Waveform view
84-08B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Pán
dotaz
také
žijeme
na
úrovni
ne
existence
že
jo
a
já
říkám
že
ano
protože
kdybychom
už
připraveni
přípravě
nebyli
ničím
a
to
prostředí
museli
stát
tak
už
by
bylo
pozdě
my
musíme
být
ve
své
nejvnitřnější
podstatě
ničím
to
znamená
ne
existovat
abychom
mohli
potom
vědomě
neexistoval
a
tím
se
spojit
s
bohem
jo.
Já
bych
chtěl
říct
za
sebe
kdybych
já
byl
se
neocitl
na
nějaké
vyšší
úrovni
vlivem
těch
lékařů
v
tom
předškolním
věku
a
kdyby
se
mnou
ta
úroveň
utá
to
jakými
vidíme
nechodila
ne
tak
jsem
neměl
v
sobě
podnět
k
tomu
abych
jednal
správně
odtamtud
pochází
podnět
abych
jednal
správně
ne
z
mého
rozumu
prože
to
se
příčilo
rozumovýmu
poznání
matka
mi
to
rozumně
vykládá
celé
správné
a
já
jsem
to
nepřijal
a
dělal
jsem
do
jen
hlava
toho
že
ale
ono
to
pocházelo
od
někud
co
bylo
vysoce
nadřazeno
poznání
té
matky
co
je
správné
takže
já
jsem
samo
se
samozřejmostí
poslouchal
to
co
odtamtud
pocházela
proto
jsem
proto
aby
se
nepodceňovali
tyto
lidé
úrovni
ne
abychom
hodit
nějak
moc
věděli
ale
toho
věděli
že
může
k
nám
přimět
co
daleko
cennější
ho
než
co
máme
zrozování
a
nejenom
to
že
to
poznáváme
ale
že
máme
sílu
to
uskutečnit
ta
síla
odtamtud
může
přijít
já
jsem
si
jist
že
například
dejme
tomu
v
tom
astrálu
vy
oni
si
mohou
pokud
se
zdají
těla.
Což
je
reminiscence
z
tohoto
světa
ještě
pokud
se
dají
těla
a
když
si
bude
tím
mohou
odejít
do
toho
žlutého
světla
že
voni
tam
načerpal
takovou
životní
sílu
že
jich
duše
z
leta
až
nechci
říct
k
se
dostane
k
bohu
do
úžasný
výši
kde
se
může
stýkat
se
svatými
a
jde
ve
si
voní
může
dát
radit
a
může
mohou
pociťovat
třebas
blaženost
já
jsem
třebas
si
vyslechl
nebo
jsem
vyčetl
jak
třebas
páter
hlouposti
něco
vyšel
vykládá
vo
svým
posmrtným
životě
ne
o
té
blaženosti
a
o
tom
všem
blažeností
jiných
duší
tak
to
je
tohleto
že
se
zkoseni
dojít
tam
odkud
se
čerpá
takhle
ta
síla
než
to
tady
tu
příležitost
neměl
neko
tam
má
že
a
jestliže
jsem
tam
neměl
takhle
von
přístupní
di
jako
von.
Ale
aspoň
se
odtamtud
čerpal
vědomosti
o
tom
co
je
správné
tak
je
to
způsobeno
tím
že
já
jsem
tam
měl
přístup
ze
strany
poznání
a
ne
ze
strany
blaženosti
že
ze
strany
ananda
nýbrž
že
stany
čit
odjinud
každý
jsme
jednostranný
nějakým
způsobem
a
to
způsobilo
poznávání
začátku
mělo
života
takže
já
si
nesmírně
vážím
třebas
té
úrovně
žluté
jaký
tam
říká
nebo
úrovně
bíle
nebo
té
úrovně
na
které
je
svatá
terezie
z
avili
která
je
za
úrovněmi.
Tam
má
příbytek
u
boha
to
není
žádná
úroveň
které
příbytek
u
boha
a
to
je
pro
mě
nesplnil
cenné
že
ona
odtamtud
může
sestoupit
ke
mně
nemůže
se
vstoupit
sem
do
toho
vědomí
které
si
povídá
které
uvažuje
já
musím
zastavit
úvahu
ne
což
mi
nedělá
žádnou
potíž
se
stavět
myslel
si
musí
supramentální
oblasti
namysli
ne
a
tam
mě
se
může
se
mnou
setkat
a
můžeme
napovědět
třebas
konkrétně
na
straně
té
a
ten
metoda
to
si
opravdu
to
si
vem
do
vínku
a
tak
dále
no
přesvědčit
se
o
tom.
Že
že
se
o
tom
že
všechno
vychází
z
boha
není
tak
těžké
protože
když
například
dejme
tomu
sem
já
v
tom
předškolním
věku
začal
se
chovat
podle
toho
co
jsem
poznával
za
správné
a
došlo
to
už
sedmnácti
letech
k
tomu
vědomí
nesmrtelné
podstaty
ne
ze
které
všechno
pochází
tou
jsem
potom
poznal.
Tak
není
to
tak
těžké
rys
dítě
tohleto
mohlo
a
ne
totálním
způsobem
následování
nýbrž
jenom
že
poslouchal
něco
co
poznával
jako
správné
takže
když
my
například
znáte
křesťanskou
morálky
a
pože
tej
za
správnou
já
myslím
že
ano
a
vidíte
se
jim
bez
ohledu
na
svou
vlastní
vůlí
vůli
tak
dorůstáte
aniž
víte
jak
do
toho
poznání
vědomého
poznání
a
jenom
tímto
principem
je
na
ten
pěstoval
jsem
přeškolním
věku
může
vám
zaručit
tak
že
sem
poznávat
to
vychází
a
to
je
poznání
jenom
jedné
stránky
samosebou
byly
poznáte
toho
boha
a
přes
té
stránky
ze
které
jste
se
k
němu
ubírali
teprve
potom
s
po
těch
ostatních
strach
a
to
je
jasné
ale
von
to
stačí
to
je
desátky
jsem
třebas
toho
pobo
poznal
napřed
té
stránky
existenční
a.
