Waveform view
82-21B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
svou
existenci
věnovat
bohu
tak
aby
to
mělo
spojovací
účinek
abych
se
tím
přibližoval
ke
království
božímu
tak
to
musí
vypadat
jinak
já
nesmím
být
středem
ježíš
kristus
řekl
když
se
mu
tam
tady
kdo
bude
největší
kostí
božím
kdo
slouží
všem
to
bylo
to
bylo
dlouho
do
pranice
ne
do
té
má
tady
dobře
a
kdo
všechno
hrne
na
svůj
mlýn
tu
vodu.
Nýbrž
kdo
nejlépe
slouží
jestliže
já
o
svém
činnosti
nemohu
říct
že
dobře
jí
sloužím
prosím
tomu
bližnímu
třeba
to
není
nějaká
přímá
cesta
k
bohu
já
dělám
správně
svou
je
jestli
to
není
dobrá
věc
jestli
dobře
nesloužím
dám
polovičatě
lajdácky
a
aby
už
to
bylo
za
mnou
tak
tím
se
nepřibližuje
bohu
to
musí
mít
jiný
charakter
co
možná
nejdokonalejší
to
musí
mít
povahu
činnosti
a
pak
je
to
přibližuje
k
bohu
aniž
bych
na
boha
myslel.
To
je
služba
nedejte
v
tom
něco
vznešeného
nad
pozemského
když
to
nemá
tento
příjemný
charakter
tak
tu
nástavbu
to
mi
taky
nebude
protože
kristus
mohl
říct
cokoliv
jste
udělai
menším
z
bratřích
mých
ne
ve
kterém
vůbec
nepoznávali
krista
ne
ani
v
tom
posledním
soudu
kdy
jsme
tě
viděli
říkali
tak
jestli
to
to
nepozná
jestli
se
to
nedělali
bez
ohledu
na
sebe
bez
toho
na
to
že
přijde
do
království
božího
to
prosím
nedělali
dokonale
jak
mohli
tak
se
k
těm
pokud
nepřibližoval
takže
prosím
vás
je
to
tedy
kdybyste
si
pro
tohleto
do
toho
chrámu
na
tu
čistou
tak
tam
jděte
proto
abyste
dokonalé
mohli
jednat
v
tomto
světě
dokonaleji
než
do
snu
bů
aby
se
toho
vložili
sebe
melou
protože
jsem
chcete
tím
způsobem
obětovat
bohu.
A
aby
tam
vše
byla
opravdu
slavný
ten
už
to
dost
dlouho
trvá
ten
rozbor
tak
já
končím
s
tím
že
tam
přistupujete
do
toho
chrámu
božího
z
úmyslem
obětovat
svou
lásku
proto
abyste
milovali
dokonaleji
mocí
boží
a
nebo
to
by
abyste
byli
vstou
spokojeni
zase
nýbrž
abyste
lépe
sloužili
bližnímu
o
samosebou
i
sobě
máte
právo
milovat
sebe
jako
bližního
prosím
ale
především
abyste
se
naučili
milovat
boha
protože
to
vám
kolikrát
nevychází.
Ono
totiž
není
dost
dobře
možné
milovat
boha
když
nemilujeme
bližního
kterého
máme
před
sebou
jak
já
říkal
ježíš
kristus
čili
nesnažte
se
předpisovat
pánu
bohu
jak
to
má
udělat
abyste
lépe
milovali
nikdy
to
nerozebírejte
čím
tam
jdete
pode
lidský
lodi
se
vůbec
podle
žádný
hledí
se
vy
tam
jdete
s
tím
co
máte
k
dispozici
vy
máte
třebas
u
bohu
lásku
nebo
já
jsem
si
myslel
začátku
cesty
že
vůbec
žádnou
lásku
nemám
já
jsem
si
při
tom
troufal
prosit
o
lásku
k
bohu.
A
možná
jsem
si
myslel
že
nějakou
bych
měl
ale
byl
jsem
tak
dalece
nepoučený
že
jsem
si
myslel
že
já
jsem
někdy
taky
přeci
jenom
schopen
milovat
dneska
už
si
to
nemyslím
protože
jsem
mezitím
přešel
přes
několikrát
přes
nic
a
do
mě
přesvědčilo
ne
že
bych
dneska
se
ničím
byl
a
tím
se
neoděl
do
sebe
ale
už
se
několikrát
přešel
přes
nic
a
to
mě
přesvědčilo
o
tom
že
bůh
je
činitel
že
bůh
je
tvůrce
že
bůh
je
můj
otec
že
bůh
je
jeden
jediný
milující
a
tak
dále
a
nemyslete
si
že
když
se
tomuto
naučí
nevinosti
poznali
že
bůh
je
ten
který
miluje
a
že
mě
stačí
se
k
jeho
lásce
připojit
a
dovolit
aby
jeho
láska
ve
mně
žila
že
to
je
nějaké
nazvány
to
vás
naučí
pravé
pokoře.
