Waveform view
84-10B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
I
v
křesťanství
nemusí
věč
na
převtělování
z
toho
důvodu
že
ten
kdo
se
zde
vtělil
narodil
rozvinu
svůj
život
začal
ho
vlastnit
se
vším
všudy
se
má
odnaučit
tomuto
vlastnění
tohoto
života
všeho
svého
napřed
svého
a
potom
vlastnění
sama
sebe
stačí
toto
dvojí
se
odnaučit
té
největší
sebezápor
jak
je
možný
a
pak
není
třeba
vůbec
vyčítat
převtělování
protože
člověk
překonal
tento
pojem
je
potom
převtělování
není
ale
jsou
představitel
se
převtěluje
to
jsou
ani
ní
představy
přátelé
které
napadli
toho
kde
je
do
živou
půdu
někdo
je
chytlavý
ten
se
chytnout
všechno
někdo
jde
to
nám
řeknu
takový
lidé
třebas
kroměříže
ti
lékaři
z
toho
se
chytni
každá
myšlenka
špatná.
A
mně
se
chytli
zase
myšlenky
pozitivní
přes
neznal
a
to
chytlavý
a
z
toho
důvodu
jak
jsem
se
zřekl
sama
sebe
se
zřekl
z
už
počátku
vlivem
lékařů
tohoto
života
ne
potom
to
to
přírodního
věcem
a
tak
dále
potom
života
znovu
a
tak
tak
prosím
vás
toto
způsobujete
sebezápor
působil
že
se
nepotřebuju
převtělovat
že
nepotřebuju
na
to
chtěli
že
věřit
že
by
to
bylo
pro
mě
dokonce
obtížné
na
to
věřit
z
toho
důvodu
že
když
já
to
považuju
za
anime
za
prostě
ty
představy
jako
ne
svoje
tak
já
z
nich
nedělám
nové
vlastnictví.
Já
ne
přebírám
vlastnictví
které
zde
mám
vlastnictví
nové
co
se
stejní
správná
cesta
pravá
cesta
je
odejít
z
veškerého
vlastnění
a
když
já
ti
přivlastním
jako
jsem
to
dělal
ze
přivlastnili
nějaký
život
nějakýho
šatobrián
to
chyba
té
chyby
se
to
já
se
dneska
nes
neztotožním
nebyl
ale
ten
balík
sem
na
sebe
vzal
a
protože
jsem
potom
vzal
ještě
potom
mnoho
jiných
balíků
na
sebe
a
taky
jsem
jim
nebyl
tak
proto
jsem
potom
mohu
takhle
spatra
mluvit
o
tom
že
neexistuje
převtělování
ne
hist
nosti
ne.
Já
nemohu
přijmout
za
správnou
myšlenku
že
bych
měl
k
tomu
černému
vlastnictví
celé
tady
mám
přidat
další
vlastně
minulých
životů
toho
se
naopak
musím
zříkat
já
musím
vyjít
z
oblasti
přivlastňování
to
je
jediná
správná
cesta
ježíš
kristus
je
napřed
učil
aby
ztratili
učedníky
učil
abyste
letli
své
znamená
svou
rodinu
a
dále
a
potom
by
stoly
sebe
to
je
to
je
ta
cesta
a
jiná
není
a
když
ovšem
tohleto
indové
neučí
tak
musí
učit
převtělování.
Sebezápor
jogin
je
obrovský
co
já
chápu
jenom
že
nemá
tento
punc
té
rychle
cesty
té
krátké
cestě
k
tomu
říká
ba
to
má
punc
zdlouhavé
cesty
ano
protože
ten
člověk
si
znovu
přivlastní
to
co
už
bych
nemusel
slovy
vlastnost
znovu
a
znovu
no
a
prožívá
já
nevím
kolik
životů
ze
své
představě
podržuje
se
s
tím
vlastní
to
toho
ztěžuje.
Otázka
zní
když
se
člověk
vzdá
svého
života
se
těch
přestávky
o
předcházejících
vtělení
a
ne
jeho
vše
co
všechno
co
by
mohl
si
přivlastnit
že
z
čeho
vzdát
tak
je
mu
se
sta
otevřena
k
bohu
tak
v
ní
otázka
poslední
ale
které
má
který
má
odevzdat
němu
stalo
evžen
k
bohu
není
protože
já
jsem
měl
dojem
době
nejen
s
tou
pět
do
koncentračního
tábora
jsem
se
všeho
vzdal
protože
jsem
to
ve
vnitřní
modlitbě
udělal
dávno
když
například
bych
já
logickou
cestou
nějakou
koncentrací
i
křesťanskou
mystikou
se
vnitřní
konci
se
vzdal
sama
sebe.
Tak
je
to
provedeno
laboratorní
na
vnitřní
úrovni
není
to
praktikování
nebral
jsem
celý
tento
život
sebou
já
jsem
ho
je
se
ode
se
ho
jenom
obešel
tento
život
se
nesmí
obcházet
to
jsme
viděli
ze
života
klanět
křesťanský
svatých
co
museli
vytrpět
vlito
to
ne
neznali
to
se
trpět
já
taky
jsem
se
moc
trpět
toho
důvodu
že
jsem
si
myslel
že
toto
stačí
vnitřně
to
uskutečnit
nestačí
proti
to
taky
uskutečnit
vnější
proto
ježíš
kristus
ukázal
na
ty
učednících
že
mu
oni
museli
fyzicky
pocítit
opuštěno
opuštěnost
od
svého
spasitele
že
všechno
to
nebezpečí
života
a
tak
dále
všechnu
svoji
slabost
nebo
nic
ost.
Sebelásku
oni
si
to
neuvědomovali
že
se
mají
tak
rádi
když
přitom
předtím
následovali
ježíše
krista
ve
všem
poslouchali
o
dělali
zázraky
i
ten
jidáš
dělal
za
znaky
vo
tom
nepochybujte
stejnou
měrou
jako
ty
ostatní
a
šlo
mu
to
ne
to
byla
prostřední
fáze
vývojová
to
nebyla
konečná
fáze
jako
že
já
se
spočíval
v
tom
že
sebe
měli
opustit
a
i
ve
vnějším
životě
a
to
udělali
no
takže
potom
dejme
tomu
se
stalo
že
takový
svatý
petr.
