EN | ES |

85-24B

85-24B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Ten ten cit o správně v každém člověku jenom to to říkám jenom vám jenomže za syn představami o tom co je správné v něm neřest představu o správném nýbrž poznání správného takle by měla podle mého názoru vypadat výchova poznávat správné i potom když spolu deme a jsme sami potřebuju mít z toho to vnoučeti jenom samotné a jenom se mu věnovat vodna do večer nepustí ani chvilinku z uzdy a pořád ho upravovat jeho směr na cestě správnosti protože vím co je správné a to nám na zákoně poznání ne tak představy a co je správné po jeho věk taky to vyškrtat co své hodí pro se hodi boží že to tam nedá nevložím do toho. A dělám to tímto způsobem řeknu a začnu před ním jednat a hodnotě co je správné a co je nesprávné tak on třebas něco dělá sám samo sebou nenese no díval a pozorovat co dělám a pokazí to protože je nešika ště malý a třebas něco shodil nebo rozvíjet nebo mu řeknu toto nedělej toho se nevšímají toto vynese to mu ještě nerozumí to je jenom z pokazí š a on začne mít touhu zrovna se ší a to vím dobře že tuto u nabyde jak mu řeknu nedělej to to je to je přirozené a tak se zrovna toho na sám samosebou ono to třebas spadne to se řeklo. Nebo se to vyleje nebo se to v klička rozbij a jsem říkal ty jsi rozbil skleničku a on říkal dědečku vím že se na to nařídil ale jsem chtěl jestli máš pravdu říká no tak to je špatné že on pochybuješ mám za sebou nějaká leta a člověk leta ma se něco učí po se vyplatí ho vyplatí ho pěkně takovým způsobem jak jsem o to předváděl často že tomu jeho ruku nebo jeho zadek přeložen na to svou ruku a bila a pak pořádně a on říkal co to dědečku děláš se piju ale mně to neboli říká ten petřík mu řeknu vím. Ale zdá se ti že to bolí si myslím že to bolí boží a tak je to stanu otázky tak se takhle plesat vono to bolí ne na to zkusím myš je taky jedno tak ranku tam jenom tak aby věděl že to je jak to bolí tam mu jednu taky na jeho tělo ne o tom pravdu boží a jak to do budeš u sebe dělat tak dlouho dokud ty nelíbíš je to tedy bolí že to bude bolet tím víc dokud je nelíbíš že se polepší a nebudeš dělat to co ti zakáže musí to přestat dělat co ti zakáže no a von nabude ještě mám jiným metody von nabyde soucit se mnou ho vychován k tomu aby vycházel ze soustu se sebou soucitu jemnou na tak moh navrhuju aby měl chovám státu se svým spolužákům. Se svým bratrem a tak dále nebo s tou žáky neměla to je škole nebo tam to těmi kamarádky a on ovšem na to reaguje často tímto způsobem no si ji budu mít soucit a o na medí je to za pořádek jak tomu přijdu když se nezlepšuje nařezáno co vám při příležitosti dělat a to mi dává velice drzé otázky musím na všechno umět samo sebou odpovědět a to vám všechno nemůžu předvádět co je to bychom tady byl opravdu měsíc nebo byste buď které vidět den výchovy toho mláděte to bylo stačilo aby se udělali jasný obrázek o tom jak by se měl člověk vychovávat v tomto věku ale o to nejde protože naše děti jsou vychováni špatně to nenapraví si mlátím pochodem to mu sám někde produkovat mohu co zkoušel ale nevytahoval. Listem nádoby do kterých jsem nabili představy to je tam podle mého názoru dělají hrozné neplechy a základní chybná představa která vám nedovoluje se setkat s bohem je by bez říkáte to není vaše představoval je že tohleto jediná skutečnost my si říká že to není pravda že si že si to nemyslíte že potom co jste slyšeli a po se zažili nemůžete si myslet že to to je den snést ale fakticky jednáte jako by to na skutečno zkušenost