Waveform view
80-10B
Loading wave form: 0%
Speed: ⊖ 100% ⊕
|
|
fast_rewind
play_arrow
fast_forward
|
Zoom: ⊖ 200 pps ⊕
|
No
neplní
třetí
funkci
boží
jak
dycky
do
do
a
to
je
ten
si
poznávací
to
funkce
na
nejvyšší
rozumu
chovat
na
nejjemnějsím
to
menuje
sledovat
ho
nemohu
rovným
sebou
lidskou
poznávání
které
může
být
co
chvíli
povišoval
nějakým
způsobem
působení
božím
toto
všechno
se
mohl
aktivně
předem
provádět
nic
z
toho
nebudu
aktivně
moci
provádět
a
protože
na
kříž
že
já
tele
v
té
chvíli
toto
přišiju
že
kříže
mě
se
dělo
toho
že
ten
kdo
vane
vleze
není
už
na
zemi
nechodí
aby
něco
uskutečnil
nejí
aby
se
najedl
nemluví
aby
promluvil
vy.
Mezi
sebe
a
zemí
není
na
zemi
nemě
ještě
na
nebi
ale
je
připraven
jít
nahoru
a
proto
stoupá
na
kříž
proto
se
dotýkám
kříže
je
si
vědom
toho
co
on
znamená
pro
mě
on
si
nebudou
moct
tomu
vi
buduli
tvrdě
spát
nebudu
moc
udělat
ani
jeden
krok
ale
bylo
by
chyba
abych
nebyl
proto
dokonaleji
když
nebudu
dokonaleji
spojen
s
tím
bohem
otcem
synem
duchem
svatým
čili
to
je
asi
to
co
dělám
této
velice
jednoduché
protože
já
takhle
vo
tom
nepřemýšlím
za
si
toho
vědom
neboť
tato
formulace
kterou
začíná
si
být
toho
vědom
toto
se
a
se
sama
by
to
vědomí
rušila.
To
musím
jenom
uvést
toto
uvědomění
se
které
musí
být
beze
slov
a
bez
formulace
tak
jsem
schopen
usnout
bez
papež
další
dotaz
jestli
to
kristovo
vezmi
svůj
kříž
a
následuje
ne
za
hrne
tak
je
to
vyleze
na
kříž
pochopitelně
té
opravte
se
netýká
snu
a
stavu
před
spánkem
ne
se
běžného
denního
života
protože
já
když
spím
tak
opravdu
jsem
při
kovaný
někde
v
tom
beze
snu
to
tě
odpočívá
si
odpočívat
na
kříži
nikde
jinde
se
týče.
Že
ho
dne
jestli
také
ta
moje
činnost
se
má
to
dopad
je
ze
napři
kříž
tedy
znal
ně
se
má
podoba
ale
bylo
se
pravici
velice
vzdáleně
tomu
protože
záleží
na
úrovni
na
které
jsem
esi
už
na
kříž
to
já
zatím
to
že
to
jenom
bez
pánu
protože
tam
se
dokonale
beze
ctností
připoután
jinak
když
bych
se
o
to
snažil
jste
zen
tak
svý
ženo
chvíli
a
to
není
víte
říši
jestliže
on
ježíš
kristus
se
říká
vezmi
svůj
kříž
tak
neříká
lesa
kříž
nýbrž
vezmi
ho
jo
které
rozdíl
to
bychom
měli
dokázat
by
to.
Nebyl
dotazovat
kdyby
se
to
nebo
dokázat
tak
by
to
ježíš
neměli
radit
ale
ze
si
na
kříž
to
nedokážeme
ano
den
a
přirozenosti
lásky
jsme
si
o
těch
šest
dnů
předešlých
opakovali
všechno
to
co
se
týká
stupni
se
ty
snažili
jsme
se
přilil
k
tomu
abychom
pochopili
kde
jsme
na
kterém
stupni
to
mohli
jsme
si
třebas
historii
žiletkou
já
leda
historii
samotného
života
ježíše
krista
výkladem
jednotlivá
jeho
života
a
bylo
to
dobré
poté
stránce.
Sme
si
mohl
vůbec
nás
zprostředkovat
myšlenku
že
tady
jsme
a
o
tu
máme
chybělo
tomu
ještě
jedna
věc
a
to
vědět
vědomovat
si
že
a
ne
naší
vinou
sme
zvířata
že
celý
vývoj
vesmíru
tak
který
my
nemůžeme
dospěl
tak
daleko
že
mi
máme
k
dispozici
zvíře
ne
mu
říkáme
člověk
a
to
to
zvíře
má
k
dispozici
a
rozum
smysly
smysly
chabější
než
zvířata
rozum
mocnější
než
zvířata
a
nad
to
to
to
zvíře
může
také
zle
tnout
nemysli
ze
terno
ale
k
bohu.
