Waveform view
84-24B-k
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Už
je
to
tam?
u
toho
buddhy
nemusí
se
za
to
stydět
protože
bude
na
to
chybu
dělal
taky
a
po
sedmadvacet
let
a
byl
to
buddha
o
tamten
a
konečně
pochopil
že
nejsou
lidské
prostředky
které
jsou
postavily
na
lidské
vůli
být
spasen
že
nejsou
hodné
proto
aby
člověk
spasen
byl
a
tak
v
té
indické
duchovní
tradici
té
běžné
duchovní
tradici
indické
navodil
nový
prvek
nebo
vnesl
tam
nový
prvek
že
ne
touha
po
spáse
je
tím
nejlepším
ale
takzvaná
střední
cesta
jednat
správně
jednat
správně
bez
ohledu
na
spásu
jedna
správně
jenom
proto
že
je
to
správné
že
to
tak
má
být
a
taky
dal
přesná
pravidla
to
správného
jednání
a
věděl
že
tím
že
budou
podle
těch
pravidel
dokonale
se
žně
rovného
života
jednat
že
postupně
ztratí
úplně
vlastní
vůli.
A
protože
ztratí
tak
se
ocitnout
v
náruči
boží
to
věděl
protože
on
taky
chtěl
jednat
správně
vůbec
to
nešlo
ztratil
vlastní
vůli
i
tu
která
ho
vedla
k
té
spáse
i
tu
ztratil
a
ti
i
tu
víru
že
bude
spasen
že
to
někam
povede
no
a
dostavila
se
spása
jo
když
k
tomu
dal
průchod
když
fakticky
porušil
všechno
co
ho
tam
mírové
si
to
poslední
napřed
ho
vyrazili
všichni
duchovní
vůdci
a
a
pak
by
do
sebe
vyrazil
z
toho
systému
který
si
sám
navodil
ne
těmi
svými
přáteli
že
pojede
malinko
a
tím
to
všechno
zrušil
třebas
noh
letý
území
najed
svý
najednou
zrušil
malinkým
podělím
navíc
a
tomu
vyneslo
nerad
sousto
víc
mluví
nestane
protože
on
dal
tím
najevo
že
sebe
definitivně
poráží
že
že
se
vzdá
toho
že
tu
spásu
na
bude
čili
to
nebylo
jenom
sousto
a
pak
do
to
mi
to
připomíná
tam
ten
pád
z
toho
ráje
a
tak
dále
něco
se
opačného
ale
je
to
obdobné
ano.
Tak
to
je
na
věc
je
to
odpovězeno
a
druhá
věc
co
tam
byla
to
ten
ta
tento
druhý
co
se
ti
jak
jsem
to
zapomněl
to
bylo
že
by
nepřišel
jak
ty
balíky
byli
uspořádány
že
on
mohl
dvanáct
balíků
nést
každý
z
nás
pokud
se
snaží
všemi
lidskými
silami
se
dostat
bohu
a
já
myslím
že
nepochybujeme
antonínovi
se
o
to
snažil
poctivě
já
považujte
be
za
postranní
ka
v
tomto
oboru
ale
já
ho
považuju
za
poctivější
ho.
Promiňte
čili
on
lidsky
nemohl
udělat
víc
než
dřív
bará
balíku
ze
na
všech
i
s
samotně
do
toho
investovat
to
dělal
jenomže
se
mám
dopoledne
dvou
ze
vysvětlil
že
sice
ty
těch
dvanáct
apoštolů
znamená
celkový
souhrn
všech
lidských
vlastností
ježíš
potřeboval
k
tomu
aby
ukázal
cestu
spásy
ale
že
ho
nemohli
přes
kříž
ani
dokonce
pod
kříž
doprovodim
proto
ho
napřed
ztratili
tehdy
nezáleží
my
tomu
kdo
osoba
a
ty
tři
co
mu
byly
s
těmi
ještě
nastoupil
do
vlaku
ale
zdá
se
že
tuto
ty
tři
kteří
se
ocitli
trošku
dál
než
než
ten
zbytek
než
těch
bývají
devět
když
to
doprovodil
aspoň
do
té
zahrady
getsemanské
viď.
Ale
ne
až
k
bohu
s
těmi
třemi
až
nastoupí
do
vlaku
daleko
svými
nedojde
voni
voni
někdo
sebere
to
tam
v
tom
ještě
není
ale
mu
třeba
se
sebral
oni
usnou
čili
jak
to
bude
symbolicky
znázorni
ve
bych
a
byl
podstatnou
že
by
říkal
o
je
tam
zapomene
v
tom
vlaku
a
pak
je
bude
hledat
ale
nenajde
už
budou
furt
důležité
že
v
praze
a
na
že
ztratil
ty
balíky
všechno
lidské
do
toho
musí
vložit
že
se
mu
to
někdo
krát
anebo
že
mu
to
nedo
nebo
že
to
někde
zapomněl
to
je
symbol
toho
že
co
mu
nevezmou
okolnosti
tomu
vezme
ztráta
paměti
jako
že
oni
usnuly
v
té
stran
a
pamětí
nezbavil
na
to
co
je
jim
nařídil.
Což
nestává
se
správné
vnitřní
modlitbě
první
co
je
zapotřebí
k
tomu
aby
získal
vědomé
spojení
s
bude
že
ztratíš
veškerou
pamětí
tak
dokonale
že
té
paměti
obsažena
pociťujete
účel
proč
to
děláš
přeříkávání
nějakýho
mantramu
a
jakkoliv
formulace
jakákoliv
konkrétní
myšlenka
ty
se
dosti
zůstane
ve
vědomí
zůstaneš
v
nemysli
ale
budeš
tak
jasně
vědomí
jako
si
nikdy
nebyl
že
to
bylo
až
hrůza
opravdu
hrůza
protože
tak
oblažení
vědomí
se
ještě
nezačnu
nikdy
a
tohleto
fázi
setká
s
bohem
ale
zatím
jenom
interní
v
té
se
laboratoře
své
duše
pak
se
bude
muset
to
sem
já
dojít
udělat
do
roku
třicet
devět
ale
pak
jsem
se
musel
tomtéž
osvědčit
mimo
koncentraci
mimo
vnitřní
modlitbu
ano.
