EN | ES |

82-26

82-26


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Všem je jiný než u člověka který ho musím za hrani podle ší život pochopitelně jako se to třeba znovu ten daleko větší měrou v těch bolestí než jiného a nebojím se že muž oním a utá to bych se bál že bych způsoboval útlum něčeho co se nemá utlumování nebo z vydání na něco co by potom mu zničilo třebas sedminu a co všechno se to lékařsky nevyvedlo vykládal detailně ale o tom něco jakém nezáleží a jsem potřeboval nám pochopit že tak lékaři jsou kteří toto znají jo a on byl výtečný na své mystiky byl do centrem a pra plným právem a no to bylo člověk poživačnou to všechno bylo u něho to je zajímavé byl ráno byl prostě po povíván se tomu říká v francouzsky dove si žil ale vám chci pomlouvat všechna. To je po smrti jestliže ten člověk tedy na toto rozlišování které takové nepatrné začátky celkem ani postřehnutelný ze začátku tak ono se mu vyví když jsem měl nedá tak ho zabije a jak při tom a to cestě poznání nestoupá stejnou měrou jako úsilí toho člověka taky ta samovolná schopnost rozeznávací ta schopnost s rozpozná vaší pravdy kde se aplikovat a de ne kde jste levá aplikovat tak kde ne že jo tak asi vite byl obecně tak ta cesta nevede my musíme dovolit tomu automatismu dvě a to je von aby se rozvíjel tak my musíme nám k tomu schopnost musíme na tom prostor ve svým životě je musíme poslechnout tím že ho poslechne. Tak ho živým ten se živí jinak než potravou on taky bere z toho to od toho automatismu ty na ale to by mu nestačilo o životu to by by si to všechno za tak řek modlí ne tak jak jsem vám říkal a to nemůže když si bereme otrava vodu tak nemusím odbývat naopak jsem při plném vědomí a on si to bere od mu takže vnitřní modlitba ho báječně si na potom řeknu jaký druh modlitbě třeba zavést abychom nakrmil aspoň na den ten otci dvě protože on si tu potravinu žádá způsobem kořistnicky přímo bych křičí jako malý dítě že dneska jsme ho nedali najít jsem se nikdy neprovinil proti principu vnitřní modlitby ani jeden den se nemy nechal ve svém životě od roku třicet tedy nebo toho vy jsem přímo nastoupil cestu protože bych ten tito automat do. Nevydržel ten by tam zval jako malý i s ne jemu je tady řada krmit a tak je ve mně živý a to je v pořádku takže teďka třebas když s vámi takhle mluvím tak tu rozumu s vámi provádím jako modlitbu vnitřní na jako jako řeka a ho zároveň k mi nejenom vás a jak jim taky aby nepřečetl v tom a aby nepřišel a ty zase dává snést rozlišovací tak to takové míry abych vám mohl říct co vám smím říct to co vám nemíří takže jestliže si všimnete mezi žák si teď jak zapřažen tak takhle a tak něco jiného začnu je odněkud vodu rozumíte to není že bych ztratil kontakt nýbrž že dávám tomu řeknete vnitřní a se že se na a ten slyším to by šel do blázince radši ale vím kde mám přestat a kde mám navázat a tak dále jo takže to beru takovou cestou. Nejmenšího odporu vůči tomu vnitřnímu nebo když tomu automatismu dvě a když tedy vyvine patřičnou měrou schopnost rozlišovací a řídíme se se poslušní bytost ne z toho systém ve svém že to musí být systém tak se dočkáte toho čeho se dočkal židovský národ potíží sedmi sty letech že se v nás narodí vědomí nesmrtelnosti to se mi stalo v těch sedmnácti letech tam jsem se tam se narodil ježíš v betlémě u rozumíte žádný byste sem neviděl žádný bethe se nevěděl ani betlému jsem nerozuměl co to je to jsem nevěděl roku třicet devět devět let potom se to dověděl co sem to roku třicátýho prožil ani toho že se to ste prože to není třeba ale že se to děje a že se šel to ty účinky z těch účinků žijete a ne z toho že víte že to. Klasifikovat tomu se ke všemu dostanete k klasifikace to jsou moje poslední chvíle život tak že to umím k si přikovat že ano běží život na pán rakoviny aktivitou kdežto tento život se tu poznání je chrakterizovat souběžně probíhajícím růstem trpnosti zatímco při cestě lásky. A trpnost začíná dostat pozdějším stádiu protože dejme tomu všech stavem být absolutně trpný ten člověk aby mohl vybavit extazi toho boha tak a jeho to nerušilo abyste extaze ne předčasně ne vypadl tak tady musí začátku být trpný ústí mít sluh připraveni k tomu hlasu toho automatismu dvě a říkala to o toho vlast není rozumíte tomu povědomí co dělat a trpně musí do toho dít aktivitou nesmí oponovat kdyby malinko oponoval tak se to nikdy nerozvinete se stane zrádcem celé cesty jako ten jidáš malinko pol dobrém oponoval a ono to dopadlo sebezáchovy nakonec ovšem upozorňuju vás že kdyby byl ježíš kristus modlila k tomu moc tak nezradil toho ježíše nemusela to první sousto přečte. Poslední večeři pošeptal mu co slyšeli jenom svatý jan tam to uvádět jeli jiný o tom neví myslí co chceš udělat z měli chleba jidáš vypad a že ho vodradil a a tak dále že jo takže ježíš se chtěl zmařit rozumíte to si vite byste dobře vy se musíte ch na cestě zmařit to je důležité protože dokud nezemře zrno tak se nenarodí tak ne vydá stonásobný užitek ovšem to není smrt lidská vůbec ne to s tím společno nebo nějaký odchod od něčeho co mám rád co to to je takový primitivismus si na poušti si do klade hrozný princ věříte to bych nikomu nedoporučoval taky ježíš kristus nikomu nedoporučuje se to potom nějak vyvinulo to vím nemám křesťanům za zlé protože to byla sebe obrana křesťanství že tedy poměry byli takové že jedině za zdi. Se to mohlo uchu chránit kdyby byli bývali neexistovaly v době stěhování národů kláštery například sebe ta velkým stýkáš který a jiný tak se křesťanství vůbec nezachovalo vůči těm barbora vůbec se ne udrželo pronásledování ježíš říma tu byli byli nesli ale ten pár barvou i nesnese protože těm byli spálili celou nitra tur všecko vůbec když jsem toto kdyby vodnaučili člověka číst a psát přes oni to nepotřebovali ty barbaři je tam spadli ne ale voni se pohani těch bohů za těmi my oni do těch klášterů nežli takže bere s ink kláštery a augustin na ský kláštery zachovali takovou tenounký vrcholu poznání za těmi smy a z toho se to potom moh tam byl na upadla v těch mužích barbaři proto se udělat to tomu nás tady vede ježíš. Když a teď jestliže toto dělá tak proto zrození v betlémě které jste se podstaty vědomí toho nesmrtelné potom a ty von začíná mít moudrost kterou jiné jiní lidi nemají a kdyby nějak vystavoval na oko na navenek tak by za chvilinku byl odsouzen tou společnosti která