EN | ES |

81-07B

81-07B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


To by se to do tohoto dostanete ocitli nahoru to v tom ze země připomenu připravený okruh neví který nás dávno připravený že kutnu nová nenabyde kde to potom že to bral okruhu tendencí vety okruhem vy poznat ocit nad okolo doby ti kterou dokud naleje svém životě kdyby dělal třeba na ji otce tak ani nechci no chtět pokroku vytkne dejme tam toužící zase civěli ne ale na tom okruh tohoto logického myšlení v něm okruh nejde přímým tomuto do vyšší. Mi a touto oko je tento zákon že přestoupíte pucetý vůli kterou víte do tato trestáni byl se do jak volená veďte se podle ne toto odměňováni no a to to to přeci to na každém akutre to dete důkazy tebe jedni bohem no kdyby byl změnili vopravdu tak jako mohl mluvit s vámi tak by řekli to ještě není důkaz že sem si bolí nýbrž to je důkaz o jiném okruhu zákonitost na to že i ten lidí okuh zákonitosti i ten jeví okruh oděno asi pochází když se tady vystupuje nějaký vědí který o tom nikde okruhu věděl. Lidé po jinou ty opičí okruh tak patrně se dovede také věci obojí okruhu nepodobá na jednu věc jsem na to upozornil to včera že že by tady nebyli musí to řeknu no že totiž tyto okruhy sou poponeseme dopoledne si ten který dokonale funguje pokud to člověk do toho neužívá pochopitelně my se tak když se užívá nedostane ne nico kruhu otec to se to dohromady si s tím nevím třebas a a touto okruhu on dokonale je a to ten následek že on se také na tom okruhu vyšší ocitne při tu kdy mu to samo užít bych ani nenapadne předpisovat ty zákonitosti novém. Které našel ani o nenapadne neplnit že ano nýbrž je mu samozřejmé to klid jakmile mu to samozřejmě tak se dostal na vrchol tohoto okruhu a z toho je snadný přechod do tato okruhu a čím do vyšší oku zákonitosti se dostane nikde víc přibližuje nikoli pojmu bohu nýbrý zažívání boha rozumíte mi a to toto se provést jak ježíš kristus ukázal svým životem že bohužel se stane to nerozřešili do sou za jeden lidský život na jeden ský život poměrně neví asi tak padesáti let by vo to to klidně vládnou tohleto ucho všemi těmi okovy že si ten člověk prověří že třeba okolo budu samozřejmě rozumíte je to je světem toho. To lidem de tekoucí slově samozřejmě tak jsem toto že kdyby okatí se i okultního člověk nešel tak by nemoh toto ponížení to je soustava ovcí která není z toho člověka nebo se to to si ve které žije a on si pojetí šli tedy z nás tele život nikdo dát žije přírodním životem někdo je si to zkusili životem to od notak do kroměříže ne jak se to tady máte bohu se nevadí stavu najde se aspekt ezau život ale nemá to vytí než touto společností kde to tamti živost vůdci řekli mile kdybyste stylizovat život podle toho co jenom po říkáme v tom říká byli tak vy se to bylo nesetkáte někde na nebi. Nýbrž v tomto životě bez a proto když tu třebas ti starozákonní roky tak de který říká bližní teď nedáš přijde protože děláte dobrotu ne a oni si bylo pět set let chvíle než voni se že byste že voni táhli tu káru jako národ jako celé to bylo velice těžkopádné to jedinec že daleko pružně provést sám na sobě že celý to dalo tisíc sedm set let to víte člověku trvat tok noci maximálně těch sedmnáct let když to kloudná proto van a tím bohem se setká není možné aby to trval des dobu od toto dalo sedmnáctileté od domine dete dostali. A život že viveka a ne z vlastní iniciativy že to taky dobré to tak asi tak oni řekli jestli je to bude pro vás mysl ne aby se se ocitl v ocitli do nějaké vyšší okruhu sounáležitosti nýbrž aby se u vás zrodil v tom sice se se by nám vám působil věčný život ne vybaven do věčného života tak by si