EN | ES |

85-11A

85-11A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


kdybych tomu dítěti upřel tuto péči by se proviňoval proti bohu ne proti tomu dítěti musím všechno dělat kvůli bohu jsem ve službě božím nebe sobě toho dítěte když dejme tomu vykládám tomu vnoučeti tak dybych to vykládal tomu vnoučeti -jenom kvůli tomu vnoučeti to bylo špatný to by bylo strašně málo v něm vidím toho věčného ducha který tíhne k osvobození rozumíte a tak mu pomáhám třebas násobilku on to nepotřebuje ne ale že vám násobilku abych tu tíhu tohoto života od něho s na ne a tím mu usnadnil ten postup kupředu vůbec ježíš kristus nepodceňoval těžko. S tím lidské když matka pláče nad synem který zemřel von mu pomáhá a tím že ho zkříží třeba ne zázraky dělat nemůžeme a potom radil dělejte zázraky nýbrž plače stačit mi a rodiče se začí myslím že dítě které mu něco chybí že se podobá člověku plačící mu nebo potřebné mu a s ním musím žít jsem nesmím od něho oddělovat čili to potom není samozřejmě těžké a naopak bylo by nemožné se dostat na tom prvním roku dál kdybych se cítil oddělenou bytostí od svýho okolí to není náhodné že mám ty děti že že se uměl narodili že mám k dispozici že mám k nim určité povinnosti to je povinnost kterou musím teď brát z rukou božích s bubra dokonaleji než jsem to dělal před tim podruhý jestli přede mnou bude stát taková povinnost dítěti a vůči tomu je třeba do brna tak dám přednost tomu-té povinnosti vůči dítěti pochopitelně o tom není pochyby totiž to mi dělá strašnou potíž eště dodnes úklid chodby s hadrem v ruce stejně vložit jako tuhletu zem kterou vám tady dělám a ono to musí být teď důležité ono to musí být stejně posvátný je velice obtížné co vím takže jsem na neštěstí nebo naštěstí jak chcete nikdy do kláštera nešel a musel se na s těmito vysmívá a za pochodu životem mezi lidmi takže veškerou askezi kterou jsem dělal do třeti dvou let jsem dělal uprostřed společnosti lidské nese všemi návod. V společnosti ne to ne že nemysli ale bez radosti lidské rozpo zemské sou šel a po druhu a ty všechny je nějaká zrovna jako ty ostatní lidi a by byla otázka od říkat se nebo jim povolovat nějakým způsobem tak se podívejte třebas v rozhodující době od roku třicet tři do roku třicet devět sem byl v praze v podstatě a tam jsem měl možnost chodit do národní divadla jsem nezanedbá ani jednu o peru a jednu pořádnou hrubá rozumí a ne podal jsem za správné se vzdělávat jsem se vzdělával ovšem ve měsíc který bavil nebo to jsem považoval za důležitý v tom denní jeho takovým způsobem že jsem tam strava že mně musel dycky vyhánět protože na víra ne a kdežto ostatní ses bavili nějak jinak. Kam vám to z toho důvodu abyste věděli že člověk nemá podceňovat růst intelekt že nemá pociťovat žádnou příležitost se poučit vzdělat citově dospět vyznat se v umění rozšířit svůj obzor to všechno to nebo nic z toho nestojí proti cestě k bohu nic naopak to je vrcholně doplňuje a musím říct že kdybych se byl takle nechoval jsem nepochopil co je to askeze uprostřed protože toto kdybych byl se uzavřel kdybych byl nechodil toho divadla kdybych byl nechodil do přírodního poznal co jak jsem poznal co tu dobu celou republiku a že se na tak pak uklonil ale to jsem neváhej k smrti bych tak řekl. K ano a bych to viděl abych si všechno ověřil se ověřit dál to jsem taky v cizině to všechno jsem dělal záměrně abych rozšířil svůj obzor protože jsem si myslel že není správné být když sem dospělý být prostoru chy na cestě poznání a ty poznání musím být vyrovnaný duchem ne abych víte podceňoval rozum to se s ním si dovolit musím rozumu dát co mu patří citu dát tomu patří a bohu dát sou patří to není cením na ce židlích nebo na jedné jediné tomu se umět skloubit neumím tak to musím trvalo opakovat se mi to podaří kdyby totiž