A
to
mělo
za
následek
že
jsem
považoval
existenci
boží
za
pravou
podstatnou
ze
které
všechno
vychází
a
které
já
náležím
a
v
té
existenci
jsem
šel
to
jsem
se
odevzdával
to
stačilo
protože
se
odevzdával
k
něčemu
skutečné
už
téměř
myšlením
čili
do
do
té
fáze
vývojové
že
je
pro
vás
skutečností
to
čemu
se
odevzdáváte
a
protože
to
napřed
nedokážete
se
takhle
odevzdat
protože
to
není
pro
vás
skutečné
to
se
tím
konáte
správ
co
mám
petře
morálka
katolická
no
křesťanská
předpisuje
za
správné
a
to
je
kolikrát
něco
co
není
proti
ve
vaší
vůli
obsaženo
a
tedy
odcházíte
od
sebe
zapíráte
vlastně
sama
sebe
tímto
skvělým
způsobem
je
to
sebezápor.
Velice
dobře
praktikování
velice
aktivně
praktikování
a
ten
vás
povede
k
tomu
že
budete
ježíše
ježíše
krista
na
sledovat
říká
mi
tady
někdo
z
vás
že
je
to
v
tom
velice
zná
věc
a
že
by
bylo
mnoho
těch
zasvěcených
tímto
způsobem
není
to
pravda
protože
každý
to
dělá
se
dal
je
na
dvou
židlích
a
to
je
to
nesmí
být
takhle
kompromisní
že
jednou
to
udělám
podle
tý
křesťanským
mravouk
a
podle
toho
podle
toho
a
podruhé
to
udělám
podle
sebe
kdepák
pořád
všechno
podle
té
křesťanské
mravouk.
A
máte
už
dneska
do
velkou
možnost
poznávat
toho
krista
nebo
zdát
jeho
učení
nebo
jeho
předpisy
pro
život
daleko
podrobněji
než
vám
to
křesťanská
mou
ka
předpisuje
a
o
tak
máte
opravdu
možnost
bez
se
dání
na
dvou
židlích
to
taktika
a
pak
to
vede
velice
rychle
velice
prudce
daleko
učení
než
u
mě
to
ve
život
samo
sebou
že
se
dospělí
lidé
máte
všech
pět
pohromadě
a
to
dítě
nevědělo
že
to
bude
pochází
od
pána
boha
musím
měl
pán
smysl
že
nevěří
na
nedošlo
mu
to
až
do
sedmnácti
let
je
to
od
boha
vedení
tak
budete
začnete
být
vedeni
bohem
a
bude
to
to
jasně
cti
vedeni
bohem
a
to
bude
pro
vás
tak
velkým
důkazem
že
potom
vás
někdo
nepřiměje
k
tomu
aby
se
zatím
bohem
nešli
aby
se
mu
neodevzdávali
no.
Proč
mě
do
třebas
v
koncentráku
dosah
zavánějící
to
co
já
za
devět
let
předtím
pracné
činnosti
protože
já
jsem
byl
předtím
dítě
nerozumné
rozumí
taky
dobrá
věc
taky
světlo
od
boha
a
za
druhé
je
vám
žil
v
podmínkách
kdy
nevěřil
nevěřil
a
to
je
naše
strašná
víra
že
to
přežije
ten
koncentrák
von
si
myslel
že
co
chvíli
může
být
zabit
a
že
tedy
jeho
životě
na
vlásku
nevěřil
v
nějaké
takové
do
nekonečna
protoho
van
existovat
ze
na
světě
nebo
moha
se
ztrácí
cho
kon
dál
na
ten
nevěda
takový
konec
když
on
věřil
na
blízké
konec
svůj
čili
on
on
se
rozloučil
už
apriori
s
tímto
životem.
Takže
on
se
podobal
člověku
který
vzdal
toho
tento
život
v
duchu
a
to
je
to
hlavní
víte
že
na
tom
obrany
se
chtěl
aby
se
v
duchu
vzdal
svýho
syna
je
potom
o
nemusel
zabít
ne
on
takhle
se
zabil
fakticky
v
duchu
a
to
bylo
to
pravé
zabití
a
proto
dělal
tak
velké
pokroky
ale
toto
toto
je
co
by
na
tom
nechápete
a
co
vy
neděláte
my
se
nevzdáváme
ničeho
by
v
tom
bych
v
tom
světě
máte
hlavní
střed
to
je
výměna
středu
že
to
musíte
udělat
takže
kdo
tam
v
tom
koncentráku
věřil
že
zůstane
na
život
že
to
přežije
ten
na
mě
vůbec
nedal
a
jeho
slovo
moje
slovo
tedy
padlo
na
neulovil
těch
pět
co
věřilo.
Že
tam
nebo
napřed
čtyři
že
je
tam
skončí
svůj
život
to
znamená
nevěřili
v
první
nějaké
tohoto
života
zdali
se
ho
tak
ty
byli
ochotni
nastoupit
cestu
takovým
způsobem
že
jsem
žasl
udělali
všechno
co
mohli
pro
tu
věc
udělat
a
nemohli
udržet
pozici
nemohli
mít
klid
jako
máme
my
tady
že
neměli
co
jíst
ten
měli
co
pít
byli
ustavičně
ohrožován
na
životě
a
to
nic
to
přesto
plně
neznamenalo
nic
co
by
je
co
by
řekla
že
naopak
co
jim
prozpíval
čili
já
to
nerad
říkal
ale
tam
se
ukázalo
že
po
zlém
to
jde
a
podobrém
to
bohužel
s
vámi
nejde
to
je
jediný
ten.
