EN | ES |

85-19A-4

85-19A-4


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To by to vyšlo je připraven neuskutečnitelné protože by si uvědomili že sami nejsou schopni to dokázat ano ale to je nerozhodující prosím vás bych vám radil a to by byl rád kdyby straně ale pozor tak dobrý a nemusí všecko být a vám radil přeceňuje se protože si myslíte že nejste toho schopni se přeceňujete tou vám neříkám poprvně to je základní omyl sebe před cenili vy si myslíte že lidské může něco co nemůže nepřesto víte to nepravé lidské to opravdu nemůže přeceňujete ho. Ale co může bůh ten může všecko a ten je ve vás do všech jako ve mně stejnou měrou čili stačí se mu otevřít stačilo pustit ke slovu a vy to dokážete zdánlivě vy to dokážete ale dokáže dokázal to on kterému jste se podvolili ty učedníci páně se podřídili kristu když od nich chtěl jenom aby se vzdali svého a ne sebe tak se podřídili ale něco se něčeho se musí člověk vzdát tonete se když jsem ze začátku třebas byl nucen rezignovat napří do přírodního věc. Tak teprve za rok a tři jsem nucen teprve rok a tři čtvrtě to trvalo než jsem se s tím vyrovnal že čili ni sem nebudu jak jsem přestal sebe litovat že nebudu přírodním věcem a že budu úřadu který bude tvrdou někde v kanceláři tak tento momentu tady byl bůh temnou a smiloval celou čili jsem udělal právo s tímto odstupem od sebe jsem nedostupno pro lítost nad tím přírodovědcem který skal ne jsem tím to odstupem mu povalil aby přistoupil nic nic nechybí než mu po volit on to zařídil tak že to de bez třemi bez těchto kupředu no i se tam nejde takový děl anděl strážní jako byl vena a moje matka tak ne zachráněna naživu a tak nebojte se. Ježíš kristus říkal svým učením aby se nestarali o to vůbec aby se voni se starali že to je ten jeho hřích to je z toho vědě e tak považoval největší pro člověka který je učedníkem páně tak se učedníky páně že zásadně změníte budete mít rozhodnutý změní mysl svého života a to jsou dávno učinili jenom že jste to nehodili praktické důsledky že vážit smysl dojít k bohu a ne jenom zemřít no stačí. Jo to je to se se ta maří magdalena dokázal pravou vozem před tím ježíšem to zdá se svým dosavadního života no protože bylo opravdu špatná vono je daleko snáze prásknout ze špatným životem obrátit se na štveráku ze špatností než života ne zatím se obrátit se vůči životu který je poměrně dobrý a život je poměrně dobrý proti to se maří magdalénou srovnávat a proto je tak těžké se obrátit si uvědomuju jenom svou matku máme to odpustí jak bylo těžko ji odvrátit od toho mínění že vona je dobrou katoličkou a že nic se k tomu nemůže přidat že se hříšnou osobou ale že si to všechno oděla a tak dále že poctivě chodit do kostela že všechno je chodila co křesťan dělat a ona to dělala a vím že to dělala to bez pardonu. jsem ji nemohl dostat na svou cestu jsem marně říkal to nestačí jsem to mockrát neříkám že na beztak nevěřila ale vona ještě dokonce zrozovat cesty protože ji považovala za cestu která vede k lázní byla nerozumná protože jsem ve škole přestal prospívat ne mírně řečeno o a cesta jsem jíst s a jsem pít a tak dále to všechno to byl komplexní to bylo taková komplexní změna že jsem potřeboval do nějakýho ústavu se dostat o a náboženského aby tam jako hlídal ne celá se je li vy krmila by aby za přechodně dělala všechno co je zapotřebí no a takový instituce evropě není tak ani matka ta matka to mosaze sama prosím atak tohleto když matka která byla poměrně dobrá nepřistoupila na moji cestu tak si nedělejte z toho nic že by také tak snadno jako s maří magdalena se neobracíte. Moje manželka když vedle žila musela židy šest let před vedle a nesměl jsem vo těch věcech nic vykládat jsem musel s poctivě chodit do kostela dělat to co