Waveform view
85-03B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
to
pochodu
je
že
to
proti
fakticky
nebylo
za
tím
prokletím
že
to
symbol
něčeho
jiného
co
se
fakticky
tam
dělo
Že
totiž
nebylo
možno
se
vrátit
k
tomu
co
před
tím
bylo,
protože
pokrok
šel
dál.
člověk
obracel
se
s
ním
stane
totéž
jako
s
Lotovou
ženou,
že
se
obrátila
a
stala
se
sloupem,
že
ano?
podáte
a
sáhli
sodomu
a
gomoru
a
tak
by
to
každý
z
nás
a
to
je
v
každé
pohádce
každá
pohádka
o
to
i
pouhá
pohádka
toho
víc
ty
lidi
byli
velice
moudré
který
říkali
honzovi
Až
pudeš,
neobracej
se
ani
vlevo
ani
vpravo
do
za
dva
ani
dopřej
na
to
co
slyší
co
vidíš
a
jdi
pořád
kupředu
ať
vidíš
něco
dobrého
nebo
zlého
něco
strašnýho
nebo
něco
vých
ji
kupředu
nehleď
se
vý
ba
to
je
taky
špatné
tomu
zlému
než
prostě
ji.
Je
kupředu
to
je
to
latinské
známé
pří
slovy
se
si
se
vyhnout
charisma
ž
dost
síly
to
znamená
se
se
mnou
jednomu
neštěstí
upadl
do
druhého
neštěstí
toto
není
nejlepší
obrany
se
v
čem
řečlo
by
vyvá
těžkostem
a
pak
noste
tohoto
světa
nebo
ani
těžkostem
tohoto
světa
nebezpečí
tohoto
světa
nejlepší
obranu
je
jít
kupředu
a
to
se
tě
moře
proti
mu
radil
když
mezi
tou
silou
a
chrámu
pluli
tys
káli
se
rozpo
vli
sestupovali
takže
tam
každou
od
matky
aby
v
okamžiku
kdy
se
zastoupí
rychle
půli
dál
nehleděl
že
se
ho
se
se
spojí
dohromady
a
ten
to
propasti
například
lituje
sto
pro
plul
si
silou
ochrnutí
užitečná
pak
a
tak
propojuje
taky
každý
z
nás
protože
je
nejlepší
ochranu
není
být
opa.
A
ten
ním
nad
opatrní
ka
nýbrž
nejlepší
ochranu
je
umět
se
bohu
odevzdat
tam
kde
už
sám
nic
člověk
nedokáže
jo
napřed
vyčerpaností
možnosti
ale
pak
už
to
odevzdat
no
když
ten
člověk
tedy
vypadne
z
toho
stavu
ráje
tak
má
ve
vínku
lidské
tělo
ve
kterém
je
v
ráji
to
má
pořád
k
dispozici
rostou
tam
uprostřed
vlast
roli
jeden
z
nich
poznání
dobra
a
zla
je
strom
ze
kterého
on
začne
pojídat
v
určitém
okamžiku
teprve
po
narození
dlouho
a
ze
stromu
života
začne
pojídat
ihned
jak
se
narodí.
Na
tomto
světě
protože
ještě
není
nebezpečí
ještě
nemá
základ
že
by
neměl
pojídat
protože
by
se
stalo
věčným
nestane
se
věčným
nebo
udržuje
jenom
tím
že
jíte
spíte
pijete
odpočíváte
chodíte
jednáte
jenom
udržujete
tento
život
že
a
nejvíc
ale
nestavte
se
vědomě
věčnými
to
vůbec
se
nestane
to
je
prv
když
začnete
trhat
ze
stromu
poznání
tak
každé
udržení
následující
ze
stromu
života
vám
přidává
něco
k
tomu
přibližování
se
k
věčnému
životu
když
jsem
od
toho
ti
mládí
poznával
co
je
dobré
a
co
je
zlé
tak
jsem
trhal
ze
stromu
poznání
rozumíte
začal
jsem
ta
do
plo
ze
stromu
poznání
a
tím
jsem
začal
trhat
taky
za
studovat.
A
takže
i
ve
sedmnácti
letech
ačkoliv
jsem
nevěděl
že
to
nám
nesto
může
vo
tím
sedmnácti
letech
najednou
tady
přede
mnou
byla
moje
nesmrtelná
podstata
tak
jasně
jako
vy
daleko
jasněji
samozřejmě
ale
směrodatně
ji
daleko
nutkavě
daleko
přesvědčí
v
její
než
jak
jste
tady
vy
a
to
způsobilo
že
jsem
prostě
nemohl
jednat
tak
jako
před
tím
už
se
se
jednat
nově
takže
jaké
pak
prokletí
jenom
se
člověk
má
snažit
o
to
aby
se
dal
za
na
cestu
relativního
dobra
a
za
ní
šel
jak
to
na
napovídají
kristus
a
tím
se
dostane
na
hranice
tyto
něm
naroste
to
vnitřní
a
začne
pojídat
se
stroje
poznání
a
zase
taky
jíst
ze
stromu
života
a
ten
život
se
před
ním
potom
objeví
tak
to
je
asi
ve
zkratce
vo
tom
ráji
ale
já
se.
Toho
na
je
trošičku
vozu
protože
jedna
věc
je
tam
velice
důležitá
která
je
třeba
aby
byla
tady
vysvětlena
ten
člověk
který
tam
před
tím
byl
neska
už
víte
že
neměl
tělo
v
našem
slova
smyslu
a
je
taky
řečeno
že
se
cítil
najednou
byla
hm
jakmile
pojedl
z
toho
stromu
že
se
řídil
jeden
před
druhým
a
ba
ta
je
tam
řečeno
že
neměl
že
mu
bylo
tím
a
že
neměl
kůži
a
že
mu
teprve
tak
že
byla
předána
teprve
kůži
to
stáváme
teprve
po
tomhletom
pádu
z
ráje
nebo
při
tom
pádu
z
ráje
když
teprve
stáváme
člověkem
našem
slova
si
se
jim
nebyli
to
nebe
nic
z
toho
co
se
děje
v
rájem
nedělo
se
na
této
půdě
na
tomto
světě
tento
ráj
není
na
tomto
světě
i
když
můžeme
ty
řeky
které
tam
v
soboty
i
den
tykat
na
mapě
ty
existujou
to
je
efekt
k
vysoká
další
dvě
ano
na
nesmím
míry.