Moment
který
asi
je
správný
to
neříkejte
mně
prosím
vás
že
ježíš
kristus
promyšlené
my
mluvil
že
neplatil
vůbec
nemusel
myslet
na
to
co
říkal
vůbec
ne
on
nemusel
ani
myslet
na
to
jak
křísil
z
mrtvých
než
kdo
by
musel
myslet
na
slovo
které
pro
náš
a
obdobně
ne
stejně
já
nemusím
myslet
na
to
co
mám
říct
proto
se
nemusím
starat
ono
to
de
samovolně
my
všichni
jdeme
do
oblasti
samovolnosti
že
a
ale
musíme
v
se
v
něj
naučit
a
před
obracet
to
znamená
nám
jde
možná
samovolně
bilo
báni
nebo
ho
globální
nebo
já
nevím
co
všecko
nebo
pěstování
zahrádky
proč
to
děláme
z
radostí
a
nadšením
ale
když
nemáme
tohleto
zaujetí
pro
věc
nebo
když
se
tolik
nezříkáme
sama
sebe
jak
bychom
měli
tak
té
samovolnosti
v
oblasti
duchovní
nedo
jdeme
a
to
je
ten
kámen
úrazu.
Že
ježíš
kristus
ne
se
dostal
do
té
samovolnosti
toho
léčení
nemocných
a
vzkřísení
mrtvých
a
a
uvádění
lidí
do
stavu
spásy
tak
musel
třicet
let
se
vzdělávat
v
té
oddanosti
tomuto
světu
musel
ukázat
že
v
tom
jednota
být
poddán
tomuto
světu
na
určité
úrovni
to
znamená
plnit
všechno
co
ten
svět
od
tebe
chce.
Tak
až
se
stane
samovolné
to
plnění
to
je
nutný
předpoklad
pro
to
aby
se
mohl
topit
do
jordánu
a
tak
dále
to
už
jsem
mockrát
říkal
tady
nebudu
opakovat
jenom
to
by
se
to
mluví
nejsi
a
z
obyčejný
člověk
jako
jsem
já
sem
právě
kdybys
byl
tím
obyčejným
člověkem
tak
byste
daleko
lepší
pozici
než
já
ale
tým
nejsi
syst
složi
tou
bytostí
která
všechno
rozebírá
všemu
se
přijít
na
kloub
i
tomu
co
se
na
to
se
nemůže
přijít
rozumem
musí
stát
meze
ne
a
tím
se
stupňuje
odevzdanost
k
tomu
bohu.
To
co
by
bylo
platný
panně
marii
by
věděla
jak
se
to
může
stát
že
se
skrz
ním
že
na
rodičím
boží
to
nepotřebovala
vědět
a
to
byla
nějaká
událost
je
to
porá
že
nepotřeboval
těla
narodil
se
narodil
jsem
nepotřeboval
vědět
nepotřebuješ
mnoho
věcí
vědět
ale
i
za
tím
říct
ano
staniž
se
podle
toho
slova
pane
bože
chceš
aby
se
mě
narodil
bůh
když
ano
proti
se
nebyl
větší
prostora
že
džerardo
majeli
ne
a
prosím
když
se
ztratil
klíč
ve
ve
studni
a
nemohli
ho
najít
a
on
říkal
přeje
si
bůh
abychom
sloužili
o
pýchou
chrámu
kde
měli
sloužím
vše
svatou
přeje
si
bůh
abychom
tu
mši
sloužili
zajisté
všichni
z
přistupovali
a
on
říkal
dejte
mi
pro
vás
a
vytáhl
ten
klíč
po
složte
je
zdát
nahoru
prosím
tomu
se
být
strašný
prosťáček.
Vo
to
bychom
nebyli
takové
prostoty
my
schopni
vy
tento
prostě
nejsi
schopen
ani
poloviční
aniž
to
točí
ani
se
ti
to
prostoty
nejsi
ochotna
schopen
já
sem
právě
měl
před
vámi
tu
přenese
jako
dítě
vzal
bral
za
samozřejmé
že
mě
vede
nějaké
pojetí
pravdy
nepovažovat
nevěděl
jsem
vodkud
to
je
a
která
se
to
může
stát
a
že
to
nějaké
žluté
světlo
já
sem
nese
rozute
světlo
mám
od
husí
ne
a
vono
to
přesto
bylo
nepotřebuje
to
to
vědět
jděte
za
tím
bohem
jako
ten
prosťáček
a
když
budete
jinak
než
prosťáček
tak
to
nebude
ono
to
se
nikam
nedostanete
já
si
myslím
že
nejúspěšnější
částmi
ho
života
nebyla
někde
když
jsem
se
považoval
za
svatýho
od
sedmnácti
do
šestadvaceti
ale
ne
směšný
ni
část
mého
života
byla
do
těch
sedmnácti
let
když
jsem
jako
dítě
na
to
šel
velice
prostě
bez
znalosti
původu
toho
co
se
mnou
málo
a
co
mě
vedlo.
Přehrada
gottwaldov
dvacátého
třetí
osmdesát
čtyři
jestliže
ježíš
kristus
řekl
hledejte
především
království
boží
a
vše
ostatní
vám
bude
přidáno
to
měl
z
vlastní
zkušenosti
neboť
on
když
do
třiceti
let
třebas
vůbec
nekázal
vůbec
náboženství
nepropagoval
vůbec
neléčil
nedělal
zázraky
a
tak
dále
co
s
tím
neměl
učedníky
než
byl
pouhým
tesaře
který
se
shodovat
se
společností
ve
kterou
žil
jí
poddán
výborný
mrtva
stylizaci
mi
potom
po
třiceti
let
tak
to
je
nedílná
součást
duchovní
cesty
oddán
tomuto
světu
tak
účel
vám
to
dal
smysl
to
už
se
to
sta
se
za
tuhletu
fázi
vývojovou
ano.
