EN | ES |

82-21B

82-21B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


svou existenci věnovat bohu tak aby to mělo spojovací účinek abych se tím přibližoval ke království božímu tak to musí vypadat jinak nesmím být středem ježíš kristus řekl když se mu tam tady kdo bude největší kostí božím kdo slouží všem to bylo to bylo dlouho do pranice ne do tady dobře a kdo všechno hrne na svůj mlýn tu vodu. Nýbrž kdo nejlépe slouží jestliže o svém činnosti nemohu říct že dobře sloužím prosím tomu bližnímu třeba to není nějaká přímá cesta k bohu dělám správně svou je jestli to není dobrá věc jestli dobře nesloužím dám polovičatě lajdácky a aby to bylo za mnou tak tím se nepřibližuje bohu to musí mít jiný charakter co možná nejdokonalejší to musí mít povahu činnosti a pak je to přibližuje k bohu aniž bych na boha myslel. To je služba nedejte v tom něco vznešeného nad pozemského když to nemá tento příjemný charakter tak tu nástavbu to mi taky nebude protože kristus mohl říct cokoliv jste udělai menším z bratřích mých ne ve kterém vůbec nepoznávali krista ne ani v tom posledním soudu kdy jsme viděli říkali tak jestli to to nepozná jestli se to nedělali bez ohledu na sebe bez toho na to že přijde do království božího to prosím nedělali dokonale jak mohli tak se k těm pokud nepřibližoval takže prosím vás je to tedy kdybyste si pro tohleto do toho chrámu na tu čistou tak tam jděte proto abyste dokonalé mohli jednat v tomto světě dokonaleji než do snu aby se toho vložili sebe melou protože jsem chcete tím způsobem obětovat bohu. A aby tam vše byla opravdu slavný ten to dost dlouho trvá ten rozbor tak končím s tím že tam přistupujete do toho chrámu božího z úmyslem obětovat svou lásku proto abyste milovali dokonaleji mocí boží a nebo to by abyste byli vstou spokojeni zase nýbrž abyste lépe sloužili bližnímu o samosebou i sobě máte právo milovat sebe jako bližního prosím ale především abyste se naučili milovat boha protože to vám kolikrát nevychází. Ono totiž není dost dobře možné milovat boha když nemilujeme bližního kterého máme před sebou jak říkal ježíš kristus čili nesnažte se předpisovat pánu bohu jak to udělat abyste lépe milovali nikdy to nerozebírejte čím tam jdete pode lidský lodi se vůbec podle žádný hledí se vy tam jdete s tím co máte k dispozici vy máte třebas u bohu lásku nebo jsem si myslel začátku cesty že vůbec žádnou lásku nemám jsem si při tom troufal prosit o lásku k bohu. A možná jsem si myslel že nějakou bych měl ale byl jsem tak dalece nepoučený že jsem si myslel že jsem někdy taky přeci jenom schopen milovat dneska si to nemyslím protože jsem mezitím přešel přes několikrát přes nic a do přesvědčilo ne že bych dneska se ničím byl a tím se neoděl do sebe ale se několikrát přešel přes nic a to přesvědčilo o tom že bůh je činitel že bůh je tvůrce že bůh je můj otec že bůh je jeden jediný milující a tak dále a nemyslete si že když se tomuto naučí nevinosti poznali že bůh je ten který miluje a že stačí se k jeho lásce připojit a dovolit aby jeho láska ve mně žila že to je nějaké nazvány to vás naučí pravé pokoře. Takže bych kdyby tam šel o tu lásku prosit a to to syn prosebná modlitba takováhle mše jak vám tady líčím to je dobře provedena nebo správný návod provedení prosebné modlitby dneska víte kdy prosebná modlitba oprávnění když ji provádíte takhle tak to oprávnění to po všech stránkách zajištěno správná prosebná modlitba to si církev do a opravdu záležet aby po všech stránkách to zajistil tím obnovím víry a a tak dále jestliže tedy to bych tam šel za tou láskou. Tak bych asi tam šel s tímhletím úmyslem pane bože do volně nebo dopřej mi tu milost abych uprázdnil pro svou lásku v sobě místo nebo tak nějak podobně abych ne abych