EN | ES |

84-08B

84-08B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Pán dotaz také žijeme na úrovni ne existence že jo a říkám že ano protože kdybychom připraveni přípravě nebyli ničím a to prostředí museli stát tak by bylo pozdě my musíme být ve své nejvnitřnější podstatě ničím to znamená ne existovat abychom mohli potom vědomě neexistoval a tím se spojit s bohem jo. bych chtěl říct za sebe kdybych byl se neocitl na nějaké vyšší úrovni vlivem těch lékařů v tom předškolním věku a kdyby se mnou ta úroveň utá to jakými vidíme nechodila ne tak jsem neměl v sobě podnět k tomu abych jednal správně odtamtud pochází podnět abych jednal správně ne z mého rozumu prože to se příčilo rozumovýmu poznání matka mi to rozumně vykládá celé správné a jsem to nepřijal a dělal jsem do jen hlava toho že ale ono to pocházelo od někud co bylo vysoce nadřazeno poznání matky co je správné takže jsem samo se samozřejmostí poslouchal to co odtamtud pocházela proto jsem proto aby se nepodceňovali tyto lidé úrovni ne abychom hodit nějak moc věděli ale toho věděli že může k nám přimět co daleko cennější ho než co máme zrozování a nejenom to že to poznáváme ale že máme sílu to uskutečnit ta síla odtamtud může přijít jsem si jist že například dejme tomu v tom astrálu vy oni si mohou pokud se zdají těla. Což je reminiscence z tohoto světa ještě pokud se dají těla a když si bude tím mohou odejít do toho žlutého světla že voni tam načerpal takovou životní sílu že jich duše z leta nechci říct k se dostane k bohu do úžasný výši kde se může stýkat se svatými a jde ve si voní může dát radit a může mohou pociťovat třebas blaženost jsem třebas si vyslechl nebo jsem vyčetl jak třebas páter hlouposti něco vyšel vykládá vo svým posmrtným životě ne o blaženosti a o tom všem blažeností jiných duší tak to je tohleto že se zkoseni dojít tam odkud se čerpá takhle ta síla než to tady tu příležitost neměl neko tam že a jestliže jsem tam neměl takhle von přístupní di jako von. Ale aspoň se odtamtud čerpal vědomosti o tom co je správné tak je to způsobeno tím že jsem tam měl přístup ze strany poznání a ne ze strany blaženosti že ze strany ananda nýbrž že stany čit odjinud každý jsme jednostranný nějakým způsobem a to způsobilo poznávání začátku mělo života takže si nesmírně vážím třebas úrovně žluté jaký tam říká nebo úrovně bíle nebo úrovně na které je svatá terezie z avili která je za úrovněmi. Tam příbytek u boha to není žádná úroveň které příbytek u boha a to je pro nesplnil cenné že ona odtamtud může sestoupit ke mně nemůže se vstoupit sem do toho vědomí které si povídá které uvažuje musím zastavit úvahu ne což mi nedělá žádnou potíž se stavět myslel si musí supramentální oblasti namysli ne a tam se může se mnou setkat a můžeme napovědět třebas konkrétně na straně a ten metoda to si opravdu to si vem do vínku a tak dále no přesvědčit se o tom. Že že se o tom že všechno vychází z boha není tak těžké protože když například dejme tomu sem v tom předškolním věku začal se chovat podle toho co jsem poznával za správné a došlo to sedmnácti letech k tomu vědomí nesmrtelné podstaty ne ze které všechno pochází tou jsem potom poznal. Tak není to tak těžké rys dítě tohleto mohlo a ne totálním způsobem následování nýbrž jenom že poslouchal něco co poznával jako správné takže když my například znáte křesťanskou morálky a pože tej za správnou myslím že ano a vidíte se jim bez ohledu na svou vlastní vůlí vůli tak dorůstáte aniž víte jak do toho poznání vědomého poznání a jenom tímto principem je na ten pěstoval jsem přeškolním věku může vám zaručit tak že sem poznávat to vychází a to je poznání