EN | ES |

84-22A-kaly

84-22A-kaly


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


se sebe zbaví že to není proti vůli boží aby dozráli kladně tak jsou prosbou muže uživit že on do toho vloží sebeobětování o toho vloží sama sebe a touto obětí kterou von do toho vloží jestli se urychlí a tím třebas zachrání mnoho životů. věc to bys to bych si mohl vzpomenout i například. Když se vykonává čistě z vůle lidské tak není něčím co by musel odpovídat vůli boží a jestliže jsem podaří tomu člověku dosáhnout toho za prosí tak si nemyslí že je to vlivem milosti boží nýbrž je to magie maria magie jeho ne jeho myšlenky kterou to dosáhl mám za to že většina těch katolických modliteb prosebně i magické úkon nic víc a že si to člověk vnutil svou magickou schopnost neříkám nějakou špatnou magickou schopnosti ale je to opak toho že člověk se odevzdávat vůli boží a když se narodil vzdá tak je den když se setkám magie. tak mi řekne vy kteří na to dete se do vůle boží ze které na to špatně protože pán bůh nám dal taky vlastní vůli a my máme používat čili vy nebudete něco co být naopak podporováno magik totiž dokonce svýho života nesleví z vlastní vůle a pěstuje a podle toho co považuje za správné když je to bil mate se tomu říká tak o to prosí nebo to sám dělá nebo nebo to nějakým způsobem magicky vnucuje no ale vememe si takovýho největšího magik třebas koncem devatenáctého století a začátkem tohoto století to byl v elieseovi který radil ve všech svých knihách-velké tajemství nebo co von napsal taky do češtiny všechna přeloženo radí aby člověk neslevoval ze své vůle aby prosba když je si vědom že to myslí dobře nikomu nechce škodit tak aby si uvědomoval že. To působení boží je příliš abstraktní příliš řek bych vzdálené těm konkrétním potřebám člověka že věří celý vesmír tak tak po nějakou odůvodňuje to nebudu ti s těmi argumenty nesouhlasím ale si jenom říci že on do posledního momentu takhle propagoval lidskou vůli v tom nejlepším slova smyslu a teprve těsně před smrtí přišel na to že je to chyba a takový inteligentní mág jako byl von těch je málo to byl vopravdu Velice vzdělaný člověk a když uznal po takovém bohem magické životě že se mýlil tak to je zamyšlení věc protože on se opravdu mýlil a pravdu máte mystik který že musí být rovnováha kdybys zjednána mezi jeho trpnost to znamená odevzdanosti bohu a mezi jeho aktivitou to znamená mezi třeba s tou prosbou činností a tak dále a když si v jestliže zjev zjednána toto rovnováha tak je všechno v pořádku tak jsem napsal nový pojednání o trpné aktivitě nebo tak něco že to nebudu mluvit prosím. My máme v plzni tento karty sto v plzni že by to byl tradicí nebo chtě takové tak se ho stěhoval bez svých osmdesát é osmdesát sedm a plzně oni její osmdesát šest let to let teďka některý ten den a tahleta paní dělá někdy výtečný diagnózu a nečekané lékařské zásah kterými změní průběh chorob u pacientů způsobem nad kterým utíkali nejlepší lékaři hlavou jak ona to dělá ona to je dávno zaměřena k tomu aby léčil stalo se to tím že když jejímu jedinému dítěti bylo asi šest let tak o to dítě přes upřímnou prosbu k bohu přišla nějakou jeho chorobou a. Neměla to tedy bohu za zlé nikdo řekla si asi v duchu to reprodukuju jenom volně vona mi to vykládala detailně toto když jsem nemohla vlastní věděti pomoci tak ode se asi chce abych neměla vlastní že ti abych pomáhala všem dětem abych se neomrzli na to vlastní tak přede vším data a tři děti že ano neska sousto samosebou staří páně. A o všechny se poctivě stará do ne se stala toho lesa zle že špatně vychovává