ho vopravdu vydržíte působení života nebo boha si života a on přijdeme by vás a spasí dojdete tak ono tohleto je úroveň hučí. silně pochybuji o že kdokoliv z začátečník se setká s bohem jiným než s tou funkcí boží mně než je vidí ucelí že ty setká postele který ustavičně tvoří který vypořádejte život takže on by se tím to že život na této úrovni na které nás je vytváření bohem vám řeknu tomu de zkušenost kterou které budou mocným dělit že jsem se dete později to že vy svítí jako on ale kdo to nese byli podrobit toho silně jako on ten si pocitem se za že jeho život je veden do všech podzemí bohem že on opravdu se vůdce vytváří jeho z nešel vytváří jeho budoucí. Ale se nejsvětější že vytváří jeho přítomný on se ten člověk přesvědčí o jedné věci že nežije reálný a těle do lepší tato je ten si bolí že tohoto žije přítomný okamžik tamní to divně jak by se dal prožívat že on si přitom ti na do co a tím než je konkrétně dokáže a nebo tím na to co zažil a zase oku přítomný okamžik o tu velikou soustavnost vznešenost toho vědomí které k tomu citovou každý výběrová mimo to nebrání pořádně toto není přinucen ten rozumíte je to nejenom částečnou kasete svou bytostí vám řeknu vy se přece čili o tom že se celý přitom v tom přítomném okamžiku nenese stavět jako to výhodu oproti tomu kdybych tam byl to. My částí své osobnosti případ pokud tady říkám důkazem mání přítomným ukazuje ten se božím že ani bych přemýšlel mohl rozvíjet to jak se to okruh ne protože tento nevloží pro to co říkám je vedle toho ničím jiným rozumíte samozřejmě tomu si nebýt světím to rodit nemusí namáhat když mám něco vysvětlit třebas nevěří problém životní abyste přesto celý vo boží kterou křesťanská církev nevysvětloval to tak cele tamto bude vydat není dopoledne tak je to budete rozumět a to se diví že na to zase bohu nepřišli jako se tou vymykat který mu to první že ano se bohatým je ne že by ji neobjevili že na boha jesi se nedá jestliže člověk nemá. To soustavné důkaz víry se upadne do poloviny a nevíry to způsob ustavičnou křížený víře v že samo samotný zápasu tam s tam pak odměnu to že ten de dva tisíce let je to to co tady propaguje do nenapoví nýbrž to je jedním přítomném okamžiku daném od boha nepotřebuju být dvě tedy vážit potože to živ z vůle boží pro pociťuju a budit tak dlouho dokud on bude a nemusí mít proto svou vůlí zaviněno za dvě nebo něco udělat něco neudělal vůbec ne všechno jde samo kdyby jim. To co věk neměl než tenhleten tak mu to stačilo důkaz vo listem syn boží dětem ale k tomuto musí do toto nějakým jak vy si pivo kdyby by ti židi tisíc sedum se de nekonali to co víceméně tomuto co je tady zvolili sil veliká ním honí tak by se bude dočkali mesiáše tak taky kdyby to na dočkat vědomí existence boží v sobě kdyby kdybyste se zachovává oni vybídnout co národě se ale jak se se stát jenom první fázi vysvětlení tak blbost hrubé vysvětlení této tvůrčí činnost boží že totiž co jim starý zákon takové se stalo někdy nějakými danými časy žije pán bůh všední je to prodělal sedne odpočíval že to je ubírání soustavná činnost boží. Že pozná že toho vo tohoto seděli toho tvoření toho je toto svědkem že bůh vytváří mojí přítomnost vytváří modlitbou cnost že ano a že tedy jsem vedou kou že to nena to spolehnout více na tohleto ukazuje na svůj zrození ano tam na pásce nebude tak to musím říct to ukazuje tak jestliže na tohleto přišli že že uměli potom čista zákon tak sem to přestalo být jeden tou od na tobě zatajit všech všech tvůrčích soustavně a stojíme odpočinku soustavně nebo je ukazoval jak odpočívá nich bůh ukazoval jak tvoří na tom běžným ž dětské životě jako to ukazuje mně