ji pociťoval to je předpis neblahý. To bych vám neradil ale nepřepadne deme jak se to může stát a co přitom budete pociťovat to je jedno to nechte na pánu bohu vy potřebujete mít v sobě projev vás místo tam nejdete tak budete se vrcholně a velice prudce umenšovat že poznáte nakonec že nemilujete vidí brž miluje on a to se potom sveze i to poznání že on poznává a ne my a tak dále a budete pokorně a pokorně to je všechno mi můžete k tomu mši svaté se také za jiným úmyslem ale vás upozorňuju na to čím to bude méně velkorysé toto co jsem radil bylo obor se tak tím ten účinek bude menší tak vám neradím z toho velkorysosti moc slevovat. Třebas když nejste schopni takhle velkoryse na to jít a budete mít konkrétní nějaké přání nemyslete si že se musíte bát pána boha že to nesplní nebo stydět se že tam takovým přáním dětem to ne tak to nemyslím ale upozorňuju vás že budete pronášet modlitbu prosebnou méně obecně a tím taky méně nadlidsky že nebude tak dosažné jako tamta se sto že budete mít před sebou nějaký konkrétní požadavek třebas vás skromně ší tady skromnost není na místě každé rozdrobí těchto základních prvků ne. Znamená nejenom rozdrobená vaší vůle rozdej nevší osobnosti naše nedáte dohromady vaší osobnost a jenom jako celek tam můžete jít o bohu nebo jak jenom jako celek se musíte s ním spojit nejenom to se bude mít za následek ale dokonce se přesvědčíte později se splní to co jste tam se modlili že jste nejednali správně že pán bůh vám ukázal především že mu nemáte konkrétně radit že mu máte jenom vycházet tří sebe vyprazdňování jsem vás tady učil sebe vyprazdňování obecně sebe vyprazdňování a ne sebe naplňování to byla cesta od sebe k bohu a ona může prosba vypadat taky tak že je to cesta od sebe přes pomoc boží zase k sobě. totiž se vrátíte se vše tak byste byli měli být méně sebou a trošku malinko poznání více učedníkem páně který koná vůli boží a ne svou a po stránce nejste sami sebou rozumíte čili budete se umenšovat jak říkal svatý pavel jestli by se toto to umenšovat neviděli a to při konkrétní prosby by nebylo možné při sobecké takové posvě nějaké by nebylo možné ve která myslí jenom na toho člověka a ne na boha tak prosím vás to by bych nepovažoval za správné to by to bylo všechno postaveno na hlavu vlasti barvu. By byl rád kdyby se to chápali a uznali za správné to co vám tady říkám nemohou vás samosebou nutit lépe je v to vůbec nedělat než to dělat nepoctivě tady lež nemá cenu když nemám schopnost nic z toho co jsem vám řekl si přát tak bych tam měli aspoň za tím účelem na tu mši svatou abych byl schopen vůbec být bohu blíž způsobem jak on si to představuje. Ne podle mých představ láskou nebo činností jeho nedovedu aby bych měl ho aspoň na tolik pro sebe abych ho měl abych jeho moc měl na tolik k dispozici že bych se s mohl ze sebe od sebe dostat ano sester bude na svaté není úplnou rekapitulací textu který byl čelo na mluveno nýbrž je nutí jenom toho co považuje za nutné aby zobrazil. Hlavní myšlenku sebe oběti v duchu mše svaté ano takže budete si budete si muset to co je jsem tam čela říkal ještě pře říkat ne teď ale někdy kdybyste chtěli tímto způsobem při mši svaté postupovat a nebudu rozebírat lásku a to bylo to sebrat činnost nic takového nebudu jenom budu předpokládat že víte co je to láska že znáte její obsah. A co je to činnost a tak dále Tak teď bych mohl ten text začít diktovat, ano? Jmenuje se to sebeobětování v duchu během mše svaté do chrámu vstupuji abych provedl na podobní simulace sebeobětování pomocí obřadu mše svaté přináším do chrámu oběť která představuje mne protože si potřebuji oběť co nejvíce konkretizovat a přitom zachovat její velkorysost počínám si takto. Skládá k oltáři ovšem v duchu oběť která