Takže
já
bych
kdyby
tam
šel
o
tu
lásku
prosit
a
to
to
syn
prosebná
modlitba
takováhle
mše
jak
vám
tady
líčím
to
je
dobře
provedena
nebo
správný
návod
provedení
prosebné
modlitby
dneska
už
víte
kdy
má
prosebná
modlitba
oprávnění
když
ji
provádíte
takhle
tak
to
oprávnění
má
to
po
všech
stránkách
zajištěno
správná
prosebná
modlitba
to
si
církev
do
a
opravdu
záležet
aby
po
všech
stránkách
to
zajistil
už
tím
obnovím
víry
a
a
tak
dále
jestliže
tedy
já
to
bych
tam
šel
za
tou
láskou.
Tak
bych
asi
tam
šel
s
tímhletím
úmyslem
pane
bože
do
volně
nebo
dopřej
mi
tu
milost
abych
uprázdnil
pro
svou
lásku
v
sobě
místo
nebo
tak
nějak
podobně
abych
ne
abych
ji
pociťoval
to
je
předpis
neblahý.
To
bych
vám
neradil
ale
nepřepadne
deme
jak
se
to
může
stát
a
co
přitom
budete
pociťovat
to
je
jedno
to
nechte
na
pánu
bohu
vy
potřebujete
mít
v
sobě
projev
vás
místo
jí
tam
nejdete
tak
budete
se
vrcholně
a
velice
prudce
umenšovat
že
poznáte
nakonec
že
nemilujete
vidí
brž
miluje
on
a
to
se
potom
sveze
i
to
poznání
že
on
poznává
a
ne
my
a
tak
dále
a
budete
pokorně
jí
a
pokorně
jí
to
je
všechno
mi
můžete
k
tomu
té
mši
svaté
se
také
za
jiným
úmyslem
ale
já
vás
upozorňuju
na
to
čím
to
bude
méně
velkorysé
toto
co
jsem
radil
bylo
obor
se
tak
tím
ten
účinek
bude
menší
tak
vám
neradím
z
toho
té
velkorysosti
moc
slevovat.
Třebas
když
nejste
schopni
takhle
velkoryse
na
to
jít
a
budete
mít
konkrétní
nějaké
přání
nemyslete
si
že
se
musíte
bát
pána
boha
že
to
nesplní
nebo
stydět
se
že
tam
takovým
přáním
dětem
to
ne
tak
to
nemyslím
ale
upozorňuju
vás
že
budete
pronášet
modlitbu
prosebnou
méně
obecně
a
tím
taky
méně
nadlidsky
že
nebude
tak
dosažné
jako
tamta
se
sto
že
budete
mít
před
sebou
nějaký
konkrétní
požadavek
už
třebas
vás
skromně
ší
tady
skromnost
není
na
místě
každé
rozdrobí
těchto
základních
prvků
ne.
Znamená
nejenom
rozdrobená
vaší
vůle
rozdej
nevší
osobnosti
naše
jí
nedáte
dohromady
vaší
osobnost
a
jenom
jako
celek
tam
můžete
jít
o
bohu
nebo
jak
jenom
jako
celek
se
musíte
s
ním
spojit
nejenom
to
se
bude
mít
za
následek
ale
dokonce
se
přesvědčíte
později
až
se
splní
to
co
jste
tam
se
modlili
že
jste
nejednali
správně
že
pán
bůh
vám
ukázal
především
že
mu
nemáte
konkrétně
radit
že
mu
máte
jenom
vycházet
tří
sebe
vyprazdňování
já
jsem
vás
tady
učil
sebe
vyprazdňování
obecně
sebe
vyprazdňování
a
ne
sebe
naplňování
to
byla
cesta
od
sebe
k
bohu
a
ona
může
prosba
vypadat
taky
tak
že
je
to
cesta
od
sebe
přes
pomoc
boží
zase
k
sobě.
Až
totiž
se
vrátíte
se
vše
tak
byste
už
byli
měli
být
méně
sebou
a
trošku
malinko
poznání
více
učedníkem
páně
který
koná
vůli
boží
a
ne
svou
a
po
té
stránce
nejste
sami
sebou
rozumíte
čili
budete
se
umenšovat
jak
říkal
svatý
pavel
jestli
by
se
toto
to
umenšovat
neviděli
a
to
při
konkrétní
prosby
by
nebylo
možné
při
sobecké
takové
posvě
nějaké
by
nebylo
možné
ve
která
myslí
jenom
na
toho
člověka
a
ne
na
boha
tak
prosím
vás
to
by
bych
nepovažoval
za
správné
to
by
to
bylo
všechno
postaveno
na
hlavu
vlasti
barvu.
By
byl
rád
kdyby
se
to
chápali
a
uznali
za
správné
to
co
vám
tady
říkám
nemohou
vás
samosebou
nutit
lépe
je
v
to
vůbec
nedělat
než
to
dělat
nepoctivě
tady
lež
nemá
cenu
když
už
nemám
schopnost
nic
z
toho
co
jsem
vám
řekl
si
přát
tak
bych
tam
měli
aspoň
za
tím
účelem
na
tu
mši
svatou
abych
byl
schopen
vůbec
být
bohu
blíž
způsobem
jak
on
si
to
představuje.