čím nezáleží že si myslí že je to není jedná zkušenost ale že podle toho jednáte jako by to byla jedna zkušenost to je totéž a to tam taková přirovnání ježíš kristus říkal že toto je chybné když jeden když měl otec dva syny a jeden nesli že udělá to co. Otec chtěl a druhý to slíbil a ten který to slíbil to neudělal a ten který to nesmí byl to udělal tak říkal kdopak je z nich lepší no tak samo sebou ten kdo to přesto že to nesmí bil tak to udělal když napří něco prohlašuje ve svém nitru nebo ve svém rozumu že by to tak mělo být dobré a neděláme to a to je běžné to že nejsme ani schopni třebas protože i od ideji je daleko ke skute uskutečnění tak jsme těmi nehodnými syny božími a proto nevo se odbývali od jeho prahu tam je říc v co podstata říct že my slibujeme něco pro svůj vlastní život ne pro pána boha co víme že je správné co víme a víme to správně s je to správné a my to neděláme tak jsem přímo u myšlenky o které jsem. Odešel zdánlivě a ke ve lesa se vrací jsem kus analyza toho vložil se ženy že správně nesprávně manipulujeme s vůlí my bychom rádi manipulovat s správně ale jak říká svatý pavel do zajisté z připraven ale to je stav když to vezmu podle čí ordinace tak řeknu lidé jsou ve školsky řečeno trojí ho druhu kteří jedni kteří se zajímat hlavně o tělo obživou to znamená o svou tělesnost aby měla kde bydlet a nějak co jíst aby na poměry v práci jak k mají být to jsou lidi kteří nejsou. Ho času připraveni pro duchovní vývoj když například člověk duchovně založen projeví takovou vlastnost že ho něco drážní co se třeba děje podniku nebo ve společnosti nadává na poměry nebo není s nimi spokojen že tím nic nedokážeme ale kdybych ji srovnal to dovolil ale o ni se nedokáže ale není s tím spokojen jestli zneklidňován tak to je člověk který i když normálně není na cestě vrací se k tomu obživou člověku dělá tak zvané malý okuh jsem tady říkal ty může těmi termíny tedy at nebo je užívat že a vrátí se zase k sobě na cit k tomu žiju k tomu domovu který zde nemá základní cesta by měla být a to právě při tom musím. u toho dítěte na to by aby tu představu měl musím správné představy těm pěstovat že tady nemá domov že tady tyto rodiče nejsou jeho rodiče že jim musí být velice vděčen za to že že u nich se narodil ale že nejsou jeho rodiče o le je jeho rodiče otec v nebesích to musím samo detailně vysvětlit pochopitelně aby aby to pochopil a viděl jak je to je možné co je to za celý ho nevidí a tak dále to musím mít trpělivost to koho vykládat řekne ano si to dovedu představit a že na konci řady tu živých bytostí někde začátku vlastně její musí být někdo kdo není z řady tomu dojde k tomu prostě vysvětlím protože von neví že to neúplně vysvětlení to zatím musím o to neúplně vysvětlovat to se tím tak jednoduše k. No když tady máš stůl tak se to káže vám někdo udělal že to samo nevzniklo tak tak ten život vých předs sám sebou nevznikl a tak dále jo to je dlouhá ovšem řada která se ztrácí nedovedu ty nemůžeš na její konec dohodnout na ji začátek jak chcete s odezvu vidět prvního člověka to se dávno stalo ne potom když mu tuto představu štítí a tu představu vy nemáte tou se neřídíte to není vedoucí představ vašeho života vašim rodiči jsou vaše rodiče a vaším domovem je československu nebo nějaký bit někde a tak dále to se všechno chybné představy tyto chybné představy nedovolují abych se uvolnila abych správně manipura s vůlí protože vůle vedle potom k tomu vlivem těchto před. Stav abych se stal především od ten nepravý domov o všechno co s tím souvisí