EN | ES |

84-24B-k

84-24B-k


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


je to tam? u toho buddhy nemusí se za to stydět protože bude na to chybu dělal taky a po sedmadvacet let a byl to buddha o tamten a konečně pochopil že nejsou lidské prostředky které jsou postavily na lidské vůli být spasen že nejsou hodné proto aby člověk spasen byl a tak v indické duchovní tradici běžné duchovní tradici indické navodil nový prvek nebo vnesl tam nový prvek že ne touha po spáse je tím nejlepším ale takzvaná střední cesta jednat správně jednat správně bez ohledu na spásu jedna správně jenom proto že je to správné že to tak být a taky dal přesná pravidla to správného jednání a věděl že tím že budou podle těch pravidel dokonale se žně rovného života jednat že postupně ztratí úplně vlastní vůli. A protože ztratí tak se ocitnout v náruči boží to věděl protože on taky chtěl jednat správně vůbec to nešlo ztratil vlastní vůli i tu která ho vedla k spáse i tu ztratil a ti i tu víru že bude spasen že to někam povede no a dostavila se spása jo když k tomu dal průchod když fakticky porušil všechno co ho tam mírové si to poslední napřed ho vyrazili všichni duchovní vůdci a a pak by do sebe vyrazil z toho systému který si sám navodil ne těmi svými přáteli že pojede malinko a tím to všechno zrušil třebas noh letý území najed svý najednou zrušil malinkým podělím navíc a tomu vyneslo nerad sousto víc mluví nestane protože on dal tím najevo že sebe definitivně poráží že že se vzdá toho že tu spásu na bude čili to nebylo jenom sousto a pak do to mi to připomíná tam ten pád z toho ráje a tak dále něco se opačného ale je to obdobné ano. Tak to je na věc je to odpovězeno a druhá věc co tam byla to ten ta tento druhý co se ti jak jsem to zapomněl to bylo že by nepřišel jak ty balíky byli uspořádány že on mohl dvanáct balíků nést každý z nás pokud se snaží všemi lidskými silami se dostat bohu a myslím že nepochybujeme antonínovi se o to snažil poctivě považujte be za postranní ka v tomto oboru ale ho považuju za poctivější ho. Promiňte čili on lidsky nemohl udělat víc než dřív bará balíku ze na všech i s samotně do toho investovat to dělal jenomže se mám dopoledne dvou ze vysvětlil že sice ty těch dvanáct apoštolů znamená celkový souhrn všech lidských vlastností ježíš potřeboval k tomu aby ukázal cestu spásy ale že ho nemohli přes kříž ani dokonce pod kříž doprovodim proto ho napřed ztratili tehdy nezáleží my tomu kdo osoba a ty tři co mu byly s těmi ještě nastoupil do vlaku ale zdá se že tuto ty tři kteří se ocitli trošku dál než než ten zbytek než těch bývají devět když to doprovodil aspoň do zahrady getsemanské viď. Ale ne k bohu s těmi třemi nastoupí do vlaku daleko svými nedojde voni voni někdo sebere to tam v tom ještě není ale mu třeba se sebral oni usnou čili jak to bude symbolicky znázorni ve bych a byl podstatnou že by říkal o je tam zapomene v tom vlaku a pak je bude hledat ale nenajde budou furt důležité že v praze a na že ztratil ty balíky všechno lidské do toho musí vložit že se mu to někdo krát anebo že mu to nedo nebo že to někde zapomněl to je symbol toho že co mu nevezmou okolnosti tomu vezme ztráta paměti jako že oni usnuly v stran a pamětí nezbavil na to co je jim nařídil. Což nestává se správné vnitřní modlitbě první co je zapotřebí k tomu aby získal vědomé spojení s bude že ztratíš veškerou pamětí tak dokonale že paměti obsažena pociťujete účel proč to děláš přeříkávání nějakýho mantramu a jakkoliv formulace jakákoliv konkrétní myšlenka ty se dosti zůstane ve vědomí zůstaneš