Waveform view
85-16B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
O
to
br
že
mně
nevěřila
protože
ona
mě
dostala
z
toho
příliš
prudkého
posun
kupředu
a
se
mnou
lotova
la
z
povaloval
ten
vývoj
který
by
šel
na
základě
poznání
strašně
rychle
před
na
to
vás
upozorňuju
protože
to
poznání
samočinně
to
duchovní
poznání
samočinně
vede
správné
manipulaci
s
vůlí
samočinně
vede
kdežto
víra
nevede
k
samočinném
provozovala
pro
užívání
vůle
tam
musí
být
ustavičně
ta
víra
něčím
živena
uměle
živena
aby
trvale
člověka
vedla
aby
nastala
to
co
u
těch
účinků
páně
že
by
v
sebou
ježíše
krista
a
voni
přesto
za
čtrnáct
dní
už
nevěřil
a
po
tolika
zázracích.
Ale
on
udělal
kteří
udělali
voni
jeho
mocí
ve
třech
letech
za
tři
let
zase
nevěřili
a
to
je
všechny
opustili
v
okamžiku
smrti
jeho
že
ano
a
protože
se
neznali
přesta
nebyla
ta
nebyl
moment
sebepoznání
do
té
míry
zastoupen
jako
třeba
umět
sedmnácti
letech
nebylo
to
ho
moc
ale
bylo
toho
daleko
více
než
učedníka
tam
začátku
dejme
tomu
toho
když
se
dostali
za
ježíšem
a
cit
bylo
dáno
že
jsem
odstupoval
od
sebe
od
sebe
ježto
ježíš
kristus
se
nesou
fa
právem
samo
sebou
nedělal
chyby
je
učit
otupoval
od
sebe
a
ne
učil
odstupovat
od
svého
a
teprve
až
by
byla
dovršeno
určitá
míra
odstupu
od
svého
tak
teprve
pak
je
začal
učit
odstupovat
od
sebe
a
to
je
učil
radikální
způsobem
potom
už
odešel
od
nich.
Opustil
je
o
ji
měli
dojem
že
byl
hanoben
že
ho
systém
ne
ne
platný
že
to
všechno
zkrachovalo
že
tedy
jejich
u
učitel
sám
umřel
potupnou
smrtí
násilnou
smrtí
která
mu
byla
v
nucena
že
je
nic
jiného
nečeká
a
že
tedy
taky
nečekal
žádná
spása
toto
všechno
on
u
nich
musel
způsobit
tento
radili
je
přivedl
z
víry
někam
jinam
z
víry
někam
jinam
až
do
té
doby
víru
jim
ponechával
uměle
jí
podporovat
já
se
nedivím
že
ve
víře
padáte
protože
nemáte
jak
říká
správně
je
do
z
vás
vedle
sebe
ježíše
krista
který
byla
pořád
podporoval
svými
dokument
ta
v
tom
že
dělá
zázraky
a
tak
dále
ne
o
tom
že
je
to
správné
ta
vaše
víra
ale
z
toho
svým
nedělejte
výja
není
jediná
která
vás
vede
taky
máte
nějaké
sebepoznání.
Ale
já
jsem
snažím
o
to
aby
se
to
sebe
poznání
stupňoval
v
sobě
aby
to
to
není
tím
že
já
vám
o
tom
vykládám
to
je
poznání
se
stupňuje
jiným
způsobem
především
správnou
modlitbu
to
je
důležité
věci
správná
modlitba
jak
správně
říká
va
většina
lidí
se
modlí
za
něco
za
co
by
se
vůbec
neměla
modlit
že
se
tu
stupni
tam
všichni
že
jo
prosím
vás
to
je
základ
správné
manipulace
s
vůlí
tam
jestliže
někdo
se
už
modlí
dokonce
k
pánu
bohu
za
něco
zase
by
se
neměl
vůbec
modlit
tak
dělá
základní
přestup
proti
správné
manipulace
s
vůlí
není
potom
divíte
špatně
taky
žije
že
se
neumí
ani
modlit
nemůže
nic
v
modlitbě
kdy
de
jenom
za
bohem
že
tam
to
neumí
strany
uplatnit
svoji
vůli
tam
při
vě
uplatňuje
e
máš
správně
uplatnit
v
běžném
životě
kdy
samo
nejde
by
za
určitou
věcí
a.
Měl
to
nebo
ono
aby
se
mu
to
nebylo
to
nebo
ono
netroufal
si
vo
pána
boha
tím
obtěžovat
sám
to
zařizuje
jaká
je
to
správná
manipulace
s
vůlí
to
pohyb
toto
všeho
být
vás
chtěl
tomu
všemu
bych
vás
chtěl
naučit
za
týden
je
jenom
aspoň
to
vysvětlit
prože
naučit
to
je
to
věc
sebepoznání
to
vás
naučit
nemohu
to
je
záleží
ta
práce
je
záleží
na
vás
ne
na
mě
já
mohu
říct
co
o
tom
vím
ne
protože
jsem
právě
tu
vůli
používali
na
než
po
stránce
víry
se
nepotřeboval
nikdy
věřit
jsem
si
ty
sle
a
teď
jestliže
tedy
ježíš
kristus
radí
kdo
uvěří
ve
mně
já
budu
povýšen
na
kříži
a
on.
Ve
mně
uvěří
bude
spasen
čili
on
říká
cesta
víry
je
cesta
správná
ale
je
třeba
třeba
tam
říká
v
kapitole
třetí
verš
třinácté
svatý
jan
že
musíte
na
této
cestě
především
uvěřit
v
syna
člověka
moc
syna
člověka
proc
na
člověka
ta
to
moc
si
na
člověka
je
ve
vás
obsažena
my
jsme
to
chybně
stavová
jenom
na
ježíše
krista
usínají
se
ježíše
krista
a
nemusíme
tu
podstatu
syna
člověka
uvnitř
sebe
to
je
ten
převrat
silo
jsem
to
týden
způsobit
abyste
se
syny
protože
tak
jak
se
znáte
jste
nic
a
tak
jak
jste
se
neznáte
jste
věčnou
individualitou
nechci
říct
že
jste
vším
ale
jste
mocným
nástrojem
v
rukou
božích
který.