Ne
podle
mých
představ
láskou
nebo
činností
jeho
už
nedovedu
aby
bych
měl
ho
aspoň
na
tolik
né
pro
sebe
abych
ho
měl
abych
jeho
moc
měl
na
tolik
k
dispozici
že
bych
se
s
ní
mohl
ze
sebe
od
sebe
dostat
ano
sester
bude
na
svaté
není
úplnou
rekapitulací
textu
který
byl
čelo
na
mluveno
nýbrž
je
nutí
jenom
toho
co
považuje
za
nutné
aby
zobrazil.
Hlavní
myšlenku
té
sebe
oběti
v
duchu
mše
svaté
ano
takže
budete
si
budete
si
muset
to
co
je
jsem
tam
čela
říkal
ještě
pře
říkat
ne
teď
ale
někdy
kdybyste
chtěli
tímto
způsobem
při
mši
svaté
postupovat
a
já
už
nebudu
rozebírat
lásku
a
to
bylo
to
sebrat
činnost
nic
takového
nebudu
jenom
budu
předpokládat
že
víte
co
je
to
láska
že
znáte
její
obsah.
A
co
je
to
činnost
a
tak
dále
Tak
teď
bych
mohl
ten
text
začít
diktovat,
ano?
Jmenuje
se
to
sebeobětování
v
duchu
během
mše
svaté
do
chrámu
vstupuji
abych
provedl
na
podobní
simulace
sebeobětování
pomocí
obřadu
mše
svaté
přináším
do
chrámu
oběť
která
představuje
mne
protože
si
potřebuji
oběť
co
nejvíce
konkretizovat
a
přitom
zachovat
její
velkorysost
počínám
si
takto.
Skládá
k
oltáři
ovšem
v
duchu
oběť
která
představuje
mne
nebo
některou
podstatnou
část
sebe
oltář
je
mi
tělesností
pána
ježíše
protože
si
se
si
sta
učedníkem
páně
přistupuji
pro
to
v
duchu
oltáři
ještě
předtím
než
tam
přistoupí
k
něc
a
to
se
svou
obětí
to
rozhodnutí
tam
přistoupit
děláme
třebas
včera
jsme
dělali
ska
opakujeme.
Ještě
doporučuje
abyste
si
třebas
přečtli
lidsky
postily
to
co
patří
k
té
oděli
jakmile
k
oltáři
přistupují
přistoupí
i
k
ně
pardon
jakmile
k
oltáři
přistoupí
k
mně
oznámil
ovšem
duchu
že
jsem
tam
s
ním
svou
obětí
aby
ne
tímto
způsobem
přijal
je
to
první
fáze
odstupu
od
sebe
pomocí
představy
zamýšlím
se
knězem
nad
svými
hříchy,
abych
se
snáze
od
sebe
odpoutal
člověk
se
snáze
od
sebe
odpoutá
když
ví
že
je
špatný
než
by
se
odpoutal
od
toho
který
je
dobrý.
Ne
rozebírám
však
své
hříchy
nýbrž
tímto
způsobem
vytvářím
novou
spojku
mezi
sebou
a
knězem
abych
nabyl
větší
zájem
o
to
jej
sledovat
on
totiž
i
nadále
bude
napodobovat
nejen
svou
ale
i
mou
oběť
stačí
tedy
je
obecně
vyznat
své
hříchy
nezastavovat
se
u
nich.
Mám
se
tím
snáze
uvolnit
pro
chaos
je
v
kyne
který
mohu
provést
tím
snáze
čím
jsem
svobodnější
člověk
by
měl
tedy
chválit
boha
že
smí
ke
své
oběti
přidat
i
svou
špatnost
představit
si
představit
si
moc
boží
která
si
obojí
může
u
sebe
ponechat.
Potom
to
dvojí
značném
projevu
vděčnosti
si
pomocí
epištoly
všímám
nějaké
v
epištole
obsažené
konkrétní
podoby
touhy
po
sebe
zlepšení
bylo
by
dobře
kdybych
byl
napřed
informován
o
obsahu
epištoly
i
evangelia
abych
se
mohl
rozjímat
vím
způsobem
už
přemýšlí
připravit
na
snazší
pochopení
a
uskutečnění
textu
na
sobě
po
mši
při
evangeliu
po
stávám
na
znamení
úcty
ale
také
proto.
Že
jsem
už
z
jednal
podmínky
k
tomu
abych
obecně
odstoupil
svou
myslí
od
země
symbolu
hlavy
od
země
od
sebe
abych
to
ve
své
představě
snáze
dokázal
krédo
pak
uspořádá
celý
tento
obecný
obsah
své
víry
konkrétněji
postupným.
Postupným
uspořádá
ním
své
víry
začínám
tedy
uspořádány
svého
nitra
provádět
uspořádány
své
víry
podle
jednotné
ho
předpisu
na
znamení
toho
že
má
oběť
je
součástí
a
to
dokonce
beze
jenou
neopatřená
vštipte
podobné
oběti
všech
ostatních
přítomný
i
nepřítomnosti
obětování
tato
obecností
oběti
má
jiný
význam
než.
Aby
smazala
vědomí
o
tom
co
j
jsem
obětoval
musím
obětovat
něco
přesně
představitelné
ho
ale
zároveň
tou
chvílí
už
to
nesmí
být
mé
proto
v
této
chvíli
pokud
možno
jasně
formuluji
představě
co
jsem
od
sebe
vzal
a
co
jsem
vložil
na
oltář
nebo
k
oltáři
to
má
umožnit
knězi
aby
zcela
volně
už
bez
mé
vůle.