jako to. A komukoliv do se této disciplíně podřídil ano a jak vám říkám to ukázka jenom to není funkce boží a ježíš kristus poprvně v historii lidstva ukázal velice jasně to rodinou funkci boží jednoho a téhož boha že tentýž může v ustavičně tvoří nesmí vidí dopustit a taky že opustí aby tím tvoření se všechno z něho vylívala ven a je mu nějak stalo valnou když ovcí zároveň způsobovat aby se to k němu vracelo čili tomu měrou jak se to rozvíjí to měrou se to němu vrací bych to smrt nějakým. Dober svým měl o zřejmě ale nechá podobenství která nepadal se mi nezdálo nedají moc víra na padám asi dvacet podobenství ale to ta si moc dloho radši půjdu dál a že k no soustavně s tím tou pučí činnosti boží probíhá soustavně probíhá to tažení boží pět víte je to vidět i na zákonitosti fyzika i na nejnižší úrovni že tam od paží most drží v šachu přitažlivost straší sluneční tou stavy třebas tíže ten a tak dále zákonitost se vzájemně točí v šachu jsou zdánlivě a také fakticky sobě opicí ne opačně vás při a při tato síla je opačná síla. Ačkoliv to tatáž je ten ho působí tak jednou tak rozumíte takhle si to musíte uvědomovat že na každé úrovni a je to utočí slo jedno nebo nějaká vyšší těch zákonitostí existuje pán existují páry dvojic páry moji láska nenávist je to tak dále přitem o tady ne na to letím říkáme jenom na fyzika rovince aby to bylo překotný tady si pochování přirovnáním tedy který jsem chtěl říct a ty pády dvojic existují i na vyšších úrovní trestán za dobré že od idea za zlé a pokud se ocitám jenom na úrovni my se o nová a trestán tak nemohu pochopit boha jinak než jako tvůrce nebo sice. Ten je musí jevit jako soud jako jsou takže starozákonní člověka pak boha jako spravedlivého jsouce přímo který trestá do třetího po toho pokon hříchy svých cest že to bylo kruté a ježíš kristus říkal to byl starý zákon se ho přišel naplnit novým poznání ne pokorou za tu a tak dále to tam všechno znáte tam je ti jeho příměr nebude taková ale tím se líc ne že by byl bůh že by bůh pro vás musel být dycky jenom soudcem o taky může být otcem a obra taky může být jiný o ten ukovat také může být činitelem on to vás může býti jediný tím a tak dále to všechno jim vysvětloval rozli způsobem jednak . No a ten na syna komentářem ke svému životu jestliže ten bůh provázal začne být na jiné úrovni než kterou znali staří to ze starém zákoně otcem tak to bude mít ten následek že se k vám nebude chovat jako jsou nýbrž jako otec to znamená existuje pokud zákonitostí do to od nás uvádí a jedna z těch okruhů jeden se okruhů je že nejsme jenom trestáni nýbrž jsme milováni ano že nám odpouštěno proto mohl ježíš kristus řekl říci větší dovedou jistí kam pokání činí ne že vede státi li právě živých ne to je oblast lásky tady ta obyčejná za. A že by to sou co a není to není tak to přijde s devadesát devět spravedlivý žádnou vede hříšník tadyhle hříšný že to je to co jasně ukázal tomu základu s co podobenství že vede do nového okruhu zákonitosti ne marnotratný syn se vrací mohlo trapné dobrý a kde ten syn bita zůstal a nebyl marnotratný se nad tím pozastavuje a říká tenhleten marnotratní který všechno podival hlasem a dětma na jednoho je tady vítán a se líp než že ano no protože podléhali jiné zákonitosti proto své pokání než tamten které ještě který ještě do toho nedošel ano eště taky my sme promarnil a jiná věc čili ježíš se umírá tamtu. Kdy on mnoho věcí promarněno od to moment trvá a z toho to nepude člověka k bohu je možné jiným způsobem než jak byl veden starozákonní člověk je to vedení přes postele a řekl přes milujícího a zase bych měl ze záva ale tak detailně se k tomu dneska nepostavím