Ten
autor
velice
byl
vtip
a
měl
pro
každého
slovo
i
pro
toho
tosim
se
si
to
fakticky
existuje
taky
tomu
mluvil
a
jenom
k
tomu
domě
tohleto
poznání
to
byl
opravdu
genius
a
já
my
to
považujeme
za
takovou
zkazky
tak
mizerně
to
nestojí
ani
za
slovo
odplývá
syn
nad
tím
lidi
že
ano
a
rozumem
se
mi
věda
od
toho
náboženství
a
se
přitom
nejhlouběji
ho
hloupých
nevíme
to
pochopitelně
ale
já
jsem
chtěl
mluvit
ještě
vo
tom
hradu
ne
o
tom
že
se
styděli
a
tak
dále
protože
já
tady
mám
dneska
smíšené
shromáždění
většinu
žen
a
málo
bůh
a
já
bych
nerad
abyste
na
sobě
nechali
pět
tu
pohan
středověku
kdy
se
církevní
otcovo
rozhodovali
jestli
žena
je
vůbec
člověkem
anebo
jestli
je
jenom.
Čím
nějakým
nějakou
věcí
k
dispozici
toho
muže
a
to
jim
tyto
hady
trvalý
minimálně
dvě
stě
let
se
dohadoval
jestli
ta
žena
vůbec
je
člověkem
protože
v
tom
pojednání
vo
ráji
a
pádu
se
mluví
o
člověku
a
na
mu
až
ženě
ne
od
člověku
adamovi
a
o
člověku
ženě
ne
to
byla
jenom
žena
a
ho
on
byl
člověkem
víte
a
to
jim
to
tedy
na
norm
že
jako
člověk
jenom
muž
tedy
to
je
samo
sebou
vrcholné
nepochopení
toho
co
je
tam
po
tím
pod
textu
napsáno
že
totiž
opravdu
člověk
se
musí
ať
je
to
muž
nebo
žena
musí
se
v
tomto
světě
chovat.
Jako
činorodý
člověk
jako
tedy
jako
muž
když
to
tak
nedělá
a
je
to
žena
nebo
muž
tak
se
degraduje
tak
není
člověkem
rozumíte
mě
vy
musíte
ať
se
že
rád
nebo
muž
ste
jednat
muž
mě
to
znamená
číně
ano
a
trpně
jenom
do
té
míry
jako
by
to
byl
pomocník
při
té
činnosti
já
vás
se
vám
to
říkal
že
nejsprávnější
jednání
a
to
vás
na
to
znovu
upozorňuji
je
udělat
všecko
činorodě
co
mohu
že
to
oblasti
myšlení
a
nebo
vlastě
jednání
a
pak
teprve
rezignovat
ne
a
pak
teprve
se
vzdát
odevzdat
né
a
aby
se
mohlo
dostavit
to
vyšší
poznání
který
je
za
rozumem
abych
mohl
být
taky
ženou
že
a
rozumíte
a
kdybych
tam
nebyl
touto
ženou
já
muž
tak
bych
to
dohromady
nikdy
nedal
a
na
té
cestě
bych
neudělal
ani
krok
takové
to
míry
no
tak
neživíme
nám.
Ta
žena
méněcennější
ale
ona
opravdu
následuje
za
mužem
v
tom
smyslu
že
já
napřed
musím
ať
se
muž
nebo
žena
provedl
všechno
čin
aktivně
a
teprve
potom
mohu
do
toho
vložit
něco
navíc
a
to
je
ta
trpnost
ženská
jako
bych
to
řekl
nemyslím
sem
to
vysvětlil
ale
ještě
bych
chtěl
něco
říct
o
tom
vstupu
von
se
najednou
začli
hanbit
ty
lidé
že
ano
přikryli
se
fíkovými
listy
že
aby
neviděli
svoji
hadu
ne
a
ježíš
a
ten
bůh
je
říká
proč
cesty
jí
disident
se
jsme
styděl
no
a
on
tam
říkají
ten
adam
říká
nebo
ta
evan
oba
byla
asi
dohromady
říkají
nám
se
voči
otevřeli
otevřel
se
na
oči
a
víme
že
jsme
muž
a
žena
mezi
nevěděli.
Který
to
byl
to
je
veliký
proces
který
se
já
osobně
nebudu
tady
znázorňovat
protože
to
bychom
tady
opravdu
dneska
neuspěli
a
možná
od
ponese
do
toho
ještě
pustím
pro
ten
prostřed
by
stál
za
to
aby
protože
já
jsem
o
tom
nekomunikujeme
cesta
to
by
bylo
než
než
celý
vlast
vynechal
ale
bylo
by
dobře
se
o
tom
dál
změnit
až
po
je
tomu
příležitost
ale
jedno
je
jisté
že
tohleto
platí
na
určité
úrovni
ten
vstup
vzájemných
je
určitou
obranu
jak
toho
tak
onoho
organismu
aby
nebylo
těmi
vlastnostmi
muž
s
kým
anebo
ženskými
ptá
tam
kde
nemá
být
ty
moje
být
činný
k
něčemu
vyššímu
aby
se
tady
ten
život
propagoval
aby
dále
existoval
a
aby
se
člověk
jenom
ukázal
svoje
chtít
že
a.