nedosahujete výše protože nejsnazší je čemu nerozumím že je to hloupé že na to všichni lidi udělají sem nerozumíte a říkají ne aby pátrat protože nemají k tomu trpělivost a že to je to hloupé je to nerozumné co on říká ne a ten člověk není normální tak to oni musí dát pozor a tu moudrost která kvete nedává ještě pro ty plody jenom kvete tak tu musí skrývat a proto ježíš. Ochotně se dal ve dvanácti letech u rodičů odvedl na sebe domova a byl jim poddal do třiceti protože se tam překypovala moudrostí v tom chrámu u těch mudrců že ano takové záchvaty moudrosti nastávají v době když tedy rozvine ten život tak že například kdyby byl lékařem tak to moje řemeslo půjde samovolně budu vědět jak na to v každém případě kdyby byl učitelem zrovna ta a tak dále čímkoliv byl řezbářem zrovna že to všechno samo dyž tou společnosti vycházím se nezřekl před našel všechny styčný body s touto společností diskusi se celým okolím tak jsem dokázal jednu důležitou věc že jsem přestal být jenom svůj že se začal být také těch lidí okolo sebe že jsem jim byl sluhou. Tak jak bylo vhodné jim býti pro svoje povolání třebas že že jsem se sem nebyl více sebou pro sebe žijící nýbrž také pro stejnou měrou je že se učil milovat bližního jako sebe tam to musí ta cesta lásky musí takhle paralelně probíhat jestli neprobíhá tak tato mezera se potom objeví jako nepřekonatelné překážka dalších stupních a když se toto dokáže že své povolání bez reptání protože to třebas zatěžující v tom vidím stejnou povinnost jako vůči sobě samému ne větší stejnou musím taky dopomoci může sobě plnit se se přestavovat a ne abych byl pro schopný něco dělat tak pak je nejvyšší okamžik nejvyšší čas abych se z tohoto stupně dostal dál je to samovolnost tak potom musím tajně aby to někdo. Nevěděl on se nepoučil se svou rodinou který ježíš když šel do jordánu tajně musím odejít do jordánu musím vysvětlit co to je ale vám to jenom řeknu na podobenství ramakrišny strašně líbí ho čas to opakuju tak mu se prominuto ti všichni znáte svých spisů nebo tak jeden člověk přišel jednomu světci jedna že například jednomu sice a řeknu prosím se asi ne mám obavu že boj muž ok ne zanik plán odejde ode zanechá slé děti tady děti tady a jeho děti nebude se nás všímat a bude věcem a bych to těžce nesla protože máme tady děti které se třeba vychovat a by na něm nově. A podobně jak to mám zažít aby se to nestalo a on říkal řekni mi ty znaky těch jeho příprav no von si koupil ten šat on se postím a takovýhle věci dělá trénuje na to a ramakrišna řekl ten světec řekl pardon tak buď bez starosti ten nikdy se san synem nestane a před jak se to dělá roztrhl svoje světského ucho a vodešel nikdo nevěděl kam takhle to dělá rostou to všechno víte ježíš kristus zásadně na své cestě a to voni nepochopili křesťani mysli že nějakým postupně sebe zlepšování se to dodělat ne on chtěl teď všeho nechej by za mnou a to je tento moment který tam musí člověk dokázat na tomto stupni jako nedokáže že přestanou stupeň do smrti není. Další nedostane on musí jakmile mu to ne samovolně vidět v tom volání boží po vyšším duchovním životě a musí ho vyslyšen a musí se odvrátit ne že uteče s toho světa vnitřně od všeho odvrátit a vnitřně patřit daleko více k tomu bohu než předtím patře celobytostně jsem to krát to nemohu bohužel jsem toto druhé obrácení taky zažil takže když budete chtít někdy dneska to nebude že bych se nedostal přednášky nakonec ale jak by vám to někdy čas věřili jak se to dělá ale vono to aplikovat vypadá u každého trošku jinak takže on by to možná i svádělo je u samozřejmě to šlo snadno. Protože jsem vždycky musel násilím být do toho vmanévrován proto to šlo samo mně to vůbec tedy nešlo ale si myslím že u vás toho nebude za potřebovat tam někdo takhle heslem tlačil aby na vás tří el nebo co takový jako na se to dělá to nebude třeba vy jste daleko na tom líp než se ti lidé věřící než to jsem člověk jsem neměl ze základ víry v sobě ne se ještě dodneška nezačalo věřit protože si to to je ta a o se nenaučil věřit to jedině dáno to je moje chyba se představa se nedostanu a jsem dokonce nevěřil svým rázu když to odporovalo tomu vnitřnímu vlastní jak jsem o něm tady mluvil a se říkal něco jiného jsem postaven a ne jeho že to je si přebíral i to co voni jako dobré vkládali do a jestliže on tedy provede. Ten rozbor vy tří a obrátí se v tom smyslu že řekne jsem za tím bral hlavním míru světla z rozumu a teď ho musím brát přímo od boha což není rozum to je něco nerozumného na rozumem pardon tak to asi tohleto vzezření totiž musím se k tomu říct česky to je česky těžko vyjádřit jakoukoliv sice těžko vyjádřil musím přestat myslet to ten odvolat musím zastavit povídavou mysl musím zastavit život který jde. V tom mým těle pořád kupředu musím zastavit třebas dech kdybych to dělal jinak než automaticky kdybych se k tomu měl jako indové že oni se učí dlouhá leta zastavovat dech je to technika správná proti tomu nic nemám je to ale strašně pomalu a z tuhleto jak to ježíš kristus ukazuje musí nastat momentu ne za dvacet let k tomu musí sloužit ta předešlá výchova které jsem vám mluvil tam je to potom při samovolnosti samočinné to schopno se samotně dostavuje ten zastavení dechu samočinně vjem tak se toto nastane tak se setkám s tím tou nesmrtelnou podstatou jinak než předtím ona totiž se . Stane součástí vstou trvalou součástí mého vědomí u člověka to není tak dokonale jako u ježíše krista je to třebas jenom na pozadí ne ale přesto v každé situaci od chvíle vím co mám dělat a co nemam dělat takže stačí se svým jenom řídit jenom řídit ne na rozum dávat nýbrž se tím řídit vypravuje nerozumně potom pochopitelně že to je nebo paličatý ale na tom nezáleží ono se vždycky ukáže že ta platnost takže potom od prosí ty lidi o nakonec a o tom je levo toho to se ale je víře se člověk nestane v jejich očích ne normálním ještě nikdo nepovažuje nadání a jsem a jestliže člověk je potom ale absolutně trpný a že je absolutní trpnosti ne a vždycky za všech okolností za všech okolností když mu měli třebas na kříž trpný to znamená. Poslouchá a nejedná podle sebe ani podle světa rozumu nejedná ano to je vyšší fáze a dokud nerad ne rozvine rozum tak do tohoto nesmí přecházet že rozumně potom služebníkem trpným služebníkem to nikdo nepoznal že je trpný služebníkem si myslet to dělá nějakýho lepšího rozumu že