představuje mne nebo některou podstatnou část sebe oltář je mi tělesností pána ježíše protože si se si sta učedníkem páně přistupuji pro to v duchu oltáři ještě předtím než tam přistoupí k něc a to se svou obětí to rozhodnutí tam přistoupit děláme třebas včera jsme dělali ska opakujeme. Ještě doporučuje abyste si třebas přečtli lidsky postily to co patří k oděli jakmile k oltáři přistupují přistoupí i k pardon jakmile k oltáři přistoupí k mně oznámil ovšem duchu že jsem tam s ním svou obětí aby ne tímto způsobem přijal je to první fáze odstupu od sebe pomocí představy zamýšlím se knězem nad svými hříchy, abych se snáze od sebe odpoutal člověk se snáze od sebe odpoutá když že je špatný než by se odpoutal od toho který je dobrý. Ne rozebírám však své hříchy nýbrž tímto způsobem vytvářím novou spojku mezi sebou a knězem abych nabyl větší zájem o to jej sledovat on totiž i nadále bude napodobovat nejen svou ale i mou oběť stačí tedy je obecně vyznat své hříchy nezastavovat se u nich. Mám se tím snáze uvolnit pro chaos je v kyne který mohu provést tím snáze čím jsem svobodnější člověk by měl tedy chválit boha že smí ke své oběti přidat i svou špatnost představit si představit si moc boží která si obojí může u sebe ponechat. Potom to dvojí značném projevu vděčnosti si pomocí epištoly všímám nějaké v epištole obsažené konkrétní podoby touhy po sebe zlepšení bylo by dobře kdybych byl napřed informován o obsahu epištoly i evangelia abych se mohl rozjímat vím způsobem přemýšlí připravit na snazší pochopení a uskutečnění textu na sobě po mši při evangeliu po stávám na znamení úcty ale také proto. Že jsem z jednal podmínky k tomu abych obecně odstoupil svou myslí od země symbolu hlavy od země od sebe abych to ve své představě snáze dokázal krédo pak uspořádá celý tento obecný obsah své víry konkrétněji postupným. Postupným uspořádá ním své víry začínám tedy uspořádány svého nitra provádět uspořádány své víry podle jednotné ho předpisu na znamení toho že oběť je součástí a to dokonce beze jenou neopatřená vštipte podobné oběti všech ostatních přítomný i nepřítomnosti obětování tato obecností oběti jiný význam než. Aby smazala vědomí o tom co j jsem obětoval musím obětovat něco přesně představitelné ho ale zároveň tou chvílí to nesmí být proto v této chvíli pokud možno jasně formuluji představě co jsem od sebe vzal a co jsem vložil na oltář nebo k oltáři to umožnit knězi aby zcela volně bez vůle. Zakládal s mou obětí i se všemi ostatními obětmi následující fázi mše být totiž oběť proměněna z lidské oběti na obě boží dokud je totiž to co jsem obětoval jen mou obětí nemůže dojít k mému připojení k oběti ježíše na kříži za mne a nedojde li k tomuto připojení nedojde ani k mému posun k věčnému životu abych k této promění oběti boží. Došlo musím změnit také svou vůli za vůli boží proto se modlíme otčenáš který přizpůsobit srovnání lidské vůle s vůlí boží tak abychom při tom byli maximálně spolu činným při provádění vůle boží a to i při dodržování správného řádu hodnot. Závoru se co napřed co potom a to vědy znovu při motivaci myšlení a jednání jen za takových okolností mám právo k tomu aby se v duši nastolil pokoj pocházející od boha a ne ze síly člověka samu bůh si zasluhuje našeho uvědomění že i všechny ostatní znaky svatosti. Pocházejí od něho nejenom ta kterou prosím aby byla dána ne to je další velmi důležitý stupeň sebeobětování a kde ji za všech před nebo dosud změněných okolností je opravdu ve mně místo k tomu abych tam mohl aby tam mohl vstoupit bůh se svou milostí a postavit mne na stranu své svatosti stát se přinejmenším obdivovat em boží moci. Přímá je okamžik kdy přijímám od boha proměněný lidskou oběť to vědí boží obětoval i sem mu lásku