Může
dosahovat
až
do
nebe
takže
já
bych
to
tady
zrušilo
věřit
v
syna
člověka
uvnitř
sebe
samého
uvnitř
toho
který
je
povýšit
tou
úctou
co
to
znamená
všechno
co
ježíš
kristus
říkal
v
evangeliích
a
co
neříkal
o
sobě
jako
o
synu
božím
nebo
jako
nýbrž
jako
o
synu
člověka
a
to
je
sedm
a
čtyřicet
míst
všechno
si
laskavě
přečtěte
o
jakou
konkurence
tam
si
to
najdete
a
zařiď
se
podle
toho
přátele
a
řeknu
základní
věci
syn
člověka
nemá
kde
by
hlavy
sklonil
tento
syn
vnitřní
tento
vnitřní
syn
tento
věčný
syn
boží
který
to
se
doslova.
Pro
který
je
tedy
člověkem
který
se
stal
synem
člověka
ten
zde
nemá
bydlo
ten
zde
nemá
domov
prosím
vás
my
všichni
zde
zatím
domov
máte
to
je
jeden
z
důvodů
proč
člověk
víry
nemůže
se
dostat
z
bohu
protože
vy
to
za
za
bydleli
přátelé
je
jako
druhý
a
to
je
to
je
to
co
země
vyhnali
ti
machři
tam
už
v
jednom
od
jednoho
a
půl
až
do
třeba
půl
že
mě
tady
nenechali
se
zabydlit
to
se
vod
tý
doby
tady
nemohl
zabít
já
jsem
tady
nebyl
domovem
já
jsem
považoval
toto
tělo
a
toto
tělo
vy
považujete
za
si
na
člověka
a
to
už
se
není
pravda
to
je
jenom
tělo
a
není
to
ten
samotný
syn
člověka
ten
pochází
z
věčnosti
tento
nemá
místo.
Ten
se
tu
nenabyde
a
nezabili
se
toto
znamená
to
si
může
potom
já
řeku
na
tím
ty
zásady
potom
můžeme
jít
potom
dál
ne
tak
ctít
jenom
tuhletu
zásadu
by
znamenalo
opravdu
mnoho
v
tom
pokroku
se
správnou
manipulací
s
vůlí
nechtít
se
tady
zabydlit
další
věc
co
von
radil
já
nechám
ty
sny
člověka
stranou
protože
to
je
strašně
moc
věcí
ale
řeknu
té
samaritánce
tam
u
toho
u
tý
studny
řekl
kdyby
chtěla
mít
život
věčný
mohla
by
s
ní
jenom
chtít
prosím
vás
tohleto
zdánlivě
odporuje
to
může
vůli
to
nelze
dosáhnout
že
ano
vzali
protože
my
si
to
musíme.
Přát
tak
dlouho
dokud
nezažijete
od
vinu
že
to
přání
je
vyslyšen
kdybychom
v
okamžiku
kdy
za
žijeme
z
zkušenost
že
přání
je
vyslýchá
že
na
ně
tam
to
nebe
reaguje
kdybychom
pokračovali
tento
přání
tak
zamezíte
další
pokrok
nedostal
byl
by
se
ani
obyčejný
zázrak
kdyby
slepec
který
chtěl
od
ježíše
aby
ho
vyléčil
ze
sleposti
a
křičel
třeba
touhou
zachrání
mě
dej
mě
zdraví
dej
mě
žít
den
mě
zrak
kdy
byl
křičel
okamžiku
kdy
o
ten
ježíš
usuzovat
o
totiž
nemohl
uzdravit
ten
ho
musel
uklidnit
tím
způsobem
že
mu
odebral
tuletu
vůli
po
uzdravení
a
převzali
na
sebe
a.
Uzdravil
ho
vůlí
toho
člověka
přeneseno
z
něho
na
to
vnitřní
a
to
je
důležité
to
tento
princip
zachovat
když
jde
pouhý
za
zázrak
jenom
vidění
a
copak
při
tom
ostatním
tam
je
tohoto
nevíte
co
je
to
práci
než
já
jsem
říkal
je
nějaké
mantram
přestal
ho
říkat
protože
jsem
byl
vyslyšen
to
mantram
vedlo
k
tomu
bohu
ten
bůh
mě
přemáhat
jsem
to
mantram
nemohl
dále
říkat
a
já
jsem
ho
přesto
se
nutil
říkat
protože
jsem
věděl
že
je
to
jsem
si
myslel
že
že
to
musí
být
to
myslet
a
měl
jsem
poznal
že
je
to
nesprávné
už
o
přeříkal
když
už
jsem
vyslyšen
ten
zázrak
přeměny
sta
u
mě
začíná
rodit
teprve
když
prostě
už
to
dál
nešlo
když
při.
Veškeré
dobré
vůli
sem
nemohl
to
mantram
dal
opakovat
tak
jsem
nakonec
bez
zoufalství
to
opuštěn
bez
zoufalství
to
je
důležitý
to
opustil
tak
se
dostavilo
vědomí
nějakého
věčného
života
zase
znovu
jako
už
před
tím
několikrát
bez
tohoto
bez
toho
mantramu
že
to
se
potom
opakovalo
kdykoliv
jsem
to
tak
sem
potom
řík
zjistil
že
ste
si
mám
tam
nemusím
znovu
začít
ale
okamžitě
že
ho
musím
odejít
jakmile
se
to
projeví
jako
vstup
božího
vědomí
do
mého
vědomí
to
je
další
správná
manipulace
s
vůlí
velice
důležitá
ale
není
to
ještě
všecko
další
momentem
správném
ryba
z
vůlí
je
to
že
já
vůli
sjednocuje.
