Waveform view
85-11A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
kdybych
tomu
dítěti
upřel
tuto
péči
by
se
proviňoval
proti
bohu
ne
proti
tomu
dítěti
já
musím
všechno
dělat
kvůli
bohu
já
jsem
ve
službě
božím
nebe
sobě
toho
dítěte
když
já
dejme
tomu
vykládám
tomu
vnoučeti
tak
dybych
to
vykládal
tomu
vnoučeti
-jenom
kvůli
tomu
vnoučeti
to
bylo
špatný
to
by
bylo
strašně
málo
já
v
něm
vidím
toho
věčného
ducha
který
tíhne
k
osvobození
rozumíte
a
tak
mu
pomáhám
třebas
násobilku
on
to
nepotřebuje
ne
ale
že
vám
násobilku
abych
tu
tíhu
tohoto
života
od
něho
s
na
ne
a
tím
mu
usnadnil
ten
postup
kupředu
vůbec
ježíš
kristus
nepodceňoval
těžko.
S
tím
lidské
když
matka
pláče
nad
synem
který
zemřel
von
mu
pomáhá
a
tím
že
ho
zkříží
třeba
ne
zázraky
dělat
nemůžeme
a
potom
radil
dělejte
zázraky
nýbrž
plače
stačit
mi
a
rodiče
se
začí
já
myslím
že
dítě
které
mu
něco
chybí
že
se
podobá
člověku
plačící
mu
nebo
potřebné
mu
a
já
s
ním
musím
žít
já
jsem
nesmím
od
něho
oddělovat
čili
to
potom
není
samozřejmě
těžké
a
naopak
bylo
by
nemožné
se
dostat
na
tom
prvním
roku
dál
kdybych
já
se
cítil
oddělenou
bytostí
od
svýho
okolí
to
není
náhodné
že
mám
ty
děti
že
že
se
uměl
narodili
že
mám
k
dispozici
že
mám
k
nim
určité
povinnosti
to
je
povinnost
kterou
musím
teď
už
brát
z
rukou
božích
s
ní
bubra
dokonaleji
než
jsem
to
dělal
před
tim
podruhý
jestli
přede
mnou
bude
stát
taková
povinnost
dítěti
a
vůči
tomu
je
třeba
do
brna
tak
dám
přednost
tomu-té
povinnosti
vůči
dítěti
pochopitelně
o
tom
není
pochyby
totiž
to
mi
dělá
strašnou
potíž
eště
dodnes
úklid
chodby
s
hadrem
v
ruce
stejně
vložit
jako
tuhletu
zem
kterou
vám
tady
dělám
a
ono
to
musí
být
teď
mě
důležité
ono
to
musí
být
stejně
posvátný
je
velice
obtížné
co
já
vím
takže
já
jsem
na
neštěstí
nebo
naštěstí
jak
chcete
nikdy
do
kláštera
nešel
a
musel
se
na
s
těmito
vysmívá
a
za
pochodu
životem
mezi
lidmi
takže
veškerou
askezi
kterou
jsem
dělal
do
třeti
dvou
let
jsem
dělal
uprostřed
společnosti
lidské
nese
všemi
návod.
V
té
společnosti
ne
to
ne
že
nemysli
ale
bez
radosti
lidské
rozpo
zemské
sou
šel
a
po
druhu
a
ty
všechny
je
nějaká
zrovna
jako
ty
ostatní
lidi
a
by
byla
otázka
od
říkat
se
nebo
jim
povolovat
nějakým
způsobem
tak
se
podívejte
třebas
v
té
rozhodující
době
od
roku
třicet
tři
do
roku
třicet
devět
sem
byl
v
praze
v
podstatě
a
tam
jsem
měl
možnost
chodit
do
národní
divadla
já
jsem
nezanedbá
ani
jednu
o
peru
a
jednu
pořádnou
hrubá
rozumí
a
ne
podal
jsem
za
správné
se
vzdělávat
já
jsem
se
vzdělával
ovšem
ve
měsíc
který
mě
bavil
nebo
to
jsem
považoval
za
důležitý
v
tom
té
denní
jeho
mě
takovým
způsobem
že
jsem
tam
strava
že
mně
musel
dycky
vyhánět
protože
už
na
víra
ne
a
kdežto
ostatní
ses
bavili
nějak
jinak.
Kam
vám
to
z
toho
důvodu
abyste
věděli
že
člověk
nemá
podceňovat
růst
intelekt
že
nemá
pociťovat
žádnou
příležitost
se
poučit
vzdělat
citově
dospět
vyznat
se
v
umění
rozšířit
svůj
obzor
to
všechno
to
nebo
nic
z
toho
nestojí
proti
cestě
k
bohu
nic
naopak
to
je
vrcholně
doplňuje
a
musím
říct
že
kdybych
se
byl
takle
nechoval
jsem
nepochopil
co
je
to
askeze
uprostřed
protože
toto
kdybych
byl
se
uzavřel
kdybych
byl
nechodil
toho
divadla
kdybych
byl
nechodil
do
přírodního
poznal
co
jak
jsem
poznal
co
tu
dobu
celou
republiku
a
že
se
na
tak
pak
uklonil
ale
to
jsem
neváhej
až
k
smrti
bych
tak
řekl.
K
ano
a
bych
to
viděl
abych
si
všechno
ověřil
se
ověřit
dál
to
jsem
taky
v
cizině
to
všechno
jsem
dělal
záměrně
abych
rozšířil
svůj
obzor
protože
jsem
si
myslel
že
není
správné
být
když
už
sem
dospělý
být
prostoru
chy
na
cestě
poznání
a
ty
poznání
musím
být
vyrovnaný
duchem
ne
abych
víte
podceňoval
rozum
to
se
s
ním
si
dovolit
já
musím
rozumu
dát
co
mu
patří
citu
dát
tomu
patří
a
bohu
dát
sou
patří
to
není
cením
na
ce
židlích
nebo
na
jedné
jediné
tomu
se
umět
skloubit
neumím
tak
to
musím
trvalo
opakovat
až
se
mi
to
podaří
kdyby
totiž
člověk
tohleto
nedělal
tak
by
musel
z
toho
světa
u
ta
to
jsem
měl
zakázáno
to
jsem
považ
za
se
nesprávné
utíkat.
