Waveform view
85-19A-4
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
by
to
vyšlo
je
připraven
neuskutečnitelné
protože
by
si
uvědomili
že
sami
nejsou
schopni
to
dokázat
ano
ale
to
je
nerozhodující
prosím
vás
já
bych
vám
radil
a
to
by
byl
rád
kdyby
straně
ale
pozor
tak
dobrý
a
nemusí
všecko
být
a
vám
radil
přeceňuje
se
protože
si
myslíte
že
nejste
toho
schopni
se
přeceňujete
tou
vám
neříkám
poprvně
to
je
základní
omyl
sebe
před
cenili
vy
si
myslíte
že
lidské
já
může
něco
co
nemůže
nepřesto
víte
to
nepravé
lidské
já
to
opravdu
nemůže
přeceňujete
ho.
Ale
co
může
bůh
ten
může
všecko
a
ten
je
ve
vás
do
všech
jako
ve
mně
stejnou
měrou
čili
stačí
se
mu
otevřít
stačilo
pustit
ke
slovu
a
vy
to
dokážete
zdánlivě
vy
to
dokážete
ale
dokáže
dokázal
to
on
kterému
jste
se
podvolili
ty
učedníci
páně
se
podřídili
kristu
když
od
nich
chtěl
jenom
aby
se
vzdali
svého
a
ne
sebe
tak
se
podřídili
ale
něco
se
něčeho
se
musí
člověk
vzdát
tonete
se
když
jsem
ze
začátku
třebas
byl
nucen
rezignovat
napří
do
přírodního
věc.
Tak
teprve
za
rok
a
tři
jsem
nucen
teprve
rok
a
tři
čtvrtě
to
trvalo
než
jsem
se
s
tím
vyrovnal
že
už
čili
ni
sem
nebudu
jak
jsem
přestal
sebe
litovat
že
už
nebudu
přírodním
věcem
a
že
budu
úřadu
který
bude
tvrdou
někde
v
kanceláři
tak
tento
momentu
tady
byl
bůh
temnou
a
smiloval
celou
čili
já
jsem
udělal
právo
s
tímto
odstupem
od
sebe
já
jsem
nedostupno
pro
lítost
nad
tím
přírodovědcem
který
skal
ne
já
jsem
tím
to
odstupem
mu
povalil
aby
přistoupil
nic
nic
nechybí
než
mu
po
volit
on
už
to
zařídil
tak
že
to
de
bez
třemi
bez
těchto
kupředu
no
i
se
tam
nejde
takový
děl
anděl
strážní
jako
byl
vena
a
moje
matka
tak
ne
zachráněna
naživu
a
tak
nebojte
se.
Ježíš
kristus
říkal
svým
učením
aby
se
nestarali
o
to
vůbec
aby
se
voni
se
starali
že
to
je
ten
jeho
hřích
to
je
z
toho
vědě
e
tak
považoval
největší
pro
člověka
který
je
učedníkem
páně
tak
se
učedníky
páně
že
zásadně
změníte
budete
mít
rozhodnutý
změní
mysl
svého
života
a
to
jsou
dávno
učinili
jenom
že
jste
to
nehodili
praktické
důsledky
že
vážit
má
smysl
dojít
k
bohu
a
ne
jenom
zemřít
no
stačí.
Jo
to
je
to
se
já
se
ta
maří
magdalena
dokázal
pravou
vozem
před
tím
ježíšem
to
zdá
se
svým
dosavadního
života
no
protože
bylo
opravdu
špatná
vono
je
daleko
snáze
prásknout
ze
špatným
životem
obrátit
se
na
štveráku
ze
špatností
než
života
ne
zatím
se
obrátit
se
vůči
životu
který
je
poměrně
dobrý
a
vá
život
je
poměrně
dobrý
proti
to
se
dá
maří
magdalénou
srovnávat
a
proto
je
tak
těžké
se
obrátit
já
si
uvědomuju
jenom
svou
matku
máme
to
odpustí
jak
bylo
těžko
ji
odvrátit
od
toho
mínění
že
vona
je
dobrou
katoličkou
a
že
nic
se
k
tomu
nemůže
přidat
že
se
hříšnou
osobou
ale
že
si
to
všechno
oděla
a
tak
dále
že
poctivě
chodit
do
kostela
že
všechno
je
chodila
co
křesťan
má
dělat
a
ona
to
dělala
a
já
vím
že
to
dělala
to
bez
pardonu.
Já
jsem
ji
nemohl
dostat
na
svou
cestu
já
jsem
jí
marně
říkal
to
nestačí
já
jsem
to
mockrát
neříkám
že
na
ně
beztak
nevěřila
ale
vona
ještě
mě
dokonce
zrozovat
ví
cesty
protože
ji
považovala
za
cestu
která
vede
k
lázní
byla
nerozumná
protože
já
jsem
ve
škole
přestal
prospívat
ne
mírně
řečeno
o
a
cesta
jsem
jíst
s
a
jsem
pít
a
tak
dále
to
všechno
to
byl
komplexní
to
bylo
taková
komplexní
změna
že
já
jsem
potřeboval
do
nějakýho
ústavu
se
dostat
o
a
náboženského
aby
mě
tam
jako
hlídal
ne
celá
se
je
li
vy
mě
krmila
by
mě
aby
za
mě
přechodně
dělala
všechno
co
je
zapotřebí
no
a
takový
instituce
evropě
není
tak
ani
matka
ta
matka
to
mosaze
sama
prosím
atak
tohleto
když
matka
která
byla
poměrně
dobrá
nepřistoupila
na
moji
cestu
tak
si
nedělejte
z
toho
nic
že
by
také
tak
snadno
jako
s
maří
magdalena
se
neobracíte.