plním základní požadavky jím který říká chcešli kdo za mnou přijíti zapři sama sebe a tak dále následně a rozpracovává to potom hledejte především království boží to je metoda toho sebezáporu sebezápor neznamená jenom sebe nějak zapírat něco si opírat od chodit na poušť něco nejíst nebo jenom jíst nějaký cvrčků nebo něco nevím co to není správný sebezápor nebo prostě žít asketicky to není správný sebezápor sebezáporem je jedině když v mysli na prvním místě hledání království božího a co. Brání této hierarchii hodnot na prvním místě království boží a potom všechno ostatní to jsou představy které od její moji vůli od správného směru sprá nesprávně vládnu vůlí no pochopitelně to dítě malé to nuče vedu k tomu aby pochopil že musí dělat království boží že tady se narodil a tady taky umře a tady by byl konec nebo začátek života to by byla to by bylo zbytečné abychom spolu bez mluvili mu říkám petříkovi ty si tady nezačal žít a tady taky nekončí žít samo sebou to musím dokázat to musím fakticky dokázat ho musím popadnout musím ho v noci vzbudit ne musím ho si ho při zbavit se která zemřela. Musí ji vidět musí se s odbavit dát si pusu s musí se jich zeptat jak se daří utiší pořádně prohlídnout o hmatat to mám a k tomu a o tom do nutím v tom to není sen život a úrovni svadhistana do toho schopné schopni ho dovést a protože tuto zkušenost ten petřík na to nemůže zapomenout on říká vidíš vím že neumře když babičko ne tak ale že nezemře jenom mi prosím občas tam přivedlo na bych bych moh tato zapomenout to to to zatím nedělám protože on to zatím nezapomněl a kdyby to nahoru zapomněl ten na to máme ho tam znovu od vedu z roste bude schopen našem a tady nebudu ho to unese to poznání toto plně unese tohleto poznání to ti je schopno unést například tohleto pozná A v pěti let byl schopen toto poznání unést před pěti roky to se nemohl setkat takhle babičkou to nemoh vidět že náš život pokračuje směrem do záhrobí a tak taky nebo ti by dohady představu že před tím jsme užili ale mu bude takový sedmnáct osmnáct tak se set tak když by jedna podle toho co je správné tak se povinně náhodně ne výjimečně setká se svou vnitřní nesmrtelnou podstatou a to se potom bude stýkat jako sem si stýkám mu to taky říkám petříku nechtěj teďka abyste dovedou bohu to by bylo po tobě to by se tam babičce víš to byste vůbec to by byl po smrti to neuneseš nejste ještě hotový člověk my si malinký malý i tvor který nemá tolik si by to unese. Úžasná síla je k tomu třeba aby člověk toto vydrželo jsem k tomu přišel v sedmnácti letech ale ti zaručuju petříku že když budeš jednat správně pro dispozic které dám tak dorosteš do toho vědomí nesmrtelné podstaty člověka dorosteš proto že to je tvoje pravá podstata a že to je přirozená záležitost že jedná na přirozená to je přirozená zákonitá záležitost do které každý z nás by vyrostl kdyby byl vychováván tak jak si vychovávám upozorňuju vás že mu protože dítě bohu poskytnout důkazy které například nemohu poskytnout vám například kdybych vám chtěl ty důkazy přinést jako přinesu němu. Tak vy vy jste by se mi to mohli jenom ve snu být toho svědky a to je málo to byste řekli tak to byl sen a po slu den to nebyla skutečnost kdežto u toho dítěte určitá úroveň poznání je možná za vidění této skutečnost za viděním této skutečnosti u vás není možná ta je možná jenom ve snu a to je málo to nad vámi druhů protože v každém momentu je člověk schopen to vobrátit může začít správně svou vůli užívat a teď bych řekl jak. Každém věku jak že ne že bude kašlat