pokud se takový lidi v těchto letech se ještě vychovávat ale nejenom to ona se především ujímá dětí způsobem tedy který je přímo nadlidský ale ani toho se nechci všimnout. chci říct jenom jakým způsobem přichází na diagnozu jakým způsobem léčí ona totiž když mu přijde pacient předloží tu moc podle které domnělé usuzuju a chorobě tak svěří svou pozornost moci odstoupí od svého úsudku a spoléhá se na to že močí to prozradí. To je správný způsob odstupovat sebe neříkal že to modlit obsaženo toto věčnosti padl nebývá ale ona přesto uvádět vy rozum protože je odstoupila sebe co to je že odstoupí od sebe třebas jenom na chvíli tak osvobodí sobě moudrost která je za lidským úsudku když se vzdá lidského úsudku a přes-nepřestane být vědomá tak do toho vědomí se vleje něco moudřejšího to čeká na to člověk chce dělat něco dobrého takže jsem byl řeknem toho že ona vyléčila pacienta který byl zřejmě nevyléčitelné normálními prostředky jenom proto že se vzdala vlastní úsudku. A i bych řekl vlastní vůle potom vyléčení tam dej moc šlo o to aby ten pacient byl vyléčen který se osob měl osobní zájem jako jsem u své cesty nebo někde jinde tam se jim to nepodařilo potom strašně toho litoval nemohla přát pochopit protože to bylo její tam jde pacient není její nýbrž den je jenom o věc nezainteresovaná prostě o zdraví toho člověka jako takové tak tam se to obyčejně říkám obyčejně daří žádný jak to ne si ten moment který ho na neumí takhle analyzovat a dodneška neví jak přichází odkud přichází jestli ho dobře správně používá a případě že ho správně vyžije tak léčí i bez pomoci moci. Aspoň jeden příklad přes se tam před několika lety to bylo ještě hranicích no to je hodně let o to zase ne do její ordinace s močí jednoho pacienta z brna v tom jiný zrak to byl ten pacient padl tři stavbě na záda dost vysokého místa zranil se do krve nic jinak mu nebylo by to nějaký otřes mozku ale od doby něm nastal rozsev rakovinný takové aby nepřipravil nějak a on potom na to umřel několik měsíců před smrtí. Když se o dověděli lidé z brna pře mocí kříska a jiných lidí že se znám s paní kamenickou tak poprosil abych se přimluvil aby tam přemohl přijet z močí a aby vona se podíval to je si to vyléčitelné oni tam přijeli jsem to nepsal že tam přijdou z brna prostě přijel sem na to stanoven hodinu taky do radit a on tam přijde auto a se nikdy neviděl jenomže hledali karla makoně který tam měl právě vít tak jsem věděl o koho de byla tam byl tam jeho bratra jestli řídil auto a byla tam ještě atam ještě citu oči měla tam paní kamenická plno pacientů takže když jsem napřed řekl nechoďte tam aby vás vyhodil ani strašení protože je to brna ona měla moc pacientu ten den. Počkejte si napřed u jednám přístup šel jsem rovnou do její ordinace a říkám prosím vás tady mám zvláštní případ z brna jsem vás chce neměl čas informovat o tom domě to příští ale to je vážný případ a lékaři s tím nevěděli v jsem neřekl a a ona říká copak nevíte co-co nevidíte co tady mám lidí podivejte ta fronta před dveřma to sice z brna ale to by kdyby se to nebyl vy tak ho nevezmu. se daly tu moc ani tam nevešly ten otec nebo ta před veřejně podali tu moc a než řekla a to si pěkně potkáte protože musím tady jsou tady dřív a musím tuhleti léčit nebo musím říct diagnóza tam takový delší tu naše tenhleten takže na straně co si ty seděla a dělal ty rozbory moci na tím karlem a jsem se děl ten na tom konci zase jsem tu moc tak ten konec takže tam jste strany při tom špatném zraku je jim ani na tom motivy dělá mohla být detailně to hlavičku a jako toho tak