Tam
v
tom
jak
mě
chtěl
zabít
v
tom
koncentráku
tak
je
všechno
tak
tady
mám
další
námitku
pro
proti
tomu
výkladu
když
mu
antonína
antonín
v
tom
snu
poradil
vít
nespáchá
me
z
toho
auto
svého
na
daří
a
vlak
to
odvezu
bývají
čtyři
nebo
pět
minut
to
beztak
nestačíme
tak
antonín
se
vzdal
ne
a
nešel
říkal
si
pojem
další
rokem
o
kterém
jenom
tušili
jo
tak
kolem
desáté
pojede
prosím
to
si
říkal
já
tomu
trvám
protože
tam
to
bylo
obsaženo
když
to
nepamatujeme
tak
já
vím
že
to
tam
bylo
jo
tam
ten
tam
byl
deset
a
to
taky
má
hluboký
symbol
tam
ten
deset
tento
teprv
že
se
dvojí
podle
ste
do
konce
a
to
si
ten
víc
tady
představuje
představuje
rozum
který
tě
diktuje
nebo
napovídá
nebo
radí
aby
už
tam
běžel
když
sám
víc
říká
já
mám
takovou
povahu
t
to
bych
nikdy
neradil
že
bych
to
vždycky
ještě
zkusil
a
on
o
ten
stane
se
ta
duše
mně
tady
vydávat
který
to
vzdává
to
já
bych
nic
nedělal
samozřejmě
žene
ví
tady
není
víte
a
těch
pět
balíků
kdopak
bych
v
tom
viděl
všechny
vlastnosti
lidské
to
není.
To
není
antonín
se
svým
stýkáš
když
projevil
určitou
lidskou
vlastnost
například
jak
důsledně
se
ptá
po
funkci
absolutní
a
poučný
jedničky
to
je
určitá
jenom
vlastnost
to
je
částečka
jednoho
z
těch
balíků
to
není
co
to
je
vás
balíku
vás
balíku
je
celek
všech
vlastností
toho
antonína
který
vin
nikdy
nemůžete
lidsky
patřit
protože
z
toho
dobrých
dobrých
jedenáct
dvanácti
je
podvědomí
a
použije
se
to
až
to
potřebuje
tak
to
objeví
na
povrchu
ale
to
lidské
mě
to
je
tam
znázorněno
víte.
Lidské
v
něm
je
takové
povahy
život
se
dneska
dostat
oni
se
dneska
naučil
dost
velké
trpnosti
kdyby
se
on
byl
nenaučil
této
trpnosti
tak
by
opravdu
se
nedostal
na
konec
té
toho
systému
pět
pět
pět
ve
které
už
je
na
samém
konci
dost
velká
trpnost
já
obdivuju
třebas
antonína
když
si
ho
obíráme
uni
zono
tady
jak
trpně
velkoryse
k
tomu
chová
jak
to
přehlídka
jak
v
tom
pozná
ti
a
když
v
tom
nepozná
a
to
je
nejsem
mají
tak
to
nebere
na
ostří
nože
nikdy
ne
to
já
když
se
pokouším
stýkali
z
vás
tak
vás
napadnout
vy
se
staví
že
na
zadní
nohy
a
já
tak
dlouho
vás
vod
na
padat
dokud
jsem
na
ty
zadní
nohy
budete
stavět
já
vás
toho
tomu
si
vodnaučit
se
na
někoho
hledí
nebo
ukazu
tak
je
to
náhodné
čistě
o.
A
já
jsem
tímto
způsobem
jednali
z
malinký
tě
tem
takhle
se
musí
pomalinku
ale
trpělivě
znovu
m
nechali
u
mi
nepřítelem
ten
dotyčný
no
to
mě
vůbec
nevadí
protože
já
vím
že
já
dobrou
věc
já
vím
co
je
správné
ať
si
potom
on
myslí
co
chce
no
ale
on
taky
nepoznává
že
jemu
imponuje
tady
vy
nepozná
že
tadyhle
antonínovi
imponuje
lidská
vlastnost
vítovo
že
umí
rozhodoval
do
věcích
snáze
než
on.
Protože
on
už
zažil
jako
lékaře
jako
rád
že
tak
dále
on
si
dá
poradit
on
si
dá
od
toho
lidského
to
není
ví
to
je
symbol
toho
lidství
který
mu
smí
radit
a
kterému
správně
poradí
protože
byl
by
se
to
byli
nechytli
protože
opravdu
ten
za
už
pro
něho
nebyl
to
je
systém
pět
pět
pět
který
dojem
do
prahy
sice
na
desítky
ale
už
je
pryč
už
je
při
odjedu
takže
on
musí
jít
na
další
vlak
nový
systém
a
k
tomu
může
dopomoci
i
ten
vít
i
ten
rozum
kterého
on
ctí
ve
vítovu.
Ano
on
u
sebe
ho
tolik
nectí
jako
u
víta
on
si
uvidí
to
myslí
že
tomu
má
hlavě
víc
než
on
antonín
a
možná
že
má
pravdu
na
tom
nezáleží
kolik
toho
máme
hlavě
ale
důležité
ten
symbol
je
bezvadně
volen
že
von
ho
ctí
do
té
míry
že
trpně
se
odevzdává
toho
té
vůli
toho
toho
rozumu
a
tahleta
trpnost
při
rozhodování
rozumovém
to
je
ona
rovnováha
mezi
trpnosti
a
činnosti
to
je
výborná
věc
a
ta
můj
taky
napovídá
že
na
prahu
tohoto
nového
si
tomu
by
to
mělo
stát
antoníne
říkáš
mně
prosím
vás
to
je
individuálně
rada
dělejte
jako
když
tady
nejste
pravá
joga
to
záležitost
byli
čtyrma
očima.