dělá tato žít ukazovat ji že na tom záleží na její cestě poctivé katolicky a vodil jsem tam vděčil jsem věděl že je to to okázalé odění tří dětí do kostela že je to nebezpečná záležitost jsem to přesto udělal že sem chtěli dát příklad že si cením který cestě bral zásadní tak ona teprve za šest let kdy jsem toto trpělivě dělal přišla k názoru že to dělám líp rozumíte čili někde se sebou trpělivost. Nezoufejte si ne malo mylně te to to je jediný ježíš kristus samý vy myslí co ztrácíte důvěru ve mně copak nejsem s vámi není von s každým z vás když máte dobrou vůli nepřispějuji v pravý čas ne zvedne vás z toho vašeho stavu nepozve jiné vás v sobě udělal to zaručeně vy jste na tom zaručeně bych mohl říct poctivě líp než protože mně bylo třeba se mrzáci abych vůbec na tisíci přistoupil bez toho zmrzačení bych byl na to přistoupil to a přísahám že to tak je a než co vy jste ochotni opravovat to na vás vidím bez jakékoliv tak to násilí tam na to nasednou přistoupit na tu věc dělal to poctivě no. Tak nejste na tom hůř než a nesmí zklamat to že něco jsem se vlivem obrácen jeho postupu do věděl co se dovídá ani ten kdo de na to druhé hlediska protože ten jiné přednosti zase než mám ale nemá toto poznání které ho si bohužel vy ve vlast století nejvíce nit protože deme cestou poznání celá evropa celý západ poznávají zákonitosti přírodní umí je ovládat to je veliký posun na úrovni poznání že a to mně všechno pomáhá ve výkladu těchto věcí kdybych toto nevěděl od věc to by byl na mizí se svými argumenty že nastal o nich nevěděl o složení hmoty o tom co se děje s lidským zárodek v mateřském těle a tak dále jak bych moh používat těchto symbolu k tomu abych naznačil jak jak ta pravda působí jak ten život boží působí v člověku jak co je to co je to idea co je to něco vyššího než převtělování jak to doplňuje vědomosti naše které nábožensky zaostalé staly stát proti ten že nikdy. Ani není ani budoucnosti nikdo nemá právo se zastavit na úrovni na které svým poznáním je ani na úrovni kterým na které se svou láskou a na úrovni na které je se svým bytím na žádné se k to úrovni není schopen není oprávněné se zastavit to znamená jestli zastaví na úrovni bytí tak zůstane člověkem a člověk a pán bůh celý ježíš kristus šel pro sobě ka aby ho zbavili svý jako prostředku tento prostředek jednou přestane mít hodnotu mi nebudete jednou lidmi uva nejste lidmi se tam terezie není člověkem doby člověka tak by toto nemohla dokázat to co vona dělá s těmi kubánci co co jak žádný nedokáže. No to je po stránce bytí my nemůžete zůstat na úrovni bytí tam nemůže chtít zůstat nechtějte být do na věky lidmi nebudete nechcete navěky vít tak zabydlím jako dosud jste že to musíte přijímat pomocí rozumového přes mání nechtějte být tak lásky plně jako dosud jste to je málo buďme je jinak lépe ale úplně jinak takže jsem v koncentráku nepoznal že to že jsem tam byl utiskován byl nejvyšší projev lásky promiňte mně prosím vás tak jsem byl zabedněnosti letech velkých zkušeností pod nesčetných extazí že což vím kolikrát jsem byl z extaze to vůbec nemůže počítat pak a se mnou de jenom co vlo byla patrně extaze. To by to by to měl sešit to je nerozhodující rozumu je že jsem nesměl zůstat na úrovni v správný trendu pořád kupředu že spása znamená ustavičný pochod kupředu jestliže bychom se stali dokonalý úplně tak že bychom byl takový jako je bůh nejenom jedno s ním ale takový jako je bůh tak by toto neplatilo tam by byla strašná otrava na věčnosti a to způsobilo uměl v ředním nekone ne přestal věřit no prosím říká člověk se to opustil jáčko předešli do takle malinké nevěřte musím v takhle malinké do daleko větší než je dneska. Ale to začáteční kroky a ty se dělají daleko snáze než než kroky pozdější