Waveform view
81-07B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
To
by
se
to
do
tohoto
dostanete
ocitli
nahoru
to
v
tom
ze
země
připomenu
připravený
okruh
neví
který
nás
už
dávno
připravený
že
kutnu
nová
nenabyde
kde
to
potom
že
to
bral
okruhu
tendencí
vety
okruhem
vy
poznat
ocit
nad
okolo
doby
ti
kterou
té
dokud
naleje
svém
životě
kdyby
dělal
třeba
na
té
ji
otce
tak
ani
nechci
no
chtět
pokroku
vytkne
dejme
tam
toužící
zase
civěli
ne
ale
na
tom
okruh
tohoto
logického
myšlení
v
něm
okruh
nejde
přímým
tomuto
do
vyšší.
Mi
a
touto
oko
je
tento
zákon
že
přestoupíte
pucetý
vůli
kterou
víte
do
tato
trestáni
byl
se
do
jak
volená
veďte
se
podle
ní
ne
toto
odměňováni
no
a
to
to
to
přeci
to
na
každém
akutre
to
dete
důkazy
tebe
jedni
bohem
no
kdyby
byl
změnili
vopravdu
tak
jako
mohl
mluvit
já
s
vámi
tak
by
řekli
to
ještě
není
důkaz
že
sem
si
bolí
nýbrž
to
je
důkaz
o
jiném
okruhu
zákonitost
na
to
že
i
ten
lidí
okuh
zákonitosti
i
ten
jeví
okruh
oděno
asi
pochází
když
se
tady
vystupuje
nějaký
vědí
který
o
tom
nikde
okruhu
věděl.
Lidé
po
jinou
ty
opičí
okruh
tak
patrně
se
dovede
také
věci
obojí
okruhu
nepodobá
na
jednu
věc
já
jsem
na
to
upozornil
to
včera
že
že
by
tady
nebyli
musí
já
to
řeknu
tě
no
že
totiž
tyto
okruhy
sou
poponeseme
dopoledne
si
ten
který
dokonale
funguje
pokud
to
člověk
do
toho
neužívá
pochopitelně
my
se
tak
když
se
užívá
nedostane
ne
nico
kruhu
otec
to
se
to
dohromady
si
s
tím
nevím
třebas
a
a
touto
okruhu
on
dokonale
je
a
má
to
ten
následek
že
on
se
také
na
tom
okruhu
vyšší
ocitne
při
tu
kdy
mu
to
samo
užít
bych
ani
nenapadne
předpisovat
ty
zákonitosti
novém.
Které
našel
ani
o
nenapadne
neplnit
že
ano
nýbrž
je
mu
samozřejmé
to
klid
jakmile
mu
to
samozřejmě
tak
se
dostal
na
vrchol
tohoto
okruhu
a
z
toho
je
snadný
přechod
do
tato
okruhu
a
čím
do
vyšší
oku
zákonitosti
se
dostane
nikde
víc
přibližuje
nikoli
pojmu
bohu
nýbrý
zažívání
boha
rozumíte
mi
a
to
toto
se
dá
provést
jak
ježíš
kristus
ukázal
svým
životem
že
bohužel
se
stane
to
nerozřešili
do
sou
za
jeden
lidský
život
na
jeden
ský
život
poměrně
neví
asi
tak
padesáti
let
by
vo
to
to
dá
klidně
vládnou
tohleto
ucho
všemi
těmi
okovy
že
si
ten
člověk
prověří
že
třeba
okolo
tě
budu
samozřejmě
rozumíte
je
to
je
světem
toho.
To
lidem
de
tekoucí
slově
samozřejmě
tak
jsem
toto
že
kdyby
okatí
se
i
okultního
člověk
nešel
tak
by
nemoh
toto
ponížení
to
je
soustava
ovcí
která
není
z
toho
člověka
nebo
se
to
to
si
ve
které
žije
a
on
mě
si
jí
pojetí
šli
tedy
z
nás
tele
život
nikdo
dát
žije
přírodním
životem
někdo
je
si
to
zkusili
životem
to
má
od
notak
do
kroměříže
ne
jak
se
to
tady
máte
bohu
se
nevadí
stavu
najde
se
aspekt
ezau
život
ale
nemá
to
vytí
než
touto
společností
kde
to
tamti
živost
vůdci
řekli
mile
kdybyste
stylizovat
život
podle
toho
co
jenom
po
říkáme
v
tom
říká
byli
tak
vy
se
to
bylo
nesetkáte
někde
na
nebi.
Nýbrž
v
tomto
životě
bez
a
proto
když
tu
třebas
ti
starozákonní
roky
tak
de
který
říká
bližní
teď
nedáš
přijde
protože
děláte
dobrotu
ne
a
oni
si
bylo
pět
set
let
chvíle
než
voni
se
že
byste
že
voni
táhli
tu
káru
jako
národ
jako
celé
to
bylo
velice
těžkopádné
to
jedinec
že
daleko
pružně
provést
sám
na
sobě
že
celý
to
dalo
tisíc
sedm
set
let
to
víte
člověku
trvat
tok
noci
maximálně
těch
sedmnáct
let
když
to
kloudná
proto
van
a
tím
bohem
se
setká
není
možné
aby
to
trval
des
dobu
od
toto
dalo
sedmnáctileté
od
domine
dete
dostali.
A
život
že
viveka
a
ne
z
vlastní
iniciativy
že
to
taky
dobré
to
tak
asi
tak
oni
řekli
jestli
je
to
bude
pro
vás
mysl
ne
aby
se
se
ocitl
v
ocitli
do
nějaké
vyšší
okruhu
sounáležitosti
nýbrž
aby
se
u
vás
zrodil
v
tom
sice
se
se
by
nám
vám
působil
věčný
život
ne
vybaven
do
věčného
života
tak
by
si
ho
vopravdu
vydržíte
působení
života
nebo
boha
si
života
a
on
přijdeme
by
vás
a
spasí
má
dojdete
tak
ono
tohleto
je
úroveň
hučí.
