Waveform view
82-26
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Všem
je
jiný
než
u
člověka
který
ho
musím
za
hrani
podle
ší
život
pochopitelně
jako
se
to
třeba
znovu
ten
daleko
větší
měrou
v
těch
bolestí
než
jiného
a
nebojím
se
že
muž
oním
a
utá
to
bych
se
bál
že
bych
způsoboval
útlum
něčeho
co
se
nemá
utlumování
nebo
z
vydání
na
něco
co
by
potom
mu
zničilo
třebas
sedminu
a
co
všechno
já
se
to
lékařsky
nevyvedlo
vykládal
detailně
ale
o
tom
něco
jakém
nezáleží
a
jsem
potřeboval
nám
pochopit
že
tak
mě
lékaři
jsou
kteří
toto
znají
jo
a
on
byl
výtečný
na
své
mystiky
byl
do
centrem
a
pra
plným
právem
a
no
to
bylo
člověk
poživačnou
to
všechno
bylo
u
něho
to
je
zajímavé
byl
ráno
byl
prostě
po
povíván
se
tomu
říká
v
francouzsky
dove
si
žil
ale
já
vám
chci
pomlouvat
všechna.
To
je
po
smrti
jestliže
ten
člověk
tedy
dá
na
toto
rozlišování
které
má
takové
nepatrné
začátky
celkem
ani
postřehnutelný
ze
začátku
tak
ono
se
mu
vyví
když
jsem
měl
nedá
tak
ho
zabije
a
jak
při
tom
a
to
té
cestě
poznání
nestoupá
stejnou
měrou
jako
úsilí
toho
člověka
taky
ta
samovolná
schopnost
rozeznávací
ta
schopnost
s
rozpozná
vaší
pravdy
kde
se
má
aplikovat
a
de
ne
kde
jste
levá
aplikovat
tak
kde
ne
že
jo
tak
asi
vite
byl
obecně
tak
ta
cesta
dá
nevede
my
musíme
dovolit
tomu
automatismu
dvě
a
to
je
von
aby
se
rozvíjel
tak
my
musíme
nám
k
tomu
schopnost
musíme
na
tom
prostor
ve
svým
životě
je
musíme
poslechnout
tím
že
ho
poslechne.
Tak
ho
živým
ten
se
živí
jinak
než
potravou
on
taky
bere
z
toho
to
od
toho
automatismu
ty
na
ale
to
by
mu
nestačilo
o
životu
to
by
by
si
to
všechno
za
tak
řek
modlí
ne
tak
jak
jsem
vám
říkal
a
to
nemůže
když
si
bereme
otrava
vodu
tak
nemusím
odbývat
naopak
jsem
při
plném
vědomí
a
on
si
to
bere
od
mu
takže
já
vnitřní
modlitba
ho
báječně
si
tí
na
potom
řeknu
jaký
druh
modlitbě
třeba
zavést
abychom
nakrmil
aspoň
na
den
ten
otci
dvě
protože
on
si
tu
potravinu
žádá
způsobem
kořistnicky
přímo
bych
křičí
jako
malý
dítě
že
dneska
jsme
ho
nedali
najít
já
jsem
se
nikdy
neprovinil
proti
principu
vnitřní
modlitby
ani
jeden
den
se
mý
nemy
nechal
ve
svém
životě
od
roku
třicet
tedy
nebo
toho
vy
jsem
přímo
nastoupil
cestu
protože
bych
ten
tito
automat
do.
Nevydržel
ten
by
tam
zval
jako
malý
tě
i
s
ne
jemu
je
tady
řada
krmit
a
tak
je
ve
mně
živý
a
to
je
v
pořádku
takže
já
teďka
třebas
když
s
vámi
takhle
mluvím
tak
já
tu
rozumu
s
vámi
provádím
jako
modlitbu
vnitřní
na
jako
jako
řeka
a
já
ho
zároveň
k
mi
nejenom
vás
a
jak
jim
taky
aby
mě
nepřečetl
v
tom
ví
a
aby
nepřišel
a
ty
mě
zase
dává
snést
rozlišovací
tak
to
takové
míry
abych
vám
mohl
říct
co
vám
smím
říct
to
co
vám
nemíří
takže
jestliže
si
všimnete
mezi
žák
si
teď
jak
já
zapřažen
tak
takhle
a
tak
něco
jiného
začnu
je
odněkud
vodu
rozumíte
to
není
že
bych
ztratil
kontakt
nýbrž
že
dávám
tomu
řeknete
vnitřní
a
se
že
se
na
ně
a
ten
slyším
to
by
šel
do
blázince
radši
ale
já
vím
kde
mám
přestat
a
kde
mám
navázat
a
tak
dále
jo
takže
já
to
beru
takovou
cestou.
Nejmenšího
odporu
vůči
tomu
vnitřnímu
já
nebo
když
tomu
automatismu
dvě
a
když
tedy
vyvine
patřičnou
měrou
schopnost
rozlišovací
a
řídíme
se
jí
se
jí
poslušní
bytost
ne
z
toho
systém
ve
svém
že
to
musí
být
systém
tak
se
dočkáte
toho
čeho
se
dočkal
židovský
národ
potíží
sedmi
sty
letech
že
se
v
nás
narodí
vědomí
nesmrtelnosti
to
se
mi
stalo
v
těch
sedmnácti
letech
tam
jsem
se
tam
se
narodil
ježíš
v
betlémě
u
mě
rozumíte
žádný
byste
sem
neviděl
žádný
bethe
se
nevěděl
ani
betlému
jsem
nerozuměl
co
to
je
to
jsem
nevěděl
až
roku
třicet
devět
devět
let
potom
se
to
dověděl
co
sem
to
roku
třicátýho
prožil
ani
toho
že
se
to
ste
prože
to
není
třeba
ale
že
se
to
děje
a
že
se
šel
má
to
ty
účinky
z
těch
účinků
žijete
a
ne
z
toho
že
víte
že
to.
Klasifikovat
tomu
se
ke
všemu
dostanete
k
té
klasifikace
to
už
jsou
moje
poslední
chvíle
život
tak
že
už
to
umím
k
si
přikovat
že
ano
běží
život
až
na
pán
rakoviny
aktivitou
kdežto
tento
život
se
tu
poznání
je
chrakterizovat
souběžně
probíhajícím
růstem
trpnosti
zatímco
při
cestě
lásky.
A
trpnost
začíná
dostat
pozdějším
stádiu
protože
dejme
tomu
všech
stavem
sí
být
absolutně
trpný
ten
člověk
aby
mohl
vybavit
extazi
toho
boha
tak
a
jeho
to
nerušilo
abyste
extaze
ne
předčasně
ne
vypadl
tak
tady
musí
začátku
být
trpný
ústí
mít
sluh
připraveni
k
tomu
hlasu
toho
automatismu
dvě
a
říkala
to
o
toho
vlast
není
rozumíte
tomu
povědomí
co
má
dělat
a
trpně
musí
do
toho
dít
aktivitou
nesmí
oponovat
kdyby
malinko
oponoval
tak
se
to
nikdy
nerozvinete
se
stane
zrádcem
celé
té
cesty
jako
ten
jidáš
malinko
pol
dobrém
oponoval
a
ono
to
dopadlo
sebezáchovy
nakonec
ovšem
upozorňuju
vás
že
kdyby
byl
ježíš
kristus
modlila
k
tomu
moc
tak
nezradil
toho
ježíše
nemusela
to
první
sousto
přečte.
Poslední
večeři
já
pošeptal
mu
co
slyšeli
jenom
svatý
jan
tam
to
uvádět
jeli
jiný
o
tom
neví
myslí
co
chceš
udělat
z
měli
chleba
jidáš
vypad
a
že
ho
vodradil
a
a
tak
dále
že
jo
takže
ježíš
se
chtěl
zmařit
rozumíte
mě
to
si
vite
byste
dobře
vy
se
musíte
ch
na
té
cestě
zmařit
to
je
důležité
protože
dokud
nezemře
zrno
tak
se
nenarodí
tak
ne
vydá
stonásobný
užitek
ovšem
to
není
smrt
lidská
vůbec
ne
to
s
tím
společno
nebo
nějaký
odchod
od
něčeho
co
mám
rád
co
to
to
je
takový
primitivismus
jí
si
na
poušti
si
do
klade
hrozný
princ
věříte
to
bych
nikomu
nedoporučoval
taky
ježíš
kristus
nikomu
nedoporučuje
se
to
potom
nějak
vyvinulo
to
já
vím
nemám
křesťanům
za
zlé
protože
to
byla
sebe
obrana
křesťanství
že
tedy
poměry
byli
takové
že
jedině
za
zdi.
Se
to
mohlo
uchu
chránit
kdyby
byli
bývali
neexistovaly
v
době
stěhování
národů
kláštery
například
sebe
ta
velkým
stýkáš
který
a
jiný
tak
se
křesťanství
vůbec
nezachovalo
vůči
těm
barbora
vůbec
se
ne
udrželo
pronásledování
ježíš
říma
tu
byli
byli
nesli
ale
ten
pár
barvou
i
nesnese
protože
těm
byli
spálili
celou
nitra
tur
všecko
vůbec
když
jsem
toto
kdyby
vodnaučili
člověka
číst
a
psát
přes
oni
to
nepotřebovali
ty
barbaři
je
tam
spadli
ne
ale
voni
se
pohani
těch
bohů
za
těmi
my
oni
do
těch
klášterů
nežli
takže
bere
s
ink
kláštery
a
augustin
na
ský
kláštery
zachovali
takovou
tenounký
vrcholu
poznání
za
těmi
smy
a
z
toho
se
to
potom
až
moh
až
tam
byl
na
upadla
v
těch
mužích
barbaři
proto
se
mě
udělat
to
tomu
nás
tady
vede
ježíš.