na své představy ale že bude vědět že představy ho věří to musí se napřed uvědomit staví vězení to musí přijmout tuto hypotézu máme se může tuto domněnku jenom příjme že se přesvědčit stane vězni v této skutečnosti vidění ve vidění této skutečnosti hmotné když se postavím z za tu představu na tu představ vyšla překonám v sobě tomu se říci jaký překonat pochopitelně tak ne že byli zmizela toto skutečnost a se budu umět za tu skutečnost dostat řečeno víc propt jestliže nebudu touhu dostat se za tuto zkušenost o. To si počínat způsobem radžajógy sti kým anebo způsobem křesťanským bych byl oko počínat si způsobem křesťanskýho a o a přesto řeknu kdyby tenhleten přístup nejí zdánlivě a na každém kroku pro věřitel že bych otevřeno sobě nervové ko které by prozradilo že nejsem jenom mocným člověkem že žiju že budu žít že žil taky na jiné úrovni vám hned napřed řeknu že my máme sedm úrovní se čakramu dovědí sem úsekového doví na všech účes z živy jenomže se chováte tak jako ten petřík když jsem ho dovede. Tak on tam spal a vy na těch všech úrovních spíte ale se tam že vy jenom že ste nová na úrovni znamená dít zodpovědnost za to tam probudili a to tam veme mistr za toho žáka tím nejsem ani nejsme ani rád prost radujou udělat protože na to jsou předpisy které tady nemůžeme plnit jak byste porušoval tak by se to neuskutečnilo takže bych tento způsob kdy by se opravdu přesvědčovali že existuje něco za tím co vědomou o tomto světě navrhuje ale jak to je způsob přestanou křesťanský je daleko rychlejší není sice tak průkazný jako to radžajoga děláme malinké krůčky a my. Svým rozumem obsahem každý krok kdežto tady rozum na svým zůstává ta s námi děje to je ten rozdíl tam nikdy ne ten rozum stačí na to tam které radžas a při druzí se k tomu a vidí pomocí smyslů které tam oživí jsou ji nesmyslně tyhlety obdobné ale jiné vidí že je to skutečnost kdežto tady tento způsob křesťanství neexistuje existuje víra a to je ta metoda kterou si sem jsem nešel to je pravda nikdy a ji nepudu ale na kterou vy jste odkázáni toho petříka malého pěti let také vedou cestou víry jinak to nejde ale lukavský ne radžajógy. Dycky pochopitelně to vím že by se moc vyjmul tady a že by jako považoval dříve nebo později za blázna zbláznění dítě a to by mohli považovat ty vás ačkoliv se dospělý tak tu víru v sobě pěstovat kde začít a jak vím pokračovat to je velice důležitá záležitost protože ve víře musíme také vrůstat tady se přestanu říká víra je nadpřirozená milost nemůžete jít nabýt bez této milosti když se třebas vyučuje náboženství v kostele. A ve škole nebo se vyučoval jinde se vyučuje tak ty lidé někteří ten věří na se tomu nevěřili ale většina těch žáků tomu věří ale voni většina tam taky nevěřili a si z toho dělal psinu toho bylo blízka většina to byl to byli hotový orientu tam páchal to náboženství postoje nemožný jsem mně byl do toho určena tak líto že jsem byl ho nejsem jo menším žák nako mohla slovo nevyložil protože mně ho bude líto a on říkal ty si jediný pořádný věřící si měl a no tak jak tu víru začít jak s začít bych řekl že by člověk. začít po zrovna přímo to rozumím porovnání i vlastní přirozenosti příroda je celek moje přirozenost není ničím než součástí celé přírody a pat sebe jako součást přírody na to není třeba ještě víry tu spojitost mezi přírodou a mezi vámi můžete navodit velice snadno a jakmile toto navodit tak první krok k víře je učiněn dalším krokem jakmile získáte tuhletu první spojitost je bych to řekl napřed synteticky je získání v povědomí o