Waveform view
81-05A
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
Vy
vydr
baví
sej
dosadili
takže
zapisovat
ale
taková
bodem
že
tomu
tím
pokud
si
o
tom
a
sice
vize
dopadu
tam
je
jedním
z
něho
pamatovat
příčin
je
klidu
rozumíte
když
je
zpod
paměť
a
té
pobití
stav
no
vite
absolutně
jsme
okamžitě
přejít
do
vědu
a
nemusíte
tak
jak
se
zabito
klid
a
je
taky
tedy
to
to
mě
že
já
ho
pozornosti
římani
co
co
je
sobě
je
může
klid
to
je
nevíte
mám
otce
si
to
vy.
Jako
zásobě
argumentu
které
mě
tou
paní
a
já
se
na
to
u
ní
tak
my
se
nikdy
stávalo
kouše
moc
dávno
kdy
se
nedo
usnout
tak
já
jsem
měl
s
jeho
ně
už
to
tam
nemám
že
ano
to
učili
víte
to
bylo
otci
to
se
ti
nemohu
sou
bys
pořád
nějaké
věci
nebo
se
nedomyšlené
a
to
na
tom
vdával
milostem
té
vůli
jsem
dokonce
a
nejsem
rozebíral
tak
že
jsem
nemohl
usnout
a
nebo
se
ráno
scházelo
tak
jak
jsem
to
řešil
jak
se
je
toho
vyjde
ty
který
té
nazýval
jo
tak
věcí
to
za
vyzval
se
já
to
řeknu
česky
dobrý
ko
vás.
No
to
by
bylo
tupé
vydání
ale
to
se
prostě
nedalo
říkáte
se
nedalo
já
sem
to
dodneška
nedočetl
ale
kdykoliv
jsem
potřeboval
se
rychle
pak
jsem
tento
audienci
za
ského
vím
a
veškerou
to
bytostí
a
pozor
to
nebyla
to
mu
nemocnému
piovi
vo
sice
mání
a
já
jsem
ho
čí
je
to
tedy
více
že
se
sino
a
věc
jsem
druhá
paměti
to
cestou
paní
je
nedat
na
to
co
způsobilo
nesli
nýbrž
i
na
to
doma
metody
dete
světe
že
se
řízně
kteří.
Ale
připadá
ji
mít
duchovně
velice
lidstvo
jeví
se
mi
velice
neklidný
a
jak
se
to
tou
mává
z
jejich
duchovním
pokrokem
je
denní
tak
na
to
sedíte
že
oni
jsou
hodně
na
výši
a
je
to
přitom
klidný
tak
to
siloe
neklepe
ješi
pokud
sou
to
lidi
kteří
nedovedou
přede
chopil
se
nějakého
prostředku
který
tvoří
za
něco
co
dovede
někam
výše
a
ono
to
on
ten
prostředek
neumím
je
celé
nedokáže
ani
tu
zato
sobě
už
svou
povahou
je
nemůže
celé
zaujmout
tak
on
zjišťuju
že
ty
postem
se
něco
stávají
tam
kam
chtějí
to
je
velice
zneklidňuje
ano
ne
ne
tomu
řeknu
příklad
to
radil.
Aby
každý
po
mně
dal
denně
aspoň
je
vinen
akce
jste
nevěděli
jaký
neklidem
smělo
všech
těch
žáků
kteří
poctivě
svědčili
dělali
tuto
koncentraci
ale
když
se
při
svém
dostalo
velice
nevedou
tomu
to
dělat
to
při
ale
pokud
to
byla
to
by
no
tak
to
mělo
nevidí
nemůže
zastat
dopředu
ono
se
to
umíte
toho
potřebou
by
to
bylo
stalo
potřebou
tak
zaručeně
ten
prostředek
užívali
jinak
složitosti
z
ji
prostředkem
a
v
tom
tak
tu
ze
životem
ten
život
by
mířil
k
tomu
co
do
sice
dost
u
nich
povinností
než
to
komentuje
byla
u
nich
povinnost
a
život
byl
oddělen
od
té
povinnosti
tam
bylo
nějaké
nižší
třebas
to
by
dosti
byli
tam
ale
stalo
to
proti
sobě
že
byla
tam
tato.
Dosti
jestliže
jsem
život
rozparcelovává
pověstí
vůči
ní
objektem
nebo
sekta
sebe
tak
já
rozví
svoje
síly
a
zbavi
mě
to
moci
zbavíme
to
vůbec
odporu
proti
své
slabosti
zbavím
to
možnosti
se
dostat
nad
sebe
na
scho
úroveň
a
především
něco
zneklidňuje
že
já
vidím
že
jsem
zvolenou
cestu
a
lepšího
prostředku
neznám
to
je
jeden
případ
ale
ona
že
by
stačilo
i
to
to
kdyby
řekl
když
ale
člověk
už
začne
považovat
třebas
vnitřní
modlitbu
nebo
prostředek
který
užívá
k
tomu
aby
se
dostal
dál
na
duchovní
když
se
považuje
za
považovat
byla
nejlepší
a
za
dobrý.
Ale
on
ho
před
se
nevede
tam
kam
on
si
představit
že
by
měl
vést
tak
že
z
tento
dostřel
už
potřebou
rozumíte
bez
které
on
se
neobejde
tak
přesto
může
v
těchto
případech
nehnout
neklid
že
ani
vy
se
stal
potřebou
tak
ho
to
nevedlo
cíli
ano
tohleto
je
tedy
na
této
úrovni
dyž
prostředek
kterým
se
k
bohu
se
musel
nepotřebujem
tady
potřebou
i
když
se
tomu
této
úrovni
tak
je
to
to
úrovni
už
začíná
být
neklidem
cem
na
této
úrovni
probudím
o
které
on
neví
podmínek
velké
že
ho
že
mu
znemožňuje
já
jakýkoliv
pokrok
a
duchovní
cestě
kdo
má
ty
chování
cestu
za
povinnost
jenom.
