Waveform view
84-22A-kaly
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
se
sebe
zbaví
že
to
není
proti
vůli
boží
aby
dozráli
kladně
tak
jsou
prosbou
muže
uživit
že
on
do
toho
vloží
té
sebeobětování
o
toho
vloží
sama
sebe
a
touto
obětí
kterou
von
do
toho
vloží
jestli
se
urychlí
a
tím
třebas
zachrání
mnoho
životů.
věc
to
bys
to
bych
si
mohl
vzpomenout
i
například.
Když
se
vykonává
čistě
z
vůle
lidské
tak
není
něčím
co
by
musel
odpovídat
vůli
boží
a
jestliže
jsem
podaří
tomu
člověku
dosáhnout
toho
za
prosí
tak
ať
si
nemyslí
že
je
to
vlivem
milosti
boží
nýbrž
je
to
magie
maria
magie
jeho
sí
ne
jeho
myšlenky
kterou
to
dosáhl
já
mám
za
to
že
většina
těch
katolických
modliteb
prosebně
i
magické
úkon
nic
víc
a
že
si
to
člověk
vnutil
svou
magickou
schopnost
neříkám
nějakou
špatnou
magickou
schopnosti
ale
je
to
opak
toho
že
člověk
se
má
odevzdávat
vůli
boží
a
když
se
narodil
vzdá
tak
je
má
den
má
když
se
setkám
magie.
tak
mi
řekne
vy
kteří
na
to
dete
se
do
vůle
boží
ze
které
na
to
špatně
protože
pán
bůh
nám
dal
taky
vlastní
vůli
a
my
máme
používat
čili
vy
nebudete
něco
co
má
být
naopak
podporováno
magik
totiž
dokonce
svýho
života
nesleví
z
vlastní
vůle
a
pěstuje
jí
a
podle
toho
co
považuje
za
správné
když
je
to
bil
mate
se
tomu
říká
tak
o
to
prosí
nebo
to
sám
dělá
nebo
nebo
to
nějakým
způsobem
magicky
vnucuje
no
ale
vememe
si
takovýho
největšího
magik
třebas
koncem
devatenáctého
století
a
začátkem
tohoto
století
to
byl
v
elieseovi
který
radil
ve
všech
svých
knihách-velké
tajemství
nebo
co
von
napsal
taky
do
češtiny
všechna
přeloženo
radí
aby
člověk
neslevoval
ze
své
vůle
aby
prosba
když
je
si
vědom
že
to
myslí
dobře
nikomu
nechce
škodit
tak
aby
si
uvědomoval
že.
To
působení
boží
je
příliš
abstraktní
příliš
řek
bych
vzdálené
těm
konkrétním
potřebám
člověka
že
věří
celý
vesmír
tak
tak
po
nějakou
odůvodňuje
to
nebudu
já
ti
s
těmi
argumenty
nesouhlasím
ale
si
jenom
říci
že
on
do
posledního
momentu
takhle
propagoval
lidskou
vůli
v
tom
nejlepším
slova
smyslu
a
teprve
těsně
před
smrtí
přišel
na
to
že
je
to
chyba
a
takový
inteligentní
mág
jako
byl
von
těch
je
málo
to
byl
vopravdu
Velice
vzdělaný
člověk
a
když
uznal
po
takovém
bohem
magické
životě
že
se
mýlil
tak
to
je
zamyšlení
věc
protože
on
se
opravdu
mýlil
a
pravdu
máte
mystik
který
ví
že
musí
být
rovnováha
kdybys
zjednána
mezi
jeho
trpnost
to
znamená
odevzdanosti
bohu
a
mezi
jeho
aktivitou
to
znamená
mezi
třeba
s
tou
prosbou
činností
a
tak
dále
a
když
si
v
jestliže
zjev
zjednána
toto
rovnováha
tak
je
všechno
v
pořádku
tak
jsem
napsal
nový
pojednání
o
trpné
aktivitě
nebo
tak
něco
že
to
nebudu
mluvit
prosím.
My
máme
v
plzni
tento
karty
sto
v
plzni
že
by
to
byl
tradicí
nebo
chtě
má
takové
tak
se
ho
stěhoval
bez
svých
osmdesát
é
osmdesát
sedm
a
plzně
oni
její
osmdesát
šest
let
to
let
teďka
některý
ten
den
a
tahleta
paní
dělá
někdy
výtečný
diagnózu
a
nečekané
lékařské
zásah
kterými
změní
průběh
chorob
u
pacientů
způsobem
nad
kterým
utíkali
nejlepší
lékaři
hlavou
jak
ona
to
dělá
ona
to
už
je
dávno
zaměřena
k
tomu
aby
léčil
stalo
se
to
tím
že
když
jejímu
jedinému
dítěti
bylo
asi
šest
let
tak
o
to
dítě
přes
upřímnou
prosbu
k
bohu
přišla
nějakou
jeho
chorobou
a.
Neměla
to
tedy
bohu
za
zlé
nikdo
řekla
si
asi
v
duchu
já
to
reprodukuju
jenom
volně
vona
mi
to
vykládala
detailně
toto
když
jsem
nemohla
vlastní
věděti
pomoci
tak
ode
mě
se
asi
chce
abych
neměla
vlastní
že
ti
abych
pomáhala
všem
dětem
abych
se
neomrzli
na
to
vlastní
tak
přede
vším
data
a
tři
děti
že
ano
neska
sousto
samosebou
staří
páně.
