Waveform view
85-22A-7
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
V
třebas
u
pomocí
ramakrišny
ale
to
nebylo
správné
člověk
je
výtečný
a
voknem
když
má
obhájit
sám
sebe
a
von
se
dycky
hájí
v
té
míře
sebepoznání
do
které
došel
to
řekne
vy
dělá
víc
nemohu
dyť
já
jsem
nemožný
tě
to
nejde
tebe
to
je
sebe
obhajoba
na
úrovni
sebepoznání
které
je
malé
a
toto
toto
si
sám
sobě
ten
člověk
nalhává
správně
měl
vědět
já
nejsem
vůbec
ničeho
schopné
ale
protože
to
tady
milost
boží
které
když
se
otevřu
tak
jsem
schopen
tím
pádem
touto
milostí
všeho
tak
já
se
musím
odosobnit
já
se
musím
vzdát
i
toho
malého
já
které
říká
lesem
čeho
schopen
i
toho
se
musí
vzdát
a
pak
to
provede
dál
ale
ne
mimo
to
by
se
to
potom
to
je
dál
to
je
moje
povinnost
ať
mám
o
tom
potom
vědomí
že
to
dělá
nebo
nejde
dál
to
už
je
jedno.
Tak
vidíte
kdy
takové
to
co
tady
ovládám
dokonale
na
této
cestě
že
jsem
všechny
chyby
jaké
jsou
možné
já
jsem
provedl
já
jsem
já
jsem
udiví
na
každém
kroku
této
cesty
že
ještě
existuje
že
nejsem
blázen
nebo
že
nejsem
po
smrti
to
když
jsem
nastoupil
tu
cestu
tak
už
matka
měla
dojem
že
se
zblázní
za
potom
to
měla
celá
tříd
ten
dojem
ve
které
jsem
byl
si
blázen
a
aby
se
jako
by
si
to
odůvodnil
tak
tomu
jim
stačilo
by
viděli
jak
jednom.
Že
například
nenechal
zabít
mouchu
a
nechám
se
za
to
nabýt
aby
tam
boha
měla
čas
utéct
to
považuje
za
bláznovství
do
se
se
nařezáno
a
kromě
toho
ale
mohla
ti
utekla
a
kromě
toho
ještě
sem
byl
pomlouvá
že
dělám
něco
jsem
vůbec
nedělal
tak
já
nevím
ale
chci
vám
říct
že
těžko
byste
hledali
nějakou
chybu
kterou
já
bych
nedělal
býval.
Já
vás
říkal
dneska
bych
toto
takhle
neděla
že
bych
bránil
že
bych
se
nechal
z
mydli
za
to
že
bych
bránil
abych
pomohl
bránit
mouchu
že
ano
to
ne
já
bych
tu
mohu
zabil
vypadá
bych
normální
a
nějakou
krizi
bych
si
možná
že
by
se
takový
jednocení
na
že
bych
si
tu
krizi
nebo
pustil
taky
já
nechci
a
do
toho
mluvit
si
co
chcete
hraje
mohu
od
toho
jsou
vlažnost
aby
ji
sezdal
ale
my
jsme
všichni
živi
se
smrtí
jiných
lidí
a
bytostí
lidí
i
bytosti
ten
bytosti
všeho
druhu
zvířat
rostlin
tak
dále.
Tak
to
jsem
promluvil
o
těch
základních
chyba
v
o
kterých
který
je
to
na
mysli
a
teďka
budu
mluvit
o
dalším
bodu
kde
se
dělá
největší
chyba
uzavírá
okruhu
to
jsem
se
v
tom
dotkl
ale
není
to
ještě
úplně
vyčerpáno
se
mohl
opačně
tak
by
mu
být
uzavírá
okruhu
naučit
se
napřed
uzavírat
okruhy
malé
to
znamená
jsteli
před
nějakým
úkolem
například
ve
svém
povolání
ve
svém
všední
soukromém
životě
proveďte
to
když
jste
s
míl
ky
jenom
s
ní
o
tom
jak
by
se
to
mělo
udělat
a
neuděláte
to
tak
na
této
cestě
nemáte
nejmenší
naději
úspěch
ale
když
věci
které
by
nikdo
neudělal
protože
to
nepříjemné
třeba
nedodělal
zakončil.
Tak
takový
člověk
který
by
takhle
si
počínal
ten
se
neumí
osvědčovali
v
malém
vy
se
musíte
na
této
se
naučit
jak
ježíš
kristus
těl
oslovit
se
v
malém
to
indové
většina
ind
nemůže
pochopit
prožíval
zázraky
on
ukazoval
jak
se
osvědčovali
v
malém
ty
zázraky
to
bylo
osvěcováni
v
malém
on
se
o
tom
vyjádřil
jako
že
není
tak
velký
jako
otec
že
dělal
jenom
relativně
dosažné
zázraky
že
jo
tam
toho
uzdravil
tam
toho
si
sl
co
to
je
ten
beztak
umřel
a
kdežto
otec
v
nebesích
je
dobrý
to
smyslu
dělám
absolutní
že
má
na
mysli
ten
namysli
že
jeho
intenzita
je
to
chybně
všechno
co
řeknu
nevyjadřují
správně
jenom
vzdáleně
to
co
nějak
chci
vyjádřit
já
řeknu
má
v
záměru
nás
dostat
do
věčnosti
je
to
to
to
tažení
které
tady
je
které
nám
vrozené.