měl bych rozeznávat zase různé okruhy nebo ježíš kristus nám ukazoval svým životem že byl jordánu byl poslušen své rodiny svému okolí a přitom je zapomínal na tu vnitřní nesmrtelnou podstatu ty si byl vědom čili je řečeno tím když být člověk veden a řídit se takovýmto způsobem jako když kristus ukazuje. Narození v betlémě tak musí ho před působit že prože tím trním okruhem a musí způsobit se no ne narodí ježíš jeho betlémě v ho spály v jeho těle když toto způsobí tak pak mu kultem druhý okruh jinak mu nepůjde když se do něho povede tak že ho bude pořád stáda byl mít to bude vrchol neštěstí on se musí donutit nějaké disciplína pří toto není tak špatné že katolická církev a jiné církve se všímali hříchů ne a hleděli člověka udělat ctnostným samo sebou byla byl to úkol marný dokud zapomněli na ten smysl toho a oni zapomínali toto honění hříchů a nabývání ctností zapomněli že to vyšší smysl že to smysl ten abyste setkali bohem ale nedojde po smrti. Vy ten mez měla sestoupit mezi lidi prostřed nás nevede na nebe je kratší že vám řeknu je tam nebo tady nevyříkal u vás tady je a to říkal jsem tady zástup se království božího na tak se to musí stát a jestliže tohleto člověk nezná a nejde zatím hlavně když za tím poznat ale nejde zatím zatím aby žil s tím bohem aby povýšil svůj život na poddanost bohu tak marně se snaží od ctnostný život z toho nevyplyne poznání boha no a bych přešel tyto úrovně ty jsou jasné popsaný místech sladké jho a jiných jak to na těch úrovních dopadá tak těch kruzích a co se tam dělat a nemá dělat tam je. S popsáno bych se všímali jenom novinku kterou zavedl novým ty uvozovkách kterou za meze na vedl ježíš kristus do lidského myšlení začít řekl i kdyby se byli osobně vedeni do vědomí říkám že to je ideál osobně vedeni bohem že byste poznali ten život on sám vede že on vám toto či je sílu ty všemu tak to není vrchol ke kterému vás vedu ti učedníci páně byli přece svědkem toho že předtím byl obyčejní rybáři celníky lékaři vším tím čím tedy lidi byli a neměl že bych vyšších schopností a jestliže se dostali do učení pána ježíše tak najednou moji dispozici měli k dispozici schopnosti které předtím neměli museli si uvědomovat že to není. Jeli schopnost by se to schopnost boží že z boží pokladny se kterou čili on je učil co je to bůh jediný činitel že totiž my jsme předtím všechno dělali sami bylo to v pořádku troufalý se musí projít ale ježíš kristus byl na takové úrovni tam tři roky a jeho učedníci také že oni přeci neměl dělat žádný zázrak a přesto je a že moci boží že voni se poznámky mohli dostat k výsledku ke kterým by se velkou nemohou dostal třebas lékař ne přilepeno nebo vůbec tomu nedostanou výsledku velice pomoz lesa protože měli za sebou ho boží oni byli tou mocně boží ne jeli voní byli ano takže oni si byli. U ne několik vědomi existence boží voni si byli vědomi dět se ho dalšího činitele božího niko tvůrčího než udrželo který převedeno když nechal ti součet křtít tak my způsoboval vědomí že sou syny božími a ne si my lidí ne tak moh dokázat že do vnitřně opustil rodiny přestože jednali chodili to by neměl za zlý ale nepřeje opustil a ne nebo ho otce boha nebudeš v tom stavu nebe že ano a tohleto bylo zapotřebí v způsobit nebo to ze spasitel úkol. Když on dělal zázraky a potom jednou taky dopustil když si tady řekl jak že to odpustí říct je viztež víc než někoho třebas léčit nebo někoho říci z mrtvých že tady začla jedno páska to řeknu ještě jednou protože nám strach a páska jedna tak bych chtěl říci v čem spočívat ten spasitelský úkol kterému úkon který nebyl jasný starozákonním člověku protože se dostat ke spasiteli