A
bylo
mu
přidáno
i
v
té
chvíli
všechno
když
hledal
to
království
boží
pomocí
této
oddanosti
nebo
podle
nosti
svět
ona
ta
poddanost
je
tu
taky
hned
nebyla
prvním
kamenem
na
té
cestě
kterou
který
musel
jako
přeskočit
nebo
tak
nějak
obejít
protože
my
víme
dobře
že
když
třebas
byl
pronásledován
tím
herodesem
takže
při
ní
utíkat
to
se
nepředstíral
přes
rozumem
rozumím
vole
a
teprve
potom
se
vrátil
a
ten
rozum
už
neměl
toto
neberte
potom
ten
herodes
ne
na
něj
moc
a
takže
i
u
těch
je
dobrých
a
i
to
souvisí
s
hledání
království
božího
především.
Podívejte
se
proč
já
mám
právo
vůbec
na
k
mluvit
protože
nikdo
žádný
učený
s
nebe
nespadl
a
já
sem
byl
k
tomu
z
toho
způsobu
myšlení
nebo
jednání
vychováván
trpělivě
trpělivě
a
pomalu
takhle
jak
dneska
mluvím
a
třebas
i
podle
toho
jednám
mi
to
nešlo
o
plo
mládí
takže
já
jsem
byl
poučován
tím
v
uvozovkách
a
sem
co
je
správné
nejenom
že
jsem
byl
poučován
co
je
správné
ale
měl
jsem
z
tohoto
hlasu
taky
moc
vyplývající
že
jsem
byl
schopen
se
toho
držel.
A
to
mělo
za
následek
že
jsem
trvalé
soustavně
šlapal
po
své
vlastní
hledat
především
království
boží
znamená
především
především
taky
ne
jednat
podle
vlastní
podle
vlastní
vůle
jednat
do
té
míry
jako
třebas
musí
mít
zachován
tělo
musím
se
stal
aby
bylo
volné
aby
aby
nebylo
nemocné
a
mě
nerušilo
co
to
mohu
vlastní
vůli
moci
ale
čemu
rozumím.
Stanovit
si
o
tom
nějaký
úsudek
a
podle
toho
jedna
když
mám
k
dispozici
postupně
jedění
jiné
než
svém
je
chyba
kde
se
mi
dostává
možnosti
poznávat
vůli
vyšším
která
třebas
není
schopná
s
mou
vlastní
vůlí
rozumíte
tak
se
musím
držet
v
této
jiné
vůle
a
to
je
ta
správná
cesta
k
bohu
naprosto
neomylný
této
hledání
království
božího
především
v
té
trní
fázi
že
proti
vlastní
vůli
je
nám
ano
když
poznávám
že
je
to
správné
by
to
nebylo
spadl
tak
za
bylo
taky
správné
proti
matný
vůle
jednat.
Ale
jestliže
to
správné
a
to
poznávám
vnitřně
jako
správné
tak
jedna
tvrdě
proti
vlastní
vůli
o
s
to
mě
vůbec
nelíbí
nejde
mě
to
jak
možná
i
k
duhu
a
možná
že
já
nevím
co
všecko
ještě
že
si
třebas
o
tom
myslím
tělo
strašně
odvážné
že
bych
měl
s
tím
přestat
a
jestliže
nepřestanu
a
držet
se
toho
protože
vím
že
je
za
tím
nějaká
pravda
které
třebas
nerozumím
tak
to
dopadne
zcela
opačné
že
si
tak
sem
se
obávali
třeba
dejme
tomu
čtrnáct
před
vstupem
do
koncentráku
a
přeskočím
že
bych
musel
sedět
celý
život
to
je
beznadějně
dlouhé
tak
se
před
koncentrákem
sem
na
jedno
z
tohoto
pramene
věděl
že
se
ocitnu
k
raním
nebezpečí
života
za
jakých
okolností
a
co
to
bude
že
to
bude
koncentráku
to
zase
nevěděl
ale
měl
jsem
jako
to
při
tom
to
vývoji
toho
vnitřního
hlasu
bylo
věčné
ne
se
nejnovějších
proč.
Ale
já
jsem
taky
čím
to
souvisí
s
to
souvisí
mimo
mě
tak
protože
byla
při
tom
tom
zjevením
přítomna
moje
maminka
tak
jsem
hned
vodbyl
jednu
část
toho
a
říkal
jsem
matko
tam
mám
miluje
esi
taky
vynadám
že
já
budu
tak
velké
nebezpečí
a
že
mně
půjde
o
život
protože
ty
si
myslí
že
si
křesťanská
a
že
se
k
bohu
ale
při
tom
se
ví
se
stará
o
svýho
syna
než
je
hodné
cenili
česky
řečeno
má
ho
radši
než
pána
boha.
A
tohleto
když
v
tom
řádu
tý
hodnot
bude
pořád
takhle
obrácený
tak
mě
zabiješ
pamatuji
ona
začla
plakat
jako
já
tě
příteli
zabíjet
se
čeho
se
tě
řekl
že
se
to
tak
mi
byl
v
tom
ta
ho
u
toho
poznání
byl
by
propadl
a
tak
dále
všechno
my
to
vyšší
to
já
jsem
říkal
nejvyšší
ten
tentokrát
musí
slevit
z
té
mateřské
lásky
než
nesleví
tak
já
zemřu
ona
si
chtěl
let
proč
sem
říkal
proč
protože
nejsme
oddělenou
bytostí
jeden
osmé.
Jestliže
někdo
vstupuje
třebas
v
indii
na
nějakého
ašramu
tak
musí
celá
rodina
dovolit
aby
tam
směl
vstoupí
musí
ho
uvolní
a
jestli
ty
mě
nepovolaní
z
té
lásky
mateřské
tak
já
nemohu
vstoupit
do
dalšího
stupně
vývojového
čili
musím
při
tom
zahynout
protože
jinak
můj
život
nemá
smyslu
bez
toho
vzestupu
já
už
se
o
nějaký
úkol
a
s
ním
mám
vykonat
já
musím
být
na
určité
výši
a
na
ní
ještě
dneska
nejsem
tak
tak
dobrá
a
ne
to
slíbila
věřte
mi
to
kdyby
byla
maminka
se
nestala.