Tam
vzniká
te
devizi
kdy
potože
když
to
mám
jako
povinnost
vedle
nich
povinnosti
já
jsem
do
tří
těm
tak
by
to
musí
osmi
ale
když
už
jsem
v
tom
prostředku
duchovním
našel
potřebu
jak
je
to
doktorem
proto
že
nevím
jak
mám
zacházet
sám
se
sebou
kterou
stojí
myslí
že
musím
zjednat
v
každém
případě
klid
neboť
tomuto
středu
který
je
třebas
potřebou
pro
mě
se
nedaří
nemůže
mít
účinek
jeli
prostředí
neklidu
je
zasazen
do
prostředí
neklidu
neví
že
není
chyba
středu
že
je
ti
ta
neklidu
tomu
nikdo
neřekl
že
on
kdyby
napřed
bojoval
s
neklidem
já
jsem
dneska
řekl
jedno
takový
recept
já
ho
teďka
budu
opakovat
a
kdyby
ho
od
že
se
soustavy
odboural
dělati
sice
dvě
věci
brali
nastat
vede
se
vy
se
k.
Jsem
trval
ale
dělal
by
jednu
za
druhou
nesmí
dělat
současně
například
honit
myšlenky
a
záleži
se
soustřeďovat
nevěří
modlitbu
to
se
nesmí
nesmíme
věci
dělat
najednou
že
je
ve
věci
dělat
ten
sme
jednu
za
druhou
jednu
jako
přípravu
chápat
je
jako
přípravu
třebas
to
zdolání
neklidu
se
nějaká
tato
duševní
relaxace
a
plní
až
se
uklidním
přejít
třebaže
té
mít
modlitby
a
to
je
dovoleno
blok
je
to
brně
tak
zbavit
se
neklidu
neměla
připomínal
že
to
co
se
mi
radil
se
bará
za
temu
klíči
ale
trošku
jinak
tam
se
za
by
se
se
radí
soustředit
se
nejlepším
způsobem
jak
dokonce
dovedu
na
boha
ne
a
opustit
ten
problém
který
řeším
a
tím
se
dostat
ke
klidu
ale
tady
platí
na
této
cestě
kterou
teď
vám
budu
vysvětlovat
že
stačí
ztratit
paměť.
Stačí
ta
čí
tam
děl
ale
po
neklidu
které
totiž
ten
neklid
je
většinou
způsobem
prvkem
pamětí
že
si
že
pořád
mým
domluvil
leze
něco
na
co
nemohu
zapomenout
takže
bylo
by
dobře
svoji
mysl
obrátit
kamkoliv
jinam
na
prostředek
který
mě
zaujme
anebo
na
prostředek
který
mě
vrcholně
otrava
jsem
použil
dycky
tohoto
druhého
že
jsem
tedy
na
van
otravné
práci
a
tím
jsem
získal
velice
řek
lekli
ale
velice
otravné
plače
ale
veškerou
bereme
si
se
začal
té
věci
věnovat
já
jsem
tady
říkal
příklad
ovšem
jeden
za
všech
namáhat
více
jak
vy
ska
klid
ale.
Mluvil
jsem
že
mám
ty
hodně
lhu
která
jsem
nepromarnil
harmonické
považ
italsky
je
to
psáno
nemožně
krásně
vázáno
ale
ska
se
nedá
číst
a
já
se
do
nutím
když
sem
neklidný
třeba
nemohu
spát
se
neska
neděje
ale
dříve
o
to
že
tu
knížku
a
zase
no
pama
se
úplně
krizí
ano
protože
to
se
nedá
číst
a
když
já
se
donutíme
k
té
sebe
oběti
v
této
fakticky
věc
oběti
tatam
takže
lo
se
obětuje
vůbec
tím
se
obecný
by
se
daří
obětuji
se
nějakým
způsobem
něčemu
a
ztratíš
ten
neklid
ano
a
já
to
koketují
že
třebas
tu
věc
kterou
která
se
čí
nedá
a
tím
získám
k
a
teprve
potom
se
pustil
třeba
do
té
koncentrace
nebo
od
toho
duchovního
snažení
nebo
do
toho
co
je
mi
potřebu.
No
tak
já
mu
jestli
je
to
odpovězeno
za
a
neví
kdyby
to
vypadl
všecko
co
na
co
jsem
dotázán
tak
ne
i
za
slovo
a
domě
abys
odpověděl
ano
tak
se
vším
jak
se
jenom
že
jak
se
nebo
vyloučit
řídké
činnosti
takové
akce
které
potřebují
vy
vyřešen
například
které
jsou
v
vy
se
jí
znovu
pověstí
s
obsahem
mého
života
ale
nevidíme
jaký
právem
je
mohu
vyléčit
bez
zneklidňování
si
svým
svědomím
jak
si
se
ho
udělat
jaké
jaký
si
hrozí
svědomí
abych
já
nebo
koho
si
kůže
abych
tohletom
toho
vest
aby
nikomu
křivdil
abyste
co
mě
opomenula
vědět
co
za
vzdal
se
zanedbat
nemá
že
jako
si
vyhrožovat
do
jakou
musím.
To
já
nem
věřte
sou
povahu
abych
napřed
věděl
co
si
není
dovolovat
a
celé
takhle
měla
asi
otázka
se
si
přetavuje
takové
řeči
toho
tyto
dělat
no
no
tak
to
jsem
tě
především
říkáš
jak
se
to
se
dál
s
tím
že
všechno
bylo
řekou
božích
a
najednou
tam
cestou
hodinu
ješ
to
předvídání
toho
co
z
rukou
božích
bereš
musí
si
uvědomit
jednu
věc
beru
dy
život
který
žiju
ženou
božích
tak
ho
nikdy
neberu
pozice
člověka
který
je
po
pou
cení
na
nějaké
takový
mší
úrovní
který
je
vědomě
žákem
ježíšovým
starém
mertu
nýbrž
který
míří
celým
svým
životem.