Moje
manželka
když
vedle
mě
žila
musela
židy
šest
let
před
vedle
mě
a
nesměl
jsem
jí
vo
těch
věcech
nic
vykládat
já
jsem
musel
s
ní
poctivě
chodit
do
kostela
dělat
to
co
dělá
tato
žít
ukazovat
ji
že
mě
na
tom
záleží
na
té
její
cestě
poctivé
katolicky
a
vodil
jsem
tam
vděčil
jsem
věděl
že
je
to
to
okázalé
odění
tří
dětí
do
kostela
že
je
to
nebezpečná
záležitost
já
jsem
to
přesto
udělal
že
sem
chtěli
dát
příklad
že
si
jí
cením
který
cestě
bral
zásadní
tak
ona
teprve
za
šest
let
kdy
jsem
toto
trpělivě
dělal
přišla
k
názoru
že
já
to
dělám
líp
rozumíte
čili
někde
se
sebou
trpělivost.
Nezoufejte
si
ne
malo
mylně
te
to
to
je
jediný
ježíš
kristus
samý
vy
myslí
co
ztrácíte
důvěru
ve
mně
copak
nejsem
s
vámi
není
von
s
každým
z
vás
když
máte
dobrou
vůli
nepřispějuji
v
pravý
čas
ne
zvedne
vás
z
toho
vašeho
stavu
nepozve
jiné
vás
v
sobě
udělal
to
zaručeně
vy
jste
na
tom
zaručeně
bych
mohl
říct
poctivě
líp
než
já
protože
mně
bylo
třeba
se
mrzáci
abych
já
vůbec
na
tisíci
přistoupil
bez
toho
zmrzačení
bych
já
byl
na
to
přistoupil
to
a
přísahám
že
to
tak
je
a
než
co
vy
jste
ochotni
opravovat
to
na
vás
vidím
bez
jakékoliv
tak
to
násilí
tam
na
to
nasednou
přistoupit
na
tu
věc
dělal
to
poctivě
no.
Tak
nejste
na
tom
hůř
než
já
a
nesmí
vá
zklamat
to
že
já
něco
jsem
se
vlivem
obrácen
jeho
postupu
do
věděl
co
se
dovídá
ani
ten
kdo
de
na
to
druhé
hlediska
protože
ten
má
jiné
přednosti
zase
než
mám
já
ale
nemá
toto
poznání
které
ho
si
bohužel
vy
ve
vlast
té
století
nejvíce
nit
protože
deme
cestou
poznání
celá
evropa
celý
západ
poznávají
zákonitosti
přírodní
umí
je
ovládat
to
je
veliký
posun
na
úrovni
poznání
že
a
to
mně
všechno
pomáhá
ve
výkladu
těchto
věcí
kdybych
já
toto
nevěděl
od
věc
to
by
byl
na
mizí
se
svými
argumenty
že
nastal
o
nich
nevěděl
o
složení
hmoty
o
tom
co
se
děje
s
lidským
zárodek
v
mateřském
těle
a
tak
dále
jak
bych
já
moh
používat
těchto
symbolu
k
tomu
abych
naznačil
jak
jak
ta
pravda
působí
jak
ten
život
boží
působí
v
člověku
jak
co
je
to
co
je
to
idea
co
je
to
něco
vyššího
než
převtělování
jak
to
doplňuje
vědomosti
naše
které
nábožensky
zaostalé
staly
stát
proti
ten
že
nikdy.
Ani
není
ani
budoucnosti
nikdo
nemá
právo
se
zastavit
na
úrovni
na
které
svým
poznáním
je
ani
na
úrovni
kterým
na
které
se
svou
láskou
a
na
úrovni
na
které
je
se
svým
bytím
na
žádné
se
k
to
úrovni
není
schopen
není
oprávněné
se
zastavit
to
znamená
jestli
zastaví
na
úrovni
bytí
tak
zůstane
člověkem
a
člověk
a
pán
bůh
celý
ježíš
kristus
šel
pro
sobě
ka
aby
ho
zbavili
svý
jako
prostředku
tento
prostředek
jednou
přestane
mít
hodnotu
mi
nebudete
jednou
lidmi
uva
už
nejste
lidmi
se
tam
terezie
už
není
člověkem
doby
člověka
tak
by
toto
nemohla
dokázat
to
co
vona
dělá
s
těmi
kubánci
co
co
jak
žádný
nedokáže.
No
to
je
po
stránce
bytí
my
nemůžete
zůstat
na
úrovni
bytí
tam
nemůže
chtít
zůstat
nechtějte
být
do
vě
na
věky
lidmi
nebudete
nechcete
navěky
vít
tak
zabydlím
jako
dosud
jste
že
to
musíte
přijímat
pomocí
rozumového
přes
mání
nechtějte
být
tak
lásky
plně
jako
dosud
jste
to
je
málo
buďme
je
jinak
lépe
ale
úplně
jinak
takže
já
jsem
v
koncentráku
nepoznal
že
to
že
jsem
tam
byl
utiskován
byl
nejvyšší
projev
lásky
promiňte
mně
prosím
vás
tak
jsem
byl
zabedněnosti
letech
velkých
zkušeností
pod
nesčetných
extazí
že
což
já
vím
kolikrát
jsem
byl
z
té
extaze
to
vůbec
nemůže
počítat
pak
a
se
mnou
de
jenom
co
vlo
byla
patrně
extaze.
To
by
to
by
to
měl
sešit
to
je
nerozhodující
rozumu
jí
je
že
jsem
nesměl
zůstat
na
té
úrovni
v
té
správný
trendu
pořád
kupředu
že
spása
znamená
ustavičný
pochod
kupředu
jestliže
bychom
se
stali
dokonalý
úplně
tak
že
bychom
byl
takový
jako
je
bůh
nejenom
jedno
s
ním
ale
takový
jako
je
bůh
tak
by
toto
neplatilo
tam
by
byla
strašná
otrava
na
té
věčnosti
a
to
mě
způsobilo
uměl
v
ředním
nekone
ne
přestal
věřit
no
prosím
říká
člověk
se
to
mě
opustil
jáčko
předešli
do
takle
malinké
nevěřte
musím
v
takhle
malinké
do
daleko
větší
než
je
dneska.
