Waveform view
85-07B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
je
se
je
tam
řečeno
v
bibli
břicha
jejich
po
plynou
vody
čisté
modlitbu
cha
čisté
co
je
tím
myšleno
ten
kdo
to
psal
dokonale
ovládal
a
na
to
mi
duchovní
na
tom
minulo
lidského
těla
a
věděl
že
prana
která
přichází
do
těla
ať
už
potravou
anebo
dechem
anebo
odpočinkem
že
vstupuje
do
solárního
plexu
do
oblasti
břicha
odtamtud
se
rozděluje
na
různé
účely
na
smyslovou
činnost
na
rozumovou
činnost
na
funkce
tělesné
vědomé
nevědomé
sekrece
vnitřní
i
vědomé
si.
A
tak
dále
na
to
všechno
se
rozděluje
tato
prana
do
je
má
toto
rozdělení
sil
které
přijímá
zvnějšku
z
toho
z
jeho
břicha
neplyne
vody
ducha
živé
vůbec
nic
jiného
ta
neplyne
než
normální
život
v
omezené
těle
a
omezen
intenzita
za
vede
vlivem
svého
myšlení
toho
zaujetí
svou
myšlenku
svou
svého
ducha
nebo
svou
vůli
někam
jinam
než
tam
tam
manit
prana
přirozeným
způsobem.
Jde
tak
ta
prana
proudí
potom
kanálky
které
normálně
jsou
neživé
takže
z
toho
člověka
pravé
z
toho
břicha
plynou
pramen
vody
živé
je
vám
to
musím
asi
vysvětlit
podrobněji
je
mi
líto
po
se
musím
dost
jako
daleko
odebrat
zatím
abych
to
vysvětlil
číňani
čínani
nebyli
dost
jako
dobře
informováni
o
ana
to
mi
vždycky
ho
těla
a
tak
věřili
že
nově
k
myslí
břich
a
ti
žáci
čiší
těch
mistrů
si
stěžovali
dycky
mistrovi
víš
ty
nás
učíš
zastavit
myšlenky.
Ale
vono
to
nejde
mně
se
já
pořád
vím
že
myslím
tím
břichům
a
pořád
z
toho
břicha
mě
přicházejí
myšlenky
jemu
prosim
vás
k
tomu
číňani
celý
věřil
na
to
že
mysli
a
myslí
příjem
přicházeli
odtamtud
myšlenky
přesto
si
to
a
nemohl
se
toho
zbavit
mysli
zase
myslíme
že
přicházejí
z
hlavy
a
nemůžeme
se
toho
zbavit
a
všichni
se
mýlí
nepřichází
ani
hlavy
ani
břicha
ale
něco
na
to
mě
pravdivé
ho
že
to
přichází
z
hlavy
nebo
z
břicha
nebo
něk
rodinu
nějakýho
místa
když
jsou
tady
cesty
takže
i
do
těch
cesta
víme
o
těch
cestách
těch
myšlenek
víme
o
tom
zdroj
nemáme
páru
ale
že
to
podvědomí
které
nemusí
být
poután
na
část
třebas
mozkovou
že
jsem
se
přesvědčil
o
tom
že
podle
jo
my
existuje
i
když
mozek
je
vymazáno
při
po
smrti
ne.
Podle
něho
přestal
existovat
protože
mozek
tady
není
kteří
by
to
uchoval
není
to
věc
práce
chová
jenom
mozku
by
se
kována
taky
někde
jinde
a
tak
taky
někde
jinde
tak
se
ten
dotyčný
který
zemře
si
z
tohoto
této
zásobárny
potom
žije
ne
ale
jestliže
je
pravda
že
jsou
duchovní
síly
v
člověku
za
ten
které
nejsou
oživen
jenom
proto
že
tamtudy
neprobudí
ty
cesty
lidských
myšlenek
tak
pak
taky
platí
že
jakmile
začnou
rodit
že
to
myšlení
a
ne
procházet
s
jinými
centra
než
těmi
běžnými
jak
to
automatismus
jedna
sám
zařizuje
když
se
baterie.
To
asi
dvě
tak
začnou
probíhat
někde
jinde
tak
pak
samozřejmě
tyto
tato
centra
se
oživuje
a
z
toho
břicha
to
znamená
tady
se
to
rozděluje
se
to
rozdíl
jinak
než
předtím
něco
duchovní
centrem
ten
ten
a
ta
plynou
řeky
duchovní
že
ti
že
ano
rozumíte
to
je
to
je
vědomost
o
těch
padesáti
dvou
tisíc
nadis
cest
který
z
toho
břicha
plynou
a
ve
kterých
my
máme
o
živeno
třebas
dvacet
třicet
je
tak
běžní
působí
na
vono
by
bylo
možno
jejich
mít
oživený
padesát
dva
to
by
potom
byli
proudí
že
ano
přičemž
ten
proto
který
do
nás
jde
ten
by
stačil
na
oživení
všech
těch
centra
prosím
upozorňuju
vás
ovšem
ono
to
nějak
žádoucí
by
tolik
toho
teklo
že
nás
ale
přeci
jenom
má
pravdu
ten
pisatelé
v
tom
svatém
písmo
že
to
takhle
do.
A
když
se
to
obrátí
když
se
tím
ne
hospodaří
špatně
těmi
silami
když
z
toho
při
si
to
někam
jinam
souká
než
třebas
do
po
hlavních
cesty
za
to
potom
dopadá
ta
síla
je
zvlášť
silná
ta
dělá
úplný
divy
nad
oblasti
ve
třinácti
ale
kristus
nás
vykoupil
z
kleci
zákona
tím
že
znamená
vzal
prokletí
na
sebe
neboť
je
psáno
pro
ke
je
každý
kdo
vy
síla
dřevo
to
proto
aby
požehnání
dané
abrahamovi
dostali
v
ježíši
kristu
i
pohanské
národy
abychom
zaslíbeného
ducha
přijali
skrze
víru
znázornění
to
příkladem
ani
lidskou
závi
jednou
pravo
platné
potvrzeno
nemůže
nikdo
zrušit.