Já
například
když
vidím
třeba
člověka
muže
když
se
mám
příležitost
jenom
může
takhle
vidět
a
von
tříd
ženský
jedno
za
druhou
a
všichni
mu
to
mají
za
zlé
a
von
je
při
tom
mystik
má
tendence
mystické
a
doma
má
hle
tak
mu
to
mají
za
zlé
já
jim
já
mu
to
za
zlé
nemám
o
něco
zcela
jiného
že
stejným
sedm
mirko
má
ale
na
stejné
úrovni
dělá
cestu
mystickou
to
jo
tam
to
nesmí
být
tatáž
úroveň
o
musím
dět
tr
hadem
že
je
něčím
méně
než
to
hledejte
především
království
boží
to
především
v
tom
není
obsaženo
a
to
je
ta
chyba
to
ta
maří
magdalena
dělal
špatný
věci
a
nebylo
to
tak
zlý
protože
jednoho
dne
dala
přednost
království
božímu
a
pokud
toto
není
v
životě
lidském
obsaženo.
Tak
třeba
to
sukničkář
tví
a
jiný
způsob
jednání
je
vyplý
ale
i
největší
mu
hříšníků
je
odpuštěno
a
nemysli
že
zrovna
takovým
pohlavnímu
chtíti
jenom
kterémukoliv
druhu
hříchu
je
všechna
je
mu
odpuštěno
když
ve
vínku
jeho
života
je
zapsáno
poznej
boha
a
za
tím
jde
a
na
této
cestě
poznání
tato
loďce
poznání
se
připraví
jak
říká
bhaga
i
přes
oceán
svých
hříchů
nutně
to
je
zákonitost
která
platí
od
začátku
až
do
konce
tamté
zákony
to
jsem
říkal
že
platí
jenom
část
cesty
že
tam
jsou
relativní
pravdy
že
míra
odosobnění
nestačí
na
na
další
stupeň
a
tak
dále
to
je
všechno
pravda
ale
tenhleten
zákon
platí
na
celé
cestě.
Takže
se
když
se
člověk
naučí
uzavírat
důsledně
ty
okruhy
a
to
jsou
tady
mezi
vámi
takový
lidi
který
to
dělají
tak
na
něčí
h
jiné
nebezpečí
že
ono
se
jim
daří
třebas
uzavřít
ten
malý
okruh
voni
se
v
tom
malém
osvědčí
a
oni
se
přesto
neosvědčí
ve
velkém
protože
chtějí
manipulovat
s
vůlí
zrovna
takovým
způsobem
jako
při
uzavírá
ní
malého
okruhu
v
rámci.
To
je
to
jedni
se
mi
jedné
sedmi
skutečnosti
na
si
tohoto
světa
nemohou
když
chtějí
přejít
z
toho
malé
oku
tak
si
musí
žít
jenom
tu
důsledně
tu
důsledně
s
jakou
sledoval
tam
na
to
malém
okruhu
to
do
dělání
té
činnosti
to
dovršení
to
je
správné
oni
musí
být
vytrvalý
důsledně
trpělivý
to
ano
ale
to
je
všechno
to
je
to
je
celé
správné
používání
vůle
při
uzavírá
ní
větších
okruhů
urovnáno
většího
okruhu
je
že
místo
abych
zůstal
u
toho
malého
okruhu
který
nejme
někam
dál
než
ode
mě
ke
mně
to
znamená
třebas
něco
provedu
ale
on
ale
smířit
se
s
tím
nebo
jsem
rád
že
se
mi
to
povedlo.
To
je
uzavřený
okruh
od
sebe
k
sobě
já
jsem
něco
nebudu
mimo
sebe
se
to
s
sebeuspokojením
dostal
sobě
řeknete
nemám
právo
se
hodnotit
pro
se
hodnotit
že
bych
nemohl
získat
vědomí
že
jsem
jednal
správně
ale
musí
to
se
u
toho
hodnocení
to
musí
být
hodnocení
takového
druhu
jako
když
to
hodnotili
jenom
bližního
jenom
kohokoliv
jiného
kým
nejste
vy
jak
je
to
za
tuhletu
míru
hodnocení
že
jdete
třebas
na
pivo
a
to
řeknu
jak
se
to
dovršil
teď
jsem
to
dovršil
půjdeme
na
pivo
to
je
chyba
už
že
jsem
proti
tomu
pivo
mají
ta
dvě
pivo
nebo
aspoň
na
pět
že
jo
ale
je
chyba
že
to
hodnocení
se
dovršilo
tím
návratem
k
sobě.
Já
nevím
jak
bych
našel
přirovnání
proto
abych
vám
vysvětlil
že
je
třeba
vystoupit
z
malého
okruhu
a
vejít
do
většího
okruhu
napřed
tohleto
by
ještě
mně
šlo
ale
potom
to
další
to
bude
asi
těžko
vysvětlit
možná
že
mě
přijde
je
do
na
pomoc
tak
jestliže
jde
o
něco
co
já
budu
dělat
vím
že
je
to
správný
když
to
budu
dělat
ale
nemohu
dohlédnout
výsledku
není
tak
jisto
že
uspěju
já
bych
řekl
jsemli
správným
výzkumném
pracovník
na
výzkumném
pracovišti
nikoliv
placen
ta
výsledky
nýbrž
za
to
že
se
zkoumat.
Máme
dvoj
druh
výzkumu
když
k
řek
bych
centrálně
který
tímto
způsobem
pracuje
a
výzkumu
aplikoval
kde
se
musí
okolo
do
škodovce
kde
se
musí
dospět
k
nějakému
výsledku
když
se
nedospěje
nedostanou
prema
když
se
dospěje
dostanou
prema
bez
to
potom
neuskuteční
v
praxi
na
totožná
věc
ale
to
už
není
věc
výzkumníkem
já
nechci
mu
jenom
těch
výzkumné
že
mě
ten
výzkumníkem
tak
si
že
se
ocitne
vnitřně
v
takovém
centru
kde
se
zkoumat
z
lásky
k
výzkumu
a
k
vědomí
že
to
je
pravděpodobně
správné
že
tímto
způsobem
se
jeho
myšlení
ubírá
a
že
mu
konáme
investuju
jeho
síly
bez
toho
na
to
jestli
to
dopadá
jako
ne
dobře
tak
to
dopadá
asi
tak.