pokud vím tak byla zabarvena ma byla v takovým takle ko podle kukla vidět ani jestli je to vůle možná moc a ona leta dál. A když ještě jsem tam byl svědkem při příležitosti jiných jiného případu a to přitom řeknu protože to nebylo nahoru že zrovna přitom se stalo tohleto začel tam pacient který taky tam byl dřív než tuhleti dva a ona se na ni podíval a dveří ho hnal pryč jsem říkal to je pěkný předpoklad pro to léčení on tam vstoupil řekl pane proseto no na léčení tak vám něco řeknu při zase ale přestanete chlastal a jste snad hodit za holua a setne kouří máš a on vyvolen oči. To a sval po zpátky s ním a jsem neměl co dělat tak jsem vycouval s ním ty lidé který se na na starosti říkali tak co co říká teďka počkejte ty počkat okamžik se musím domluvit ale s tím pánem a říkal jsem mu na chodby prosím vás že se nechal tak by hodit a on říkal když ono je to všechno pravda tak co je v tom prosim vás co bylo v tom pohledu pani kamenický nebo co v něm je řeknu dál. To von odešel ještě další dva pacienti ti neví hodila ještě bralo tekla na tamtoho do toho tam leze a že si to bude dovoluje ne že by to vykládat takový chlapcem chodí že že se nestydí no vono všem neví jsem říkal že vy do něho vyčítá kdyby on to věděl tak se sem tak sem nelekla no ale tak když si to za vidí sám tak nechce potom vode léčen musí taky přeci do toho něco sám vyložit nějakým sebezáporem no ale vám řeknu to ta moc co to ne máte na tom stole ta nám ve mně budí špatný dojem. jsem říkal tak se který rozebírat na říká nebudu nebudu kdopak je tady s tou močí jsem říkal tchyně bratranec se jím říct co vím ona bez rozboru moci když sem je pozval říkal co je člověk který po vážné zranění získal to vůbec a nevěděla po vážné záleží to asi ji neříkal tyhlety podrobnosti. jsem měl říkal potřebujou pomoci to vážný případ tak toho považuje se jich získal který dostal rozsev jako vy doví v celým těle a není mu pomoci dneska máte polovinu vína on do nového roku zemře ale co mám s tím tedy dělat mu přede píšu ten nějaký ten sílu aby se neřeklo ne a nějaký byli to placen bo takové si to bere a řeknu aby jim mu to neříkali ne a do novýho roku se svítí že zemře na No ten člověk zemřel dvanáctého ledna-to nebylo tak pozdě ne ona se dycky ptala zemřel ne když sem tam přišel a buď to dostalo si on ten pel z neměl tu starost tedy ale. Takový případu bylo víc jako je ten jan ten spojená ra protože tam to bylo spojeno s tím výrazný vyhození toho člověka který chlastal a poznat její počínání při diagnoze a při předpisu léku považuju za druh modlitby. ne jak to tady napovídá nýbrž ona totiž zastaví svoji mysl voni neprosí ale to zastavení mysli je lepší modlitba než přímý vysílání prospěch to je taky pro sedí modlitba takovou postavte modlitba je absolutně jíst a vždycky pokud to být pochopitelně. Dojde tam kam dojít ale vyslyšen ale ani slovem se nenapovídá pánu bohu nýbrž ta první kamenická schopnost zastavit svou mysl tím z vůlí aby tomu člověku pomohla a zastaví mi sl a objeví se jasné vědomí o povaze toho člověka o všech okolnostech který s tím souvisí se to stalo že tohleto anebo tamto ne co se proti tomu dělat a a tak dále prostě toho člověka a začne léčit jako by ho vodjakživa zná dycky při této příležitosti do vlastně pro a ovšem potom si vono sama uvědomí a ona pořád to nemůžeme pochopit že strašně trpí. A ona si dovede že vy síla prosebnou modlitbu že protože přeje těm lidem uzdravení tak prosím vlastně pána boha všechno mu kladný poměr věřící ne tak vona taky za za všechny anblok potom prosím každý večer za ty svoje pacienty