K
tomu
učednictví
a
na
já
myslím
že
to
je
užitečnější
než
tam
byla
odloučena
že
odpověď
by
potom
byla
ty
živili
snadná
pravý
učedníky
ježíšův
ten
nesmí
si
přebírat
co
jeho
vedení
vedete
ten
nesmít
eliminovat
to
je
by
případ
jidáš
že
něco
těl
vyloučit
že
jo
z
toho
že
tomu
svoji
vlastní
repliku
a
svoji
alternativ
ne
kdežto
člověk
který
nejste
to
pozici
a
já
myslím
že
jsme
tady
ne
se
snaží
být
učedníkem
ani
a
chce
ho
následovat
tak
se
se
dá
tím
také
vést
musí
v
každém
případě
vědět
že
on
komplexně
pochází
od
boha
a
všechno
od
boha
bere
že
jeho
city
pocházejí
od
boha
totiž
látka
těch
citů
materiál
podstata
těch
citů.
To
cíti
konkrétní
samotné
ale
aby
byl
schopen
citu
touto
tebe
sílu
od
boha
tak
bych
to
měl
říct
ale
byl
schopen
myslet
potřebuje
sílu
od
boha
poznávací
a
aby
byl
schopen
existovat
potřebuje
k
tomu
sílu
boha
jinak
by
nemohl
toto
blížit
takovou
myšlenku
může
mít
i
člověk
který
ještě
není
učedníkem
páně
který
se
jí
ještě
vůbec
nemůže
cítit
jestliže
tomuto
takhle
je
tak
pak
musí
komplexně
k
tomu
učednictví
mířit
nesmí
jednu
část
té
bytosti
nechal
sem
ho
a
opozici
oni
si
je
že
rozumná
taky
od
pána
boha
cit
má
taky
od
stanou
a
to
ježíš
kristus
krásně
ukazoval
kdyby
byl
neměl
cit
od
standa
toho
otce
aby
se
byl
zaujímal
těch
chudý
těch
ubohý
těch
zraněných
těch
nemocných
těch
a
tak
dále
těm
který
se
přiznal.
Ne
řekli
dělo
by
by
je
opomíjel
a
to
se
říkal
si
to
nemá
duchovní
výši
ale
naopak
on
se
jich
všímal
takže
jestliže
mě
můj
cit
velí
abychom
co
provedl
tak
to
provedu
že
by
mu
rozum
velí
ne
lidský
rozum
velí
abych
to
položil
to
rozumné
tak
to
provedu
a
nedbali
dál
na
to
jestli
je
to
u
ženiti
boží
nebo
nejde
vůli
boží
nepřemýšlím
o
tom
že
to
považuju
osobně
za
spravedlivou
věc
za
vě
dobrou
třebas
se
lidí
ale
považuju
to
si
novum
a
svým
citem
za
správné
tak
to
provedu
tos
nějaké
analýzy
a
tak
analiticky
jsem
víš
jestliže
to
není
správné
je
to
né
rozhodnutí
tak
se
to
projeví
tak
z
toho
může
projevit.
Tím
že
mě
výsledky
toho
nespokojí
že
se
stavu
neklidný
protože
vidím
že
jsem
hodil
že
jsem
šel
vedle
jsem
jsem
se
neztratil
tak
řekl
ale
jestli
jsem
užil
správně
toho
rozumu
kdo
víře
že
jednám
správně
a
citu
dobré
víře
že
si
citem
nemám
že
užívám
správně
tak
by
to
ke
zneklidnění
nevede
ale
prosím
tě
vyučuju
zásadně
akce
které
ke
mně
přicházejí
zvnějšku
které
jsou
na
možnosti
né
rozumové
citové
a
jiné
kapacita
na
na
úroveň
jich
schopností
že
ty
vyrušoval
jsem
mohu
a
od
té
chvíle
dál
nemohu
další
nemohu
to
stačí.
Ale
řekl
jsem
tady
že
člověk
musí
komplexně
využívat
svých
lidských
možností
to
znamená
že
musí
je
rozum
a
cit
ozval
za
dar
od
boha
a
nic
jich
užívat
tak
aby
ho
to
nevedlo
se
nelekl
dní
nýbrž
aby
ho
to
vedlo
ke
klidně
použití
jakmile
to
daný
používá
tak
že
ho
to
vyčerpává
a
zneklidňuje
vyčerpání
a
taky
tu
neklidu
velice
špatným
do
sme
klidu
na
to
že
a
tak
to
nesmí
na
tom
musí
přestat
dělat
ovšem
ne
že
nastat
situace
že
to
může
přestat
dělat
na
přednáška
dostane
další
doby
budovat
si
na
kterou
se
na
ten
připraven
to
by
se
o
sundal
ale
která
je
navíc
ne
a
kde
náš
na
zodpovědnost
a
sek
člověk
se
musí
správně
provést
a
rád
by
si
šel
domluvit.
Ne
třebas
místo
todle
toho
a
on
si
potom
pozvěte
ještě
další
a
tak
dále
třeba
todle
po
celý
den
takhle
se
se
mi
di
takhle
práce
a
to
byl
někoho
nezneklidním
na
to
by
nesmím
na
každého
i
mně
ten
že
já
tu
práci
v
tom
jemu
kdyby
mě
vešel
lekla
dokonale
opustit
já
už
to
přestanu
dělat
v
té
chvíli
to
dělá
někdo
jiný
a
tohle
ten
přes
un
máš
právo
provést
jenom
tehdy
když
tě
jde
o
přiblížení
se
k
bohu
ne
ze
nosti
když
ví
že
neklid
se
oddaluje
od
boha
tak
máš
právo
říct
já
to
ovšem
neříkám
já
se
prostě
do
toho
v
mysli
ne
na
to
říct
pane
bože
já
to
tady
to
jenom
abyste
seděli
co
co
to
je
pane
bože
prosím
tě
dál
nemohu
ale
v
cestě
to
na
mě
a
porodu
za
správné.