Pokud
má
pořád
pocit
správnosti
se
ta
se
tou
cestou
musí
jako
s
mravencem
kterého
jsem
v
předškolním
věku
zastavoval
rukou
aby
nemohl
jít
tam
kam
se
jít
kam
spěchat
já
jsem
mu
položil
ruku
na
to
zase
sty
a
on
místo
aby
ji
přelézt
on
ji
obešel
a
šel
po
té
směr
dál
protože
von
šel
po
po
mravenci
cestě
on
měl
očích
ano
cestu
a
ona
nevedla
cesta
přes
mou
ruku
a
voni
cítili
na
dálku
takle
přes
kolik
přes
si
toho
šel
dál
takhle
když
jsem
vám
postaví
překážka
na
ten
co
se
s
tě
si
musíme
počínat
jako
ten
moment
obejít
tomu
řikáte
bejt
já
jsem
si
všiml
když
to
ne
rovnou
tak
to
jde
odchodem
víte.
Tohleto
já
jsem
dělal
vždycky
takhle
nevím
jesli
je
to
správné
ale
já
jsem
se
obalamucování
věděl
že
nesprávné
sloužit
svým
smyslům
svým
tím
to
na
této
cestě
je
velice
důležité
vědět
to
zachovat
se
podle
toho
a
tak
když
tí
se
hlásil
ke
slovu
já
jsem
mu
říkal
ano
tobě
vyhovím
ale
za
pět
minut
nebo
když
to
byl
v
tíž
moc
velký
tak
až
zítra.
Čili
větší
chtít
se
mu
dával
větší
termín
jsem
věděl
že
ten
malý
ten
zahyne
za
chvilinku
cit
jak
mu
nevěnuju
pozornost
a
kdy
se
to
velkých
jí
tak
fu
musím
dát
termín
veliký
on
se
třás
zlostí
že
já
mu
dávám
termín
třebas
den
nebo
měsíc
a
mě
to
dovedou
práci
abych
mu
odolal
ten
měsíc
třeba
a
já
jsem
mu
nakonec
třebas
odolal
a
von
za
měsíc
neexistoval
chtít
totiž
musíte
taky
něčím
živit
tím
že
to
že
ho
praktiku
jet
ten
chtít
nemyslete
že
když
vyhovíte
chtít
či
že
z
toho
vypotřebovala
tím
se
se
v
něm
zabalit.
To
je
důležité
vědět
a
to
platí
také
o
myšlenkových
cestách
jak
vy
běh
nějakou
nějaký
myšlenkovým
proces
ona
tendenci
pořád
v
té
zaběhané
cestě
toho
procesu
se
pohybovat
vy
máte
myšlenkové
cesty
a
když
vás
někdo
od
klaní
od
té
cesty
třebaže
víte
že
má
asi
pravdu
tak
by
se
vrátíte
na
tomto
svoji
milou
styku
že
si
to
šlape
klidně
když
na
pannou
cestou
ale
to
je
proti
duchu
ježíšova
učení
že
on
říkal
moje
cesty
jsou
nevyšlapaná
a
on
to
říkal
žitím
způsobem
strmé
strohé
a
tak
dále
no
příkaz.
To
opravdu
si
tady
měl
by
člověk
vzít
příkaz
pohádek
že
totiž
na
této
cestě
se
vám
najednou
vyskytnou
překážky
takového
druhu
který
se
před
tím
nikdy
neměli
to
znamená
z
vody
které
předtím
vůbec
neexistovaly
když
ten
honza
de
třeba
za
nějakou
toho
princeznu
tak
ze
všech
stran
ho
něco
láká
a
nejednou
špatného
ale
i
dobrého
tak
že
on
si
dovede
v
sobě
odůvodnit
že
to
co
dělá
ale
nemá
to
dělat
že
je
to
správné
pro
sebe
z
toho
důvodu
rozumově
o
rozumově
ne
na
rozumově
takže
dejme
tomu
on
jde
ten
honza
a
přijde
do
chaloupky
nějaké
babičky.
Ale
jenom
proto
aby
tam
přestal
ne
aby
tam
se
zabydlil
a
voni
dobře
po
slouží
a
ono
mu
říká
honzíku
tebe
bych
potřeboval
a
on
by
kdyby
zapomněl
že
jde
za
princeznu
tak
by
byl
konec
jenže
nějak
dědeček
na
pokraj
té
cestě
to
znamená
jeho
vnitřní
moudrost
mu
řekla
kamkoliv
přijdeš
nezastavuje
se
každému
poslušní
zastavení
sloužíš
to
není
zastavení
to
je
krok
kupředu
přestože
se
ti
zdá
že
nejdeš
cestou
ale
jakmile
po
slouží
dí
hned
dál
to
znamená
ty
tím
mu
to
je
musí
jít
o
to
abys
někomu
posloužil
a
ne
o
to
aby
se
za
to
měl
potom
dobře
rozumíte
to
je
to
hodnocení
správné.
Takže
když
on
přijdete
babičce
to
mi
to
že
už
na
takový
dětských
přirovnání
tento
způsobem
totiž
je
ten
před
představuju
je
životní
úkoly
jak
je
správně
mají
řešit
ale
my
jsme
taky
děti
pořád
až
do
konce
svého
života
to
že
ten
honza
když
jedná
správně
poděkovat
a
jde
dál
a
nejlépe
to
snad
vyjádřeno
v
té
pohádce
o
dobrem
a
zlem
bratru
když
ta
babička
nakonec
mu
říká
přijdeš
čaroději
ale
protože
si
pomáhal
protože
máte
za
sebou
ty
malé
okruhy
uzavřené
kde
jste
mnohé
od
pomohli
nutím
a
také
mnohýmu
mnohé
jim
těžko
se
nese
předešli
jiných
lidí
třebas
nebo
jste
vylepšit
nějaký
systém
tohleto
ty
malé
okruhy.
