EN | ES |

85-22A-7

85-22A-7


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


V třebas u pomocí ramakrišny ale to nebylo správné člověk je výtečný a voknem když obhájit sám sebe a von se dycky hájí v míře sebepoznání do které došel to řekne vy dělá víc nemohu dyť jsem nemožný to nejde tebe to je sebe obhajoba na úrovni sebepoznání které je malé a toto toto si sám sobě ten člověk nalhává správně měl vědět nejsem vůbec ničeho schopné ale protože to tady milost boží které když se otevřu tak jsem schopen tím pádem touto milostí všeho tak se musím odosobnit se musím vzdát i toho malého které říká lesem čeho schopen i toho se musí vzdát a pak to provede dál ale ne mimo to by se to potom to je dál to je moje povinnost mám o tom potom vědomí že to dělá nebo nejde dál to je jedno. Tak vidíte kdy takové to co tady ovládám dokonale na této cestě že jsem všechny chyby jaké jsou možné jsem provedl jsem jsem udiví na každém kroku této cesty že ještě existuje že nejsem blázen nebo že nejsem po smrti to když jsem nastoupil tu cestu tak matka měla dojem že se zblázní za potom to měla celá tříd ten dojem ve které jsem byl si blázen a aby se jako by si to odůvodnil tak tomu jim stačilo by viděli jak jednom. Že například nenechal zabít mouchu a nechám se za to nabýt aby tam boha měla čas utéct to považuje za bláznovství do se se nařezáno a kromě toho ale mohla ti utekla a kromě toho ještě sem byl pomlouvá že dělám něco jsem vůbec nedělal tak nevím ale chci vám říct že těžko byste hledali nějakou chybu kterou bych nedělal býval. vás říkal dneska bych toto takhle neděla že bych bránil že bych se nechal z mydli za to že bych bránil abych pomohl bránit mouchu že ano to ne bych tu mohu zabil vypadá bych normální a nějakou krizi bych si možná že by se takový jednocení na že bych si tu krizi nebo pustil taky nechci a do toho mluvit si co chcete hraje mohu od toho jsou vlažnost aby ji sezdal ale my jsme všichni živi se smrtí jiných lidí a bytostí lidí i bytosti ten bytosti všeho druhu zvířat rostlin tak dále. Tak to jsem promluvil o těch základních chyba v o kterých který je to na mysli a teďka budu mluvit o dalším bodu kde se dělá největší chyba uzavírá okruhu to jsem se v tom dotkl ale není to ještě úplně vyčerpáno se mohl opačně tak by mu být uzavírá okruhu naučit se napřed uzavírat okruhy malé to znamená jsteli před nějakým úkolem například ve svém povolání ve svém všední soukromém životě proveďte to když jste s míl ky jenom s o tom jak by se to mělo udělat a neuděláte to tak na této cestě nemáte nejmenší naději úspěch ale když věci které by nikdo neudělal protože to nepříjemné třeba nedodělal zakončil. Tak takový člověk který by takhle si počínal ten se neumí osvědčovali v malém vy se musíte na této se naučit jak ježíš kristus těl oslovit se v malém to indové většina ind nemůže pochopit prožíval zázraky on ukazoval jak se osvědčovali v malém ty zázraky to bylo osvěcováni v malém on se o tom vyjádřil jako že není tak velký jako otec že dělal jenom relativně dosažné zázraky že jo tam toho uzdravil tam toho si sl co to je ten beztak umřel a kdežto otec v nebesích je dobrý to smyslu dělám absolutní že na mysli ten namysli že jeho intenzita je to chybně všechno co řeknu nevyjadřují správně jenom vzdáleně to co nějak chci vyjádřit řeknu v záměru nás dostat do věčnosti je to to to tažení které tady je které nám vrozené. například když vidím třeba člověka muže když se mám příležitost jenom může takhle vidět a von tříd ženský jedno za druhou a všichni mu to mají za zlé a von