člověk tohleto nedělal tak by musel z toho světa u ta to jsem měl zakázáno to jsem považ za se nesprávné utíkat. Z toho světa jsem se musel prověřit nebo nechat prověřit v tomto světě a dělal jsem to mizerně ale protože víc bavilo třebas vůli toho divadla než skládat zkoušky pochopitelně anebo než se učit ne ale musel jsem to zvládnout musel jsem se zříct sama sebe nebo své náklonnost nebo svého svého odporu ne takže říkat se svého oporu své náklonnost a přitom se rozvíjí soustavně k tomu aby ten to jáčko co co nejdříve dovršilo to čemu říkám dospělost mentální to musím všestranně pomáhat jeho říkám mimochodem doporučil kdybyste se laskavě podívali pokud máte možnost na že výhrady to ještě budu dávat ale praze nevím a brně taky nevím ale asi to veliké možná dávali že to se tady dál celé asi celá. To by lásky nějaký růženec myslí že se jmenuje dům blaze napsal knížku napsal hru zákon věčnosti vidět to nikdo prosím vás jakmile to někde umíte napsáno na programu jdete se na to podívat to je konfrontací kněze víry z komunismu bezvadně provedena činna činného a ten člověk něčeho něco zná moc to náboženství nezná ale zná toho tolik že to všechno usuzuješ na pravou míru a končí to tím způsobem s tím zákonem věčnosti že tady nejsme proseb nýbrž pro lidi a jestliže to nechápeme a nenávidím ne tak jsme o pochyby celý svůj život to je nádhera. Takže to si prosím tam lidi při hře opravdu nechci říct svoji si netroufají plesat to by byla si jednostranné ale je vidět jak je to zajímá a co si ten rusi dovolil všecko žádný náš krále takový her by si to nedovolil a je po smrti a tak je tam vidět že zemřela infarkt že tam po těch o tom infarkt a pořád mluví během hry a jsou v podstatě tři postele na jedné leží kněz na druhého leží pudete autor fakticky mi to neříká o to poznal v poznal tady taky a na třetí někdo třetí který vlivem chyby nějaké to taky dovíte které umírá na ten infarkt ne a chyby byly tak to tam. Je to moc to nebudu vykládat protože když se na to přece podívat neviděl to tam na programu u vás neviděl tu ta se měl považuj takhle když my tady žijeme na tomto světě a jsme poslední různými balíky jo pokračuje se v tom také po smrti a co potom ta duše která nemá dispozici tohleto tělo co potom se děje s ne tak se seděl tam nebo eště něco navíc no vodpovim zatím tudleto podívejte se jsem vám dneska říkal kdybych směl mluvit a teď to si tomu tomu se znovu dovolit z pozice čistého ducha tak bych říkal jakmile se člověk narodí na tomto světě tak se dostane vlivem smyslového vnímání. Do extaze do extaze která probíhá po celý jeho život do smrti co je to to to to to že von se dostane mimo extaze je vymýcení se z něčeho jo jsem se dostane z toho svého vrcholného všeobecného vědění povědomí spojitosti s bohem k tomu omezené úseku viděn ab jsem tady o tom mluvil tak se to se nazvat extazí ano jestliže tuhletu extazi potom jako se to třebas v mým životě a stále se třebas ve vašem taky životě von dovrší tím způsobem že zapírá svou vůlí jak jak mi bylo u navozeno měl tak doroste další extazi a na úrovni. Toto vyšší extase opakuju tam stane my ji se padá dřív protože člověk jako je by na to to ničí extaze se upadá zase do toho vědomí tohoto světa ale odtamtud něco od náš takže se toho situace pořád zvyšuje jsem na to namalován tady to v tom komentáři je všechno vysvětleno to jenom neska odbydu protože to bude to snažit v tom komentáři že si a jestliže přečká těch extází tolik že ta úroveň této extaze je trvale prostivě mostě z těch existuje dotýkalo boha nebo přestavovat pohlíží úroveň tohoto života tak že nemůže mít další nebo nepotřebuje další extaze k tomu dalšímu nevztupuje neboť se tato extaze úrovní úloh života se. Přiblíží k tomu extatické mu život tak že on vlastně nepotřebuje upadnout do