v nemysli ale budeš tak jasně vědomí jako si nikdy nebyl že to bylo hrůza opravdu hrůza protože tak oblažení vědomí se ještě nezačnu nikdy a tohleto fázi setká s bohem ale zatím jenom interní v se laboratoře své duše pak se bude muset to sem dojít udělat do roku třicet devět ale pak jsem se musel tomtéž osvědčit mimo koncentraci mimo vnitřní modlitbu ano. Tam v tom jak chtěl zabít v tom koncentráku tak je všechno tak tady mám další námitku pro proti tomu výkladu když mu antonína antonín v tom snu poradil vít nespáchá me z toho auto svého na daří a vlak to odvezu bývají čtyři nebo pět minut to beztak nestačíme tak antonín se vzdal ne a nešel říkal si pojem další rokem o kterém jenom tušili jo tak kolem desáté pojede prosím to si říkal tomu trvám protože tam to bylo obsaženo když to nepamatujeme tak vím že to tam bylo jo tam ten tam byl deset a to taky hluboký symbol tam ten deset tento teprv že se dvojí podle ste do konce a to si ten víc tady představuje představuje rozum který diktuje nebo napovídá nebo radí aby tam běžel když sám víc říká mám takovou povahu t to bych nikdy neradil že bych to vždycky ještě zkusil a on o ten stane se ta duše mně tady vydávat který to vzdává to bych nic nedělal samozřejmě žene tady není víte a těch pět balíků kdopak bych v tom viděl všechny vlastnosti lidské to není. To není antonín se svým stýkáš když projevil určitou lidskou vlastnost například jak důsledně se ptá po funkci absolutní a poučný jedničky to je určitá jenom vlastnost to je částečka jednoho z těch balíků to není co to je vás balíku vás balíku je celek všech vlastností toho antonína který vin nikdy nemůžete lidsky patřit protože z toho dobrých dobrých jedenáct dvanácti je podvědomí a použije se to to potřebuje tak to objeví na povrchu ale to lidské to je tam znázorněno víte. Lidské v něm je takové povahy život se dneska dostat oni se dneska naučil dost velké trpnosti kdyby se on byl nenaučil této trpnosti tak by opravdu se nedostal na konec toho systému pět pět pět ve které je na samém konci dost velká trpnost obdivuju třebas antonína když si ho obíráme uni zono tady jak trpně velkoryse k tomu chová jak to přehlídka jak v tom pozná ti a když v tom nepozná a to je nejsem mají tak to nebere na ostří nože nikdy ne to když se pokouším stýkali z vás tak vás napadnout vy se staví že na zadní nohy a tak dlouho vás vod na padat dokud jsem na ty zadní nohy budete stavět vás toho tomu si vodnaučit se na někoho hledí nebo ukazu tak je to náhodné čistě o. A jsem tímto způsobem jednali z malinký tem takhle se musí pomalinku ale trpělivě znovu m nechali u mi nepřítelem ten dotyčný no to vůbec nevadí protože vím že dobrou věc vím co je správné si potom on myslí co chce no ale on taky nepoznává že jemu imponuje tady vy nepozná že tadyhle antonínovi imponuje lidská vlastnost vítovo že umí rozhodoval do věcích snáze než on. Protože on zažil jako lékaře jako rád že tak dále on si poradit on si od toho lidského to není to je symbol toho lidství který mu smí radit a kterému správně poradí protože byl by se to byli nechytli protože opravdu ten za pro něho nebyl to je systém pět pět pět který dojem do prahy sice na desítky ale je pryč je při odjedu takže on musí jít na další vlak nový systém a k tomu může dopomoci i ten vít i ten rozum kterého on ctí ve vítovu. Ano on u sebe ho tolik nectí jako u víta on si uvidí to myslí že tomu hlavě víc než on antonín a možná že pravdu na tom nezáleží kolik toho máme hlavě ale důležité ten symbol je bezvadně volen že von ho ctí do míry že trpně se odevzdává toho