A
o
všechny
se
poctivě
stará
do
ne
se
stala
ví
toho
lesa
zle
že
špatně
vychovává
pokud
se
takový
lidi
v
těchto
letech
už
se
ještě
vychovávat
ale
nejenom
to
ona
se
především
ujímá
dětí
způsobem
tedy
který
je
přímo
nadlidský
ale
ani
toho
se
nechci
všimnout.
já
chci
říct
jenom
jakým
způsobem
přichází
na
diagnozu
jakým
způsobem
léčí
ona
totiž
když
mu
přijde
pacient
předloží
tu
moc
podle
které
domnělé
usuzuju
a
chorobě
tak
svěří
svou
pozornost
té
moci
odstoupí
od
svého
úsudku
a
spoléhá
se
na
to
že
močí
to
prozradí.
To
je
správný
způsob
odstupovat
sebe
neříkal
že
to
modlit
obsaženo
toto
věčnosti
padl
nebývá
ale
ona
přesto
uvádět
vy
rozum
protože
je
odstoupila
sebe
co
to
je
že
odstoupí
od
sebe
třebas
jenom
na
chvíli
tak
osvobodí
sobě
moudrost
která
je
za
lidským
úsudku
když
se
vzdá
lidského
úsudku
a
přes-nepřestane
být
vědomá
tak
do
toho
vědomí
se
vleje
něco
moudřejšího
to
už
čeká
na
to
člověk
chce
dělat
něco
dobrého
takže
jsem
byl
řeknem
toho
že
ona
vyléčila
pacienta
který
byl
zřejmě
nevyléčitelné
normálními
prostředky
jenom
proto
že
se
vzdala
vlastní
úsudku.
A
i
bych
řekl
vlastní
vůle
potom
vyléčení
tam
dej
moc
šlo
o
to
aby
ten
pacient
byl
vyléčen
který
se
osob
měl
osobní
zájem
jako
jsem
u
své
cesty
nebo
někde
jinde
tam
se
jim
to
nepodařilo
potom
strašně
toho
litoval
nemohla
přát
pochopit
protože
to
bylo
její
tam
jde
pacient
není
její
nýbrž
den
je
jenom
o
věc
nezainteresovaná
prostě
o
zdraví
toho
člověka
jako
takové
tak
tam
se
jí
to
obyčejně
říkám
obyčejně
daří
žádný
jak
to
ne
si
ten
moment
který
ho
na
neumí
takhle
analyzovat
a
dodneška
neví
jak
přichází
odkud
přichází
jestli
ho
dobře
správně
používá
a
případě
že
ho
správně
vyžije
tak
léčí
i
bez
pomoci
té
moci.
Aspoň
jeden
příklad
přes
se
tam
před
několika
lety
to
bylo
ještě
hranicích
no
to
už
je
hodně
let
o
to
zase
ne
do
její
ordinace
s
močí
jednoho
pacienta
z
brna
v
tom
jiný
zrak
to
byl
ten
pacient
padl
tři
stavbě
na
záda
dost
vysokého
místa
zranil
se
do
krve
nic
jinak
mu
nebylo
by
to
nějaký
otřes
mozku
ale
od
té
doby
něm
nastal
rozsev
rakovinný
takové
aby
nepřipravil
nějak
a
on
potom
na
to
umřel
několik
měsíců
před
smrtí.
Když
se
o
mě
dověděli
lidé
z
brna
pře
mocí
kříska
a
jiných
lidí
že
já
se
znám
s
paní
kamenickou
tak
mě
poprosil
abych
se
přimluvil
aby
tam
přemohl
přijet
z
močí
a
aby
vona
se
podíval
to
je
si
to
vyléčitelné
oni
tam
přijeli
já
jsem
jí
to
nepsal
že
tam
přijdou
z
brna
prostě
přijel
sem
na
to
stanoven
hodinu
taky
do
radit
a
on
tam
přijde
auto
a
se
nikdy
neviděl
jenomže
hledali
karla
makoně
který
tam
měl
právě
vít
tak
jsem
věděl
o
koho
de
byla
tam
byl
tam
jeho
bratra
jestli
řídil
auto
a
byla
tam
ještě
atam
ještě
citu
oči
měla
tam
paní
kamenická
plno
pacientů
takže
když
jsem
já
napřed
řekl
nechoďte
tam
aby
vás
vyhodil
ani
strašení
protože
je
to
až
brna
ona
měla
moc
pacientu
ten
den.
Počkejte
já
si
napřed
u
jednám
přístup
šel
jsem
rovnou
do
její
ordinace
a
říkám
prosím
vás
já
tady
mám
zvláštní
případ
až
z
brna
já
jsem
vás
chce
neměl
čas
informovat
o
tom
domě
to
příští
ale
to
je
vážný
případ
a
lékaři
s
tím
nevěděli
v
jsem
neřekl
a
a
ona
říká
copak
nevíte
co-co
nevidíte
co
já
tady
mám
lidí
podivejte
ta
fronta
před
dveřma
to
sice
z
brna
ale
to
by
kdyby
se
to
nebyl
vy
tak
já
ho
nevezmu.
Ať
mě
se
daly
tu
moc
ani
tam
nevešly
ten
otec
nebo
ta
už
před
veřejně
podali
tu
moc
a
než
řekla
a
to
si
pěkně
potkáte
protože
já
musím
tady
jsou
tady
dřív
a
já
musím
tuhleti
léčit
nebo
tě
musím
říct
diagnóza
tam
takový
delší
tu
naše
tenhleten
takže
na
té
straně
co
si
ty
seděla
a
dělal
ty
rozbory
té
moci
na
tím
karlem
a
já
jsem
se
děl
až
ten
na
tom
konci
zase
jsem
tu
moc
tak
ten
konec
takže
tam
jste
strany
při
tom
špatném
zraku
je
jim
ani
na
tom
motivy
dělá
mohla
být
detailně
to
hlavičku
a
jako
mě
toho
tak
pokud
já
vím
tak
byla
zabarvena
ma
vě
byla
v
takovým
takle
ko
podle
kukla
vidět
ani
jestli
je
to
vůle
možná
moc
a
ona
leta
dál.