extaze aby moh samovolně vnímat to co mu sděluje jeho věčná podstata tomu říká s aurobindo ko na to že těžkostí to byl komentovat supramentální způsob jednání a za myslí je něco co bez našeho přemýšlení nám jde na pomoc jenom se musíme tomu uprázdnit jo asi tak se budu on si to přeje být pokusím se to vysvětlit jsem překládal jenom čtyři poslední kapitoly toho ostatního spisu ale tam je zrovna to je to obsaženo a vrcholně při tom pomáhal takže myslím že jsem to přeložil dobře kdybyste se nemohli dočkat tak si aspoň pastvy posledních čtyři kapitoly toho mého překladu a tam se to do čtete ve zkratce. To je to syntéza jógy čili aurobindo ho poslední čtyři kapitoly v tom a asi no a teď jestliže tedy potom nepotřebuje člověk tělesného vědomí které by bylo vyvinuto nepraví tak nepravé se spojí s tím pravým i příjdou splyne s ním nebo pluje do něj nebo tak nějak lépe by do čeho spojí se s ním není tam předěl tam rozporů mezi nimi a nepadá se z toho tak pak je zbytečné nežít dříve e takže ten člověk napáchal sebevraždu ale jestli je tady tak je to jenom z toho důvodu buddhovi ho že byl sliboval nadis ven a po nirváně která v něm se nechala trvalý stav tady zůstal mezi lidi. Ne aby tak tak je to asi na tomto světě a co si to po smrti tam když nenastane tahleta situace člověk se natrvalo spojí s bohem nestačí extaze ale toho toto trvale supramentální spojení nenastane člověka tak ten člověk se ocitne se s ním vědomím propojením do astrálního dvojníka ztotožní se okamžitě s astrálním modlím a protože astrální dvojník je smrtelný jako tohleto tak se musí s ním rozloučit a to vědomí upadá protože pana ten náboj náboj vědomí úsekového je náboj to právo se snižuje tak se snižovat vědomí toho člověka na konec zemře druhou smrtí jak se říká u svatýho jana že jeden a a tím to končí ale manželka říká když. Neříkej to nikde musím říct to ti říkám neříkej to nikdy ale čili to říkám to je v tom to za tím řekl to je bude po nařizovat ne že by ho nikdy a ne nejsem vázán na to tělo a ne se a na to to že to jsme si provedli před smrtí že jsem se uvedla do toho posmrtného stavu a neměla jsem toto tělo nebyla se ten závislá a stýkat se s ním posmrtným stavem zde na světě čtrnáct dní s předtím a tak to šlo taky den kupředu takhle tak to způsobilo že jsem po smrti se přesvědčila de brzo že nepotřebuju toho astrálním voni abych stane stratí při tom vědomí jo takže my se stane vědomý v duši a podívej se na to jak se to a teď mi to předvádí říká teď předvedu událost našeho mládí třebas a předvádím událost našeho mládí batolí me se tam do. My a díváme se na to z pozice vzdálené asi dvojnásobný tato místo ano je věčná to mi dva ona stojí vedle a mysle děláme na to co vám tam odvíjí ten ta vzpomínka na to naše mládí s těmi dětmi a se podívám na přestojí vedle nevidím ji podívám se na sebe a nevidím se tak pochopil že svou duší to vidím duševními smysly to vidím a ona také ty smysly navíc oproti mně může ten oblast předestřít a opře nemohu schopnost nemá schopnost protože překoná fyzické smrti je v tom něco navíc takže vona se může pohybovat po smrti ten nemusíte pohybovat tak toporně jako my se že potřebuje nějaký čas abych si to dostal k plzně dobra on ona je potom hned ukázala hned ten nosti neřekla aby nemyslel. Že jenom minulost mohu si takhle přede si z tomu těžkým mohou těšit jako duše a jak ti ukážu své dcery a opadla tvář zřejmě spící tedy anička v plzni tak ve mně ji před obličej přes točila a je tady podívej se na levou váš ta do na pravou tvář jsem tam viděl nějakou vyrážku nezbývalo těle tady lákal ona je a teď se podívej na tvář celý v praze bez ztráty času ukáže znamínko mateřský za krkem u ceny a tam za týden najdu sem předtím odsud čili jaké ona vo takovou volnost tady vše takhle to vypadá zisk duší když