pochopitelně v čem ten nový úkol spočíval že on toho člověka uvědomoval o tom že o své nebesích že všechno moc růže by stvořen a všechno moc toho člověka pochází od boha to je velice vznešená úroveň a že tedy to mocí se může člověk vrátit spojí života do toho. Života božího to znamená do života věčného ale taky se dopustila zde křesťanská církev původní by se co následovali po původní jedné velké chyby že ten věčný život představa jako klid blaženost nebo něco takového ničemu takovému ježíš kristus nenabádal prosím vás když on šli napřed tomu ježíši za spásou osobní otco okamžiku si učedníky přesvědčoval o tom že ta spása osobní spočívá v tom že nebude mít pro sebe nýbrž pro jiné a tak je vyváděl do činnosti láskyplné činnosti vůči ostatním lidem ten na sebe z pochopit že je nedovedou do kláštera nýbrž že vedl k tomu ci láskyplné pomoci lidem že tedy patrně to by za vyber na. Taky nosti není světlo věčné a ti svítí a počínal pokory nýbrž spolupráce s bohem tady se lišíme od indického způsobu myšlení když nemusíme koupat to bohem a tedy nedopovím ale to je nízká úroveň spoutat staly ne otče na za nohy že ano a děláme si to po svém kdežto tamto spolupráce je tak vrcholně dokonalá že v nejsou mezery že se tam člověk ani síle nudí protože ani nemusí spát dokonce necítí vůbec za nou únavu ne protože je ve stavu kde vědomě spolupracuje s bohem a tato stoupla se spočívá tam že působí vona bohů na všechno stvořené ano takže kdybychom se ocitli těm svatými a mohu konfrontovat jejich činnost naší činností tak voni by nám řekli. Že jejich činnost celý od naší tím že my pokorně působí na na toho nebo onoho a oni obecně působí na všechno ano a že se jejích činost liší od boží jenom v tom že ten ještě obecněji a větší mocí působí takže oni se k této moci boží jenom z přibližuji jak tomu říká konvergence přibližuji ani nikdy se nestanou bohem s tou mocí jakou bůh nýbrž starost spolupracovat božími jak ježíš kristus se vyjádřil bohu příbytek u boha ne to tam mnoho příbytků říkal ta individualita stará stali zachována aby tady se měli indové a esi křesťani dosud když si představujou ten život věčný pobytu blaženosti to je tedy obrovská chyba tam toho detail předškolní. My věku věřit v boha tam se ještě věřil tak prostě do pěti let ale když se se dověděl že to bude věčná patří kam to bude hrozná otrava a radši jsem přestal věřit ani kdo neučil abych věřil protože takový do toho sem jako pána boha a na jeho svatý se nechtěl zažívat na věky to jsem říkal to ne s tím nemá nic společnýho a tím se o sebe tam učil věřit jo protože na takových chytla dech je postavena křesťanská víra že i malé dítě v předškolním věku kterým vlivem lékařů mělo jiný aparát v sobě jinou věda hodnot nebylo schopno to zařadit do této víra je ho nebylo schopno přijedeš vůli to nebyla to je neschopnost ale to bylo dáno řádem který se měl a tak se nepovede kdo se okolo be o pokolení řádem který stanoví ježíš kristus že vás otčenáši tak to nehrozí. Je nebezpečí že si někde sedne bude řekl nějaké meditaci nebo nějaké naruby a nedá na to co že vedlejší sou se třebas umírá a že potřebuje jeho pomoci ano sou samo jednota která spíše člověku malovat století jeví aby se do toho to snáze žil to se ta která to vůbec nepomáhají ten člověk potom těžší pozici přítomno pohltí z oponovat nebo zmechanizovat nebo se samozřejmý to co dělá a teprve pak se na to může dostat ale na to teďka nepomýšlí bych šel dát k věci ještě nebyl učil že veškerou moc mají od boha a že touto mocí bůh když se odevzdají všechno dělá takže oni byli schopni dělat to co nikdy nebyli schopni že a touto mocí ano jak. Ona se ale spojena