Byl
ochoten
když
byl
žalářováni
tam
zemřít
to
jsem
dokonale
sebe
opustil
totiž
a
musel
jsem
objevit
anděla
řeknu
to
nedělej
není
tvůj
čas
máš
nějaký
úkol
nezapomeň
že
má
nějaký
úkol
ten
dožije
pro
vědu
plyš
pro
pro
věčný
život
v
praxi
tak
ten
už
neopouští
kvůli
sobě
sebe
nýbrž
kvůli
bohu
sebe
a
protože
bůh
je
v
každém
bližním
v
celém
vesmíru
tak
se
tím
stává
součástí
toho
tažení
s
bohu
které
zavrhuje
veškeré
to
dění
v
času
a
v
prostoru
vnitřně
potom
vnější
mě
taky
pojem.
Říkáte
tady
někdo
z
vás
se
zkušenosti
že
když
člověk
se
snaží
třebas
meditací
a
správným
životem
a
vším
možným
všemi
pro
ten
ky
které
má
dispozici
o
to
aby
se
přiblíží
k
bohu
tak
se
najednou
stane
že
to
v
něm
nějak
obrátí
a
že
pociťuje
zase
tažení
z
druhé
strany
za
které
jak
se
zdá
nemůže
protože
je
mocnější
než
on
sám
a
než
kterýkoliv
prostředek
který
předtím
používal
je
to
to
poslední
co
člověka
může
potrefit
anebo
je
cesta
dál
nebo
je
to
jenom
je
to
je
nějaký
nějaká
epizoda
nebo
co
to
je
ne
to
je
to
sem
kdyby
to
bylo
ovšem
dovedl
trvalého
stavu
tak
by
tomu
nesměl
člověk
překážet
jestliže
to
ale
končí
tak
to
nemůže
být
dove
do
doveden
do
posledního
stavu
to
znamená
toto
co
my
tady
dotyčný
člověk
líčí
je
vlastně
ukázka
extaze.
Tam
také
člověk
za
to
nemůže
najednou
to
na
něho
spadne
že
vy
jste
suzo
který
musel
utíkat
od
lidí
aby
to
nebylo
vidět
že
upadal
extaze
a
někdy
ani
nedoběhl
stranou
a
viděli
to
že
to
extaze
upadl
ale
to
je
extatická
fáze
která
je
vlastně
součástí
on
vývojové
fáze
která
je
znázorněna
těmi
třemi
roky
od
křtu
v
jordáně
do.
Vstoupení
na
kříž
ale
vždycky
z
této
z
tohoto
tažení
vnitřního
které
představuje
lidský
rozum
a
všechny
jeho
schopnosti
je
člověk
v
tažen
nazpátek
vy
ste
například
ježíše
krista
potom
co
zažil
v
jordáně
a
to
nebylo
maličkost
tento
je
syn
můj
milý
ne
se
mi
zalíbilo
musel
na
poušť
a
byl
pokoušen
satanem
to
nebyl
sice
pán
protože
on
při
tom
toho
satana
neposlechl
ale
musel
se
vypořádat
se
svým
já
sem
si
nově
narozeným
v
tomto
životě
já
které
se
toto
narodilo
zde
se
narodil
o
já
to
je
to
nově
se
zrodivším
já
tady
ne
znovu
zrozené
ale
ze
se
rodiči
já
a
vytvořen
já
tím
se
musel
pořádat
to
ono
vysluž
slovo
a
ne
při
kazatelem
tak
to
je
to
taky
vidět
ne
takže
druhá
fáze
je
po
tomhletom
co
mi
tady
líčí
š
že
tomu
se.
Nějakým
způsobem
dovede
vypořádat
sám
se
sebou
potom
eště
když
se
nedovede
vypořádat
tak
nenastane
ani
to
co
nastalo
sti
ježíšem
do
toho
ukřižování
a
tam
se
musí
zase
pořád
vaším
si
po
tě
všechno
je
to
větší
kristus
napsáno
já
jsem
to
dokonale
vysvětlil
tak
že
není
třeba
jenom
se
uvědomit
že
to
to
souvisí
s
tuhletím
ano
tak
odpověď
je
dána
ti
ano
když
totiž
ježíš
tetu
opakovat
když
ježíš
byl
dotazován
svými
učedníky
zda
budou
mít
nějakou
naději
na
místo
v
království
božím
úměrné
tomu
že
se
vzdali
svých
rodin
a
všeho
svého
majetku
a
on
řekl
že
ano.
Ale
že
ten
tam
bude
mít
nejlepší
postavení
kdo
nejvíc
sloužil
všem
a
já
právě
někdy
když
s
vámi
jednám
a
kýmkoliv
na
tomto
světě
přicházím
k
takovému
názoru
že
příliš
se
točíme
kolem
sebe
já
vám
řeknu
já
mluvím
jenom
za
sebe
za
že
jsem
padavky
kdybych
já
hodinu
myslel
tolik
na
sebe
jako
vy
tak
ten
král
celý
mohu
složit
není
žádná
definitivní
kde
já
bych
ztratil
rázem
spojení
vědomé
spojení
s
bohem
že
bych
myslel
na
sebe
místo
na
pána
boha.
Já
nemusím
myslet
na
pána
boha
já
musím
je
jedno
ale
pro
něho
já
nemyslím
na
pána
boha
nikdy
ne
nikdy
ne
já
jsem
ani
nemodlím
prosím
vás
už
protože
se
modlím
pořád
ale
to
už
nejsou
už
není
letí
pysky
nýbrž
činem
ano
teďka
například
jsem
vám
tady
modlím
ano
aby
to
nepozorujete
vy
si
myslíte
že
ani
není
to
pravda
já
mám
na
mysli
vaší
spásu
neříkám
stejnou
měrou
jako
svojí
větší
měrou
protože
o
vlastní
nestojím
a
vy
o
ní
stojíte
ale
to
neznamená
že
bych
vás
měl
radši
než
sebe
to
ne.
Ale
že
vím
co
chcete
tak
vám
vycházím
vstříc
tak
asi
jako
ježíš
kristus
vycházel
třem
učedníkům
když
je
vedl
k
té
sebespáse
a
nebral
jim
to
toto
cukr
až
do
své
smrti
na
kříži
pak
jim
to
sebral
násilí
já
si
nemohu
troufat
toto
dělat
potíží
si
kristu
ale
musím
si
vědom
být
vědom
toho
že
je
to
správné
jednání
že
to
točení
kolem
sebe
způsobí
že
vám
narůstají
těžkosti
velice
narůstají
těžkosti
cesty
se
komplikovat
to
je
nekonečný
uzel
který
se
nedá
uli.