Nebo
něco
přidat
si
byl
dán
abrahamovi
a
jeho
potom
k
nemluví
se
o
potom
ch
nýbrž
o
potom
u
jejím
kristus
chci
tím
říci
smlouvě
od
boha
dávno
pravo
platné
potvrzeno
nemůže
učiní
doslan
zákon
vydali
teprve
po
čtyřech
těch
třiceti
letech
a
tak
zrušit
slib
kdyby
totiž
dědictví
plynulost
se
zákona
nebylo
by
založeno
na
slibu
abraham
je
však
z
milosti
bůh
přil
svým
slibem
a
teď
bych
to
moh
chtěl
říct
tady
je
vlastně
o
něco
jiného
než
jak
to
vypadá
z
toho
utrženo
výroku
když
tam
musel
se
stavět
za
pohanské
národy
on
cesta
vět.
Ty
lékaře
taky
pohanské
národů
to
znamená
ne
židům
ostatní
byli
pohani
žít
nebyli
pohani
to
byly
pravověrný
lidé
ale
říká
jakou
mají
přednosti
lidé
kteří
nebyli
pozná
kolem
a
že
naopak
ten
zákon
je
pouto
ze
kterého
musí
být
vyvázne
neboť
ten
zákon
byl
dán
pro
prvé
se
těch
židů
tak
tvrdí
a
kdyby
nebylo
této
dosti
tak
by
nebylo
třeba
tak
tvrdého
zákona
jestliže
ježíš
kristus
byl
ukřižován
tak
jenom
proto
aby
se
zrušil
toto
poddanství
zákon
to
znamená
jestliže
tam
řečeno
doktore
kdo
byl
přizvání
tak
to
znamená
byl
zrušen
zrušen
dál.
Ta
jeho
se
to
to
bylo
prokletí
zvláštního
druhu
ve
který
člověk
má
vůči
zákonu
tomu
říkáme
vůči
karmě
se
ta
bys
to
eště
já
jsem
jenom
odvolám
prosím
vás
nebudu
to
znovu
říkat
protože
je
to
tady
v
tom
komentáři
všechno
vysvětleno
jesudian
nový
ale
jsem
to
říkal
už
jiným
taky
lidem
ale
první
křesťani
vzal
do
asi
stavem
ty
jak
tady
věc
toho
nepovažovali
to
kruté
prokletí
kterým
byl
ježíš
ukřižován
například
nebo
pro
které
byly
lidé
vyhnáni
z
ráje
za
prokletí
v
našem
slova
smyslu
na
něco
hanebného
nebo
za
něco
nesprávného
nýbrž
za
nejpoznalejším
záležitost
takže
první
křesťané
včetně
ještě.
Svatýho
vena
který
zemřel
až
roku
dvě
stě
třicet
po
kristu
ještě
říkali
že
to
že
jsme
padli
z
ráje
je
velice
šťastné
provinění
a
to
že
byl
potupně
ježíš
kristus
zabit
naši
žije
velice
šťastná
potu
a
je
to
velice
šťastné
prokletí
takhle
to
musíte
brát
ano
kdyby
totiž
nebylo
toho
pádu
z
ráje
tak
nebylo
otevřena
cesta
k
dalšímu
vývoje
tvá
kdyby
nebylo
z
toho
přivádí
se
krista
tak
nebylo
možno
tak
snadno
a
vůbec
nebylo
možno
přijít
k
bohu
že
bez
tohoto
prokletí
není
možnost
pasení
to
si
ty
jenomže
tady
děláme
jednu
velkou
chybu
a
já
už
nebudu
vysvětlovat.
Protože
si
myslí
že
se
mockrát
veme
historických
že
před
kristem
to
nešlo
po
kristu
jde
to
že
ježíš
kristus
byl
třeba
na
kříži
a
svatý
pavel
to
dobře
ví
to
už
dávno
to
smlouvat
mezi
bohem
aby
tady
byla
a
byla
uskutečněná
příklad
u
abrahama
pokud
jim
v
jejich
paměť
ale
před
tím
byla
uskuteční
u
jiných
lidí
a
bude
uskutečňovat
na
dost
do
konání
světa
to
je
prostě
slova
že
člověk
který
se
vzdá
sama
sebe
a
ten
v
tom
kříži
a
to
ano
dej
se
sama
sebe
totálně
všeho
se
všemi
záležitostmi
ten
je
svoboden
a
je
spasen
ano
čili
je
třeba
toho
krista
následovat
v
tom
smyslu
sebevzdání
ke
fiore
potíral
schopnost
silné
těmi
prostředky
se
dopátrat
jak
přestalo.
V
vypadá
tak
jsem
to
dělal
plným
právem
protože
těmi
prostředky
kterými
vona
to
za
kterými
vona
vládla
se
nedá
vo
tom
vůbec
nic
říct
to
je
lépe
říct
že
to
není
protože
věřit
že
to
je
převtělení
když
když
člověka
posedne
nějaká
idea
minulá
to
je
velice
lidská
záležitost
protože
člověka
chvilinku
posedne
něco
co
takový
ku
ne
posled
a
svého
poslání
co
jiného
jak
jsem
tam
ukázal
myslím
v
tom
komentáři
jednoho
posedla
touha
použit
ne
a
za
osmnáct
let
ho
a
toho
se
zbavil
vona
ho
zbavila
to
je
to
posedlosti
a
zase
na
se
toho
scho
posled
a
třebas
jiná
těžkost
že
mě
stran
výšek
ne
že
tam
na
příklad
že
tam
zná
takle
je
ale
to
je
opravdu
příklad
postupného
poslední
různými
ideami.