Z
toho
světa
já
jsem
se
musel
prověřit
nebo
nechat
prověřit
v
tomto
světě
a
dělal
jsem
to
mizerně
ale
protože
víc
mě
bavilo
třebas
vůli
toho
divadla
než
skládat
zkoušky
pochopitelně
anebo
než
se
učit
ne
ale
musel
jsem
to
zvládnout
musel
jsem
se
zříct
sama
sebe
nebo
své
náklonnost
nebo
svého
svého
odporu
ne
takže
říkat
se
svého
oporu
své
náklonnost
a
přitom
se
rozvíjí
soustavně
k
tomu
aby
ten
to
jáčko
co
co
nejdříve
dovršilo
to
čemu
já
říkám
dospělost
mentální
to
musím
všestranně
pomáhat
jeho
říkám
mimochodem
doporučil
kdybyste
se
laskavě
podívali
pokud
máte
možnost
na
že
výhrady
to
ještě
budu
dávat
ale
praze
nevím
a
brně
taky
nevím
ale
asi
to
veliké
možná
dávali
že
to
se
tady
dál
celé
asi
celá.
To
by
lásky
nějaký
růženec
myslí
že
se
jmenuje
dům
blaze
napsal
knížku
napsal
hru
zákon
věčnosti
vidět
to
nikdo
prosím
vás
jakmile
to
někde
umíte
napsáno
na
programu
jdete
se
na
to
podívat
to
je
konfrontací
kněze
víry
z
komunismu
bezvadně
provedena
činna
činného
a
ten
člověk
něčeho
něco
zná
moc
to
náboženství
nezná
ale
zná
toho
tolik
že
to
všechno
usuzuješ
na
pravou
míru
a
končí
to
tím
způsobem
s
tím
zákonem
věčnosti
že
tady
nejsme
proseb
nýbrž
pro
lidi
a
jestliže
to
nechápeme
a
nenávidím
ne
tak
jsme
o
pochyby
celý
svůj
život
to
je
nádhera.
Takže
to
si
prosím
tam
lidi
při
té
hře
opravdu
nechci
říct
svoji
si
netroufají
plesat
to
by
byla
si
jednostranné
ale
je
vidět
jak
je
to
zajímá
a
co
si
ten
rusi
dovolil
všecko
žádný
náš
krále
takový
her
by
si
to
nedovolil
a
už
je
po
smrti
a
tak
je
tam
vidět
že
zemřela
infarkt
že
tam
po
těch
o
tom
infarkt
a
pořád
mluví
během
té
hry
a
jsou
v
podstatě
tři
postele
na
jedné
leží
kněz
na
druhého
leží
pudete
autor
fakticky
mi
to
neříká
o
to
poznal
v
poznal
tady
taky
a
na
třetí
někdo
třetí
který
vlivem
chyby
nějaké
to
taky
dovíte
které
umírá
na
ten
infarkt
ne
a
chyby
byly
tak
to
tam.
Je
to
moc
to
nebudu
vykládat
protože
když
se
na
to
přece
podívat
neviděl
to
tam
na
programu
u
vás
neviděl
tu
ta
se
mě
měl
považuj
takhle
když
my
tady
žijeme
na
tomto
světě
a
jsme
poslední
různými
balíky
jo
pokračuje
se
v
tom
také
po
smrti
a
co
potom
ta
duše
která
už
nemá
dispozici
tohleto
tělo
co
potom
se
děje
s
ní
ne
tak
se
seděl
tam
nebo
eště
něco
navíc
no
já
vodpovim
zatím
tudleto
podívejte
se
jsem
vám
dneska
už
říkal
kdybych
směl
mluvit
a
teď
to
si
tomu
tomu
se
znovu
dovolit
z
pozice
čistého
ducha
tak
bych
říkal
jakmile
se
člověk
narodí
na
tomto
světě
tak
se
dostane
vlivem
smyslového
vnímání.
Do
extaze
do
extaze
která
probíhá
po
celý
jeho
život
až
do
smrti
co
je
to
to
to
to
to
že
von
se
dostane
mimo
extaze
je
vymýcení
se
z
něčeho
jo
jsem
se
dostane
z
toho
svého
vrcholného
všeobecného
vědění
povědomí
spojitosti
s
bohem
k
tomu
omezené
úseku
viděn
ab
já
jsem
tady
o
tom
mluvil
tak
se
to
se
dá
nazvat
extazí
ano
jestliže
tuhletu
extazi
potom
jako
se
to
třebas
v
mým
životě
a
stále
se
třebas
ve
vašem
taky
životě
von
dovrší
tím
způsobem
že
zapírá
svou
vůlí
jak
jak
mi
bylo
u
mě
navozeno
měl
tak
doroste
další
extazi
a
na
úrovni.
Toto
vyšší
extase
opakuju
tam
už
stane
my
ji
se
padá
dřív
protože
člověk
jako
je
by
na
to
to
ničí
extaze
se
upadá
zase
do
toho
vědomí
tohoto
světa
ale
už
odtamtud
něco
od
náš
takže
se
toho
situace
pořád
zvyšuje
já
jsem
na
to
namalován
tady
to
v
tom
komentáři
je
všechno
vysvětleno
to
jenom
neska
odbydu
protože
to
bude
to
snažit
v
tom
komentáři
že
si
a
jestliže
přečká
těch
extází
tolik
že
ta
úroveň
této
extaze
je
trvale
prostivě
mostě
z
těch
existuje
dotýkalo
boha
nebo
přestavovat
pohlíží
úroveň
tohoto
života
tak
že
už
nemůže
mít
další
nebo
nepotřebuje
další
extaze
k
tomu
dalšímu
nevztupuje
neboť
se
tato
extaze
úrovní
úloh
života
se.
