EN | ES |

Text view

84-10B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


I v křesťanství nemusí věč na převtělování z toho důvodu že ten kdo se zde vtělil narodil rozvinu svůj život začal ho vlastnit se vším všudy se odnaučit tomuto vlastnění tohoto života všeho svého napřed svého a potom vlastnění sama sebe stačí toto dvojí se odnaučit největší sebezápor jak je možný a pak není třeba vůbec vyčítat převtělování protože člověk překonal tento pojem je potom převtělování není ale jsou představitel se převtěluje to jsou ani představy přátelé které napadli toho kde je do živou půdu někdo je chytlavý ten se chytnout všechno někdo jde to nám řeknu takový lidé třebas kroměříže ti lékaři z toho se chytni každá myšlenka špatná. A mně se chytli zase myšlenky pozitivní přes neznal a to chytlavý a z toho důvodu jak jsem se zřekl sama sebe se zřekl z počátku vlivem lékařů tohoto života ne potom to to přírodního věcem a tak dále potom života znovu a tak tak prosím vás toto způsobujete sebezápor působil že se nepotřebuju převtělovat že nepotřebuju na to chtěli že věřit že by to bylo pro dokonce obtížné na to věřit z toho důvodu že když to považuju za anime za prostě ty představy jako ne svoje tak z nich nedělám nové vlastnictví. ne přebírám vlastnictví které zde mám vlastnictví nové co se stejní správná cesta pravá cesta je odejít z veškerého vlastnění a když ti přivlastním jako jsem to dělal ze přivlastnili nějaký život nějakýho šatobrián to chyba chyby se to se dneska nes neztotožním nebyl ale ten balík sem na sebe vzal a protože jsem potom vzal ještě potom mnoho jiných balíků na sebe a taky jsem jim nebyl tak proto jsem potom mohu takhle spatra mluvit o tom že neexistuje převtělování ne hist nosti ne. nemohu přijmout za správnou myšlenku že bych měl k tomu černému vlastnictví celé tady mám přidat další vlastně minulých životů toho se naopak musím zříkat musím vyjít z oblasti přivlastňování to je jediná správná cesta ježíš kristus je napřed učil aby ztratili učedníky učil abyste letli své znamená svou rodinu a dále a potom by stoly sebe to je to je ta cesta a jiná není a když ovšem tohleto indové neučí tak musí učit převtělování. Sebezápor jogin je obrovský co chápu jenom že nemá tento punc rychle cesty krátké cestě k tomu říká ba to punc zdlouhavé cesty ano protože ten člověk si znovu přivlastní to co bych nemusel slovy vlastnost znovu a znovu no a prožívá nevím kolik životů ze své představě podržuje se s tím vlastní to toho ztěžuje. Otázka zní když se člověk vzdá svého života se těch přestávky o předcházejících vtělení a ne jeho vše co všechno co by mohl si přivlastnit že z čeho vzdát tak je mu se sta otevřena k bohu tak v otázka poslední ale které který odevzdat němu stalo evžen k bohu není protože jsem měl dojem době nejen s tou pět do koncentračního tábora jsem se všeho vzdal protože jsem to ve vnitřní modlitbě udělal dávno když například bych logickou cestou nějakou koncentrací i křesťanskou mystikou se vnitřní konci se vzdal sama sebe. Tak je to provedeno laboratorní na vnitřní úrovni není to praktikování nebral jsem celý tento život sebou jsem ho je se ode se ho jenom obešel tento život se nesmí obcházet to jsme viděli ze života klanět křesťanský svatých co museli vytrpět vlito to ne neznali to se trpět taky jsem se moc trpět toho důvodu že jsem si myslel že toto stačí vnitřně to uskutečnit nestačí proti to taky uskutečnit vnější proto ježíš kristus ukázal na ty učednících že mu oni museli fyzicky pocítit opuštěno opuštěnost od svého spasitele že všechno to nebezpečí života a tak dále všechnu svoji slabost nebo nic ost. Sebelásku oni si to neuvědomovali že se mají tak rádi když přitom předtím následovali ježíše krista ve všem poslouchali o dělali zázraky i ten jidáš dělal za znaky vo tom nepochybujte stejnou měrou jako ty ostatní a šlo mu to ne to byla prostřední fáze vývojová to nebyla konečná fáze jako že se spočíval v tom že sebe měli opustit a i ve vnějším životě a to udělali