jenom jedné stránky samosebou byly poznáte toho boha a přes stránky ze které jste se k němu ubírali teprve potom s po těch ostatních strach a to je jasné ale von to stačí to je desátky jsem třebas toho pobo poznal napřed stránky existenční a. A to mělo za následek že jsem považoval existenci boží za pravou podstatnou ze které všechno vychází a které náležím a v existenci jsem šel to jsem se odevzdával to stačilo protože se odevzdával k něčemu skutečné téměř myšlením čili do do fáze vývojové že je pro vás skutečností to čemu se odevzdáváte a protože to napřed nedokážete se takhle odevzdat protože to není pro vás skutečné to se tím konáte správ co mám petře morálka katolická no křesťanská předpisuje za správné a to je kolikrát něco co není proti ve vaší vůli obsaženo a tedy odcházíte od sebe zapíráte vlastně sama sebe tímto skvělým způsobem je to sebezápor. Velice dobře praktikování velice aktivně praktikování a ten vás povede k tomu že budete ježíše ježíše krista na sledovat říká mi tady někdo z vás že je to v tom velice zná věc a že by bylo mnoho těch zasvěcených tímto způsobem není to pravda protože každý to dělá se dal je na dvou židlích a to je to nesmí být takhle kompromisní že jednou to udělám podle křesťanským mravouk a podle toho podle toho a podruhé to udělám podle sebe kdepák pořád všechno podle křesťanské mravouk. A máte dneska do velkou možnost poznávat toho krista nebo zdát jeho učení nebo jeho předpisy pro život daleko podrobněji než vám to křesťanská mou ka předpisuje a o tak máte opravdu možnost bez se dání na dvou židlích to taktika a pak to vede velice rychle velice prudce daleko učení než u to ve život samo sebou že se dospělí lidé máte všech pět pohromadě a to dítě nevědělo že to bude pochází od pána boha musím měl pán smysl že nevěří na nedošlo mu to do sedmnácti let je to od boha vedení tak budete začnete být vedeni bohem a bude to to jasně cti vedeni bohem a to bude pro vás tak velkým důkazem že potom vás někdo nepřiměje k tomu aby se zatím bohem nešli aby se mu neodevzdávali no. Proč do třebas v koncentráku dosah zavánějící to co za devět let předtím pracné činnosti protože jsem byl předtím dítě nerozumné rozumí taky dobrá věc taky světlo od boha a za druhé je vám žil v podmínkách kdy nevěřil nevěřil a to je naše strašná víra že to přežije ten koncentrák von si myslel že co chvíli může být zabit a že tedy jeho životě na vlásku nevěřil v nějaké takové do nekonečna protoho van existovat ze na světě nebo moha se ztrácí cho kon dál na ten nevěda takový konec když on věřil na blízké konec svůj čili on on se rozloučil apriori s tímto životem. Takže on se podobal člověku který vzdal toho tento život v duchu a to je to hlavní víte že na tom obrany se chtěl aby se v duchu vzdal svýho syna je potom o nemusel zabít ne on takhle se zabil fakticky v duchu a to bylo to pravé zabití a proto dělal tak velké pokroky ale toto toto je co by na tom nechápete a co vy neděláte my se nevzdáváme ničeho by v tom bych v tom světě máte hlavní střed to je výměna středu že to musíte udělat takže kdo tam v tom koncentráku věřil že zůstane na život že to přežije ten na vůbec nedal a jeho slovo moje slovo tedy padlo na neulovil těch pět co věřilo. Že tam nebo napřed čtyři že je tam skončí svůj život to znamená nevěřili v první nějaké tohoto života zdali se ho tak ty byli ochotni nastoupit cestu takovým způsobem že jsem žasl udělali všechno co mohli pro tu věc udělat a nemohli udržet pozici nemohli mít klid jako máme my tady že neměli co jíst ten měli co pít byli ustavičně ohrožován na životě a to nic to přesto plně neznamenalo nic co by je co by řekla že