Přiblíží
k
tomu
extatické
mu
život
tak
že
on
vlastně
nepotřebuje
upadnout
do
extaze
aby
moh
samovolně
vnímat
to
co
mu
sděluje
jeho
věčná
podstata
tomu
říká
s
ní
aurobindo
ko
na
to
že
těžkostí
to
byl
komentovat
supramentální
způsob
jednání
a
za
myslí
je
něco
co
bez
našeho
přemýšlení
nám
jde
na
pomoc
jenom
se
musíme
tomu
mě
uprázdnit
jo
asi
tak
já
se
budu
on
si
to
přeje
být
pokusím
se
to
vysvětlit
já
jsem
překládal
jenom
čtyři
poslední
kapitoly
toho
ostatního
spisu
ale
tam
je
zrovna
to
je
to
obsaženo
a
vrcholně
mě
při
tom
pomáhal
takže
myslím
že
jsem
to
přeložil
dobře
kdybyste
se
nemohli
dočkat
tak
si
aspoň
pastvy
posledních
čtyři
kapitoly
toho
mého
překladu
a
tam
se
to
do
čtete
ve
zkratce.
To
je
to
syntéza
jógy
čili
aurobindo
ho
poslední
čtyři
kapitoly
v
tom
a
asi
no
a
teď
jestliže
tedy
potom
už
nepotřebuje
člověk
tělesného
vědomí
které
by
bylo
vyvinuto
nepraví
já
tak
nepravé
já
se
spojí
s
tím
pravým
já
i
příjdou
splyne
s
ním
nebo
pluje
do
něj
nebo
tak
nějak
lépe
by
do
čeho
spojí
se
s
ním
není
tam
předěl
tam
rozporů
mezi
nimi
a
nepadá
se
už
z
toho
tak
pak
už
je
zbytečné
nežít
dříve
e
takže
ten
člověk
napáchal
sebevraždu
ale
jestli
je
tady
tak
je
to
jenom
z
toho
důvodu
buddhovi
ho
že
byl
sliboval
nadis
ven
a
po
té
nirváně
která
v
něm
se
nechala
trvalý
stav
tady
zůstal
mezi
lidi.
Ne
aby
má
tak
tak
je
to
asi
na
tomto
světě
a
co
si
to
po
smrti
tam
když
nenastane
tahleta
situace
člověk
se
natrvalo
spojí
s
bohem
nestačí
extaze
ale
toho
toto
trvale
supramentální
spojení
nenastane
člověka
tak
ten
člověk
se
ocitne
se
s
ním
vědomím
propojením
do
astrálního
dvojníka
ztotožní
se
okamžitě
s
astrálním
modlím
a
protože
astrální
dvojník
je
smrtelný
jako
tohleto
tak
se
musí
s
ním
rozloučit
a
to
vědomí
upadá
protože
pana
ten
náboj
náboj
vědomí
úsekového
je
náboj
to
právo
se
snižuje
tak
se
snižovat
vědomí
toho
člověka
až
na
konec
zemře
druhou
smrtí
jak
se
říká
u
svatýho
jana
že
jeden
a
a
tím
to
končí
ale
manželka
říká
když.
Neříkej
to
nikde
musím
říct
já
to
ti
říkám
neříkej
to
nikdy
ale
čili
to
říkám
to
je
v
tom
to
za
tím
řekl
to
je
bude
po
nařizovat
ne
že
by
ho
nikdy
a
já
ne
nejsem
vázán
na
to
tělo
a
ne
se
má
a
na
to
to
že
to
jsme
si
provedli
před
smrtí
že
jsem
se
uvedla
do
toho
posmrtného
stavu
a
neměla
jsem
toto
tělo
nebyla
se
ten
závislá
a
stýkat
se
s
ním
posmrtným
stavem
už
zde
na
světě
čtrnáct
dní
s
předtím
a
tak
to
šlo
taky
den
kupředu
takhle
tak
to
způsobilo
že
já
jsem
po
smrti
se
přesvědčila
de
brzo
že
já
nepotřebuju
toho
astrálním
voni
abych
stane
stratí
při
tom
vědomí
jo
takže
my
se
stane
vědomý
v
mé
duši
a
podívej
se
na
to
jak
se
to
a
teď
mi
to
předvádí
říká
teď
předvedu
událost
našeho
mládí
třebas
a
předvádím
mě
událost
našeho
mládí
batolí
me
se
tam
do.
My
a
díváme
se
na
to
z
pozice
vzdálené
asi
dvojnásobný
tato
místo
ano
je
věčná
to
mi
dva
ona
stojí
vedle
mě
a
mysle
děláme
na
to
co
vám
tam
odvíjí
ten
ta
vzpomínka
na
to
naše
mládí
s
těmi
dětmi
a
já
se
podívám
na
ní
přestojí
vedle
mě
nevidím
ji
podívám
se
na
sebe
a
nevidím
se
tak
pochopil
že
svou
duší
to
vidím
duševními
smysly
to
vidím
a
ona
také
má
ty
té
smysly
navíc
oproti
mně
může
mě
ten
oblast
předestřít
a
opře
nemohu
schopnost
nemá
schopnost
má
protože
překoná
fyzické
smrti
je
v
tom
něco
navíc
takže
vona
se
může
pohybovat
po
smrti
ten
nemusíte
pohybovat
tak
toporně
jako
my
se
že
potřebuje
nějaký
čas
abych
já
si
to
dostal
k
plzně
dobra
on
ona
je
potom
hned
ukázala
hned
ten
té
nosti
neřekla
aby
nemyslel.
Že
já
jenom
minulost
mohu
si
takhle
přede
si
z
tomu
těžkým
mohou
těšit
jako
duše
a
jak
ti
ukážu
své
dcery
a
opadla
tvář
zřejmě
spící
tedy
anička
v
plzni
tak
ve
mně
ji
před
obličej
přes
točila
a
je
tady
podívej
se
na
levou
váš
ta
do
na
pravou
tvář
jsem
tam
viděl
nějakou
vyrážku
ní
nezbývalo
těle
tady
lákal
ona
je
jí
ví
a
teď
se
podívej
na
tvář
celý
v
praze
bez
ztráty
času
mě
ukáže
znamínko
mateřský
za
krkem
u
tý
ceny
a
já
tam
za
týden
najdu
sem
předtím
odsud
čili
jaké
ona
má
vo
takovou
má
volnost
tady
vše
takhle
to
vypadá
zisk
duší
když
není
vázán
no
těle
seže
udělejte
to
abyste
nebyli
vázáni
tělem
a
byli
čistou
duší
třebaže
smrtelnou.