všechno ti pozdější vyžaduje větší míru odosobnění a člověk nezná prostředky a nich neumí používat které by vedli k tomu tradice čím většímu a dokonalejšímu opuštění sama sebe tam to jemu ty první kroky jsou pochopitelné protože je to první krůčky ale ono se ne stále prudčeji kupředu a to je velice namáhavé Protože máme v druhém bodě si vyříkat to je říkal pořadí jakýmkoliv jiným vite si musíme říct milovati budeš pána boha svého z celého z celé duše své a bychom to měli uskutečnit tak musíme vědět co co je co to leta duše abychom se mohli z celé duše aspoň v modlitbě tomu bohu odevzdat to je to znamená jeho milovat my jsme si prosím vás lásku z celého srdce definovali jako odevzdání celého srdce nikoliv jako výpočet matematický kalkulací nějakou kolem to by to nese to tak to platí pro všechny čtyři body další že řeší síly z celé mysli tak. To se bude opakovat je možná že to je co to je to to nebe ale jenom tak to načase ale teď protože při kráčí připojujeme k tomu z celé duše své tak si musíme definovat se je to duše podívejte se na přírodu na tom poli tady rostou pěti z čeho to roste ze země ta země zenem k činní při přirovnání nebo když přirovnává sem které rostlině tak my v zemi nevíme nic podobného co je rostlina že jo to je to vzhledem k rostlině je to bez tvar hmota neurčité bezvadná otá nemluvím prosím přírodovědecky nýbrž tak jak jsem vám to jeví a ona je z toho krásná prostě na proč protože toho ono přidáno semeno ve kterém byla idea tisíci. A ta je základem transformátoru takhle za svatou který potom dospěl v rostlině jak to začlo pučet takže ta rostlina se vyvinula nejenom v listem lodi ale taky řek větách a potom v ponechat se semena a ten atom tak to koloval do a mají pan vidíme příklad převtělování že jo že ze jsem mění rostlinu a rostina se v zemi a tak to jde pořád dál tak takovýmto obdobný je navozování také do lidského zárodku. Tam ten ský zárodek v matčině těle je do toho je implantovat strmá toho muže a tak dále to nebyla vašem rozebírat ale kdokoli to obdobné tomu co se děje u rostliny takže hmoty matčiny která patří matce a ne tomu novému dítěti vyroste nové stvoření které se podobá syn způsobem kterémukoliv jinému člověku i matce tomu otci protože tam ty generálně takový hlouposti ale co to v něm ještě je není v něm jenom hmota obsažené v tom zárukou nýbrž je to přežila i duše to znamená v tom transformátoru je schopnost přeměnit tu hmotu na určitý tvar a určitý obsah toho tvaru jako jste rostlině je stejný. Tam ta rostina v nějaký obsah my si to neuvědomujeme ale je to jednodušší ve stav to je jenom že ji vysvětlit než učila lidského než u člověka proto se k tomu pořád obracím když ta rostlina svůj úkol v přírodě tak tam není zasazeno jenom náhodně ta rostlina která roste tady neroste například na poušti protože tam by tento úkol nemá splnit tadys úkolem do prostředí kterého náleží a a tak je taky člověkem ten den do prostředí ke kterému náleží by si myslet že to nějaká karma. To je prostě zákon přírodní kde všechno se rodí podle prostředí nebo vyloučí se všechno neroz nenarodí se tam co do toho prostředím nepatří to je regulace ze strany ze ze strany toho prostředí dególa ty dva vnitřně volá to toho semene a vnější je konáte přírody že upozorňuju vás že toto existuje i u člověka takže se vyvine nejenom tělo ale také duše teďka se dostanu duši moc kapitol vynechám k takle vždycky uvažuje jako tak uvažuje o tom co všechno mám nechat tak jsem tak je nechal takových asi dvacet kapitol že jo a dra které duši a řeknu tohleto. Duše a že to u konce je souhlásky vlastností jsou nadlidský tak se nám jeví individuálních lidských vlastností vono na nich individuálního moc není on by se všechny na jedno kopyto semeni ale jsou