Naše
vůle
je
roztěkaná
já
mám
život
a
celý
den
rozparcelovává
do
různých
vlnách
úsek
ráno
chci
vstát
dáme
to
se
a
práci
než
stanou
protože
jsem
líný
musím
se
oblíct
já
jsem
mistr
na
oblíkat
já
jsem
ani
m
se
mít
a
musím
se
překonat
a
musím
se
mít
a
musí
mít
třeba
do
práce
a
a
tak
dále
tak
pořád
sebou
musím
bojovat
protože
se
musím
překonávat
ale
když
už
to
tý
práce
důvody
to
se
ve
všem
tohle
překoná
tak
tam
mám
takový
roztodivným
množství
povinností
před
sebou
že
já
se
brzo
musím
věnovat
tomu
byl
za
onomu
já
rozpracované
svoji
vůli
mezi
částečné
úkoly
že
ano
čili
já
v
té
práci
nemohu
se
setkat
s
bohem
proto
že
tam
nejsem
nikdy
přičemž
celí
já
tam
jsem
částí
své
bytosti
jenom
ale
jenom
celou
bytostně
se
mohu
někam
dostat
za
sebe.
Čili
proto
si
službě
na
poli
a
to
je
ten
denní
život
kde
chvilinku
kopat
vinu
ode
a
dáte
různých
věci
nemůžete
touto
fází
svého
jednání
zastat
tu
druhou
fázi
kde
přicházíte
do
domu
hospodáře
nedá
se
jednotlivými
vytlačit
ne
nemůžete
se
se
řeknou
modlitby
a
být
jenom
činný
a
nemůžete
se
z
řeknou
činnosti
a
být
jenom
člověkem
modlitby
to
nejde
jako
na
musí
ten
ta
činnost
být
modlitbou
to
je
správné
a
ta
modlitba
musí
být
činností
a
jedinou
činností
obojí
jedinou
všechno
celistvě
celobytostně
tak
je
to
se
správnou
manipulaci
ne
tomu
se
musí
nějakým
způsobem
dorůst
to
nejde
najednou
s
ukovat
ovšem
je
tady
moc
boží
která
to
může
udělat
najednou
ale
bohužel.
To
bude
jenom
extáze
z
toho
se
vyvrženi
za
chvíli
a
to
a
potom
bude
strašně
zle
a
zase
budete
muset
jako
já
se
mi
to
stalo
se
sedmnácti
letech
před
tomu
znovu
do
práva
jinak
to
nejde
tak
co
tak
zhruba
ty
všechny
momenty
hlavní
momenty
jak
správně
manipulovat
s
vůlí
to
chci
s
vámi
rozeznat
že
je
dost
co
dělat
abych
vám
to
správně
vysvětlil
ne
ale
doufám
že
se
mi
to
podaří
musím
vám
to
ukazovat
na
příkladech
musím
vás
k
těm
příkladem
přímo
tady
vést
jinak
jak
si
tohle
nevěříte
protože
jste
lidé
věřící
může
se
toho
vědoma
tak
to
nebudete
schopni
sledovat
to
neuděláte
když
ji
musíte
hned
to
co
vám
řeknu
hned
si
prověřovat
jakým
způsobem
vedl
ježíš
kristus
k
prověřování
toho
čemu
voni
uvěřili
nevedl
tě.
Tomu
jak
vy
si
myslíte
tím
že
jim
ukazoval
ty
zázraky
to
bylo
velice
neříkám
po
chybné
ale
po
straní
protože
to
musel
pořád
si
zázraky
před
těmi
ukazovat
aby
voni
sami
byli
schopni
dělat
zázraky
a
kdyby
byl
v
tom
stál
sám
jako
že
u
stal
v
okamžiku
smrti
tak
rázem
sedli
na
bok
nebo
lehli
popelem
já
nevím
jak
bych
to
eště
už
mohl
říci
čili
to
nebyl
hlavní
prostředek
který
mě
udržovala
víře
hlavní
prostředek
který
mě
udržovala
víře
bylo
že
je
měl
k
tomu
aby
pomáhali
bližnímu
přát
to
byl
hlavní
moment
že
jim
na
místo
aby
jim
ukazoval
oblast
spásy
nějaké
nebe
tak
říkal
půjdete
a
budete
pomáhat
bližní
a
nejvyšší
nejvyšší
měrou
možností
nelidsky
nadlidský
nadlidský
způsobem
dokonce
že
ano.
Tak
budete
pomáhat
a
tím
si
pro
věříte
jestli
to
čemu
jste
uvěřili
je
správné
jestli
ten
člověk
který
mu
budete
pomáhat
nebude
s
toho
mít
užitek
než
že
se
napřed
nezdravý
že
například
nevstane
z
mrtvých
nebo
já
nevím
co
všecko
jestli
se
neobrátí
a
nestane
se
jiným
člověkem
lepším
tak
to
si
naopak
ověřujete
že
nevěříte
a
že
nejste
na
správné
cestě
ale
jestli
vám
ty
zázraky
půjdou
tak
je
to
v
nejlepším
pořádku
tady
to
byla
ta
pomoc
pomocí
zázraků
bližnímu
to
byl
takový
probíhá
kámen
jakým
se
zkoušel
jestli
to
co
voni
mají
k
dispozici
je
zlato
anebo
to
zlato
není
a
jakého
druhu
a
jaké
kvalita
a
to
je
víte
že
to
za
to
nebylo
ještě
takové.
Kvality
stoprocentní
protože
by
občas
jim
to
nešlo
a
oni
potom
šli
za
ježíšem
a
řekli
že
to
nejde
že
tady
to
případě
jim
to
nejde
a
on
říkal
no
to
se
nedivím
protože
to
je
záležitost
modlitby
vy
jste
se
při
tom
nemodlili
když
se
to
dělali
a
to
voni
ani
nevěděli
že
se
přitom
modlí
voni
se
spolehli
spolehnul
se
na
sílu
boží
kterou
působily
jakápak
body
oni
nevědí
že
je
to
modlitba
než
já
jsem
se
dověděl
že
to
že
poslouchám
to
co
je
správné
že
je
to
modlitba
je
to
mi
odrazovy
let
trvalo
a
oni
samo
sebou
při
daleko
rychleji
protože
může
sebou
měli
nějakého
mistra
ale
přesto
ne
to
nepochopili
kdy
jim
to
nešlo
musím
ještě
opakovat
to
jsem
to
tech
říkal
několikrát
když
si
najednou
uvědomili
že
to.