Nemá
a
kdyby
tady
kdyby
ten
nest
tak
to
bude
bez
usne
že
ano
ale
tohleto
ježíš
kristus
přišel
zrušit
ne
že
by
byl
v
těl
dělat
lidí
nevstoupí
ale
že
nastol
vyšší
způsob
užití
toho
se
ku
a
proto
když
přišel
třebas
před
fíkovník
zase
ten
tím
fik
kterým
se
opásali
ty
první
lidé
to
je
pořád
tentýž
já
budu
pokračovat
ve
let
že
když
přišel
k
říká
nezapomenu
ale
musíme
si
to
něco
vložit
to
je
ta
musí
být
složitější
já
potom
v
celý
tě
budu
pokračovat
ale
mezi
tím
je
tam
mnoho
ve
starém
zákoně
mluvilo
o
svý
koníku
fíkovník
je
rostlina
která
na
blízkém
východě
slouží
k
obživuje
obyvatelstvo
a
jí
se
ve
dvou
fázích
jednak
zelené
které
na
jaře
a
potom
v
let
v
snu
vše
rada
my
také
z
toho
fíkovníku
z
toho
co.
S
čím
svůj
život
tady
jako
podporuje
na
tom
světě
bereme
eště
když
je
nezralé
a
bereme
taky
když
je
zralý
tedy
to
a
on
tam
dále
pravý
nějaký
ten
člověk
ve
starém
zákoně
že
ten
příkon
ní
si
se
roste
sám
od
sebe
to
je
pravda
aby
se
stavy
stáváme
bez
přičinění
vlastního
dospělými
a
začneme
zase
vás
fungovat
pohlaví
ne
ale
je
dobře
říkal
ten
starozákonní
prorok
aby
se
ten
fík
také
obdělával
aby
se
hnoji
ne
a
tak
dále
aby
se
okopávat
ne
to
výborný
podotknutí
a
ježíš
najednou
a
teď
se
zase
k
tomu
co
tady
jsem
napověděl
dostaví
v
době
kdy
fíky
nejsou
na
stromě
před
svý
a
vás
u
na
fík
a
říká
ty
nemáš
fíky
proklíná
tě
i
já.
A
živ
už
píky
ne
poneseš
a
ten
fík
okamžitě
zahynu
a
bylo
z
něho
suché
třem
a
opravdu
ježíš
kristus
měl
pravdu
když
řekl
když
mu
tam
někdo
setkal
a
jak
to
bude
nebýt
když
někdo
měl
nějakou
ženu
a
potom
umřel
vzal
si
ho
zasel
ženou
je
no
jiný
a
zase
umřel
a
tak
dokonale
mě
nej
sedm
lidí
že
tu
ženu
kdo
ji
bude
mít
v
ráji
do
ji
bude
v
nebi
nebo
tak
nějak
ne
bude
po
smrti
a
on
říkal
on
se
usmál
jim
říkal
tam
se
člověk
ne
že
a
nevdává
čili
prozradil
že
on
přišel
proto
aby
ukázal
nebe
že
už
ten
dualismus
muž
ledna
dneska
kde
platí
v
té
fázi
vlivy
a
tam
se
bez
toho
neobejdeme
bez
trpné
činnosti
já
už
musím
mluvím
o
ženě
a
může
jako
o
trpné
činnosti
jo.
V
trpné
ženské
muže
to
sti
jo
tak
to
má
v
životě
existovat
jo
že
každého
člověka
ne
se
do
si
žena
méně
celá
pane
ote
nesmysl
to
je
nepochopení
tehdy
to
tam
dělo
a
teď
jestliže
on
přišel
a
ukázal
na
kříž
tak
tam
ukřižoval
toho
člověka
který
byl
dvojná
rozumíte
a
tím
překonal
tu
povinnost
být
trpně
činný
čili
usnul
ten
fík
rozumíte
v
tom
smyslu
jednomu
se
nerozumím
normálně
takhle
takže
si
říkají
co
to
on
to
byl
takový
dobrý
a
ono
jednou
vyslyšel
faktor
za
to
nemohl
za
to
mohl
ten
fík
protože
je
předobrazem
toho
všeho
co
se
dělalo
vod
ráje
až
po
dobu
života
ježíše
krista
ten
byl
předobrazem
všeho
toho
aby
nám
to
napověděl
co
s
tím
von
přišel
udělat
tak
ho
musel
využit
rozumíte
musel
přijít
v
době
kdy
ještě
ten
ví.
Nemoh
proti
mít
ne
takže
i
a
to
je
zase
velká
naděje
pro
nás
když
člověk
který
si
o
sobě
myslí
že
není
zralý
že
nemůže
nést
duchovní
plody
když
uší
v
sobě
ten
fík
který
je
dosažný
dobro
zlo
trpnost
činnost
čeho
u
sku
a
jde
za
kristem
a
ten
kristus
je
potom
dál
ne
k
tomu
kříži
tak
zvítězí
nad
člověčenství
mají
ježíš
kristus
vedl
člověka
za
člověka
za
něho
nad
tím
že
božství
otcova
domu
do
člověk
není
člověkem
nýbrž
synem
božím
ano
víte
zažívat
ježíšův
život
tak
jak
on
ho
žil
nemůžeme
nikdo
z
nás
ale
když
si
to
někdo
myslí
jako
křesťan
tyto
třebas
mysli
dlouhou
dobu
a
svatá
terezie
ještě
v
šestnáctém
století
si
to
myslel
a
najevo
roku
třicet
pět
set
patnáct
e
šestnáctém
století
že
musí.
I
na
kříž
že
se
musí
dát
ukřižovat
že
jo
a
ta
je
jako
to
bylo
slyšen
kristem
tak
osmnáct
let
se
trápila
byla
úplně
vyřízená
z
toho
nešlo
jí
to
říkala
španělsky
no
muerte
po
jenom
mu
jeví
bude
rok
povedou
modlili
umírá
hrůzou
že
nemůžu
zemřít
vnitřně
nešlo
jí
to
vůli
to
nejde
a
čili
toto
napodobování
ježíše
krista
je
absolutně
špatné
satanem
na
to
přesto
osmnáct
letech
před
nikdo
lid
v
té
nebyl
schopen
vysvětlit
pokud
je
nechal
osmnáct
let
nápad
aby
nám
dneska
mohla
vysvětlit
jak
to
fakticky
je
že
totiž
napodobovat
i
vše
krista
znamená
poznávat
jeho
života
kde
jsem
a
to
není
zbytečné
kde
jsem
ve
svém
vývoji
napodobovat
v
tom
smyslu
že
budu
jednat
tak
abych
zjednal
podmínky
k
tomu
co
tam
v
životě
lidském
životě
panny
marie
v
životě
toho
ježíše
dělo.