no takže potom dejme tomu se stalo že takový svatý petr. Byl ochoten když byl žalářováni tam zemřít to jsem dokonale sebe opustil totiž a musel jsem objevit anděla řeknu to nedělej není tvůj čas máš nějaký úkol nezapomeň že nějaký úkol ten dožije pro vědu plyš pro pro věčný život v praxi tak ten neopouští kvůli sobě sebe nýbrž kvůli bohu sebe a protože bůh je v každém bližním v celém vesmíru tak se tím stává součástí toho tažení s bohu které zavrhuje veškeré to dění v času a v prostoru vnitřně potom vnější taky pojem. Říkáte tady někdo z vás se zkušenosti že když člověk se snaží třebas meditací a správným životem a vším možným všemi pro ten ky které dispozici o to aby se přiblíží k bohu tak se najednou stane že to v něm nějak obrátí a že pociťuje zase tažení z druhé strany za které jak se zdá nemůže protože je mocnější než on sám a než kterýkoliv prostředek který předtím používal je to to poslední co člověka může potrefit anebo je cesta dál nebo je to jenom je to je nějaký nějaká epizoda nebo co to je ne to je to sem kdyby to bylo ovšem dovedl trvalého stavu tak by tomu nesměl člověk překážet jestliže to ale končí tak to nemůže být dove do doveden do posledního stavu to znamená toto co my tady dotyčný člověk líčí je vlastně ukázka extaze. Tam také člověk za to nemůže najednou to na něho spadne že vy jste suzo který musel utíkat od lidí aby to nebylo vidět že upadal extaze a někdy ani nedoběhl stranou a viděli to že to extaze upadl ale to je extatická fáze která je vlastně součástí on vývojové fáze která je znázorněna těmi třemi roky od křtu v jordáně do. Vstoupení na kříž ale vždycky z této z tohoto tažení vnitřního které představuje lidský rozum a všechny jeho schopnosti je člověk v tažen nazpátek vy ste například ježíše krista potom co zažil v jordáně a to nebylo maličkost tento je syn můj milý ne se mi zalíbilo musel na poušť a byl pokoušen satanem to nebyl sice pán protože on při tom toho satana neposlechl ale musel se vypořádat se svým sem si nově narozeným v tomto životě které se toto narodilo zde se narodil o to je to nově se zrodivším tady ne znovu zrozené ale ze se rodiči a vytvořen tím se musel pořádat to ono vysluž slovo a ne při kazatelem tak to je to taky vidět ne takže druhá fáze je po tomhletom co mi tady líčí š že tomu se. Nějakým způsobem dovede vypořádat sám se sebou potom eště když se nedovede vypořádat tak nenastane ani to co nastalo sti ježíšem do toho ukřižování a tam se musí zase pořád vaším si po všechno je to větší kristus napsáno jsem to dokonale vysvětlil tak že není třeba jenom se uvědomit že to to souvisí s tuhletím ano tak odpověď je dána ti ano když totiž ježíš tetu opakovat když ježíš byl dotazován svými učedníky zda budou mít nějakou naději na místo v království božím úměrné tomu že se vzdali svých rodin a všeho svého majetku a on řekl že ano. Ale že ten tam bude mít nejlepší postavení kdo nejvíc sloužil všem a právě někdy když s vámi jednám a kýmkoliv na tomto světě přicházím k takovému názoru že příliš se točíme kolem sebe vám řeknu mluvím jenom za sebe za že jsem padavky kdybych hodinu myslel tolik na sebe jako vy tak ten král celý mohu složit není žádná definitivní kde bych ztratil rázem spojení vědomé spojení s bohem že bych myslel na sebe místo na pána boha. nemusím myslet na pána boha musím je jedno ale pro něho nemyslím na pána boha nikdy ne nikdy ne jsem ani nemodlím prosím vás protože se modlím pořád ale to nejsou není letí pysky nýbrž činem ano teďka například jsem vám tady modlím ano aby to nepozorujete vy si myslíte že ani není to pravda mám na mysli vaší spásu neříkám stejnou měrou jako svojí větší měrou protože o vlastní nestojím a vy o stojíte ale to neznamená že bych vás měl radši než sebe to ne. Ale že vím co chcete tak vám vycházím vstříc tak asi jako ježíš kristus vycházel třem učedníkům když je vedl k sebespáse a nebral jim to toto cukr do své smrti na kříži pak jim to sebral násilí si nemohu troufat toto dělat potíží si kristu