No
tehdy
se
léčil
z
toho
součástí
tak
neměl
tuhletu
ideu
to
by
se
to
by
to
byl
se
tehdy
řekl
né
to
neměl
ještě
tak
výšek
tu
teprve
nabyl
čili
jak
říkal
ježíš
kristus
ty
míti
vymýtili
se
jeden
dům
zlý
nastoupí
na
to
místo
sedm
protože
tam
je
prázdno
ne
a
to
bylo
v
tomto
případě
taky
to
se
chce
sama
posedlost
to
nic
jiného
než
posedlost
idejemi
takže
opravdu
já
si
říci
že
prostředky
kterými
fiore
se
hledí
dostat
pojmu
převtělování
to
mate
pojmy
protože
tímto
způsobem
nedoví
nik
o
převtělení
nýbrž
jenom
že
člověk
byl
posedlý
nějakou
ideu
jestli
je
to
jeho
předcházet
život
nebo
není
to
se
nedá
tím
zjisti
přestože
člověk
tam
všechno
třebas
poznává
nevadí
že
ta
idea
se
vtělí
do
toho
člověka
se
vším
okolí.
I
s
poznáním
toho
prostředí
ano
tadyhle
právě
se
stala
jedna
věc
kterou
to
to
si
velice
vážím
ty
po
těch
pokusů
který
provedl
fiore
když
ona
ukázala
jasným
způsobem
přemluví
pacienta
že
už
je
to
jeho
předcházející
vtělení
a
že
je
to
za
ním
a
on
se
z
toho
tím
pádem
dostane
viďte
je
karma
se
se
den
pacient
vodnesl
na
svých
bedrech
kde
se
dal
přemluvit
o
té
krásná
karma
vede
to
učení
karmě
indický
de
nikde
v
troubě
se
říká
česky
odložit
a
akt
jako
nepotřebné
protože
kdo
ví
jako
já
takovou
sílu
má
lidská
představa
tak
mě
dá
za
pravdu
že
má
tak
obrovskou
sílu
že
může
v
tisku
lidskému
životu.
Určitý
rád
ze
kterého
se
nemůže
vymanit
ano
dejme
tomu
v
koncentráku
potom
jsem
se
vzdal
svého
života
jsem
pět
měsíců
žil
v
jasném
spojení
s
vůlí
boží
takže
jsem
ne
dal
sám
nýbrž
on
já
jsem
nežil
on
žil
že
on
miloval
on
poznával
se
ze
mě
a
teď
si
představte
si
stále
pozor
na
představu
lidskou
na
sílu
lidské
představy
toto
nebylo
v
mé
představě
nýbrž
to
byl
fakt
od
boha
pocházející
že
se
vzdal
svýho
života
totiž
ale
to
nestačilo
na
to
to
to
by
bylo
to
bylo
příliš
slabé
proti
tomu
se
koncentráku
na
všichni
včetně
me
matky
mě
přesvědčovali
že
sem
na
stopa
jsem
přijal
myšlenku
že
jsem
na
svobodě
tak
jsem
ztratil
toto
spojení
s
bohem
to
je
síla
lidské
představy
někdo
mně
řekne
ty
jsi
ty
na
svobodě.
Jsem
zase
to
nedal
i
ta
tam
jsem
byl
přeci
svobodný
nese
věděl
že
to
všichni
pořád
říkali
tak
jsem
nakonec
na
to
přistoupil
ale
v
tu
chvíli
sem
měl
potom
spojení
s
bohem
přestal
je
stávat
co
sem
si
uvědomil
co
je
to
síla
lidské
představy
když
může
zrušit
i
spojení
s
bohem
to
je
trvá
pět
měsíců
sebe
když
to
tam
s
těmi
pacienty
týhleto
mlátilo
to
je
maličkost
vy
v
tom
musela
se
zažil
z
takové
výši
nespadli
do
toho
stavu
že
to
svým
na
tam
mlátilo
se
spadl
s
úžasný
výše
do
úžasný
že
to
mně
bylo
moc
le
a
řeknu
víte
záleží
na
přestavá
dokonce
v
tom
smyslu
že
když
člověk
si
představuje
pána
boha
jako
dokonalou
bytost.
To
je
představa
která
způsobí
že
se
s
bohem
nikdy
nesetká
že
se
to
stačí
k
tomu
aby
se
s
ním
vůbec
nikdy
nesetkal
tak
se
jenom
se
svou
představou
dokonale
bytosti
to
není
bůh
to
je
daleko
víc
duch
nekoná
bytost
se
všemi
přívlastky
který
jim
dáváme
lidskými
to
je
daleko
víc
čili
když
někdo
věří
například
dejme
tomu
tadyhle
jak
jsem
si
ta
před
chvílí
ten
starý
zákon
že
je
nebe
nějaké
místo
nad
námi
tak
pak
vlivem
té
je
představy
má
třebas
zřením
jak
eliáš
stoupá
na
no
na
voze
oni
vem
nebi
to
v
představě
toho
člověka
to
je
přetvořit
toho
člověka
do
při
způsobeno
představuje
toho
člověka
to
je
jeho
víře
a
tak
taky
celý
ti
slově
všichni
třesením
mystice
strašně
trpěli
že
ne
představu
že
hlavní
je
ta
smrt
vše
krista
na
kříži
tak
neza.
To
je
kříž
sápal
se
na
něj
a
uměl
li
se
života
neumře
bože
o
to
nejde
on
je
spasitele
ma
ne
on
se
mohu
stačit
to
ale
terezie
to
pochopil
a
ne
ale
vy
to
pak
vedle
nich
to
ty
hrozně
trpěli
a
to
je
nepříkladné
a
to
bylo
to
byly
vynechá
přeplavit
o
tom
že
musí
vnitřně
zemřít
mě
o
tom
všem
chabou
představuje
jak
se
má
vnitřně
zemí
míra
co
je
celou
něčem
to
vnitřní
zemře
v
počínat
v
něčem
úplně
jiným
že
já
nepatřím
že
tomu
člověku
že
nepatřím
tomu
lidskému
že
já
prostě
to
mám
jako
sluhu
nebo
jako
jako
hřivnu
od
boha
ne
že
to
není
moje
že
to
mé
lidství
je
hřivna
zkratka
a
já
ho
já
to
jenom
spravuje
rozumíte
mi
a
to
potom
tak
vám
to
představa
velice
rychle
člověka
pozná
si
dal.