Kdežto
výchozí
kdežto
konec
zlu
je
ten
že
odchází
z
toho
zauzlené
pryč
ten
konec
je
vývojem
z
toho
zauzlí
musíte
si
tuto
člově
domu
je
to
jak
je
to
u
mě
v
té
hlavě
jednoduché
že
sebezápor
ne
a
nic
víc
nic
víc
to
není
ovšem
kdybych
já
to
dělal
pro
sebe
zápor
tak
by
to
bylo
úplně
na
hlavu
postaveno
všechno
špatně.
Já
musím
chtít
za
ním
přijít
k
němu
jít
řešilo
za
mnou
přijít
a
tak
dále
že
ano
to
tam
musí
být
já
musím
mít
především
tu
touhu
hledat
království
boží
neříkám
pro
sebe
ale
z
té
vnitřní
potřeby
která
na
rostla
to
řetězu
reakci
a
která
u
vás
se
projeví
vždycky
a
kdykoliv
když
opustil
opravdu
sama
sebe
já
jsem
si
jist
že
to
třebas
takhle
nebudete
pociťovat
ale
to
nevadí
jeden
z
vás
minima
líčil
jak
se
situace
jeho
během
neobrátil
naruby
protože
se
hájil.
A
je
se
spravedlivě
i
toto
spravedlivé
hájí
sama
sebe
je
součást
sebezáporu
správného
sebezáporu
ne
to
není
jenom
na
všechno
přitakávat
a
na
všechno
být
trpný
to
je
komplexní
život
kterým
životem
tak
jak
přede
mnou
tady
je
musím
já
k
tomu
bohu
jít
já
nemusím
si
nesmí
říkat
ošetřování
vnoučat
něco
méně
než
psaní
nějakých
duchovních
spisů
to
je
stejné
já
to
musím
brát
z
rukou
božích
každou
situaci
berte
z
rukou
božích
pak
je
to
velice
jednoduché
nemusíte
přemýšlet
jak
vznikla
prosila
kam
vede
protože
když
víte
že
přichází
z
rukou
božích
tak
vede
k
bohu.
Když
si
toho
nejsme
vědomi
tak
bohu
nevede
a
když
si
o
té
situaci
myslíte
že
přichází
přichází
od
boha
a
ona
fakticky
přichází
z
vůle
nějakého
člověka
tak
to
přece
rozeznáváte
si
rozumem
a
tomu
nebudete
přisluhovat
budete
se
bránit
situaci
která
přichází
z
rozumu
člověka
když
by
to
byl
vás
nejlepší
přítel
jako
byl
tenhleten
doktor
toho
dotyčného
nejlepším
přítelem
ani
to
nebudete
brát
v
žádném
případě
nekompromisně
budete
jednat
prosim
vás
berte
toto
na
vědomí
že
toto
co
tady
a
hlásá
mě
praktický
život
a
ne
život
v
ústraní
ježíš
kristus
nevedl
své
učedníky
do
ústraní
ale
tady
před
sebou
učedníka
páně
kterého
nikdy
ježíš
neodvedl
do
kláštera.
A
jsem
rád
že
to
tak
neudělal
protože
tam
by
byl
se
ten
život
oklestit
by
byl
zbaven
zkušeností
které
tady
potřebuju
získat
doby
ně
věřil
že
mám
pravdu
kdybych
já
byl
někde
v
klášteře
si
klást
že
to
bez
to
mluví
už
době
bych
jsem
byl
svoboden
neměl
jsem
děti
neměl
jsem
takzvané
starosti
boj
nejlepší
duchovní
přátelé
mně
říkali
tobě
se
to
jde
když
nemá
žádné
starosti
marod
a
to
byl
taky
jeden
z
důvodů
proč
jsem
se
oženil
říkám
všechno
ale
jeden
z
bodů
protože
kapitol
pusu
a
byli
konec
napřed
čekali
že
úplně
opustit
tu
cestu
a
se
to
nedočkali
tak
řekli
tak
ty
ty
ty
si
bezstarostný
člověk
a
já
bych
padám
jako
lajdák
třebas
před
nimi
na
sem
říkal
tak
já
bych
padám
jako
lajdák
tak
se
zeptejte
mé
rodiny
a
manželka
je
dosvědčit
že
to
není
tak
že
se
pečlivě
o
ně
starám
a
nestarám
se.
Nestarejte
se
to
je
to
jediné
co
ježíš
kristus
od
svých
učedníků
chtěl
nestarejte
se
nestanete
o
to
jak
je
to
s
tou
duši
a
tím
to
já
to
vykládám
proto
abych
váš
rozum
zbavil
jeho
těžkostí
jeho
zauzlí
abych
je
pokud
to
rozluští
na
to
abych
je
rozvázal
ano
nic
víc
než
si
budu
si
od
toho
poznání
boha
vůbec
ne
toto
co
tady
zažíváte
není
duchovní
vedení
to
není
vůbec
prostě
nemá
nic
společného
to
je
jenom
odstraňování
smrtí
na
cestě
to
je
to
co
tam
dělal
v
tom
snu
když
si
od
oprava
jeptišky
nic
jiného
to
není
těžko
to
tam
jak
těžkou
ano
duše
dostává
duší
nic
se
na
věci
nemění
ano.
Člověk
je
složitý
organismus
a
svým
vědomím
je
poután
jenom
k
jedné
části
tohoto
organizmu
ostatní
si
všechno
neuvědomuje
tak
si
myslí
že
to
ovšem
von
neví
je
nějaká
vyšší
režie
to
je
všechno
to
jsou
všechno
složky
v
jeho
bytosti
o
kterých
on
neví
protože
své
vědomí
s
tím
nemá
spojeno.
