EN | ES |

81-05A

81-05A


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


Vy vydr baví sej dosadili takže zapisovat ale taková bodem že tomu tím pokud si o tom a sice vize dopadu tam je jedním z něho pamatovat příčin je klidu rozumíte když je zpod paměť a pobití stav no vite absolutně jsme okamžitě přejít do vědu a nemusíte tak jak se zabito klid a je taky tedy to to že ho pozornosti římani co co je sobě je může klid to je nevíte mám otce si to vy. Jako zásobě argumentu které tou paní a se na to u tak my se nikdy stávalo kouše moc dávno kdy se nedo usnout tak jsem měl s jeho to tam nemám že ano to učili víte to bylo otci to se ti nemohu sou bys pořád nějaké věci nebo se nedomyšlené a to na tom vdával milostem vůli jsem dokonce a nejsem rozebíral tak že jsem nemohl usnout a nebo se ráno scházelo tak jak jsem to řešil jak se je toho vyjde ty který nazýval jo tak věcí to za vyzval se to řeknu česky dobrý ko vás. No to by bylo tupé vydání ale to se prostě nedalo říkáte se nedalo sem to dodneška nedočetl ale kdykoliv jsem potřeboval se rychle pak jsem tento audienci za ského vím a veškerou to bytostí a pozor to nebyla to mu nemocnému piovi vo sice mání a jsem ho čí je to tedy více že se sino a věc jsem druhá paměti to cestou paní je nedat na to co způsobilo nesli nýbrž i na to doma metody dete světe že se řízně kteří. Ale připadá ji mít duchovně velice lidstvo jeví se mi velice neklidný a jak se to tou mává z jejich duchovním pokrokem je denní tak na to sedíte že oni jsou hodně na výši a je to přitom klidný tak to siloe neklepe ješi pokud sou to lidi kteří nedovedou přede chopil se nějakého prostředku který tvoří za něco co dovede někam výše a ono to on ten prostředek neumím je celé nedokáže ani tu zato sobě svou povahou je nemůže celé zaujmout tak on zjišťuju že ty postem se něco stávají tam kam chtějí to je velice zneklidňuje ano ne ne tomu řeknu příklad to radil. Aby každý po mně dal denně aspoň je vinen akce jste nevěděli jaký neklidem smělo všech těch žáků kteří poctivě svědčili dělali tuto koncentraci ale když se při svém dostalo velice nevedou tomu to dělat to při ale pokud to byla to by no tak to mělo nevidí nemůže zastat dopředu ono se to umíte toho potřebou by to bylo stalo potřebou tak zaručeně ten prostředek užívali jinak složitosti z ji prostředkem a v tom tak tu ze životem ten život by mířil k tomu co do sice dost u nich povinností než to komentuje byla u nich povinnost a život byl oddělen od povinnosti tam bylo nějaké nižší třebas to by dosti byli tam ale stalo to proti sobě že byla tam tato. Dosti jestliže jsem život rozparcelovává pověstí vůči objektem nebo sekta sebe tak rozví svoje síly a zbavi to moci zbavíme to vůbec odporu proti své slabosti zbavím to možnosti se dostat nad sebe na scho úroveň a především něco zneklidňuje že vidím že jsem zvolenou cestu a lepšího prostředku neznám to je jeden případ ale ona že by stačilo i to to kdyby řekl když ale člověk začne považovat třebas vnitřní modlitbu nebo prostředek který užívá k tomu aby se dostal dál na duchovní když se považuje za považovat byla nejlepší a za dobrý. Ale on ho před se nevede tam kam on si představit že by měl vést tak že z tento dostřel potřebou rozumíte bez které on se neobejde tak přesto může v těchto případech nehnout neklid že ani vy se stal potřebou tak ho to nevedlo cíli ano tohleto je tedy na této úrovni dyž prostředek kterým se k bohu se musel nepotřebujem tady potřebou i když se tomu této úrovni tak je to to úrovni začíná být neklidem cem na této úrovni probudím o které on neví podmínek velké že ho že mu znemožňuje jakýkoliv pokrok a duchovní cestě kdo ty chování