jsme
tuto
svatou
představ
o
bylo
ježto
už
člověk
který
by
koukal
krev
a
říkal
by
no
tak
to
ještě
zbývá
sami.
Jako
tady
zažil
už
my
se
mi
ztratí
schopnosti
lama
některé
pohybovost
a
všechno
rozum
sem
ztrácí
tak
já
nemohu
myslet
protože
můj
způsob
myšlení
není
tkáň
těchto
syn
představ
všechno
mám
představu
o
světě
jako
já
vidím
tento
smrt
zrovna
jako
ty
vidíte
to
je
představa
já
vím
stejně
jako
rybníka
se
o
tom
povalil
tak
ho
neví
to
nýbrž
je
jak
než
já
čili
to
skutečnost
že
já
to
nekomu
a
neskutečné
protože
ho
všichni
vidíme
stejně
a
to
a
to
rozum
lidi
a
úsek
vědomí
a
protože
to
jenom
úsek
to
to
to
není
skutečné
té
jenom
částečnou
že
mělo
být
neskutečné
ce
částečné
a
dávalo
částečného
co
neptá
mám
vědomě
čeho
úplného
vedle
proti
jste
se
která
se.
Mává
existenci
já
se
narodí
a
zemřu
má
vědomí
se
která
je
no
no
a
to
mně
umožňuje
abych
poslední
chvíli
života
ještě
a
tím
spíše
osnujeme
než
když
nemá
ze
zas
proti
práci
prostředí
ta
více
byl
jak
si
klidně
jí
nebo
to
plnění
žil
nežil
dneska
když
se
ještě
vůle
nejdou
tento
svět
já
myslím
že
jestli
bych
na
to
cestě
vydržel
že
by
to
byl
aby
to
měl
být
příkladem
kdy
se
to
mělo
dělat
a
opravdu
vestoje
to
jedině
správná
manipulace
s
vůlí
postavená
na
tom
že
já
představy
si
se
řadím
se
nejenom
klasifikuje
ale
podle
toho
řádu
těchto
hodnot
jednám
ty
představy
jim
sou
mě
to
jsem
já
to
řeknu
symbolicky.
Čí
slovani
tak
ta
nelež
cesta
která
má
být
mam
vůdčí
postavení
a
to
má
číslo
jedna
a
když
se
hlásí
o
slova
představa
dvě
si
a
tak
dále
takhle
dílo
méno
do
té
míry
ne
že
bych
ji
zavrhl
jak
nepočítá
tam
tu
představu
jak
navazuje
organicky
navazuje
takže
já
nejenom
jenom
říkám
tak
se
modlil
dejte
pokoj
nesmíte
mě
došel
nikomu
neřeknu
neska
prosím
já
se
potřebuju
pomalu
do
té
mi
pokoje
nebo
já
potřebuje
také
vás
pokorně
nechte
mě
sví
odpočinek
si
všimněte
řekl
tože
já
nesmím
v
tomto
vidění
hodnot
je
vidět
miloše
jako
někoho
kým
nejsem
já
sebe
nesmí
být
jako
někoho
kdo
není
milošem
a
to
kam
ukazuje
jenom
na
tom.
To
tří
arabská
ale
to
se
mi
stane
že
ty
stopy
komukoliv
jinému
jako
jsem
mi
se
a
stalo
tam
v
tom
koncentráku
já
jsem
přistoupil
po
tobě
potom
rozšíření
vědomí
tomu
jiřímu
došelovi
lékaři
tak
já
jsem
byl
jiný
v
té
chvíli
a
von
byl
mohu
jak
to
když
to
to
nezakope
cestě
protože
mě
dokonale
poslušna
by
s
postav
sebe
jako
bych
to
byl
takový
to
byl
on
sám
já
ne
jako
kdybych
to
byl
ten
který
vnitřní
neutíká
pravdu
tomto
vyhlásil
ovšem
tak
jak
to
chápal
říkal
ty
dem
vidíš
ty
výsad
myslím
ty
z
váš
celé
molinos
tak
má
právo
rozhodnout
mé
budoucnosti
zakousne
tak
na
udělá
tohleto
způsobuje
než
kristus
každém
koho.
A
za
do
svého
učení
nemoh
to
způsobit
v
někam
bez
si
přání
no
uzdravení
si
přál
uzdraven
tak
v
tom
způsobil
když
to
dobře
dopadlo
míru
ježíše
krista
že
je
schopen
toho
člověka
uzdravit
mizí
z
znamená
poděkoval
odešel
a
pro
našla
havla
jak
ho
neska
to
já
nevím
co
všecko
říká
to
a
dotyčná
pak
není
říká
neříkám
to
nikdo.
Text view •
Help