Vy
máte
spojeno
vědomí
s
tímhletím
vidění
tohoto
světa
protože
od
svého
narození
vlivem
smyslové
činnosti
a
rozumového
zpracování
se
podporovala
existence
a
život
této
jediné
složky
která
vám
umožňuje
vidět
tento
svět
a
v
něm
žít
buďte
za
to
ráda
že
jste
nastoupil
tuhletu
specializací
protože
to
vám
umožňuje
z
toho
něco
vyvodit
kdyby
v
té
zažívala
všechny
ty
životy
které
sobě
máte
v
těch
ostatních
složek
ty
sou
taky
živi
tak
byste
nedělal
čeho
se
chopit
tak
byste
v
té
se
v
té
takzvané
režii
nevyznal
ale
protože
ty
ostatní
složky
vaše
jedna
ji
bez
vašeho
vědomí
ale
nikoliv
nějak
z
vůli
nebo
o
těch
u
té
všechno
ve
vás.
Tak
věřte
věřte
mi
že
kdybyste
byla
živa
širším
způsobem
než
dosud
že
by
to
už
neříkal
režie
že
se
tomu
říkala
můj
vlastní
život
o
kterém
jsem
dosud
nevěděla
ano
a
ještě
vám
musím
říct
paní
doktorka
proč
jste
poután
jenom
na
tohleto
vidění
tohoto
života
indové
protože
mají
zkušenosti
větší
než
my
říkají
že
to
je
klam
že
to
mája
že
člověk
je
poután
ne
něco
co
jenom
součástí
nějaké
vyšší
zkušenosti
a
dokonce
vyspělejší
skute
skutečnosti
než
je
tahleta
a
že
by
to
neměl
takle
dělat
a
vedou
člověka
postupně
k
nějakému
širším
rozvedu
ale
já
s
nimi
nesouhlasím
po
této
stránce
protože
jestliže
se
de
jako
oni
radí
zdola
z
vidění
tohoto
světa
k
vidění
jiných
světů
jiných
úrovní
tak
to
má
neblahé
následky
v
tom
smyslu
že
člověk
na
každé
té
úrovni
kterou
oživí
v
sobě
kterou
v
sobě
má
ale
on
oživí
a
převede
do
svého
vědomí
kterou
převedl
svého
vědomí
po
bere
taky
schopnosti
a
síly
se
kterými
si
potom
neví
rady
se
který
by
si
věděl
rady
kdyby
v
tamté
úrovni
žil.
Ale
on
žije
tady
na
tomto
světě
on
si
musí
umět
po
pomoci
nebo
věc
add
jenom
s
tímhletím
světem
a
ne
s
nějakým
světem
jiným
ve
kterém
jenom
spí
za
tím
že
o
kterém
si
vůbec
není
věc
vědom
že
existuje
tak
buďte
za
to
rád
a
že
to
takhle
s
vámi
je
ale
není
to
žádná
režie
nýbrž
já
vám
to
řeknu
jiným
způsobem
možná
že
to
k
tomu
se
tam
ani
ne
dostanu
protože
to
by
byl
přídou
jít
dopis
já
to
řekl
není
způsobem
když
jako
indové
by
šel
na
to
ze
zdola
že
by
otevírat
ta
jednotlivá
střediska
například
v
páteři
která
zase
otevírají
vstup
vědomí
vstup
do
nějaké
jiné
úrovně
vědomí
tak
by
to
mělo
ten
následek
že
já
bych
vědomí
o
tomto
světě
přebral
vědomí
o
jiném
světě
který
taky
existuje
ale
ve
kterém
já
zatím
spím.
Tam
nejsem
vědomě
naživu
ale
já
jsem
naživu
tady
proto
vědomí
se
spojili
s
tímto
životem
jenom
proto
že
od
prvního
okamžiku
a
nikoliv
náhodou
sem
veden
k
tomu
abych
se
s
tímto
světem
ztotožňoval
abych
já
se
považoval
za
tou
část
jenom
tohoto
světa
a
to
má
svoji
důležitost
pro
nějaký
duchovní
cestu
že
já
totiž
se
cítím
být
součástí
jenom
tohoto
světa
tak
já
mohu
jako
na
něco
jedinečné
se
spolehnout
nebudu
se
nebudu
se
držet
dvou
klad
nebo
tří
nebo
čtyř
a
potom
bych
mohl
v
tom
proudu
života
se
pustit
kterékoliv
vzniká
abych
utonout
já
netouž
když
se
držím
jenom
této
hmoty
jenže
se
třebas
nikam
nevyšplhal
ale
nepo
neupadnu.
A
ono
se
chce
aspoň
když
někdo
nejde
aby
aspoň
stál
aby
nepadal
aby
nepo
utonul
že
ano
a
to
tedy
se
děje
to
minimum
je
zajištěno
tímhletím
způsobem
než
to
v
indii
toto
minimum
zajištěno
není
a
ani
v
klášteře
to
nebylo
zajištěno
ten
člověk
utíkal
z
tohoto
světa
nerozuměl
mu
protože
našel
lepší
svět
jenomže
co
potom
s
těmi
silami
které
jsou
uplatňovat
tele
jenom
tam
v
tom
světě
a
ne
v
tom
zdejším
von
si
ten
křesťanský
mystik
ani
ten
jógin
indický
s
tím
nevědí
rady
indové
tomu
říkají
siddhis
zázračné
síly
ná
ne
za
začne
síly
to
jsou
síly
které
když
působí
v
tamtom
světě
na
tam
té
úrovni
kde
mi
za
tím
slibem
nejsme
působí
zcela
přirozeně
a
nikoliv
zázračně
jako
tady.
Ale
tam
ale
když
tam
nežiju
žiju
jenom
tady
pro
tento
svět
tak
to
vypadá
jako
zázračné
není
to
pravda
ale
já
se
vrátím
k
tomu
proč
takhle
jednám
ránu
svoje
vědomí
protože
tak
omezuje
jenom
na
tenhleten
svět
je
to
způsobeno
tím
že
od
toho
útlého
mládí
pomocí
smyslů
se
ztotožňuji
s
tímto
vidím
a
co
rozumově
zpracovávám
to
je
to
velké
pokušení
o
kterém
se
modlíme
v
otčenáši
na
konci
a
neuveď
nás
v
pokušení
ne
bůh
nás
u
fakt
tady
pokušení
abychom
toto
považovali
za
jediné
správné
ano
prosím
je
ho
tedy
závěrem
modlitby
aby
nás
toto
pokušení
uváděl
to
není
jediná
skutečnost
přestože
deme
mana
to
jenže
nic
jiného
neexistuje
protože
nic
i
o
se
neuvědomujeme
ale
to
není
jediná
skutečnost.