Zakládal
s
mou
obětí
i
se
všemi
ostatními
obětmi
následující
fázi
mše
má
být
totiž
má
oběť
proměněna
z
lidské
oběti
na
obě
boží
dokud
je
totiž
to
co
jsem
obětoval
jen
mou
obětí
nemůže
dojít
k
mému
připojení
k
oběti
ježíše
na
kříži
za
mne
a
nedojde
li
k
tomuto
připojení
nedojde
ani
k
mému
posun
k
věčnému
životu
abych
k
této
promění
oběti
mé
boží.
Došlo
musím
změnit
také
svou
vůli
za
vůli
boží
proto
se
modlíme
otčenáš
který
má
přizpůsobit
srovnání
lidské
vůle
s
vůlí
boží
tak
abychom
při
tom
byli
maximálně
spolu
činným
při
provádění
vůle
boží
a
to
i
při
dodržování
správného
řádu
hodnot.
Závoru
se
co
napřed
co
potom
a
to
vědy
znovu
při
motivaci
myšlení
a
jednání
jen
za
takových
okolností
mám
právo
k
tomu
aby
se
v
mé
duši
nastolil
pokoj
pocházející
od
boha
a
ne
ze
síly
člověka
samu
bůh
si
zasluhuje
našeho
uvědomění
že
i
všechny
ostatní
znaky
svatosti.
Pocházejí
od
něho
nejenom
ta
kterou
prosím
aby
mě
byla
dána
ne
to
je
další
velmi
důležitý
stupeň
sebeobětování
a
kde
ji
za
všech
před
nebo
dosud
změněných
okolností
je
opravdu
ve
mně
místo
k
tomu
abych
tam
mohl
aby
tam
mohl
vstoupit
bůh
se
svou
milostí
a
postavit
mne
na
stranu
své
svatosti
stát
se
přinejmenším
obdivovat
em
boží
moci.
Přímá
je
okamžik
kdy
přijímám
od
boha
proměněný
lidskou
oběť
to
vědí
boží
obětoval
i
sem
mu
lásku
přijímám
požehnání
lásky
boží
obětoval
i
sem
mu
cvo
činnost
přijímám
právo
poslouchat
při
veškeré
činnosti
je
jako
by
on
mi
přikazoval
a
podle
toho
se
zařídit
konat
všechno
lépe
z
jeho
moci
a
ze
zodpovědnosti
vůči
němu
z
lásky
k
němu
a
podobně.
DIskurzivní
rozjímání
by
se
mělo
i
během
še
změnit
občas
na
od
mu
abys
byl
čas
na
strávený
darů
nebo
na
jejich
předáni
a
podobně
požehnání
má
být
novým
propojením
věřícího
s
knězem
který
je
prostředníkem
jehož
je
nutně
zapotřebí.
Je
posílá
věřící
zdali
když
je
svaté
do
světa
protože
by
nemělo
smyslu
kdyby
člověk
zůstává
oddělen
od
stával
oddělenou
bytostí
od
ostatního
světa
to
vě
je
schopen
je
jen
tehdy
se
dokonaleji
si
dokonaleji
uvědomovat
s
ve
spojení
s
bohem
čím
dokonaleji
si
uvědomuje
svou
jednotu
se
světem
požadavek
zachovat
a
obnovovat
hmotnou
základnu
aby
bylo
možno
na
ní
zbudovat
duchovní
nadstavbu
musí
jí
být
na
čem
budovat
proto
žijeme
hmotně
ve
světě
ničím.
Nenahraditelný
smysl
našeho
života.
Jedenáctého
sedmý
osmdesát
dva.
část
která
je
tam
poznamenán
slovy
že
se
máme
připojit
k
oběti
ježíše
na
kříži
by
měla
být
doplněno
tím
že
mše
svatá
podle
názoru
církve
a
je
to
názor
správný
má
být
opakováním
oběti
ježíšovi
na
kříži
to
znamená
ježíš
se
zde
znovu
obětuje
aby
člověk
měl
schopnost
přeměnit
svou
oběť
kterou
tam
přináší
s
obětí
boží
jinak
se
tento
přechod
nepodaří
tady
je
totiž
tady
se
má
stát
zázrak
že.
Něco
pozemského
dočasného
se
proměňuje
na
věčné
já
jsem
jednou
šel
s
panem
válkem
okolo
kostela
on
nevěděl
protože
jsem
je
držel
kde
právě
jsme
ani
nevěděl
co
se
v
kostele
děje
ale
ve
chvíli
kdy
se
tam
chy
stalo
k
proměňování
ještě
nezvolil
ve
vnitřní
nebyl
zrovna
před
kostelem
ve
zlíně
tak
on
mně
říkal
zastav
me
se
tady
se
něco
děje.