není vázán no těle seže udělejte to abyste nebyli vázáni tělem a byli čistou duší třebaže smrtelnou. Tak máte všechny smysly pohromadě že dokazuje jenom to že nemu z toho co ona dokáže že třeba v noci spím a jako by se probudím to začnu být živ na astrální úrovni rozumíte fakticky si nesmím před ním jsem s mil teď přestávám s ním nýbrž tam žiju a v tomto stavu mohu třebas vzít pro svýho vnoučata do náruče astrálně že a vodnest manželce říct pod mu to taky a že on si to přál ukázat ne a tak jsem mu taky ukázali po druhém pokusu pokoje to nepodařilo a jsem potom na sto tom protokol a v tom proto ku bylo všechno co von zažíval sem se probudil všechno bylo v tom protokol mým co on taky zažil jak mi to vykládal přesně to bylo čin to taky zažíval on to nesmí to byl pro něho taky život je to možný. U toho malého vona tak je to možné u nás pochopit ale je to zbytečné to to dokázat protože jak může to jak je to poměrně těžké kromě se těžká takle se setkat s manželkou ani se o to pokouším abych se s ním setkal jak je to tak těžké tak tak je to lehké setkat třebas se s tou terezií s a že ona je svatá shora dolů ona mně pomáhá zde shora dolů to daleko víc než manželka teplo to takže její mocí se s stýkám sápe aniž si to nepřeju a než potřebuje pomoct tak je tady a pomáhá zrovna tak když mně potřebuje pomoct ten se by do ghos nebo i tak mně pomáhá shora dolů stačí tam někde rozsvítí to svý světlo a oni si za ním přijdu a osvítilo víc a do kameni ho a nebo mu řeknou co potřebuju ono a to se stalo v plnila třeba sem tam nejde patrný i nepatrných tak voni si berou že ho tam to osvětli mám. A zařízeno tak oni se ho chopí a i s tím nakládají jak jak je zapotřebí jak von voni teď mají tu přednost proti manželce nebo proti mně nebo ti komukoliv z nás že vědí co dělají kteří si netroufám odporovat čtvrt bylo zbytečné než by byl na to trestán ale je to to toho p že oni vědí co dělali že to správné tady otázku je ten život postupný užitečný my se tam nedá nic síla po spojení s božstvím nemluvím za vás a ne ne za ostatní lidi co dělají lidi pro spojení s božství co dělají tady na tom světě všude si směru okolí nic ale ben jsou užitečný co ta voni sou taky užitečný tak jako jako my tady. To to to dělám bez na ni když o tom že si chtěl z toho že na vy to ta podívejte se tam byste především tu bez naději nezažíval když totiž ty mrtví prosím vás teď to matičce budu puste po pomlouvat že jo ty taky jak se ti nevědomí po smrti zbaví se nejenom nosti jak jsem vám tady říkal ty ideje který vámi jednou dneska vládnou a se třebas naše taky nevědomost ty s námi nesetkával se od nás odpoutávati a posedla jiné lidi ono platí že neodejdeš odtud odkud dokud poslední na ře nesplní nesplatíš to vypadá jako převtělování že sme si ostatní za nás někdo jiný protože není tady. Není tady oddělenost jednoho od druhého to není žádné spravedlivost my nejsme od celou odění do si někdo někde zavazuje že to si někdo taky vylije on si potom myslí že je to on sám a učedníci páně přitom nechovají ne nevadí to lepší když cítí se zodpovědný osobně ale fakticky do takže ty ideje tady jsou a voni se náboj musí ze sebe vydat jo teprve pak mají právo odejít na odpočinek jo takže když se třebas chopí ta idea toho člověka který strach těch výšek anebo padl jednou v své ideji nějakýho chrámu ne tak to je v pořádku on tu ideu vybíjet bylo nejlíp vidět u toho ježíše krista že v tom jednom bylo nevím kolik satanáš to bylo idej a jednou moc idej na jednou to že se mu hlava a on je všechny vrhl do psů. Rozdělili je rozdělen e postupně aby každý měl nějakou žranici ta jde a aby aby se nevrátil li se do voře a utopil se takle namazáno s těmi ideami vypadá po smrti to byli posmrtný ind to nebyli ideje toho člověka byl posednut nějakým minulým jak mu to