přijímám požehnání lásky boží obětoval i sem mu cvo činnost přijímám právo poslouchat při veškeré činnosti je jako by on mi přikazoval a podle toho se zařídit konat všechno lépe z jeho moci a ze zodpovědnosti vůči němu z lásky k němu a podobně. DIskurzivní rozjímání by se mělo i během še změnit občas na od mu abys byl čas na strávený darů nebo na jejich předáni a podobně požehnání být novým propojením věřícího s knězem který je prostředníkem jehož je nutně zapotřebí. Je posílá věřící zdali když je svaté do světa protože by nemělo smyslu kdyby člověk zůstává oddělen od stával oddělenou bytostí od ostatního světa to je schopen je jen tehdy se dokonaleji si dokonaleji uvědomovat s ve spojení s bohem čím dokonaleji si uvědomuje svou jednotu se světem požadavek zachovat a obnovovat hmotnou základnu aby bylo možno na zbudovat duchovní nadstavbu musí být na čem budovat proto žijeme hmotně ve světě ničím. Nenahraditelný smysl našeho života. Jedenáctého sedmý osmdesát dva. část která je tam poznamenán slovy že se máme připojit k oběti ježíše na kříži by měla být doplněno tím že mše svatá podle názoru církve a je to názor správný být opakováním oběti ježíšovi na kříži to znamená ježíš se zde znovu obětuje aby člověk měl schopnost přeměnit svou oběť kterou tam přináší s obětí boží jinak se tento přechod nepodaří tady je totiž tady se stát zázrak že. Něco pozemského dočasného se proměňuje na věčné jsem jednou šel s panem válkem okolo kostela on nevěděl protože jsem je držel kde právě jsme ani nevěděl co se v kostele děje ale ve chvíli kdy se tam chy stalo k proměňování ještě nezvolil ve vnitřní nebyl zrovna před kostelem ve zlíně tak on mně říkal zastav me se tady se něco děje. Něco velice posvátného se tu děje my jsme zastavili a oni za zvolili k tomu proměňování se říkal noty sme před kostelem a děje se tam proměňování o mně říkal a víte že to cítím a nevím co to je a víte že s tím posvátnost toho okamžiku a nevím proč to je te jste mi poskytl důkazy a on sám že tam něco zvláštního děje. On to se vám možná bude stát za záhadné nebo by tak řek bych přímo auto sugestivní že se vmýšlím do toho že kristus za někde se obětoval ale snad se vám to přiblíží že to tak skutečně a to není pouhá nějaká představa tím že vám řeknu indický ur musí vzít na sebe vůli svého žáka aby ji proměnil ve svou napřed musí na sebe vzít aby ji proměnil ve svou a pak ji dovedl tam kde je on to znamená aby i pro měl ve stav do kterého se potom vejde poznání. A jestliže toto je možno individuálně aby to individuálně udělal člověk tak snad si dovedete představit že je to to možno obecné obecně že toto dělá ježíš kristus před svým narozením na svět a že na to přišli i indové dávno před narozením ježíše krista a na celém světě se na to přišlo že je možno se připojit k jeho oběti oběti boží která ustavičně kontinuální musí tady existovat v tom smyslu že člověk nemůže jenom vytírat stvoření ze sebe nýbrž je pořád musí sobě táhnout a tato moc kterou táhne pořád v sobě je znázorněna životem ježíše krista takzvaným spasitelským honem. My jsme to křesťanství pochopili ze života ježíše krista a nebo aspoň s se svaté nebo sice teče svaté je to těžko pochopit že to v tom sama se církev jaře jako že je to tajemství obětí ježíšovy a ne pro zrazen jeho oběti ale když tomu připojíte to co jste se dověděli o smyslu života ježíše krista tak potom to bude snazší pochopit i v mši to porušován znovu si toto přeříkal na ježíšově životě jakým způsobem o opouštěl své učedníky aby je mohl převést přes propasti. A tohleto se děje přeci při mši svaté ve zkratce člověk opouští sebe neboť oběti co tam přináší se vzdává to tam dává na ten oltář a neví v jakém smyslu tobe vráceno jestli mu to vůbec vráceno a