dalších spojitost to je vám dosud unikali neboť víra v tom. Vrcholu to je víra ve spojitost s větším co vůbec nemůžeme vidět a co je asi ne co prostě nám smysly nezprostředkuj ani rozumné to ale přesto vrata musí dosáhnout čili cesta mezi tím vážně drobnými krůčky k tomuto co se nedá postřehnout tam někde jsou nějaké meze na každém tom kroku a musím trpělivost ale jak dosáhnete určitého kroku tak musíte jít teprve dosáhnete tak musíte dělat další krok dříve ne nestalo nohy víc abyste skočili to nejde cesta víra víry je se stav postupné jak se ces čím že ty další kroky jsou správné a že jak vidím že ta víra roste to uvidím tím způsobem že ta příroda. Totiž přírodu nechápu obyčejné nám že že to vidět v století se stromy a rostlinami nýbrž se společností kterou ve které žiju že ta společnost se kterou spolužití ke mně začne chovat k podle mého chování k jsem byl nejlepším věřícím ve třídě toho mele a on se k těm ne choval podle mého chování k němu neradím a my všechno al tak dobro mylně že by si ho rozdali to nebuďte prostí a přitom ctí opatrný toho to dítě učím tomuto to samozřejmě toto učil své děti taky kuse na to měl čas jenomže jsem způsobil jednu věc. Která nebyla dost příjemné že ty děti přísně sledoval s tím moje ale velice přišli zvláště celá anička to je ta nejmladší tak to jsem měl dojem že jenom jedinou práci na starosti se volat i sjedno správně nebo ne a říkala tato tady si nejedná správně nebo tady si jha nebo tady si křivdil tady si křivě daně a ona na to přišla že při vině například to jejich stačí se říše protože když se byl k budoucnosti dostala nařezáno jedině daná že a ne ta anička ona říkala jak k tomu příjdu stanou nikdy nařezáno a vždycky za na že se mu se samotnou sit to nejsi spravedlivý který si. Spravedlivý c nejsi pravdivý to sem jednání takhle mi to vyčítala a to jsem musel říct že daná e tak dlouho zůstává dokud bude je roku povede ty své sourozence neposlušností vůči rodičů a ona vedla a s tím přestane přestane dostávat ty ani škola přestane toto to je pro těžké to pochopit a ty začneš dělat to co dělá dána v vlastně sourozence k tomu aby nám ne neposlouchali v tom co považujeme mi za správné a víme že je správné tak byl stav set tamtu si to vono tomu vůbec nedošlo že vona z toho měl strach aby se na takové postavení nedostala ona se chudinka do toho postavení v nedostala to vám bylo to byl vzácný pohled na protože ona aby se dostávala preventivně zakročoval proti sobě která taky měla chuť dělat neklesla nevím co všecko. A neposlouchá ne když se si vyzpovídat teďka dospělém věku tak říká tak sem se ta prosím anička proč pak se naučila v předškolním věku počítat a psát a číst když ti to teda nařizoval nechtěl nikdo dostat do pozice ne jsem to znal pozice ne by se mi to muselo nařizovat ona na to se dobrovolně čili jak vypadají ty kroky mezi tou nebýt nejvyšším stupněm víry a jsem to příkladu ukázal a mezi tím nejnižším stupněm že vedu že se vedeme dobro volnosti nikdo to je zásada dát hadovi že kde si musí dělat pří velké násilí. To je za samo to nedělejte přejí na se proč nějaké násilí veliké prosím vás to špatná tato se zničíte proto se ho celého ze radí v pomalu bez násilí tak aby to úplně samo a kupodivu jak se dobrý ze sebe a jesudian můžete nabýt sílu kolego můžete nabýt správnou rovnováhu mezi vnitřní sekrece všechno ne takovou podobnou cestou kde se ani nenamáhá te tak jsem se snažil pokud jsem mohl o tohleto svých dětí aby dobrovolně šli pomocí ta anička šel dobrovolně ta danuška nese dobrovolně ne to sem