Když
těžký
případ
na
který
se
jako
netroufali
voni
si
neuvědomuje
že
nemají
si
na
to
troufat
nebo
na
to
troufat
jednou
působí
mocí
boží
tak
se
musí
troufat
na
všechno
tady
troufalost
není
dána
jejich
moc
nýbrž
mocí
boží
a
ta
je
nekonečná
a
tato
nekonečná
moc
je
ve
vás
vy
jste
syny
božími
vnitřně
byste
mocní
vy
jste
síla
ve
své
vnitřní
podstatě
nejvyšší
cíl
akto
to
je
studia
má
stoprocentní
pravdu
ona
to
jde
jinak
než
křesťan
křest
obyčejný
křesťan
že
se
bije
v
prsa
že
zase
hříšníka
vychází
ze
stavu
hříšnosti
a
voni
začli
vycházet
ze
stavu
své
malosti
když
mě
kdo
řekne
výš
když
já
jsem
s
tebou
já
jsem
s
tím
být
takovým
maličký
já
řeknu
no
to
je
chyba
protože
to
je.
Málo
ty
se
musí
žít
ničím
tak
je
to
v
pořádku
a
jakmile
se
ti
učedníci
přestali
být
ničím
a
vším
jim
za
přestal
být
ten
ježíš
kristus
tak
se
ten
zázrak
nemohl
uskutečnit
prosím
vás
v
té
své
lidské
zevní
podstatě
v
té
nepravé
já
sme
ničím
ale
v
tom
v
té
vnitřní
zle
že
jsme
vším
možným
čím
může
člověk
vůbec
být
jo
říkám
jsem
bohem
malé
tím
maximum
čím
můžeme
být
tím
se
čili
že
tady
jsou
dvě
existence
ve
vás
jedna
která
se
stává
a
jednak
která
je
a
vy
se
při
té
manipulaci
správné
s
vůlí
musíte
opírat
o
stanicí
která
je
a
ne
která
se
stává
že
s
te
neska
schopni
udělat
nějaký
je
zná
a
nebo
že
se
schopni
uvěřit
copak.
Je
mi
do
toho
co
do
toho
vůbec
je
to
je
k
ničemu
že
když
se
vám
to
nepovede
když
vám
to
jako
by
nejde
tak
zase
jako
ti
učedníci
páně
že
jo
a
nepůjdete
dál
to
není
možný
vy
musíte
se
opřít
o
víru
syna
člověka
který
pochází
od
boha
tento
syn
pochází
od
boha
tento
syn
zdánlivě
člověka
pochází
od
boha
ale
pozor
jenom
v
tom
případě
to
má
následky
jaké
to
má
mít
ty
věčné
ty
veliké
velkolepý
že
on
se
tady
zabydlí
zabydlovat
se
to
je
i
to
té
i
ta
chyba
kterou
dělali
ty
učedníci
že
najednou
si
vzpomněli
na
sebe
jak
jsou
malý
to
se
zabydlil
sobě
zapomněli
na
svou
vnitřní
podstatu
že
které
předtím
to.
To
dělali
s
podstaty
boží
to
dělali
ty
zázraky
a
ne
z
toho
bydliště
dočasného
z
toho
se
nedá
nic
udělat
to
nejde
udělat
a
proto
jim
to
nešlo
takže
jistotu
říkal
tak
to
musíte
se
modlit
šel
tam
pomodlil
se
a
ten
zázrak
byl
dovršeno
jak
se
modlil
no
voni
neměli
dojem
že
se
vůbec
modlí
já
jsem
při
tom
byl
v
tom
okamžiku
jedenadvacátýho
listopadu
třicet
devět
ten
se
vůbec
nemodlil
pusu
otevřel
už
tam
postál
nad
tím
člověkem
ze
kterého
se
nedalo
vyhnat
ten
zlí
duch
že
pořád
sebou
mlátila
psal
řádil
a
ten
člověk
se
uklidnil
ten
duch
od
prosil
toho
ježíše
krista.
A
a
odešel
a
onu
doporučí
aby
se
vy
skále
vracet
taky
se
víckrát
nevrátil
a
já
myslím
že
ti
učedníci
asi
ptali
a
jakým
způsobem
se
s
to
modlil
když
se
jí
neslyšeli
já
se
opsal
o
tu
vůli
otcovu
to
je
ta
správná
modlitba
a
proto
my
se
modlíme
špatně
když
se
o
tuto
vůli
otcovu
neopírám
já
jsem
tady
bože
své
vůle
a
ne
z
vůle
svého
otce
nebo
se
matko
do
toho
vložil
nějakou
vůli
aby
mě
měli
třebas
nebo
aby
mě
nelo
byla
její
vůle
a
to
není
to
to
není
to
není
začátek
věcí
to
je
jenom
předávání
nějaký
to
není
původ
já
to
dycky
já
tuhletím
začínám
výchovu
malých
dětí
svých
vnoučat
že
jim
říkám
prosím
vás
první
co
po.
Potřebujete
uznat
když
se
te
správně
po
této
cestě
jít
kterou
vám
ukazuju
že
musíte
uznat
že
tady
nejste
z
moci
svého
otce
nebo
matky
tady
z
moci
boží
vy
máte
džbánek
života
který
oni
vám
jenom
předali
oni
ho
zase
od
někud
dostali
a
ten
první
od
toho
dostali
k
od
boha
a
to
vypadá
jako
že
už
to
jednou
předal
pán
bůh
a
už
teďka
s
tím
neni
společného
ne
tak
toto
přirovnání
máme
říká
všechno
to
pořád
z
něj
teče
ta
voda
ta
voda
života
z
nich
pořád
teď
ses
toho
boha
a
proto
proto
vy
tady
jste
živi
a
proto
vám
to
mohli
taky
předat
vaší
rodiče
a
tak
dále
to
je
jiný
způsob
myšlení
než
jaký
by
byl
vůbec
navodil
kdybych
byl
jenom
věřil
já
jsem
schopen
tohoto
způsobu
myšlení
úplně
převrat
bych
tak
řekl
z
toho
důvodu
že
jsem
tomu
nikdy
nepotřeboval.
