EN | ES |

85-03B

85-03B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


to pochodu je že to proti fakticky nebylo za tím prokletím že to symbol něčeho jiného co se fakticky tam dělo Že totiž nebylo možno se vrátit k tomu co před tím bylo, protože pokrok šel dál. člověk obracel se s ním stane totéž jako s Lotovou ženou, že se obrátila a stala se sloupem, že ano? podáte a sáhli sodomu a gomoru a tak by to každý z nás a to je v každé pohádce každá pohádka o to i pouhá pohádka toho víc ty lidi byli velice moudré který říkali honzovi pudeš, neobracej se ani vlevo ani vpravo do za dva ani dopřej na to co slyší co vidíš a jdi pořád kupředu vidíš něco dobrého nebo zlého něco strašnýho nebo něco vých ji kupředu nehleď se ba to je taky špatné tomu zlému než prostě ji. Je kupředu to je to latinské známé pří slovy se si se vyhnout charisma ž dost síly to znamená se se mnou jednomu neštěstí upadl do druhého neštěstí toto není nejlepší obrany se v čem řečlo by vyvá těžkostem a pak noste tohoto světa nebo ani těžkostem tohoto světa nebezpečí tohoto světa nejlepší obranu je jít kupředu a to se moře proti mu radil když mezi tou silou a chrámu pluli tys káli se rozpo vli sestupovali takže tam každou od matky aby v okamžiku kdy se zastoupí rychle půli dál nehleděl že se ho se se spojí dohromady a ten to propasti například lituje sto pro plul si silou ochrnutí užitečná pak a tak propojuje taky každý z nás protože je nejlepší ochranu není být opa. A ten ním nad opatrní ka nýbrž nejlepší ochranu je umět se bohu odevzdat tam kde sám nic člověk nedokáže jo napřed vyčerpaností možnosti ale pak to odevzdat no když ten člověk tedy vypadne z toho stavu ráje tak ve vínku lidské tělo ve kterém je v ráji to pořád k dispozici rostou tam uprostřed vlast roli jeden z nich poznání dobra a zla je strom ze kterého on začne pojídat v určitém okamžiku teprve po narození dlouho a ze stromu života začne pojídat ihned jak se narodí. Na tomto světě protože ještě není nebezpečí ještě nemá základ že by neměl pojídat protože by se stalo věčným nestane se věčným nebo udržuje jenom tím že jíte spíte pijete odpočíváte chodíte jednáte jenom udržujete tento život že a nejvíc ale nestavte se vědomě věčnými to vůbec se nestane to je prv když začnete trhat ze stromu poznání tak každé udržení následující ze stromu života vám přidává něco k tomu přibližování se k věčnému životu když jsem od toho ti mládí poznával co je dobré a co je zlé tak jsem trhal ze stromu poznání rozumíte začal jsem ta do plo ze stromu poznání a tím jsem začal trhat taky za studovat. A takže i ve sedmnácti letech ačkoliv jsem nevěděl že to nám nesto může vo tím sedmnácti letech najednou tady přede mnou byla moje nesmrtelná podstata tak jasně jako vy daleko jasněji samozřejmě ale směrodatně ji daleko nutkavě daleko přesvědčí v její než jak jste tady vy a to způsobilo že jsem prostě nemohl jednat tak jako před tím se se jednat nově takže jaké pak prokletí jenom se člověk snažit o to aby se dal za na cestu relativního dobra a za šel jak to na napovídají kristus a tím se dostane na hranice tyto něm naroste to vnitřní a začne pojídat se stroje poznání a zase taky jíst ze stromu života a ten život se před ním potom objeví tak to je asi ve zkratce vo tom ráji ale se. Toho na je trošičku vozu protože jedna věc je tam velice důležitá která je třeba aby byla tady vysvětlena ten člověk který tam před tím byl neska víte že neměl tělo v našem slova smyslu a je taky řečeno že se cítil najednou byla hm jakmile pojedl z toho stromu že se řídil jeden před druhým a ba ta je tam řečeno že neměl že mu bylo tím a že neměl kůži a že mu teprve tak že byla předána teprve kůži to stáváme teprve po tomhletom pádu z ráje nebo při tom pádu z ráje když