Tak
dejme
tomu
se
že
panna
maria
měla
porodit
sebe
syna
božího
tak
jaké
podmínky
člověk
musí
zjednat
aby
se
to
i
v
lidském
životě
stalo
tak
my
se
to
v
mém
životě
stalo
v
sedmnácti
letech
tohleto
že
ano
že
jsem
jsem
byl
měl
narodil
ježíš
kristus
nevěděl
jsem
že
je
to
ježíš
kristus
se
nevěděl
co
ho
podat
zapíral
na
tom
nezáleží
tam
když
nevědomost
hříchu
nečiní
ale
činí
zbytečné
potíže
dycky
životě
narodil
se
narodil
se
proč
protože
jsem
šest
třináct
let
jednal
správně
ta
panna
maria
předtím
se
snažila
správně
žít
a
proto
byla
dokonale
připraveno
k
tomu
ne
aby
se
z
ní
zrodil
syn
boží
když
se
zrodí
v
člověku
syn
boží
tak
to
nemá
za
následek
že
by
jako
všechno
věděl
že
nemluv.
Jako
kterému
to
nedovede
vysvětlit
on
jenom
cítí
tu
tíhu
toho
nového
života
tu
závažnost
takže
se
točí
okolo
toho
ježíška
už
přeci
jenom
de
tou
cestou
za
ním
nebo
s
ním
lépe
řečeno
ještě
přeje
šli
s
ním
ne
za
ním
tehdy
ještě
a
ty
rodiče
a
tak
dále
no
ale
takhle
to
jde
do
třiceti
let
ten
člověk
má
na
považ
ježíše
v
tom
smyslu
že
nemá
pohoda
touto
společností
že
ji
má
být
oddán
všechno
co
od
něho
chce
pokud
to
pozná
že
je
to
správné
na
to
má
rozum
a
to
je
smysl
že
je
závaží
když
se
mě
narodil
už
ježíš
tak
už
ten
smysl
má
tak
jedná
tak
aby
co
je
správné
a
co
dně
svět
se
přestože
to
zcela
světské
tak
to
dělat
bude
to
znala
může
i
studovat
na
vysoké.
Kole
klidně
protože
to
třeba
světské
na
tom
nezáleží
tím
se
velice
připravuje
vším
tím
co
dělá
třeba
se
to
zcela
světské
na
další
fázi
že
jak
to
v
něm
dospěli
do
určité
míry
tato
poslušnost
a
v
tom
že
se
dokonale
dělá
v
tom
co
lidé
chtěl
abyste
dělal
tak
se
dostane
ta
míra
zkušeností
z
toho
vyplývající
duchovních
vidět
tak
vysoko
je
to
přesvědčen
do
další
na
další
úrovně
jako
to
předek
u
mě
v
sedmnácti
letech
do
té
úrovně
narození
ježíše
ne
tak
to
tuto
ho
to
člověka
převede
do
jordánu
zase
rozumíte
to
znamená
on
se
doví
že
synem
božím
a
že
se
v
něm
bohu
zalíbilo
to
ovšem
když
se
doví
že
se
v
něm
bohu
zalíbilo
to
má
nedozírné
následky
protože
když
se
bohu
zalíbilo
v
člověku.
To
je
tak
něco
závažného
to
je
tak
něco
zodpovědného
bůh
se
ve
mně
shlédl
ne
no
to
je
jaká
je
to
čest
né
ten
člověk
proto
že
to
bůh
chce
že
ho
začíná
vědomě
milovat
člověk
si
to
uvědomuje
totiž
že
ho
miluje
tak
to
je
veliký
pokrok
dál
a
když
potom
se
ocitne
zase
ještě
poutem
dál
na
kříži
to
se
ocitl
v
tom
koncentráku
ne
a
vzdát
tento
život
jako
ježíš
kristus
dal
se
vším
bez
lítosti
nad
sebou
už
přestal
litovat
tak
to
má
ten
blahý
následek
že
potom
už
nemusí
dělat
vůbec
nic
přestože
všechno
dělá
daleko
lépe
než
ostatní
a
za
něho
dělá
ježíš
kristus
to
to
svatá
terezie
dobře
pochopila.
Kon
mi
man
strava
že
kromě
kamene
jo
no
já
nedělám
nic
víte
a
z
toho
už
vod
ní
španělsky
vše
to
mám
napsaný
španělsky
a
už
nedělám
nic
lidmi
uděluje
to
že
jsem
založil
tolik
a
tolik
lá
které
tolik
a
tolik
navštěvovat
nemocný
a
tolik
a
tolik
kázal
k
provedl
se
tak
krátkou
dobu
se
vůbec
nedělala
moje
záležitost
to
je
záležitost
krista
který
miluje
skrze
mě
miluje
já
už
mu
nečiním
překážky
ode
mě
chce
na
aby
mu
nečinila
překážky
abych
ho
nechal
pracovat
aby
vo
volně
mohl
milovat
kdo
je
ochoten
se
dá
tu
láskou
nést
že
jsem
odpověděl
tak
on
nemůže
nezná
silně
člověka
do
tak
já
jsem
taky
v
tom
stezku
pět
listů
bíle
že
von
je
to
který
ve
mně
miluje
že
von
je
to.