Tak
máte
všechny
smysly
pohromadě
že
já
dokazuje
jenom
to
že
nemu
z
toho
co
ona
dokáže
že
třeba
v
noci
spím
a
jako
by
se
probudím
to
začnu
být
živ
na
astrální
úrovni
rozumíte
fakticky
si
nesmím
před
ním
jsem
s
mil
teď
už
přestávám
s
ním
nýbrž
tam
žiju
a
v
tomto
stavu
mohu
třebas
vzít
pro
svýho
vnoučata
do
náruče
astrálně
že
a
vodnest
manželce
říct
pod
mu
to
taky
a
že
on
si
to
přál
ukázat
ne
a
tak
jsem
mu
taky
ukázali
po
druhém
pokusu
pokoje
to
nepodařilo
a
já
jsem
potom
na
sto
tom
protokol
a
v
tom
proto
ku
bylo
všechno
co
von
zažíval
sem
se
probudil
všechno
bylo
v
tom
protokol
mým
co
on
taky
zažil
jak
mi
to
vykládal
přesně
to
bylo
čin
to
taky
zažíval
on
to
nesmí
to
byl
pro
něho
taky
život
je
to
možný.
U
toho
malého
vona
tak
je
to
možné
u
nás
pochopit
ale
je
to
zbytečné
to
to
dokázat
protože
jak
může
to
jak
je
to
poměrně
těžké
kromě
se
těžká
takle
se
setkat
s
manželkou
ani
se
o
to
pokouším
abych
se
s
ním
setkal
jak
je
to
tak
těžké
tak
tak
je
to
lehké
setkat
třebas
se
s
tou
terezií
s
a
že
ona
je
svatá
shora
dolů
ona
mně
pomáhá
zde
shora
dolů
mě
to
má
daleko
víc
než
manželka
teplo
to
takže
její
mocí
já
se
s
ní
stýkám
sápe
aniž
si
to
nepřeju
a
než
potřebuje
mě
pomoct
tak
je
tady
a
pomáhá
zrovna
tak
když
mně
potřebuje
pomoct
ten
se
by
do
ghos
nebo
i
tak
mně
pomáhá
shora
dolů
stačí
tam
někde
rozsvítí
to
svý
světlo
a
oni
si
za
ním
přijdu
a
osvítilo
víc
a
do
kameni
ho
a
nebo
mu
řeknou
co
potřebuju
ono
a
to
se
stalo
v
plnila
třeba
sem
tam
nejde
patrný
i
nepatrných
tak
voni
si
berou
že
ho
tam
já
už
to
osvětli
mám.
A
zařízeno
tak
oni
se
ho
chopí
a
už
i
s
tím
nakládají
jak
jak
je
zapotřebí
jak
von
voni
teď
mají
tu
přednost
proti
mé
manželce
nebo
proti
mně
nebo
ti
komukoliv
z
nás
že
vědí
co
dělají
kteří
já
si
netroufám
odporovat
čtvrt
bylo
zbytečné
než
by
byl
na
to
trestán
ale
je
to
to
toho
p
že
oni
vědí
co
dělali
že
to
správné
tady
otázku
je
ten
život
postupný
užitečný
my
se
tam
nedá
nic
síla
po
spojení
s
božstvím
nemluvím
za
vás
a
ne
ne
za
ostatní
lidi
co
dělají
lidi
pro
spojení
s
božství
co
dělají
tady
na
tom
světě
všude
si
směru
okolí
nic
ale
ben
jsou
užitečný
co
ta
voni
sou
taky
užitečný
tak
jako
jako
my
tady.
To
to
to
dělám
bez
na
ni
když
o
tom
že
si
chtěl
z
toho
že
na
vy
to
ta
podívejte
se
tam
byste
především
tu
bez
naději
nezažíval
když
totiž
ty
mrtví
prosím
vás
teď
to
matičce
budu
puste
po
pomlouvat
že
jo
ty
taky
jak
se
ti
nevědomí
po
smrti
zbaví
se
nejenom
nosti
jak
jsem
vám
tady
říkal
ty
ideje
který
vámi
jednou
dneska
vládnou
a
se
třebas
naše
taky
nevědomost
ty
s
námi
nesetkával
se
od
nás
odpoutávati
a
posedla
jiné
lidi
ono
platí
že
neodejdeš
odtud
odkud
dokud
poslední
na
ní
ře
nesplní
nesplatíš
to
vypadá
jako
převtělování
že
sme
si
ostatní
za
nás
někdo
jiný
protože
není
tady.
Není
tady
oddělenost
jednoho
od
druhého
to
není
žádné
spravedlivost
my
nejsme
od
celou
odění
do
si
někdo
někde
zavazuje
že
to
si
někdo
taky
vylije
on
si
potom
myslí
že
je
to
on
sám
a
učedníci
páně
přitom
nechovají
ne
nevadí
to
lepší
když
cítí
se
zodpovědný
osobně
ale
fakticky
do
takže
ty
ideje
tady
jsou
a
voni
se
náboj
musí
ze
sebe
vydat
jo
teprve
pak
mají
právo
odejít
na
odpočinek
jo
takže
když
se
třebas
chopí
ta
idea
toho
člověka
který
má
strach
těch
výšek
anebo
padl
jednou
v
té
své
ideji
nějakýho
chrámu
ne
tak
to
je
v
pořádku
on
tu
ideu
vybíjet
bylo
nejlíp
vidět
u
toho
ježíše
krista
že
v
tom
jednom
bylo
já
nevím
kolik
satanáš
to
bylo
idej
a
jednou
moc
idej
na
jednou
to
že
se
mu
hlava
a
on
je
všechny
vrhl
do
psů.