vůli toho toho rozumu a tahleta trpnost při rozhodování rozumovém to je ona rovnováha mezi trpnosti a činnosti to je výborná věc a ta můj taky napovídá že na prahu tohoto nového si tomu by to mělo stát antoníne říkáš mně prosím vás to je individuálně rada dělejte jako když tady nejste pravá joga to záležitost byli čtyrma očima. Tak říkal před cítili ty s vodnaučil modlit se ráno jenom přeženu a prosil prosím pána boha aby požehnat aby chránit nebo požehnat tu mou činnost to celý den a večer odevzdám všechno co jsem vy všechny následky toho co jsem provedl dobré i zlé a sebe jemu taky odevzdám a ten se vám moje modlitba kde jsou ty moje formulace. Které jsem ji v pro našel to to se vlastně nemodli ale ne jsem nechci od naučit modlit činit mechanickému přeříkávání celý dlouhých formulek to není žádná modlitba ani prosebná modlitba tohleto je větší naděje že že to je prosba když to že to tak krátké a když to se s těžím z formalit může to s radila kdybyste to u tebe formulovalo kdybys nevěděl ani že že se odevzdáváš do vůle boží že jo prosit o požehnání tak ani to neříkal ale radím jednu věc začně se znovu modlit na novo protože se odnaučil formulaci a znáš program který ježíš stanovil pro své učedníky pro jejich život a to je otčenáš tak jak ráno staneš a na by si na styl oblečen a projít se třebas pozadu když nebude pršet samozřejmě na to děje v místnosti ale snažím na se přitom procházet. Ne se nelež snaž se procházet ti říkám taky proč protože zaměstnán svoji pohybovou činnost to je nějaká část mozku kterou když nezaměstnán tak se do toho budou lest myšlenky pohyb mechanický bude zaměněn za pohyb myšlenkový a ten do toho pořád poleze čili blokuje tím pohybem rozumíš blokuje tuhleten pohyb myšlenkový kdy ti to ještě nestačilo ovšem to ty nejsi tak bude založen to by to bude muset stačit ale to a kdyby náhodou někdo jiný poslouchal tak bych to intonovali. Toho otčenáše abych zablokovat jiný druh myšlenek zase jenom proto zablokována v intonaci bych neviděl nějakou koncentraci nebo samotnou modlitbu samotná modlitba správně prolíná spočívá v tom a to bych v tom nemělo zaniknout pro tu etiku triky by tam zanikla taky ne tak se ani nepohybuje kdyby kdyby to vadilo tam to někdy to může vadit budeš třebas unaven nebo nějak nevím co tak to potom nedělej ale musíš otče náš tak dlouho si vštěpovat mysl ti bude zcela samozřejmé že ty jsi ve své vnitřní podstatě jak správně říká stáňa ve své nesmrtelné individualitě ve své věčné indii synem božím jak se ztotožní vstou to myšlenkou tak si se pomodlil první větu otče náš. A tak to budeš něco úplně jiného než dosavadní tvoje formulována pak přejí k tomu jenž jsi na nebesích zase pokud si neuvědomí že nemusíš to nějak formovat se to být na nebe si ty že je to stav že to stav absolutního klidu že je to stav zdrojový ze kterého všechno vychází že kdyby tohoto zdroje nehybnému nebylo že by nic tady neexistovalo že ne by byl schopen ani po zahradě chodit že bys nebyl schopen milovat že by se byl schopen poznávat že bys nemohl existovat. Že že teče ten ten to života kolem tebe a tebou je způsobeno tím že je tady zdroj ze kterého nebývá to je ten zdroj na který poukazoval ježíš když z málo kdyby čekal s málo chlebů na svět všechny on ustavičně sit můj život ustavičně cítím co všechno život můj potřebuje protože u něho nic nebude dokud o to stojím abych byl jím sice jsem bohatě sice takže mohu klidně říct nic nechybí jak ty správně říkáš nic nechybí všechno ti jde si sice jím a není to nějaká tvoje přednost nýbrž obrovská milost boží ze které