Aby
to
bylo
provedeno
není
to
provést
nemůže
poď
tam
za
mě
a
nebo
aspoň
za
mnou
rozumíte
mi
a
jestliže
on
odmítne
tam
se
mnou
jít
nebo
to
dělat
za
mě
a
já
bych
měl
být
zneklidňován
tak
v
té
práci
stanu
ustane
třebas
bylo
povinně
hodiny
to
ani
žáci
nepozoruje
protože
to
dělám
velice
rychle
stavu
a
z
ní
mohu
poprosil
o
tuto
pozor
přivést
pomoc
ano
a
třeba
si
jenom
provedl
dvě
minuty
práce
a
zase
už
jsem
na
huntě
tak
znovu
se
obrátí
k
bohu
a
znovu
začnu
takže
já
tímto
způsobem
klepám
prosím
to
je
druh
prosebné
modlitbě
tím
to
ne.
Takže
já
tě
říkám
potom
když
už
nemohu
aby
se
to
řekli
no
ale
začnu
k
poradit
prosebnou
modlitbu
ovšem
zvláštního
druhu
na
mi
to
že
my
kdy
ji
neprovádím
vy
než
půl
hodiny
nikdy
ne
když
ji
prováděl
tak
půl
hodiny
tak
pak
to
dopadne
vždycky
ale
vždycky
tak
že
to
za
mě
nikdy
dodělá
a
já
mohu
radostně
přisluhuji
radostně
přisluhuji
protože
vděčni
to
že
když
si
my
touze
neztratím
tak
na
to
bude
nespočívá
tak
velká
upoutat
jako
na
to
co
u
celou
oltáře
přisluhovat
mu
je
to
to
radostí
takže
když
třeba
budu
mě
to
co
jako
se
nitkou
stalo
kdyby
mně
dali
třebas
třináctou
rodinu.
Tak
to
si
můžeš
psát
že
já
už
bych
ji
vůbec
nedělal
ale
kdykoliv
se
tohleto
stalo
tak
za
to
žasl
s
jak
vyvádí
protože
jsem
to
nebyl
já
který
to
dělá
bylo
třeba
v
tomto
případě
jim
to
vysvětlit
tak
jim
to
vysvětlil
takhle
víte
co
je
to
ve
sportu
bližní
těch
když
protože
běží
a
má
dlouhé
trati
tak
nestačí
se
svým
obyčejným
dechem
člověka
normálním
musí
někde
projít
krizový
oblastí
kde
si
chvíli
třebas
neví
dechem
rady
ale
to
mu
ho
musel
dovést
k
takové
zkušenosti
že
ví
jak
rychle
tuto
krizi
překonat
a
jak
se
to
takle
se
ho
do
dechu
a
tam.
Se
samovolně
dýchat
jinak
samovolně
dýchat
ch
jinak
že
ani
neví
že
už
dýchat
a
už
mu
ten
dech
nepřekáží
a
ona
rekord
ně
běží
ano
tak
tento
princip
jsem
zvládl
mým
říkám
je
to
pnící
sportovní
do
toto
zadní
zkuste
to
napřed
na
znázorním
dráze
a
pak
to
zkoušeli
se
ve
svém
zaměstnání
teprv
tím
ovšem
nepadá
ti
ovšem
kola
ten
pád
tu
zem
vyloučen
celých
situací
protože
jsem
toho
udělal
se
ovšem
přesně
ten
to
a
ta
doba
loučení
situace
stačí
v
kusy
na
a
někomu
stačí
to
a
jsem
to
říkal
tolikrát
jsem
se
utéct
a
to
bylo
moje
vítězství
tak
ucukl
a
tím
to
vyloženě
že
se.
A
nemohu
opusťte
nejde
to
to
taky
dělám
ne
a
to
to
chápeš
jako
eva
jako
by
učení
situace
viď
to
chápeš
ne
ty
dneska
už
pro
mě
je
jsem
zapomněl
že
takové
nedělám
málokdy
nečekám
kdybyste
mi
tedy
do
rána
věřili
a
nutil
mě
vykládat
a
o
to
na
na
na
se
dober
tak
vám
slibuju
že
bych
z
toho
neutekla
to
už
má
tím
zkušenosti
že
by
tomu
tak
bylo
viď
protože
to
už
se
mně
nemůže
by
nemělo
stát
i
při
mém
stáří
protože
to
už
sám
nedělám
rozumíš
když
to
dokud
jsem
to
neuměl
nebo
dokud
dělám
lotroviny
no
to
taky
dělám
tak
tam
si
něco
vám
od
pána
boha
chtít
tak
to
lotově
nějakou
sílu
od
něho
ne
tak
si
dělal
z
vlastní
iniciativy
a
nechci
ji
doučit
protože
mám
mít
zálibu.
Kterého
rovině
ne
tak
pak
samozřejmě
když
už
tyto
přeroste
představu
a
způsobem
je
neklid
tak
ho
toho
uteču
zprostředka
hry
řek
mu
tak
malé
už
je
toho
dost
to
už
dál
nemohu
a
uteču
oni
říkají
a
to
je
divný
člověk
tam
jednoty
ani
se
protože
vás
tak
ne
protože
je
to
s
takovými
to
se
dovoluje
jednou
životě
takhle
bych
ji
vysvětluje
co
jiného
se
myslí
prosebnou
modlitbou
než
vyslovování
prosby
ano
a
za
prvé
a
za
druhé
co
vůbec
sem
myslí
modlitbou
co
vůbec
bychom
mu
nebo
na
tolikrát
vizme
lidu
těžko
považovala
a
vona
to
nevybere
vyšší
formalit.