být hlavě ne on být za li e ale nikdo nepozná že něco za tím stojí to nebylo nepozná ani u ježíše krista to nebylo poznat oni ani vlastního žáci nepoznávali že je to syn boží a když to jednou petr poznal a říkal to to maso nezjevilo o zjevil duch boží ani přítomnost zázraků v ježíše krista a se vším možným nebyla schopna aby ho přesvědčil ani ti moh ježíš ne přesvědčen vnitřně musel být o tom přesvědčil vnitřně musel do a ten toto že vnitřně člověk doroste se stane právě na tom přechodu tím. Jordánem no a to ale není konec cesty bych jenom upozornit že sem to dotáhne každý pořád indický mistr jsem vede radžajoga jsem vedou všechny jogy těsně pod kříž na kříž ne tam indie neexistuje vůbec nikam si normálního vy neví s tím rady to všichni indové říkají takže to si nevymyslel hotový indický mistr je žák ježíšův bych tak řekl by to srovnal který byl po tři roky veden a ve veden mistrem na místo ježíše zbavil se své vlastní vůle to znamená že se trpnosti a dovedlo tak. Tak daleko že dělal zázraky von voni indové nedělali nějaký zázraky ve smyslu uzdravování nýbrž vnitřní zázrak přerodu jestliže ten mistr pustí toho žáka a. mám dát co říci tak ho pustil do stavu který bych nazval se s hlediska toho žáka ježíšova stavem sice do vysokého poznání ale zaručeně takovým stavem aby von moh kolektivně vést dejme tomu nemůže se stát v indii aby viděl někdo sestupoval ducha svatýho na dovy a křtil a tím na převáděl nějaké poznání jako se dělo v první doba se ten sví potom ne to se indií nestalo nikdy se to nestane protože voni tady ustrnuli upozorňuju vás na to že to je trní které trvá si pět tisíc let a by mohli z toho trošičku jít dál. A že u nich jsou také partyzáni kteří dávno jdou dál například dejme tomu šankaračárja nebo ramakrišna ne a mnozí jiní jsou partyzáni kteří šli za tohleto že když se nespokojili s pouhým jo spokojeno nýbrž za jogu ano brně co takového uší že něco takového existuje myslí že je to v indii ne je indii to dobře znají to by na tom byli zle ale těch je strašně málo i v indii a ale proto říkají jestli je možno podle toho receptu ježíše krista se plynule dostat přes logickou fázi tak to musí být napsáno musí to být veřejně dělené a prosím nevyšla upanišády naším védám to mysli děláme sami a proto jsem. Zrušil to co jsem napsal o indii ne bylo to tisíc stránek ale jsem to zrušil protože si to přáli aby to navenek nevyšlo co bylo správné ale co by příliš pro tak návodech že by někdo přes jogu chtěl jít ta a ono není třeba přes oku vo třeba je to přímočaře by se de přímo přes se ježíše a protože máme jenom jeden život ježíš hlásal za jeden život to ukázat a ne za víc se životů a my nemůžeme převede u zdržování musíme přes věříte čistě rozum a tak dále a na to tak aplikace jak jsem teďka který říkal to v indii nemůže být ani při deset takhle nedělá ten žák od začátku svého pobytu u mistra musí se vzdát své vlastní vůle mistr vezme na sebou na sebe vůli žákovy a manipuluje s tou jeho vůlí ne ten člověk nemá ten žák nemá svou vůli. Vy a ten mistr vůli a předává jak ten žák je ochoten dovolit z toho svou vůlí a tak mi předává sebe nikdy mu nepřede sebe celého takže se to v každém tom školení ztrácí od generace degeneraci takže my se který začátku před no hodně ten druhý mistr předá méně a nakonec toho není vůbec nic takže musí zase z nich o nějaký partyzán ale ramakrišna a musí to obnovit teď tady se díváme na pátou generaci těch mistrů kteří vycházeli z otrava krišny to jsou hotové nuly proti ramakrišnovi vlastně to ještě výtečný byl takový síle znova a to byla asi třetí generace ve francii působící ale je ho následovníci za nic nestojí a opadaná ve španělským světě například ještě něco znamenal jsem přeložil ho dílo tak mluvil kristus jo nevím si to máte k dispozici. No a to je španělsky španělsky svět tak chtěl jsem říci teď další fázi člověk musí vstoupit na kříž a tady znovu mluvím o dalece jestli on se naučil dělat zázraky v této fázi učednictví tak potom musí u toho od toho odstoupit musí tu víru v tu zázračnosti opustit která musím vysvětlit že ta jasný se nemůžu jenom tak rychle předestře na další a to byste to těžce nesli to by se mi každý vděčně otázky které mohou být vyvolen napřed je to učednictví u ježíše a kdy může nastat jestliže lidská schopnost lidská vlastnost neodporuje tomu vnitřnímu vede. Jestli se podává tomu vnitřnímu li a je vášním nástrojem tohoto vnitřního vede a že to jakákoliv vlastnost třebas pravdivost nebo kterákoliv vlastnost jiná dobrá samo sebou nastav tak taková vlastnost je po tom křtu v jordáně učedníkem ježíšovým čili učedníci ježíšovi srovná se lidské schopnosti na dané takovou mírou trpnosti že poslouchají vnitřního vedení ano a takový souboj schopností musí každý člověk mít k dispozici když je nemá tak se přes tuhletu fázi nedostane protože ono to všechno musí být konkretizováno pro to je tam abstraktně řečeno ten učedník páně ten jsem si stal z naší vlastností rozumíte jan třebas láskou která takhle slouží a tak dále nevzdaluje od toho ježíše a tam je řečeno. Tak miluje že se daleko nezá když je cestou lásky tak všechno co mně vzdaluje lásce toho se musím vyvarovat musím být blízko pořád lásce a musím pořád milovat no a tady zase musím pořád všech vlastností lidských používat na cestě to je to pravé milovati budeš z celé duše své neboť co je to ta celá duše a taky pozná byl z celé duše své tady to aplikace to mají v jedno vedle druhého co je to celé duše se duše duše lidská je souboj vlastností lidských čili celé duše znamená všemi možnými vlastnostmi ale to si vás a to je ráno do křesťanství nejenom těmi dobrými ale i těmi špatným vlastnostmi musíme umět sloužit. A to je tomu dobře rozuměl ramakrišna říkal jestliže ty se latu hádám skvěle svou manželkou a neznáš žádného jiného receptu nejsi v ničem plně za ničím jiným plně zaujat než hádání s manželkou a to těle bezvadně tak takhle se musíš chovat vůči bohu hádat ho že nemáš jiného receptu jinak než celobytostně se k bohu nedá jít ježíš potřeboval dvanáct učedníků znamená to je symbol všech vlastností nejenom některé z něho podobal jidáše stejně jako jana to je nějakou nevěřícího tomáše to nejsou dobré vlastnosti nevěřící býti že ano to je moje vlastní jsem to máš ovoce není dobrá vlastnost ale vono taky zapotřebí jak se ukazuje že ano každé máme určitý míry víru nevíry a