kárali pod ochranu boží a tak dále pane maria všech svatých to vona dlouhý modlení který ho je schopen jenom paní kamenická a nějaký pan antonín tak takle dlouze zformulovat modlitbu tedy než jsem ji naučil to trošičku zkrátit to tedy trvalo víc rouchose než než tolik řečí sem a toho názoru ale trpí pořád dál no a vždycky když jako je toho utrpení moc tak je zapotřebí nějak zakročit protože tam je nějaká chyba toho utrpení si být u toho do prostí tak velké aby to neunesl snad bych mohl říct ještě abyste věděli jakým způsobem na přichází na tu diagnózu tak jsem jednou jel k do radit na návštěvu byl krutým rád rok tisíc devět set sedmdesát zimě. A stál jsem delší dobu na stanici chrám úplně se přestupuje na ten vlak a jakmile sem nastupoval na lká do sta sem hrozné bolesti kolik let vinou zle straně ne tam potom se nakonec nevěděl že to vůbec je to po jeho všecko a zvracel sem neměl jsem co proto se neměl v sobě tak to byl tak takový stav že jsem ho životě nezažil včetně koncentráku jsem myslel že je můj konec jsem z toho vlaku těžko těch párů do jeho bytu udělal sem tam přišel a řekl jsem. Tak kamenická se těžko vám došel neměl jsem nikdy tyhlety bolesti nevím čím se to a stalo a o čeho to je bolí teďka všechno ale mám dojem že to nastalo tady nalevo stane řekla nenapovídají svlíknout a takhle je na po tele a řekla levá dyby na kámen v tomhletom místě zakročoval a buďte v úplným klidu za něho dny toho ze ženeme ještě několikrát to místo pohladila a za těch hodiny bylo po bolesti bez podání jakéhokoliv léku ticho. No a von by lékaři na to něco měli a ale vono mi to jde takhle taky ne a jsem se hlásil samo sebou u lékaře a nějakým způsobem to ještě napověděl aby to dobře odhalil protože když jsem měl jenom ten kameni se neděl že ten tak jsem označil tu bolest jako tupou plnosti na plnosti a prostě naše se prostě vlak knížce abych to říkal správně to to je ne kacele a tak von zjistil že to je opravdu a kutnu případ že si to zablokována že to musím dát okamžitě operovat víte proto jako pravý lékař nesmíte se hnout při cesty že tak sem potom s tím jděte tam ne na tu. Za tu na tu prohlídl tím způsobem jak je to pohlíží že no no ti rengen a se to takhle nějak pro vyžít čeká se tam takové i mně místnosti že se nedopili je slově na taženi na takovým stole ne a oni ho tu tito stopy a ovšem jakým způsobem to provedou ne a tak opravdu musí tam ten kamene je a že tedy musím okamžitě samo sebou vůbec se nehledají si tam do nemocnice ne a dát se operovat jsem. To bylo v nou dvacátýho tedy myslím že byl u nor a on si dvacátýho sedmdesát osm let a tak jsem jako u válela voni mi dali nějaký nespalo na ty na by na inak další záchvat abych si to utišil ale říkali vám ani nenapadne to káru protože ta ledna nefunguje a to může být vyřazeno na trvale provazu a plavu je vyhrožovali zkrátka no tak jsem si říkal tak pudu na operaci to je jasné tak to se nám potom další vytáhla jsem počkal do šest sedmýho července to byl dlouho protože jsem se zatím učil mně dají tu injekci přijít vědomě do do věčnosti. A protože se nevěděl jak to dopadne když vědomě do věčnosti přejdu do začátkem července jsem to měl zachovat tak dlouho vědomě se ve spojení s věčnost věčným životem nesmrtelnou podstatu že by to molo odpovídat tak tomu řízní nebo podání toho oblasti o prostředku a tak jsem se rozloučil s manželkou a s tímto způsobem jsme se měli dost dlouho spolu dobře tak kdybych tam zůstal na tom stole ale pak mně se tady dobře máš tady řidiči tak máš do sis to se rozpaky pochopitelně ale jsem jak jsem to říkal