teprve stáváme člověkem našem slova si se jim nebyli to nebe nic z toho co se děje v rájem nedělo se na této půdě na tomto světě tento ráj není na tomto světě i když můžeme ty řeky které tam v soboty i den tykat na mapě ty existujou to je efekt k vysoká další dvě ano na nesmím míry. Ten autor velice byl vtip a měl pro každého slovo i pro toho tosim se si to fakticky existuje taky tomu mluvil a jenom k tomu domě tohleto poznání to byl opravdu genius a my to považujeme za takovou zkazky tak mizerně to nestojí ani za slovo odplývá syn nad tím lidi že ano a rozumem se mi věda od toho náboženství a se přitom nejhlouběji ho hloupých nevíme to pochopitelně ale jsem chtěl mluvit ještě vo tom hradu ne o tom že se styděli a tak dále protože tady mám dneska smíšené shromáždění většinu žen a málo bůh a bych nerad abyste na sobě nechali pět tu pohan středověku kdy se církevní otcovo rozhodovali jestli žena je vůbec člověkem anebo jestli je jenom. Čím nějakým nějakou věcí k dispozici toho muže a to jim tyto hady trvalý minimálně dvě stě let se dohadoval jestli ta žena vůbec je člověkem protože v tom pojednání vo ráji a pádu se mluví o člověku a na mu ženě ne od člověku adamovi a o člověku ženě ne to byla jenom žena a ho on byl člověkem víte a to jim to tedy na norm že jako člověk jenom muž tedy to je samo sebou vrcholné nepochopení toho co je tam po tím pod textu napsáno že totiž opravdu člověk se musí je to muž nebo žena musí se v tomto světě chovat. Jako činorodý člověk jako tedy jako muž když to tak nedělá a je to žena nebo muž tak se degraduje tak není člověkem rozumíte vy musíte se že rád nebo muž ste jednat muž to znamená číně ano a trpně jenom do míry jako by to byl pomocník při činnosti vás se vám to říkal že nejsprávnější jednání a to vás na to znovu upozorňuji je udělat všecko činorodě co mohu že to oblasti myšlení a nebo vlastě jednání a pak teprve rezignovat ne a pak teprve se vzdát odevzdat a aby se mohlo dostavit to vyšší poznání který je za rozumem abych mohl být taky ženou že a rozumíte a kdybych tam nebyl touto ženou muž tak bych to dohromady nikdy nedal a na cestě bych neudělal ani krok takové to míry no tak neživíme nám. Ta žena méněcennější ale ona opravdu následuje za mužem v tom smyslu že napřed musím se muž nebo žena provedl všechno čin aktivně a teprve potom mohu do toho vložit něco navíc a to je ta trpnost ženská jako bych to řekl nemyslím sem to vysvětlil ale ještě bych chtěl něco říct o tom vstupu von se najednou začli hanbit ty lidé že ano přikryli se fíkovými listy že aby neviděli svoji hadu ne a ježíš a ten bůh je říká proč cesty disident se jsme styděl no a on tam říkají ten adam říká nebo ta evan oba byla asi dohromady říkají nám se voči otevřeli otevřel se na oči a víme že jsme muž a žena mezi nevěděli. Který to byl to je veliký proces který se osobně nebudu tady znázorňovat protože to bychom tady opravdu dneska neuspěli a možná od ponese do toho ještě pustím pro ten prostřed by stál za to aby protože jsem o tom nekomunikujeme cesta to by bylo než než celý vlast vynechal ale bylo by dobře se o tom dál změnit po je tomu příležitost ale jedno je jisté že tohleto platí na určité úrovni ten vstup vzájemných je určitou obranu jak toho tak onoho organismu aby nebylo těmi vlastnostmi muž s kým anebo ženskými ptá tam kde nemá být ty moje být činný k něčemu vyššímu aby se tady ten život propagoval aby dále existoval a aby se člověk jenom ukázal svoje chtít že a. Nemá a kdyby tady kdyby ten nest tak to bude bez usne že ano ale tohleto ježíš kristus přišel zrušit ne že by byl v těl dělat lidí nevstoupí ale že nastol vyšší způsob užití toho se ku a proto když přišel třebas před fíkovník zase ten tím fik kterým se opásali ty první lidé to je