Kdežto
jiná
zvířata
toto
nemohou
když
jsem
si
tohoto
všeho
vědom
tak
vím
co
je
nynější
stav
zvířete
v
čem
spočívá
nynější
přítomnosti
to
zvíře
před
zlem
k
bohu
než
to
ostatní
zvířata
ženská
ještě
tomu
v
tom
okamžiku
mají
daleko
čili
mámli
zvíře
se
všemi
zvířecími
sklony
neměl
bych
se
zato
stydět
neměl
bych
to
považovat
za
hříšné
jako
by
já
křesťanství
nýbrž
za
přirozené
jestliže
on
je
mají
to
za
hříšné
tak
velice
křivdí
celému
tvůrčímu
aktu
božímu
který
až
jsem
dost.
A
že
nás
oděl
tak
skvělým
sítem
říši
tak
to
von
říkají
televize
celá
přirozený
to
zvíře
bude
toho
k
tomu
co
ostatní
zvířata
a
na
nás
jenom
abychom
jeho
cestu
popravu
že
pomocí
tohoto
ti
nutí
zvířecího
ne
pomocí
něčeho
jiného
ze
ne
k
bohu
kdyby
cokoliv
z
tohoto
zvířecího
pominulo
tak
by
se
provinil
proti
svému
stavu
neboť
musíme
mít
za
to
že
tady
je
všechno
připraveno
tak
jak
to
tu
je
k
tomu
zle
a
že
když
něco
pomineme
z
toho
tak
nezem
me
vůbec
když
něco
nevezmeme.
Sebou
na
tu
palubu
tak
ono
je
to
pevně
svázáno
z
té
radou
ve
bytosti
která
má
od
let
tomu
bohu
a
ta
reakce
přivázán
tím
co
jsem
tady
na
té
zemi
nechal
tak
to
můžu
přirovnat
žil
já
nevezmu
to
není
jako
odhodím
pár
si
hlavou
aby
se
moh
uvolnit
to
ne
to
není
karmické
záležitost
musím
do
té
kain
vzít
celého
člověka
do
té
kabeli
svého
bytí
a
jak
tam
něco
chybí
tak
je
to
někde
jinde
a
odtamtud
to
se
mnou
komunikuješ
není
to
v
té
k
aby
některá
letí
do
toho
k
tomu
bohu
berte
tohleto
prosím
vás
nadvědomí
že
jenom
celý
člověk
to
desetkrát
říká.
Tady
může
k
bohu
odejít
když
jsme
si
neuvědomoval
že
nám
tak
jasně
že
to
je
člověk
ze
smysl
abste
přednostmi
celým
s
tím
a
ženám
který
má
od
boha
vypůjčit
v
tom
stvořeném
a
teď
ještě
něco
velik
věku
toho
člověka
jestliže
člověk
se
narodí
nemá
ještě
od
boha
všechno
co
má
ze
vámi
sice
třebas
po
narození
co
má
za
rozpoložení
to
má
dospělosti
a
teprve
v
dospělosti
má
člověk
všechno
co
potřebuje
ke
vzletu
nedospělý
člověk
nemůže
své
tnout
protože
něco
ještě
nemá
k
tomu
letu
jaká
látka
musí
být
a
tu
bohužel.
Se
říká
vlivem
třebas
nějakých
minulých
vtěleních
o
není
připraven
ne
o
tento
život
nedošel
byl
stavu
dospělost
bože
a
jemu
třebas
osmdesát
let
a
ještě
není
dospělý
se
může
samozřejmě
taky
skáče
otce
ti
to
už
není
za
ten
dospělý
tak
měl
člověk
a
pozor
v
té
zralé
dospělosti
odešel
tehdy
tomu
bohu
deště
všechno
má
pohromadě
všech
pět
svých
smyslů
a
tak
dále
nečekal
až
se
toho
se
nebude
rozlišovat
protože
jak
jsem
si
teďka
řekli
bez
krátce
všechno
se
to
skládá
postupně
a
jeho
se
to
postupně
skládá
a
mezi
těmito
dvěma
kladem
roste
kdy
těmi
to
dvěma
období
mi
je
možno
bohu
vstoupit
jindy
ne
ano.
Tady
mám
námitku
velice
dobrou
že
to
přirovnání
o
tom
ote
ra
ke
těm
nebeskýho
neklape
fakt
stránce
že
byste
považovali
a
já
myslím
že
všichni
právem
za
důležité
aby
to
všechno
horama
no
tak
to
jsem
mluvil
by
na
té
základně
ale
už
nebylo
v
té
ran
to
co
vyleze
k
bohu
to
co
se
s
bohem
může
spojit
její
je
to
věčné
a
nikoliv
pro
časného
se
ze
stvořeným
nesetká
nýbrž
co
je
za
tím
stvořeným
se
s
tím
nestvořeným
může
setkat
moh
má
možnost
a
zase
se
setkávám
protože
nestvořené
ale
teď
jsem
to
právě
proto.