naopak co jim prozpíval čili to nerad říkal ale tam se ukázalo že po zlém to jde a podobrém to bohužel s vámi nejde to je jediný ten. Moment který asi je správný to neříkejte mně prosím vás že ježíš kristus promyšlené my mluvil že neplatil vůbec nemusel myslet na to co říkal vůbec ne on nemusel ani myslet na to jak křísil z mrtvých než kdo by musel myslet na slovo které pro náš a obdobně ne stejně nemusím myslet na to co mám říct proto se nemusím starat ono to de samovolně my všichni jdeme do oblasti samovolnosti že a ale musíme v se v něj naučit a před obracet to znamená nám jde možná samovolně bilo báni nebo ho globální nebo nevím co všecko nebo pěstování zahrádky proč to děláme z radostí a nadšením ale když nemáme tohleto zaujetí pro věc nebo když se tolik nezříkáme sama sebe jak bychom měli tak samovolnosti v oblasti duchovní nedo jdeme a to je ten kámen úrazu. Že ježíš kristus ne se dostal do samovolnosti toho léčení nemocných a vzkřísení mrtvých a a uvádění lidí do stavu spásy tak musel třicet let se vzdělávat v oddanosti tomuto světu musel ukázat že v tom jednota být poddán tomuto světu na určité úrovni to znamená plnit všechno co ten svět od tebe chce. Tak se stane samovolné to plnění to je nutný předpoklad pro to aby se mohl topit do jordánu a tak dále to jsem mockrát říkal tady nebudu opakovat jenom to by se to mluví nejsi a z obyčejný člověk jako jsem sem právě kdybys byl tím obyčejným člověkem tak byste daleko lepší pozici než ale tým nejsi syst složi tou bytostí která všechno rozebírá všemu se přijít na kloub i tomu co se na to se nemůže přijít rozumem musí stát meze ne a tím se stupňuje odevzdanost k tomu bohu. To co by bylo platný panně marii by věděla jak se to může stát že se skrz ním že na rodičím boží to nepotřebovala vědět a to byla nějaká událost je to porá že nepotřeboval těla narodil se narodil jsem nepotřeboval vědět nepotřebuješ mnoho věcí vědět ale i za tím říct ano staniž se podle toho slova pane bože chceš aby se narodil bůh když ano proti se nebyl větší prostora že džerardo majeli ne a prosím když se ztratil klíč ve ve studni a nemohli ho najít a on říkal přeje si bůh abychom sloužili o pýchou chrámu kde měli sloužím vše svatou přeje si bůh abychom tu mši sloužili zajisté všichni z přistupovali a on říkal dejte mi pro vás a vytáhl ten klíč po složte je zdát nahoru prosím tomu se být strašný prosťáček. Vo to bychom nebyli takové prostoty my schopni vy tento prostě nejsi schopen ani poloviční aniž to točí ani se ti to prostoty nejsi ochotna schopen sem právě měl před vámi tu přenese jako dítě vzal bral za samozřejmé že vede nějaké pojetí pravdy nepovažovat nevěděl jsem vodkud to je a která se to může stát a že to nějaké žluté světlo sem nese rozute světlo mám od husí ne a vono to přesto bylo nepotřebuje to to vědět jděte za tím bohem jako ten prosťáček a když budete jinak než prosťáček tak to nebude ono to se nikam nedostanete si myslím že nejúspěšnější částmi ho života nebyla někde když jsem se považoval za svatýho od sedmnácti do šestadvaceti ale ne směšný ni část mého života byla do těch sedmnácti let když jsem jako dítě na to šel velice prostě bez znalosti původu toho co se mnou málo a co vedlo. Přehrada gottwaldov dvacátého třetí osmdesát čtyři jestliže ježíš kristus řekl hledejte především království boží a vše ostatní vám bude přidáno to měl z vlastní zkušenosti neboť on když do třiceti let třebas vůbec nekázal vůbec náboženství nepropagoval vůbec neléčil nedělal zázraky a tak dále co s tím neměl učedníky než byl pouhým tesaře který se shodovat se společností ve kterou žil poddán výborný mrtva stylizaci mi potom