ale musím si vědom být vědom toho že je to správné jednání že to točení kolem sebe způsobí že vám narůstají těžkosti velice narůstají těžkosti cesty se komplikovat to je nekonečný uzel který se nedá uli. Kdežto výchozí kdežto konec zlu je ten že odchází z toho zauzlené pryč ten konec je vývojem z toho zauzlí musíte si tuto člově domu je to jak je to u v hlavě jednoduché že sebezápor ne a nic víc nic víc to není ovšem kdybych to dělal pro sebe zápor tak by to bylo úplně na hlavu postaveno všechno špatně. musím chtít za ním přijít k němu jít řešilo za mnou přijít a tak dále že ano to tam musí být musím mít především tu touhu hledat království boží neříkám pro sebe ale z vnitřní potřeby která na rostla to řetězu reakci a která u vás se projeví vždycky a kdykoliv když opustil opravdu sama sebe jsem si jist že to třebas takhle nebudete pociťovat ale to nevadí jeden z vás minima líčil jak se situace jeho během neobrátil naruby protože se hájil. A je se spravedlivě i toto spravedlivé hájí sama sebe je součást sebezáporu správného sebezáporu ne to není jenom na všechno přitakávat a na všechno být trpný to je komplexní život kterým životem tak jak přede mnou tady je musím k tomu bohu jít nemusím si nesmí říkat ošetřování vnoučat něco méně než psaní nějakých duchovních spisů to je stejné to musím brát z rukou božích každou situaci berte z rukou božích pak je to velice jednoduché nemusíte přemýšlet jak vznikla prosila kam vede protože když víte že přichází z rukou božích tak vede k bohu. Když si toho nejsme vědomi tak bohu nevede a když si o situaci myslíte že přichází přichází od boha a ona fakticky přichází z vůle nějakého člověka tak to přece rozeznáváte si rozumem a tomu nebudete přisluhovat budete se bránit situaci která přichází z rozumu člověka když by to byl vás nejlepší přítel jako byl tenhleten doktor toho dotyčného nejlepším přítelem ani to nebudete brát v žádném případě nekompromisně budete jednat prosim vás berte toto na vědomí že toto co tady a hlásá praktický život a ne život v ústraní ježíš kristus nevedl své učedníky do ústraní ale tady před sebou učedníka páně kterého nikdy ježíš neodvedl do kláštera. A jsem rád že to tak neudělal protože tam by byl se ten život oklestit by byl zbaven zkušeností které tady potřebuju získat doby věřil že mám pravdu kdybych byl někde v klášteře si klást že to bez to mluví době bych jsem byl svoboden neměl jsem děti neměl jsem takzvané starosti boj nejlepší duchovní přátelé mně říkali tobě se to jde když nemá žádné starosti marod a to byl taky jeden z důvodů proč jsem se oženil říkám všechno ale jeden z bodů protože kapitol pusu a byli konec napřed čekali že úplně opustit tu cestu a se to nedočkali tak řekli tak ty ty ty si bezstarostný člověk a bych padám jako lajdák třebas před nimi na sem říkal tak bych padám jako lajdák tak se zeptejte rodiny a manželka je dosvědčit že to není tak že se pečlivě o starám a nestarám se. Nestarejte se to je to jediné co ježíš kristus od svých učedníků chtěl nestarejte se nestanete o to jak je to s tou duši a tím to to vykládám proto abych váš rozum zbavil jeho těžkostí jeho zauzlí abych je pokud to rozluští na to abych je rozvázal ano nic víc než si budu si od toho poznání boha vůbec ne toto co tady zažíváte není duchovní vedení to není vůbec prostě nemá nic společného to je jenom odstraňování smrtí na cestě to je to co tam dělal v tom snu když si od oprava jeptišky nic jiného to není těžko to tam jak těžkou ano duše dostává duší nic se na věci nemění ano. Člověk je složitý organismus a svým vědomím je poután jenom k jedné části tohoto organizmu ostatní si všechno neuvědomuje tak si myslí že to ovšem von neví je nějaká vyšší režie to je všechno to jsou všechno složky v jeho bytosti o kterých on neví protože své vědomí s tím nemá spojeno. Vy máte spojeno vědomí s tímhletím vidění tohoto světa protože od svého narození vlivem smyslové činnosti a rozumového zpracování se podporovala existence a život této jediné