A
vlastně
už
setkal
to
nestvořené
země
už
se
setkal
nemá
se
s
tím
se
kát
je
s
ním
nejedí
dvou
jedno
jednota
o
které
nevím
sice
ale
je
jedna
jednota
a
teď
je
otázka
mám
tam
do
té
katany
všechno
mít
a
nebo
tak
nemám
vyčkat
samozřejmě
i
když
tam
vezmu
všecko
jak
se
jak
jsem
říkal
předtím
tak
je
to
jenom
přirovnání
že
se
o
to
chtít
setkat
se
vám
to
zdá
být
nesprávné
k
já
pro
svůj
výklad
který
teď
budu
dělat
potřebuje
abych
tam
všechno
dál
já
to
to
říkám
to
potřebuje
promiňte
mi
a
já
vám
to
potom
zdravím
ukuje
vem
vyvodím
ale
považujte
to
co
říkám
tam
místo
nesmí
víte
máli
také
za
správný
výklad
ano.
Ne
dobří
a
nemějte
nikdo
z
že
já
tam
teďka
potřebuju
mít
všecko
no
tak
je
tam
bude
tě
něco
přikázat
o
to
že
jsem
že
stát
že
neřeknu
potože
my
jsem
dospělý
tak
musím
mít
i
tuto
tu
zralost
toho
všeho
ala
balamutí
to
zále
čili
první
stránka
věci
která
by
se
měla
smrti
a
tam
se
dospělý
a
to
bude
první
kapitola
na
v
tomhletom
povídání
jak
se
stát
dospělým
to
znamená
připravený
to
tady
mohl
dělat
nou
a
než
se
do
toho
pustím
tak
se
chvilkovým
položíme
ve
když
jsme
tedy
tu
definici
tam
zapsal
doufám
že
se
tam
zapsal
tak
bych
mohl
o
točit
že
se
to
netýká
o.
Lidského
o
dospělosti
ani
o
zralosti
v
tom
statické
slova
smyslu
nýbrž
že
je
to
pojem
který
si
potřebujeme
dál
vysvětlit
že
stát
se
dospělým
pro
vědomé
spojení
dospět
tedy
krmím
spojení
s
bohem
se
mi
že
pro
určité
určitý
důvodů
které
si
budeme
eště
potom
jmenovat
se
může
jenom
v
určitém
okamžiku
a
nebude
to
nikdy
aspoň
na
teprve
to
nebude
nikdy
ten
nejvyšší
stupeň
dospělost
že
budete
jenom
takový
stupeň
dospělí
při
staré
už
si
bratra
to
už
je
dost
vysoký
stav
dospělosti
jestliže
třebas
židovský
národ
se
myslel
když.
Takový
že
od
říkání
více
lety
si
vypad
dně
stavitel
že
je
tatam
že
je
národem
vyvoleným
a
tak
mu
to
taky
bylo
proroky
říkán
že
jsou
vyvolený
tak
si
myslel
že
to
je
definitivně
je
vyvolen
ale
tato
dospělost
která
u
nich
způsoboval
že
že
si
holých
národa
vyšel
mesiáš
to
už
byla
veliká
míra
dospělosti
nestačil
k
tomu
aby
ho
unesli
vůbec
aby
se
smířil
s
tím
co
znamená
mít
mezi
sebou
mesiášem
tohleto
už
nám
dělalo
v
kalech
roku
sedmdesát
tři
veliké
potíže
mít
mezi
sebou
mesiáše
z
toho
hodí
už
velice
bohu
měli
a
všichni
z
toho
promarnili
protože
jste
nevěděli
jak
jak
na
to
aneb
li
si.
Mu
dospělí
pro
ten
stav
mít
v
sobě
mesiáše
ale
vypadli
jste
odtamtud
protože
ta
zralost
jak
se
tomu
říká
nebo
dospělost
jak
to
není
ta
v
já
najednou
přestala
jednou
ste
představy
být
dospělý
ptože
jste
přestali
plnit
podmínky
dospělosti
podmínky
dospělosti
se
musí
pro
každý
stupeň
plnou
stavný
a
nebude
jinak
řečeno
pokud
se
plní
tak
je
člověk
dospělí
pro
ten
stupeň
jakmile
se
neplní
tak
to
dete
spojí
není
viztež
třebas
takového
vynášet
který
bez
napřed
dospělým
aby
se
stal
žákem
piovi
a
pak
jim
přestal
být
protože
ježíše
zradil
postupně
se
tomu
nějak
dopracoval
odporem
vůči
němu
a
že
to
nešlo
tak
najednou
vypadávali
pomalinku
z
té
dospělosti
ti
učedníci
páně.