Když
a
teď
jestliže
toto
dělá
tak
proto
zrození
v
betlémě
které
jste
se
né
podstaty
vědomí
toho
nesmrtelné
potom
a
ty
von
začíná
mít
moudrost
kterou
jiné
jiní
lidi
nemají
a
kdyby
nějak
vystavoval
na
oko
na
navenek
tak
by
za
chvilinku
byl
odsouzen
tou
společnosti
která
nedosahujete
výše
protože
nejsnazší
je
čemu
nerozumím
že
je
to
hloupé
že
na
to
všichni
lidi
udělají
sem
nerozumíte
a
říkají
ne
aby
pátrat
protože
nemají
k
tomu
trpělivost
a
že
to
je
to
hloupé
je
to
nerozumné
co
on
říká
ne
a
ten
člověk
není
normální
tak
to
oni
musí
dát
pozor
a
tu
moudrost
která
mě
už
kvete
nedává
ještě
pro
ty
plody
jenom
kvete
tak
tu
musí
skrývat
a
proto
ježíš.
Ochotně
se
dal
ve
dvanácti
letech
u
tý
rodičů
odvedl
na
sebe
domova
a
byl
jim
poddal
až
do
třiceti
protože
se
tam
překypovala
už
moudrostí
v
tom
chrámu
u
těch
mudrců
že
ano
takové
záchvaty
moudrosti
nastávají
v
té
době
když
tedy
rozvine
ten
život
tak
že
například
kdyby
byl
lékařem
tak
to
moje
řemeslo
mě
půjde
samovolně
už
budu
vědět
jak
na
to
v
každém
případě
kdyby
byl
učitelem
zrovna
ta
a
tak
dále
čímkoliv
byl
řezbářem
zrovna
že
to
všechno
samo
dyž
já
tou
společnosti
vycházím
už
se
nezřekl
před
našel
všechny
styčný
body
s
touto
společností
diskusi
se
celým
okolím
tak
jsem
dokázal
jednu
důležitou
věc
že
jsem
přestal
být
jenom
svůj
že
se
začal
být
také
těch
lidí
okolo
sebe
že
jsem
jim
byl
sluhou.
Tak
jak
bylo
vhodné
jim
býti
pro
svoje
povolání
třebas
že
že
jsem
se
sem
nebyl
více
sebou
pro
sebe
žijící
nýbrž
také
pro
ně
stejnou
měrou
je
že
se
učil
milovat
bližního
jako
sebe
tam
to
musí
ta
cesta
lásky
musí
takhle
paralelně
probíhat
jestli
neprobíhá
tak
tato
mezera
se
potom
objeví
jako
nepřekonatelné
překážka
dalších
stupních
a
když
se
toto
dokáže
že
já
své
povolání
bez
reptání
já
protože
mě
to
třebas
zatěžující
v
tom
vidím
stejnou
povinnost
jako
vůči
sobě
samému
ne
větší
stejnou
já
musím
taky
dopomoci
může
sobě
plnit
se
se
přestavovat
a
ne
abych
byl
pro
ně
schopný
něco
dělat
tak
pak
je
nejvyšší
okamžik
nejvyšší
čas
abych
se
z
tohoto
stupně
dostal
dál
je
to
samovolnost
tak
potom
musím
tajně
aby
to
někdo.
Nevěděl
on
se
nepoučil
se
svou
rodinou
který
ježíš
když
šel
do
jordánu
tajně
musím
odejít
do
jordánu
já
musím
vysvětlit
co
to
je
ale
já
vám
to
jenom
řeknu
na
podobenství
ramakrišny
strašně
líbí
já
ho
čas
to
opakuju
tak
mu
se
prominuto
ti
všichni
znáte
svých
spisů
nebo
tak
jeden
člověk
přišel
jednomu
světci
jedna
že
například
jednomu
sice
a
řeknu
prosím
tě
se
asi
ne
já
mám
obavu
že
boj
muž
ok
ne
zanik
plán
odejde
ode
mě
zanechá
slé
děti
tady
mé
děti
tady
a
jeho
děti
nebude
se
nás
všímat
a
bude
věcem
a
já
bych
to
těžce
nesla
protože
máme
tady
děti
které
se
třeba
vychovat
a
by
na
něm
nově.
A
podobně
jak
to
mám
zažít
aby
se
to
nestalo
a
on
říkal
řekni
mi
ty
znaky
těch
jeho
příprav
no
von
si
koupil
ten
šat
on
už
se
postím
a
takovýhle
věci
dělá
už
trénuje
na
to
a
ramakrišna
řekl
ten
světec
řekl
pardon
tak
buď
bez
starosti
ten
nikdy
se
san
synem
nestane
a
já
tě
před
jak
se
to
dělá
roztrhl
svoje
světského
ucho
a
vodešel
nikdo
nevěděl
kam
takhle
to
dělá
rostou
to
všechno
víte
ježíš
kristus
zásadně
na
své
cestě
a
to
voni
nepochopili
křesťani
mysli
že
nějakým
postupně
sebe
zlepšování
se
to
dá
dodělat
ne
on
chtěl
teď
všeho
nechej
ať
by
za
mnou
a
to
je
tento
moment
který
tam
musí
člověk
dokázat
na
tomto
stupni
jako
nedokáže
že
přestanou
stupeň
do
smrti
není.
Další
nedostane
on
musí
jakmile
mu
to
ne
samovolně
vidět
v
tom
volání
boží
po
vyšším
duchovním
životě
a
musí
ho
vyslyšen
a
musí
se
odvrátit
ne
že
uteče
s
toho
světa
vnitřně
od
všeho
odvrátit
a
vnitřně
patřit
daleko
více
k
tomu
bohu
než
předtím
patře
celobytostně
už
jsem
to
krát
já
to
nemohu
bohužel
já
jsem
toto
druhé
obrácení
taky
zažil
takže
když
budete
chtít
někdy
dneska
to
nebude
že
bych
se
nedostal
té
přednášky
až
nakonec
ale
jak
by
vám
to
někdy
čas
věřili
jak
se
to
dělá
ale
vono
to
aplikovat
vypadá
u
každého
trošku
jinak
takže
on
by
to
možná
i
svádělo
je
u
mě
samozřejmě
to
šlo
snadno.
Protože
já
jsem
vždycky
musel
násilím
být
do
toho
vmanévrován
proto
to
šlo
samo
mně
to
vůbec
tedy
nešlo
ale
já
si
myslím
že
u
vás
toho
nebude
za
potřebovat
tam
někdo
takhle
heslem
tlačil
aby
na
vás
tří
el
nebo
co
takový
jako
na
mě
se
to
dělá
né
to
nebude
třeba
vy
jste
daleko
na
tom
líp
než
já
se
ti
lidé
věřící
než
to
já
jsem
člověk
já
jsem
neměl
ze
základ
víry
v
sobě
ne
se
ještě
dodneška
nezačalo
věřit
protože
si
to
to
je
ta
a
o
se
nenaučil
věřit
to
už
jedině
dáno
to
je
moje
chyba
se
představa
se
nedostanu
a
já
jsem
dokonce
nevěřil
svým
rázu
když
to
odporovalo
tomu
vnitřnímu
vlastní
jak
jsem
o
něm
tady
mluvil
a
se
mě
říkal
něco
jiného
já
jsem
postaven
a
ne
jeho
že
to
je
si
přebíral
i
to
co
voni
mě
jako
dobré
vkládali
do
té
a
jestliže
on
tedy
provede.
Ten
rozbor
vy
tří
a
obrátí
se
v
tom
smyslu
že
řekne
já
jsem
za
tím
bral
hlavním
míru
světla
z
rozumu
a
teď
ho
musím
brát
přímo
od
boha
což
není
rozum
to
je
něco
nerozumného
na
rozumem
pardon
tak
to
asi
má
tohleto
vzezření
já
totiž
musím
já
se
k
tomu
říct
česky
to
je
česky
dá
těžko
vyjádřit
jakoukoliv
sice
rá
těžko
vyjádřil
já
musím
přestat
myslet
to
ten
odvolat
já
musím
zastavit
povídavou
mysl
já
musím
zastavit
život
který
jde.
V
tom
mým
těle
pořád
kupředu
já
musím
zastavit
třebas
dech
kdybych
to
dělal
jinak
než
automaticky
kdybych
se
k
tomu
měl
jako
indové
že
oni
se
učí
dlouhá
leta
zastavovat
dech
je
to
technika
správná
proti
tomu
nic
nemám
je
to
ale
strašně
pomalu
a
z
tuhleto
jak
to
ježíš
kristus
ukazuje
musí
nastat
momentu
ne
za
dvacet
let
k
tomu
musí
sloužit
ta
předešlá
výchova
které
jsem
vám
mluvil
tam
je
to
potom
při
té
samovolnosti
už
samočinné
to
schopno
se
samotně
dostavuje
ten
zastavení
dechu
samočinně
vjem
tak
se
toto
nastane
tak
já
se
setkám
už
s
tím
tou
nesmrtelnou
podstatou
jinak
než
předtím
ona
totiž
se
mě.
Stane
součástí
vstou
trvalou
součástí
mého
vědomí
u
člověka
to
není
tak
dokonale
jako
u
ježíše
krista
je
to
třebas
jenom
na
pozadí
ne
ale
přesto
v
každé
situaci
od
tý
chvíle
vím
co
mám
dělat
a
co
nemam
dělat
takže
stačí
se
svým
jenom
řídit
už
jenom
řídit
už
ne
na
rozum
dávat
nýbrž
se
tím
řídit
vypravuje
nerozumně
potom
pochopitelně
že
to
je
nebo
paličatý
ale
na
tom
nezáleží
ono
se
vždycky
ukáže
že
ta
platnost
takže
potom
mě
od
prosí
ty
lidi
o
nakonec
a
o
tom
je
levo
toho
to
se
ale
je
víře
se
člověk
nestane
v
jejich
očích
ne
normálním
ještě
nikdo
nepovažuje
nadání
a
já
jsem
a
jestliže
člověk
je
potom
ale
absolutně
trpný
a
že
je
absolutní
trpnosti
ne
a
vždycky
za
všech
okolností
za
všech
okolností
když
mu
měli
třebas
na
kříž
trpný
to
znamená.
