EN | ES |

Text view

80-10B


Javascript seems to be turned off, or there was a communication error. Turn on Javascript for more display options.


No neplní třetí funkci boží jak dycky do do a to je ten si poznávací to funkce na nejvyšší rozumu chovat na nejjemnějsím to menuje sledovat ho nemohu rovným sebou lidskou poznávání které může být co chvíli povišoval nějakým způsobem působení božím toto všechno se mohl aktivně předem provádět nic z toho nebudu aktivně moci provádět a protože na kříž že tele v chvíli toto přišiju že kříže se dělo toho že ten kdo vane vleze není na zemi nechodí aby něco uskutečnil nejí aby se najedl nemluví aby promluvil vy. Mezi sebe a zemí není na zemi nemě ještě na nebi ale je připraven jít nahoru a proto stoupá na kříž proto se dotýkám kříže je si vědom toho co on znamená pro on si nebudou moct tomu vi buduli tvrdě spát nebudu moc udělat ani jeden krok ale bylo by chyba abych nebyl proto dokonaleji když nebudu dokonaleji spojen s tím bohem otcem synem duchem svatým čili to je asi to co dělám této velice jednoduché protože takhle vo tom nepřemýšlím za si toho vědom neboť tato formulace kterou začíná si být toho vědom toto se a se sama by to vědomí rušila. To musím jenom uvést toto uvědomění se které musí být beze slov a bez formulace tak jsem schopen usnout bez papež další dotaz jestli to kristovo vezmi svůj kříž a následuje ne za hrne tak je to vyleze na kříž pochopitelně opravte se netýká snu a stavu před spánkem ne se běžného denního života protože když spím tak opravdu jsem při kovaný někde v tom beze snu to odpočívá si odpočívat na kříži nikde jinde se týče. Že ho dne jestli také ta moje činnost se to dopad je ze napři kříž tedy znal se podoba ale bylo se pravici velice vzdáleně tomu protože záleží na úrovni na které jsem esi na kříž to zatím to že to jenom bez pánu protože tam se dokonale beze ctností připoután jinak když bych se o to snažil jste zen tak svý ženo chvíli a to není víte říši jestliže on ježíš kristus se říká vezmi svůj kříž tak neříká lesa kříž nýbrž vezmi ho jo které rozdíl to bychom měli dokázat by to. Nebyl dotazovat kdyby se to nebo dokázat tak by to ježíš neměli radit ale ze si na kříž to nedokážeme ano den a přirozenosti lásky jsme si o těch šest dnů předešlých opakovali všechno to co se týká stupni se ty snažili jsme se přilil k tomu abychom pochopili kde jsme na kterém stupni to mohli jsme si třebas historii žiletkou leda historii samotného života ježíše krista výkladem jednotlivá jeho života a bylo to dobré poté stránce. Sme si mohl vůbec nás zprostředkovat myšlenku že tady jsme a o tu máme chybělo tomu ještě jedna věc a to vědět vědomovat si že a ne naší vinou sme zvířata že celý vývoj vesmíru tak který my nemůžeme dospěl tak daleko že mi máme k dispozici zvíře ne mu říkáme člověk a to to zvíře k dispozici a rozum smysly smysly chabější než zvířata rozum mocnější než zvířata a nad to to to zvíře může také zle tnout nemysli ze terno ale k bohu. Kdežto jiná zvířata toto nemohou když jsem si tohoto všeho vědom tak vím co je nynější stav zvířete v čem spočívá nynější přítomnosti to zvíře před zlem k bohu než to ostatní zvířata ženská ještě tomu v tom okamžiku mají daleko čili mámli zvíře se všemi zvířecími sklony neměl bych se zato stydět neměl bych to považovat za hříšné jako by křesťanství nýbrž za přirozené jestliže on je mají to za hříšné tak velice křivdí celému tvůrčímu aktu božímu který jsem dost. A že nás oděl