nesmíme se bát těmi špatným vlastnit taky k bohu jít. Jak to umět zařídit vám nemohu poli u každýho jak jinak ale jestliže tebe jenom dobrý vlastně by také to maximálně jednou půlkou své bytosti sedíme na dvou žilích a nemysli s tou druhou židlích rady s rozpolcení vnitřně a nikam to dál nevede a tady zůstaneme trčet ale upozorňuju vás ještě na jednu důležitou věc že tento žák ježíšův na této fázi musí si uvědomit jednu věc že když to fázi přejít z úspěchem dál tak usebe rozpoutá na konec ne dřív nakonec se předtím zkuste smrtí a tam ten symbol tam všechno znázorněn že a musí asi se nerozpoutá i tři co to by to zahrady getsemanské ty musí usnout a když neusnu tak se to nepovede kdyby se byli za něho modli za to ježíše Je k tomu měl tak by ho to by to byli třebas umožnil abych to řekl o to bylo zapotřebí nemodlit ono bylo zapotřebí se do toho dostat pro smrti a vono to vypadá jako obrovské násilí tam ta soto říká tady to bez násilí asi nevy každý z vás řekne že on musel napří a to bylo utrpení veliké a vám něco řeknu vono to utrpení to srovnáte s tou perou časový sice let od narození a čili tři roky potom toho učím svého to bylo krátká doba možná dyc ji hodiny že jo ne víc čili upozorňuji když to trvá vin tři hodiny tak je to špatně děláno musíte začít znovu znovu a znovu a znovu to netrvá vůbec ani okamžik jo to ukřižování potom to zrání poukazovali totální noci ty tři dny to je nedovedla samadhy které znají. Indové a kratší se to nedá udělat hází se v každé toto že se to nedá dělat než tři dny v tom voni dobře vědí a to je potom takový trvalý přechod do řízení ducha vo duchem svatým a láska dále protože kristus nemohl ten pokoj zvěstovat učedníkům dřív než prošel smrtí předtím neříkal pokoj svůj dávám vám po řekl po zmrtvýchvstání že jo to je veli tam je všechno velice krásně vysvětleno detailně když to detail vyslovoval tak mám obavu že dokonce by to někoho svádělo k tomu aby to napodoboval tak jak se to stalo a to je to co mockrát chybně dělali všichni křesťanští světci že to doslova na podobu oni se chtěli křižovat oni museli stigmata ale teprve od dvanáctého století předtím tak zmaterializovaný to nebylo ne ale o faktem františka m to začlo ty stigmata a dodneška to existuje to je materiálu materiál se mu to nemám rozli ne ale obávat. Který je na celý něčeho duchovního toho není zapotřebí na to taky lezlo jsem samo sebou od toho utekl to se od toho utect ne a od extaze taky jsem utíkal to se taky teta ovšem ono se to nemá když to jednotné někde u někoho projev pro jeho vývoje tak se to nemá jako přímo zavrhovat ne ale dneska extaze je přežít ke naší době to kdyby se upadl někde do leta je například lékař nejde přilepeno to by to dopadlo viďte a on by to dopadlo dobře protože oni jsou taky extazi kde člověk je normálně jako jako by převedeme a dělá to a extatický ani neví jak to udělal a on to takhle udělá ano to je taky extaze byli v křesťanští světci kteří chodili při extazi že byli v hluboké extazi ale to je cesta lásky o tom se nebudu tady zmiňovat. A jestliže tedy se chce aby usnuli vlastnosti tak se se chce něco nového co v indické josefa zamontováno že totiž tam je zamotalo na pořád víra v toho vůdce tam musí také přestat kdyby ten žák nevěřil v v indii ve vůdce tak by vlastně vůbec nemohl kupředu protože ten vůdce duchovní na čtyřech pěti hlavních jog voda učí toho žáka napřed věřit v boha protože ta víra v boha nic nepřenesl toho nespojila bohem když bych si zjistil ta víra hospoda s bohem tak je zbytečný aby byl žákem toho mistra a když se bohem ne spojovala vědomě tak je to víra ne pravá že na ty musíš. Cesta jeli boha musí začít věřit ve mně který je spojen s bohem vědomě a tam převedu jak be věřit na dva na tamtoho boha který se nikam nevede a na kteří se někam vede tak to nikam nebude ve tedy na dvou židlích takže vražda jo se karma józe haha joze ta jeho a ve všech otec je všechno svých abych je vymenoval všechny ve všech jogách na bhakti jógu se musí člověk zbavit víry v boha tak to vypadá v indy to není cesta víry v devadesáti devíti procenty je stav bez víry v boha ano a do věří je vyřízen pro tu cestu než to tady je to jinak ježíš kristus vedl k cestě v boha víře v boha protože na tom žákovi dával přijmout prožívá děl ukázku působení božího že to ten mistr ukázat. Ukázku svého působení a ne boží roste ne že by to bylo špatně ale je to jinak jo proto bychom se neměli moc v tom jako shlížejí to průpravy nějaká dobrá ale nevěnovat tomu příliš mnoho pozornosti je to i třeba šimona tak je to všechno pro nás chybné ano je to zdlouhavé bude to opakování životů to to tedy špatné ale tak plně ale je to strašně že to indicky zdlouhavé říkají taky si životu to je maličkost no nazdar to by se tím naše celá cíle zase zkrachoval kdybychom tak na to šli vypotřebuje u nás svaté nebo poznané věcí duchovních kteří to dosahujou zde v tomto životě a ne dalším ty tam nejsou k ničemu zvát chci nadělal takovýhle svatý je tady povedou lidstvo aniž o tom. To mi to bude vědět a nemusí to to nesmí nikdo vás jako láska tou boha láska někde no a ten dál jestliže tedy usnou schopnosti lidské to znamená povídavá mysl e všechny vlastnosti se člověk distancuje od toho jsem tak a tak dobrý a mám ty ateisti vám ty aktivní to všechno na tom musí zapomenout to že vám vymaže paměť celou paměť musím i znalosti jak všechno se musí smazat jak když se toto nesmaže tak nemůže přejít přes kříž ježíš kristus v poslední fázi to velice zkrátím to je poslední fázi odevzdal bohu svého ducha duch přeloženo do češtiny je mysl lidská mysl která fungovala do posledního okamžiku on i ten způsob že myslel lid. Předal bohu moc let vzdal myšlení to neznamená že se vzdal vědomí ale za se myšlení že to myšlení je tady překážkou to je zeď přes kterou se člověk nedostane za hranice kříže musí přestat myslet tady musí přestat let to je jinde vysvětleno to nebudu dál ačkoliv jsem to takhle možná nevysvětloval to jsem cestu poznání tak si ta jel dost jak jsem šel přes cestu lásky na to ale musí to být koneckonců vedeno láskou neboť ten ježíš kristus to nedělal pro sebe nýbrž to dělal pro lidi o být dobře že kdo se připojí k tomu způsobu jeho umírání tak s ním umře znovu i když to dělá dva tisíce let po něm svatá terezie říká kdybych byla neměla ukřižovat. Ani že krista za sebou jsem vnitřně neumřel se musela přidat