No
ale
já
jsem
pro
to
například
proti
nauce
o
převtělování
protože
jsem
o
tom
se
mnoho
dověděl
o
vlastním
životě
ne
protože
vím
že
k
těm
poutanost
tem
na
tento
svět
přijal
eště
poutanost
na
minulé
životy
je
další
za
těch
žní
a
je
to
tak
dobře
zařízeno
že
přicházíme
na
tento
svět
ne
sice
jako
čistá
tabule
nebo
jako
popsaná
tabule
ale
že
nevíme
nic
o
tom
kdo
tam
ptal
a
kdo
to
byl
té
výborné
protože
máme
dost
toho
čím
se
poutá
na
tomto
světě
to
nás
pěkně
přidržuje
tady
a
nemůžeme
se
ani
hnout.
A
ještě
kdybych
tom
se
dostali
nějaký
minulý
vtělení
kam
by
to
došlo
tak
zkrátka
a
dobře
dokonale
přivlastňuje
proto
já
ustavičně
bojuju
proti
přivlastňování
proti
vlastnictví
kdyby
bylo
protože
to
je
to
co
člověka
připoutává
k
této
skutečnosti
takovým
způsobem
že
nemůže
vidět
nic
mého
že
mně
jestli
je
poctivě
myslící
člověk
tak
mě
bude
přísahal
že
pán
bůh
není
a
nic
jiného
není
než
tenhleten
svět
a
já
mu
to
nemohu
mít
za
zlé
to
je
přirozeně
normální
normálně
žijící
člověk.
A
protože
opravdu
tak
zařízeno
je
to
tak
zařízeno
aby
člověk
viděl
jenom
tento
svět
aby
mohl
s
pevné
základy
odstartovat
je
to
tvorba
základny
ovšem
on
to
neví
že
je
to
jenom
tvorba
základy
a
my
se
ani
počíná
jako
kdyby
tam
měl
věčně
zůstat
aby
a
jaké
odbyto
neměla
být
takoví
plocha
ne
ono
to
má
být
startovat
základna
ale
ještě
se
vrátím
k
tomu
přivlastňování
člověk
si
přivlastní
všecko
von
má
své
rodiče
své
prostředí
své
myšlení
své
já
všechno
své
a
kdyby
se
dověděl
jako
jsem
se
já
dověděl
předcházejícím
vtělení
tak
bych
měl
taky
svůj
předcházející
života
taky
bych
ho
přidal
k
tomuto
životu
a
podle
toho
by
se
zařizoval
ne.
Neříkám
že
by
to
bylo
ke
škodě
sem
se
mnoho
dověděl
a
byl
bych
dělal
veliké
vylomeniny
bych
to
byl
nevěděl
ale
kdo
z
vás
se
to
ne
dovídá
o
jiném
vtělení
tak
vám
radím
nevěřte
na
to
to
je
daleko
lepší
než
na
to
věřit
a
nemít
konkrétní
důkaz
že
to
tak
bylo
právě
teď
jsem
do
přeložil
nějakou
doktoru
fiore
a
mezi
čáku
která
se
dostává
do
podvědomí
svých
pacientů
pří
sek
to
taky
dodá
už
to
píše
a.
Tam
se
dovídá
o
minulých
vtěleních
těch
pacientů
jsou
to
lidé
kteří
trpí
nějakými
těžkostmi
který
se
nedovedou
zbavit
a
ona
si
je
uvedl
takového
tranzu
nýbrž
ho
řízného
mi
řízena
hloubka
toho
tranzu
kde
ten
člověk
který
je
v
transu
musí
si
být
vědom
toho
proti
ze
a
musí
světe
samého
si
musí
být
vědom
jak
nyní
žije
a
musí
si
být
začínat
být
vědom
toho
kým
byl
minulém
vtělení.
A
jestliže
má
třebas
nějaké
těžkosti
jako
jeden
z
nich
na
kterého
se
tam
vzpomínám
em
případů
je
tam
noc
že
on
má
strach
z
výšek
tak
moje
v
tom
transu
dovídá
že
spadl
někdy
z
nějaké
střechu
za
velice
tragický
ch
okolností
ano
a
teď
ho
to
tady
straší
protože
někde
ve
středověku
spadl
z
nějaké
střechu
a
teď
má
tak
výšek
a
neví
proč
ale
tím
že
to
z
toho
podvědomí
dostane
sem
do
této
oblasti
vědomé
tak
ho
to
už
přestane
strašit
už
vím
ho
já
jsem
byl
jednou
nějakým
já
to
říkám
ta
škále
do
taky
ho
po
opakoval
opravoval
nevede
na
kostele
a
já
jsem
odtamtud
spadl
ne
čteteli
udržel
ve
vzduchu
a
to
bylo
a
viděl
jsem
že
panu
a
ono
to
země
zachovalo
zanechalo
tuhleten
dojem
a
já
jsem
ho
mi
nemohu
zbavit
a
nevím
od
pochází
teď
jim
vodtud
pochází
že
nerozumný
a
já
se
o
snadnou
zříkám
a
opravdu
přestal
mít
takle
k
o
tý
chvíli
já
mu
tohleta
řekla
o
to
minulé
nebo
jak
se
to
dověděla
pomocí
toho
transu
o
tom
minulém
životě.
Takže
to
všechno
vypadá
co
tam
dovíte
že
jsou
minulá
vtělení
nejsou
nejsou
my
jsme
jedinečná
bytost
která
nežije
jednou
jedenkrát
ježíš
kristus
nelhal
ano
tady
to
musíte
zařídit
anebo
to
nezařídí
te
tady
jestliže
se
mě
například
objevil
život
nějakého
spisovatele
francouzského
jako
můj
vlastní
život
tak
to
byl
jenom
představy
které
jsou
silnější
a
delší
a
déle
trvající
než
život
člověka
která
je
přežívat
život
člověka
například
představy
toho
spisovatele
přežili
hluboko
daleko
přesto
let
jo
jeho
život
a
chytli
se
někoho
na
koho
se
na
pasovali
po
muži
tělo.