cestu za povinnost jenom. Tam vzniká te devizi kdy potože když to mám jako povinnost vedle nich povinnosti jsem do tří těm tak by to musí osmi ale když jsem v tom prostředku duchovním našel potřebu jak je to doktorem proto že nevím jak mám zacházet sám se sebou kterou stojí myslí že musím zjednat v každém případě klid neboť tomuto středu který je třebas potřebou pro se nedaří nemůže mít účinek jeli prostředí neklidu je zasazen do prostředí neklidu neví že není chyba středu že je ti ta neklidu tomu nikdo neřekl že on kdyby napřed bojoval s neklidem jsem dneska řekl jedno takový recept ho teďka budu opakovat a kdyby ho od že se soustavy odboural dělati sice dvě věci brali nastat vede se vy se k. Jsem trval ale dělal by jednu za druhou nesmí dělat současně například honit myšlenky a záleži se soustřeďovat nevěří modlitbu to se nesmí nesmíme věci dělat najednou že je ve věci dělat ten sme jednu za druhou jednu jako přípravu chápat je jako přípravu třebas to zdolání neklidu se nějaká tato duševní relaxace a plní se uklidním přejít třebaže mít modlitby a to je dovoleno blok je to brně tak zbavit se neklidu neměla připomínal že to co se mi radil se bará za temu klíči ale trošku jinak tam se za by se se radí soustředit se nejlepším způsobem jak dokonce dovedu na boha ne a opustit ten problém který řeším a tím se dostat ke klidu ale tady platí na této cestě kterou teď vám budu vysvětlovat že stačí ztratit paměť. Stačí ta čí tam děl ale po neklidu které totiž ten neklid je většinou způsobem prvkem pamětí že si že pořád mým domluvil leze něco na co nemohu zapomenout takže bylo by dobře svoji mysl obrátit kamkoliv jinam na prostředek který zaujme anebo na prostředek který vrcholně otrava jsem použil dycky tohoto druhého že jsem tedy na van otravné práci a tím jsem získal velice řek lekli ale velice otravné plače ale veškerou bereme si se začal věci věnovat jsem tady říkal příklad ovšem jeden za všech namáhat více jak vy ska klid ale. Mluvil jsem že mám ty hodně lhu která jsem nepromarnil harmonické považ italsky je to psáno nemožně krásně vázáno ale ska se nedá číst a se do nutím když sem neklidný třeba nemohu spát se neska neděje ale dříve o to že tu knížku a zase no pama se úplně krizí ano protože to se nedá číst a když se donutíme k sebe oběti v této fakticky věc oběti tatam takže lo se obětuje vůbec tím se obecný by se daří obětuji se nějakým způsobem něčemu a ztratíš ten neklid ano a to koketují že třebas tu věc kterou která se čí nedá a tím získám k a teprve potom se pustil třeba do koncentrace nebo od toho duchovního snažení nebo do toho co je mi potřebu. No tak mu jestli je to odpovězeno za a neví kdyby to vypadl všecko co na co jsem dotázán tak ne i za slovo a domě abys odpověděl ano tak se vším jak se jenom že jak se nebo vyloučit řídké činnosti takové akce které potřebují vy vyřešen například které jsou v vy se znovu pověstí s obsahem mého života ale nevidíme jaký právem je mohu vyléčit bez zneklidňování si svým svědomím jak si se ho udělat jaké jaký si hrozí svědomí abych nebo koho si kůže abych tohletom toho vest aby nikomu křivdil abyste co opomenula vědět co za vzdal se zanedbat nemá že jako si vyhrožovat do jakou musím. To nem věřte sou povahu abych napřed věděl co si není dovolovat a celé takhle měla asi otázka se si přetavuje takové řeči toho tyto dělat no no tak to jsem především říkáš jak se to se dál s tím že všechno bylo řekou božích a najednou tam cestou hodinu ješ to předvídání toho co z rukou božích bereš musí si uvědomit jednu věc beru dy život který žiju ženou božích tak ho nikdy neberu pozice člověka který je po pou cení na nějaké takový mší úrovní