Na
jeho
lidský
protože
by
kristus
přišel
ukázat
jak
co
je
za
člověkem
že
tam
příbytek
u
boha
od
věčnosti
připravený
no
a
tam
ještě
nebyl
člověk
lidském
těle
a
ta
té
věčnosti
cesta
s
ní
taky
to
neexistovalo
tam
v
ten
příbytek
který
má
od
věčnosti
připraven
tam
není
v
ži
přátele
to
by
bylo
to
by
byla
degradace
toho
příbytku
tak
ještě
nebyl
v
ži
když
byl
v
ráji
teprve
když
pojedl
ze
stromu
poznání
tak
se
viděl
pro
se
předtím
neviděl
ve
své
nahoty
že
se
začal
mít
tělo
a
tak
to
šlo
pořád
dál
to
se
pomalinku
s
tělesnou
teprve
čili
ty
ukazu
v
tom
ráji
jsou
ukazu
na
jiné
úrovni
vědomí
než
na
vědomí
na
té
tomto
vesmíru
to
se
nedělo
v
tomto
vesmíru
v
rámci
tohoto
byste
vůbec
oděl.
Že
nějaký
člověk
několik
tisíc
let
před
kristem
zažil
tohleto
a
četl
si
přitom
pojednání
babylonské
nebo
sumerských
které
se
tomu
rovná
a
říkal
ano
já
jsem
to
taky
zažil
a
na
to
al
to
tak
že
si
myslíme
vlivem
se
nevědomosti
že
se
to
s
ním
nezažili
že
svět
je
starý
třeba
šest
tisíc
let
tak
se
tomu
věřilo
dokud
věda
tomu
mýlíš
tak
to
je
to
je
chyba
těch
náboženským
zjistí
lidí
a
ne
té
vědy
tato
výstavě
že
to
není
pravda
ale
ti
ztratili
schopnost
projít
stvořením
v
tomto
životě
a
projít
kdyby
byli
prošli
stvořením
a
smrtí
tak
by
řekli
jako
třebas
sem
schopen
říct
já
ne
dvacátého
prvního
listopadu
tisíc
devět
set
třicet
devět.
Že
jsem
prošel
stvoření
světa
a
jeho
koncem
a
takže
mohu
napsat
svět
byl
stvořen
jednadvacátého
listopadu
třicet
devět
a
zároveň
taky
z
ničem
a
proto
mě
ježíš
kristus
pravdu
že
říkal
mentální
vám
v
sou
mise
mámeli
my
který
zaží
konec
světa
tou
budou
byli
tak
je
to
co
to
ta
představovat
dostali
ost
tam
má
já
ne
ta
představivost
je
jedna
ze
schopností
duše
naprosto
nepostradatelná
a
velice
skutečná
žádná
mája
ta
vytváří
skutečnost
kdybych
vám
řekl
že
jste
scho.
Nic
třebas
jí
chleba
protože
musíte
napřed
nabýt
představu
o
tom
že
je
to
jedl
tak
byste
mě
třebas
nevěřil
ale
vono
tomu
tak
je
ta
představa
že
chleba
je
jedl
vám
způsobuje
že
jste
schopni
ho
jíst
napřed
ten
je
představu
jenom
že
sání
ne
a
tak
dále
a
tak
jste
jenom
sáli
a
dvě
ho
miliony
tak
se
tam
zabili
ale
nebyli
jste
ještě
představivosti
přestali
jenom
si
tak
daleko
nebo
kdybych
já
řekl
že
můj
život
v
tomto
světě
je
závislý
na
představy
o
tomto
světě
tak
byste
řekli
a
ty
si
myslíš
to
je
mentalista
a
že
to
je
protože
že
ten
život
jenom
v
mé
představě
to
ne
to
ne
ten
život
existuje
i
bez
nepředstavitelné
ten
svět
který
jste
bez
nepředstavil
ale
já
v
něm
bych
bez
své
představě
nemohl
existovat
rozumíte
já
musím
mít
lidskou
představu.
Světě
abych
v
něm
moh
jednat
a
žít
a
takže
lidská
představa
je
absolutně
nutná
ovšem
budoucnosti
bude
nutné
provést
regulace
li
regulací
vážnou
regulací
dycky
představ
umět
tu
představu
už
přizpůsobovat
po
duchovním
potřebám
člověka
u
tuto
mládí
já
se
o
tom
přesvědčuji
na
těch
vnoučatech
ke
kterým
na
kterých
jsem
měl
občas
čas
jenom
někdy
nějaký
týden
teď
je
tady
budu
mít
zase
přesnou
týden
se
do
toho
znovu
pustím
do
další
akce
a
synem
říci
že
když
se
v
tom
mládě
ti
pěstuje
představa
která
odpovídá
duchovní
podstatě
člověka
a
ne
jenom
jeho
tělesnosti.
Když
odpovídá
jeho
věčnému
duchu
a
nejenom
pomíjejícím
tak
voni
to
přijímají
tak
samozřejmě
tak
samozřejmě
že
já
nad
tím
sám
sám
žasnu
že
ten
pěti
letý
vnouček
mě
řekl
dědečku
až
přijdu
k
tobě
do
plzně
nebudeš
mě
vykládat
jenom
jak
budeš
mi
vykládat
taky
pánu
ježíši
že
já
chci
jedná
pou
skutečnost
a
nejenom
pohádky
on
to
chápe
jako
skutečnost
přátelé
protože
já
ho
to
vykládám
ze
svého
uskutečnění
ze
svého
zážitku
ho
mám
okamžitě
pozná
že
tady
jsem
přestal
vykládat
pohádku
protože
je
to
bájeslovně
ty
zázraky
to
všeho
skutečnost
dybych
to
vykládal
no
za
učeních.