A
mně
by
vem
toho
co
se
mně
stalo
v
tom
předškolním
věku
se
tyto
představy
chytli
ale
tak
dokonale
že
jsem
se
potom
začal
považovat
za
toho
spisovatele
milou
ještě
není
vůbec
se
mi
nebyl
a
do
nedává
sem
se
ještě
ne
do
do
považovat
ale
vůbec
se
mi
nebyl
táta
vím
vlivem
ty
fiore
a
vlivem
jiných
okolností
vím
že
tomu
tak
nebylo
považuje
představit
které
se
mně
chopili
a
já
se
čím
dřív
se
s
nimi
vypořádám
s
tím
dříve
budu
od
nich
osvobozen
a
a
tam
se
například
dejme
tomu
stalo
že
já
v
okamžiku
kdy
by
jsem
vyšel
z
rukou
těch
lékařů
o
kterém
případu
dobře
víte
že
jako
mě
při
vědomí
operovali
mockrát
za
sebou
tak
já
jsem
v
té
chvíli.
Kdy
mě
v
těch
drápů
pustili
chtěl
od
maminky
věcem
správné
to
jsem
vám
taky
říkal
a
ona
mně
radila
a
já
jsem
s
tím
nebyl
spokojen
ne
se
si
spokojeno
s
tím
co
jsem
pociťoval
jako
správné
takže
ona
si
stěžovali
svým
přítelkyně
to
mě
potom
řekli
mém
dospělém
věku
my
dítě
je
dvojnásobně
tvrdohlavý
ono
se
chce
vidět
co
je
správné
ale
drží
se
jenom
to
se
mu
líbí
co
mu
vyhovuje
a
toho
se
po
té
jedna
tvrdohlavosti
a
druhá
spočívá
v
tom
že
toho
čeho
se
chopí
to
dělá
potom
tak
dokonale
a
s
takovou
vervou
a
takovou
vášnivostí
a
ti
činnosti
že
když
to
nedělá
správně
tak
se
sám
sebe
trestá
za
to
že
to
tak
správně
nedělá
tak
mě
prosím
vás
pohleďte
co
s
tím
dětem
a
toto
mně
řekla
ta
nějaká
paní
fricové
když
mě
bylo
dvacet
let
takže
už
maminka
neměla
tyto
těžkosti.
Ale
já
vám
řeknu
já
se
dodneška
tímto
způsobem
dávám
ve
kupředu
takže
mě
já
vám
to
potom
na
vedu
na
život
toho
spisovatele
to
mně
velice
prospělo
já
totiž
dneska
když
potřebuju
vědět
co
s
mým
říct
toho
sem
se
dověděl
v
tři
v
tom
koncentráku
okamžiku
když
jsem
se
vzdal
tohoto
života
tak
já
si
to
netroufám
například
napsat
dokud
mě
k
tomu
nedá
někdo
svolení
tak
já
třebas
překládám
tady
tu
doktoru
fiore
a
kterým
mluvím
že
uváděla
ty
pacienty
do
toho
transu
de
mluvili
o
překáží
vtěleních
já
ji
překládám
jenom
z
toho
důvodu
že
mám
se
dovědět
co
s
mým
září.
Já
ovšem
to
by
tu
a
tu
přecházet
tak
nevím
že
to
vede
k
tomuto
cíli
nic
nevím
za
někým
za
ničím
takovým
nemířím
ale
se
to
si
to
že
tak
knížka
kterou
já
jsem
dostal
do
ruky
a
to
je
dost
teďka
přeložil
patnácti
ho
pátý
toto
věří
to
rok
že
tak
knížka
se
mi
dostala
způsobem
ruky
jako
mnoho
jiných
věcí
řek
bych
takovou
nějakou
režií
jak
tomu
se
chybně
říká
že
v
tom
domě
kde
byli
moje
dcera
bydlí
francouzské
státní
přísluš
nic
která
má
možnost
cokoliv
provést
přes
hranice
a
ona
bez
mého
svolení
tuto
knížku
přes
hranice
převedla
a
vložila
mě
ji
do
ruky.
A
říkala
to
jsem
přivedla
pro
vás
proč
to
pro
mě
přivedla
já
jsem
pro
ni
jak
že
nic
neudělal
ne
ona
ovšem
je
vděčná
mé
dceři
že
vona
s
opakuje
taky
jeho
její
děti
ne
takže
ona
se
chtěla
nějak
oddělit
takhle
to
to
chápu
ale
dál
mě
to
protože
celá
francouzské
neumí
tak
to
dal
ruky
mně
já
jsem
do
toho
nahlédl
říkal
sem
je
to
sice
plytké
ale
zřejmě
to
má
něco
co
říct
a
tam
mě
vykynožiti
že
úplně
udělala
škrt
přes
z
karmu
a
přes
interní
u
mě
to
postavila
na
hlavu
těmi
svými
dokumenty
té
my
fakty
které
si
o
věřila
na
těch
svých
pacient
ech
a
já
jsem
si
totéž
ověřil
ovšem
pozitivním
způsobem
vona
měla
pacienty
kde
to
já
jsem
neměl
pat
já
jsem
nebyl
pacient
tem
když
třebas
jsem
vyšel
z
rukou
lékařů
tak
už
jsem
byl
takzvaně
zdravím
dítkem
duši
nechybělo
toto
že
jsem
měl
špatný
ke
obraz
a
tak
dále
na
tom
nezáleží
ale
nebude
sem
dále
en
nešel
jsem
nikomu
jako
k
lékaři
už
a
s
tím
a
prosím.
Já
jsem
vod
té
chvíle
co
mě
pustili
oni
z
těch
drápů
ty
lékaři
já
jsem
chtěl
vědět
co
je
správné
teď
si
představte
jak
se
to
odpovídá
tomu
šatobrián
tomu
spisovatele
von
před
svou
smrtí
on
zemřel
v
osmdesáti
letech
si
dělal
těžké
svědomí
s
tím
jak
žil
on
na
jedné
straně
hleděl
postavit
na
nohy
křesťanství
to
dělal
poctivě
napsal
duch
křesťanství
a
o
základní
spis
a
tam
se
snaží
všemožně
podpořit
ducha
křesťanství
ale
na
druhé
straně.
Ne
si
říkat
že
byl
zlo
a
sukničkář
a
dětský
měl
kolem
sebe
strašně
moc
von
jim
samo
sebou
impuls
tím
že
byl
tím
spisovatelem
ne
svážený
a
tak
dále
ale
to
ho
neomlouvá
měl
taky
svou
manželku
ne
tak
taky
nemusel
mít
ty
ostatní
taky
ještě
že
jo
no
ale
když
potom
už
byl
jako
velice
starý
ani
neviděl
dokonce
tak
potom
mu
to
vrtalo
hlavou
říkal
já
jsem
žil
dvojím
životem
a
kdybych
měl
možnost
žít
znovu
tak
takhle
dvojí
životem
užít
nebudu
já
budu
hledět
také
správně
jednat.