Ale
to
začáteční
kroky
a
ty
se
dělají
daleko
snáze
než
než
kroky
pozdější
všechno
ti
pozdější
vyžaduje
větší
míru
odosobnění
a
člověk
nezná
prostředky
a
nich
neumí
používat
které
by
vedli
k
tomu
tradice
čím
většímu
a
dokonalejšímu
opuštění
sama
sebe
tam
to
jemu
ty
první
kroky
jsou
pochopitelné
protože
je
to
první
krůčky
ale
ono
se
ne
stále
prudčeji
kupředu
a
to
už
je
velice
namáhavé
Protože
máme
v
druhém
bodě
si
vyříkat
ať
už
to
je
říkal
pořadí
jakýmkoliv
jiným
vite
si
musíme
říct
milovati
budeš
pána
boha
svého
z
celého
z
celé
duše
své
a
bychom
to
měli
uskutečnit
tak
musíme
vědět
co
co
je
co
to
leta
duše
abychom
se
mohli
z
té
celé
duše
aspoň
v
té
modlitbě
tomu
bohu
odevzdat
to
je
to
znamená
jeho
milovat
my
jsme
si
už
prosím
vás
lásku
z
celého
srdce
definovali
jako
odevzdání
celého
srdce
nikoliv
jako
výpočet
matematický
kalkulací
nějakou
kolem
to
by
to
mě
nese
to
tak
to
platí
pro
všechny
čtyři
body
další
že
řeší
síly
z
celé
mysli
tak.
To
už
se
bude
opakovat
je
možná
že
to
je
co
to
je
to
to
nebe
ale
jenom
tak
to
načase
ale
teď
protože
při
kráčí
připojujeme
k
tomu
z
celé
duše
své
tak
si
musíme
definovat
se
je
to
duše
podívejte
se
na
přírodu
na
tom
poli
tady
rostou
pěti
z
čeho
to
roste
ze
země
ta
země
zenem
k
té
činní
při
přirovnání
nebo
když
přirovnává
sem
které
rostlině
tak
my
v
té
zemi
nevíme
nic
podobného
co
je
rostlina
že
jo
to
je
to
vzhledem
k
rostlině
je
to
bez
tvar
hmota
neurčité
bezvadná
otá
nemluvím
prosím
přírodovědecky
nýbrž
tak
jak
jsem
vám
to
jeví
a
ona
je
z
toho
krásná
prostě
na
proč
protože
toho
ono
přidáno
semeno
ve
kterém
byla
idea
tisíci.
A
ta
je
základem
transformátoru
takhle
za
svatou
který
potom
dospěl
v
té
rostlině
jak
to
začlo
pučet
takže
ta
rostlina
se
vyvinula
nejenom
v
listem
lodi
ale
taky
řek
větách
a
potom
v
ponechat
se
semena
a
ten
atom
tak
to
koloval
do
a
mají
pan
vidíme
příklad
převtělování
že
jo
že
ze
mě
jsem
mění
rostlinu
a
rostina
se
v
zemi
a
tak
to
jde
pořád
dál
tak
takovýmto
obdobný
je
navozování
také
do
lidského
zárodku.
Tam
ten
ský
zárodek
v
matčině
těle
je
do
toho
je
implantovat
strmá
toho
muže
a
tak
dále
to
nebyla
vašem
rozebírat
ale
kdokoli
to
obdobné
tomu
co
se
děje
u
té
rostliny
takže
hmoty
matčiny
která
patří
matce
a
ne
tomu
novému
dítěti
vyroste
nové
stvoření
které
se
podobá
syn
způsobem
kterémukoliv
jinému
člověku
i
té
matce
tomu
otci
protože
tam
má
ty
generálně
takový
hlouposti
ale
co
to
v
něm
ještě
je
není
v
něm
jenom
hmota
obsažené
v
tom
zárukou
nýbrž
je
to
přežila
i
duše
to
znamená
v
tom
transformátoru
je
schopnost
přeměnit
tu
hmotu
na
určitý
tvar
a
určitý
obsah
toho
tvaru
jako
jste
rostlině
je
stejný.
Tam
ta
rostina
v
nějaký
obsah
my
si
to
neuvědomujeme
ale
je
to
jednodušší
ve
stav
to
je
jenom
že
ji
vysvětlit
než
učila
lidského
než
u
člověka
proto
se
k
tomu
pořád
obracím
když
ta
rostlina
má
svůj
úkol
v
té
přírodě
tak
tam
není
zasazeno
jenom
náhodně
ta
rostlina
která
roste
tady
neroste
například
na
poušti
protože
tam
by
tento
úkol
nemá
splnit
tadys
úkolem
do
prostředí
kterého
náleží
a
a
tak
je
taky
člověkem
ten
den
do
prostředí
ke
kterému
náleží
by
si
myslet
že
to
nějaká
karma.
To
je
prostě
zákon
přírodní
kde
všechno
se
rodí
podle
prostředí
nebo
vyloučí
se
všechno
neroz
nenarodí
se
tam
co
do
toho
prostředím
nepatří
to
je
regulace
ze
strany
ze
mě
ze
strany
toho
prostředí
dególa
ty
dva
vnitřně
volá
to
toho
semene
a
vnější
je
konáte
té
přírody
že
upozorňuju
vás
že
toto
existuje
i
u
člověka
takže
se
vyvine
nejenom
tělo
ale
také
duše
teďka
se
dostanu
té
duši
já
moc
kapitol
vynechám
k
takle
vždycky
uvažuje
jako
tak
uvažuje
o
tom
co
všechno
mám
nechat
tak
já
jsem
tak
je
nechal
takových
asi
dvacet
kapitol
že
jo
a
dra
které
duši
a
řeknu
tohleto.