Ale
ve
mně
skrze
mně
poznává
že
on
je
to
který
skrze
mně
žije
který
se
mě
existuje
že
do
dej
sem
já
čili
trošku
přiblížil
k
tomu
pojetí
svatého
pavla
už
ne
já
nýbrž
živ
je
ve
mně
kristus
ne
a
ty
stupně
jsou
ty
do
dál
ne
to
já
jenom
se
tě
ukázat
co
to
znamená
následovat
sta
že
jo
že
to
je
vlastně
jednání
na
určité
úrovni
tak
jako
jednal
třebas
napřed
panna
maria
potom
jako
ježíš
až
do
třiceti
let
o
jako
jedna
ježíš
od
třiceti
do
třiatřiceti
a
tak
dále
že
jo
to
jsem
může
člověk
naučit
když
to
dělá
soustavně
tak
se
dostaví
zážitek
který
mu
podporuje
v
tom
aby
byl
schopen
na
vyšší
úrovni
jinými
novými
prostředky
na
to
protože
na
každé
vyšší
úrovni
musí
přir
další
prostředky
sebezáporu
ne
nemůže
s
těmi.
Minulým
vy
stačit
to
se
nedá
vystačil
s
tím
s
tou
čistotou
panny
marie
to
se
dá
vy
stačit
ono
je
třeba
ještě
se
vzdělat
třebas
v
tom
vodil
ježíš
byl
trvám
nebo
tesařem
ne
tam
musel
se
naučit
a
tví
tomu
co
lidi
od
něho
vtělí
aby
uměl
jakmile
toto
člověk
zanedbává
nedá
tu
společnost
nežije
s
ní
říká
se
jí
tak
nemůže
se
dostat
k
dohodnou
se
ta
dál
ale
ten
ježíš
tomu
neodporoval
když
vedla
nastěhuje
shlídne
v
tom
klá
v
tom
chrámu
a
zůstal
tam
kde
se
mluvilo
bohu
a
tři
dni
ho
hledali
našli
ho
co
to
zase
ty
tři
dni
který
byl
v
tom
hrobě
potom
tu
svou
obrazy
na
nižším
stupni
toho
vyššího
stupně
tak
on
říkal
té
matce
která
nedal
matko
copak
nevíš
že
já
musím
být
v
tom
co
je
mého
otce.
Tady
se
mu
vy
omyl
moci
a
k
tomu
si
být
to
nemohu
být
bez
toho
ale
poslechl
přesto
odevzdal
se
z
té
rodině
a
žil
až
do
třeti
let
s
tou
rodinou
a
nikdy
se
od
ní
neodvrátil
nepřestával
nechtí
najednou
všechno
stranou
to
nejde
to
se
musí
projít
opravdu
poctivě
každý
ten
stupeň
tak
takhle
se
následuje
ježíš
kristus
tady
mně
je
řečeno
já
to
ve
zkratce
řeknu
budu
zopakovat
aby
to
vědělo
na
co
hotoví
že
věda
se
tak
vrcholně
ne
liší
vod
náboženského
poznávání
neboť
ona
prostě
staví
nějakou
hypotézu
za
kterou
jde
potom
si
prověřuje
v
praxi
a
potom
z
toho
vyvodí
nějaký
zákon
kterou
přestává
být
hypotézu
nýbrž
podle
zkušenosti
pili
tedy
začne
se
potom
řídit
teprve
ne
už
nikoliv
už
jenom
hypotézu
nýbrž.
Zkušeností
a
o
náboženství
to
taky
jenomže
rozdíl
v
tom
jak
se
tady
mě
bočan
já
opakuju
jenom
co
si
říkal
náboženství
já
s
tím
neříkám
to
co
si
říct
jo
ten
se
to
tak
že
místo
hypotézy
na
začátku
nějaká
víra
a
tu
víru
on
experiment
v
sobě
vyzkouším
a
pak
už
to
přestává
být
hypotéza
je
to
zkušenost
náboženská
že
která
stojí
před
ním
jako
vzor
a
proti
řídí
voni
z
toho
nějakou
zákonitost
a
kontakt
s
milost
působení
milosti
boží
a
tak
dále
to
často
o
tom
takhle
mluví
čili
nejsou
si
ty
ta
věda
s
tím
navrhnu
tak
vzdálený
jak
jsem
vám
to
povrchně
zdá
ale
říkám
že
jsou
propasti
vzdálený
proč
protože
věda
si
zamanul
v
tom
stádiu
jaké
my
je
on
ne
v
plenkách
věda
to
je
chyba
vědy
že
je
v
tenká
e
se
těch.
Pane
drží
že
se
nedovede
vymanit
z
toho
dětské
věku
že
pořád
světském
věku
a
v
každém
oboru
i
matematice
tak
že
totiž
si
zamanul
že
všechno
musí
být
logicky
skloubené
že
ten
experiment
když
se
už
provede
za
tako
nějaký
hypotézy
to
už
taky
byla
kloub
rozumně
ale
že
nakonec
musí
odpovídat
všem
logickým
zásadám
že
to
musí
být
pravidlo
které
nakonec
pochopí
i
ten
kdo
ten
experiment
neprovedl
za
něho
ten
experiment
provedl
někdo
jiný
ne
a
aby
mohl
se
podle
toho
řídit
i
když
tomu
nerozumí
když
ale
aby
věděl
že
to
logické
těmi
následky
že
následky
mluví
o
logičnost
toho
pochodu
jakým
se
k
tomu
ten
vědec
dostal
no
a
tím
uvěří
tomu
věci
a
nemusí
to
znovu
prověřit.
A
tak
jenomže
jenom
že
ten
vědec
si
zamanul
že
toto
bude
jeho
systém
kterým
bude
tlačit
vědu
kupředu
smyslové
vnímání
končí
rozumovým
rozborem
úsečka
ab
to
si
zamanu
a
na
tom
trvá
kdyby
se
někdo
vymkl
z
tohoto
oboru
poznávání
tak
je
považován
za
nevím
koho
a
já
řeknu
za
blázna
za
nevědecký
jednající
ho
člověka
kdežto
nábožensky
založený
člověk
sice
na
začátku
má
taky
hypotézu
které
říkáme
víra
ale
už
ta
hypotéza
je
nerozumná.