Něco
velice
posvátného
se
tu
děje
my
jsme
zastavili
a
oni
za
zvolili
k
tomu
proměňování
se
říkal
noty
sme
před
kostelem
a
děje
se
tam
proměňování
o
mně
říkal
a
víte
že
to
cítím
a
nevím
co
to
je
a
víte
že
s
tím
posvátnost
toho
okamžiku
a
nevím
proč
to
je
te
jste
mi
poskytl
důkazy
a
on
sám
že
tam
něco
zvláštního
děje.
On
to
se
vám
možná
bude
stát
za
záhadné
nebo
by
tak
řek
bych
přímo
auto
sugestivní
že
já
se
vmýšlím
do
toho
že
kristus
za
mě
někde
se
obětoval
ale
snad
se
vám
to
přiblíží
že
to
tak
skutečně
a
to
není
pouhá
nějaká
představa
tím
že
vám
řeknu
indický
ur
musí
vzít
na
sebe
vůli
svého
žáka
aby
ji
proměnil
ve
svou
napřed
musí
na
sebe
vzít
aby
ji
proměnil
ve
svou
a
pak
ji
dovedl
tam
kde
je
on
to
znamená
aby
i
pro
měl
ve
stav
do
kterého
se
potom
vejde
poznání.
A
jestliže
toto
je
možno
individuálně
aby
to
individuálně
udělal
člověk
tak
už
snad
si
dovedete
představit
že
je
to
to
možno
obecné
obecně
že
toto
dělá
ježíš
kristus
už
před
svým
narozením
na
svět
a
že
na
to
přišli
i
indové
dávno
před
narozením
ježíše
krista
a
na
celém
světě
se
na
to
přišlo
že
je
možno
se
připojit
k
jeho
oběti
oběti
boží
která
ustavičně
kontinuální
musí
tady
existovat
v
tom
smyslu
že
člověk
nemůže
jenom
vytírat
stvoření
ze
sebe
nýbrž
je
pořád
musí
sobě
táhnout
a
tato
moc
kterou
táhne
pořád
v
sobě
je
znázorněna
životem
ježíše
krista
takzvaným
spasitelským
honem.
My
jsme
to
křesťanství
pochopili
ze
života
ježíše
krista
a
nebo
aspoň
s
se
svaté
nebo
sice
teče
svaté
je
to
těžko
pochopit
že
to
v
tom
sama
se
církev
jaře
jako
že
je
to
tajemství
obětí
ježíšovy
a
ne
pro
zrazen
jeho
oběti
ale
když
tomu
připojíte
to
co
jste
se
dověděli
o
smyslu
života
ježíše
krista
tak
už
potom
to
bude
snazší
pochopit
i
v
té
mši
to
porušován
znovu
si
toto
přeříkal
na
ježíšově
životě
jakým
způsobem
o
opouštěl
své
učedníky
aby
je
mohl
převést
přes
propasti.
A
tohleto
se
děje
přeci
při
mši
svaté
ve
zkratce
člověk
opouští
sebe
neboť
té
oběti
co
tam
přináší
se
vzdává
to
tam
dává
na
ten
oltář
a
neví
v
jakém
smyslu
tobe
vráceno
jestli
mu
to
vůbec
vráceno
a
co
k
tomu
co
z
toho
bude
vráceno
o
to
tam
musí
dávat
protože
chce
k
bohu
jít
sám
a
co
s
tím
bůh
udělá
to
je
jeho
záležitost
on
také
ježíš
kristus
každým
svým
učedníkem
udělal
něco
jiného
každého
zformoval
podle
jeho
individuality
nechal
mu
jí.
U
toho
osmnáct
září
devatenáct
set
osmdesát
dva
upozorňuju
vás
že
to
co
vykládám
ze
symbolismu
života
ježíše
krista
jenom
kostru
a
v
tom
symbolismu
je
do
podrobnosti
do
detailu
vyloženo
všecko
funkce
jednotlivých
vlastností
lidských
funkce
jednotlivých
stupňů
způsoby
a
metody
jakých
dosahovat
funkce
nesmrtelné
duše
všecko
je
tam
přesně
vysvětleno
jenže
to
jsem
se
dověděl
am
blok
který
v
tom
centru
a
jak
vám
říkám
kdybych
toto
jenom
popsal
tak
bych
musel
k
tomu
věnovat
aspoň
tisíci
stránkou
knížku
a
ještě
si
myslím
jednu
věc
že
by
to
nebylo
správné
to
napsat
z
toho
důvodu
že
každý
kdo
projde
nějakou
takovou
branu
smrti
jako
jsem
prošel
já
neprojde
jí
úplně
neosobně
přece
jenom
to
se
potom
přesvědčil
nýbrž
podle
svého
založení
to
znamená
svou
vlastní
branou
já
stojím
na
tom
že
na
to
mínění
že
individualita
lidská
já
lidské
je
zachováno
aspoň
jako
svědek
ale
také
jako
řek
bych
takový.
Za
varovat
tele
janevim
to
říkal
té
věčné
pravdy
takže
nikdo
i
když
se
ocitl
třebas
po
smrti
v
takovém
stavu
spásy
že
už
nepotřeboval
z
mě
nikdy
víc
nazpět
nikdo
tu
pravdu
nezažívá
stejným
způsobem
to
znamená
její
hranice
nejsou
ve
stejné
dál
délce
někdo
víc
zná
tuto
stranu
někdo
zase
tuhletu
stanou
ale
styčný
body
všude
sou
pochopitelně
na
že
vidět
že
jde
o
jednu
jedinou
pravdu
jenomže
na
nich
jednou
z
druhý
unést
jiné
strany.
