EN | ES |

85-16B

85-16B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


O to br že mně nevěřila protože ona dostala z toho příliš prudkého posun kupředu a se mnou lotova la z povaloval ten vývoj který by šel na základě poznání strašně rychle před na to vás upozorňuju protože to poznání samočinně to duchovní poznání samočinně vede správné manipulaci s vůlí samočinně vede kdežto víra nevede k samočinném provozovala pro užívání vůle tam musí být ustavičně ta víra něčím živena uměle živena aby trvale člověka vedla aby nastala to co u těch účinků páně že by v sebou ježíše krista a voni přesto za čtrnáct dní nevěřil a po tolika zázracích. Ale on udělal kteří udělali voni jeho mocí ve třech letech za tři let zase nevěřili a to je všechny opustili v okamžiku smrti jeho že ano a protože se neznali přesta nebyla ta nebyl moment sebepoznání do míry zastoupen jako třeba umět sedmnácti letech nebylo to ho moc ale bylo toho daleko více než učedníka tam začátku dejme tomu toho když se dostali za ježíšem a cit bylo dáno že jsem odstupoval od sebe od sebe ježto ježíš kristus se nesou fa právem samo sebou nedělal chyby je učit otupoval od sebe a ne učil odstupovat od svého a teprve by byla dovršeno určitá míra odstupu od svého tak teprve pak je začal učit odstupovat od sebe a to je učil radikální způsobem potom odešel od nich. Opustil je o ji měli dojem že byl hanoben že ho systém ne ne platný že to všechno zkrachovalo že tedy jejich u učitel sám umřel potupnou smrtí násilnou smrtí která mu byla v nucena že je nic jiného nečeká a že tedy taky nečekal žádná spása toto všechno on u nich musel způsobit tento radili je přivedl z víry někam jinam z víry někam jinam do doby víru jim ponechával uměle podporovat se nedivím že ve víře padáte protože nemáte jak říká správně je do z vás vedle sebe ježíše krista který byla pořád podporoval svými dokument ta v tom že dělá zázraky a tak dále ne o tom že je to správné ta vaše víra ale z toho svým nedělejte výja není jediná která vás vede taky máte nějaké sebepoznání. Ale jsem snažím o to aby se to sebe poznání stupňoval v sobě aby to to není tím že vám o tom vykládám to je poznání se stupňuje jiným způsobem především správnou modlitbu to je důležité věci správná modlitba jak správně říká va většina lidí se modlí za něco za co by se vůbec neměla modlit že se tu stupni tam všichni že jo prosím vás to je základ správné manipulace s vůlí tam jestliže někdo se modlí dokonce k pánu bohu za něco zase by se neměl vůbec modlit tak dělá základní přestup proti správné manipulace s vůlí není potom divíte špatně taky žije že se neumí ani modlit nemůže nic v modlitbě kdy de jenom za bohem že tam to neumí strany uplatnit svoji vůli tam při uplatňuje e máš správně uplatnit v běžném životě kdy samo nejde by za určitou věcí a. Měl to nebo ono aby se mu to nebylo to nebo ono netroufal si vo pána boha tím obtěžovat sám to zařizuje jaká je to správná manipulace s vůlí to pohyb toto všeho být vás chtěl tomu všemu bych vás chtěl naučit za týden je jenom aspoň to vysvětlit prože naučit to je to věc sebepoznání to vás naučit nemohu to je záleží ta práce je záleží na vás ne na mohu říct co o tom vím ne protože jsem právě tu vůli používali na než po stránce víry se nepotřeboval nikdy věřit jsem si ty sle a teď jestliže tedy ježíš kristus radí kdo uvěří ve mně budu povýšen na kříži a on. Ve mně uvěří bude spasen čili on říká cesta víry je cesta správná ale je třeba třeba tam říká v kapitole třetí verš třinácté svatý jan že musíte na této cestě především uvěřit v syna člověka moc syna člověka proc na člověka ta to moc si na člověka je ve vás obsažena my jsme to chybně stavová jenom na ježíše krista usínají se ježíše krista a nemusíme tu podstatu syna člověka