co k tomu co z toho bude vráceno o to tam musí dávat protože chce k bohu jít sám a co s tím bůh udělá to je jeho záležitost on také ježíš kristus každým svým učedníkem udělal něco jiného každého zformoval podle jeho individuality nechal mu . U toho osmnáct září devatenáct set osmdesát dva upozorňuju vás že to co vykládám ze symbolismu života ježíše krista jenom kostru a v tom symbolismu je do podrobnosti do detailu vyloženo všecko funkce jednotlivých vlastností lidských funkce jednotlivých stupňů způsoby a metody jakých dosahovat funkce nesmrtelné duše všecko je tam přesně vysvětleno jenže to jsem se dověděl am blok který v tom centru a jak vám říkám kdybych toto jenom popsal tak bych musel k tomu věnovat aspoň tisíci stránkou knížku a ještě si myslím jednu věc že by to nebylo správné to napsat z toho důvodu že každý kdo projde nějakou takovou branu smrti jako jsem prošel neprojde úplně neosobně přece jenom to se potom přesvědčil nýbrž podle svého založení to znamená svou vlastní branou stojím na tom že na to mínění že individualita lidská lidské je zachováno aspoň jako svědek ale také jako řek bych takový. Za varovat tele janevim to říkal věčné pravdy takže nikdo i když se ocitl třebas po smrti v takovém stavu spásy že nepotřeboval z nikdy víc nazpět nikdo tu pravdu nezažívá stejným způsobem to znamená její hranice nejsou ve stejné dál délce někdo víc zná tuto stranu někdo zase tuhletu stanou ale styčný body všude sou pochopitelně na že vidět že jde o jednu jedinou pravdu jenomže na nich jednou z druhý unést jiné strany. A on je bez mezer nazíravá člověkem na věčnosti takže on nepadá vlivem tělesnosti se to může stát zase do toho stavu neupadne toho stavu kdyby byl oddělen od boha nýbrž on ustavičně z něho přijímá a do něho vstupuje a to je nekonečné protože on je nekonečný na pravého nekonečná láska je tak je třeba tak dále čili při tom přeci věk nenudí ne ale nemůže se mu stát to co se stalo třebas svatému anebo že když se kali dobro no tak to světlo v něm bylo větší a když nedělal tu dobrotu tak to že to se menoval to znamená on byl nazíráním člověkem to světlo pořád svítilo to znamená to nebylo pouhé osvícení ale kolísal ta kvalita. A to se stává každému kdežto na rozdíl od těchto nazíravá ti osvíceni co měli jenom extazi ti upadají úplně do stavu oddělenosti po extazi a cítíte jako vyhnanství jenom tak úvodem abych vám odůvodnil proč o tom nebudu psát takovou knížku protože poli a jiní po ale kdokoli by bádá nějakou otázku na kteroukoliv stránku bible tak jsem ochoten li vysvětlit pochopitelně začla my se tím třebas pannu marii funkci pannu marii a bude to jenom ve zkratce kdy vám to nestačilo o zvete se. Tak především o panně marii je zmínka ve starém zákoně i i ho moudrosti oni velice detailně vykládal škoda že není přeloženo ani v tom novém vydání že evangelíci tuto knih neuznávají jako kanonickou, katolíci ano, to je divné. protože voni tedy doznali pannu marii ne tak proto taky vynechali tu i moudrosti a to taky nepřerazil to velká škoda nebudu říkat se tam oni říkalo ale jisto je že. To co se stalo v tom jeruzalémě nazaretě v betlémě a tam v palestině před dvěma ti tři lety to byla jenom šoku matce toho co se věčně děje takže můžeme klidně říct že abrahám dán než ježíš byl ukřižován na kříži ním byl ukřižován když byl ochoten popravit z lásky k bohu svýho syna tím postoupil tuhletu pří tento příž ano byl upřena věčně krista a znali že krista protože v tom momentu kdy tohleto postoupil když se vzdal toho svého proražení syna kdy byl pasován na zakladatel obrovského rodu ne v tom tam hospodin říká tak v tom momentu musel se setkat s ježíšem kristem. Jako jsem se ptal v smrti na tam v tom koncentráku poprvně řešení kristem na