Tyto
otázky
bych
chtěl
oporu
pože
myslel
přitom
nebo
a
já
bych
rád
kdyby
se
k
tomu
rozuměli
to
tam
a
co
je
totiž
tady
se
má
učí
a
ty
tradici
vykládal
eckhart
pozná
že
prosím
za
něco
je
prosebná
modlitba
pro
si
za
něco
chová
přát
si
to
a
to
je
dobré
tedy
protože
člověk
se
dělá
nějaký
poměr
to
neprosit
je
to
lepší
přeskočí
tou
střední
článek
nedostane
určitě
my
vinou
neprosit
jeho
lepší
to
znamená
mými
oblasti
pro
sebe
neviděla
nějaké
vyšší
med
by
které
tam
dal
popisu
je
to
to
té
v
tom
kontextu
je
obsaženo
co
to
znamená
že
ká
musel
modlit
řečí.
I
svých
soudců
protože
je
byl
nebo
rozumět
od
věděl
co
se
rozumí
katolické
církve
prosebnou
modlitbou
to
prostřed
slovně
prosim
kdežto
když
člověk
a
to
nemůžu
proto
že
to
taky
ví
když
člověk
čte
život
ježíše
krista
tak
tam
nejde
všechny
stupně
modlitby
nad
tou
takzvané
naší
prosebnou
slovní
prosebnou
modlitbou
když
například
si
vezme
jenom
ten
otčenáš
tak
víte
že
to
není
pouhá
prosba
v
tom
běžném
slova
smyslu
jak
se
to
tam
četli
nýbrž
je
to
program
program
to
prosím
vás
není
už
prosba
on
tam
se
řečeno
posvěť
se
neosvo
buď
vůle
tvá
tak
dále
při
král
si
která
nevím
co
všechno
jsou
samé
prosby
ale
není
to
pouhá
prosba
protože
tam
o
slovem
do.
Boha
jako
svého
otce
začátku
to
není
prosba
a
za
druhé
je
tam
řada
hodnot
vyjádřených
poslouchá
posloupnosti
za
sebou
od
té
nejvyšší
k
té
nejnižší
a
nakonec
by
tam
ja
dřeva
výslednice
no
vy
nás
opouští
a
sebe
nás
zlého
co
to
sou
výslednice
na
konci
dané
které
jsou
sice
rozdali
ale
mohu
být
plně
mi
až
po
tom
předešlém
že
nikdy
dřív
nemůžeme
oddat
být
osvobození
dokud
neplníme
to
předešlé
je
tím
řečeno
to
je
tam
bylo
vysvětleno
ale
jestliže
to
vytváří
program
tak
tato
modlitba
míří
odporovat
dál
to
už
bychom
prosbou
nazvali
jestliže
já
třebas
prosím
posvěť
se
jim.
Mé
své
ale
nesnažím
se
to
jméno
posvěcovat
nemluvím
neříkám
tu
prosbu
ani
v
duchu
ani
v
pravdě
já
u
já
musím
se
snažit
to
jméno
závi
posvěcovat
abych
nelhal
abych
se
modlil
v
duchu
a
v
pravdě
ano
a
nevíme
se
tedy
v
duchu
a
v
pravdě
pak
tuto
prosbu
zároveň
realizuje
jak
mým
ne
a
to
že
je
ale
si
jak
už
to
je
moje
modlitba
provedená
do
života
převedená
do
života
čili
začíná
to
být
také
modlitba
neboť
já
nedělám
tam
před
dělej
mezi
tím
o
co
se
modlím
a
mezi
tím
co
realizuje
v
tom
nebo
se
snažím
uskutečnit
v
tom
životě
ano
a
tak
je
to
se
mi
ostatními
pro
zam
ta
není
jednat
pro
zda
o
které
byste
mohli
říct
o
to
mohu
jenom
boha
prosit
ale
nemusím
se
vůbec.
Starat
co
k
tomu
ze
sebe
dát
a
jestliže
do
modlitby
musíte
ze
sebe
něco
dát
tak
to
co
ze
sebe
do
modlit
za
věc
si
to
že
to
prosebná
modlitba
to
je
vám
stojí
bůh
který
se
o
to
prosí
tady
vám
pomohl
tak
to
začíná
být
modlitba
i
to
co
přitom
děláte
s
pomocí
boží
že
je
tady
pomáhá
bůh
a
bude
ta
vaše
dobrá
vůle
se
kterou
to
realizujeme
a
to
se
někde
setkává
a
ten
styčný
bod
těchto
vo
vlivů
je
modlit
se
neustále
když
to
dobře
dopadne
a
to
modlitby
se
neustále
už
není
v
tom
běžném
slova
smyslu
prosit
ne
ale
stát
za
tou
modlitbou
svým
životem
a
ježíš
kristus
stál
za
tou
modlitbou
svým
životem
to
vědomí
pochopitelné
že
říkal
beru
byla
jsem
si
vás
od
otce
a
prosím
za
ně
aby
ch
všechny
mohl
dovedl
dovést
tam
točit.
Učil
a
tak
dále
to
ty
při
té
poslední
večeře
tam
řečeno
vysvětlil
to
tak
lže
tomu
takhle
bylo
tak
on
prozrazuje
že
celou
tu
dobu
se
modlil
za
své
učedníky
když
je
vůbec
měl
někam
dovést
a
je
to
vidět
také
z
toho
že
ty
učedníci
měli
jeho
moc
a
tady
musela
být
nějak
vnuknuta
tady
musel
být
nějak
vlita
že
vo
najednou
předělat
zázraky
že
jim
nic
nechybělo
po
celé
tři
roky
to
muselo
být
také
nějak
odněkud
zařízeno
a
to
nebylo
zařízeno
tím
že
by
byl
ježíš
kristus
boha
okolo
nich
jako
sluha
nebo
on
o
sobě
říkal
syn
boží
nepřišel
aby
mu
bylo
slouženo
ale
aby
sloužil
ale
ten
jak
sloužil
nebylo
házení
rukama
a
nohama.