Už
v
tom
prvním
kroku
se
to
liší
vezměme
řekněme
to
co
jsme
dneska
tady
vykládali
o
stvoření
světa
jedno
za
druhým
je
rozumově
neudržitelné
dis
to
chápe
tak
jak
to
tam
je
jedno
tam
není
slovíčko
které
bych
já
jako
vědec
my
si
co
v
oblasti
ab
o
tom
o
tom
tak
ve
zkratce
mohl
to
vůbec
přijmout
já
to
musím
zavrhnout
a
zavrhnu
to
klidně
a
mám
klidné
svědomí
kdežto
člověk
věřící
řekne
to
o
to
je
tajemství
k
tomu
nerozumíme
a
já
tomu
ale
věřím
čili
mu
začíná
někde
kde
vůbec
nezačal
žádný
vědec
no
pak
to
by
si
netroufal
a
stal
by
se
nevědecký
kdyby
si
troufal
tady
začínat
hypotéza
náboženská
které
říkáme
víra
není
rozumná
krédo
vy
absurdum.
To
říkal
nějaký
pán
že
ano
a
nebyl
to
jak
jsem
se
dověděl
poprvně
svatý
augustin
nýbrž
byl
to
před
tím
nějaký
říma
který
byl
pohanům
že
ano
který
voni
tuhletu
teorii
dobře
znali
a
věděli
že
je
to
absurdní
že
to
nesmyslné
věřit
ale
přesto
věřili
to
je
tvrdý
boj
odjakživa
mezi
náboženství
a
vědou
který
založil
už
na
tom
prvním
principu
ty
ti
po
tedy
náboženským
a
potom
to
jde
dál
protože
ten
člověk
se
chopil
něčeho
co
je
za
oblastí
ab
tak
už
mu
nedá
vůbec
žádnou
práci
za
tuto
oblast
za
tuto
ří
za
tuto
zahradu
se
dostat
dál
a
on
postupně
začíná
odstraňovat
jednu
hadičku
za
druhou
tak
já
si
to
třebas
vám
to
převedu
na
radžajógy
nový
který
otec.
Dělá
lotosy
vždycky
těla
tím
jsem
otevírá
poznání
nové
a
nové
které
není
rozumové
když
je
nad
rozumem
za
rozumem
on
se
přesvědčuje
že
je
skutečný
svět
astrální
že
skutečně
elementální
že
skutečně
s
rajský
že
skutečná
nesmrtelná
duše
a
tak
dále
no
a
toto
se
vůbec
nemůže
o
tom
se
vůbec
nemůže
věd
do
vědět
nic
protože
se
vězně
tyto
z
rozumové
to
je
vězení
kruté
a
prosím
vás
věřte
tomu
že
tomu
takhle
je
tedy
mu
tak
nebudete
vy
tak
vyvedl
a
větší
pokroky
já
vím
že
to
tam
nejdou
věci
kteří
na
mnoho
věcí
přišli
a
nebylo
to
rozumné
a
ukázalo
se
to
rozumné
je
ale
hledali
všechny
možné
cesty
k
tomu
aby
to
provést
rozumem
aby
to
dokázal
že
že
to
je
správné
dyť
takový
věci
na.
Noze
meli
co
dělat
s
tou
za
stranou
vědou
bývalo
která
na
to
ještě
nepřišla
která
říkal
toto
je
kacířství
v
oblasti
vědecké
že
ano
takových
kani
tam
bylo
na
jako
oblasti
náboženské
to
já
je
taky
uznávám
tohleto
ale
přesto
i
tenhleten
vědec
nevypočitatelné
například
dneska
ta
hypotéza
je
vírou
v
tom
smyslu
že
slouží
jako
vstup
do
nějakého
systému
ze
kterého
nevíme
co
nakonec
vypadne
čili
čekáme
s
otevřenou
hubou
na
to
co
uto
vypadne
a
vono
vypadne
něco
jsme
vůbec
nepředvídal
tak
z
toho
usuzuješ
že
se
to
velice
podobá
tomu
náboženskému
způsobu
že
totiž
tam
taky
člověk
neví
co
ho
čeká
že
špatně
hodnotí
třebas
i
ty
svoje
stavy.
Že
on
nemůže
předvídat
ve
kam
to
povede
a
je
to
vrcholně
správné
že
to
nemůže
přelít
a
protože
byste
se
mohl
nakukat
byla
by
to
atomy
po
za
auto
sugesci
a
ne
faktická
také
poznání
do
zaručeně
ta
věda
se
liší
od
toho
nábožensky
mysticích
o
člověka
tím
způsobem
že
nemůže
podlehnout
v
tomto
smyslu
autorem
nebo
sugesci
protože
má
dneska
techniku
která
je
postaven
mezi
ním
a
mezi
tou
tedy
za
tu
za
tu
hypotézu
a
za
ten
míst
a
mezi
ten
důsledek
a
ta
mu
míst
ne
úplně
jasným
způsobem
ne
úplně
tak
závažný
jak
se
to
tady
předvádí
napoví
nějaký
směr
nový
kterým
se
má
dát
a
který
předtím
třebas
ani
nepředvídal.
Ovšem
upozorňuju
ti
že
na
pohybu
často
velice
chybně
a
von
než
na
to
přijde
tak
mu
to
trvá
možná
dvě
století
no
protože
svěřil
se
někomu
kdo
nemá
všech
pět
pohromadě
a
to
je
ten
stroj
to
je
třeba
taky
berli
se
vším
tím
dohromady
to
je
velice
riskantní
zvláště
v
oblasti
lékařství
to
může
přijít
a
takové
nesmysly
že
mohou
vyhlazeni
lidstvo
pozor
na
pozor
na
ně
na
ty
chlap
ne
ale
toto
se
stalo
i
v
obrací
náboženské
jenomže
já
chci
tady
namítnout
něco
jiného
v
ten
nábožensky
založený
člověk
nebo
který
má
hypotézu
ježíše
života
že
to
je
nějaký
symbol
se
z
toho
má
to
maří
ten
ví
by
se
do
toho
pustí
kam
to
spěje
jenomže
nemůže
mít
ten
dycky.