říkáme vtěleními a tomu říkám balíky nebo tak nějak víra těch ideí člověka takle k nim způsobem že obsahu vila ne tak sice zbavila toho člověka to je posedlosti bych tak řekl ale moc k tomu náboj nebrala takže nebezpečí ten náboj zase někoho přepadne ale když to člověk prožívá celým životem jako se stává pozná v tom nějakou karmu z minulého života tak je to jiné tomu se ten náboj se hra to řeknu na případu nějakýho rychlá lysý který je po smrti takže ho mohl klidně pomlouvá. Ten člověk byl na půl těla vochrnutý že dost od útlého mládí ne úplně ale tak ochrnutí se tak dáti let úplně ochoten dostanu takže vláčen se chudák a měl strašný bolesti v pravé straně těla a že tu tu nohu vůbec nedostal na zem a nějaký pan ne se známe jsem ten potom vil choroby a považoval jsem to za skvělý příklad něčeho jak člověk prožívá něco čemu říká minulá karma jo on říkal bych toho pána boha zavrhli a no taky kolikrát nadává rovnou bolest kterou mám jak může potom milovat potom jak bude nemám tak zase ho ma brát ale když mám tu strašnou bolest tak mu strašně latu za to co na co dopustil s ale vím že jsem že jsem vinen protože jsem byl nějakým generální. Který způsobil ničení nebo smrt asi miliónu arménů jo byste možná to generální znali je to historická postava a to mně bylo ukázáno že tomu tak je a že tolik ten tak vím že je to strašně když to bylo milion mrtvých ne ještě dodneška to událost není zen a s těmi arménii pozoruju vás ten náboj tam ještě je to amen neska dělají ve světě co no ale to řeknu mi pásku protože to by byla politika ale jsem mu říkal pane listí kdybyste si měl to všechno vypít milion lidí umřít nechat umřít že a nebo to a být tak koho to to to to to to je nakonec takhle to není u pána boha. To se mýlíte jeho láska je jiná on je schopen odpouštět na svou ne vyváděl z toho mi že to není třebas ten nedal ne že on by byl z toho neslevil aspoň věděl o tak je dobře to věděl že se to myslel že to aspoň to měl na co se a říkal pane rysy my musíme docílit to že se spojíte vědomě s tím milosrdenstvím boží vše pochopíte jak je milosrdný že milosrdný i vůči největší mu hříšníků že nikoho neos že to vaše pojetí je bezohledné vůči bohu vůči jeho lásce a vy nemůžete být takhle bezohlednost ho prostě nastala asi dva roky jednoho dne mně řekl karle. jsem dneska v noci poznal že bůh je milosrdný jsem říkal jak to to vás nebo líc a on říkal bolí ale že nebudu muset trpět tolik vtělení jak jsem si myslel že pak mu taky něco vodpustí že že správně si říkal že kdybych měl všechno odsloužit co jsem tam vyvedl že by to nestačilo ta moje bolest a moje hromosvodu stranu to je jenom malinký odvar z toho ne tak prosím za odpuštěním u se se mnou takovou trpělivost ve říkal pane si v v pořádku tak dneska zkusíme chůzi přes ten pochopil milost boží a řekl jsem mu to že jste. Vochrnutý na jednu nohu to není v rámci milosti boží obsaženo a tam je něco jiného tam je vaše zdraví obsaženo a ne ta chromosti klidně se naučíme na tu nohu stoupnout on nemohl dát patu na měl shrnout tu nohu musel držet tak je na hru nemoh tak vůbec na zem tak jsme postupně tu nohu na rovnal a vydal na zem a teďka jsem se tak se přímce udělejte krok tou rohu kterou jste nemohl došla považ prostě ten člověk chvíle chodil ale myslel si že sem to udělal ten zázrak není pravda to je zázrak proběhl u nich u něho v půl noc jsem to jenom rozpoznal takže sem věděl že bude chodit rozumíte jsem měl jenom cestu poznání jsem neuměl dál a zrak jsem poznával že je správné mu to prozradit. Je mu odpuštěno čeho to nadávání na pána boha nevypsatelný on byl zbaven toho balíku se ste si to no ale ne těch milion mrtvých a to je trošku jinak víte než jak si to ti co věří na převtělování ptal slíbil by říši nechal si učedníky na úrovni dělání zázraků tak křesťanství