EN | ES |

85-07B

85-07B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To je se je tam řečeno v bibli břicha jejich po plynou vody čisté modlitbu cha čisté co je tím myšleno ten kdo to psal dokonale ovládal a na to mi duchovní na tom minulo lidského těla a věděl že prana která přichází do těla potravou anebo dechem anebo odpočinkem že vstupuje do solárního plexu do oblasti břicha odtamtud se rozděluje na různé účely na smyslovou činnost na rozumovou činnost na funkce tělesné vědomé nevědomé sekrece vnitřní i vědomé si. A tak dále na to všechno se rozděluje tato prana do je toto rozdělení sil které přijímá zvnějšku z toho z jeho břicha neplyne vody ducha živé vůbec nic jiného ta neplyne než normální život v omezené těle a omezen intenzita za vede vlivem svého myšlení toho zaujetí svou myšlenku svou svého ducha nebo svou vůli někam jinam než tam tam manit prana přirozeným způsobem. Jde tak ta prana proudí potom kanálky které normálně jsou neživé takže z toho člověka pravé z toho břicha plynou pramen vody živé je vám to musím asi vysvětlit podrobněji je mi líto po se musím dost jako daleko odebrat zatím abych to vysvětlil číňani čínani nebyli dost jako dobře informováni o ana to mi vždycky ho těla a tak věřili že nově k myslí břich a ti žáci čiší těch mistrů si stěžovali dycky mistrovi víš ty nás učíš zastavit myšlenky. Ale vono to nejde mně se pořád vím že myslím tím břichům a pořád z toho břicha přicházejí myšlenky jemu prosim vás k tomu číňani celý věřil na to že mysli a myslí příjem přicházeli odtamtud myšlenky přesto si to a nemohl se toho zbavit mysli zase myslíme že přicházejí z hlavy a nemůžeme se toho zbavit a všichni se mýlí nepřichází ani hlavy ani břicha ale něco na to pravdivé ho že to přichází z hlavy nebo z břicha nebo něk rodinu nějakýho místa když jsou tady cesty takže i do těch cesta víme o těch cestách těch myšlenek víme o tom zdroj nemáme páru ale že to podvědomí které nemusí být poután na část třebas mozkovou že jsem se přesvědčil o tom že podle jo my existuje i když mozek je vymazáno při po smrti ne. Podle něho přestal existovat protože mozek tady není kteří by to uchoval není to věc práce chová jenom mozku by se kována taky někde jinde a tak taky někde jinde tak se ten dotyčný který zemře si z tohoto této zásobárny potom žije ne ale jestliže je pravda že jsou duchovní síly v člověku za ten které nejsou oživen jenom proto že tamtudy neprobudí ty cesty lidských myšlenek tak pak taky platí že jakmile začnou rodit že to myšlení a ne procházet s jinými centra než těmi běžnými jak to automatismus jedna sám zařizuje když se baterie. To asi dvě tak začnou probíhat někde jinde tak pak samozřejmě tyto tato centra se oživuje a z toho břicha to znamená tady se to rozděluje se to rozdíl jinak než předtím něco duchovní centrem ten ten a ta plynou řeky duchovní že ti že ano rozumíte to je to je vědomost o těch padesáti dvou tisíc nadis cest který z toho břicha plynou a ve kterých my máme o živeno třebas dvacet třicet je tak běžní působí na vono by bylo možno jejich mít oživený padesát dva to by potom byli proudí že ano přičemž ten proto který do nás jde ten by stačil na oživení všech těch centra prosím upozorňuju vás ovšem ono to nějak žádoucí by tolik toho teklo že nás ale přeci jenom pravdu ten pisatelé v tom svatém písmo že to takhle do. A když se to obrátí když se tím ne hospodaří špatně těmi silami když z toho při si to někam jinam souká než třebas do po hlavních cesty za to potom dopadá ta síla je zvlášť silná ta dělá úplný divy nad oblasti ve třinácti ale kristus nás vykoupil z kleci zákona tím že znamená vzal prokletí na sebe neboť je psáno pro ke je každý kdo vy síla dřevo to proto aby požehnání dané