Té
opičí
ale
které
obrovského
a
ty
mateřské
nebyla
opičí
a
tak
jsem
nikdy
nechoval
dělala
vo
býval
na
to
ne
ale
opravdu
dělala
pro
mě
všecko
že
ona
se
cítil
povinován
a
tím
jsem
si
myslel
že
je
to
promeškal
to
je
ruce
ne
že
to
voda
infekce
aby
mě
mě
přistoupila
nebyl
to
že
to
způsobil
lékař
takhle
ta
nedopatření
lékařské
řek
zase
příde
kani
se
mnou
vyšším
to
vykládám
jak
se
toho
moh
lékař
dopustit
že
když
mě
vymazat
cíle
tak
se
to
nechal
pro
a
dělal
všechno
aby
pro
rostl
eště
si
že
to
si
slova.
Tak
zkrátka
dobře
má
to
všechno
jak
důvod
ne
ty
den
co
nám
já
bych
bez
té
radši
a
s
tím
byl
nedokázal
vy
na
tom
daleko
lépe
než
já
vy
to
dokážete
bez
té
řečeno
ti
ale
já
jsem
dycky
musel
být
mučen
bych
tak
řekl
aby
vůbec
přidal
něco
ještě
pár
ano
a
tam
řeknu
kdyby
za
mnou
bylo
nestalo
to
nové
hodnocení
matčino
tomu
synu
ten
poměr
přip
opravený
tak
bych
byl
v
tom
v
té
chvíli
vlivem
esesman
styl
zabít
se
tak
samovolně
neodevzdal
že
by
matka
mě
držela
zuby
tě
aniž
to
ví
samosebou
tam
dáno
tisíce
kilometrů
já
jsem
ten
ten
akto
této
roli
i
vyčítáno
člověk
si
to
po
té
pásce
dovede
z
boha
ano.
Ale
že
mě
pustila
z
uzdy
že
mě
že
si
prostě
říkala
je
rukou
božích
a
to
je
lepší
ruka
než
matčina
asi
tak
to
že
je
to
velice
těžce
nesla
tak
byla
dokonale
spojena
s
mým
způsobem
života
tamto
to
setra
ku
o
dýchal
cos
sebe
o
sebe
tam
života
vzdal
takže
na
sto
ta
jsem
přicházel
domů
v
koncentráku
a
vidím
mojím
vínku
paní
mako
a
si
takhle
té
po
ulici
před
nou.
A
říkám
no
kdy
vyšší
rovnou
popadl
a
ohlásil
se
jí
takový
mohl
trefil
šlak
radostí
ne
tak
jsem
šel
pořád
pomalinku
zatím
a
když
se
mu
byl
dost
blízko
si
nemáme
tech
sem
říkal
dobrý
den
paní
pakoňové
takhle
neřekl
sem
já
sem
to
sem
na
řeka
karle
já
vím
že
přichází
a
neobrátil
se
mám
proto
petrovu
eště
budete
plán
a
koláč
to
na
věděli
vodě
měla
přijdu
chodila
po
té
ulici
říkal
ty
potom
že
by
dělal
teď
už
musí
přijít
nikdo
by
to
nepsal
pochopitelné.
A
já
se
spadli
nedávali
stravu
váš
ice
vrátíte
na
ten
nezmate
blahem
to
pochopitelně
ne
a
on
to
přestala
byla
dokonale
informován
tou
novou
páskou
daleko
kvalitativní
vadila
stali
něj
a
to
je
nám
ale
to
museli
vopravdu
andělé
úsvit
aby
vůbec
něco
takového
protože
nebyla
ochotna
mě
poslechnout
dávno
před
tím
se
toto
stalo
že
já
mám
pravdu
v
tom
jak
jedna
že
dobře
věděla
mě
za
samotní
a
při
životě
a
tak
by
tak
viděl
a
taky
své
že
totiž
ten
člověk
který
se
dostane
spoje
o
nějakou
novou
kvalitu
tak
najednou
začne
o
považovat
čím
co
bylo
předtím
on
předtím
jedl
pil
spal
ne
nebo
studoval
já
nevim
říkal
dělal
a
teď
z
toho
nic
nechce
dělat
se
dělat
něco
nového
třebas
já
sem
si
tam
odevzdat
tomu
bohu
ale
nemusel
jsem
se
to
mistře
nemusel
se
pít
samo
sebou
tím
mentis
sem
studovat
to
byli
to
bylo.
Já
jsem
nedbal
na
tu
matku
kde
byla
ta
láska
bližního
ale
tam
ani
tu
jsem
nepotřeboval
té
ne
to
nebyla
pravda
celá
jenom
ta
základní
pravda
tam
byla
vrcholná
patřit
jenom
k
tomu
bohu
neseděl
jak
na
to
jinak
než
shořelo
hrnout
ne
všechno
mu
ten
nechat
matka
nehádali
to
nejde
tělo
ne
je
nedělo
dneska
vím
že
to
tomu
tak
není
ale
třebas
ještě
v
tom
koncentráku
když
jsem
potom
zase
udělal
takový
skok
že
vlivem
toho
že
jsem
opustil
tento
svůj
život
to
hrobě
pevný
toti
tak
sem
udělal
ten
prože
sem
se
stal
rázem
učedníkem
páně
nebyl
se
mi
nikdy
jako
vtělený
učedník
nedivil
že
se
jako
na
svatýho
petr
nebo
nesvate.