složky která vám umožňuje vidět tento svět a v něm žít buďte za to ráda že jste nastoupil tuhletu specializací protože to vám umožňuje z toho něco vyvodit kdyby v zažívala všechny ty životy které sobě máte v těch ostatních složek ty sou taky živi tak byste nedělal čeho se chopit tak byste v se v takzvané režii nevyznal ale protože ty ostatní složky vaše jedna ji bez vašeho vědomí ale nikoliv nějak z vůli nebo o těch u všechno ve vás. Tak věřte věřte mi že kdybyste byla živa širším způsobem než dosud že by to neříkal režie že se tomu říkala můj vlastní život o kterém jsem dosud nevěděla ano a ještě vám musím říct paní doktorka proč jste poután jenom na tohleto vidění tohoto života indové protože mají zkušenosti větší než my říkají že to je klam že to mája že člověk je poután ne něco co jenom součástí nějaké vyšší zkušenosti a dokonce vyspělejší skute skutečnosti než je tahleta a že by to neměl takle dělat a vedou člověka postupně k nějakému širším rozvedu ale s nimi nesouhlasím po této stránce protože jestliže se de jako oni radí zdola z vidění tohoto světa k vidění jiných světů jiných úrovní tak to neblahé následky v tom smyslu že člověk na každé úrovni kterou oživí v sobě kterou v sobě ale on oživí a převede do svého vědomí kterou převedl svého vědomí po bere taky schopnosti a síly se kterými si potom neví rady se který by si věděl rady kdyby v tamté úrovni žil. Ale on žije tady na tomto světě on si musí umět po pomoci nebo věc add jenom s tímhletím světem a ne s nějakým světem jiným ve kterém jenom spí za tím že o kterém si vůbec není věc vědom že existuje tak buďte za to rád a že to takhle s vámi je ale není to žádná režie nýbrž vám to řeknu jiným způsobem možná že to k tomu se tam ani ne dostanu protože to by byl přídou jít dopis to řekl není způsobem když jako indové by šel na to ze zdola že by otevírat ta jednotlivá střediska například v páteři která zase otevírají vstup vědomí vstup do nějaké jiné úrovně vědomí tak by to mělo ten následek že bych vědomí o tomto světě přebral vědomí o jiném světě který taky existuje ale ve kterém zatím spím. Tam nejsem vědomě naživu ale jsem naživu tady proto vědomí se spojili s tímto životem jenom proto že od prvního okamžiku a nikoliv náhodou sem veden k tomu abych se s tímto světem ztotožňoval abych se považoval za tou část jenom tohoto světa a to svoji důležitost pro nějaký duchovní cestu že totiž se cítím být součástí jenom tohoto světa tak mohu jako na něco jedinečné se spolehnout nebudu se nebudu se držet dvou klad nebo tří nebo čtyř a potom bych mohl v tom proudu života se pustit kterékoliv vzniká abych utonout netouž když se držím jenom této hmoty jenže se třebas nikam nevyšplhal ale nepo neupadnu. A ono se chce aspoň když někdo nejde aby aspoň stál aby nepadal aby nepo utonul že ano a to tedy se děje to minimum je zajištěno tímhletím způsobem než to v indii toto minimum zajištěno není a ani v klášteře to nebylo zajištěno ten člověk utíkal z tohoto světa nerozuměl mu protože našel lepší svět jenomže co potom s těmi silami které jsou uplatňovat tele jenom tam v tom světě a ne v tom zdejším von si ten křesťanský mystik ani ten jógin indický s tím nevědí rady indové tomu říkají siddhis zázračné síly ne za začne síly to jsou síly které když působí v tamtom světě na tam úrovni kde mi za tím slibem nejsme působí zcela přirozeně a nikoliv zázračně jako tady. Ale tam ale když tam nežiju žiju jenom tady pro tento svět tak to vypadá jako zázračné není to pravda ale se vrátím k tomu proč takhle jednám ránu svoje vědomí protože tak omezuje jenom na tenhleten svět je to způsobeno tím že od toho útlého mládí pomocí smyslů se ztotožňuji s tímto vidím a co rozumově zpracovávám to je to velké pokušení o kterém se modlíme v otčenáši na konci a neuveď nás v pokušení ne bůh nás u fakt tady pokušení abychom toto považovali za jediné správné ano prosím je ho tedy závěrem modlitby aby nás toto pokušení uváděl to není jediná skutečnost přestože deme mana to jenže