uvnitř sebe to je ten převrat silo jsem to týden způsobit abyste se syny protože tak jak se znáte jste nic a tak jak jste se neznáte jste věčnou individualitou nechci říct že jste vším ale jste mocným nástrojem v rukou božích který. Může dosahovat do nebe takže bych to tady zrušilo věřit v syna člověka uvnitř sebe samého uvnitř toho který je povýšit tou úctou co to znamená všechno co ježíš kristus říkal v evangeliích a co neříkal o sobě jako o synu božím nebo jako nýbrž jako o synu člověka a to je sedm a čtyřicet míst všechno si laskavě přečtěte o jakou konkurence tam si to najdete a zařiď se podle toho přátele a řeknu základní věci syn člověka nemá kde by hlavy sklonil tento syn vnitřní tento vnitřní syn tento věčný syn boží který to se doslova. Pro který je tedy člověkem který se stal synem člověka ten zde nemá bydlo ten zde nemá domov prosím vás my všichni zde zatím domov máte to je jeden z důvodů proč člověk víry nemůže se dostat z bohu protože vy to za za bydleli přátelé je jako druhý a to je to je to co země vyhnali ti machři tam v jednom od jednoho a půl do třeba půl že tady nenechali se zabydlit to se vod doby tady nemohl zabít jsem tady nebyl domovem jsem považoval toto tělo a toto tělo vy považujete za si na člověka a to se není pravda to je jenom tělo a není to ten samotný syn člověka ten pochází z věčnosti tento nemá místo. Ten se tu nenabyde a nezabili se toto znamená to si může potom řeku na tím ty zásady potom můžeme jít potom dál ne tak ctít jenom tuhletu zásadu by znamenalo opravdu mnoho v tom pokroku se správnou manipulací s vůlí nechtít se tady zabydlit další věc co von radil nechám ty sny člověka stranou protože to je strašně moc věcí ale řeknu samaritánce tam u toho u studny řekl kdyby chtěla mít život věčný mohla by s jenom chtít prosím vás tohleto zdánlivě odporuje to může vůli to nelze dosáhnout že ano vzali protože my si to musíme. Přát tak dlouho dokud nezažijete od vinu že to přání je vyslyšen kdybychom v okamžiku kdy za žijeme z zkušenost že přání je vyslýchá že na tam to nebe reaguje kdybychom pokračovali tento přání tak zamezíte další pokrok nedostal byl by se ani obyčejný zázrak kdyby slepec který chtěl od ježíše aby ho vyléčil ze sleposti a křičel třeba touhou zachrání dej zdraví dej žít den zrak kdy byl křičel okamžiku kdy o ten ježíš usuzovat o totiž nemohl uzdravit ten ho musel uklidnit tím způsobem že mu odebral tuletu vůli po uzdravení a převzali na sebe a. Uzdravil ho vůlí toho člověka přeneseno z něho na to vnitřní a to je důležité to tento princip zachovat když jde pouhý za zázrak jenom vidění a copak při tom ostatním tam je tohoto nevíte co je to práci než jsem říkal je nějaké mantram přestal ho říkat protože jsem byl vyslyšen to mantram vedlo k tomu bohu ten bůh přemáhat jsem to mantram nemohl dále říkat a jsem ho přesto se nutil říkat protože jsem věděl že je to jsem si myslel že že to musí být to myslet a měl jsem poznal že je to nesprávné o přeříkal když jsem vyslyšen ten zázrak přeměny sta u začíná rodit teprve když prostě to dál nešlo když při. Veškeré dobré vůli sem nemohl to mantram dal opakovat tak jsem nakonec bez zoufalství to opuštěn bez zoufalství to je důležitý to opustil tak se dostavilo vědomí nějakého věčného života zase znovu jako před tím několikrát bez tohoto bez toho mantramu že to se potom opakovalo kdykoliv jsem to tak sem potom řík zjistil že ste si mám tam nemusím znovu začít ale okamžitě že ho musím odejít jakmile se to projeví jako vstup božího vědomí do mého vědomí to je další správná manipulace s vůlí velice důležitá ale není to ještě všecko další momentem správném ryba z vůlí je to že vůli sjednocuje. Naše vůle je roztěkaná mám život a celý den rozparcelovává do různých vlnách úsek ráno chci