ukřižováni ježíše krista a von za znovu musel být křižován znovu musel umřít abych mohla vnitřně umřít na to svou vlastní sou nedokázal to je to umrtví nebo ustání všech lidských vlastností rozumí takhle názorně ukázáno svatou terezií že ona neměla žádnou schopnost neměla přechod položit rozutekli neměla žádnou vývoje nevzpomněla vůbec to nemělo to čas a v tom momentu byla takovou prázdnotou že to správně vystihl mistr ekhart říkal jít jako nic k nic přirozenosti boží jenom tak se přes tuto fázi člověk stane to je ta nula kterou jsem v řadě včera ukazoval co je po nula no po nula je úkol je úkol který ten člověk musí potom plnit ne ti. Učedníci páně potom dostali úkol protože tuto věc přeci neměl dělat pro sebe to je ježíš ukazoval když to dělat ne proseb spásu tak to do určité míry že se stal učedníky páně tam můžete v sebespáse ale dál ne tak musel čit uká bližnímu pomáhat a tak dále my tomu říkáme nerozlišovali sebou a společností že no milovat bližního jako sebe a tak dále ctnost o myslili no a potom dostanete konkrétní úkol a ten musíte provést že to je tak v podstatě cesta poznání to začátku této cesty si musí člověk zvolit nějaký ústřední prostředek pokroku měl by to dělat tak špatně jako že by si mysleli že to jediný prostředek že jsem ze začátku pro nepoznal st pro balíky pokrok na cestě poznání myslel že jenom vnitřní modlitba je to pravé který. Že člověk dostává kupředu a tak jsem všechno seděl na kartu vnitřní modlitby o to na jedné straně bylo správné že jsem se pořádně věnoval že jsem nikdy nezanedbá ale to se dalo udělal taky při neze bádání života a jsem za nebál nebo takový život pořád a nebýt dejme tomu manželskýho života co ho zanedbával taky a o po stránce pravý a to je taky zanedbáno to sem nevěděl přeci smysl že to nepotřebné jsem tomu odrostl jsem se že měl teprve době když jsem si myslel jsem pohledu životu odrostl to mám za sebou to velice nepříjemné se žení a jsem se to jako deklaraci předešlém v tom poznání ale to jsem se tedy velice mýlil člověk musí svůj život rozvinout po všech stránkách jinak něco mu v tom životě chybí jsem byl to cesta vil. Co by chybělo bych ten takzvaně neměl děti kdybych takzvaně neměl manželku kdybych si kdybych byl pořád středem života sám pro sebe víte ono je třeba mít konkrétní příležitost my tvůj život konkrétně rozšířit aspoň na několik člen jiných a neví jenom svůj rozumíte a to se podaří jenom trvalým soužití s někým jiným tu trpělo by žádný bratr neměl jako musí mít chudák manželka a nebo chudáci děti který mrtev opaskem třebas že ano a a nebo jako vy když vám to leze všechno nervy že a vy s tím musíme nějak vypořádat neby byl ještě po tomhletom všem poznáním loket doma revolver tak jsem střílelo do duchu opravdu co ta rodina živá dělo. Ale že jsem ho nikdy jsem se na to nemohl nebo jsem ho měl sice doma neměl jsem tam náboje tak jsem nestřelil nikoho přede se jenom po sobě a to jsem udělal dobře a jsem tady jako vy střelné no ale to jsem udělal dobře jsem chcete středem říkal ty ty chlapce se máš příliš rád když se neumíš vtělit tady musíš konkrétně dokáže se být o tebe podělit to je snadný se podíleli o někoho kdysi těch se nebude se tomu radí příležitost jako lékaře musí tam někde někoho léčit to je málo ale mít tu otravou pořád na krku to je to je to co je zapotřebí čili tím nebojuju proti nějakému základnímu prostředku ve vnitřní modlitba to nebojuju prosím to může zůstat zákona mělo by to zůstat základem ale ne nezjevil se v tom nemyslel že je to jediný prostředek vidět také dobře že to není po když to není podporováno těmi ostatními prostředkem ostatním životem tak ta modlitba se přeci jenom setkává s velikými. Potížemi musí překonávat veliký skok z toho zevního života kde čili žije z pocitu oddělenosti do vnitřní modlitby kde se zbavuje tohoto pocitu oddělenosti jak to na jedné straně se nezbavuje pocitu odělenosti na druhé straně se zbavuje přeci to je to je to zevní na dvou židlích když třebas a my to proměnila trápila při si představovala výchovu dětí jinak než úplně jinak než tak mně to trápilo ne a tak jsem musel začít být aby to netrpělo rozumíte mi to jsem ji ve vnitřní modlitby dařilo takže jsem byl na tu chvíli trápila jsem sebe trápil před a to přestalo být trápení takže na ni to mělo ten vliv že ona říkala a trápim vy tím rozumíte a ti ostří. O odstraněna a všechno z to v dobré obrátilo rozumíte mi jsem byl v trčí že ona to nevěděla ne jsem byl v a vona pochopila že ji trápim ne a tak řekla nechci trati jeho jenom nějaké jiné mínění otom mele říkal ti ho přeji ne protože jsem když jsem byl v tak jsem poznal že ona své důvody které neznám rozumíte ale když jsem pomocí opomene dvě byl v tak jsem věděl že ona důvody že ona důvody které jsou který dokonale omlouvají že vona je dobrým a dvoje pro sebe a kdyby nebyla tak by nebyla schopna se sebou bez vyžít ne každý si musíme umět sebeobětování sebe obhájit jako si se hájit že ano a jsem ovšem normálně člověk na to de přil. To zájem svoji obalu ne budoval druhýho bojovat se tam nezná tak dále to je chyba a kdežto ježíš kristus měl tu vlastnost kterou mám jenom co počátek pochopitelně že cokoliv jste učiním nejmenšímu z bratří mně jste učili von byl v těch lidech kterým se to činil kdy jsme pane viděli hladovícího no to není zapotřebí to jste učili proto jsem v těch lidech vědomě a tak jsem vědomě v dětem vědomě s manželce vědomě ve vás rozumíte takže odpovídá na vaše potřeby vnitřní a plete to protože jsem ve vás jsem neznal že si něco tady vykládat a akademický než pořád ohledem na váš na vaše nitro rozumíte jak na to reaguje a co potřebuje jo například to je ten musíte katany la blahem laská nepotřebuje jako ale že mu mluvím z duše protože tohleto mu tam chybí v je rodině že ano A vo tom vím co teď co jste zažíváme že jsem došli drak o nějakým víry sem evan uvěří vás no jak malinký míry jsme nebál abych neztratil kontextu co je tady že jo mám bych to dal dohromady a mně to nerušilo ne aby nedošel to do vás neklid nebo takového něco co nesmí dopustit no ale dověděl jsem se že rozvinutí života po všech stránkách je daleko lepší než těch do kláštera a naučit se pořádně řemeslu pořádně ho vykonávat ne proto že dostanu prachy za to nebo že budu dopoledne svážený nýbrž protože to správné že jsem na tom místě z vod boha upozorňuju vás ale na jednu věc