po třiceti let tak to je nedílná součást duchovní cesty oddán tomuto světu tak účel vám to dal smysl to se to sta se za tuhletu fázi vývojovou ano. A bylo mu přidáno i v chvíli všechno když hledal to království boží pomocí této oddanosti nebo podle nosti svět ona ta poddanost je tu taky hned nebyla prvním kamenem na cestě kterou který musel jako přeskočit nebo tak nějak obejít protože my víme dobře že když třebas byl pronásledován tím herodesem takže při utíkat to se nepředstíral přes rozumem rozumím vole a teprve potom se vrátil a ten rozum neměl toto neberte potom ten herodes ne na něj moc a takže i u těch je dobrých a i to souvisí s hledání království božího především. Podívejte se proč mám právo vůbec na k mluvit protože nikdo žádný učený s nebe nespadl a sem byl k tomu z toho způsobu myšlení nebo jednání vychováván trpělivě trpělivě a pomalu takhle jak dneska mluvím a třebas i podle toho jednám mi to nešlo o plo mládí takže jsem byl poučován tím v uvozovkách a sem co je správné nejenom že jsem byl poučován co je správné ale měl jsem z tohoto hlasu taky moc vyplývající že jsem byl schopen se toho držel. A to mělo za následek že jsem trvalé soustavně šlapal po své vlastní hledat především království boží znamená především především taky ne jednat podle vlastní podle vlastní vůle jednat do míry jako třebas musí mít zachován tělo musím se stal aby bylo volné aby aby nebylo nemocné a nerušilo co to mohu vlastní vůli moci ale čemu rozumím. Stanovit si o tom nějaký úsudek a podle toho jedna když mám k dispozici postupně jedění jiné než svém je chyba kde se mi dostává možnosti poznávat vůli vyšším která třebas není schopná s mou vlastní vůlí rozumíte tak se musím držet v této jiné vůle a to je ta správná cesta k bohu naprosto neomylný této hledání království božího především v trní fázi že proti vlastní vůli je nám ano když poznávám že je to správné by to nebylo spadl tak za bylo taky správné proti matný vůle jednat. Ale jestliže to správné a to poznávám vnitřně jako správné tak jedna tvrdě proti vlastní vůli o s to vůbec nelíbí nejde to jak možná i k duhu a možná že nevím co všecko ještě že si třebas o tom myslím tělo strašně odvážné že bych měl s tím přestat a jestliže nepřestanu a držet se toho protože vím že je za tím nějaká pravda které třebas nerozumím tak to dopadne zcela opačné že si tak sem se obávali třeba dejme tomu čtrnáct před vstupem do koncentráku a přeskočím že bych musel sedět celý život to je beznadějně dlouhé tak se před koncentrákem sem na jedno z tohoto pramene věděl že se ocitnu k raním nebezpečí života za jakých okolností a co to bude že to bude koncentráku to zase nevěděl ale měl jsem jako to při tom to vývoji toho vnitřního hlasu bylo věčné ne se nejnovějších proč. Ale jsem taky čím to souvisí s to souvisí mimo tak protože byla při tom tom zjevením přítomna moje maminka tak jsem hned vodbyl jednu část toho a říkal jsem matko tam mám miluje esi taky vynadám že budu tak velké nebezpečí a že mně půjde o život protože ty si myslí že si křesťanská a že se k bohu ale při tom se se stará o svýho syna než je hodné cenili česky řečeno ho radši než pána boha. A tohleto když v tom řádu hodnot bude pořád takhle obrácený tak zabiješ pamatuji ona začla plakat jako příteli zabíjet se čeho se řekl že se to tak mi byl v tom ta ho u toho poznání byl by propadl a tak dále všechno my to vyšší to jsem říkal nejvyšší ten tentokrát musí slevit z mateřské lásky než nesleví tak zemřu ona si chtěl let proč sem říkal proč protože nejsme oddělenou bytostí jeden osmé. Jestliže někdo vstupuje třebas v indii na nějakého ašramu tak musí celá rodina dovolit