A
když
ještě
jsem
tam
byl
svědkem
při
té
příležitosti
jiných
jiného
případu
a
já
to
přitom
řeknu
protože
to
nebylo
nahoru
že
zrovna
přitom
se
stalo
tohleto
začel
tam
pacient
který
taky
tam
byl
dřív
než
tuhleti
dva
a
ona
se
na
ni
podíval
a
dveří
ho
hnal
pryč
já
jsem
říkal
to
je
pěkný
předpoklad
pro
to
léčení
on
tam
vstoupil
řekl
pane
proseto
no
na
léčení
tak
já
vám
něco
řeknu
při
té
zase
ale
až
přestanete
chlastal
a
jste
snad
té
hodit
za
holua
a
setne
kouří
máš
a
on
vyvolen
ní
oči.
To
a
sval
po
zpátky
s
ním
a
já
jsem
neměl
co
dělat
tak
jsem
vycouval
s
ním
ty
lidé
který
se
na
mě
na
starosti
říkali
tak
co
co
říká
teďka
počkejte
ty
počkat
okamžik
já
se
musím
domluvit
ale
s
tím
pánem
a
říkal
jsem
mu
na
chodby
prosím
vás
že
se
nechal
tak
by
hodit
a
on
říkal
když
ono
je
to
všechno
pravda
tak
co
je
v
tom
prosim
vás
co
bylo
v
tom
pohledu
tý
pani
kamenický
nebo
co
v
něm
je
řeknu
dál.
To
von
odešel
ještě
další
dva
pacienti
ti
už
neví
hodila
ještě
bralo
tekla
na
tamtoho
do
toho
tam
leze
a
že
si
to
bude
dovoluje
ne
že
by
to
vykládat
takový
chlapcem
chodí
že
že
se
nestydí
no
vono
všem
neví
já
jsem
říkal
že
vy
do
něho
vyčítá
kdyby
on
to
věděl
tak
se
sem
tak
sem
nelekla
no
ale
tak
když
si
to
za
vidí
sám
tak
ať
nechce
potom
vode
mě
léčen
musí
taky
přeci
do
toho
něco
sám
vyložit
nějakým
sebezáporem
no
ale
já
vám
řeknu
to
ta
moc
co
to
ne
máte
na
tom
stole
ta
nám
mě
ve
mně
budí
špatný
dojem.
Já
jsem
říkal
tak
se
který
rozebírat
na
říká
nebudu
nebudu
kdopak
je
tady
s
tou
močí
já
jsem
říkal
tchyně
bratranec
se
jím
říct
co
já
vím
ona
bez
rozboru
té
moci
když
sem
je
pozval
říkal
co
je
člověk
který
po
vážné
zranění
získal
to
vůbec
a
nevěděla
po
vážné
záleží
to
asi
ji
neříkal
tyhlety
podrobnosti.
Já
jsem
měl
říkal
potřebujou
pomoci
to
vážný
případ
tak
toho
považuje
se
jich
získal
který
dostal
rozsev
jako
vy
doví
v
celým
těle
a
není
mu
pomoci
dneska
máte
polovinu
vína
on
do
nového
roku
zemře
ale
co
mám
s
tím
tedy
dělat
já
mu
přede
píšu
ten
nějaký
ten
sílu
aby
se
neřeklo
ne
a
nějaký
byli
to
placen
bo
takové
ať
si
to
bere
a
řeknu
aby
jim
mu
to
neříkali
ne
a
do
novýho
roku
ať
se
svítí
že
zemře
na
No
ten
člověk
zemřel
dvanáctého
ledna-to
nebylo
tak
pozdě
ne
ona
se
dycky
ptala
už
zemřel
ne
když
sem
tam
přišel
a
buď
to
dostalo
si
on
ten
pel
z
neměl
tu
starost
tedy
ale.
Takový
případu
bylo
víc
jako
je
ten
jan
ten
spojená
ra
protože
tam
to
bylo
spojeno
s
tím
výrazný
vyhození
toho
člověka
který
chlastal
a
poznat
její
počínání
při
té
diagnoze
a
při
předpisu
léku
považuju
za
druh
modlitby.
ne
jak
to
tady
napovídá
nýbrž
ona
totiž
zastaví
svoji
mysl
voni
neprosí
ale
to
zastavení
mysli
je
lepší
modlitba
než
přímý
vysílání
prospěch
to
je
taky
pro
sedí
modlitba
takovou
postavte
modlitba
je
absolutně
jíst
tá
a
vždycky
pokud
to
má
být
pochopitelně.
Dojde
tam
kam
dojít
ale
vyslyšen
ale
ani
slovem
se
nenapovídá
pánu
bohu
nýbrž
ta
první
kamenická
má
schopnost
zastavit
svou
mysl
tím
z
vůlí
aby
tomu
člověku
pomohla
a
zastaví
mi
sl
a
objeví
se
jí
jasné
vědomí
o
povaze
toho
člověka
o
všech
okolnostech
který
s
tím
souvisí
se
to
stalo
že
tohleto
anebo
tamto
má
ne
co
se
proti
tomu
má
dělat
a
a
tak
dále
prostě
toho
člověka
a
začne
léčit
jako
by
ho
vodjakživa
zná
já
dycky
při
této
příležitosti
do
té
té
vlastně
pro
a
ovšem
potom
si
vono
sama
uvědomí
a
ona
pořád
to
nemůžeme
pochopit
že
strašně
trpí.