je při tom mystik tendence mystické a doma hle tak mu to mají za zlé jim mu to za zlé nemám o něco zcela jiného že stejným sedm mirko ale na stejné úrovni dělá cestu mystickou to jo tam to nesmí být tatáž úroveň o musím dět tr hadem že je něčím méně než to hledejte především království boží to především v tom není obsaženo a to je ta chyba to ta maří magdalena dělal špatný věci a nebylo to tak zlý protože jednoho dne dala přednost království božímu a pokud toto není v životě lidském obsaženo. Tak třeba to sukničkář tví a jiný způsob jednání je vyplý ale i největší mu hříšníků je odpuštěno a nemysli že zrovna takovým pohlavnímu chtíti jenom kterémukoliv druhu hříchu je všechna je mu odpuštěno když ve vínku jeho života je zapsáno poznej boha a za tím jde a na této cestě poznání tato loďce poznání se připraví jak říká bhaga i přes oceán svých hříchů nutně to je zákonitost která platí od začátku do konce tamté zákony to jsem říkal že platí jenom část cesty že tam jsou relativní pravdy že míra odosobnění nestačí na na další stupeň a tak dále to je všechno pravda ale tenhleten zákon platí na celé cestě. Takže se když se člověk naučí uzavírat důsledně ty okruhy a to jsou tady mezi vámi takový lidi který to dělají tak na něčí h jiné nebezpečí že ono se jim daří třebas uzavřít ten malý okruh voni se v tom malém osvědčí a oni se přesto neosvědčí ve velkém protože chtějí manipulovat s vůlí zrovna takovým způsobem jako při uzavírá malého okruhu v rámci. To je to jedni se mi jedné sedmi skutečnosti na si tohoto světa nemohou když chtějí přejít z toho malé oku tak si musí žít jenom tu důsledně tu důsledně s jakou sledoval tam na to malém okruhu to do dělání činnosti to dovršení to je správné oni musí být vytrvalý důsledně trpělivý to ano ale to je všechno to je to je celé správné používání vůle při uzavírá větších okruhů urovnáno většího okruhu je že místo abych zůstal u toho malého okruhu který nejme někam dál než ode ke mně to znamená třebas něco provedu ale on ale smířit se s tím nebo jsem rád že se mi to povedlo. To je uzavřený okruh od sebe k sobě jsem něco nebudu mimo sebe se to s sebeuspokojením dostal sobě řeknete nemám právo se hodnotit pro se hodnotit že bych nemohl získat vědomí že jsem jednal správně ale musí to se u toho hodnocení to musí být hodnocení takového druhu jako když to hodnotili jenom bližního jenom kohokoliv jiného kým nejste vy jak je to za tuhletu míru hodnocení že jdete třebas na pivo a to řeknu jak se to dovršil teď jsem to dovršil půjdeme na pivo to je chyba že jsem proti tomu pivo mají ta dvě pivo nebo aspoň na pět že jo ale je chyba že to hodnocení se dovršilo tím návratem k sobě. nevím jak bych našel přirovnání proto abych vám vysvětlil že je třeba vystoupit z malého okruhu a vejít do většího okruhu napřed tohleto by ještě mně šlo ale potom to další to bude asi těžko vysvětlit možná že přijde je do na pomoc tak jestliže jde o něco co budu dělat vím že je to správný když to budu dělat ale nemohu dohlédnout výsledku není tak jisto že uspěju bych řekl jsemli správným výzkumném pracovník na výzkumném pracovišti nikoliv placen ta výsledky nýbrž za to že se zkoumat. Máme dvoj druh výzkumu když k řek bych centrálně který tímto způsobem pracuje a výzkumu aplikoval kde se musí okolo do škodovce kde se musí dospět k nějakému výsledku když se nedospěje nedostanou prema když se dospěje dostanou prema bez to potom neuskuteční v praxi na totožná věc ale to není věc výzkumníkem nechci mu jenom těch výzkumné že ten výzkumníkem tak si že se ocitne