Čí
tak
by
to
samosebou
nechápal
jinak
než
jako
pohádku
přestal
by
tomu
věřit
ale
on
tomu
nevěří
a
víš
to
tak
je
on
ví
že
to
tak
je
to
já
jsem
se
za
řeka
mohu
řekne
ano
já
vím
že
my
mu
mís
pravdu
a
já
vo
tom
svět
víc
já
si
ji
pokřtěn
a
tak
dále
a
tak
dále
etiku
tu
bratr
je
pokřtěn
při
narození
ale
to
mám
jiný
úmysl
tebe
chci
a
post
až
k
tomu
budeš
dobře
rozumět
abys
uvědoměle
šel
do
toho
života
víry
jo
i
souhlasí
ale
volená
mě
pořídit
křtít
samozřejmě
to
bude
mít
velikou
potíž
já
ho
tykat
ještě
nechám
postit
jenom
dělal
to
přípravu
a
byl
před
dělal
před
let
mu
tam
pokřtít
ale
k
tomu
udělám
takovou
přípravu
že
se
mu
z
toho
bude
hlava
točit
jestliže
pán
ježíš
perzonifikovat
o.
Tobě
mi
ho
nedokazuje
me
ale
my
mi
ho
děláme
protekční
tak
to
je
možná
ještě
horší
on
tady
proto
ještě
přišel
k
tomu
židovskému
národu
ne
a
před
ním
niza
a
kdyby
on
nebyl
tak
že
to
ale
ale
tady
platí
to
skvělé
myšlení
jesudian
který
říká
kdyby
bylo
pravda
že
za
šest
dní
stvořil
pán
bůh
svět
a
pak
si
šel
odpočinou
tak
jsme
po
hři
stvořitele
který
je
věčný
toho
ale
pohřbít
ze
tvořil
většina
proto
věčně
tvoří
a
tak
taky
spasitel
věčná
záležitost
je
věčně
spasitelem
které
věčně
tah
v
lidstvu
a
ve
všem
stvoření
které
vede
k
němu
nebo
je
to
okruh
od
boha
k
bohu
této
spasitelský
a
osvětitel
také
duch
svatý.
I
ustavičně
funguje
to
na
jedné
nekdo
nesestoupil
na
přestoupil
ale
to
nebyl
začátek
věcí
nýbrž
to
bylo
jenom
dokument
jak
se
to
děje
věčně
ano
podívejte
se
když
vidím
plni
u
představuje
svou
jedli
budou
pro
mě
někde
začlo
by
pro
mě
jedl
ne
nezačnu
pochopitelně
protože
představa
má
taky
své
meze
ale
upozorňuju
vás
že
ty
meze
sou
do
široké
jsou
širší
než
my
si
představujeme
hýbat
hři
spisoval
a
dám
u
do
ruky
civěli
rostou
čidly
a
řekne
mu
ty
pojídá
nejlepší
a
nejšťastnější
a
nejhlavnější
jablko
tak
on
tu
si
vůli
míst
takovou
rozkoší
jsem
při
tom
byl
že
jsme
se
všichni
smáli
viděli
má
si
vůli.
Toho
hrnou
stal
říkal
to
je
jablíčko
to
je
ji
na
blízkém
takhle
lidská
představa
jde
takhle
daleko
více
ne
tak
daleko
že
by
splynul
udělat
neudělal
ničeho
nic
tak
silu
dycky
se
to
nemá
tam
není
ještě
skutečností
ne
ale
je
širší
než
my
si
představujeme
předvest
Z
hlediska
jidáše
to
jeho
rozhodnutí
není
správné
ani
dobré
že
zradil
ježíše
pochopitelně
nebo
to
značně
to
tak
musí
pochopit
von
a
je
to
proto
děje
se
to
proto
nebo
má
proto
o
tom
takové
mínění
aby
se
mohl
zavraždit
rozumíte
aby
totiž
zlo
aby
bylo
ukázáno
v
té
symbolice
ježíšova
života
kdy
zlo
relativní
zlo
dohrály
protože
vedle
relativního
zla
a
dobra
které
působilo.
Během
těch
tří
let
nebo
ukazoval
ježíš
jak
působí
vě
těch
tří
let
toho
svého
učitelského
úřadu
měl
nastoupit
vyšší
školení
už
zadním
dobrem
a
zlem
a
potom
bylo
třeba
popravit
ne
to
relativní
zlo
a
kdyby
se
bylo
nepovažovalo
za
zlé
za
zlo
tak
by
se
bylo
nepopravilo
že
to
je
důvod
proč
to
bylo
taky
vlastně
správné
ano
o
když
ten
jidáš
jako
správné
za
právě
ve
považoval
dej
to
tam
jako
neexistuje
absolutní
zlo
tak
neexistuje
absolutní
dobro
tak
jak
my
lidsky
něco
za
absolutní
považujeme
to
absolutní
dobro
už
není
dobrem
v
tom
smyslu
jakmi
jsme
schopni
ho
jako
dobro
vidět
dejme
tomu
absolutní
dobro
tvůrce
o
spočívá
v
tom
že
se
tam
na
té
přírodní
úrov.
Rovni
všichni
pobíjejí
silnější
slabšího
kam
je
meze
že
ano
a
jinak
to
kupředu
nejde
a
je
to
v
rámci
absolutního
dobra
přátelé
tohleto
prováděno
jak
tomu
potom
rozumět
absolutní
dobro
to
se
nedá
přednášce
vůbec
říct
protože
to
se
rozumně
na
pochopit
že
je
třeba
tu
úroveň
se
dostat
aby
člověk
věděl
co
to
absolutní
dobro
to
je
svým
způsobem
úžasně
bezohledné
ten
jako
to
dítě
v
té
přírodě
a
v
určitém
ohledu
tak
ohledu
né
se
člověk
říká
prstem
pán
bůh
stravu
takový
prostí
to
byste
člověk
někdy
o
tom
nestala
to
vypadá
čili
to
absolutno
zasahuje
na
všechny
strany
do
oblasti
takzvaného
relativního
zla
i
takzvaného
dobra
a
by
měl
tato
rozpětí
aby
se
tam
mohlo
vševědou
stát
tak
musí
být
opravdu
absolutní
v
tom
smyslu
za
relativním
dobrem
musí
stát
za
ním
vysoko.