Tak
říkal
mě
před
cítili
ty
s
mě
vodnaučil
modlit
já
už
se
ráno
jenom
přeženu
a
prosil
prosím
pána
boha
aby
mě
požehnat
aby
mě
chránit
nebo
mě
požehnat
tu
mou
činnost
to
celý
den
a
večer
odevzdám
všechno
co
jsem
vy
všechny
následky
toho
co
jsem
provedl
dobré
i
zlé
a
sebe
jemu
taky
odevzdám
a
ten
se
vám
moje
modlitba
kde
jsou
ty
moje
formulace.
Které
jsem
ji
v
pro
našel
to
to
se
vlastně
nemodli
ale
ne
já
jsem
tě
nechci
od
naučit
modlit
tě
činit
mechanickému
přeříkávání
celý
dlouhých
formulek
to
není
žádná
modlitba
ani
prosebná
modlitba
tohleto
je
větší
naděje
že
že
to
je
prosba
když
to
že
to
tak
krátké
a
když
to
se
s
těžím
z
formalit
může
to
s
radila
kdybyste
to
u
tebe
formulovalo
kdybys
nevěděl
ani
že
že
se
odevzdáváš
do
vůle
boží
že
jo
prosit
o
požehnání
tak
ani
to
neříkal
ale
radím
tě
jednu
věc
začně
se
znovu
modlit
na
novo
protože
se
odnaučil
formulaci
a
znáš
program
který
ježíš
stanovil
pro
své
učedníky
pro
jejich
život
a
to
je
otčenáš
tak
jak
ráno
staneš
a
na
by
si
na
styl
oblečen
a
projít
se
třebas
pozadu
když
nebude
pršet
samozřejmě
na
to
děje
v
místnosti
ale
snažím
na
se
přitom
procházet.
Ne
se
nelež
snaž
se
procházet
já
ti
říkám
taky
proč
protože
zaměstnán
svoji
pohybovou
činnost
to
je
nějaká
část
mozku
kterou
když
nezaměstnán
tak
se
tě
do
toho
budou
lest
myšlenky
pohyb
mechanický
bude
zaměněn
za
pohyb
myšlenkový
a
ten
tě
do
toho
pořád
poleze
čili
já
blokuje
tím
pohybem
rozumíš
blokuje
tuhleten
pohyb
myšlenkový
kdy
ti
to
ještě
nestačilo
ovšem
to
ty
nejsi
tak
bude
mě
založen
to
by
to
bude
muset
stačit
ale
to
a
kdyby
náhodou
někdo
jiný
poslouchal
tak
já
bych
to
intonovali.
Toho
otčenáše
abych
zablokovat
jiný
druh
myšlenek
zase
jenom
proto
zablokována
v
té
intonaci
bych
neviděl
nějakou
koncentraci
nebo
samotnou
modlitbu
samotná
modlitba
správně
prolíná
spočívá
v
tom
a
to
bych
v
tom
nemělo
zaniknout
pro
tu
etiku
triky
by
tam
zanikla
taky
ne
tak
se
ani
nepohybuje
kdyby
kdyby
to
vadilo
tam
to
někdy
to
může
vadit
budeš
třebas
unaven
nebo
nějak
nevím
co
tak
to
potom
nedělej
ale
musíš
otče
náš
tak
dlouho
si
vštěpovat
mysl
až
ti
bude
zcela
samozřejmé
že
ty
jsi
ve
své
vnitřní
podstatě
jak
správně
říká
stáňa
ve
své
nesmrtelné
individualitě
ve
své
věčné
indii
synem
božím
jak
se
ztotožní
vstou
to
myšlenkou
tak
si
se
pomodlil
první
větu
otče
náš.
A
tak
to
budeš
něco
úplně
jiného
než
dosavadní
tvoje
formulována
pak
přejí
k
tomu
jenž
jsi
na
nebesích
zase
pokud
si
neuvědomí
že
nemusíš
to
nějak
formovat
se
to
být
na
nebe
si
ty
ví
že
je
to
stav
že
to
stav
absolutního
klidu
že
je
to
stav
zdrojový
ze
kterého
všechno
vychází
že
kdyby
tohoto
zdroje
nehybnému
nebylo
že
by
nic
tady
neexistovalo
že
ne
by
byl
schopen
ani
po
té
zahradě
chodit
že
bys
nebyl
schopen
milovat
že
by
se
byl
schopen
poznávat
že
bys
nemohl
existovat.
Že
že
teče
ten
ten
to
života
kolem
tebe
a
tebou
je
způsobeno
tím
že
je
tady
zdroj
ze
kterého
nebývá
to
je
ten
zdroj
na
který
poukazoval
ježíš
když
z
málo
kdyby
čekal
s
málo
chlebů
na
svět
všechny
on
mě
ustavičně
sit
můj
život
ustavičně
cítím
co
všechno
život
můj
potřebuje
protože
u
něho
nic
nebude
dokud
já
o
to
stojím
abych
byl
jím
sice
jsem
bohatě
sice
takže
mohu
klidně
říct
nic
mě
nechybí
jak
ty
správně
říkáš
nic
tě
nechybí
všechno
ti
jde
si
sice
jím
a
není
to
nějaká
tvoje
přednost
nýbrž
obrovská
milost
boží
ze
které
všechno
vyplývá
pokud
si
to
někdo
přeje
a
přistane
přál
ty
přá
aby
žil
z
boží
moci
boží
vůle
ne
a
tak
dále
oni
to
upřímně
přál
tak
si
všechno
měl
přijdou
ty
uče
učedníci
páně
dělali
z
vůle
z
moci
tedy
boží
tak
jim
nic
nechybělo.