pořád tentýž budu pokračovat ve let že když přišel k říká nezapomenu ale musíme si to něco vložit to je ta musí být složitější potom v celý budu pokračovat ale mezi tím je tam mnoho ve starém zákoně mluvilo o svý koníku fíkovník je rostlina která na blízkém východě slouží k obživuje obyvatelstvo a se ve dvou fázích jednak zelené které na jaře a potom v let v snu vše rada my také z toho fíkovníku z toho co. S čím svůj život tady jako podporuje na tom světě bereme eště když je nezralé a bereme taky když je zralý tedy to a on tam dále pravý nějaký ten člověk ve starém zákoně že ten příkon si se roste sám od sebe to je pravda aby se stavy stáváme bez přičinění vlastního dospělými a začneme zase vás fungovat pohlaví ne ale je dobře říkal ten starozákonní prorok aby se ten fík také obdělával aby se hnoji ne a tak dále aby se okopávat ne to výborný podotknutí a ježíš najednou a teď se zase k tomu co tady jsem napověděl dostaví v době kdy fíky nejsou na stromě před svý a vás u na fík a říká ty nemáš fíky proklíná i . A živ píky ne poneseš a ten fík okamžitě zahynu a bylo z něho suché třem a opravdu ježíš kristus měl pravdu když řekl když mu tam někdo setkal a jak to bude nebýt když někdo měl nějakou ženu a potom umřel vzal si ho zasel ženou je no jiný a zase umřel a tak dokonale nej sedm lidí že tu ženu kdo ji bude mít v ráji do ji bude v nebi nebo tak nějak ne bude po smrti a on říkal on se usmál jim říkal tam se člověk ne že a nevdává čili prozradil že on přišel proto aby ukázal nebe že ten dualismus muž ledna dneska kde platí v fázi vlivy a tam se bez toho neobejdeme bez trpné činnosti musím mluvím o ženě a může jako o trpné činnosti jo. V trpné ženské muže to sti jo tak to v životě existovat jo že každého člověka ne se do si žena méně celá pane ote nesmysl to je nepochopení tehdy to tam dělo a teď jestliže on přišel a ukázal na kříž tak tam ukřižoval toho člověka který byl dvojná rozumíte a tím překonal tu povinnost být trpně činný čili usnul ten fík rozumíte v tom smyslu jednomu se nerozumím normálně takhle takže si říkají co to on to byl takový dobrý a ono jednou vyslyšel faktor za to nemohl za to mohl ten fík protože je předobrazem toho všeho co se dělalo vod ráje po dobu života ježíše krista ten byl předobrazem všeho toho aby nám to napověděl co s tím von přišel udělat tak ho musel využit rozumíte musel přijít v době kdy ještě ten . Nemoh proti mít ne takže i a to je zase velká naděje pro nás když člověk který si o sobě myslí že není zralý že nemůže nést duchovní plody když uší v sobě ten fík který je dosažný dobro zlo trpnost činnost čeho u sku a jde za kristem a ten kristus je potom dál ne k tomu kříži tak zvítězí nad člověčenství mají ježíš kristus vedl člověka za člověka za něho nad tím že božství otcova domu do člověk není člověkem nýbrž synem božím ano víte zažívat ježíšův život tak jak on ho žil nemůžeme nikdo z nás ale když si to někdo myslí jako křesťan tyto třebas mysli dlouhou dobu a svatá terezie ještě v šestnáctém století si to myslel a najevo roku třicet pět set patnáct e šestnáctém století že musí. I na kříž že se musí dát ukřižovat že jo a ta je jako to bylo slyšen kristem tak osmnáct let se trápila byla úplně vyřízená z toho nešlo to říkala španělsky no muerte po jenom mu jeví bude rok povedou modlili umírá hrůzou že nemůžu zemřít vnitřně nešlo to vůli to nejde a čili toto napodobování ježíše krista je absolutně špatné satanem na to přesto osmnáct letech před nikdo lid v nebyl schopen vysvětlit pokud je nechal osmnáct let nápad aby nám dneska mohla vysvětlit jak to fakticky je že totiž napodobovat i vše krista znamená poznávat jeho života kde jsem a to není zbytečné kde jsem ve svém vývoji napodobovat v tom smyslu že budu jednat