opatrně s tuhletím všechno z rukou božích to si můžete dovolit teprve tehdy máte schopnost rozlišovací jinak vás její začnou Ale užívat i ta manželka i ty děti i tak tam celá a všichni dohromady zneužívat které máte schopnost rozlišovací tak ten ze rozeznat tak vidíte do míry u zneužívá do míry musím odporovat jakmile se užívá do míry mu vane tím jak neznevažovat musím víc vstříc a ta míra stačí k tomu abychom se se stali tak by zneužíval tam se nesetkáme ale kde to myslí se mnou dobře a kde kde mu jde o věc tam se setkáme v každé situaci ano a že to pacient lékař anebo učitel žák anebo kterýkoliv zaměstnanci nebo černý vždycky jsme se takhle setkali najednou se najednou tady našel styčný bod o kterém nikdy netušili nikdo že se tam vůbec je my se že se. Diametrálně lišíme se jim to tak zdálo najednou jsme se setkali že říkali jak to že my jsme se dohodli moje děti ve svém životě kdybych jim bylo nic nezbylo našeho manželství dobrého tak jedno světlo jim zbylo že jsme se nikdy nehádali za celou tu dobu její života nikdy jsme se nehádali bohu ne jiný mezi nějak nenapadlo nepadla slovo tyto nerozumí to dělá špatně nebo co takovým jsem to třeba za dveřma manželce řekl že s tím nesouhlasím kdyby to rozumně přijala tak to bylo v pořád my to nepřejel tak s to dělala poslem nezalhal jsem jsem to za dveřma rozumně vysvětlil když to nepřijala tak svojí ano po svém a když jsem měl pravdu a ona ne tak byla za to vzkřísit jinde než vode když vona měla pravo lstí slu rozumíte a tak to bylo tytyto a bylo to v nejlepším. Pořádku takže ten život probíhal bez nervů rozumí se ti byli úplně stranou toho v nervy nestáli nedotkli klidný vývoj výchovou a sebevýchovou stejnou mělo jsme sebe vychovával jako jsme vychovávali děti protože jestliže nevychovávají rodiče sebe nemohou mít nejmenší že vychovávají víno děti to nejde musím předcházet mírou sebe výchovy musím být sebe výchově aspoň vole vjemu lekci než ten žák které ho učí nutným ovšem je to obyčejně málo být vjemu lekci dál ale říkám aspoň vedu lekci musí být se východ je dál a ta vnitřní modlitba ta tu přednost ostatní prostředky že vede velice prudce k sebe výchově tam totiž ve vnitřní modlitbě jak vám ji tady předvedu tam se celý dovídá o. Prostředcích poznání které jsou závazné a dávají sílu provedení závaznosti a že to je modlitby člověk vychází pozměněný modlitba vnitřní musí vypadat dycky takhle řeknu napřed tím neruší recept obecný který se musí potom aplikovat každý na svém případ to nesmí být řekněme opakování jména božího jako tady vy weinfurtrovi nebo modlitba ticha soustředění do nitra nebo na nějaký světelný bod se o tom že by to nemohlo přitom víc jako pomůcka pro pro u usnadnění obrazotvornosti nebo ustavení obrat toto si tak bych aby netěkala ne jako třebas dejme tomu v kundalini joze indii musí si představovat páteři ostnatý o to si studny barvička mi různá to je všechno pro ustavení obrazotvornosti pro nic jiného ale fakticky to není ten ta podstata modlitby. Kdyby to někdo všechno dělal jak voni tam nařizuju tak se nikam nedostane z toho hadí silou vůbec ne zvedne on musí vystihnout toho ducha a toho ducha vnukl k tomu žáku mistr tam mi to nic v tom popisu těch lotosů a v těch slabý tam to není obsaženo a taky v tom opakování na náboženství obsaženo ten duch ten duch je tenhleten jdu k tobě bože abych se ti obětoval tady máš jako oběť záporn tam nejdu k tomu abych se s tím modlitby vrátil nýbrž abych šel k tobě jestli chci za koutu do otcova domu během modlitby ne nakou musím být marnotratným synem tak jsem to líčil k tomu celníkovi který tak e vejít a ustane sta no a když tam takhle dete. Upřímně a nutí te se k tomu aby se takle vždycky se tam šli tak děláte co chcete písmenová cvičení nebo cokoliv to je jedno vnitřní otce na nebo hathajógu nevím co všechno byste holi vidět tak z neopomenul tohoto ducha ten duch je správný vy tam jde k za sebe obětování jestliže ta ta forma kterou se zvolili vám nezprostředkuj tu možnost sebevzdání tak ta farmu stanovena a se teprve teď se musíte po ohlídnout po poradit tu formu na které formě záleží jenom po tu od že ona třebas neodpovídá ten sebe oběti od začátku cesty vnitřní modlitby ta modlitba odpovídala se ooo to znamená jsem třebas méno které jsem opakoval jo to nebylo co říká nebo nebo jednodušší. Jenom ten se a pokora se nepovažoval sem nepovažoval za prostředek modlitební nýbrž za prostředek kterým odejdu k bohu na koně na kterého si sednu a on tam dovede rozumíte tak asi jakmile to tuto vlastnost nebude mít pro vás myšlenkově to je věc víc vy se méně sugesci jak to o tom vlastní bude mít tak vysoce nesjednotíš my se musíme pomocí této ústředí vlnky sjednotit musíte na sednout celý na toho ponese modlitby nechat se odvést jak se to stane tou se musí k tomu to nemusíte vědět jak se to stane to povahy nevěděla ktomu že stá nemůže ze sebe zdali ježíše a nevěděl to nikdo z nich ani ježíš kristus co se stane po jordánu nebo třeba svatého věděl on tam prostě šel do toho ne tomu otci šel a tam umíral na kříži opuštěn od boha bože prostě. Neopustil říkal ne a přeci mu neznal svý boha to je důležitý není třeba vědět co se stane ale jít do prázdna dy se to do ničeho přirozenosti boží že ano no ale to je velice dramatické záležitost pochopitelně protože vono to člověka potom bere a vám řeknu tohoto bere teprve přesvědčíte se to moc boží to je úžasná to vás možná někoho bere alkohol nebo něco ale tohleto jak bere se si žádný čím srovnat nebo někoho bere třeba spánek že ho se mu pán tak toho sebere tak že on říká nebo že je které je sme tu chvilinku ne protože byl zatím v pocitu oddělenosti a on ho vytrhne z toho toho po vody jsem mu to pánu bohu nepodaří v tažnou vás protože to tělo si tak jste vyřízeni vona s musí z pocitu oddělenosti. Kdyby trpnou a musí dostat z pocitu spojení s věčným to znamená se zdrojem ze kterého všechno ostatní pochází odtamtud do všeho ostatního máte přístup ale přes to nic přesto nestane za a ne z toho okraje nazpátek tentokrát ta modlitba vede k tomu že se ocitne v okraje uvnitř a z vnitřku dete na zevnějšek jo to tam do toho nitra totiž táhne do toho vnitř toho vnitřku toho středu takže jsem asi tolikrát utekl z tohoto tažení božího kolikrát jsem byl operován to jsem tak si poměl ři mluvit ten říká proč čtrnáctkrát jsem si sem byl čtrnáctkrát operován a