vstát dáme to se a práci než stanou protože jsem líný musím se oblíct jsem mistr na oblíkat jsem ani m se mít a musím se překonat a musím se mít a musí mít třeba do práce a a tak dále tak pořád sebou musím bojovat protože se musím překonávat ale když to práce důvody to se ve všem tohle překoná tak tam mám takový roztodivným množství povinností před sebou že se brzo musím věnovat tomu byl za onomu rozpracované svoji vůli mezi částečné úkoly že ano čili v práci nemohu se setkat s bohem proto že tam nejsem nikdy přičemž celí tam jsem částí své bytosti jenom ale jenom celou bytostně se mohu někam dostat za sebe. Čili proto si službě na poli a to je ten denní život kde chvilinku kopat vinu ode a dáte různých věci nemůžete touto fází svého jednání zastat tu druhou fázi kde přicházíte do domu hospodáře nedá se jednotlivými vytlačit ne nemůžete se se řeknou modlitby a být jenom činný a nemůžete se z řeknou činnosti a být jenom člověkem modlitby to nejde jako na musí ten ta činnost být modlitbou to je správné a ta modlitba musí být činností a jedinou činností obojí jedinou všechno celistvě celobytostně tak je to se správnou manipulaci ne tomu se musí nějakým způsobem dorůst to nejde najednou s ukovat ovšem je tady moc boží která to může udělat najednou ale bohužel. To bude jenom extáze z toho se vyvrženi za chvíli a to a potom bude strašně zle a zase budete muset jako se mi to stalo se sedmnácti letech před tomu znovu do práva jinak to nejde tak co tak zhruba ty všechny momenty hlavní momenty jak správně manipulovat s vůlí to chci s vámi rozeznat že je dost co dělat abych vám to správně vysvětlil ne ale doufám že se mi to podaří musím vám to ukazovat na příkladech musím vás k těm příkladem přímo tady vést jinak jak si tohle nevěříte protože jste lidé věřící může se toho vědoma tak to nebudete schopni sledovat to neuděláte když ji musíte hned to co vám řeknu hned si prověřovat jakým způsobem vedl ježíš kristus k prověřování toho čemu voni uvěřili nevedl . Tomu jak vy si myslíte tím že jim ukazoval ty zázraky to bylo velice neříkám po chybné ale po straní protože to musel pořád si zázraky před těmi ukazovat aby voni sami byli schopni dělat zázraky a kdyby byl v tom stál sám jako že u stal v okamžiku smrti tak rázem sedli na bok nebo lehli popelem nevím jak bych to eště mohl říci čili to nebyl hlavní prostředek který udržovala víře hlavní prostředek který udržovala víře bylo že je měl k tomu aby pomáhali bližnímu přát to byl hlavní moment že jim na místo aby jim ukazoval oblast spásy nějaké nebe tak říkal půjdete a budete pomáhat bližní a nejvyšší nejvyšší měrou možností nelidsky nadlidský nadlidský způsobem dokonce že ano. Tak budete pomáhat a tím si pro věříte jestli to čemu jste uvěřili je správné jestli ten člověk který mu budete pomáhat nebude s toho mít užitek než že se napřed nezdravý že například nevstane z mrtvých nebo nevím co všecko jestli se neobrátí a nestane se jiným člověkem lepším tak to si naopak ověřujete že nevěříte a že nejste na správné cestě ale jestli vám ty zázraky půjdou tak je to v nejlepším pořádku tady to byla ta pomoc pomocí zázraků bližnímu to byl takový probíhá kámen jakým se zkoušel jestli to co voni mají k dispozici je zlato anebo to zlato není a jakého druhu a jaké kvalita a to je víte že to za to nebylo ještě takové. Kvality stoprocentní protože by občas jim to nešlo a oni potom šli za ježíšem a řekli že to nejde že tady to případě jim to nejde a on říkal no to se nedivím protože to je záležitost modlitby vy jste se při tom nemodlili když se to dělali a to voni ani nevěděli že se přitom modlí voni se spolehli spolehnul se na sílu boží kterou působily jakápak body oni nevědí že je to modlitba než jsem se dověděl že to že poslouchám to co