Kteří
byli
dospělý
proto
abyste
stali
o
učedník
aby
se
vědomě
vy
vědomě
chodili
ježíšova
dokonce
dělali
zázraky
když
se
ukázali
být
nedospělém
pro
vyšší
stupeň
dospělosti
to
znamená
pro
bližší
uší
on
tak
s
bohem
který
nastává
teprve
když
člověk
není
veden
osobně
nýbrž
neosobně
a
po
tom
nebyli
připraveni
kromě
svatého
jana
a
proto
jsem
si
tam
končila
jejich
vyvolenost
dospělosti
toto
vyvinout
dospělosti
není
ten
něčím
definitivní
a
končí
v
tom
okamžiku
kdy
se
přestanou
se
plnit
podmínky
že
za
kterých
jsme
dozráli
dozráli
k
této
dospělosti
ano
abys
to
dalo
říct
aby
toto
zrání
také
bylo
zralosti
dozrávání
to
bych
nerad
jako
trvale
spojoval
protože
když
něco
zralé
tak
je
znamén.
Od
lát
to
nemůže
na
to
tady
ta
dospělost
odvrátit
může
že
ano
to
je
to
je
ta
bída
při
tom
že
já
ten
pojem
musím
všestranně
definovat
totiž
nějak
komentovat
aby
mu
bylo
rozumět
jak
se
mu
rozumu
má
tak
to
bylo
za
tím
definice
která
měla
kterou
se
to
mělo
končit
a
teď
bych
ještě
chtěl
rád
říct
jak
se
k
té
dospělosti
aspoň
prvního
stupně
si
člověk
se
stane
buď
učedníkem
páně
nebo
aspoň
ho
sobě
narodí
jak
se
k
tomu
dostane
pochopitelně
já
myslím
že
rozumíte
a
že
to
nebudu
muset
mou
vykládat
dlouze
a
krátce
to
řeknu
za
jaké
podmínky
existují
po
učení
tví
jaké
podmínky
existují
pro
narození.
Nic
tiše
jaké
podmínky
existují
jaké
se
musí
splnit
abych
se
na
to
ben
země
mám
mluvit
o
těch
fázích
zralosti
na
různých
stupních
jak
jsem
je
nebo
té
tomu
dospělosti
jak
jsem
je
před
vedl
v
té
sladkému
aby
spisech
tak
by
řekl
ve
zkratce
tohoto
ten
symbol
odchodu
z
města
ur
do
země
zaslíbené
jakému
rozhodnutí
a
jednání
lidském
to
odpovídá
že
člověk
nepomyslet
na
to
že
by
se
s
bohem
ne
nějak
spojit
to
o
tom
ještě
vůbec
nejde
ale
pomyslila
to
jak
by
se
na
tom
světě
měl
dobře
lépe
než
do.
Čili
rozhodnutí
čistotě
sobecké
které
má
za
následek
že
on
opustí
to
co
považuje
za
horší
a
vy
menuje
to
za
to
co
považuje
ale
přičemž
při
tom
opuštění
toho
co
považuje
za
horší
a
pochodu
do
toho
co
odletím
zastává
přitom
mezera
čili
k
tomu
nějaká
odvaha
třeba
aby
odešel
z
toho
co
měl
k
tomu
co
ještě
nemá
neboť
vždycky
to
co
má
mít
může
mít
si
držena
za
nových
podmínek
které
neplatil
pro
to
co
dosud
měl
to
co
měl
městě
ur
k
tomu
aby
to.
A
měl
nepotřeboval
plnit
podmínky
které
musel
plnit
zaslíbené
zemi
to
musel
jak
se
říká
se
říká
sekat
dobrotu
musel
poslouchat
hospodina
aby
byla
nad
to
jasný
bere
z
ze
sebe
nemyslí
než
tam
v
městě
ur
ano
co
tím
chci
říct
že
na
všech
těch
stupních
kterými
člověk
dozrává
do
určitého
nového
rozhodnutí
levice
rozhodnutí
a
stavu
tak
naše
v
těch
stupních
všech
třeba
něčeho
se
znovu
zříci
a
něco
znovu
začít
obojí
zříct
mamičko
se
dost
musí
to
tréninku
hodně.
No
to
a
musím
to
zaměnit
za
něco
lepšího
a
musím
za
to
něco
zaplatit
že
po
celé
této
cestě
pouhé
platí
taková
zásada
něco
za
něco
je
to
ještě
cesta
velice
nízká
a
celá
celé
to
období
které
byl
ze
sebe
a
do
daleko
bude
poznamenáno
tímto
četní
a
židovský
národ
pověstný
předložený
a
do
toho
ně
nemohou
další
vstupem
jako
známo
narození
v
betlémě
to
pomíjím
ten
stupeň
toho
odříkat
že
jsem
tak
naznačil
to
stylizaci
to
stačí
před
té
neska
se
tak
to
budeme
zkratky.