vnitřně v takovém centru kde se zkoumat z lásky k výzkumu a k vědomí že to je pravděpodobně správné že tímto způsobem se jeho myšlení ubírá a že mu konáme investuju jeho síly bez toho na to jestli to dopadá jako ne dobře tak to dopadá asi tak. Pokud pořád pocit správnosti se ta se tou cestou musí jako s mravencem kterého jsem v předškolním věku zastavoval rukou aby nemohl jít tam kam se jít kam spěchat jsem mu položil ruku na to zase sty a on místo aby ji přelézt on ji obešel a šel po směr dál protože von šel po po mravenci cestě on měl očích ano cestu a ona nevedla cesta přes mou ruku a voni cítili na dálku takle přes kolik přes si toho šel dál takhle když jsem vám postaví překážka na ten co se s si musíme počínat jako ten moment obejít tomu řikáte bejt jsem si všiml když to ne rovnou tak to jde odchodem víte. Tohleto jsem dělal vždycky takhle nevím jesli je to správné ale jsem se obalamucování věděl že nesprávné sloužit svým smyslům svým tím to na této cestě je velice důležité vědět to zachovat se podle toho a tak když se hlásil ke slovu jsem mu říkal ano tobě vyhovím ale za pět minut nebo když to byl v tíž moc velký tak zítra. Čili větší chtít se mu dával větší termín jsem věděl že ten malý ten zahyne za chvilinku cit jak mu nevěnuju pozornost a kdy se to velkých tak fu musím dát termín veliký on se třás zlostí že mu dávám termín třebas den nebo měsíc a to dovedou práci abych mu odolal ten měsíc třeba a jsem mu nakonec třebas odolal a von za měsíc neexistoval chtít totiž musíte taky něčím živit tím že to že ho praktiku jet ten chtít nemyslete že když vyhovíte chtít či že z toho vypotřebovala tím se se v něm zabalit. To je důležité vědět a to platí také o myšlenkových cestách jak vy běh nějakou nějaký myšlenkovým proces ona tendenci pořád v zaběhané cestě toho procesu se pohybovat vy máte myšlenkové cesty a když vás někdo od klaní od cesty třebaže víte že asi pravdu tak by se vrátíte na tomto svoji milou styku že si to šlape klidně když na pannou cestou ale to je proti duchu ježíšova učení že on říkal moje cesty jsou nevyšlapaná a on to říkal žitím způsobem strmé strohé a tak dále no příkaz. To opravdu si tady měl by člověk vzít příkaz pohádek že totiž na této cestě se vám najednou vyskytnou překážky takového druhu který se před tím nikdy neměli to znamená z vody které předtím vůbec neexistovaly když ten honza de třeba za nějakou toho princeznu tak ze všech stran ho něco láká a nejednou špatného ale i dobrého tak že on si dovede v sobě odůvodnit že to co dělá ale nemá to dělat že je to správné pro sebe z toho důvodu rozumově o rozumově ne na rozumově takže dejme tomu on jde ten honza a přijde do chaloupky nějaké babičky. Ale jenom proto aby tam přestal ne aby tam se zabydlil a voni dobře po slouží a ono mu říká honzíku tebe bych potřeboval a on by kdyby zapomněl že jde za princeznu tak by byl konec jenže nějak dědeček na pokraj cestě to znamená jeho vnitřní moudrost mu řekla kamkoliv přijdeš nezastavuje se každému poslušní zastavení sloužíš to není zastavení to je krok kupředu přestože se ti zdá že nejdeš cestou ale jakmile po slouží hned dál to znamená ty tím mu to je musí jít o to abys někomu posloužil a ne o to aby se za to měl potom dobře rozumíte to je to hodnocení správné. Takže když on přijdete babičce to mi to že na takový dětských přirovnání tento způsobem totiž je ten před představuju je životní úkoly jak je správně mají řešit ale my jsme taky děti pořád do konce svého života to že ten honza když jedná správně poděkovat a jde dál a nejlépe