Rozdělili
je
rozdělen
e
postupně
aby
každý
měl
nějakou
žranici
ta
jde
a
aby
aby
se
nevrátil
li
se
do
voře
a
utopil
se
takle
namazáno
s
těmi
ideami
vypadá
po
smrti
to
byli
posmrtný
ind
to
nebyli
ideje
toho
člověka
byl
posednut
nějakým
minulým
jak
mu
to
říkáme
vtěleními
a
já
tomu
říkám
balíky
nebo
tak
nějak
víra
těch
ideí
člověka
takle
k
nim
způsobem
že
obsahu
vila
ne
tak
sice
zbavila
toho
člověka
to
je
posedlosti
bych
tak
řekl
ale
moc
k
tomu
náboj
nebrala
takže
nebezpečí
ten
náboj
zase
někoho
přepadne
ale
když
to
člověk
prožívá
celým
životem
jako
se
stává
pozná
v
tom
nějakou
karmu
z
minulého
života
tak
je
to
jiné
tomu
se
ten
náboj
se
hra
já
to
řeknu
na
případu
nějakýho
rychlá
lysý
který
je
po
smrti
takže
ho
mohl
klidně
pomlouvá.
Ten
člověk
byl
na
půl
těla
vochrnutý
že
dost
od
útlého
mládí
ne
úplně
ale
tak
ochrnutí
se
tak
dáti
let
úplně
ochoten
dostanu
takže
vláčen
se
chudák
a
měl
strašný
bolesti
v
pravé
straně
těla
a
že
tu
tu
nohu
vůbec
nedostal
na
zem
a
nějaký
pan
mě
ne
se
známe
jsem
ten
potom
vil
choroby
a
považoval
jsem
to
za
skvělý
příklad
něčeho
jak
člověk
prožívá
něco
čemu
říká
minulá
karma
jo
on
říkal
já
bych
toho
pána
boha
zavrhli
a
no
taky
kolikrát
nadává
rovnou
bolest
kterou
mám
jak
mě
může
potom
milovat
potom
jak
bude
nemám
tak
zase
už
ho
ma
brát
ale
když
mám
tu
strašnou
bolest
tak
mu
strašně
latu
za
to
co
na
mě
co
dopustil
s
ale
já
vím
že
jsem
že
jsem
vinen
protože
já
jsem
byl
nějakým
generální.
Který
způsobil
ničení
nebo
smrt
asi
miliónu
arménů
jo
byste
možná
to
generální
znali
je
to
historická
postava
a
to
mně
bylo
ukázáno
že
tomu
tak
je
a
že
já
tolik
ten
tak
já
vím
že
je
to
strašně
má
když
to
bylo
milion
mrtvých
ne
ještě
dodneška
to
událost
není
zen
a
s
těmi
arménii
pozoruju
vás
ten
náboj
tam
ještě
je
to
amen
neska
dělají
ve
světě
co
no
ale
to
řeknu
až
mi
pásku
protože
to
by
byla
politika
ale
já
jsem
mu
říkal
pane
listí
kdybyste
si
měl
to
všechno
vypít
milion
lidí
umřít
nechat
umřít
že
a
nebo
to
a
být
tak
koho
to
to
to
to
to
to
je
nakonec
né
takhle
to
není
u
pána
boha.
To
se
mýlíte
jeho
láska
je
jiná
on
je
schopen
odpouštět
na
svou
ne
vyváděl
z
toho
mi
že
to
není
třebas
ten
mě
nedal
ne
že
on
by
byl
z
toho
neslevil
aspoň
věděl
o
tak
je
dobře
to
věděl
že
se
to
myslel
že
to
ví
aspoň
to
měl
na
co
se
a
říkal
pane
rysy
my
musíme
docílit
to
že
se
spojíte
vědomě
s
tím
milosrdenstvím
boží
vše
pochopíte
jak
je
milosrdný
že
milosrdný
i
vůči
největší
mu
hříšníků
že
nikoho
neos
že
to
vaše
pojetí
je
bezohledné
vůči
bohu
vůči
jeho
lásce
a
vy
nemůžete
být
takhle
bezohlednost
ho
prostě
nastala
asi
dva
roky
až
jednoho
dne
mně
řekl
karle.
Já
jsem
dneska
v
noci
poznal
že
bůh
je
milosrdný
jsem
říkal
jak
to
to
vás
už
nebo
líc
a
on
říkal
bolí
ale
že
nebudu
muset
trpět
tolik
vtělení
jak
jsem
si
myslel
že
pak
mu
taky
něco
vodpustí
že
že
správně
si
říkal
že
kdybych
měl
všechno
odsloužit
co
jsem
tam
vyvedl
že
by
to
nestačilo
ta
moje
bolest
a
moje
hromosvodu
stranu
to
je
jenom
malinký
odvar
z
toho
ne
tak
já
tě
prosím
za
odpuštěním
u
se
se
mnou
takovou
trpělivost
ve
říkal
pane
si
v
té
v
pořádku
tak
dneska
zkusíme
chůzi
přes
ten
pochopil
milost
boží
a
řekl
jsem
mu
to
že
jste.
Vochrnutý
na
jednu
nohu
to
není
v
rámci
milosti
boží
obsaženo
a
tam
je
něco
jiného
tam
je
vaše
zdraví
obsaženo
a
ne
ta
chromosti
klidně
se
naučíme
na
tu
nohu
stoupnout
on
nemohl
dát
patu
na
měl
shrnout
tu
nohu
musel
držet
tak
je
na
hru
nemoh
jí
tak
vůbec
na
zem
tak
jsme
postupně
tu
nohu
na
rovnal
a
vydal
na
zem
a
teďka
jsem
se
tak
se
přímce
udělejte
krok
tou
rohu
kterou
jste
nemohl
došla
považ
prostě
ten
člověk
tý
chvíle
chodil
ale
myslel
si
že
sem
to
udělal
já
ten
zázrak
není
pravda
to
je
zázrak
proběhl
u
nich
u
něho
v
půl
noc
já
jsem
to
jenom
rozpoznal
takže
sem
věděl
že
bude
chodit
rozumíte
já
jsem
měl
jenom
cestu
poznání
já
jsem
neuměl
dál
a
zrak
já
jsem
poznával
že
je
správné
mu
to
prozradit.