tak skvělým sítem říši tak to von říkají televize celá přirozený to zvíře bude toho k tomu co ostatní zvířata a na nás jenom abychom jeho cestu popravu že pomocí tohoto ti nutí zvířecího ne pomocí něčeho jiného ze ne k bohu kdyby cokoliv z tohoto zvířecího pominulo tak by se provinil proti svému stavu neboť musíme mít za to že tady je všechno připraveno tak jak to tu je k tomu zle a že když něco pomineme z toho tak nezem me vůbec když něco nevezmeme. Sebou na tu palubu tak ono je to pevně svázáno z radou ve bytosti která od let tomu bohu a ta reakce přivázán tím co jsem tady na zemi nechal tak to můžu přirovnat žil nevezmu to není jako odhodím pár si hlavou aby se moh uvolnit to ne to není karmické záležitost musím do kain vzít celého člověka do kabeli svého bytí a jak tam něco chybí tak je to někde jinde a odtamtud to se mnou komunikuješ není to v k aby některá letí do toho k tomu bohu berte tohleto prosím vás nadvědomí že jenom celý člověk to desetkrát říká. Tady může k bohu odejít když jsme si neuvědomoval že nám tak jasně že to je člověk ze smysl abste přednostmi celým s tím a ženám který od boha vypůjčit v tom stvořeném a teď ještě něco velik věku toho člověka jestliže člověk se narodí nemá ještě od boha všechno co ze vámi sice třebas po narození co za rozpoložení to dospělosti a teprve v dospělosti člověk všechno co potřebuje ke vzletu nedospělý člověk nemůže své tnout protože něco ještě nemá k tomu letu jaká látka musí být a tu bohužel. Se říká vlivem třebas nějakých minulých vtěleních o není připraven ne o tento život nedošel byl stavu dospělost bože a jemu třebas osmdesát let a ještě není dospělý se může samozřejmě taky skáče otce ti to není za ten dospělý tak měl člověk a pozor v zralé dospělosti odešel tehdy tomu bohu deště všechno pohromadě všech pět svých smyslů a tak dále nečekal se toho se nebude rozlišovat protože jak jsem si teďka řekli bez krátce všechno se to skládá postupně a jeho se to postupně skládá a mezi těmito dvěma kladem roste kdy těmi to dvěma období mi je možno bohu vstoupit jindy ne ano. Tady mám námitku velice dobrou že to přirovnání o tom ote ra ke těm nebeskýho neklape fakt stránce že byste považovali a myslím že všichni právem za důležité aby to všechno horama no tak to jsem mluvil by na základně ale nebylo v ran to co vyleze k bohu to co se s bohem může spojit její je to věčné a nikoliv pro časného se ze stvořeným nesetká nýbrž co je za tím stvořeným se s tím nestvořeným může setkat moh možnost a zase se setkávám protože nestvořené ale teď jsem to právě proto. A vlastně setkal to nestvořené země se setkal nemá se s tím se kát je s ním nejedí dvou jedno jednota o které nevím sice ale je jedna jednota a teď je otázka mám tam do katany všechno mít a nebo tak nemám vyčkat samozřejmě i když tam vezmu všecko jak se jak jsem říkal předtím tak je to jenom přirovnání že se o to chtít setkat se vám to zdá být nesprávné k pro svůj výklad který teď budu dělat potřebuje abych tam všechno dál to to říkám to potřebuje promiňte mi a vám to potom zdravím ukuje vem vyvodím ale považujte to co říkám tam místo nesmí víte máli také za správný výklad ano. Ne dobří a nemějte nikdo z že tam teďka potřebuju mít všecko no tak je tam bude něco přikázat o to že jsem že stát že neřeknu potože my jsem dospělý tak musím mít i tuto tu zralost toho všeho ala balamutí to zále čili první stránka věci která by se měla smrti a tam se dospělý a to bude první kapitola na v