malinko de formovat pozměněný modifikován podle povahy toho je nu a podle povahy toho člověka dále podle toho základu takže každý takzvanou svou duši co je to mít svou duši tady je tolik duší těchto duší je tolik kolik je lidí těchto duší soudce smrtelné které začínají existovat s tím národem že se značný bývá si národem matčině těle a jejich dospělost ani někdy ne nedospěje vůbec ani jsou duše smrtelné které nejsou dospělé ani v okamžiku se ti třebas v osmdesáti letech není jsou ještě dospělé a jsou duše které dospívat velice rychle například dejme tomu když někoho potká strašně moc ošidí věcí životě tak by nějaký násilím svý nebo choroby nebo tak on dospívá duševně daleko rychleji a proto například dejme tomu minule me říct. to budu generalizovat o takové mozart o tak se užívat třebas jenom zase hudebníky a všechno to nebudu předsevzal bez ku jsme ta nově beton že to že dospěli k takové dokonalosti hudební způsobila choroba pohlavní choroba se u všechno pohlavně choří lidé a kdyby tam ta choroba byla nehledal tak to tak rychle kupředu nešlo upozorňuju vás to se dneska tohleto takže my nejsme jenom hudební také proto že tato choroba náhodného dál a kdybychom měli to prostředí vnější to znamená toho přísný tatínka jako měl třebas mozart nebo beton ne a kdybychom taky vožral ky že jo a kdybychom neměli to vnitřní založení li máme nějakou chorobu která v nás hledá tak ta naše mše. Když to nemáme tak jsem vy vinu je tak jak se vy minule jako běžná duše a když bychom to měli takový předpoklad choří tak by se vymenoval na takovém moje duše se mnou a jinak pro tuto chorobu která poznamenal mu chorobu která poznamenal tento organismus takže to není žádná žena nějaká karma asi můžu konce implantovat tu chorobu aby to takhle dopadlo to by bylo možné a bys tím byste si že je to takhle dopadne v každém případě kdepak je karma je pak je nějaký o se se vědecky zařídit a myslím že ho to není správný to za dělat čověk ale vono se to v tomto případě vyplatilo že to ti lékaři udělali. No ale se pořád obracím k věcem které jsou jenom postranní které bych měl vlastně vynechat protože nejde definici nevím se ve pana ještě jednou se k vracím že to souhrn lidských vlastností to je duše smrtelná to znamená něco co vzniká vlivem transformátoru který v sobě máme lidském transformovaly transformátoru jsou vzniká a postupně to dospívá to znamená objevují se jasnost které třebas to dítě malé ještě nemá a později je nabývá schopnosti návyky a podobně. Které pocházejí takových svou konci které se opakují a to je všechno psychologie to toho taky nechci jít jde jenom o tu sbírá vedu že každý z nás k dispozici soud vlastností z nich devadesát procent je prakticky ne použitelné ch protože začnem stavu a těch deset procent tak silně jsou použitelné a s těch desíti procent svých vlastností on žije a on neosvo ničem jiném než o těch vlastnostech které umí použít ale to zdaleka není celá jeho smrtelná duše. A jsem se například přesvědčil po smrti své manželky a osobně předtím ale boží a u to je po smrti ani protože duším že jsem duše tato smrtelná duše že jsem a že jako taková mám schopnosti o kterých jsem dříve nevěděl že je vám a mám jenom v tom případě když používám tělo jenom jako transformátoru a ne jako příbytku. v tom když že žiju ve snu žiju ne s ním tak používám tělo jako transformátoru se od něho ne odpoutává to je můj transformátor jsem na míře a tam v tou tou duší nějak manipuluju ano asi tak je tomu rozumět jo když to tady když přebývám to těle tak se mně jaké hůře nýbrž přímo manipuluju s těmi vlastnostmi které se tak dalece ve mně vyvinuli že jich samovolně používám například českého jazyka samovolně používáme je samovolnost. A kdybych se vyslyšel v jiném jazyku tak