to snad vyjádřeno v pohádce o dobrem a zlem bratru když ta babička nakonec mu říká přijdeš čaroději ale protože si pomáhal protože máte za sebou ty malé okruhy uzavřené kde jste mnohé od pomohli nutím a také mnohýmu mnohé jim těžko se nese předešli jiných lidí třebas nebo jste vylepšit nějaký systém tohleto ty malé okruhy. Protože si pomáhal třebas tam v pohádce dobře znáte tak jsem že není odvolat mravenců ptákům lidem ne tak ty úkoly který čaroděj ke kterému právě přijdeš to je ta přirozenost lidská ty zvládne lehce ale v přirozenosti lidská lidské je tendence něco z toho mít ta tam vždycky je a to cestě musí být odbourána to je hrozné nepoznání veliká nevědomost veliká neznal sama sebe že ten pro koho to chcete ten není toho nikdy hoden to je ten je nic a nemůže to když si to přeje sebe lépe dostat po střechu po sou střechu tak ta babička říká. Ty úkoly které tvůj bratr který nebyl dobrý který nikomu dobrého nic neudělal který nezavíral malé okruhy ten neuspěl ani v těch těchto úkolech takže čaroděj ho proměnil v kámen ztratil svůj život bych řekli po kristovské ale to toto nebezpečí nehrozí prosím vás děláme další krok to není na naší jiné hrozí totiž zvítězím v těchto úkolech na čaroděj máme den se cítil jsou vlastní přirozeností není to pravda ta ještě jednu zau překážku před námi a to že se nám nabízí indové tomu říkají sidhis. Schopnosti lepší než které člověk normální a jakmile nedáte a užíváte protože víte že to bude váš prospěch užíváte jich ve vlastní prospěchu tak ten čaroděj vás pravo zrovna tak my kou tím proudem a udělat z vás kámen jako udělal tomu kdo nesplnil nic základním úkoly předešlé nižšího kartu uší okruhy a tak dále tak samosebou ten honzík dbá na tu babičku to by byl rád kdyby se taky dbali na tu zvnitřku moudrost a abyste si nic nebrali za to a pozoruje nic to je u ježíše krista tak zásadní tak zásadně ukázána zákonitost že nic tak nezdůraznil jako tohleto zásadně když je do spadl s jednou hřivnou musel za jednu hřivnu sedm ze třeba nebo z pěti pět a ještě k tomu co z toho vydělal a nic z toho co vydělal nesměl si vzít on byl od jinak na jiné úrovni nebudeš oděna jiné úrovni když si z toho něco necháš. A to od ta od něho na jiné úrovni ta je nepředvídal ti kdo sloužili tomu hospodáři to třebas udělal jenom ze strachu aby bude účtovat s nimi aby nedopadne aby zůstali služebníky asi tak takže oni si nenechali pro sebe ani si nic za to nežádali voni to sám nabídl on je řekl a pane ona za to dáš vůbec ne voni vli připraveni všechno odevzdat je vám to jasné z toho přirovnání takle na této cestě to musí vypadat jak to takhle přestane vypadat tak nejste právě toho stupně na tři když právě ty z něho padnete tam se nedá stát tam se spadne tam se kamení to je velice nebezpečná cesta to velice strmá ale. Vůbec není možná takhle jaký ideálně tady předkládám když je postaveno na představách totiž to bych neměl říkat beru zpět je velice těžká když je postavena představa není tak nemožná jak jsem se teďka vyjádřil jsem to přehnal například když by stavíte na víře tento způsob cesty ten toto východisko z celé mysli své stavíte na víře tak přeci víte že ty článku víry nejsou ničím špatným vy se jich neříkáte ani v okamžiku dosah dosahování vy nepře stáváte být věřícím. No ale todleto chtěl ježíš kristus o svých učedníků aby mu přestali věřit to je divný lite to žádný indický jogin nechce ale von to zařídil tak a to je to to řekl to tím řekl okolnosti se zařídí tak že by přestanete věřit protože musíte odložit tu víru jako sem musel odložit to