všechno vyplývá pokud si to někdo přeje a přistane přál ty přá aby žil z boží moci boží vůle ne a tak dále oni to upřímně přál tak si všechno měl přijdou ty uče učedníci páně dělali z vůle z moci tedy boží tak jim nic nechybělo. Takže jakmile dospěješ k tomu že ti bude samovolně jasné bez dalšího přemýšlení vždycky musíš končit oblasti kde nemusíš o tom přemýšlet ne nemusíš nic formulovat ne je ti samozřejmé že všechno dostáváš od boha že on je zdrojem který stojí za tvým každým hnutím i za tím pouhým jedním krokem po zahradě že on za ním stojí kdyby za ním nestál tak nejenom ne vykročím ale přestane existovat toto bude jasné tak když postoupil v tom otčenáši dál přijď království tvé. Tak jestliže mám všechno od boha tak může zpočátku začít přemýšlet o tom to nemám proti tomu nic to to si ze přemýšlení to nejde že všechno mám od boha když on je zdrojem všeho co tu mám na každém kroku v každé vteřině není v tom vůbec žádná mezera tady nikdy pozornosti nebyl schopen jako člověk to je nadpřirozená nadlidská schopnost kterou pořád ve vědomí pořád ve své lásce pořád nese schopnosti poznávací jestliže z tohoto žiju pak vím že tři muže království boží jenom tehdy když si to upřímně přeju aby přišlo on neříká. K tomu učedníkovi modli se při ke mně a pro království boží a on tam říká při království boží ty ho přibližuješ lidem tak na tom užití máš povinnost když máš tyto schopnosti a vlastnosti a vědomosti aby ho přál stejnou měrou sobě jako bližnímu a celému vesmíru pochopitelně neumí takhle dlouze rozebírat to by se nedostal ani dopoledne od toho otčenáše ale jakmile to do myslíš ne hrnce nemá nikdo a za sebou na a sebe nespáchá dalšímu úseku modlitby nýbrž po postu postoj buď trpný zaží tu svou touhu. Přát sobě stejnou měrou jako lidem ten příchod království božího to znamená aby bůh nás vládl ty si přeješ abych v tobě vládl aby v lidech vládl aby vládl z poměrech které zde na světě panu to je to přijď království boží si přeješ jeho vládu jeho království a kdyby to bylo možno ho absolutní moc aby tady pro to ne to neudělá protože to by byl úplně převratné ale předešli jeho vládu aby byla nařízen všemu ostatnímu ano rozumíš o tom nebudeš muset přemístí pode dál ani se to se se předvádět dál není třeba myslím že víš jak na to máš jít. Eště aspoň posvěť se jméno tvé co jsem to několikrát říkal to nevadí teď jestliže si přeješ to království aby přišlo stejnou měrou pro sebe jako pro ty ostatní tak máš právo a povinnost zároveň posvěť se jméno tvé nesmíš si myslet že tady nařizuje někomu za to ve nežije vůbec bohu než udělej to tak nebo ona to tady ne že tam radíš aby přišlo jeho království ty si to přeješ to není v faktické neat tvoje k obsah vůle právo si to přál aby to království přišlo. A tadyhle když si přeješ aby se posvětit ho jméno tak ty pokud jakmile teďka líčil jak to pochopil z modlitby ho chápeš jako tvůrce především jako tvůrce takle jako vše a všeho poznávajícího tak ho jako všemi ucho ale zůstane u toho tvůrce a se potom rozšířil na to ostatní třebas tak jestli ho chápeš jako tvůrce tak ho chápeš jako někoho kdo nepřestává jednat těmi třemi způsoby láskou poznáním existencí on těmito třemi svými aspekt jedná ve všem tvorstvu. A tím z toho dělá své děti své tvorstvo to jeho tvorstvo čili když mám posvětit a nebudu chtít aby se posvěť napřed někde jinde když na neudělám sám to jméno boží tak musím tvůrčí činností jednat musím činnost posvětit bohu jako on jako jeho činnost je posvěcená tak asi takže když posvětí svou činnost například že budu spravovat v jeho hřivny te