tak abych zjednal podmínky k tomu co tam v životě lidském životě panny marie v životě toho ježíše dělo. Tak dejme tomu se že panna maria měla porodit sebe syna božího tak jaké podmínky člověk musí zjednat aby se to i v lidském životě stalo tak my se to v mém životě stalo v sedmnácti letech tohleto že ano že jsem jsem byl měl narodil ježíš kristus nevěděl jsem že je to ježíš kristus se nevěděl co ho podat zapíral na tom nezáleží tam když nevědomost hříchu nečiní ale činí zbytečné potíže dycky životě narodil se narodil se proč protože jsem šest třináct let jednal správně ta panna maria předtím se snažila správně žít a proto byla dokonale připraveno k tomu ne aby se z zrodil syn boží když se zrodí v člověku syn boží tak to nemá za následek že by jako všechno věděl že nemluv. Jako kterému to nedovede vysvětlit on jenom cítí tu tíhu toho nového života tu závažnost takže se točí okolo toho ježíška přeci jenom de tou cestou za ním nebo s ním lépe řečeno ještě přeje šli s ním ne za ním tehdy ještě a ty rodiče a tak dále no ale takhle to jde do třiceti let ten člověk na považ ježíše v tom smyslu že nemá pohoda touto společností že ji být oddán všechno co od něho chce pokud to pozná že je to správné na to rozum a to je smysl že je závaží když se narodil ježíš tak ten smysl tak jedná tak aby co je správné a co dně svět se přestože to zcela světské tak to dělat bude to znala může i studovat na vysoké. Kole klidně protože to třeba světské na tom nezáleží tím se velice připravuje vším tím co dělá třeba se to zcela světské na další fázi že jak to v něm dospěli do určité míry tato poslušnost a v tom že se dokonale dělá v tom co lidé chtěl abyste dělal tak se dostane ta míra zkušeností z toho vyplývající duchovních vidět tak vysoko je to přesvědčen do další na další úrovně jako to předek u v sedmnácti letech do úrovně narození ježíše ne tak to tuto ho to člověka převede do jordánu zase rozumíte to znamená on se doví že synem božím a že se v něm bohu zalíbilo to ovšem když se doví že se v něm bohu zalíbilo to nedozírné následky protože když se bohu zalíbilo v člověku. To je tak něco závažného to je tak něco zodpovědného bůh se ve mně shlédl ne no to je jaká je to čest ten člověk proto že to bůh chce že ho začíná vědomě milovat člověk si to uvědomuje totiž že ho miluje tak to je veliký pokrok dál a když potom se ocitne zase ještě poutem dál na kříži to se ocitl v tom koncentráku ne a vzdát tento život jako ježíš kristus dal se vším bez lítosti nad sebou přestal litovat tak to ten blahý následek že potom nemusí dělat vůbec nic přestože všechno dělá daleko lépe než ostatní a za něho dělá ježíš kristus to to svatá terezie dobře pochopila. Kon mi man strava že kromě kamene jo no nedělám nic víte a z toho vod španělsky vše to mám napsaný španělsky a nedělám nic lidmi uděluje to že jsem založil tolik a tolik které tolik a tolik navštěvovat nemocný a tolik a tolik kázal k provedl se tak krátkou dobu se vůbec nedělala moje záležitost to je záležitost krista který miluje skrze miluje mu nečiním překážky ode chce na aby mu nečinila překážky abych ho nechal pracovat aby vo volně mohl milovat kdo je ochoten se tu láskou nést že jsem odpověděl tak on nemůže nezná silně člověka do tak jsem taky v tom stezku pět listů bíle že von je to který ve mně miluje že von je to. Ale ve mně skrze mně poznává že on je to který skrze mně žije který se existuje že do dej sem čili trošku přiblížil k tomu pojetí svatého pavla ne nýbrž živ je ve mně kristus ne a ty stupně jsou ty do dál ne to jenom se ukázat co to znamená následovat sta že jo že to je vlastně jednání na určité úrovni tak jako jednal třebas napřed panna maria potom jako ježíš do třiceti let o jako jedna ježíš od třiceti do třiatřiceti