mantram nebo ten způsob koncentrace nebo ten způsob vracení se v tom okruhu a tak dále tak tady budete muset na určitém stupni na této cestě odložit víru ale komplexně protože je nesmyslné a ono by to nevadilo tak ale to musím vyjádřit lidsky je nesmyslné abyste v nebi věřili to tam nepatříte do tam přichází z vírou ten ta nepatří tak je tam nedostane. Ale ve stavu nebi jenom ten kdo jen ten kdo miluje a ne ten kdo věří nebo kdo naději tak je to na cestě víry mnohem těžší než jak jsem to měl který šel bez víry že je mezi mnou a bohem nestala žádná představa o nějakých rancích víry bůh je vševědoucí všemohoucí to tam nebylo je takový a takový podle vzoru lidského jsem si nikdy nepostavil pána boha. Podle vzoru lidského kdežto věřící člověk si ve nechtě staví představu o bohu podle svého vzoru nejdokonalejší člověk to je podle vzor lidskýho jak by vzorné měl člověk vypadat než to bůh v genezi je to správně řečeno stvořil člověka obrazu v tvému a ne obrazu lidskému tou bude nesmysl si takový nesmysl nedělejte na cestě víry dobrovolně jsem vzdejte víra ne nesmí v tom vidět nějaké příkoří nebo nějak nějakou budete v tom vět vím ale nedělej že naše trvat tes tom dlouho byl v tom vidět jako že se padli myslím že ten svatý petr si myslel že padl my takhle zapřel toho ježíše víte že ne ježíš jako by by o tom nevěděl napřed věděl aby ho utišil todleto že za mnou budeš kamkoliv půjdu dříve než koho třikrát ne škola krátká zapřeš tak třikrát zapřeš než ten se tu krást je v jednom těch malí takhle předává a v tomto smějí. A ona to druhé je taky správné ale to moc benevolence ono stačilo aby jednou zakokrhal aby se v něm ten rozum obrátil naruby kou symbolem rozumu který byl vzkříšeni k věčnému životu který upamatovávám člověka na chybu budí ho jeho spánku ráno ne je první který ho budí. No tak proto kohout symbolem prahy o křesťané taky těch symbolech prvního křesťanství ryba kohout jako od takový tam měli sen bolí a myslím že ty hlavní překážky jsem vyjmenoval no možná se nenapomínal ta vaše ště něco napsáno jo na této cestě můžu ještě na této cestě se vám přírodě ještě jedno jedna věc že totiž se budete v každé pauze když to pro vás zřetelně nepůjde kupředu že se budete litovat to se vám musí stát musí to je zákonité protože člověk chce vidět výsledek tomu nemějte za zlé ani sobě. A jak se a nelitovat tajíte klid jsem tím te klid po do po tu dobu jak se litujete nejste schopni kupředu vám jenom řeknu příkaz svého života když mně sebrali z toho gymnázia a jsem nemohl ty přírodní vydá pěstovat jsem se komplexně nepřetržité litoval rok a tři čtyři se které dlouho a v době nejenom že jsem nedělal žádné duchovní pokroky jsem mouchou taky nevěděl jsem na pána boha nevěřil. Ale jsem v tomto stavu nesprávném tak na se setrvával rok a tři čtvrtě bez nejmenší vybídku protože něku la škola po které budu úředníkem a jsem nechtěl být úředníkem jsem byl fajnovka jsem se měl strašně rád se nestal jsem měl do smrti nebo do penze někde v úřadě co chce být výzkumníkem nebo něčím takovým a tu chvíli jak jsem se. Kdo litoval jak jsem poznal že nesmyslné dál se litovat protože beztak přijdeme nebudu jsem si to uznal rozumově citově jsem se od toho odpoutal ten moment ne za vteřinu ale ten moment jsem se vědomě spojil s bohem že to by byla zevní nějaká zále a příčina to říká správně mu pořád našel je ale to správně říká jesudian že pomoc nepřichází z vnějšku pravá pomoc přichází z vnitřku a ta příst jsem se přestal litovat to byla vnitřní pomoc že jsem ztratil neklid který vzdaloval