který je vědomě žákem ježíšovým starém mertu nýbrž který míří celým svým životem. K tomu učednictví a na myslím že to je užitečnější než tam byla odloučena že odpověď by potom byla ty živili snadná pravý učedníky ježíšův ten nesmí si přebírat co jeho vedení vedete ten nesmít eliminovat to je by případ jidáš že něco těl vyloučit že jo z toho že tomu svoji vlastní repliku a svoji alternativ ne kdežto člověk který nejste to pozici a myslím že jsme tady ne se snaží být učedníkem ani a chce ho následovat tak se se tím také vést musí v každém případě vědět že on komplexně pochází od boha a všechno od boha bere že jeho city pocházejí od boha totiž látka těch citů materiál podstata těch citů. To cíti konkrétní samotné ale aby byl schopen citu touto tebe sílu od boha tak bych to měl říct ale byl schopen myslet potřebuje sílu od boha poznávací a aby byl schopen existovat potřebuje k tomu sílu boha jinak by nemohl toto blížit takovou myšlenku může mít i člověk který ještě není učedníkem páně který se ještě vůbec nemůže cítit jestliže tomuto takhle je tak pak musí komplexně k tomu učednictví mířit nesmí jednu část bytosti nechal sem ho a opozici oni si je že rozumná taky od pána boha cit taky od stanou a to ježíš kristus krásně ukazoval kdyby byl neměl cit od standa toho otce aby se byl zaujímal těch chudý těch ubohý těch zraněných těch nemocných těch a tak dále těm který se přiznal. Ne řekli dělo by by je opomíjel a to se říkal si to nemá duchovní výši ale naopak on se jich všímal takže jestliže můj cit velí abychom co provedl tak to provedu že by mu rozum velí ne lidský rozum velí abych to položil to rozumné tak to provedu a nedbali dál na to jestli je to u ženiti boží nebo nejde vůli boží nepřemýšlím o tom že to považuju osobně za spravedlivou věc za dobrou třebas se lidí ale považuju to si novum a svým citem za správné tak to provedu tos nějaké analýzy a tak analiticky jsem víš jestliže to není správné je to rozhodnutí tak se to projeví tak z toho může projevit. Tím že výsledky toho nespokojí že se stavu neklidný protože vidím že jsem hodil že jsem šel vedle jsem jsem se neztratil tak řekl ale jestli jsem užil správně toho rozumu kdo víře že jednám správně a citu dobré víře že si citem nemám že užívám správně tak by to ke zneklidnění nevede ale prosím vyučuju zásadně akce které ke mně přicházejí zvnějšku které jsou na možnosti rozumové citové a jiné kapacita na na úroveň jich schopností že ty vyrušoval jsem mohu a od chvíle dál nemohu další nemohu to stačí. Ale řekl jsem tady že člověk musí komplexně využívat svých lidských možností to znamená že musí je rozum a cit ozval za dar od boha a nic jich užívat tak aby ho to nevedlo se nelekl dní nýbrž aby ho to vedlo ke klidně použití jakmile to daný používá tak že ho to vyčerpává a zneklidňuje vyčerpání a taky tu neklidu velice špatným do sme klidu na to že a tak to nesmí na tom musí přestat dělat ovšem ne že nastat situace že to může přestat dělat na přednáška dostane další doby budovat si na kterou se na ten připraven to by se o sundal ale která je navíc ne a kde náš na zodpovědnost a sek člověk se musí správně provést a rád by si šel domluvit. Ne třebas místo todle toho a on si potom pozvěte ještě další a tak dále třeba todle po celý den takhle se se mi di takhle práce a to byl někoho nezneklidním na to by nesmím na každého i mně ten že tu práci v tom jemu kdyby vešel lekla dokonale opustit to přestanu dělat v chvíli to dělá někdo jiný a tohle ten přes un máš právo provést jenom tehdy když jde o přiblížení se k bohu ne ze nosti když že neklid se oddaluje od boha tak máš právo říct to ovšem neříkám se prostě do toho v mysli