Prověřit
kdežto
učedníci
páně
museli
věřit
já
vás
teďka
učím
jak
na
to
máte
ty
vy
jako
věřící
kteří
nejste
u
toho
začátku
který
není
začátkem
že
který
je
od
věčnosti
pro
nás
připraven
od
věčnosti
a
říká
vstup
na
počátku
bylo
slovo
to
znamená
od
věčnosti
je
k
tomu
říkáte
počátek
protože
když
to
mé
do
protože
je
to
ale
jak
se
stavy
kdy
se
mu
se
že
něco
začíná
do
toho
velice
z
mátlo
lidé
lidi
že
si
mysleli
že
začal
začal
vesmír
začal
začalo
se
tvořit
ne
nezačalo
se
tvoří
nepřemýšlíte
o
tom
jak
je
to
možné
že
se
pořád
vod
ono
se
pořád
tvoří
dneska
už
nepotřebujeme
tomu
věřit
dneska
už
to
vidíme
vesmíru
že
tomu
tak
je
pořád
se
tvoří
pořád
se
ničí
a
pořád
se
tvoří
že
jo
obojí
pořád
probíhá
ve
vesmíru
a
to
též
probíhá
v
nás
buňky
se
boží
buňky
se
staví
že
ano
a
čím
dále
se
více
boží
než
staví.
A
mně
který
mu
ty
třebas
mozkové
u
mě
se
vůbec
neunavuje
proto
jsem
senilní
ne
a
kdežto
u
vás
eště
obnovou
ne
a
tak
je
to
v
nejlepším
pořádku
tak
prosím
vás
takhle
to
vypadá
s
tou
vůlí
stravu
manipulací
vůle
že
by
se
uvědomovat
že
z
vůle
boží
tu
ste
a
ne
z
vůle
svých
rodičů
to
jenom
prostředečně
vůle
on
by
ježíš
kristus
řekl
na
mými
copak
že
nevíte
že
jste
si
ni
boží
myš
syny
božími
že
také
vy
přicházíte
od
otce
jako
já
jsem
přišel
já
vám
to
nemohu
všem
jinak
předvést
říkal
jim
než
svým
příkladem
ale
jak
by
vím
byl
mohl
dát
svůj
příklad
kdyby
to
nebyla
pravda
že
voni
taky
jdou
toutéž
cestou
jako
on
oni
moh
ten
příklad
dát
věrně
jenom
tehdy
oni
uznali
že
od
boha
pocházejí
a
to
voni
potom
uznali
ovšem
jim
to
úplně
uznali
až
při
e
strany
ducha
svatýho
bohužel
když
to
nešlo.
Na
cestě
víry
to
dřív
nejde
dostavíli
musí
být
pořád
podporováno
nějakými
skutky
a
ne
tím
poznáním
poznání
tam
pokulhává
to
de
pozadu
a
jedině
když
někdo
miluje
tak
poznává
dokonaleji
jako
ten
svatý
jan
protože
miloval
dokonaleji
poznával
a
proto
voni
mu
začátku
radě
musíte
dělat
lásky
k
bližnímu
všechno
aby
se
naučil
ho
milovat
jako
sebe
a
to
způsobí
takovou
míru
poznání
ve
vás
že
budete
moci
jít
tou
cestou
bez
těch
katastrof
který
pěti
jakými
ostatní
šli
kteří
jenom
věřili
a
který
tolik
nemilovali
jako
třebas
ten
svatý
jan
ano
a
hlavní
zásada
správného
používání
vůle
na
této
cestě
spočívá
v
tom
že.
Přestanete
s
tou
vůlí
vládnout
jako
dosud
že
jste
za
něčím
běžel
že
se
za
něčím
se
kvali
že
jste
za
něčím
mířili
to
není
ten
na
ni
nejsprávnější
ale
to
není
vůbec
správný
způsob
na
této
cestě
proto
jsem
vás
ustavičně
poučoval
vo
tom
že
je
třeba
trpnosti
vy
se
musíte
snažit
zastavovat
se
na
té
cestě
jak
by
vás
nečekal
žádný
cíl
než
to
zastavení
do
stavení
samosebou
prostředečně
to
není
žádný
cíl
ale
je
to
nutný
prostředek
k
tomu
abyste
něco
době
pro
ten
nepřítel
toho
buddhy
a
my
jsme
těmi
chápete
to
porovnání
tam
v
tom
jesudian
a
se
k
tomu
dočet
ten
nepřítel
toho
buddhy
to
jsme
my.
Příde
toho
boha
to
jsme
my
který
honím
boha
jako
honí
ne
všechno
na
tomto
světě
že
jo
a
všim
se
musíme
nějakým
se
tady
to
je
v
pořádku
nemůžete
například
dejme
tomu
máte
ty
se
o
nějaký
úkol
můžete
říct
tak
já
to
nechám
pravá
já
budu
trpný
při
tomto
nemůžete
říct
já
musím
musel
být
přitom
činní
ale
tady
ne
tady
jak
máte
před
sebou
duchovní
úkol
tak
musíte
mířit
mít
stále
dokonalejší
trpnosti
to
znamená
stále
dokonalejšímu
zastavení
například
mysli
a
velice
vůle
stále
dokonalejšímu
upřen
vůle
na
cíl
duchovní
jednocení
vůle
sjednocen
když
já
mám
vůli
když
ji
používám
v
běžném
životě
tak
ji
musím
tříštit
teď
udělám
to
to
aby
to
za
vinu
musí
a
tamto.