Ne?
A
pak
má
tuhletu
průbojnost.
a
jestliže
tedy
v
tom
ráji
se
líčí
jak
lidstvo
z
té
jednoty
s
bohem
která
existovala
předtím
než
on
hospodin
do
toho
člověka
vdechl
do
jeho
řítí
den
života
tak
ten
život
toho
člověka
byl
předtím
u
boha
o
tom
není
pochyby
když
to
mluví
jenom
v
jedním
slovem
o
tom
nebo
jednou
větou
tak
jakmile
se
to
dostane
na
úroveň
řek
bych
pocitu
oddělenosti
už
tak
pak
už
se
ten
člověk
řítí
do
té
oblasti
dvandva
dvojnosti
ne
a
jedno
z
té
fázi
je
že
dostává
k
dispozici
tělo
ve
které
ve
kterém
jsou
dva
stromy
strom
života
a
strom.
Poznání
dobra
a
zla
tím
stromem
života
v
lidském
těle
je
to
je
uprostřed
ráje
to
lidské
tělo
je
uprostřed
ráje
na
to
vás
upozorňuju
v
tom
v
této
symbolice
toho
pádu
z
ráje
v
tomto
lidském
těle
jsou
tyto
dva
stromy
strom
života
to
je
ten
kterým
se
živý
náš
organismus
a
je
tam
v
tom
poznání
ze
kterého
se
živý
automatismus
dvě
nebo
i
rozšířené
vědomí
ten
strom
tím
co
vám
poznání
je
páteř
s
těmi
čakramy
ne
a
jakmile
se
začne
pojídat
z
tohoto
stromu
poznání
to
znamená
jak
se
hne.
Hadí
silou
tak
i
podání
ze
stromu
života
které
normálně
sloužilo
k
udržování
tohoto
života
zde
na
světě
najednou
začne
sloužit
k
něčemu
jinému
začne
sloužit
poznání
věčného
života
řeknu
vám
to
například
do
svého
života
když
ty
lékaři
mě
převedl
do
toho
stavu
že
mě
čtrnáctkrát
vod
vymanili
odstranili
vědomí
tohoto
světa
a
já
jsem
se
ocitl
ve
stavu
ve
kterém
jsem
nevnímal
tento
svět
ale
byl
jsem
veli
ve
vědomí
byl
jsem
vědomí
tak
to
mělo
ten
následek
že
já
jsem
pomalu
to
co
je
v
genezi
řečeno
jako
pád
z
ráje
já
jsem
ho
pomalu
tento
pád
nebo
oni
ty
lékaři
zpozdilý
že
ten
pád
se.
Povalil
velice
to
noha
na
člověka
není
tak
pomalý
ten
pán
já
jsem
pomalinku
na
splátky
padl
z
ráje
rozumíte
takže
znovu
když
jsem
přišel
z
té
operace
vědomí
tohoto
světa
tak
jsem
se
v
něm
znovu
jako
musel
narodit
v
tom
světě
jsem
od
píky
musel
zase
začít
maminka
říkala
že
se
na
ni
dívám
po
takového
práci
tíze
jo
tak
to
chápal
tak
to
je
ono
té
správný
to
musela
takhle
vidět
a
ostatnatý
že
takhle
citem
se
díval
na
světa
sem
se
s
ním
znovu
spřátelil
já
jsem
do
něho
znovu
se
rozvi
to
už
normálně
tě
ve
všech
letech
že
se
mi
to
stalo
nebude
řeka
půl
už
to
má
dáno
za
sebou
že
tak
vrozené
do
tohoto
světa
že
se
s
ním
úplně
ztotožňuje
že
své
tělo
považuje
za
sebe
a
tak
dále
to
se
mně
vůbec
nestalo
já
jsem
už
nikdy
od
té
doby
začal
tělo
považovat
za
sebe
nýbrž
za
pomocníka
svého
jo.
To
všechno
způsobili
lékaři
proč
vám
to
říkám
protože
jestliže
člověk
potom
jako
to
bylo
v
něm
případě
s
tímhletím
a
to
se
dá
od
tebe
oddělit
získá
taky
schopnost
rozlišovací
a
to
se
nedalo
oddělit
že
rozlišuje
relativně
správné
obrana
vně
nesprávného
ale
naprosto
jistotou
jsem
toho
litoval
že
já
jsem
věděl
se
vode
mě
děje
a
to
mně
nenapovídá
že
je
to
buď
správné
nakonec
správné
a
co
bylo
správné
toho
jsem
se
chopil
a
měl
jsem
sílu
tou
uskutečnit
tam
mluví
pro
to
lys
by
z
toho
všechno
řekl
promiňte
mně
stačí
to
tak
jeho
není
on
to
zase
nám
se
to
za
zlé
a
pořád
takhle
velice
mlít
pže
mám
moc
před
sebou
lásky
měl
bych
to
říkat
pomalej
ale
budu
říkat
pořád
rychleji
ještě
pořád
všem
si
pořád
tak
podívejte
se
vy
si
to
potom
přes
přečtete
několikrát
do
sebou
a
budete
z
toho
dávat
dohromady
tak
zkrátka
jelikož
jsem
rozeznával
správné
a
měl
jsem
k
tomu
moc
toho
také
uskutečnit
to
správné
a
ne
z
vlastní
vůle.