Protože
si
pomáhal
třebas
tam
v
té
pohádce
ví
dobře
znáte
tak
já
jsem
že
není
odvolat
mravenců
ptákům
lidem
ne
tak
ty
úkoly
který
tě
dá
čaroděj
ke
kterému
právě
přijdeš
to
je
ta
přirozenost
lidská
ty
zvládne
lehce
ale
v
té
přirozenosti
lidská
lidské
je
tendence
něco
z
toho
mít
ta
tam
vždycky
je
a
to
cestě
musí
být
odbourána
to
je
hrozné
nepoznání
veliká
nevědomost
veliká
neznal
sama
sebe
že
ten
pro
koho
to
chcete
ten
není
toho
nikdy
hoden
to
je
ten
je
nic
a
nemůže
to
když
si
to
přeje
sebe
lépe
dostat
po
střechu
po
sou
střechu
tak
ta
babička
říká.
Ty
úkoly
které
tvůj
bratr
který
nebyl
dobrý
který
nikomu
dobrého
nic
neudělal
který
nezavíral
malé
okruhy
ten
neuspěl
ani
v
těch
těchto
úkolech
takže
čaroděj
ho
proměnil
v
kámen
ztratil
svůj
život
bych
řekli
po
kristovské
ale
to
toto
nebezpečí
nehrozí
prosím
vás
děláme
další
krok
to
není
na
naší
jiné
hrozí
totiž
až
zvítězím
v
těchto
úkolech
na
čaroděj
máme
den
se
cítil
já
jsou
vlastní
přirozeností
není
to
pravda
ta
má
ještě
jednu
zau
překážku
před
námi
a
to
že
se
nám
nabízí
indové
tomu
říkají
sidhis.
Schopnosti
lepší
než
které
má
člověk
normální
a
jakmile
nedáte
a
užíváte
protože
víte
že
to
bude
váš
prospěch
užíváte
jich
ve
vlastní
prospěchu
tak
ten
čaroděj
vás
má
pravo
zrovna
tak
my
kou
tím
proudem
a
udělat
z
vás
kámen
jako
udělal
tomu
kdo
nesplnil
nic
základním
úkoly
předešlé
nižšího
kartu
tý
uší
okruhy
a
tak
dále
tak
samosebou
ten
honzík
dbá
na
tu
babičku
to
by
byl
rád
kdyby
se
taky
dbali
na
tu
zvnitřku
moudrost
a
abyste
si
nic
nebrali
za
to
a
pozoruje
nic
to
je
u
ježíše
krista
tak
zásadní
tak
zásadně
ukázána
zákonitost
že
nic
tak
nezdůraznil
jako
tohleto
zásadně
když
je
do
spadl
s
jednou
hřivnou
musel
za
jednu
hřivnu
sedm
vě
ze
třeba
nebo
z
pěti
pět
a
ještě
k
tomu
co
z
toho
vydělal
a
nic
z
toho
co
vydělal
nesměl
si
vzít
on
byl
od
mě
jinak
na
jiné
úrovni
nebudeš
oděna
jiné
úrovni
když
si
z
toho
něco
necháš.
A
to
od
ta
od
něho
na
jiné
úrovni
ta
je
nepředvídal
ná
ti
kdo
sloužili
tomu
hospodáři
to
třebas
udělal
jenom
ze
strachu
aby
až
bude
účtovat
s
nimi
aby
nedopadne
aby
zůstali
služebníky
asi
tak
takže
oni
si
nenechali
pro
sebe
ani
si
nic
za
to
nežádali
voni
to
sám
nabídl
on
je
řekl
a
pane
ona
za
to
dáš
vůbec
ne
voni
vli
připraveni
všechno
odevzdat
je
vám
to
jasné
z
toho
přirovnání
takle
na
této
cestě
to
musí
vypadat
jak
to
takhle
přestane
vypadat
tak
nejste
právě
toho
stupně
na
tři
když
právě
ty
z
něho
padnete
tam
se
nedá
stát
tam
se
spadne
tam
se
kamení
to
je
velice
nebezpečná
cesta
to
velice
strmá
ale.
Vůbec
není
možná
takhle
jaký
ideálně
tady
předkládám
když
je
postaveno
na
představách
já
totiž
to
bych
neměl
říkat
beru
zpět
je
velice
těžká
když
je
postavena
představa
není
tak
nemožná
jak
jsem
se
teďka
vyjádřil
jsem
to
přehnal
například
když
by
stavíte
na
víře
tento
způsob
cesty
ten
toto
východisko
z
celé
mysli
své
stavíte
na
víře
tak
přeci
víte
že
ty
článku
víry
nejsou
ničím
špatným
vy
se
jich
neříkáte
ani
v
okamžiku
dosah
dosahování
vy
nepře
stáváte
být
věřícím.
No
ale
todleto
chtěl
ježíš
kristus
o
svých
učedníků
aby
mu
přestali
věřit
to
je
divný
lite
to
žádný
indický
jogin
nechce
ale
von
to
zařídil
tak
a
to
je
to
to
řekl
to
tím
řekl
okolnosti
se
zařídí
tak
že
by
přestanete
věřit
protože
musíte
odložit
tu
víru
jako
já
sem
musel
odložit
to
mantram
nebo
ten
způsob
té
koncentrace
nebo
ten
způsob
vracení
se
v
tom
okruhu
a
tak
dále
tak
tady
budete
muset
na
určitém
stupni
na
této
cestě
odložit
víru
ale
komplexně
protože
je
nesmyslné
a
ono
by
to
nevadilo
tak
ale
já
to
musím
vyjádřit
lidsky
je
nesmyslné
abyste
v
nebi
věřili
to
tam
nepatříte
do
tam
přichází
z
vírou
ten
ta
nepatří
tak
je
tam
nedostane.