od boha ale se něco nastřádány v tom že jsem jednal správně. A je otázka jestli s tím se chtěl v přírodě sem se jednal správně kdybyste tito odpovědět to pro milovali důležité je ta bychom to odpověděl a musel bych potom léto napřed musím dovršit toto tady říkám ale chci zatím jenom zdůraznit jakmile se přestanete litovat a ta líto si je nevyhnuli s tím vyrovnat tak máte naději udělat další krok znamená by ti osvícen otce daným že při zvnějšku nebude to lidský vnitřní pomoc od boha které když se chopíte toho se musíte dělali to a že vám dojde a se ten prostředek odosobnění kterým se posoudit jsem musíte nasadit další prostředek zkrátka míra svobody je dána mírou poslušnosti a to znamená byste vyřkl z hlediska lidí třebas neříkejte to vyje člověkem nevědomý nebo duchovně nepokročili by řekl no tak to hotové vězení. Když čím více jsem poslušen tím jako znamená čím méně jsem svobodní ten svobodnější to se mi to jsem nezdá být správné jenomže ono poslušnost a poslušnosti rozdíl když posloucháte tak že vás to zřejmě vědomě osvobozuje to je pravá poslušnost poslušnost svých týče nebo své rozumové úvahy to vás neosvobozuje když vy například uděláte nějakou věc životě správně podle svého nejlepšího rozumu tím se neosvobodí osvobozuje od jedné starosti přechází z ke druhé dále štípat tu svou vůli na kousky takže nikdy na nelezte celou a nikdy nemůžete dospět k tomu abyste celou silou svou šli k bohu a dokud toto nedosáhnete tak se k nim k němu nedostanete na trvalo. Jenom vakuu no to se tam se to na to stačí tak myslím že jsem asi řekl všechno co jsem chtěl prosím vás máte ke mně tak a přání ohledně tohoto toto je si praví tři robindo ghos svých základech jógy fungujou to vitální konci a dere se jsou bez pochyby důsledky přílišnou přání ve všem předchozí usilovat se zřetelný. Také když dojde k pádu ve vědomí přichází na povrch vitální část zarmoucený zklamán a zmatení přičemž otevírá ši roce dveře vlivům pochybnostmi zoufalství a nečinnosti přicházející se zvrat strany přirozenosti musíme směřoval k povím základu klidu a rovnováhy ve vitální části a fyzické oblasti právě tak jako v mentální vědomí nechce uskuteční úplný sestup moci a blaženosti ale do tohoto pevného základu schopné ho je při její přijmout je to dokonalá vyrovnanost která dává tuto schopnost asi hezky se mu to mluví že dokonalá vyrovnanost. Se nedá sugestivně jak tady to dělá navodit když vím že to tak být to nestačí nýbrž tomu se musí dospět další měrou odosobnění dalším měrou sebezáporu on od těch mrcho patřičně tady mluví před tím ale ten konec dělá dojem jako by to šlo nadiktovat sugescí nebo auto jest tady ježíš kristus říkal a budeš pána boha své stane jenom o tu toho to znamená pro si člověk víry tak nějakou představu on mluvil o k solidní. Tedy věřili měli svou představu mu to byl jejich pánbůh takový pán bůh vůbec neexistuje to je existuje promiňte mi na jsem beznaboh ne to jenom pro toho člověka to toho existuje a kdyby on na to nedal a kdyby on tu představu nepěstovala kdyby ji zdokonaloval kdyby se o ni přesvědčoval otevřeným a očima a smysly a připravený rozumem když ti vím vnímat a poznávat. Tak by nebyl oprávněn k tomu aby se dostal na této cestě dál musí opravdu vycházet z toho svého pojetí boha kdybychom zpovídali všechny třebas dejme tomu katolíky ale takové pořádné které jsou vírou to berou vážně tak bychom si že každý jinou představu o bohu každý. A když si vezmeme mystiky křesťanské tak každý šel za jiným spektrem božím který vyvolal jeho založení nemějme ježíš kristus za zlé