musel přidržet při tom kříska tak když to bylo nutné že a ty dva sourozenci jak ten starší tak tam naší na to jenom díval. My se a boje to víc než tu sestřičku protože ho na chudák dostal dycky no nařezáno ale to trošku přeháním protože ono to dycky v každém oboru špatností které ona prováděla ke který si a sváděl své sourozence dopadlo takle vždycky takhle to řekla dejte se přestaňte řádit protože dostanu za to to trpět nebudu on si je samo pro trestal když nebyl hodný to žiji neposlechl vám řeknu anička jenda poslouchají danou do dneška nasnadě poslouchat pro bůh tak si představuju správný postup ve víře mít před sebou nějaký vzor pokud možno konkrétní vzor a tím se řídit přejte si být svému okolí vzorem že si že nejste o za. A tak a do to byste chtěli štítit samu okolí ani ještě být že sobě tím méně to teďka řeknu teďka začnu hospodin my jak jsem vám říkal promiňte mi že budu prostě se zpovídat to jinak nemůžu zprostředkovat dokonaleji než zpovědí to je ne v ale neslušně se spojilo veřejně to se katolictví nedělá že jo se tam jde do zpovědnice ale to budu dělat veřejně musím protože si to byste si neznali to pravé než jsem si vzal svoji manželkou tak jsem mu říkal podívej se jakém jsem situaci myšlení a jednání že nic na tomto světě nepatří si chce žít na manžela a když tady nic nepatří tak se nemůžeš patřit ani ty a ona řekla tak si nese ten že tak to řekne tonou a on si říkal ty si chce. Žít je ho obra jsem říkal ty myslí že nemám rád že nechci říct že to je toho že nemá někdo někoho rád spočívá v tom tak sem že si ho z dívej se dobře pravá sat užívá v tom že koho miluju o toho nechci nic nechci si ho vzít nechci od a nestará pro sebe chci patřit budete do stačit když to vodu patřit no to by bylo výtečný může k musíš být slušně slušná víš nebudu moci patřit v tam kde ty si nebudu souhlasit lidi a nějaký lotroviny ne tak z tom případě s tím nebudu sou nosit a nebudu v tom okolo protože si to vod ne neptá na to je pořádku nechci jsem katolička ráda budu dělat právě po a bude na správně to mohl. A šli jsme oltáři tam to začlo jenomže ono se ukazovalo že ta manželka pořád vlastně a o co nepochopitelné protože to bylo žita představa co mám rád to musím vlastnit tak se dalo dávat ne čili toto prosím takhle prostě mluvím po manželce takhle máme nižší jako se staví celým životě co za to co bych to dělal že ten neví se to je nesmysl a takhle a nemyslela to ona byla dost vznešená na to aby takle mohla myslet ale přeci jenom přestala a k nebylo možno ji přesvědčit a bylo by to bývalo chyba kdybych přesvědčoval že je náš špatně na říkal věřím v boha chodíte chatě zpovědi tom svatému přijímání. Co vy musí dělat to mám rada způsobem že to vlastním kolejí k jiné nemohu dělat výjimku to říkal ale může chtěl aby vínku jenomže zatím ne k tomu ono to mělo za následek že ona začala mít tak ráda postupně že ona byla v celé rodině a my to byl trapné vždycky poslední všeho pro všechno o sedí sousto poslední sluha pro ni poslední pozornost rodí a se pořád musel být později a upozornit že bezvadně mělo vychovává aby on nebyla jenom okolo domácnosti aby byl rovnoprávným členem ale to nemohla vydržet jednoho dne no a na zdola . Svatým lekla přede mnou a říká od dneška od tebe nebudu chtít nic než cesty od byli bez ochoten věnovat a rodinu i na manželský soužití na všechno se ti prostě budeš chtít jsem říkal prosím tak prudce protože tak se na tebe dívám do tohoto způsobu myšlení a jednání nedo dostat máš dobrou vůli vy všichni máme záchvaty dobré vůle prosím