Duše
a
že
to
u
konce
je
souhlásky
vlastností
jsou
nadlidský
tak
se
nám
jeví
individuálních
lidských
vlastností
vono
na
nich
individuálního
moc
není
on
by
se
všechny
na
jedno
kopyto
vý
semeni
ale
jsou
malinko
de
formovat
pozměněný
modifikován
podle
povahy
toho
je
nu
a
podle
povahy
toho
člověka
dále
podle
toho
základu
takže
každý
má
takzvanou
svou
duši
co
je
to
mít
svou
duši
tady
už
je
tolik
duší
těchto
duší
je
tolik
kolik
je
lidí
těchto
duší
soudce
smrtelné
které
začínají
existovat
s
tím
národem
že
se
značný
bývá
si
národem
matčině
těle
a
jejich
dospělost
ani
někdy
ne
nedospěje
vůbec
ani
jsou
duše
smrtelné
které
nejsou
dospělé
ani
v
okamžiku
se
ti
třebas
v
osmdesáti
letech
není
jsou
ještě
dospělé
a
jsou
duše
které
dospívat
velice
rychle
například
dejme
tomu
když
někoho
potká
strašně
moc
ošidí
věcí
životě
tak
by
nějaký
násilím
svý
nebo
choroby
nebo
tak
on
dospívá
duševně
daleko
rychleji
a
proto
například
dejme
tomu
minule
me
říct.
Já
to
budu
generalizovat
o
takové
mozart
o
tak
já
se
užívat
třebas
jenom
zase
hudebníky
a
všechno
to
nebudu
předsevzal
bez
ku
jsme
ta
nově
beton
že
to
že
dospěli
k
takové
dokonalosti
hudební
způsobila
choroba
pohlavní
choroba
se
u
všechno
pohlavně
choří
lidé
a
kdyby
tam
ta
choroba
ví
byla
nehledal
tak
to
tak
rychle
kupředu
nešlo
upozorňuju
vás
to
se
dneska
ví
tohleto
takže
my
nejsme
jenom
hudební
také
proto
že
tato
choroba
náhodného
dál
a
kdybychom
měli
to
prostředí
vnější
to
znamená
toho
přísný
tatínka
jako
měl
třebas
mozart
nebo
beton
ne
a
kdybychom
taky
vožral
ky
že
jo
a
kdybychom
neměli
to
vnitřní
založení
li
máme
nějakou
chorobu
která
v
nás
hledá
tak
ta
naše
mše.
Když
to
nemáme
tak
jsem
vy
vinu
je
tak
jak
se
vy
minule
jako
běžná
duše
a
když
bychom
to
měli
takový
předpoklad
choří
tak
by
se
vymenoval
na
takovém
moje
duše
se
mnou
a
jinak
pro
tuto
chorobu
která
poznamenal
mu
chorobu
která
poznamenal
tento
organismus
takže
to
není
žádná
žena
nějaká
karma
asi
můžu
konce
implantovat
tu
chorobu
aby
to
takhle
dopadlo
to
by
bylo
možné
a
bys
tím
byste
si
že
je
to
takhle
dopadne
v
každém
případě
kdepak
je
karma
je
pak
je
nějaký
o
se
dá
se
dá
vědecky
zařídit
a
já
myslím
že
ho
to
není
správný
to
za
dělat
né
čověk
ale
vono
se
to
v
tomto
případě
vyplatilo
že
to
ti
lékaři
udělali.
No
ale
já
se
pořád
obracím
k
věcem
které
jsou
jenom
postranní
které
bych
měl
vlastně
vynechat
protože
nejde
definici
nevím
se
ve
pana
ještě
jednou
se
k
ní
vracím
že
to
souhrn
lidských
vlastností
to
je
duše
smrtelná
to
znamená
té
něco
co
vzniká
vlivem
transformátoru
který
v
sobě
máme
lidském
transformovaly
transformátoru
jsou
vzniká
a
postupně
to
dospívá
to
znamená
objevují
se
jasnost
které
třebas
to
dítě
malé
ještě
nemá
a
později
je
nabývá
schopnosti
návyky
a
podobně.
Které
pocházejí
takových
svou
konci
které
se
opakují
a
to
je
všechno
psychologie
to
toho
taky
nechci
jít
jde
jenom
o
tu
sbírá
ní
vedu
že
každý
z
nás
má
k
dispozici
soud
vlastností
z
nich
devadesát
procent
je
prakticky
ne
použitelné
ch
protože
má
začnem
stavu
a
těch
deset
procent
tak
silně
jsou
použitelné
a
s
těch
desíti
procent
svých
vlastností
on
žije
a
on
neosvo
ničem
jiném
než
o
těch
vlastnostech
které
umí
použít
ale
to
zdaleka
není
celá
jeho
smrtelná
duše.
A
já
jsem
se
například
přesvědčil
po
smrti
své
manželky
a
osobně
už
předtím
ale
já
boží
a
u
to
je
po
smrti
ani
protože
duším
že
jsem
duše
tato
smrtelná
duše
že
jsem
a
že
jako
taková
mám
schopnosti
o
kterých
jsem
dříve
nevěděl
že
je
vám
a
mám
jenom
v
tom
případě
když
používám
tělo
jenom
jako
transformátoru
a
ne
jako
příbytku.
Já
v
tom
když
že
žiju
ve
snu
žiju
ne
s
ním
tak
používám
tělo
jako
transformátoru
já
se
od
něho
ne
odpoutává
to
je
můj
transformátor
já
jsem
na
míře
a
já
tam
v
tou
tou
duší
nějak
manipuluju
ano
asi
tak
je
tomu
rozumět
jo
když
to
tady
když
přebývám
to
těle
tak
se
mně
jaké
hůře
nýbrž
já
přímo
manipuluju
s
těmi
vlastnostmi
které
se
tak
dalece
ve
mně
vyvinuli
že
já
jich
samovolně
používám
například
českého
jazyka
samovolně
používáme
už
je
samovolnost.