nic jiného neexistuje protože nic i o se neuvědomujeme ale to není jediná skutečnost. No ale jsem pro to například proti nauce o převtělování protože jsem o tom se mnoho dověděl o vlastním životě ne protože vím že k těm poutanost tem na tento svět přijal eště poutanost na minulé životy je další za těch žní a je to tak dobře zařízeno že přicházíme na tento svět ne sice jako čistá tabule nebo jako popsaná tabule ale že nevíme nic o tom kdo tam ptal a kdo to byl výborné protože máme dost toho čím se poutá na tomto světě to nás pěkně přidržuje tady a nemůžeme se ani hnout. A ještě kdybych tom se dostali nějaký minulý vtělení kam by to došlo tak zkrátka a dobře dokonale přivlastňuje proto ustavičně bojuju proti přivlastňování proti vlastnictví kdyby bylo protože to je to co člověka připoutává k této skutečnosti takovým způsobem že nemůže vidět nic mého že mně jestli je poctivě myslící člověk tak bude přísahal že pán bůh není a nic jiného není než tenhleten svět a mu to nemohu mít za zlé to je přirozeně normální normálně žijící člověk. A protože opravdu tak zařízeno je to tak zařízeno aby člověk viděl jenom tento svět aby mohl s pevné základy odstartovat je to tvorba základny ovšem on to neví že je to jenom tvorba základy a my se ani počíná jako kdyby tam měl věčně zůstat aby a jaké odbyto neměla být takoví plocha ne ono to být startovat základna ale ještě se vrátím k tomu přivlastňování člověk si přivlastní všecko von své rodiče své prostředí své myšlení své všechno své a kdyby se dověděl jako jsem se dověděl předcházejícím vtělení tak bych měl taky svůj předcházející života taky bych ho přidal k tomuto životu a podle toho by se zařizoval ne. Neříkám že by to bylo ke škodě sem se mnoho dověděl a byl bych dělal veliké vylomeniny bych to byl nevěděl ale kdo z vás se to ne dovídá o jiném vtělení tak vám radím nevěřte na to to je daleko lepší než na to věřit a nemít konkrétní důkaz že to tak bylo právě teď jsem do přeložil nějakou doktoru fiore a mezi čáku která se dostává do podvědomí svých pacientů pří sek to taky dodá to píše a. Tam se dovídá o minulých vtěleních těch pacientů jsou to lidé kteří trpí nějakými těžkostmi který se nedovedou zbavit a ona si je uvedl takového tranzu nýbrž ho řízného mi řízena hloubka toho tranzu kde ten člověk který je v transu musí si být vědom toho proti ze a musí světe samého si musí být vědom jak nyní žije a musí si být začínat být vědom toho kým byl minulém vtělení. A jestliže třebas nějaké těžkosti jako jeden z nich na kterého se tam vzpomínám em případů je tam noc že on strach z výšek tak moje v tom transu dovídá že spadl někdy z nějaké střechu za velice tragický ch okolností ano a teď ho to tady straší protože někde ve středověku spadl z nějaké střechu a teď tak výšek a neví proč ale tím že to z toho podvědomí dostane sem do této oblasti vědomé tak ho to přestane strašit vím ho jsem byl jednou nějakým to říkám ta škále do taky ho po opakoval opravoval nevede na kostele a jsem odtamtud spadl ne čteteli udržel ve vzduchu a to bylo a viděl jsem že panu a ono to země zachovalo zanechalo tuhleten dojem a jsem ho mi nemohu zbavit a nevím od pochází teď jim vodtud pochází že nerozumný a se o snadnou zříkám a opravdu přestal mít takle k o chvíli mu tohleta řekla o to minulé nebo jak se to dověděla pomocí toho transu o tom minulém životě. Takže to všechno vypadá co tam dovíte že jsou minulá vtělení nejsou nejsou my jsme jedinečná bytost která nežije jednou jedenkrát ježíš kristus nelhal ano tady to musíte zařídit anebo to nezařídí te tady jestliže se například objevil život nějakého spisovatele francouzského jako můj vlastní život tak to byl jenom představy které jsou silnější a delší a déle trvající než život člověka která je přežívat život člověka například představy toho spisovatele přežili hluboko daleko přesto let jo jeho život a chytli se někoho na koho se na pasovali po muži tělo. A mně by vem toho co se mně stalo v tom předškolním věku se tyto představy