bychom taky třebas nakonec samovolně používal a takový vlatnost je víc než jazyk vých pochopitelně protože například zrakové schopnosti jsou schopnosti duševní upozorňuju a ne jenom nervové zraku ne nebo nového zraku za tím stojí duševní schopnost a používám automaticky této duševní schopnosti čili působení smyslů je sou schopnosti duševní propojené do smyslu no tak asi to jsou tu přihodí dneska že bych jim nebylo to za za týden jak jsem se o tom musel poučit když jsem tomu chtěl rozumět blunton jsem si psychologie v jaké přístup na evropani pro studoval do všech podrobností a tři hodiny se mu dělal tak by se neškolil to velice zajímalo to jsem nemusel dělat ale jsem šel na to co fakulta ne zkoušel oni mi po za počet při kantor sví na naší škole ano. A tak jsem byl invertní zkoušen a takže mně může myslet že tehdy jsem to jako uměl jsem ale potí doby se snažil to zlepšovat včela eště takže se považuju za trošičku za příchodu ono tak potom jsem se cítím opraveno o duši něco říkat je to souhrn lidských vlastností opakuji znovu a vy se znáte jenom do míry jak umíte mechanicky automaticky užívat těch svých schopností duševních to znamená my se mu umíte dívat dítě se ještě neumí dívat umíte po stoho ještě neumí poslouchat a tak dále se jeho vyvine a čí je to oddán smyslový který. Poměrně méně spotřebuje prany tím se pomaleji například dítě se chuťový ten orgán potřebuje málo prany vyvíjí poměrně pomalu takže on si napřed řekne jenom na mlíko a tak dále že abyste něco mohli jíst to to musíte poznávat jako jedné vy musíte to napřed mít ve své představě těch smyslů s to dostává do vašich představ čistě do duše o aparátu to vašem duševní a pracuje zamontováno toto je dle a proto to jít a proto byl to chutná jo vám dopadá takle s tomu organismu aspoň říkají naši psychologie myslím že jsou s tomto oboru to zdaleko a čili všechno před dělám toho základ je moje představa úžasná velmoc a. Čili žiju z představ který jsem nabyl během tohoto života vlivem vnitřního vývoje a vnějšího prostředí kde na působil matiky psychologie říká že sme čistě výplodem prostředí toho všem mají jenom částečnou pravdu z větší část jsme vypotřebuje kterém žijem s větší části takže když to když to pominou to ostatní tak se celkem moc nestane mají celkem pravdu vystavte člověka jinému prostředí ve kterém žije on bude tak jiný že. jsem například byl vystaven prostředí zvířecí mu víc než lidském vůbec jsem útlém a po operaci a zanechalo to dodneška na stopy jsem více zvířete než jevit víře mám schopnosti zvířecí více je máte vy že ho napří prošli to takový ty hlouposti nebo druh spánku pro mou ze sebe spánku být živ jako to umí husa to člověk normální neuměl za do umí a karel makoň tou vy taky jo protože jsem taky trošku sou ote nebo setam prosím asi tak daleko netroufám ale jak to tento úvod definici duše říkám jenom proto abyste viděli ty spojitosti o který dále budu mluvit. Tak to je pochopitelné toto jsem všechno říkal zase je nebudu pravosti to pochopitelné bo ne ale vedle toho je tady stránka která není pochopitelná která tady působí mocněji ale je mně takže my si vůbec neuvědomujeme jsem vám říkal že vlastnosti které si neuvědomujeme máme ale protože jsou jemné a nedospěli u nás do samovolnosti projevu tak my si myslíme že ty vlatnost nemáme. Například člověk který neumí zapírat pýchu si myslí že je ne hudební že je ne ani není pravda on ten základ za sobě se přešel na svém mnou čti kterýmu se doma nezbývá se mu týden stýkal a sem týden s hrál na klavír k jiným prstem pochopitelně a von první den byl zoufalý z toho jak neumí když se musí pasovat a je produkovat že jo na tom klavír a za dva dni toužil to reprodukovat tohleto domova a zase ji můžu měl tři síně a tom klavíru