se to myslel jsem si myslel ne že by zabili ti lékaři to ne ale že se odeberu k tomu pánu bohu že se asi nebýt nazpátek. No a budu tak že půl hodiny co trvá ta operace na to to je dost dlouho no a víte nazpátek jsem ji chtělo a a mělo to pro opravdu pěkné následky tak takhle to dopadá s paní kamenickou že ona pozná například vona vidí do toho člověka na přesně poznává místo kamene ale copak tohleto není ještě tak zázračné ale ona pozná třebas i uvnitř těla kde se žádná bolest neobjevila a kde byl ne nelekal přišel na to že tam příčina nějakých těžkostí a tak pozná že tam třebas nějaký cizí předmět nebo něco takovýho označím to místo pošle toho pacienta k operaci říká to je to nemůžu odstranit to musí nápravy tak poslal kou manou dívenku. Kdo nemocnice oni ji tam znají že tam takhle potřel na takový případ že tím si neví rady označila na těle a řekla jim ta dívenka v draze skoku taky tam dostala na při hladký a tak dále musíte ji okamžitě v jeho pra protože vona chápal zemřela bylo na úplně byla přestane chutná sta tamto nezabil a oso pra prostě se ce a voni opravdu on si vzali rengen naši to tam co vona viděla vezeme genů a vyndal a ta dívenka je živa normální všechno normální jsem byl příčinou vlastně tohoto zásahu paní kamenické potom o tom mluvím jsou tak detailně znám protože její sestra starší ke mně chodila do třídy mnoha se tu a tak voni se asi všichni jmenovali tu a řekla jak její sestra malá chátrat a že lékaře s tím nevědí rady že když to takhle bude pokračovat takže nám musí maximálně za čtrnáct dní můžete že měsící vůbec nechutná jíst a marně nutí a všechny léky zkoušeli a a. To břicho e hmotné místa není vidět žádný odpor v ničem tak nic neboli někde specificky no tak jsem říkal na tom může jinom paní kamenická a ty tu pídě říkali víte ta paní kamenická v tom našem ty makoně nikdy se strefuje nikdy se nesení my tomu nevěříme se říkal nové vo poslední případ pak se osobuje čekat to sám s tou dívenku došel a sám jsem byl přítomen tomu jak ona po takhle je na říkal tady je spona označila a rovnou zanik a ta doktorovi nebo staticky nevzali auto a doktorovi a jeli nemocnice a říkali říkal tomu a tomu chuti a posílá tam babka misku to dítě če takhle se o sobě vyjádřila. A tak voni tam přišel a říkal bába tam nic ve smál a udělal rengen a na operaci a dívka byla zdravá tak podívejte se je to modlitba tudleto je ona se nemusela tou modlitbou ani dostat příliš daleko ona se dostala jenom za hranice normálního lidského vědomí dost blízko za hranice do vidění k lidskou hmotu tělesnou a udělala ten ten zákrok nebo tohleto spatřil k tomu samo sebou si nějakou praxi a nějakou zkušenost kterou ona měla. A jistě dívce přála ulehčení jsem při tom byl do to si ctila a tak říkal to je jeho sestře je to ne jsem tam byl před rodiče pane kamenickou nechtějí společný to tam museli to studenou ne s tou před vakuu že na to jdou nějak mi daleko od sebe klidně sestry a a ona řekla šesté je kola dostalo do stará indů ji máte doma a bude jich tna kdy než vám všem dohromady no a von se taky taky tak byl pořádku tahleta paní která věří na převtělování a která věří na karmu a na všechny tuhlety věci které na které který jsi nebo věříte dosud i vy tahleta paní je předesena že něco z karmy těch svých pacientů bere na sebe. No bych řekl tolik kdyby toto si myslel o sobě lékař tak by byl na tom strašně u moře protože on taky léčí ne a kdyby zkazit kousek jenom malinký týkat by si vzal na sebe chudák čili není to sice její případ případ normálního lékaře vám to ne byste vim proč ale této argumentace