ne na to říct pane bože to tady to jenom abyste seděli co co to je pane bože prosím dál nemohu ale v cestě to na a porodu za správné. Aby to bylo provedeno není to provést nemůže poď tam za a nebo aspoň za mnou rozumíte mi a jestliže on odmítne tam se mnou jít nebo to dělat za a bych měl být zneklidňován tak v práci stanu ustane třebas bylo povinně hodiny to ani žáci nepozoruje protože to dělám velice rychle stavu a z mohu poprosil o tuto pozor přivést pomoc ano a třeba si jenom provedl dvě minuty práce a zase jsem na huntě tak znovu se obrátí k bohu a znovu začnu takže tímto způsobem klepám prosím to je druh prosebné modlitbě tím to ne. Takže říkám potom když nemohu aby se to řekli no ale začnu k poradit prosebnou modlitbu ovšem zvláštního druhu na mi to že my kdy ji neprovádím vy než půl hodiny nikdy ne když ji prováděl tak půl hodiny tak pak to dopadne vždycky ale vždycky tak že to za nikdy dodělá a mohu radostně přisluhuji radostně přisluhuji protože vděčni to že když si my touze neztratím tak na to bude nespočívá tak velká upoutat jako na to co u celou oltáře přisluhovat mu je to to radostí takže když třeba budu to co jako se nitkou stalo kdyby mně dali třebas třináctou rodinu. Tak to si můžeš psát že bych ji vůbec nedělal ale kdykoliv se tohleto stalo tak za to žasl s jak vyvádí protože jsem to nebyl který to dělá bylo třeba v tomto případě jim to vysvětlit tak jim to vysvětlil takhle víte co je to ve sportu bližní těch když protože běží a dlouhé trati tak nestačí se svým obyčejným dechem člověka normálním musí někde projít krizový oblastí kde si chvíli třebas neví dechem rady ale to mu ho musel dovést k takové zkušenosti že jak rychle tuto krizi překonat a jak se to takle se ho do dechu a tam. Se samovolně dýchat jinak samovolně dýchat ch jinak že ani neví že dýchat a mu ten dech nepřekáží a ona rekord běží ano tak tento princip jsem zvládl mým říkám je to pnící sportovní do toto zadní zkuste to napřed na znázorním dráze a pak to zkoušeli se ve svém zaměstnání teprv tím ovšem nepadá ti ovšem kola ten pád tu zem vyloučen celých situací protože jsem toho udělal se ovšem přesně ten to a ta doba loučení situace stačí v kusy na a někomu stačí to a jsem to říkal tolikrát jsem se utéct a to bylo moje vítězství tak ucukl a tím to vyloženě že se. A nemohu opusťte nejde to to taky dělám ne a to to chápeš jako eva jako by učení situace viď to chápeš ne ty dneska pro je jsem zapomněl že takové nedělám málokdy nečekám kdybyste mi tedy do rána věřili a nutil vykládat a o to na na na se dober tak vám slibuju že bych z toho neutekla to tím zkušenosti že by tomu tak bylo viď protože to se mně nemůže by nemělo stát i při mém stáří protože to sám nedělám rozumíš když to dokud jsem to neuměl nebo dokud dělám lotroviny no to taky dělám tak tam si něco vám od pána boha chtít tak to lotově nějakou sílu od něho ne tak si dělal z vlastní iniciativy a nechci ji doučit protože mám mít zálibu. Kterého rovině ne tak pak samozřejmě když tyto přeroste představu a způsobem je neklid tak ho toho uteču zprostředka hry řek mu tak malé je toho dost to dál nemohu a uteču oni říkají a to je divný člověk tam jednoty ani se protože vás tak ne protože je to s takovými to se dovoluje jednou životě takhle bych ji vysvětluje co jiného se myslí prosebnou modlitbou než vyslovování prosby ano a za prvé a za druhé co vůbec sem myslí modlitbou co vůbec bychom mu nebo na tolikrát vizme lidu těžko považovala a vona to nevybere vyšší formalit. Tyto otázky bych chtěl oporu pože myslel přitom nebo a bych rád kdyby se k tomu rozuměli to tam a co je totiž tady se učí a ty tradici vykládal eckhart pozná že