a tak dále že jo to jsem může člověk naučit když to dělá soustavně tak se dostaví zážitek který mu podporuje v tom aby byl schopen na vyšší úrovni jinými novými prostředky na to protože na každé vyšší úrovni musí přir další prostředky sebezáporu ne nemůže s těmi. Minulým vy stačit to se nedá vystačil s tím s tou čistotou panny marie to se vy stačit ono je třeba ještě se vzdělat třebas v tom vodil ježíš byl trvám nebo tesařem ne tam musel se naučit a tví tomu co lidi od něho vtělí aby uměl jakmile toto člověk zanedbává nedá tu společnost nežije s říká se tak nemůže se dostat k dohodnou se ta dál ale ten ježíš tomu neodporoval když vedla nastěhuje shlídne v tom klá v tom chrámu a zůstal tam kde se mluvilo bohu a tři dni ho hledali našli ho co to zase ty tři dni který byl v tom hrobě potom tu svou obrazy na nižším stupni toho vyššího stupně tak on říkal matce která nedal matko copak nevíš že musím být v tom co je mého otce. Tady se mu vy omyl moci a k tomu si být to nemohu být bez toho ale poslechl přesto odevzdal se z rodině a žil do třeti let s tou rodinou a nikdy se od neodvrátil nepřestával nechtí najednou všechno stranou to nejde to se musí projít opravdu poctivě každý ten stupeň tak takhle se následuje ježíš kristus tady mně je řečeno to ve zkratce řeknu budu zopakovat aby to vědělo na co hotoví že věda se tak vrcholně ne liší vod náboženského poznávání neboť ona prostě staví nějakou hypotézu za kterou jde potom si prověřuje v praxi a potom z toho vyvodí nějaký zákon kterou přestává být hypotézu nýbrž podle zkušenosti pili tedy začne se potom řídit teprve ne nikoliv jenom hypotézu nýbrž. Zkušeností a o náboženství to taky jenomže rozdíl v tom jak se tady bočan opakuju jenom co si říkal náboženství s tím neříkám to co si říct jo ten se to tak že místo hypotézy na začátku nějaká víra a tu víru on experiment v sobě vyzkouším a pak to přestává být hypotéza je to zkušenost náboženská že která stojí před ním jako vzor a proti řídí voni z toho nějakou zákonitost a kontakt s milost působení milosti boží a tak dále to často o tom takhle mluví čili nejsou si ty ta věda s tím navrhnu tak vzdálený jak jsem vám to povrchně zdá ale říkám že jsou propasti vzdálený proč protože věda si zamanul v tom stádiu jaké my je on ne v plenkách věda to je chyba vědy že je v tenká e se těch. Pane drží že se nedovede vymanit z toho dětské věku že pořád světském věku a v každém oboru i matematice tak že totiž si zamanul že všechno musí být logicky skloubené že ten experiment když se provede za tako nějaký hypotézy to taky byla kloub rozumně ale že nakonec musí odpovídat všem logickým zásadám že to musí být pravidlo které nakonec pochopí i ten kdo ten experiment neprovedl za něho ten experiment provedl někdo jiný ne a aby mohl se podle toho řídit i když tomu nerozumí když ale aby věděl že to logické těmi následky že následky mluví o logičnost toho pochodu jakým se k tomu ten vědec dostal no a tím uvěří tomu věci a nemusí to znovu prověřit. A tak jenomže jenom že ten vědec si zamanul že toto bude jeho systém kterým bude tlačit vědu kupředu smyslové vnímání končí rozumovým rozborem úsečka ab to si zamanu a na tom trvá kdyby se někdo vymkl z tohoto oboru poznávání tak je považován za nevím koho a řeknu za blázna za nevědecký jednající ho člověka kdežto nábožensky založený člověk sice na začátku taky hypotézu které říkáme víra ale ta hypotéza je nerozumná. v tom prvním kroku se to liší vezměme řekněme to co jsme dneska tady vykládali o stvoření světa jedno za druhým je rozumově neudržitelné dis to chápe tak jak to tam je jedno tam není slovíčko které bych jako vědec my si co v oblasti ab o tom o tom tak ve zkratce mohl to vůbec přijmout to musím zavrhnout a zavrhnu to klidně a mám