tomhletom povídání jak se stát dospělým to znamená připravený to tady mohl dělat nou a než se do toho pustím tak se chvilkovým položíme ve když jsme tedy tu definici tam zapsal doufám že se tam zapsal tak bych mohl o točit že se to netýká o. Lidského o dospělosti ani o zralosti v tom statické slova smyslu nýbrž že je to pojem který si potřebujeme dál vysvětlit že stát se dospělým pro vědomé spojení dospět tedy krmím spojení s bohem se mi že pro určité určitý důvodů které si budeme eště potom jmenovat se může jenom v určitém okamžiku a nebude to nikdy aspoň na teprve to nebude nikdy ten nejvyšší stupeň dospělost že budete jenom takový stupeň dospělí při staré si bratra to je dost vysoký stav dospělosti jestliže třebas židovský národ se myslel když. Takový že od říkání více lety si vypad dně stavitel že je tatam že je národem vyvoleným a tak mu to taky bylo proroky říkán že jsou vyvolený tak si myslel že to je definitivně je vyvolen ale tato dospělost která u nich způsoboval že že si holých národa vyšel mesiáš to byla veliká míra dospělosti nestačil k tomu aby ho unesli vůbec aby se smířil s tím co znamená mít mezi sebou mesiášem tohleto nám dělalo v kalech roku sedmdesát tři veliké potíže mít mezi sebou mesiáše z toho hodí velice bohu měli a všichni z toho promarnili protože jste nevěděli jak jak na to aneb li si. Mu dospělí pro ten stav mít v sobě mesiáše ale vypadli jste odtamtud protože ta zralost jak se tomu říká nebo dospělost jak to není ta v najednou přestala jednou ste představy být dospělý ptože jste přestali plnit podmínky dospělosti podmínky dospělosti se musí pro každý stupeň plnou stavný a nebude jinak řečeno pokud se plní tak je člověk dospělí pro ten stupeň jakmile se neplní tak to dete spojí není viztež třebas takového vynášet který bez napřed dospělým aby se stal žákem piovi a pak jim přestal být protože ježíše zradil postupně se tomu nějak dopracoval odporem vůči němu a že to nešlo tak najednou vypadávali pomalinku z dospělosti ti učedníci páně. Kteří byli dospělý proto abyste stali o učedník aby se vědomě vy vědomě chodili ježíšova dokonce dělali zázraky když se ukázali být nedospělém pro vyšší stupeň dospělosti to znamená pro bližší uší on tak s bohem který nastává teprve když člověk není veden osobně nýbrž neosobně a po tom nebyli připraveni kromě svatého jana a proto jsem si tam končila jejich vyvolenost dospělosti toto vyvinout dospělosti není ten něčím definitivní a končí v tom okamžiku kdy se přestanou se plnit podmínky že za kterých jsme dozráli dozráli k této dospělosti ano abys to dalo říct aby toto zrání také bylo zralosti dozrávání to bych nerad jako trvale spojoval protože když něco zralé tak je znamén. Od lát to nemůže na to tady ta dospělost odvrátit může že ano to je to je ta bída při tom že ten pojem musím všestranně definovat totiž nějak komentovat aby mu bylo rozumět jak se mu rozumu tak to bylo za tím definice která měla kterou se to mělo končit a teď bych ještě chtěl rád říct jak se k dospělosti aspoň prvního stupně si člověk se stane buď učedníkem páně nebo aspoň ho sobě narodí jak se k tomu dostane pochopitelně myslím že rozumíte a že to nebudu muset mou vykládat dlouze a krátce to řeknu za jaké podmínky existují po učení tví jaké podmínky existují pro narození. Nic tiše jaké podmínky existují jaké se musí splnit abych se na to ben země mám mluvit o těch fázích zralosti na různých stupních jak jsem je nebo tomu dospělosti jak jsem je před