Nýbrž
bylo
to
služba
modlitbou
to
to
vyplývá
z
toho
že
on
opravdu
zařizoval
bez
té
zevní
činnosti
vnitřně
že
nejlepší
důkaz
se
toho
že
najednou
měli
moc
to
bylo
vnitřní
zařízení
toho
v
vytí
lidí
do
nich
něčeho
kde
jich
modlitba
se
přelila
do
nich
že
jeho
modlitba
do
nich
ce
byla
čili
tohleto
je
prosebná
ještě
modlitba
svou
konal
po
celé
tři
roky
je
nepouštěli
ze
své
mysli
tak
aby
uspěli
aby
se
mu
nezvrhli
aby
dospěli
až
do
vrcholu
toho
osobního
vedení
za
které
zase
je
potom
vedl
dál
jiným
způsobem
že
než
takhle
že
s
nimi
chodil
a
že
ho
poslouchali
tohleto
berte
na
vědomí.
Že
je
to
vyšší
modlitba
a
že
by
bylo
chybné
nepovažujte
i
taky
za
prosebnou
ovšem
nejmenuje
se
prosebná
ona
se
menuje
nazíravá
katolictví
protože
ježíš
kristus
nazíral
na
pravdu
boží
že
nazíral
na
lásku
boží
a
tu
lásku
přenášel
a
to
se
nazírání
pokud
někdo
byl
schopen
to
unést
a
do
jaký
míry
byl
schopen
unést
přenášet
a
ty
své
učedníky
a
tento
přenést
byl
způsob
jenom
modlitby
každý
kdo
se
dovede
vyšším
způsobem
modlit
ten
se
obětuje
za
někoho
jo
nikoho
oběti
a
niž
za
někoho
obětuje
tak
tím
do
něho
vlevo
obsah
své
modlitby
toho
si
by
měl
být
vědom
protože
provádí
vlastně
prosebnou
modlitbu
za
ně
tady
kdo.
Že
ti
učedníci
tady
neměli
prosti
nebo
těžší
musel
teprv
učit
prosit
zůstane
prosili
že
a
ty
tě
učil
po
sebe
nejdete
otče
náš
a
tak
dále
já
bych
chtěl
upozornit
že
jestliže
se
stali
jeho
učedníky
tak
rázem
ta
běžná
prosba
kterou
by
za
postu
považuji
mohla
mých
ustat
takže
oni
nemuseli
prosit
protože
o
zní
nevim
moc
od
ježíše
tedy
tehdy
prosili
když
vládli
mocí
které
mě
vidíte
jenomže
to
byla
určitá
uveden
na
kterou
se
nemohu
dostat
takže
dejme
tomu
jak
jsem
dneska
taky
dopoledne
říkal.
Nastal
případ
kdy
do
sem
nepodařilo
zlého
ducha
vy
nad
ne
a
on
říkal
no
to
se
vám
nedivím
protože
to
jsem
mohlo
stát
jenom
modlitbou
pomodlil
se
nad
tím
člověkem
a
ten
bůh
zlý
vyšel
z
toho
člověka
jak
se
to
asi
modlil
nežádali
ani
slovo
prosby
ale
to
bylo
to
byl
způsob
prosby
to
byl
způsob
který
provedli
že
on
se
neuměli
modlit
jako
se
uměl
modlit
on
když
křesťané
vůbec
neví
cesty
vyšší
formy
prosebné
modlitby
o
ně
nazývají
jiným
názvy
ale
bezpečnosti
je
to
tatáž
jedna
modlitba
jenom
ve
vyšší
formě
ano
třebas
dejme
tomu
nazíravá
člověk
jestli
on
nazírá
na
pravdu
boží
nebo
na.
Jeho
podstatu
než
si
je
vědom
že
je
sám
nesmrtelnou
bytostí
za
svém
nitru
při
tom
nazírání
aspoň
okamžiku
toho
nazírání
prosím
kdyby
on
neměl
touhu
po
tom
bohu
tak
by
zrušil
co
je
to
touha
té
druh
prosby
entra
to
nemusí
být
vysloveno
slovy
ale
touha
sama
je
pro
svou
třebas
nevyslovil
nou
pravé
ta
vyšší
modlitba
je
touha
ne
vyslovená
sobě
to
co
by
to
sobě
to
rušilo
to
by
začal
být
nižší
prosebná
veli
ba
obyčejná
slovní
a
nad
ní
jsou
jiné
vyšší
formy
ale
věřte
mi
to
že
čím
výš
člověk
ve
své
modlitbě
stoupá
tím
vlastně
dokonaleji
prosí
když
já
jsem
si
definoval
na
těch
prvních
měsíců
svou
modlitbu
jako
takovou
že
nebyla
prosebná.
Že
jsem
prostě
jenom
o
jednu
je
se
miloval
boha
víc
než
cokoliv
jiného
než
sebe
ne
s
tím
jsem
se
lidsky
chlubil
ano
a
na
to
jsem
pravdu
z
toho
hlediska
křesťanská
jak
se
lidí
mají
na
proseb
modlitbu
za
prosebnou
modlitbou
považuje
jenom
takovou
kde
se
vyslovuje
nějaká
prosba
a
jestliže
jsem
toužil
po
to
ne
tak
a
nepovažoval
jsem
tu
tu
bu
za
dostatečně
velikou
tak
už
tím
že
jsem
nebyl
uspokojen
tou
svou
touhou
po
bohu
bylo
vidět
že
ho
prosím
za
věší
kdybych
to
byl
nevyslovil
a
nebyl
jsem
spokojen
s
tou
svou
dosavadní
touhou
tak
jsem
toho
vadil
vlastně
prosebnou
odloučit
mně
ovšem
když
o
druhou
kterou
jsem
já
dovoloval
za
prosebnou
modlitbu
který
devět
let
sem
nevěděl
že
to
je
prosebná
modlitba
já
to
dneska
vím
já
se
teďka
vím
jak
se
věci
který
si
netroufá
ještě
bude
říci
že
by
to
všechno
obrátilo
nalevo
se
s
tím
nevěděl
rady
co
jsem
to
vlastně
říkám
by
bylo
zvrátil
by
všechny
poly.