Já
silně
pochybuji
o
že
kdokoliv
z
začátečník
se
setká
s
bohem
jiným
než
s
tou
funkcí
boží
mně
než
je
vidí
ucelí
že
ty
setká
postele
který
ustavičně
tvoří
který
vypořádejte
život
takže
on
by
se
tím
to
že
mě
život
na
této
úrovni
na
které
nás
je
vytváření
bohem
já
vám
řeknu
tomu
de
zkušenost
kterou
které
budou
mocným
dělit
že
jsem
se
dete
později
to
že
vy
svítí
jako
on
ale
kdo
to
nese
byli
podrobit
toho
silně
jako
on
ten
si
pocitem
se
za
že
jeho
život
je
veden
do
všech
podzemí
bohem
že
on
opravdu
se
vůdce
vytváří
jeho
z
nešel
vytváří
jeho
budoucí.
Ale
se
nejsvětější
že
vytváří
jeho
přítomný
on
se
ten
člověk
přesvědčí
o
jedné
věci
že
nežije
reálný
a
těle
do
lepší
tato
je
ten
si
bolí
že
tohoto
žije
přítomný
okamžik
tamní
to
divně
jak
by
se
dal
prožívat
že
on
si
přitom
ti
na
do
co
a
tím
než
je
konkrétně
dokáže
a
nebo
tím
na
to
co
zažil
a
zase
oku
přítomný
okamžik
o
tu
velikou
soustavnost
vznešenost
toho
vědomí
které
má
k
tomu
citovou
každý
výběrová
mimo
to
nebrání
pořádně
toto
není
přinucen
ten
rozumíte
je
to
nejenom
částečnou
kasete
svou
bytostí
já
vám
řeknu
vy
se
přece
čili
o
tom
že
se
celý
přitom
v
tom
přítomném
okamžiku
nenese
stavět
jako
to
má
výhodu
oproti
tomu
kdybych
tam
byl
to.
My
částí
své
osobnosti
případ
pokud
tady
říkám
důkazem
mání
přítomným
ukazuje
ten
se
božím
že
já
ani
bych
přemýšlel
mohl
rozvíjet
to
jak
se
jí
to
okruh
ne
protože
tento
nevloží
pro
to
co
říkám
je
vedle
toho
ničím
jiným
rozumíte
samozřejmě
tomu
si
nebýt
světím
to
rodit
nemusí
namáhat
když
mám
něco
vysvětlit
třebas
nevěří
problém
životní
abyste
přesto
celý
vo
boží
kterou
křesťanská
církev
nevysvětloval
to
tak
cele
tamto
bude
vydat
není
dopoledne
tak
je
to
už
budete
rozumět
a
to
se
diví
že
na
to
zase
bohu
nepřišli
jako
se
tou
vymykat
který
mu
to
první
že
ano
se
bohatým
je
ne
že
by
ji
neobjevili
že
na
boha
jesi
se
nedá
jestliže
člověk
nemá.
To
soustavné
důkaz
té
víry
se
upadne
do
poloviny
a
nevíry
to
způsob
ustavičnou
křížený
víře
v
že
samo
samotný
zápasu
tam
s
mě
tam
pak
odměnu
to
že
ten
de
dva
tisíce
let
je
to
to
co
tady
propaguje
do
nenapoví
nýbrž
to
je
jedním
přítomném
okamžiku
daném
od
boha
nepotřebuju
být
dvě
tedy
vážit
potože
to
živ
z
vůle
boží
pro
pociťuju
a
budit
tak
dlouho
dokud
on
bude
a
nemusí
mít
proto
svou
vůlí
zaviněno
za
dvě
nebo
něco
udělat
něco
neudělal
vůbec
ne
všechno
jde
samo
kdyby
jim.
To
co
věk
neměl
než
tenhleten
tak
mu
to
stačilo
důkaz
vo
listem
syn
boží
dětem
ale
k
tomuto
musí
do
toto
nějakým
jak
vy
si
pivo
kdyby
by
ti
židi
tisíc
sedum
se
de
nekonali
to
co
víceméně
tomuto
co
je
tady
zvolili
sil
veliká
ním
honí
tak
by
se
bude
dočkali
mesiáše
tak
taky
kdyby
to
na
té
dočkat
vědomí
existence
boží
v
sobě
kdyby
kdybyste
se
zachovává
oni
vybídnout
co
národě
se
ale
jak
se
se
stát
jenom
první
fázi
vysvětlení
tak
blbost
hrubé
vysvětlení
této
tvůrčí
činnost
boží
že
totiž
co
jim
starý
zákon
takové
se
stalo
někdy
nějakými
danými
časy
žije
pán
bůh
všední
je
to
prodělal
sedne
odpočíval
že
to
je
ubírání
soustavná
činnost
boží.
Že
pozná
že
toho
vo
tohoto
seděli
toho
tvoření
toho
je
toto
svědkem
že
bůh
vytváří
mojí
přítomnost
vytváří
modlitbou
cnost
že
ano
a
že
tedy
jsem
vedou
kou
že
to
nena
to
spolehnout
více
na
tohleto
ukazuje
na
svůj
zrození
ano
tam
na
pásce
nebude
tak
to
musím
říct
to
ukazuje
tak
jestliže
na
tohleto
přišli
že
že
uměli
potom
čista
ní
zákon
tak
sem
to
přestalo
být
jeden
tou
od
na
tobě
zatajit
všech
všech
ní
tvůrčích
soustavně
a
stojíme
odpočinku
soustavně
nebo
je
ukazoval
jak
odpočívá
nich
bůh
ukazoval
jak
tvoří
na
tom
běžným
ž
dětské
životě
jako
to
ukazuje
mně
jako
to.