Takže
vy
teďka
ta
si
ho
představa
znovu
někam
vtělila
že
to
nebyla
moje
ta
často
jeho
představa
se
někam
vtělila
našla
vhodné
místo
pro
vtělení
tak
přestože
se
jak
to
hodně
vybrala
ta
představa
to
to
je
opravdu
dobře
děláno
a
není
slepého
že
si
vybrala
malého
člověka
tři
a
půl
letmo
který
chtěl
jednat
až
správně
kdyby
si
byla
vybral
a
tato
představa
byla
se
chopila
někoho
staršího
tak
už
zase
se
chopil
z
celého
života
se
vším
všudy
i
těch
ženský
ch
že
a
všeho
dohromady
ne
už
by
to
byl
nemohl
realizovat
ale
samo
sebou
tři
a
půl
letý
dítě
nemá
tuhlety
spády
tak
hleděl
jenom
jednat
správně
a
my
zažil
o
to
tímto
systémem
do
sedmnácti
let
čili
dost
dlouho
a
čili
to
už
byl
to
by
byl
býval
měl
by
první
důkaz
jak
se
ten
šatobrián
vyřídili
vypořádal
s
tím
dvojím
životem
že
je
tak
by
to
byl
jakože
to
von
byl
vite
bratry
jeho
představa
ano
byl.
A
ale
nebyl
jsem
to
já
ale
teď
si
představte
když
potom
ty
okolnosti
všechny
zasvěcovali
že
jsem
to
byl
já
já
jsem
se
dostal
do
francie
do
toho
místa
kde
von
žil
čemu
se
tam
poznával
všecko
a
okolo
mě
se
narodil
lidi
a
někteří
z
vás
jsou
taky
zde
kteří
žili
už
tam
jo
a
to
všechno
nej
pravda
tam
jste
nežili
ale
představy
odtamtud
se
zruší
a
společně
se
zase
zrozuje
v
těn
do
lidí
mě
to
daleko
užitečnějšího
takhle
na
tom
jistej
kristus
tohoto
názoru
totiž
byl
ho
neměl
názor
měl
jistotu
že
neexistuje
převtělování
jako
takové
jak
to
primitivně
indové
říkají
že
tu
je
převtělování
představ
a
nevíme
čí
to
představy
byly.
A
nemůžeme
si
vybírat
to
si
nemůžeme
vybrat
vy
slíbím
zahrady
způsobem
sice
ale
není
to
výběr
v
pravém
slova
smyslu
tím
že
já
jsem
se
dostal
třebas
do
situace
člověka
těžce
raněné
a
tak
se
ve
mně
i
uprázdnil
místo
pro
takovéhle
představy
ale
nes
ne
vlastní
vůlí
se
se
do
toho
dostat
do
té
představy
o
šatobrián
vy
nebo
tak
to
ne
nýbrž
všechno
takhle
bylo
zahráno
tím
způsobem
že
jsem
já
k
tomu
měl
že
jsem
já
byl
živou
půdou
to
je
jako
semeno
nějaké
řek
bych
pampeliškou
který
si
lítá
volně
vzduchem
ne
a
ne
do
jim
vhodnou
půdu
tak
se
tam
usadí
a
a
umět
to
našla
u
každého
z
vás
naši
takové
do
představy
takzvaných
minulých
životů
které
jsou.
Trvalejší
než
život
sám
svou
živou
půdu
a
vy
z
toho
žijete
já
vám
řeknu
že
já
dneska
žiju
tak
v
podstatě
o
čem
já
vím
vědomě
asi
z
takových
čtrnácti
až
patnácti
životů
najednou
ano
ne
z
nějakého
to
na
se
čtrnácti
až
patnácti
ona
jednou
a
když
ten
život
potřebuju
tak
ne
abych
po
něm
sahal
já
už
ty
životy
znám
já
kdybych
tam
přišel
tak
to
tam
poznám
třebas
to
bylo
tisíce
před
kristem
tak
to
tam
poznám
zaručeně
a
budu
si
v
tu
chvíli
myslel
že
jsem
tam
opravdu
žil
přes
ta
představa
je
spojeno
taky
s
tím
viděním
toho
prostředí
totiž
to
je
všestranně
nadaná
všemi
schopnostmi
to
představa
ale
já
vám
chci
říct
jenom
že
proč
ty
představy
se
na
mě
pili
protože
jsem
se
v
sobě
našel
další
místo
aby
se
tam
mohli
usadit
kdo
se
všímá
jenom
sám
sebe.
Tak
ten
v
sobě
najde
toto
místo
pro
jiné
představy
a
užitečnější
představy
než
je
představa
o
je
o
něm
samém
ale
protože
já
od
roku
třicet
devět
na
sebe
vůbec
nemyslí
a
proto
o
sobě
tolik
povídám
abych
vám
odkázal
co
je
to
jak
je
takové
je
to
ohromné
bohatství
člověk
nemusí
na
sebe
myslel
a
může
o
sobě
jenom
povídat
jak
je
to
výhodné
když
na
sebe
nemyslí
totiž
z
toho
všeho
já
vyvozuju
důsledky
jenom
pro
ostatní
lidi
na
to
vykládám
pro
ostatní
lidi
a
po
by
z
toho
měli
nějaký
příklad
a
ježíš
kristus
já
jsem
ne
nedopověděl
byl
téhož
názoru
nebo
jistoty
když
mu
tam
přivedli
člověka.
Který
byl
od
narození
slepý
a
řekli
mu
já
to
řeknu
naším
způsobem
vyjadřování
je
to
karma
toho
člověka
z
minulých
vtělení
že
on
je
od
narození
slepý
anebo
je
to
karma
jeho
rodičů
provinili
se
nehrne
nebo
on
tak
je
to
tam
přivodí
a
pro
nic
on
nebude
ho
rodiče
to
teďka
mě
za
ně
řeč
ale
a
jak
se
ho
moh
provinit
se
narodil
takový
že
ano
to
znamená
minule
se
musel
provinit
a
on
říkal
ani
to
ani
to
nýbrž
s
abyste
ukázala
sláva
boží
tak
je
to
my
jsme
tady
jenom
proto
abychom
do
té
slávy
boží
vstoupili
a
ne
abychom
mysleli
na
nějaký
přecházejí
vtělení
a
jestliže
takhle
na
tu
věc
deme
tak
je
to
daleko
užitečnější
než
se
zbabral
nějakých
reminiscencí
z
minulosti
takových
vedeni
je
to
byste
objevili
takové
zázračné
věci
že
byste
mohli
jenom
běh
po
světě
a
dokumentovat
si
čím
vším
jste
byli.