I
si
takový
se
nedal
rychle
jsem
se
tím
stal
až
se
s
tím
stal
to
mělo
plave
neblahé
nás
blahé
především
v
tom
že
jsem
se
přesvědčil
o
čem
by
se
těžko
se
i
na
stejně
mezi
skokem
že
existují
takový
ti
takové
hady
tam
až
ten
zákon
a
a
je
jedná
určitým
způsobem
až
je
podobně
jako
zvíře
tu
sentimentální
tak
to
této
zákonitosti
dokonale
zapadá
a
předal
by
kus
nepodaří
přes
do
jiné
zákony
a
že
existujou
jiné
zase
zákonitosti
vyšší
ne
se
tam
jasně
přesvědč
já
jsem
ten
meze
a
ten
zbytku
opustil
zákonitost
člověka
který
se
o
sebe
stav
dokonale
opustil
starost
o
sebe
dokonale.
Tak
to
mělo
za
nás
že
sem
se
beze
zbytku
ocitli
masité
úrovni
kde
jsem
především
nebyl
vidět
už
těmi
esesmanům
takže
oni
týrali
třebas
směrem
ke
mně
pohasly
byli
z
jedné
strany
očisvede
rušit
druhým
a
já
jsem
stal
uprostřed
nich
mně
se
to
vůbec
nerozpoltí
všichni
opo
vlaku
ani
na
mě
koukali
kdy
to
na
mě
taky
přijde
a
na
mě
to
nedošlo
ale
jenom
na
mě
těsně
levnou
ten
veďte
ten
ležel
třebas
trápit
krve
jo
a
já
ne
se
tam
takhle
stál
a
čekal
jsem
on
se
vám
nelekal
to
přijde
ste
tomu
dosti
já
už
jsem
nebyl
iv
já
musí
dobýt
když
jsem
živ
tímto
způsobem
ale
co
jiného
mezi
bloku
se
nesmělo
přecházet
tam
byla
nemusel
tak
každé
každou
užitky
vrní.
Já
jsem
věděl
že
mohu
přejít
protože
jsem
byl
toho
úkolu
tam
měl
přecházel
to
by
čtyři
blok
jedno
bloku
do
druhého
to
byla
ta
ta
no
tak
se
jako
ten
tam
na
konec
té
chalupa
dobrá
takový
a
set
metrů
a
projít
nepozorovala
bylo
možné
protože
to
byli
za
ho
kali
stroj
pušky
a
někdo
byl
zastřelil
my
se
tam
odvážil
době
nazvané
pracovní
pet
a
já
ten
byl
pozoroval
ze
strany
těch
jedněch
z
toho
jenom
bohu
že
sem
vycházel
se
stali
těch
druhých
ke
se
měl
líbilo
a
že
tam
že
jsem
ji
svítit
tam
přijdu
že
po
podobně
a
oni
tajně
si
mě
zastřelí
si
vod
nesou
otvoru
nebo
ne
ale
oni
nikdo
mě
nikdy
nespatřily
nespatřily
a
já
jsem
to
dělal
nesčetněkrát
todleto
že
já
vím
dneska
že
jsem
nebyl
pro
ně
pro
ně
se
nebyl
vidět
ten
a
leží
ho
zatím
mě
měli
to
mně
připomíná
tu
situaci
produkt
ve
se
s
tím
nějak
ztotožňuju
toho
pátera
pia
když
tam
přišli
třebas
za
ním
Tak
procesí
nová
na
tu
ty
z
měl
interní
a
on
měl
jiný
úkol
věnovat
se
hříšníků
tak
chodil
mezi
nimi
věnoval
sem
těm
říka
protože
ho
měl
schopnost
já
jsem
on
neměl
ale
on
měl
tu
po
že
viděl
do
duše
těch
lidí
a
on
tomuto
řekl
tamhleto
k
tomu
co
řekl
ono
dycky
narazil
s
tím
kladem
na
hlavičku
přemíru
a
mezi
tím
chodili
teoretici
a
hledali
ho
a
byli
u
něho
a
sebe
mě
vrátili
to
je
jedno
nikdo
mu
nic
mít
neviděl
ani
jedno
nebyl
přerušena
nepotírejte
prv
když
dokončil
všechny
ty
pacienty
který
tam
měl
na
starosti
tak
se
pánové
co
si
přejete.
A
na
jednoho
všichni
viděli
vsoukly
se
kolem
jeho
a
hříšníci
už
byli
pryč
a
on
teďka
ji
menoval
nepře
proti
nechal
se
sem
a
oni
na
kovaný
a
protože
už
si
vykonal
napřed
především
to
co
souvislost
království
boží
a
ten
taky
protože
to
svůj
so
přečíst
a
to
si
by
se
to
mohl
dělat
a
nemusel
jsem
se
bál
kdyby
se
byl
na
cestě
začal
obávat
malinko
je
tak
začal
esesmani
děje
s
tou
namířeno
pro
ni
puškou
a
byl
by
začal
střílet
takto
já
jsem
měl
ně
na
padnou
strach
ale
to
bylo
tam
nejzázračnější
ho
a
sou
nic
ji
přijímal
u
toho
stolu
nastoupilo
jednadvacet
že
mě
do
té
rozdělovali
kalech
se
ba
na
den
každýmu
ne.
A
to
se
všech
strohá
dali
do
má
větší
že
rozdělí
ten
celý
se
na
jednadvacet
sme
na
dvacet
bylo
věcem
tří
na
by
to
bylo
pravil
tak
já
jsem
to
rozdělil
musem
to
naopak
celkem
stejné
oni
se
hádali
u
těch
dvacet
kusů
ale
ten
nejmenší
tam
vždycky
zbyl
tak
ten
byl
na
mě
a
já
jsem
nikdy
nereptal
protože
já
jsem
neměl
na
jako
voni
já
jsem
celou
tu
dobu
kde
jsme
žili
takle
bídně
o
jednom
karlička
neba
nemě
neměl
hlad
voni
měli
vize
já
jsem
neměl
jít
ne
já
nechci
přecházet
a
vy
by
byl
vůbec
ne
jet
a
se
taky
nestalo
ne
ale
to
všechno
bylo
proto
že
jsem
hledal
především
království
boží
a
proti
tomu
jsem
se
chtěl
to
dostat
této
přednášky
ne
pro
sebe.