abrahamovi dostali v ježíši kristu i pohanské národy abychom zaslíbeného ducha přijali skrze víru znázornění to příkladem ani lidskou závi jednou pravo platné potvrzeno nemůže nikdo zrušit. Nebo něco přidat si byl dán abrahamovi a jeho potom k nemluví se o potom ch nýbrž o potom u jejím kristus chci tím říci smlouvě od boha dávno pravo platné potvrzeno nemůže učiní doslan zákon vydali teprve po čtyřech těch třiceti letech a tak zrušit slib kdyby totiž dědictví plynulost se zákona nebylo by založeno na slibu abraham je však z milosti bůh přil svým slibem a teď bych to moh chtěl říct tady je vlastně o něco jiného než jak to vypadá z toho utrženo výroku když tam musel se stavět za pohanské národy on cesta vět. Ty lékaře taky pohanské národů to znamená ne židům ostatní byli pohani žít nebyli pohani to byly pravověrný lidé ale říká jakou mají přednosti lidé kteří nebyli pozná kolem a že naopak ten zákon je pouto ze kterého musí být vyvázne neboť ten zákon byl dán pro prvé se těch židů tak tvrdí a kdyby nebylo této dosti tak by nebylo třeba tak tvrdého zákona jestliže ježíš kristus byl ukřižován tak jenom proto aby se zrušil toto poddanství zákon to znamená jestliže tam řečeno doktore kdo byl přizvání tak to znamená byl zrušen zrušen dál. Ta jeho se to to bylo prokletí zvláštního druhu ve který člověk vůči zákonu tomu říkáme vůči karmě se ta bys to eště jsem jenom odvolám prosím vás nebudu to znovu říkat protože je to tady v tom komentáři všechno vysvětleno jesudian nový ale jsem to říkal jiným taky lidem ale první křesťani vzal do asi stavem ty jak tady věc toho nepovažovali to kruté prokletí kterým byl ježíš ukřižován například nebo pro které byly lidé vyhnáni z ráje za prokletí v našem slova smyslu na něco hanebného nebo za něco nesprávného nýbrž za nejpoznalejším záležitost takže první křesťané včetně ještě. Svatýho vena který zemřel roku dvě stě třicet po kristu ještě říkali že to že jsme padli z ráje je velice šťastné provinění a to že byl potupně ježíš kristus zabit naši žije velice šťastná potu a je to velice šťastné prokletí takhle to musíte brát ano kdyby totiž nebylo toho pádu z ráje tak nebylo otevřena cesta k dalšímu vývoje tvá kdyby nebylo z toho přivádí se krista tak nebylo možno tak snadno a vůbec nebylo možno přijít k bohu že bez tohoto prokletí není možnost pasení to si ty jenomže tady děláme jednu velkou chybu a nebudu vysvětlovat. Protože si myslí že se mockrát veme historických že před kristem to nešlo po kristu jde to že ježíš kristus byl třeba na kříži a svatý pavel to dobře to dávno to smlouvat mezi bohem aby tady byla a byla uskutečněná příklad u abrahama pokud jim v jejich paměť ale před tím byla uskuteční u jiných lidí a bude uskutečňovat na dost do konání světa to je prostě slova že člověk který se vzdá sama sebe a ten v tom kříži a to ano dej se sama sebe totálně všeho se všemi záležitostmi ten je svoboden a je spasen ano čili je třeba toho krista následovat v tom smyslu sebevzdání ke fiore potíral schopnost silné těmi prostředky se dopátrat jak přestalo. V vypadá tak jsem to dělal plným právem protože těmi prostředky kterými vona to za kterými vona vládla se nedá vo tom vůbec nic říct to je lépe říct že to není protože věřit že to je převtělení když když člověka posedne nějaká idea minulá to je velice lidská záležitost protože člověka chvilinku posedne něco co takový ku ne posled a svého poslání co jiného jak jsem tam ukázal myslím v tom komentáři jednoho posedla touha použit ne a za osmnáct let ho a toho se zbavil vona ho zbavila to je to posedlosti a zase na se toho scho posled a třebas jiná těžkost že stran výšek ne že tam na příklad že tam zná takle je ale to je opravdu příklad postupného poslední