Já
bych
si
moh
dokument
tak
jsem
byl
ind
adamem
západnímu
něm
cem
vším
možným
prostě
indián
nem
a
nebyl
jsem
ani
jedním
z
nich
protože
všechny
tyto
představy
se
do
mě
byli
jelikož
tam
bylo
na
ně
místo
a
ježíš
kristus
jednom
případě
a
tady
ještě
o
té
karmy
musím
promluvit
tu
ještě
musím
rozházel
dokázal
že
tak
jak
chápu
třebas
indové
karmou
on
všem
proti
tomu
nese
se
se
nestalo
nebojoval
proti
nikomu
a
ti
každý
my
si
co
chce
ale
že
jak
voni
přemýšlím
okam
nebo
jaký
beru
to
že
není
pravda
neodejdeš
odtud
dokud
poslední
hadí
si
nesplatíš
to
je
pravda
to
je
v
bibli
napsáno
ale
to
není
nic
karmickým
zákon
já
vám
to
vysvětlím
jak
to
je.
Tak
jednou
přišel
do
jedné
ho
do
jednoho
domu
kde
byl
chromý
člověk
a
on
tam
vstoupil
v
okamžiku
kdy
tam
byly
taky
farizeové
to
znamená
odborníci
náboženští
kteří
rozuměli
zákonu
a
jeho
výkladu
a
před
nimi
řekl
tomu
chromému
odpouštějí
se
ti
hříchy
já
myslím
že
odpuštění
hříchu
považujete
za
smazání
karmy
to
se
tak
dalo
jiným
indickým
způsobem
ne
když
se
mu
odpustil
hříchy
tak
všechny
následky
se
mu
odpouštíme
toho
co
zavinil
nebo
tak
nějak
a
ti
farizeové
se
hned
ozval
a
on
na
to
čekal
a
říkají
mu
jak
to
že
mu
odpustil
hříchy
a
on
zůstává
chromý
oni
věřili
na
karmu
to
by
se
byl
to
by
přestal
být
taky
chromý
kromě
toho
on
odpustil
hříchy
aniž
si
to
ten
chromý
přál
ten
chromý
si
to
nijak
nezastavil
on
to
udělal
jenom
kvůli
těm
farizeům
aby
je
přesvědčil
on
nesmyslnou
pochopení
karmy
a
osudu
a
proto
uzdravit
zbavil
hříchů
toho
který
si
to
ani
vůbec
nepřál
aby
byl
od
nich
zbaven
ano.
A
von
mířil
na
ně
to
chtěl
je
poučit
a
oni
říkali
no
kdyby
to
byla
já
to
řeknu
naším
způsobem
kdyby
to
byla
karma
kdyby
to
bylo
odpuštění
hříchu
tak
ten
člověk
bude
chodit
přestane
mít
ty
následky
týkám
nebude
dále
chromý
a
on
jim
říkal
jestli
si
myslíte
že
to
spolu
nějak
souvisí
ta
jeho
chromosti
z
jeho
proviněním
že
on
to
musí
von
to
tímto
způsobem
splácí
to
jste
na
velkým
vomylu
já
vám
to
dokážu
už
se
mu
odpustil
hříchy
teď
ho
zbavím
jeho
chromosti
teprve
teď
ho
ba
mi
ho
chromosti
ale
se
jednou
druhý
nesouvisí
to
svou
dvě
rozdílné
věci
a
tobě
pravým
vstaň
a
choď
von
za
svoje
loži
a
chodil.
Prosím
vás
tady
nám
dokumentoval
že
tak
jak
to
indové
berou
že
to
není
správné
nebo
že
to
je
správné
relativně
tak
jak
oni
to
potřebujou
pro
svůj
vývoj
ano
ale
ježíš
kristus
chápal
novou
nauku
bezpečnější
než
je
indická
za
jeden
život
se
dostat
k
bohu
a
ne
za
nějakých
nějaký
počet
život
ano
a
jestliže
chceme
tu
totu
nastoupit
že
jsme
se
zatěžovat
žádnou
karmou
nebo
nějakým
osudem
on
zásadně
bojoval
na
každém
kroku
proti
osudu
osudovosti
to
není
něco
co
by
člověkem
zmítat
nýbrž
jakmile
se
dostane
na
úroveň.
Věčného
života
tak
nemá
právo
nic
jim
zmítat
to
právo
má
ten
život
jako
takový
na
něj
jenom
potud
že
ten
člověk
si
není
vědom
ostatní
složek
svého
života
a
neslo
má
s
ním
nějaký
osud
nýbrž
ty
zanedbávání
složky
jeho
života
které
se
hlásí
k
životu
člověk
když
má
dejme
tomu
já
to
vemu
jednoduše
kdyby
bylo
sedm
úrovní
to
je
ve
že
nohy
pohled
a
nad
těmi
úrovněmi
byl
kdyby
byl
věčný
život
to
není
žádná
úroveň
to
je
nad
úrovněmi
život
tak
kdyby
on
teďka
žil
jenom
v
tomto
hmotném
světě
to
znamená
v
jedné
sedmi
z
toho
co
má
možnost
žít
kdybych
žil
jenom
na
úrovni
ne
eště
u
boha.
Kdybych
když
žije
jenom
takhle
tak
ty
ostatní
složky
se
taky
já
si
životu
a
taky
mu
něco
v
náš
do
toho
života
život
to
je
to
nevyzná
o
v
tom
vidí
buď
leží
nebo
nepřekonatelné
osud
a
je
to
uvnitř
v
něm
zase
to
hlásit
to
životu
ale
zrůdným
způsobem
protože
on
si
toho
nevšímá
nerozumí
tomu
a
tak
dále
je
to
poledne
stránce
řek
bych
dost
tvrdé
že
takhle
člověk
je
zmítá
a
že
je
mu
dokonce
dovoleno
aby
v
tom
věřil
na
nějaký.
Text view •
Help