Takže
jakmile
dospěješ
k
tomu
že
ti
bude
samovolně
jasné
bez
dalšího
přemýšlení
vždycky
musíš
končit
oblasti
kde
už
nemusíš
o
tom
přemýšlet
ne
už
nemusíš
nic
formulovat
ne
už
je
ti
samozřejmé
že
všechno
dostáváš
od
boha
že
on
je
zdrojem
který
stojí
za
tvým
každým
hnutím
i
za
tím
pouhým
jedním
krokem
po
zahradě
že
on
za
ním
stojí
kdyby
za
ním
nestál
tak
nejenom
ne
vykročím
ale
přestane
existovat
toto
bude
jasné
tak
když
postoupil
v
tom
otčenáši
dál
přijď
království
tvé.
Tak
jestliže
já
mám
všechno
od
boha
tak
může
zpočátku
začít
přemýšlet
o
tom
to
já
nemám
proti
tomu
nic
to
to
si
ze
přemýšlení
to
nejde
že
všechno
mám
od
boha
když
on
je
zdrojem
všeho
co
tu
mám
na
každém
kroku
v
každé
vteřině
není
v
tom
vůbec
žádná
mezera
tady
nikdy
té
pozornosti
nebyl
schopen
jako
člověk
to
je
nadpřirozená
nadlidská
schopnost
kterou
mě
má
pořád
ve
vědomí
pořád
ve
své
lásce
pořád
nese
schopnosti
poznávací
jestliže
já
z
tohoto
žiju
pak
vím
že
tři
muže
království
boží
jenom
tehdy
když
si
to
já
upřímně
přeju
aby
přišlo
on
neříká.
K
tomu
učedníkovi
modli
se
při
ke
mně
a
pro
mě
království
boží
a
on
tam
říká
při
království
boží
ty
ho
přibližuješ
lidem
tak
na
tom
užití
máš
povinnost
když
máš
tyto
schopnosti
a
vlastnosti
a
vědomosti
aby
ho
přál
stejnou
měrou
sobě
jako
bližnímu
a
celému
vesmíru
pochopitelně
neumí
takhle
dlouze
rozebírat
to
by
se
nedostal
ani
dopoledne
od
toho
otčenáše
ale
jakmile
to
do
myslíš
ne
hrnce
nemá
nikdo
a
za
sebou
na
ně
a
sebe
nespáchá
dalšímu
úseku
modlitby
nýbrž
po
postu
postoj
buď
trpný
zaží
tu
svou
touhu.
Přát
sobě
stejnou
měrou
jako
lidem
ten
příchod
království
božího
to
znamená
aby
bůh
nás
vládl
ty
si
přeješ
abych
v
tobě
vládl
aby
v
lidech
vládl
aby
vládl
z
poměrech
které
zde
na
světě
panu
jí
to
je
to
přijď
království
boží
si
přeješ
jeho
vládu
jeho
království
a
kdyby
to
bylo
možno
ho
absolutní
moc
aby
tady
pro
to
ne
to
neudělá
protože
to
by
byl
úplně
převratné
ale
předešli
jeho
vládu
aby
byla
nařízen
všemu
ostatnímu
ano
rozumíš
až
o
tom
nebudeš
muset
přemístí
pode
dál
ani
se
to
se
se
předvádět
dál
není
třeba
já
myslím
že
už
víš
jak
na
to
máš
jít.
Eště
aspoň
posvěť
se
jméno
tvé
co
jsem
to
několikrát
říkal
to
nevadí
teď
jestliže
si
přeješ
to
království
aby
přišlo
stejnou
měrou
pro
sebe
jako
pro
ty
ostatní
tak
máš
právo
a
povinnost
zároveň
posvěť
se
jméno
tvé
nesmíš
si
myslet
že
tady
nařizuje
někomu
za
to
ve
nežije
vůbec
bohu
než
udělej
to
tak
nebo
ona
to
tady
ne
že
tam
radíš
aby
přišlo
jeho
království
ty
si
to
přeješ
to
není
v
faktické
neat
tvoje
k
té
obsah
té
vůle
má
právo
si
to
přál
aby
to
království
přišlo.
A
tadyhle
když
si
přeješ
aby
se
posvětit
ho
jméno
tak
ty
pokud
jakmile
teďka
líčil
jak
to
pochopil
z
té
modlitby
ho
chápeš
jako
tvůrce
především
jako
tvůrce
takle
jako
vše
a
všeho
poznávajícího
tak
ho
jako
všemi
ucho
ale
zůstane
u
toho
tvůrce
a
se
potom
rozšířil
na
to
ostatní
třebas
tak
jestli
ho
chápeš
jako
tvůrce
tak
ho
chápeš
jako
někoho
kdo
nepřestává
jednat
těmi
třemi
způsoby
láskou
poznáním
existencí
on
těmito
třemi
svými
aspekt
jedná
ve
všem
tvorstvu.
A
tím
z
toho
dělá
své
děti
své
tvorstvo
to
jeho
tvorstvo
čili
když
já
mám
posvětit
a
já
nebudu
chtít
aby
se
posvěť
napřed
někde
jinde
když
na
neudělám
sám
to
jméno
boží
tak
musím
tvůrčí
činností
jednat
musím
činnost
posvětit
bohu
jako
on
jako
jeho
činnost
je
posvěcená
tak
asi
takže
když
já
posvětí
svou
činnost
například
že
budu
spravovat
v
ní
jeho
hřivny
te
posvěceno
jeho
jméno
ten
hospodařte
vý
vodešel
nechal
ti
nějaký
hřivny
tak
ty
když
s
těmi
hřivnami
po
hospodaří
tak
přeci
vlastně
praktický
myslíš
na
něj
ty
posvěcuje
š
jeho
vůli
to
znamená
jeho
jeho
jméno.