vůbec nevzniklo protože ty zázraky jak víte se dneska neděje protože není zapotřebí to bylo pro ty učedníky aby totiž uvěřili že to co dělají není z nich nýbrž z boha pro to museli potři roky dělat zázraky a vy věřil že to pomoc od boha rozumíte a potom se museli toho zříci i to je i vlastní spásy i toho ježíše krista i . Své víry všechno zkrachoval protože viděli potupně umírat svýho mistra tak tak přestali věří i na platný spásu na jen ne a to všechno mělo z ten smysl že nám bylo ukázáno jak na to jistě vypadá že víra z nás přivede třebas zázračnosti to u těch linie může tak být ale dál na kříž ne a tomu znovuzrození taky ne a k tomu tedy seslání ducha svatého taky není to vlastně vládnutí duchem svatým držen i k my silami a a to je málo to my jako potřebujeme víc a tak tak to myslím tak je to uvedeno na pravou míru tytyto mi údaj ne před mužem historicky kovaný a to je nějaký inici ručičky prahy. A vždycky v těch mých letech bylo dvacet zmínka jo jsem říkal neomylnost papež ska měla kodifikované teprve ruku asi osmnáct šedesát šest on říkal ne osmnáct set sedmdesát nebo třeba něco jiného se ke na dycky v tom byly dva tři roky vedle ne a říkal tak před vám vyvoďte mluvit nebudu protože se jenom kompromitují jsem potom mluvil o takový letech na který von nedosáh jo tedy nemohl studovat to jsem potom mluvil o se přesný letech nepřesně vysvětluje vy řík by řek říká že jo v noci probouzet a žít i životě ne ve spánku jako kříži ostatní spíme ne a zdá se na máme tam všechno popletlo dohromady svědomí z tohoto světa před zatím z obrazy před za mi z tohoto světa tak to je takhle neby se člověk stýkal s . A tvými tak by voni z toho byli zoufalý tedy protože bychom tam zaplet li svoje představy s tím co nám chtěli sdělit proběhne to ještě spl vtisk chrám takovým tomu je úplný nebe takže voni například manželka mně říká prosímtě nestýkal se se mnou bez velice náročná nýbrž v tom stavu vědomí které mám zde na tomto světě astrálním a kde to opravdově žiju jako vy žijte opravdově tam na tom svě tak se tady pro buď a tady začí žít nesmím mi tady neptal neby do svého spánku o tak to plním a když jako se s ním setkám tak ona mně buď vona tam probudí nebo se tam probudím v tom světě ale když jsem tady například mezi vámi tak se nepotřebuju tam probouzet jsem probouzet tady i tam ten něco jiného takže to nestál se s ním setkat takhle. Při vědomí zde než když se tam se musím napřed probudil protože v tom stavu spánku a s mění jsem méně vědomí nebo méně mohu vládnout svou vůlí než tady a není ale žádoucí se naučit tomuto vstupu do tamního života protože člověk tady úkol žádný úkol nemá tam že tam se něco dovídám to je úkol spíš který spočívá ze specifické mého poslání že když ty věci mám lidem vysvětlit ne a když by to nezažil tak to se ti nemohu takže to je výjimka a když to nemáte niko vysvětlovat tak to taky nepotřebujete to je zatěžující jak jsem se dověděl třebas o sem takzvané předcházejícím vtělení to mi zatěžovalo několik let. V čem tak se na to mělo to lovec prospěšný se zřekl vydat jsem poznal ten můj život toho do člo bych se byl vrhl zbytečně a tím bych se byl udržovat takže jsme se mohl poučit o tom co dělat nemám to bylo důležité a co dělat tedy taky mám to jsem se z toho vyvodit tak nikomu tedy neradím se tomu učit není to žádoucí tady máme úkol a ne v astrálně ovšem když potom se stýkáte s nějakým třeba svatým a tak musíte se naučit tam žít na úrovni ze které se postaru které se s ním stýkáte takže kabir je spánek nikoliv běžný a nebo nýbrž život na úrovni kde sem se setkat že se jim sem se povídavá může před duchovní sílu ne a to se neděje ve spánku nýbrž o polospánku by se dalo říct jak. Ale to to než právě fyzice prostě jiný vyšší stav vědomí než tenhleten podobný tomu že si žijete