A
kdybych
se
vyslyšel
v
jiném
jazyku
tak
bychom
taky
třebas
nakonec
samovolně
používal
a
takový
vlatnost
je
víc
než
jazyk
vých
pochopitelně
protože
například
zrakové
schopnosti
jsou
schopnosti
duševní
upozorňuju
a
ne
jenom
nervové
zraku
ne
nebo
nového
zraku
za
tím
stojí
duševní
schopnost
a
já
používám
automaticky
této
duševní
schopnosti
čili
působení
smyslů
je
sou
schopnosti
duševní
propojené
do
smyslu
no
tak
asi
to
jsou
tu
přihodí
dneska
že
bych
jim
nebylo
to
za
za
týden
jak
jsem
se
o
tom
musel
poučit
když
jsem
tomu
chtěl
rozumět
blunton
já
jsem
si
psychologie
v
jaké
přístup
na
evropani
pro
studoval
do
všech
podrobností
a
tři
hodiny
se
mu
dělal
tak
by
se
neškolil
mě
to
velice
zajímalo
to
jsem
nemusel
dělat
ale
já
jsem
šel
na
to
co
fakulta
ne
zkoušel
oni
mi
po
za
počet
při
kantor
sví
na
naší
škole
ano.
A
tak
jsem
byl
invertní
zkoušen
a
takže
mně
může
myslet
že
tehdy
jsem
to
jako
uměl
já
jsem
ale
potí
doby
se
snažil
to
zlepšovat
včela
eště
takže
se
považuju
za
trošičku
za
příchodu
ono
tak
potom
jsem
se
cítím
opraveno
o
té
duši
něco
říkat
je
to
souhrn
lidských
vlastností
opakuji
znovu
a
vy
se
znáte
jenom
do
té
míry
jak
umíte
mechanicky
automaticky
užívat
těch
svých
schopností
duševních
to
znamená
my
se
mu
umíte
dívat
dítě
se
ještě
neumí
dívat
umíte
po
stoho
tě
ještě
neumí
poslouchat
a
tak
dále
se
jeho
vyvine
a
čí
je
to
oddán
smyslový
který.
Poměrně
méně
spotřebuje
prany
tím
se
ví
pomaleji
například
dítě
se
chuťový
ten
orgán
potřebuje
málo
prany
vyvíjí
poměrně
pomalu
takže
on
si
napřed
řekne
jenom
na
mlíko
a
tak
dále
že
abyste
něco
mohli
jíst
to
to
musíte
poznávat
jako
jedné
vy
musíte
to
napřed
mít
ve
své
představě
těch
smyslů
s
to
dostává
do
vašich
představ
má
čistě
do
duše
o
aparátu
to
vašem
duševní
a
pracuje
zamontováno
toto
je
dle
a
proto
to
jít
a
proto
byl
to
chutná
jo
vám
dopadá
takle
s
tomu
organismu
aspoň
říkají
naši
psychologie
já
myslím
že
jsou
s
tomto
oboru
to
zdaleko
a
čili
všechno
před
dělám
toho
základ
je
moje
představa
úžasná
velmoc
a.
Čili
já
žiju
z
představ
který
jsem
nabyl
během
tohoto
života
vlivem
vnitřního
vývoje
a
vnějšího
prostředí
kde
na
ně
působil
matiky
psychologie
říká
že
sme
čistě
výplodem
prostředí
toho
všem
mají
jenom
částečnou
pravdu
z
větší
část
jsme
vypotřebuje
kterém
žijem
s
větší
části
takže
když
to
když
to
pominou
to
ostatní
tak
se
celkem
moc
nestane
mají
celkem
pravdu
vystavte
člověka
jinému
prostředí
ve
kterém
žije
on
bude
tak
jiný
že.
Já
jsem
například
byl
vystaven
prostředí
zvířecí
mu
víc
než
lidském
vůbec
jsem
útlém
a
dí
po
té
operaci
a
zanechalo
to
dodneška
na
mě
stopy
já
jsem
více
zvířete
než
jevit
víře
mám
schopnosti
zvířecí
více
je
máte
vy
že
ho
napří
prošli
to
takový
ty
hlouposti
nebo
druh
spánku
pro
mou
ze
sebe
spánku
být
živ
jako
to
umí
husa
to
už
člověk
normální
neuměl
už
za
do
umí
a
karel
makoň
tou
vy
taky
jo
protože
jsem
taky
trošku
sou
ote
nebo
setam
prosím
asi
tak
daleko
netroufám
ale
jak
to
tento
úvod
definici
duše
říkám
jenom
proto
abyste
viděli
ty
spojitosti
o
který
dále
budu
mluvit.
Tak
to
je
pochopitelné
toto
jsem
všechno
říkal
zase
je
nebudu
pravosti
to
pochopitelné
bo
ne
ale
vedle
toho
je
tady
stránka
která
není
pochopitelná
která
tady
působí
mocněji
ale
je
mně
takže
my
si
vůbec
neuvědomujeme
já
jsem
už
vám
říkal
že
vlastnosti
které
si
neuvědomujeme
máme
ale
protože
jsou
jemné
a
nedospěli
u
nás
do
samovolnosti
projevu
tak
my
si
myslíme
že
ty
vlatnost
nemáme.
Například
člověk
který
neumí
zapírat
pýchu
si
myslí
že
je
ne
hudební
že
je
ne
ani
není
pravda
on
ten
základ
za
sobě
má
já
se
přešel
na
svém
mnou
čti
kterýmu
se
doma
nezbývá
já
se
mu
týden
stýkal
a
já
sem
týden
s
ní
hrál
na
klavír
k
jiným
prstem
pochopitelně
a
von
první
den
byl
zoufalý
z
toho
jak
neumí
když
se
musí
pasovat
a
je
produkovat
že
jo
na
tom
klavír
a
za
dva
dni
toužil
už
to
reprodukovat
už
tohleto
domova
a
zase
ji
můžu
měl
tři
síně
a
tom
klavíru
a
pak
už
začal
to
i
prozpěvovat
takže
ten
všechno
otázka
výchovy
my
musíme
každou
vlastnost
kterou
máme
v
sobě.