je správné že je to modlitba je to mi odrazovy let trvalo a oni samo sebou při daleko rychleji protože může sebou měli nějakého mistra ale přesto ne to nepochopili kdy jim to nešlo musím ještě opakovat to jsem to tech říkal několikrát když si najednou uvědomili že to. Když těžký případ na který se jako netroufali voni si neuvědomuje že nemají si na to troufat nebo na to troufat jednou působí mocí boží tak se musí troufat na všechno tady troufalost není dána jejich moc nýbrž mocí boží a ta je nekonečná a tato nekonečná moc je ve vás vy jste syny božími vnitřně byste mocní vy jste síla ve své vnitřní podstatě nejvyšší cíl akto to je studia stoprocentní pravdu ona to jde jinak než křesťan křest obyčejný křesťan že se bije v prsa že zase hříšníka vychází ze stavu hříšnosti a voni začli vycházet ze stavu své malosti když kdo řekne výš když jsem s tebou jsem s tím být takovým maličký řeknu no to je chyba protože to je. Málo ty se musí žít ničím tak je to v pořádku a jakmile se ti učedníci přestali být ničím a vším jim za přestal být ten ježíš kristus tak se ten zázrak nemohl uskutečnit prosím vás v své lidské zevní podstatě v nepravé sme ničím ale v tom v vnitřní zle že jsme vším možným čím může člověk vůbec být jo říkám jsem bohem malé tím maximum čím můžeme být tím se čili že tady jsou dvě existence ve vás jedna která se stává a jednak která je a vy se při manipulaci správné s vůlí musíte opírat o stanicí která je a ne která se stává že s te neska schopni udělat nějaký je zná a nebo že se schopni uvěřit copak. Je mi do toho co do toho vůbec je to je k ničemu že když se vám to nepovede když vám to jako by nejde tak zase jako ti učedníci páně že jo a nepůjdete dál to není možný vy musíte se opřít o víru syna člověka který pochází od boha tento syn pochází od boha tento syn zdánlivě člověka pochází od boha ale pozor jenom v tom případě to následky jaké to mít ty věčné ty veliké velkolepý že on se tady zabydlí zabydlovat se to je i to i ta chyba kterou dělali ty učedníci že najednou si vzpomněli na sebe jak jsou malý to se zabydlil sobě zapomněli na svou vnitřní podstatu že které předtím to. To dělali s podstaty boží to dělali ty zázraky a ne z toho bydliště dočasného z toho se nedá nic udělat to nejde udělat a proto jim to nešlo takže jistotu říkal tak to musíte se modlit šel tam pomodlil se a ten zázrak byl dovršeno jak se modlil no voni neměli dojem že se vůbec modlí jsem při tom byl v tom okamžiku jedenadvacátýho listopadu třicet devět ten se vůbec nemodlil pusu otevřel tam postál nad tím člověkem ze kterého se nedalo vyhnat ten zlí duch že pořád sebou mlátila psal řádil a ten člověk se uklidnil ten duch od prosil toho ježíše krista. A a odešel a onu doporučí aby se vy skále vracet taky se víckrát nevrátil a myslím že ti učedníci asi ptali a jakým způsobem se s to modlil když se neslyšeli se opsal o tu vůli otcovu to je ta správná modlitba a proto my se modlíme špatně když se o tuto vůli otcovu neopírám jsem tady bože své vůle a ne z vůle svého otce nebo se matko do toho vložil nějakou vůli aby měli třebas nebo aby nelo byla její vůle a to není to to není to není začátek věcí to je jenom předávání nějaký to není původ to dycky tuhletím začínám výchovu malých dětí svých vnoučat že jim říkám prosím vás první co po. Potřebujete uznat když se te správně po této cestě jít kterou vám ukazuju že musíte uznat že tady nejste z moci svého otce nebo matky tady z moci boží vy máte džbánek života který oni vám jenom předali oni ho zase od někud dostali a ten první od toho dostali k od boha a to vypadá jako že to jednou předal pán bůh a teďka s tím neni společného ne tak toto přirovnání máme říká všechno to pořád z něj teče ta voda ta voda života z nich pořád teď ses toho boha