Nýbrž
poznávání
je
to
co
nebylo
z
rozumu
to
že
jsem
něco
považoval
za
správné
to
nebylo
považováni
to
nebylo
něco
po
úvaze
vytvořeno
nýbrž
bez
úvahy
se
dostaví
všeho
takže
já
jsem
toto
považoval
správné
protože
jsem
věděl
že
je
to
správné
to
byla
součástí
mého
vědění
chápete
to
způsobit
ty
lékaři
to
na
nějakém
předchází
vtělení
prosím
vás
to
nechte
stranou
ale
protože
jsem
to
uskutečnil
tak
jsem
ustavičně
odstupoval
jako
to
umí
asi
ti
lékaři
od
sama
sebe
od
vlastní
vůle
a
vlastní
vůlí
jsem
zvláštním
způsobem
pěstoval
nebo
zacházel
ne
obvyklý
způsobem
že
jsem
veškerou
svou
vůli
svou
vůli
vlastní
používal
k
tomu
abych
plnil
vůli
toho
co
nebylo
z
mé
vůle
to
ne
to
jako
ta
je
rozumíte
mně.
Takhle
by
mělo
na
té
duchovní
cestě
vypadat
a
v
joze
to
tak
vypadá
křesťanství
ne
co
tak
vypadá
já
už
se
pomalinku
zastával
to
vaše
to
malinkém
pan
to
pořád
na
mysli
aby
totiž
ten
jogin
nejednal
podle
vlastní
vůle
ten
musí
jednat
podle
vůle
mistra
jo
a
jak
nejedná
podle
vůle
mistra
tak
ten
byste
vyhodí
z
tý
jeho
abl
na
nadaní
no
tady
nemá
to
dělat
mu
řekne
i
když
jde
po
pudu
gotamo
tak
ho
dycky
vyhodili
každý
mistrovi
hodil
že
on
nebyl
schopen
se
držet
vůle
toho
mistra
nebyl
schopen
protože
on
poznával
jako
správné
něco
vyššího
co
ten
mistr
jako
nepoznával
jako
správné
vono
za
tím
co
mu
vnukávat
mistr
byla
ještě
vyšší
pravda
kterou
on
kterého
dával
přednost
že
to
mě
měla
velice
zaznamenala
číňani
smím
kamarádky
to
dítě.
Nemá
hlavu
tvrdou
já
mu
něco
poradím
von
se
mě
na
to
ptá
co
má
dělat
a
on
se
toho
nevšimne
on
v
tom
uskutečňuje
von
říká
maminko
to
špatně
a
já
mu
to
tak
pěkně
po
křesťanskou
vadí
ne
tak
mu
poradí
něco
jiného
opět
řekne
že
je
to
špatně
tak
já
mu
řeknu
něco
aby
se
ho
zbavila
jenom
tak
že
ho
vlastně
vodhodí
a
on
se
toho
zrovna
chopí
ne
a
zrovna
to
dělá
teď
mě
prosim
vás
řekněte
říkala
paní
fik
své
co
s
takovým
dítětem
ten
nevychovatelnou
do
čeho
ten
člověk
roste
na
nějaké
takové
samo
bytosti
nesrozumitelné
pro
taky
světem
se
ke
se
světem
to
bude
ztratit
ké
já
nemám
na
něho
vliv
no
a
protože
vám
nevěděla
o
tom
zákulisí
a
nevěděla
že
já
poznávám
něco
že
co
ona
nepoznávala
a
no
ale
mělo
to
ten
následek
že
když
jsem
nekonal
svoji.
Vůli
ani
tý
matky
ani
vůli
svého
okolí
nýbrž
od
něčeho
co
jsem
poznával
z
jiného
pramene
z
tohoto
rozumového
ne
po
úvaze
nýbrž
bez
úvah
tak
že
jsem
v
sobě
strádal
něco
čemu
bychom
řekli
vlastně
přibývá
do
nádoby
poznání
dosud
nepoznaného
do
dokud
něčeho
co
se
nemůže
ještě
dostat
úplně
v
našeho
vědomí
až
ta
na
doba
se
úplně
naplní
a
čím
se
naplňovala
naplňoval
se
vědomí
o
věčném
životě
neboť
všechny
ty
zprávy
co
je
správné
z
věčného
života
a
já
jsem
tím
naplňoval
že
jsem
takhle
správně
používal
tu
vůli
se
naplňoval
tu
nádoby
na
dobu
svého
poznání
až
ho
na
do
tekla
až
na
okraji
nebo
naplnil
se
až
na
okraj
a
v
té
chvíli
co
se
stal
před
věčnou
podstatou
člověka
sedmnácti
letech
je
že
to
předtím
nepřál
a
ani
si
to
pocit
doby
nepřeju
prostě
předtím
jsem
stál.
Jsem
si
nepřál
spásu
na
rozdíl
od
jogina
a
na
i
od
křesťana
všichni
jsou
na
tom
stejně
je
si
to
nepřál
určitá
taky
nebudu
no
a
ono
to
vono
to
ke
mně
jde
samo
čili
já
vím
že
je
to
snazší
a
přirozenější
cesta
než
jakou
se
ti
křesťani
a
jogini
představujou
ale
mám
naštěstí
dispozici
joginy
tří
s
to
přesně
představují
jako
já
třeba
ne
jesudian
se
takhle
představuje
jako
já
je
to
taky
jogi
nebo
ode
varu
zajímat
jogin
teďka
všechna
sebe
výchova
bohu
obejde
si
to
umě
až
to
bude
hotovýho
že
na
aby
to
dostali
včas
než
se
to
vazeb
to
bude
pro
rozebral
a
to
je
výtečné
dílo
ovšem
já
to
taky
komentuj
sebe
výchova
jogou
jesudian
to
komentuj
a
bych
nerad
abych
vás
tím
znechutil
protože
já
mám
i
vůči
yesudianovi
nějaké
víry.