vedl v sladkému aby spisech tak by řekl ve zkratce tohoto ten symbol odchodu z města ur do země zaslíbené jakému rozhodnutí a jednání lidském to odpovídá že člověk nepomyslet na to že by se s bohem ne nějak spojit to o tom ještě vůbec nejde ale pomyslila to jak by se na tom světě měl dobře lépe než do. Čili rozhodnutí čistotě sobecké které za následek že on opustí to co považuje za horší a vy menuje to za to co považuje ale přičemž při tom opuštění toho co považuje za horší a pochodu do toho co odletím zastává přitom mezera čili k tomu nějaká odvaha třeba aby odešel z toho co měl k tomu co ještě nemá neboť vždycky to co mít může mít si držena za nových podmínek které neplatil pro to co dosud měl to co měl městě ur k tomu aby to. A měl nepotřeboval plnit podmínky které musel plnit zaslíbené zemi to musel jak se říká se říká sekat dobrotu musel poslouchat hospodina aby byla nad to jasný bere z ze sebe nemyslí než tam v městě ur ano co tím chci říct že na všech těch stupních kterými člověk dozrává do určitého nového rozhodnutí levice rozhodnutí a stavu tak naše v těch stupních všech třeba něčeho se znovu zříci a něco znovu začít obojí zříct mamičko se dost musí to tréninku hodně. No to a musím to zaměnit za něco lepšího a musím za to něco zaplatit že po celé této cestě pouhé platí taková zásada něco za něco je to ještě cesta velice nízká a celá celé to období které byl ze sebe a do daleko bude poznamenáno tímto četní a židovský národ pověstný předložený a do toho nemohou další vstupem jako známo narození v betlémě to pomíjím ten stupeň toho odříkat že jsem tak naznačil to stylizaci to stačí před neska se tak to budeme zkratky. Mohl nadát toho že se v něm narodí ježíš kristus musí jak rezignovat musí rezignovat na schopnosti lidské které by to mohli způsobit totiž oni musí přisluhovat dokonce zvířecí schopnosti při službou na konec patře ta zažívají toho ježíška jesličky ch on ale sami o sobě způsobí narození ježíše krista to to vy to sobě na sebe nezná duše k tomu musíme poskytnout podmínky aby se to mohlo stát lidského hlediska toho mnoho co musíme udělat aby se mohlo narodit dítě boží to co je tam napsáno nebudu opakovat to je celý pak. Aby se člověk mohl stát učedníkem páně k tomu je zapotřebí abyste schopnosti dal do služeb ježíšových do služeb svého osobního vedení protože vznešená stránka dospělosti protože normálně ty schopnosti do této by sloužili člověku a jeho okolí kterému byl oddán ale od chvíle musí sloužit bohu nebyli by schopni bývali zůstat služebníky nebo učedníky ježíšovými kdyby byli zůstali u toho rozhodnutí které stačilo aby nastoupili učednictví nastoupili učení že chtěli pro sebe spásu že chtěli u nich mou konce světa. Ale jakmile nastoupili to nestačilo museli přidat nové pod splnit nové podmínky zralosti aby vydrželi v tom učednictví a to bylo to co vedou pro sebe okamžitě jiným věnovat že on je okamžitě poslal dělal zázraky kázat tím a tak dále ne si všímat u sebe někde na lůžku nebo sedět o nevím jaké jogické pozici a v jakém rozjímání sám sebe vůbec to hodince chtěl aby tíhne li to propagovat ale činy hubou tohleto je podmínka že pokud plnili tak byli učedníky čili i ten se ukazuje že ta dospělo stejně definitivou nebo ti ztratil postupně postupně. Neříkej neříkám najednou tou za tou ztratil třeba jidáš všichni na jana pletu dospělost po vyšší stupeň neměli neměli nabyli když ježíš kristus vystoupil výš než byli než kam je dopra než a měl doprava a