prosím za něco je prosebná modlitba pro si za něco chová přát si to a to je dobré tedy protože člověk se dělá nějaký poměr to neprosit je to lepší přeskočí tou střední článek nedostane určitě my vinou neprosit jeho lepší to znamená mými oblasti pro sebe neviděla nějaké vyšší med by které tam dal popisu je to to v tom kontextu je obsaženo co to znamená že musel modlit řečí. I svých soudců protože je byl nebo rozumět od věděl co se rozumí katolické církve prosebnou modlitbou to prostřed slovně prosim kdežto když člověk a to nemůžu proto že to taky když člověk čte život ježíše krista tak tam nejde všechny stupně modlitby nad tou takzvané naší prosebnou slovní prosebnou modlitbou když například si vezme jenom ten otčenáš tak víte že to není pouhá prosba v tom běžném slova smyslu jak se to tam četli nýbrž je to program program to prosím vás není prosba on tam se řečeno posvěť se neosvo buď vůle tvá tak dále při král si která nevím co všechno jsou samé prosby ale není to pouhá prosba protože tam o slovem do. Boha jako svého otce začátku to není prosba a za druhé je tam řada hodnot vyjádřených poslouchá posloupnosti za sebou od nejvyšší k nejnižší a nakonec by tam ja dřeva výslednice no vy nás opouští a sebe nás zlého co to sou výslednice na konci dané které jsou sice rozdali ale mohu být plně mi po tom předešlém že nikdy dřív nemůžeme oddat být osvobození dokud neplníme to předešlé je tím řečeno to je tam bylo vysvětleno ale jestliže to vytváří program tak tato modlitba míří odporovat dál to bychom prosbou nazvali jestliže třebas prosím posvěť se jim. své ale nesnažím se to jméno posvěcovat nemluvím neříkám tu prosbu ani v duchu ani v pravdě u musím se snažit to jméno závi posvěcovat abych nelhal abych se modlil v duchu a v pravdě ano a nevíme se tedy v duchu a v pravdě pak tuto prosbu zároveň realizuje jak mým ne a to že je ale si jak to je moje modlitba provedená do života převedená do života čili začíná to být také modlitba neboť nedělám tam před dělej mezi tím o co se modlím a mezi tím co realizuje v tom nebo se snažím uskutečnit v tom životě ano a tak je to se mi ostatními pro zam ta není jednat pro zda o které byste mohli říct o to mohu jenom boha prosit ale nemusím se vůbec. Starat co k tomu ze sebe dát a jestliže do modlitby musíte ze sebe něco dát tak to co ze sebe do modlit za věc si to že to prosebná modlitba to je vám stojí bůh který se o to prosí tady vám pomohl tak to začíná být modlitba i to co přitom děláte s pomocí boží že je tady pomáhá bůh a bude ta vaše dobrá vůle se kterou to realizujeme a to se někde setkává a ten styčný bod těchto vo vlivů je modlit se neustále když to dobře dopadne a to modlitby se neustále není v tom běžném slova smyslu prosit ne ale stát za tou modlitbou svým životem a ježíš kristus stál za tou modlitbou svým životem to vědomí pochopitelné že říkal beru byla jsem si vás od otce a prosím za aby ch všechny mohl dovedl dovést tam točit. Učil a tak dále to ty při poslední večeře tam řečeno vysvětlil to tak lže tomu takhle bylo tak on prozrazuje že celou tu dobu se modlil za své učedníky když je vůbec měl někam dovést a je to vidět také z toho že ty učedníci měli jeho moc a tady musela být nějak vnuknuta tady musel být nějak vlita že vo najednou předělat zázraky že jim nic nechybělo po celé tři roky to muselo být také nějak odněkud zařízeno a to nebylo zařízeno tím že by byl ježíš kristus boha okolo nich jako sluha nebo on o sobě říkal syn boží nepřišel aby mu bylo slouženo ale aby sloužil ale ten jak sloužil nebylo házení rukama a nohama. Nýbrž bylo to služba modlitbou to to vyplývá z toho že on opravdu zařizoval bez zevní činnosti