Poslouchá
a
nejedná
podle
sebe
ani
podle
světa
rozumu
už
nejedná
ano
to
už
je
vyšší
fáze
a
dokud
nerad
ne
rozvine
rozum
tak
do
tohoto
nesmí
přecházet
že
rozumně
potom
služebníkem
trpným
služebníkem
to
nikdo
nepoznal
že
je
trpný
služebníkem
ní
si
myslet
to
dělá
nějakýho
lepšího
rozumu
že
má
být
hlavě
ne
on
má
být
za
li
e
ale
nikdo
nepozná
že
něco
za
tím
stojí
to
nebylo
nepozná
ani
u
ježíše
krista
to
nebylo
poznat
oni
ani
vlastního
žáci
nepoznávali
že
je
to
syn
boží
a
když
to
jednou
petr
poznal
a
říkal
to
to
tě
maso
nezjevilo
o
tě
zjevil
duch
boží
ani
přítomnost
zázraků
v
ježíše
krista
a
se
vším
možným
nebyla
schopna
aby
ho
přesvědčil
ani
ti
moh
ježíš
ne
přesvědčen
vnitřně
musel
být
o
tom
přesvědčil
vnitřně
musel
do
a
ten
toto
že
vnitřně
člověk
doroste
se
stane
právě
na
tom
přechodu
tím.
Jordánem
no
a
to
ale
není
konec
cesty
já
bych
tě
jenom
upozornit
že
až
sem
to
dotáhne
každý
pořád
mý
indický
mistr
jsem
vede
radžajoga
jsem
vedou
všechny
jogy
až
těsně
pod
kříž
na
kříž
už
ne
tam
indie
neexistuje
vůbec
nikam
už
si
normálního
vy
neví
s
tím
rady
to
mě
všichni
indové
říkají
takže
to
si
nevymyslel
hotový
indický
mistr
je
žák
ježíšův
bych
tak
řekl
by
to
srovnal
který
byl
po
tři
roky
jí
veden
a
ve
veden
mistrem
na
místo
ježíše
zbavil
se
své
vlastní
vůle
to
znamená
že
se
trpnosti
a
dovedlo
tak.
Tak
daleko
že
dělal
zázraky
von
voni
indové
nedělali
nějaký
zázraky
ve
smyslu
uzdravování
nýbrž
vnitřní
zázrak
přerodu
jestliže
ten
mistr
pustí
toho
žáka
a.
Já
už
tě
mám
dát
co
říci
tak
ho
pustil
do
stavu
který
bych
nazval
se
s
hlediska
toho
žáka
ježíšova
stavem
sice
do
vysokého
poznání
ale
zaručeně
takovým
stavem
aby
von
moh
kolektivně
vést
dejme
tomu
nemůže
se
stát
v
indii
aby
viděl
někdo
sestupoval
ducha
svatýho
na
dovy
a
křtil
a
tím
na
ně
převáděl
nějaké
poznání
jako
se
dělo
v
první
doba
se
ten
sví
potom
už
ne
to
se
indií
nestalo
nikdy
se
to
nestane
protože
voni
tady
ustrnuli
upozorňuju
vás
na
to
že
to
je
už
trní
které
už
trvá
si
pět
tisíc
let
a
už
by
mohli
z
toho
trošičku
jít
dál.
A
že
u
nich
jsou
také
partyzáni
kteří
už
dávno
jdou
dál
například
dejme
tomu
šankaračárja
nebo
ramakrišna
ne
a
mnozí
jiní
jsou
partyzáni
kteří
šli
za
tohleto
že
když
se
nespokojili
s
pouhým
jo
spokojeno
nýbrž
za
jogu
ano
brně
co
takového
uší
že
něco
takového
existuje
myslí
že
je
to
v
indii
ne
je
indii
to
dobře
znají
to
by
na
tom
byli
zle
ale
těch
je
strašně
málo
i
v
indii
a
ale
proto
říkají
jestli
je
možno
podle
toho
receptu
ježíše
krista
se
plynule
dostat
přes
logickou
fázi
tak
to
musí
být
napsáno
musí
to
být
veřejně
dělené
a
prosím
tě
nevyšla
upanišády
naším
védám
to
mysli
děláme
sami
a
proto
jsem.
Zrušil
to
co
jsem
napsal
o
indii
ne
bylo
to
tisíc
stránek
ale
já
jsem
to
zrušil
protože
si
to
přáli
aby
to
navenek
nevyšlo
co
bylo
správné
ale
co
by
příliš
pro
tak
návodech
že
by
někdo
přes
jogu
chtěl
jít
ta
a
ono
není
třeba
přes
oku
jí
vo
třeba
je
to
přímočaře
by
se
de
přímo
přes
se
ježíše
a
protože
máme
jenom
jeden
život
ježíš
hlásal
za
jeden
život
to
ukázat
a
ne
za
víc
se
životů
a
my
nemůžeme
převede
u
té
zdržování
musíme
přes
věříte
čistě
rozum
a
tak
dále
a
na
to
tak
aplikace
jak
jsem
teďka
který
já
říkal
to
v
indii
nemůže
být
ani
při
deset
takhle
nedělá
ten
žák
od
začátku
svého
pobytu
u
mistra
musí
se
vzdát
své
vlastní
vůle
mistr
vezme
na
sebou
na
sebe
vůli
žákovy
a
manipuluje
s
tou
jeho
vůlí
ne
ten
člověk
nemá
ten
žák
nemá
svou
vůli.
Vy
a
má
ten
mistr
vůli
a
předává
jak
ten
žák
je
ochoten
dovolit
z
toho
svou
vůlí
a
tak
mi
předává
sebe
nikdy
mu
nepřede
sebe
celého
takže
se
to
v
každém
tom
školení
ztrácí
od
generace
degeneraci
takže
my
se
který
začátku
před
no
hodně
ten
druhý
už
mistr
předá
méně
a
nakonec
toho
není
vůbec
nic
takže
musí
zase
z
nich
o
nějaký
partyzán
ale
ramakrišna
a
musí
to
obnovit
teď
tady
se
díváme
na
pátou
generaci
těch
mistrů
kteří
vycházeli
z
otrava
krišny
to
jsou
hotové
nuly
proti
ramakrišnovi
vlastně
to
ještě
výtečný
byl
takový
síle
znova
a
to
byla
asi
třetí
generace
ve
francii
působící
ale
už
je
ho
následovníci
za
nic
nestojí
a
opadaná
ve
španělským
světě
například
ještě
něco
znamenal
jsem
přeložil
ho
dílo
tak
mluvil
kristus
jo
nevím
si
to
máte
k
dispozici.
No
a
to
je
španělsky
španělsky
svět
tak
chtěl
jsem
říci
teď
další
fázi
člověk
musí
vstoupit
na
kříž
a
tady
znovu
mluvím
o
té
dalece
jestli
on
se
naučil
dělat
zázraky
v
této
fázi
učednictví
tak
potom
musí
u
toho
od
toho
odstoupit
musí
tu
víru
v
tu
zázračnosti
opustit
která
musím
vysvětlit
že
ta
jasný
se
nemůžu
jenom
tak
rychle
předestře
na
další
a
to
byste
to
těžce
nesli
to
by
se
mi
každý
vděčně
otázky
které
mohou
být
vyvolen
napřed
je
to
učednictví
u
ježíše
a
kdy
může
nastat
jestliže
lidská
schopnost
lidská
vlastnost
neodporuje
tomu
vnitřnímu
vede.
Jestli
se
podává
tomu
vnitřnímu
li
a
je
vášním
nástrojem
tohoto
vnitřního
vede
a
že
to
jakákoliv
vlastnost
třebas
pravdivost
nebo
kterákoliv
vlastnost
jiná
dobrá
samo
sebou
nastav
tak
taková
vlastnost
je
po
tom
křtu
v
jordáně
učedníkem
ježíšovým
čili
učedníci
ježíšovi
srovná
se
lidské
schopnosti
na
dané
takovou
mírou
trpnosti
že
poslouchají
vnitřního
vedení
ano
a
takový
souboj
schopností
musí
každý
člověk
mít
k
dispozici
když
je
nemá
tak
se
přes
tuhletu
fázi
nedostane
protože
ono
to
všechno
musí
být
konkretizováno
pro
to
je
tam
abstraktně
řečeno
ten
učedník
páně
ten
jsem
si
stal
z
naší
vlastností
rozumíte
jan
třebas
láskou
která
takhle
slouží
a
tak
dále
nevzdaluje
od
toho
ježíše
a
tam
je
řečeno.
Tak
miluje
že
se
daleko
nezá
když
je
cestou
lásky
tak
všechno
co
mně
vzdaluje
lásce
toho
se
musím
vyvarovat
já
musím
být
blízko
pořád
té
lásce
a
musím
pořád
milovat
no
a
tady
zase
musím
pořád
všech
vlastností
lidských
používat
na
té
cestě
to
je
to
pravé
milovati
budeš
z
celé
duše
své
neboť
co
je
to
ta
celá
duše
a
taky
pozná
byl
z
celé
duše
své
já
tady
to
aplikace
to
mají
v
jedno
vedle
druhého
co
je
to
celé
duše
se
duše
duše
lidská
je
souboj
vlastností
lidských
čili
celé
duše
znamená
všemi
možnými
vlastnostmi
ale
to
si
vás
a
to
je
ráno
do
křesťanství
nejenom
těmi
dobrými
ale
i
těmi
špatným
vlastnostmi
musíme
umět
sloužit.
A
to
je
tomu
dobře
rozuměl
ramakrišna
říkal
jestliže
ty
se
latu
hádám
skvěle
svou
manželkou
a
neznáš
žádného
jiného
receptu
nejsi
v
ničem
plně
za
ničím
jiným
plně
zaujat
než
hádání
s
manželkou
a
to
těle
bezvadně
tak
takhle
se
musíš
chovat
vůči
bohu
hádat
ho
že
nemáš
jiného
receptu
jinak
než
celobytostně
se
k
bohu
nedá
jít
ježíš
potřeboval
dvanáct
učedníků
znamená
to
je
symbol
všech
vlastností
nejenom
některé
z
něho
podobal
jidáše
stejně
jako
jana
to
je
nějakou
nevěřícího
tomáše
to
nejsou
dobré
vlastnosti
nevěřící
býti
že
ano
to
je
moje
vlastní
já
jsem
to
máš
ovoce
není
dobrá
vlastnost
ale
vono
jí
taky
zapotřebí
jak
se
ukazuje
že
ano
každé
máme
určitý
míry
víru
nevíry
a
nesmíme
se
bát
těmi
špatným
vlastnit
taky
k
bohu
jít.