různými ideami. No tehdy se léčil z toho součástí tak neměl tuhletu ideu to by se to by to byl se tehdy řekl to neměl ještě tak výšek tu teprve nabyl čili jak říkal ježíš kristus ty míti vymýtili se jeden dům zlý nastoupí na to místo sedm protože tam je prázdno ne a to bylo v tomto případě taky to se chce sama posedlost to nic jiného než posedlost idejemi takže opravdu si říci že prostředky kterými fiore se hledí dostat pojmu převtělování to mate pojmy protože tímto způsobem nedoví nik o převtělení nýbrž jenom že člověk byl posedlý nějakou ideu jestli je to jeho předcházet život nebo není to se nedá tím zjisti přestože člověk tam všechno třebas poznává nevadí že ta idea se vtělí do toho člověka se vším okolí. I s poznáním toho prostředí ano tadyhle právě se stala jedna věc kterou to to si velice vážím ty po těch pokusů který provedl fiore když ona ukázala jasným způsobem přemluví pacienta že je to jeho předcházející vtělení a že je to za ním a on se z toho tím pádem dostane viďte je karma se se den pacient vodnesl na svých bedrech kde se dal přemluvit o krásná karma vede to učení karmě indický de nikde v troubě se říká česky odložit a akt jako nepotřebné protože kdo jako takovou sílu lidská představa tak za pravdu že tak obrovskou sílu že může v tisku lidskému životu. Určitý rád ze kterého se nemůže vymanit ano dejme tomu v koncentráku potom jsem se vzdal svého života jsem pět měsíců žil v jasném spojení s vůlí boží takže jsem ne dal sám nýbrž on jsem nežil on žil že on miloval on poznával se ze a teď si představte si stále pozor na představu lidskou na sílu lidské představy toto nebylo v představě nýbrž to byl fakt od boha pocházející že se vzdal svýho života totiž ale to nestačilo na to to to by bylo to bylo příliš slabé proti tomu se koncentráku na všichni včetně me matky přesvědčovali že sem na stopa jsem přijal myšlenku že jsem na svobodě tak jsem ztratil toto spojení s bohem to je síla lidské představy někdo mně řekne ty jsi ty na svobodě. Jsem zase to nedal i ta tam jsem byl přeci svobodný nese věděl že to všichni pořád říkali tak jsem nakonec na to přistoupil ale v tu chvíli sem měl potom spojení s bohem přestal je stávat co sem si uvědomil co je to síla lidské představy když může zrušit i spojení s bohem to je trvá pět měsíců sebe když to tam s těmi pacienty týhleto mlátilo to je maličkost vy v tom musela se zažil z takové výši nespadli do toho stavu že to svým na tam mlátilo se spadl s úžasný výše do úžasný že to mně bylo moc le a řeknu víte záleží na přestavá dokonce v tom smyslu že když člověk si představuje pána boha jako dokonalou bytost. To je představa která způsobí že se s bohem nikdy nesetká že se to stačí k tomu aby se s ním vůbec nikdy nesetkal tak se jenom se svou představou dokonale bytosti to není bůh to je daleko víc duch nekoná bytost se všemi přívlastky který jim dáváme lidskými to je daleko víc čili když někdo věří například dejme tomu tadyhle jak jsem si ta před chvílí ten starý zákon že je nebe nějaké místo nad námi tak pak vlivem je představy třebas zřením jak eliáš stoupá na no na voze oni vem nebi to v představě toho člověka to je přetvořit toho člověka do při způsobeno představuje toho člověka to je jeho víře a tak taky celý ti slově všichni třesením mystice strašně trpěli že ne představu že hlavní je ta smrt vše krista na kříži tak neza. To je kříž sápal se na něj a uměl li se života neumře bože o to nejde on je spasitele ma ne on se mohu stačit to ale terezie to pochopil a ne ale vy to pak vedle nich to ty hrozně trpěli a to je nepříkladné a to bylo to byly vynechá přeplavit o tom že musí vnitřně zemřít o tom všem chabou představuje jak se vnitřně zemí míra co je celou něčem to vnitřní zemře v