vás ale u těch záchvatů obyčejně stáváme ten zásad nedodal můžeme se by byl správný daleko dříve než sebe toho zařizujeme ale než se tohleto zařídíme od toho viveka od toho poznání správného je děláte sta k tomu hadr k tomu uskutečnění toho co poznáme za správné nedám slovo nikomu a tak co nastalo u manželky lékař bez na nemele jsme skal. Exist asi sotva do mně při teperve na tu poslední dceru nebo před poslední pardon dal tady injekci do pravýho ta měla žili před člově abys nedostala tomu ne při porodu my jsme totiž ona se poradila řekl řekli že by neměla to podceňovat že by se měla toho zbavit a ona byla stavu těhotenství a vono se to nemělo dělat ona dostala vlivem lékařské se zásahu nic no tam nebylo nás byla normální to sem a najednou pocit úzkost je na silní pocit skočí který na něho a přišli nevěděla pláč a najednou karet pocit zkuste byl tam to bylo strašně ona od roku padesát jedna do roce stanete beze nebo bez někoho než a na ulici nemá se s ním soucit na kupovat a tak dále a tak hrozný stane chtěla pach a teda za tak měla než a se i a do stáda. To byla ta výhoda to se člověk rád a že se bereme spáchá nýbrž dycky telefonovat že by mohla stáhl aby si sodomu a museli nechat vyučování sem se mu domu no ale zajímavé jak ty je ty věci které tady jako nějaká karma která se na ni hubí jak my jsou tou karmou vůbec ne a je to lehké letý nános na povrchu duše když roku padesátého pátého jsme byli v ošelíně a pepíček jednou za do prádla tak voni to za jedno jeden zásah stal okamžitě mu říká že to dává karma a jsem s tím nedokázal hnout čtyři roky osobně těch velikých zkušenostech nemá protože proč jsem to nedokázal protože jsem ji více patřil než ten pepíček že jsou. Takže toto neumíme patření nebo řek bych protekční patření někomu když to není bůh to se taky vím stíhá i na tom komu takhle patříme jeho může vychovat ke špatný vlastnost tento se nestalo že ho získáme ne že to je vám jasné volat to se u nestala to litovat se s ním děje no malé byla slabá ale ještě to dovrším tím že řeknu ona jak ten to výšek ovlivnilo tou pranou on u sebe na se jsa se kterými chápe ta porucha uzavřel otevřel jiná se dis jak mi to vysvětloval a tak která byla zavřená vlivem vlivem řek bych bude tam těšen středisek tak asi nebo čili životnosti a těch třetí se tak ona okamžitě. Vzdala když odešla s jeho ordinace vzala džbánek a šla na ho a říká nauky a jsem ji co dovol zdál ke nevěděla si nespáchal tebe radu sama nikdy nikam nešla čtyři roky ne najednou do do lesa tu s týhleto na doruky a když se vrátil nazpátek se mi říkal ano e to byla a co mně zpovídá zase na bohu ka prosím navrch s kým tak se tam dělá co si myslíš nic jiné myslí dvě je tam byla samé a ten sledoval ale sama nikam smysl taky a proč se někam na slovem proč stavte si to to jsem byl hloubá a od doby jednal normálně a za smrti to dopadá ano a to mam takový důkaz někam a neexistuje je tam cesta ji nemůžeme věřit tak jako věříte li to je. Tak jedna z představ velice neřeknu cesta v tom hříšná představte vem z velkých vých doří na karmu že si musel všechno vypít to je potírání ježíše krista z této je klanění se asi satanášovi ježíš bojoval proti tomuto pojetí karmy jako proti satanovi a dělal všechno abyste aby cesta uvěřili vono půdou že něco takovýho vůbec neobjev proto obec všechno normy kříži dokonce mrtvé vracet vem tam do nikdo nemohl ve zdraví nikomu vrátit ale co bylo hlavního tento roce obratem ruky bez námahy jako ten pepíček te zlo nenamáhal se a to zdravý tady bylo nemá že bylo třeba