A
komukoliv
do
se
této
disciplíně
podřídil
ano
a
jak
vám
říkám
to
ukázka
jenom
to
není
funkce
boží
a
ježíš
kristus
poprvně
v
historii
lidstva
ukázal
velice
jasně
to
rodinou
funkci
boží
jednoho
a
téhož
boha
že
tentýž
může
v
ustavičně
tvoří
nesmí
vidí
dopustit
a
taky
že
opustí
aby
tím
tvoření
se
všechno
z
něho
vylívala
ven
a
je
mu
nějak
stalo
valnou
když
ovcí
zároveň
způsobovat
aby
se
to
k
němu
vracelo
čili
tomu
měrou
jak
se
to
rozvíjí
to
měrou
se
to
němu
vrací
já
bych
to
smrt
nějakým.
Dober
svým
měl
o
zřejmě
ale
nechá
podobenství
která
mě
nepadal
se
mi
nezdálo
jí
nedají
moc
víra
má
na
padám
asi
dvacet
podobenství
ale
to
ta
si
moc
dloho
já
radši
půjdu
dál
a
že
k
no
soustavně
s
tím
tou
pučí
činnosti
boží
probíhá
soustavně
probíhá
to
tažení
boží
pět
víte
je
to
vidět
i
na
té
zákonitosti
fyzika
i
na
té
nejnižší
úrovni
že
tam
od
paží
most
drží
v
šachu
přitažlivost
straší
sluneční
tou
stavy
třebas
tíže
ten
zá
a
tak
dále
zákonitost
se
vzájemně
točí
v
šachu
jsou
zdánlivě
a
také
fakticky
sobě
opicí
ne
opačně
vás
při
a
při
tato
síla
je
opačná
síla.
Ačkoliv
to
tatáž
je
ten
ho
působí
tak
jednou
tak
rozumíte
takhle
si
to
musíte
uvědomovat
že
na
každé
úrovni
a
je
to
utočí
slo
jedno
nebo
nějaká
vyšší
těch
zákonitostí
existuje
pán
existují
páry
dvojic
páry
moji
láska
nenávist
je
to
má
tak
dále
přitem
o
tady
ne
na
to
letím
říkáme
jenom
na
fyzika
rovince
aby
to
bylo
překotný
tady
si
pochování
přirovnáním
tedy
který
jsem
chtěl
říct
a
ty
pády
dvojic
existují
i
na
vyšších
úrovní
trestán
za
dobré
že
od
idea
za
zlé
a
pokud
se
ocitám
jenom
na
té
úrovni
my
se
o
nová
a
trestán
tak
nemohu
pochopit
boha
jinak
než
jako
tvůrce
nebo
sice.
Ten
je
musí
jevit
jako
soud
jako
jsou
takže
starozákonní
člověka
pak
boha
jako
spravedlivého
jsouce
přímo
který
trestá
až
do
třetího
až
po
toho
pokon
hříchy
svých
cest
že
to
bylo
kruté
a
ježíš
kristus
říkal
to
byl
starý
zákon
já
se
ho
přišel
naplnit
novým
poznání
ne
pokorou
za
tu
a
tak
dále
to
tam
všechno
znáte
tam
je
ti
jeho
příměr
nebude
taková
ale
tím
se
líc
ne
že
by
byl
bůh
že
by
bůh
pro
vás
musel
být
dycky
jenom
soudcem
o
taky
může
být
otcem
a
obra
taky
může
být
jiný
o
ten
ukovat
také
může
být
činitelem
on
to
vás
může
býti
jediný
tím
a
tak
dále
to
všechno
jim
vysvětloval
rozli
způsobem
jednak
jí.
No
a
ten
na
syna
komentářem
ke
svému
životu
jestliže
ten
bůh
provázal
začne
být
na
jiné
úrovni
než
kterou
znali
staří
to
ze
starém
zákoně
otcem
tak
to
bude
mít
ten
následek
že
se
k
vám
nebude
chovat
jako
jsou
nýbrž
jako
otec
to
znamená
existuje
pokud
zákonitostí
do
to
od
nás
uvádí
a
jedna
z
těch
okruhů
jeden
se
okruhů
je
že
nejsme
jenom
trestáni
už
nýbrž
jsme
milováni
ano
že
nám
odpouštěno
proto
mohl
ježíš
kristus
řekl
říci
větší
dovedou
jistí
kam
pokání
činí
ne
že
vede
státi
li
právě
živých
ne
to
je
oblast
lásky
už
tady
ta
obyčejná
za.
A
že
by
to
sou
co
a
není
to
není
tak
to
přijde
s
devadesát
devět
spravedlivý
žádnou
vede
hříšník
tadyhle
hříšný
že
to
je
to
co
jasně
ukázal
tomu
základu
s
co
podobenství
že
vede
do
nového
okruhu
zákonitosti
ne
marnotratný
syn
se
vrací
mohlo
trapné
dobrý
a
kde
ten
syn
bita
zůstal
a
nebyl
marnotratný
se
nad
tím
pozastavuje
a
říká
tenhleten
marnotratní
který
všechno
podival
hlasem
a
dětma
na
jednoho
je
tady
vítán
a
má
se
líp
než
já
že
ano
no
protože
podléhali
jiné
zákonitosti
proto
své
pokání
než
tamten
které
ještě
který
ještě
do
toho
nedošel
ano
eště
taky
my
sme
promarnil
a
jiná
věc
čili
ježíš
se
umírá
tamtu.