že on toto trpí protože on opravdu přistupuje k člověku k tak jim jaký je on dokázal milovat člověka takového jaký je s jeho představami takže dejme tomu mohl při matoušovi vás tou nový celníkovi a mohl ho mít rád a že ho měl rád to je vidět že ho vzal mezi se žáky přestože momentálně předtím ještě chlastal že aby o toho tam byl taky ještě v jinými forii nesplete. Tak bych chtěl říct když mi tato a který pán bůh máš pán bůh neboť tam nezačlo miluj pána boha svého z toho nic že je to k vám každý beznaboh řekne a mezi patřím že vám řekne takový tu nejdete se z ten fakticky pro vás existuje to je čemu říkám relativní pravda to je pravda přestože se týká jenom vás kdybyste si se vzdali každého druhého a dalšího abyste si že jinou představu a pokud ta představa živá a on dovede živit svým způsobem života. Jednání nejenom teoretikové tak ta představa se stává stále živější se stane tak živá že bez nemůžete být dále živit že se neobejde te bez toho svého pána boha a to bylo s těmi učedníky páně oni si myslí že bez něho všechno padá si představuje že to dovedete bylo s nimi když to bylo i v malém se mnou a mými přáteli v koncentráku šel okolo mého okraji š jsem byl od tažen od ostatních a nese se vrátil domů mne dělali že si tu popravu nebo domu se nevědělo říkal co my si počinem tady ty tady nebudeš tento pocit měli učedníci páně sem si počtem když náš mistr byl popraven oni si taky myslel že budu popraven samozřejmě a sem to taky nevěděl zeti budu povel nebo že upadat jsem měl dycky jasno o tom co je správné ale mnoho věcí jsem nevěděl to mně bylo utajena tona znamená jsem byl svědci jsem nevěděl co se mnou bude dít dál když od táhli od těch ostatních. Se všechno zase čeho to může pravý eště si ten vlak rád šiler za přebráno s těmi dvě stě ostnatý ostatními tak a vyhrožoval že bychom zasluhovali protože se takový mizerové komunisty aby nás rovnou opravili ale to že by nás bylo málo a že třeba dlouho mučit a že je mu to že nás učili jenom takhle dlouho jenom půl roku a potom řek ale je mi to sice líto ale nes je svatej našeho mého ce. A ten vám poskytl milost dete domů ale vy bez tak něco kasete jak se ke se ne tak budete nazpátek a tak by vás potom učíme nebudete moci udržet jazyk a zuby vám to říkám abyste věděli že tato cesta neznamená poznání ve všem a neznamená taky že to co je relativně správné bylo chybné je to omyl z hlediska objektivního neska subjektivní ho je to správná relativní pravda jsem se mýlil. V okamžiku kdy jsem přestal jíst ne v sedmnácti letech zase se mu řikal mi to nebavilo jíst nenastala nepotřeboval matka musela krmit se že můžu z toho světa odejít ohromnými a nevadilo to protože to byla součást toho odstupu od minulého života když jsem pořád jedl a ten život do které jsem dostával tam se nejí to jsem dobře věděl život věčný tam není člověk závislý na těle jsem k tomu přímo mířil matka mně to nedovolila vykované tak dlouho a jsem to první krizi přestal a pak jsem začal sám jist je začalo chutnat o něm a velikou a rozžehnat jak my ji ty to krásné bez mého krmení bez mého nuceni no. A zrovna tak když ten esesman chtěl zabít jsem měl jsem žil v chvíli v omylu že budu mrtev že zabije měl jsem se a ten omyl byl šťastný omylem co řadu takových šťastný byl veden kupředu a ten se s nejste prostě omylu je to omyl sou stejným vodítkem na cestě jako ta relativní pravda která za každým tím omylem je tady jeden z vás říká nebudu jmenovat někoho aby nebyl kompromitovaný byl kompromitovaný jenom to vydržím. Pri a ještě do to tak bylo před mnoha lety