Víte
ten
veliký
rozdíl
kam
to
spěje
voda
že
si
věděli
to
jde
do
nebe
ne
nemá
vůbec
představou
to
to
je
nebe
přeci
myslel
a
dlouho
si
to
ještě
stav
aniž
někteří
myslí
že
je
to
nějaký
místo
nebo
ráj
místo
ne
toho
vůbec
není
nikdy
nebylo
to
je
stav
takže
to
by
to
jsou
omyly
který
trval
v
náboženství
tisíce
let
a
nikdo
si
neodvážil
proti
nim
říct
ani
slovo
třebas
že
se
dneska
odvozuje
me
ve
dvacátém
století
říkat
tak
to
je
obrovskou
a
než
si
budeme
odvažovat
se
postavit
proti
tomu
co
nám
řekne
kybernetiku
to
eště
bude
taky
hodně
dlouho
trvat
já
nejsem
nad
tím
zjevení
protože
při
tom
protože
tyto
věci
vyučuju
já
například
jiná
pro
dává
já
takhleto
musím
vyučovat
se
musel
už
už
neska
ne.
A
jsem
si
dobře
vědom
zabili
ty
těchto
všech
věcí
relativnosti
tohoto
poznání
takže
opatrně
on
nám
to
zase
stoupá
do
hlavy
je
to
veliká
vymoženost
co
chápu
a
my
jsme
v
tomto
oblasti
pozadu
tady
vysoce
lidským
stát
která
vím
ale
nemusíme
zlámat
nad
sebou
vůle
protože
my
potom
přijdeme
až
se
tam
dostaneme
se
tam
kde
jsou
dneska
oni
tam
třebas
na
západě
do
té
oblasti
jejich
poznání
tak
už
voni
zase
udělali
nějaký
krok
dál
a
my
už
ty
jejich
chyby
nebe
nemusel
dělat
to
je
veliká
vymoženost
co
se
nadělal
chyb
v
oblasti
náboženství
co
sem
ten
představit
jak
tedy
si
to
dětinské
představovali
jak
k
tomu
věřili
že
to
tak
doslova
musí
být
já
si
neváží
moc
mohameda.
Ale
za
jednu
věc
ho
vážím
tak
že
všechno
by
dal
stranou
pro
co
si
ho
nevážíme
když
tohleto
řekl
nejtěžším
hříchem
je
brát
doslova
svaté
písmo
ne
nějaký
mil
z
po
nebo
nějaký
řád
že
nebo
hloupě
že
nebo
vraždění
největším
hříchem
je
brát
doslova
písmo
svatý
prosím
tě
zrovna
tak
je
velikým
hříchem
brát
doslova
vymoženosti
dnešní
kybernetiku
a
všechno
té
do
slovní
překlad
když
se
někdo
ocitl
na
náboženské
cestě
tak
ví
jaká
jsou
v
tom
úskalí
jaká
jsou
v
tom
nebezpečí
nemůže
to
říct
neumím
není
kybernetiku
není
ale
vod
vod
vod
toho
vidí
z
jiné
strany
mně
to
neříká.
Že
to
nesprávné
to
ne
a
vono
to
tam
nahoře
lidí
všecko
asi
se
teprve
voni
neříkejte
nesprávné
vyříkal
jenom
pozor
ponechte
oponovat
dál
protože
mám
hladce
ale
jediný
vod
proč
neoponoval
ale
vod
pole
se
do
toho
pustím
znovu
a
při
plných
místech
jak
ty
na
to
znám
u
vás
budu
moc
klidně
zase
pokračovat
dál
o
věda
když
celý
dělá
nějakou
hypotézu
ubírá
se
s
konkretnosti
náboženství
když
se
opírá
o
nějakou
dosud
osobně
ne
vyzkoušeno
záležitost
tak
už
byla
předtím
dávno
vyzkoušeno
nejlepší
krásný
příklad.
A
je
tam
se
nic
nového
ne
ale
za
nikdy
ne
ježíši
příkaz
je
joga
která
pracuje
na
systém
ech
které
jsou
staré
tři
tisíce
možná
více
let
čili
náboženství
nelze
nic
měnit
tam
nelze
nic
objevit
tam
ze
jenom
příznak
už
se
to
ví
ne
dovědět
se
jak
se
to
ví
takže
dejme
tomu
když
já
jako
se
tady
tvářím
něco
vy
objevují
tak
to
není
pravda
jenom
se
dostávám
do
oblasti
už
dávno
vobjevení
prosím
ne
se
to
říkat
že
nic
nového
poklusem
stojí
psáno
dříve
že
tady
ani
v
té
vědě
se
děje
nic
nového
nýbrž
tam
se
objevuje
jenom
zákonitosti
se
tady
s
tou
jenom
se
objevují
zákonitosti
na
jedné
a
téže
úrovni
v
té
zahradě
které
říkáme
ab.
Moc
smyslů
až
po
moje
stávání
kdežto
tady
v
náboženství
toto
kdyby
se
dělalo
tak
je
to
přešlapování
na
místě
jako
že
i
ve
vědě
to
přešlapování
na
místě
a
chápu
a
jenom
v
novém
obalu
a
tam
toto
se
nedělá
tam
se
de
z
úrovně
řekové
a
dokonce
nad
úrovně
na
obro
to
znamená
v
rámci
u
a
potom
nad
gunami
ne
ale
je
to
stará
ve
stav
no
tak
jenomže
vždycky
když
tam
člověk
pronikne
nově
tak
tam
shledá
že
vzhledem
k
té
situaci
ve
které
už
není
je
je
tomu
trošku
jinak
než
m
to
říkali
staří
neboli
podezřívám
věda
ná
po
ženství
že
náboženství
reprodukuje
to
co
věda
objevila
jo
tak
to
vypadá
no
tak
prosím
země
když
už
jsme
u
toho
a
tykáme
se
nebo
to
týká
e
se
genese
zrovna
tak
bych
chtěl
k
tomu
říci
že.