Tak
takhle
by
to
jako
rozváděl
dál
u
vůle
tvá
to
už
jasné
to
už
tak
jo
tak
už
se
umíš
modlit
ze
se
tady
mi
antonín
říká
děkuji
že
mě
věnoval
tolik
času
prosím
tě
vy
přeci
máme
následovat
krista
před
bohem
každý
člověk
má
nekonečnou
cenu
protože
jeho
podstata
je
nekonečná
je
věčná.
Takže
není
nikde
mezí
které
by
ohraničeni
jeho
milost
a
jeho
dobrou
vůli
a
jeho
pomocná
jestli
bych
chtěl
věnoval
čas
do
rána
tak
věř
mi
to
že
by
v
tom
ani
za
nehet
nebylo
co
by
bylo
mého
když
bych
si
pořád
vzpomínal
co
kromě
mě
samosebou
dělá
ten
pán
bůh
že
svítí
na
toho
antonína
svou
milostí
a
já
jsem
si
toho
vědom
že
on
svítí
a
tak
v
tom
světle
té
jeho
milosti
nemohu
odolat
a
aspoň
nějak
vyjádřím
nic
víc
nedělám
než
dávám
průchod
to
je
radosti
vnitřní
kterou
mám
z
toho
že
von
mi
toho
antonína
tak
trpělivě
vede.
Že
on
ho
nepustí
z
uzdy
přestože
ten
antonín
si
občas
myslí
pán
bůh
mě
opustil
a
on
mu
to
nemá
za
si
mu
se
usmíváš
na
tom
svým
trůně
věčný
a
má
ho
rád
nic
se
ti
předváděl
lásku
boží
nepatrným
způsobem
já
jsem
to
hrál
protože
já
jsem
do
toho
vůbec
nic
ze
svého
nevložil
to
všechno
on
já
jsem
při
tom
musel
být
dokonale
nic
protože
kolikrát
jsem
se
stavu
na
trápil
to
by
by
ztratil
trpělivost
že
si
dělá
vzpomněl
že
pán
bůh
tě
kupodivu
udržuje
při
vědomí
že
to
vkládá
do
tvé
vůle
pořád
touhu
po
něc
říkal
co
sem
pán
bůh
dělá
musím
se
před
ním
sklonil
a
musím
ho
musím
udát
za
pravdu
je
to
správné
co
von
dělá
poznal
jsem
to
jako
správné
že
tě
udržuje
na
této
cestě
no
a
protože
já
mám
nařízeno
jednat
podle
toho
co
poznávám
za
správné
tak
jsem
z
nařízení
jednal
jo
tak
to
máš.
Jestli
si
kdokoliv
z
vás
myslí
že
by
tento
způsob
mu
vyhovovala
tak
tak
dlouho
jak
mu
bude
vyhovovat
a
ho
těla
je
to
zaručeně
lepší
než
jak
to
dosud
dělal
ale
jakmile
se
bude
muset
do
toho
nutit
poprvně
jak
se
bude
muset
do
toho
mít
ať
to
takhle
nedělá
ať
to
dělá
vždycky
tak
až
a
tehdy
a
jenom
v
tom
případě
když
tomu
bude
cítit
poměr
jako
ke
správnému
prostředku
a
to
ní
nasadí
do
neptá
v
tom
bude
mít
poměr
k
tomu
se
to
nařídilo
ale
vám
ostatní
se
to
na
řídit
nemůže
prosím
ale
uznáte
za
vhodné
za
správné
to
tak
dělat
bude
vám
to
požehnáním
to
je
samozřejmé
ale
musíte
na
to
jí
tak
jako
ten
antonín
když
nebudete
vědět
jděte
se
k
němu
poradit
ona
vždycky
dá
správnou
hradu
jak
on
to
dělá
protože
on
tohleto
bude
dělat
správně
tato
vám
ručím
protože
někdo
ukázáno
že
tohleto
ví
jak
dělat
tak
formulace
byla
pro
kočku
ale
tohleto
je
modlitba.
Ve
které
se
dostane
do
vyšší
formy
modlitby
všimněte
si
ale
zapomíná
to
antoníne
že
na
konci
každé
té
věty
přestane
myslet
ale
nezačneš
civět
jak
bych
začal
pře
by
přestal
myslet
začal
civět
radši
ji
na
další
ale
když
nebudeš
civět
nýbrž
po
tom
rozjímání
kterým
je
každá
ta
věta
rozvedena
se
ocitne
ve
stavu
radosti
a
vděčnosti
za
to
pochopení
už
mě
a
neformuloval
když
si
vděční
tak
si
to
nemusí
být
říkat
si
prostě
vděčný
síla
dost
dokud
ta
radost
bude
trvat
zůstaňte
jakosti
a
budeš
se
přibližovat
srdcem
ne
jenom
ty
rozborem
rozumovým
ale
srdcem.
Čili
začne
v
tobě
zůstat
duch
modlitby
které
se
říká
modlitba
vzrůstajících
citů
a
to
modlitta
už
hraničí
s
mystikou
to
už
hraničí
se
spojováním
se
s
bohem
s
vědomím
spojování
se
s
bohem
to
o
tom
přechází
do
modlitby
ticha
a
já
jsem
opravdu
zaměřil
mířil
k
tomu
aby
na
hranicích
mezi
těmi
jednotlivými
vědami
už
nějaké
ticho
zažíval
třebas
vteřinku
nenu
se
aby
se
uměle
natahoval
to
bys
moh
taky
civět
ale.