Jak
to
umět
zařídit
já
vám
nemohu
poli
té
u
každýho
jak
jinak
ale
jestliže
tebe
jenom
dobrý
vlastně
by
také
to
maximálně
jednou
půlkou
své
bytosti
sedíme
na
dvou
žilích
a
nemysli
s
tou
druhou
židlích
rady
s
rozpolcení
vnitřně
a
nikam
to
dál
nevede
a
tady
zůstaneme
trčet
ale
upozorňuju
vás
ještě
na
jednu
důležitou
věc
že
tento
žák
ježíšův
na
této
fázi
musí
si
uvědomit
jednu
věc
že
když
má
to
fázi
přejít
z
úspěchem
dál
tak
usebe
rozpoutá
na
konec
ne
dřív
až
nakonec
až
tě
se
předtím
zkuste
smrtí
a
tam
ten
symbol
tam
všechno
znázorněn
že
a
musí
asi
se
nerozpoutá
i
tři
co
to
by
to
zahrady
getsemanské
ty
musí
usnout
a
když
neusnu
tak
se
to
nepovede
kdyby
se
byli
za
něho
modli
za
to
ježíše
Je
k
tomu
měl
tak
by
ho
to
by
to
byli
třebas
umožnil
abych
to
řekl
o
to
bylo
zapotřebí
nemodlit
ono
bylo
zapotřebí
se
do
toho
dostat
pro
té
smrti
a
vono
to
vypadá
jako
obrovské
násilí
tam
ta
soto
říká
já
tady
to
bez
násilí
asi
nevy
každý
z
vás
řekne
že
on
musel
napří
a
to
bylo
utrpení
veliké
a
já
vám
něco
řeknu
vono
to
utrpení
to
srovnáte
s
tou
perou
časový
sice
let
od
narození
a
čili
tři
roky
potom
toho
učím
svého
to
bylo
krátká
doba
možná
dyc
ji
hodiny
že
jo
ne
víc
čili
upozorňuji
když
to
trvá
vin
tři
hodiny
tak
je
to
špatně
děláno
musíte
začít
znovu
znovu
a
znovu
a
znovu
až
to
netrvá
vůbec
ani
okamžik
jo
to
ukřižování
potom
to
zrání
poukazovali
totální
noci
ty
tři
dny
to
je
nedovedla
samadhy
které
znají.
Indové
a
kratší
se
to
nedá
udělat
hází
se
v
každé
toto
že
se
to
nedá
dělat
než
tři
dny
v
tom
voni
dobře
vědí
a
to
je
potom
takový
trvalý
přechod
do
řízení
ducha
vo
duchem
svatým
a
láska
dále
protože
jí
kristus
nemohl
ten
pokoj
zvěstovat
učedníkům
dřív
než
prošel
smrtí
předtím
neříkal
pokoj
svůj
dávám
vám
po
řekl
až
po
zmrtvýchvstání
že
jo
to
je
veli
tam
je
všechno
velice
krásně
vysvětleno
detailně
když
to
detail
vyslovoval
tak
já
mám
obavu
že
dokonce
by
to
někoho
svádělo
k
tomu
aby
to
napodoboval
tak
jak
se
to
stalo
a
to
je
to
co
už
mockrát
chybně
dělali
všichni
křesťanští
světci
že
to
doslova
na
podobu
oni
se
chtěli
křižovat
oni
museli
stigmata
ale
teprve
od
dvanáctého
století
předtím
tak
zmaterializovaný
to
nebylo
ne
ale
o
faktem
františka
m
to
začlo
ty
stigmata
a
dodneška
to
existuje
to
je
materiálu
materiál
se
já
mu
to
nemám
rozli
ne
ale
obávat.
Který
je
na
celý
něčeho
duchovního
toho
není
zapotřebí
na
mě
to
taky
lezlo
já
jsem
samo
sebou
od
toho
utekl
to
se
dá
od
toho
utect
ne
a
od
extaze
taky
jsem
utíkal
to
se
taky
dá
teta
ovšem
ono
se
to
nemá
když
to
jednotné
někde
u
někoho
projev
pro
jeho
vývoje
tak
se
to
nemá
jako
přímo
zavrhovat
ne
ale
dneska
extaze
je
přežít
ke
naší
době
to
kdyby
se
upadl
někde
do
leta
je
například
lékař
nejde
přilepeno
to
by
to
dopadlo
viďte
a
on
by
to
dopadlo
dobře
protože
oni
jsou
taky
extazi
kde
člověk
je
normálně
jako
jako
by
převedeme
a
dělá
to
a
extatický
ani
neví
jak
to
udělal
a
on
to
takhle
udělá
ano
to
je
taky
extaze
byli
v
křesťanští
světci
kteří
chodili
při
extazi
že
byli
v
hluboké
extazi
ale
to
je
cesta
lásky
o
tom
se
nebudu
tady
zmiňovat.
A
jestliže
tedy
se
chce
aby
usnuli
vlastnosti
tak
se
už
se
chce
něco
nového
co
v
té
indické
josefa
zamontováno
že
totiž
tam
je
zamotalo
na
pořád
víra
v
toho
vůdce
tam
musí
také
přestat
kdyby
ten
žák
nevěřil
v
v
indii
ve
vůdce
tak
by
vlastně
vůbec
nemohl
kupředu
protože
ten
vůdce
duchovní
na
čtyřech
pěti
hlavních
jog
voda
učí
toho
žáka
napřed
věřit
v
boha
protože
ta
víra
v
boha
nic
nepřenesl
toho
nespojila
bohem
když
bych
si
zjistil
ta
víra
hospoda
s
bohem
tak
je
zbytečný
aby
byl
žákem
toho
mistra
a
když
se
bohem
ne
spojovala
vědomě
tak
je
to
víra
ne
pravá
že
na
ty
musíš.
Cesta
jeli
boha
musí
začít
věřit
ve
mně
který
je
spojen
s
bohem
vědomě
a
já
tě
tam
převedu
jak
be
věřit
na
dva
na
tamtoho
boha
který
se
nikam
nevede
a
na
mě
kteří
se
někam
vede
tak
to
nikam
nebude
ve
tedy
na
dvou
židlích
takže
vražda
jo
se
karma
józe
haha
joze
ta
jeho
a
ve
všech
otec
je
všechno
svých
abych
je
vymenoval
všechny
ve
všech
jogách
až
na
bhakti
jógu
se
musí
člověk
zbavit
víry
v
boha
tak
to
vypadá
v
indy
to
není
cesta
víry
v
devadesáti
devíti
procenty
je
stav
bez
víry
v
boha
ano
a
do
věří
je
vyřízen
pro
tu
cestu
než
to
tady
je
to
jinak
ježíš
kristus
vedl
k
cestě
v
boha
víře
v
boha
protože
na
tom
žákovi
dával
přijmout
prožívá
děl
ukázku
působení
božího
že
to
ten
mistr
ukázat.
Ukázku
svého
působení
a
ne
boží
roste
ne
že
by
to
bylo
špatně
ale
je
to
jinak
jo
proto
bychom
se
neměli
moc
v
tom
jako
shlížejí
to
průpravy
nějaká
dobrá
ale
nevěnovat
tomu
příliš
mnoho
pozornosti
ať
je
to
i
třeba
šimona
tak
je
to
všechno
pro
nás
chybné
ano
je
to
zdlouhavé
bude
to
opakování
životů
to
to
tedy
špatné
ale
tak
plně
ale
je
to
strašně
že
to
indicky
zdlouhavé
říkají
taky
si
životu
to
je
maličkost
no
nazdar
to
by
se
tím
naše
celá
cíle
zase
zkrachoval
kdybychom
tak
na
to
šli
vypotřebuje
u
nás
svaté
nebo
poznané
věcí
duchovních
kteří
to
dosahujou
zde
v
tomto
životě
a
ne
až
dalším
ty
už
tam
nejsou
k
ničemu
já
zvát
chci
nadělal
takovýhle
svatý
je
tady
povedou
lidstvo
aniž
o
tom.
To
mi
to
bude
vědět
a
nemusí
to
to
nesmí
nikdo
vás
jako
láska
tou
boha
láska
někde
no
a
ten
dál
jestliže
tedy
usnou
schopnosti
lidské
to
znamená
povídavá
mysl
e
všechny
vlastnosti
se
člověk
distancuje
od
toho
já
jsem
tak
a
tak
dobrý
a
mám
ty
ateisti
já
vám
ty
aktivní
to
všechno
na
tom
musí
zapomenout
to
že
vám
vymaže
paměť
celou
paměť
musím
i
znalosti
jak
všechno
se
musí
smazat
jak
když
se
toto
nesmaže
tak
nemůže
přejít
přes
kříž
ježíš
kristus
v
té
poslední
fázi
já
to
velice
zkrátím
to
je
poslední
fázi
odevzdal
bohu
svého
ducha
duch
přeloženo
do
češtiny
je
mysl
lidská
mysl
která
fungovala
až
do
posledního
okamžiku
on
i
ten
způsob
že
myslel
lid.
Předal
bohu
moc
let
vzdal
myšlení
to
neznamená
že
se
vzdal
vědomí
ale
za
se
myšlení
že
to
myšlení
je
tady
překážkou
to
je
zeď
přes
kterou
se
člověk
nedostane
za
hranice
kříže
musí
přestat
myslet
tady
musí
přestat
let
to
je
jinde
vysvětleno
já
to
nebudu
dál
ačkoliv
jsem
to
takhle
možná
nevysvětloval
to
jsem
cestu
poznání
tak
si
ta
jel
dost
jak
jsem
šel
přes
cestu
lásky
na
to
ale
musí
to
být
koneckonců
vedeno
láskou
neboť
ten
ježíš
kristus
to
nedělal
pro
sebe
nýbrž
to
dělal
pro
lidi
o
být
dobře
že
kdo
se
připojí
k
tomu
způsobu
jeho
umírání
tak
s
ním
umře
znovu
i
když
to
dělá
dva
tisíce
let
po
něm
svatá
terezie
říká
kdybych
já
byla
neměla
ukřižovat.