A
on
je
bez
mezer
nazíravá
člověkem
na
té
věčnosti
takže
on
nepadá
vlivem
tělesnosti
se
to
může
stát
zase
do
toho
stavu
neupadne
toho
stavu
kdyby
byl
oddělen
od
boha
nýbrž
on
ustavičně
z
něho
přijímá
a
do
něho
vstupuje
a
to
je
nekonečné
protože
on
je
nekonečný
na
pravého
nekonečná
láska
je
tak
je
třeba
tak
dále
čili
při
tom
přeci
věk
nenudí
ne
ale
nemůže
se
mu
stát
to
co
se
stalo
třebas
svatému
anebo
že
když
se
kali
dobro
no
tak
to
světlo
v
něm
bylo
větší
a
když
nedělal
tu
dobrotu
tak
to
že
to
se
menoval
to
znamená
on
byl
nazíráním
člověkem
ně
to
světlo
pořád
svítilo
to
znamená
to
nebylo
pouhé
osvícení
ale
kolísal
ta
kvalita.
A
to
se
stává
každému
kdežto
na
rozdíl
od
těchto
nazíravá
ti
osvíceni
co
měli
jenom
extazi
ti
upadají
úplně
do
stavu
oddělenosti
po
extazi
a
cítíte
jako
vyhnanství
jenom
tak
úvodem
abych
vám
odůvodnil
proč
o
tom
nebudu
psát
takovou
knížku
protože
ať
poli
a
jiní
po
mě
ale
kdokoli
by
dá
bádá
nějakou
otázku
na
kteroukoliv
stránku
bible
tak
jsem
ochoten
li
vysvětlit
pochopitelně
začla
my
se
tím
třebas
pannu
marii
funkci
pannu
marii
a
bude
to
jenom
ve
zkratce
kdy
vám
to
nestačilo
o
zvete
se.
Tak
především
o
panně
marii
už
je
zmínka
ve
starém
zákoně
i
i
ho
moudrosti
oni
velice
detailně
vykládal
škoda
že
není
přeloženo
ani
v
tom
novém
vydání
že
evangelíci
tuto
knih
neuznávají
jako
kanonickou,
katolíci
ano,
to
je
divné.
protože
voni
tedy
doznali
pannu
marii
ne
tak
proto
taky
vynechali
tu
i
moudrosti
a
to
taky
nepřerazil
to
velká
škoda
já
nebudu
říkat
se
tam
oni
říkalo
ale
jisto
je
že.
To
co
se
stalo
v
tom
jeruzalémě
nazaretě
v
betlémě
a
tam
v
palestině
před
dvěma
ti
tři
lety
to
byla
jenom
šoku
matce
toho
co
se
věčně
děje
takže
můžeme
klidně
říct
že
abrahám
dán
než
ježíš
byl
ukřižován
na
kříži
už
ním
byl
ukřižován
když
byl
ochoten
popravit
z
lásky
k
bohu
svýho
syna
tím
postoupil
tuhletu
pří
tento
příž
ano
už
byl
upřena
věčně
krista
a
znali
že
krista
protože
v
tom
momentu
kdy
tohleto
postoupil
když
se
vzdal
toho
svého
proražení
syna
kdy
byl
pasován
na
zakladatel
obrovského
rodu
ne
v
tom
tam
hospodin
říká
tak
v
tom
momentu
musel
se
setkat
s
ježíšem
kristem.
Jako
já
jsem
se
ptal
v
té
smrti
na
tam
v
tom
koncentráku
poprvně
řešení
kristem
na
jsem
o
něj
vůbec
nestal
to
není
historická
postav
jíš
kristus
na
my
jedno
jestli
byl
nebo
nebyl
to
je
to
je
věčná
postava
té
té
věčná
funkce
boží
ano
a
vrátit
funkce
hraje
určitou
roli
panorama
a
to
znamená
nesmrtelná
duše
a
její
funkce
začíná
tehdy
když
se
člověk
rodí
na
svět
tehdy
vstupuje
do
toho
dění
svým
zásahem
že
totiž
kdyby
z
ní
se
nevybíral
takzvaná
smrtelná
lidská
duše
ve
tam
příklad
se
to
já
to
je
budu
provádět
tak
by
vůbec
nemohl
neměla
z
čeho
niko
ona
to
je
transfuze
přeměna
nebo
takový
transfor.