Určil
jsem
tam
nebo
rezervaci
jsem
tam
místo
pro
ten
klid
si
musím
proto
ticho
šli
pro
vyšší
stupeň
modlitby
já
jsem
tě
tady
naučil
opakované
nebo
snažil
se
učit
opakované
způsobem
navozovat
vyšší
způsob
modlitby
opakované
nějakým
jedním
způsobem
nižším
navozovat
vyšší
způsob
modlitby
ano.
Když
byl
na
tom
autorem
nádraží
ne
tak
se
tam
ocitl
nějakém
letu
ale
přestože
zmeškali
vlak
tak
vono
přece
bylo
tak
brzo
eště
že
při
ženský
který
tam
jako
se
mi
ho
tady
sice
už
byl
připravovali
věci
pro
dej
ale
ještě
nebyli
ochotni
pro
dávat
že
se
to
tak
takže
do
prosazoval
se
s
jejich
aby
něco
nesebral
druh
pití
a
motto
se
vrátil
velikosti
balíky
byli
pryč
z
většinou
tak
to
je
spojitosti
mi
balíky
to
jsem
potřeboval
tady
slyšet
mysli
že
on
hledal
občerstvení
a
to
má
právo.
Tak
ztratil
dvanácti
balíků
devět
jenom
protože
marně
hledal
občerstvení
to
je
hluboký
symbol
protože
my
pořád
nějakým
způsobem
na
če
ten
vyz
třebas
tu
tvou
jo
to
je
nic
špatného
ale
náš
občerstvení
ne
že
při
tom
ztrácí
balíky
tak
není
špatnýho
protože
opravy
se
nejedí
prožití
šatů
víš
tam
se
řekli
tomu
by
se
dovršilo
jedna
nula
desítka
čili
nic
zlého
se
nestalo
když
tady
trénuje
š
ráno
tu
jógu
já
jsem
tě
naopak
upozornil
že
by
z
toho
neměl
nechá
protože
taková
napravilo
znamená
opravdu
moc
zdravotní
špatné
věci.
Že
ještě
ne
podávali
to
znamená
vy
si
to
nemoh
koupit
tak
ti
upozorňuju
tak
ji
upozorňuju
že
jsou
věci
tady
na
zemi
které
se
koupit
nedají
vono
je
zavřeno
když
je
chceš
kupovat
ne
proto
že
je
brzo
a
že
se
to
nedá
koupit
jenom
ty
cestě
máš
ztrácet
tady
je
řečeno
že
na
té
cestě
do
prahy
se
nakupujeme
na
té
cestě
doprava
se
ztrácí
kdyby
to
nebylo
kdyby
si
nebylo
společnost
ztrácení
tak
tomu
se
dá
rozumět
ale
si
mě
je
organicky
spojeno
to
ztrácení
já
jsem
o
zmenšovat
říkal
svatý
pavel
ne
já
jsem
vám
zapírat
taženo
by
chce
i
to
za
přejí
v
okamžiku
kdy
si
ztratil
vlak
a
ještě
tě
sebrali
balíky
a
ještě
se
ne
nedostal
stravu
do
třeti
se
všeho
dobrýho
tě
ukázali
protože
věděl
že
kalorií
co
se
tím
se
řídit
se
tím
se
říct
prosím
v
tom
mezistupni
to
je
nejběžnější
pasáž
když
se
přechází
jednoho
na
druhé.
Se
si
neděje
nic
z
toho
že
se
zmenšuje
š
že
tě
najednou
mnohé
věci
který
tě
prý
jasný
už
třebas
jasný
nejsou
a
nemůže
dělat
to
miluje
už
nejde
na
to
nové
eště
nejde
a
že
to
toho
sem
se
k
asi
to
je
prostě
stav
těch
učedníků
páně
pod
křížem
a
před
křížem
jo
těm
nebylo
dobře
ztratili
mistra
nejenom
devět
balíku
ovšem
ty
jsi
ztratil
momentálně
schopnost
se
ocitnout
za
křížem
že
ten
roku
tam
mezitím
dojede
než
ty
vůbec
vedeš
tyto
tyto
mezery
prosím
jsou
i
v
životě
ježíše
krista
on
není
ukázal
že
jsou
zákonité
z
toho
svým
nedělej
to
musíš
přežít
předci
horší
věci
od
taky
přežiješ.
Ale
co
je
přitom
ještě
taky
stejně
důležité
že
jde
jenom
o
přežít
jde
o
pochopení
že
to
má
nějaký
význam
já
bych
to
zase
řekl
relativní
pravda
v
tom
nějaká
obsažena
kterou
musím
pochopit
pro
tu
chvíli
tak
absolutně
já
to
řeknu
podle
své
zkušenosti
těch
sedmnácti
letech
když
jsem
se
konečně
po
rok
a
tři
čtvrtě
roku
tápání
rozloučil
z
přírodovědcem
a
už
jsem
nelitoval
sebe
že
jim
nebudu
v
té
chvíli
na
místě
kde
jsem
ty
přírodní
vědy
po
tam
za
zády
školy
pořád
chodil
studovat
že
tam
byla
vědecká
knihovna
na
tom
místě
to
se
mi
stalo
vědecké
knihovně.
Tam
zrovna
to
místě
u
toho
stolu
že
jsem
studoval
přírodní
vědy
jsem
si
otevřel
weinfurter
knížku
a
prostě
si
to
o
tom
mostu
to
kam
se
nebyla
to
říkám
ve
zkratce
na
kterém
se
nesmí
nezabít
a
po
které
máme
přejít
do
věčnosti
že
je
to
život
tím
mostem
co
se
tam
proč
zrovna
na
tom
místě
co
je
nad
ces
tom
za
hlubokou
symboliku
čili
musíš
vědět
že
když
já
jsem
ztratil
dobrovolně
jsem
se
vzdal
toho
přírodního
věc
a
ty
toho
vlaku
se
za
ty
už
jim
neprojeven.