Ale
ve
stavu
nebi
jenom
ten
kdo
ví
jen
ten
kdo
miluje
a
ne
ten
kdo
věří
nebo
kdo
má
naději
tak
je
to
na
cestě
víry
mnohem
těžší
než
jak
jsem
to
měl
já
který
šel
bez
té
víry
že
je
mezi
mnou
a
bohem
nestala
žádná
představa
o
nějakých
rancích
víry
bůh
je
vševědoucí
všemohoucí
to
tam
nebylo
už
je
takový
a
takový
podle
vzoru
lidského
já
jsem
si
nikdy
nepostavil
pána
boha.
Podle
vzoru
lidského
kdežto
věřící
člověk
si
ve
nechtě
staví
představu
o
bohu
podle
svého
vzoru
nejdokonalejší
člověk
to
je
podle
vzor
lidskýho
jak
by
vzorné
měl
člověk
vypadat
než
to
bůh
už
v
genezi
je
to
správně
řečeno
stvořil
člověka
obrazu
v
tvému
a
ne
obrazu
lidskému
tou
bude
nesmysl
si
takový
nesmysl
nedělejte
na
cestě
víry
dobrovolně
jsem
vzdejte
víra
ne
nesmí
tě
v
tom
vidět
nějaké
příkoří
nebo
nějak
nějakou
budete
v
tom
vět
já
vím
ale
nedělej
že
naše
trvat
tes
tom
dlouho
byl
v
tom
vidět
jako
že
se
padli
já
myslím
že
ten
svatý
petr
si
myslel
že
padl
my
takhle
zapřel
toho
ježíše
víte
že
ne
ježíš
jako
by
by
o
tom
nevěděl
už
napřed
věděl
aby
ho
utišil
todleto
že
za
mnou
budeš
kamkoliv
já
půjdu
dříve
než
koho
třikrát
ne
škola
krátká
mě
zapřeš
tak
třikrát
mě
zapřeš
než
ten
se
tu
krást
je
v
jednom
těch
malí
takhle
předává
a
v
tomto
smějí.
A
ona
to
druhé
je
taky
správné
ale
to
moc
benevolence
ono
stačilo
aby
jednou
zakokrhal
aby
se
v
něm
ten
rozum
obrátil
naruby
kou
tě
symbolem
rozumu
který
byl
vzkříšeni
k
věčnému
životu
který
upamatovávám
člověka
na
chybu
budí
ho
jeho
spánku
ráno
ne
je
první
který
ho
budí.
No
tak
proto
kohout
symbolem
prahy
o
křesťané
taky
těch
symbolech
prvního
křesťanství
ryba
kohout
jako
od
takový
tam
měli
sen
bolí
a
já
myslím
že
ty
hlavní
překážky
jsem
vyjmenoval
no
možná
se
nenapomínal
ta
vaše
ště
něco
napsáno
jo
na
této
cestě
můžu
ještě
dá
na
této
cestě
se
vám
přírodě
ještě
jedno
jedna
věc
že
totiž
se
budete
v
každé
pauze
když
to
pro
vás
zřetelně
nepůjde
kupředu
že
se
budete
litovat
to
se
vám
musí
stát
musí
to
je
zákonité
protože
člověk
chce
vidět
výsledek
tomu
nemějte
za
zlé
ani
sobě.
A
jak
se
a
nelitovat
tajíte
klid
já
jsem
tím
te
klid
po
té
do
po
tu
dobu
jak
se
litujete
nejste
schopni
kupředu
já
vám
jenom
řeknu
příkaz
svého
života
když
mně
sebrali
z
toho
gymnázia
a
já
jsem
nemohl
ty
přírodní
vydá
pěstovat
já
jsem
se
komplexně
nepřetržité
litoval
rok
a
tři
čtyři
se
které
dlouho
a
v
té
době
nejenom
že
jsem
nedělal
žádné
duchovní
pokroky
já
jsem
mouchou
taky
nevěděl
já
jsem
na
pána
boha
nevěřil.
Ale
já
jsem
v
tomto
stavu
nesprávném
tak
na
se
setrvával
rok
a
tři
čtvrtě
bez
nejmenší
vybídku
protože
něku
la
škola
po
které
budu
úředníkem
a
já
jsem
nechtěl
být
úředníkem
já
jsem
byl
fajnovka
jsem
se
měl
strašně
rád
se
nestal
jsem
měl
do
smrti
nebo
do
penze
někde
v
úřadě
co
chce
být
výzkumníkem
nebo
něčím
takovým
a
tu
chvíli
jak
jsem
se.
Kdo
litoval
jak
už
jsem
poznal
že
nesmyslné
dál
se
litovat
protože
beztak
přijdeme
nebudu
já
jsem
si
to
uznal
rozumově
citově
jsem
se
od
toho
odpoutal
ten
moment
ne
za
vteřinu
ale
ten
moment
jsem
se
vědomě
spojil
s
bohem
že
to
by
byla
zevní
nějaká
zále
a
příčina
to
říká
správně
já
mu
pořád
našel
je
ale
to
správně
říká
jesudian
že
pomoc
nepřichází
z
vnějšku
pravá
pomoc
přichází
z
vnitřku
a
ta
příst
já
jsem
se
přestal
litovat
to
byla
vnitřní
pomoc
že
já
jsem
ztratil
neklid
který
mě
vzdaloval
od
boha
ale
se
něco
nastřádány
v
tom
že
jsem
jednal
správně.