tebe jakmile viděli před tou zatěžký případ a ale ty se toho těžkého případu tak rovnou jim to nešlo obrátili se vejce krista do na to tam nejde mi tam máme jednoho posedlo dní duchem a ne to polohou cha nemůžeme z něho dostat prosím vás tato posednou s tím duchem to je stav dnešní volit tvá no toho do ducha nemůžeme z něho dostat to se nám nedaří a on říkal se vám nedivím že vám to nejde o co to nechám vám ji řeknu to tam to nejde protože tento druh může být jenom modlitbou vymýcení tento lidu no to ponese nedovedli modlit ano jenomže on se modlil lidi. A takže kdybych bych od naší úrovních který by bych vás rád provedl ještě budu nemožná čas tak musel dán plnit říci že na tyto vyšší úrovních nestačí jenom být nějaký činný ale je třeba se také naučit vyšší forma modlitby tomu to sem právě věnoval to co jsem teďka mám napsal že vyšší formalit které se nikdy k nepodobal těm nedbá nám známým když jsem do této modlitby se dostal ne z vlastní přičiněním nýbrž nutím božím tak se to nepovažoval počátku ani za modlitbu že se to mně někdo neřekli že to taky modlitba na to byla vyšší modlitba než jakou jsem předtím ústně dělal nebo myšlenkově nebo rozum a věděl že byla rozumová moje a byla to nazírá modlitba která na . Slovem lidským neměl společného a kdyby tam bylo jedno slovo do toho zapadnou tak bylo po modlitbě upozorňuju vás na to že v tomto stavu na přechodu z toho osobního vody to spasitelskému úkolu ježíše krista z funkce číslo kdy boží očí byla první ne do a nespasitelná tam existuje ještě modlitba tam se musí tak toho pasovat do toho systém nebo za aby se křísil tento systém její vyšší rozumíte těch zákonitostí od bahní který není povahu slovní nesmí po slovy musí být modlitba vono to o chybně přeloženo v češtiny nazíravá letec latinské kontenplacio to znamená zaujetí zaujetí pro to. Pro ten předmět modlitby rozumíte než se člověk dopracuje k takového zaujetí pro tu modlitbu tak samozřejmě musí překonat ty fáze předešlé musí umím nějak projít například teďka když k vám mluvím tak by pozice napraví modlitby přitom konám vnitřně zabíralo modlitbu to vám musím prozradit takže trapně těžce překládám do češtiny že tam je jedno slovo toho co říkám ani nebo jediné co do vědomí toho co sám obsahovou vědomí toho co říkám je tam jasné a jak to přerušit lidská záležitost a ta nesmí rušit tu vnitřní modlitbu která je bezeslovní jede ty vám nemohl z tohoto pravé dání říkat rozumíte mi. Tak toto vedení duchem svatým k tomu on vedl ježíš kristus že jsem si řekl jim když to dělali tohleto ono z moci boží to bylo výborné ale při tom ste nemohl žít pochopit ani maličkost toho co by jste pochopili kdybych vám poslal ducha utěšitele nebo osvětitel jak chcete že ano to překládá různě ten vám poznat si které není nepoznáváte a které naší trošičku tu úroveň vaší činnosti protože když ta činnost není vedena tím poznáním tak vždycky je velice dokonale a je dokonalá i když je vedena tím poznáním ale je do jako dokonalejší protože za tím stojí poznání které není z člověka. No a jestliže sebe abych vám toho ducha utěšitele a osvítí ten poslal tak se musíte smířit že musíte ztratit mně všechno co jsem vám věnoval všechnu tu samozřejmost úrovně tu samočinné tu dorost jakou se si počínali jako jste byli vedeni a řeku sebe vítáni proti všem těžkostem e to se stal bodu kterýmu sem zla nevysvětlil že na každé úrovni vyšší máte se na ni udržet musíte se rozžehnat s úrovní a prostředky které jste tam používali na vyšší úrovni musíte považovat pro chvíli vstupu na vyšší milován. Za překonané a kdybyste se tím síly vrátili tak se v zatím to na úrovni ze které právě vycházíte rozumíte