a proto proto vy tady jste živi a proto vám to mohli taky předat vaší rodiče a tak dále to je jiný způsob myšlení než jaký by byl vůbec navodil kdybych byl jenom věřil jsem schopen tohoto způsobu myšlení úplně převrat bych tak řekl z toho důvodu že jsem tomu nikdy nepotřeboval. Prověřit kdežto učedníci páně museli věřit vás teďka učím jak na to máte ty vy jako věřící kteří nejste u toho začátku který není začátkem že který je od věčnosti pro nás připraven od věčnosti a říká vstup na počátku bylo slovo to znamená od věčnosti je k tomu říkáte počátek protože když to do protože je to ale jak se stavy kdy se mu se že něco začíná do toho velice z mátlo lidé lidi že si mysleli že začal začal vesmír začal začalo se tvořit ne nezačalo se tvoří nepřemýšlíte o tom jak je to možné že se pořád vod ono se pořád tvoří dneska nepotřebujeme tomu věřit dneska to vidíme vesmíru že tomu tak je pořád se tvoří pořád se ničí a pořád se tvoří že jo obojí pořád probíhá ve vesmíru a to též probíhá v nás buňky se boží buňky se staví že ano a čím dále se více boží než staví. A mně který mu ty třebas mozkové u se vůbec neunavuje proto jsem senilní ne a kdežto u vás eště obnovou ne a tak je to v nejlepším pořádku tak prosím vás takhle to vypadá s tou vůlí stravu manipulací vůle že by se uvědomovat že z vůle boží tu ste a ne z vůle svých rodičů to jenom prostředečně vůle on by ježíš kristus řekl na mými copak že nevíte že jste si ni boží myš syny božími že také vy přicházíte od otce jako jsem přišel vám to nemohu všem jinak předvést říkal jim než svým příkladem ale jak by vím byl mohl dát svůj příklad kdyby to nebyla pravda že voni taky jdou toutéž cestou jako on oni moh ten příklad dát věrně jenom tehdy oni uznali že od boha pocházejí a to voni potom uznali ovšem jim to úplně uznali při e strany ducha svatýho bohužel když to nešlo. Na cestě víry to dřív nejde dostavíli musí být pořád podporováno nějakými skutky a ne tím poznáním poznání tam pokulhává to de pozadu a jedině když někdo miluje tak poznává dokonaleji jako ten svatý jan protože miloval dokonaleji poznával a proto voni mu začátku radě musíte dělat lásky k bližnímu všechno aby se naučil ho milovat jako sebe a to způsobí takovou míru poznání ve vás že budete moci jít tou cestou bez těch katastrof který pěti jakými ostatní šli kteří jenom věřili a který tolik nemilovali jako třebas ten svatý jan ano a hlavní zásada správného používání vůle na této cestě spočívá v tom že. Přestanete s tou vůlí vládnout jako dosud že jste za něčím běžel že se za něčím se kvali že jste za něčím mířili to není ten na ni nejsprávnější ale to není vůbec správný způsob na této cestě proto jsem vás ustavičně poučoval vo tom že je třeba trpnosti vy se musíte snažit zastavovat se na cestě jak by vás nečekal žádný cíl než to zastavení do stavení samosebou prostředečně to není žádný cíl ale je to nutný prostředek k tomu abyste něco době pro ten nepřítel toho buddhy a my jsme těmi chápete to porovnání tam v tom jesudian a se k tomu dočet ten nepřítel toho buddhy to jsme my. Příde toho boha to jsme my který honím boha jako honí ne všechno na tomto světě že jo a všim se musíme nějakým se tady to je v pořádku nemůžete například dejme tomu máte ty se o nějaký úkol můžete říct tak to nechám pravá budu trpný při tomto nemůžete říct musím musel být přitom činní ale tady ne tady jak máte před sebou duchovní úkol tak musíte mířit mít stále dokonalejší trpnosti to znamená stále dokonalejšímu zastavení například mysli a velice vůle stále dokonalejšímu upřen vůle na cíl duchovní jednocení vůle sjednocen když mám vůli když ji používám v běžném životě tak ji musím tříštit teď udělám to to aby to za vinu musí a tamto. A mám nějaký rezervy v vůli třebas když toto dělá to dělal