klidné svědomí kdežto člověk věřící řekne to o to je tajemství k tomu nerozumíme a tomu ale věřím čili mu začíná někde kde vůbec nezačal žádný vědec no pak to by si netroufal a stal by se nevědecký kdyby si troufal tady začínat hypotéza náboženská které říkáme víra není rozumná krédo vy absurdum. To říkal nějaký pán že ano a nebyl to jak jsem se dověděl poprvně svatý augustin nýbrž byl to před tím nějaký říma který byl pohanům že ano který voni tuhletu teorii dobře znali a věděli že je to absurdní že to nesmyslné věřit ale přesto věřili to je tvrdý boj odjakživa mezi náboženství a vědou který založil na tom prvním principu ty ti po tedy náboženským a potom to jde dál protože ten člověk se chopil něčeho co je za oblastí ab tak mu nedá vůbec žádnou práci za tuto oblast za tuto ří za tuto zahradu se dostat dál a on postupně začíná odstraňovat jednu hadičku za druhou tak si to třebas vám to převedu na radžajógy nový který otec. Dělá lotosy vždycky těla tím jsem otevírá poznání nové a nové které není rozumové když je nad rozumem za rozumem on se přesvědčuje že je skutečný svět astrální že skutečně elementální že skutečně s rajský že skutečná nesmrtelná duše a tak dále no a toto se vůbec nemůže o tom se vůbec nemůže věd do vědět nic protože se vězně tyto z rozumové to je vězení kruté a prosím vás věřte tomu že tomu takhle je tedy mu tak nebudete vy tak vyvedl a větší pokroky vím že to tam nejdou věci kteří na mnoho věcí přišli a nebylo to rozumné a ukázalo se to rozumné je ale hledali všechny možné cesty k tomu aby to provést rozumem aby to dokázal že že to je správné dyť takový věci na. Noze meli co dělat s tou za stranou vědou bývalo která na to ještě nepřišla která říkal toto je kacířství v oblasti vědecké že ano takových kani tam bylo na jako oblasti náboženské to je taky uznávám tohleto ale přesto i tenhleten vědec nevypočitatelné například dneska ta hypotéza je vírou v tom smyslu že slouží jako vstup do nějakého systému ze kterého nevíme co nakonec vypadne čili čekáme s otevřenou hubou na to co uto vypadne a vono vypadne něco jsme vůbec nepředvídal tak z toho usuzuješ že se to velice podobá tomu náboženskému způsobu že totiž tam taky člověk neví co ho čeká že špatně hodnotí třebas i ty svoje stavy. Že on nemůže předvídat ve kam to povede a je to vrcholně správné že to nemůže přelít a protože byste se mohl nakukat byla by to atomy po za auto sugesci a ne faktická také poznání do zaručeně ta věda se liší od toho nábožensky mysticích o člověka tím způsobem že nemůže podlehnout v tomto smyslu autorem nebo sugesci protože dneska techniku která je postaven mezi ním a mezi tou tedy za tu za tu hypotézu a za ten míst a mezi ten důsledek a ta mu míst ne úplně jasným způsobem ne úplně tak závažný jak se to tady předvádí napoví nějaký směr nový kterým se dát a který předtím třebas ani nepředvídal. Ovšem upozorňuju ti že na pohybu často velice chybně a von než na to přijde tak mu to trvá možná dvě století no protože svěřil se někomu kdo nemá všech pět pohromadě a to je ten stroj to je třeba taky berli se vším tím dohromady to je velice riskantní zvláště v oblasti lékařství to může přijít a takové nesmysly že mohou vyhlazeni lidstvo pozor na pozor na na ty chlap ne ale toto se stalo i v obrací náboženské jenomže chci tady namítnout něco jiného v ten nábožensky založený člověk nebo který hypotézu ježíše života že to je nějaký symbol se z toho to maří ten by se do toho pustí kam to spěje jenomže nemůže mít ten dycky. Víte ten veliký rozdíl kam to spěje voda že si věděli to jde do nebe ne nemá vůbec představou to to je nebe přeci myslel a dlouho si to ještě stav aniž někteří myslí že je to nějaký místo nebo ráj místo ne toho vůbec není nikdy nebylo to je stav takže