A
už
mám
nějaký
rezervy
v
té
vůli
já
už
třebas
když
toto
dělá
už
to
dělal
tak
už
myslím
na
to
další
co
je
tady
možné
a
dokonce
správné
říkáte
tomu
konce
vědecký
postup
neboť
já
předvídá
to
je
forma
inteligence
a
ničím
jiným
není
nahraditelná
inteligence
je
schopnost
předvídat
já
jinou
definici
lepší
neznám
kdežto
tadyhle
v
tomto
případě
interní
se
sama
nestačí
protože
to
je
střední
fáze
vývojová
já
musím
od
celého
tohoto
balíku
inteligence
té
balík
ten
balit
to
to
čím
jste
v
extazi
v
té
nepravé
extazi
v
tomto
světě
za
vyvržen
od
boha
tak
z
toho
to
musím
od
to
odstoupit
a
teprve
pak
jsem
schopen
jít
dál
čili
interes
sem
se
musí
zastavit
veškeré
uvažuje.
Paní
se
musí
zastavit
jakmile
uvažuje
věci
nedosáhnu
musím
přestat
uvažovat
no
já
vím
to
je
vše
si
mnoho
rád
který
najednou
nemůžete
uskutečnit
nýbrž
se
chtěli
jenom
přestal
uvažovat
o
věci
jako
takové
a
tak
by
vám
to
taky
nešlo
protože
to
je
vytržen
z
kontextu
ostatními
podmínkami
vypadat
strašně
složitě
ale
to
velice
jednoduché
zastavit
mysl
je
například
nemožná
záležitost
pro
každého
z
vás
a
byla
by
i
pro
ně
kdyby
byl
se
cestou
víry
to
nejde
to
nejde
prostě
to
je
z
toho
důvodu
že
kdybyste
na
nic
nemysleli
tak
byste
upadali
do
bezvědomí
do
pra
obyčejného
bezvědomí
vy
musíte
pořád
na
něco
myslet
když
nemyslíte
na
něco
zkuste
si
to
tak
usnete
to
znamená.
Ste
bezvědomí
to
nepřejete
si
uvědomovat
tento
svět
no
a
přeci
tato
cesta
není
správná
není
to
cesta
ke
spánku
cesta
u
smut
to
hrozí
každým
na
této
cestě
že
usne
ale
nemělo
by
to
tam
vést
a
je
to
jenom
proto
zaviněno
tím
zavinil
že
on
zastavil
že
se
myšlení
a
nevěděl
že
to
nic
kterému
on
de
plně
je
plné
plné
vědomí
víte
já
jsem
se
této
chyby
nemohl
nikdy
dopustit
ne
vlastními
šaty
a
z
iniciativy
někdo
krů
protože
oni
mě
vzali
ten
vstup
do
mého
vědomí
který
je
za
ta
rasem
nebo
prosívá
to
univerzální
vode
mě
prosívána
mými
smysly
normálně
mysli
každého
z
nás
a
že
do
toho
mého
úseku
vědomí
z
toho
vstupuje
strašně
málo
něco
prošlo
smysly
to
je
roz.
Je
přeměny
vědomí
a
nedojde
daleko
těžce
si
to
své
až
k
uskutečnění
nebo
zpracování
rozumovému
anebo
citovému
tamto
a
sme
tím
jsem
spokojen
s
to
vrací
to
smyslový
činnosti
tak
tam
ten
do
je
ten
začarovaný
okolo
kdežto
jestliže
to
neprojde
to
vědomí
ta
na
ono
pomá
na
nás
naráží
si
že
neprojde
tímto
sítem
smyslového
vjemu
tak
ne
nedostane
se
ani
do
rozumu
protože
co
neprojde
smyslovým
sítem
je
jiné
frekvence
než
to
co
unese
rozum
tak
prevence
neposlušen
provazu
kte
jiný
kmitočet
o
to
není
ani
nitra
ale
řekněme
že
to
bych
to
četl
to
dělám
chybu
prosím
vědomě
pozoruju.
Není
žádný
pohyb
jo
proto
po
této
nemožné
v
tom
mozku
to
nemu
tam
sto
nedrží
přes
to
není
pohyb
tam
mozku
je
pořád
po
a
tomu
a
všeho
ostatní
a
tím
já
sem
schopen
zpracovávat
to
co
tady
smysly
vnímám
tam
této
oblasti
toto
není
to
je
tam
je
to
bez
pohybu
proto
je
to
dokonale
jestliže
oni
zastavili
ty
lékaři
tedy
tohleto
tak
já
jsem
procházel
rozumem
ani
se
o
něm
nevěděl
ani
jsem
se
vám
nedotkl
ale
že
jsem
byl
dítě
nebyl
jsem
člověkem
se
všemi
bych
řekl
na
všemi
to
těžko
říct
ale
nebyl
jsem
ještě
hotovým
transformátorem
já
jsem
byl
transformátorem
bez
rodu
takže
co
už
ve
mně
bylo
živé
to
už
působilo
tak
že
já
jsem
například
poznával
co
je
správné.
Když
mě
někdo
poradil
ještě
ani
to
bylo
velice
chabé
ale
to
už
jsem
potom
poznal
já
jsem
k
tomu
jisti
u
to
uskutečnit
o
to
málo
ale
bylo
to
něco
bylo
takový
dobrý
slibný
začátek
to
by
takhle
po
malinko
nemusíte
na
to
jít
jak
a
přesto
ste
jaká
je
zase
naopak
chyba
to
by
se
dop
dopouštět
vy
asi
ta
taky
byla
které
se
dopouští
jesudian
a
které
se
dopouští
třebas
váze
je
přej
mým
při
tom
jejich
výkladech
nepouštěli
zásadní
chyby
že
přes
představy
se
dostali
zpětně
k
tomuto
bez
představy
takže
ono
jim
ty
představy
přeci
jenom
zatarasuje
cestu
oni
se
jich
nedovedou
úplně
zříct
oni
vono
je
mi
vláčit
představy
voni
mi
vláčnost
chytí
nějaký
přestalo
to
považuje
za
řešení
jako
dejme
tomu
tamto.