Je
mu
odpuštěno
čeho
to
nadávání
na
pána
boha
nevypsatelný
on
byl
zbaven
toho
balíku
se
ste
si
to
no
ale
ne
těch
milion
mrtvých
a
to
je
trošku
jinak
víte
než
jak
si
to
ti
co
věří
na
převtělování
ptal
slíbil
by
říši
nechal
si
učedníky
na
úrovni
dělání
zázraků
tak
křesťanství
vůbec
nevzniklo
protože
ty
zázraky
jak
víte
se
dneska
neděje
protože
není
zapotřebí
to
bylo
pro
ty
učedníky
aby
totiž
uvěřili
že
to
co
dělají
není
z
nich
nýbrž
z
boha
pro
to
museli
potři
roky
dělat
zázraky
a
vy
věřil
že
to
pomoc
od
boha
rozumíte
a
potom
se
museli
toho
zříci
i
to
je
i
té
vlastní
spásy
i
toho
ježíše
krista
i
té.
Své
víry
všechno
zkrachoval
protože
viděli
potupně
umírat
svýho
mistra
tak
tak
přestali
věří
i
na
platný
spásu
až
na
jen
ne
a
to
všechno
mělo
z
ten
smysl
že
nám
bylo
ukázáno
jak
na
to
jistě
vypadá
že
víra
z
nás
přivede
třebas
zázračnosti
to
u
těch
linie
může
tak
být
ale
dál
na
kříž
ne
a
tomu
znovuzrození
taky
ne
a
k
tomu
tedy
seslání
ducha
svatého
taky
není
to
vlastně
vládnutí
duchem
svatým
držen
i
k
my
silami
a
a
to
je
málo
to
my
jako
potřebujeme
víc
a
tak
tak
to
myslím
tak
je
to
uvedeno
na
pravou
míru
tytyto
mi
údaj
ne
před
mužem
historicky
kovaný
a
to
je
nějaký
inici
ručičky
prahy.
A
vždycky
v
těch
mých
letech
bylo
dvacet
zmínka
jo
já
jsem
říkal
neomylnost
papež
ska
měla
kodifikované
teprve
ruku
asi
osmnáct
šedesát
šest
on
říkal
ne
osmnáct
set
sedmdesát
nebo
třeba
něco
jiného
se
ke
na
dycky
v
tom
byly
dva
tři
roky
vedle
ne
a
říkal
tak
už
před
vám
vyvoďte
mluvit
nebudu
protože
se
jenom
kompromitují
já
jsem
potom
mluvil
o
takový
letech
na
který
von
nedosáh
jo
tedy
nemohl
studovat
to
jsem
potom
mluvil
o
se
přesný
letech
nepřesně
vysvětluje
vy
řík
by
řek
říká
že
jo
v
noci
probouzet
a
žít
i
životě
ne
ve
spánku
jako
kříži
ostatní
spíme
ne
a
zdá
se
na
mě
máme
tam
všechno
popletlo
dohromady
svědomí
z
tohoto
světa
před
zatím
z
obrazy
před
za
tý
mi
z
tohoto
světa
tak
to
je
takhle
neby
se
člověk
stýkal
s
ní.
A
tvými
tak
by
voni
z
toho
byli
zoufalý
tedy
protože
bychom
tam
zaplet
li
svoje
představy
s
tím
co
nám
chtěli
sdělit
proběhne
to
ještě
spl
vtisk
chrám
takovým
tomu
je
úplný
nebe
takže
voni
například
manželka
mně
říká
prosímtě
nestýkal
se
se
mnou
bez
ní
velice
náročná
nýbrž
v
tom
stavu
vědomí
které
já
mám
zde
na
tomto
světě
astrálním
a
kde
to
opravdově
žiju
jako
vy
žijte
opravdově
tam
na
tom
svě
tak
se
tady
pro
buď
a
tady
začí
žít
nesmím
mi
tady
neptal
neby
mě
do
svého
spánku
o
tak
to
já
plním
a
když
jako
se
s
ním
setkám
tak
ona
mně
buď
vona
mě
tam
probudí
nebo
já
se
tam
probudím
v
tom
světě
ale
když
jsem
tady
například
mezi
vámi
tak
se
nepotřebuju
tam
probouzet
já
jsem
probouzet
tady
i
tam
ten
něco
jiného
takže
mě
to
nestál
se
s
ním
setkat
takhle.
Při
vědomí
zde
než
když
se
tam
se
musím
napřed
probudil
protože
v
tom
stavu
spánku
a
s
mění
jsem
méně
vědomí
nebo
méně
mohu
vládnout
svou
vůlí
než
tady
a
není
ale
žádoucí
se
naučit
tomuto
vstupu
do
tamního
života
protože
člověk
má
tady
úkol
žádný
úkol
nemá
tam
že
já
tam
se
něco
dovídám
to
je
úkol
spíš
který
spočívá
ze
specifické
mého
poslání
že
když
já
ty
věci
mám
lidem
vysvětlit
ne
a
když
by
to
nezažil
tak
to
už
se
ti
nemohu
takže
to
je
výjimka
a
když
to
nemáte
niko
vysvětlovat
tak
to
taky
nepotřebujete
to
je
zatěžující
jak
jsem
se
dověděl
třebas
o
sem
takzvané
předcházejícím
vtělení
to
mi
zatěžovalo
několik
let.
V
čem
tak
se
na
to
mělo
to
lovec
prospěšný
se
zřekl
vydat
jsem
poznal
ten
můj
život
toho
do
člo
bych
se
byl
vrhl
zbytečně
a
tím
bych
se
byl
udržovat
takže
jsme
se
mohl
poučit
o
tom
co
dělat
nemám
to
bylo
důležité
a
co
dělat
tedy
taky
mám
to
jsem
se
z
toho
vyvodit
tak
nikomu
tedy
neradím
se
tomu
učit
není
to
žádoucí
tady
máme
úkol
a
ne
v
astrálně
ovšem
když
potom
se
stýkáte
s
nějakým
třeba
svatým
a
tak
musíte
se
naučit
tam
žít
na
té
úrovni
ze
které
se
postaru
které
se
s
ním
stýkáte
takže
kabir
je
spánek
nikoliv
běžný
a
nebo
nýbrž
život
na
úrovni
kde
sem
se
setkat
že
se
jim
sem
se
povídavá
může
před
duchovní
sílu
ne
a
to
se
neděje
ve
spánku
nýbrž
o
polospánku
by
se
dalo
říct
jak.