vynaložit vůbec se třeba to nějak odčinit to ne jediný případ kdy. Je to ten člověk možná si budete myslet musel činy že mu řekl je tomu slepý može zamíchal dáte na míchal sním prahem nalepí hmota oči ne a tímto je pohlavní silen a se umíš tak byl být dět a tak von to udělá děl stavy se skočil by to nějak musel voddělat tou cestou k tomu i bůh své o to to snadné že kdybych tak řek jednu své nebo jako by to takhle oděla či taky to nesmyslný tak mají nesmyslné takových nesmyslný představ máme tím jsou saver nemá nesedí slastí tím vezme s tím tím ty nevede mezi tím naším to se neš samozřejmě a se stane ten konce to jako tak je to začně musíme se řekl když jsme tuto svatou představ o bylo ježto člověk který by koukal krev a říkal by no tak to ještě zbývá sami. Jako tady zažil my se mi ztratí schopnosti lama některé pohybovost a všechno rozum sem ztrácí tak nemohu myslet protože můj způsob myšlení není tkáň těchto syn představ všechno mám představu o světě jako vidím tento smrt zrovna jako ty vidíte to je představa vím stejně jako rybníka se o tom povalil tak ho neví to nýbrž je jak než čili to skutečnost že to nekomu a neskutečné protože ho všichni vidíme stejně a to a to rozum lidi a úsek vědomí a protože to jenom úsek to to to není skutečné jenom částečnou že mělo být neskutečné ce částečné a dávalo částečného co neptá mám vědomě čeho úplného vedle proti jste se která se. Mává existenci se narodí a zemřu vědomí se která je no no a to mně umožňuje abych poslední chvíli života ještě a tím spíše osnujeme než když nemá ze zas proti práci prostředí ta více byl jak si klidně nebo to plnění žil nežil dneska když se ještě vůle nejdou tento svět myslím že jestli bych na to cestě vydržel že by to byl aby to měl být příkladem kdy se to mělo dělat a opravdu vestoje to jedině správná manipulace s vůlí postavená na tom že představy si se řadím se nejenom klasifikuje ale podle toho řádu těchto hodnot jednám ty představy jim sou to jsem to řeknu symbolicky. Čí slovani tak ta nelež cesta která být mam vůdčí postavení a to číslo jedna a když se hlásí o slova představa dvě si a tak dále takhle dílo méno do míry ne že bych ji zavrhl jak nepočítá tam tu představu jak navazuje organicky navazuje takže nejenom jenom říkám tak se modlil dejte pokoj nesmíte došel nikomu neřeknu neska prosím se potřebuju pomalu do mi pokoje nebo potřebuje také vás pokorně nechte sví odpočinek si všimněte řekl tože nesmím v tomto vidění hodnot je vidět miloše jako někoho kým nejsem sebe nesmí být jako někoho kdo není milošem a to kam ukazuje jenom na tom. To tří arabská ale to se mi stane že ty stopy komukoliv jinému jako jsem mi se a stalo tam v tom koncentráku jsem přistoupil po tobě potom rozšíření vědomí tomu jiřímu došelovi lékaři tak jsem byl jiný v chvíli a von byl mohu jak to když to to nezakope cestě protože dokonale poslušna by s postav sebe jako bych to byl takový to byl on sám ne jako kdybych to byl ten který vnitřní neutíká pravdu tomto vyhlásil ovšem tak jak to chápal říkal ty dem vidíš ty výsad myslím ty z váš celé molinos tak právo rozhodnout budoucnosti zakousne tak na udělá tohleto způsobuje než kristus každém koho. A za do svého učení nemoh to způsobit v někam bez si přání no uzdravení si přál uzdraven tak v tom způsobil když to dobře dopadlo míru ježíše krista že je schopen toho člověka uzdravit mizí z znamená poděkoval odešel a pro našla havla jak ho neska to nevím co všecko říká to a dotyčná pak není říká neříkám to nikdo.

Download XMLDownload textWaveform view