aby tam směl vstoupí musí ho uvolní a jestli ty nepovolaní z lásky mateřské tak nemohu vstoupit do dalšího stupně vývojového čili musím při tom zahynout protože jinak můj život nemá smyslu bez toho vzestupu se o nějaký úkol a s ním mám vykonat musím být na určité výši a na ještě dneska nejsem tak tak dobrá a ne to slíbila věřte mi to kdyby byla maminka se nestala. opičí ale které obrovského a ty mateřské nebyla opičí a tak jsem nikdy nechoval dělala vo býval na to ne ale opravdu dělala pro všecko že ona se cítil povinován a tím jsem si myslel že je to promeškal to je ruce ne že to voda infekce aby přistoupila nebyl to že to způsobil lékař takhle ta nedopatření lékařské řek zase příde kani se mnou vyšším to vykládám jak se toho moh lékař dopustit že když vymazat cíle tak se to nechal pro a dělal všechno aby pro rostl eště si že to si slova. Tak zkrátka dobře to všechno jak důvod ne ty den co nám bych bez radši a s tím byl nedokázal vy na tom daleko lépe než vy to dokážete bez řečeno ti ale jsem dycky musel být mučen bych tak řekl aby vůbec přidal něco ještě pár ano a tam řeknu kdyby za mnou bylo nestalo to nové hodnocení matčino tomu synu ten poměr přip opravený tak bych byl v tom v chvíli vlivem esesman styl zabít se tak samovolně neodevzdal že by matka držela zuby aniž to samosebou tam dáno tisíce kilometrů jsem ten ten akto této roli i vyčítáno člověk si to po pásce dovede z boha ano. Ale že pustila z uzdy že že si prostě říkala je rukou božích a to je lepší ruka než matčina asi tak to že je to velice těžce nesla tak byla dokonale spojena s mým způsobem života tamto to setra ku o dýchal cos sebe o sebe tam života vzdal takže na sto ta jsem přicházel domů v koncentráku a vidím mojím vínku paní mako a si takhle po ulici před nou. A říkám no kdy vyšší rovnou popadl a ohlásil se takový mohl trefil šlak radostí ne tak jsem šel pořád pomalinku zatím a když se mu byl dost blízko si nemáme tech sem říkal dobrý den paní pakoňové takhle neřekl sem sem to sem na řeka karle vím že přichází a neobrátil se mám proto petrovu eště budete plán a koláč to na věděli vodě měla přijdu chodila po ulici říkal ty potom že by dělal teď musí přijít nikdo by to nepsal pochopitelné. A se spadli nedávali stravu váš ice vrátíte na ten nezmate blahem to pochopitelně ne a on to přestala byla dokonale informován tou novou páskou daleko kvalitativní vadila stali něj a to je nám ale to museli vopravdu andělé úsvit aby vůbec něco takového protože nebyla ochotna poslechnout dávno před tím se toto stalo že mám pravdu v tom jak jedna že dobře věděla za samotní a při životě a tak by tak viděl a taky své že totiž ten člověk který se dostane spoje o nějakou novou kvalitu tak najednou začne o považovat čím co bylo předtím on předtím jedl pil spal ne nebo studoval nevim říkal dělal a teď z toho nic nechce dělat se dělat něco nového třebas sem si tam odevzdat tomu bohu ale nemusel jsem se to mistře nemusel se pít samo sebou tím mentis sem studovat to byli to bylo. jsem nedbal na tu matku kde byla ta láska bližního ale tam ani tu jsem nepotřeboval ne to nebyla pravda celá jenom ta základní pravda tam byla vrcholná patřit jenom k tomu bohu neseděl jak na to jinak než shořelo hrnout ne všechno mu ten nechat matka nehádali to nejde tělo ne je nedělo dneska vím že to tomu tak není ale třebas ještě v tom koncentráku když jsem potom zase udělal takový skok že vlivem toho že jsem opustil tento svůj život to hrobě pevný toti tak sem udělal ten prože sem se stal rázem učedníkem páně nebyl se mi nikdy jako vtělený učedník nedivil že se jako na svatýho petr nebo nesvate. I si takový se nedal rychle