Ale
to
to
než
právě
fyzice
prostě
jiný
vyšší
stav
vědomí
než
tenhleten
podobný
tomu
že
si
žijete
v
astrálu
vědomě
a
ne
tam
jenom
nesmíte
tak
tam
jste
přístupni
svým
vědomím
tomu
vědomi
toho
mistra
ten
tam
musím
vstoupit
výšky
shora
daleko
vyšší
úrovni
on
na
tom
astrálu
nežije
ale
on
se
tam
přijde
podívat
kvůli
tomu
že
tam
se
schopný
třebas
ten
setkat
když
to
nejde
mě
nikde
víš
a
to
není
tenkrát
si
boží
že
se
chci
o
té
cesty
od
devět
co
nejvíc
no
pokud
to
není
zvědavosti
rozumová
že
rozum
potřebuje
tomu
dopoledne
my
nepřekážely
me
tomu
to
je
nejlepší
případ
ještě
pokud
to
není
jen
jenom
todleto
tak
je
to
hledání
prostí
bož
ježíše
to
puzením
vnitřním
abych
těm
věcem.
Rozuměl
bych
je
mohl
následovat
aby
se
moc
jimi
řídit
tak
je
to
celkem
v
pořádku
ale
člověk
neví
co
potřebuje
na
této
cestě
to
je
to
si
myslí
že
by
toto
potřeboval
ale
zatím
byli
prostě
na
který
to
vůbec
neznali
na
nemodlit
a
vy
mu
trik
kterým
to
vadí
ho
že
to
znali
rozumíte
protože
dejme
tomu
a
vy
nás
ráma
krišna
když
ten
narada
se
okolo
světce
který
mu
hrozný
jistě
dva
roky
vtělení
tak
se
s
nutně
se
muselo
mít
velice
vysoko
a
ten
tanečník
který
mu
kynulo
tolik
životů
kolik
bylo
listí
na
stromě
zaradoval
okamžitě
to
bylo
zrušeno
čili
ono
to
nedopadá
tak
sice
představuje
jak
bych
chtěl
jak
by
předvídal
že
by
to
bylo
správné
prosím
vás
nevsouval
mezi
tu
ústřední
touhu
po
království
božím.
Co
jiného
nekomplikujte
si
věci
jak
to
přijde
to
přestal
jsem
nikdy
netoužil
po
tom
aby
se
od
té
věci
něco
dověděl
nikdy
ne
a
kdybych
byl
toužil
se
to
dovede
tak
jsem
se
nedostal
k
tomu
poznání
jak
sem
taky
netoužil
to
je
výjimka
po
spáse
nikdy
a
už
to
že
nebudu
a
proto
jsem
se
trošku
klaň
přiblížil
a
kdybych
jako
byl
začal
toužit
tak
bych
musel
projít
ztrátou
víry
napřed
kterou
se
touží
protože
ta
touha
po
osobní
spásy
touha
nepravá
sobecké
přivlastňují
si
něco
pro
sebe
pracují
ne
to
taky
práce
pro
sebe
se
mi
tady
napovídáte
a
to
má
být
cesta
od
sebe
k
bohu
a
ne
od
boha
k
sobě
rozumíte
od
boha
k
sobě
co
nevystudovala
k
to
ne
opak.
Je
správný
rozumíte
jeví
opak
správný
tak
tak
to
ne
to
ta
otázka
je
špatně
kladená
vod
tu
tu
se
nemáte
stratí
přijdou
v
takové
míře
jak
to
potřebuje
tak
je
to
únosné
že
kdybyste
dostal
ty
vědomosti
ve
větší
míře
než
jak
je
to
únosné
tak
se
zalekne
te
a
odejdete
vo
to
to
by
bylo
tak
něco
vznešeného
že
by
se
řek
na
klaním
a
budeš
byste
vod
toho
se
při
tomto
sice
se
zdá
účelné
kolikrát
účelné
já
se
zdá
účelné
není
jo
tak
nerozhodují
te
o
tom
co
je
účelné
a
co
je
účelné
jednejte
podle
toho
jak
vám
to
přijde
a
do
čeho
jste
zasvěcen
bez
své
vlastní
vůle
když
na
cestě
poznáte
kuruci
než
dojde
těch
k
tomu
síly
tak
je
to
tehdy
dobře
když
se
u
toho
nezastaví
te
nezabili
ale
já
vím.
Co
způsobilo
například
znalost
takzvaného
přechází
z
ho
vtělení
pro
mě
jak
to
jak
to
udržovalo
a
kdybych
to
neomluvil
tím
že
sem
to
potřeboval
pro
jiný
lidi
a
taky
pro
sebe
abych
nedělal
chyby
aby
neopakoval
chyby
které
který
se
měl
tendenci
tak
bych
to
považoval
nesprávné
čili
když
někdo
někam
jde
a
na
cestě
má
možnost
projít
že
si
okolí
je
veliké
nebe
a
tohleto
nabývání
vědomostí
na
té
cestě
nebe
že
se
v
tom
shlídne
a
že
sem
byl
koukat
a
ne
podle
kupředu
víte
a
když
nic
nevidí
a
když
když
má
voči
jenom
upřen
tomu
cíli
ještě
nebýt
né
mu
ale
který
tuším
dál
ce
tak
je
to
cesta
vždycky
vy
hledí
například
mistr
v
indii
vůbec
nepoužije
žáka
napřed
o
ničem
naprosto
ne
nemoh
veme
jeho
vůli
a
vede
ho
od
jednoho
čakramu
ke
druhému
když
mluvím
o
raduje
no
to
otevře
se
mu
ten
ča
ram.
A
von
pochopí
jenom
to
co
z
toho
čakramu
vyplyne
a
dál
nic
a
zase
potom
dalšího
a
podobně
ale
aby
se
jako
obracel
po
té
přírodě
kolem
kterou
by
jevil
to
tam
není
v
tom
obsaženo
ale
to
správný
takže
i
když
ten
a
ten
vyjde
nakonec
se
mi
nech
lotosů
tak
je
proti
takovému
mudrci
který
touto
cestou
nehodí
nebo
jde
za
touto
cestou
ještě
dál
hotový
žabař
ale
nevadí
to
nevadí
to
že
nikdo
není
schopen
všechno
zvládnout
důležitý
je
ten
cíl
ne
tak
máme
čas
i
mezi
učedníky
páně
veliký
rozdíl
že
třeba
tím
pavle
a
mezi
třebas
svatým
petrem
no
svatý
petr
by
se
byl
těžko
z
mohla
takový
epištoly
svatýho
pavla
to
těžko
napsal
jednu
nebo
dva
listy
to
je
všechno
že
to
napsal
víc
ale
on
to
učit.