Ani
že
krista
za
sebou
já
jsem
vnitřně
neumřel
já
se
musela
přidat
ukřižováni
ježíše
krista
a
von
za
mě
znovu
musel
být
křižován
znovu
musel
umřít
abych
já
mohla
vnitřně
umřít
na
to
svou
vlastní
sou
nedokázal
to
je
to
umrtví
nebo
ustání
všech
lidských
vlastností
rozumí
takhle
názorně
ukázáno
svatou
terezií
že
ona
neměla
žádnou
schopnost
už
neměla
přechod
položit
rozutekli
neměla
žádnou
vývoje
nevzpomněla
vůbec
to
nemělo
to
čas
a
v
tom
momentu
byla
takovou
prázdnotou
že
to
správně
vystihl
mistr
ekhart
říkal
jít
jako
nic
k
nic
přirozenosti
boží
jenom
tak
se
přes
tuto
fázi
člověk
stane
to
je
ta
nula
kterou
jsem
v
té
řadě
včera
ukazoval
co
je
po
té
nula
no
po
té
nula
je
úkol
je
úkol
který
ten
člověk
musí
potom
plnit
ne
ti.
Učedníci
páně
potom
dostali
úkol
protože
tuto
věc
přeci
neměl
dělat
pro
sebe
to
je
ježíš
ukazoval
když
to
dělat
ne
proseb
spásu
tak
to
do
určité
míry
že
se
stal
učedníky
páně
tam
až
můžete
v
té
sebespáse
jí
ale
dál
ne
tak
musel
čit
uká
bližnímu
pomáhat
a
tak
dále
my
tomu
říkáme
nerozlišovali
sebou
a
společností
že
no
milovat
bližního
jako
sebe
a
tak
dále
ctnost
o
myslili
no
a
potom
dostanete
konkrétní
úkol
a
ten
musíte
provést
že
to
je
tak
v
podstatě
cesta
poznání
to
začátku
této
cesty
si
musí
člověk
zvolit
nějaký
ústřední
prostředek
pokroku
měl
by
to
dělat
tak
špatně
jako
já
že
by
si
mysleli
že
to
jediný
prostředek
že
jsem
ze
začátku
pro
nepoznal
st
pro
balíky
pokrok
na
cestě
poznání
myslel
že
jenom
vnitřní
modlitba
je
to
pravé
který.
Že
člověk
dostává
kupředu
a
tak
jsem
všechno
seděl
na
kartu
vnitřní
modlitby
o
to
na
jedné
straně
bylo
správné
že
jsem
se
jí
pořádně
věnoval
že
jsem
nikdy
nezanedbá
ale
to
se
dalo
udělal
taky
při
neze
bádání
života
a
já
jsem
za
nebál
nebo
takový
život
pořád
a
nebýt
dejme
tomu
manželskýho
života
co
ho
zanedbával
taky
a
o
po
té
stránce
oň
pravý
a
to
je
taky
zanedbáno
to
sem
nevěděl
přeci
smysl
že
to
nepotřebné
jsem
tomu
odrostl
já
jsem
se
že
měl
teprve
době
když
jsem
si
myslel
jsem
pohledu
životu
odrostl
už
to
mám
za
sebou
to
velice
nepříjemné
se
žení
a
jsem
se
to
jako
deklaraci
předešlém
v
tom
poznání
ale
to
jsem
se
tedy
velice
mýlil
člověk
musí
svůj
život
rozvinout
po
všech
stránkách
jinak
něco
mu
v
tom
životě
chybí
já
jsem
byl
to
cesta
vil.
Co
by
mě
chybělo
bych
ten
takzvaně
neměl
děti
kdybych
takzvaně
neměl
manželku
kdybych
si
kdybych
byl
pořád
středem
života
sám
pro
sebe
víte
ono
je
třeba
mít
konkrétní
příležitost
my
tvůj
život
konkrétně
rozšířit
aspoň
na
několik
člen
jiných
a
neví
jenom
svůj
rozumíte
a
to
se
podaří
jenom
trvalým
soužití
s
někým
jiným
tu
trpělo
by
žádný
bratr
neměl
jako
musí
mít
chudák
manželka
a
nebo
chudáci
děti
který
mrtev
opaskem
třebas
že
ano
a
a
nebo
jako
vy
když
vám
to
leze
všechno
nervy
že
a
vy
s
tím
musíme
nějak
vypořádat
já
neby
byl
ještě
po
tomhletom
všem
poznáním
loket
doma
revolver
tak
jsem
střílelo
do
duchu
opravdu
co
mě
ta
rodina
živá
dělo.
Ale
že
jsem
ho
nikdy
jsem
se
na
to
nemohl
nebo
jsem
ho
měl
sice
doma
neměl
jsem
tam
náboje
tak
jsem
nestřelil
nikoho
přede
se
jenom
po
sobě
a
to
jsem
udělal
dobře
a
já
jsem
tady
jako
vy
střelné
no
ale
to
jsem
udělal
dobře
jsem
chcete
středem
říkal
ty
ty
chlapce
se
máš
příliš
rád
když
se
neumíš
vtělit
tady
musíš
konkrétně
dokáže
se
být
o
tebe
podělit
to
je
snadný
se
podíleli
o
někoho
kdysi
těch
se
nebude
se
tomu
radí
příležitost
jako
lékaře
musí
tam
někde
někoho
léčit
to
je
málo
ale
mít
tu
otravou
pořád
na
krku
to
je
to
je
to
co
je
zapotřebí
čili
já
tím
nebojuju
proti
nějakému
základnímu
prostředku
ve
vnitřní
modlitba
to
nebojuju
prosím
to
může
zůstat
zákona
mělo
by
to
zůstat
základem
ale
ne
nezjevil
se
v
tom
nemyslel
že
je
to
jediný
prostředek
vidět
také
dobře
že
to
není
po
když
to
není
podporováno
těmi
ostatními
prostředkem
ostatním
životem
tak
ta
modlitba
se
přeci
jenom
setkává
s
velikými.
Potížemi
musí
překonávat
veliký
skok
z
toho
zevního
života
kde
čili
žije
z
pocitu
oddělenosti
do
vnitřní
modlitby
kde
se
zbavuje
tohoto
pocitu
oddělenosti
jak
to
na
jedné
straně
se
nezbavuje
pocitu
odělenosti
na
druhé
straně
se
zbavuje
přeci
to
je
to
je
to
zevní
na
dvou
židlích
když
mě
třebas
a
my
to
proměnila
trápila
při
si
představovala
výchovu
dětí
jinak
než
já
úplně
jinak
než
já
tak
mně
to
trápilo
ne
a
tak
já
jsem
musel
začít
být
jí
aby
mě
to
netrpělo
rozumíte
mi
to
jsem
ji
ve
vnitřní
modlitby
dařilo
takže
já
jsem
byl
na
tu
chvíli
mě
trápila
jí
já
jsem
sebe
trápil
před
ní
a
to
už
přestalo
být
trápení
takže
na
ni
to
mělo
ten
vliv
že
ona
říkala
a
já
tě
trápim
vy
tím
rozumíte
a
ti
ostří.
O
odstraněna
a
všechno
z
to
v
dobré
obrátilo
rozumíte
mi
já
jsem
byl
v
ní
trčí
že
ona
to
nevěděla
ne
já
jsem
byl
v
ní
a
vona
pochopila
že
já
ji
trápim
ne
a
tak
řekla
já
tě
nechci
trati
jeho
jenom
nějaké
jiné
mínění
otom
mele
říkal
já
ti
ho
přeji
ne
protože
jsem
když
jsem
byl
v
ní
tak
jsem
poznal
že
ona
má
své
důvody
které
já
neznám
rozumíte
mě
ale
když
jsem
pomocí
opomene
dvě
byl
v
ní
tak
jsem
věděl
že
ona
má
důvody
že
ona
má
důvody
které
jsou
který
dokonale
omlouvají
že
vona
je
dobrým
a
dvoje
pro
sebe
a
kdyby
nebyla
tak
by
nebyla
schopna
se
sebou
bez
vyžít
ne
každý
si
musíme
umět
sebeobětování
sebe
obhájit
jako
já
si
mě
se
hájit
že
ano
a
já
jsem
ovšem
normálně
člověk
na
to
de
přil.
To
zájem
svoji
obalu
já
ne
budoval
druhýho
bojovat
se
tam
nezná
tak
dále
to
je
chyba
a
kdežto
ježíš
kristus
měl
tu
vlastnost
kterou
já
mám
jenom
co
počátek
pochopitelně
že
cokoliv
jste
učiním
nejmenšímu
z
bratří
mně
jste
učili
von
byl
v
těch
lidech
kterým
se
to
činil
kdy
jsme
tě
pane
viděli
hladovícího
no
to
není
zapotřebí
to
jste
mě
učili
proto
já
jsem
v
těch
lidech
vědomě
a
tak
já
jsem
vědomě
v
dětem
vědomě
s
manželce
vědomě
ve
vás
rozumíte
takže
odpovídá
na
vaše
potřeby
vnitřní
a
plete
to
protože
jsem
ve
vás
já
jsem
neznal
že
si
něco
tady
vykládat
a
akademický
než
pořád
ohledem
na
váš
na
vaše
nitro
rozumíte
jak
na
to
reaguje
a
co
potřebuje
jo
například
to
je
ten
musíte
katany
la
blahem
laská
nepotřebuje
jako
ale
že
mu
mluvím
z
duše
protože
tohleto
mu
tam
chybí
v
té
je
rodině
že
ano
A
já
vo
tom
vím
co
teď
co
jste
zažíváme
že
jsem
došli
drak
o
nějakým
víry
sem
evan
uvěří
vás
no
jak
malinký
míry
jsme
nebál
abych
neztratil
kontextu
co
je
tady
že
jo
mám
bych
to
dal
dohromady
a
mně
to
nerušilo
ne
aby
nedošel
to
do
vás
neklid
nebo
takového
něco
co
nesmí
dopustit
no
ale
dověděl
jsem
se
že
rozvinutí
života
po
všech
stránkách
je
daleko
lepší
než
těch
do
kláštera
a
naučit
se
pořádně
řemeslu
pořádně
ho
vykonávat
ne
proto
že
dostanu
prachy
za
to
nebo
že
budu
dopoledne
svážený
nýbrž
protože
to
správné
že
jsem
na
tom
místě
z
vod
boha
upozorňuju
vás
ale
na
jednu
věc
opatrně
s
tuhletím
vý
všechno
z
rukou
božích
to
si
můžete
dovolit
teprve
tehdy
už
máte
schopnost
rozlišovací
jinak
vás
její
začnou
Ale
užívat
i
ta
manželka
i
ty
děti
i
tak
tam
celá
a
všichni
dohromady
zneužívat
které
máte
schopnost
rozlišovací
tak
ten
ze
rozeznat
tak
vidíte
do
té
míry
u
mě
zneužívá
do
té
míry
já
musím
odporovat
jakmile
se
užívá
do
té
míry
já
mu
vane
tím
jak
mě
neznevažovat
musím
víc
vstříc
a
ta
míra
stačí
k
tomu
abychom
se
se
stali
tak
by
mě
zneužíval
tam
se
nesetkáme
ale
kde
to
myslí
se
mnou
dobře
a
kde
kde
mu
jde
o
věc
tam
se
setkáme
v
každé
situaci
ano
a
že
to
pacient
lékař
anebo
učitel
žák
anebo
kterýkoliv
zaměstnanci
nebo
černý
vždycky
jsme
se
takhle
setkali
najednou
se
najednou
tady
našel
styčný
bod
o
kterém
nikdy
netušili
nikdo
že
se
tam
vůbec
je
my
se
že
se.