Kdy
on
má
mnoho
věcí
promarněno
od
té
to
moment
trvá
a
z
toho
to
nepude
člověka
k
bohu
je
možné
jiným
způsobem
než
jak
byl
veden
starozákonní
člověk
je
to
vedení
přes
postele
a
řekl
přes
milujícího
a
zase
bych
měl
ze
záva
ale
tak
detailně
se
k
tomu
dneska
nepostavím
měl
bych
rozeznávat
zase
různé
okruhy
nebo
ježíš
kristus
nám
ukazoval
svým
životem
že
byl
jordánu
byl
poslušen
své
rodiny
svému
okolí
a
přitom
je
zapomínal
na
tu
vnitřní
nesmrtelnou
podstatu
ty
už
si
byl
vědom
čili
je
řečeno
tím
když
má
být
člověk
veden
a
řídit
se
takovýmto
způsobem
jako
když
kristus
ukazuje.
Narození
v
betlémě
tak
musí
ho
před
působit
že
prože
tím
trním
okruhem
a
musí
způsobit
se
no
ne
narodí
ježíš
jeho
betlémě
v
ho
spály
v
jeho
těle
když
toto
způsobí
tak
pak
mu
kultem
druhý
okruh
jinak
mu
nepůjde
když
se
do
něho
povede
tak
že
ho
bude
pořád
stáda
byl
mít
to
bude
vrchol
neštěstí
on
se
musí
donutit
nějaké
disciplína
pří
toto
není
tak
špatné
že
katolická
církev
a
jiné
církve
se
všímali
hříchů
ne
a
hleděli
člověka
udělat
ctnostným
samo
sebou
byla
byl
to
úkol
marný
dokud
zapomněli
na
ten
smysl
toho
a
oni
zapomínali
toto
honění
hříchů
a
nabývání
ctností
zapomněli
že
má
to
vyšší
smysl
že
to
má
smysl
ten
abyste
setkali
bohem
ale
nedojde
po
smrti.
Vy
ten
mez
měla
mě
sestoupit
mezi
lidi
prostřed
nás
nevede
na
nebe
je
kratší
že
vám
řeknu
je
tam
nebo
tady
nevyříkal
u
vás
tady
je
a
to
říkal
já
jsem
tady
zástup
se
království
božího
na
tak
se
to
musí
stát
a
jestliže
tohleto
člověk
nezná
a
nejde
zatím
hlavně
když
za
tím
poznat
ale
nejde
zatím
zatím
aby
žil
s
tím
bohem
aby
povýšil
svůj
život
na
poddanost
bohu
tak
marně
se
snaží
od
ctnostný
život
z
toho
nevyplyne
poznání
boha
no
a
já
bych
přešel
tyto
úrovně
ty
jsou
jasné
popsaný
místech
sladké
jho
a
jiných
jak
to
na
těch
úrovních
dopadá
tak
těch
kruzích
a
co
se
tam
má
dělat
a
nemá
dělat
tam
je.
S
popsáno
já
bych
se
všímali
jenom
novinku
kterou
zavedl
novým
ty
uvozovkách
kterou
za
meze
na
vedl
ježíš
kristus
do
lidského
myšlení
začít
řekl
i
kdyby
se
byli
osobně
vedeni
do
vědomí
říkám
že
to
je
ideál
osobně
vedeni
bohem
že
byste
poznali
ten
život
on
sám
vede
že
on
vám
toto
či
je
sílu
ty
všemu
tak
to
není
vrchol
ke
kterému
já
vás
vedu
ti
učedníci
páně
byli
přece
svědkem
toho
že
předtím
byl
obyčejní
rybáři
celníky
lékaři
vším
tím
čím
tedy
lidi
byli
a
neměl
že
bych
vyšších
schopností
a
jestliže
se
dostali
do
učení
pána
ježíše
tak
najednou
moji
dispozici
měli
k
dispozici
schopnosti
které
předtím
neměli
museli
si
uvědomovat
že
to
není.
Jeli
schopnost
by
se
to
schopnost
boží
že
z
boží
pokladny
se
kterou
čili
on
je
učil
co
je
to
bůh
jediný
činitel
že
totiž
my
jsme
předtím
všechno
dělali
sami
bylo
to
v
pořádku
troufalý
se
musí
projít
ale
ježíš
kristus
už
byl
na
takové
úrovni
tam
tři
roky
a
jeho
učedníci
také
že
oni
přeci
neměl
dělat
žádný
zázrak
a
přesto
je
a
že
moci
boží
že
voni
se
poznámky
mohli
dostat
k
výsledku
ke
kterým
by
se
velkou
nemohou
dostal
třebas
lékař
ne
přilepeno
nebo
vůbec
tomu
nedostanou
výsledku
velice
pomoz
lesa
protože
měli
za
sebou
ho
boží
oni
byli
tou
mocně
boží
ne
jeli
voní
byli
ano
takže
oni
si
byli.
U
mě
ne
několik
vědomi
existence
boží
voni
si
byli
vědomi
už
dět
se
ho
dalšího
činitele
božího
niko
už
tvůrčího
než
udrželo
který
převedeno
když
nechal
ti
součet
křtít
tak
my
způsoboval
vědomí
že
jí
sou
syny
božími
a
ne
si
my
lidí
ne
tak
moh
dokázat
že
do
mě
vnitřně
opustil
mě
rodiny
přestože
jednali
chodili
to
by
neměl
za
zlý
ale
nepřeje
opustil
a
ne
nebo
ho
otce
boha
nebudeš
v
tom
stavu
nebe
že
ano
a
tohleto
bylo
zapotřebí
v
ní
způsobit
nebo
to
ze
spasitel
úkol.
Když
on
dělal
zázraky
a
potom
jednou
taky
dopustil
když
si
tady
řekl
jak
mě
že
to
odpustí
říct
je
viztež
víc
než
někoho
třebas
léčit
nebo
někoho
říci
z
mrtvých
že
tady
začla
jedno
páska
já
to
řeknu
ještě
jednou
protože
nám
strach
a
páska
jedna
tak
bych
chtěl
říci
v
čem
spočívat
ten
spasitelský
úkol
kterému
úkon
který
nebyl
jasný
starozákonním
člověku
protože
se
dostat
ke
spasiteli
pochopitelně
v
čem
ten
nový
úkol
spočíval
že
on
toho
člověka
uvědomoval
o
tom
že
má
o
své
nebesích
že
všechno
moc
růže
by
stvořen
a
všechno
moc
toho
člověka
pochází
od
boha
to
už
je
velice
vznešená
úroveň
né
a
že
tedy
to
mocí
se
může
člověk
vrátit
spojí
života
do
toho.