za ním nemohli pro tu chvíli a jsem ji na naznačil tu di na milost dospělosti je to města nebudu se všeho všímat poslaného a když se tam všechno otec ale myslím že tím je ta dospělost v duchovním sva smyslu nebo to stát se dospělým dost dobře definováno a že víte že to je jediná lidská záležitost a že do je třeba novými. I podmínkami vždy znovu a znovu vstupovat a vydržet z to není těch podmínek těch nových podmínek vyšších podmínek řek bych spodek náročnější a jakmile je neplní tak tam nejsem čili není nějaká definitivě vyvolenosti abych dokázal lability toho stavu dospělosti nebo přechod nosti toho stavu tak chci říci tohleto dospělost na jak kterémkoliv stupni jak jsem říkal přeci do taženo ovšem ne to dospělo mám mysli být dospělým poznání boha to ne ale dítě je svým způsobem dospělým toho stalo v tom stavu ve kterém se ocitlo že příklad přestane křičet po narození a uspokojím. Když se že je v tom novém stavu vědomí které se vyčlenili z toho věčného a klidně spí třeba mile začne zase plakat tak to rovnováha je porušena a znovu se dítě snaží přirozeným způsobem který váhu zabít tak jsem mu napít ne on ji zase na bude čím je člověk mladší tak řekl tím častěji potřebuje pít tím častěji potřebuje doplňovat rezervy které nemá nebo je v slabé takže vy tvrdíte kdybych se ustavičně věcmi nezabral tak by ve mně shlazeni upadli. Nebo by vůbec nebyly když se o těch věcech bavíme svou mluvím potom mezi těmi tak je to v nás živé rozejdete lidmi se bycha ne to to je na konto ho že rezervy jsou malé a nebo že je nedovedete vlastní zdrojů dostat do sama mohl byste mít ještě jednu námitku a tady na tak to no tak a je k tomu třeba také fyzické dospělosti o tom se čas tomu byli teďka mluvím o fyzické dospělosti to vaše dospěl kterou znáte no a jsem říkal že to fyzické dospělosti je také zapotřebí tím se a neřekl že když se dosahne fyzické dospělosti že se dostane taky spojení s bohem. To jsme všichni se teďka spolu je jednou z potřeb aby se mohlo dos pěti také duchovně ale je nebo samo o sobě nedostačuje to zisk dospělost co to vlastně je definováno takhle duchovně počet tak důležitá také a taky tam třeba říct protože jak vám je třeba je známo v sekreci která sebe v člověku vnitřního provinění a poloviční a však jak ještě může je klovat se různé věci mění funguje uvádi. Znali ho dítěte to je nefunguje ve spěl od člověka nebo funguje funguje nějaká sekrece chlapce která utekla se v dospělém věku nefunguje a že mi ještě funguje na za nebudu dál přesně definice realita je a ostatní to nepotřebuju vědět ne ale teprve v dospělém věku sice dospělém věku fungují tyto žáci tak že představují řek bych takovou fyziologický ciziny správnou základnu pro to aby se mohl člověk odlit od dál je by teďka se toto že žena je přeci jenom něčím jiným než ten muž i v v tom stavu fyzice. K dospělosti prosím vás byl bych rád kdyby se to to nepsali ale jak vám to řekl že na utvářeni tří tak aby více náležel a této zemi ona daleko soudnější pozemskou základu než muž ten žije více ve větru a kdežto co prosím to žena kdyby neměla ten solidní základ pozemský tak by bylo ohrožen po tom tolik na totiž především závislý vychovaný a teď také to cítí nebo smí spojeno koho do dospělého věku takou na daleko soudnější než. Že s tím mužem tím otcem takže musíme ženě tyto věci vykládat o člověku který se vám třebas miluje zabit velice politickými ale tekutina je to vodnes v přízemní ale tvor daleko realitě myslícím než muž si