Tak
tím
si
ztratil
z
dvanácti
balíků
devět
zjednodušuje
se
podstatně
tvoje
situace
lidská
protože
víš
že
v
té
fázi
toho
vnitřního
umírání
ve
které
se
ocitá
zahrada
třebas
že
tam
můžeš
potřebovat
jenom
tři
vlastnosti
a
ty
ještě
usnou
proto
já
ti
ne
nechávám
na
svobodné
tvé
vůli
aby
se
zase
dělal
nějaké
koncentrace
nýbrž
aby
ses
modlil
otčenáš
jak
jsem
ti
radil
aby
nemohl
usnout
o
tom
vytí
a
to
nebudu
už
lidské
vlastnosti
kterými
se
budeš
modlit.
Věř
mi
to
že
to
co
já
jsem
ji
tě
dneska
říkal
ten
výklad
jak
jsem
ti
dneska
říkal
tak
jsem
ho
dosud
nikdy
neříkal
nikdy
se
o
tom
takhle
nepřemýšlel
nikdy
jsem
to
takhle
neradil
a
protože
to
radil
právě
teď
v
tobě
tak
patrně
se
se
to
právě
pro
tebe
dověděl
nemám
to
z
rozumu
tak
buď
si
jisti
že
když
to
budeš
dělat
tak
nebudeš
posilovat
svůj
rozum
nýbrž
bude
sledovat
vůli
boží.
A
to
je
to
co
na
této
fázi
potřebuješ
oni
museli
nakonec
pochopit
a
voni
to
ten
jan
jistě
řekl
přátelé
vy
se
mýlit
že
von
byl
mučen
že
byl
bezmocen
ono
to
tak
vypadal
ale
já
jsem
byl
k
němu
nejblíž
já
vím
co
zase
ta
jidášovi
ve
v
té
poslední
večeři
dal
mu
první
sousto
čestné
sousto
sílu
k
tomu
aby
provedl
co
chce
a
řekl
můj
ji
a
udělej
rychle
co
chceš
jidáše
sebral
že
ho
zradit
čili
on
se
chtěl
zmařit
to
je
projev
jeho
lásky
že
vstupuje
na
kříž
to
ní
předtím
nemohli
pochopit
voni
to
sice
říkal
ale
oni
to
nemohli
pochopit
to
je
právě
v
tomto
směly
chtěl
dát
vykládat
já
vím
že
sem
na
to
nějakým
způsobem
dostanu.
Tak
ale
teď
to
pochopili
tak
se
jenom
schopni
se
strachu
měli
pořád
dost
aby
je
nesebrali
ještě
protože
asi
byli
hledání
a
vyčkat
až
ten
kristus
jim
dal
najevo
že
to
takhle
myslel
a
voni
dal
najevo
způsobem
velice
jasným
předním
další
milosti
které
by
nebyli
bývali
schopni
když
se
řve
i
pochopit
ani
unést
když
se
dříve
modlil
tak
si
musel
toho
půl
hodiny
přeříkávat
moc.
Protože
si
potřeboval
pohyb
jako
ti
ho
dneska
nechávám
ještě
pro
tu
jógu
ho
potřebuješ
to
by
své
tělo
zničily
se
s
nepohyboval
ty
musíš
to
to
dělat
ale
myšlenkový
pohyb
už
nemůžeš
potřebovat
v
té
míře
jako
dosud
jeho
pro
činnost
potřebuješ
ten
živeno
pohyb
ale
pro
cestu
k
bohu
ne
tam
se
mysl
musí
pro
ni
v
nemysl
tam
musí
zastavit
tok
a
ježíš
když
jim
řekl
pokoj
svůj
dávám
vám.
Tak
zastavil
pohyb
myšlenkový
u
nich
když
zastavil
u
nich
pohyb
myšlenkový
tak
jim
mohl
dát
schopnost
abych
sobě
to
tam
není
napsáno
aby
v
sobě
rozvázal
co
se
v
nich
má
rozvázat
ty
schopnosti
které
dosud
nefungovaly
a
které
by
ti
třeba
k
tomu
dílu
aby
se
to
končilo
a
svázat
nich
nechal
všecko
co
jim
dosud
na
té
cestě
překáželo
nejvíc
překáží
strach
tento
strach
v
nich
svázal
takže
voni
se
už
nebáli
voni
nebyl
neklidný
já
jsem
říkal
že
neklid
hlavní
překážka
nebo
takový
řek
bych
hřích
na
této
cestě
a
této
fáze
teprve
oni
zkrátka
vzal
všechno
co
od
vázal
o
nich
odpoutali
od
všeho
co
by
jim
bylo
překážel
pak
to
ještě
nechal
dozrát
a
teprve
potom
jim
seslal
ducha
svatého
ale
když
jim
nechal
vnitřně
rozvázat
se
od
toho
co
je
poutalo
a
svázat
se
s
tím
co
je
mělo
pouta
to
znamená
s
bohem.
Tak
je
před
určil
teprve
potom
je
před
určil
k
tomu
aby
to
taky
dělali
na
jiných
aby
taky
když
oni
když
je
to
rozvázáno
tak
ji
vých
ozařovali
že
to
v
nich
svázáno
aby
tak
jinda
možnost
a
vy
nebyli
týrání
si
vášně
aby
to
v
ní
rozvázáno
co
vadí
na
té
cestě
ano
tak
to
ještě
je
další
fáze
to
toho
ještě
se
nehrnu
ale
jenom
těch
říct
že
cestu
vidí
takhle
celistvě
vlivem
toho
momentu
nelineárního
pochopení
tam
v
tom
koncentráku
že
von
byl
domova
se
jí
poznat
stejným
a
ještě
dám
poznat
aby
v
nich
byla
láska
kterou
máš
ke
mě
a
já
bych
byl
víc.