tak myslím na to další co je tady možné a dokonce správné říkáte tomu konce vědecký postup neboť předvídá to je forma inteligence a ničím jiným není nahraditelná inteligence je schopnost předvídat jinou definici lepší neznám kdežto tadyhle v tomto případě interní se sama nestačí protože to je střední fáze vývojová musím od celého tohoto balíku inteligence balík ten balit to to čím jste v extazi v nepravé extazi v tomto světě za vyvržen od boha tak z toho to musím od to odstoupit a teprve pak jsem schopen jít dál čili interes sem se musí zastavit veškeré uvažuje. Paní se musí zastavit jakmile uvažuje věci nedosáhnu musím přestat uvažovat no vím to je vše si mnoho rád který najednou nemůžete uskutečnit nýbrž se chtěli jenom přestal uvažovat o věci jako takové a tak by vám to taky nešlo protože to je vytržen z kontextu ostatními podmínkami vypadat strašně složitě ale to velice jednoduché zastavit mysl je například nemožná záležitost pro každého z vás a byla by i pro kdyby byl se cestou víry to nejde to nejde prostě to je z toho důvodu že kdybyste na nic nemysleli tak byste upadali do bezvědomí do pra obyčejného bezvědomí vy musíte pořád na něco myslet když nemyslíte na něco zkuste si to tak usnete to znamená. Ste bezvědomí to nepřejete si uvědomovat tento svět no a přeci tato cesta není správná není to cesta ke spánku cesta u smut to hrozí každým na této cestě že usne ale nemělo by to tam vést a je to jenom proto zaviněno tím zavinil že on zastavil že se myšlení a nevěděl že to nic kterému on de plně je plné plné vědomí víte jsem se této chyby nemohl nikdy dopustit ne vlastními šaty a z iniciativy někdo krů protože oni vzali ten vstup do mého vědomí který je za ta rasem nebo prosívá to univerzální vode prosívána mými smysly normálně mysli každého z nás a že do toho mého úseku vědomí z toho vstupuje strašně málo něco prošlo smysly to je roz. Je přeměny vědomí a nedojde daleko těžce si to své k uskutečnění nebo zpracování rozumovému anebo citovému tamto a sme tím jsem spokojen s to vrací to smyslový činnosti tak tam ten do je ten začarovaný okolo kdežto jestliže to neprojde to vědomí ta na ono pomá na nás naráží si že neprojde tímto sítem smyslového vjemu tak ne nedostane se ani do rozumu protože co neprojde smyslovým sítem je jiné frekvence než to co unese rozum tak prevence neposlušen provazu kte jiný kmitočet o to není ani nitra ale řekněme že to bych to četl to dělám chybu prosím vědomě pozoruju. Není žádný pohyb jo proto po této nemožné v tom mozku to nemu tam sto nedrží přes to není pohyb tam mozku je pořád po a tomu a všeho ostatní a tím sem schopen zpracovávat to co tady smysly vnímám tam této oblasti toto není to je tam je to bez pohybu proto je to dokonale jestliže oni zastavili ty lékaři tedy tohleto tak jsem procházel rozumem ani se o něm nevěděl ani jsem se vám nedotkl ale že jsem byl dítě nebyl jsem člověkem se všemi bych řekl na všemi to těžko říct ale nebyl jsem ještě hotovým transformátorem jsem byl transformátorem bez rodu takže co ve mně bylo živé to působilo tak že jsem například poznával co je správné. Když někdo poradil ještě ani to bylo velice chabé ale to jsem potom poznal jsem k tomu jisti u to uskutečnit o to málo ale bylo to něco bylo takový dobrý slibný začátek to by takhle po malinko nemusíte na to jít jak a přesto ste jaká je zase naopak chyba to by se dop dopouštět vy asi ta taky byla které se dopouští jesudian a které se dopouští třebas váze je přej mým při tom jejich výkladech nepouštěli zásadní chyby že přes představy se dostali zpětně k tomuto bez představy takže ono jim ty představy přeci jenom zatarasuje cestu oni se jich nedovedou úplně zříct oni vono je mi vláčit představy voni mi vláčnost chytí nějaký přestalo to považuje