Zamontovanou
dovést
vyvinout
bylo
by
dobře
bychom
znali
výběr
protože
ho
se
v
jeho
nedá
na
to
nestačíme
na
to
nemáme
dost
prany
to
by
museli
mít
daleko
větší
příkon
pravé
abychom
další
střediska
mohli
oživit
abychom
ji
modlit
učinit
vědomí
mi
čili
my
si
neuvědomuje
větší
část
své
duše
ale
všechny
vlastnosti
i
ty
nevyvinul
i
ty
nutné
pocházejí
s
původem
od
boha
kdyby
nebylo
působení
božího
kdyby
nás
pořád
ne
nezasil
svojí
silou
uvědomovací
to
znamená
svým
vědomím
tak
nejsme
vědomí
milý
my
nejsme
vědomi
tvory
máme
vlivem
toho
takováto
schopnost
boha
si
vzít
určitou
míru
schopnosti
uvědomovací
a
stý
potom
živíme
to
střediska
ze
kterých
mě
potom
nakonec
automaticky
jednáme.
Jestliže
to
všechno
od
boha
pochází
a
tím
transformátorem
se
to
stalo
nepoznatelné
původu
božského
nepoznatelné
to
neznamená
že
to
není
božské
původem
je
to
božské
a
transformovanou
se
asi
to
tak
nepoznatelné
z
toho
původu
jako
sem
se
transformovala
rostlinu
a
nedá
se
to
srovnat
vizuálním
a
nijak
že
jo
které
tak
dokonalá
transformace
že
kdo
by
nevěděl
že
je
to
ze
země
jako
že
to
víme
všichni
a
kdyby
kdy
se
to
když
se
jako
někdo
to
nevěděl
tak
by
řikal
ta
rostlina
to
něco
nezávislého
na
zemi
když
to
máme
třebas
někde
ve
vodě
ale
vona
je
závislá
na
zemi
a
ta
země
zase
závislá
a
tak
dále
to
už
nebudu
dál
dovádí
to
už
si
sami
doplníte
takže
my
jsme
závislý
na
to
na
soto
tam
mátoha
závislí
na
něčem
dalším
a
ta
celá
ta
řada
jako
s
tím
džbánkem
hody
je
někde
živa
ze
studny
se
které
pořád
něco
plyš
ano.
Či
jsme
vlastně
když
se
to
vezme
jako
ze
stránky
poznání
po
vinni
bohu
za
všechno
být
vděčni
za
každou
svoji
vlastní
tu
nevyvinul
a
že
jsme
dětmi
božími
jako
že
jsme
tak
jedině
jemu
máme
povinnost
skládat
účty
nikomu
jinému
nemám
být
povinnosti
kam
to
je
naše
dobrovolnou
že
skále
učení
komu
jemu
ale
bohu
musíme
povinně
stát
účty
když
mně
dneska
dáme
nic
se
nestane
než
že
jak
jsme
se
narodili
tak
potom
tam
to
zpoždění
které
nastává
při
té
při
tom
růstu
člověka
k
odchodu
z
matčina
těla
to
zpomalení
toho
vývoje.
Ty
proměny
té
transformace
tak
tam
sama
se
tam
kde
víc
měsících
probíhala
přes
miliony
léta
tady
na
probíhá
strašně
pomalu
tam
do
nějaké
dospělosti
a
rozpo
tělesné
dospělosti
duševních
jak
tomu
říkáme
proč
ono
stává
proč
se
to
zpomaluje
proč
takové
sto
se
degraduje
proč
nakonec
to
všechno
degeneruje
a
zmizí
v
hrobě
protože
tady
něco
opomenula
opomenul
se
účtovat
s
bohem
skládat
mu
účty
z
toho
co
tady
jsme
nabyli
že
jsem
to
v
podstatě
nabyli
od
něho
rozumí
tady
by
se
dostáváme
k
definicí
smrtelné
duše.
Že
vona
přestože
tady
vzniká
má
všechno
se
smrtelného
a
protože
má
všechno
zadaného
musí
se
do
nesmrtelného
odebrat
přestože
sama
smrtelná
protože
ji
podstata
její
základy
její
prsty
ze
kterých
je
to
šlo
svoje
to
nesmrtelné
prvky
já
myslím
že
by
byla
bývala
svatá
kateřina
sienská
neupadla
do
extáze
kdyby
ty
prvky
krásy
v
tom
poli
kopretin
nepocházel
od
boha
vono
jí
to
připomnělo
sedm
k
je
situaci
duševní
tak
krása
té
rozporné
opravdové
hloubky
připomínal
velikost
mohutnost
boží
a
to
byla
tak
stržen
že
upadá
poprvně
o
exploze
a
pak
už
si
s
pánem
bohem
povídala
že
jo
celý
život.
Tak
já
bych
chtěl
abyste
pochopili
že
tohleto
není
žádná
výjimka
jenom
se
tady
něco
opomíjí
opomíjí
se
skládat
účty
bohu
z
toho
co
dělám
a
co
bezostyšně
používám
pro
sebe
sobecky
z
do
to
tedy
omluvit
né
protože
vám
pocit
oddělenosti
to
je
to
velké
pokušení
součást
toho
velkého
pokud
n
který
pochází
od
boha
to
že
já
jsem
nevinni
jako
lilie
při
tom
samozřejmě
nebo
říkám
tomu
já
jsem
je
hoden
to
je
jedno
každém
případě
jsem
nevidí
ale
to
nevadí
způsobuje
to
veliké
obtíže
největšího
tíž
spočívá
v
tom
že
umřu
jako
zvíře
a
zvíře
nemá
transformátor
bys
pozici
kterým
by
se
mohlo
transformovat
až
do
vědomého
spojení
s
bohem
ale
my
tento
strmá
to
máme
ale
vy
ste
ho
netkne
využili
to
je
trestuhodné
a
my
si
umíráme
my
jsme
mrtví
až
do
smrti
to
že
to
není
to
tam
nejde
o
žádnou
smrt
při
smrti
normálního
člověka
to
ne
on
byl
tej
ctím
já
bych
nad
ním
naplakal
vůbec
nikdy
ne.