a pak začal to i prozpěvovat takže ten všechno otázka výchovy my musíme každou vlastnost kterou máme v sobě. Zamontovanou dovést vyvinout bylo by dobře bychom znali výběr protože ho se v jeho nedá na to nestačíme na to nemáme dost prany to by museli mít daleko větší příkon pravé abychom další střediska mohli oživit abychom ji modlit učinit vědomí mi čili my si neuvědomuje větší část své duše ale všechny vlastnosti i ty nevyvinul i ty nutné pocházejí s původem od boha kdyby nebylo působení božího kdyby nás pořád ne nezasil svojí silou uvědomovací to znamená svým vědomím tak nejsme vědomí milý my nejsme vědomi tvory máme vlivem toho takováto schopnost boha si vzít určitou míru schopnosti uvědomovací a stý potom živíme to střediska ze kterých potom nakonec automaticky jednáme. Jestliže to všechno od boha pochází a tím transformátorem se to stalo nepoznatelné původu božského nepoznatelné to neznamená že to není božské původem je to božské a transformovanou se asi to tak nepoznatelné z toho původu jako sem se transformovala rostlinu a nedá se to srovnat vizuálním a nijak že jo které tak dokonalá transformace že kdo by nevěděl že je to ze země jako že to víme všichni a kdyby kdy se to když se jako někdo to nevěděl tak by řikal ta rostlina to něco nezávislého na zemi když to máme třebas někde ve vodě ale vona je závislá na zemi a ta země zase závislá a tak dále to nebudu dál dovádí to si sami doplníte takže my jsme závislý na to na soto tam mátoha závislí na něčem dalším a ta celá ta řada jako s tím džbánkem hody je někde živa ze studny se které pořád něco plyš ano. Či jsme vlastně když se to vezme jako ze stránky poznání po vinni bohu za všechno být vděčni za každou svoji vlastní tu nevyvinul a že jsme dětmi božími jako že jsme tak jedině jemu máme povinnost skládat účty nikomu jinému nemám být povinnosti kam to je naše dobrovolnou že skále učení komu jemu ale bohu musíme povinně stát účty když mně dneska dáme nic se nestane než že jak jsme se narodili tak potom tam to zpoždění které nastává při při tom růstu člověka k odchodu z matčina těla to zpomalení toho vývoje. Ty proměny transformace tak tam sama se tam kde víc měsících probíhala přes miliony léta tady na probíhá strašně pomalu tam do nějaké dospělosti a rozpo tělesné dospělosti duševních jak tomu říkáme proč ono stává proč se to zpomaluje proč takové sto se degraduje proč nakonec to všechno degeneruje a zmizí v hrobě protože tady něco opomenula opomenul se účtovat s bohem skládat mu účty z toho co tady jsme nabyli že jsem to v podstatě nabyli od něho rozumí tady by se dostáváme k definicí smrtelné duše. Že vona přestože tady vzniká všechno se smrtelného a protože všechno zadaného musí se do nesmrtelného odebrat přestože sama smrtelná protože ji podstata její základy její prsty ze kterých je to šlo svoje to nesmrtelné prvky myslím že by byla bývala svatá kateřina sienská neupadla do extáze kdyby ty prvky krásy v tom poli kopretin nepocházel od boha vono to připomnělo sedm k je situaci duševní tak krása rozporné opravdové hloubky připomínal velikost mohutnost boží a to byla tak stržen že upadá poprvně o exploze a pak si s pánem bohem povídala že jo celý život. Tak bych chtěl abyste pochopili že tohleto není žádná výjimka jenom se tady něco opomíjí opomíjí se skládat účty bohu z toho co dělám a co bezostyšně používám pro sebe sobecky z do to tedy omluvit protože vám pocit oddělenosti to je to velké pokušení součást toho velkého pokud n který pochází od boha to že jsem nevinni jako lilie při tom samozřejmě nebo říkám tomu jsem je hoden to je jedno každém případě jsem nevidí ale to nevadí způsobuje to veliké obtíže největšího tíž spočívá v tom že umřu jako zvíře a zvíře nemá transformátor bys