Tady
i
když
se
jinak
žijeme
na
přátelský
noze
pokud
my
nezlomí
nohu
a
tak
i
to
potom
žijeme
na
třebas
kasete
já
jsem
mu
nedějou
zalhal
té
ho
si
dnes
mívá
potom
mě
zlomenou
byste
si
nezalhal
a
když
to
to
dělala
ale
pobili
případ
a
mu
říkal
se
nemám
čas
o
mě
ten
se
dal
tam
a
novou
já
sem
měl
pět
neděl
čas
a
já
jsem
přeložil
jeho
jeden
spis
který
by
byli
na
nepřiložili
víte
neměl
jsem
jako
by
čas
je
to
je
jeho
spis
nelíbil
třeba
nechtěl
sekat
a
tak
já
vám
to
říkám
proto
abyste
abych
mohl
pokračovat
kousek
dál
a
říct
s
vám
že
člověku
aniž
ví
ani
si
to
přeje
a
tím
snáze
když
si
to
nepřeje
ale
dělá
pro
to
aby
se
to
stalo
tak
mě
narůstá
něco
o
čem
neví
že
v
něm
narůstá
a
to
je
vědomí
věčného
života
takže
já
jsem
v
sedmnácti
letech
si
uvědomit.
Způsobem
řek
bych
nepřirozeným
nebo
nadpřirozený
nebo
velice
silný
jak
jsem
to
nikdy
předtím
nepoznal
že
věčný
život
je
základem
mého
já
že
to
je
moje
pravé
já
a
tak
dále
a
dostal
do
se
do
služby
toho
k
tomuto
pravému
já
tak
a
potom
jsem
zase
tou
vůlí
museli
jednat
nebo
most
se
mi
používat
trošku
jinak
než
do
těch
složení
let
to
jsem
ze
začátku
dělal
úplně
chybně
protože
jsem
podlehl
tomu
dojmu
že
on
je
všecko
a
já
nic
a
tak
jsem
začal
sebe
zabíjet
to
bylo
nesprávné
abych
byl
odešel
nebýt
matky
ze
života
během
několika
dnů
že
jsem
nejedl
nepil
a
jenom
jsem
se
soustřeďoval
jenom
jsem
prostě
myslel
na
toho
boha
a
to
bylo
bez
mezer
takže
nebyl.
Čas
na
jídlo
že
bych
byl
nechtěli
ale
nebyl
na
ně
čas
a
my
se
neměl
odkud
to
já
vy
ty
měl
hlad
tak
mě
to
využil
ten
kabale
je
nerušili
hlad
já
jsem
nad
neměl
ale
matka
byla
tak
hodná
to
byl
anděl
strážný
že
mě
krmila
osm
dní
že
ukládala
ke
spánku
to
já
jsem
taky
nepotřeboval
spát
nutila
mě
abych
spal
a
podobně
tak
říkal
no
stím
dítětem
to
asi
nedopadne
dobře
si
říkal
v
duchu
to
takhle
v
sedmnácti
letech
vyvádí
tak
co
potom
dál
ale
já
vám
to
říkám
abyste
poznali
že
ta
duchovní
cesta
hlavní
své
fázi
nebo
dá
se
vystihnout
jako
hlavní
princip
jejich
v
tom
že
je
to
správná
manipulace
s
vůlí
a
že
to
co
je
správné
jako
co
čili
čím
je
správné
manipulovat
s
vůlí
ze
začátku
nejsprávn.
Dycky
se
musí
tou
vůlí
manipulovat
trošku
jinak
podle
míry
poznání
kterého
se
mně
dostalo
já
se
musím
už
od
toho
poznání
které
mám
opřít
třebas
a
to
už
musí
ta
vůle
se
to
musí
způsobit
to
třeba
když
se
od
těch
třech
a
půl
tech
jsem
poznával
co
je
správné
tak
jsem
se
musel
o
to
co
je
správné
opřít
musel
se
ho
odmítnut
všechny
svoji
tohoto
světa
řekne
maminky
a
ji
kteří
kali
to
není
správné
co
ty
děláš
ty
můžeš
nás
poslouchat
to
je
správné
já
jsem
po
slon
jiného
co
nebylo
z
tohoto
světa
a
neuvědomoval
se
že
to
z
tohoto
světa
není
já
jsem
se
že
to
že
to
je
odněkud
vodu
to
jsem
nevěděl
já
jsem
se
že
je
to
zcela
přirozená
záležitost
ale
nutkavá
takže
daleko
nutkavější
než
to
mě
napomíná
napovídá
matka
a
proto
jsem
to
dával
přednost
k
tomuto
poslechl
tohoto
tak
já
bych
myslím
že
tento
úvod
by
stačil
že
bych
moh
se
dostat
na
na
to
skloubené
jogy
křesťanstvím
ano
mohl
by
se
zrovna
jako
v
křesťané.
Úzkém
vedení
duchovním
platí
jedna
zásada
že
duchovní
vůdce
není
ten
kdo
o
tom
umí
vypovídat
o
těch
duchovních
záležitostech
neboť
duchovní
ce
ten
do
dovede
předávat
svou
vůli
žáků
a
působí
svou
vůlí
v
žáku
čili
krutě
kdo
působí
svou
vůlí
v
žáku
kterého
má
takže
ta
vaše
joga
pokud
nepůsobí
te
jako
nebo
někdo
na
vás
nepůsobí
jako
mistr
v
indii
svou
vůlí
v
žáků
tak
to
ještě
vůbec
nesleví
ani
joga
joga
to
je
závazek
matek
tuhý
vazeb
mistrem
žáka
mistrem
nikdy
ne
přesahuje
víc
než
čtyři
voči
žák
a
mistr
nikdo
ne
dva
žáci
a
jeden
mistr
kdyby
ský
žák
a
mistr
tak
říci
jste
žák
když
ten
mistr
má
dvacet
nebo
třicet
žáků.
S
každým
pojednával
zvlášť
protože
každý
žák
má
jiné
východisko
a
kdyby
se
jako
chtělo
obecně
co
o
myslel
o
jezeře
tak
říkají
indové
toho
je
strašně
málo
já
sem
ka
mluvím
slovy
žádná
eva
žáka
čili
a
ho
se
je
říká
o
jel
se
bohužel
nedá
obecně
toho
mnoho
říct
já
jsem
popsal
kontrolní
že
božího
se
ale
toho
je
strašně
málo
proti
tomu
co
jsem
se
dověděl
od
mistra
m
ještě
ma
očima
a
teď....
Text view •
Help