Diametrálně
lišíme
se
jim
to
tak
zdálo
najednou
jsme
se
setkali
že
říkali
jak
to
že
my
jsme
se
dohodli
moje
děti
ve
svém
životě
kdybych
jim
bylo
nic
nezbylo
našeho
manželství
dobrého
tak
jedno
světlo
jim
zbylo
že
jsme
se
nikdy
nehádali
za
celou
tu
dobu
její
života
nikdy
jsme
se
nehádali
bohu
ne
jiný
mezi
nějak
nenapadlo
nepadla
slovo
tyto
nerozumí
to
dělá
špatně
nebo
co
takovým
já
jsem
to
třeba
za
dveřma
manželce
řekl
že
s
tím
nesouhlasím
kdyby
to
rozumně
přijala
tak
to
bylo
v
pořád
my
to
nepřejel
tak
s
to
dělala
poslem
nezalhal
jsem
já
jsem
to
za
dveřma
rozumně
vysvětlil
když
to
nepřijala
tak
svojí
ano
po
svém
a
když
jsem
já
měl
pravdu
a
ona
ne
tak
byla
za
to
vzkřísit
jinde
než
vode
mě
když
vona
měla
pravo
lstí
slu
já
rozumíte
a
tak
to
bylo
tytyto
a
bylo
to
v
nejlepším.
Pořádku
takže
ten
život
probíhal
bez
nervů
rozumí
se
ti
byli
úplně
stranou
toho
v
nervy
nestáli
nedotkli
klidný
vývoj
výchovou
a
sebevýchovou
stejnou
mělo
jsme
sebe
vychovával
jako
jsme
vychovávali
děti
protože
jestliže
nevychovávají
rodiče
sebe
nemohou
mít
nejmenší
že
vychovávají
víno
děti
to
nejde
já
musím
předcházet
mírou
sebe
výchovy
já
musím
být
sebe
výchově
aspoň
vole
vjemu
lekci
dá
než
ten
žák
které
ho
učí
nutným
ovšem
je
to
obyčejně
málo
být
vjemu
lekci
dál
ale
říkám
aspoň
vedu
lekci
musí
být
se
východ
je
dál
a
ta
vnitřní
modlitba
ta
má
tu
přednost
ostatní
prostředky
že
vede
velice
prudce
k
sebe
výchově
tam
totiž
ve
vnitřní
modlitbě
jak
já
vám
ji
tady
předvedu
tam
se
celý
dovídá
o.
Prostředcích
poznání
které
jsou
závazné
a
dávají
sílu
provedení
té
závaznosti
a
že
to
je
modlitby
člověk
vychází
pozměněný
modlitba
vnitřní
musí
vypadat
dycky
takhle
já
řeknu
napřed
tím
neruší
recept
obecný
který
se
musí
potom
aplikovat
každý
na
svém
případ
to
nesmí
být
řekněme
opakování
jména
božího
jako
tady
vy
weinfurtrovi
nebo
modlitba
ticha
soustředění
do
nitra
nebo
na
nějaký
světelný
bod
se
o
tom
né
že
by
to
nemohlo
přitom
víc
jako
pomůcka
pro
pro
u
usnadnění
obrazotvornosti
nebo
ustavení
obrat
toto
si
tak
bych
aby
netěkala
ne
jako
třebas
dejme
tomu
v
kundalini
joze
indii
musí
si
představovat
páteři
ostnatý
o
to
si
studny
barvička
mi
různá
to
je
všechno
pro
ustavení
obrazotvornosti
pro
nic
jiného
ale
fakticky
to
není
ten
ta
podstata
té
modlitby.
Kdyby
to
někdo
všechno
dělal
jak
voni
tam
nařizuju
tak
se
nikam
nedostane
z
toho
hadí
silou
vůbec
tý
ne
zvedne
on
musí
vystihnout
toho
ducha
a
toho
ducha
vnukl
k
tomu
žáku
mistr
tam
mi
to
nic
v
tom
popisu
těch
lotosů
a
v
těch
slabý
tam
to
není
obsaženo
a
taky
v
tom
opakování
na
náboženství
obsaženo
ten
duch
ten
duch
je
tenhleten
já
jdu
k
tobě
bože
abych
se
ti
obětoval
tady
mě
máš
jako
oběť
záporn
já
tam
nejdu
k
tomu
abych
se
s
tím
modlitby
vrátil
nýbrž
abych
šel
k
tobě
jestli
chci
já
za
koutu
do
otcova
domu
během
té
modlitby
ne
nakou
já
musím
být
marnotratným
synem
tak
jsem
to
líčil
k
tomu
celníkovi
který
tak
e
vejít
a
ustane
sta
no
a
když
tam
takhle
dete.
Upřímně
a
nutí
te
se
k
tomu
aby
se
takle
vždycky
se
tam
šli
tak
děláte
co
chcete
písmenová
cvičení
nebo
cokoliv
to
je
jedno
vnitřní
otce
na
nebo
hathajógu
já
nevím
co
všechno
byste
holi
vidět
tak
z
té
neopomenul
tohoto
ducha
ten
duch
je
správný
vy
tam
jde
k
té
za
sebe
obětování
jestliže
ta
ta
forma
kterou
se
zvolili
vám
nezprostředkuj
tu
možnost
sebevzdání
tak
ta
farmu
stanovena
a
se
teprve
teď
se
musíte
po
ohlídnout
po
té
poradit
tu
formu
na
které
formě
záleží
jenom
po
tu
od
že
ona
třebas
neodpovídá
ten
sebe
oběti
od
začátku
mé
cesty
vnitřní
modlitby
ta
modlitba
odpovídala
se
ooo
to
znamená
já
jsem
třebas
méno
které
jsem
opakoval
jo
to
nebylo
co
říká
nebo
nebo
jednodušší.
Jenom
ten
se
a
pokora
se
nepovažoval
sem
nepovažoval
za
prostředek
modlitební
nýbrž
za
prostředek
kterým
odejdu
k
bohu
na
koně
na
kterého
si
sednu
a
on
mě
tam
dovede
rozumíte
tak
asi
jakmile
to
tuto
vlastnost
nebude
mít
pro
vás
myšlenkově
to
je
věc
víc
vy
se
méně
sugesci
jak
to
o
tom
vlastní
bude
mít
tak
vysoce
nesjednotíš
té
my
se
musíme
pomocí
této
ústředí
vlnky
sjednotit
musíte
na
sednout
celý
na
toho
ponese
modlitby
nechat
se
odvést
jak
se
to
stane
tou
se
musí
k
tomu
to
nemusíte
vědět
jak
se
to
stane
to
povahy
nevěděla
ktomu
že
stá
nemůže
ze
sebe
zdali
ježíše
a
nevěděl
to
nikdo
z
nich
ani
ježíš
kristus
co
se
stane
po
jordánu
nebo
třeba
svatého
věděl
on
tam
prostě
šel
do
toho
ne
tomu
otci
šel
a
tam
umíral
na
kříži
opuštěn
od
boha
bože
prostě.
Neopustil
říkal
ne
a
přeci
mu
neznal
svý
boha
to
je
důležitý
není
třeba
vědět
co
se
stane
ale
jít
do
prázdna
dy
se
to
do
ničeho
přirozenosti
boží
že
ano
no
ale
to
je
velice
dramatické
záležitost
pochopitelně
protože
vono
to
člověka
potom
bere
a
vám
řeknu
tohoto
bere
teprve
přesvědčíte
se
to
moc
boží
to
je
úžasná
to
vás
možná
někoho
bere
alkohol
nebo
něco
ale
tohleto
jak
bere
se
si
žádný
čím
srovnat
nebo
někoho
bere
třeba
spánek
že
ho
se
mu
pán
tak
toho
sebere
tak
že
on
říká
nebo
že
je
které
je
sme
tu
chvilinku
ne
protože
byl
zatím
v
pocitu
oddělenosti
a
on
ho
vytrhne
z
toho
toho
po
vody
jsem
mu
to
pánu
bohu
nepodaří
v
tažnou
vás
protože
to
tělo
si
tak
jste
vyřízeni
vona
s
musí
z
pocitu
oddělenosti.
Kdyby
trpnou
a
musí
dostat
z
pocitu
spojení
s
věčným
to
znamená
se
zdrojem
ze
kterého
všechno
ostatní
pochází
odtamtud
do
všeho
ostatního
máte
přístup
ale
přes
to
nic
přesto
nestane
za
a
ne
z
toho
okraje
nazpátek
tentokrát
ta
modlitba
vede
k
tomu
že
se
ocitne
v
okraje
uvnitř
a
z
vnitřku
dete
na
zevnějšek
jo
to
tam
do
toho
nitra
totiž
táhne
do
toho
vnitř
toho
vnitřku
toho
středu
takže
já
jsem
asi
tolikrát
utekl
z
tohoto
tažení
božího
kolikrát
jsem
byl
operován
to
jsem
tak
si
poměl
ři
mluvit
ten
říká
proč
čtrnáctkrát
já
jsem
si
sem
byl
čtrnáctkrát
operován
a
já
jsem
si
to
taky
dělal
čárky
kolikrát
se
utekl
asi
čtrnáctkrát
jsem
utekl
a
po
štrnáct
se
stala
jedna
věc
zdánlivě
vnější.