by se musíte nikdy říci no to mu tedy dokonale říci vše krista aby se aby se mohli setkat duch svatý a jako ale jak před tím záviselo říct si tím postavením sleposti židovské která aby mohla jako kupovat ka rodiče krista co byla dovolte ženy se boha tak jenom o toho o kapsa dbát o svatýho spočtěno chvíli za tak takovou to musel vzdát své rodiny ježíš kristus když vstoupil do jordánu a stupni byste toto totéž na každé úrovni na kazatele ježíše krista jak se musíme vzdát prostředků které dříve byli nutné a bez mi ticho se nedostali na dovolte úrovně a teď by ho sejít. Ne tak se za tíme na tu úroveň na to se na vyšší a kdyby ho to nezřekl svých k žáků že ježíš kristus a oni se neřekl jeho to most působit že ztratil bylo důvěru ne tak by byl nemohl sat ducha svatého za nová věc protože tam sice vznikla taková mezera ne velice tragická kterou člověk vždycky tragicky nese to se viděli je na těch tam událostech na kříži konečně na si nech ne pobytu ježíše hrubě nedostaví podstatně a ne ukázáno a ono to technicky ovládají měl by klamat musí trvat tři mi zatížit člověk dostal do trvalého spojení s bohem a to není dobře vědí voni taky říkali to to je to odpovídá úplně naším. Šest tento totiž kristus ukázal ale kupodivu s tím duchem svatým světem vydíral protože oni si to všechno vy se jimi str a to není ono jako když to musíte dokázat než si říct sám a ne jenom s pomocí boží ano to vyšší způsob a k tomu vede ježíš kristus dneska mu se to vyveden do toho by toho se myšlenkou a dost a tím se lepším úkol sobě vybral že ano jako marie ale od teďka to nedějovosti úkony by se u toho lpěli vy se musíte toho zříci a to vede tím duchem svatým vlastně pokud vím nejvyšší odejde kristus taky tak ozval kterou může člověk na tomto světě dosáhnout se o nic snažím ten jan přijdu sahl a neslevím a musí se a když se od snaží. Tak ta jeho s námi padá úplně jinak než snaha napřed dnešních úrovní že totiž se snaží tím že nic nedělá kdybych se snažil tím způsobem jako předtím porozumět těm věcem pochopit je prosím a o nich tak tou chvílí nám představ o tom vykládat se musím odevzdat jistoty která je u boha moje a s tím svým čerpat vnitřního nedělám zeš jako se pouští vědo kdo studny aby tam bude se voda ale nemusím připraví vůbec nic vědět jak se tam bude dostala ne co je to za bodu museli vytahovat tady jeho ono tady působí. Ne a takhle také to dělali potom ti žáci ježíšovi po seslání ducha svatého jsem vás včera upozorňoval ne se tady nikdy ne tak upozorňuju to znovu že když ho byl potom moci veli toho ducha svatého cítit způsobem byli tím bohem tím způsobem vět duchem tak měli právo toho ducha přenést na někoho jiného takže konali se vzkázat a dívali se po lidé přípravu a na koho viděli se tu povahou cha svatého toho pokřtili ti lidé kteří byli předmětem tohoto u toku dokázat na si to nebyli toho vědomí ty neviděli žádného ducha sestupovat to by jenom. To ti kteří v tom duchu žili který tím duchem byli to byla oblast do kterého cíli neměli právo ještě vstoupit a oni je pokřtít tím přenesli to bytí toho sne boží ducha svatého na ty lidi aspoň do určité míry jenom bylo při míry to stačilo k tomu aby ryby trvale věřili nebo trvalé byli přesvědčeni o správnosti toho co ji ukázáno než předtím kdyby byli toho ducha nepřijali a tady právě církev svatá požadoval o tom to celému principu tomu co celému pochodu tomu co všechno musel učedník páně prodělat aby se podílela na životě bycha svatého protože to je rozuměli tak ctili mechanickým způsobem bez seslání ducha svatého a jenom dívání ducha sat. O což tedy je neomalený způsob protože ten člověk neprodělal boj který oni prodělali