A
ona
si
dovede
že
vy
síla
prosebnou
modlitbu
že
protože
přeje
těm
lidem
uzdravení
tak
prosím
vlastně
pána
boha
všechno
mu
má
kladný
poměr
věřící
ne
tak
vona
taky
za
ně
za
všechny
anblok
potom
prosím
každý
večer
za
ty
svoje
pacienty
kárali
pod
ochranu
boží
a
tak
dále
pane
maria
všech
svatých
to
vona
má
dlouhý
modlení
který
ho
je
schopen
jenom
paní
kamenická
a
nějaký
pan
antonín
tak
takle
dlouze
zformulovat
modlitbu
tedy
než
já
jsem
ji
naučil
to
trošičku
zkrátit
to
tedy
trvalo
né
víc
rouchose
než
než
tolik
řečí
sem
a
toho
názoru
ale
trpí
pořád
dál
no
a
vždycky
když
jako
je
toho
utrpení
moc
tak
je
zapotřebí
nějak
zakročit
protože
tam
je
nějaká
chyba
toho
utrpení
si
být
u
toho
do
prostí
tak
velké
aby
to
neunesl
snad
bych
mohl
říct
ještě
abyste
věděli
jakým
způsobem
na
přichází
na
tu
diagnózu
tak
já
jsem
jednou
jel
k
ní
do
radit
na
návštěvu
byl
krutým
rád
rok
tisíc
devět
set
sedmdesát
zimě.
A
stál
jsem
delší
dobu
na
stanici
chrám
úplně
se
přestupuje
na
ten
vlak
a
jakmile
sem
nastupoval
na
té
lká
do
sta
sem
hrozné
bolesti
kolik
let
vinou
zle
vé
straně
ne
tam
potom
se
nakonec
nevěděl
že
to
vůbec
je
to
po
jeho
všecko
a
zvracel
sem
neměl
jsem
co
proto
se
neměl
v
sobě
tak
to
byl
tak
takový
stav
že
jsem
ho
životě
nezažil
včetně
koncentráku
já
jsem
myslel
že
je
můj
konec
já
jsem
z
toho
vlaku
těžko
těch
párů
do
jeho
bytu
udělal
já
sem
tam
přišel
a
řekl
jsem.
Tak
kamenická
se
těžko
vám
došel
neměl
jsem
nikdy
tyhlety
bolesti
nevím
čím
se
to
a
stalo
a
o
čeho
to
je
bolí
mě
teďka
všechno
ale
mám
dojem
že
to
nastalo
tady
nalevo
stane
má
řekla
nenapovídají
svlíknout
a
takhle
mě
je
na
po
tele
a
řekla
levá
dyby
na
kámen
v
tomhletom
místě
zakročoval
a
buďte
v
úplným
klidu
za
něho
dny
toho
ze
ženeme
ještě
několikrát
ně
to
místo
pohladila
a
za
těch
hodiny
bylo
po
bolesti
bez
podání
jakéhokoliv
léku
ticho.
No
a
von
by
lékaři
na
to
něco
měli
a
ale
vono
mi
to
jde
takhle
taky
ne
a
já
jsem
se
hlásil
samo
sebou
u
lékaře
a
nějakým
způsobem
to
ještě
napověděl
aby
to
dobře
odhalil
protože
když
jsem
měl
jenom
ten
kameni
se
neděl
že
má
ten
tak
jsem
označil
tu
bolest
jako
tupou
plnosti
na
plnosti
a
prostě
naše
se
prostě
vlak
knížce
abych
to
říkal
správně
to
to
je
ne
kacele
a
tak
von
zjistil
že
to
je
opravdu
a
kutnu
případ
že
si
to
zablokována
že
to
musím
dát
okamžitě
operovat
víte
proto
jako
pravý
lékař
nesmíte
se
hnout
při
cesty
že
tak
sem
potom
s
tím
jděte
tam
ne
na
tu.
Za
tu
na
tu
prohlídl
tím
způsobem
jak
je
to
pohlíží
že
no
no
ti
rengen
a
se
to
takhle
nějak
pro
vyžít
čeká
se
tam
takové
i
mně
místnosti
že
se
nedopili
je
slově
na
taženi
na
takovým
stole
ne
a
oni
ho
tu
tito
stopy
a
ovšem
jakým
způsobem
to
provedou
ne
a
tak
opravdu
musí
tam
ten
kamene
je
a
že
tedy
musím
okamžitě
samo
sebou
vůbec
se
nehledají
si
tam
do
tý
nemocnice
ne
a
dát
se
operovat
já
jsem.
To
bylo
v
nou
dvacátýho
tedy
myslím
že
byl
u
nor
a
on
si
dvacátýho
sedmdesát
osm
let
a
tak
já
jsem
jako
u
válela
voni
mi
dali
nějaký
nespalo
na
ty
na
by
na
inak
další
záchvat
abych
si
to
utišil
ale
říkali
ať
vám
ani
nenapadne
to
káru
protože
ta
ledna
nefunguje
a
to
může
být
vyřazeno
na
trvale
provazu
a
plavu
je
vyhrožovali
zkrátka
no
tak
já
jsem
si
říkal
tak
já
pudu
na
operaci
to
je
jasné
tak
to
už
se
nám
potom
další
vytáhla
jsem
počkal
až
do
šest
sedmýho
července
to
byl
dlouho
protože
jsem
se
zatím
učil
až
mně
dají
tu
injekci
přijít
vědomě
do
do
věčnosti.
A
protože
se
nevěděl
jak
to
dopadne
když
vědomě
do
věčnosti
přejdu
do
začátkem
července
už
jsem
to
měl
zachovat
tak
dlouho
vědomě
se
ve
spojení
s
věčnost
věčným
životem
nesmrtelnou
podstatu
že
by
to
molo
odpovídat
tak
tomu
řízní
nebo
podání
toho
oblasti
o
prostředku
a
tak
jsem
se
rozloučil
s
manželkou
a
s
tímto
způsobem
už
jsme
se
měli
dost
dlouho
spolu
dobře
tak
kdybych
tam
zůstal
na
tom
stole
ale
pak
mně
se
tady
dobře
máš
tady
řidiči
tak
máš
do
sis
to
se
mě
rozpaky
pochopitelně
ale
já
jsem
jak
jsem
to
říkal
se
to
myslel
já
jsem
si
myslel
ne
že
by
mě
zabili
ti
lékaři
to
ne
ale
že
až
se
odeberu
k
tomu
pánu
bohu
že
už
se
mě
asi
nebýt
nazpátek.