A
je
otázka
jestli
s
tím
se
chtěl
v
přírodě
sem
se
jednal
správně
kdybyste
tito
odpovědět
to
pro
milovali
důležité
je
ta
bychom
to
odpověděl
a
musel
bych
až
potom
léto
napřed
musím
dovršit
toto
tady
říkám
ale
chci
zatím
jenom
zdůraznit
jakmile
se
přestanete
litovat
a
ta
líto
si
je
nevyhnuli
s
tím
vyrovnat
tak
máte
naději
udělat
další
krok
znamená
by
ti
osvícen
otce
daným
že
při
zvnějšku
nebude
to
lidský
vnitřní
pomoc
od
boha
které
když
se
chopíte
toho
se
musíte
dělali
to
až
a
že
vám
dojde
a
se
ten
prostředek
odosobnění
kterým
se
posoudit
já
jsem
musíte
nasadit
další
prostředek
zkrátka
míra
svobody
je
dána
mírou
poslušnosti
a
to
znamená
byste
vyřkl
z
hlediska
lidí
třebas
já
neříkejte
to
vyje
člověkem
nevědomý
nebo
duchovně
nepokročili
by
řekl
no
tak
to
hotové
vězení.
Když
já
čím
více
jsem
poslušen
tím
jako
znamená
čím
méně
jsem
svobodní
ten
svobodnější
to
se
mi
to
jsem
mě
nezdá
být
správné
jenomže
ono
poslušnost
a
poslušnosti
rozdíl
když
posloucháte
tak
že
vás
to
zřejmě
vědomě
osvobozuje
to
je
pravá
poslušnost
poslušnost
svých
týče
nebo
své
rozumové
úvahy
to
vás
neosvobozuje
když
vy
například
uděláte
nějakou
věc
životě
správně
podle
svého
nejlepšího
rozumu
tím
se
neosvobodí
osvobozuje
od
jedné
starosti
přechází
z
ke
druhé
dále
štípat
tu
svou
vůli
na
kousky
takže
nikdy
na
nelezte
celou
a
nikdy
nemůžete
dospět
k
tomu
abyste
celou
silou
svou
šli
k
bohu
a
dokud
toto
nedosáhnete
tak
se
k
nim
k
němu
nedostanete
na
trvalo.
Jenom
vakuu
no
to
se
tam
se
to
na
to
stačí
tak
já
myslím
že
jsem
asi
řekl
všechno
co
jsem
chtěl
prosím
vás
máte
ke
mně
tak
a
přání
ohledně
tohoto
toto
je
si
praví
tři
robindo
ghos
svých
základech
jógy
fungujou
to
vitální
konci
a
dere
se
jsou
bez
pochyby
důsledky
přílišnou
přání
ve
všem
předchozí
usilovat
se
zřetelný.
Také
když
dojde
k
pádu
ve
vědomí
přichází
na
povrch
vitální
část
zarmoucený
zklamán
a
zmatení
přičemž
otevírá
ši
roce
dveře
vlivům
pochybnostmi
zoufalství
a
nečinnosti
přicházející
se
zvrat
strany
přirozenosti
musíme
směřoval
k
povím
základu
klidu
a
rovnováhy
ve
vitální
části
a
fyzické
oblasti
právě
tak
jako
v
mentální
vědomí
nechce
uskuteční
úplný
sestup
moci
a
blaženosti
ale
do
tohoto
pevného
základu
schopné
ho
je
při
její
přijmout
je
to
dokonalá
vyrovnanost
která
dává
tuto
schopnost
asi
hezky
se
mu
to
mluví
že
dokonalá
vyrovnanost.
Se
nedá
sugestivně
jak
tady
to
dělá
navodit
když
vím
že
to
tak
má
být
to
nestačí
nýbrž
tomu
se
musí
dospět
další
měrou
odosobnění
dalším
měrou
sebezáporu
on
od
tý
těch
mrcho
patřičně
tady
mluví
před
tím
ale
ten
konec
dělá
dojem
jako
by
to
šlo
nadiktovat
sugescí
nebo
auto
jest
tady
ježíš
kristus
říkal
a
budeš
pána
boha
své
stane
jenom
o
tu
toho
to
znamená
pro
si
člověk
víry
tak
má
nějakou
představu
on
mluvil
o
k
solidní.
Tedy
věřili
měli
svou
představu
mu
to
byl
jejich
pánbůh
takový
pán
bůh
vůbec
neexistuje
to
je
existuje
promiňte
mi
na
jsem
beznaboh
ne
to
jenom
pro
toho
člověka
to
toho
existuje
a
kdyby
on
na
to
nedal
a
kdyby
on
tu
představu
nepěstovala
kdyby
ji
zdokonaloval
kdyby
se
o
ni
přesvědčoval
otevřeným
a
očima
a
smysly
a
připravený
rozumem
když
ti
vím
vnímat
a
poznávat.
Tak
by
nebyl
oprávněn
k
tomu
aby
se
dostal
na
této
cestě
dál
musí
opravdu
vycházet
z
toho
svého
pojetí
boha
kdybychom
zpovídali
všechny
třebas
dejme
tomu
katolíky
ale
takové
pořádné
které
jsou
vírou
to
berou
vážně
tak
bychom
si
že
každý
má
jinou
představu
o
bohu
každý.