To
to
je
duch
tak
tehdy
dobách
ježíšových
a
dávno
před
tím
jménu
božímu
se
přičítat
nejvyšší
moc
proto
jméno
boží
jeho
v
nesmělo
být
vůbec
vyslovováno
aby
zůstal
aby
zůstala
zachována
symbolicky
jeho
skryto
která
pro
tu
svoji
skrytost
byla
právě
proto
největší
ta
muzea
na
není
zřejmé
my
toho
boha
nevidíme
tady
skryta
tak
symbolicky
se
tomu
této
víře
dává
průchod
i
že
se
to
jméno
neříká
nevyslovuje
on
jim
dal
poznat
méno
otcovo
které
se
nevyslovuje.
To
znamená
on
na
ně
seslal
moc
kterou
oni
mohli
dělat
zázraky
oni
věděli
že
je
to
moc
od
boha
oni
věděli
že
otec
je
vybral
oni
přímo
řek
nějak
jsem
si
vás
nevybral
můj
otec
v
nebesích
vás
zvolil
je
to
nemusíte
být
vděčný
za
to
buďte
vděčně
oci
a
veškerou
moc
kterou
vám
dávám
mám
od
otce
to
také
řekl
de
čili
tímto
způsobem
jim
dal
poslat
poznat
svoje
jméno.
Aby
totiž
se
dostali
na
cestu
na
které
by
určité
fázi
byli
zajedno
s
tím
kdo
tuto
moc
dává
aby
se
dostali
ke
zdroji
té
moci
a
to
je
právě
moment
tady
to
říká
těsně
před
ukřižováním
takže
my
víme
co
potom
udělal
aby
ta
moc
boží
se
na
něch
uskutečnila
tak.
Že
by
byli
spojeni
s
otcem
tak
dokonale
jako
on
s
ním
spojen
jest
k
tomu
musí
přestat
věřit
a
on
jim
to
nebude
mít
za
zlé
jak
víte
protože
kdyby
on
byl
jenom
věřil
otci
to
vám
jasné
tak
by
to
bylo
nestačilo
k
tomu
aby
vstoupil
na
kříž
aby
dělal
ty
zázraky
sou
plna
kříž
aby
vstal
z
mrtvých
aby
se
sledu
a
svatého
učedníkům
k
tomu
bylo
třeba
víc
než
víry
k
tomu
bylo
třeba
jistoty
kterou
nebyl
schopen
získat
ani
on
vtělený
bůh
než
za
ztrátu
třebaže
do
časnou
vědomí
o
tom
že.
Bůh
pořád
při
něm
je
bože
pročs
mě
opustil
volal
kříži
to
bylo
jedno
z
jeho
poslední
slov
odevzdal
svého
ducha
to
vemu
všechno
co
měl
člověk
lidský
člověk
má
mysl
to
je
jeho
duch
a
když
mu
tu
tento
ho
ducha
neumře
odevzdávat
my
se
nestane
když
nestane
on
sám
v
nemysli
tak
se
neocitne
na
úrovni
boží
podle
pořád
méně
než
bůh
ani
mužeme
méně
než
syn
mi
jestli
kteří
jsou
v
jeho
příbytku
příbytku
pro
nás
připravené
tak
u
něho
takže
toto
chtěl
bych
způsobit
to
oni
tady
vlastně
říká
velice
hlubokým
způsobem
v
čem
spočívá
ta
moc
aby
se
přetaveny
na
vědomé
syny
boží
že
je
to
ta
moc
obsažen
v
tom
jménu
božím
že
v
tom
v
té
síly
toho
jména
božího
posvěceno
tvé
by
se
říká
v
tom
otčenáši
voni
dělali
zázraky.
Že
voni
tvořil
nebo
situaci
oni
byli
paní
sami
su
tvůrčími
lidmi
vytvářel
radost
u
lidí
vytvářel
nový
život
un
než
časných
smrtelné
nemocných
a
tak
dále
čili
oni
napodobovali
mocí
boží
jeho
tvůrčí
činnost
v
tom
nejvyšším
svatýmu
jak
vůbec
je
v
lidských
silách
nebo
lidských
lidsky
únosné
tak
asi
čili
oni
se
modlili
posvěť
se
jméno
tvé
svým
životem
říká
chápete
co
je
to
svým
životem
se
modlit
posvěť
se
jméno
tvé
to
dělali
učedníci
páně
nemusel
dělat
proto
zázraky
ale
ve
budete
dělat.
Tomu
nebudete
moc
zabránit
protože
když
v
jeho
jménu
to
budete
dělat
za
náš
bohu
to
ten
uctívat
tím
správným
způsobem
že
je
toho
vložíte
sebe
celého
jako
správce
jeho
hřiven
tak
zázraky
nemůžete
nedělat
musíte
je
dělat
aspoň
ve
vaší
mysli
budete
si
jít
i
tím
jisti
že
zázrak
že
kolem
vás
tě
jak
vám
říkám
jedna
paní
nebo
jsem
to
možná
tady
neříkal
nějaká
lékařka
taky
prahy
se
ocitla
před
těžkou
operací
se
kterou
si
v
praze
de
věděli
rady
tak
vona
se
odebral
až
k
lékaři
kterému
důvěřoval
někde
v
melu
a
tam
v
tom
když
to
zažila
tak
mě
když
byla
po
operaci
tak
něco
a
sáhodlouhý
dopis
kde
píše
prosím
vás
vysvětlete
mi
ji
kde
je
lidská
vůle
jestli
vůbec
na
že
nějakou
samostatný
lidskou
vůli
protože
okolo
mě
až
do
té
operace
a
po
ní
všechno
bylo
tak
dokonale
nějakou
režii
řízeno
jsem
si
uvědomoval
že
vůbec
svou
vůlí
do
toho
nemohu
zasahovat.
Text view •
Help