jsem si to taky dělal čárky kolikrát se utekl asi čtrnáctkrát jsem utekl a po štrnáct se stala jedna věc zdánlivě vnější. A to se všimnu jedné události se života se vrátím ale si musel kazit uzavře než tady všech krista která je velice důležitá že když se narodil tak nějací tři králové každý jinde žití ale všichni tam někde na východě viděli hvězdu vycházet na nebi a dali se za neboť věděli že je povede k tomu místo kde se narodil ježíš kristus tuto hvězdu vidět znamená mít v modlitbě takový úspěch že vás ta modlitba táhne k tomu se říká nadpřirozené tažení říkají tomu křesťanští mystikové které je tak mocné že. Musíš než všechno ostatní co vás v tomto světě láska k tomu potom nedovedete odolat a musíte modlitbě se pořád věnovat jsem měl tendenci se modlit furt a ovšem to bylo nesprávné protože člověk žít a se vody životem no tak to jsem dělal velikou přímou no ale naštěstí měl jsem to maminku která od toho dostávala prosím vás teď to tam nedám jo takže jestliže jsem řekl že prvním takovým předpisem je pro tu modlitbu abych jím aby měla takový rád že bych se pomocí mohl celý obětovat nejenom obětovat ten čas se tomu věnuju ale sebe obětovat tak pak ještě celá řada jin věcí které je třeba dodržovat to jsou věci celkem techniky. Ského rázu ale techniku není třeba podceňovat by ten dobře že kdybyste to podceňoval moc v lékařství tam by to došlo i v učitelství bych neznal rozdělení tři školy a třídy a a vyučovat jednoty a a principu vyučoval a způsobu chápání lidi a toto všechno co se technická záležitost ale v tom musí být příchod musím být vyučen a jestliže nejsem vyučen tak to dělám špatně ten proces nevedu správně ke konci a tak vám řeknu několik technických poznámek především musel zaujmout při vytí modlitbě takovou polohu ve kterém by se minimálně cítily tělo není třeba dělat relaxaci nějakou třebas jako indové doporučí vono ale nepovažovat to za vnitřní modlitbu ještě to může být maximálně příprava to je jedna věc druhá technická za. Ale že to nehonit myšlenky nehonit se za myšlenkami které překáží překáží zrovna když si lehnu koncentrace třebas tak se vyro myšlenky které jsem nikdy předtím neměl a přímo pro následova jako jako jako lidi tomu říká že čím je to že jsem uvolnil podvědomí že jsem dostal ko s podvědomí se nedostal nad nad ano tak to podvědomí mnou malo se mnou málo musím hledat chybu jinde než že se to rodí musím hledat chybu v malém zaujatosti čili se nesmím všímat toho roven musím z větší zaujatost soustředit větší a zato si. E obětovat a jemněji se obětovat jemně jiného ra patriotizmem to ne ale jemněji se aby to a celobytostně ji jakmile jsou jemností překročí jemnost vašeho podvědomí a ta je jemnější než normální myšlenka tak podvědomí je to tam zůstane hlubokou pod vámi ani ho na něj nevidíte jestliže se dostanu k honění myšlenek a zároveň na soustředění na boha tak dělám ve věci najednou a ani ty myšlenky nemoh o něm jenom se unavím a ani se sbohem nespojím jedno ani druhé nastane panu dvojí věci se nesmí dělat další technické poznání přitom nesmím z vás nade. Ono vyburcován při koncentraci to že de se mi tře zastavuje nebo že se mně chce dýchat nebo že se dosti nebo to porůznu podle toho v jaké fázi vyhoví ste a na to nesmí ne zase musím oprostit od znalosti dechu musím vynechat vzpomínku na dech totiž jsem vám říkal musím co nejméně vnímat tělo a teď musím přestat vnímat všímat se dech když například dejme tomu někdo říká jméno boží tak aby při víte říkal i při dechu o nebo tak nějak jak tak by radí to je špatný to musí se zbavit souvislosti s dechem jestliže totiž nezbavím souvislosti s dechem tak ten de jsem začne samovolně vyvíjet rozbít mu brání samovolné rozvoji do frekvence ve které jsou tedy vůbec je schopnost se provést. A tak ovce je daleko nižší toho dechu než nenormální kdybych se k tomu měl umělé že bych se snažil dýchat pomaleji tak dělám zase věci snažím se pomalý dýchá a my se soustřeďoval nedokážu ani to ani ho možná že se snažím o to se dokážu pomaleji dýchat ono a jeden mně říkali mi zpomalení dechu se dostaneme tak přibližně za dvacet let k tomu že půl hodiny nemusíme dýchat a nemusíme se a ty se tam dostal za několik dní půl hodiny a nedošel se protože se na to šel zaujatostí a ne tou technikou čili technika všecko poslán to je rozdíl dvou věku dvaceti let asi tak to je rozdíl na to si musíme uvádět jestli se to stojí za to tyto moje poznámky vzít v úvahu prosím de vynechat pohyb vyvarovat se pohybu protože první to bude překládat. A že bude že to tělo sebe týt aspoň malinko pohrou vás bude prosit aby se malinko by se mohla aspoň ne my mu to nedovolíte aby tou jemností toho sebeobětování odstoupíte od přímo nezřízená touhy po pohnut jakmile to překonáte tak se zbavíte v chvíle úplně pocitu tělesnosti a kdyby se chtěli technikou zbavit pocitu tělesté jako to ti indové oni říkají no to taky trvalo do slouhou a vím jak mi to říkal dvou a tohoto trvá baví pocitu tělesnosti na to ta na to ta ta ve říkáme protože prostě nejde za zbavení se pocitu tělesnosti jako to u nás radžajoga radí mocí pozic nýbrž ty než zvládnutí pozice nýbrž by když na to tou zaujatostí. A to právě skvěle ukazuje ježíš kristus když chtěl jsem se chci dostávat do toho spojení chci patřit tomu bohu chci patřit tomu to znamená z jeho si i zbavit své vůle a to vás upozorňuju vlastně du volní stránky do trpnosti a to je pro velice překvapuje že najednou jestli jsem předtím řekneme a řekl jméno boží ho nejsem schopen říkat prosím vás nemějte to za zkracován v koncentraci nebo že sem nějakou představu nejsem schopen unést podržet to není zkracován v koncentraci to byl prostředek který či někam dovedl tak je zbytečného dál udržovat když někam dovedl a to potom že někam dovedl když je mi to třebas neměla že tam do tože to příliš silné na a a že to jste si to. Například s někoho kterého zvolte volali dál ze nesmysl nikoho zvolte a von přijde nebo když vy někomu přijete a teď ho volal a přišli jste k němu tak to je všechno nesmysl takových nesmi jsem musel vyvarovat čistě rozumí na to jdete to tomu to musí přestat čili vy musíte se zbavit nutností pohybu nutnost používání prostředu který se někam dospěli protože si ho velice vaříte nesmíte si ho tolik vážit abyste ho pořád vnucovali a pasovali to své koncentrace tam nemá co dělat teprve když jsem toto pochopil tak to šlo