posvěceno jeho jméno ten hospodařte vodešel nechal ti nějaký hřivny tak ty když s těmi hřivnami po hospodaří tak přeci vlastně praktický myslíš na něj ty posvěcuje š jeho vůli to znamená jeho jeho jméno. Tak takhle by to jako rozváděl dál u vůle tvá to jasné to tak jo tak se umíš modlit ze se tady mi antonín říká děkuji že věnoval tolik času prosím vy přeci máme následovat krista před bohem každý člověk nekonečnou cenu protože jeho podstata je nekonečná je věčná. Takže není nikde mezí které by ohraničeni jeho milost a jeho dobrou vůli a jeho pomocná jestli bych chtěl věnoval čas do rána tak věř mi to že by v tom ani za nehet nebylo co by bylo mého když bych si pořád vzpomínal co kromě samosebou dělá ten pán bůh že svítí na toho antonína svou milostí a jsem si toho vědom že on svítí a tak v tom světle jeho milosti nemohu odolat a aspoň nějak vyjádřím nic víc nedělám než dávám průchod to je radosti vnitřní kterou mám z toho že von mi toho antonína tak trpělivě vede. Že on ho nepustí z uzdy přestože ten antonín si občas myslí pán bůh opustil a on mu to nemá za si mu se usmíváš na tom svým trůně věčný a ho rád nic se ti předváděl lásku boží nepatrným způsobem jsem to hrál protože jsem do toho vůbec nic ze svého nevložil to všechno on jsem při tom musel být dokonale nic protože kolikrát jsem se stavu na trápil to by by ztratil trpělivost že si dělá vzpomněl že pán bůh kupodivu udržuje při vědomí že to vkládá do tvé vůle pořád touhu po něc říkal co sem pán bůh dělá musím se před ním sklonil a musím ho musím udát za pravdu je to správné co von dělá poznal jsem to jako správné že udržuje na této cestě no a protože mám nařízeno jednat podle toho co poznávám za správné tak jsem z nařízení jednal jo tak to máš. Jestli si kdokoliv z vás myslí že by tento způsob mu vyhovovala tak tak dlouho jak mu bude vyhovovat a ho těla je to zaručeně lepší než jak to dosud dělal ale jakmile se bude muset do toho nutit poprvně jak se bude muset do toho mít to takhle nedělá to dělá vždycky tak a tehdy a jenom v tom případě když tomu bude cítit poměr jako ke správnému prostředku a to nasadí do neptá v tom bude mít poměr k tomu se to nařídilo ale vám ostatní se to na řídit nemůže prosím ale uznáte za vhodné za správné to tak dělat bude vám to požehnáním to je samozřejmé ale musíte na to tak jako ten antonín když nebudete vědět jděte se k němu poradit ona vždycky správnou hradu jak on to dělá protože on tohleto bude dělat správně tato vám ručím protože někdo ukázáno že tohleto jak dělat tak formulace byla pro kočku ale tohleto je modlitba. Ve které se dostane do vyšší formy modlitby všimněte si ale zapomíná to antoníne že na konci každé věty přestane myslet ale nezačneš civět jak bych začal pře by přestal myslet začal civět radši ji na další ale když nebudeš civět nýbrž po tom rozjímání kterým je každá ta věta rozvedena se ocitne ve stavu radosti a vděčnosti za to pochopení a neformuloval když si vděční tak si to nemusí být říkat si prostě vděčný síla dost dokud ta radost bude trvat zůstaňte jakosti a budeš se přibližovat srdcem ne jenom ty rozborem rozumovým ale srdcem. Čili začne v tobě zůstat duch modlitby které se říká modlitba vzrůstajících citů a to modlitta hraničí s mystikou to hraničí se spojováním se s bohem s vědomím spojování se s bohem to o tom přechází do modlitby ticha a jsem opravdu zaměřil mířil k tomu aby na hranicích mezi těmi jednotlivými vědami nějaké ticho zažíval třebas vteřinku nenu se aby se uměle natahoval to bys moh taky civět ale. Určil jsem tam nebo rezervaci jsem tam místo