pozici kterým by se mohlo transformovat do vědomého spojení s bohem ale my tento strmá to máme ale vy ste ho netkne využili to je trestuhodné a my si umíráme my jsme mrtví do smrti to že to není to tam nejde o žádnou smrt při smrti normálního člověka to ne on byl tej ctím bych nad ním naplakal vůbec nikdy ne. To je ztráta oděvu nic jinýho ale jestliže vy byste takhle chtěli chcípnout jako zvíře tak by vám to měl opravdu za zlé že tady jste opomenul skládat účty z toho co pořád od boha dostáváte z kontinuální od boha dostáváte jemu a nikomu jinému než jemu nemáte povinnost království účty když nevracíte ten proud proudí od boha zase k bohu tak ho promrháte to se roztéká různým způsobem pohodlí. A buď to hne anebo s ním za levá zahrada možný ale v žádném případě snad nevrací k tomu bohu tam není uzavřený okruh při tomto výkladu toho druhého milovati budeš z celé duše své budu chtít abyste věděli co to uzavírá okruhu a to je víc než citová záležitost než a tos citu tam se ti byli je ten se vypotřebuje a je to vyřízeno člověk vypadne svý extaze a je tady zase při tomto způsobu jednání nejde o extazi tady jde o něco většího vyššího o uzavírá okruhu. To vám musím něco prozradit že totiž ono není možné jak to vypadá z řeči za osud hospodin jenom pro sebe s tou věcí s těmi se nastanou to není možné ono se taky hospodaří pro hospodáře ono se to taky vrací ale jenom tak jako na okraji jenom nevědomě zažili ska a to znamená vám málo se toho vrací asi tak jako zdalipak jsem neuzdravil deset malomocné a jeden mně přišel poděkovat říkal ježíš kristus my taky odezva tolik jenom že to vypadá jako jedna desetina z toho všeho co ste přijali a on tam na to je to naráží cnost na tohleto neschopnost je tam všechno vrátit ono je to nemožné všechno vrátit protože to se něco se promrhal ale maximum vracet to by bylo správné proto na této cestě kterou jako považuji za lepší než citovou se vám radil dávno. Ráno udělej zpytování svědomí a řekni si pane bože dej něčí u tomu dělal to co si si přeješ ne a abych sklidil ovoce pro tebe a večer s klín to ovoce pro něho a odevzdal mu celý ten život se vším to znamená přestanu není myslet rozumíte ale to si to se dostávám k tomu co řeknu odpoledne jenom musím to předejít ten výklad abyste věděli kam mířím proč se takhle abram s tou duší a protože byste řekli jak se něco smrtelného může spojit když je nesmrtelným to nerozumné ten rozum to se nemůže když to nebyl ten základ nesmrtelný tak by to nebylo možné ale protože ten základ se ne v tom je tak je to možné přesto základ vy se musíte ale k tomu zákonu dopracovat tomu nesmrtelnému základu se nesmrtelné duše. Zabít své zevní k ta duše souhrn ty vlastnosti je jáčko moje zabít totiž to co poznávám jako když se mi do světa to jáčko a toho daleko no ale jsem to zasazeno učil na další zjednodušeně jsem do dospěl to by nemělo odpo tomu prvnímu prosím to je další zadumanýho jsem mi hodí to moji výklad uměle vynechávám to se mi nehodí do výkladu tak jestliže tím to své bych zničil předčasně bych ho nulová aby přestal být jáčkem který ti být samo sebou a nikoliv někým jiným tak bych si znemožnil duchovní cestu toho vypočteme zůstat jáčkem tak dlouho dokud ho potřebuju dokud vono se nespojíte nesmrtelným protože zase to jáčko to jáství Jako celek pochází z toho svý nesmrtelného to je tato forma ce země se rostlina to je obdobná a to nám forma ano pro tu rostlinu země je tam je obdobný obdobné obdobný poměr jako nesmrtelné země a smrtelná rostlina že to je smrtelné jo asi tak ze zůstane a rostlina zase zahyne že jo tak opatrně s tím zacházení nitky prosím vás ne topit jak ježíš kristus pěstoval u svých. Učedníků že je nechal vegetovat s to mi o jejich a teprve když nebylo toho v takové