Mohl
nadát
toho
že
se
v
něm
narodí
ježíš
kristus
musí
jak
rezignovat
musí
rezignovat
na
schopnosti
lidské
které
by
to
mohli
způsobit
totiž
oni
musí
přisluhovat
dokonce
zvířecí
schopnosti
při
službou
na
konec
patře
ta
zažívají
toho
ježíška
jesličky
ch
on
ale
sami
o
sobě
způsobí
narození
ježíše
krista
to
to
vy
to
sobě
na
sebe
nezná
duše
k
tomu
musíme
poskytnout
podmínky
aby
se
to
mohlo
stát
lidského
hlediska
toho
mnoho
co
musíme
udělat
aby
se
mohlo
narodit
dítě
boží
to
co
je
tam
napsáno
nebudu
opakovat
to
je
celý
pak.
Aby
se
člověk
mohl
stát
učedníkem
páně
k
tomu
už
je
zapotřebí
abyste
schopnosti
dal
do
služeb
ježíšových
do
služeb
svého
osobního
vedení
protože
vznešená
stránka
dospělosti
protože
normálně
ty
schopnosti
až
do
této
by
sloužili
člověku
a
jeho
okolí
kterému
byl
oddán
ale
od
té
chvíle
musí
sloužit
bohu
nebyli
by
schopni
bývali
zůstat
služebníky
nebo
učedníky
ježíšovými
kdyby
byli
zůstali
u
toho
rozhodnutí
které
stačilo
aby
nastoupili
učednictví
nastoupili
učení
ví
že
chtěli
pro
sebe
spásu
že
chtěli
u
nich
mou
konce
světa.
Ale
jakmile
nastoupili
už
to
nestačilo
už
museli
přidat
nové
pod
mí
splnit
nové
podmínky
zralosti
aby
vydrželi
v
tom
učednictví
a
to
bylo
to
co
vedou
pro
sebe
okamžitě
jiným
věnovat
že
on
je
okamžitě
poslal
dělal
zázraky
kázat
tím
a
tak
dále
ne
si
všímat
u
sebe
někde
na
lůžku
nebo
sedět
o
já
nevím
jaké
jogické
pozici
a
v
jakém
rozjímání
sám
sebe
vůbec
to
hodince
chtěl
aby
tíhne
li
to
propagovat
ale
činy
hubou
tohleto
je
podmínka
že
pokud
jí
plnili
tak
byli
učedníky
čili
i
ten
se
ukazuje
že
ta
dospělo
stejně
definitivou
nebo
ti
ztratil
postupně
postupně.
Neříkej
neříkám
najednou
tou
za
tou
ztratil
třeba
jidáš
všichni
až
na
jana
pletu
dospělost
po
vyšší
stupeň
neměli
neměli
nabyli
jí
když
ježíš
kristus
vystoupil
výš
než
byli
než
kam
je
dopra
než
a
měl
doprava
a
už
za
ním
nemohli
pro
tu
chvíli
a
já
jsem
ji
na
naznačil
tu
di
na
milost
té
dospělosti
je
to
města
nebudu
se
dá
všeho
všímat
poslaného
a
když
se
tam
všechno
otec
ale
myslím
že
tím
je
ta
dospělost
v
duchovním
sva
smyslu
nebo
to
stát
se
dospělým
dost
dobře
definováno
a
že
víte
že
to
je
jediná
lidská
záležitost
a
že
do
ní
je
třeba
novými.
I
podmínkami
vždy
znovu
a
znovu
vstupovat
a
vydržet
z
ní
to
není
těch
podmínek
těch
nových
podmínek
vyšších
podmínek
řek
bych
spodek
náročnější
a
jakmile
je
neplní
tak
tam
nejsem
čili
není
nějaká
definitivě
vyvolenosti
abych
dokázal
lability
toho
stavu
dospělosti
nebo
přechod
nosti
toho
stavu
tak
chci
říci
tohleto
dospělost
na
jak
kterémkoliv
stupni
jak
jsem
říkal
přeci
do
taženo
ovšem
ne
to
dospělo
mám
mysli
být
dospělým
poznání
boha
to
ne
ale
dítě
je
svým
způsobem
dospělým
toho
stalo
v
tom
stavu
ve
kterém
se
ocitlo
že
příklad
přestane
křičet
po
narození
a
uspokojím.
Když
se
že
je
v
tom
novém
stavu
vědomí
které
se
vyčlenili
z
toho
věčného
a
klidně
spí
třeba
mile
začne
zase
plakat
tak
to
rovnováha
je
porušena
a
znovu
se
dítě
snaží
přirozeným
způsobem
který
váhu
zabít
tak
jsem
mu
dá
napít
ne
on
ji
zase
na
bude
čím
je
člověk
mladší
tak
řekl
tím
častěji
potřebuje
pít
tím
častěji
potřebuje
doplňovat
rezervy
které
nemá
nebo
je
v
má
slabé
takže
vy
tvrdíte
kdybych
se
ustavičně
věcmi
nezabral
tak
by
ve
mně
shlazeni
upadli.