počínat v něčem úplně jiným že nepatřím že tomu člověku že nepatřím tomu lidskému že prostě to mám jako sluhu nebo jako jako hřivnu od boha ne že to není moje že to lidství je hřivna zkratka a ho to jenom spravuje rozumíte mi a to potom tak vám to představa velice rychle člověka pozná si dal. Na jeho lidský protože by kristus přišel ukázat jak co je za člověkem že tam příbytek u boha od věčnosti připravený no a tam ještě nebyl člověk lidském těle a ta věčnosti cesta s taky to neexistovalo tam v ten příbytek který od věčnosti připraven tam není v ži přátele to by bylo to by byla degradace toho příbytku tak ještě nebyl v ži když byl v ráji teprve když pojedl ze stromu poznání tak se viděl pro se předtím neviděl ve své nahoty že se začal mít tělo a tak to šlo pořád dál to se pomalinku s tělesnou teprve čili ty ukazu v tom ráji jsou ukazu na jiné úrovni vědomí než na vědomí na tomto vesmíru to se nedělo v tomto vesmíru v rámci tohoto byste vůbec oděl. Že nějaký člověk několik tisíc let před kristem zažil tohleto a četl si přitom pojednání babylonské nebo sumerských které se tomu rovná a říkal ano jsem to taky zažil a na to al to tak že si myslíme vlivem se nevědomosti že se to s ním nezažili že svět je starý třeba šest tisíc let tak se tomu věřilo dokud věda tomu mýlíš tak to je to je chyba těch náboženským zjistí lidí a ne vědy tato výstavě že to není pravda ale ti ztratili schopnost projít stvořením v tomto životě a projít kdyby byli prošli stvořením a smrtí tak by řekli jako třebas sem schopen říct ne dvacátého prvního listopadu tisíc devět set třicet devět. Že jsem prošel stvoření světa a jeho koncem a takže mohu napsat svět byl stvořen jednadvacátého listopadu třicet devět a zároveň taky z ničem a proto ježíš kristus pravdu že říkal mentální vám v sou mise mámeli my který zaží konec světa tou budou byli tak je to co to ta představovat dostali ost tam ne ta představivost je jedna ze schopností duše naprosto nepostradatelná a velice skutečná žádná mája ta vytváří skutečnost kdybych vám řekl že jste scho. Nic třebas chleba protože musíte napřed nabýt představu o tom že je to jedl tak byste třebas nevěřil ale vono tomu tak je ta představa že chleba je jedl vám způsobuje že jste schopni ho jíst napřed ten je představu jenom že sání ne a tak dále a tak jste jenom sáli a dvě ho miliony tak se tam zabili ale nebyli jste ještě představivosti přestali jenom si tak daleko nebo kdybych řekl že můj život v tomto světě je závislý na představy o tomto světě tak byste řekli a ty si myslíš to je mentalista a že to je protože že ten život jenom v představě to ne to ne ten život existuje i bez nepředstavitelné ten svět který jste bez nepředstavil ale v něm bych bez své představě nemohl existovat rozumíte musím mít lidskou představu. Světě abych v něm moh jednat a žít a takže lidská představa je absolutně nutná ovšem budoucnosti bude nutné provést regulace li regulací vážnou regulací dycky představ umět tu představu přizpůsobovat po duchovním potřebám člověka u tuto mládí se o tom přesvědčuji na těch vnoučatech ke kterým na kterých jsem měl občas čas jenom někdy nějaký týden teď je tady budu mít zase přesnou týden se do toho znovu pustím do další akce a synem říci že když se v tom mládě ti pěstuje představa která odpovídá duchovní podstatě člověka a ne jenom jeho tělesnosti. Když odpovídá jeho věčnému duchu a nejenom pomíjejícím tak voni to přijímají tak samozřejmě tak samozřejmě že nad tím sám sám žasnu že ten pěti letý vnouček řekl dědečku přijdu k tobě do plzně nebudeš vykládat jenom jak budeš mi vykládat taky pánu ježíši že chci jedná pou skutečnost a nejenom pohádky on to chápe jako skutečnost přátelé protože ho to vykládám ze svého