Že
prs
sám
na
sebe
nemůže
se
dotknout
v
sobě
ruka
sama
se
nemůže
dotknout
sebe
tady
v
té
dlaně
nebo
tady
samotného
jednoho
prstu
to
očima
nemůže
do
to
na
to
řeknu
zjednoduším
oko
na
sebe
nemůže
pohlédnout
a
takovými
analogie
mi
on
říká
proč
my
nemůžeme
chápat
boha
tyhlety
věci
to
je
hezké
ale
není
to
absolutně
pravdivé
on
ono
mu
to
vyhovuje
takže
potom
já
to
já
mu
to
ani
nebudu
tady
vykázat
že
to
je
nesprávné
o
mu
to
vyhovuje
a
nám
to
ladí
je
nám
to
dobře
prosím
buďme
při
tom
říkejte
ano
vašim
pravdu
má
relativní
pravdu
karta
o
něčem
případu
to
vyhovuje
ale
nemá
pro
tu
takovou
aby
se
přímo
toho
že
to
je
opře
dostal
k
tomu
bohu
to
ne
to
se
o
sebe.
A
zase
jde
dál
vlastní
cestou
než
to
mně
jde
o
to
aby
se
nespali
a
nesli
svou
vlastní
ste
abyste
nastoupili
cestu
bez
představ
a
abyste
věděli
nebo
si
aspoň
as
uvěřili
že
od
boha
pocházíte
že
tedy
a
tam
nejsou
žádný
představy
u
boha
ideje
který
on
tvoří
tento
svět
prosím
vás
to
vás
upozorňuju
na
to
na
ten
výrok
toho
pana
eckharta
který
říká
že
tento
bůh
je
dně
ve
svém
stvoření
ale
není
tím
božstvím
který
je
za
tím
to
je
relativně
relativně
bohem
v
tom
stvořením
ale
není
to
absolutní
ducha
a
voni
indové
právě
do
toho
relativního
k
tomu
absolutní
nestarat
ne
se
od
toho
absolutně
dotor
ne
protože
pomalinku
samozřejmě.
To
nebylo
nějak
převratné
ale
bylo
to
opačné
pomalé
a
opačné
proto
vám
to
vyklá
úplně
zvrhle
je
opačně
narozdíl
od
indů
tak
je
to
indové
vykládají
ne
a
proto
nejsem
lepší
proto
se
jenom
jiný
to
je
jenom
jiná
cesta
jenomže
neskočil
evropský
věda
a
západě
na
to
jako
že
už
tohoto
jste
schopni
to
to
to
se
schopným
uvěřit
a
jste
schopni
se
k
tomu
se
to
se
tomu
podle
toho
řídit
kdežto
v
indii
kde
ta
věda
tak
nepokračuje
nebyli
schopni
ještě
zastaví
ho
zákona
ještě
ze
začátku
novýho
za
o
třeba
víry
v
to
co
právě
se
vědělo
tehdy
na
víc
se
nestačilo
dneska
toho
ještě
nevíme
vědecky
mnoho
ale
už
je
dneska
v
právě
věda
oproti
náboženství
protože
věda
už
víc
daleko
více
úměrně
daleko
více
než
co
ví
nábožensky
ne
zkušený
člověk
který
se
opírá
jenom
takzvanou
víru
to
vše
špatný
toto
prohraje.
Před
že
sem
v
každém
případě
když
se
postaví
na
postel
na
pozici
vědce
tak
každýho
věřícího
přemluví
že
že
je
jeho
víra
špatná
velice
snadno
protože
mám
pravdu
jako
vědec
ta
jeho
víra
je
špatná
protože
nevede
k
uskutečnění
já
mohu
na
to
vsadit
krk
že
je
to
špatná
víra
víra
dobrá
vás
uskutečnění
musí
vést
ta
víra
která
nevedla
učedníky
páně
ani
k
zázrakům
nebyla
dobrá
pokud
je
tam
nevedla
nebyla
v
pořádku
a
ta
víra
která
je
nevedla
k
poznání
spojitosti
s
otcem
nebyla
dobra
nebo
byla
dobrá
jenom
do
určitý
míry
až
do
toho
kříže
a
pak
ji
museli
opustit
chudáci
za
velice
těžkých
poměrů
já
bych
myslel
že
doba
tak
pokročila
že
byste
nemuseli.
A
tak
těžkých
okolností
opouštět
svoji
víru
kdybyste
plynulý
způsobem
jak
radil
ježíš
kristus
na
případu
svatýho
jana
jednali
tak
jak
on
radil
on
radil
příklad
nevstupujete
na
kříž
nýbrž
milujte
bližního
jako
sama
sebe
to
je
něco
jinýho
přátelé
to
je
to
je
bez
těžkostí
to
je
vstup
bez
těžkostí
jenomže
to
strašně
těžký
a
vím
ale
je
to
nejsou
tamty
není
tam
ten
vstup
na
kříž
kdežto
křesťanští
mystici
kteří
toto
nepochopili
umírali
třebas
celý
život
neumřeli
to
museli
satani
by
tomu
osmnáct
let
neudělala
přítrž
tak
by
byla
umírala
do
smrti
ani
kam
by
se
byla
nehrabal
naštěstí
se
jim
podařilo
přímou
vědění.
V
od
ježíše
krista
že
sama
není
schopna
a
to
mu
hlavy
jenom
proto
že
už
na
že
u
ní
byla
tosca
hromádku
neštěstí
ne
už
ji
nosili
v
prostěradle
že
ano
byla
vyřízená
pro
ten
život
to
momentu
poznala
co
je
to
spasitelský
úkol
když
se
krista
ale
to
většina
křesťanských
mystiků
nepozná
když
to
poznal
takový
třebas
eckharta
on
toto
chtěli
odsoudit
a
upálen
eště
že
on
často
vodvolali
se
máte
mně
k
tomu
abych
vám
řekl
jakým
způsobem
je
možné
si
zvolit
si
zvolit
poslání
svatýho
jana
protože
z
důvodů
sobeckých
se
vám
to
líp.