Nebo
by
vůbec
nebyly
když
se
o
těch
věcech
bavíme
svou
mluvím
potom
mezi
těmi
tak
je
to
v
nás
živé
rozejdete
lidmi
se
bycha
ne
to
to
je
na
konto
ho
že
rezervy
jsou
malé
a
nebo
že
je
nedovedete
vlastní
zdrojů
dostat
do
sama
mohl
byste
mít
ještě
jednu
námitku
a
tady
mě
na
tak
to
no
tak
a
je
k
tomu
třeba
také
fyzické
dospělosti
o
tom
se
čas
tomu
byli
teďka
mluvím
o
fyzické
dospělosti
to
vaše
dospěl
kterou
znáte
no
a
já
jsem
říkal
že
to
fyzické
dospělosti
je
také
zapotřebí
tím
se
a
neřekl
že
když
se
dosahne
fyzické
dospělosti
že
se
dostane
taky
spojení
s
bohem.
To
jsme
všichni
se
teďka
spolu
je
jednou
z
potřeb
aby
se
mohlo
dos
pěti
také
duchovně
ale
je
nebo
samo
o
sobě
nedostačuje
to
zisk
dospělost
co
to
vlastně
je
definováno
takhle
duchovně
počet
tak
důležitá
také
a
taky
tam
třeba
říct
protože
jak
vám
je
třeba
je
známo
v
té
sekreci
která
sebe
v
člověku
vnitřního
provinění
a
poloviční
a
však
jak
ještě
může
je
klovat
se
různé
věci
mění
funguje
uvádi.
Znali
ho
dítěte
to
je
už
nefunguje
ve
spěl
od
člověka
nebo
funguje
funguje
nějaká
sekrece
chlapce
která
už
utekla
se
v
dospělém
věku
nefunguje
a
že
mi
ještě
funguje
na
za
nebudu
dál
přesně
definice
realita
je
a
ostatní
to
nepotřebuju
vědět
ne
ale
teprve
v
dospělém
věku
sice
dospělém
věku
fungují
tyto
žáci
tak
že
představují
řek
bych
takovou
fyziologický
ciziny
správnou
základnu
pro
to
aby
se
mohl
člověk
odlit
od
ní
dál
je
by
už
teďka
se
toto
že
žena
je
přeci
jenom
něčím
jiným
než
ten
muž
i
v
té
v
tom
stavu
fyzice.
K
dospělosti
prosím
vás
byl
bych
rád
kdyby
se
to
to
nepsali
ale
jak
já
vám
to
řekl
že
na
utvářeni
tří
tak
aby
více
náležel
a
této
zemi
ona
má
daleko
soudnější
pozemskou
základu
než
má
muž
ten
žije
více
ve
větru
a
kdežto
co
prosím
to
žena
kdyby
neměla
ten
solidní
základ
pozemský
tak
by
bylo
ohrožen
po
tom
tolik
na
ní
totiž
především
závislý
vychovaný
tě
a
teď
tě
také
to
cítí
nebo
tě
smí
spojeno
koho
do
dospělého
věku
takou
na
daleko
soudnější
než.
Že
s
tím
mužem
tím
otcem
takže
musíme
ženě
tyto
věci
vykládat
o
člověku
který
se
vám
třebas
miluje
zabit
velice
politickými
ale
tekutina
je
to
vodnes
v
přízemní
ale
tvor
daleko
realitě
myslícím
než
muž
já
si
myslím
že
by
ženy
zvládli
politickou
ve
touhou
takže
by
ho
podal
války
nebyli
uznává
že
protože
my
nemyslíme
nalitý
mužové
když
dovolíme
války
to
nedali
mu
správný
a
totéž
platí
na
cestě
duchovní
oni
ráně
myslí
tím
je
ježíš
kristus.
Omylem
sem
ženichem
toto
já
nemohu
se
svaté
terezie
přímo
tak
je
to
tam
přímo
řekl
prosím
ale
pole
to
ponětí
byla
leta
ze
které
vycházela
a
protože
většinu
ženy
tyto
zkušenosti
psali
a
voni
věc
to
ale
se
tu
tak
dneska
mimo
duchovní
svatbě
mně
neska
mluvíme
o
ježíši
kristu
jako
o
svém
ženich
své
duše
a
podobně
to
stě
pohlavně
myslíme
a
toho
nos
součást
ka
dualismu
ze
které
se
přeci
máme
vymanit
takže
že
neměl
bych
toto
sen
s
mší
pozici
těch
prvních
fázích
sestupu
a
nesmírně
těžkou
pozici
na
tom
konci.