pro ten klid si musím proto ticho šli pro vyšší stupeň modlitby jsem tady naučil opakované nebo snažil se učit opakované způsobem navozovat vyšší způsob modlitby opakované nějakým jedním způsobem nižším navozovat vyšší způsob modlitby ano. Když byl na tom autorem nádraží ne tak se tam ocitl nějakém letu ale přestože zmeškali vlak tak vono přece bylo tak brzo eště že při ženský který tam jako se mi ho tady sice byl připravovali věci pro dej ale ještě nebyli ochotni pro dávat že se to tak takže do prosazoval se s jejich aby něco nesebral druh pití a motto se vrátil velikosti balíky byli pryč z většinou tak to je spojitosti mi balíky to jsem potřeboval tady slyšet mysli že on hledal občerstvení a to právo. Tak ztratil dvanácti balíků devět jenom protože marně hledal občerstvení to je hluboký symbol protože my pořád nějakým způsobem na če ten vyz třebas tu tvou jo to je nic špatného ale náš občerstvení ne že při tom ztrácí balíky tak není špatnýho protože opravy se nejedí prožití šatů víš tam se řekli tomu by se dovršilo jedna nula desítka čili nic zlého se nestalo když tady trénuje š ráno tu jógu jsem naopak upozornil že by z toho neměl nechá protože taková napravilo znamená opravdu moc zdravotní špatné věci. Že ještě ne podávali to znamená vy si to nemoh koupit tak ti upozorňuju tak ji upozorňuju že jsou věci tady na zemi které se koupit nedají vono je zavřeno když je chceš kupovat ne proto že je brzo a že se to nedá koupit jenom ty cestě máš ztrácet tady je řečeno že na cestě do prahy se nakupujeme na cestě doprava se ztrácí kdyby to nebylo kdyby si nebylo společnost ztrácení tak tomu se rozumět ale si je organicky spojeno to ztrácení jsem o zmenšovat říkal svatý pavel ne jsem vám zapírat taženo by chce i to za přejí v okamžiku kdy si ztratil vlak a ještě sebrali balíky a ještě se ne nedostal stravu do třeti se všeho dobrýho ukázali protože věděl že kalorií co se tím se řídit se tím se říct prosím v tom mezistupni to je nejběžnější pasáž když se přechází jednoho na druhé. Se si neděje nic z toho že se zmenšuje š že najednou mnohé věci který prý jasný třebas jasný nejsou a nemůže dělat to miluje nejde na to nové eště nejde a že to toho sem se k asi to je prostě stav těch učedníků páně pod křížem a před křížem jo těm nebylo dobře ztratili mistra nejenom devět balíku ovšem ty jsi ztratil momentálně schopnost se ocitnout za křížem že ten roku tam mezitím dojede než ty vůbec vedeš tyto tyto mezery prosím jsou i v životě ježíše krista on není ukázal že jsou zákonité z toho svým nedělej to musíš přežít předci horší věci od taky přežiješ. Ale co je přitom ještě taky stejně důležité že jde jenom o přežít jde o pochopení že to nějaký význam bych to zase řekl relativní pravda v tom nějaká obsažena kterou musím pochopit pro tu chvíli tak absolutně to řeknu podle své zkušenosti těch sedmnácti letech když jsem se konečně po rok a tři čtvrtě roku tápání rozloučil z přírodovědcem a jsem nelitoval sebe že jim nebudu v chvíli na místě kde jsem ty přírodní vědy po tam za zády školy pořád chodil studovat že tam byla vědecká knihovna na tom místě to se mi stalo vědecké knihovně. Tam zrovna to místě u toho stolu že jsem studoval přírodní vědy jsem si otevřel weinfurter knížku a prostě si to o tom mostu to kam se nebyla to říkám ve zkratce na kterém se nesmí nezabít a po které máme přejít do věčnosti že je to život tím mostem co se tam proč zrovna na tom místě co je nad ces tom za hlubokou symboliku čili musíš vědět že když jsem ztratil dobrovolně jsem se vzdal toho přírodního věc a ty toho vlaku