jsem se tím stal se s tím stal to mělo plave neblahé nás blahé především v tom že jsem se přesvědčil o čem by se těžko se i na stejně mezi skokem že existují takový ti takové hady tam ten zákon a a je jedná určitým způsobem je podobně jako zvíře tu sentimentální tak to této zákonitosti dokonale zapadá a předal by kus nepodaří přes do jiné zákony a že existujou jiné zase zákonitosti vyšší ne se tam jasně přesvědč jsem ten meze a ten zbytku opustil zákonitost člověka který se o sebe stav dokonale opustil starost o sebe dokonale. Tak to mělo za nás že sem se beze zbytku ocitli masité úrovni kde jsem především nebyl vidět těmi esesmanům takže oni týrali třebas směrem ke mně pohasly byli z jedné strany očisvede rušit druhým a jsem stal uprostřed nich mně se to vůbec nerozpoltí všichni opo vlaku ani na koukali kdy to na taky přijde a na to nedošlo ale jenom na těsně levnou ten veďte ten ležel třebas trápit krve jo a ne se tam takhle stál a čekal jsem on se vám nelekal to přijde ste tomu dosti jsem nebyl iv musí dobýt když jsem živ tímto způsobem ale co jiného mezi bloku se nesmělo přecházet tam byla nemusel tak každé každou užitky vrní. jsem věděl že mohu přejít protože jsem byl toho úkolu tam měl přecházel to by čtyři blok jedno bloku do druhého to byla ta ta no tak se jako ten tam na konec chalupa dobrá takový a set metrů a projít nepozorovala bylo možné protože to byli za ho kali stroj pušky a někdo byl zastřelil my se tam odvážil době nazvané pracovní pet a ten byl pozoroval ze strany těch jedněch z toho jenom bohu že sem vycházel se stali těch druhých ke se měl líbilo a že tam že jsem ji svítit tam přijdu že po podobně a oni tajně si zastřelí si vod nesou otvoru nebo ne ale oni nikdo nikdy nespatřily nespatřily a jsem to dělal nesčetněkrát todleto že vím dneska že jsem nebyl pro pro se nebyl vidět ten a leží ho zatím měli to mně připomíná tu situaci produkt ve se s tím nějak ztotožňuju toho pátera pia když tam přišli třebas za ním Tak procesí nová na tu ty z měl interní a on měl jiný úkol věnovat se hříšníků tak chodil mezi nimi věnoval sem těm říka protože ho měl schopnost jsem on neměl ale on měl tu po že viděl do duše těch lidí a on tomuto řekl tamhleto k tomu co řekl ono dycky narazil s tím kladem na hlavičku přemíru a mezi tím chodili teoretici a hledali ho a byli u něho a sebe vrátili to je jedno nikdo mu nic mít neviděl ani jedno nebyl přerušena nepotírejte prv když dokončil všechny ty pacienty který tam měl na starosti tak se pánové co si přejete. A na jednoho všichni viděli vsoukly se kolem jeho a hříšníci byli pryč a on teďka ji menoval nepře proti nechal se sem a oni na kovaný a protože si vykonal napřed především to co souvislost království boží a ten taky protože to svůj so přečíst a to si by se to mohl dělat a nemusel jsem se bál kdyby se byl na cestě začal obávat malinko je tak začal esesmani děje s tou namířeno pro ni puškou a byl by začal střílet takto jsem měl na padnou strach ale to bylo tam nejzázračnější ho a sou nic ji přijímal u toho stolu nastoupilo jednadvacet že do rozdělovali kalech se ba na den každýmu ne. A to se všech strohá dali do větší že rozdělí ten celý se na jednadvacet sme na dvacet bylo věcem tří na by to bylo pravil tak jsem to rozdělil musem to naopak celkem stejné oni se hádali u těch dvacet kusů ale ten nejmenší tam vždycky zbyl tak ten byl na a jsem nikdy nereptal protože jsem neměl na jako voni jsem celou tu dobu kde jsme žili takle bídně o jednom karlička neba nemě neměl hlad voni měli vize jsem neměl jít ne nechci přecházet a vy by byl vůbec ne jet a se taky nestalo ne ale to všechno bylo proto že