Neboť
tam
je
blízko
té
základy
to
začátku
má
se
o
co
opřít
a
tam
na
tom
konci
chybí
to
ta
abstraktně
toho
myšlení
může
a
takže
se
těší
dostávají
k
tomu
neosobnímu
vedení
kterým
neodpovídá
nesmí
tam
být
doma
řekl
bych
tedy
že
snad
jinak
že
většina
velkých
opravdu
velkých
mystiků
vymaže
eckhart
je
takovým
vzorem
ale
mnozí
než
to
ty
ženy
rozdílným
vadit
se
s
vinit
se
těžko
dosahovali
těch
abstraktní
výšek
protože
se
jim
dostávalo.
Na
jedné
straně
hodně
síly
k
tomu
aby
realizoval
vzestup
sebe
samé
sebe
samých
od
země
li
což
na
zemi
pevně
stáli
ale
těžko
se
jim
realizovalo
ozval
pohyb
toho
člověka
od
země
už
odpoutanost
byla
tu
taková
svatá
terezie
z
avily
která
tento
pohyb
oblastech
kde
už
se
člověk
nedotýká
země
radila
velikou
mírou
poznání
o
kterém
který
ještě
pojala
osobně
a.
Jak
si
řek
bych
provedl
a
stavby
kterou
normálně
že
na
neprovádí
vím
životě
se
stalo
něco
čeho
jsme
nebyli
svědkem
životě
jiných
světit
které
nepřešli
přes
toto
fázi
že
ona
se
setkal
s
ježíšem
kristem
a
ten
jí
řekl
to
byl
ještě
osobní
vedení
to
byla
transformace
do
slov
jejího
vnitřního
vedení
které
nebylo
slovní
pochopitelně
to
byla
to
bylo
přetlumočení
osobní
ale
do
země
poznání
a
to
si
na
tom
velice
cením
a
ten
ježíš
je
řekl
podívej
se
ty
nemůžeš
vnitřně
umřít
pro
to
a
to
je
ta
poslední
fáze
do
které
tak
těžko
dostávali
ženy
protože
to
dělá
si
mi
vlastními
silami.
Jsou
ty
síly
které
začátku
tuto
že
mu
velice
podporoval
na
cestě
protože
ona
všechno
vlastními
silami
musí
u
toho
dítěte
udělat
ona
musí
se
o
ně
vlastní
silami
starat
a
tímto
způsobem
pokračuje
pořád
dál
a
ti
do
cesta
duchovní
nebo
teče
tě
proto
ji
není
za
zlé
ale
musí
od
zasnil
při
umět
odstoupit
na
určitém
místě
to
je
u
může
daleko
snazší
protože
on
se
opírá
spíše
o
poznatky
jiných
ne
o
vlastní
sounáležitost
tím
co
pěstuje
na
co
zebe
ne
o
opírá
se
bez
hlavě
o
poznatky
v
tom
vědním
oboru
bohme
se
na
něj
jako
by
to
bylo
jo
vlastní
by
to
byl
to
vlastní
majetek
totožný
čistým
přivlastní
svým
a
tak
dále
ale
o
tebe.
Tak
kdežto
ta
žena
se
pořád
nedá
svým
vlastními
prostředky
a
teď
to
najednou
dál
nejde
to
je
tady
vidíte
ten
jednou
tý
rozdíl
který
potom
ho
je
tak
velkou
roli
na
tomto
stupni
a
ona
to
jsou
to
že
byla
počátku
ti
tady
dávám
k
dispozici
svoje
utrpení
na
kříž
toto
moje
utrpení
na
kříži
je
teďka
tady
tobě
ist
s
tím
se
nech
křižovat
a
ne
si
mi
silami
mou
silou
sebe
píle
oral
začí
se
nech
křižovat
ona
to
udělala
a
umřela
vnitřně.
A
na
stará
ta
poslední
fáze
kterou
poměrně
snáze
dosahovali
mužové
třebas
dejme
tomu
kdybychom
to
srovnali
osmnáct
let
tápání
svatý
terezie
představují
dva
roky
ta
pán
téhož
tápání
u
svatýho
tak
tečka
je
to
taky
řekové
poměru
to
asi
je
víte
to
nedobrá
že
by
to
nemělo
to
žádost
hnout
ale
osmnáct
let
ku
dvou
to
je
tak
asi
takový
poměr
který
tak
slušně
vyjadřuje
u
poctivé
ho
pracovník
jak
je
to
těžké
tam
a
těch
vyšších
stupních
protože
teď
jsme
si
ovšem
než
my
den
nazvali
přirozenost
lásky
a
už
konečně
po
té
definici
dřevo
přistoupit
proč
je
láska
přirozená
ta
láska
přirozená.
Na
úrovni
zvířete
je
v
tom
smyslu
přirozená
že
zvíře
ke
svému
druhu
tíhne
myslím
zvířecím
svou
na
nervy
do
určité
zvířete
se
má
vzal
víra
učit
je
moje
do
samo
sebou
ryba
požírá
třebas
svoji
kri
taky
že
těch
ke
ještě
nevidí
svůj
druh
ale
nepoužívá
třebas
jedna
ba
libido
toho
druhu
nechal
nešika
na
požírá
nýbrž
vinou
rybičku
jiného
druhu
ano
a
tak
dále
čili
tam
na
úrovni
zvířecí
ta
láska
je
poznamenán
pravidlem
zákonem
zákon.