možná deseti možná dvanácti i jsem si neznáme patnáct let maximálně před tím lety jsem vám pral nemějte pokud možno představu o bohu protože nedocílí ze nic víc než se setkáte svou představou a ne s bohem samotným to byl úděl všech mystiků jsem se měl v celku pravdu v celku tak zhruba ale byl jsem rozuměl nechci říct ne zodpovědný ale bezohledný tvůrčí lidem víry. Protože jsem zapomněl že ježíš kristus nebral učit se zapomněl pane poměr nebral učedníkům jejich představu o bohu o neby jako místu nebrali jem to on věděl se z toho vymaní včas měl trpěli o sečte tak trpělivý nejsem tak ve nejsem tak vševědoucí a tak všemohoucí a tak správ tak tak správným musem jako byl on tak od nim on nechával pokud se to dalo a do takovým jak se to dalo jak to bylo užitečné při víře v boha který sil někde na nebi . A že tedy oni jdou odněkud někam podobenství ho taky vidět podle marnotratném synu bez ohledně to vykládá dál tomu neřekne ani slovíčko jako kdyby opravdu bylo třeba odněkud odejít a někam se odebrat kdežto na jiné straně dobře řekl že jste chrámem božím a bůh nás říká přebývá že není třeba nikam chodit tak na tento máte zapomněl že musím ježíše krista brát komplexně a choval jsem se jako hned choval jsem se podle svého poznání relativně správného tak jako že to jediná cesta která je dobrá pro všechny. jsem nikdy přestali o bohu nešel a vono to šlo do rychle kupředu do tam kam to došlo na bylo to povinen co se chtěl to svatou jinými lidmi ne tak bylo to dostane to uznáte ale je to cesta moje která nebyla postavena víře ale zapomněl se na to že když kristus říkal do věří v syna člověka a všichni křesťani si myslí přitom toho si na člověka zlým ste byl popraven na kříži ten bude spasen tak jsem nevážil to jsem nebral v úvahu a myslel si že moje cesta je samospasitelná jsem si nemyslel a považoval jsem za nejlepší promiňte mi a dosud ty považuju za jelen pro musí být nejlepší dokud jsem na nižší fázi vývojové tak musím svoji cestu považuje za nejvyšší jinak si všímám po jiných cestách a nejsem nikde a pořádné cestě nejdu abych mohl poslat se musím považovat nejvyšší teprve nepotřebuju po cestě jít tak tuto dispozici mohu zrušit na to nemusím dát na nemusí být nejlepší protože řek bych to nejdokonalejší kráčí je ne kráčet to nejdokonalejší dosahování nedosahovat. To nejdokonalejší milování je nemilovat ale prosím vás to kdybych řekl komukoliv z vás tak ho zmatku protože kdy jsem jsem se že nemiluju ale jsem miloval a když jsem věděl že nemiluju to bylo dost vysoké poznání že miluje totiž bůh a z jeho lásky jsem živ živým svoji lásku jsem závislý z svou svou takzvanou svou láskou na jeho lásce to se musel moc předtím prodělat a o to neprodělal ten situace nesmí beztrestně říkat. No tak když tady jsem vás zrazovala o tom abyste měli nějakou představu o bohu tak se teďka budu omlouvat se k budu omlouvat přátelé buďte ke mně milosrdný teď se omlouvám budu říkat jsem viděl na vysoce vaší cesty že ta vaše představa je chybná protože to na těle vyřeší budou znát on to vedlo k malinkém pokroku a proto se měl právo vás z této představy dostávat ven rozumíte mně jasně to jsem se omluvil ve skutečnosti se neměl právo tohleto dělat kuse. Protože jsem měl tu představu vaší oboru zlepšovat to jsem se dělal ale vy se to dohromady jak dneska této výčitky bylo patrno propojili to jsem nedovedl předvídat že to nepropojíš že vlastně že vám to tady vykládám zlepšuje vaší představu o bohu vás nevytrhnout představy sám představu o bohu nemaje.

Download XMLDownload textWaveform view