jsem o něj vůbec nestal to není historická postav jíš kristus na my jedno jestli byl nebo nebyl to je to je věčná postava věčná funkce boží ano a vrátit funkce hraje určitou roli panorama a to znamená nesmrtelná duše a její funkce začíná tehdy když se člověk rodí na svět tehdy vstupuje do toho dění svým zásahem že totiž kdyby z se nevybíral takzvaná smrtelná lidská duše ve tam příklad se to to je budu provádět tak by vůbec nemohl neměla z čeho niko ona to je transfuze přeměna nebo takový transfor. Věčného na časný které jeden nejí zázraků že věčné se převést na časný a často se předvést na věčné kdyby tohleto nebylo možné tak všechno to povídání které by byly je bylo k ničemu a tak ta panna maria je zároveň symbolem věčné mrtvé duše a zároveň její následovníci smrtelné lidské duše jenomže je tam znázorněna jasná komunikace mezi nesmrtelnou a smrtelnou znamená je tam ta funkce ty nesmrtelné vyšší vtělena z panny marie čili vyhne ka blahem by jako o funkci nesmrtelné duše ne jako ženě jako že je paní jak by marii to nechat především její nástup v bibli začíná necháme tam ne starověké začíná tehdy když se odevzdá bohu svou vůlí a přestože tomu nerozumí to znamená ta zevní držte tomu nemohl rozumět tak se pod bolí vůli boží a řekne se ze tedy narodí ten syn boží. Čili při tom panna maria musela být nesmrtelná duše přitom musela být ne musela při tom být to je důležité kdy při tom nebyla tak se ten pán ježíš nenarodil když to byl ten a trpnosti tak se taky navodil tady je symbol toho co se musí stát že na takovou si přejít do zevní duše a ta zevní duše musí dát svolení na základě hnutí že ano které se tady z nitra a to se duše od boha bytosti proti které se silami rovná se muž a tak dále to všechno jsem ožil jinde tam nebudu tady vysvětlovat tam tedy ta chvelina ale potom se rozvíjí. V prvních třicet který dušoval života musí panna maria o toho ježíše pečovat ber vás letech se stará by se jim nezatouklo a on přesto že slyší jejich láska že neměl se jim ztratit a přestože je poslouchá vlastní na svatém říká že musí být v tom co jeho otce to se nás zatím také netýká jenom si s tím ta panna maria bez mezer zůstával u po boku do těch jeho třiceti let ale jakmile dospěl člověk do takové úrovně že nesmrtelná duše měla na sebe vzít jinou vyšší funkci tak musel panně marii jako své matce fyzické dát s bohem a proto po křtu v jordánu říká kdo je matka kdo jsou bratři že ano ale víte dobře že první zázrak kani galilejské se stal za asistence panny marie a způsobem velice naučeným že totiž on nechtěl udělat ještě zázrak a ona ho k tomu všiml. To je ta vyšší funkce nesmrtelné duše přes fyzickou nebo ve fyzickém těle existující o uvědomují si to duši smrtelnou práce kterou si uvědomujeme on říkal co je mi po tobě ženo ne matko vůči nazývá matkou on se vzdává toho fyzického mateřství protože musí nastoupit mateřství vyšší ta nesmrtelná duše je schopna ještě vyššího druhu mateřství to potom vidíte ještě po kříži tam to ještě na své vyšší doma test. A to spočívá v tom že přes tu nesmrtelnou duši za jeho podnětu se dějí zázraky to znamená život jaký jsme se naučili znát tady od lidí služka všech těch konec jednoho dne na duchovní cestě přestává mít platnost a přes všecky ty kamene střetávám takzvanému zázračným životu to sou začátky těch zázraků a se mu úvozovkách protože začne mu je v tom smyslu že ne pramení vědomě jenom fyziky znamená lidského těla z poměru zde na světě nýbrž vědomě prýští z nesmrtelné duše nebo nekonečné vod boha nebo a tak dále to co se začlo jít vlivem toho že panna maria k tomu dála podnět to se začal dít potom od kani galilejské to byla byl jeden zásah boží za druhým do toho přirozeného lidského života ano přitom musela panna maria být