Tak
genese
to
nebyl
nábožensky
spis
ani
zdaleka
ne
to
byla
tehdejší
úroveň
vědy
a
my
se
jenom
přesvědčujeme
že
měla
nějakou
úroveň
že
to
ale
dovedla
obaly
tu
náboženských
obrazů
a
dělal
to
proto
že
lid
v
té
době
kdy
to
četl
byl
nábožensky
založen
ale
podstata
té
věci
na
co
se
přijde
postupně
ve
všem
je
vědecká
čistě
vědecká
dobře
podložená
zkušenostmi
a
já
říkám
že
je
to
zkušenost
vnitřní
no
tak
to
už
je
moje
názorné
pro
ten
na
té
úrovni
ab
na
které
pracuje
věda
tam
samo
sebou
se
používá
nějakých
metod
které
který
se
nepoužívá
třebas
na
jiných
úrovních
ale
je
to
obdobná
metoda
jsou
to
metody
obdobné
ta
uznávám.
Ale
nechce
se
od
toho
věc
nikdy
aby
ten
experiment
dělal
na
sobě
nýbrž
na
něm
se
chce
aby
ten
extrémy
dělal
je
obecně
ob
aby
byl
obecně
platný
dělal
mimo
něj
aby
on
může
být
toho
svědkem
pochopitelně
ale
kdežto
náboženství
si
přeje
experimentovat
na
člověku
samotné
a
v
tom
je
veliký
rozdíl
náboženství
nikdy
nejde
za
ten
experiment
člověk
nikdy
za
ním
neznají
dál
nejde
a
to
rozsev
věda
by
se
strašně
od
koupal
kdyby
jako
tohleto
jenom
zná
tam
musí
jednat
trošičku
šířeji
protože
ces
pečlivě
ab
tak
tam
musí
do
šířky
ale
narazíš
na
stěnu
dál
nemůže
jít
než
to
náboženství
které
vychází
z
ábé
a
vím
tou
sousto
v
tom
smyslu
jsou
si
rovni
ve
vědou
od
bývá
trošičku
někdy
a.
Nehezky
tu
úroveň
naši
našeho
poznání
normálního
protože
jde
za
ní
a
tam
znova
třebas
od
bývá
dalším
dvoje
té
možné
protože
jde
eště
zase
za
den
ty
guna
den
nad
ty
lotosy
a
tak
podobně
motivace
věda
nemá
nejmenší
tušení
v
tom
stavu
v
jakém
dneska
je
jaké
složení
člověka
že
křižovat
kou
všech
cest
vesmírových
no
vesmírových
časových
a
prostorových
mimo
časových
a
prostorových
a
tedy
opravdu
sice
se
všichni
vším
ají
jenom
svého
oboru
to
je
pravda
ale
nemůže
se
dovědět
z
toho
vězení
ve
kterém
věří
jed
ovšem
nýbrž
jenom
musel
se
dohadovat
třebas
o
tom
ostatním
z
toho
pohledu
svého
specializovaná
ho
kdežto.
U
toho
náboženství
by
specializací
pohled
z
nějaké
úrovně
nýbrž
tam
jde
o
pohled
různých
úrovní
že
ten
člověk
se
dostane
na
úroveň
druhou
třetí
až
sedmou
a
pak
se
dostane
za
tý
porobit
vůbec
vědě
o
tom
zase
nikdy
nezdálo
a
v
tom
se
totálně
liší
vod
vám
božství
naboženstvím
by
se
cítilo
být
velice
jako
spoután
kdyby
se
mu
jako
řeklo
co
nemůžeš
pochopit
a
to
není
logické
co
co
jí
v
rámci
ab
nedošlo
obec
ně
tak
to
nepřijme
j
to
to
by
přestalo
mít
platnost
vůbec
jakoukoliv
ale
bohužel
stalo
se
co
mi
tady
napovídá
že
i
v
tom
náboženství
se
shlídli
náboženství
v
pokročí
vědy
především
pokročí
rozumu
a
že
tedy
chtěla
všechno
uzákonění
upřesní.
Přivést
na
do
oblasti
logiky
vzorem
byl
abys
to
tele
jim
a
potom
se
ho
chopil
nějaký
pan
tomáš
akvinský
a
na
to
si
sedla
a
myslel
si
že
bude
moci
stejným
způsobem
a
stejným
prostředky
působit
jako
věda
že
v
oblasti
rozumu
zjedná
jasno
a
nejedná
pokud
si
sedne
na
to
oblast
ona
musí
zní
vít
a
když
pan
tomáš
akvinský
jednoho
dne
se
to
oblasti
vyšel
nechtěně
pochopitelně
tak
chtěl
celou
svou
smut
teologie
na
kterém
skalický
za
celých
svatí
postaveno
spálit
mu
to
zakázal
a
tak
myslím
že
bychom
si
mohli
tady
se
domluvit
ne
že
je
to
trošičku
jinak
na
jednu
věc
na
kterou
upozornil
v
já
se
s
ní
netroufal
upozorňoval
že
v
náboženství
nehraje
roli
no
logika
nebo
analogie.
Že
to
ještě
dalšího
co
von
tam
nenazývá
ale
píše
o
tom
a
že
tam
je
hlavní
já
to
problému
že
jak
v
tom
dalším
co
je
za
logikou
a
analogie
se
pohybovat
a
ja
z
toho
vytěžit
pro
tento
život
protože
co
je
to
co
je
za
logikou
a
analogie
to
je
zkušenost
která
se
nedá
ani
logicky
ani
analogicky
vyvodit
z
toho
co
tady
jako
zkušenost
člověk
zažívá
neříkám
že
stojí
proti
této
zkušenosti
ale
ježíš
to
byla
žil
krásným
slovem
ste
mrtví
čili
tam
to
navíc
co
je
za
logikou
a
analogie
život
a
tady
jedna
dnes
například
vědom
biologii
to
nemluvím
o
životě
nýbrž
o
známka
života.
Protože
on
tě
neřekla
ještě
ani
slovo
to
není
biologie
vůbec
to
není
nauka
o
oběto
životě
ale
náboženství
nám
ta
boží
tě
jo
já
jsem
pravda
cesta
a
život
že
ano
a
v
tom
se
zase
dosud
nejme
trní
liší
vod
vědy
náboženství
ne
nedá
se
to
tím
smířit
prosím....
Text view •
Help