Života
božího
to
znamená
do
života
věčného
ale
taky
se
dopustila
už
zde
křesťanská
církev
původní
by
se
co
následovali
po
té
původní
jedné
velké
chyby
že
ten
věčný
život
představa
jako
klid
blaženost
nebo
něco
takového
ničemu
takovému
ježíš
kristus
nenabádal
prosím
vás
když
on
šli
napřed
tomu
ježíši
za
spásou
osobní
otco
okamžiku
si
učedníky
přesvědčoval
o
tom
že
ta
spása
osobní
spočívá
v
tom
že
nebude
mít
pro
sebe
nýbrž
pro
jiné
a
tak
je
vyváděl
do
činnosti
láskyplné
činnosti
vůči
ostatním
lidem
ten
mě
na
sebe
z
pochopit
že
je
nedovedou
do
kláštera
nýbrž
že
vedl
k
tomu
ci
láskyplné
pomoci
lidem
že
tedy
patrně
to
by
za
vyber
na.
Taky
nosti
není
světlo
věčné
a
ti
svítí
a
počínal
pokory
nýbrž
spolupráce
s
bohem
tady
se
lišíme
od
indického
způsobu
myšlení
když
nemusíme
koupat
to
bohem
a
tedy
nedopovím
ale
to
je
nízká
úroveň
spoutat
staly
ne
otče
na
za
nohy
že
ano
a
děláme
si
to
po
svém
kdežto
tamto
spolupráce
je
tak
vrcholně
dokonalá
že
v
ní
nejsou
mezery
že
se
tam
člověk
ani
síle
nudí
protože
ani
nemusí
spát
dokonce
necítí
vůbec
za
nou
únavu
ne
protože
je
ve
stavu
kde
vědomě
spolupracuje
s
bohem
a
tato
stoupla
se
spočívá
tam
že
působí
vona
bohů
na
všechno
stvořené
ano
takže
kdybychom
se
ocitli
mě
těm
mě
svatými
a
mohu
konfrontovat
jejich
činnost
naší
činností
tak
voni
by
nám
řekli.
Že
jejich
činnost
celý
od
naší
tím
že
my
pokorně
působí
na
na
toho
nebo
onoho
a
oni
obecně
působí
na
všechno
ano
a
že
se
jejích
činost
liší
od
boží
jenom
v
tom
že
ten
ještě
obecněji
a
větší
mocí
působí
takže
oni
se
k
této
moci
boží
jenom
z
přibližuji
jak
tomu
říká
konvergence
přibližuji
ani
nikdy
se
nestanou
bohem
s
tou
mocí
jakou
má
bůh
nýbrž
starost
spolupracovat
božími
jak
ježíš
kristus
se
vyjádřil
bohu
příbytek
u
boha
ne
to
tam
mnoho
příbytků
říkal
ta
individualita
stará
stali
zachována
aby
tady
se
už
měli
indové
a
esi
křesťani
dosud
když
si
představujou
ten
život
věčný
pobytu
blaženosti
to
je
tedy
obrovská
chyba
tam
toho
detail
už
předškolní.
My
věku
věřit
v
boha
tam
se
ještě
věřil
tak
prostě
do
pěti
let
ale
když
se
se
dověděl
že
to
bude
věčná
patří
kam
to
bude
hrozná
otrava
a
radši
jsem
přestal
věřit
ani
kdo
mě
neučil
už
abych
věřil
protože
takový
do
toho
sem
jako
pána
boha
a
na
jeho
svatý
se
nechtěl
zažívat
na
věky
to
jsem
říkal
to
ne
s
tím
nemá
nic
společnýho
a
tím
se
o
sebe
tam
učil
věřit
jo
protože
na
takových
chytla
dech
je
postavena
křesťanská
víra
že
i
malé
dítě
v
předškolním
věku
kterým
vlivem
lékařů
mělo
jiný
aparát
v
sobě
jinou
věda
hodnot
nebylo
schopno
to
zařadit
do
této
víra
je
ho
nebylo
schopno
přijedeš
vůli
to
nebyla
to
je
neschopnost
ale
to
bylo
dáno
řádem
který
se
měl
a
tak
se
nepovede
kdo
se
okolo
be
o
pokolení
řádem
který
stanoví
ježíš
kristus
že
vás
otčenáši
tak
to
nehrozí.
Je
nebezpečí
že
si
někde
sedne
bude
řekl
nějaké
meditaci
nebo
nějaké
naruby
a
nedá
na
to
co
že
vedlejší
sou
se
třebas
umírá
a
že
potřebuje
jeho
pomoci
ano
sou
samo
jednota
která
spíše
člověku
malovat
století
jeví
aby
se
do
toho
to
snáze
žil
to
se
mě
ta
která
to
vůbec
nepomáhají
ten
člověk
má
potom
těžší
pozici
přítomno
pohltí
z
oponovat
nebo
zmechanizovat
nebo
se
samozřejmý
to
co
dělá
a
teprve
pak
se
na
to
může
dostat
ale
na
to
teďka
nepomýšlí
já
bych
šel
dát
k
věci
ještě
nebyl
učil
že
veškerou
moc
mají
od
boha
a
že
touto
mocí
bůh
když
se
jí
odevzdají
všechno
dělá
takže
oni
byli
schopni
dělat
to
co
nikdy
nebyli
schopni
že
a
touto
mocí
ano
jak.