nevěřím. On byl nějak proti karmě jesi to si to myslí copak je mi do toho ale vono je tomu jinak ona neléčí jako normální lékař a na do toho sebe vkládá sebe vkládá a takže ona nějakým způsobem do toho pacienta vstupuje čili spojuje se že ho chorobou toto lékař nedělá nařkli se ve všech případech do všech klad ale všiml jsem si že je unavená k smrti po takovém těžkým případu kdy opravdu velice dobře zasáhla a to z toho důvodu že sebe tam hodně do toho vložila. Tak mám tady na mysli to její katolický pojetí te to věci které nepovažuju tak úplně za správné ale které je vám dobře známo z případů pátera pia zemřel to roku šedesát osm tohoto století totiž ten se vkládal do svých pacientů duševní do svých hříšníků a když tam přemysl přibližovat nějaký velký žtak cítil dlouhou dobu předtím veliké utrpení na sobě protože jsem do toho vkládal jak ten pacient totiž se hříšní na něho myslel tak on že on mu totiž pomůže tak on to ctil asi toho vzrůstající utrpení zažívat tady si utrpení takže když tam přišel velký hříšník který se měsíc rozhodoval k němu jít tak to bylo pro toho. Pátera pia přímo nesnesitelné takže když ten hřích to nakonec přišel tak páter pio měl úžasnou rozepře šel protože byl pokoj pro něho pro toho pia nemusel za něho trpět on se mu vyzpovídal on mu řekl svoje hříchy litoval dostal rozhřešení a tím to bylo vyřízeno a bylo po utrpení ze strany palec kamenický je to tedy teletem pio si myslel že za něho to musí brát proto tolik trpěl tu sílu myšlenky cítil tomu tomu se nedalo zabránit cítil že je to hříšní který si přeje se zbavit si hříchu bral to apriori na sebe protože si myslel že musí to toho něco vložit aby pán bůh odpustil si hříchy na tak to je katolický způsob pojetí a s tím nesouhlasím z tehdy ale. Prosím trpěli velice ale paní kamenická trpěla jinak ta necítí když se k bližní nějaký pacient který potřebuje vyléčit ale za to když ho vezme si do práce tak se s ním spojí a teď následně cítí vliv ten pacient začne za myslet a protože vona je v tom raport na tomu říkáme kult v tom vztahu vnitřním sním tak ta těžkost kterou zažívá ten pacient se přenáší částečně není a kromě toho je tady další důvod v pro ty potíže že totiž on na jedné straně se odevzdává bohu to je v pořádku to je modlitba takzvaná mystická a na druhé straně ustavičně toho pána boha o něco prosí to není pole ba mystická to je opak vadit my si to je prostě že se plete pánu bohu do řeči. A je zajímavo že si myslí že ty její modlitby jsou vyslyšeni někdy většino případ no tak za tohleto se tedy trpí to se nic dělat ale není to žádná karma je to proto že sem míchal nelo začlo by se míchat neměla jaký to mám prosím vysvětlit že ho na sedí na dvou židlích ne straně se úžasně odevzdává ne a tomu bohu a na druhé straně mu diktuje co udělat neříkám by to je to nejhorším slova smyslu ale přede se aby se z toho podle ji vůle a to i v případech nikoliv léčený nýbrž sebe jde o příbuzné jako třebas tu na něku nebo jiné tak za modlí způsobem který přesahuje normální ráno prosebné modlitby svou intenzitou mimochodem její zatím to udělala teďka že ty berte. poledne starostí se ukazuje když člověk je velice nábožensky založen a velice pomáhá bližnímu o tom o to symbolu ale na druhé straně bere toho boha čistě osobní jako bytost milosrdný nejvyšším sebou a tak dále tak způsobuje tuhletím osobním pojetím veliké utrpení protože to osobní pojetím je zábran. Přes kterou se nemůže dostat k pravém poznání takže ona všechno ty pravé pravdy chápe jenom temně kdybych to vykládal shora zdola tak ono to nepomůže vona se