To
já
nechci
to
já
vím
že
to
obracení
pojmů
to
je
mi
jasné
protože
ono
ve
skutečnosti
věci
jsou
strašně
hluché
člověk
se
ze
svých
hlubiny
obrací
k
bohu
a
vlastně
ho
prostí
aby
aby
tam
k
němu
měl
přijít
aby
mu
aby
musěl
patřit
ne
jenomže
tak
prostá
prosebná
začnete
činí
ka
modlitba
ta
chce
něco
pro
člověka
je
to
ta
vyšší
ta
si
přeje
ča
prostý
o
to
aby
si
bůh
člověka
vzal
aby
mu
ten
člověk
mohl
patřit
ne
jestli
to
odívá
do
slov
jako
jsme
dělat
jede
vět
slov
a
říká
ať
miluji
boha
víc
než
cokoliv
jiného
no
tak
prosím
tam
jsem
v
tom
rozeznal
proč
sebou
modlitbu
ale
svým
jednáním
který
se
devět
sem
prosil
vyšším
způsobem
než
s
tímto
tímto
stylem
slovním
ano
to
bylo
jasné
a
protože
jsem
tuto
proseb.
To
byli
takle
vyšším
způsobem
prováděl
a
neuměl
jsem
se
přes
ni
dostal
zase
k
višnu
ke
stavu
spásy
jenom
ke
stavy
dál
mi
to
nešlo
protože
jsem
sobě
ještě
patřil
hodně
a
já
jsem
to
pro
sebe
to
byla
veliká
chyba
tak
potom
na
mně
muselo
přijít
to
museli
přijít
diskusi
koncentráku
kterými
jsem
byl
osvobozen
od
tohoto
tažení
pro
sebe
ne
mu
už
dneska
mnoho
ale
potřebuju
tedy
něco
vysvětlit
osobního
můžete
ale
o
sekat
samosebou
pozor
ve
že
se
vás
to
týká
taky
neuznává
nám
třem
která
by
neměl
kontakt
se
životem
jak
se
si
všimli
a
náš
život
se
obnova
v
oblasti
smyslové
oba.
Asi
citového
oblasti
rozumové
a
jestliže
tedy
z
těchto
oblastí
nevycházím
do
své
vnitřní
modlitby
tak
je
tam
někde
mezera
mezi
mým
životem
ani
si
to
vnitřně
by
příklad
konámli
třebas
porucha
když
se
utiším
a
zapomněl
na
sem
vyšel
ze
svý
svůj
ze
smyslu
je
činnosti
rozumové
činnosti
citové
činnosti
kterou
jsem
předtím
konal
tak
si
s
tím
tichem
nevímli
to
ticho
prázdné
ale
jestliže
dovedl
použít
napřed
třebas
slovní
modlitby
jako
úvod
k
tomu
aby
se
dostal
k
té
vnitřní
modlitby
ostatní
třebas
rozjímavé
nebo
jiné
tak
provádí
most
mezi
životem
a
tou
modlitbou
a
já
myslím
že
to
velice
důležité.
To
že
totiž
jestliže
považuju
vnitřní
modlitbu
za
prostředek
kterým
je
z
bohem
spojuje
tak
se
nesmím
divit
že
život
který
mě
za
tím
s
bohem
nespojuje
stojí
proti
této
modlitbě
vy
k
tomuto
způsobu
modlitby
že
když
si
že
jedna
věc
mě
rozpojuje
a
druhá
bys
nespojuje
tak
já
musím
mezi
těmito
zjedna
věcmi
ne
nějaký
most
a
co
je
to
ten
most
třebas
most
jemu
samozřejmě
po
zná
hledí
se
na
stránce
dá
přijít
téže
věci
ale
nejběžnější
je
třebas
ta
co
hlásal
weinfurter
na
tom
službě
závislý
a
o
podle
musí
se
tak
dělat
ale
je
to
se
dá
vysvětlit
on
říkal
mé
ty
se
dokonce
trati
znamená
opakujte
nejenom
boží.
A
tím
se
dostanete
k
bohu
já
jsem
to
jméno
nějaké
opakoval
nebylo
to
sice
podle
weinfurtera
nebo
to
ani
to
co
on
uváděl
ale
zjistil
jsem
a
to
byl
pro
mě
šk
že
čím
více
to
jméno
opakuji
tím
méně
jsem
schopen
se
s
tím
bohem
spojit
čím
víc
lpím
na
tom
opakování
jména
božího
třebas
jak
to
říkat
jako
že
ta
říkal
to
jeho
to
je
jedno
není
to
pravda
jsem
to
co
on
chtěl
nezřekl
říkal
bylo
to
v
podstatě
jméno
boží
já
jsem
na
považoval
za
prostředek
spojovací
a
já
jsem
vyslovoval
to
jméno
do
nohou
jak
on
to
chtěl
ne
a
v
jiném
duchu
ale
tak
na
tom
nezáleží
ale
teď
se
mně
stalo
že
se
narazil
na
zeď
přes
kterou
jsem
nemohl
vadilo.
Já
vadilo
protože
jsem
něco
říkal
že
jsem
žil
to
že
sem
opakoval
jméno
boží
mělo
být
pouhou
spojku
mezi
tím
spojovacím
faktem
a
mezi
běžným
životem
v
já
si
pořád
povídám
kde
mám
povídavou
mysl
ne
a
jinak
to
nejde
málokdy
myslím
třebas
obsahově
to
jsou
inteligentně
jí
lidi
no
tak
když
potom
jsem
třebas
nějaký
den
opakoval
jméno
boží
a
ono
se
nedostavovaly
spojení
a
já
jsem
byl
přesvědčen
o
tom
bože
jsem
to
měl
vnuknuto
že
to
je
prostředek
který
mě
k
bohu
dovede
a
on
se
nedostavovaly
jsem
zdola
sobě
sílu
a
energii
a
soustředění
a
soustřeďoval
jsem
se
ještě
upřímněji
ještě
z
větší
i.