Stejnou
měrou
pro
ty
mýma
jste
lépe
řečeno
stejnou
měrou
pro
ty
ty
takže
to
způsobilo
že
tam
nikam
taková
rovnováha
mezi
láskou
k
sobě
a
svůj
bližnímu
ježíš
kristus
od
ně
sem
to
měl
za
zlé
říkal
my
mysleno
bližního
jako
sama
sebe
víte
že
to
strašně
těžké
protože
ten
bližní
má
ovšem
své
vlastní
názory
já
to
vím
nejlépe
při
spolužití
s
dětmi
sami
a
při
spolu
tý
sva
ženou.
Že
oni
měli
svůj
vlastní
názor
na
věci
a
bylo
těžko
jím
to
brát
a
teď
je
mějte
při
tom
rád
stejně
jako
sebe
když
si
myslím
když
ty
myslíte
že
je
na
ji
spatně
nebylo
mně
nic
jiného
než
když
třebas
manželka
vypadala
i
v
po
ne
jiných
principů
než
já
s
od
toho
na
chvíli
odejít
a
že
mě
to
zneklidňovalo
znak
bych
byl
radili
jako
tak
dělá
vám
ne
že
já
sem
měl
už
preventivní
ne
všechny
nože
a
všechny
revolver
schovat
abych
to
udělal
a
a
tak
dětičky
by
cíle.
Ale
já
jsem
odešel
radši
do
vedlejšího
pokoj
a
když
se
o
to
ví
jak
jsem
to
musí
vstoupit
tou
nazpátek
a
začal
jsem
to
tělo
po
svém
a
neřekl
proč
a
oni
jenom
se
dívali
takže
já
jsem
tehdy
neměl
schopnost
nebo
neměl
jsem
možnost
vyučovat
se
děti
slovem
protože
manželka
taky
to
mocen
mluvil
mluvící
do
toho
ty
byla
na
nebyla
poráží
v
ale
byla
by
považoval
v
tom
případě
za
porá
protože
ona
byla
sta
že
způsob
jak
jedná
jí
je
správný
je
že
základna
které
říkáme
tělo
když
živé
tělo
je
nepostradatelné
prostředkem
jakpořád.
A
kdyby
tomu
tak
nebylo
tak
by
ježíš
kristus
byl
nekázal
jeden
jiný
život
tím
chtěl
ukázat
na
důležitosti
a
važte
si
tohoto
dělali
nové
říkali
než
se
člověk
starověku
než
se
dostal
vývojově
do
té
fáze
že
mohl
na
sebe
vzít
lidské
tělo
tomu
trvalo
a
toho
by
si
měl
nesmírně
váží
čili
kdyby
měl
všechno
udělat
proto
tělo
aby
mu
bylo
tou
oboru
služkou
na
té
cestě
k
bohu
která
mu
ochotně
bez
repliky
oporu
dělá
to
co
on
od
ní
pořádně
opravdu
služka
pro
všechno
to
znamená
to
tělo
musí
sloužit
i
za
okolnosti
velice
tvrdý.
Kdy
ten
duch
i
vy
na
druhé
daleko
více
než
to
tělo
vůbec
normálně
vyneslo
a
musí
tedy
vydržet
výkyvy
které
se
do
těžko
snáší
ale
v
každém
případě
musí
být
vždycky
v
takovém
stavu
vůbec
to
ty
čemu
tady
na
aby
já
du
proto
například
to
byli
vzorů
proč
ježíš
kristus
dělal
zázraky
protože
jestliže
tělo
slepé
rušilo
svou
sleposti
toho
dotyčného
na
cestě
k
bohu
tak
když
von
ho
zbavil
třebas
jenom
té
slepoty
a
nic
víc
tak
udělal
mnoho
pro
vlastní
cestu
k
bohu
toho
člověka
a
slepota
už
ho
nerušil
ano
tak
mnoho
těch.
Pány
je
nevyléčitelně
nemocných
o
vyléčil
hlavně
proto
aby
tělo
je
neruší
já
tým
že
jakmile
mě
bude
tělo
rušit
takže
nemá
smysl
abych
tady
na
tom
světě
vůbec
pět
to
nechci
vám
dávat
která
vás
všechny
tělo
uší
jak
se
tady
všechny
vo
spolu
mě
ne
sice
dejme
tomu
kdybyste
hodinu
byli
s
tou
rukou
tak
byste
jí
se
cítil
díru
šel
po
nebona
bolí
říká
jenže
já
se
na
to
zvyklí
takže
mě
už
neumí
přestože
objektivně
bolí
a
mě
o
subjektivně
nebo
lítam
ale
je
to
takle
a
takže
dejme
tomu
člověk
který
je
v
bitvě
radě
a
je
s
jak
vstoupit
svou
vůbec
nevšimne
že
je
radě
a
třebas
těch
se
raněná
a
kdyby
ale
nebojoval
tak
by
to
za
ním
krutě
pociťoval
tak
ti
ho
bylo
rušilo
a
tak
já
taky
dokud
bojuju
tak
mě
to
tělo
neruší
přestože
o
všelicos
uchy
tomu
tím
čím
dál
být
ale
nic
to
nesmí
ruší
rozumíte.