Ona
se
ale
spojena
tebe
jakmile
viděli
před
tou
zatěžký
případ
a
ale
ty
se
toho
těžkého
případu
tak
rovnou
jim
to
nešlo
obrátili
se
vejce
krista
do
na
to
tam
nejde
mi
tam
máme
jednoho
posedlo
dní
duchem
a
ne
to
polohou
cha
nemůžeme
z
něho
dostat
prosím
vás
tato
posednou
s
tím
duchem
to
je
stav
dnešní
volit
tvá
no
toho
do
ducha
nemůžeme
z
něho
dostat
to
se
nám
nedaří
a
on
říkal
já
se
vám
nedivím
že
vám
to
nejde
o
ně
co
to
nechám
já
vám
ji
řeknu
to
tam
to
nejde
protože
tento
druh
může
být
jenom
modlitbou
vymýcení
tento
lidu
no
to
ponese
nedovedli
modlit
ano
jenomže
on
se
modlil
lidi.
A
takže
kdybych
já
bych
od
naší
úrovních
který
by
bych
vás
rád
provedl
ještě
budu
nemožná
čas
tak
musel
dán
plnit
říci
že
na
tyto
vyšší
úrovních
nestačí
jenom
být
nějaký
činný
ale
je
třeba
se
také
naučit
vyšší
forma
modlitby
tomu
to
sem
právě
věnoval
to
co
jsem
teďka
mám
napsal
že
vyšší
formalit
které
se
nikdy
k
nepodobal
těm
nedbá
nám
známým
já
když
jsem
do
této
modlitby
se
dostal
ne
z
vlastní
přičiněním
nýbrž
nutím
božím
tak
se
to
nepovažoval
počátku
ani
za
modlitbu
že
se
to
mně
někdo
neřekli
že
to
taky
modlitba
na
to
byla
vyšší
modlitba
než
jakou
jsem
předtím
ústně
dělal
nebo
myšlenkově
nebo
rozum
a
věděl
že
byla
rozumová
moje
a
byla
to
nazírá
modlitba
která
na
té.
Slovem
lidským
neměl
jí
společného
a
kdyby
tam
bylo
jedno
slovo
do
toho
zapadnou
tak
bylo
po
té
modlitbě
upozorňuju
vás
na
to
že
už
v
tomto
stavu
na
přechodu
z
toho
osobního
vody
to
spasitelskému
úkolu
ježíše
krista
z
té
funkce
číslo
kdy
boží
očí
byla
první
ne
do
a
nespasitelná
tam
existuje
ještě
modlitba
tam
se
musí
tak
toho
pasovat
do
toho
systém
nebo
za
aby
se
křísil
tento
systém
její
vyšší
rozumíte
těch
zákonitostí
od
bahní
který
není
povahu
slovní
nesmí
po
slovy
musí
být
modlitba
vono
to
o
chybně
přeloženo
v
češtiny
nazíravá
letec
latinské
kontenplacio
to
znamená
zaujetí
zaujetí
pro
to.
Pro
ten
předmět
mé
modlitby
rozumíte
než
se
člověk
dopracuje
k
takového
zaujetí
pro
tu
modlitbu
tak
samozřejmě
musí
překonat
ty
fáze
předešlé
musí
umím
nějak
projít
například
já
teďka
když
k
vám
mluvím
tak
by
pozice
napraví
modlitby
já
přitom
konám
vnitřně
zabíralo
modlitbu
to
vám
musím
prozradit
takže
já
trapně
těžce
překládám
do
češtiny
že
tam
je
jedno
slovo
toho
co
já
říkám
ani
nebo
jediné
co
mě
do
vědomí
toho
co
sám
obsahovou
vědomí
toho
co
říkám
je
tam
jasné
a
jak
to
přerušit
té
mé
lidská
záležitost
a
ta
mě
nesmí
rušit
tu
vnitřní
modlitbu
která
je
bezeslovní
jede
ty
vám
nemohl
z
tohoto
pravé
dání
říkat
rozumíte
mi.
Tak
toto
vedení
duchem
svatým
k
tomu
on
vedl
ježíš
kristus
že
jsem
si
řekl
jim
když
to
dělali
tohleto
ono
z
moci
boží
to
bylo
výborné
ale
při
tom
ste
nemohl
žít
pochopit
ani
maličkost
toho
co
by
jste
pochopili
kdybych
vám
poslal
ducha
utěšitele
nebo
osvětitel
jak
chcete
že
ano
to
překládá
různě
ten
vám
dá
poznat
si
které
není
nepoznáváte
a
které
naší
trošičku
tu
úroveň
vaší
činnosti
protože
když
ta
činnost
není
vedena
tím
poznáním
tak
vždycky
je
velice
dokonale
a
je
dokonalá
i
když
je
vedena
tím
poznáním
ale
je
do
jako
dokonalejší
protože
za
tím
stojí
poznání
které
není
z
člověka.
No
a
jestliže
sebe
abych
já
vám
toho
ducha
utěšitele
a
osvítí
ten
poslal
tak
se
musíte
smířit
že
musíte
ztratit
mně
všechno
co
jsem
vám
věnoval
všechnu
tu
samozřejmost
té
úrovně
tu
samočinné
tu
dorost
jakou
se
si
počínali
jako
jste
byli
vedeni
a
řeku
sebe
vítáni
proti
všem
těžkostem
e
to
se
stal
bodu
kterýmu
sem
zla
nevysvětlil
že
na
každé
úrovni
vyšší
máte
se
na
ni
udržet
musíte
se
rozžehnat
s
úrovní
a
prostředky
které
jste
tam
používali
na
vyšší
úrovni
musíte
považovat
pro
chvíli
vstupu
na
vyšší
milován.