Ví
netrpěl
tak
já
vám
chci
jenom
říci
nezapomínejte
že
příkladu
života
ježíše
krista
a
jeho
učedníků
je
všechno
obsaženo
čili
odpověď
tam
je
dána
čili
já
bych
mohl
říct
že
ti
tam
a
ne
opravte
mě
ne
jestli
to
neřeknu
tak
musíte
nade
mnou
vidět
svaté
záleží
jinak
esi
nevidět
tak
jste
slepý
a
tam
bude
tohleto
já
vám
dám
stavitel
taky
i
s
masem
přehání
jsem
vegetář
maso
tam
vaše
rozumíte
to
jsem
tam
obětovat
to
vašemi
sou
nemáme
jít
pro
oběti
maso
ale
na
to
takhle
ště
dělám
na
to
já
postaru
zkrátka
a
dobře
říkáte
není
možné
si
vybrat.
Ho
svatýho
jana
protože
já
třebas
na
to
nejsem
stavění
abych
jenom
láskou
šel
kupředu
já
jsem
stavěl
a
správně
pravý
to
aby
šel
celobytostně
a
moje
bytost
se
skládá
z
určité
dávky
láska
třebas
neumrn
menší
než
jako
u
měl
svatý
dělá
ne
já
nejsem
schopen
milovat
ježíše
krista
tím
způsobem
že
by
od
něj
vůbec
nic
nechtěl
že
bych
mu
chtěl
jenom
patřit
že
bych
tomu
bohu
jenom
chtěl
patřit
prosím
vás
říkáte
mně
podívej
se
kolem
sebe
jestli
ty
sám
nebo
někdo
z
nás
je
tak
z
takového
těsta
aby
tohoto
byl
schopen
to
je
pust
idealismus
neuskutečnitelný
kterým
se
nemůžeme
na
sebe
toho
řídit
protože
takový
zní
o
nejsme
takový
ideální
čili
co
smyšlená
budete
dy
říkat
to
je
všechno
ničemu
protože
to
nemůže
nikdo
z
nás
dělat
teprv
já
říkám
že.
Že
to
pro
každého
z
nás
a
proč
stojím
na
tomto
stanovisku
protože
jde
potom
jenom
o
kombinaci
celobytostní
kombinaci
těch
všech
složek
dvanácti
které
tady
máme
to
je
zhruba
všechno
je
naznačeno
no
ji
daleko
víc
než
jsou
tisícovky
miliony
těch
složek
ale
to
by
vás
nemělo
má
protože
ono
stačí
se
chytit
za
ty
vrcholy
o
ono
to
potom
táhne
to
ostatní
kde
totiž
od
to
celobytostně
se
odevzdat
tomu
bohu
celobytostně
toto
správné
ovládání
vůle
a
jestliže
toto
dokážeme
přes
jidáše
nebo
jiný
přesto
máš
to
je
můj
případ
nebo
jiný
třebas
přes
svatýho
petra
a
já
nevím
koho
jiným
jakub
tam
byl
na
to
musí
nezáleží
taky
nezáleží
že
to
jestli
se
tak
dalece
zná
že
už
ví
napřed
překonat
tam
tam
má
tahnout
na
tom
taky.
Záleží
vůbec
neříkáte
dyť
já
sebe
neznám
to
je
pravda
a
protože
sebe
neznám
tak
nevím
za
cenu
už
ne
a
za
táhnout
kde
je
je
to
hlavní
pole
přes
které
já
mám
jít
ne
ten
styčný
bod
a
pak
tak
to
všechno
potřebujete
vědět
potřebujete
vědět
že
se
potřebujete
an
lovit
ne
temná
stát
se
ničím
a
z
tohoto
stavu
nic
teprve
se
dostat
nahoru
tím
že
buďte
bez
starosti
že
se
vám
kou
přidávat
ty
party
e
vašeho
já
nepravého
já
které
jsou
tady
k
tomu
určeny
aby
vás
na
vrátili
prvé
já
toto
já
není
zbytečná
záležitost
to
mé
nepravé
já
které
jsou
vědělo
teprv
v
tomto
světě
za
okolností
o
které
jsme
tady
moc
bavili
jako
převtělování
a
balíky
já
nevím
co
všechno
genezi
Základna
vite
to
vás
dneska
nemůže
musí
zajímat
protože
to
je
balast
rozumový
ale
důležité
je
že
v
této
oblasti
je
všechno
děje
samovolně
že
nemusíte
vědět
kterak
se
to
stane
nepotřebujete
vědět
pana
maria
taky
nevěděla
že
stav
aby
se
k
narodil
ježíš
kristus
stalo
se
to
když
se
odevzdala
ne
bez
jakýhokoliv
nároku
protože
to
nevyplývá
žádný
dobrý
nárok
naděje
ho
plný
nárok
protože
vona
mohla
být
jenom
vidět
den
a
ve
společnosti
kladný
prvek
že
jo
nemohla
byste
si
ji
někdo
vezme
v
takovém
stavu
že
bude
těhotná
že
to
si
každý
je
čím
se
štítit
jako
nevěstky
že
nic
dobrého
nemohla
chy
řešili
tošpatně
si
taky
nepřál
pochopitelně
tak
si
nepřál
vůbec
nic
tady
měla
vůbec
žádné
nároky.
Ani
na
společnost
ani
na
boha
se
zase
jenom
odevzdala
to
tomu
hlasu
božímu
a
řekla
ano
straní
se
podle
slova
tvého
to
je
ono
to
je
solidní
základna
které
jsme
všichni
schopni
všichni
schopni
za
určitých
okolností
a
my
si
ty
okolnosti
budeme
tady
celý
týden
vykládat
abyste
tyto
okolnosti
vyhmát
li
protože
nemyslete
si
že
učedníci
páně.
Text view •
Help