uskutečnění ze svého zážitku ho mám okamžitě pozná že tady jsem přestal vykládat pohádku protože je to bájeslovně ty zázraky to všeho skutečnost dybych to vykládal no za učeních. Čí tak by to samosebou nechápal jinak než jako pohádku přestal by tomu věřit ale on tomu nevěří a víš to tak je on že to tak je to jsem se za řeka mohu řekne ano vím že my mu mís pravdu a vo tom svět víc si ji pokřtěn a tak dále a tak dále etiku tu bratr je pokřtěn při narození ale to mám jiný úmysl tebe chci a post k tomu budeš dobře rozumět abys uvědoměle šel do toho života víry jo i souhlasí ale volená pořídit křtít samozřejmě to bude mít velikou potíž ho tykat ještě nechám postit jenom dělal to přípravu a byl před dělal před let mu tam pokřtít ale k tomu udělám takovou přípravu že se mu z toho bude hlava točit jestliže pán ježíš perzonifikovat o. Tobě mi ho nedokazuje me ale my mi ho děláme protekční tak to je možná ještě horší on tady proto ještě přišel k tomu židovskému národu ne a před ním niza a kdyby on nebyl tak že to ale ale tady platí to skvělé myšlení jesudian který říká kdyby bylo pravda že za šest dní stvořil pán bůh svět a pak si šel odpočinou tak jsme po hři stvořitele který je věčný toho ale pohřbít ze tvořil většina proto věčně tvoří a tak taky spasitel věčná záležitost je věčně spasitelem které věčně tah v lidstvu a ve všem stvoření které vede k němu nebo je to okruh od boha k bohu této spasitelský a osvětitel také duch svatý. I ustavičně funguje to na jedné nekdo nesestoupil na přestoupil ale to nebyl začátek věcí nýbrž to bylo jenom dokument jak se to děje věčně ano podívejte se když vidím plni u představuje svou jedli budou pro někde začlo by pro jedl ne nezačnu pochopitelně protože představa taky své meze ale upozorňuju vás že ty meze sou do široké jsou širší než my si představujeme hýbat hři spisoval a dám u do ruky civěli rostou čidly a řekne mu ty pojídá nejlepší a nejšťastnější a nejhlavnější jablko tak on tu si vůli míst takovou rozkoší jsem při tom byl že jsme se všichni smáli viděli si vůli. Toho hrnou stal říkal to je jablíčko to je ji na blízkém takhle lidská představa jde takhle daleko více ne tak daleko že by splynul udělat neudělal ničeho nic tak silu dycky se to nemá tam není ještě skutečností ne ale je širší než my si představujeme předvest Z hlediska jidáše to jeho rozhodnutí není správné ani dobré že zradil ježíše pochopitelně nebo to značně to tak musí pochopit von a je to proto děje se to proto nebo proto o tom takové mínění aby se mohl zavraždit rozumíte aby totiž zlo aby bylo ukázáno v symbolice ježíšova života kdy zlo relativní zlo dohrály protože vedle relativního zla a dobra které působilo. Během těch tří let nebo ukazoval ježíš jak působí těch tří let toho svého učitelského úřadu měl nastoupit vyšší školení zadním dobrem a zlem a potom bylo třeba popravit ne to relativní zlo a kdyby se bylo nepovažovalo za zlé za zlo tak by se bylo nepopravilo že to je důvod proč to bylo taky vlastně správné ano o když ten jidáš jako správné za právě ve považoval dej to tam jako neexistuje absolutní zlo tak neexistuje absolutní dobro tak jak my lidsky něco za absolutní považujeme to absolutní dobro není dobrem v tom smyslu jakmi jsme schopni ho jako dobro vidět dejme tomu absolutní dobro tvůrce o spočívá v tom že se tam na přírodní úrov. Rovni všichni pobíjejí silnější slabšího kam je meze že ano a jinak to kupředu nejde a je to v rámci absolutního dobra přátelé tohleto prováděno jak tomu potom rozumět absolutní dobro to se nedá přednášce vůbec říct protože to se rozumně na pochopit že je třeba tu úroveň se dostat aby člověk věděl co to absolutní dobro to je svým způsobem úžasně bezohledné ten jako to dítě v přírodě a v určitém