A
když
si
vezmeme
mystiky
křesťanské
tak
každý
šel
za
jiným
spektrem
božím
který
vyvolal
jeho
založení
nemějme
ježíš
kristus
za
zlé
že
on
toto
trpí
protože
on
opravdu
přistupuje
k
člověku
k
tak
jim
jaký
je
on
dokázal
milovat
člověka
takového
jaký
je
s
jeho
představami
takže
dejme
tomu
mohl
při
matoušovi
vás
tou
nový
celníkovi
a
mohl
ho
mít
rád
a
že
ho
měl
rád
to
je
vidět
že
ho
vzal
mezi
se
žáky
přestože
momentálně
předtím
ještě
chlastal
že
aby
o
toho
tam
byl
taky
ještě
v
jinými
forii
nesplete.
Tak
já
bych
chtěl
říct
když
mi
tato
a
který
pán
bůh
máš
pán
bůh
neboť
tam
nezačlo
miluj
pána
boha
svého
z
toho
nic
že
je
to
k
vám
každý
beznaboh
řekne
a
mezi
ně
patřím
já
že
vám
řekne
takový
tu
nejdete
se
z
má
ten
fakticky
pro
vás
existuje
to
je
čemu
já
říkám
relativní
pravda
to
je
pravda
přestože
se
týká
jenom
vás
kdybyste
si
se
vzdali
každého
druhého
a
dalšího
abyste
si
že
má
jinou
představu
a
pokud
ta
představa
živá
a
on
dovede
živit
svým
způsobem
života.
Jednání
nejenom
teoretikové
tak
ta
představa
se
stává
stále
živější
až
se
stane
tak
živá
že
bez
ní
nemůžete
být
dále
živit
že
se
neobejde
te
bez
toho
svého
pána
boha
a
to
bylo
s
těmi
učedníky
páně
oni
si
myslí
že
bez
něho
všechno
padá
já
si
představuje
že
to
dovedete
té
bylo
s
nimi
když
to
bylo
i
v
malém
se
mnou
a
mými
přáteli
v
koncentráku
šel
okolo
mého
okraji
š
jsem
byl
od
tažen
od
ostatních
a
nese
se
vrátil
domů
mne
dělali
že
si
tu
popravu
nebo
domu
se
nevědělo
mě
říkal
co
my
si
počinem
tady
až
ty
tady
nebudeš
tento
pocit
měli
učedníci
páně
sem
si
počtem
když
náš
mistr
byl
popraven
oni
si
taky
myslel
že
já
budu
popraven
samozřejmě
a
já
sem
to
taky
nevěděl
zeti
budu
povel
nebo
že
upadat
jsem
měl
dycky
jasno
o
tom
co
je
správné
ale
mnoho
věcí
jsem
nevěděl
to
mně
bylo
utajena
tona
znamená
jsem
byl
svědci
já
jsem
nevěděl
co
se
mnou
bude
dít
dál
když
mě
od
táhli
od
těch
ostatních.
Se
všechno
zase
čeho
to
může
mě
pravý
eště
si
ten
vlak
rád
šiler
za
přebráno
s
těmi
dvě
stě
ostnatý
ostatními
tak
a
vyhrožoval
že
bychom
zasluhovali
protože
se
takový
mizerové
komunisty
aby
nás
rovnou
opravili
ale
to
že
by
nás
bylo
málo
a
že
třeba
dlouho
mučit
a
že
je
mu
lí
to
že
nás
učili
jenom
takhle
dlouho
jenom
půl
roku
a
potom
řek
ale
je
mi
to
sice
líto
ale
nes
je
svatej
našeho
mého
ce.
A
ten
vám
poskytl
milost
dete
domů
ale
vy
bez
tak
něco
kasete
jak
se
ke
se
ne
tak
budete
nazpátek
a
tak
by
vás
potom
učíme
mě
nebudete
moci
udržet
jazyk
a
zuby
já
vám
to
říkám
abyste
věděli
že
tato
cesta
neznamená
poznání
ve
všem
a
neznamená
taky
že
to
co
je
relativně
správné
bylo
chybné
je
to
omyl
z
hlediska
objektivního
neska
subjektivní
ho
je
to
správná
relativní
pravda
jsem
se
mýlil.
V
okamžiku
kdy
jsem
přestal
jíst
ne
v
sedmnácti
letech
zase
se
mu
řikal
mi
to
nebavilo
jíst
nenastala
nepotřeboval
matka
mě
musela
krmit
se
že
můžu
z
toho
světa
odejít
ohromnými
a
nevadilo
to
protože
to
byla
součást
toho
odstupu
od
minulého
života
když
jsem
pořád
jedl
a
ten
život
do
které
jsem
dostával
tam
se
nejí
to
jsem
dobře
věděl
život
věčný
tam
není
člověk
závislý
na
těle
já
jsem
k
tomu
přímo
mířil
matka
mně
to
nedovolila
vykované
tak
dlouho
a
jsem
to
první
krizi
přestal
a
pak
už
jsem
začal
sám
jist
je
začalo
chutnat
o
něm
a
velikou
a
rozžehnat
jak
my
už
ji
ty
už
jí
to
krásné
bez
mého
krmení
bez
mého
nuceni
no.
A
zrovna
tak
když
mě
ten
esesman
chtěl
zabít
já
jsem
měl
já
jsem
žil
v
té
chvíli
v
omylu
že
budu
mrtev
že
mě
zabije
měl
jsem
se
a
ten
omyl
byl
šťastný
omylem
co
řadu
takových
šťastný
byl
veden
kupředu
a
ten
se
s
tě
nejste
prostě
omylu
je
to
omyl
sou
stejným
vodítkem
na
cestě
jako
ta
relativní
pravda
která
za
každým
tím
omylem
je
tady
jeden
z
vás
říká
já
nebudu
jmenovat
někoho
aby
nebyl
kompromitovaný
byl
kompromitovaný
jenom
já
já
to
vydržím.