za řešení jako dejme tomu tamto. Že prs sám na sebe nemůže se dotknout v sobě ruka sama se nemůže dotknout sebe tady v dlaně nebo tady samotného jednoho prstu to očima nemůže do to na to řeknu zjednoduším oko na sebe nemůže pohlédnout a takovými analogie mi on říká proč my nemůžeme chápat boha tyhlety věci to je hezké ale není to absolutně pravdivé on ono mu to vyhovuje takže potom to mu to ani nebudu tady vykázat že to je nesprávné o mu to vyhovuje a nám to ladí je nám to dobře prosím buďme při tom říkejte ano vašim pravdu relativní pravdu karta o něčem případu to vyhovuje ale nemá pro tu takovou aby se přímo toho že to je opře dostal k tomu bohu to ne to se o sebe. A zase jde dál vlastní cestou než to mně jde o to aby se nespali a nesli svou vlastní ste abyste nastoupili cestu bez představ a abyste věděli nebo si aspoň as uvěřili že od boha pocházíte že tedy a tam nejsou žádný představy u boha ideje který on tvoří tento svět prosím vás to vás upozorňuju na to na ten výrok toho pana eckharta který říká že tento bůh je dně ve svém stvoření ale není tím božstvím který je za tím to je relativně relativně bohem v tom stvořením ale není to absolutní ducha a voni indové právě do toho relativního k tomu absolutní nestarat ne se od toho absolutně dotor ne protože pomalinku samozřejmě. To nebylo nějak převratné ale bylo to opačné pomalé a opačné proto vám to vyklá úplně zvrhle je opačně narozdíl od indů tak je to indové vykládají ne a proto nejsem lepší proto se jenom jiný to je jenom jiná cesta jenomže neskočil evropský věda a západě na to jako že tohoto jste schopni to to to se schopným uvěřit a jste schopni se k tomu se to se tomu podle toho řídit kdežto v indii kde ta věda tak nepokračuje nebyli schopni ještě zastaví ho zákona ještě ze začátku novýho za o třeba víry v to co právě se vědělo tehdy na víc se nestačilo dneska toho ještě nevíme vědecky mnoho ale je dneska v právě věda oproti náboženství protože věda víc daleko více úměrně daleko více než co nábožensky ne zkušený člověk který se opírá jenom takzvanou víru to vše špatný toto prohraje. Před že sem v každém případě když se postaví na postel na pozici vědce tak každýho věřícího přemluví že že je jeho víra špatná velice snadno protože mám pravdu jako vědec ta jeho víra je špatná protože nevede k uskutečnění mohu na to vsadit krk že je to špatná víra víra dobrá vás uskutečnění musí vést ta víra která nevedla učedníky páně ani k zázrakům nebyla dobrá pokud je tam nevedla nebyla v pořádku a ta víra která je nevedla k poznání spojitosti s otcem nebyla dobra nebo byla dobrá jenom do určitý míry do toho kříže a pak ji museli opustit chudáci za velice těžkých poměrů bych myslel že doba tak pokročila že byste nemuseli. A tak těžkých okolností opouštět svoji víru kdybyste plynulý způsobem jak radil ježíš kristus na případu svatýho jana jednali tak jak on radil on radil příklad nevstupujete na kříž nýbrž milujte bližního jako sama sebe to je něco jinýho přátelé to je to je bez těžkostí to je vstup bez těžkostí jenomže to strašně těžký a vím ale je to nejsou tamty není tam ten vstup na kříž kdežto křesťanští mystici kteří toto nepochopili umírali třebas celý život neumřeli to museli satani by tomu osmnáct let neudělala přítrž tak by byla umírala do smrti ani kam by se byla nehrabal naštěstí se jim podařilo přímou vědění. V od ježíše krista že sama není schopna a to mu hlavy jenom proto že na že u byla tosca hromádku neštěstí ne ji nosili v prostěradle že ano byla vyřízená pro ten život to momentu poznala co je to spasitelský úkol když se krista ale to většina křesťanských mystiků nepozná když to poznal takový třebas eckharta on toto chtěli odsoudit a upálen eště že on často vodvolali se máte mně k tomu abych vám řekl