míře zapotřebí bylo překážkou začlo být překážkou tak ho odstraňoval u ježíše krista to začlo být překážkou než vstoupil na poušť že ano tak on se mu ho musel zbavit toho jáčko na poušti ale zbavoval jáčko to hrubého jáčko to to satanáše ty své učedníky těsně při smrti svatý petr poznal že to je satan který ho vedl k tomu že za sebe radši než někoho jiného možná to přpisoval někomu třetí mu ale byl to on který se měl rád bylo to jeho jáčko který způsobilo že se ho zapřel ježíše že ano se rád měl se radši než ježíše svý oddělenou bytostí. No tak je to s každým z nás takle obdobně jako svatý petrem mi že na výjimka ovšem je tam zase celá škála jáček uvedena v tom příkladu života ježíše krista a jeho učedníků farizejové to počítali všecko ostatní tak se všimnu zatím jenom jednoho tak to jáčko to nejhlubší které mělo za úkol dostat toho ježíše jenom na kříž to se popravil samo to to spáchal sebevraždu že ano tak potom není třeba se vůbec starat to spáchá sebevraždu v pravý čas to to nevydrží. Upozorňuju vás že učedníci páně okamžitě po sebevraždě toho jednoho nich přebrali dalšího učedníka to nebyl svatý pavel přivzali dalšího dvanáctého oni udržovali dvanáctka svatý pavel byl třinácti sem toho rozumíte nebyl dvanáct přimějte si dobře vstupu apoštolská tam je to napsáno ale je oni měli zvolený ho jinýho dávno před stavem a době když pavel ještě chodil vraždit tak oni španěl zase dvanáct. Tak myslím že jsem vám řekl na začátek dost ale můžeme se o tom eště rozdat ale to že máme ještě času dost abyste pochopili co je to smrtelná duše že je to něco co účelově vzniklo a pravým účelem bylo aby se to mohlo dostat nazpátek jako celek k bohu to je ten nejvyšší účel smrtelné duše a jestliže nedbáme na tento účel tak neskládám účty bohu stav ty bohu znamená dovést tám tu duši smrtelnou do nesmrtelné to svoje vo své s tím včas dostat k tomu bohu to se tam nedostává celé nýbrž pokus a přes to nejhlubší odpadne to se musí vodkrouhnout a pak se odklonit vnější a nakonec tam ustane co přežije i víru že ta jáčko těch učedníků přežila i tu ztrátu víry že jo. No a jako takový byli připraveni pro seslání ducha svatého ale když jim někdo druhý a to byl ježíš kristus do pomohl k tomu ještě tím pokojem kterým se sl eště to v tom lidským po sté lidské duši není obsaženo tam se musí pořád od boha dodávat něco dalšího co tam předtím nevešlo protože ona byla byl plná takový vlastnosti genetických o lidských a kdežto tento pokoj který věnoval ježíš učedníkům nebyl původu genetického to bylo něco shora od boha přímo bez to formátu přicházející ho při kříž to člověku ale kdyby tam bylo ve tuto. Tak ten dostali k duchu svatému jestliže my například se snažíme o rada časy a to si velice s tím duševní uklidnění je to výborná věc ale je to velice chabá pomůcka nebo náhražka toho klidu a ticha který přichází z hora upozorňuju vás na jednu věc že není to tak jako úplně tak jak to říkám protože vidíš ze své strany děláte všechno pro ten klid tak se přibližujete k tomu aby se se otevřeli tomu klidu ho na rozumíte mně nepodceňujte to ale nevíte že by vás to tam do toho dostalo do toho pravého klidu který není jenom relaxaci ve kterém je hluboké poznání obsaženo hluboké poznání ještě temné o kterém mluví kdy oni ale opa a velice temné poznání. A nebo svatý pavel o tom taky mluví ale je to poznání nerozlišené zatím naprosto nerozlišené tak to je zatím by pán bůh zůstal u sebe a pro sebe tak bychom ho nikdy nemohli nazvat bohem otcem bohem synem a bohem duchem svatým nýbrž jenom bohem ale takový to bůh by byl sám pro sebe nebylo by stvoření nebylo by postupné osvícení tohoto stvoření jako vidíme třebas v rostlině to je osvícený způsob touží svých.

Download XMLDownload textWaveform view