To
je
ztráta
oděvu
nic
jinýho
ale
jestliže
vy
byste
takhle
chtěli
chcípnout
jako
zvíře
tak
by
vám
to
měl
opravdu
za
zlé
že
tady
jste
opomenul
skládat
účty
z
toho
co
pořád
od
boha
dostáváte
z
kontinuální
od
boha
dostáváte
jemu
a
nikomu
jinému
než
jemu
nemáte
povinnost
království
účty
když
nevracíte
ten
proud
proudí
od
boha
zase
k
bohu
tak
ho
promrháte
to
se
roztéká
různým
způsobem
pohodlí.
A
buď
to
hne
anebo
s
ním
za
levá
zahrada
té
možný
ale
v
žádném
případě
snad
nevrací
k
tomu
bohu
tam
není
uzavřený
okruh
já
při
tomto
výkladu
toho
druhého
milovati
budeš
z
celé
duše
své
budu
chtít
abyste
věděli
co
to
uzavírá
okruhu
a
to
už
je
víc
než
citová
záležitost
než
a
tos
citu
tam
se
ti
byli
je
ten
se
vypotřebuje
a
je
to
vyřízeno
člověk
vypadne
svý
extaze
a
je
tady
zase
při
tomto
způsobu
jednání
už
nejde
o
extazi
tady
už
jde
o
něco
většího
vyššího
o
uzavírá
okruhu.
To
já
vám
musím
něco
prozradit
že
totiž
ono
není
možné
jak
to
vypadá
z
mé
řeči
za
osud
hospodin
jenom
pro
sebe
s
tou
věcí
s
těmi
se
nastanou
to
není
možné
ono
se
taky
hospodaří
pro
hospodáře
ono
se
to
taky
vrací
ale
jenom
tak
jako
na
okraji
jenom
nevědomě
zažili
ska
a
to
znamená
vám
málo
se
toho
vrací
asi
tak
jako
zdalipak
jsem
neuzdravil
deset
malomocné
a
jeden
mně
přišel
poděkovat
říkal
ježíš
kristus
my
taky
odezva
tolik
jenom
že
to
vypadá
jako
jedna
desetina
z
toho
všeho
co
ste
přijali
a
on
tam
na
to
je
to
naráží
cnost
na
tohleto
neschopnost
je
tam
všechno
vrátit
ono
je
to
nemožné
všechno
vrátit
protože
to
se
něco
se
promrhal
ale
maximum
vracet
to
by
bylo
správné
proto
na
této
cestě
kterou
já
jako
považuji
za
lepší
než
citovou
se
vám
radil
už
dávno.
Ráno
udělej
zpytování
svědomí
a
řekni
si
pane
bože
dej
něčí
u
tomu
dělal
to
co
si
si
přeješ
ne
a
abych
sklidil
ovoce
pro
tebe
a
večer
s
klín
to
ovoce
pro
něho
a
odevzdal
mu
celý
ten
život
se
vším
to
znamená
přestanu
už
není
myslet
rozumíte
ale
to
už
si
to
už
se
dostávám
k
tomu
co
řeknu
až
odpoledne
jenom
musím
to
předejít
ten
výklad
abyste
věděli
kam
mířím
proč
se
takhle
abram
s
tou
duší
a
protože
byste
řekli
jak
se
něco
smrtelného
může
spojit
když
je
nesmrtelným
to
nerozumné
ten
rozum
to
se
nemůže
když
to
nebyl
ten
základ
nesmrtelný
tak
by
to
nebylo
možné
ale
protože
ten
základ
se
ne
v
tom
je
tak
je
to
možné
přesto
základ
vy
se
musíte
ale
k
tomu
zákonu
dopracovat
tomu
nesmrtelnému
základu
se
nesmrtelné
duše.
Zabít
své
zevní
já
k
té
ta
duše
souhrn
ty
vlastnosti
je
jáčko
moje
zabít
totiž
to
co
já
poznávám
jako
když
se
mi
do
světa
to
jáčko
a
toho
ví
daleko
no
ale
jsem
to
zasazeno
učil
na
další
zjednodušeně
jsem
do
dospěl
to
by
nemělo
odpo
tomu
prvnímu
prosím
to
je
další
zadumanýho
jsem
mi
hodí
to
moji
výklad
já
uměle
vynechávám
to
se
mi
nehodí
do
výkladu
tak
jestliže
já
tím
to
své
já
bych
zničil
předčasně
já
bych
ho
nulová
aby
přestal
být
jáčkem
který
ti
být
samo
sebou
a
nikoliv
někým
jiným
tak
bych
si
znemožnil
duchovní
cestu
toho
vypočteme
zůstat
jáčkem
tak
dlouho
dokud
ho
potřebuju
dokud
vono
se
nespojíte
nesmrtelným
já
protože
zase
to
jáčko
to
jáství
Jako
celek
pochází
z
toho
já
svý
nesmrtelného
to
je
tato
forma
ce
země
se
rostlina
to
je
obdobná
a
to
nám
forma
ano
pro
tu
rostlinu
země
je
tam
je
obdobný
obdobné
obdobný
poměr
jako
nesmrtelné
já
země
a
smrtelná
rostlina
že
to
je
smrtelné
jo
asi
tak
ze
mě
zůstane
a
rostlina
zase
zahyne
že
jo
tak
opatrně
s
tím
zacházení
nitky
já
prosím
vás
ne
topit
jak
ježíš
kristus
pěstoval
já
u
svých.