se za ty jim neprojeven. Tak tím si ztratil z dvanácti balíků devět zjednodušuje se podstatně tvoje situace lidská protože víš že v fázi toho vnitřního umírání ve které se ocitá zahrada třebas že tam můžeš potřebovat jenom tři vlastnosti a ty ještě usnou proto ti ne nechávám na svobodné tvé vůli aby se zase dělal nějaké koncentrace nýbrž aby ses modlil otčenáš jak jsem ti radil aby nemohl usnout o tom vytí a to nebudu lidské vlastnosti kterými se budeš modlit. Věř mi to že to co jsem ji dneska říkal ten výklad jak jsem ti dneska říkal tak jsem ho dosud nikdy neříkal nikdy se o tom takhle nepřemýšlel nikdy jsem to takhle neradil a protože to radil právě teď v tobě tak patrně se se to právě pro tebe dověděl nemám to z rozumu tak buď si jisti že když to budeš dělat tak nebudeš posilovat svůj rozum nýbrž bude sledovat vůli boží. A to je to co na této fázi potřebuješ oni museli nakonec pochopit a voni to ten jan jistě řekl přátelé vy se mýlit že von byl mučen že byl bezmocen ono to tak vypadal ale jsem byl k němu nejblíž vím co zase ta jidášovi ve v poslední večeři dal mu první sousto čestné sousto sílu k tomu aby provedl co chce a řekl můj ji a udělej rychle co chceš jidáše sebral že ho zradit čili on se chtěl zmařit to je projev jeho lásky že vstupuje na kříž to předtím nemohli pochopit voni to sice říkal ale oni to nemohli pochopit to je právě v tomto směly chtěl dát vykládat vím že sem na to nějakým způsobem dostanu. Tak ale teď to pochopili tak se jenom schopni se strachu měli pořád dost aby je nesebrali ještě protože asi byli hledání a vyčkat ten kristus jim dal najevo že to takhle myslel a voni dal najevo způsobem velice jasným předním další milosti které by nebyli bývali schopni když se řve i pochopit ani unést když se dříve modlil tak si musel toho půl hodiny přeříkávat moc. Protože si potřeboval pohyb jako ti ho dneska nechávám ještě pro tu jógu ho potřebuješ to by své tělo zničily se s nepohyboval ty musíš to to dělat ale myšlenkový pohyb nemůžeš potřebovat v míře jako dosud jeho pro činnost potřebuješ ten živeno pohyb ale pro cestu k bohu ne tam se mysl musí pro ni v nemysl tam musí zastavit tok a ježíš když jim řekl pokoj svůj dávám vám. Tak zastavil pohyb myšlenkový u nich když zastavil u nich pohyb myšlenkový tak jim mohl dát schopnost abych sobě to tam není napsáno aby v sobě rozvázal co se v nich rozvázat ty schopnosti které dosud nefungovaly a které by ti třeba k tomu dílu aby se to končilo a svázat nich nechal všecko co jim dosud na cestě překáželo nejvíc překáží strach tento strach v nich svázal takže voni se nebáli voni nebyl neklidný jsem říkal že neklid hlavní překážka nebo takový řek bych hřích na této cestě a této fáze teprve oni zkrátka vzal všechno co od vázal o nich odpoutali od všeho co by jim bylo překážel pak to ještě nechal dozrát a teprve potom jim seslal ducha svatého ale když jim nechal vnitřně rozvázat se od toho co je poutalo a svázat se s tím co je mělo pouta to znamená s bohem. Tak je před určil teprve potom je před určil k tomu aby to taky dělali na jiných aby taky když oni když je to rozvázáno tak ji vých ozařovali že to v nich svázáno aby tak jinda možnost a vy nebyli týrání si vášně aby to v rozvázáno co vadí na cestě ano tak to ještě je další fáze to toho ještě se nehrnu ale jenom těch říct že cestu vidí takhle celistvě vlivem toho momentu nelineárního pochopení tam v tom koncentráku že von byl domova se poznat stejným a ještě dám poznat aby v nich byla láska kterou máš ke a bych byl víc. To to je duch tak tehdy dobách ježíšových a