jakým způsobem je možné si zvolit si zvolit poslání svatýho jana protože z důvodů sobeckých se vám to líp. netrpěl tak vám chci jenom říci nezapomínejte že příkladu života ježíše krista a jeho učedníků je všechno obsaženo čili odpověď tam je dána čili bych mohl říct že ti tam a ne opravte ne jestli to neřeknu tak musíte nade mnou vidět svaté záleží jinak esi nevidět tak jste slepý a tam bude tohleto vám dám stavitel taky i s masem přehání jsem vegetář maso tam vaše rozumíte to jsem tam obětovat to vašemi sou nemáme jít pro oběti maso ale na to takhle ště dělám na to postaru zkrátka a dobře říkáte není možné si vybrat. Ho svatýho jana protože třebas na to nejsem stavění abych jenom láskou šel kupředu jsem stavěl a správně pravý to aby šel celobytostně a moje bytost se skládá z určité dávky láska třebas neumrn menší než jako u měl svatý dělá ne nejsem schopen milovat ježíše krista tím způsobem že by od něj vůbec nic nechtěl že bych mu chtěl jenom patřit že bych tomu bohu jenom chtěl patřit prosím vás říkáte mně podívej se kolem sebe jestli ty sám nebo někdo z nás je tak z takového těsta aby tohoto byl schopen to je pust idealismus neuskutečnitelný kterým se nemůžeme na sebe toho řídit protože takový zní o nejsme takový ideální čili co smyšlená budete dy říkat to je všechno ničemu protože to nemůže nikdo z nás dělat teprv říkám že. Že to pro každého z nás a proč stojím na tomto stanovisku protože jde potom jenom o kombinaci celobytostní kombinaci těch všech složek dvanácti které tady máme to je zhruba všechno je naznačeno no ji daleko víc než jsou tisícovky miliony těch složek ale to by vás nemělo protože ono stačí se chytit za ty vrcholy o ono to potom táhne to ostatní kde totiž od to celobytostně se odevzdat tomu bohu celobytostně toto správné ovládání vůle a jestliže toto dokážeme přes jidáše nebo jiný přesto máš to je můj případ nebo jiný třebas přes svatýho petra a nevím koho jiným jakub tam byl na to musí nezáleží taky nezáleží že to jestli se tak dalece zná že napřed překonat tam tam tahnout na tom taky. Záleží vůbec neříkáte dyť sebe neznám to je pravda a protože sebe neznám tak nevím za cenu ne a za táhnout kde je je to hlavní pole přes které mám jít ne ten styčný bod a pak tak to všechno potřebujete vědět potřebujete vědět že se potřebujete an lovit ne temná stát se ničím a z tohoto stavu nic teprve se dostat nahoru tím že buďte bez starosti že se vám kou přidávat ty party e vašeho nepravého které jsou tady k tomu určeny aby vás na vrátili prvé toto není zbytečná záležitost to nepravé které jsou vědělo teprv v tomto světě za okolností o které jsme tady moc bavili jako převtělování a balíky nevím co všechno genezi Základna vite to vás dneska nemůže musí zajímat protože to je balast rozumový ale důležité je že v této oblasti je všechno děje samovolně že nemusíte vědět kterak se to stane nepotřebujete vědět pana maria taky nevěděla že stav aby se k narodil ježíš kristus stalo se to když se odevzdala ne bez jakýhokoliv nároku protože to nevyplývá žádný dobrý nárok naděje ho plný nárok protože vona mohla být jenom vidět den a ve společnosti kladný prvek že jo nemohla byste si ji někdo vezme v takovém stavu že bude těhotná že to si každý je čím se štítit jako nevěstky že nic dobrého nemohla chy řešili tošpatně si taky nepřál pochopitelně tak si nepřál vůbec nic tady měla vůbec žádné nároky. Ani na společnost ani na boha se zase jenom odevzdala to tomu hlasu božímu a řekla ano straní se podle slova tvého to je ono to je solidní základna které jsme všichni schopni všichni schopni za určitých okolností a my si ty okolnosti budeme tady celý týden vykládat abyste tyto okolnosti vyhmát li protože nemyslete si že učedníci páně.

Download XMLDownload textWaveform view