To
s
tím
kterou
bychom
nazvali
oko
za
oko
zub
za
to
znamená
ten
miluje
kde
je
milován
ten
nemiluje
kdo
není
milován
z
toho
z
tohoto
dostačoval
z
tohoto
pouhého
zvířecího
pojetí
a
ky
to
je
nesmírně
těžká
vychovatelská
mnoha
a
bude
třeba
se
do
tohoto
pustit
už
u
malého
dítěte
aby
neza
nedal
aspoň
na
toho
kdo
ho
nemá
rád
aby
se
mu
nectil
protože
jestliže
tohleto
by
nedokázal
tak
by
byl
pořád
na
úrovni
zvířecí
a
nikdy
bych
této
oblasti
nemoh
dospět
tam
kde
z
lásky
se
dá
vejít
bohu
do
takhle
myslí
tak
on
nedospěl
není
dospělým
v
oblasti.
Lásky
dospělým
oblasti
lásky
je
kdo
dobře
odpouštět
odpusť
nám
naše
viny
jakož
i
my
odpouštíme
našim
viníkům
tomu
musí
umět
tohleto
jinak
nejenom
že
se
má
toho
učit
otčenáš
to
je
to
fázi
ale
nemá
opravdu
nejmenší
naději
se
s
tím
povědomí
spojit
potom
už
tě
je
třeba
aby
deset
milovat
člověka
ne
projde
přednosti
ale
takového
jaký
je
toto
se
dá
všechno
eště
výchově
udělat
a
to
je
už
ta
úroveň
lidské
přirozenosti
která
se
dá
dosáhnout
bezpečen
nepřirozeného
v
tom
říká
křesťanství
protože
to
člověk
tak
si
zasluhuje
lidské
lásky.
My
miloval
scho
pro
to
jeho
dycky
to
to
začlo
někde
tam
už
začátku
červ
na
kříži
to
terezko
funkci
a
to
že
by
o
to
tam
dávám
že
voni
poprvně
prosadili
aby
byl
nepřítel
ošetřoval
a
to
to
chtěl
ježíš
kristus
na
křesťanské
a
to
ukazovala
jako
pravý
vzor
českého
s
ky
pospojováno
a
tam
mohou
slovo
když
se
mluví
o
samaritán
který
toho
nepřítele
ošetřil
tak
do
toho
ni
nevěděl
že
o
třeba
to
že
byl
ten
bezvědomí
a
ještě
tam
nechal
peníze
aby
to
stačilo
do
té
doby
než
von
se
vrátí
aby
ten
ho
s
tím
ský
nebo
do
tam
byl
mu
dal
všechno
co
potřebujete
mít
zranění
byl
zraněn
ten
nemocný
tím
kdo
ho
ošetřoval
nebližší
kým
tyto
uměle
mi
být.
Ale
byl
to
člověk
byl
to
tvor
který
měl
ve
vínku
cestu
k
bohu
a
nemohl
být
tedy
ponechán
v
takovém
stavu
jako
zvíře
víte
promiňte
mně
trošičku
že
tady
nějak
straně
člověku
toto
měli
ježíši
strašně
za
zlé
hlavně
ji
indové
že
rozlišuje
mezi
člověkem
a
mezi
zvířetem
že
byl
schopen
hist
beránka
naopak
nařizoval
kam
mají
na
toho
beránka
že
s
mě
s
nimi
je
eště
pořízení
ryby
aby
jim
dokázal
že
je
hmotný
ne
znovu
bral
ryby
maso
a
tak
dále
to
indové
nemohou
ježíši
odpustit
a
neví
proč
je
to
a
ono
je
to
jedině
proto
že
on
si
byl
vědom
úkolu
člověka.
A
úkolu
zvířat
u
koček
jiný
než
úkol
zvířat
ve
chci
e
zvířata
jsou
tady
proto
abychom
je
zabili
to
ne
lidi
kteří
který
dávno
to
otázku
říkají
husa
tady
proto
aby
člověk
snědl
o
tom
tak
jsem
se
daleko
tak
by
tady
o
duchovní
vydržel
ale
ustane
tady
pro
ten
sluhu
život
prosím
u
boha
a
za
něco
bych
ji
snědl
ale
přeci
jenom
zavraždit
husu
je
daleko
menší
hřích
než
zavraždi
člověka
nebo
ne
pomoc
člověku
je
daleko
větší
hřích
než
ne
pomoci
huse
vás
upozorňuju
protože
my
musíme
v
v
tomhletom
takovou
škálu.
Text view •
Help