No
a
budu
tak
že
mě
půl
hodiny
co
trvá
ta
operace
na
to
to
je
dost
dlouho
no
a
víte
nazpátek
jsem
ji
chtělo
a
a
mělo
to
pro
mě
opravdu
pěkné
následky
tak
takhle
to
dopadá
s
paní
kamenickou
že
ona
pozná
například
vona
vidí
do
toho
člověka
na
přesně
poznává
místo
kamene
ale
copak
tohleto
není
ještě
tak
zázračné
ale
ona
pozná
třebas
i
uvnitř
těla
kde
se
žádná
bolest
neobjevila
a
kde
byl
ne
nelekal
přišel
na
to
že
tam
mě
příčina
nějakých
těžkostí
a
tak
pozná
že
tam
třebas
nějaký
cizí
předmět
nebo
něco
takovýho
označím
to
místo
pošle
toho
pacienta
k
operaci
říká
to
je
to
já
nemůžu
odstranit
to
musí
nápravy
tak
poslal
kou
manou
dívenku.
Kdo
nemocnice
oni
ji
tam
znají
že
tam
takhle
potřel
na
takový
případ
že
tím
si
neví
rady
označila
na
těle
a
řekla
jim
ta
dívenka
má
v
draze
skoku
taky
tam
dostala
na
při
hladký
a
tak
dále
musíte
ji
okamžitě
v
jeho
pra
protože
vona
chápal
zemřela
bylo
na
úplně
byla
přestane
chutná
tý
sta
tamto
nezabil
a
oso
pra
prostě
se
ce
a
voni
opravdu
on
už
si
vzali
rengen
naši
to
tam
co
vona
viděla
vezeme
genů
a
vyndal
a
ta
dívenka
je
živa
normální
všechno
normální
já
jsem
byl
příčinou
vlastně
tohoto
zásahu
paní
kamenické
potom
o
tom
mluvím
jsou
tak
detailně
znám
protože
její
sestra
starší
ke
mně
chodila
do
třídy
mnoha
se
tu
pá
a
tak
voni
se
asi
všichni
mě
jmenovali
tu
tý
a
řekla
mě
jak
její
sestra
malá
chátrat
a
že
lékaře
s
tím
nevědí
rady
že
když
to
takhle
bude
pokračovat
takže
nám
musí
maximálně
za
čtrnáct
dní
můžete
že
už
měsící
vůbec
nechutná
jíst
a
marně
nutí
a
všechny
léky
zkoušeli
a
a.
To
břicho
e
hmotné
místa
není
vidět
žádný
odpor
v
ničem
tak
nic
neboli
někde
specificky
no
tak
jsem
říkal
na
tom
může
jinom
paní
kamenická
a
ty
tu
pídě
říkali
víte
ta
paní
kamenická
v
tom
našem
ty
makoně
nikdy
se
strefuje
nikdy
se
nesení
my
tomu
nevěříme
se
říkal
nové
vo
poslední
případ
pak
se
osobuje
čekat
to
sám
s
tou
dívenku
došel
a
sám
jsem
byl
přítomen
tomu
jak
ona
po
ní
takhle
je
na
říkal
tady
je
spona
označila
a
rovnou
zanik
a
ta
doktorovi
nebo
staticky
nevzali
auto
a
doktorovi
a
jeli
nemocnice
a
říkali
říkal
tomu
a
tomu
chuti
a
posílá
tam
babka
misku
to
dítě
če
takhle
se
o
sobě
vyjádřila.
A
tak
voni
tam
přišel
a
říkal
bába
tam
nic
ve
smál
a
udělal
rengen
a
na
operaci
a
dívka
byla
zdravá
tak
podívejte
se
je
to
modlitba
tudleto
je
ona
se
nemusela
tou
modlitbou
ani
dostat
příliš
daleko
ona
se
dostala
jenom
za
hranice
normálního
lidského
vědomí
dost
blízko
za
hranice
do
vidění
k
lidskou
hmotu
tělesnou
a
udělala
ten
ten
zákrok
nebo
tohleto
spatřil
k
tomu
samo
sebou
si
nějakou
praxi
a
nějakou
zkušenost
kterou
ona
měla.
A
jistě
té
dívce
přála
ulehčení
já
jsem
při
tom
byl
do
to
si
ctila
a
tak
říkal
to
je
jeho
dí
sestře
je
to
ne
já
jsem
tam
byl
před
rodiče
pane
kamenickou
nechtějí
společný
to
tam
museli
to
studenou
ne
s
tou
před
vakuu
že
na
to
jdou
nějak
mi
daleko
od
sebe
klidně
sestry
a
a
ona
řekla
šesté
je
kola
dostalo
do
stará
indů
ji
máte
doma
a
bude
jich
tna
kdy
než
vám
všem
dohromady
no
a
von
se
taky
taky
tak
byl
pořádku
tahleta
paní
která
věří
na
převtělování
a
která
věří
na
karmu
a
na
všechny
tuhlety
věci
které
na
které
který
jsi
nebo
věříte
dosud
i
vy
tahleta
paní
je
předesena
že
něco
z
té
karmy
těch
svých
pacientů
bere
na
sebe.
No
já
bych
řekl
tolik
kdyby
toto
si
myslel
o
sobě
lékař
tak
by
byl
na
tom
strašně
u
moře
protože
on
taky
léčí
ne
a
kdyby
zkazit
kousek
jenom
malinký
týkat
by
si
vzal
na
sebe
chudák
čili
není
to
sice
její
případ
případ
normálního
lékaře
já
vám
to
ne
byste
vim
proč
ale
já
této
argumentace
nevěřím.