Učedníků
že
je
nechal
vegetovat
s
to
mi
o
jejich
já
a
teprve
když
už
nebylo
toho
já
v
takové
míře
zapotřebí
už
bylo
překážkou
už
začlo
být
překážkou
tak
ho
odstraňoval
u
ježíše
krista
to
začlo
být
překážkou
než
vstoupil
na
poušť
že
ano
tak
on
už
se
mu
ho
musel
zbavit
toho
jáčko
na
té
poušti
ale
zbavoval
jáčko
to
hrubého
jáčko
to
to
satanáše
ty
své
učedníky
až
těsně
při
smrti
svatý
petr
poznal
že
to
je
satan
který
ho
vedl
k
tomu
že
mě
za
sebe
radši
než
někoho
jiného
možná
to
přpisoval
někomu
třetí
mu
ale
byl
to
on
který
se
měl
rád
bylo
to
jeho
jáčko
který
způsobilo
že
se
ho
zapřel
ježíše
že
ano
se
rád
měl
se
radši
než
ježíše
svý
oddělenou
bytostí.
No
tak
je
to
s
každým
z
nás
takle
obdobně
jako
svatý
petrem
mi
že
na
výjimka
ovšem
je
tam
zase
celá
škála
jáček
uvedena
v
tom
příkladu
života
ježíše
krista
a
jeho
učedníků
farizejové
to
počítali
všecko
ostatní
tak
já
se
všimnu
zatím
jenom
jednoho
tak
to
jáčko
to
nejhlubší
které
mělo
za
úkol
dostat
toho
ježíše
jenom
na
kříž
to
se
popravil
samo
to
to
spáchal
sebevraždu
že
ano
tak
potom
není
třeba
se
vůbec
starat
to
spáchá
sebevraždu
v
pravý
čas
to
to
nevydrží.
Upozorňuju
vás
že
učedníci
páně
okamžitě
po
sebevraždě
toho
jednoho
nich
přebrali
dalšího
učedníka
to
nebyl
svatý
pavel
přivzali
dalšího
dvanáctého
oni
udržovali
dvanáctka
svatý
pavel
byl
třinácti
sem
toho
rozumíte
nebyl
dvanáct
přimějte
si
dobře
vstupu
apoštolská
tam
je
to
napsáno
ale
je
oni
už
měli
zvolený
ho
jinýho
dávno
před
stavem
a
době
když
pavel
ještě
chodil
vraždit
tak
oni
španěl
zase
dvanáct.
Tak
já
myslím
že
jsem
vám
řekl
na
začátek
dost
ale
můžeme
se
o
tom
eště
rozdat
ale
to
že
máme
ještě
času
dost
abyste
pochopili
co
je
to
smrtelná
duše
že
je
to
něco
co
účelově
vzniklo
a
pravým
účelem
bylo
aby
se
to
mohlo
dostat
nazpátek
jako
celek
k
bohu
to
je
ten
nejvyšší
účel
smrtelné
duše
a
jestliže
nedbáme
na
tento
účel
tak
neskládám
účty
bohu
stav
už
ty
bohu
znamená
dovést
tám
tu
duši
smrtelnou
do
té
nesmrtelné
to
svoje
já
vo
své
já
s
tím
včas
dostat
k
tomu
bohu
to
se
tam
nedostává
celé
nýbrž
pokus
a
přes
to
nejhlubší
odpadne
to
se
musí
vodkrouhnout
a
pak
se
odklonit
vnější
a
nakonec
tam
ustane
co
přežije
i
víru
že
ta
jáčko
těch
učedníků
přežila
i
tu
ztrátu
víry
že
jo.
No
a
jako
takový
byli
připraveni
pro
seslání
ducha
svatého
ale
když
jim
někdo
druhý
a
to
byl
ježíš
kristus
do
pomohl
k
tomu
ještě
tím
pokojem
kterým
se
sl
eště
to
v
tom
lidským
po
sté
lidské
duši
není
obsaženo
tam
se
musí
pořád
od
boha
dodávat
něco
dalšího
co
tam
předtím
nevešlo
protože
ona
byla
byl
plná
takový
vlastnosti
genetických
o
lidských
a
kdežto
tento
pokoj
který
věnoval
ježíš
učedníkům
nebyl
původu
genetického
to
bylo
něco
shora
od
boha
přímo
bez
to
formátu
přicházející
ho
při
kříž
to
člověku
ale
kdyby
tam
bylo
ve
tuto.
Tak
ten
dostali
k
duchu
svatému
jestliže
my
například
se
snažíme
o
rada
časy
a
to
si
velice
s
tím
duševní
uklidnění
je
to
výborná
věc
ale
je
to
velice
chabá
pomůcka
nebo
náhražka
toho
klidu
a
ticha
který
přichází
z
hora
upozorňuju
vás
na
jednu
věc
že
není
to
tak
jako
úplně
tak
jak
já
to
říkám
protože
vidíš
ze
své
strany
děláte
všechno
pro
ten
klid
tak
se
přibližujete
k
tomu
aby
se
se
otevřeli
tomu
klidu
ho
na
rozumíte
mně
nepodceňujte
to
ale
nevíte
že
by
vás
to
tam
do
toho
dostalo
do
toho
pravého
klidu
který
není
jenom
relaxaci
ve
kterém
je
hluboké
poznání
obsaženo
hluboké
poznání
ještě
temné
o
kterém
mluví
kdy
oni
ale
opa
a
velice
temné
poznání.
A
nebo
svatý
pavel
o
tom
taky
mluví
ale
už
je
to
poznání
nerozlišené
zatím
naprosto
nerozlišené
tak
to
je
zatím
by
pán
bůh
zůstal
u
sebe
a
pro
sebe
tak
bychom
ho
nikdy
nemohli
nazvat
bohem
otcem
bohem
synem
a
bohem
duchem
svatým
nýbrž
jenom
bohem
ale
takový
to
bůh
by
byl
sám
pro
sebe
nebylo
by
stvoření
nebylo
by
postupné
osvícení
tohoto
stvoření
jako
vidíme
třebas
v
rostlině
to
už
je
osvícený
způsob
touží
svých.
Text view •
Help