ohledu tak ohledu se člověk říká prstem pán bůh stravu takový prostí to byste člověk někdy o tom nestala to vypadá čili to absolutno zasahuje na všechny strany do oblasti takzvaného relativního zla i takzvaného dobra a by měl tato rozpětí aby se tam mohlo vševědou stát tak musí být opravdu absolutní v tom smyslu za relativním dobrem musí stát za ním vysoko. Ne? A pak tuhletu průbojnost. a jestliže tedy v tom ráji se líčí jak lidstvo z jednoty s bohem která existovala předtím než on hospodin do toho člověka vdechl do jeho řítí den života tak ten život toho člověka byl předtím u boha o tom není pochyby když to mluví jenom v jedním slovem o tom nebo jednou větou tak jakmile se to dostane na úroveň řek bych pocitu oddělenosti tak pak se ten člověk řítí do oblasti dvandva dvojnosti ne a jedno z fázi je že dostává k dispozici tělo ve které ve kterém jsou dva stromy strom života a strom. Poznání dobra a zla tím stromem života v lidském těle je to je uprostřed ráje to lidské tělo je uprostřed ráje na to vás upozorňuju v tom v této symbolice toho pádu z ráje v tomto lidském těle jsou tyto dva stromy strom života to je ten kterým se živý náš organismus a je tam v tom poznání ze kterého se živý automatismus dvě nebo i rozšířené vědomí ten strom tím co vám poznání je páteř s těmi čakramy ne a jakmile se začne pojídat z tohoto stromu poznání to znamená jak se hne. Hadí silou tak i podání ze stromu života které normálně sloužilo k udržování tohoto života zde na světě najednou začne sloužit k něčemu jinému začne sloužit poznání věčného života řeknu vám to například do svého života když ty lékaři převedl do toho stavu že čtrnáctkrát vod vymanili odstranili vědomí tohoto světa a jsem se ocitl ve stavu ve kterém jsem nevnímal tento svět ale byl jsem veli ve vědomí byl jsem vědomí tak to mělo ten následek že jsem pomalu to co je v genezi řečeno jako pád z ráje jsem ho pomalu tento pád nebo oni ty lékaři zpozdilý že ten pád se. Povalil velice to noha na člověka není tak pomalý ten pán jsem pomalinku na splátky padl z ráje rozumíte takže znovu když jsem přišel z operace vědomí tohoto světa tak jsem se v něm znovu jako musel narodit v tom světě jsem od píky musel zase začít maminka říkala že se na ni dívám po takového práci tíze jo tak to chápal tak to je ono správný to musela takhle vidět a ostatnatý že takhle citem se díval na světa sem se s ním znovu spřátelil jsem do něho znovu se rozvi to normálně ve všech letech že se mi to stalo nebude řeka půl to dáno za sebou že tak vrozené do tohoto světa že se s ním úplně ztotožňuje že své tělo považuje za sebe a tak dále to se mně vůbec nestalo jsem nikdy od doby začal tělo považovat za sebe nýbrž za pomocníka svého jo. To všechno způsobili lékaři proč vám to říkám protože jestliže člověk potom jako to bylo v něm případě s tímhletím a to se od tebe oddělit získá taky schopnost rozlišovací a to se nedalo oddělit že rozlišuje relativně správné obrana vně nesprávného ale naprosto jistotou jsem toho litoval že jsem věděl se vode děje a to mně nenapovídá že je to buď správné nakonec správné a co bylo správné toho jsem se chopil a měl jsem sílu tou uskutečnit tam mluví pro to lys by z toho všechno řekl promiňte mně stačí to tak jeho není on to zase nám se to za zlé a pořád takhle velice mlít pže mám moc před sebou lásky měl bych to říkat pomalej ale budu říkat pořád rychleji ještě pořád všem si pořád tak podívejte se vy si to potom přes přečtete několikrát do sebou a budete z toho dávat dohromady tak zkrátka jelikož jsem rozeznával správné a měl jsem k tomu moc toho také uskutečnit to správné a ne z vlastní vůle. Nýbrž poznávání je to co nebylo z rozumu to že jsem něco považoval za správné to nebylo