Věčného
na
časný
které
jeden
nejí
zázraků
že
věčné
se
dá
převést
na
časný
a
často
se
ná
předvést
na
věčné
kdyby
tohleto
nebylo
možné
tak
všechno
to
povídání
které
by
byly
je
bylo
k
ničemu
a
tak
ta
panna
maria
je
zároveň
symbolem
věčné
mrtvé
duše
a
zároveň
její
následovníci
smrtelné
lidské
duše
jenomže
je
tam
znázorněna
jasná
komunikace
mezi
nesmrtelnou
a
smrtelnou
znamená
je
tam
ta
funkce
ty
nesmrtelné
vyšší
vtělena
z
té
panny
marie
čili
vyhne
ka
blahem
by
jako
o
funkci
nesmrtelné
duše
ne
jako
ženě
jako
že
je
paní
jak
by
mě
marii
to
nechat
především
její
nástup
v
bibli
začíná
necháme
tam
ne
starověké
začíná
tehdy
když
se
odevzdá
bohu
svou
vůlí
a
přestože
tomu
nerozumí
to
znamená
ta
zevní
držte
tomu
nemohl
rozumět
tak
se
pod
bolí
vůli
boží
a
řekne
ať
se
ze
mě
tedy
narodí
ten
syn
boží.
Čili
při
tom
panna
maria
musela
být
nesmrtelná
duše
přitom
musela
být
ne
musela
při
tom
být
to
je
důležité
kdy
při
tom
nebyla
tak
se
ten
pán
ježíš
nenarodil
když
to
byl
ten
a
trpnosti
tak
se
taky
navodil
tady
je
symbol
toho
co
se
musí
stát
že
na
takovou
si
přejít
do
zevní
duše
a
ta
zevní
duše
musí
dát
svolení
na
základě
hnutí
že
ano
které
se
tady
z
nitra
a
to
se
té
duše
od
boha
bytosti
proti
které
se
silami
rovná
se
muž
a
tak
dále
to
všechno
jsem
ožil
jinde
tam
nebudu
tady
vysvětlovat
tam
tedy
ta
chvelina
ale
potom
se
rozvíjí.
V
prvních
třicet
který
dušoval
života
musí
panna
maria
o
toho
ježíše
pečovat
ber
vás
letech
se
stará
by
se
jim
nezatouklo
a
on
přesto
že
slyší
jejich
láska
ví
že
neměl
se
jim
ztratit
a
přestože
je
poslouchá
vlastní
na
svatém
říká
že
musí
být
v
tom
co
jeho
otce
to
se
nás
zatím
také
netýká
jenom
si
s
tím
ta
panna
maria
bez
mezer
zůstával
u
po
boku
až
do
těch
jeho
třiceti
let
ale
jakmile
dospěl
člověk
do
takové
úrovně
že
nesmrtelná
duše
měla
na
sebe
vzít
jinou
vyšší
funkci
tak
musel
té
panně
marii
jako
své
matce
fyzické
dát
s
bohem
a
proto
po
křtu
v
jordánu
říká
kdo
je
má
matka
kdo
jsou
mí
bratři
že
ano
ale
víte
dobře
že
první
zázrak
kani
galilejské
se
stal
za
asistence
panny
marie
a
způsobem
velice
naučeným
že
totiž
on
nechtěl
udělat
ještě
zázrak
a
ona
ho
k
tomu
všiml.
To
je
ta
vyšší
funkce
nesmrtelné
duše
přes
fyzickou
nebo
ve
fyzickém
těle
existující
o
uvědomují
si
to
duši
smrtelnou
práce
kterou
si
uvědomujeme
on
říkal
co
je
mi
po
tobě
ženo
ne
matko
vůči
nazývá
matkou
on
už
se
vzdává
toho
fyzického
mateřství
protože
musí
nastoupit
mateřství
vyšší
ta
nesmrtelná
duše
je
schopna
ještě
vyššího
druhu
mateřství
to
potom
vidíte
ještě
po
kříži
tam
to
ještě
na
své
vyšší
doma
test.
A
to
spočívá
v
tom
že
přes
tu
nesmrtelnou
duši
za
jeho
podnětu
se
dějí
zázraky
to
znamená
život
jaký
jsme
se
naučili
znát
tady
od
lidí
služka
všech
těch
konec
jednoho
dne
na
duchovní
cestě
přestává
mít
platnost
a
přes
všecky
ty
kamene
střetávám
takzvanému
zázračným
životu
to
sou
začátky
těch
zázraků
a
se
mu
úvozovkách
protože
začne
mu
je
v
tom
smyslu
že
už
ne
pramení
vědomě
jenom
fyziky
znamená
lidského
těla
z
poměru
zde
na
světě
nýbrž
vědomě
prýští
z
nesmrtelné
duše
nebo
nekonečné
vod
boha
nebo
a
tak
dále
to
co
se
začlo
jít
vlivem
toho
že
panna
maria
k
tomu
dála
podnět
to
se
začal
dít
potom
od
té
kani
galilejské
to
byla
byl
jeden
zásah
boží
za
druhým
do
toho
přirozeného
lidského
života
ano
přitom
musela
panna
maria
být
protože
to
její
funkce
Vůbec
by
byl
asi
možná
nechci
předvídat
nena
nastal
ten
to
zázračné
období
byl
nastalo
kdyby
byl
ježíš
nesvolil
panně
marii
kterou
zázraku
nebo
za
sebou
později
že
to
všechno
prodloužil
všeho
že
se
to
protoho
a
tak
dále
než
to
relativna
vlastně
při
mělo
k
tomu
aby
obyčejné
víno
nebo
obyčejnou
vodu
pardon
vodu
proměnil
ve
víno
a
vy
víno
lepší
než
je
normální
víno
vodvezete
si
vodu
ve
víno
a
potom
ji
necháme
stranou
pannu
marii
protože
pak
už
tam
nezasahuje
nikde
to
už
to
rozpoutala
to
stačí
a
ježíš
potom
koná
vůli
otcovu
ale
nakonec
když
potom
jsou
při
poslední
večeři
tak
už
panna
maria
tam
není
protože
tou
krví
a
tím
chlebem
kterým
založila
to
znamená
tělem
kterým
založila
pozemský
život
toho
ježíše.