On
už
byl
nějak
proti
té
karmě
jesi
to
si
to
myslí
copak
je
mi
do
toho
ale
vono
je
tomu
jinak
ona
neléčí
jako
normální
lékař
a
na
do
toho
sebe
vkládá
sebe
vkládá
a
takže
ona
nějakým
způsobem
do
toho
pacienta
vstupuje
čili
spojuje
se
že
ho
chorobou
toto
lékař
nedělá
nařkli
se
ve
všech
případech
do
všech
klad
ale
všiml
jsem
si
že
je
unavená
až
k
smrti
po
takovém
těžkým
případu
kdy
opravdu
velice
dobře
zasáhla
a
to
z
toho
důvodu
že
sebe
tam
hodně
do
toho
vložila.
Tak
já
mám
tady
na
mysli
to
její
katolický
pojetí
te
to
věci
které
nepovažuju
tak
úplně
za
správné
ale
které
je
vám
dobře
známo
z
případů
pátera
pia
zemřel
to
roku
šedesát
osm
tohoto
století
totiž
ten
se
vkládal
do
svých
pacientů
duševní
do
svých
hříšníků
a
když
tam
přemysl
přibližovat
nějaký
velký
žtak
cítil
dlouhou
dobu
předtím
veliké
utrpení
na
sobě
protože
jsem
do
toho
vkládal
jak
ten
pacient
totiž
se
hříšní
na
něho
myslel
tak
on
že
on
mu
totiž
pomůže
tak
on
to
ctil
asi
toho
vzrůstající
utrpení
zažívat
tady
si
utrpení
takže
když
tam
přišel
velký
hříšník
který
se
měsíc
rozhodoval
k
němu
jít
tak
to
bylo
pro
toho.
Pátera
pia
přímo
nesnesitelné
takže
když
ten
hřích
to
nakonec
přišel
tak
páter
pio
měl
úžasnou
rozepře
šel
protože
byl
pokoj
už
pro
něho
pro
toho
pia
už
nemusel
za
něho
trpět
on
se
mu
vyzpovídal
on
mu
řekl
svoje
hříchy
litoval
dostal
rozhřešení
a
tím
to
bylo
vyřízeno
a
bylo
po
utrpení
ze
strany
palec
kamenický
je
to
tedy
teletem
pio
si
myslel
že
za
něho
to
musí
brát
proto
tolik
trpěl
tu
sílu
myšlenky
cítil
tomu
tomu
se
nedalo
zabránit
cítil
že
je
to
hříšní
který
si
přeje
se
zbavit
si
hříchu
bral
to
už
apriori
na
sebe
protože
si
myslel
že
musí
to
toho
něco
vložit
aby
pán
bůh
odpustil
si
hříchy
na
tak
to
je
katolický
způsob
pojetí
a
s
tím
nesouhlasím
z
tehdy
ale.
Prosím
trpěli
velice
ale
paní
kamenická
trpěla
jinak
ta
necítí
mý
když
se
k
ní
bližní
nějaký
pacient
který
potřebuje
vyléčit
ale
za
to
když
ho
vezme
si
do
práce
tak
se
s
ním
spojí
a
teď
následně
cítí
vliv
ten
pacient
začne
za
ní
myslet
a
protože
vona
je
v
tom
raport
na
tomu
říkáme
kult
v
tom
vztahu
vnitřním
sním
tak
ta
těžkost
kterou
zažívá
ten
pacient
se
přenáší
částečně
není
a
kromě
toho
je
tady
další
důvod
v
pro
ty
potíže
že
totiž
on
na
jedné
straně
se
odevzdává
bohu
to
je
v
pořádku
to
je
modlitba
takzvaná
mystická
a
na
druhé
straně
ustavičně
toho
pána
boha
o
něco
prosí
to
už
není
pole
ba
mystická
to
je
opak
vadit
my
si
to
je
prostě
že
se
plete
pánu
bohu
do
řeči.
A
je
zajímavo
že
si
myslí
že
ty
její
modlitby
jsou
vyslyšeni
někdy
většino
případ
no
tak
za
tohleto
se
tedy
trpí
to
se
dá
nic
dělat
ale
není
to
žádná
karma
je
to
proto
že
sem
míchal
nelo
začlo
by
se
míchat
neměla
jaký
to
mám
prosím
tě
vysvětlit
že
ho
na
sedí
na
dvou
židlích
ne
straně
se
úžasně
odevzdává
ne
a
tomu
bohu
a
na
druhé
straně
mu
diktuje
co
má
udělat
neříkám
by
to
je
to
nejhorším
slova
smyslu
ale
přede
se
aby
se
z
toho
podle
ji
vůle
a
to
i
v
případech
nikoliv
léčený
nýbrž
sebe
jde
o
příbuzné
jako
třebas
tu
na
něku
nebo
jiné
tak
za
ně
modlí
způsobem
který
přesahuje
normální
ráno
prosebné
modlitby
svou
intenzitou
mimochodem
její
zatím
to
udělala
teďka
už
že
ty
berte.
Má
poledne
starostí
se
ukazuje
když
člověk
je
velice
nábožensky
založen
a
velice
pomáhá
bližnímu
o
tom
o
to
symbolu
ale
na
druhé
straně
bere
toho
boha
čistě
osobní
jako
bytost
milosrdný
nejvyšším
sebou
a
tak
dále
tak
způsobuje
tuhletím
osobním
pojetím
veliké
utrpení
protože
to
osobní
pojetím
je
zábran.