myslím že by ženy zvládli politickou ve touhou takže by ho podal války nebyli uznává že protože my nemyslíme nalitý mužové když dovolíme války to nedali mu správný a totéž platí na cestě duchovní oni ráně myslí tím je ježíš kristus. Omylem sem ženichem toto nemohu se svaté terezie přímo tak je to tam přímo řekl prosím ale pole to ponětí byla leta ze které vycházela a protože většinu ženy tyto zkušenosti psali a voni věc to ale se tu tak dneska mimo duchovní svatbě mně neska mluvíme o ježíši kristu jako o svém ženich své duše a podobně to stě pohlavně myslíme a toho nos součást ka dualismu ze které se přeci máme vymanit takže že neměl bych toto sen s mší pozici těch prvních fázích sestupu a nesmírně těžkou pozici na tom konci. Neboť tam je blízko základy to začátku se o co opřít a tam na tom konci chybí to ta abstraktně toho myšlení může a takže se těší dostávají k tomu neosobnímu vedení kterým neodpovídá nesmí tam být doma řekl bych tedy že snad jinak že většina velkých opravdu velkých mystiků vymaže eckhart je takovým vzorem ale mnozí než to ty ženy rozdílným vadit se s vinit se těžko dosahovali těch abstraktní výšek protože se jim dostávalo. Na jedné straně hodně síly k tomu aby realizoval vzestup sebe samé sebe samých od země li což na zemi pevně stáli ale těžko se jim realizovalo ozval pohyb toho člověka od země odpoutanost byla tu taková svatá terezie z avily která tento pohyb oblastech kde se člověk nedotýká země radila velikou mírou poznání o kterém který ještě pojala osobně a. Jak si řek bych provedl a stavby kterou normálně že na neprovádí vím životě se stalo něco čeho jsme nebyli svědkem životě jiných světit které nepřešli přes toto fázi že ona se setkal s ježíšem kristem a ten řekl to byl ještě osobní vedení to byla transformace do slov jejího vnitřního vedení které nebylo slovní pochopitelně to byla to bylo přetlumočení osobní ale do země poznání a to si na tom velice cením a ten ježíš je řekl podívej se ty nemůžeš vnitřně umřít pro to a to je ta poslední fáze do které tak těžko dostávali ženy protože to dělá si mi vlastními silami. Jsou ty síly které začátku tuto že mu velice podporoval na cestě protože ona všechno vlastními silami musí u toho dítěte udělat ona musí se o vlastní silami starat a tímto způsobem pokračuje pořád dál a ti do cesta duchovní nebo teče proto ji není za zlé ale musí od zasnil při umět odstoupit na určitém místě to je u může daleko snazší protože on se opírá spíše o poznatky jiných ne o vlastní sounáležitost tím co pěstuje na co zebe ne o opírá se bez hlavě o poznatky v tom vědním oboru bohme se na něj jako by to bylo jo vlastní by to byl to vlastní majetek totožný čistým přivlastní svým a tak dále ale o tebe. Tak kdežto ta žena se pořád nedá svým vlastními prostředky a teď to najednou dál nejde to je tady vidíte ten jednou rozdíl který potom ho je tak velkou roli na tomto stupni a ona to jsou to že byla počátku ti tady dávám k dispozici svoje utrpení na kříž toto moje utrpení na kříži je teďka tady tobě ist s tím se nech křižovat a ne si mi silami mou silou sebe píle oral začí se nech křižovat ona to udělala a umřela vnitřně. A na stará ta poslední fáze kterou poměrně snáze dosahovali mužové třebas dejme tomu kdybychom to srovnali osmnáct let tápání svatý terezie představují dva roky ta pán téhož tápání u svatýho tak tečka je to taky řekové poměru to asi je víte to nedobrá že by to nemělo to žádost hnout ale osmnáct let ku dvou to je tak