Pri
a
ještě
do
to
tak
bylo
před
mnoha
lety
možná
deseti
možná
dvanácti
i
jsem
si
neznáme
patnáct
let
maximálně
před
tím
lety
jsem
vám
pral
nemějte
pokud
možno
představu
o
bohu
protože
nedocílí
ze
nic
víc
než
se
setkáte
svou
představou
a
ne
s
bohem
samotným
to
byl
úděl
všech
mystiků
až
jsem
se
měl
v
celku
pravdu
v
celku
tak
zhruba
ale
byl
jsem
rozuměl
nechci
říct
ne
zodpovědný
ale
bezohledný
tvůrčí
lidem
víry.
Protože
jsem
zapomněl
že
ježíš
kristus
nebral
učit
se
zapomněl
pane
poměr
nebral
učedníkům
jejich
představu
o
bohu
o
neby
jako
místu
nebrali
jem
to
on
věděl
se
z
toho
vymaní
včas
měl
trpěli
o
sečte
tak
trpělivý
nejsem
tak
ve
nejsem
tak
vševědoucí
a
tak
všemohoucí
a
tak
správ
tak
tak
správným
musem
jako
byl
on
tak
od
nim
on
nechával
pokud
se
to
dalo
a
do
takovým
jak
se
to
dalo
jak
to
bylo
užitečné
při
té
víře
v
boha
který
sil
někde
na
nebi
lí.
A
že
tedy
oni
jdou
odněkud
někam
tě
podobenství
ho
taky
vidět
podle
marnotratném
synu
bez
ohledně
to
vykládá
dál
tomu
neřekne
ani
slovíčko
jako
kdyby
opravdu
bylo
třeba
odněkud
odejít
a
někam
se
odebrat
kdežto
na
jiné
straně
dobře
řekl
že
jste
chrámem
božím
a
bůh
nás
říká
přebývá
že
není
třeba
nikam
chodit
tak
na
tento
máte
zapomněl
že
musím
ježíše
krista
brát
komplexně
a
choval
jsem
se
jako
hned
choval
jsem
se
podle
svého
poznání
relativně
správného
tak
jako
že
to
jediná
cesta
která
je
dobrá
pro
všechny.
Já
jsem
nikdy
přestali
o
bohu
nešel
a
vono
to
šlo
do
rychle
kupředu
do
tam
kam
to
došlo
na
bylo
to
povinen
co
se
chtěl
to
svatou
jinými
lidmi
ne
tak
bylo
to
dostane
lí
to
uznáte
ale
je
to
cesta
moje
která
nebyla
postavena
víře
ale
zapomněl
se
na
to
že
když
kristus
říkal
do
věří
v
syna
člověka
a
všichni
křesťani
si
myslí
přitom
toho
si
na
člověka
zlým
ste
byl
popraven
na
kříži
ten
bude
spasen
tak
jsem
nevážil
to
jsem
nebral
v
úvahu
a
myslel
si
že
moje
cesta
je
samospasitelná
jsem
si
nemyslel
a
považoval
jsem
za
nejlepší
promiňte
mi
a
dosud
ty
považuju
za
jelen
pro
mě
musí
být
nejlepší
dokud
jsem
na
té
nižší
fázi
vývojové
tak
musím
svoji
cestu
považuje
za
nejvyšší
jinak
si
všímám
po
jiných
cestách
a
nejsem
nikde
a
pořádné
cestě
nejdu
já
abych
mohl
poslat
se
musím
považovat
nejvyšší
teprve
až
už
nepotřebuju
po
té
cestě
jít
tak
tuto
dispozici
mohu
zrušit
na
to
nemusím
dát
na
už
nemusí
být
nejlepší
protože
řek
bych
to
nejdokonalejší
kráčí
je
ne
kráčet
to
nejdokonalejší
dosahování
nedosahovat.
To
nejdokonalejší
milování
je
nemilovat
ale
prosím
vás
to
kdybych
řekl
komukoliv
z
vás
tak
ho
zmatku
protože
kdy
já
jsem
já
jsem
se
že
nemiluju
ale
já
jsem
miloval
a
když
jsem
věděl
že
už
nemiluju
to
už
bylo
dost
vysoké
poznání
že
miluje
totiž
bůh
a
já
z
jeho
lásky
jsem
živ
živým
svoji
lásku
já
jsem
závislý
z
svou
svou
takzvanou
svou
láskou
na
jeho
lásce
to
už
se
musel
moc
předtím
prodělat
a
o
to
neprodělal
ten
situace
nesmí
beztrestně
říkat.
No
tak
když
tady
jsem
vás
zrazovala
o
tom
abyste
měli
nějakou
představu
o
bohu
tak
já
se
teďka
budu
omlouvat
já
se
k
budu
omlouvat
přátelé
buďte
ke
mně
milosrdný
teď
se
omlouvám
já
budu
říkat
já
jsem
viděl
na
vysoce
vaší
cesty
že
ta
vaše
představa
je
chybná
protože
to
na
těle
vyřeší
budou
znát
on
to
vedlo
k
malinkém
pokroku
a
proto
se
měl
právo
vás
z
této
představy
dostávat
ven
rozumíte
mně
jasně
to
jsem
se
omluvil
ve
skutečnosti
se
neměl
právo
tohleto
dělat
kuse.
Protože
já
jsem
měl
tu
představu
vaší
oboru
zlepšovat
to
jsem
se
dělal
ale
vy
se
to
dohromady
jak
mě
dneska
této
výčitky
bylo
patrno
propojili
to
už
já
jsem
nedovedl
předvídat
že
to
nepropojíš
že
já
vlastně
že
vám
to
tady
vykládám
já
zlepšuje
vaší
představu
o
bohu
já
vás
nevytrhnout
představy
sám
představu
o
bohu
nemaje.
Text view •
Help