Přes
kterou
se
nemůže
dostat
k
pravém
poznání
takže
ona
všechno
ty
pravé
pravdy
chápe
jenom
temně
kdybych
jí
to
vykládal
shora
zdola
tak
ono
to
nepomůže
vona
se
při
další
návštěvě
prozradí
že
sestoupila
se
tam
kde
byla
před
tím
uznala
to
všecko
říkal
že
už
bude
jednat
jinak
aby
se
zbavil
tours
že
oni
ji
na
mě
nejede
aby
to
řikala
ale
ona
zase
se
vrátit
do
sat
starý
kolejí
a
začne
utrpení
na
novo.
Kdyby
byli
učedníci
páně
nebrali
toho
ježíše
osobně
to
je
těžko
dokázat
samo
aby
to
nedokázali
kdybych
v
něm
byli
viděli
univerzální
lásku
která
není
připravena
milovat
jenom
je
nýbrž
celý
svět
tak
by
byli
pod
tím
křížem
tolik
netrpěli
ty
oni
sami
na
ten
kříž
nemohli
vlést
a
nesměli
vět
ale
ta
lety
mystikové
to
jenom
paní
kamenická
ale
nocí
jiné
nyní
mají
stigmata
ona
je
má
taky
a
trpí
pořád
ukřižováním
a
marně
vykládáte
příklad
svatý
terezie
že
ona
nemůže
umřít
zvlastní
iniciativy
že
musí
umřít
za
ní
ježíš
kristus
na
to
uzná
a
uleví
se
jí
velice.
Já
říkám
musíte
svoje
utrpení
umět
odevzdat
kristu
všechny
svoje
těžkosti
odevzdat
kristu
ne
o
ně
stát
ne
se
v
nich
shlížím
z
té
špatný
ale
no
dyť
to
přece
není
zla
ze
zle
výškt
trpím
jak
jsem
říkal
podívejte
se
jestliže
si
myslíte
že
vám
to
pomáhá
vaší
dobrodiní
činnosti
tak
to
nic
špatného
není
že
vám
to
ale
nepomáhá
také
to
špatné
a
ctím
přestaňte
ský
takové
hnusně
vynadám
ale
vono
to
po
může
nastat
den
a
čtrnáct
dní
a
pak
ji
na
šlu
najdu
zase
v
tom
té
stavu
a
zase
mi
řekne
prosím
vás
další
leknu
vynadáno
rozute
jí
bude
ví
z
toho
vidím
že
je
to
čistě
příkaz
záležitost
protože
ona
se
přestup
představu
o
bohu
bohu
vlastní
neustane.
Sama
zavřenou
cestu
ty
jakou
sílu
má
lidská
představa
zabrzdí
toho
člověka
i
tak
dobro
činného
jako
je
on
průběhu
dnes
se
mám
připravit
na
mystickou
koncentraci
tím
že
beru
všechno
z
rukou
božích
a
přesto
bych
tě
neděla
by
ji
s
přečetl
to
příprava
k
riskantní
a
potom
že
to
je
na
si
naše
desátý
stránkách
a
to
je
než
ztratit
no
a
něco
zapomenu
zaručeně
ta
příprava
potom
je
tím
dokonalejší
čím
méně
to
prohlašuji
a
čím
dokonaleji
nebo
řek
bych
trpně
to
z
rukou
božích
beru
pozor
ale
dokud
člověk
nemá
nějakou
intuici
tak
nesmí
být
jenom
trpný.
Tak
musí
dbát
na
to
že
má
také
rozum
a
že
taky
světlo
pána
boha
a
má
se
tímto
světlem
řídit
jesi
ti
toto
světlo
říká
že
situace
do
které
se
dostáváš
není
přímo
z
rukou
božích
nýbrž
že
byla
přetavena
vůli
lidí
do
té
míry
že
oni
chtěli
si
tím
vlast
usnadníte
za
úkol
tvůj
život
tě
vykořisťovat
nebo
zneužívat
nebo
neslouží
to
dobru
co
se
právě
děje
tak
vlivem
světla
svého
rozumu
se
musíš
od
těch
sto
věcí
distancovat
nesmí
svalovat
brát
čeho
z
rukou
božích
tím
nemyslím
masem
všechno
brát
nýbrž
poradit
se
také
se
svým
rozumem
to
není
žádná
malá
moznost
to
je
velké
já
jsem
pro
to
aby
člověk
dělal
jenom
to
co
je
rozumné
a
zvláště
když
k
tomu
nerozumí
co
se
děje
tak
si
musí
uvažovat
asi
takto
způsobem
bylo
by
rozumné
do
toho
jít
nebo
do
toho
nejít.
A
jakmile
rozum
má
kladnou
odpověď
že
ano
tak
do
toho
jde
a
pak
se
do
toho
de
tak
už
to
berete
ve
tyto
bere
z
rukou
božích
proti
se
napřed
s
rozumem
který
je
za
tím
jediným
světlem
pocházejícím
od
boha
protože
chápejte
lidi
když
máme
vědomí
tak
mohutně
rozvinuté
jako
máme
a
jeho
průvodcem
je
rozum.
A
když
je
za
námi
stojí
až
s
vývoji
tohoto
vědomí
nějaký
vývoj
milion
let
trvající
možná
miliardy
let
trvající
tak
nesmíme
ten
rozum
házet
přes
palubu
to
že
máme
vědomí
jeho
nositelem
je
rozum
to
není
věc
kterou
bychom
mohli
bhaga
tedy
zval
naopak
na
tom
musíme
dbát
také
ten
rozum
máme
z
vůli
boží
totiž
prostě
rozum
mají
zvířata
rostliny
a
tak
dále
proč
ho
má
člověk
aby
ho
užíval
jeli
správně
tedy
rozum
poučen
veli
dostatečně
klidný
a
přeje
si
konat
vůli
boží
tak
vždycky
mu
té
rozum
správně
poradí
v
tom
smyslu
že
ví
aspoň
co
je
správné
a
co
je
nesprávné
zařídí
se
podle
toho
co
považuje
za
správné
a
pak
už
to
začne
brát
z
rukou
božích
a.