Toho
asi
neuměl
psát
počítáme
takže
tady
ta
tou
mako
ne
a
tento
psal
za
něho
vemu
toho
petra
no
ale
zaručeně
nebyl
schopen
toho
co
třebas
ten
svatý
pavel
že
byl
člověk
učený
a
ta
učeného
v
tomto
případě
nebrzdilo
protože
ji
zapsán
do
toho
křesťanství
do
toho
poučování
bližních
ale
do
té
doby
než
se
to
stalo
tak
ho
to
velice
brzdil
mě
dokonce
radil
křesťani
že
o
ni
příkladné
že
nemyslete
si
že
to
je
nejlepší
mi
te
víme
třeba
za
těch
samo
rance
že
to
jsou
tedy
poloviny
takový
zenbuddhismu
že
když
nejsou
až
na
hoře
a
na
cestě
s
mě
vzhlédli
se
mocenský
v
něčem
něčem
mocenský
lépe
řečeno
tak
vedli
třebas
hrozné
války
jako
tuhletu
poslední
ne
to
byly
samozřejmé
který
to
by.
Povznesení
lidé
to
nebylo
od
zasvěcených
lidi
vedeno
to
bylo
zase
nimi
mi
vedeno
pozice
ten
den
s
tou
jako
ne
čtvrtým
stupni
ne
z
těch
sedmi
no
a
tam
to
vedlo
hrozné
válce
takže
ohlížet
se
na
cestě
nebo
hledět
vytěžit
z
toho
bodu
kde
právě
jsem
co
se
jen
dá
to
je
špatné
tím
se
prý
na
ně
je
ovšem
také
pán
boží
protože
je
bez
bude
boží
ani
vlasy
nespadne
to
je
rada
bez
vůle
boží
se
nic
neděje
ale
kdybyste
k
té
všemohoucnosti
boží
se
dostal
blíže
tak
byste
řekl
on
sice
vlas
hlavy
nespadne
bez
vůle
boží
ale
vytrhne
si
vlast
a
hotovo
na
zem
a.
Stavte
si
pozor
co
při
tom
víte
vo
vůli
boží
vůbec
nic
vy
ste
si
ho
vytrhli
byste
hodil
na
zem
a
kde
byla
ta
vůle
boží
řekněte
mi
a
to
co
nevíte
vo
nevíte
vo
nic
nemáte
ne
starost
sám
vy
to
a
tam
z
toho
hodilo
na
zem
že
jo
čili
takhle
to
vypadá
tou
všemohoucnosti
boží
království
boží
násilí
trpí
a
takhle
je
všemohoucí
že
v
tomto
ta
trpnost
tak
trpnost
boží
vlády
že
kdyby
při
tom
nebyl
trpný
při
té
obrovské
tvůrčí
aktivitě
nebyl
nebyl
zároveň
trpný
tak
to
zaprvé
nezvládne
druhý
by
to
ani
nespojil
protože
stvoření
je
východiskem
z
dokonalosti
do
nedokonalosti
a
tam
by
se
mu
to
zrno
v
tom
smyslu
že
by
se
to
nespadl
té
dokonalosti
nevrátil.
Kdyby
von
jako
já
to
řeka
ovšem
dycky
obrazně
kdyby
on
zároveň
nedbal
na
rovnováhu
mezi
trpnosti
a
aktivitou
takže
on
dejme
tomu
musí
trpět
co
krásou
musí
trpět
úžasnou
újmu
aby
toto
nedokonale
všechno
mohlo
existovat
a
v
tom
jeho
všemohoucnost
že
von
to
trpí
takže
podají
vlastní
mezi
vůle
rozumíte
a
přeci
mezi
ho
je
se
to
neděje
protože
v
tom
ten
trpný
stav
té
úplně
jinak
tak
všem
o
tom
boží
v
praze
jinak
než
se
to
představujeme
co
je
tam
na
o
tom
lidskou
představu
i
tak
jako
to
líčí
mě
to
trošku
lépe
řečeno
než
pouze
lidsky
ale
my
to
má
málo
o
něco
málo
jenom
líp
řečeno
není
to
tak
dokonale
jak
by
to
mělo
být
klidný
tvorům
to
podívejte
se
to
takhle
na
to
odbyde.
Že
existují
třebas
podle
zkušenosti
indů
sedm
úrovní
vědomí
sedm
úsekům
které
jsou
pod
nebo
po
vědomím
které
není
úseku
ve
které
je
tedy
komplexní
do
kterého
jsou
nějakým
způsobem
zahrnout
tyto
se
těchto
sedm
set
let
tam
zahrnout
ano
a
toto
je
všechno
vládce
na
třemi
těmi
úsek
a
pospojovávají
takové
pojítko
volné
pojítko
šel
aby
to
jedno
se
nevím
k
druhému
aby
to
bylo
v
tom
řádu
hodnot
zasazeno
jedno
za
druhé
že
je
pravda
když
se
nějaký
tvor
dostane
do
stvořeného
vůbec
tak
podléhá
napřed
tomu
nejnižším
to
nejá
ve
které
žijeme
na
tomto
světě
a
které
v
našem
případě
je
povýšen
vědomím
o
tom
co
zažíváme
než
to
kamene.
To
je
na
téže
úrovni
jako
jsme
my
tam
toto
vědomí
o
tom
co
zažívá
není
obsaženo
tak
že
on
neví
co
tak
že
na
tom
světě
ne
a
tak
dále
mě
nemá
kam
vědomí
s
tím
spojené
o
nějaké
vědomí
ale
strašně
maj
to
mužeme
opomenout
ale
si
člověk
má
to
vědomí
o
tom
kde
žije
tak
ho
to
tak
mu
to
umožňuje
taky
si
vylezla
stoličku
a
po....
Text view •
Help