dávno před tím jménu božímu se přičítat nejvyšší moc proto jméno boží jeho v nesmělo být vůbec vyslovováno aby zůstal aby zůstala zachována symbolicky jeho skryto která pro tu svoji skrytost byla právě proto největší ta muzea na není zřejmé my toho boha nevidíme tady skryta tak symbolicky se tomu této víře dává průchod i že se to jméno neříká nevyslovuje on jim dal poznat méno otcovo které se nevyslovuje. To znamená on na seslal moc kterou oni mohli dělat zázraky oni věděli že je to moc od boha oni věděli že otec je vybral oni přímo řek nějak jsem si vás nevybral můj otec v nebesích vás zvolil je to nemusíte být vděčný za to buďte vděčně oci a veškerou moc kterou vám dávám mám od otce to také řekl de čili tímto způsobem jim dal poslat poznat svoje jméno. Aby totiž se dostali na cestu na které by určité fázi byli zajedno s tím kdo tuto moc dává aby se dostali ke zdroji moci a to je právě moment tady to říká těsně před ukřižováním takže my víme co potom udělal aby ta moc boží se na něch uskutečnila tak. Že by byli spojeni s otcem tak dokonale jako on s ním spojen jest k tomu musí přestat věřit a on jim to nebude mít za zlé jak víte protože kdyby on byl jenom věřil otci to vám jasné tak by to bylo nestačilo k tomu aby vstoupil na kříž aby dělal ty zázraky sou plna kříž aby vstal z mrtvých aby se sledu a svatého učedníkům k tomu bylo třeba víc než víry k tomu bylo třeba jistoty kterou nebyl schopen získat ani on vtělený bůh než za ztrátu třebaže do časnou vědomí o tom že. Bůh pořád při něm je bože pročs opustil volal kříži to bylo jedno z jeho poslední slov odevzdal svého ducha to vemu všechno co měl člověk lidský člověk mysl to je jeho duch a když mu tu tento ho ducha neumře odevzdávat my se nestane když nestane on sám v nemysli tak se neocitne na úrovni boží podle pořád méně než bůh ani mužeme méně než syn mi jestli kteří jsou v jeho příbytku příbytku pro nás připravené tak u něho takže toto chtěl bych způsobit to oni tady vlastně říká velice hlubokým způsobem v čem spočívá ta moc aby se přetaveny na vědomé syny boží že je to ta moc obsažen v tom jménu božím že v tom v síly toho jména božího posvěceno tvé by se říká v tom otčenáši voni dělali zázraky. Že voni tvořil nebo situaci oni byli paní sami su tvůrčími lidmi vytvářel radost u lidí vytvářel nový život un než časných smrtelné nemocných a tak dále čili oni napodobovali mocí boží jeho tvůrčí činnost v tom nejvyšším svatýmu jak vůbec je v lidských silách nebo lidských lidsky únosné tak asi čili oni se modlili posvěť se jméno tvé svým životem říká chápete co je to svým životem se modlit posvěť se jméno tvé to dělali učedníci páně nemusel dělat proto zázraky ale ve budete dělat. Tomu nebudete moc zabránit protože když v jeho jménu to budete dělat za náš bohu to ten uctívat tím správným způsobem že je toho vložíte sebe celého jako správce jeho hřiven tak zázraky nemůžete nedělat musíte je dělat aspoň ve vaší mysli budete si jít i tím jisti že zázrak že kolem vás jak vám říkám jedna paní nebo jsem to možná tady neříkal nějaká lékařka taky prahy se ocitla před těžkou operací se kterou si v praze de věděli rady tak vona se odebral k lékaři kterému důvěřoval někde v melu a tam v tom když to zažila tak když byla po operaci tak něco a sáhodlouhý dopis kde píše prosím vás vysvětlete mi ji kde je lidská vůle jestli vůbec na že nějakou samostatný lidskou vůli protože okolo do operace a po všechno bylo tak dokonale nějakou režii řízeno jsem si uvědomoval že vůbec svou vůlí do toho nemohu zasahovat.

Download XMLDownload textWaveform view