Co
když
se
mýlí
ten
rozum
a
vono
to
správné
není
tak
moc
se
nestane
nos
toho
nějaké
utrpení
obal
nevedou
hříchu
nečiní
takže
on
se
podruhý
bude
stavět
k
tomu
rozumovému
chápání
trošičku
opatrně
bude
se
třebas
radit
s
někým
nebude
dbát
jenom
na
svůj
rozum
má
dycky
někoho
kdo
by
mu
poradil
bude
se
taky
radit
se
situací
on
tady
náznaky
situaci
že
to
takhle
nemá
být
ho
tak
má
být
a
tak
dále
a
když
toho
tak
soustavně
provádí
ž
si
přeje
jednat
podle
vůle
boží
a
že
jeho
rukou
všechno
brát
tak
stane
se
jedná
zázračná
věc
bude
svědkem
prvního
za
zakoušel
jsem
živ
zaručeně
bude
to
zázrak
že
události
nebo
činnosti
kterým
už
nemá
patřit
a
kterého
mají
minut.
Ty
ho
budou
mít
jako
by
pro
něho
nebyli
tvořeny
přistoupí
třebas
začně
mu
ale
odejdou
v
pravo
nebo
vlevo
jeho
se
ne
kou
asi
tak
jako
v
tomto
koncentráku
li
byli
lidi
smazání
zlé
strany
tak
myslet
zastavilo
pravé
strany
mise
a
stavěl
na
mě
to
nikdy
nedopadlo
to
nic
se
jí
tedy
dopadne
ale
důležitější
je
že
vy
budete
mít
za
čas
zázračnou
schopnost
rozlišovací
takže
budete
bezpečně
moci
říct
toto
mám
a
toto
nemám
udělat
to
bude
ten
veliký
zázrak
kterého
jsem
byl
se
v
tom
o
těch
příkon
ch
a
když
to
budete
poctivě
dělat
po
slušně.
Tak
to
bude
pravý
znak
lásky
k
bohu
lás
bohu
boha
nemůžeme
milovat
když
ho
nevidíme
a
když
ho
vidíme
v
tom
co
se
kolem
nás
děje
jak
nám
pomáhá
tak
ho
máme
pomocí
tohoto
vidění
možnost
milovat
ano
čili
vy
se
budete
učit
milovat
boha
a
to
potom
přejde
do
vaší
koncentrace
ta
modlitba
ta
koncentrace
večer
nebude
abl
která
by
se
neměnily
nýbrž
čím
dál
tím
více
to
bude
projev
vaší
lásky
budete
se
mu
lásky
plně
odevzdávat
na
konci
toho
dne
nebo
už
se
od
vás
nebyl
žádná
činnost
nýbrž
právě
jenom
ta
odevzdanost
bohu
to
bude
asi
ten
pravý
obsah
té
vaší
koncentrace
rozumíte.
A
nemusí
to
být
vždycky
citové
odevzdání
to
citové
odevzdání
to
by
mělo
fungovat
během
dne
když
jsem
za
něco
vděčen
když
vidím
že
tady
šlo
o
nějaký
zásah
který
nebyl
v
mé
moci
ani
se
nestává
mým
přičiněním
tak
mám
okamžitě
reagovat
vděčností
bohu
tato
vděčnost
bohu
znamená
že
já
si
pro
sebe
nechávám
tu
radost
nýbrž
já
ji
obětuju
bohu
jako
něco
co
mně
nenáleží
je
náleží
jenom
to
je
mu
sloužit
to
už
je
dost
vysoký
způsob
chápání
těchto
věcí
ale
znovu
je
to
radost
radostné
počínání
a
takový
řek
bych
postoj
který
člověka
prudce
odosobňuje
a
znásobení
a
schopnosti
člověk
který
takhle
jedná
nakonec
nebude
ta
pat
a
už
to
že
nebude
trápit
a
jasně
půjde
za
tím
co
bude
požádal
za
správné
ušetříme
mnoho
sil
a
ty
mu
potom
zbydou
na
tu
vděčnost
bohu
a
a
na
to
ostatní
ano.
Stačí
to
králi
čtrnáctého
sedmý
osmdesát
čtyři
dnešnímu
jsem
byl
jsem
v
tvrdě
na
autorem
nádraží
ta
je
celým
je
bratra
do
prahy
měl
jsem
se
bohu
dvanáct
menších
balíků
v
tom
glat
a
podobné
věci
a
v
praze
sem
prostě
příprava
na
la
kompletní
hotoví
šatu
a
měl
jsem
si
v
praze
nechat
uši
party
balíky
jsem
nechal
vysoké
viděním
stolu
až
jsem
se
podívat
do
muset
byli
tančit
jestli
už
se
vydávají
den
době
své
mně
marní
kde
se
ještě
nic
nevydal
bylo
kolem
patron.
Tak
ten
šel
zpátky
k
tomu
stolu
a
ty
balíky
ve
tím
zmizel
vedlejšího
stolu
byl
starší
muž
něco
tam
svatí
a
při
té
babičky
měl
před
sebou
tak
se
mě
psal
on
se
natna
divně
díval
proč
je
beru
dali
protože
bylo
na
ně
něco
napsáno
moji
rukou
tak
po
klopil
asi
je
se
mě
poslal
a
babičky
jsem
si
vodnesl
a
nedal
jsem
potřebuje
vedlejší
i
v
ústně
jestli
někdo
těch
devět
balíků
scházející
nechová
ale
ne
našeho
se
mění
a
ty
velice
se
měl
papír
na
kterém
se
měl
napsán
od
jezdit
vlaku
bylo
tak
od
sotva
devadesát.
Text view •
Help