ti kteří měli tu moc toho ducha a jiného hesla musíme si uvědomovat jednu věc a teď vám řeknu něco co se vám o žádné bude zdát být tak srozumitelné ale bych to byl moznost aby se dostal ještě kousek dál ten učedník páně a nevěřte přitom na převtělování nepoužíval nebože te ten převtělování ten učedník páně který bude nositelem ducha svatého měl za sebou on osobně za sebou tisíc sedm set let čekání na mesiáše on to měl za sebou za sebou rozený ježíše krista tady marii jeho pobožně třicet let. To on měl za sebou a oni za sebou vstup do jordánu on sebou učitelskou dráhu ježíšovu on za sebou ukřižování ježíše krista to všechno bych vám měl vysvětlit jak to je možné že to měl za sebou aniž by se byl potřeboval převtělovat ani by potřeboval být na kříži ani by to třeba být daně to všechno bych vám měl vysvětlit nevím že si za to dneska stačím časově a protože měl to všechno za sebou tak jedině proto mohl být podílením na životě ducha svatého a kdo to za sebou nemá ten může tisíckrát dívat ducha svatého ten duch svatýho nesvítí a bude se jenom zahrával že je osvícen duchem smrti teď bych jestli byste dovolili vydatně co vám teď řeknu. Tím že se přesvědčuje o tom že toto stave víře že emoce na zemí spolehnutí že je do dvacátého ten se předpokládá problém dítětem se tu ten tam se člověk vůbec nebude potřebovat víru to slovo do pranice prosím vás a to to právě nemohou veřejně také říkat protože bych zvo stvořil i tu celý protože na zadní věší lepší ne že ji jenom zavrhnu není schopen na nepoznání on totiž člověk je tou stylizací života dneska nucen k tomu že do sebe od toho mládí nabírá vědomosti o cele . Vědomosti vědecky pohané stále vědečtěji způsobem to dával které vytvářel dokonalé okruhy ne ze kterých víra nehraje roli žádnou protože jsou tam obětmi možnosti přesvědčit se ovšem co se učí na těch školách že například stačí mi tak kdyby k tomu člověk měl prostředky tak se může přesvědčit o tom že těmi pokusy se to všechno provést ne není to sobě tin způsob přesvědčování nýbrž objektivní způsob přesvědčování a tento objektivní způsob předčí na který jedině dám jsem to z jeho nikdy nevyšel tento oběti způsob přesvědčování bude budoucností lidstva že oni se bylo objektivně přesvědčovat o existenci boha objektivně se budou přesvědčovat že do rostou do toho aby se mohli objektivně přesně. Jestli všichni kající ale ti kteří se budu objektivně přesvědčovat o tom objektivně přesvědčovat tak kdo nositeli nikoliv víry nýbrž objektivního poznání když například třebas dejme tomu světice styk je nějaké zkušenosti subjektivní a voni se shodovat jiný subjektivní shoduje jiného mystika tak toho vždycky přišli jedna to že to je přeci jenom subjektivně radit objektivní protože se trošku od sebe liší ano měli pravdu a toto se musí ještě z celé soustavy odbourat že totiž podívejte se někdo se k bohu přibližuje z pozice s vůlí on sám totiž celým životem je činorodý tu. To je točí člověk a protože sám je takhle tvoří tak neseš přístup z pozice tvůrčí se dostat tvůrčí pozici boží takže mu nemůže mít za zlý že třebas on pochopí boha jako tvůrčího čili tele který vytváří tu skutečnost čili jak tvůrcem ne soustavným tvůrcem a myslím že lidstvo po této stránce k tomuto nejblíž ale čověk přistupuje a to by variant mystikové pozice lásky a to není pozice tvůrčí to jsme viděli i na jejich počínání že oni odcházeli do života odcházeli z čivo života života která ti většina těch mystiků vyrostla v tom chtěl říc a ne nedivím že a to to byla hezké mezi lidmi vyrostl ale ty nejnižší snažší třebas ta svatá terezie svatého ty že to byli kláštera ne.

Download XMLDownload textWaveform view