A
to
já
se
všimnu
jedné
události
se
života
já
se
vrátím
ale
si
musel
kazit
uzavře
než
tady
všech
krista
která
je
velice
důležitá
že
když
se
narodil
tak
nějací
tři
králové
každý
jinde
žití
ale
všichni
tam
někde
na
východě
viděli
hvězdu
vycházet
na
nebi
a
dali
se
za
ní
neboť
věděli
že
je
povede
k
tomu
místo
kde
se
narodil
ježíš
kristus
tuto
hvězdu
vidět
znamená
mít
v
modlitbě
už
takový
úspěch
že
už
vás
ta
modlitba
táhne
k
tomu
se
říká
nadpřirozené
tažení
říkají
tomu
křesťanští
mystikové
které
je
tak
mocné
že.
Musíš
než
všechno
ostatní
co
vás
v
tomto
světě
láska
k
tomu
potom
nedovedete
odolat
a
musíte
té
modlitbě
se
pořád
věnovat
já
jsem
měl
tendenci
se
modlit
furt
a
ovšem
to
bylo
nesprávné
protože
člověk
má
žít
a
má
se
vody
životem
no
tak
to
jsem
dělal
velikou
přímou
no
ale
naštěstí
mě
měl
jsem
to
maminku
která
mě
od
toho
dostávala
prosím
vás
teď
to
tam
nedám
jo
takže
jestliže
jsem
řekl
že
prvním
takovým
předpisem
je
pro
tu
modlitbu
abych
jím
aby
měla
takový
rád
že
bych
se
pomocí
ní
mohl
celý
obětovat
nejenom
obětovat
ten
čas
se
tomu
věnuju
ale
sebe
obětovat
tak
pak
ještě
celá
řada
jin
věcí
které
je
třeba
dodržovat
to
jsou
věci
celkem
techniky.
Ského
rázu
ale
techniku
není
třeba
podceňovat
by
ten
dobře
že
kdybyste
to
podceňoval
moc
v
lékařství
tam
by
to
došlo
i
v
učitelství
bych
já
neznal
rozdělení
tři
školy
a
třídy
a
a
vyučovat
jednoty
a
a
principu
vyučoval
a
způsobu
chápání
lidi
a
toto
všechno
co
se
technická
záležitost
ale
v
tom
musí
být
příchod
musím
být
vyučen
a
jestliže
nejsem
vyučen
tak
to
dělám
špatně
ten
proces
nevedu
správně
ke
konci
a
tak
já
vám
řeknu
několik
technických
poznámek
především
musel
zaujmout
při
vytí
modlitbě
takovou
polohu
ve
kterém
by
se
minimálně
cítily
tělo
není
třeba
dělat
relaxaci
nějakou
třebas
jako
indové
doporučí
vů
vono
ale
nepovažovat
to
za
vnitřní
modlitbu
ještě
to
může
být
maximálně
příprava
to
je
jedna
věc
druhá
technická
za.
Ale
že
to
nehonit
myšlenky
nehonit
se
za
myšlenkami
které
mě
překáží
překáží
mě
zrovna
když
si
lehnu
té
koncentrace
třebas
tak
se
vyro
myšlenky
které
jsem
nikdy
předtím
neměl
a
přímo
mě
pro
následova
jako
jako
jako
lidi
tomu
říká
že
čím
je
to
že
jsem
uvolnil
podvědomí
že
jsem
dostal
ko
s
podvědomí
se
nedostal
nad
ně
nad
ně
ano
tak
to
podvědomí
mnou
malo
se
mnou
málo
já
musím
hledat
chybu
jinde
než
že
se
to
rodí
já
musím
hledat
chybu
v
malém
zaujatosti
čili
já
se
nesmím
všímat
toho
roven
já
musím
z
větší
zaujatost
soustředit
větší
a
zato
si.
E
obětovat
a
jemněji
se
obětovat
jemně
jiného
ra
patriotizmem
to
ne
ale
jemněji
se
aby
to
a
celobytostně
ji
jakmile
jsou
jemností
překročí
té
jemnost
vašeho
podvědomí
a
ta
je
jemnější
než
normální
myšlenka
tak
podvědomí
je
to
tam
zůstane
hlubokou
pod
vámi
ani
ho
na
něj
nevidíte
jestliže
já
se
dostanu
k
honění
myšlenek
a
zároveň
na
soustředění
na
boha
tak
dělám
ve
věci
najednou
a
ani
ty
myšlenky
nemoh
o
něm
jenom
se
unavím
a
ani
se
sbohem
nespojím
jedno
ani
druhé
nastane
panu
dvojí
věci
se
nesmí
dělat
další
technické
poznání
já
přitom
nesmím
z
vás
nade.
Ono
mě
vyburcován
při
té
koncentraci
to
že
de
se
mi
tře
zastavuje
nebo
že
se
mně
chce
dýchat
nebo
že
se
dosti
nebo
to
porůznu
podle
toho
v
jaké
fázi
vyhoví
ste
a
já
na
to
nesmí
ne
zase
musím
oprostit
od
znalosti
dechu
já
musím
vynechat
vzpomínku
na
dech
totiž
já
už
jsem
vám
říkal
musím
co
nejméně
vnímat
tělo
a
teď
musím
přestat
vnímat
všímat
se
dech
když
například
dejme
tomu
někdo
říká
jméno
boží
tak
aby
při
víte
říkal
i
při
dechu
o
nebo
tak
nějak
jak
tak
by
radí
to
je
špatný
to
musí
se
zbavit
té
souvislosti
s
dechem
jestliže
totiž
nezbavím
souvislosti
s
dechem
tak
ten
de
jsem
začne
samovolně
vyvíjet
rozbít
já
mu
brání
samovolné
rozvoji
do
frekvence
ve
které
jsou
tedy
vůbec
je
schopnost
se
provést.
A
tak
ovce
je
daleko
nižší
toho
dechu
než
nenormální
kdybych
se
k
tomu
měl
umělé
že
bych
se
snažil
dýchat
pomaleji
tak
dělám
zase
věci
snažím
se
pomalý
dýchá
né
a
my
se
soustřeďoval
nedokážu
ani
to
ani
ho
možná
že
se
snažím
o
to
se
dokážu
pomaleji
dýchat
ono
a
jeden
mně
říkali
mi
zpomalení
dechu
se
dostaneme
tak
přibližně
za
dvacet
let
k
tomu
že
půl
hodiny
nemusíme
dýchat
a
nemusíme
se
a
ty
se
tam
dostal
za
několik
dní
půl
hodiny
a
nedošel
se
protože
se
na
to
šel
zaujatostí
a
ne
tou
technikou
čili
technika
ní
všecko
poslán
to
je
rozdíl
dvou
věku
dvaceti
let
asi
tak
to
je
rozdíl
na
to
si
musíme
uvádět
jestli
se
to
stojí
za
to
tyto
moje
poznámky
vzít
v
úvahu
prosím
de
vynechat
pohyb
vyvarovat
se
pohybu
protože
první
to
bude
překládat.
A
že
bude
že
to
tělo
sebe
týt
aspoň
malinko
pohrou
vás
bude
prosit
aby
se
malinko
by
se
mohla
aspoň
ne
my
mu
to
nedovolíte
aby
tou
jemností
toho
sebeobětování
odstoupíte
od
té
přímo
nezřízená
touhy
po
pohnut
jakmile
to
překonáte
tak
se
zbavíte
v
té
chvíle
úplně
pocitu
tělesnosti
a
kdyby
se
chtěli
technikou
zbavit
pocitu
tělesté
jako
to
ti
indové
oni
říkají
no
to
taky
trvalo
do
slouhou
a
vím
jak
mi
to
říkal
dvou
a
tohoto
trvá
baví
pocitu
tělesnosti
na
to
ta
na
to
ta
ta
ve
říkáme
protože
prostě
nejde
za
zbavení
se
pocitu
tělesnosti
jako
to
u
nás
radžajoga
radí
mocí
pozic
nýbrž
ty
než
zvládnutí
pozice
nýbrž
by
když
na
to
tou
zaujatostí.
A
to
právě
skvěle
ukazuje
ježíš
kristus
když
chtěl
já
jsem
já
se
chci
dostávat
do
toho
spojení
já
chci
patřit
tomu
bohu
já
chci
patřit
tomu
to
znamená
z
jeho
si
i
zbavit
své
vůle
a
to
vás
upozorňuju
já
vlastně
du
volní
stránky
do
trpnosti
a
to
je
pro
mě
velice
překvapuje
že
najednou
já
jestli
jsem
předtím
řekneme
a
řekl
jméno
boží
já
ho
nejsem
schopen
říkat
prosím
vás
nemějte
to
za
zkracován
v
koncentraci
nebo
že
sem
nějakou
představu
já
nejsem
schopen
unést
podržet
to
není
zkracován
v
koncentraci
to
byl
prostředek
který
či
někam
dovedl
tak
je
zbytečného
dál
udržovat
když
mě
někam
dovedl
a
to
já
potom
že
někam
dovedl
když
je
mi
to
třebas
neměla
že
mě
tam
do
tože
to
příliš
silné
na
mě
a
a
že
to
jste
si
to.
Například
s
někoho
kterého
zvolte
volali
dál
ze
nesmysl
nikoho
zvolte
a
von
přijde
nebo
když
vy
někomu
přijete
a
teď
ho
volal
a
přišli
jste
k
němu
tak
to
je
všechno
nesmysl
takových
nesmi
jsem
musel
vyvarovat
čistě
rozumí
na
to
jdete
to
tomu
to
musí
přestat
čili
vy
musíte
se
zbavit
nutností
pohybu
nutnost
používání
prostředu
který
se
někam
dospěli
protože
si
ho
velice
vaříte
nesmíte
si
ho
tolik
vážit
abyste
ho
pořád
vnucovali
a
pasovali
to
své
koncentrace
už
tam
nemá
co
dělat
teprve
když
jsem
toto
pochopil
tak
to
šlo
bez
třemi
že
ano
řekli
sám
byli
veliké
rozpory
ne
že
mě
nikdo
nepoutalo
takle
jako
vás
o
to
to
se
zase
nová
a
oni
slovy
mě
neporučil.