chytli ale tak dokonale že jsem se potom začal považovat za toho spisovatele milou ještě není vůbec se mi nebyl a do nedává sem se ještě ne do do považovat ale vůbec se mi nebyl táta vím vlivem ty fiore a vlivem jiných okolností vím že tomu tak nebylo považuje představit které se mně chopili a se čím dřív se s nimi vypořádám s tím dříve budu od nich osvobozen a a tam se například dejme tomu stalo že v okamžiku kdy by jsem vyšel z rukou těch lékařů o kterém případu dobře víte že jako při vědomí operovali mockrát za sebou tak jsem v chvíli. Kdy v těch drápů pustili chtěl od maminky věcem správné to jsem vám taky říkal a ona mně radila a jsem s tím nebyl spokojen ne se si spokojeno s tím co jsem pociťoval jako správné takže ona si stěžovali svým přítelkyně to potom řekli mém dospělém věku my dítě je dvojnásobně tvrdohlavý ono se chce vidět co je správné ale drží se jenom to se mu líbí co mu vyhovuje a toho se po jedna tvrdohlavosti a druhá spočívá v tom že toho čeho se chopí to dělá potom tak dokonale a s takovou vervou a takovou vášnivostí a ti činnosti že když to nedělá správně tak se sám sebe trestá za to že to tak správně nedělá tak prosím vás pohleďte co s tím dětem a toto mně řekla ta nějaká paní fricové když bylo dvacet let takže maminka neměla tyto těžkosti. Ale vám řeknu se dodneška tímto způsobem dávám ve kupředu takže vám to potom na vedu na život toho spisovatele to mně velice prospělo totiž dneska když potřebuju vědět co s mým říct toho sem se dověděl v tři v tom koncentráku okamžiku když jsem se vzdal tohoto života tak si to netroufám například napsat dokud k tomu nedá někdo svolení tak třebas překládám tady tu doktoru fiore a kterým mluvím že uváděla ty pacienty do toho transu de mluvili o překáží vtěleních ji překládám jenom z toho důvodu že mám se dovědět co s mým září. ovšem to by tu a tu přecházet tak nevím že to vede k tomuto cíli nic nevím za někým za ničím takovým nemířím ale se to si to že tak knížka kterou jsem dostal do ruky a to je dost teďka přeložil patnácti ho pátý toto věří to rok že tak knížka se mi dostala způsobem ruky jako mnoho jiných věcí řek bych takovou nějakou režií jak tomu se chybně říká že v tom domě kde byli moje dcera bydlí francouzské státní přísluš nic která možnost cokoliv provést přes hranice a ona bez mého svolení tuto knížku přes hranice převedla a vložila ji do ruky. A říkala to jsem přivedla pro vás proč to pro přivedla jsem pro ni jak že nic neudělal ne ona ovšem je vděčná dceři že vona s opakuje taky jeho její děti ne takže ona se chtěla nějak oddělit takhle to to chápu ale dál to protože celá francouzské neumí tak to dal ruky mně jsem do toho nahlédl říkal sem je to sice plytké ale zřejmě to něco co říct a tam vykynožiti že úplně udělala škrt přes z karmu a přes interní u to postavila na hlavu těmi svými dokumenty my fakty které si o věřila na těch svých pacient ech a jsem si totéž ověřil ovšem pozitivním způsobem vona měla pacienty kde to jsem neměl pat jsem nebyl pacient tem když třebas jsem vyšel z rukou lékařů tak jsem byl takzvaně zdravím dítkem duši nechybělo toto že jsem měl špatný ke obraz a tak dále na tom nezáleží ale nebude sem dále en nešel jsem nikomu jako k lékaři a s tím a prosím. jsem vod chvíle co pustili oni z těch drápů ty lékaři jsem chtěl vědět co je správné teď si představte jak se to odpovídá tomu šatobrián tomu spisovatele von před svou smrtí on zemřel v osmdesáti letech si dělal těžké svědomí s tím jak žil on na jedné straně hleděl postavit na nohy křesťanství to dělal poctivě napsal duch křesťanství a o základní spis a tam se snaží všemožně podpořit ducha křesťanství ale na druhé straně. Ne si říkat že byl zlo a sukničkář a dětský měl kolem sebe strašně moc von jim samo sebou impuls tím že byl tím spisovatelem ne svážený a tak dále ale to ho neomlouvá měl taky svou manželku ne tak taky nemusel mít ty ostatní taky ještě že jo no ale když potom byl jako velice starý ani neviděl dokonce tak potom mu to vrtalo