při další návštěvě prozradí že sestoupila se tam kde byla před tím uznala to všecko říkal že bude jednat jinak aby se zbavil tours že oni ji na nejede aby to řikala ale ona zase se vrátit do sat starý kolejí a začne utrpení na novo. Kdyby byli učedníci páně nebrali toho ježíše osobně to je těžko dokázat samo aby to nedokázali kdybych v něm byli viděli univerzální lásku která není připravena milovat jenom je nýbrž celý svět tak by byli pod tím křížem tolik netrpěli ty oni sami na ten kříž nemohli vlést a nesměli vět ale ta lety mystikové to jenom paní kamenická ale nocí jiné nyní mají stigmata ona je taky a trpí pořád ukřižováním a marně vykládáte příklad svatý terezie že ona nemůže umřít zvlastní iniciativy že musí umřít za ježíš kristus na to uzná a uleví se velice. říkám musíte svoje utrpení umět odevzdat kristu všechny svoje těžkosti odevzdat kristu ne o stát ne se v nich shlížím z špatný ale no dyť to přece není zla ze zle výškt trpím jak jsem říkal podívejte se jestliže si myslíte že vám to pomáhá vaší dobrodiní činnosti tak to nic špatného není že vám to ale nepomáhá také to špatné a ctím přestaňte ský takové hnusně vynadám ale vono to po může nastat den a čtrnáct dní a pak ji na šlu najdu zase v tom stavu a zase mi řekne prosím vás další leknu vynadáno rozute bude z toho vidím že je to čistě příkaz záležitost protože ona se přestup představu o bohu bohu vlastní neustane. Sama zavřenou cestu ty jakou sílu lidská představa zabrzdí toho člověka i tak dobro činného jako je on průběhu dnes se mám připravit na mystickou koncentraci tím že beru všechno z rukou božích a přesto bych neděla by ji s přečetl to příprava k riskantní a potom že to je na si naše desátý stránkách a to je než ztratit no a něco zapomenu zaručeně ta příprava potom je tím dokonalejší čím méně to prohlašuji a čím dokonaleji nebo řek bych trpně to z rukou božích beru pozor ale dokud člověk nemá nějakou intuici tak nesmí být jenom trpný. Tak musí dbát na to že také rozum a že taky světlo pána boha a se tímto světlem řídit jesi ti toto světlo říká že situace do které se dostáváš není přímo z rukou božích nýbrž že byla přetavena vůli lidí do míry že oni chtěli si tím vlast usnadníte za úkol tvůj život vykořisťovat nebo zneužívat nebo neslouží to dobru co se právě děje tak vlivem světla svého rozumu se musíš od těch sto věcí distancovat nesmí svalovat brát čeho z rukou božích tím nemyslím masem všechno brát nýbrž poradit se také se svým rozumem to není žádná malá moznost to je velké jsem pro to aby člověk dělal jenom to co je rozumné a zvláště když k tomu nerozumí co se děje tak si musí uvažovat asi takto způsobem bylo by rozumné do toho jít nebo do toho nejít. A jakmile rozum kladnou odpověď že ano tak do toho jde a pak se do toho de tak to berete ve tyto bere z rukou božích proti se napřed s rozumem který je za tím jediným světlem pocházejícím od boha protože chápejte lidi když máme vědomí tak mohutně rozvinuté jako máme a jeho průvodcem je rozum. A když je za námi stojí s vývoji tohoto vědomí nějaký vývoj milion let trvající možná miliardy let trvající tak nesmíme ten rozum házet přes palubu to že máme vědomí jeho nositelem je rozum to není věc kterou bychom mohli bhaga tedy zval naopak na tom musíme dbát také ten rozum máme z vůli boží totiž prostě rozum mají zvířata rostliny a tak dále proč ho člověk aby ho užíval jeli správně tedy rozum poučen veli dostatečně klidný a přeje si konat vůli boží tak vždycky mu rozum správně poradí v tom smyslu že aspoň co je správné a co je nesprávné zařídí se podle toho