bez třemi že ano řekli sám byli veliké rozpory ne že nikdo nepoutalo takle jako vás o to to se zase nová a oni slovy neporučil. To ne to ne to někdo neříkal tak to mám taky částečně pravdu ale jsem věděl že toto je chybně co dělám že to nesmím pronásledoval ty myšlenky a tak dál jsem věděl no že jsem potom do toho musel vložit něco celobytostně sebe to je vy záležitostí každýho člověka tak to jsou ty hlavní věci technické které obecně platí pro každý způsob koncentrace nebo každý způsob vnitřní modlitby je například rozjímání také vnitřní modlitbou nebo máme také rozjímavě modlitbou začít a tady bych chtěl něco říct většina těch koncentrací lidských žáků jak jsem neznal nebylo koncentraci A to bylo to rozjímání po to točení se vokolo koncentrace oni tadyhle se po pobíjeni s myšlenkami a tamhle pocitem tělesnosti a a tak se pořád ploužil jenom okolo koncentrace ale když když někdo rozjímavé ho typu tak je to veliká pomůcka pro jeho vnitřní život ale musí být rozumového typu vám teďka řeknu jak sebe poznat jestli jste rozjímavé ty a kdy jste protože někdy jste někdy nejste rozjímavém typ rozjímání není s mění nebo není to nějaké střádání budoucnosti nýbrž rozjímání je vždycky tem atak tam za objekt jedno jediné téma třebas dejme tomu rozjímám o. To jsem teďka o tom mluvil tak tato to na pasuje prosí mám o tom kvas který vzala žena a zamíchal ho do tří měříme k a vono to zasil všechno rozjímání by mělo vypadat takhle o teletem věci tak do je ten kvas kdo je ta žena kdo je ta muka tak zřejmě ta muka to jsem moje tělesná chrám moje jich soudcovství na světě vědomá sou konzert není zem to je předěláno do mouky tomu něco tvar co může změnit kvalitu když to zkvasí ne. A co je ten kvas to schopnost která je v rukách nesmrtelné duše ta žena čili musím dopřát nesmrtelné duši aby ten kvas měla vložit do mého těsta ten kvas tedy tomu říkám automatismus dvě to není nesmrtelná duše ale to je její vlastnost nebo pomůcka která ji umožňuje aby způsobila kvas lidském tvoru tak co je to rozjímání teďka pokračuje co je to dopustit aby že na to tomu hl udělat při stavět tu mou ku tomu byste udělat sám ne to znamená sebe pro obětovat ne dát i k dispozici ne. A aby ta uka zůstal mohou ježíš o tom říká zrno které zůstane samo ne vydá užitku a tady to rovnou je pro mouchu nesmí zůstat samo musí dáno být dispozic se na vám bohu k dispozici že ano se ta duše je taky bůh že ho to to není nějaké rozdělení zastřeno kvalita boží nějak vyjádřena a tak se dávám dispozici a pak si mohu se mu spoléhat a nevím jak to dostane že vona v zeme patřičnou dávku kvas a vloží to do mu pia míchá to do mouky to se všechno děje automaticky to není v moci proto se nemusí starat kterak se to může stát musím jenom se celí odevzdat čili z tohoto musí vzejít tohoto rozjímání napřed slovního musí vzejít předsevzetí že jsem vám bohu odevzdat a to je správně. Provedené rozjímání jestliže to popadne že bych se tu chvíli chtěl roz odevzdat tak hned se začnu odevzdávat třebas jenom vteřinku se odevzdán ale po tom rozjímat si čase a zase odevzdal a tak dále rozumíte mi se naučím odevzdávat takže to bych byl rozjímavém ty perly to takhle dělal rozumíte ale jestliže budu s že to jednou takhle udělám nebo tak to musí hned následovat po odevzdání to musí konk v konkrétní předsevzetí sti a konkrétní pocity musí si konkrétní čin vůbec na celé cestě se vyskytuje zadrhne každé provedené v takovém rozsahu kam sahá sebepoznání toho člověka on co udělat jestliže něco malinko tne z toho co proseb. A jenom něco z toho bohu tak to rozhodnutí nikam dál nevede on musí to rozhodnutí tak plně respektoval že se v jeho léky jich musí dát k tomu uskutečnění toho rozhodnutí on ho musí uskutečnit a to okamžitě kdy malinko zaváhal tak ztratí veškerou sílu to rozhodnutí to rozhodnutí musí být opětovat znovu smrti že by to promeškal znovu musí opětovat opravn být znovu ne realizováno a teprve pak se dostane člověk kupředu a když to rozhodnutí se uskuteční v tom člověku podobě narůstá duchovní hladiny bych tak řekl to znamená že mu to jde samovolně pomocí toho rozhodnutí o rozhodnutí aplikuje samovolně tak v moment kdy se musí s touto fází bez tato bez nosti. Rozloučit jaké to bylo těžké začlo hlediska pro ježíše když se musel rozloučit vědomě žitý věčným životem u boha se se vstoupit do obyčejného lidského těla víte to bylo velice těžké rozhodnutí mu říká ve lidsky ne to ne to dycky tak nebylo ale lidsky by to bylo velice těžké a tak vám řeknu je velice těžké rozhodnutí potom po vnitřní modlitbě řícti zase tady který se který v tom říci oddělenosti začátku bylo pro ten než nesnesitelné ale je to nutné se vrátí je to nutné se znovu začít v tom pocitu oddělenosti a ten kdo tahnout na ten pocit neoddělenosti dokud celým životem se nemodlí to znamená za to celý život se stane tím spojením s bohem tak to není dokonce. Ta cesta být to udělat nemůžete než že obětujete celý život a ne jenom modlitbu nějakou vnitřní rozumíte tam to musí končit ta rozhodnutí potom kvalitativně jinou povahu na každém stupni jinou povahu před betléma minulou přestání nebo toho před křížem a ovšem vono to například u a asi i u vás nejde tak přímočaře jako u toho ježíše protože to byl vtělený bůh ne on ukazoval klasický příklad obecný tvar ale v tom obecným pravdou mysle nebo vydat a pěkně a vono to nepomohu například si třebas to první znovuzrození v tom betlémě šlo najednou to se najednou stalo úkol to není pravda jsem předtím dělal do těch sedmnácti let něco ne to to uvedl ale najednou to rozpadu nečeká. Kdežto to druhé to to není to najednou na člověka spadlo s toho se měl veliký vých a utíkal jsem z něho ne čtrnáctkrát jsem utekl a tak dále a pak jsem uskutečnil někde modlitba to ještě nebylo celé to že s ním tak jsem musel si v zevním životě a a to sem vás to je dlouhý proces pro našel aby tím že pro vás taky a čili nemyslet si že že to je něco chybného to je prostě lidská aplikace věcí člověk to lépe nedokáže ne protože ve staticky vím že to vůbec sám nedokážu to je na tom to nejužitečnější to vědění že to všechno za nikdo jiný dokazuje do jaké míry jsem trpný a jemu se odevzdám do takové míry on to ve mně dokáže musím tu mohu bezostyšně ženě vodevzdat ne nesmím si do kapsy nechat něco tomu svý přesně tři měřitelnost znamená trojnásobně nás.

Download XMLDownload textWaveform view