protože to její funkce Vůbec by byl asi možná nechci předvídat nena nastal ten to zázračné období byl nastalo kdyby byl ježíš nesvolil panně marii kterou zázraku nebo za sebou později že to všechno prodloužil všeho že se to protoho a tak dále než to relativna vlastně při mělo k tomu aby obyčejné víno nebo obyčejnou vodu pardon vodu proměnil ve víno a vy víno lepší než je normální víno vodvezete si vodu ve víno a potom ji necháme stranou pannu marii protože pak tam nezasahuje nikde to to rozpoutala to stačí a ježíš potom koná vůli otcovu ale nakonec když potom jsou při poslední večeři tak panna maria tam není protože tou krví a tím chlebem kterým založila to znamená tělem kterým založila pozemský život toho ježíše. Tenhleten život měl končit a tím končil taky ta řek bych to fyzické ústí funkce nesmrtelné duše ano tak pana maria přitom neměla být protože pomalinku vycházel ze své funkce pomalinku ona za úkol dostat sem člověka ne to svět s ním nebo její dovést tak daleko aby se dostal na kříž aby vnitřně umřel a pak to ostatní co je tam řečeno teď bych vám chtěl ještě něco říct když potom se rozprchli ti učedníci páně a zůstal po křížem jenom svatý jan s pannou marií. Tak poslední funkce panny marie byla spočívá v tom že vlastnost lidská láska která měla na kříži a která dole byla tělesně na svatým janem jedna a tatáž os pokud žije v lidském těle a manit se lidské tělo tak zažívá jasně vědomě že nesmrtelná duše je její matkou této vlastnosti že totiž tato vlastnost není člověka v koncentráku jsem šel poznal že nebyl nemyslím je bůh ano tam láska boží je velice moudrá trní nějaký nějaká opičí láska to je velice moudrá láska která je stejnou měrou moudrostí jako láskou to je kombinace oboru těchto prvků. No a jakmile se tohleto splnilo tak vlastně ta panna maria se stává znovu matkou vyššího druhu toho jana tam to matkou není fyzicky protože stal být tam to matko a ta se matkou duchovní matou lásky živí tu lásku stačí to tady je opravdu zároveň naznačen postup v kani galilejské se pro je voda ve víno ve víno lepší než je normální protože normální víno pochází řek bych ze země a v péče dech vinaře obojí dohromady to znamená je v tom v tělesné na lidská práce a funkce přírodní kdežto toto víno nevzniklo ani péčí těch vinaře ani podnět země nýbrž vzniklo zásahem božím a ten zásah boží byl umožněno zásahem nesmrtelné duše bych vám chtěl k tomu něco aspoň malinko říci že totiž. Abych to řekl velice z krve ska se to aby to nebylo půl hodiny přemýšlím jak to říct sami za minutu o že totiž tam jestliže se to hmotné stát předobrazem něčeho duchovního tak tam musí být v tom naznačeno jak se ta transu ae děje tam je v tom za kována recept na transfuzi hmotných statků jako je voda na víno které není člověka vede mého péče ale ze a tato transu vlastně alenky takový nějaký proces podobný tomu velice potom pokračuje dál a jenomže o stupeň víš ježíš kristus bere do ruky víno které vyrobili vinaře a pro do země. A ty přitom návodu o stupeň je dál on připraveno látku bych tak řekl čím byla připravena že on se stal tím vínem vlastně během sil života on ze země vydal něco svým životem něco co nebylo pouhou chodu nýbrž co bylo velice upravenou vodou že to byla kombinace řekněme si to tak jenom zhruba kombinace síly země nějaké chemie v rostlině biologie nějakého slunce to je taky biologie jogické působení kteří pak prvků a dohromady s nějakým procesem kvašení a tak dále to dalo víno že velice svítá akce a bych vám doporučoval přeci toto přeříkal a všechno jak to všechno jde ne se snáze přesný návod jak k tomu vinu který ježíš kristus ruce dojít a on ho ovšem vzal do ruky to znamená on se on se svého on se vzdal své krve.

Download XMLDownload textWaveform view