hlavou říkal jsem žil dvojím životem a kdybych měl možnost žít znovu tak takhle dvojí životem užít nebudu budu hledět také správně jednat. Takže vy teďka ta si ho představa znovu někam vtělila že to nebyla moje ta často jeho představa se někam vtělila našla vhodné místo pro vtělení tak přestože se jak to hodně vybrala ta představa to to je opravdu dobře děláno a není slepého že si vybrala malého člověka tři a půl letmo který chtěl jednat správně kdyby si byla vybral a tato představa byla se chopila někoho staršího tak zase se chopil z celého života se vším všudy i těch ženský ch že a všeho dohromady ne by to byl nemohl realizovat ale samo sebou tři a půl letý dítě nemá tuhlety spády tak hleděl jenom jednat správně a my zažil o to tímto systémem do sedmnácti let čili dost dlouho a čili to byl to by byl býval měl by první důkaz jak se ten šatobrián vyřídili vypořádal s tím dvojím životem že je tak by to byl jakože to von byl vite bratry jeho představa ano byl. A ale nebyl jsem to ale teď si představte když potom ty okolnosti všechny zasvěcovali že jsem to byl jsem se dostal do francie do toho místa kde von žil čemu se tam poznával všecko a okolo se narodil lidi a někteří z vás jsou taky zde kteří žili tam jo a to všechno nej pravda tam jste nežili ale představy odtamtud se zruší a společně se zase zrozuje v těn do lidí to daleko užitečnějšího takhle na tom jistej kristus tohoto názoru totiž byl ho neměl názor měl jistotu že neexistuje převtělování jako takové jak to primitivně indové říkají že tu je převtělování představ a nevíme čí to představy byly. A nemůžeme si vybírat to si nemůžeme vybrat vy slíbím zahrady způsobem sice ale není to výběr v pravém slova smyslu tím že jsem se dostal třebas do situace člověka těžce raněné a tak se ve mně i uprázdnil místo pro takovéhle představy ale nes ne vlastní vůlí se se do toho dostat do představy o šatobrián vy nebo tak to ne nýbrž všechno takhle bylo zahráno tím způsobem že jsem k tomu měl že jsem byl živou půdou to je jako semeno nějaké řek bych pampeliškou který si lítá volně vzduchem ne a ne do jim vhodnou půdu tak se tam usadí a a umět to našla u každého z vás naši takové do představy takzvaných minulých životů které jsou. Trvalejší než život sám svou živou půdu a vy z toho žijete vám řeknu že dneska žiju tak v podstatě o čem vím vědomě asi z takových čtrnácti patnácti životů najednou ano ne z nějakého to na se čtrnácti patnácti ona jednou a když ten život potřebuju tak ne abych po něm sahal ty životy znám kdybych tam přišel tak to tam poznám třebas to bylo tisíce před kristem tak to tam poznám zaručeně a budu si v tu chvíli myslel že jsem tam opravdu žil přes ta představa je spojeno taky s tím viděním toho prostředí totiž to je všestranně nadaná všemi schopnostmi to představa ale vám chci říct jenom že proč ty představy se na pili protože jsem se v sobě našel další místo aby se tam mohli usadit kdo se všímá jenom sám sebe. Tak ten v sobě najde toto místo pro jiné představy a užitečnější představy než je představa o je o něm samém ale protože od roku třicet devět na sebe vůbec nemyslí a proto o sobě tolik povídám abych vám odkázal co je to jak je takové je to ohromné bohatství člověk nemusí na sebe myslel a může o sobě jenom povídat jak je to výhodné když na sebe nemyslí totiž z toho všeho vyvozuju důsledky jenom pro ostatní lidi na to vykládám pro ostatní lidi a po by z toho měli nějaký příklad a ježíš kristus jsem ne nedopověděl byl téhož názoru nebo jistoty když mu tam přivedli člověka. Který byl od narození slepý a řekli mu to řeknu naším způsobem vyjadřování je to karma toho člověka z minulých vtělení že on je od narození slepý anebo je to karma jeho rodičů provinili se nehrne nebo on tak je to tam přivodí a pro nic on nebude ho rodiče to teďka za řeč ale a jak se ho moh provinit se narodil takový že ano to znamená minule se musel provinit a on říkal ani to ani to nýbrž s abyste ukázala sláva boží tak je to my jsme tady jenom proto