Za
překonané
a
kdybyste
se
tím
síly
vrátili
tak
se
v
zatím
to
na
úrovni
ze
které
právě
vycházíte
rozumíte
by
se
musíte
nikdy
říci
no
to
mu
tedy
dokonale
říci
vše
krista
aby
se
aby
se
mohli
setkat
duch
svatý
a
jako
ale
jak
už
před
tím
záviselo
říct
si
tím
postavením
sleposti
židovské
která
aby
mohla
jako
kupovat
ka
rodiče
krista
co
byla
dovolte
ženy
se
boha
tak
jenom
o
toho
o
kapsa
dbát
o
svatýho
spočtěno
té
chvíli
za
tak
takovou
to
musel
vzdát
své
rodiny
ježíš
kristus
když
vstoupil
do
jordánu
a
stupni
byste
toto
sá
totéž
na
každé
úrovni
na
kazatele
ježíše
krista
jak
se
musíme
vzdát
prostředků
které
dříve
byli
nutné
a
bez
té
mi
ticho
se
nedostali
na
dovolte
úrovně
a
teď
by
ho
sejít.
Ne
tak
se
za
tíme
na
tu
úroveň
na
to
se
na
ní
vyšší
a
kdyby
ho
to
nezřekl
svých
k
žáků
že
ježíš
kristus
a
oni
se
neřekl
jeho
to
most
působit
že
ztratil
bylo
důvěru
ne
tak
by
byl
nemohl
sat
ducha
svatého
té
za
nová
věc
protože
tam
sice
vznikla
taková
mezera
ne
velice
tragická
kterou
člověk
vždycky
tragicky
nese
to
se
viděli
je
na
těch
tam
událostech
na
kříži
konečně
na
si
nech
ne
pobytu
ježíše
hrubě
nedostaví
podstatně
a
ne
ukázáno
a
ono
to
technicky
ovládají
měl
by
klamat
musí
trvat
tři
mi
zatížit
člověk
dostal
do
trvalého
spojení
s
bohem
a
to
není
dobře
vědí
voni
taky
říkali
to
to
je
to
odpovídá
úplně
naším.
Šest
tento
totiž
kristus
ukázal
ale
kupodivu
s
tím
duchem
svatým
světem
vydíral
protože
oni
si
to
všechno
vy
se
jimi
str
a
to
není
ono
jako
když
to
musíte
dokázat
než
si
říct
sám
a
ne
jenom
s
pomocí
boží
ano
to
vyšší
způsob
a
k
tomu
vede
ježíš
kristus
dneska
mu
se
to
vyveden
do
toho
by
toho
se
myšlenkou
a
dost
a
tím
se
lepším
úkol
sobě
vybral
že
ano
jako
marie
ale
od
teďka
už
to
nedějovosti
úkony
by
se
u
toho
lpěli
vy
se
musíte
toho
zříci
a
to
vede
mí
tím
duchem
svatým
té
vlastně
pokud
já
vím
nejvyšší
odejde
kristus
taky
tak
ozval
kterou
může
člověk
na
tomto
světě
dosáhnout
já
se
o
nic
snažím
ten
jan
přijdu
sahl
a
neslevím
a
musí
se
a
když
se
od
ní
snaží.
Tak
ta
jeho
s
námi
padá
úplně
jinak
než
snaha
napřed
dnešních
úrovní
že
totiž
se
snaží
tím
že
nic
nedělá
kdybych
já
se
snažil
tím
způsobem
jako
předtím
porozumět
těm
věcem
pochopit
je
prosím
a
o
nich
tak
tou
chvílí
nám
představ
o
tom
vykládat
já
se
musím
odevzdat
té
jistoty
která
je
u
boha
né
moje
a
s
tím
svým
čerpat
vnitřního
nedělám
zeš
jako
se
pouští
vědo
kdo
studny
aby
tam
bude
se
voda
ale
nemusím
připraví
vůbec
nic
vědět
jak
se
tam
bude
dostala
ne
co
je
to
za
bodu
museli
vytahovat
tady
jeho
ono
tady
působí.
Ne
a
takhle
také
to
dělali
potom
ti
žáci
ježíšovi
po
seslání
ducha
svatého
já
jsem
vás
už
včera
upozorňoval
ne
se
tady
nikdy
ne
tak
upozorňuju
to
znovu
že
když
ho
byl
potom
moci
veli
toho
ducha
svatého
cítit
způsobem
byli
tím
bohem
tím
způsobem
vět
duchem
tak
měli
právo
toho
ducha
přenést
na
někoho
jiného
takže
konali
se
vzkázat
a
dívali
se
po
lidé
přípravu
a
na
koho
viděli
se
tu
povahou
cha
svatého
toho
pokřtili
ti
lidé
kteří
byli
předmětem
tohoto
u
toku
dokázat
na
ně
si
to
nebyli
toho
vědomí
ty
neviděli
žádného
ducha
sestupovat
to
by
jenom.
To
ti
kteří
v
tom
duchu
žili
který
tím
duchem
byli
to
byla
oblast
do
kterého
cíli
neměli
právo
ještě
vstoupit
a
oni
je
pokřtít
tím
přenesli
to
bytí
toho
té
sne
boží
ducha
svatého
na
ty
lidi
aspoň
do
určité
míry
jenom
bylo
při
té
míry
to
stačilo
k
tomu
aby
ryby
trvale
věřili
nebo
trvalé
byli
přesvědčeni
o
té
správnosti
toho
co
ji
ukázáno
než
předtím
kdyby
byli
toho
ducha
nepřijali
a
tady
právě
církev
svatá
požadoval
o
tom
to
celému
principu
tomu
co
celému
pochodu
tomu
co
všechno
musel
učedník
páně
prodělat
aby
se
podílela
na
životě
bycha
svatého
protože
to
je
rozuměli
tak
ctili
mechanickým
způsobem
bez
seslání
ducha
svatého
a
jenom
dívání
ducha
sat.