vnitřně že nejlepší důkaz se toho že najednou měli moc to bylo vnitřní zařízení toho v vytí lidí do nich něčeho kde jich modlitba se přelila do nich že jeho modlitba do nich ce byla čili tohleto je prosebná ještě modlitba svou konal po celé tři roky je nepouštěli ze své mysli tak aby uspěli aby se mu nezvrhli aby dospěli do vrcholu toho osobního vedení za které zase je potom vedl dál jiným způsobem že než takhle že s nimi chodil a že ho poslouchali tohleto berte na vědomí. Že je to vyšší modlitba a že by bylo chybné nepovažujte i taky za prosebnou ovšem nejmenuje se prosebná ona se menuje nazíravá katolictví protože ježíš kristus nazíral na pravdu boží že nazíral na lásku boží a tu lásku přenášel a to se nazírání pokud někdo byl schopen to unést a do jaký míry byl schopen unést přenášet a ty své učedníky a tento přenést byl způsob jenom modlitby každý kdo se dovede vyšším způsobem modlit ten se obětuje za někoho jo nikoho oběti a niž za někoho obětuje tak tím do něho vlevo obsah své modlitby toho si by měl být vědom protože provádí vlastně prosebnou modlitbu za tady kdo. Že ti učedníci tady neměli prosti nebo těžší musel teprv učit prosit zůstane prosili že a ty učil po sebe nejdete otče náš a tak dále bych chtěl upozornit že jestliže se stali jeho učedníky tak rázem ta běžná prosba kterou by za postu považuji mohla mých ustat takže oni nemuseli prosit protože o zní nevim moc od ježíše tedy tehdy prosili když vládli mocí které vidíte jenomže to byla určitá uveden na kterou se nemohu dostat takže dejme tomu jak jsem dneska taky dopoledne říkal. Nastal případ kdy do sem nepodařilo zlého ducha vy nad ne a on říkal no to se vám nedivím protože to jsem mohlo stát jenom modlitbou pomodlil se nad tím člověkem a ten bůh zlý vyšel z toho člověka jak se to asi modlil nežádali ani slovo prosby ale to bylo to byl způsob prosby to byl způsob který provedli že on se neuměli modlit jako se uměl modlit on když křesťané vůbec neví cesty vyšší formy prosebné modlitby o nazývají jiným názvy ale bezpečnosti je to tatáž jedna modlitba jenom ve vyšší formě ano třebas dejme tomu nazíravá člověk jestli on nazírá na pravdu boží nebo na. Jeho podstatu než si je vědom že je sám nesmrtelnou bytostí za svém nitru při tom nazírání aspoň okamžiku toho nazírání prosím kdyby on neměl touhu po tom bohu tak by zrušil co je to touha druh prosby entra to nemusí být vysloveno slovy ale touha sama je pro svou třebas nevyslovil nou pravé ta vyšší modlitba je touha ne vyslovená sobě to co by to sobě to rušilo to by začal být nižší prosebná veli ba obyčejná slovní a nad jsou jiné vyšší formy ale věřte mi to že čím výš člověk ve své modlitbě stoupá tím vlastně dokonaleji prosí když jsem si definoval na těch prvních měsíců svou modlitbu jako takovou že nebyla prosebná. Že jsem prostě jenom o jednu je se miloval boha víc než cokoliv jiného než sebe ne s tím jsem se lidsky chlubil ano a na to jsem pravdu z toho hlediska křesťanská jak se lidí mají na proseb modlitbu za prosebnou modlitbou považuje jenom takovou kde se vyslovuje nějaká prosba a jestliže jsem toužil po to ne tak a nepovažoval jsem tu tu bu za dostatečně velikou tak tím že jsem nebyl uspokojen tou svou touhou po bohu bylo vidět že ho prosím za věší kdybych to byl nevyslovil a nebyl jsem spokojen s tou svou dosavadní touhou tak jsem toho vadil vlastně prosebnou odloučit mně ovšem když o druhou kterou jsem dovoloval za prosebnou modlitbu který devět let sem nevěděl že to je prosebná modlitba to dneska vím se teďka vím jak se věci který si netroufá ještě bude říci že by to všechno obrátilo nalevo se s tím nevěděl rady co jsem to vlastně říkám by