Ten
žito
až
najednou
sem
nemohl
to
jméno
boží
říkat
ne
to
jsem
vám
kolikrát
líčil
nemohl
jsem
v
říkat
a
tady
té
ten
správnou
me
který
bych
chtěl
dneska
vysvětlit
tento
moment
opravdu
je
člověka
tiché
modlitbě
modlitby
ticha
k
soustředění
tichému
jaké
weinfurter
doporučuje
na
boha
jiné
ne
protože
tam
schází
tahleta
obor
ještě
by
mohlo
být
samo
sebou
jiný
způsob
ale
já
ho
to
jednou
panně
říkám
jiné
ne
protože
nepovažuju
za
možné
u
normálního
člověka
aby
třebas
se
přes
rozumovou
modlitbu
dostat
k
tomu
ticha
k
tomu
tichu
jenom
tak
snadno
protože
jestliže
třeba
jsem
rozjímavém
bohu
se
k
tomu
co
dostával
kterou
zaviněno
tím
že
jsem
cítil
potřeba.
Tu
rozjímat
se
mi
tetě
potřebuju
čit
čí
svatých
písem
svatá
písma
von
ten
člověk
ještě
to
necítí
on
to
dělá
z
povinnosti
nějakou
koncentraci
a
to
je
rozdíl
a
potom
nemoh
nemáš
spojku
mezi
povinností
jinou
a
mezi
povinností
touto
bohu
nejde
a
ustrne
takže
když
konečně
došlo
k
tomu
že
jsem
nemohl
dále
pře
říká
to
jméno
boží
tak
jsem
se
smířil
že
mě
zbyde
jenom
toho
po
bohu
toto
smíření
spojujou
tou
ho
po
tomu
už
neoděnou
žádným
slovem
najednou
otevře
obrany
toho
spojení
a
já
jsem
pociťoval
že
jsem
na
druhé
straně
ano
o
tom
jak
to
budu
vyjádřen
než
s
obrazně
a
tím
si
říci
doporučuju
každému
pokud
může
aby
vycházel
organicky.
Ty
ze
své
povídavost
aby
třebas
střelnou
modlitbou
se
snažil
to
znamená
povídavým
způsobem
že
se
snažil
vzbudit
třebas
cit
když
to
jinak
nejde
než
citem
ale
neopakoval
to
de
než
je
zapotřebí
nýbrž
jakmile
ten
cit
vzbudí
tak
okamžitě
se
uklidnil
okamžitě
zůstal
v
klidu
ale
u
to
cit
existuje
tak
nic
do
toho
nemluvil
a
tím
se
převede
do
spojovacího
stavu
čili
to
mohou
být
momenty
tohleto
ovšem
je
to
modlitba
srdcem
pochopitelně
a
není
to
modlitba
hodná
pro
všechny
já
nemohu
tady
za
dnešní
večer
před
je
všechny
ty
vstupy
ne
pomocí
citu
brž
pomocí
jiných
mu
kostí
do
modlitby
ticha
do
spojovat
s
modlitby
a
než
za
ticha
se
s
člověkem
člověk.
Nic
bohem
nespojí
jinak
ne
toto
že
by
to
moc
dělo
ale
já
aspoň
řeknu
a
vy
si
ne
aby
si
to
nejdete
mých
spisech
je
to
všechno
obsaženo
třeba
ve
spisu
mystická
koncentrace
kterou
možná
máte
že
jo
že
například
dejme
tomu
braní
člověka
se
kterým
se
stýkám
jako
nástroje
v
rukou
božích
jednání
s
ním
jako
s
poslem
božím
pokud
mi
to
rozum
dovoluje
a
pokud
to
je
člověk
nejedná
špatně
že
moc
takového
brát
je
správná
příprava
k
modlitbě
ticha
protože
jestliže
toho
člověka
beru
jako
někoho
koho
mě
bůh
poslal
tak
já
sebe
přitom
velice
prudce
ztrácí
protože.
Důvěřuji
tomuto
faktu
obracím
se
vlastně
k
bohu
já
toho
člověka
také
vlastně
bohu
vrací
neboť
to
není
můj
člověk
to
není
člověk
který
by
tady
byl
pro
mě
aby
mně
sloužil
nýbrž
je
to
člověk
který
mu
já
mám
posloužit
třebas
ne
nějakým
činem
ale
tím
svým
postojem
vůči
němu
že
budu
s
ním
uctivě
jednat
já
si
například
nepoutá
třebas
neuctivě
jednat
z
kýmkoliv
z
vás
narozdíl
jak
jenom
stáňo
všímáte
si
v
jednom
velice
neuctivě
a
to
je
záměrné
pochopitelně
ne
že
byste
zasluhoval
naopak
že
mám
jiným
záměr
ano
že
mu
totiž
ukázat
jinou
cestu.
Takže
jim
způsobuje
odstranit
překážky
mezi
spojovací
modlitbu
obyčejnou
modlitbu
a
obyčejným
životem
spočívá
v
tom
a
teď
mluvím
vlastně
pro
ten
případ
stáňu
umět
se
zbavit
vlastní
vůle
a
to
je
to
znamená
když
něco
chci
provést
a
je
to
dobré
vím
že
je
to
v
pořádku
mě
od
toho
odstoupit
protože
to
nejlepší
co
mohu
udělat
a
odstoupit
od
toho
boji
způsobem
ten
jeden
sta
neumíte
druhý
neumí
že
to
nedělám
tak
jak
by
to
sám
jako
bych
to
sám
dělal
nýbrž
opravdu
se
odevzdáno
do
do
moci
boží
kterou
to
prana
za
druhé
že
z
toho
neberu
pro
sebe
žádný
užitek
toto
druhý
on
dovede
ano
to
první
nikoliv
a
to
způsobuje.
Text view •
Help