to by to jsou omyly který trval v náboženství tisíce let a nikdo si neodvážil proti nim říct ani slovo třebas že se dneska odvozuje me ve dvacátém století říkat tak to je obrovskou a než si budeme odvažovat se postavit proti tomu co nám řekne kybernetiku to eště bude taky hodně dlouho trvat nejsem nad tím zjevení protože při tom protože tyto věci vyučuju například jiná pro dává takhleto musím vyučovat se musel neska ne. A jsem si dobře vědom zabili ty těchto všech věcí relativnosti tohoto poznání takže opatrně on nám to zase stoupá do hlavy je to veliká vymoženost co chápu a my jsme v tomto oblasti pozadu tady vysoce lidským stát která vím ale nemusíme zlámat nad sebou vůle protože my potom přijdeme se tam dostaneme se tam kde jsou dneska oni tam třebas na západě do oblasti jejich poznání tak voni zase udělali nějaký krok dál a my ty jejich chyby nebe nemusel dělat to je veliká vymoženost co se nadělal chyb v oblasti náboženství co sem ten představit jak tedy si to dětinské představovali jak k tomu věřili že to tak doslova musí být si neváží moc mohameda. Ale za jednu věc ho vážím tak že všechno by dal stranou pro co si ho nevážíme když tohleto řekl nejtěžším hříchem je brát doslova svaté písmo ne nějaký mil z po nebo nějaký řád že nebo hloupě že nebo vraždění největším hříchem je brát doslova písmo svatý prosím zrovna tak je velikým hříchem brát doslova vymoženosti dnešní kybernetiku a všechno do slovní překlad když se někdo ocitl na náboženské cestě tak jaká jsou v tom úskalí jaká jsou v tom nebezpečí nemůže to říct neumím není kybernetiku není ale vod vod vod toho vidí z jiné strany mně to neříká. Že to nesprávné to ne a vono to tam nahoře lidí všecko asi se teprve voni neříkejte nesprávné vyříkal jenom pozor ponechte oponovat dál protože mám hladce ale jediný vod proč neoponoval ale vod pole se do toho pustím znovu a při plných místech jak ty na to znám u vás budu moc klidně zase pokračovat dál o věda když celý dělá nějakou hypotézu ubírá se s konkretnosti náboženství když se opírá o nějakou dosud osobně ne vyzkoušeno záležitost tak byla předtím dávno vyzkoušeno nejlepší krásný příklad. A je tam se nic nového ne ale za nikdy ne ježíši příkaz je joga která pracuje na systém ech které jsou staré tři tisíce možná více let čili náboženství nelze nic měnit tam nelze nic objevit tam ze jenom příznak se to ne dovědět se jak se to takže dejme tomu když jako se tady tvářím něco vy objevují tak to není pravda jenom se dostávám do oblasti dávno vobjevení prosím ne se to říkat že nic nového poklusem stojí psáno dříve že tady ani v vědě se děje nic nového nýbrž tam se objevuje jenom zákonitosti se tady s tou jenom se objevují zákonitosti na jedné a téže úrovni v zahradě které říkáme ab. Moc smyslů po moje stávání kdežto tady v náboženství toto kdyby se dělalo tak je to přešlapování na místě jako že i ve vědě to přešlapování na místě a chápu a jenom v novém obalu a tam toto se nedělá tam se de z úrovně řekové a dokonce nad úrovně na obro to znamená v rámci u a potom nad gunami ne ale je to stará ve stav no tak jenomže vždycky když tam člověk pronikne nově tak tam shledá že vzhledem k situaci ve které není je je tomu trošku jinak než m to říkali staří neboli podezřívám věda po ženství že náboženství reprodukuje to co věda objevila jo tak to vypadá no tak prosím země když jsme u toho a tykáme se nebo to týká e se genese zrovna tak bych chtěl k tomu říci že. Tak genese to nebyl nábožensky spis ani zdaleka ne to byla tehdejší úroveň vědy a my se jenom přesvědčujeme že měla nějakou úroveň že to ale dovedla obaly tu náboženských obrazů a dělal to proto že lid v době kdy to četl byl nábožensky založen ale podstata věci na co se přijde postupně ve všem je vědecká