Tenhleten
život
už
měl
končit
a
tím
končil
taky
ta
řek
bych
to
fyzické
ústí
funkce
nesmrtelné
duše
ano
tak
pana
maria
přitom
neměla
už
být
protože
pomalinku
vycházel
ze
své
funkce
pomalinku
ona
má
za
úkol
dostat
sem
člověka
ne
to
svět
s
ním
nebo
její
dovést
tak
daleko
aby
se
dostal
na
kříž
aby
vnitřně
umřel
a
pak
to
ostatní
co
je
tam
řečeno
teď
bych
vám
chtěl
ještě
něco
říct
když
potom
se
rozprchli
ti
učedníci
páně
a
zůstal
po
křížem
jenom
svatý
jan
s
pannou
marií.
Tak
poslední
funkce
panny
marie
byla
spočívá
v
tom
že
vlastnost
lidská
láska
která
měla
na
kříži
a
která
dole
byla
tělesně
na
svatým
janem
jedna
a
tatáž
os
pokud
žije
v
lidském
těle
a
manit
se
lidské
tělo
tak
zažívá
jasně
vědomě
že
nesmrtelná
duše
je
její
matkou
této
vlastnosti
že
totiž
tato
vlastnost
není
člověka
v
koncentráku
jsem
šel
poznal
že
nebyl
já
nemyslím
je
bůh
ano
tam
láska
boží
je
velice
moudrá
trní
nějaký
nějaká
opičí
láska
to
je
velice
moudrá
láska
která
je
stejnou
měrou
moudrostí
jako
láskou
to
je
kombinace
oboru
těchto
prvků.
No
a
jakmile
se
tohleto
splnilo
tak
vlastně
ta
panna
maria
se
stává
znovu
matkou
vyššího
druhu
toho
jana
tam
to
už
matkou
není
fyzicky
protože
stal
být
tam
to
matko
a
ta
se
matkou
duchovní
matou
té
lásky
živí
tu
lásku
stačí
to
tady
je
opravdu
zároveň
naznačen
postup
v
kani
galilejské
se
pro
ně
je
voda
ve
víno
ve
víno
lepší
než
je
normální
protože
normální
víno
pochází
řek
bych
ze
země
a
v
péče
dech
vinaře
obojí
dohromady
to
znamená
je
v
tom
v
tělesné
na
lidská
práce
a
funkce
přírodní
kdežto
toto
víno
nevzniklo
ani
péčí
těch
vinaře
ani
podnět
země
nýbrž
vzniklo
zásahem
božím
a
ten
zásah
boží
byl
umožněno
zásahem
nesmrtelné
duše
já
bych
vám
chtěl
k
tomu
něco
aspoň
malinko
říci
že
totiž.
Abych
to
řekl
velice
z
krve
ska
se
to
aby
to
nebylo
půl
hodiny
přemýšlím
jak
to
říct
sami
za
minutu
o
že
totiž
tam
jestliže
se
má
to
hmotné
stát
předobrazem
něčeho
duchovního
tak
tam
musí
být
v
tom
naznačeno
jak
se
ta
transu
ae
děje
tam
je
v
tom
za
kována
recept
na
transfuzi
hmotných
statků
jako
je
voda
na
víno
které
není
člověka
vede
mého
péče
ale
ze
mě
a
tato
transu
vlastně
té
alenky
takový
nějaký
proces
podobný
tomu
velice
potom
pokračuje
dál
a
jenomže
o
stupeň
víš
ježíš
kristus
bere
do
ruky
víno
které
vyrobili
vinaře
a
pro
do
země.
A
ty
přitom
návodu
už
o
stupeň
je
dál
on
už
má
připraveno
látku
bych
tak
řekl
čím
byla
připravena
že
on
se
stal
tím
vínem
vlastně
během
sil
života
on
ze
země
vydal
něco
svým
životem
něco
co
už
nebylo
pouhou
chodu
nýbrž
co
už
bylo
velice
upravenou
vodou
že
už
to
byla
kombinace
řekněme
si
to
tak
jenom
zhruba
kombinace
síly
země
nějaké
chemie
v
té
rostlině
biologie
nějakého
slunce
to
je
taky
biologie
jogické
působení
kteří
pak
prvků
a
dohromady
s
nějakým
procesem
kvašení
a
tak
dále
to
dalo
víno
že
té
velice
svítá
akce
a
já
bych
vám
doporučoval
přeci
toto
přeříkal
a
všechno
jak
to
všechno
jde
ne
se
snáze
přesný
návod
jak
k
tomu
vinu
který
mě
ježíš
kristus
ruce
dojít
a
on
ho
ovšem
vzal
do
ruky
to
znamená
on
se
on
se
svého
on
se
vzdal
své
krve.
Text view •
Help