abychom do slávy boží vstoupili a ne abychom mysleli na nějaký přecházejí vtělení a jestliže takhle na tu věc deme tak je to daleko užitečnější než se zbabral nějakých reminiscencí z minulosti takových vedeni je to byste objevili takové zázračné věci že byste mohli jenom běh po světě a dokumentovat si čím vším jste byli. bych si moh dokument tak jsem byl ind adamem západnímu něm cem vším možným prostě indián nem a nebyl jsem ani jedním z nich protože všechny tyto představy se do byli jelikož tam bylo na místo a ježíš kristus jednom případě a tady ještě o karmy musím promluvit tu ještě musím rozházel dokázal že tak jak chápu třebas indové karmou on všem proti tomu nese se se nestalo nebojoval proti nikomu a ti každý my si co chce ale že jak voni přemýšlím okam nebo jaký beru to že není pravda neodejdeš odtud dokud poslední hadí si nesplatíš to je pravda to je v bibli napsáno ale to není nic karmickým zákon vám to vysvětlím jak to je. Tak jednou přišel do jedné ho do jednoho domu kde byl chromý člověk a on tam vstoupil v okamžiku kdy tam byly taky farizeové to znamená odborníci náboženští kteří rozuměli zákonu a jeho výkladu a před nimi řekl tomu chromému odpouštějí se ti hříchy myslím že odpuštění hříchu považujete za smazání karmy to se tak dalo jiným indickým způsobem ne když se mu odpustil hříchy tak všechny následky se mu odpouštíme toho co zavinil nebo tak nějak a ti farizeové se hned ozval a on na to čekal a říkají mu jak to že mu odpustil hříchy a on zůstává chromý oni věřili na karmu to by se byl to by přestal být taky chromý kromě toho on odpustil hříchy aniž si to ten chromý přál ten chromý si to nijak nezastavil on to udělal jenom kvůli těm farizeům aby je přesvědčil on nesmyslnou pochopení karmy a osudu a proto uzdravit zbavil hříchů toho který si to ani vůbec nepřál aby byl od nich zbaven ano. A von mířil na to chtěl je poučit a oni říkali no kdyby to byla to řeknu naším způsobem kdyby to byla karma kdyby to bylo odpuštění hříchu tak ten člověk bude chodit přestane mít ty následky týkám nebude dále chromý a on jim říkal jestli si myslíte že to spolu nějak souvisí ta jeho chromosti z jeho proviněním že on to musí von to tímto způsobem splácí to jste na velkým vomylu vám to dokážu se mu odpustil hříchy teď ho zbavím jeho chromosti teprve teď ho ba mi ho chromosti ale se jednou druhý nesouvisí to svou dvě rozdílné věci a tobě pravým vstaň a choď von za svoje loži a chodil. Prosím vás tady nám dokumentoval že tak jak to indové berou že to není správné nebo že to je správné relativně tak jak oni to potřebujou pro svůj vývoj ano ale ježíš kristus chápal novou nauku bezpečnější než je indická za jeden život se dostat k bohu a ne za nějakých nějaký počet život ano a jestliže chceme tu totu nastoupit že jsme se zatěžovat žádnou karmou nebo nějakým osudem on zásadně bojoval na každém kroku proti osudu osudovosti to není něco co by člověkem zmítat nýbrž jakmile se dostane na úroveň. Věčného života tak nemá právo nic jim zmítat to právo ten život jako takový na něj jenom potud že ten člověk si není vědom ostatní složek svého života a neslo s ním nějaký osud nýbrž ty zanedbávání složky jeho života které se hlásí k životu člověk když dejme tomu to vemu jednoduše kdyby bylo sedm úrovní to je ve že nohy pohled a nad těmi úrovněmi byl kdyby byl věčný život to není žádná úroveň to je nad úrovněmi život tak kdyby on teďka žil jenom v tomto hmotném světě to znamená v jedné sedmi z toho co možnost žít kdybych žil jenom na úrovni ne eště u boha. Kdybych když žije jenom takhle tak ty ostatní složky se taky si životu a taky mu něco v náš do toho života život to je to nevyzná o v tom vidí buď leží nebo nepřekonatelné osud a je to uvnitř v něm zase to hlásit to životu ale zrůdným způsobem protože on si toho nevšímá nerozumí tomu a tak dále je to poledne stránce řek bych dost tvrdé že takhle člověk je zmítá a že je mu dokonce dovoleno aby v tom věřil na nějaký.

Download XMLDownload textWaveform view