v astrálu vědomě a ne tam jenom nesmíte tak tam jste přístupni svým vědomím tomu vědomi toho mistra ten tam musím vstoupit výšky shora daleko vyšší úrovni on na tom astrálu nežije ale on se tam přijde podívat kvůli tomu že tam se schopný třebas ten setkat když to nejde nikde víš a to není tenkrát si boží že se chci o cesty od devět co nejvíc no pokud to není zvědavosti rozumová že rozum potřebuje tomu dopoledne my nepřekážely me tomu to je nejlepší případ ještě pokud to není jen jenom todleto tak je to hledání prostí bož ježíše to puzením vnitřním abych těm věcem. Rozuměl bych je mohl následovat aby se moc jimi řídit tak je to celkem v pořádku ale člověk neví co potřebuje na této cestě to je to si myslí že by toto potřeboval ale zatím byli prostě na který to vůbec neznali na nemodlit a vy mu trik kterým to vadí ho že to znali rozumíte protože dejme tomu a vy nás ráma krišna když ten narada se okolo světce který mu hrozný jistě dva roky vtělení tak se s nutně se muselo mít velice vysoko a ten tanečník který mu kynulo tolik životů kolik bylo listí na stromě zaradoval okamžitě to bylo zrušeno čili ono to nedopadá tak sice představuje jak bych chtěl jak by předvídal že by to bylo správné prosím vás nevsouval mezi tu ústřední touhu po království božím. Co jiného nekomplikujte si věci jak to přijde to přestal jsem nikdy netoužil po tom aby se od věci něco dověděl nikdy ne a kdybych byl toužil se to dovede tak jsem se nedostal k tomu poznání jak sem taky netoužil to je výjimka po spáse nikdy a to že nebudu a proto jsem se trošku klaň přiblížil a kdybych jako byl začal toužit tak bych musel projít ztrátou víry napřed kterou se touží protože ta touha po osobní spásy touha nepravá sobecké přivlastňují si něco pro sebe pracují ne to taky práce pro sebe se mi tady napovídáte a to být cesta od sebe k bohu a ne od boha k sobě rozumíte od boha k sobě co nevystudovala k to ne opak. Je správný rozumíte jeví opak správný tak tak to ne to ta otázka je špatně kladená vod tu tu se nemáte stratí přijdou v takové míře jak to potřebuje tak je to únosné že kdybyste dostal ty vědomosti ve větší míře než jak je to únosné tak se zalekne te a odejdete vo to to by bylo tak něco vznešeného že by se řek na klaním a budeš byste vod toho se při tomto sice se zdá účelné kolikrát účelné se zdá účelné není jo tak nerozhodují te o tom co je účelné a co je účelné jednejte podle toho jak vám to přijde a do čeho jste zasvěcen bez své vlastní vůle když na cestě poznáte kuruci než dojde těch k tomu síly tak je to tehdy dobře když se u toho nezastaví te nezabili ale vím. Co způsobilo například znalost takzvaného přechází z ho vtělení pro jak to jak to udržovalo a kdybych to neomluvil tím že sem to potřeboval pro jiný lidi a taky pro sebe abych nedělal chyby aby neopakoval chyby které který se měl tendenci tak bych to považoval nesprávné čili když někdo někam jde a na cestě možnost projít že si okolí je veliké nebe a tohleto nabývání vědomostí na cestě nebe že se v tom shlídne a že sem byl koukat a ne podle kupředu víte a když nic nevidí a když když voči jenom upřen tomu cíli ještě nebýt mu ale který tuším dál ce tak je to cesta vždycky vy hledí například mistr v indii vůbec nepoužije žáka napřed o ničem naprosto ne nemoh veme jeho vůli a vede ho od jednoho čakramu ke druhému když mluvím o raduje no to otevře se mu ten ča ram. A von pochopí jenom to co z toho čakramu vyplyne a dál nic a zase potom dalšího a podobně ale aby se jako obracel po přírodě kolem kterou by jevil to tam není v tom obsaženo ale to správný takže i když ten a ten vyjde nakonec se mi nech lotosů tak je proti takovému mudrci který touto cestou nehodí nebo jde za touto cestou ještě dál hotový žabař ale nevadí to nevadí to že nikdo není schopen všechno zvládnout