považováni to nebylo něco po úvaze vytvořeno nýbrž bez úvahy se dostaví všeho takže jsem toto považoval správné protože jsem věděl že je to správné to byla součástí mého vědění chápete to způsobit ty lékaři to na nějakém předchází vtělení prosím vás to nechte stranou ale protože jsem to uskutečnil tak jsem ustavičně odstupoval jako to umí asi ti lékaři od sama sebe od vlastní vůle a vlastní vůlí jsem zvláštním způsobem pěstoval nebo zacházel ne obvyklý způsobem že jsem veškerou svou vůli svou vůli vlastní používal k tomu abych plnil vůli toho co nebylo z vůle to ne to jako ta je rozumíte mně. Takhle by mělo na duchovní cestě vypadat a v joze to tak vypadá křesťanství ne co tak vypadá se pomalinku zastával to vaše to malinkém pan to pořád na mysli aby totiž ten jogin nejednal podle vlastní vůle ten musí jednat podle vůle mistra jo a jak nejedná podle vůle mistra tak ten byste vyhodí z jeho abl na nadaní no tady nemá to dělat mu řekne i když jde po pudu gotamo tak ho dycky vyhodili každý mistrovi hodil že on nebyl schopen se držet vůle toho mistra nebyl schopen protože on poznával jako správné něco vyššího co ten mistr jako nepoznával jako správné vono za tím co mu vnukávat mistr byla ještě vyšší pravda kterou on kterého dával přednost že to měla velice zaznamenala číňani smím kamarádky to dítě. Nemá hlavu tvrdou mu něco poradím von se na to ptá co dělat a on se toho nevšimne on v tom uskutečňuje von říká maminko to špatně a mu to tak pěkně po křesťanskou vadí ne tak mu poradí něco jiného opět řekne že je to špatně tak mu řeknu něco aby se ho zbavila jenom tak že ho vlastně vodhodí a on se toho zrovna chopí ne a zrovna to dělá teď prosim vás řekněte říkala paní fik své co s takovým dítětem ten nevychovatelnou do čeho ten člověk roste na nějaké takové samo bytosti nesrozumitelné pro taky světem se ke se světem to bude ztratit nemám na něho vliv no a protože vám nevěděla o tom zákulisí a nevěděla že poznávám něco že co ona nepoznávala a no ale mělo to ten následek že když jsem nekonal svoji. Vůli ani matky ani vůli svého okolí nýbrž od něčeho co jsem poznával z jiného pramene z tohoto rozumového ne po úvaze nýbrž bez úvah tak že jsem v sobě strádal něco čemu bychom řekli vlastně přibývá do nádoby poznání dosud nepoznaného do dokud něčeho co se nemůže ještě dostat úplně v našeho vědomí ta na doba se úplně naplní a čím se naplňovala naplňoval se vědomí o věčném životě neboť všechny ty zprávy co je správné z věčného života a jsem tím naplňoval že jsem takhle správně používal tu vůli se naplňoval tu nádoby na dobu svého poznání ho na do tekla na okraji nebo naplnil se na okraj a v chvíli co se stal před věčnou podstatou člověka sedmnácti letech je že to předtím nepřál a ani si to pocit doby nepřeju prostě předtím jsem stál. Jsem si nepřál spásu na rozdíl od jogina a na i od křesťana všichni jsou na tom stejně je si to nepřál určitá taky nebudu no a ono to vono to ke mně jde samo čili vím že je to snazší a přirozenější cesta než jakou se ti křesťani a jogini představujou ale mám naštěstí dispozici joginy tří s to přesně představují jako třeba ne jesudian se takhle představuje jako je to taky jogi nebo ode varu zajímat jogin teďka všechna sebe výchova bohu obejde si to umě to bude hotovýho že na aby to dostali včas než se to vazeb to bude pro rozebral a to je výtečné dílo ovšem to taky komentuj sebe výchova jogou jesudian to komentuj a bych nerad abych vás tím znechutil protože mám i vůči yesudianovi nějaké víry. Tady i když se jinak žijeme na přátelský noze pokud my nezlomí nohu a tak i to potom žijeme na třebas kasete jsem mu nedějou zalhal ho si dnes mívá potom zlomenou byste si nezalhal a když to to dělala ale pobili případ a mu říkal