co považuje za správné a pak to začne brát z rukou božích a. Co když se mýlí ten rozum a vono to správné není tak moc se nestane nos toho nějaké utrpení obal nevedou hříchu nečiní takže on se podruhý bude stavět k tomu rozumovému chápání trošičku opatrně bude se třebas radit s někým nebude dbát jenom na svůj rozum dycky někoho kdo by mu poradil bude se taky radit se situací on tady náznaky situaci že to takhle nemá být ho tak být a tak dále a když toho tak soustavně provádí ž si přeje jednat podle vůle boží a že jeho rukou všechno brát tak stane se jedná zázračná věc bude svědkem prvního za zakoušel jsem živ zaručeně bude to zázrak že události nebo činnosti kterým nemá patřit a kterého mají minut. Ty ho budou mít jako by pro něho nebyli tvořeny přistoupí třebas začně mu ale odejdou v pravo nebo vlevo jeho se ne kou asi tak jako v tomto koncentráku li byli lidi smazání zlé strany tak myslet zastavilo pravé strany mise a stavěl na to nikdy nedopadlo to nic se tedy dopadne ale důležitější je že vy budete mít za čas zázračnou schopnost rozlišovací takže budete bezpečně moci říct toto mám a toto nemám udělat to bude ten veliký zázrak kterého jsem byl se v tom o těch příkon ch a když to budete poctivě dělat po slušně. Tak to bude pravý znak lásky k bohu lás bohu boha nemůžeme milovat když ho nevidíme a když ho vidíme v tom co se kolem nás děje jak nám pomáhá tak ho máme pomocí tohoto vidění možnost milovat ano čili vy se budete učit milovat boha a to potom přejde do vaší koncentrace ta modlitba ta koncentrace večer nebude abl která by se neměnily nýbrž čím dál tím více to bude projev vaší lásky budete se mu lásky plně odevzdávat na konci toho dne nebo se od vás nebyl žádná činnost nýbrž právě jenom ta odevzdanost bohu to bude asi ten pravý obsah vaší koncentrace rozumíte. A nemusí to být vždycky citové odevzdání to citové odevzdání to by mělo fungovat během dne když jsem za něco vděčen když vidím že tady šlo o nějaký zásah který nebyl v moci ani se nestává mým přičiněním tak mám okamžitě reagovat vděčností bohu tato vděčnost bohu znamená že si pro sebe nechávám tu radost nýbrž ji obětuju bohu jako něco co mně nenáleží je náleží jenom to je mu sloužit to je dost vysoký způsob chápání těchto věcí ale znovu je to radost radostné počínání a takový řek bych postoj který člověka prudce odosobňuje a znásobení a schopnosti člověk který takhle jedná nakonec nebude ta pat a to že nebude trápit a jasně půjde za tím co bude požádal za správné ušetříme mnoho sil a ty mu potom zbydou na tu vděčnost bohu a a na to ostatní ano. Stačí to králi čtrnáctého sedmý osmdesát čtyři dnešnímu jsem byl jsem v tvrdě na autorem nádraží ta je celým je bratra do prahy měl jsem se bohu dvanáct menších balíků v tom glat a podobné věci a v praze sem prostě příprava na la kompletní hotoví šatu a měl jsem si v praze nechat uši party balíky jsem nechal vysoké viděním stolu jsem se podívat do muset byli tančit jestli se vydávají den době své mně marní kde se ještě nic nevydal bylo kolem patron. Tak ten šel zpátky k tomu stolu a ty balíky ve tím zmizel vedlejšího stolu byl starší muž něco tam svatí a při babičky měl před sebou tak se psal on se natna divně díval proč je beru dali protože bylo na něco napsáno moji rukou tak po klopil asi je se poslal a babičky jsem si vodnesl a nedal jsem potřebuje vedlejší i v ústně jestli někdo těch devět balíků scházející nechová ale ne našeho se mění a ty velice se měl papír na kterém se měl napsán od jezdit vlaku bylo tak od sotva devadesát.

Download XMLDownload textWaveform view