jsem hledal především království boží a proti tomu jsem se chtěl to dostat této přednášky ne pro sebe. Stejnou měrou pro ty mýma jste lépe řečeno stejnou měrou pro ty ty takže to způsobilo že tam nikam taková rovnováha mezi láskou k sobě a svůj bližnímu ježíš kristus od sem to měl za zlé říkal my mysleno bližního jako sama sebe víte že to strašně těžké protože ten bližní ovšem své vlastní názory to vím nejlépe při spolužití s dětmi sami a při spolu sva ženou. Že oni měli svůj vlastní názor na věci a bylo těžko jím to brát a teď je mějte při tom rád stejně jako sebe když si myslím když ty myslíte že je na ji spatně nebylo mně nic jiného než když třebas manželka vypadala i v po ne jiných principů než s od toho na chvíli odejít a že to zneklidňovalo znak bych byl radili jako tak dělá vám ne že sem měl preventivní ne všechny nože a všechny revolver schovat abych to udělal a a tak dětičky by cíle. Ale jsem odešel radši do vedlejšího pokoj a když se o to jak jsem to musí vstoupit tou nazpátek a začal jsem to tělo po svém a neřekl proč a oni jenom se dívali takže jsem tehdy neměl schopnost nebo neměl jsem možnost vyučovat se děti slovem protože manželka taky to mocen mluvil mluvící do toho ty byla na nebyla poráží v ale byla by považoval v tom případě za porá protože ona byla sta že způsob jak jedná je správný je že základna které říkáme tělo když živé tělo je nepostradatelné prostředkem jakpořád. A kdyby tomu tak nebylo tak by ježíš kristus byl nekázal jeden jiný život tím chtěl ukázat na důležitosti a važte si tohoto dělali nové říkali než se člověk starověku než se dostal vývojově do fáze že mohl na sebe vzít lidské tělo tomu trvalo a toho by si měl nesmírně váží čili kdyby měl všechno udělat proto tělo aby mu bylo tou oboru služkou na cestě k bohu která mu ochotně bez repliky oporu dělá to co on od pořádně opravdu služka pro všechno to znamená to tělo musí sloužit i za okolnosti velice tvrdý. Kdy ten duch i vy na druhé daleko více než to tělo vůbec normálně vyneslo a musí tedy vydržet výkyvy které se do těžko snáší ale v každém případě musí být vždycky v takovém stavu vůbec to ty čemu tady na aby du proto například to byli vzorů proč ježíš kristus dělal zázraky protože jestliže tělo slepé rušilo svou sleposti toho dotyčného na cestě k bohu tak když von ho zbavil třebas jenom slepoty a nic víc tak udělal mnoho pro vlastní cestu k bohu toho člověka a slepota ho nerušil ano tak mnoho těch. Pány je nevyléčitelně nemocných o vyléčil hlavně proto aby tělo je neruší tým že jakmile bude tělo rušit takže nemá smysl abych tady na tom světě vůbec pět to nechci vám dávat která vás všechny tělo uší jak se tady všechny vo spolu ne sice dejme tomu kdybyste hodinu byli s tou rukou tak byste se cítil díru šel po nebona bolí říká jenže se na to zvyklí takže neumí přestože objektivně bolí a o subjektivně nebo lítam ale je to takle a takže dejme tomu člověk který je v bitvě radě a je s jak vstoupit svou vůbec nevšimne že je radě a třebas těch se raněná a kdyby ale nebojoval tak by to za ním krutě pociťoval tak ti ho bylo rušilo a tak taky dokud bojuju tak to tělo neruší přestože o všelicos uchy tomu tím čím dál být ale nic to nesmí ruší rozumíte. Tak asi jenom myslím stupňovat zaujatost vůči své cestě a učí bohu abych překonal tuhlety těžkosti takže dejme tomu božího to my v ruce a běžné takže z toho všechny že se musím rozhodli abych tu bolest chodil před to a ani přemohl se soustředit na chůzi na ten cíl ale soustředit se na to kolem a když si potom všimnu po pěti minut že tak zjistím že vůbec nebo a tak dále to jsou moje léky šel si uvědomuju že to není lék běžný