O
což
tedy
je
neomalený
způsob
protože
ten
člověk
neprodělal
boj
který
oni
prodělali
ti
kteří
měli
tu
moc
toho
ducha
a
jiného
hesla
musíme
si
uvědomovat
jednu
věc
a
teď
vám
řeknu
něco
co
se
vám
o
žádné
bude
zdát
být
tak
srozumitelné
ale
já
bych
to
byl
moznost
aby
se
dostal
ještě
kousek
dál
ten
učedník
páně
a
nevěřte
přitom
na
převtělování
nepoužíval
nebože
te
ten
převtělování
ten
učedník
páně
který
bude
nositelem
ducha
svatého
měl
za
sebou
on
osobně
za
sebou
tisíc
sedm
set
let
čekání
na
mesiáše
on
to
měl
za
sebou
za
sebou
rozený
ježíše
krista
tady
marii
jeho
pobožně
třicet
let.
To
on
měl
za
sebou
a
oni
za
sebou
vstup
do
jordánu
on
sebou
učitelskou
dráhu
ježíšovu
on
mě
za
sebou
ukřižování
ježíše
krista
to
všechno
bych
vám
měl
vysvětlit
jak
to
je
možné
že
to
měl
za
sebou
aniž
by
se
byl
potřeboval
převtělovat
ani
by
potřeboval
být
na
kříži
ani
by
to
třeba
být
daně
to
všechno
bych
vám
měl
vysvětlit
nevím
že
si
za
to
dneska
stačím
časově
a
protože
měl
to
všechno
za
sebou
tak
jedině
proto
mohl
být
podílením
na
životě
ducha
svatého
a
kdo
to
za
sebou
nemá
ten
může
tisíckrát
dívat
ducha
svatého
ten
duch
svatýho
nesvítí
a
bude
se
jenom
zahrával
že
je
osvícen
duchem
smrti
teď
bych
jestli
byste
dovolili
vydatně
co
vám
teď
řeknu.
Tím
že
se
přesvědčuje
o
tom
že
toto
stave
víře
že
emoce
na
mě
zemí
spolehnutí
že
už
je
do
dvacátého
ten
se
předpokládá
problém
dítětem
se
tu
ten
tam
se
člověk
vůbec
nebude
potřebovat
víru
to
slovo
do
pranice
prosím
vás
a
já
to
to
právě
nemohou
veřejně
také
říkat
protože
bych
zvo
stvořil
i
tu
celý
protože
jí
na
zadní
věší
lepší
ne
že
ji
jenom
zavrhnu
není
schopen
na
nepoznání
on
totiž
člověk
je
tou
stylizací
života
dneska
nucen
k
tomu
že
do
sebe
od
toho
mládí
nabírá
vědomosti
o
cele
né.
Vědomosti
vědecky
pohané
stále
vědečtěji
způsobem
to
dával
které
vytvářel
dokonalé
okruhy
ne
ze
kterých
víra
nehraje
roli
žádnou
protože
jsou
tam
obětmi
možnosti
přesvědčit
se
ovšem
co
se
učí
na
těch
školách
že
například
stačí
mi
tak
kdyby
k
tomu
člověk
měl
prostředky
tak
se
může
přesvědčit
o
tom
že
těmi
pokusy
se
to
dá
všechno
provést
ne
není
to
sobě
tin
způsob
přesvědčování
nýbrž
objektivní
způsob
přesvědčování
a
tento
objektivní
způsob
předčí
na
který
já
jedině
dám
já
jsem
to
z
jeho
nikdy
nevyšel
tento
oběti
způsob
přesvědčování
bude
budoucností
lidstva
že
oni
se
bylo
objektivně
přesvědčovat
o
existenci
boha
objektivně
se
budou
přesvědčovat
že
do
rostou
do
toho
aby
se
mohli
objektivně
přesně.
Jestli
né
všichni
kající
ale
ti
kteří
se
budu
objektivně
přesvědčovat
o
tom
objektivně
přesvědčovat
tak
kdo
nositeli
nikoliv
víry
nýbrž
objektivního
poznání
když
například
třebas
dejme
tomu
světice
styk
je
nějaké
zkušenosti
subjektivní
a
voni
se
shodovat
jiný
subjektivní
shoduje
jiného
mystika
tak
toho
vždycky
přišli
jedna
to
že
to
je
přeci
jenom
subjektivně
radit
objektivní
protože
se
trošku
od
sebe
liší
ano
měli
pravdu
a
toto
se
musí
ještě
z
celé
té
soustavy
odbourat
že
totiž
podívejte
se
někdo
se
k
bohu
přibližuje
z
pozice
s
vůlí
on
sám
totiž
celým
životem
je
činorodý
tu.
To
je
točí
člověk
a
protože
sám
je
takhle
tvoří
ví
tak
má
neseš
přístup
z
té
pozice
tvůrčí
se
dostat
tvůrčí
pozici
boží
takže
mu
nemůže
mít
za
zlý
že
třebas
on
pochopí
boha
jako
tvůrčího
čili
tele
který
vytváří
tu
skutečnost
čili
jak
tvůrcem
ne
soustavným
tvůrcem
a
já
myslím
že
lidstvo
po
této
stránce
má
k
tomuto
nejblíž
ale
já
čověk
přistupuje
a
to
by
variant
mystikové
pozice
lásky
a
to
není
pozice
tvůrčí
to
jsme
viděli
i
na
jejich
počínání
že
oni
odcházeli
do
života
odcházeli
z
čivo
života
života
která
ti
většina
těch
mystiků
vyrostla
v
tom
chtěl
říc
a
ne
nedivím
že
a
to
to
byla
hezké
mezi
lidmi
vyrostl
ale
ty
nejnižší
snažší
třebas
ta
svatá
terezie
svatého
ty
že
to
byli
kláštera
ne.
Text view •
Help