To
ne
to
ne
to
někdo
neříkal
tak
to
mám
taky
částečně
pravdu
ale
já
jsem
věděl
že
toto
je
chybně
co
dělám
že
to
nesmím
pronásledoval
ty
myšlenky
a
tak
dál
jsem
věděl
no
že
jsem
potom
do
toho
musel
vložit
něco
celobytostně
sebe
to
už
je
vy
záležitostí
každýho
člověka
tak
to
jsou
ty
hlavní
věci
technické
které
obecně
platí
pro
každý
způsob
koncentrace
nebo
každý
způsob
vnitřní
modlitby
je
například
rozjímání
také
vnitřní
modlitbou
nebo
máme
také
rozjímavě
modlitbou
začít
a
tady
bych
chtěl
něco
říct
většina
těch
koncentrací
lidských
žáků
jak
jsem
neznal
nebylo
koncentraci
A
to
bylo
to
rozjímání
po
to
točení
se
vokolo
tý
koncentrace
oni
tadyhle
se
po
pobíjeni
s
myšlenkami
a
tamhle
pocitem
tělesnosti
a
a
tak
se
pořád
ploužil
jenom
okolo
tý
koncentrace
ale
když
má
když
někdo
rozjímavé
ho
typu
tak
je
to
veliká
pomůcka
pro
jeho
vnitřní
život
ale
musí
být
rozumového
typu
já
vám
teďka
řeknu
jak
sebe
poznat
jestli
jste
rozjímavé
ty
a
kdy
jste
protože
někdy
jste
někdy
nejste
rozjímavém
typ
rozjímání
není
s
mění
nebo
není
to
nějaké
střádání
budoucnosti
nýbrž
rozjímání
je
vždycky
tem
atak
má
tam
za
objekt
jedno
jediné
téma
třebas
dejme
tomu
rozjímám
o.
To
jsem
teďka
o
tom
mluvil
tak
tato
to
na
pasuje
prosí
mám
o
tom
kvas
který
vzala
žena
a
zamíchal
ho
do
tří
měříme
k
a
vono
to
zasil
všechno
rozjímání
by
mělo
vypadat
takhle
o
teletem
věci
tak
do
je
ten
kvas
kdo
je
ta
žena
kdo
je
ta
muka
tak
zřejmě
ta
muka
to
jsem
já
moje
tělesná
chrám
moje
jich
soudcovství
na
světě
vědomá
sou
konzert
už
není
zem
to
už
je
předěláno
do
mouky
tomu
něco
tvar
co
může
změnit
kvalitu
když
to
zkvasí
ne.
A
co
je
ten
kvas
to
schopnost
která
je
v
rukách
nesmrtelné
duše
té
ta
žena
čili
já
musím
dopřát
nesmrtelné
duši
aby
ten
kvas
měla
vložit
do
mého
těsta
ten
kvas
tedy
já
tomu
říkám
automatismus
dvě
to
není
nesmrtelná
duše
ale
to
je
její
vlastnost
nebo
pomůcka
která
ji
umožňuje
aby
způsobila
kvas
lidském
tvoru
tak
co
je
to
rozjímání
teďka
pokračuje
co
je
to
dopustit
aby
že
na
to
tomu
hl
udělat
při
stavět
tu
mou
ku
tomu
byste
udělat
sám
ne
to
znamená
sebe
pro
ní
obětovat
ne
dát
i
k
dispozici
ne.
A
aby
ta
uka
zůstal
mohou
ježíš
o
tom
říká
zrno
které
zůstane
samo
ne
vydá
užitku
a
tady
to
rovnou
už
je
pro
mě
mouchu
nesmí
zůstat
samo
musí
dáno
být
dispozic
se
na
vám
bohu
k
dispozici
že
ano
se
ta
duše
je
taky
bůh
že
ho
to
to
není
nějaké
rozdělení
zastřeno
kvalita
boží
nějak
vyjádřena
a
tak
já
se
dávám
dispozici
a
pak
si
mohu
se
mu
spoléhat
a
nevím
už
jak
to
dostane
že
vona
v
zeme
patřičnou
dávku
kvas
a
vloží
to
do
té
mu
pia
míchá
to
do
té
mouky
to
už
se
všechno
děje
automaticky
to
už
není
v
mé
moci
proto
se
nemusí
starat
kterak
se
to
může
stát
já
musím
jenom
se
celí
odevzdat
čili
z
tohoto
musí
vzejít
tohoto
rozjímání
napřed
slovního
musí
vzejít
předsevzetí
že
já
jsem
vám
bohu
odevzdat
a
to
je
správně.
Provedené
rozjímání
jestliže
mě
to
popadne
že
bych
se
tu
chvíli
chtěl
roz
odevzdat
tak
hned
se
začnu
odevzdávat
třebas
jenom
vteřinku
se
odevzdán
ale
po
tom
rozjímat
si
čase
a
zase
odevzdal
a
tak
dále
rozumíte
mi
až
se
naučím
odevzdávat
takže
to
bych
byl
rozjímavém
ty
perly
to
takhle
dělal
rozumíte
ale
jestliže
budu
s
ní
že
to
jednou
takhle
udělám
nebo
tak
to
musí
hned
následovat
po
odevzdání
to
musí
konk
v
konkrétní
předsevzetí
sti
a
konkrétní
pocity
musí
si
konkrétní
čin
vůbec
na
celé
té
cestě
se
vyskytuje
zadrhne
každé
provedené
v
takovém
rozsahu
kam
sahá
sebepoznání
toho
člověka
on
ví
co
má
udělat
jestliže
něco
malinko
už
tne
z
toho
co
ví
proseb.
A
jenom
něco
z
toho
dá
bohu
tak
to
rozhodnutí
nikam
dál
nevede
on
musí
to
rozhodnutí
tak
plně
respektoval
že
se
v
jeho
léky
jich
musí
dát
k
tomu
uskutečnění
toho
rozhodnutí
on
ho
musí
uskutečnit
a
to
okamžitě
kdy
malinko
zaváhal
tak
ztratí
veškerou
sílu
to
rozhodnutí
to
rozhodnutí
musí
být
opětovat
znovu
smrti
že
by
to
promeškal
znovu
musí
opětovat
ně
opravn
být
znovu
ne
realizováno
a
teprve
pak
se
dostane
člověk
kupředu
a
když
to
rozhodnutí
se
uskuteční
v
tom
člověku
podobě
narůstá
duchovní
hladiny
bych
tak
řekl
to
znamená
že
už
mu
to
jde
samovolně
pomocí
toho
rozhodnutí
o
rozhodnutí
aplikuje
samovolně
už
tak
v
té
moment
kdy
se
musí
s
touto
fází
bez
tato
bez
nosti.
Rozloučit
jaké
to
bylo
těžké
začlo
hlediska
pro
ježíše
když
se
musel
rozloučit
vědomě
žitý
věčným
životem
u
boha
se
se
vstoupit
do
obyčejného
lidského
těla
víte
to
bylo
velice
těžké
rozhodnutí
mu
říká
ve
lidsky
ne
to
ne
to
dycky
tak
nebylo
ale
lidsky
by
to
bylo
velice
těžké
a
tak
vám
řeknu
je
velice
těžké
rozhodnutí
potom
po
vnitřní
modlitbě
řícti
zase
tady
který
se
který
v
tom
říci
oddělenosti
začátku
bylo
pro
mě
ten
než
nesnesitelné
ale
je
to
nutné
se
vrátí
je
to
nutné
se
znovu
začít
v
tom
pocitu
oddělenosti
a
ten
kdo
tahnout
na
ten
pocit
neoddělenosti
dokud
celým
životem
se
nemodlí
to
znamená
za
to
celý
život
se
stane
tím
spojením
s
bohem
tak
to
není
dokonce.
Ta
cesta
být
to
udělat
nemůžete
než
že
obětujete
celý
život
a
ne
jenom
modlitbu
nějakou
vnitřní
rozumíte
tam
to
musí
končit
ta
rozhodnutí
potom
má
kvalitativně
jinou
povahu
na
každém
stupni
má
jinou
povahu
před
betléma
minulou
přestání
nebo
toho
před
křížem
né
a
ovšem
vono
to
například
u
mě
a
asi
i
u
vás
nejde
tak
přímočaře
jako
u
toho
ježíše
protože
to
byl
vtělený
bůh
ne
on
ukazoval
klasický
příklad
obecný
tvar
ale
v
tom
obecným
pravdou
mysle
nebo
vydat
a
pěkně
a
vono
to
nepomohu
například
si
třebas
to
první
znovuzrození
v
tom
betlémě
šlo
najednou
to
se
najednou
stalo
úkol
to
není
pravda
jsem
předtím
dělal
do
těch
sedmnácti
let
něco
ne
to
to
uvedl
ale
najednou
to
rozpadu
nečeká.
Kdežto
to
druhé
to
to
není
to
najednou
na
člověka
spadlo
s
toho
už
se
měl
veliký
vých
a
utíkal
jsem
z
něho
ne
čtrnáctkrát
jsem
utekl
a
tak
dále
a
pak
jsem
uskutečnil
někde
modlitba
to
ještě
nebylo
celé
to
že
s
ním
tak
jsem
musel
si
v
zevním
životě
a
a
to
sem
vás
to
je
dlouhý
proces
už
pro
mě
našel
aby
tím
že
pro
vás
taky
a
čili
nemyslet
si
že
že
to
je
něco
chybného
to
je
prostě
lidská
aplikace
věcí
člověk
to
lépe
nedokáže
ne
protože
ve
staticky
já
vím
že
to
vůbec
sám
nedokážu
to
je
na
tom
to
nejužitečnější
to
vědění
že
to
všechno
za
mě
nikdo
jiný
dokazuje
do
jaké
míry
jsem
trpný
a
jemu
se
odevzdám
do
takové
míry
on
to
ve
mně
dokáže
já
musím
tu
mohu
bezostyšně
té
ženě
vodevzdat
ne
nesmím
si
do
kapsy
nechat
něco
tomu
svý
přesně
tři
měřitelnost
jí
znamená
trojnásobně
né
nás.
Text view •
Help