bylo zvrátil by všechny poly. To nechci to vím že to obracení pojmů to je mi jasné protože ono ve skutečnosti věci jsou strašně hluché člověk se ze svých hlubiny obrací k bohu a vlastně ho prostí aby aby tam k němu měl přijít aby mu aby musěl patřit ne jenomže tak prostá prosebná začnete činí ka modlitba ta chce něco pro člověka je to ta vyšší ta si přeje ča prostý o to aby si bůh člověka vzal aby mu ten člověk mohl patřit ne jestli to odívá do slov jako jsme dělat jede vět slov a říká miluji boha víc než cokoliv jiného no tak prosím tam jsem v tom rozeznal proč sebou modlitbu ale svým jednáním který se devět sem prosil vyšším způsobem než s tímto tímto stylem slovním ano to bylo jasné a protože jsem tuto proseb. To byli takle vyšším způsobem prováděl a neuměl jsem se přes ni dostal zase k višnu ke stavu spásy jenom ke stavy dál mi to nešlo protože jsem sobě ještě patřil hodně a jsem to pro sebe to byla veliká chyba tak potom na mně muselo přijít to museli přijít diskusi koncentráku kterými jsem byl osvobozen od tohoto tažení pro sebe ne mu dneska mnoho ale potřebuju tedy něco vysvětlit osobního můžete ale o sekat samosebou pozor ve že se vás to týká taky neuznává nám třem která by neměl kontakt se životem jak se si všimli a náš život se obnova v oblasti smyslové oba. Asi citového oblasti rozumové a jestliže tedy z těchto oblastí nevycházím do své vnitřní modlitby tak je tam někde mezera mezi mým životem ani si to vnitřně by příklad konámli třebas porucha když se utiším a zapomněl na sem vyšel ze svý svůj ze smyslu je činnosti rozumové činnosti citové činnosti kterou jsem předtím konal tak si s tím tichem nevímli to ticho prázdné ale jestliže dovedl použít napřed třebas slovní modlitby jako úvod k tomu aby se dostal k vnitřní modlitby ostatní třebas rozjímavé nebo jiné tak provádí most mezi životem a tou modlitbou a myslím že to velice důležité. To že totiž jestliže považuju vnitřní modlitbu za prostředek kterým je z bohem spojuje tak se nesmím divit že život který za tím s bohem nespojuje stojí proti této modlitbě vy k tomuto způsobu modlitby že když si že jedna věc rozpojuje a druhá bys nespojuje tak musím mezi těmito zjedna věcmi ne nějaký most a co je to ten most třebas most jemu samozřejmě po zná hledí se na stránce přijít téže věci ale nejběžnější je třebas ta co hlásal weinfurter na tom službě závislý a o podle musí se tak dělat ale je to se vysvětlit on říkal ty se dokonce trati znamená opakujte nejenom boží. A tím se dostanete k bohu jsem to jméno nějaké opakoval nebylo to sice podle weinfurtera nebo to ani to co on uváděl ale zjistil jsem a to byl pro šk že čím více to jméno opakuji tím méně jsem schopen se s tím bohem spojit čím víc lpím na tom opakování jména božího třebas jak to říkat jako že ta říkal to jeho to je jedno není to pravda jsem to co on chtěl nezřekl říkal bylo to v podstatě jméno boží jsem na považoval za prostředek spojovací a jsem vyslovoval to jméno do nohou jak on to chtěl ne a v jiném duchu ale tak na tom nezáleží ale teď se mně stalo že se narazil na zeď přes kterou jsem nemohl vadilo. vadilo protože jsem něco říkal že jsem žil to že sem opakoval jméno boží mělo být pouhou spojku mezi tím spojovacím faktem a mezi běžným životem v si pořád povídám kde mám povídavou mysl ne a jinak to nejde málokdy myslím třebas obsahově to jsou inteligentně lidi no tak když potom jsem třebas nějaký den opakoval jméno boží a ono se nedostavovaly spojení a jsem byl přesvědčen o tom bože jsem to měl vnuknuto že to je prostředek který k bohu dovede a on se nedostavovaly jsem zdola sobě sílu a energii a soustředění a soustřeďoval jsem se ještě upřímněji