nýbrž že je to lev daleko účinnější než medikamenty to není medikamenty ba protože neříkám jen to smí než ba období ke bývá léčbou symptomatické to znamená všímá si následků či. O kterých ani ten kdo ten lék složil neměl pár ono mu šlo jenom o to aby třebas pavel člověka bolesti hlavy ale že ta bolela vy dycky někde jinou příčinu každém těle jinou to to léku není zamontován pozoruju kdežto tuhleten způsob tedy se léčím a když se fakticky léčil jenom zaujetím musel čin odstupem od toho ale tak to nejsi to magické to je léčit za základnímu příčin. A tak dejme tomu proto jsem získal davu samo stav a příčinu tvoření těch dvou dalších sourozence zajímavé že třebas manželka po šesti letech manželství přišla na to že na správně aby se mi to měl možnost slovy vysvětlit nebylo třeba jít to složit se a vona roku padesátjedna třista dva to že je to správné ještě nebyla z to si dojem měla toho trvalo po její čest tak ta je četla moje spisy a potom poslední roky života a veřejně a říkala že by tam věci tím o tom tom je to tam ovšem bude napravit a by tam bylo přestože to nezapadá do toho kontextu takže každý z vás máte k dispozici sil kterého málo kdo z vás udělat těch vite víc a třebas tu další ještě jmenovat ale při dýchání máte sil to by pocitem ho nepoužíváte a to je nosný kří. Plus vaše představa do nosný řík vložená vaše představa je tak dokonalý sil tem že všechna ta strana které říkáme však ty ta vesmírová když prochází užití tak se přej předělá naprosto nevy nou a blahodárný sílu v lidském těle a jak se to dělá že když dechu tak vždycky na sem a snažím se o to aby to bylo plynulé a poměrně pomalé abych stačil ten dech sledovat aby neprošel nepozorovala dech tím chybí takové kvantu že bych jak se mu nebyl vědom sem si vědom toho kvantu. Toho množství těch které prochází spím tím že se soustřeďuju na to přímý kudy ten dech prochází takže cítím pocházející dech a to můžete každý cítit stalo ho cítí a normálně když dechu za sem tak vůbec si neuvědomuji to znamená ten přetr nefunguje ale když to takhle představou podržuje přip mysli tak cituju znamená odhaluji ostrovu část na tady zůstává na tom filtr a ta neškodná prochází do toho těla a působí potom když to způsobem například dýchám málokdy. A myslím při tom na tom pří tak za malinký okamžik sedmkrát nehnutá je po veškeré únavě když například jím například to není tím že se tím pane doktorem on je řikáte rychlejší než při tom víme ale proti se tomto případě vážím těch jogistům je oni říkají všechno pořádně pro míchat ústech na kašičku a teprve potom po k. A to je jenom nedokonalý sem dokonalejší je celý bylo myslet na to jak se to tam probíhá ten se ta představa jako tady tato řítí tak myslím a ty chuťový pohany taky na pokraji jazyka napasené a tím tam třeba vám jiný druh prany ne nějaké ostrý ale jim prany která způsobuje že dostanu do těla látku své všestranně nabyde nevě vesmírové kterou zrovna to tělo potřebuje pro řádný schod mechanismus lidského těla a usnadnil právě založený rámec sebe děním reakci krevní. Společný tak takhle všechno tohleto se mění vlivem tohoto sil tu se použiju tohoto silu znamená přichází do těla to žalu ku dostřel přes trvá pranicky přefiltrovaný láska takže když by to byla třebas látka méněcenné neví živá tak by to mělo daleko na daleko fázi mysleme jiný lepší než to ta pravdu šel ve tomu možná že v tom koncentráku když stačil třebas malinký kousek to ba a jiné to nebyl tak velký zázrak protože tento princip jsem ovládal a když jsem ten chleba jeden tak jsem po tak do dýchal se se velice spolu občanem tam není ne a teprve jako každý.

Download XMLDownload textWaveform view