důležitý je ten cíl ne tak máme čas i mezi učedníky páně veliký rozdíl že třeba tím pavle a mezi třebas svatým petrem no svatý petr by se byl těžko z mohla takový epištoly svatýho pavla to těžko napsal jednu nebo dva listy to je všechno že to napsal víc ale on to učit. Toho asi neuměl psát počítáme takže tady ta tou mako ne a tento psal za něho vemu toho petra no ale zaručeně nebyl schopen toho co třebas ten svatý pavel že byl člověk učený a ta učeného v tomto případě nebrzdilo protože ji zapsán do toho křesťanství do toho poučování bližních ale do doby než se to stalo tak ho to velice brzdil dokonce radil křesťani že o ni příkladné že nemyslete si že to je nejlepší mi te víme třeba za těch samo rance že to jsou tedy poloviny takový zenbuddhismu že když nejsou na hoře a na cestě s vzhlédli se mocenský v něčem něčem mocenský lépe řečeno tak vedli třebas hrozné války jako tuhletu poslední ne to byly samozřejmé který to by. Povznesení lidé to nebylo od zasvěcených lidi vedeno to bylo zase nimi mi vedeno pozice ten den s tou jako ne čtvrtým stupni ne z těch sedmi no a tam to vedlo hrozné válce takže ohlížet se na cestě nebo hledět vytěžit z toho bodu kde právě jsem co se jen to je špatné tím se prý na je ovšem také pán boží protože je bez bude boží ani vlasy nespadne to je rada bez vůle boží se nic neděje ale kdybyste k všemohoucnosti boží se dostal blíže tak byste řekl on sice vlas hlavy nespadne bez vůle boží ale vytrhne si vlast a hotovo na zem a. Stavte si pozor co při tom víte vo vůli boží vůbec nic vy ste si ho vytrhli byste hodil na zem a kde byla ta vůle boží řekněte mi a to co nevíte vo nevíte vo nic nemáte ne starost sám vy to a tam z toho hodilo na zem že jo čili takhle to vypadá tou všemohoucnosti boží království boží násilí trpí a takhle je všemohoucí že v tomto ta trpnost tak trpnost boží vlády že kdyby při tom nebyl trpný při obrovské tvůrčí aktivitě nebyl nebyl zároveň trpný tak to zaprvé nezvládne druhý by to ani nespojil protože stvoření je východiskem z dokonalosti do nedokonalosti a tam by se mu to zrno v tom smyslu že by se to nespadl dokonalosti nevrátil. Kdyby von jako to řeka ovšem dycky obrazně kdyby on zároveň nedbal na rovnováhu mezi trpnosti a aktivitou takže on dejme tomu musí trpět co krásou musí trpět úžasnou újmu aby toto nedokonale všechno mohlo existovat a v tom jeho všemohoucnost že von to trpí takže podají vlastní mezi vůle rozumíte a přeci mezi ho je se to neděje protože v tom ten trpný stav úplně jinak tak všem o tom boží v praze jinak než se to představujeme co je tam na o tom lidskou představu i tak jako to líčí to trošku lépe řečeno než pouze lidsky ale my to málo o něco málo jenom líp řečeno není to tak dokonale jak by to mělo být klidný tvorům to podívejte se to takhle na to odbyde. Že existují třebas podle zkušenosti indů sedm úrovní vědomí sedm úsekům které jsou pod nebo po vědomím které není úseku ve které je tedy komplexní do kterého jsou nějakým způsobem zahrnout tyto se těchto sedm set let tam zahrnout ano a toto je všechno vládce na třemi těmi úsek a pospojovávají takové pojítko volné pojítko šel aby to jedno se nevím k druhému aby to bylo v tom řádu hodnot zasazeno jedno za druhé že je pravda když se nějaký tvor dostane do stvořeného vůbec tak podléhá napřed tomu nejnižším to nejá ve které žijeme na tomto světě a které v našem případě je povýšen vědomím o tom co zažíváme než to kamene. To je na téže úrovni jako jsme my tam toto vědomí o tom co zažívá není obsaženo tak že on neví co tak že na tom světě ne a tak dále nemá kam vědomí s tím spojené o nějaké vědomí ale strašně maj to mužeme opomenout ale si člověk to vědomí o tom kde žije tak ho to tak mu to umožňuje taky si vylezla stoličku a po....

Download XMLDownload textWaveform view