asi takový poměr který tak slušně vyjadřuje u poctivé ho pracovník jak je to těžké tam a těch vyšších stupních protože teď jsme si ovšem než my den nazvali přirozenost lásky a konečně po definici dřevo přistoupit proč je láska přirozená ta láska přirozená. Na úrovni zvířete je v tom smyslu přirozená že zvíře ke svému druhu tíhne myslím zvířecím svou na nervy do určité zvířete se vzal víra učit je moje do samo sebou ryba požírá třebas svoji kri taky že těch ke ještě nevidí svůj druh ale nepoužívá třebas jedna ba libido toho druhu nechal nešika na požírá nýbrž vinou rybičku jiného druhu ano a tak dále čili tam na úrovni zvířecí ta láska je poznamenán pravidlem zákonem zákon. To s tím kterou bychom nazvali oko za oko zub za to znamená ten miluje kde je milován ten nemiluje kdo není milován z toho z tohoto dostačoval z tohoto pouhého zvířecího pojetí a ky to je nesmírně těžká vychovatelská mnoha a bude třeba se do tohoto pustit u malého dítěte aby neza nedal aspoň na toho kdo ho nemá rád aby se mu nectil protože jestliže tohleto by nedokázal tak by byl pořád na úrovni zvířecí a nikdy bych této oblasti nemoh dospět tam kde z lásky se vejít bohu do takhle myslí tak on nedospěl není dospělým v oblasti. Lásky dospělým oblasti lásky je kdo dobře odpouštět odpusť nám naše viny jakož i my odpouštíme našim viníkům tomu musí umět tohleto jinak nejenom že se toho učit otčenáš to je to fázi ale nemá opravdu nejmenší naději se s tím povědomí spojit potom je třeba aby deset milovat člověka ne projde přednosti ale takového jaký je toto se všechno eště výchově udělat a to je ta úroveň lidské přirozenosti která se dosáhnout bezpečen nepřirozeného v tom říká křesťanství protože to člověk tak si zasluhuje lidské lásky. My miloval scho pro to jeho dycky to to začlo někde tam začátku červ na kříži to terezko funkci a to že by o to tam dávám že voni poprvně prosadili aby byl nepřítel ošetřoval a to to chtěl ježíš kristus na křesťanské a to ukazovala jako pravý vzor českého s ky pospojováno a tam mohou slovo když se mluví o samaritán který toho nepřítele ošetřil tak do toho ni nevěděl že o třeba to že byl ten bezvědomí a ještě tam nechal peníze aby to stačilo do doby než von se vrátí aby ten ho s tím ský nebo do tam byl mu dal všechno co potřebujete mít zranění byl zraněn ten nemocný tím kdo ho ošetřoval nebližší kým tyto uměle mi být. Ale byl to člověk byl to tvor který měl ve vínku cestu k bohu a nemohl být tedy ponechán v takovém stavu jako zvíře víte promiňte mně trošičku že tady nějak straně člověku toto měli ježíši strašně za zlé hlavně ji indové že rozlišuje mezi člověkem a mezi zvířetem že byl schopen hist beránka naopak nařizoval kam mají na toho beránka že s s nimi je eště pořízení ryby aby jim dokázal že je hmotný ne znovu bral ryby maso a tak dále to indové nemohou ježíši odpustit a neví proč je to a ono je to jedině proto že on si byl vědom úkolu člověka. A úkolu zvířat u koček jiný než úkol zvířat ve chci e zvířata jsou tady proto abychom je zabili to ne lidi kteří který dávno to otázku říkají husa tady proto aby člověk snědl o tom tak jsem se daleko tak by tady o duchovní vydržel ale ustane tady pro ten sluhu život prosím u boha a za něco bych ji snědl ale přeci jenom zavraždit husu je daleko menší hřích než zavraždi člověka nebo ne pomoc člověku je daleko větší hřích než ne pomoci huse vás upozorňuju protože my musíme v v tomhletom takovou škálu.

Download XMLDownload textWaveform view