Tak
asi
jenom
já
myslím
stupňovat
zaujatost
vůči
té
své
cestě
a
učí
bohu
abych
jí
překonal
tuhlety
těžkosti
takže
dejme
tomu
božího
to
my
v
ruce
a
běžné
takže
já
z
toho
všechny
že
se
musím
rozhodli
abych
tu
bolest
chodil
před
to
a
ani
přemohl
se
soustředit
na
chůzi
na
ten
cíl
ale
soustředit
se
na
to
kolem
a
když
si
potom
všimnu
po
pěti
minut
že
tak
zjistím
že
vůbec
nebo
a
tak
dále
to
jsou
moje
léky
šel
si
uvědomuju
že
to
není
lék
běžný
nýbrž
že
je
to
lev
daleko
účinnější
než
medikamenty
to
není
medikamenty
ba
protože
neříkám
jen
to
smí
než
ba
období
ke
bývá
léčbou
symptomatické
to
znamená
všímá
si
následků
či.
O
kterých
ani
ten
kdo
ten
lék
složil
neměl
pár
ono
mu
šlo
jenom
o
to
aby
třebas
pavel
člověka
bolesti
hlavy
ale
že
ta
bolela
vy
dycky
má
někde
jinou
příčinu
každém
těle
jinou
to
už
to
léku
není
zamontován
pozoruju
kdežto
tuhleten
způsob
tedy
já
se
léčím
a
když
se
fakticky
léčil
jenom
zaujetím
musel
čin
odstupem
od
toho
ale
tak
to
nejsi
to
magické
to
je
léčit
za
základnímu
příčin.
A
tak
dejme
tomu
proto
jsem
získal
davu
samo
stav
a
příčinu
tvoření
těch
dvou
dalších
sourozence
zajímavé
že
třebas
manželka
po
šesti
letech
manželství
přišla
na
to
že
na
správně
aby
se
mi
to
měl
možnost
slovy
vysvětlit
nebylo
třeba
jít
to
složit
se
a
vona
roku
padesátjedna
třista
dva
to
že
je
to
správné
ještě
nebyla
z
to
si
dojem
měla
toho
trvalo
po
její
čest
tak
ta
je
četla
moje
spisy
a
potom
poslední
roky
života
a
veřejně
a
říkala
že
by
tam
věci
tím
o
tom
tom
je
to
tam
ovšem
bude
napravit
a
by
tam
bylo
přestože
to
nezapadá
do
toho
kontextu
takže
každý
z
vás
máte
k
dispozici
sil
kterého
málo
kdo
z
vás
udělat
těch
vite
víc
a
třebas
tu
další
ještě
jmenovat
ale
při
dýchání
máte
sil
to
by
pocitem
ho
nepoužíváte
a
to
je
nosný
kří.
Plus
vaše
představa
do
nosný
řík
vložená
vaše
představa
je
tak
dokonalý
sil
tem
že
všechna
ta
strana
které
říkáme
však
ty
ta
vesmírová
když
prochází
užití
tak
se
přej
předělá
naprosto
nevy
nou
a
blahodárný
sílu
v
lidském
těle
a
jak
se
to
dělá
že
když
dechu
tak
vždycky
na
sem
a
snažím
se
o
to
aby
to
bylo
plynulé
a
poměrně
pomalé
abych
stačil
ten
dech
sledovat
aby
mě
neprošel
nepozorovala
dech
tím
chybí
takové
kvantu
že
bych
jak
se
mu
nebyl
vědom
já
sem
si
vědom
toho
kvantu.
Toho
množství
těch
které
prochází
spím
tím
že
se
soustřeďuju
na
to
přímý
kudy
ten
dech
prochází
takže
cítím
pocházející
dech
a
to
můžete
každý
cítit
stalo
ho
cítí
a
normálně
když
dechu
za
sem
tak
vůbec
si
neuvědomuji
to
znamená
ten
přetr
nefunguje
ale
když
to
takhle
představou
podržuje
přip
mysli
tak
cituju
znamená
odhaluji
ostrovu
část
na
tady
zůstává
na
tom
filtr
a
ta
neškodná
už
prochází
do
toho
těla
a
působí
potom
já
když
to
způsobem
například
dýchám
málokdy.
A
myslím
při
tom
na
tom
pří
tak
za
malinký
okamžik
sedmkrát
nehnutá
je
po
veškeré
únavě
když
například
jím
já
například
to
není
tím
že
se
tím
pane
doktorem
on
je
řikáte
rychlejší
než
já
při
tom
víme
ale
já
proti
se
tomto
případě
vážím
těch
jogistům
je
oni
říkají
všechno
pořádně
pro
míchat
ústech
až
na
kašičku
a
teprve
potom
po
k.
A
to
je
jenom
nedokonalý
sem
dokonalejší
je
celý
bylo
myslet
na
to
jak
se
to
tam
probíhá
ten
se
ta
představa
jako
tady
tato
řítí
tak
já
myslím
a
ty
chuťový
pohany
taky
na
pokraji
jazyka
napasené
a
tím
tam
třeba
vám
jiný
druh
prany
ne
už
nějaké
ostrý
ale
jim
prany
která
způsobuje
že
dostanu
do
těla
látku
své
všestranně
nabyde
nevě
vesmírové
kterou
zrovna
to
tělo
potřebuje
pro
řádný
schod
mechanismus
lidského
těla
a
usnadnil
právě
založený
rámec
sebe
děním
reakci
krevní.
Společný
tak
takhle
všechno
tohleto
se
mění
vlivem
tohoto
sil
tu
se
použiju
tohoto
silu
znamená
přichází
už
do
těla
to
žalu
ku
dostřel
přes
trvá
pranicky
přefiltrovaný
láska
takže
když
by
to
byla
třebas
látka
méněcenné
neví
živá
tak
by
to
mělo
daleko
na
daleko
fázi
mysleme
jiný
lepší
než
to
ta
pravdu
šel
ve
tomu
možná
že
v
tom
koncentráku
když
mě
stačil
třebas
malinký
kousek
to
ba
a
jiné
to
nebyl
tak
velký
zázrak
protože
tento
princip
jsem
ovládal
a
když
jsem
ten
chleba
jeden
tak
jsem
po
tak
do
dýchal
se
až
se
velice
spolu
občanem
tam
není
ne
a
teprve
jako
každý.
Text view •
Help