čistě vědecká dobře podložená zkušenostmi a říkám že je to zkušenost vnitřní no tak to je moje názorné pro ten na úrovni ab na které pracuje věda tam samo sebou se používá nějakých metod které který se nepoužívá třebas na jiných úrovních ale je to obdobná metoda jsou to metody obdobné ta uznávám. Ale nechce se od toho věc nikdy aby ten experiment dělal na sobě nýbrž na něm se chce aby ten extrémy dělal je obecně ob aby byl obecně platný dělal mimo něj aby on může být toho svědkem pochopitelně ale kdežto náboženství si přeje experimentovat na člověku samotné a v tom je veliký rozdíl náboženství nikdy nejde za ten experiment člověk nikdy za ním neznají dál nejde a to rozsev věda by se strašně od koupal kdyby jako tohleto jenom zná tam musí jednat trošičku šířeji protože ces pečlivě ab tak tam musí do šířky ale narazíš na stěnu dál nemůže jít než to náboženství které vychází z ábé a vím tou sousto v tom smyslu jsou si rovni ve vědou od bývá trošičku někdy a. Nehezky tu úroveň naši našeho poznání normálního protože jde za a tam znova třebas od bývá dalším dvoje možné protože jde eště zase za den ty guna den nad ty lotosy a tak podobně motivace věda nemá nejmenší tušení v tom stavu v jakém dneska je jaké složení člověka že křižovat kou všech cest vesmírových no vesmírových časových a prostorových mimo časových a prostorových a tedy opravdu sice se všichni vším ají jenom svého oboru to je pravda ale nemůže se dovědět z toho vězení ve kterém věří jed ovšem nýbrž jenom musel se dohadovat třebas o tom ostatním z toho pohledu svého specializovaná ho kdežto. U toho náboženství by specializací pohled z nějaké úrovně nýbrž tam jde o pohled různých úrovní že ten člověk se dostane na úroveň druhou třetí sedmou a pak se dostane za porobit vůbec vědě o tom zase nikdy nezdálo a v tom se totálně liší vod vám božství naboženstvím by se cítilo být velice jako spoután kdyby se mu jako řeklo co nemůžeš pochopit a to není logické co co v rámci ab nedošlo obec tak to nepřijme j to to by přestalo mít platnost vůbec jakoukoliv ale bohužel stalo se co mi tady napovídá že i v tom náboženství se shlídli náboženství v pokročí vědy především pokročí rozumu a že tedy chtěla všechno uzákonění upřesní. Přivést na do oblasti logiky vzorem byl abys to tele jim a potom se ho chopil nějaký pan tomáš akvinský a na to si sedla a myslel si že bude moci stejným způsobem a stejným prostředky působit jako věda že v oblasti rozumu zjedná jasno a nejedná pokud si sedne na to oblast ona musí zní vít a když pan tomáš akvinský jednoho dne se to oblasti vyšel nechtěně pochopitelně tak chtěl celou svou smut teologie na kterém skalický za celých svatí postaveno spálit mu to zakázal a tak myslím že bychom si mohli tady se domluvit ne že je to trošičku jinak na jednu věc na kterou upozornil v se s netroufal upozorňoval že v náboženství nehraje roli no logika nebo analogie. Že to ještě dalšího co von tam nenazývá ale píše o tom a že tam je hlavní to problému že jak v tom dalším co je za logikou a analogie se pohybovat a ja z toho vytěžit pro tento život protože co je to co je za logikou a analogie to je zkušenost která se nedá ani logicky ani analogicky vyvodit z toho co tady jako zkušenost člověk zažívá neříkám že stojí proti této zkušenosti ale ježíš to byla žil krásným slovem ste mrtví čili tam to navíc co je za logikou a analogie život a tady jedna dnes například vědom biologii to nemluvím o životě nýbrž o známka života. Protože on neřekla ještě ani slovo to není biologie vůbec to není nauka o oběto životě ale náboženství nám ta boží jo jsem pravda cesta a život že ano a v tom se zase dosud nejme trní liší vod vědy náboženství ne nedá se to tím smířit prosím....

Download XMLDownload textWaveform view