ještě z větší i. Ten žito najednou sem nemohl to jméno boží říkat ne to jsem vám kolikrát líčil nemohl jsem v říkat a tady ten správnou me který bych chtěl dneska vysvětlit tento moment opravdu je člověka tiché modlitbě modlitby ticha k soustředění tichému jaké weinfurter doporučuje na boha jiné ne protože tam schází tahleta obor ještě by mohlo být samo sebou jiný způsob ale ho to jednou panně říkám jiné ne protože nepovažuju za možné u normálního člověka aby třebas se přes rozumovou modlitbu dostat k tomu ticha k tomu tichu jenom tak snadno protože jestliže třeba jsem rozjímavém bohu se k tomu co dostával kterou zaviněno tím že jsem cítil potřeba. Tu rozjímat se mi tetě potřebuju čit čí svatých písem svatá písma von ten člověk ještě to necítí on to dělá z povinnosti nějakou koncentraci a to je rozdíl a potom nemoh nemáš spojku mezi povinností jinou a mezi povinností touto bohu nejde a ustrne takže když konečně došlo k tomu že jsem nemohl dále pře říká to jméno boží tak jsem se smířil že zbyde jenom toho po bohu toto smíření spojujou tou ho po tomu neoděnou žádným slovem najednou otevře obrany toho spojení a jsem pociťoval že jsem na druhé straně ano o tom jak to budu vyjádřen než s obrazně a tím si říci doporučuju každému pokud může aby vycházel organicky. Ty ze své povídavost aby třebas střelnou modlitbou se snažil to znamená povídavým způsobem že se snažil vzbudit třebas cit když to jinak nejde než citem ale neopakoval to de než je zapotřebí nýbrž jakmile ten cit vzbudí tak okamžitě se uklidnil okamžitě zůstal v klidu ale u to cit existuje tak nic do toho nemluvil a tím se převede do spojovacího stavu čili to mohou být momenty tohleto ovšem je to modlitba srdcem pochopitelně a není to modlitba hodná pro všechny nemohu tady za dnešní večer před je všechny ty vstupy ne pomocí citu brž pomocí jiných mu kostí do modlitby ticha do spojovat s modlitby a než za ticha se s člověkem člověk. Nic bohem nespojí jinak ne toto že by to moc dělo ale aspoň řeknu a vy si ne aby si to nejdete mých spisech je to všechno obsaženo třeba ve spisu mystická koncentrace kterou možná máte že jo že například dejme tomu braní člověka se kterým se stýkám jako nástroje v rukou božích jednání s ním jako s poslem božím pokud mi to rozum dovoluje a pokud to je člověk nejedná špatně že moc takového brát je správná příprava k modlitbě ticha protože jestliže toho člověka beru jako někoho koho bůh poslal tak sebe přitom velice prudce ztrácí protože. Důvěřuji tomuto faktu obracím se vlastně k bohu toho člověka také vlastně bohu vrací neboť to není můj člověk to není člověk který by tady byl pro aby mně sloužil nýbrž je to člověk který mu mám posloužit třebas ne nějakým činem ale tím svým postojem vůči němu že budu s ním uctivě jednat si například nepoutá třebas neuctivě jednat z kýmkoliv z vás narozdíl jak jenom stáňo všímáte si v jednom velice neuctivě a to je záměrné pochopitelně ne že byste zasluhoval naopak že mám jiným záměr ano že mu totiž ukázat jinou cestu. Takže jim způsobuje odstranit překážky mezi spojovací modlitbu obyčejnou modlitbu a obyčejným životem spočívá v tom a teď mluvím vlastně pro ten případ stáňu umět se zbavit vlastní vůle a to je to znamená když něco chci provést a je to dobré vím že je to v pořádku od toho odstoupit protože to nejlepší co mohu udělat a odstoupit od toho boji způsobem ten jeden sta neumíte druhý neumí že to nedělám tak jak by to sám jako bych to sám dělal nýbrž opravdu se odevzdáno do do moci boží kterou to prana za druhé že z toho neberu pro sebe žádný užitek toto druhý on dovede ano to první nikoliv a to způsobuje.

Download XMLDownload textWaveform view