se nemám čas o ten se dal tam a novou sem měl pět neděl čas a jsem přeložil jeho jeden spis který by byli na nepřiložili víte neměl jsem jako by čas je to je jeho spis nelíbil třeba nechtěl sekat a tak vám to říkám proto abyste abych mohl pokračovat kousek dál a říct s vám že člověku aniž ani si to přeje a tím snáze když si to nepřeje ale dělá pro to aby se to stalo tak narůstá něco o čem neví že v něm narůstá a to je vědomí věčného života takže jsem v sedmnácti letech si uvědomit. Způsobem řek bych nepřirozeným nebo nadpřirozený nebo velice silný jak jsem to nikdy předtím nepoznal že věčný život je základem mého že to je moje pravé a tak dále a dostal do se do služby toho k tomuto pravému tak a potom jsem zase tou vůlí museli jednat nebo most se mi používat trošku jinak než do těch složení let to jsem ze začátku dělal úplně chybně protože jsem podlehl tomu dojmu že on je všecko a nic a tak jsem začal sebe zabíjet to bylo nesprávné abych byl odešel nebýt matky ze života během několika dnů že jsem nejedl nepil a jenom jsem se soustřeďoval jenom jsem prostě myslel na toho boha a to bylo bez mezer takže nebyl. Čas na jídlo že bych byl nechtěli ale nebyl na čas a my se neměl odkud to vy ty měl hlad tak to využil ten kabale je nerušili hlad jsem nad neměl ale matka byla tak hodná to byl anděl strážný že krmila osm dní že ukládala ke spánku to jsem taky nepotřeboval spát nutila abych spal a podobně tak říkal no stím dítětem to asi nedopadne dobře si říkal v duchu to takhle v sedmnácti letech vyvádí tak co potom dál ale vám to říkám abyste poznali že ta duchovní cesta hlavní své fázi nebo se vystihnout jako hlavní princip jejich v tom že je to správná manipulace s vůlí a že to co je správné jako co čili čím je správné manipulovat s vůlí ze začátku nejsprávn. Dycky se musí tou vůlí manipulovat trošku jinak podle míry poznání kterého se mně dostalo se musím od toho poznání které mám opřít třebas a to musí ta vůle se to musí způsobit to třeba když se od těch třech a půl tech jsem poznával co je správné tak jsem se musel o to co je správné opřít musel se ho odmítnut všechny svoji tohoto světa řekne maminky a ji kteří kali to není správné co ty děláš ty můžeš nás poslouchat to je správné jsem po slon jiného co nebylo z tohoto světa a neuvědomoval se že to z tohoto světa není jsem se že to že to je odněkud vodu to jsem nevěděl jsem se že je to zcela přirozená záležitost ale nutkavá takže daleko nutkavější než to napomíná napovídá matka a proto jsem to dával přednost k tomuto poslechl tohoto tak bych myslím že tento úvod by stačil že bych moh se dostat na na to skloubené jogy křesťanstvím ano mohl by se zrovna jako v křesťané. Úzkém vedení duchovním platí jedna zásada že duchovní vůdce není ten kdo o tom umí vypovídat o těch duchovních záležitostech neboť duchovní ce ten do dovede předávat svou vůli žáků a působí svou vůlí v žáku čili krutě kdo působí svou vůlí v žáku kterého takže ta vaše joga pokud nepůsobí te jako nebo někdo na vás nepůsobí jako mistr v indii svou vůlí v žáků tak to ještě vůbec nesleví ani joga joga to je závazek matek tuhý vazeb mistrem žáka mistrem nikdy ne přesahuje víc než čtyři voči žák a mistr nikdo ne dva žáci a jeden mistr kdyby ský žák a mistr tak říci jste žák když ten mistr dvacet nebo třicet žáků. S každým pojednával zvlášť protože každý žák jiné východisko a kdyby se jako chtělo obecně co o myslel o jezeře tak říkají indové toho je strašně málo sem ka mluvím slovy žádná eva žáka čili a ho se je říká o jel se bohužel nedá obecně toho mnoho říct jsem popsal kontrolní že božího se ale toho je strašně málo proti tomu co jsem se dověděl od mistra m ještě ma očima a teď....

Download XMLDownload textWaveform view